Advertisements
Kezdőoldal > Guild Wars 2 játékmenet > A wardrobe rendszer bemutatása

A wardrobe rendszer bemutatása

sylvari6_blog_header

Az áprilisi feature csomagban érkező rendszerek és újdonságok közül az egyik az új Wardrobe, egy account alapú rendszer, aminek segítségével minden skin-t összegyűjthetsz a játékban.

Account Wardrobe: az alapok

A Guild Wars 2-ben számos különböző felszerelés van, melyeket össze lehet gyűjteni. A sima skin-ektől az adott stat-okkal rendelkező felszereléseken át a különböző gyönyörű páncélokig és fegyverekig, rengeteg módja vannak annak, hogy testre szabd karaktered kinézetét és működését. Azonban jelenleg egy kicsit bonyolult lehet átböngészni mindet, hogy kiválaszd a neked megfelelőt. Erre lesz a válaszunk a Wardrobe, mely könnyűvé teszi a  testreszabást, valamint lehetővé teszi, hogy megoszd a cosmetic tárgyakat az account-odon lévő összes karakter között.

496d5Wardrobe-1

Amikor az április 15-ei frissítés után belépsz, nagy változásokat fogsz majd tapasztalni. A Hero Panel-eden továbbra is a megszokott módon veheted fel a különböző stat-okkal rendelkező felszereléseket. Ugyanakkor, már látni fogsz egy Wardrobe részt, amelyben gyűlnek azok a páncél és fegyver skin-ek, amelyet a játékban bármely karaktereddel feloldasz.

A Wardrobe részleg ad helyet az új, egyszerűsített transmutation rendszernek. Amikor a Wardrobe-ban vagy, akkor kiválaszthatod azokat a skin-eket, amiket rá szeretnél tenni a fegyvereidre és páncéljaidra anélkül, hogy azok szuper stat-jait elveszítenéd. Ott a Hero Panel-ed előnézetben megtekintheted a kinézeted, majd ha elégedett vagy az eredménnyel, akkor csak rá kell kattintanod az “Apply” gombra, ami aktiválja a változtatásokat, Transmutation Charge-okért cserébe.

444ceWardrobe-UI-Wardrobe-Panel

 

További bővítést jelent a Hero Panel-en a Dye részleg, amely jelentős frissítéseket kapott. A festékrendszer frissítéseről a következő posztban olvashattok majd.

Hogy kicsit beszéljünk az account Wardrobe megtervezéséről, máris itt van Kate Welch UI művész.

A Wardrobe UI elkészítése

A Wardrobe rendszeren nagyon izgalmas volt dolgozni, hiszen úgy érezzük, ez egy olyan dolog, ami igazán erősíteni fogja majd a játékos élményt.

A Wardrobe-ról úgy kezdtünk el gondolkodni, hogy megvizsgáltuk azokat a feature-öket, amelyekre ráfért volna egy újítás – a skin-ek, amiket a bankokban gyűltek, a transmutation crystal-ok és stone-ok és maga a transmutation UI, csak hogy párat mondjak – és úgy gondoltunk rájuk, mint kirakós darabokra, amelyeket egy jobb, egységesítettebb megoldásba szeretnénk összegyúrni.

A Hero Panel-en már most is fel tudod venni a páncélokat és fegyvereket, ezért úgy döntöttünk, hogy ezt fogjuk használni kiindulási pontnak, hogy egy wardrobe modifikációs rendszert hozzunk létre. Már csak egyetlen kérdés maradt megválaszolatlan: hogyan tehetjük ezt a rendszert egyszerűvé, fájdalommentessé és szórakoztatóvá?

Az Equipment panellel mindenki gyakran érintkezik, akár tapasztalt Fractal-ozókról vagy Tyria-ba éppen csak beletanulókról van szó. Azt szerettük volna, ha a Wardrobe hozzáadása minden játékos típusnak megfelel és nem ütközik a játékstílusukba. Ez egy finom egyensúly.

5d463Wardrobe-UI-Equipment-Panel

Úgy terveztük meg a Wardrobe-ot, hogy a jövőben bővíthető legyen, ami egy MMO-nál trükkös lehet, mivel itt a fejlesztési környezet folyamatosan fejlődik. Az a tervünk, hogy folytatjuk a Wardrobe rendszer gyarapítását és a jelenlegi kialakítás sok lehetőséget szabadon hagy a jövőre nézve.

Az UI-n való munkában a legjobb az, hogy a játékos helyébe képzeljük magunkat és így próbálunk meg új, kisebb-nagyobb felületeket létrehozni, amelyek aztán élvezetőbbé teszik a játékot. Remélhetőleg a Wardrobe-bal kicsit élvezetesebb lesz majd a Guild Wars 2-ben töltött időd.

Most pedig átadom a helyem Ryan Diederichnek, aki programozóként dolgozott a Wardrobe rendszeren.

A Wardrobe programozása

A Wardrobe projekt már régóta készül. Én személyesen a Wallet megjelenése óta dolgozom rajta. Elég nagy vállalás volt, hogy az eredeti transmutation rendszert egy sokkal felhasználóbarátabb és intuitív rendszerré alakítsuk. A PvP csapat a probléma egy részét megoldotta a gear locker-ekkel, de mi azért dolgoztunk, hogy egyesítsük a játékmódokat és azon játékosok előrehaladását, akik szeretik az alt karaktereket, így valami nagyobbra volt szükségünk.

e28cbWardrobe-2

Az alapokról építettük újra a rendszert, hogy megtaláljuk a legjobb felhasználói élményt mind a kinézeted alakításában és megvalósíthatóságában. Íme néhány terület, melyeket fejlesztettünk:

Fegyver és páncél skin-ek gyűjtése

A Wardrobe számára a skin-eket egy account alapú feloldó rendszerré alakítottuk. A skin-eket több módon lehet feloldani: az egyszer használatosak elhasználásával, tárgyak felvételével, felszerelés összetörésével, vagy a felszerelésre jobb kattintással és az account-binding kiválasztásával. Ha olyan tárgy kerül a birtokodba, ami eleve account-bound, akkor az a skin automatikusan feloldódik amikor az inventory-dba kerül. A feloldott skin-eket végtelenül lehet a tárgyakra tenni (csupán egy Transmutation Charge-ba kerül), ami kevésbé stresszessé teszi új kinézetek kipróbálását, hiszen bármikor visszaválthatsz.

Amikor a feature csomag megjelenik, lépj be minden karaktereddel, hogy a hozzájuk kötött összes skin-t feloldd.

Ha van olyan tárgyad, amely skin átalakításon ment át, például egy legendary fegyver vagy egy Spinal Blade hátas az “Escape from Lion’Arch” és a “Battle for Lion’s Arch” megjelenésekből, akkor minden közvetlen állomás skin-jét feloldod az account-od számára. Ez azt jelenti, hogy ha csináltál egy Twilight-ot, akkor az egész account-od számára elérhetővé válik a Twilight és a Dusk skin is. Ha elkészítetted a Dynamic Tempered Spinal Blades-et, akkor feloldod azt a skin-t, valamint minden korábbi Spinal Blade skin-t is.

A Town Cloth-ok, amelyeket outfit-ként árultunk a gem store-ban, mint például a Pirate Captain’s Outfit, a Wardrobe-on keresztül egy outfit skin-ként lesznek használhatók. Egy outfit megvásárlásával minden karaktered számára feloldod azt az account-odon. Az outfit lecseréli a rajtad lévő páncél kinézetét, egy külön slot-ba veszed fel ezeket és használatukhoz nem lesz szükség Transmutation Charge-ra. Az olyan egy darabos tárgyak, mint a Fuzzy Hat és a Scarlet’s Spaulders, az egész account-od számára feloldódnak és bármely páncél fajtára használhatók (light, medium és heavy). Pár alap ruha, amik már nem beszerezhetők, endless tonikká lesznek alakítva.

693e1Outfit-2

A Transmutation egyszerűsítése

A régi transmutation folyamatnak nagyon magas volt a belépési gátja. A rendszer romboló is volt, hiszen két tárgyat kellett használnod ahhoz, hogy egy, kombinált tárgyat hozz létre. Néha ez azt jelentette, hogy az egyik tárgy kinézetét örökre elvesztetted és még így is egy Transmutation Crystal-ba került. Most, az új fegyver és páncél skin feloldásokkal a tökéletes kinézet utáni kutatás még jobb, mint valaha.

Ha tele vagy Transmutation Stone-okkal és Crystal-okkal, akkor se aggódj! Amikor a Wardrobe megérkezik, akkor lehetőséged lesz ezeket Transmutation Charge-ra váltani. A Transmutation Crystal-t közvetlenül Charge-á lehet alakítani, míg Transmutation Stone-ból hármat kell beváltanod, hogy kapj egy Charge-ot.

Ha van most olyan tárgyad, ami transmute-olt, akkor feloldod az első tárgyat, amit stat-ra használtál és az utolsó tárgyat, amit a legvégső kinézet átalakításhoz használtál. Ez azt jelenti, hogy ha egy tárgyat csak egyszer alakítottál át (például ha egy Transmutation Stone-t használva a Dawn kinézetét rátetted egy másik greatsword stat-jaira), akkor ezen átalakítás során használt mindkét tárgy kinézetét feloldod.

Használj Transmutation Splitter-t bármely átalakított tárgyadon, ha szeretnél hozzáférni mindkettejük stat-jaihoz. Például, ha átalakítottál egy magas szintű felszerelést egy fehér tárggyal, hogy megkerüld a soulbound korlátokat, akkor talán szeretnél használni egy Transmutation Splitter-t, hogy visszakapd annak a tárgynak a stat-jait most, hogy azt a kinézetet bármelyik karakterednek oda tudod adni.

Felfedezés

Amikor elkezdtem dolgozni ezen a projekten, még nekem sem volt fogalmam arról, hogy mennyi különböző skin van a játékban. A PvP locker egy jó kiindulópont volt, amiben nagyjából 2000 skin volt, de abban nem volt benne minden. A Hero Panel-en található Wardrobe minden feloldott skin-t megmutat, így tudod, hogy jelenleg hogyan nézhetsz ki. Ha ez nem lenne elég, a bankot is frissítettük egy Wardrobe Storage-el, amiben minden olyan skin megtalálható, amelyeket feloldhatsz. Ezen a felületen szortírozhatod, szűrheted és rákereshetsz nem csak azokra a skin-ekre, amik már megvannak, hanem minden egyes skin-re a játékban. Így egyszerűen át tudod tekinteni a lehetőségeket, a karaktered új kinézete számára. Több órám ment el csak azzal, hogy átkattintgassam azokat a skin-eket, amelyekről nem is tudtam, hogy léteznek és még én magam is elmentem begyűjteni a kedvenc, újonnan felfedezett skin-emet.

953cfAccount-Vault

A megjelenés előnézete

A múltban a teljes kinézet megtervezése, beleértve a megfelelő színezést, bonyolult lehetett. Az új Wardrobe-ban beállíthatod a kedvenc skin-jeidet, hozzájuk rendelheted a megfelelő színeket még azelőtt, hogy a váltás mellett döntenél. Egy olyan kisebb módosítást is végrehajtottunk, hogy ha ráviszed az egeredet a páncél festhető részeire, akkor megnézheted, hogy az adott szín hogyan nézne ki. Ez segíteni fog abban, hogy a különböző páncél skin-ek között is megtaláld a passzoló színeket és biztos lehetsz abban, hogy a megfelelő színt a megfelelő festhető részre teszed.

Eredeti: GuildWars2.com

Advertisements
  1. gwfan21
    2014. március 25. - 14:27

    ez tetszetős

  2. Eszem
    2014. március 25. - 14:38

    Megnéztem a videót és ez marhajó, tényleg :)

  3. Endrosz
    2014. március 25. - 14:40

    Kötöttem egy fogadást magammal.

  4. Gandarel
    2014. március 25. - 15:17

    Ez epicül hangzik :P és végre áthozhatom a the Crossing-om Pvp-re, mivel előző évben elfelejtették berakni dropként chest-be.

    Az egyetlen dolog aminek nem örülök, hogy úgy fog kinézni a combat mintha egy gyerekmegőrzőben lennél (quaggan sapkák stb). Most lényegében a town cloth rendes armor lett.

    • 2014. március 25. - 21:38

      GW-ban is volt costume, de csak PvE-ben. Get over it.

      • Gandarel
        2014. március 25. - 22:47

        Kicsit kevésbé látványosan is föllendíthetnék az egész félig-meddig bukott town cloth ötletüket eladások terén minthogy berakják lényegében armornak.

    • Nhienyl
      2014. március 26. - 08:01

      Jól értem, hogy szaladgálhatok olvasószemüvegben mostantól? ^^

      • 2014. március 26. - 12:56

        Igen. Head slotra rakhatod rendes aromorra.

      • Nhienyl
        2014. március 26. - 19:42

        Huhú, mióta várok erre \o/

  5. Gandarel
    2014. március 25. - 15:29

    Kicsit jobban belegondolva, szerintem hosszútávon ezt utálni fogják az emberek, nagyon.

    Minden skinváltásért fizetni kell gem-et, nincs az, hogy megvettél 2 armort és azokat akkor cseréled amikor akarod.
    Van rajtad 1 armort és fizetsz gemet akárhányszor azt cserélni akarod valamire amit szintén megvettél.

    • 2014. március 25. - 16:06

      Még nem nyálaztam át alaposan, de 1db Transmutation Crystal, vagy 3 db Stone lesz egy Transmutation Charge. Ezeket átváltják alapból Charge-ra 15-én. Onnantól venni kell charge-okat, ha elfogyott. Ha jól értem… Annyival dobhatja meg a mostanihoz képest a költségeket, hogy az achi skinek talán ugyancsak 1 charge-ért lesznek, ha fel akarom rakni. De ez nem biztos, mert arra nem találtam infót, hogy lesz-e olyan skin, aminek felrakásához 0 charge kell majd. Vagy csak figyelmetlen voltam.

      Maga a rendszer viszont sokkal értelmesebb, mint a mostani. Stone-om és Crystal-om van még bőven, majd meggondolom, hogy mire használom fel őket, ahogy eddig is. Ha viszont valaki gyakran akarja váltogatni, annak gondja lesz vele, de neki eddig is kellett Crystal hozzá. Az account bound már nagyon kellett. De hogy lesz ez PvP-ben majd? Valószínűleg ott is kell majd Charge, ha ezt bevezetik oda is.

      • Gandarel
        2014. március 25. - 17:54

        Asszem rosszul fogalmaztam meg.

        Én arról beszélek, hogy pl van az inventorymban most 1 armor darab ami föl akarok venni, ami 2 kattintés, de a patch után ezért nekem charge-ot kell fizetnem. Ha vissza akarom venni aminek a helyére fölvettem, szintén charge. Remélem csak rosszul értettem, de ez így eléggé pénzéhes megoldásnak tűnik.

      • nathriel01
        2014. március 25. - 18:00

        Rosszul értetted. Az armor továbbra is ott van az inventory-dban, amit bármikor felvehetsz. Charge-ba csak a skin váltás kerül, amikor stat-ot nem módosítasz. Továbbra is meg lehet majd azt csinálni például, hogy az inventory-dban és rajtad ugyanolyan skin van csak más stat-okkal és azokat cserélgeted.

        Ha úgy lenne ahogy mondod, akkor nem lehetne más stat-al rendelkező páncélt felvenni.

        Szerk.: van külön a Wardrobe tab meg az Equipment tab. Equipment-en szabadon veheted fel a teljes értékű felszereléseket, míg a Wardrobe-on csak a skin-t cseréled Charge-al. A poszt képein jól látszik a két tab közötti különbség (Equipment-en nincs Charge).

      • Gandarel
        2014. március 25. - 18:21

        Ok, köszi :D ez így már jobban hangzik.

  6. 2014. március 25. - 16:09

    Nekem tetszett.

    BTW minden duplán unlockolt DYE után Unidentified dye jár 15.-én!

    • Gandarel
      2014. március 25. - 17:57

      Azért az nem hozza vissza 3 Abyss árát.

      • Punisher
        2014. március 25. - 18:50

        2 Celestial, és 6 Midnight Ice árát sem :/

      • 2014. március 26. - 06:18

        Guild társ is ezért panaszkodott.
        Mondtam h ne vegye komolyan, végül is innentől kezdve max új dye-t kell vennie amit eddig sose hordott, szóval nem para,
        de undef helyett adhatnának ugyanolyat amiből több van.

        Na most ezek ára fellő az égbe vagy talán esik is?
        Kevesebb lesz a kínálat, de a kereslet is.
        Ilyenkor mi a fene van?

  7. 2014. március 25. - 19:14

    Keverentyű van itt… :D
    Na akkor a kérdéseim:
    PVP-s unlockokat ávihetem PVE-be és vica-versa?
    A meglévő Azureflame-met avagy Rox’s Quiverem átválthatom valamire, majd vissza, 2 charge-ért?
    GemStore armorok skinként feloldódnak, bármikor átvarázsolom valamire a kinézetét?

    Mert ha ez 3 Igen, akkor….

    • Sárki
      2014. március 25. - 19:52

      Reddit alapján:
      1.: igen.
      2.: ha jól veszem ki, akkor pl. az azurflamed unlockolva lesz a gardróbban. Ez azt jelenti, hogy ha van chargeod, akkor a starter bownak is adhatsz olyan skint, viszont ha a starter bow mégis bejövőswbb, akkor egy másik chargedzsal felülírhatod az előző módosítást.
      3.: Ha megveszed, akkor a skinek acc alapúvá válnak, light, medium és heavy skinként is.

      Nem biztos, hogy így lesz, csak 99% :D

    • 2014. március 25. - 20:11

      Gyakorlatilag unlock rendszer van a Wardrobe-ban. Megszerzel egy skint vagy veszel egyet gem-ért, és azt onnantól minden karaktereden használhatod gear slot-onként egy charge ellenében. Olyasmi, mint az achievement skin készleted volt eddig, csak ez minden létező skinre kiterjed a játékban.

      Ez a lényeg: Minden skin, amit eddig feloldottál (amit valaha megvettél gem-ért, achival szereztél, egyszer is hordtál, salvage kittel törtél, account bound lett nálad), benne lesz a Wardrobe-odban a patch után. Ha egy skin nincs (!) még meg, azt a bankodban fogod látni külön tab-on, ahogy jelenleg a pvp locker is működik, tehát fel is tudod próbálni, sőt a festését is tudod variálni. PvP lockerben persze más, mert ott nem a skin van, de a preview működése hasonló lesz, sőt festheted is. Ha valamit unlockolsz, onnantól bármikor felveheted, ahányszor és ahány karakterre akarod.

      Pl. ha megszerezted 2012-ben Halloween alatt a Mad Memoires back-et, akkor patch után akár az összes karakteredre rárakhatod, nem csak egy lesz belőle, mint most. Ugyanígy a Shattered Dragon Wings és a többi skin is minden karakterre elérhető lesz, ha már megvan egyszer.

      A Wardrobe-ban lehet majd keresni és szűrni is, mivel a játékban található összes létező skint tartalmazhatja.

      A PvP és a PvE skineket összevonják egy Wardrobe-ban, az biztos. Az nem egyértelmű, hogy a patch bevezetésével ez automatikusan megtörténik, de szerintem igen.

      • 2014. március 26. - 06:15

        Köszönöm mind2-tök válaszát, főleg a tiedét Retez, kimerítően elmagyaráztad nekem, ty! Ez akkor egy nagyon jó ajándék AN-tól.

        Már csak olyan stílusú cuccok kellenek, amiket szeretek is :D

      • Manitu
        2014. március 26. - 13:44

        “egyszer is hordtál, salvage kittel törtél, account bound lett nálad”

        Ez nem igaz. Csak az, ami jelenleg is a birtokodban van, es account bound vagy soulbound. Termeszetesen Arenanet sem orzi meg az osszes logot az idok kezdeteig, sehol sincs nyoma, hogy annakidejen lecraftoltam egy rare light MF setet, amit mar egy eve betortem.

      • 2014. március 26. - 13:59

        Manitu :
        Ez nem igaz. Csak az, ami jelenleg is a birtokodban van, es account bound vagy soulbound. Termeszetesen Arenanet sem orzi meg az osszes logot az idok kezdeteig

        Igen, ezt azóta tisztázták, hogy a patch előtti salvage és minden olyan skin, amire már ráraktál egy másikat, az a patch élesítésekor nem fog látszani, csak onnantól kezdve működik majd az új rendszer. Az eredeti ismertetőből ezt még nem tudhattuk meg.

  8. Sárki
    2014. március 25. - 19:53

    Azért remélem a legendarys üzletemet nem vágja agyon :D

    • 2014. március 25. - 20:17

      “That means that if you made Twilight, you will have access to both the Twilight and Dusk skins across your entire account.” – Csak a skin miatt nem kell, csak egyszer egy Legendary. A változtatható statok miatt lesz csak plusz értéke.

    • 2014. március 26. - 06:16

      Nem, de level2-től már legendaryval fogják farmolni a kulcsokat :3

    • gwfan21
      2014. március 26. - 12:29

      Árzuhanás….

      • 2014. március 26. - 13:09

        Nem hinném, eddig se sok ember tartott ugyanolyan legendaryból nyolcat, a mat meg a prekurzor, meg a belefektetemm munka nem fog kevesebbet érni szerintem.

  9. MAdin
    2014. március 26. - 02:22

    Jól értem ha a változás előtt vettem egy és kaptam egy skint akkor az 15.-e után az összes karakteremre elérhető lesz? vagy csak 15.-e után vett dolgok lesznek azok?

    • 2014. március 26. - 13:04

      Ami most bármelyik karakterednél vagy a bankodban van, az bekerül a Wardrobe-ba. Patch után pedig jobb klikkre kapsz “Unlock Skin” opciót is, de elég simán összetörni vagy felvenni valamit, hogy bekerüljön. Elvileg ha már account bound vagy soulbound, akkor azonnal unlockolja a skinjét.

      • 2014. március 26. - 13:11

        No és az azonos skinű fegyverek? Azuteflame és Aether? :Dj

      • 2014. március 26. - 17:36

        @royal: ezt a kérdést nem értem, hogy jön ide. egyik long, másik shortbow. két ID, két külön skinnek számít. designer fejjel ez neked is kéne, hogy menjen…

  10. 2014. március 26. - 07:03

    És ha volt régen egy skin, ami csak korlátozott ideig volt elérhető gem store-ban? Pl Scarlet felszerelése vagy Rox tegez, akkor azt most meg lehet venni újból? Vagy azokat már nem hozzák vissza?

    • gwfan21
      2014. március 26. - 12:28

      Sztem ha megvetted bent lesz wardrobe-ba, de újból berakni tuti nem fogják.

    • Eszem
      2014. március 26. - 12:34

      Biztos nem rakják vissza, elég sokáig meg lehetett venni őket.

    • 2014. március 26. - 13:09

      Most volt benn, szóval sztem egy jó fél évnél hamarabb nem lesz a store-ban. De lehet már egyáltalán nem lesz.

  11. chuckygwzik
    2014. március 26. - 13:28

    Döfi. Emlékszem pve-sként a hülye acsipontokon kívül a pvp locker miatt pvp-ztem, hogy minél több skin kiessen vagy legyártsam, bár hamar feladtam mert hát pvp. Akkor örültem volna egy ilyennek pve-be. Ha most játszanék ez lázba hozna, és tuti kitűzném célul az összes skin feloldást, amit persze sose érnék el, ahogy GW1-ben se lett végül minden petem, de törekedtem rá :).

    Egyik szemem sír a másik nevet. Ennek játék eleje óta kellene működnie, és akkor nem kellett volna sok sok gemet venni a sok kosztüm és transmut kavics miatt. Eső után köpönyeg. Legalább végre kijavították a transmut funkciót, végre van értelme a sok sárga transzmut kavicsnak.

    Eddig el volt szépen rejtve az item mall, csak 1 felületen nyomták a képedbe. Voltam olyan gyors – ha nem voltam rá kíváncsi-, hogy átkattintottam mire, betöltötte volna a gemes részt. Most viszont már az alap hero panel-en is ott lesz a bye more. Ez engem zavar.

    Meg ez az állandó marketing bla bla vagy nyelvek közötti eltérés, engem kiver a víz amikor “rendszer”-ekről beszélnek. A SAP az egy vállalatirányítási “rendszer”. A Linux egy operációs “rendszer”. Ez meg egy játék és azon belül egy “funkció”.

  1. 2014. április 7. - 21:08

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: