Advertisements
Kezdőoldal > Guild Wars 2 játékmenet > Íme a negyven új trait (és egy kis balance)!

Íme a negyven új trait (és egy kis balance)!

Thief_header

A tegnap esti Ready Up-ban sok új infó hangzott el (lesz is erről majd egy külön összefoglaló cikk), megtekinthettük például mind a negyven új trait-et, amiket április 15-én fogunk megkapni. A trait-eken kívül ebben a posztban részletezem még azokat az egyensúlyi változtatásokat is, amelyek megemlítésre kerültek az adásban. A listához olvassatok tovább!

Elementalist

  • Fire – Blinding Ashes : 5 másodpercre megvakít egy ellenfelet, ha burn-t raksz rá. (5 másodperc cooldown)
  • Air – Lightning Rod : ha megszakítasz egy ellenfelet, akkor egy villámcsapás éri, ami 5 másodpercre weakness-t rak rá.
  • Earth – Stone Heart : amíg earth attunement-et használsz, addig nem érhet critical hit téged.
  • Water – Aquatic Benevolence : a szövetségeseidbe 25%-kal többet gyógyítasz (magadba nem).
  • Arcane – Elemental Contingency : amikor harcba keveredsz, a használt attunement-ed alapján kapsz egy boon-t. 10 másodperc cooldown. Fire – Retaliation 3,5 másodpercre; Air – Fury 5 másodpercre; Earth – Protection 2,5 másodpercre; Water – Vigor 3 másodpercre.

Egyensúly

  • Burning Speed: a képesség mostantól elkerüli a támadásokat.
  • Frozen Burst: a képesség mostantól blast finisher.
  • Water Trident: a hatókörön belül 3 másodperc regeneration-t ad maximum 5 szövetségesnek.
  • Signet of Restoration: PvP-ben növekszik a signet passzív gyógyítása, hogy egyezzen a PvE verzióval.
  • Armor of Earth: a visszatöltés 90 másodpercről 75-re csökken.
  • Fiery Greatsword – Fiery Rush: a képesség mostantól megszakad, ha shadowstep-et vagy teleportot használsz.
  • Cleansing Water: ennek a trait-nek nincs többé belső cooldown-ja PvP-ben.
  • Bug javítások.

Engineer

  • Explosives – Synaptic Overload : 3 másodperc quickness-t kapsz, ha knockback képességet használsz egy ellenfélen. (20 másodperc cooldown)
  • Firearms – Bunker Down : ha critical hit-et viszel be, akkor egy aknát helyezel el a lábadnál. Az aknák 10 másodpercig vannak lenn, 2 másodperc a cooldown.
  • Investions – Fortified Turrets : amikor leteszel egy turret-et, az kap egy 4 másodperces visszaverő pajzsot. A pajzs eltűnik, ha a turret-et felveszed vagy az megsemmisül.
  • Alchemy – Experimental Turrets : a turret-ek 600-as körben boon-okat raknak fel, 10 másodpercenként. Thumper – 3 másodperc protection; Net – 10 másodperc swiftness; Rifle – 5 másodperc fury; Healing – 3 másodperc vigor; Rocket – 3 másodperc retaliation; Flame – 3 másodperc might.
  • Tools – Gadgeteer : használatkor a gadget-ek további boon-okat adnak. AED – 3 másodperc retaliation; Battering Ram – 5 másodperc fury; Rocket Boots – 4 másodperc vigor; Slick Shoes – 8 másodperc regeneration; Throw Mine – 6 másodperc aegis; Goggles – 5 stack might 8 másodpercre.

Egyensúly

  • A.E.D.: a cast idő 1 másodpercről 3/4 másodpercre csökkent.
  • Poison Grenade: a pulzálásonkénti poison időtartam 5 másodpercről 3-ra csökkent.
  • Net Turret: az alaptámadáson lévő immobilize időtartam 3 másodpercről 2-re csökkent.
  • Bug és turret javítások.

Guardian

  • Zeal – Amplified Wrath : a burning sebzés 33%-kal növekszik.
  • Radiance – Radiant Retaliation : a retaliation sebzés a condition damage-től skálázódik, nem pedig a power-től.
  • Valor – Communal Defenses : 5 másodperc aegis-t ad a 360-as körön belül lévő szövetségeseknek, ha kivédesz egy támadást. 20 másodperc cooldown
  • Honor – Force of Will : maximum 300 vitality-t ad, a szinted alapján.
  • Virtues – Purity of body : a Resolve passzív hatásai 15%-kal növelik az endurance regenerációt.

Egyensúly

  • Vigorous Precision: a visszatöltés 5 másodpercről 10-re nőtt.
  • Healing Breeze: a képességet újraskáláztuk, így a guardian a gyógyulás 50%-át kapja meg a képesség használatának kezdetekor, majd 10%-ot gyógyul az 5 tick alatt, ami a caster-re és az előtte álló max 5 szövetségesre hat.
  • Litany of Wrath: a cast időt 1 másodpercről 3/4-re csökkentettük.
  • Bug javítások.

Mesmer

  • Domination – Power Block : a megszakított képességeknek 10 másodperccel növekszik a cooldown-juk.
  • Dueling – Triumphant Distortion : 3 másodperc distortion-t kapsz egy ellenfél megölésekor.
  • Chaos – Bountiful Disillusionment : amikor shatter képességet használsz, kapsz egy boon-t. Mind Rack – 3 másodperc retaliation; Cry of Frustration – 3 stack might 15 másodpercre; Diversion – 5 másodperc fury; Distortion – 8 másodperc regeneration.
  • Inspiration – Disruptor’s Sustianment : ha megszakítasz egy ellenfelet, akkor 5 másodpercre 1000 healing power-t kapsz.
  • Illusions – Maim the Disillusioned : az ellenfelek, akiket shatter képesség talál el, torment condition-t kapnak.

Egyensúly

  • Critical Infusion: a visszatöltés 5 másodpercről 10-re nőtt.
  • Phantasmal Haste: most már hat az Illusionary Mariner-re és a Phantasmal Warden, Swordsman és Berserker-re.
  • Illusionary Warden: fejlesztettük a funkcionalitását.
  • Bug javítások.

Necromancer

  • Spite – Parasitic Contagion : a condition damage-ed bizonyos %-a gyógyít téged. (5%, nincs rá hatással a healing power)
  • Curses – Path of Corruption : a Dark Path most már 2 boon-t is condition-né alakít.
  • Death Magic – Unholy Sanctuary : Death Shroud-ban regenerálódsz.
  • Blood Magic – Unholy Martyr : 3 másodpercenként leszívsz egy condition-t a szövetségesekről, miközben Death Shroud-ban vagy. Amikor leszívsz egy condition-t, kapsz 5% life force-ot.
  • Soul Reaping – Renewing Blast : a Life Blast gyógyítja a szövetségeseket, akiken áthalad. (blast-onként 800 heal, a healing power-rel skálázódik)

Egyensúly

  • Reanimator: ezt a trait-et beolvasztottuk a Death Nova-ba.
  • Armored Shroud: új adept minor trait. Death Shroud-ban bónusz toughness-t ad.
  • Protection of the Horde: ezt a trait-et beolvasztottuk a Flesh of the Master-be.
  • Soul Comprehension: új master minor trait. A passzív life force kinyerés a környező halálokból növekszik.
  • Vampiric Master: 10%-kal csökkentettük a trait hatékonyságát. A trait gyógyító része most már a necromancer healing power-jével skálázódik.
  • Training of the Master: a minion-ok sebzés növekedését 30%-ról 25%-ra csökkentettük.
  • Dhuumfire: megváltoztattuk a trait-et, így most a Life Blast ezzel 3 másodperc burning-et okoz, 10 másodperc visszatöltéssel. Ez a trait többé nincs megosztva PvE és PvP között.
  • Bug javítások.

Ranger

  • Marksmanship – Read the Wind : a Longbow és Harpoon lövedékek sebessége 100%-kal növekszik.
  • Skirmishing – Strider’s Defense : közelharcban 15% esélyed van, hogy kivédd a távolsági támadásokat.
  • Wilderness Survival – Poison Master : az általad felrakott poison 50%-kal többet sebez. Ha pet-et váltasz, annak első támadása poison-t okoz.
  • Nature Magic – Survival of the Fittest : survival képesség használatakor fury-t kapsz és leesik rólad két condition.
  • Beast Magic – Invigorating Bond : ha a pet-ed használja az általad utasított képességét, akkor maga körül gyógyít is.

Egyensúly

  • Keen Edge: ez a trait mostantól survival képességnek minősül.
  • Sun Spirit: javítottunk egy bug-ot, ami miatt a spirit-nek 3 másodperc alap burn-je volt, ha lövedék aktiválta.
  • Spirit of Nature: 480-ról 320-ra csökkentettük a megidézett gyógyítást.
  • Viper’s Nest: ez a képesség mostantól poison field.
  • Trapper’s Expertise: javítottunk egy bug-ot, ami miatt az eldobott csapdák nem működtek, ha bizonyos épületekre helyezték őket.
  • Fejlesztések a pet reagálással kapcsolatban, különösen az F2 képességeket érintően.
  • Bug javítások.

Thief

  • Deadly Arts – Revealed Training : a szinted alapján maximum 200 power-t kapsz, amikor kijössz stealth-ből. (WvW-n 3 másodpercre, sPvP-n 4 másodpercre)
  • Critical Strikes – Invigorating Precision : a critical hit-jeid 5%-át visszagyógyulod.
  • Shadow Art – Resilience of Shadows : minden stealth amit felraksz 50%-kal csökkenti a bejövő támadási sebzést (condi sebzést nem).
  • Acrobatics – Assassin’s Equilibrium : 1 másodperc stability-t kapsz, amikor kijössz stealth-ből.
  • Trickery – Bewildering Ambush : a Stealing 5 másodpercre 5 stack confusion-t rak fel.

Egyensúly

  • Choking Gas: a pulzusonkénti poison időtartamát 5 másodpercről 3-ra csökkentettük.
  • Steal: javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Steal akadályozva volt, ha a célponthoz egy akadály mögül shadowstep-eltél.
  • Basilisk Venom: javítottunk egy bug-ot, ami miatt a célpontok saját magukat szakították meg ahelyett, hogy a thief lett volna a megszakítás forrása.
  • Whirling Axe: javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség rosszul működött a combo field-ekkel.
  • Bug javítások.

Warrior

  • Strength – Burst Precision : a burst képessége nagyobb eséllyel ütnek critical-t. (jelenleg 100%)
  • Arms – Dual Wield Agility : a támadási sebesség 10%-kal növekszik, ha sword-ot, axe-ot vagy mace-t hordasz a másodlagos kézben.
  • Defense – Rousing Resilience : amikor stun-ból törsz ki, akkor a szinted alapján maximum 1000 toughness-t kapsz, 4 másodpercre.
  • Tactics – Phalanx Strength : amikor might-ot raksz magadra, akkor azt a közelben lévő szövetségesekre is rárakod, 6 másodpercre.
  • Discipline – Brawler’s Recovery : fegyverváltásnál leesik rólad a blind condition.

Egyensúly

  • Building Momentum: ez a trait most már megfelelően ad 15% endurance-ot burst képesség használata esetén. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait további condition időtartamot adott a warriornak.
  • Impale: ez a képesség többé nem tüzel a warrior mögé.
  • Healing Signet: a passzív gyógyítást 8%-kal csökkentettük.
  • Pin Down: hozzáadtunk egy figyelmeztető effektet. A cast időt 1/4 másodpercről 3/4 másodpercre növeltük.
  • Bug javítások.
Advertisements
  1. 2014. március 22. - 21:36

    Ranger
    Marksmanship – Read the Wind : Talán ALAP FIX lehetne, de max 15-ös (új 3-as)fix trait.
    Skirmishing – Strider’s Defense : GMnek ez is húzós…
    Wilderness Survival – Poison Master : Rendben van!
    Nature Magic – Survival of the Fittest : Hát… és condi removal úgyamúgy?
    Beast Magic – Invigorating Bond : Rendben, de… GM??

    • BigPi77
      2014. március 23. - 10:19

      Royal, sok más kaszt sem kap komoly erősítést. Nézd meg az mérnököket (engineer), vicc az egész. Ezekkel képes felvenni a versenyt főműsor időben wvw-én, bármelyik top kaszttal? Nem hiszem, de még azon kívül sem.

      • 2014. március 23. - 12:48

        Nem azért írom mert másoknak jaj de jó, csak hogy érzékeltessem a “B@szunk a Rangerre, SŐT!” hozzáállásukat.
        Azért Top3 szánalom díjas elismerni a használhatatlan dolgot, majd nagy arcal benyújtani rá egy GM traitet.

        Egyébként meg van nagyon genyó engineer is, ált ezek az asurák szoktak megizzasztani, mert állandóan sebezhetetlenek vagy épp engem sebeznek szénné. Oda azért kell a skill vagy totál OPság. És persze rangerként semmi se tűnik totál szarnak más kasztnál :D

  2. Stan
    2014. március 23. - 10:53

    miért? WvW ben most is elég nagy szám dolgozik mesmerrel, nem véletlenül, boostoljuk kicsit öket, warrior? a másik nem gond had szoljon… Thiefnél eddig a stealth ellen küzdöttek, csapjunk minden traitjét stealthből vagy ba kötelezővé, és legyenek olyanok, hogy a többi kaszt cryoljon értük jobban…stb eközben a lehagyott kasztok megint kapnak egy pofont a szarnak…

  3. Mephike
    2014. március 23. - 12:24

    Kezd egy kicsit odáig fajulni a dolog, hogy van pár szuper kaszt, akivel bárki tud játszani, ha kell csukott szemmel, lekapcsolt monitor mellett, és van pár, amivel képtelenség játszani. Persze le lehet írni, hogy a warriort folyamatosan buffolják, a ranger meg egyre rosszabb és gyengébb és bénább. Ha ez igaz, akkor az 5-v5-ös meccseken miért nem csak full warrior és/vagy guardian csapatok vannak?
    Mi lenne ha a ranger még kapna buffot? Amikor a spiritranger megjelent és azzal játszottak, rengeteg sírás volt miatta, és még most is az egyik legjobb build. De lássuk be, a ranger WvW-re TÖMEGÉVEL nem való, és ne is buffolják meg annyira, hogy ott azt kelljen látnom, hogy 50 ranger távolról leszed 50 warrior/guardian/akármi csapatot.
    Jó a ranger most (egy minimális gyúrást még kaphatna), csak a helyén kell tudni kezelni. De persze lehet azt is csinálni, hogy minden a metát érintő cikk első hozzászólásában a fejlesztők agyi képességeit vonjuk kétségbe, és közben hangosan sírunk a világba, hogy a ranger milyen gyenge.
    Mondom mindezt úgy, hogy a kezdő karim ranger.

    • Sárki
      2014. március 23. - 12:27

      Azt is megtehetjük, hogy minden ostoba változás után heves recskázásba kezdünk, az se jobb :D A spirit rangert meg nerfelni fogják.

      • Mephike
        2014. március 23. - 12:38

        Abból a buliból én kimaradnék :) A spirit ranger meg a kezdeti állapothoz képest már kapott nerfet, de ki tudja mi vár még rá. Mindenesetre én már nagyon várom ezt az updatet, max egyedül leszek ezzel az érzéssel :)))

      • Sárki
        2014. március 23. - 15:45

        Én is várom, ha más nem hát azért, mert a meta mindenképpen borulni fog. Ráadásul még csak a traitelmél járunk, ott is csak az ÚJ traiteknél. Átdolgozzák a runeokat, a sigileket, csomó skillt balanceolnak és sztem jópár traitet is. Múltkor rákérdeztek fórumon hogy ez e az egész balance patch és nem. A javát még nem lőtték le :P Én engiként csalódott vagyok az új traitek miatt, de lehet hogy összeségében mégis csak használhatók lesznek (pl. ha a gadgetes major traithez hozzáteszik, hogy minden gadget leszed egy condit, akkor már a gm trait is vállalható lenne).

    • Gandarel
      2014. március 23. - 12:46

      PvP-re a ranger teljesen használhatatlan, a spirit buildet kivéve, aminek léteznie sem lenne szabad. (a sok AI miatt)

      5v5 tournamenteken meg csak azért nem látsz 5 waris teamet, mert ha túl sokat stackelsz valamiből, akármennyire is op, nem fog működni. A thief jobb roamer, az engi/ranger jobb closeholder, a bunker guard pedig must have. De ettől még gusztustalanul noskilled és OP kaszt.

      • 2014. március 24. - 10:26

        trap kondissal is el lehet lenni. Kifejezetten jó az ilyen anális thiefek ellen, elék, guardianok ellen, meg akik healingel operálnak, most meg a traittel majd nagyobbat is sebez, rúnák közt is biztos lesz valami neki való és talán, majd jobb lesz a pet ai is remélem. ( persze azt megjegyzem, hogy hasonlóan skilles játékos ellen, hááát… na. XD )

    • 2014. március 23. - 12:50

      “Azé’ jó a Varrió, me’ mindíg van egy szabad kezed verni rá hogy mekkora PRO vagy” :D

    • 2014. március 23. - 12:53

      Mephike :
      Mindenesetre én már nagyon várom ezt az updatet, max egyedül leszek ezzel az érzéssel

      Minimum ketten már vagyunk akkor. :) A kínai meta is nagyon érdekes lesz. Május végére előjöhetnek ott érdekes dolgok. Sokkal többen lesznek, az első hónapban olyan theory crafting meg tapasztalatszerzés megy majd, hogy öröm lesz nézni. Szeretnék nyáron egy kínai bajnokságot megnézni. Akiknek van shoutcaster accountjuk, azok most is bármikor tudnak régiót váltani, és remélem, hogy majd nem csak NA és EU között. Az új GM trait-ek eleve felborítanak mindent, és sokkal radikálisabb változásokat tervezhetnek, csak nem merték egyszerre bevezetni őket.

    • Gandarel
      2014. március 23. - 13:06

      Btw warrior stackeléshez, pont most volt ez a meccs :D


      #soloque
      #balanced

      Warrioronként 100 pont-al volt jobb a red team. Mi lett volna ha mind a 4-en hambow-al vagyunk..

      • 2014. március 23. - 13:22

        Szegény Thief-et megnéztem volna ahogy próbált kimászni az irdatlan cleave-ből, ami fél másodperc alatt agyonvágta. Vagy közeletekbe se mert menni? :) Soloque és a kék csapatba egy nyomorult Warrior sem jutott. “All is vain.”

        Nekem tegnap volt hosszú idő után először olyan, hogy az ellenfél csapata indult 4 emberrel, és nem a mienk. Nem volt nagy örömünk benne, de legalább nem is kellett bosszankodni.

      • Gandarel
        2014. március 23. - 13:31

        Annak a thiefnek amúgy pont mindegy volt, tipikus skyhammer hero, igazi rankja lehet kb 15-20. Meg 1x lekötözött amíg mellette voltam, gs 3-as skillt betoltam és instant downed lett, mivel egy helyben pörögtem. Best. :P

      • 2014. március 23. - 15:39

        Gandarel :
        tipikus skyhammer hero, igazi rankja lehet kb 15-20.

        Mit meg nem tesznek egy high rank finisherért. Sosem értettem, de egészségükre. Sokszor úgysem tudja használni, csak pve-ben mobokon.

  4. szajhavész
    2014. március 23. - 14:26

    Gandarel nemtudom mi történik nálatok de nagyon tetszik. A reset óta nagyon sok bag-ot farmoltam a Desolationbol, tegnap 60 at adtam el. Az embereknek fülig ér a szájuk és ts en kiabálják hogy lootbag-lotbag- ha meglátnak egyellenséges raidet ;)
    Állandosult anyagi próblémám is megoldódhat ha ez igy folytatódik.

  5. szajhavész
    2014. március 23. - 14:45

    valojába nem nagyon lehet ennyiböl megállapitan mi kap erősités mi kap nerfet mert ha jol értem a trait ágakat is átszerkesztik.
    Akkor pedig ujbol lehet kisérletezni mi a legjobb kombináció

    • 2014. március 24. - 18:04

      Ki tudja… Rangernél pl eléggé elcseszett a lapkiosztás, és elvileg változni fog, de hogy nem most… úgy tűnik.

  6. Kozmo
    2014. március 24. - 08:39

    Imáim meghallgatásra találtak:
    Elementalist trait.
    Earth – Stone Heart

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: