Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk > A 2014. áprilisi Feature csomag bejelentése

A 2014. áprilisi Feature csomag bejelentése

gw2_band_blogheader

Az ArenaNet örömmel jelenti be az első olyan megjelenést, mely kizárólag játékbeli feature-öket tartalmaz: ez lesz a 2014. áprilisi Feature csomag, mely április 15-én kerül a Guild Wars 2-be.

e6d9ffp-april2014-CheeringMivel ez a megjelenés főleg a játék rendszereire lesz hatással, rengeteg új feature-t fog tartalmazni a csomag – lesznek új rendszerek, melyek megváltoztatják és javítják a Guild Wars 2 élményt, lesznek “quality of life” és egyensúlybeli változások melyek fejlesztik a meglévő rendszereket.

Sok mindent tartalmaz ez a csomag, túl sok mindent ahhoz, hogy arról egyetlen blog posztban, vagy videóban beszéljünk. A mai nap és április 15. között minden nagyobb  érkező feature-t bejelentünk és bemutatunk.

Hogy elkezdjük a dolgot, beszélünk a trait rendszer frissítéséről, amely 40 új trait-et, valamint horizontális progression rendszert tartalmaz. Erről és néhány másik rendszerről a holnap 21:00-kor induló Ready Up livestream-ben is beszélünk.

A következő napokban-hetekben a következő cikkek fognak megjelenni:

  • Március 20. – Traits Unleashed: Forty New Traits and More!
  • Március 21. – The Art of Combat
  • Március 21. – Critical!
  • Március 24. – A New Way to Explore the Looks of Guild Wars 2
  • Március 24. – A Colorful Outlook
  • Március 26. – Looking For Group?
  • Március 27. – Removing Restrictions
  • Március 27. – Account-Bound
  • Március 28. – A Solid Foundation
  • Április 2. – Facilitating Friendly Play
  • Április 3. – Facilitating Friendly Play: Part Two
  • Április 4. – Facilitating Friendly Play: Part Three

Eredeti: GuildWars2.com

Advertisements
  1. Shantey
    2014. március 20. - 15:53

    Bocs a dupláért, de ez a cikk csak most szúrt szemet. =3

    https://www.guildwars2.com/en/news/traits-unleashed-forty-new-traits-and-more/

    * Nincs többé trait manual.
    * Trait tier szintek (adept, master, grandmaster) mostantól lvl30,60 illetve 80 lesz.
    * Ezentúl 14 trait ponttal gazdálkodhatunk csak, ami egyenként régi 5 pontnak felel meg, gyakorlatilag így ugyanúgy feloldva minor és major traiteinkent.
    * Trait pontokat 30-as szinttől kezdve kapunk, 6 szintenként egyet, majd lvl66 után már csak két pontonként haladunk.
    * Az elköltött pontokkal egyenesen arányosan 50/50 statpontot kapunk, ahogy eddig is.
    * Trait panel design változás.
    * Trait refund button, ami eddig csak PvP módban volt jelen (FUCKYEAH), ami szintén ingyenes (DOUBLEFUCKYEAH)
    * A pack után elkészült karakterek számára elérhetetlenek lesznek a major traitek.
    * A pack előtt készültek számára minden eddig elkészült major trait elérhető marad.
    * Az új major traitek ún. “trait guide” segítségével oldhatóak fel, amiket dupla kattintással lehet használni.
    * Ezek különböző módokon szerezhetőek, idézem “story dungeons, minidungeons, WvW, personal story, specific bosses, and discovering certain areas on the world map”.
    * Negyven új grandmaster. Igen. 40. Wow.
    * A cikk itt pár példát említ, majd valaki (;DDD) úgyis lefordítja.

    Gyerekek … wow …

    • Eszem
      2014. március 20. - 16:02

      Amit kiszúrtam a képen, hogy lehet unlockolni célok teljesítésével (pl. mint a 3. képen lévőnél győzd meg a high priestet), ez tetszik, kissé a gw1-es elite skill-ek feloldására emlékeztet.
      Am tetszenek ezek a változtatások, már csak az a kérdés lesz e kedvem még egy 80-as karaktert kihúzni :/

      • Eszem
        2014. március 20. - 16:03

        szóval szerkesztés gomb? :D győzd le*

      • Shantey
        2014. március 20. - 17:26

        Ezt írtam is, de köszi, nem utaltam a képre. :)

        “Ezek különböző módokon szerezhetőek, idézem “story dungeons, minidungeons, WvW, personal story, specific bosses, and discovering certain areas on the world map”.

      • Eszem
        2014. március 20. - 18:14

        My bad, elkapott a hév mert megörültem neki :)

  2. 2014. március 20. - 15:58

    ergo minden trait lineba kap minden kaszt 1 új grandmastert , not bad

    • chuckygwzik
      2014. március 20. - 16:07

      A legjobb ebben ami nagyon tetszik, hogy végre tenni is kell érte valamit. Szóval ez egy 100% tisztaságú kijátszható tartalom :)

      • 2014. március 20. - 16:26

        Viszont meg lehet venni a trait guide-ot pénzből. Azoknak jó, akiknek már sokadik karakterük lesz, csak sajnos esélyes, hogy sokan lusták lesznek elmenni érte eventezni :(

      • chuckygwzik
        2014. március 20. - 16:31

        Ne már! :S Oda is a varázs. Ez olyan, mintha GW1-ben mikor behozták utólag a prophecies-hez az end-weapon-t akkor nem kellett volna letolnod újra az utolsó mission-t csak megkapod, mert már van karaktered :S Akkor ez is csak a gold shink szagú valami.

  3. Shantey
  4. Avinas
    2014. március 20. - 17:39

    Nem teljesen értem. Az addig oké, hogy a már meglévő karaktereim megtartják az eddig meglevő traitjeiket, újakat pedig majd csak venni/szerezni lehet. Az is, hogy az új karaktereknek nem lesznek meg alapból ezej a traitek. De vajon ezeknek megmarad a hatása is, vagy azt is átvariálják?

    • Shantey
      2014. március 20. - 17:45

      Valószínű. Pl a necro Death magic traitjei ráncfelvarrást kapnak biztosan, de nyakamat rá, hogy más kasztoknál is lesz változás.

      • Avinas
        2014. március 20. - 17:51

        Remek, pont nemrég lettem kész a szuper guardianommal, erre minden oda van… Na mindegy, ettől függetlenül az ötlet tesztik, nyomokban GW1-et tartalmaz :D

  5. 2014. március 20. - 17:44

    Bocsi, de nekem ez felbsszta az agyam.
    Ranger: Read the Wind
    Ranger: Your arrows are swift and deadly, but in some scenarios they are not as fast as they need to be and your enemies can dodge them easily. With Marksmanship’s new Read the Wind, your longbow arrows will fire at twice their base velocity, allowing for supreme accuracy at long range.

    1: “Ranger: Your arrows are swift and deadly,” BEST F@&°^°JOKE EVER
    2: Annyira szuper lesz majd ezt az alapvető dolgot betraitelni Piercing Arrows vagy 10%+ DMG helyett, hogy akár ki is törölhetnék már a classt úgy ahogy van, és letagadni GW1-ig visszamenően hogy valaha is létezett.

    NAGYON REMÉLEM hogy tévedek.

    • Shantey
      2014. március 20. - 17:46

      Royal ne legyél már hülye. Kaptatok egy 100% dps növelő traitet longbowra bakki …

      • 2014. március 20. - 17:52

        Hogy lenne ez dps növelő? Csak a nyilak repülnek gyorsabban, nem a skill gyorsaságát növelték. Vágod, attól, hogy erősebben lősz ki egy nyilat, és gyorsabban repül, nem fogsz több nyiltak kilőni adott idő alatt. Max annyiban dps növelő, hogy nem missel olyan sok lövedék, de az meg nem tuti, hogy 100% növelés.

      • Shantey
        2014. március 20. - 18:06

        Erről sikerült teljesen megfeledkezni, sorry!

      • 2014. március 20. - 18:37

        Shantey, GM traitnek (feláldozva az ennél sokkal létszükségesebbeket) kaphatunk olyan buffot, ami ALAPVETŐ kéne hogy legyen, mert mint le is írják (megcáfolva az első pár szavukat omg), röhögve kisétálod a nyilainkat.

        Ez nem ROF növelés, aminek szintén örülnénk mert piszok lassú LB-n.

    • Sárki
      2014. március 20. - 17:48

      Egy 5% dmg boostot még melléírhattak volna, de ez még csak egyetlen trait. Nem látjuk a sigil/rune reworköt, sem a balanceolást. Simán összepakolhatnak két traitet egybe (pl. sitting duck) és akkor máris használható lesz. Egyébként engi trait is kb. pofon a szrnak önmagában, mert leginkább az aoe szedi szét a turreteket és azok eleve gyengék és haszontalanok.

      • 2014. március 20. - 18:41

        Rune Rework gondolom az lesz hogy a jó drága Divinity settemről másodjára lopnak majd le 1% critteket, szóval dobhatok 2x55g-t kukába.

        Remélem Sigilben is azokat tépik széjjel, amik nálam vannak, Sigil of Bloodlust, Sigil of Battle, és a két Sigil of Force-ot is lefaragják.

        Úgyhogy ha kevésbé van szerencsém, 55g-től az accounttörlésig terjedhet a károm ^^ De legyünk pozitívak.
        Konstruktívan támogassuk az AN elleni gyűlöletfolyamot minden csatornán. :D

  6. Gandarel
    2014. március 20. - 18:16

    Végignéztem a blogpostok címein, egyik sem illik igazán a PvP-re. Pedig pont oda kéne a leghamarabb egy blogpost, mivel mi nem kapunk semmit közel 1 hónapig pvp-ből..

    • 2014. március 20. - 18:57

      “Critical!”
      “A Solid Foundation”
      Viccet félre, én sem látok olyan címet, ami egyértelműen köthető lenne PvP-hez.

      • Gandarel
        2014. március 20. - 19:12

        A mostani ready up szerintem a traitekről fog szólni, és ezt Allie is megerősítette pár perce.

      • nathriel01
        2014. március 20. - 19:20

        Plusz a posztban is benne van. :)

    • Shantey
      2014. március 20. - 19:36

      “This episode of Ready Up, we’ll be talking about a lot of the things you have all been waiting for! First up, We’ll have Hugh Norfolk and Darrin Claypool on the show to preview a new map that has no capture points. Next, Josh Davis has prepared a presentation to show off all the new traits, while the designers Karl McLain and Roy Cronacher talk about them.”

  7. Shantey
    2014. március 20. - 19:41

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/pvp/pvp/Traits-only-unlocked-by-PvE/first#post3785202

    “All current traits will be usable on a new character in PvP. New traits that are added to the game will need to be unlocked though, similar to how new skills work.”

  8. Solefald
    2014. március 20. - 19:55

    Az a helyzet, hogy ez most megint nagyon jól hangzik meg minden, csak a gond ott van, hogy még mindig ugyanazt a tartalmat kell végig hámozni hatszázadikra is, csak most más traitelési rendszerrel. Plusz valami kis lore szerintem azért kéne ezeknek a traiteknek, így olyan semmilyen…..öld meg azt és meglesz….oké….de miért is?o.O Hogy kapcsolódik egy mágus kinyírásához, hogy gyorsabb nyilakat tudjak lőni, persze lehet hogy lesz magyarázat, csak úgy megemlítettem mert ez szemet szúrt. Aaaaanyway, legalább csinálnak valamit, csak szerintem ezeknek a dolgoknak már a living story előtt kellett volna jönni. Nem igazán értem a fontossági sorrendet náluk…

    • Gandarel
      2014. március 20. - 20:39

      Így is sok játékmechanikai dologba próbáltak lore-t erőszakolni, és fáj belegondolni mennyire erőltetett, ellentmondásos és értelmetlen megoldásokkal jöttek elő. Pl waypointok. Köszi nem.

  9. Gandarel
    2014. március 20. - 20:46

    nathriel01 :
    Plusz a posztban is benne van. :)

    Az egyetlen aprócska kis gond az, hogy beígérték, hogy ez a ready up majd a PvP dolgokról fog szólni, főleg az új reward rendszerről. Jó lenne olyanokra választ kapni, mint pl “miért kellett 1 hónappal az új rendszer érkezése előtt kieszedni a régit? csak azért, hogy ne legyen értelme időt tölteni Pvp-vel?” vagy hogy “mi lesz az új reward rendszer”.

    De valószínűleg az ezután következő 2 ready up majd a pve dolgokat mutatja be. Pedig úgy tudtam, a ready up-ot azért hozták létre, hogy a PvP playerekbe öntsenek egy kis lelket miután 2 éve nem volt Pvp patch.

    • Sárki
      2014. március 20. - 20:51

      2 éve még ki se jött a játék :D Csak ennyit akartam közölni.

      • Gandarel
        2014. március 20. - 20:58

        De beta weekend már volt :P és azóta csak leépült a PvP. 1 mapot kaptunk amit szeretnek a playerek, más nem történt.

      • gwfan21
        2014. március 20. - 21:22

        Kezdem úgy érezni a PVP játékosokkal van a gond, egy igazi PVP játékos a vér ízéért megy és nem holmi módokért meg stb. Hol a sok Vér István????

      • Gandarel
        2014. március 20. - 21:30

        Ha 2 évig a kedvenc kajádon kívül nem ennél mást, te is ráunnál.

        Megnézném hol tartana PvE ha csak cof p1 lenne az egész játékban és nem kapnál semmit azért hogy letolod, csak egy minimális xp-t :P

      • gwfan21
        2014. március 20. - 21:42

        Akkor elkezdenék CoF p1-t tolni, mert eddig nem tettem ezt meg. :D

      • Gandarel
        2014. március 20. - 21:44

        Elkezdenéd, és nagyon hamar abba is hagynád :D

      • Stan
        2014. március 21. - 09:45

        számomra a pve nem csak dungeonból áll, mintahogyan a pvp sem a rewardért, tény, hogy nincs sok map spvp re, (WvW re se….) de ettől független bemegyek nap mint nap körbefutkosni és keresni az embereket akár 10 percen keresztül is mint ahogyan játék indulásakor is (small scale, és / vagy roaming) wvw ben, csak azért, hogy pvp zhessek, hogy ölhessek, nem azért, hogy kidobja-e a precursort Jeremiás…
        PvE ben pedig ellazulok abarátokkal, elbeszélgetünk miközben megy valami, legyen az boss, isnta, vagy valami minigame. bármi.

        Sajnos manapság az emberek mindenért rewardot várnak. Uh belogoltam, hol a rewardom. PvP zni is azért járnak, hogy reward legyen. (Még a pve playerek esetén meg is érteném, de pvp seknek ez régen sosem kellett.) igy fura :s

        Mindenesetre, várom a tournamentet, legalább a sok pves megint jön wvw be és lesz valami élet az aktuális blob helyett… ami már unalmas…

    • chuckygwzik
      2014. március 21. - 10:09

      Stan azért ez nem ilyen egyszerű. Az emberek a célokat a progress-t keresik, ha “kijátszották” unatkoznak. Tovább állnak, vagy várnak az újabb motivációra. Ami te leírsz, az már túlmutat ezeken az már csak lötyi lötyi elvagyok mert szeretem ezt a világot. A GW világa arról híres, hogy könnyen megszerezhetsz mindent könnyen túl vagy mindenen húzz sok karaktert, és találd meg a célodat. Emellé másik oldalra sok durva és kemény szinte elérhetetlen dolgot is állít mint, ahogy tette azt a gw1-ben is, amikhez a többség hozzá se szagol (Pl az értelmetlen achik és titlék vagy a farmolós dolgok)

      Reward ide vagy oda, de kellenek a célok. A pvp-s játékosok az ölés élvezete mellett, vay a kreatív build összerakás mellett várják a változatos metákat is, amit úgy hívnak hogy balance vagy nerf. Ezek azért maradnak el, mert azt hiszi minden játékfejlesztő cég köztük az Arenanet is -, hogy a pve-s szeret pvpzni csak rá kell vezetni. Hát súgja már meg nekik valaki, hogy NEM! Ezért nem meri szétszedni pve és pvp skillekre és ezért minden meta ilyen lassú mert óvatosak. Unatkoznak a pvp-sek, mert álló vízben játszanak, pedig komoly átalakítások nelkül de csak pvp-ben megengednék nekik a cross-profession-t és már csöndben is lennének :)

      Tudod mi lenne a helyes hozzáállás az Arenanet részéről? Dual-t akartok nyílt zónában? Megoldjuk az 1v1-et. Deathmatch játékmódot akartok? Megoldjuk. Capture the flag játékmódot akartok? Megoldjuk.

      A megfontoljuk, hozzáraktuk a todo listához, lehet majd lesz, beszélnünk kell még róla ez csak mellébeszélés és tökölés. Mindent szuper tökéletesre akarnak ezért valamibe bele se kezdenek, mert tudják sok sok meló. Pedig ha unranket teszt jellegú pvp módokat hoznak be már látszik is, hogy a játékmód bejön-e. Ha oké továbbfejlesztik stb, ha nem kiszedik. Ezt csinálták végülis most is már többször is a pvp rendszerükkel.

      • 2014. március 21. - 10:58

        Hát sajnos kb így van…
        Valamelyik MMO már előrukkolt bárki által ingame összeszerkeszthető küldetésekbe, és még donations is része.
        Valami hasonló minimum elkéne. PVE most rohadt unalmas tud lenni, mert nincs roleplay benne egy csepp se story vége után.

      • 2014. március 21. - 13:05

        Én PvP célnak azt tudom elképzelni, ami GW-ban is volt. Unlockolni a dolgokat (amiért most megy a rinya, hogy jajjjjdemilyééééért) és nyerni a legkülönbözőbb buildekkel. Persze, hogy unalmas a PvP, ha mindig ugyanazzal a szarral játszik valaki. Lehet kitalálni YOLO buildeket, akár az egész csapatnak. És ha veszítetek? Ki a sz@rt érdekel, legalább jót szórakoztatok egy idiót@ builddel.

  10. szajhavész
    2014. március 21. - 11:43

    Nyakunkon a TESO, nemcsoda hogy viritani akarnak valamit.

  11. Shantey
    2014. március 21. - 14:06

    Az elékre megint ráerőszakolják a full water traitelést, meg rebesgetnek valami új earth GM traited, ami szerintük elég állat lesz.
    Engi traitben van potenciál, de leginkább troll build lesz WvW alatt.
    Guardian, meh … 3k bónusz HP nem oszt nem szoroz és vannak mellette jobbak is.
    Necro és Ranger egy QoL update gyakorlatilag.
    Mesmer elég ijesztőnek fest, 10s interrupt egy heal skillen kb insta halál, de szerencsére olyan helyen van, hogy az életben nem pakolsz rá 30 pontot.
    Thief alapból megoldja a sok stealthel, ha alacsony a hp, meg Executioner amúgy is túl jó, hogy nélkülözd.
    Warrior meg fail, előreláthatólag még a sword block idejét is csökkenti így. x) Egyébként max pve-ben egy full axe, 30/30/0/0/10 lesz életképes, de egynél több warrior felesleges, Empower allies / banner build meg még hasznosabb is.

    • 2014. március 21. - 15:45

      Elénél különösen vicc hogy nem lehet egészségesen balancolt buildet készíteni mindegyik elemre… Önmagában szerintem nem is értik “odafönt”, hogy a buildek nem kimaxolásra vannak, hanem igényes kiegyensúlyozásra…

  12. Gandarel
    2014. március 21. - 15:23

    Stan :
    számomra a pve nem csak dungeonból áll, mintahogyan a pvp sem a rewardért, tény, hogy nincs sok map spvp re, (WvW re se….) de ettől független bemegyek nap mint nap körbefutkosni és keresni az embereket akár 10 percen keresztül is mint ahogyan játék indulásakor is (small scale, és / vagy roaming) wvw ben, csak azért, hogy pvp zhessek, hogy ölhessek, nem azért, hogy kidobja-e a precursort Jeremiás…
    PvE ben pedig ellazulok abarátokkal, elbeszélgetünk miközben megy valami, legyen az boss, isnta, vagy valami minigame. bármi.
    Sajnos manapság az emberek mindenért rewardot várnak. Uh belogoltam, hol a rewardom. PvP zni is azért járnak, hogy reward legyen. (Még a pve playerek esetén meg is érteném, de pvp seknek ez régen sosem kellett.) igy fura :s
    Mindenesetre, várom a tournamentet, legalább a sok pves megint jön wvw be és lesz valami élet az aktuális blob helyett… ami már unalmas…

    Mert az jobb, hogy PvP playerek PvE-re járnak grindelni (2 dolog amit utálnak), csak azért, hogy egy gemstore skint megvehessenek Pvp-re? Rewardok igenis kellenek. Mellesleg az új rank chestek, stb mind PvE dolgokat droppolnak, és az új reward rendszerhez goldra és magic findre lesz szükség. Nem tudom, ez hol érdeke a PvP communitynak, talán azért, mert nem az.

    • Stan
      2014. március 21. - 15:55

      amennyiben igény van gemre, hogy skint vehessenek, igény van goldra és pve dolgokra (amiből gold lesz). tehát igény van rá (általad említett példa alapján). Lenne értelmes megoldás rá, de amíg Anet lekakilja a PvPt overall és pve dolgokat ad ki csak (és ez itt most megy mindkettőre, WvW re is.) addig felesleges ilyeneken lovagolni, mi tudjuk ők meg lesajnálják…

  13. Stan
    2014. március 21. - 15:52

    howellq :
    Én PvP célnak azt tudom elképzelni, ami GW-ban is volt. Unlockolni a dolgokat (amiért most megy a rinya, hogy jajjjjdemilyééééért) és nyerni a legkülönbözőbb buildekkel. Persze, hogy unalmas a PvP, ha mindig ugyanazzal a szarral játszik valaki. Lehet kitalálni YOLO buildeket, akár az egész csapatnak. És ha veszítetek? Ki a sz@rt érdekel, legalább jót szórakoztatok egy idiót@ builddel.

    Ez!
    Kár, hogy a sok L337 pvpsnek ez esze ágában sincs, csak az aktuális lolbuild használata a lolkarakterekkel….

    • Gandarel
      2014. március 24. - 19:57

      howellq :
      Én PvP célnak azt tudom elképzelni, ami GW-ban is volt. Unlockolni a dolgokat (amiért most megy a rinya, hogy jajjjjdemilyééééért) és nyerni a legkülönbözőbb buildekkel. Persze, hogy unalmas a PvP, ha mindig ugyanazzal a szarral játszik valaki. Lehet kitalálni YOLO buildeket, akár az egész csapatnak. És ha veszítetek? Ki a sz@rt érdekel, legalább jót szórakoztatok egy idiót@ builddel.

      Az a gond az unlockokkal, hogy amíg gw1-ben baltzhazar factionből (*hint hint* PvP-ből) tudtad ezeket megoldani, addig az új healing skillekhez PvE-ben 24 szintet kell húzni az új karidon pl. Az nem 2 perc.

      Buildeket meg nem nagyon tudsz variálni, a weapon skillek adottak, és úgy egészében 20x kevesebb skill van itt mint gw1-ben, aminek ettől függetlenül legalább akkora %-a használhatatlan mint gw2-ben.

  14. nathriel01
    2014. március 24. - 18:52

    Egy kis szolgálati közlemény

    Úgy tűnik, hogy a mára ígért cikkek csúsznak egy napot, ugyanis most már a hivatalos oldalon is 25-ére vannak dátumozva.

    Szerk.: A Twitter szerint elírás volt a 24 és mindig is 25-re voltak tervezve. ;)

    • 2014. március 24. - 19:11

      Jaj ezek az elírások. XD

    • 2014. március 24. - 20:33

      Mondhattad volna azt is, hogy elintézted, mert nem akartál fordítani. Tudjuk hogy te voltál! Közben biztos épül LA, amiben középen a te szobrod lesz. Egy ilyen írnokizé lesz ott egy angol-magyar szótárral. Az vagy te. ;) Köszönjük szépen, ezt is jól elintézted, most miattad nincs semmi, csak egy új pvp map, és még az sincs! Haragszunk rád mind, te lobbizós! Azért még patch-ig az összes post-ot tessék lefordítani, meg utána is az összeset! Köszi!

      ui: Egyre jobbak a dátumokban a sorszámnevek. Már nincs bennük pont. Helyes! Azért a 24 után kellett volna egy, de a többi jó. :P

      /OFF
      Egyébként meg egy hős vagy a szememben, csak nem merem a szemedbe mondani.
      /ON

      • nathriel01
        2014. március 24. - 22:09

        Lebuktam :( Annyit a szoborról elárulhatok, hogy szoborcsoport lesz, a lábamnál egy kis oroszlán is helyet kap. (bocs Royal, ezt nem hagyhattam ki :D)

        Amúgy nemrég lett meg az xp ahhoz, hogy feloldjam a sorszámnevek helyes leírását segítő skill-t, a következő az lesz, hogy telón is figyeljek erre, de mivel az élet egy keleti MMO, amiben sok a grind, ez még eltarthat egy darabig. :P

    • chuckygwzik
      2014. március 25. - 04:57

      :) /bow /salute

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: