Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Pár rövid válasz a Feature csomaggal kapcsolatban

Pár rövid válasz a Feature csomaggal kapcsolatban

dev3_header

Tegnap este egy rövid, negyed órás stream volt megtekinthető a GW2 Twitch csatornáján, melyben három fejlesztő válaszolgatott az április 15-én érkező Feature csomaggal kapcsolatos kérdésekre. Több olyan kérdésre is elhangzott a válasz, amelyeket már lehetett tudni a hivatalos cikkekből is, ezért itt csak azokat írom le, amelyek tényleg új infók.

Trait

  • Ha vásároltunk a Gem Store-ból Instant Trait Reset tárgyat és április 15-e után még mindig nálunk van, akkor annak visszakérhetjük az árát. A Black Lion Chest-ből esett ilyen tárgyakra ez nem vonatkozik.
  • A PvP-seknek nem jelenthet majd különösebb problémát az új trait-ek feloldása, mivel a Reward Track-ek segítségével most már aranyhoz és egyéb jutalmakhoz is hozzáférhetnek.

Wardrobe

  • A HoM és az achievement skin-ek is feloldódnak a wardrobe számára és ezek továbbra is ingyenesen (transmutation charge nélkül) felrakhatók maradnak.
  • A faji és páncéltípus (light, medium, heavy) megkötések továbbra is megmaradnak. Értsd: charr továbbra is csak a charr faji páncélt tudja viselni; egy elementalist továbbra is csak light ruhákat tud viselni.
  • Town cloth ügyben lehet benyújtani majd visszatérítési kérelmet és ezeket egyenként fogják elbírálni.
  • Április 15-e után egy város felfedezéséért kapunk transmutation charge-ot (a mostani 3 transmutation stone helyett).
  • Április 15-e után akkor is kérhetünk visszatérítést, ha kétszer vagy többször vettünk meg egy skin-t a Gem Store-ból (és még mind nálunk is van).
  • Ha egy fegyvert kétszer vagy többször váltottunk ki Black Lion Ticket-ből, arra nem kérhetünk visszatérítést (mert lehet velük kereskedni és mert drágán lehet eladni őket).
  • Minden olyan skin, amit bármely páncéltípusra rá lehetett rakni, mindhárom típusra feloldódik, még akkor is, ha már rátettük valamire (pl.: Gas Mask).

Guild

  • Április 15-e után azt fogjuk látni, hogy egy adott guild tag mikor lépett be utoljára a játékba, azt nem, hogy mikor képviselte utoljára a guild-et.
  • Ezt azt infót nem csak a guild vezetői látják, hanem mindenki a guild-ben.

Megaszerver

  • A nyersanyaglelőhelyek véletlenszerűen lesznek elhelyezve minden térkép instance-on.
  • Az új world boss menetrend életbe lép április 15-én, bár a megaszervert csak az 1-15 zónákban kapcsolják be (meg a fővárosokban és a PvP lobby-ban).
Advertisements
  1. Solefald
    2014. április 9. - 16:23

    “A PvP-seknek nem jelenthet majd különösebb problémát az új trait-ek feloldása, mivel a Reward Track-ek segítségével most már aranyhoz és egyéb jutalmakhoz is hozzáférhetnek.” Ez egy nagy BS, minek unlock pvp-re?…Már az az egy heal skill is hülyeség volt.

    • Gandarel
      2014. április 9. - 18:13

      Azzal indokolják, hogy túl sok lenne az újoncok számára, elvesznének a sok skill és trait között. Mert a 60 trait meg a kb 50 skill belefér, meg a 70 rúna, 50 sigil, de 1 új trait meg 1 új healing skill.. attól ideg összeroppanást kapnának.. ez az egyes számú magyarázat,

      A kettes számú az, hogy mivel a reward rendszer egy rakat sz@r, és semmi sincs ami felé kéne dolgoznod, így majd a traitek meg a skillek lesznek a jutalom.. mindkettő official érv.

      • 2014. április 9. - 19:07

        Nekem GW-ban sem volt már bajom azzal, hogy unlockolni kellett a dolgokat. Volt cél a szórakozáson kívül.

      • Shantey
        2014. április 9. - 19:36

        A gond ezzel, hogy homlokegyenest szembe mennek az eredeti kompetitív koncepcióval, ahol a friss 0 kilométeres játékos ugyanazokkal az eszközökkel dolgozik, mint a veterán. Minden skill, trait és item elérhető. Erre ez már a második eset, hogy unlockhoz kötik.

        PvE-ben senkit nem érdekel. Annyi skill pontom van félretéve és aranyam, hogy nagyjából 2 perc lesz megvenni mindent, de csak mert lassan tölt be a 8 karakter.

      • Gandarel
        2014. április 9. - 20:43

        Aki újonnan jön Pvp-be, az ilyen 10 silveres meccs rewardokból mikor fog összekaparni eleget egy esetleges meta buildre, ahová már 100 skillpontot meg 40 aranyat kell elkölteni, ha ezt nem teszi meg, használhatatlan? Jövőben megtörténhet még ennél durvább is, ugyanis innentől mindent unlockolni kell majd ami új.

        Gw1-ben ez azért működhetett, mert bementél RA-ra vagy AB-re, ami szintén fun volt, de semmi igazán komoly (nem volt rating) ,ott megtanulhattad az alapokat és balthazar factionból mehetett az unlock kb 3 óra játék után mindenre, ami kellett egy buildhez.

        Itt viszont jelen állás szerint vagy legrindelsz 400 élvezhetetlen hotjoin meccset mire megvannak a szükséges dolgaid és mehetsz ratedre, vagy elmész pve-re. Azt pedig tudjuk, hogy hotjoin a legrosszabb dolog ami egy újonccal történhet.

      • 2014. április 10. - 01:58

        @Gandarel: pontosan, “jelen állás szerint”. Jelenleg nincsenek még reward trackek. Nem tudjuk, hogy abból egészen pontosan hogyan jön majd a reward (péz meg ilyesmik).

  2. Gandarel
    2014. április 10. - 14:44

    howellq :
    @Gandarel: pontosan, “jelen állás szerint”. Jelenleg nincsenek még reward trackek. Nem tudjuk, hogy abból egészen pontosan hogyan jön majd a reward (péz meg ilyesmik).

    Engem csak az aggaszt, hogy megint hotjoin lesz a legjobb mód a pénz, skin meg rank pont szerzéshez. Ez olyan, mintha PvE-ben csak évente lennének updatek, és mind arról szólna hogy a champion train rewardokat ezerrel növelik.

    • Shantey
      2014. április 10. - 15:03

      Tisztában vagy vele, hogy a casual réteg mekkora részét képezi a játékosbázisnak és hogy nekik kedvezni üzleti szempontból mennyivel jövedelmezőbb?

      • Gandarel
        2014. április 10. - 16:06

        Kezdjük ott, hogy a casul PvE rétegnek mi helye van PvP-n? Semmi. Vagy szedjék ki PvP-t a játékból és csoportosítsák át a deveket máshová, vagy ha úgy döntenek, hogy egyszer az életben PvP is kap patch-et, akkor talán most az egyszer kedvezzenek másoknak is.

        Másfél éve ment a sírás hogy legyen valami csak Pvp-ből megszerezhető dolog: berakják hotjoinba. GG.

        Nem csak arról van szó, hogy casualoknak fejlesztenek, hanem arról, hogy 100%-ban retardáltak és ha a community az arcukba erőszakolja egy éven át azt a kb 3 mondatot, amit szeretne, és úgy döntenek, hogy azt csinálják amit a community kér, akkor is képesek tökéletesen az ellenkezőjét meglépni. Ennyire nem értik a játékosaikat és a saját játékukat. Vagy direkt csinálják. Elüldöznek mindenkit, és akkor tényleg végre be lehet zárni a Pvp részleget.

      • 2014. április 10. - 18:53

        Casual PvP-re gondolt Shantey szerintem.

        Előbb a hotjoin-ra kellene valami ésszerű megoldás, mert hogy az tényleg minden, csak nem kedvező élmény senkinek, az biztos. A hotjoin jutalmakat úgy harmadolnám, negyedelném, mint a pinty. A hógolyós minigame vagy a quake arena dragon bash alatt is sokkal nagyobb móka volt, mint egy hotjoin. Max. 5-re kellene belőni a csapatlétszámot (tudom hogy van olyan szerver, de 8-as az alap), de inkább háromra.

        Meg külön kellene választani a reward track-eket hotjoin-ra.

        Meg meg kellene azt is szüntetni, hogy a hotjoin szerverek lobbyként működjenek. Legyen arra külön szerver.

        Legyen világbéke is, ha még belefér. :)

      • Shantey
        2014. április 10. - 21:13

        Igen, arra gondoltam.

        Ad1. Ezt eleve nem értem, miért nem ott is 5v5 a max felállás már béta óta, biztos a fejlesztők élvezték a 10v10 deathmatch párbajokat, kár hogy még mindig csak contest mode van.

        Ad2. Még mindig csak contest.

        Ad3. Továbbra sincs javítva, hogy max létszám meglétéig nem indul a játék. Tegnap is hajnalban felugrottam bohóckodni és 3v5 meccseket kellett tolnom nem egyszer, mert full retardban nyomja a rendszer.

        Ad5. Személyes vélemény, de nem magáért a PvP élvezetéért kéne tolni? Nekem nem kell reward, nem kell cél, bár jópofa, hogy kapod a rankokat, de idővel ugye az is kimaxolódik.

        Ad6. A szememben a hot join csak egy gyakorló mód, ahol az újoncok mindenféle megkötés nélkül kipróbálhatják magukat. 0 reward, de azonos szabályok. De valahogy ez mégse működik. Aki komolyan gondolja meg mehetne solo és team que-ba, ahol reward is jár.

        Ad7. Idióta reward rendszer. A rank pontokat már végre ráncba szedték és most már glory se jár, de így a skin rendszer összevonásával tökre presztízsértékét veszti minden, arról nem is beszélve, hogy anno pl egy CoF szett hatalmas teljesítmény volt, míg PvE-ben pikk-pakk összevakartad és a leglámább insta, amit a játékba megtalálható.
        És akkor még ingame gold is jár. Lásd 5. pont. Nem sajnálom tőletek, csak nem értem.

        Ad8. Mindenki kedvence, balance. Jó lenne már, ha elmúlna ez az uborka szezon és csinálna is valamit az a 2-3 ember, mert unalmas így bő fél év (cöh, már lassan lesz az egy is) után ugyanazzal a metával tolni még így is, hogy csak kazuár szinten tolom a pvp-t.

      • gwfan21
        2014. április 10. - 21:33

        “Személyes vélemény, de nem magáért a PvP élvezetéért kéne tolni?”
        Köszönöm! Szerintem is így kellene lennie.

      • Sárki
        2014. április 11. - 06:46

        Több, mint 1,5 év után ugyanaz a szr kissé unalmas lehet már.

  3. ZachElf
    2014. április 11. - 12:42

    Gandarel: “Másfél éve ment a sírás …”
    Sárki: “Több, mint 1,5 év után ugyanaz a szr kissé unalmas lehet már.”

    Nem érzi valaki az iróniát?
    Jól mondjátok, 1,5 éve mást se csináltok mint sírtok, ugyanarról, ugyanazokat. 1,5 év után ugyanaz a szr nem kissé unalmas már.

    • Gandarel
      2014. április 11. - 13:08

      Hallottál már cégről aki fönnmaradt miután a vásárlók 1.5 éve várnak arra, amiért lényegében fizettek de csak marketing szöveg volt, majd a cég bejelenti: “Másfél év után ugyanaz a szr kissé unalmas, abba lehet hagyni”…

      Akik a fórumon reklamálnak, nem azért teszik, mert utálják a játékot. sokkal jobban szeretik mint például Te, és érdekli őket annyira a dolog, hogy leírják a javaslataikat, mivel a fejlesztőkön kívül bárki jobb irányba terelné a fejlesztést.

      Miért kéne mindenbe belenyugodni? Nem létezne a társadalmunk, ha mindig így tennénk.

      • Shantey
        2014. április 11. - 13:45

        Khmm április 6 khmm …

  4. Gandarel
    2014. április 11. - 13:02

    gwfan21 :
    “Személyes vélemény, de nem magáért a PvP élvezetéért kéne tolni?”
    Köszönöm! Szerintem is így kellene lennie.

    Légyszi, ne akard nekem bemesélni hogy Ac P1-et a fun miatt tolják le az emberek minden nap pontosan 1x.. :DD Komolyan.. 1 hétig nem kapnátok goldot meg lootot PvE-ben, ki maradna? Mi lenne, ha ez 2 évig lenne így?

    Amúgy r30-ig a fun miatt játszottam PvP-t, de mivel onnantól kicsit unalmassá vált, a balance miatt a játszhatatlansághoz közeli állapotok vannak, és a “fun” nem teleportálja be az inventorymba mágikusan a gemstore skineket, így nem valami nyomós érv a rewardok hiányára a fun.

    PvP-only skin meg presztízs miatt kellene, hogy legyen valami cél amiért lehet dolgozni, valami amit azért kapsz mert jó vagy Pvp-n vagy mert sok időt beleöltél. De hotjoin sokkal inkább PvE mint PvP, és onnan tudok jad az összes rewardot kimaxolni a legrövidebb idő alatt :)

    • Gandarel
      2014. április 11. - 13:03

      *onnan tudod – jad

    • Shantey
      2014. április 11. - 13:53

      Na látod, pont ezért nem hiányzik a reward, mert PvE-sként megkapom máshonnan tized ennyi befektetéssel. És ami azt illeti elég sokáig csak a 26 ezüstös jutalom falatka volt, aztán a masszív nerf CoF okán azt is tönkrevágta, majd jött a daily 1g rendszer, azóta meg annyi gold van a piacon, hogy az fáj.

      Ez ugyanúgy szól PvP-seknek, mint PvE vagy WvW arcoknak. Kell a gem store mütyür? Dolgozz meg érte és farmolj. DE! Aki csupán PvP-ben érdekelt annak a közelmúltbéli változások előtt nem igazán volt erre lehetősége. Most se nagyon, azért egy champ farm is übereli az PvP alatt összeszedhető pénzmennyiséget, de azért alakul. Most azt mondom, hogy 30-60 percen belül leszólózod Arah P1-t, az 20g nettó haszon … :)

      Jepp, most ez a Balthazar pack is ilyen akar lenni, de ezt is összefarmolja boldog boldogtalan oszt jóvan, többé PvP felé se néz. A rankon kívül, ami semmit nem ér, és az ezért járó finisheren kívül mit tud felmutatni egy jó PvP játékos? Semmi. Max egy title, hogy nyert X meccset, na bumm. De ez minden játék módban megvan. Semmi presztízs. Még a nyamvadt legendary is megvásárolható … :D

      ps: Na jó, a Liadri mini határeset, de az csak túlajnározott volt. Azért mert Anet belső tesztelőgárdája full amatőr és nem ért a játékhoz, attól még minden második ember megszerezte. Így meg meh. Marad a speedrun meg a naked bearbow dungeon futamok, a WvW-sek még mindig ajtókat ütögetnek, PvP-sek meg szállingóznak el a fenomenális balance tempó miatt.

      • icipicipacipoci
        2014. április 11. - 14:13

        Sajnálom, hogy a pvp is ilyen elfuserált marad. Mi az ördögért szenvedtek még vele? Lépjetek tovább, tele van a világ MMO-val. Olyannal is amiben van pvp. Sőt olyan is van, ahol WvW van. Mi több, ahol nem csak skineket adnak jutalmul. Abraka dabra MMO hopp, egyik lábad itt, a másik meg ott. Értem én, hogy szeretitek a gw2-t de talán eljött az ideje, hogy könnyes szemekkel elengedjétek.

        “Értem én, hogy szeretsz ott fenn a magasban — mondta a troll, a kétségbeesett hegyes fülű, zöld ruhás alaknak. — Az a kötél is remek, aminek a végét olyan ügyesen elkaptad. Sőt remek időnk van ma, ez is igaz. De talán eljött az ideje, hogy elengedd. — azzal a troll kitátotta a száját és várta az ebédet.”

      • 2014. április 11. - 17:38

        icipicipacipoci :
        Sőt olyan is van, ahol WvW van. Mi több, ahol nem csak skineket adnak jutalmul.

        Jé, WXP rank-up ládából esett az altomnak Ascended. Pont kellett, mert a warriorom WvW badge-ből öltöztettem fel.

        Egyébként hogy megy nálatok a Cyrodiil zergfest “WvW”-n, hogy így ráérsz innen toborozni? Uncsi, vagy nincs elég ember, vagy mi van, mi a baj? Vidd el nyugodtan az embereket, gyorsabban bejutok EB-re legalább! Túl sokan vagyunk, éjjel kettőkor is fél órás queue van, ma meg meg sem merem nézni a reset miatt. :S

        Jó játékot, és további kellemes sikertelen toborzást a szektádhoz! ;)

  5. gwfan21
    2014. április 11. - 15:11

    “Légyszi, ne akard nekem bemesélni hogy Ac P1-et a fun miatt tolják le az emberek minden nap pontosan 1x..”
    Ez már kezd uncsi lenni, találj ki valami újat Gandarel kedves.

    • Gandarel
      2014. április 11. - 15:30

      Fogadd el hogy igazam van és sosem voltak normális érveid ^^ Pont mint most.

      • gwfan21
        2014. április 11. - 20:27

        Ja most hogy mondod. Én kérek elnézést igazából, hogy az esetek 80%-ban nem értek egyet veled. Plusz azért is szégyellem magam, mert nem járok dungikba reward miatt, ráadásul vannak olyan ismerőseim akik az élvezet miatt PVP-znek és még mindig élvezik a játékot. Azt hogy igazad van el fogom ismerni amint, tudsz valami mást is írni azon kívül, hogy AC P1 és CoF P1….. :(

      • Gandarel
        2014. április 11. - 22:13

        Ok, de csak neked: arah path vásárlás/eladás lfg-n? Champion trainezés? World bossozás (fire elemetnal, svanir shaman)? Fractal daily kirándulások? Összes daily achie kimaxolása a pontokért? Mind a funért történik?

        Vágom, hogy nem értesz egyet, de ellenérveket még az életben nem láttam hogy fölhoztál volna. Ha nem dungeonból szerzed a pénzed, akkor máshol farmolod, de nem hiszem hogy full casulban csak 5 naponta belogolsz leölni egy vaddisznót mert ahhoz volt kedved és a lootból veszel egy T3 cultural armort, és sose érdekelt a reward. Ha igen, gratulálok, te vagy az 1%. Vagy a 0.1%.

      • gwfan21
        2014. április 12. - 09:50

        Hát pedig én tényleg az vagyok aki csak 2 hetente feljelentkezik letolni ha van valami új dolog, ezért nincs is pénzem a játékban. Viszont azt még mindig nem értem, hogy miért a PVE-s full kockákat hozod fel a PVP-vel szemben, a kettő szerintem teljesen különbözik. Míg PVP-ben az adja az izgalmat, hogy másik játékosok ellen játszol és az emberi tényező miatt ugyanazon a térképen is általában teljesen más 2 ütközet, addig PVE-ben például én azért nem tolom le a napi g-t a dungit vagy akármit, mert mindig ugyanaz. Lemész és tudod hol mi fog történni másodpercre pontosan akár ha nagyon kocka vagy. Szóval PVP-ben ezért nem értem a jutalom orientált gondolkodást, mert én más játékokban is ha PVP-zek akkor magáért az élményért megyek, hogy valami jó taktikával begyaluljuk az ellent. Vagy kiderüljön, hogy egy olyan csapat akiről sosem hallottunk elsőre ledarál minket és csak nézünk és már tervezzük is a visszavágót. Az hogy mit kapunk vagy mit nem, nem igazán érdekel. Ezért nem értem, hogy neked például miért fontos a jutalom ha szeretsz PVP-zni, ha nem szeretsz akkor meg miért erőlteted ennyire? Azért mert nincs jobb? Akkor játssz vele kicsit kevesebbet és máris jobb lesz megint.

      • Gandarel
        2014. április 12. - 10:03

        Az egyetlen dolog ami itt tart az tényleg maga a fun része a dolognak. De mint mondtam, a fun nem teleportálja az inventorydba a gemstore itemeket. A PvP másik nagy faktora amúgy meg az, hogy azzal, hogy jó vagy, el tudsz érni olyan dolgokat amiket mások nem, ettől lesz verseny a dolog. De Arenanet sem igazi rewardokat nem adott eddig, ami volt, azt is elveszik, vagy pedig hotjoin-ba rakja be ezeket az új rewardokat.

        Példa a Balthazar backpack, amit azért raktak be, mert a Pvp playerek akarta valami presztízs dolgot amivel kimutathatják hogy jók/sok időt töltöttek valamivel. De a leggyorsabb módon a daily achie farmer PvE réteg fogja megkapni, ami azért aggasztó, mert mutatja, hogy Arenanet mennyire nem érti a saját játékukat és a communityt, meg úgy teljes egészében azt, hogy hogyan kéne Pvp-t fejleszteni.

        Az egyetlen dolog amiért még bárki is maradt az tényleg az, hogy élvezetes lenne a harcrendszer, ha nem lenne ilyen noskilled a meta.

      • Sárki
        2014. április 12. - 12:30

        lol, nehogy már egy olyan akarjon kioktatni itt bárkit is aki alig játszik gw2vel :D Úgy könnyű fannak lenni, hogy minden poinál most jársz először…

  6. Bubi
    2014. április 11. - 15:41

    Ezen társalgásokat látva mindig megnyugszom, jól döntöttem, hogy magyar helyett inter/német szerverre/klánba mentem :D

    1) have fun
    2) blood for the blood god
    3) skulls for the skull throne

    • Sárki
      2014. április 11. - 17:04

      Najó de te wvw-s klánban vagy, wvw meg raidben fun nagyon :) Azért pvpsként valszeg te is unnád.

  7. 2014. április 11. - 15:49

    http://gfycat.com/DiligentWickedGecko

    ^ röviden és általánosítva a hozzászólásokról

    • Sárki
      2014. április 11. - 17:05

      a macskák olyan ostoba állatok :D

  8. 2014. április 11. - 16:28

    Szögezzétek már le a francba…
    1: Miért Játszol vele?> Van JOBB MMO a piacon? Szubjektív, felépítés terén abszolút nincs MÉG.
    2: Miért játszol még?> Mert nincs jobb ^^
    3: Mondom miért játszol még vele?> Mert MMO-val szeretnénk játszani!
    4: Ott van sok másik!> Igen, amik még rosszabbak (rendszerei, stílusa, etc).
    5: Bűn jobbra vágyni?> Nem, de a jó édes… és Royal is bssza már meg úgy mellékesen ;)

    • 2014. április 11. - 16:58

      Pont akartam írni (az 5. pont második felét).

      • 2014. április 11. - 20:26

        Kiegészítés* Howellq-val együtt ;)

    • gwfan21
      2014. április 11. - 20:31

      Royal téged alapból nem szeretlek, amit írsz el se olvasom… :P :D

  9. Mc Wolfy
    2014. április 12. - 00:39

    nem ke szívem csücske Predi, de most igazat írt. ANet azt az undorító stratégiát követi, hogy a lehető leglassabban adagolja az újításokat, újdonságokat, javításokat. már lassan 3 hónapja pl a játékban van a rankok összevonása és pár új wvw skill is, de még mindig nem aktiválják őket. ugyanez igaz ranger balancera, pvp-re stb…

    • Stan
      2014. április 12. - 14:30

      ha egyszer ezek a ranger játékosok globálisan is gondolkodnának, nem pedig csak a saját kasztjukról….

      értjük mi, hogy fos a ranger, de muszáj ezt itt is minden postba belesűríteni? Pont ugyanolyan, hogy szar a game de játszom vele mert nincs jobb. Őőőő ha valami szar és nem tetszik, nem fogom játszani és erőszakolni magam, hogy játsszak csak azért, mert nincs jobb, akkor nézek valami olyat ami jobban megfelel az elvárásaimnak (még ha az nem is MMO….).

      • 2014. április 13. - 17:41

        Most nem is mondtam semmit Rangerről…

    • Syrio
      2014. április 12. - 15:38

      …A lehető leglassabban? Nézz rá a CubeWorld re….

  10. gwfan21
    2014. április 12. - 14:52

    Sárki :
    lol, nehogy már egy olyan akarjon kioktatni itt bárkit is aki alig játszik gw2vel :D Úgy könnyű fannak lenni, hogy minden poinál most jársz először…

    Azért, mert most így járok fel játszani jó ideje még van 8 100% mapos karim végigjátszott történetszállal és stb. Szóval Sárki kedves ez bukta. :)

    • Sárki
      2014. április 12. - 18:03

      Aztán az kit érdekel? A heartök megcsinálása meg a poizás az n00bkodás a giftért. Unalmas és semmi skill nem kell hozzá.

      • gwfan21
        2014. április 12. - 18:56

        Mert aztán ehhez a játékhoz a PVP-n (ha rendesen PVP-zik valaki) kívül marha nagy tudás kell akármihez is. Egy óvodás megcsinál benne akármit.

      • gwfan21
        2014. április 12. - 19:01

        Esetleg fractal a magasabb szinteken ami okoz némi problémát.

  11. Gandarel
    2014. április 12. - 19:33

    gwfan21 :
    Mert aztán ehhez a játékhoz a PVP-n (ha rendesen PVP-zik valaki) kívül marha nagy tudás kell akármihez is. Egy óvodás megcsinál benne akármit.

    PvE-t tönkreteszi a stacking, valamit kéne kezdeni vele. Btw szerintem akkor kerülne helyre a combat rendszer, ha a mobok lemennének szintén először downedbe, mennének egymást éleszteni, ehhez néha kapnának stabilityt, meg passzív armor növelést miközben élesztenek + gyorsabban attackolnának a mobok de kicsit kevesebbet és több conditiont használnának. Ráadásul az enemy is képes lenne stompolni a playert. Ez azt eredményezné, hogy kellene CC a res-t/stompot szakítani, kell boon szedés hogy lehessen szakítani, és kell support (főleg condi szedésre).

    • Gandarel
      2014. április 12. - 19:37

      Sok kaszt bekerülhetne így a PvE metába + nem csak zerker meta lenne, ráadásul a csapatmunka és a content nehézség is drasztikusan megnőhetne.

    • gwfan21
      2014. április 12. - 20:07

      Nem lenne rossz, ez irányba a toxic alliance létrehozásánál mozdultak el. Azt kicsit tuningolnák teljesen jó lenne. Plusz minden dungiba raknék be olyat ahol szét kell válni (akár 5 részre is) és szükség van a koordinálásra és csak egy path lenne az alap megszokott. A bossokat is megcsinálnám hasonlóra, mint teq vagy a wurm, hogy azért legalább egy kevés kis valami csapatmunka kelljen, ne csak a lag közbeni auto attack. Csak ezzel is az a baj, hogy a nagy többségnek nem érdeke, hogy nehezebb legyen a játék.

    • Shantey
      2014. április 12. - 22:54

      Ha FGS rush-hoz szükség lenne targetre, akkor már nem itt tartanánk. Így meg might stack, beállsz a sarokba és 5 mp alatt megerőszakolod vele a bosst.

      • Zarache
        2014. április 13. - 02:54

        FGS messze nem a legjobb skill :P Norn maci futasa az FGS-t kenterbe veri :P

      • Shantey
        2014. április 13. - 12:48

        Nem feltétlen, mert igaz többszörösét sebzi, de nincs annyi tick, mint FGS esetén. Leopard meg garantált crit miatt és 10s CD miatt akár még jobb is lehet a maci forma helyett, majd Brazil ha unatkozik megnézi úgyis. :D

    • 2014. április 13. - 17:48

      Azért Gandarel, nagyon sokunknak fölbszta az agyát ez a “Downed az Ellenségnek is” hozzáállás itt toxicoknál. Bossnak kellene. Champeknek, Legendaryknak.
      De ez nem oldja meg a combatot, azt csak AI, vagy AI-t hazudó szinkronizáció oldhat meg.
      Soloságot pedig fent kell tartani.

      • Gandarel
        2014. április 13. - 18:16

        A toxicoknál csak azért volt downed state mert így pár PvE arc is vett gemstore finishert. De ha kicsit építenének köré, és lenne szerepe, ténylegesen stompolnod kéne vagy fölkelnek, akkor szerintem jó lenne, legalábbis dungeonon belül.

      • 2014. április 13. - 18:23

        Én special Ragequitolnék, ha minden szutykot finishelni kéne amellett, hogy még egy zerkes buildel se 1-2 ütés.

      • 2014. április 14. - 09:47

        És abban mi a szórakoztató, hogy 1-2 ütés egy mob?

  12. szajhavész
    2014. április 13. - 15:32

    Biztosan igaz amit itt mondotok hogy nemjo a ranger… Ugyanakkor elmondanám hogy egy év alatt a napokba találkoztam talán harmadszor olyan rangerrel aki problémát jelentett.
    A legalsósorba levő traitvonallal állandoan pet területörzéssel, vagy valami hasonlo a neve,fentartotta az állando renewet, közelharci fegyverekkel. A condik lepattannak rola és mikor nagynehezen lemegy a hpja fullrahealeli magát.
    Ha a körülmények nem szólnak közbe megszenvedtem volna vele, condi bunker mesmerként.

    Egy ilyen tank ranger jol érvényelsülne raidbe is, szerintem méltatlanul van lebecsülve.

    • 2014. április 13. - 17:38

      Fasza. Van 1 build ami erős túlzással OP.
      Most játszuk azt mind?…

      • Stan
        2014. április 13. - 21:07

        nem, de meglehetne probálni kihozni belöle valamit, ahelyett, hogy megy a cry. Ennyi erővel a thief is gyenge, hisz a p/p buildja nem olyan mint a zerker backstab, vagy a D/P. Minden kaszt fos ha összevissza klikkelgetek a traiteken, csak hogy 0 pont maradjon fent….

      • 2014. április 14. - 07:55

        Mit lehetne kihozni belőle, Stan?
        Csak is az a normális, ha mindenki ugyan olyan alapesélyekkel játszhatna úgy, ahogy akar.

      • Shantey
        2014. április 14. - 08:22

  13. Gandarel
    2014. április 14. - 14:59

    Stan :
    Minden kaszt fos ha összevissza klikkelgetek a traiteken, csak hogy 0 pont maradjon fent….

    Kivéve a warriort. Minden weaponnel és traittel jó/OP.

    • Stan
      2014. április 14. - 18:09

      ott a pont,

  14. Nhienyl
    2014. április 15. - 11:18

    Jól értem, hogy konkrétan nem lett tisztázva, hogy pl ezzel az armorral mi lesz? https://i.imgur.com/2QuGE0s.jpg

    • nathriel01
      2014. április 15. - 11:49

      Hát törölni biztos nem fogják a karakterről, a kérdés csak az, hogy lesz e hely neki a wardrobe-ban, mert ha jól emlékszem, akkor egy stream-ben azt mondták, hogy a mostani reward track-eken még nem megszerezhető ez. Szóval egy darabig csak azoknak lesz meg, akik már megszerezték. De ha tippelnem kellene, akkor ugyanúgy bekerül a wardrobe-ba, mint pl a living story-s cuccok, amik már szintén nem megszerezhetők.

      Konkrétan sehol sem hangzott el, hogy mi lesz vele.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: