Reklámok
Kezdőlap > theorycraft > Kiegészítő 2015-ben?

Kiegészítő 2015-ben?

jotun-header

Ma az mmorpg.com-on megjelent egy cikk, mely szerint az NCsoft 2015-ben tervez kiadni egy kiegészítőt a Guild Wars 2-höz. Persze, ha csak egy weblapon írnák ezt, akkor nem írnék róla cikket, de a forrás megbízhatóbbnak tűnik annál, mintsem hogy egy olvasó-csalogató fogás legyen.

Az oldal forrása a KDB Daewoo legújabb jelentése, melyben a következő mondat található: “However, NCsoft is scheduled to launch an expansion pack for Guild Wars 2 in the US and Europe in 2015.”. Maga a cég befektetési tanácsadással és kezeléssel foglalkozik, tevékenysége főleg Koreát érinti, de az utóbbi években nemzetközi szinten is terjeszkedni kezdett. Miért is megbízhatóbb tehát egy ilyen cég jelentése, mintha csak egy gamer honlap írna erről? Nos, ahogy arról az mmorpg is ír, ha egy ilyen jelentés miatt a befektetők elkezdenek pénzt áramoltatni valahova, akkor abból hasznot remélnek. Ha a tanácsadó cég téved és a befektetők emiatt bukják a pénzüket, akkor több jelentést már nem nagyon kell írni.

Persze 100%-ra így sem lehet venni azt, ami a jelentésben van, hiszen ha most minden jel arra is utal a cég szerint, hogy 2015-ben kiegészítő érkezik, az még akkor is egy év, ami idő alatt sok minden történhet. Ezért kár lenne bármibe is beleélni magunkat, de annyi biztos, hogy eddig ez a legbiztosabb hír arról, hogy számíthatunk kiegészítőre.

Reklámok
Kategóriák:theorycraft
  1. Gandarel
    2014. március 10. - 19:12

    Én biztos vagyok benne, hogy legkésőbb 2015-ben jön kiegészítő, de ha nem jön ki 2014-ben 1, akkor szerintem túl sokat vártak vele. Szerintem még szeptember előtt nagyon jót tenne a játéknak.

    • Shantey
      2014. március 10. - 19:43

      Meg kell várni míg idén minden megjelenik, többek közt az új WoW kiegészítő is ez évben jön ki.

    • Mephike
      2014. március 10. - 19:49

      Egyet értek Shanteyel, 2015 tökéletes választás több szempontból is.

    • chuckygwzik
      2014. március 10. - 20:05

      Ganderel nem biztos. Ennek a játéknak is megvan a rajongó tábora. Na meg a kínai piac csak ezután nyílik majd meg, és azzal kaszálni fognak valószínű utána a Line Age első részét vissza is tessékeli a második helyre. Akik meg mennek, jönnek helyettük újak. Aki azért megy el, mert épp nem volt mit csinálnia visszanéz majd később vagy a kiegészítőre.
      Aki azért megy el, mert csalódott, azt meg úgyse édesgetnék vissza idei kiegészítővel sem.

      Legalább már az is valami, hogy tervezgetik vagy beszélnek róla :) Meg a márciusra tartogatnak még nagy rendszereikről infókat.

    • Gandarel
      2014. március 10. - 20:08

      Szerintem az már egy túl távoli időpont :/ Ha ez a living story season is olyan lesz mint az első, 2015-re már senkit sem fog érdekelni annyira a dolog, hogy vegyen egy gw2 kieget, főleg hogy jönnek nagy címek hamarosan, ahogy ti is írtátok.

      Minél hamarabb annál jobb.

    • Shantey
      2014. március 10. - 20:11

      Ez már párszor felmerült, hogy a felhozatal milyen. TESO fail (bocs srácok), EQN nem nagy veszély, Wildstar megint tök más célközönséggel bír, WoW meg WoW, azzal nem lehet mit kezdeni.
      Aki eddig nem hagyta el, ezután sem fogja. Aki meg már elment, ahogy chucky is írja, nem egy kiegészítő fogja visszacsábítgatni.

    • 2014. március 10. - 20:52

      Új játszható fajjal, új területekkel nem sokra mennék hosszútávon, sőt új történettel sem tudnának hónapokra lekötni. Új profession is akkor jöhet szóba, ha tényleg megtetszik. Csupa olyan dolgot várok 2014-ben, amik tipikusan nem feltétlenül kiegészítőben kell hogy megjelenjenek. Ahogy nézem, ők kiegészítő alatt mindig egy nagy, külön díjért eladott tartalomcsomagot értenek. Természetesen megveszem, ha kiadják, de pl. sem a pvp megreformálása, sem a build-ek elmentése, választhatósága nem kiegészítőbe való feature, ezért a hasonló dolgokat idén várom, nem pedig egy kiegészítő megjelenésekor. Elég jól mehet nekik, ha csak 2015-ben akarnak legközelebb pénzt kérni tartalomért. Nem hinném, hogy a LW patch-ekre alapoznak mindent a következő egy évben.

  2. 2014. március 10. - 22:31

    Szerintem idén kibővítik Tyriat legalább is nagyon remélem és 2015-ös kiegészítővel meg Cantha vagy Elona jön.

    • gwfan21
      2014. március 11. - 00:12

      Szerintem is így a logikus. Tavaly tesztek voltak és hibajavítások azt mondták. Idén jön 1-2 nagyobb újítás és tartalom, jelenlegi térképen úgy területek és ehhez történet. Kínát bevonják a körforgásba. Ott is mindenki élvezkedik kb 1 évet és 2015 új kieg. Így teljesen logikus lenne nekik. Aztán meglátjuk valójában lesz-e valami érdekfeszítő plusz idén vagy megint csak ilyen kisebb dolgok és semmi maradandó.

    • Shantey
      2014. március 11. - 01:06

      Az új területekkel mindössze az a baj, hogy a mostaniak sincsenek kihasználva és a játék természetéből adódóan így, hogy nincs power creep és gear grind (tudom hogy van, de nem WoW módon), így sok értelme nincs berakni még egy vagy több zónát, ami egy hónapon belül kong az ürességtől, ha nincs benne farmolható boss vagy valami.

      • 2014. március 11. - 09:00

        Tudod hogy van értelme. Mármint heletne, és kellene is.
        De egybegyűrni is lehetne a területet, ha már nyílt világ…
        Ha most betesznek 1 új területet, lesz hatvan overflow.
        Ha okosabbak és betesznek egyszerre 4-et, még tűrhető.

  3. chuckygwzik
    2014. március 11. - 05:28

    “Elég jól mehet nekik, ha csak 2015-ben akarnak legközelebb pénzt kérni tartalomért.”
    Rávilágítottál :) Durva átszámítással:
    2012-ben 154 millió dollár
    2013-bam 115 millió dollár volt a bevételük az GW2-ből, persze ezek bruttó árak és durva kiadásaik vannak, de több mint 100 milla profittal zárta az NCSoft a 2013-at, amihez persze nem csak a GW2 hanem az összes játéka hozzájárult.

    Szép profitot termel nekik a játék még most is, az NCSoft össz bevételének majd 1/5-ét. Nem tudom mi a szöszt csináltak a Line Age-vel, az már csak náluk működik, kivonultak mindenhonnan bezárták a szervereket, és ennek ellenére is durva bevételük van belőle. A sok koreai játék ennyire sz@r lenne, nincs más játék, inkább minden jing-jang csávó visszamegy Line Age 1-vel játszani? 1998 óta megy a játék és még most is többet hoz a konyhára mint a GW2, durván többet.

    Nem tudom mi igaz a pletykákból. Sok embertől olvastam hallottam már ilyen-olyan pletykákat, hogy a GW2-ből kivonták a pénzeket elbocsájtások voltak, a nagy üdvöskéjük a mindent vivő Wildstar végre visszakapja azt amit a GW2 megjelenésekor elvettek tőle, mert akkor meg a GW2-be pumpálták az embert és a zsét.

    Amit én látok, annak ellenére, hogy a GW2 a második legjobban arany tojást tojó tyúkjuk, nem kapja meg a kellő figyelmet. Vagy nem jól koordinálják Arenanet-nél a kapott forrásokat.

    Amúgy itt el lehet bogarászni sok érdekes earnings report prezentációt lehet ott találni.
    http://global.ncsoft.com/global/ir/earnings.aspx

  4. 2014. március 11. - 08:57

    Örülnénk ha a kiegészítő előtt elérnénk a v1.0-t…

  5. Endrosz
    2014. március 11. - 12:52

    Shantey :

    Az új területekkel mindössze az a baj, hogy a mostaniak sincsenek kihasználva és a játék természetéből adódóan így, hogy nincs power creep és gear grind (tudom hogy van, de nem WoW módon), így sok értelme nincs berakni még egy vagy több zónát, ami egy hónapon belül kong az ürességtől, ha nincs benne farmolható boss vagy valami.

    Akárhányszor gondoltam végig a bővítés lehetőségét (akár LS darabokban, akár kiegészítő formájában), én is mindig ide jutottam. Mi értelme van új, nagyon szép, nagyon érdekes zónákat csinálni, ha nincs megtartó erejük, és 2 hónap múlva ugyanúgy csak páran lézengenek bennük, mint a mostaniakban.

    A kedvenceim a charr területek, Iron Marches, Blazeridge Steppes, de a néhány worlds bosst meg a guild missionöket leszámítva ritkaság, hogy bárkivel találkozom arrafelé.

    Az új területek gyártási költsége óriási, a RoI (return-on-investment) meg kicsi. Fractal, WvW, LS insták vagy módosítások ezekbe érdemes, úgyhogy ezeket csinálják.

    Én azon sem lettem volna meglepve, ha egyáltalán nem lesz kieg, csak a frissítésekkel jövő bővítések jönnek.

    • Shantey
      2014. március 11. - 13:48

      Az istanced tartalom meg azért problémás, mert kiszipolyozza a játékos állományt a nyílt világból, így még üresebbé téve azt. Félre ne értsd, imádnám ha feladnák ezt az open world baromságot, legalább könnyebb lenne egyensúlyt teremteni egy 5 fős party számára, de az emberek csak fogynak, fogynak és fogynak és akkor ne is beszéljünk az alapból kis populációjú szerverekről, ahol az overflow egy ismeretlen fogalom.

    • 2014. március 11. - 16:24

      A mapolás önmagában gyatra, bocsájtsatok meg hogy ezt mondom…
      Vannak szép “vista” pontok, pár érdekes hely, de semmi komoly. Skyrim-et kellene példának venni, hogy hogyan lehet érdekes mapokat készíteni. Ott szépen elindulsz az úton, belebotlasz pár kereskedőbe, rablóbandába, érdekes személybe, vagy valami veszélybe, de ha letérsz, a vadonban sok dolog akar élve felfalni. És ahogy mész egyik nagy városból a másikba, útba esik jópár szép falu! Overhaul kéne tehát ide is… szvsz.
      2/3: Dobjuk fel megfelelő időjárással, hogy dinamikusnak hasson.
      3/3: Amit írtok, hogy nincs bennük elég tartalom… Hogy ha meglennének a faluk, helyek, stb, mindíg tudnának valami logikus feladatot adni. Időszakosan pedig speciálisakat, teszemazt a közelben van egy barlang, és valami necromanta gonoszkodik benne.
      Aztán a roleplay elemei, ha a community-t sikeresen leszoktatjuk a száguldásról…

      Endorsz, Nath; szeretném ha valamit magyar GW fanok szinten összefognánk és elkezdenénk kitalálni megoldást a mapokra, és/vagy a rendszeremet támogatnátok, hogy valamiféle nyomást gyakoroljunk az ArenaNet-re, amennyire innen lehet. Valamit nekünk is tenni kell, mert látjuk hogy rossz fele mennek a dolgok…

      • Endrosz
        2014. március 11. - 17:25

        A javaslataid semmivel sem növelnék a térképeken lézengő játékosok számát, mert ez nem egy egyjátékos RPG. Ez egy MMO, ahol a játékosok döntő többsége a jutalom/óra megfontolás alapján játszik. A nyílt világban semmi sincs a 100% térkép kipörgetése után annak, aki jutalomra vágyik: a world bossok, a champ trainek, a guild missionök mind fix helyeken mennek, nem számítanak nyílt világbeli kalandozásnak.

        Amiről te beszélsz, azt TALÁN az Everquest Next fogja megvalósítani. Talán-talán. De az egy teljesen más, arra felépített játékmotor, ami még kész sincsen. A GW2-ből mindezt nem lehet kihozni. Amennyi pénzt/időt/munkát bele kéne rakni, annyiból akár GW3-mat is lehet csinálni.

        Ja és azt felejtsd el, hogy a “community-t sikeresen leszoktatjuk a száguldozásról”. Az fordítva múködik, komám, a termék előállítójának kell az igényeket kiszolgálni. Nem a te igényeidet, a többség igényeit. ;) A Diablo 3 kapcsán, miután kirúgták Jay Wilsont, az új felelős elvtárs vezetésével az “if you can’t beat them, meet them” elv alapján olyanra próbálták csinálni a játékot, amilyenre igény volt. Jönnek is vissza sorban az emberek a Patch 2 után, pedig a RoS még meg sem jelent.

      • Syrio
        2014. március 11. - 21:52

        Szerintem a GW1es repu/faction/promotion pontozás nagyon is jó volt könnyedén el tudnék képzelni ide is hasonlót

      • 2014. március 11. - 22:12

        Fasza Endorsz, már te se olvasod el amit kommentelsz. Remek, jól haladunk ^^
        Neki futsz még1x?

    • Shantey
      2014. március 11. - 17:15

      1. Ez még mindig egy MMO.
      2. Nagy mániád ez az időjárás, de egyetértek. Zavaró, hogy csak akkor tudod este van, ha világít az AC fegyvered.
      3. Komolyabb dolgok kellenének, amik odavonzzák a játékosokat, nem holmi pár perc alatt leverhető world boss vagy champ train. Újabb eventek megint csak a “minek?” kategória, pár garast Queensdale-ben rohangálva is összeszedsz az eventekből.

      Felvetődik akkor a kérdés. Tulajdonképpen akkor mi kellene? Ha a fejlesztő gárda ennyire a nyílt világra és annak dinamizmusára (haha …) akar építeni, kár lenne veszni látni mindezt egy új kieg kapcsán, mert ahogy WoW-ban is pl történni szokott, megjelenik az új zóna és többet szinte vissza sem néznek az előző helyekre. Legfeljebb ritka jutalmakért, fejlődésért vagy az acsi vadászok mennek valamiért. Utóbbi felejtős, mert míg a WoW hasznot húz abból, hogy a mocsárban farmolod a sárkányokat egy rare miniért a 30-as területen, addig GW2-ben ennek semmi értelme. Inkább berakják gem store-ba, aztán vedd meg gemből vagy goldból, ha már a csapból is az folyik.

      • Sárki
        2014. március 11. - 21:10

        sima event 15s, group event 20s reward azt csá. Mindenki open worldözne :)

      • 2014. március 11. - 22:19

        MMO. De a világ az világ, egyetlen különbség a konkrét mapolás között, hogy masszívabb tömeget is el kell bírniuk kevesebb polygonnal.
        Háttérben editorjukkal egyébként klónozhatnak rengeteg küldetést, de az mindíg K10R kategória lesz, szóval ha már kint van a játékos, látszólag tegyen értelmes dolgokat a rewardért.
        Védd a falut, de nem egy röpke event alatt, hanem ámblok egész nap, az event már konkrétan. Jelentőségteljes igazán csak akkor lesz, ha valami értékes hasznot hozol vele.
        Ezért mondom, hogy WWW-s supplyok egy része ettől függjenek, és megfelelő rewardok mellett majd megéri.

        Repu dolog is jöhet, XP nyugodtan válthatna költhető repuba 80 fölött. Persze ez már problémás programozás. Akkor a glory kerülhetne át.

      • 2014. március 13. - 15:01

        Jelenleg páros óra 45-kor kezdődik az éjszaka (40-kor a szürkület), 40 percig tart, tehát páratlan óra 25-kor kezdődik a hajnal, ami szintén 5 perces. Ezután nappal. Nyári időszámításkor valszeg ez egy órával el fog tolódni, mert gyanús, hogy gmt-hez kötött.

    • chuckygwzik
      2014. március 11. - 17:53

      Royal amiket írsz tetszik bár az kb felejtős is. Teljesen más a GW2, nem egy klasszikus rpg ráadásul az event rendszere kb pont szembe megy azzal amiket írsz. Most single player elemekkel akarod teli pakoltatni a játékot? Ahhoz nem kicsik a mappok, hogy ilyesmikkel telerakják? Ráadásul már itt a blogon is kifejtették páran, hogy a single player rpg-s elemekkel telipakolni egy mmo-t fail lesz.

      A “living” jelleghez jó ötlet az időjárás de ennél jóval több kell. NPC-k kellenek sokan, akik reagálnak az időjárásra a környezetre, mennek aludni, esznek leülnek a padra, vadásznak fát vágnak stb. Sokkal több npc reakció mint most a játékban van. Ha nem te de legalább a körülötted lévő világ lélegezne már jó lenne. Az már csak hab lenne a tortán ha te is le tudnál ülni vagy enni tudnál stb. Az, hogy menüből szeded elő a trade post tartalmát vagy bank golemmel eléred a bankot, vagy weblapról nézed a world bosst az nem segíti csak rombolja a living jelleget. Szerintem ők a living mögött a változó ha kimaradsz lemaradsz játékot értik és nem az élő világot.

      Ha már ez a téma lenne pár ötlet, amivel fel lehetne tölteni a zónákat. Nem kell új zóna de, kell sok repetatív dolog.
      – A living story-t alakítsák át quest chain jellegűre. Minden karakterrel újratolhatod egyszer és nem veszik ki, bent marad. (GW1 War in Kryta stb jellegű dolgok GW2 köntösben)
      – A home szervert rejtsék el pve-ben mindig vonja össze a játékosokat a területeken pár okos megoldással, így a szerverenként lézengők többen lézengenének azonos területen.
      – Vegyenek ki pár teleport pontot, hogy többet kelljen slattyogni így tovább vagy a területen. Bár ezen csak kiakadna a nép mert hozzászokott már a kényelemhez.
      – Barlangokat nyissanak amik nyílt zónák része és pakolják teli mindenfélével.
      – A levegő is kihasználatlan, az asura repülők/léghajók korszakában az npc-ken kívül a játékosok is használhatnának ezt azt, még ha nem is szabad mountos repülés de valami ötlet. Azonos terület de levegőben bázisok feladatokkal stb.
      – GW1 treasure hunter átdolgozása, kincses térképek “random” helyek. GW1 nightfall-ban voltak hidden treasure-ok amiket időközönként újra lehetett ásni. Azt továbbfejleszteni se lenne rossz.
      – Több minijátékkal telipakolni, pl a sör ivós jó dolog volt csak tovább kellett volna vinni (több ellenfél több helyszín, még több kihívás) és kicsit más irányt venni ismételhetővé tenni aminek még értelme is van. Pl jópár terület amin hasonló jellegű játékok vannak, pl 1 jószág hátán (moa, disznó, stb) versenyeztek egymás ellen úgy hogy közben a nyílt világban folynak az eventek. A felderíteni vágyó vagy eventező játékos mit lát 6 ember moákon versenyez poénos dolog. Ha az ilyen jellegű játékoknak értelmet adnak, hogy legyen mindig visszatérő játékos rá, akkor feltöltené a zónákat.

  6. DNG
    2014. március 11. - 17:09

    Nem akarok ünneprontó lenni, de az eredeti cikkben azt is írják, hogy ugyan ez a cég 2013 elején azt állította, hogy 2013 második felében lesz kieg.

    • Gandarel
      2014. március 11. - 17:35

      Az tény, de ha 2015-re se jön kieg, a fejlesztők ölik meg a saját játékukat. Ahhoz úgyis értenek mondjuk.

  7. 2014. március 11. - 18:18

    Amiket Chuky ír jó ötletek és megvalósíthatóak is, én még annyival egészíteném ki (bár ez már-már súrolja a grindolos repuzást amit nem szerettem a wowban), hogy minden térképnek lehetne egy saját tematikájú páncél szettje, talán fegyver is, és ezt úgy érhetnéd el ha X mennyiségű dolgot megcsinálsz (akár token rendszerű is lehetne). Persze ez is csak grind ha azt vesszük, de 1 nem kötelező 2 egy MMO-ban mi mást lehetne kitalálni ami hosszan ott tart? Mondjuk ehhez az is kéne hogy végre rajzoljanak pár új páncélt amit nem a gem store-ban árulnak…ja és persze nem ártana ha minden fajra rászabnák nem úgy mint ahogy jelenleg a charrok és asurák szenvednek.

    • 2014. március 11. - 19:03

      A tematikus páncélokkal, fegyverekkel szerintem is többet kellene foglalkozni. Hiába volt jele annak, hogy Anet tisztában van ezzel az igénnyel, a tematikus world boss dropok (pl. Tequatl, Three-Headed Wurm) nagyon kevés lehetőséget adnak, és minimális az esély a speciális dropra. Tényleg jó lenne ha zónákhoz kötött loot-táblák is léteznének.

      A grind nem probléma, ha van érte valami különleges jutalom, ami bosshoz vagy helyhez kötött. Anet legalább a grind-olást a lehető legelfogadhatóbb módon oldotta meg, gondolok itt pl. Orr-ra vagy a mostani LA-ban az órás ciklusokra, amik ha sikeresen végigmennek, egyre érdekesebb fight-okat tartalmaznak, és nem annyira unalmas helyben spawnra várakozás, mint más játékokban. Aki MMO-zik, az úgyis elfogadja az ilyesmit, és azt hogy az MMO nem kalandjáték, amiben egyedül vagy max. 3-4 emberrel kalandozol. MMO-ban nincsenek veszélyek, és sokkal nagyobb kihívás megfelelő (emberi tulajdonságok + skill + időbeosztás) társaságot találni, mint magát a játékban kapott feladatot megoldani.

      Royal felhozta a Skyrim-et példának: MMO-ban az útról letérve nem veszély, hanem loot leselkedik. ;) Ember meg bőven akad, aki arra vadászik. Még sok is…

      Lehetne több instance-olt tartalom is. Pl. a hologram fight is sokkal jobb lehetne, ha az instance max létszáma jelenleg nem lenne olyan magasra állítva. Max. 25-30 főre ha belőnék, máris sokkal izgalmasabb lenne. Aki meg downed, az dögöljön ott! Kapjon a nyakába egy olyat, hogy downed után 2-3 sec és one-shot. Simán elfogadnék ebből a fight-ból is egy hard fokozatot 10-30 emberre, és megnyitnám guild-eknek, hogy versenyezzenek.

      • 2014. március 11. - 19:33

        Kiegészítés az instance-olt guild tartalom megvalósíthatóságához:
        – spvp-ben van 10 főig team frame, szóval kezdetektől nem 5 a max. létszám egy csapatra, hanem 10. Ezt kellene még növelni, és az is elférne a képernyőn.
        – Létezik a guild missions rendszer, tehát lehetne instance-ban is használni a fight-ok indítására, miután a guildtagok összegyűltek a helyszínen (join friend overflow is van). Azt kellene megoldani, hogy lockolható legyen az instance a guild-tagok számára, azaz másik guild ne mehessen be, mint ahogy Custom Arenas is lockolható a megadott guild-ek tagjaira, szóval máshol ez is működik már.
        – Az instance belsejében látni kellene a rekordokat, hogy melyik guild mennyi idővel került a lista elejére.
        – Erre kellene építeni egy reward-rendszert tokenekkel, random droppal.

      • 2014. március 12. - 07:33

        Tematika elvileg van, de minimális.
        Kimész queensdaleből, és egy moa dob neked asuran fegyvert.
        Kb annyira hihető/logikus, mint Skyrim dungeonjaiban a friss zöldség-gyümölcs. Meg ott vannak azok a semmirekellő weapon és armorsmithek… De még a ballonba is raktak, wtf?
        Gyenge kis gamble maximum.
        A karmások is ugyan azokat adják majdnem, de ott van pár tematikus – ahol nincs, ott meg a kezdő fegyvereket adja.
        Transmute-nak?

        A vicc az egészben, hogy lehet látni helyenként a jó próbálkozásokat, de valahogy mintha nagyon el kellett volna sietni a mapok befejezését IS. Veszély = Loot
        GW esetében ez kék fapapucs és egy zöld bicska kb.
        Keményen alul vagyunk rewardolva szerintem,

  8. 2014. március 11. - 19:37

    Én már panaszkodtam emiatt régebben is. Ott vannak a fasza területek kihasználatlanul, pl Iron Marches nekem is nagy kedvencem és még az eventek is jók rajta, de senki nem csinálja.
    Amivel meg lehet fogni a népet, az a jutalom, ez színtisztán látszik.

    A lényeg, hogy területek hozzáadása nélkül, simán lehetne elfoglaltságot, meg kihívást nyújtó tartalmat létrehozni, a már meglévő rendszerek továbbfejlesztésével. Egy gyors példa:
    Ott vannak a szebbnél szebb keepek, meg várak meg miegymás, most bemész, beszélsz valami Npc-vel, vagy felveszed a skillpontot azt annyi. Ott vannak a waves eventek amit régebben szénné farmoltak orron, pedig milyen trágya már. Namost ezt tovább lehetne fejleszteni! Ezeket a várakat támadják meg ERŐSÖDŐ hullámokban, minden 10. hullám után legyen egy chest kúl dolgokkal, egy bizonyos mennyiség után, igenis dózerolják le a playereket! :D Utánna mennek és visszafoglalják és nullázódik az erősségi szint. És mint itt feljebb írta a kolléga, lehetnének mapra jellemző cuccok, tokenek, tökömtudja mi és akkor ez még csak a jéghegy csúcsa.

    • Mc Wolfy
      2014. március 12. - 18:18

      na igen, egy jó kis survivor jellegű event! valami faja zombi apokalipszis! esetleg asuráknál támadnak a scritterek, akik ugye egyre többen vannak, így egyre okosabbak… a forradalmár, vakond elvtársaknál pedig a kommunista vakondok jönnek egyre vadabb gépekkel! :D na asszem majd rá is szállok official fórumra :D

  9. 2014. március 11. - 20:11

    OK, ez is a hírhez tartozik.
    Várható megjelenések nagyobb címekre:
    ESO Április
    WildStar Június (egyelőre kiszivárgott pletyka)
    WoW WoD December 20. (vagy előtte)

    Jöhetnek a hírek Anet-től is bátran, hogy mi lesz idén, várhatóan mikor jön nagyobb patch, és mi lesz benne.

    http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/632/view/news/read/30343/WildStar-RUMOR-Release-Day-on-June-3rd.html

  10. Gandarel
    2014. március 11. - 21:56

    Syrio :
    Szerintem a GW1es repu/faction/promotion pontozás nagyon is jó volt könnyedén el tudnék képzelni ide is hasonlót

    GW1 és ésszerűség, 2 dolog amit sose használna az új Arenanet.

    • Syrio
      2014. március 11. - 22:39

      btw visszatértem kicsit GW1 be meglepő még mennyien vannak :D és grat a Fear The Crazy [Huns] nak a HoH nyerésért ha ezt látják :D

      • Gandarel
        2014. március 12. - 14:51

        Y, gw1-ben többen tolnak pvp-t mint gw2-ben. Fear The Crazy-ből csak én maradtam kb gw2-ben, de majd átadom nekik ha fölnézek :P

      • Mc Wolfy
        2014. március 12. - 18:19

        mert gw2-ben van pvp?

      • Gandarel
        2014. március 12. - 18:29

        Jaja, egy régi minigame, olyasmi mint a keg brawl csak kevesebb törődést kap.

  11. Mc Wolfy
    2014. március 12. - 18:12

    szerintem is kicsit elhúzták a valódi kiegészítőt. 2015-ben lesz a játék három éves, ami azért már nem kevés a piacon. addig nagyon bele kell húzniuk, ha fönt akarják tartani az érdeklődést. kvázi a living storyn át kell adni egy új, kiegészítő méretű bővítést, ha ki akarják húzni. többet már nem lehet szétlőni LA-t.

    • 2014. március 13. - 06:49

      Jelenlegi piactendencia a ~70%-os játék eladása, és 3. hónaptól már DLC packok :D
      2015 reális, ha most nekiállnak. Viszont LS-t rá kell hangolni.

  12. Evelin
    2014. március 14. - 20:19

    Szvsz kurva unalmas lenne, ha a kiegészítőben az új faj a Tengu lenne, még egy állatember jeeee….akkor már inkább halember (qoooooo) vagy békaember legyen az új faj….XD
    Komolyra fordítva a szót engem a largosok érdekelnének inkább, egy full történetszállal :D érdekes faj lehetne. Mondjuk azt sem értem, ha a régi GW mindíg új professionoket hozott (új faj híján…), miért ne lehetne valami új kasztot is bevezetni, pl a dervishnek kimondottan örülnék, vagy egy paragon/dervish kombó classnak :D Uhh túl sokat akarok igaz?XD közben majd megint jönnek a robotok meg az időutazásos cucc….-.- xd meg meleg sylvarik/nornok…stb…

    • Sárki
      2014. március 14. - 21:46

      Időutazás nem volt, multiverzum-elmélet pedig csak a presonal storyban jelent meg :P
      Amúgy új faj->dredge. Egy kiegnyi területük van.

      • gwfan21
        2014. március 14. - 22:08

        Látom Sárki neked mániád ez a Dredge, ha valami csoda folytán az lesz vendégem vagy egy sörre. Ne felejtsd el.

      • Sárki
        2014. március 15. - 08:48

        Nem vagyok dredge fan, félre ne érts :P De több és jobb a lorejuk mint a tenguknak, ráadásul rengeteg területük felfedezetlen.

    • 2014. március 14. - 22:24

      Hú, tényleg nem akarlak megsérteni, de marhára idegesítő, ahogy írsz. Még jó, hogy Teen az ESRB ratingje a játéknak, máskülönben megkockáztatnám, hogy nem is játszatnál vele…

    • 2014. március 15. - 08:08

      Humanoidot kapunk mindenképp…
      Van egyáltalán olyan MMO, ahol konkrétan egy álattal vagy nem humanoiddal lehet játszani?

  13. Gandarel
    2014. március 15. - 08:57

    Sárki :
    Nem vagyok dredge fan, félre ne érts :P De több és jobb a lorejuk mint a tenguknak, ráadásul rengeteg területük felfedezetlen.

    Ez egyáltalán nem igaz :P Lényegében szinte az összes drege területet ismerjük. A Deldrimor Fronton valószínűleg destroyerek és törpök vannak, nem Dredgek. Háttértörténetük annyi, hogy rabszolgák voltak most meg nem és utálnak !mindenkit!.

    Ellenben a tenguk jelen voltak elvileg 3 kontinensen, van vallásuk, 4 klánjuk, fővárosuk, területeik a Maguuma-ban, háttértörténetük és testreszabhatóak.

    Ebből a dredge-re 1 sem igaz. A fővárosuk egy dungeon.

    • Sárki
      2014. március 15. - 11:55

      A tenguk 5 háza:
      Angchu (Zaithan ébredésekor átvágtak a seregén és megalapították Dominion of Windst)
      Avicara (semmit nem tudunk róluk, Deldrimor Front területén vannak-ha vannak. GW1-ben ellenségesek voltak)
      Caromi (krytában éltek és ellenségesek voltak)
      Quetzal (woodland cascadesben és tarnished coaston éltek gw1 ideje alatt. Ellenségesek voltak)
      Sensali (canthai tenguk, akik még a többi tengu törzzsel is hadban álltak nem hogy velünk.)

      Deldrimor Fronton nincsenek törpök, mert ők a föld alatt tartják vissza a destroyereket, tehát azok se lepték el azt a részt. Viszont azz avicara tenguk ott lehetnek, akárcsak a dredgek.
      Woodland cascadesben szintén vannak twenguk. Ott, ahol a dredgek területi háborút folytatnak zaithannal és ahol valószínűleg slavers exileből és vloxen excavationsből is kiépítettek egy-egy várost, ahogyan azt sorrow furnaceszel tették. Aztán nyilván a föld alatt is vannak, nem beszélve cantháról, ahová már gw1 idején átásták magukat.

      A tengukra nem emlékszem elonából, tehát maradt 2 kontinens. A vallás meg lényegtelen. A dredgek kb. kommunisták, ők abban hisznek.
      Fővárosuk a dredgeknek is van. A moletariateé sorrow furnace, a lázadóké Groznev Delve. Personal storyban simán elképzelhető, hogy csak lázadó lehetnél és neked kéne sikerre juttatnod az ügyet.
      A testreszabhatóság nem érv, nyilván ki lehetne pár új modellt találni dredgekhez is.

      A dredgek története meg ezerszer jobb, mint a tenguké, mert mi is az ő storyjuk?
      Háborúztak egymással, majd genocídiumot követ el ellenük a birodalom. Aztán zaithan ébredésekor átvágnak a hullatömegen canthából, bepofátlankodnak dominion of windsbe és mindenkit utálnak. Húúúú, mekkora story :D
      Igazából egyikkel se játszanék sztem xD

      • Gandarel
        2014. március 15. - 12:19

        Elvileg a klánok már összeolvadtak 4 házba, amit 4 szélről neveztek el.

        Eddig nem nagyon láttam ellenséges Tengukat :P

        + elvileg vannak információik a sárkányok előző ébredéséről és talán többről is.

        Meg náluk legalább kidolgozottabb a belső viszály mint a dredgeknél, van kultúrájuk, múltjuk. Ki lehet hozni belőle egy personal story-t, dredge-ből nem nagyon.

  14. Mc Wolfy
    2014. március 15. - 14:04

    nem akarok komcsi dredgekkel játszani! :D akkor már tengu
    quaganokat hogy képzelted el? thiefként szépen megkér, hogy legyél már szíves kipakolni a zsebedet? :D

  15. Eszem
    2014. március 15. - 14:24

    Dredge-el van egy alapvető probléma: vakok. Nem hat rájuk a blindless. Pvp-ben elég cinkes lenne, vagy hirtelen szemet növesztenek? Amire a legjobban lehetne építeni szerintem az a Largos. Víz alatti területekkel bővíteni a játékot kicsit átdolgozva a vízalatti harcot. Bár tudtommal ő rájuk nemet mondtak :(

    • Sárki
      2014. március 15. - 15:41

      Vakságot átnevezzük kábulatra vagy szédülésre mittomén és meg is van oldva :D

      • 2014. március 15. - 16:47

        Erről már volt szó. Akkor az összes hangot is ki kell cserélni, ha átalakítanák ezt, és nem vakságnak neveznék. Daze meg már van, ami nem condi, hanem control effect, és máshogy is működik.

      • Sárki
        2014. március 16. - 08:03

        Hát ha a szándék komolyan meglenne, nem hiszem hogy ezt a problémát ne hidalnák át :D

  16. Enforcer
    2014. március 15. - 14:39

    Ez csak is fizetős lehet igaz?

    • Gandarel
      2014. március 15. - 15:35

      Ez a különbség a kiegészítő és a living story között. Meg az, hogy a kiegészítőért tartalmat is kapsz amivel játszhatsz és igényes is.

    • Shantey
      2014. március 15. - 18:30

      Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy gemből megvásárolható lesz-e, akárcsak később.

      • Mc Wolfy
        2014. március 15. - 23:16

        jó kérdés… biztos fölverné a gem árat. lehet magát a packot nem vennék annyian pénzért, de a gemstoreból lehet visszajönne idővel az ára

      • Shantey
        2014. március 16. - 00:11

        Az ára valószínűleg borsos is lenne, perpill a deluxe upgrade 2000 gem, ami most olyan 180 gold környékén van.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: