Reklámok
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet, PvP > PvP Reward Track-ek és felszerelés egységesítés

PvP Reward Track-ek és felszerelés egységesítés

Norn-Header-D1

Üdv ismét Tyria! Rengeteg remek változás történik a Mists-ben a jutalmakkal, felszerelésekkel, build készítéssel és még mással kapcsolatban is. Rendkívül izgalmas, hogy végre megoszthatjuk veletek mindazon frissítéseket, amiken a csapat dolgozott.

bc105PvP-1

Felszerelés egységesítés játékszerte

Április 15-étől nem lesz többé PvP tárgy a játékban. A fegyvered és páncélod kinézete, amit PvE-ben és WvW-ben beállítasz, átmegy PvP-be is. Legyárthatod a kinézeted, fejlesztheted a stílusodat és azt bárhova magaddal viheted.

A felszerelésed PvE-s stat-jai továbbra sem kerülnek át PvP-be. Egyszerűen csak a kinézetedet viszed át a játékmódok között; PvP-ben továbbra is minden játékos statisztikailag egyenlő lesz.

Szóval mi lesz azokkal a skin-ekkel, amiket PvP-ben összegyűjtöttél? Nos, mostanra talán már hallottál a Wardrobe rendszerről, mely segítségével gyűjtheted a játékban található skin-eket. Amikor az áprilisi Feature csomag megérkezése után először belépsz a Heart of the Mists-be, akkor minden PvP-ben összegyűjtött skin-ed feloldódik a Wardrobe számára. Lesz egy kereskedő, aki alap, szinthez illő fegyvereket és páncélokat árul, amikre fel tudod tenni a feloldott skin-eket. A PvP rank-od alapján kapsz egy egyszeri Transmutation Charge ellátmányt, így visszaállíthatod vagy megváltoztathatod a kinézeted.

efa36PVP-2

Miután a PvP skin-jeid feloldódtak, eltűnnek a PvP locker-edből és account alapú hozzáférésed lesz hozzájuk a Hero Panel-en található Wardrobe részlegben. Mivel a Wardrobe átveszi a gear locker helyét, a PvP crafting anyagok kikerülnek a játékból, úgyhogy gyártsatok le mindent, amit akartok, még április 15-e előtt.

Reward Track-ek

A decemberi PvP jutalom blogposztunkban már utaltunk rá, hogy érkezni fog egy új PvP-s rendszer, amely alapján megadhatod magadnak a saját jutalom céljaidat, amikért dolgozhatsz. Most örömmel osztunk meg további részleteket a PvP Reward Track rendszerről.

Egy Reward Track olyan jutalom szettet jelent, amit PvP-ben való játékkal tudsz megszerezni. Minden track-nek bizonyos intervallumokon belül vannak jutalmai: egyeseket pár meccs alatt meg tudsz szerezni, a nagyobb jutalmakat egy játék sorozat alatt szerzed meg, majd van egy nagyon jó végső jutalom, amiket pár játéksorozat lejátszása után kaphatsz meg. Példaként pár jutalom: loot ládák, crafting anyagok, Transmutation Charge-ok, fegyverek, páncélok, skill pontok és még sok más. Rendszeres időközönként kapni fogsz egy Tome of Knowledge-t is, aminek segítségével szintet léphetsz és skill pontot szerezhetsz bármely karaktereddel.

Hogy elindítsuk a rendszert, örömmel mutatjuk be a Balthazar Carapace back tárgyat, amelyet kizárólag a saját PvP Reward Track-jén lehet megszerezni.

25829Balthazar-Back_275x275

Ez a rendszer még néhány másik track-el együtt fog elindulni, így te magad választhatod ki, hogy melyiken szeretnél haladni. A Hound of Balthazar-on kívül Tyria minden fő régiójának van egy-egy Reward Track-je, így a PvP játékosok a régiónak megfelelő drop-ot tudnak szerezni.

Ezeken kívül lesz még egy rotációs rendszerű dungeon Reward Track is, aminek a segítségével PvP-ben is meg tudjátok szerezni az egyes dungeon-ök jutalmait. Minden második héten egy másik dungeon Reward Track válik elérhetővé a játékosok számára. Ezek a track-ek többek között fegyvereket, páncélokat és dungeon tokeneket adnak. Ha a saját időbeosztásod szerint szeretnél teljesíteni egy bizonyos dungeon Reward Track-et, akkor teljesítsd annak a dungeonnek a story módját, így véglegesen feloldod azt a PvP Reward Track-et. Ha ehhez nincs kedved, akkor egyszerűen csak meg kell várnod, míg az a Reward Track újra sorra nem kerül a rotációban. A track-en való haladásodat menti a rendszer, így onnan folytathatod, ahol korábban abbahagytad.

b026breward-track

Továbbá, amikor új Élő Világ és ünnepi tartalom érkezik a játékba, akkor ezen események idejére azokkal kapcsolatos Reward Track-ek is elérhetővé válnak. Amint megtapasztaltad és részt vettél az Élő Világ tartalomban, feloldódik a hozzá tartozó Reward Track, így onnantól PvP-ben is megszerezheted az ahhoz kapcsolódó jutalmakat. Ez biztosítja, hogy a PvP mindig része egy nagyobb történetnek, amely Tyria-n bontakozik ki.

Egyes Reward Track-ek egyszeri alkalmat jelentenek, mások véglegesek és sokuk ismételhető, de mindegyikük sokkal jutalmazóbbá teszi a PvP-t. A Reward Track-eken keresztül, azok akik PvP-znek, teljes mértékben élvezni tudják a Guild Wars 2 jutalmait.

e78a5end-match-reward-track

Legendary-k PvP-ben

A Reward Track-ek segítségével most már van egy olyan felülete a PvP játékosoknak, amin keresztül meg tudják szerezni a legendary-khoz szükséges összevalókat. Ahogy fent említettem, a dungeon track-eken lehet dungeon tokeneket szerezni. További megszerezhető összetevők a skill pontok, Obsidian Shard-ok, magas szintű crafting anyagok és Mystic Clover-ek. Még arra is van esély, hogy precursor-t találj a megszerzett ládákban. Tulajdonképpen, ezekkel a tárgyakkal és az arannyal amit a PvP jutalmakból szerzel, képes leszel majdnem minden legendary-hoz szükséges dolgot megszerezni PvP-ben. A Gift of Battle-höz továbbra is kell Badge of Honor, míg a Gift of Exploration-höz a térkép teljesítése.

Mellékesen, ha érdekel az ascended gyártás, akkor a Reward Track-eken Empyreal Fragment, Bloodstone Dust és Dragonite Ore is található.

Emlékeztetőül, ha valaki még gyorsabban szeretne precursor-hoz vagy legendary-hoz jutni, akkor annak nincs jobb módja, mint versenybe szállni a Legends of the Mists bajnokságon, amit a remek Mispedia-s srácokkal szponzorálunk. A bajnokság fődíja egy általad választott legendary fegyver.

PvP Build UI és Quick Launch Bar

Még a felszerelés egységesítéssel is egy pár dolgot külön kell választanunk a PvE-től, hogy meglegyenek az egyenlő stat-ok. Hogy ezt elősegítsük, bevezetjük a PvP build panelt.

42918build-ui

PvP-ben továbbra is más szett build összetevők lesznek, beleértve a rúnákat, sigil-eket, amuletteket és trait-eket. Mindezeket közvetlenül ki lehet választani és fel lehet venni a PvP build panelen. Többé nem kell NPC-kkel beszélgetni és PvP inventory tárgyakat igazgatni. Egyszerűen csak kiválasztod és felveszed a megfelelő tárgyakat. Hogy ezt még könnyebbé tegyük, a PvP build panelen lehet keresni és szűrni, így meg tudod találni a neked kellő tárgyakat.

Ahelyett, hogy egy sigil-t hozzárendelnél egy fegyverhez, a PvE fegyver sigil-ed megmarad és PvP-ben egy olyan slot-ba teszed a sigil-t, amely PvP-ben felülírja a PvE-s sigil-t. Ugyanez igaz a rúnákra és stat-okra is. Ahogy korábban is, a stat-okat az amulettből szerzed. Egy változást hajtottunk itt végre, hogy egyszerűbb legyen a build készítési folyamat, az pedig az, hogy az ékszert belevontuk az amulettekbe.

Ebben a patch-ben új rúnák, sigil-ek, amulettek és trait-ek kerülnek a játékba, az alap szetten kívül. Az alap szett mindig nyitott és elérhető a PvP játékosok számára. Az új rúnákat, sigil-eket és amuletteket az account-od számára arannyal tudod feloldani; az új trait-eket az account-od számára arannyal és skill ponttal tudod feloldani. Ezeket a tárgyakat közvetlenül az UI-n tudod megvásárolni. Ha el van zárva, akkor egyszerűen csak kattints rá, hogy feloldd.

A PvP build panelt könnyű megtalálni a PvP-ben látható új Quick Launch bar segítségével, ami a HUD tetején található. Innen könnyedén elkészítheted a build-edet és gyorsan be tudsz lépni bármilyen Arena típus meccsére.

quick-launch-bar_590x75

A viselt fegyvereid ugyanazok lesznek PvP-ben és PvE-ben, hogy a kinézeted egységes maradjon a játékban. A képességeid nincsenek rajt a Quick Launch bar-on, de továbbra is a PvP build-ed részét képezik. A skill bar-on továbbra is könnyedén lehet módosítani a képességeket.

Rank újragondolások

Miután a PvP jutalom térkép blogposztot kitettük, a közösség kiállt amellett, hogy megtartsuk a rank-okat. Továbbá, sokan kérték, hogy egyensúlyozzuk újra a rank-szerzést, hogy a magas rank-ok elérhetőbbek legyenek. Azoknak, akik azt tervezték, hogy a dragon rank-ot meghagyják a kalandorok következő nemzedékének, jó hírünk van.

Március 18-án felhúztuk a meccseken szerezhető rank pontokat. Április 15-én rank 39 fölött újraegyensúlyozunk, hogy a rank-ok elérhetőbbek és egységesebbek legyenek. A legtöbb játékos számára ez elérhető céllá teszi a dragon rank-ot és a játékosok egy nagyon kis százalékának már szeretnénk is gratulálni, hogy ők lettek Tyria első dragon-jai.

Achievement egységesítés

A feature csomagben egységesítjük a napi és havi achievement-eket. Az új rendszerek mellett, mint a Wardrobe, felszerelés egységesítés, Reward Track-ek, úgy gondoltuk, hogy a külön lévő napi és havi achievement kategóriák feleslegesek és talán még zavaróak is.

b89d2PvP-3

A PvP és PvE napi és havi achievement-eket egyesítjük. Elegendő achievement lesz ahhoz, hogy a napikat és havikat megcsinálhasd teljesen PvE-ben, WvW-n vagy PvP-n ha azt szeretnéd – de bármikor ugrálhatsz a különböző játékmódok között és kevert tartalmú achievement-eket is teljesíthetsz.

Mivel a feature csomag április közepén érkezik, ezért a havi achievement-ek speciálisak lesznek. Április 15-ig a PvE és a PvP havi kategória külön lesz és csupán két achievement-et kell befejezni a teljesítéséhez. Április 15-e után egyetlen, egységesített havi és napi lesz, a havihoz pedig újra négy achievement befejezése kell majd.

Van még néhány más általános változtatás a napi achievement-ekkel kapcsolatban. Maximum 10000 napi és 5000 havi achievement pontot lehet szerezni, frissítjük a rotációt és a releváns achievement-eket frissítettük, hogy PvP-ben is működjenek.

Összehozni a játékot

A PvP számára ez a feature csomag arról szól, hogy megalapozzuk a jutalmakat, összehozzuk a játék különböző részeit, valamint kisimítsuk a PvP-nek azon aspektusait, amelyek bonyolultak voltak a játékosok számára. A PvP-t sokkal közvetlenebbül kötjük a játék más területein található jutalom struktúrához, a dungeon és Élő Világ jutalmaktól egészen az ascended és legendary felszerelések építőköveiig. A felszerelés egységesítés azt jelenti, hogy te, te lehetsz és ha a játék egy részében kialakítottad a kinézeted, azt magaddal viheted bárhova. A Reward Track-ek segítségével irányíthatod azokat a jutalmakat, amik igazán fontosak neked és az új build felület olyan eszközöket ad a kezedbe, melyek segítségével kísérletezhetsz. Új build-et finomhangolni könnyebb mint valaha, ami része annak, hogy egy izgalmas és versenyszerű környezetet hozzunk létre a Guild Wars 2-es PvP számára.

Sok, szerencsét, jó szórakozást – és találkozunk a játékban!

– John C.

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
  1. 2014. március 28. - 17:48

    Ezért nem dumáltak a pvp-ről eddig. Megmaradnak a rangok és R35 fölött újraosztják. A Build UI, a Reward Tracks határozottan jót tesz majd. Ééés megjött a korábbi kérdésekre a válasz: 15-én a PvP cuccok is a Wardrobe-ban lesznek, egyesítve a PvE-vel.

    Még csak átfutottam, de egész normálisnak tűnnek egyelőre a változások. Viszont charge-ba kerül majd skint váltani PvP-ben. Aki csak PvP-zett eddig, az is kap majd valamennyi charge-ot a patch napján, ha jól értettem.

    • Shantey
      2014. március 28. - 17:56

      Így van, annyi különbséggel, hogy rank 39 felett lesz újraosztás, így előreláthatólag már Dragon is elérhetőbb lesz, sőt mi több pár játékos jó eséllyel meg is szerzi a patch során.

  2. chuckygwzik
    2014. március 28. - 18:01

    Na ez tényleg komoly! Egyre jobb infók jönnek ki a végére. Ez a pvp változtatás jutalom szempontjából minden pvp-s álma :)

    A napi és havi acsi pontok is maximalizálva lesznek. Egyik legnagyobb bánatom volt ez és megcsinálták végül, ennek nagyon örülök.

    Már csak az ideiglenes tartalmakat 2 hetes hajtás pajtás living story-kat kellene átalakítani bent hagyjuk jellegűre. Bent hagyni amit hoznak még a gem store-ba is és akkor lenne idő kigyűjteni mindent ami tetszik.

    Ezek után látni, hogy jó irányba mennek. Örömmel hagyom itt a játékot, elmúlt a bánat, leestek a fájdalmas láncok. Bármi történik, most már örömmel jönnék vissza gw2-be. Már csak 2-t kell aludni és belemélyedek a teso-ba, fél évre eltűnök és majd látni mit hoz a jövő, de egyet most már tudok ha jönne kieg gw2-be megvenném.

    • 2014. március 28. - 18:14

      Gemstore-ban tuti nem fognak benn maradni a cuccok. Most úgy megy, ha valakinek van elég goldja/gemje, amikor bejön, akkor megveszi. Ha amíg benn van, nem tudja összeszedni, akkor megvan rá az esély, hogy pénzből vesz valaki gemet. Nem 100%, de aki megteheti és úgy van vele, hogy neki mindenképp kell most az az akármi, az venni fog.

  3. 2014. március 28. - 18:30

    Hugh Norfolk:
    Everyone in the upper mid 50’s and up will become a Dragon!

    !!!!!!!!!!!!!
    forrás: https://forum-en.guildwars2.com/forum/pvp/pvp/PvP-Rewards-Blog/first#post3826492

    • Gandarel
      2014. március 28. - 18:51

      Amikor az ember azt hinné, nincs lejjebb. De van. Arenanetnél mindig van. Ez új értelmet ad a “szánalmas” szónak.

      Most ingyen kiadnak mindenféle random változtatást és sz@rnak bele mindenbe? Mert nagyon úgy jön le. Random dragon finishert a fél világnak! Town cloth combatban! Go!

      • 2014. március 28. - 20:36

        Hát ja. Tudod, az, hogy goldra lehetett váltani a gloryt, nem volt elég jutalom a hc gloryfarmereknek, legyen már dragon finisherük is ;)

  4. Gandarel
    2014. március 28. - 18:57

    chuckygwzik :
    Na ez tényleg komoly! Egyre jobb infók jönnek ki a végére. Ez a pvp változtatás jutalom szempontjából minden pvp-s álma :)

    Egyáltalán nem. Nem nagyon írják, miből fogunk goldot kapni. Ha a living story itemeket, amiket majd kapunk pvp-ről, account bound használhatatlan Pve dolgok lesznek, akkor ez a patch szörny. Ha eladható a TP-n mint pl wintersday gift, akkor ez a patch pont az ami kellett pvp-re.

    A fő gond mindig is az volt, hogy nem tudtak Pvp-ből goldot/gemet szerezni és így kimaradtak minden új skinből. Ha ezt nem oldják meg, akkor beigazolódik teljesen: ez egy Pve patch.

    Nézz végig a reward rendszeren, mi az amit egy PvP játékos vár Pvp-től és mi az amit egy PvE játékos? Nem hiszem, hogy minden Pvp-s álma a crafting material, PvE levelhúzó könyv, PvE skillpont, living story PvE dolgok és magic find.

    Plusz végleg elpusztítják a rangok értelmét.

    Ez egy PvE patch, főleg a “PvP” része.

    • 2014. március 28. - 19:50

      A Reward Tracks legalább lehetővé teszi, hogy olyan jutalmazási sorozatot válassz, ami neked leginkább megfelel. Erre lehet építeni, de a korábbiakra egyáltalán nem lehetett. Ha pl. gold track-re vagy gem track-re van szükség, és inkább azon játszanánk, akkor azt elég könnyen meg tudnák oldani, ha az elején még nem lesz gold track, akkor is. A post csak példákat említ, de ez a megoldás tényleg képes megalapozni egy egyéni igényeket is kielégítő jutalomrendszert. Mindenki olyan track-en megy végig, amilyet választ magának. A választékot és a teljesítés feltételeit kell csak változatosan belőni úgy, hogy mindenki találjon magának tetszőt. Az átmenetileg elérhető track-ek is érdekesek lehetnek, ha nem csak dungeon vagy LW témában adnak jutalmakat. “A Solid Foundation”, szerintem ez az lehet, ha normálisan lövik be a választékot.

    • gwfan21
      2014. március 28. - 20:03

      Ezt rohadtul nem értem amúgy benne, hogy lvl húzó könyv mit keres PVP-n és PVE-n nem (tudom most ls utolsó pár részében volt)? Berakhatnák gemért is vagy goldért, vagy valami állandóan farmolható dologért PVE-be is nyugodtan.

      • 2014. március 28. - 20:39

        Tome of Knowledge hónapok óta esik, csak nagyon ritkán. Nekem Kessex Hills-ben a Tri-Key Chest dobta egyszer (négyszer nyitottam összesen, biztos mázlim volt vele), volt reward WvW S1 végén, de először valamikor S1 alatt, vagy előtte esett nekem játékosból WvW-n. PvP-be eredetileg azért rakták be, hogy glory-ért (1500 glory + 20s 1db ToK) ki lehessen váltani az új heal skillekhez szükséges skill pontokat.

        Egyébként ha downed lettél mondjuk WvW-n és gyorsan elhasználtál egyet közben, akkor full hp-n rally lett belőle azonnal, mert szintet léptél. Nem tudom, hogy ez működik-e még.

      • gwfan21
        2014. március 28. - 20:47

        Innen esik gloryn kívül és a belongings beváltáson kívül:
        Black Lion Chest – külön akarok venni nem a szerencsére hagyatkozni, de legalább állandó
        WvW Season 1 Participation Bag – nem állandó
        Tri-key Chest – szintén szerencse kérdése és ráadásul nem is állandó
        WvW Season 1 Reward Chest – nem állandó
        Szóval egyik sem felel meg annak, hogy állandóan lehessen szerezni ha szükséged van rá.

      • Gandarel
        2014. március 28. - 21:00

        Mert lényegesen kevesebb ember tolná a low lvl zónákat vagy költene craftra ha altot húz, aminek rengeteg negatív hatása lenne.

        Pvp-re meg azért adják, mert bele kényszerítik a PvP playereket a PvE-be. Láttad a ready up-ot? Ha akarok Pvp-ben időkorlát nélkül armort szerezni, akkor PvE-ben fölhúzom a karim és letolom a dungeon storymódot hogy gyűjthessem PvP-ben az armort.

        Megnézném a fórumot egy olyan után, hogy Pve playereknek el kell érniük r60-at a legendaryukhoz… 2 perc után visszavonnák.

      • 2014. március 28. - 21:37

        @Gandarel: sajnos ez már elég rég kiderült, hogy ANet nem PvP párti. Én csak azt nem értem, hogy hogyan tudsz még az ellenkezõjében reménykedni.

      • Shantey
        2014. március 28. - 21:34

        Csak egy /join vagy /invite parancsba kerül, hogy letolhasd 4 PvE player mellett, ne tudom mi a probléma. Még végig sem kell játszanod az instát, elég jelen lenni az utolsó bossnál.

      • Gandarel
        2014. március 28. - 22:26

        @Shantey Nekem nem fog különösebb gondot okozni, de rengeteg ismerősöm van Pvp-ről akiknek a legnagyobb szintű karakterük lvl 2, mert utálják a PvE-t. Most azért, hogy Pvp-ben kapjanak valamit, fölhúzhatnak 1 karit 80-ra, kigearelhetik és menniük kell dungeonbe. Utána pedig dungeont farmolni, ha meg akarják fizetni az új traiteket, aminek darabja 10g. mert az a pár t3 material meg heti 1 champ bag amit Pvp hozni fog, nem lesz elég.

      • gwfan21
        2014. március 28. - 23:48

        “Mert lényegesen kevesebb ember tolná a low lvl zónákat”
        Még szerencse, hogy így hemzsegnek az emberek low lvl zónákon. Egyébként meg lvl20-ig fel húzós cuclit ellövöd és lenyomod az említett craftot és máris lvl 50-60. Ezután meg dungeonnel lvl80. Szóval semmivel nem lennének kevesebben low lvl zónákon szerintem.

      • Sárki
        2014. március 29. - 07:33

        A mid level zónák a húzósak nem a lowok.

  5. Gandarel
    2014. március 28. - 22:23

    howellq :
    @Gandarel: sajnos ez már elég rég kiderült, hogy ANet nem PvP párti. Én csak azt nem értem, hogy hogyan tudsz még az ellenkezõjében reménykedni.

    Ha másfél évet kellett várni az első érdemi Pvp patchre, akkor elvárná az ember, hogy több köze legyen PvP-hez, mint PvE-hez és azt, hogy tanultak annyit a milliónyi feedback-ből, hogy legalább egy kicsit megértsék mit akarnak a playerek.

  6. Sárki
    2014. március 28. - 23:02

    A pvesek sokkal többen vannak, mint a pvpsek, valamint a pvesek pvpzni is mennének, a pvpsek viszont pvezni nem. Nyilván a tágabb réteg felé nyitnak, ezt a békát be kell nyelnetek. Viszont ha ez a lépés bejön és a pvp népszerű lesz, akkor komolyabb patcheket fog kapni mint eddig, legalábbis szerintem. Amúgy a dragon emoteos dolog tényleg egy vicc, egy skin-emote-title alapú presztízsrendszerben röhej, hogy máig a gwamm jelent egyedül valamit, ami egy gw1es title… Legendaryja minden jött-mentnek lesz, dragon emoteot meg még én is kifarmolom pvesként ezek után :D Ezzel a helyzettel azért kezdhetnének vmit…
    Viszont legalább lesz némi jutalom pvpben. Remélhetőleg ez egy komolyabb célhoz való úton megtett első lépés csak és nem az egész éves pvp patch…

    • Gandarel
      2014. március 29. - 08:53

      Hogy lenne népszerű a PvP, ha nem fejlesztik, mert nem népszerű? Arenanet logika ftw.

      A PvE playerek meg csak a daily achikért jönnek Pvp-re. Sőt, nem is jönnek. Hotjoin nem PvP. Minden ami rossz Pvp-vel az hotjoinhoz kötődik.

      Ott tanulják meg, hogyan kell zergelni és meccset veszíteni a legeffektívebb módon.
      Ott farmolták a rangokat, majd még a skyhammer farm is jött.
      Most majd onnan lehet a legkönnyebben szerezni Pvp rewardokat is.
      Hotjoin miatt vannak hosszabb que idől. Ha nem lenne hotjoin, esetleg mennének soloque-re az emberek és megtanulnának játszani.

      • Sárki
        2014. március 29. - 09:39

        Ez egy ördögi kör sajna: nem népszerű mert nem fejlesztik, nem fejlesztik mert nem népszerű. Így viszont hogy mindezt bevezetik, legalábbis ki fogja próbálni a legtöbb pve-s arc és ez már elég, hogy a fejesek elé tegyenek pár statisztikát, mellyel bizonyítani tudják, hogy érdemes pénzt ölni a rendszerbe.

  7. Sárki
    2014. március 28. - 23:08

    http://dulfy.net/2014/03/28/gw2-ready-up-episode-9-livestream-notes/
    1 Transmutation charge per PvP rank after the patch
    Retiring Capricon, the only map with underwater combat. (lol? -1 map, gj… Mondjuk rühellem azt a mapot, de akkor is :D)
    Cavalier, Magi are the new stat combos. New runes are perplexity runes (rebalanced), and rune of the traveler. (az a perple még mindig imbának tűnik :D)
    track boxes: Magic Find affect the rewards you get from the boxes.
    Ja és nerfelik decap engit.

    • Shantey
      2014. március 29. - 01:16

      Lyssa nerf

      • 2014. március 29. - 02:17

        Ja, hát végülis egy éve az van az egyik thiefemen, meg az egyik engimen, meg most vettem egyet a második warrioromnak is mer’ mé’ ne. Keblemre ANet, úcceretlek titeket.

      • 2014. március 29. - 03:33

        Rune of Karácsonyfa megy a kukába. Ennek rendesen vége lett.

      • Sárki
        2014. március 29. - 07:30

        Várható volt. én rune of the travelerrel tolom, annak a lényegi részéhez nem nyúltak :)

      • Gandarel
        2014. március 29. - 10:20

        Végre. Nagyon ráfért. Mostmár újra necrózhatok :D Nem fognak 6 sec stabilityvel rámteleportálni thiefek meg nem ugranak rám szintén így a warik. ha meg igen, nem lesz 3255453 boon rajtuk és végre leszedhetem a stability-t.

      • szajhavész
        2014. március 29. - 10:58

        Nem volt egy olcsó runa mikor vettem 2 settbe is. Ez egyoldalu szerződésmódositás ami durva károkozásnak minősül. Sőt még ki is röhögnek hogy 45 seces cd tesznek a 6. os pontra. Nyomd el paraszt 45 secenként az elite skiledet.
        Ugy kellet neked, most vehetsz 10 g/db ért travaler runát.

        A power signetes necrok pedig nagyon el fognak szaporodni…

      • 2014. március 29. - 14:19

        @Szajhavész: 45 sec cd eddig is volt, csak nem volt odaírva. Én valszeg warriornak bennehagyom az armorban, jó az a condi leszedés elite-re, hacsak nem lesz valami nagyon tuti átdolgozott rune. Mondjuk tudat alatt számítottam rá, mert már amikor lvl80 lett, vettem neki egy set Hoelbrak rune-t :D

      • Sárki
        2014. március 29. - 11:12

        Csoda hogy eddig nem nerfelték, szóval szavatok nem lehet.

      • 2014. március 29. - 11:20

        szajhavész :
        Nem volt egy olcsó runa mikor vettem 2 settbe is.

        Kicsit olcsóbb megoldás: Valami 42k karma az exotic Lyssa set darabja Orr-on. Azt a cuccot bele lehet transmute-olni egy másikba, hogy csak a rúnát vidd át belőle. De most már úgyis mindegy.

      • szajhavész
        2014. március 29. - 12:16

        Köszönöm a tippet de ahhoz meg transmutolo bizbaz kell amit ugy kell megvenni. Különben is már értéktelen a Lyssa, szét is kaptam mindenestül egy szettet és eladtam amig még van ára.

  8. MAdin
    2014. március 29. - 01:28

    Ez most egy MMO vagy MOBA? …

    • erasmus
      2014. március 29. - 08:41

      Point and click kalandjáték.

    • Shantey
      2014. március 29. - 13:25

      MMO még mindig, de nem értem a szarkasztikusnak szánt kérdést.

  9. Punisher
    2014. március 29. - 11:21

    szajhavész :
    Nem volt egy olcsó runa mikor vettem 2 settbe is. Ez egyoldalu szerződésmódositás ami durva károkozásnak minősül. Sőt még ki is röhögnek hogy 45 seces cd tesznek a 6. os pontra. Nyomd el paraszt 45 secenként az elite skiledet.
    Ugy kellet neked, most vehetsz 10 g/db ért travaler runát.
    A power signetes necrok pedig nagyon el fognak szaporodni…

    Eddig is volt rajta 45 sec CD, traitelt venom elit nem adta be 36 másodpercenként

    • szajhavész
      2014. március 29. - 12:13

      A lyssa runa 6 os pontjárol van szó, ami elite skil használatakor fejti ki hatását. jelenleg nincs rajta cd. Elite skilt nem nyomogatunk 45 secenként

      • 2014. március 29. - 14:21

        Õ is arról beszélt, és van rajta CD. Attól, hogy nincs odaírva, még van rajta. Egy csomó sigilnél sincs odaírva.

      • Punisher
        2014. március 29. - 14:24

        Csak próbáld ki.

  10. szajhavész
    2014. március 29. - 12:05

    Sárki :
    Csoda hogy eddig nem nerfelték, szóval szavatok nem lehet.

    Én a perplexiti runa nerfet vártam volna, sokkal korábbra, nem ezt. Főleg védelmi célokat szolgált….

    Te csak azt mond meg mivan olyankor ha az engi rám tesz 15 stack confusiont? Azt hogy csinálja? :)

    És én mit nyomjak ezután ilyen helyzetbe, vagy ha a necro rámtesz annyi condit hogy egy sorba nem is fér ki..

    • Gandarel
      2014. március 29. - 12:14

      Az lesz szép amikor a mace warrior rak rád 1 ütéssel 9 stack confusiont 10 secre, rádobva 6 bleedet, 5 tormentet, immobilize-t, stun-t, perma burning, közben reflectel és van pár godmodeja. #balanced

      • 2014. március 29. - 14:11

        +1 – Balance ügyben Tetris az etalon! :D

    • Vertigo
      2014. március 30. - 11:01

      ha fel tud rakni 15stack confusion-t, akkor te csinálsz valamit rosszul, mert hagyod, hogy az felkerüljön rád ;)

      • 2014. március 30. - 19:46

        Ezért jobb a warrior, az többet tud :D

  11. Shantey
    2014. március 29. - 13:28

    Amúgy most az interface-t nézve, tényleg nem lehet más módon rúnát használni, csak egy féléből bevágja mind a hatot automatikusan? Oké, hogy el akarták kerülni a stiklizést 2-2-2 meg 4-2 rúna felosztással, de na nemá’ … Remélem legalább PvE-ben lehet valamit ezzel variálni, mert ha nem, az engik nagyon csúnyán becopják.

    • Gandarel
      2014. március 29. - 13:37

      PvE-t egyáltalán nem érinti az az UI változás, ott minden marad a régi.

      • Mephike
        2014. március 29. - 13:46

        Igazából ez egy kicsit zavar, mármint, hogy jobb az amikor én dönthetem el, hogy mit tennék a ruhába, és nem korlátoznának benne. Értem én, hogy mi akar a cél lenni, csak na…

      • Shantey
        2014. március 29. - 14:16

        Hát a Hero menü így is elérhető marad, ott talán be lehet rakosgatni egyesével.

      • Gandarel
        2014. március 29. - 14:48

        Nem lehet berakosgatni, mivel csak a “Pvp build” gombbal felhozott új UI-val rakhatsz sigilt és rúnát armorba.

      • Shantey
        2014. március 29. - 18:15

        Akkor ez egy újabb hátralépés volt a “build diversity” kapcsán. Oh yeah.

      • 2014. március 29. - 18:55

        Shantey :
        Akkor ez egy újabb hátralépés volt a “build diversity” kapcsán. Oh yeah.

        Egyelőre nem ez és az amuletek összeolvasztása a jewel-lel fog változtatni azon, hogy mennyi alkalmazott és életképes build lesz pvp-ben a patch után. Elméletileg korlátozza a lehetőségeket, de gyakorlatban nem nagyon. Balance szempontjából mindenképp egyszerűbb így, mert kilőttek két tényezőt, amivel foglalkozni kell a jövőben. A rúnák keverhetőségét szerintem eddig sem tartották a pvp fejlesztők létező dolognak.

      • Shantey
        2014. március 29. - 20:28

        Jogos és kétlem is, hogy PvP-n belül ennek a sok rúna kombónak lenne-e egyáltalán értelme, de maga a lehetőség elvesztése potenciális visszalépés. Na. Adjál már igazat! :D

      • 2014. március 29. - 21:10

        Shantey :
        Na. Adjál már igazat! :D

        Igaz. :D Nem véletlenül fogalmaztam óvatosan.
        Egyébként a jewel nekem akkor jól jött, amikor kísérleteztem, vagy próbáltam egy új build-et megszokni. Nem tudom, hogy volt-e értelme, de lélektanilag mindenképp hatott rám. :) Mindig próbáltam a bunker statoktól fokozatosan a glass cannon felé haladni, ahogy kezdtem megszokni. Sajnos nagyon lassan állok át egy új fegyverre vagy profession-re.

        Sajnos és egyben szerencsére olyan a harcrendszer is, hogy nagyon nehéz önállóan rájönni trükkökre. Eltart egy darabig, mire tényleg megszereti az ember. A tanulást, kísérletezést a hot join meg nemhogy segítené, de inkább nehezíti. 8v8-ban semmit sem lehet ma tanulni. Solo queue-ban vagy duelezéssel több tapasztalatot lehet gyűjteni. Ha már be akarnak hozni sok embert, ezt kellene előbb megoldani. Szerintem egy spvp tutorial story vagy mini game kellene, ami mindent megtanít gyakorlatban a kezdőknek. (cap, decap, neut, targetelés, cleave dps, dodge, kite) Nem csak úgy hogy állj bele a körbe, és foglald el, mert attól a barma bunker builddel high ground-ról fog lövöldözni, miközben az orra előtt viszik keep-et. Rank50-en is…

      • 2014. március 29. - 23:07

        Nem az lenne a buildkészítés lényege, hogy a legelvetemültebb skilleket is ha berakod, meg traiteket összekutyulod maxolás helyett, akkor is működjön?

    • 2014. március 29. - 14:13

      Majd még kijöhetnek olyan rendszerrel, ahol magadtól állíthatod be a rúnáidat.
      6 armoron 6 slot fixen, Cipődön lesz fixelt hatos, ott meg választhatsz speciális dolgokat is.
      Talán nem is lenne annyira rossz…

  12. Gandarel
    2014. március 29. - 14:51

    howellq :
    @Gandarel: sajnos ez már elég rég kiderült, hogy ANet nem PvP párti. Én csak azt nem értem, hogy hogyan tudsz még az ellenkezõjében reménykedni.

    Nem tudok, csak szeretnék :P Beléptem ma reggel, 6-an írtak rám friendlistről, hogy egészen a ready up-ig nagyon várták az új dolgokat, de most ott tartanak hogy lelépnek és csak benéztek elköszönni, az uninstall-t akkor nyomják ha nem gondolják meg magukat a dev-ek. De amíg ez nem történik meg, be se lépnek.

    Azt jelezném, hogy mind a 6 dragon rangot kapna és ez a fő ok a kilépés mellett.

    • Stan
      2014. március 29. - 14:55

      most megijesztettél, hogy a Lyssa runa nerf miatt leaveltek volna. Köszönöm, hogy nem ez az oka :)

  13. Nufi
    2014. március 29. - 16:21

    Csak egy egyszerű kérdés, aki pvp párti az miért nem pvp orientált mmoban játszik?:S

    • 2014. március 29. - 16:55

      Mert nincs PvP-orientált MMO. Ez még valamennyire az.

    • Gandarel
      2014. március 29. - 17:04

      Mert ilyen jó combatrendszert sehol se találsz. Csak kezdeni is kéne vele valamit.

  14. Nufi
    2014. március 29. - 17:27

    értem, és nem lehet a fejlesztők tudtára adni esetleg mik az igények vagy javaslatok? Úgy vélem ha ésszerűek biztosan reagálnak rá.

    • Gandarel
      2014. március 29. - 18:13

      Release óta kapják a jobbnál jobb javaslatokat, plusz ha csak lemásolták volna a gw1 rendszert Pvp téren, most egy sikeres Pvp játék lehetne.

      De akárhányszor valamit akar a community, annak az ellenkezőjét csinálják meg, vagy 8 hónap múlva megteszik esetleg az első lépést, csinálnak 1 jó dolgot, és 5 olyat ami miatt azt kívánjuk bárcsak ne csináltak volna semmit.

    • Shantey
      2014. március 29. - 18:14

      Szarnak bele. Finoman fogalmazva. A pvp réteg, főleg a kompetitív szintet elérők (kicsit túlhasznált fogalom, de Anet nagyon szereti valamiért) elenyésző hányadban vannak azokhoz képest, akik a pénzt hozzák a konyhára.
      Amíg a balance team csupán pár főből áll és évente 2 patch érkezik, ne tessék komolyan venni az egészet. Tessék MOBA-t tolni, az is ingyenes és még balance is van.

  15. Nufi
    2014. március 29. - 19:15

    ühüm

  16. Gandarel
    2014. március 29. - 22:31

    Rertez :
    Szerintem egy spvp tutorial story vagy mini game kellene, ami mindent megtanít gyakorlatban a kezdőknek. (cap, decap, neut, targetelés, cleave dps, dodge, kite) Nem csak úgy hogy állj bele a körbe, és foglald el, mert attól a barma bunker builddel high ground-ról fog lövöldözni, miközben az orra előtt viszik keep-et. Rank50-en is…

    Elvileg van egy tutorial zóna, amin 2 perc alatt végigment mndenki, csak az semmire se elég :D

    Ha lenne egy unrated hotjoin helyett, lehetne tanulni talán.

    Amúgy kedvenc soloque meccse még mindig az, amikor MMR reset volt, és berakott r50-en r5-r10 kaliberű meccsbe. Ranger védte a keep-et, kilöktem engivel a pontról, utána meg se mozdult, tolta ponton kívülről az autoattackot (amit folyamatban reflecteltem). Konkrétan befoglaltam a keep-et miközben ő magát lőtte, megmozdulni nem nagyon akart.

    • 2014. március 30. - 00:16

      Olyan mmr-en vagyok még, hogy ilyet simán látok bármikor. Az a tutorial zóna csak arra jó, hogy átugorja mindenki. Egy kötelező és értelmes tutorial kellene. Minden account megcsinálhatná, hogy értsék az emberek a csíziót.

      • Shantey
        2014. március 30. - 03:23

        A rally opcióra is van egy felugró üzenet, ami “megtanít” rá, mégis még két kezemen meg tudom számolni, hányan csinálták eddig.

    • Mephike
      2014. március 30. - 10:25

      Igazából szép gondolat, hogy vegyük rá az embereket a PvP-re, de eléggé halva született gondolat.
      Az érem egyik felén az van, ha a játékosok nagy része ha kikap, és gyengének bizonyul egy másik játékosnál, akkor az számára kudarc, és onnantól nagy ívben kerüli azt a kudarcforrást. Csak kevesen vannak akik egy vereség után azon töprengenek, hogy vajon mit és hol rontott el, a többség inkább arra gondol, hogy ez idő alatt már lefutott volna x CoF kört.
      Ugyanakkor tökéletesen egyet értek Gandarel azon eszmefuttatásával, hogy jó PvP alapjai vannak a játéknak, csak nem használják ki és mivel nem használják ki, jó páran feladják/váltanak. Ez pedig az érem másik fele.
      A klán ahol játszok régebben spvp-zet rendszeresen, most már csak a hot-join maradt, mert sosem vagyunk meg 5-en.

  17. Gandarel
    2014. március 30. - 21:22

    howellq :
    Ezért jobb a warrior, az többet tud :D

    Jó, de a warrior az mindenben a legjobb :D

  18. Mc Wolfy
    2014. március 31. - 22:43

    szuper. akkor most már a pvpseknek is hamarabb lesz legendary, mint a wvwzőknek?

    • 2014. április 1. - 00:41

      Hát ja szükséges is az. Én pl. nem is értem, hogy mit képzelnek egyes commanderek, hogy nincs legendaryjuk. Az ilyet nem is követem soha inkább. /szarkazmus

    • Punisher
      2014. április 1. - 13:51

      Mért lenne nekik hamarabb? 0 map comletition, 0 badge of honor, wxp level-up ládát sem hiszem hogy kaptak már annyit mint a wvwsek, most kezdenek majd elöször pve cuccokat kapni, míg aki mást játszott minden loot-ban ott volt a precursor esélye.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: