Reklámok

Dolyak Express – Február 10.

sylvari-intro-header

Kezdem utolérni a vonatot, hiszen ez már a negyedik rész. Ebben kicsit megint vissza kanyarodunk a lore irányába, ugyanis a karakterekről és a Tyria-i kapcsolatokról lesz szó. A következő rész pénteken/szombaton jelenik meg a hivatalos fórumon és ezután kerül fordításra, témája az audio lesz.

Dolyak Express – Február 10.

Kérdés: A charrok értik a szerelem fogalmát vagy ők pusztán ösztön alapján választanak, mint védelem, legjobban illő pár, alfa státusz és hasonlók (hasonlóan az állatokhoz)?

Angel McCoy: A charrok természetesen értik a szerelem fogalmát, szerelembe esnek, kiszeretnek egymásból, és mélyen szeretik barátaikat és warband társaikat. Ha az utódnemzésről van szó, akkor változó elképzelésekkel találkozunk. Vannak, akik a legjobb “génekkel” rendelkező partnert keresik és vannak meglepetés terhességek is. Vannak párok, akik egyszerűen csak szeretik egymást és szeretnének magukból kisebb verziókat. Mindenki egyén.

Scott McGough: Ehhez még hozzá szeretném tenni, hogy a charrok militáns kultúrában élnek, így a jó harcos ismérvei (bátorság, harci tudás, vezetői képesség, hűség, stb.) a vonzóak számukra, de nem csupán ezeket veszik figyelembe, amikor megfelelő partnert keresnek.

K: Charral játszom, de anélkül tudok végigmenni Ebonhawke-on, hogy szúrós szemmel néznének rám – honnan jön ez a hirtelen tolerancia?

AM: Az emberek és a charrok között jelenleg tűzszünet van, közben pedig zajlanak a béketárgyalások a légiók és a királynő között. Csupán a renegátok és a szeparatisták követnek el támadásokat a másik faj ellen és ők rossz fiúk.

SM: Valamint, a charrokkal szembeni nyílt ellenségeskedés Ebonhawke-ban csupán felkeltené Divinity’s Reach és a Black Citadel figyelmét. Ha túl nagy figyelem terelődik a szeparatisták földalatti mozgalmaira, akkor gyorsan felszámolják azokat a békepártiak, még mielőtt komoly eredményeket érnének el. Más szavakkal, Ebonhawke anti-chatt emberei nem szeretik a charrokat, de tudják, hogy ki kell várniuk az idejüket és meg kell válogatniuk harcaikat.

K: Vannak Tyria-n fajok közti kapcsolatok? Tudunk Brahamről és Roxról… de ez gyakoribb dolog vagy ez egy ritka kivétel? Lehetséges a fajok közti utódnemzés?

AM: Ez az egyénre van bízva szerepjátékos szempontból. Jelenleg nincs a játékban hivatalos fajok közti kapcsolat. Rox és Braham csupán jó barátok. Ez persze nem jelenti azt, hogy valamikor nem lesz majd ilyen.

K: Kik voltak Taimi szülei? Milyen szerepet játszott Zojja Taimi oktatásában?

Bobby Stein: Tervezzük, hogy mindkét választ felfedezzük a jövőbeli történetekben.

K: Miért nem szeretheti egymást Logan és Jennah szabadon vagy miért nem házasodhatnak össze? Van valamilyen tradíció, ami meggátolja őket ebben? A királynő nem választhatja meg a párját? Talán Logan nem elég magas származású (hiszen Gwen leszármazottja)?

AM: A Kryta-i nemesség a középkori feudalizmus alapján lett megalkotva. Szokatlannak és elítélendőnek tartják az emberek, ha különböző szociális rétegek vegyülnek. Természetesen légyottok mindig alakulnak ki a dzsentri, köznép és utcai emberek között, még szerelem is. De szociális értelemben, különösen a dzsentri szemszögéből nézve, ezek a viszonyok lealacsonyítóak. Ezenkívül vannak valós szociális korlátok is. Egy nemesnek mindig egy meghatározott módon kell viselkednie és beszélnie nemesi társaságban. A legtöbb köznéphez és utcai néphez tartozó ember nem öltözködik, beszél vagy viselkedik ilyen módon és nem is kedvelik az ilyen “sznobságot”. Vannak a történelemben olyan történetek, ahol egy nemes szeretett, sőt össze is házasodott egy köznépi emberrel, de ezek ritkák és gyakran komoly következményekkel járnak mindkét fél számára.

Rátérve Loganre és a királynőre, a színfalak mögött rengeteg politikai intrika zajlik. Számos akadályt kell legyűrniük, ha együtt akarnak lenni, amelyek közül a legkisebb az, hogy jelenleg mindkettejüknek nagyobb prioritású dolgokkal kell foglalkozniuk. Később ezekbe majd mélyebben is belemegyünk.

K: Miért a karaktereken van a fókusz, a világ helyett…

BS: Mind a felfedezhető térképeket mind a városokat rengeteg karakterrel, lénnyel, eseménnyel és titkos területtel népesítettük be. Nem hiszem, hogy az általad említettek közül bármelyiket is előtérbe helyeztük volna, mivel rengeteget dolgoztunk azon, hogy egy olyan interaktív világot hozzunk létre, melyet a játékosok a saját tempójukban tudnak felfedezni és elmélyedni abban.

K: … És miért van a hangsúly azon, hogy narratívát adtok egy karakternek, mielőtt egyáltalán esélyünk lenne, hogy saját következtetéseket vonjunk le?

BS: A személyes történetbe szerettünk volna egy kis szerepjátékot belevinni, hogy a játékosoknak legyen lehetőségük formálni a karakterüket és egy kis háttértörténetet adni neki, amely aztán majd hatással lesz a kaland bizonyos fejezeteire. Ez egy kis változás az eredeti Guild Wars-hoz képest, de úgy éreztük, hogy ezt fontos fejlődés volt a játékos élmény szempontjából.

K: Az utóbbi időben a karakterek kidolgozottabbaknak és szórakoztatóbbnak tűnnek. Változott az írási stílusotok vagy egyszerűen csak több a tapasztalatotok?

BS: Köszönjük a dicséretet! Magában az írásban nem sokat változtattunk, viszont annak bemutatására több forrást áldoztunk, talán ez az, amit észrevettél. Sokat tanultunk az idő múlásával és ennek eredményeképp fejlődött a történet készítési módszerünk. A mostani történeti megbeszéléseinken sokkal többen vesznek részt, más részlegekből is. A csapatok tagjai sokat fektetnek ezekbe a történetekbe és karakterekbe. Ez sokat jelent a minőség szempontjából.

Korábban nem igazán építettünk történeti instance-okat, ahol a játékosok beszélhettek ezekkel a karakterekkel, valamint arra sem volt forrásunk, hogy sok cinematic-ot készítsünk, vagy olyan területeket, mint Scarlet’s Lair volt. Sok karakter-építő pillanatot írtunk meg (és még a hangokat is felvettük), amelyek végül sajnos az időkorlátok miatt nem kerültek be a játékba.

A 2013-as év során megvizsgáltuk a játékosok visszajelzéseit és arra jutottunk, hogy nem adunk elég lehetőséget a játékosoknak, hogy megismerjék a karaktereinket vagy megértsék az évadban történteket. Kicsit túl titkolózóak voltunk és túl sok helyet hagytunk a spekulációknak. Ezért, a Nightmare Tower megjelenéstől kezdve több olyan tartalmat készítettünk, amelyek elmesélték a történetet és fejlesztették a karaktereket, ennek eredményeként a visszajelzések is sokkal pozitívabbak voltak. Emiatt szorosabban együttműködünk a tervezőkkel, művészekkel és az audios srácokkal, hogy tovább fejlesszük a történetet és karakterkészítést.

Különösen izgatott vagyok ezen szezon maradék részei miatt. Van pár meglepetésünk, így remélem csatlakoztok a szezon lezárására!

K: Tervezitek vagy megfontolnátok, hogy hozzáadtok a világhoz egy fontosabb meleg férfi párt (nem elzárva az egyik sylvari történeti vonalba) és további fontos színes embereket (értsd: nem-fehér ember/norn)?

AM: Természetesen. De egyáltalán nem sietünk, hogy csak azért csináljuk, hogy legyen. Majd akkor csináljuk meg, ha a történet úgy kívánja.

K: Néhány kérdés Garmról; hogyan találkoztak Eirrel és pontosan hol? Ha feltételezzük, hogy az óriásfarkasok kihaltak Tyria-n (is), így ő az egyetlen élő képviselőjük, mi történt a falkával, amelyikbe született? Végezetül, mi történt közöttük, ami miatt alfaként követi Eirt?

AM: Ez egy hosszú történet. Felírtam a listámra, melyen a lehetséges ötleteket vezetem a blog posztokhoz

K: Lore szemszögből, milyen szoros a kötelék a játékos és az npc társaik közt (ranger pet, necromancer minion, thieves guild, stb.)?.

AM: Ez a karaktertől függ. Mindenki egyén, így nem lenne jó dolog egy ilyen dolgot általánosítani. Minden játékos úgy játssza ezeket a kapcsolatokat, ahogyan szeretné.

K: Pontosan mi miatt egyesítették erőiket Sayeh al’Rajidh és Trahearne, mikor először találkoztak?

AM: Ezt a történetet megtartjuk magunknak, mint lehetséges jövőbeni megjelenést.

K: Miért bízik meg Queen Jennah ennyire Lion’s Arch-ban? Ez egy kalózfészek, amit a legkegyetlenebbek irányítanak, mégis a Kryta-i banditákkal szemben nem volt annyira elnéző, pedig nem sokban különbözik a kettő.

AM: Lion’s Arch már régóta kereskedelmi szövetséges. Lehetnek egyének, akikben nem bízik, de nem túl valószínű, hogy maga a város megtámadná Divinity’s Reach-et. A Kryta-i banditák viszont Divinity’s Reach utcáin vannak, kárt okoznak a gazdaságnak és a lakosságnak. Ők közvetlen fenyegetést jelentenek Divinity’s Reach-re nézve.

K: Mely karakterek és kapcsolataik inspirálták leginkább a fejlesztőket?

SM: Minden fejlesztőnek és tervezőnek más válasza van, de (ez csak vicc) ha választanunk kellene egyet, akkor Hobo-Tron és Minsterl Marcello lenne.

BS: Lord Faren és önmaga..

Eredeti: GW2 fórum

Reklámok
  1. 2014. március 6. - 20:42

    “K: Tervezitek vagy megfontolnátok, hogy hozzáadtok a világhoz egy fontosabb meleg férfi párt (nem elzárva az egyik sylvari történeti vonalba) és további fontos színes embereket (értsd: nem-fehér ember/norn)?

    AM: Természetesen. De egyáltalán nem sietünk, hogy csak azért csináljuk, hogy legyen. Majd akkor csináljuk meg, ha a történet úgy kívánja.”

    NOOoo! Csak jönnek azok az északifekagay norn párok! XDD

    • Gandarel
      2014. március 6. - 21:12

      Az a gond, hogy simán. :D Ha ezzel felhívhatják magukra a figyelmet, akkor megcsinálják.

      • 2014. március 6. - 23:48

        Simán megoldották az egyik legjobb RPG-ben is, ha valaki ezt a vonalat játszotta, és inkább nem csajozott helyette. :) Több ilyen jelenetet is össze lehetett hozni igény szerint, ha úgy irányította a játékos a történetet.

      • 2014. március 7. - 08:10

        Látsd hová jutott a Skyrim…

  2. szajhavész
    2014. március 7. - 13:19

    Loooool! Hát ez nagyon beteg :-))))))))

    Ez a video nincs meg nökkel? :)

  3. Vertigo
    2014. március 7. - 15:28

    Royal Predator :
    Látsd hová jutott a Skyrim…

    Skyrim? a videó nem a skyrimből származik

  4. szajhavész
    2014. március 8. - 09:29

    Gandarel :
    Az a gond, hogy simán. :D Ha ezzel felhívhatják magukra a figyelmet, akkor megcsinálják.

    Állandoan ilyen igenlő választ adnak a leghülyébb kérdésre, mert hát a vevőnek van igaza. —Tervezitek e hogy a kizárólag asuráknak rendezett testedzőkörök logói megjelenithetőek legyenek az obsidiansanctumban rendezett karatekaversenyeken?

    -Természetesen dolgozunk rajta de ez még nincs olyan fázisban hogy beszélhetnék rajta. Mindenesettre több lehetőség is kidolgozás alatt van..

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: