Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Közösségi játék fejlesztések

Közösségi játék fejlesztések

gw2_hallway_blogheader

A közelgő feature csomag részeként dolgoztunk pár alaprendszer közösség központú fejlesztésén is. Szerettem volna egy kis időt szakítani arra, hogy néhány, általatok sokszor kért feature-t megemlítsek, még április 15. előtt.

92b7dRunning-through-WvW

Először is, azok a guild vezetők, akik szerettek volna egy kis plusz segítséget a tagság rendezésében, örülhetnek, hiszen most már látni fogják a guild tagok legutolsó bejelentkezési dátumát.

A Looking For Group (LFG) rendszerhez további támogatást adtunk. Most már tudod szűrni a kereséseidet a WvW kategóriában, ha egy ismerős Mist harcos keresel. Hogy támogassuk ezt, külön csatornákat készítettünk a három Borderland mindegyikének, az Eternal Battleground-nak és az új Edge of the Mist térképnek.

Valamint, hogy támogassuk a többnyelvű szervereket, most már meg tudod adni, hogy mi lesz a csoport főnyelve. Ez segítheti a csapatok jobb megszervezését és olyan emberek megtalálását, akik megértik egymást.

Végezetül, fejlesztettük a rendszerben lévő guild tagok támogatását és végrehajtottunk pár egyéb fejlesztést a back end részen, hogy csökkentsük a griefing lehetőségét.

Ezek a változások csupán néhány módját képezik azoknak, amelyek könnyebbé és izgalmasabbá teszik Tyria világának másokkal való megosztását – nézzetek vissza holnap és a jövő héten, hogy további érkező feature-ökről olvassatok!

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
  1. 2014. március 26. - 17:47

    És akkor nem diszkriminálhatok senkit 10k AP alatt?! Jajdekár ^^

    • Sárki
      2014. március 26. - 18:46

      Ez meg honnan jött? :D Amúgy rossz lehet a diszkrimináció, de kell a n00bszűrés, ez van :P

    • 2014. március 26. - 18:49

      Bajuszra sem lehet szűrni, az sokkal rosszabb.

      Az utolsó bejelentkezés megjelenítését a guildtagokra szerintem nagyon elkapkodták. :P Csupán 500 account lehet maximum egy guildben. Ennyi tagnál azt bárki fejben tudja tartani, hogy a többiek mikor voltak online. A sajátom mindig tudom, szóval további 499 emberé már nem olyan vészes.

      • 2014. március 26. - 22:35

        Ti is húzzátok a strigulákat, mi?

  2. Shantey
    2014. március 26. - 18:46

    Ennyi? Hát ez elég karcsú LFG update, főleg hogy ez még mindig bétából kimaradt pótlás.

  3. chuckygwzik
    2014. március 27. - 07:47

    Kis lépés az MMO-soknak de nagy lépés a GW2-nek.

    Sovány 1 poszt lett, de ennek is örülni kell :(. Az item mallos vackokról is többet írnak. Vagy nem akarják kijátszani az összes adut ami a kezükben van ápr 15 előtt, hm?

    Emellett egy komoly ráncfelvarrás is ráférne már a guild/social modulokra.

    Itt azért pár apróságot vártunk volna. Kör email funkció a tagoknak/ különböző rangúak egy csoportjának. Chat funkciót kibővíteni: Officier chat, chat több személlyel pm-ben, guild naptár. A rég áhított szövetséges guildek + chat. Vagy csak 1 apróság ami már gw1-ben is benne volt a ‘ki mikor lépett be utoljára’ (végre!!!) mellett a ‘ki nevezte ki az adott rangra’ és a ‘ki vette be a guildbe’ információk.

    A szerverekre bontott guild fejlődés/influence pontok is összevonásért kiáltanak, most akkor egy guild vagyunk vagy sem. Ez is csak vita alapja volt. Ázsiai verzióban benne lesz hurrá, ennek örülnünk kellene. Mi is követelnénk. Nehéz egy élő játékba megoldani? Erre azt mondom nem akarásnak nyögés a vége. Kidolgozzák a szükséges módszert megírják a szükséges konvertereket ami ideiglenes táblába összeszummázza az adatokat, majd törlik a guildek fejlettségeit és a temp táblából újraírják. Ilyen egyszerű. Ja hogy, ez a kovertálási folyamat fél napot vesz igénybe?! Na bumm fél napig nem játszunk vagy fél napig nem lesz guild funkció.

    Na meg a félresikerült represent megoldásuk is átalakításért kiált. Ne legyen represent és kész legyél 5 guild tagja bumm, de ne tudjon róla senki, lásd mind az öt guild chatjét és csókolom. Amennyire jó ötletnek tűnt az elején annyira félresikerült megoldás. Ha zavar, hogy nem veled játszik más guildet representál, akkor ráírsz, hogy miért is. Téged zavar, őt meg baszogatod, senkinek nem jó. A játékos ott játszik ahol jól érzi magát vagy ahol az érdeke megkívánja. Nem egy represent fogja meggátolni bármiben is. Csak bosszúság ez, hogy az orrunkra van kötve.

    • Vertigo
      2014. március 27. - 09:40

      ‘ki nevezte ki az adott rangra’ és a ‘ki vette be a guildbe’ információk ezek bent vannak a játékban :)

    • chuckygwzik
      2014. március 27. - 10:24

      Igen? Hoppá. :) Akkor mindjárt enyhült a hiányérzet.

    • 2014. március 27. - 16:04

      chuckygwzik :
      Kidolgozzák a szükséges módszert megírják a szükséges konvertereket ami ideiglenes táblába összeszummázza az adatokat, majd törlik a guildek fejlettségeit és a temp táblából újraírják. Ilyen egyszerű.

      Amit leírtál, az SQL adatbázissal működne, amiben táblákban, azokon belül oszlopokban és sorokban vannak az adatok, de SQL-lel nem tudnának kiszolgálni egy MMO-t, ahhoz az lassú és ilyen méretekben már nem skálázható. NoSQL adatbázisban ezt teljesen máshogy kell megvalósítani, és ha csak fél napra kellene leállni miatta, már talán meg is oldották volna. Strukturálatlan, félig strukturált adatszerkezetet és egy ilyen brutális méretű adatbázist elég nagy szívás utólag megpiszkálni. Más viszont nem képes kiszolgálni egy ilyen játékot.

      Néha a legegyszerűbbnek tűnő utólagos módosítások olyan problémákat vetnek fel, amik miatt a fejlesztők inkább jobban járnak, ha helyette mással foglalkoznak. Kína jobban járt, mert ott még simán bármikor törölhették a teljes adatbázist indulás előtt. Az egyszerű. ;)

    • chuckygwzik
      2014. március 27. - 17:02

      A jó pap is holtig tanul, utána olvastam kicsit :) Jó persze értem és tényleg elfogadható csak hát a játékost a háttér és a gondok nem érdeklik. Ez az ő feladatuk és gondjuk. Őszüljenek ők mi meg játszunk :)
      A szabályok azért vannak, hogy megkerüljük őket, az akadályok pedig, hogy megoldjuk őket.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: