Reklámok
Kezdőlap > Általános cikkek, Külvilág, Variance guild > TESO: Előrendelési akció a Variance olvasóinak

TESO: Előrendelési akció a Variance olvasóinak

Mivel a Variance blogok nagy része TESO lázban ég, ezért fűbennel egyeztetve a GW2 blogra is kikerül az előrendelési akció. Aki még nem rendelkezik TESO (The Elder Scrolls Online) előrendeléssel, annak alább egy kis segítség. Sikerült az egyik régi partnerünkkel feleleveníteni a kapcsolatot és ezen keresztül némi kedvezményeket kiharcolni. Nyilván napi akciókban előfordulhatnak másol ennél is jobb lehetőségek, de – ha ez valakinek szempont rajtam kívül -: Aki innen rendeli meg az Elder Scrolls Online-t, az egy marék rizzsel támogatja a Variance-t is. Ami fontos: ez az akció egészen a a headstartig élni fog, szóval nem kell sehová sietni. 

Egyelőre nincs tervbe véve, hogy indítanánk TESO tematikus önálló blogot a variance berkei között, de némi információkat azért biztosan fogunk csöpögtetni. Új blog hiányában ennek helye egyelőre a tera tematikus variance blog lesz. Ha ezen a téren bármi változás történne, akkor időben fogunk erről értesíteni mindenkit.

A lentebb is látható “iparági” kedvezményen felül a Variance blogok olvasói további 5% kedvezményt kaphatnak a DLGamernél történő vásárlásnál a “DLG-VARIANCE-5%” kupon kód használatával.

Standard (Digital) BOX>

  • Bármely fajjal játszhatsz bármely frakcióban
  • Scuttler pet
  • Kincses térkép
  • 3 nap early-access/head-start

Imperial (Digital) BOX>

  • Bármely fajjal játszhatsz bármely frakcióban
  • Scuttler pet
  • Kincses térkép
  • Játszhatóvá válik az Imperial faj
  • Imperial White Horse
  • Mudcrab pet
  • Rings of Mara (XP boost gyűrű)
  • 5 nap early-access/head-start
Reklámok
  1. icipicipacipoci
    2014. február 25. - 19:07

    Boldog troll vagyok. Még van remény a számotokra :)

  2. Shantey
    2014. február 25. - 21:30

    Akciósan is ilyen drága? Jééééééézusom, ezeknél elgurult a gyógyszer.

    • chuckygwzik
      2014. február 26. - 05:49

      Ezek a pre-orderek head-start-val. Sima mezei dobozost látni már 35 euróért, de igen a kezdeti ár az minden cégnél ilyen drága. Ezen ma már semmi meglepő nincs, a játékok már csak ilyen drágák. Ennyi az áruk, a játék fejlesztésére fordított xy évet vissza akarja kapni mindegyik. Mindegy milyen szar vagy középszerű akkor is elkérik az árukat. Ha azt nézzük, hogy az MMO-k se sokkal drágábbak, mint a single player játékok és jóval több kezdeti játékidő van bennük – bármelyik mmo-ról is beszélünk -, mint pl akármelyik single playerben, akkor meg pláne semmi meglepő nincs az árakban.

      Azért fizetni többet, hogy hamarabb kezdhess, mocskos dolog ez, de ez van. Nem új keletű GW2 is ezt csinálta és szerintem más cégek is. Sőt ennél azért durvább mocskos dolgot is. Úgy “kellett” a rajongóknak megvenni a pre verziót, hogy azt se tudták mikor jelenig meg a játék csak annyit még az idén (2012). Aki megvette bétázhatott. Fizettél azért, hogy bétázhass. Kapta a hideg meleget akkoriban emiatt, részemről kit érdekelt már csak játszunk annyi év várakozás után, meg nem jelentett mást csak közeleg a vég. Vagy pl Everquest Next az alfákért,bétákért fizetni kell most, de ott még durvább a helyzet, mert mikor megjelenik free to play lesz.

      • 2014. február 26. - 11:53

        A 38-50 EUR közötti ár teljesen rendben is lenne, de hogy egy havidíjas játékban az egyik játszható fajt külön meg kell venni, az baromság. És pont az Imperial-t…

      • Solefald
        2014. február 26. - 15:19

        megnyugtatlak a ESO is f2p lesz egy éven belül. :D

      • Syrio
        2014. február 26. - 18:39

        kicsit átgondolva a dolgot az “ESO úgyis f2p lesz” -hez hozzászólva… lehet hogy ez most kivételesen nem így lesz. úgy értem hány MMO jelent meg az elmúlt években amit az egekig istenítettek , hogy “na EZ lesz az ami az összesnél jobb lesz” meg hogy “wow killer incoming” aztán mégse? lehet… mondom csak LEHET ,hogy a játékosok nem is tudják hogy mit akarnak egészen addig amíg meg nem kapják. Nézzük a WoW ot: igaz rá, hogy a legnépszerűbb MMO és mégis elég nagy hater tábora is van. Ha mondjuk WoW bétát nézegetnénk így valószinüleg százszor rosszabb kritikákat hallanánk, pedig a content 95% át még nem ismerjük és láttuk.
        Persze a valószínűbb eset, hogy tévedek , de vicces lenne látni (a negatív kritikák ellenére) ,hogy a ESO lesz az a játék ami miatt más játékok lesznek kénytelenek levenni a havidíjat és nem fordítva :P

    • Kozmo
      2014. február 26. - 10:50

      Pay to pay

      • Bikuci
        2014. február 26. - 17:54

        Vagy ugyanúgy fizetős marad, és jól beszívtátok a reklám szöveget. De mivel úgyis csak pár hónapot fogtok vele játszani, mindegy.

      • 2014. február 26. - 18:17

        Bikuci :
        Vagy ugyanúgy fizetős marad, és jól beszívtátok a reklám szöveget. De mivel úgyis csak pár hónapot fogtok vele játszani, mindegy.

        Szerintem Kozmo azt akarta mondani, amit írt, hogy “pay to pay”, tehát “fizess hogy fizethess”. Shantey hozzászólására reagált.

      • Shantey
        2014. február 26. - 19:32

        Kozmo :
        Pay to pay

        Lol, capitalism at it’s finest. :D

  3. szajhavész
    2014. február 26. - 23:05

    Bikuci :
    Vagy ugyanúgy fizetős marad, és jól beszívtátok a reklám szöveget. De mivel úgyis csak pár hónapot fogtok vele játszani, mindegy.

    Lehet hogy fizetős marad, igen. Akkor viszont lesz egy maréknyi stabil fizetőbázisa de nagy tolongásra nem kell számitani.
    Pont ugy mint a Rift- akartam mondani, de nem mondhatom mert most látom hogy már az is ftp

  4. 2014. március 3. - 11:43

    A hétvége alapján a 3. hónaptól várom a f2p modelre való átállást.

    • 2014. március 3. - 16:04

      Pár órát volt időm nekem is szórakozni vele. Szokásos Bethesda launch várható: határidőre gyorsan ki kell adni, bármi áron, a bugok nem számítanak.

      Érdekes, hogy ez a “mega server” gyakorlatilag olyannak tűnik, mintha a GW2-ben minden overflow lenne, és nem lennének home szerverek. Ahányszor be- vagy újralogoltam, mindig mások voltak körülöttem, és mások chat-eltek. Legalább könnyű egy reloggal elhagyni azt a szervert, amin beragad a quest, mert nagyon sok ragad be. Vagy nincs ott az NPC, vagy nem csinál semmit.

      A /reloadui népszerű parancs lesz hónapokig a bugok miatt, bár a mailbox megnyitása többnyire segít, ha beragad az ember egy párbeszédbe. (Kb. 25%-ban beragadtam mindegyik végén.)

      Pár óra/nap alatt persze nem lehet sokat megtudni róla, de egyelőre azt láttam, hogy van egy meglehetősen lineáris történet és fejlődés, az időm felében a térkép uralta a képernyőt kitakarva a játékteret (kiszedték a minimap-et hogy ösztönözzék a felfedezést), javarészt futottam A-ból B pontba. Később lehet hogy érdekesebb lesz, de egy átlagos MMO játékosnak ez elég vontatott és ingerszegény.

      Nekem bejött a grafika, a játék “komolysága” (nincs viccelődés vagy tréfás kinézetű dolgok, végig dráma van), meg nagyon tetszett, hogy minden párbeszéd szinkronos. Általában viszont a párbeszédek uralják a játékot, és azok rendszerint lineárisak. Oké, ez Elder Scrolls játék, a történeten van a hangsúly, de ha ez így maradna, a második karakteremmel már csak türelmetlenül végigkattintanám a párbeszédeket.

      A UI nekem nagyon frusztráló volt, ha azt nézzük, hogy ez egy MMO.
      – nincs minimap
      – alig kap a játékos visszajelzést, vagy egyáltalán nem kap (Mit lootoltam? Sebeztem-e egyáltalán és ha igen, mekkorát és kiket? Milyen buff/debuff van rajtam és mi van az ellenfelemen? Ki NPC és ki játékos? A legtöbb számomra lényeges dolog nem látható a játékban.)

      A konzolosok örülni fognak neki, látszik is hogy elsősorban őket akarják megfogni.
      Néha játszanék ezzel, de hogy heti rendszerességgel, az nálam kizárt egyelőre. Így az előfizetés is kizárva.

  5. chuckygwzik
    2014. március 3. - 18:14

    Nem kell aggódni ezek miatt :)
    -ez a mega server tud olyat is csöndesen, hogy összepakol mindig kellő mennyiségű játékost, hogy úgy érezd mindig vannak körülötted. Vagy akár a hibákat új patch és kilépés nélkül is javítják. Persze új kontenteknél kritikus dolgoknál itt is jön a kilépés és letöltés.
    – A hibák nagy része már most is javítva van, de az előző és a mostani béta is részben másról szólt. Össze kellett volna omlasztanunk a login szervert, amit nem sikerült de sok kritikus gubancra fény derült. Most meg szerver stabilitás nagy pingekkel.
    – A linearitás se gond, nem jutottál túl a tutoriál betanuló zónán az 1-5 zónán. Ha az első nagy zónára kijutsz nincs tovább gond a linearitással. Már release-re variálnak ezen is, a kis vacak területeket a börtön után akár már át is ugorhatod.
    – A sztorik küldetések változatosak és más más attól függően, mit és hol kezdesz. Persze nem kell nagyon sokat ez mögé se gondolni, kb mint gw2-ben más más sztorik de a fő cél azonos.
    – Az UI miatt én nem aggódnék azt odaadták a játékosoknak :) Modoljatok ezerrel. Boss timerek játékon belül, Diablo mana és életbogyó ha úgy akarod, határ a csillagos ég, szerintem az iránytűs “minimapot” is átmodolják majd mini radarrá. Az esoui.com-on már most is van 1-2 ígéretes mod. Ezt biztos tetszene neked :)

    • 2014. március 3. - 20:09

      Ezeknek az “overflow” szervereknek van egy nagy veszélye, mégpedig hogy nem lehet rajtuk rendesen közösségeket kialakítani. Nem ad lehetőséget arra, hogy megismerd a többi játékost, mert mindig másokkal játszol. Nem tudom, ez mennyire érthető így, de hiányzik egy kemény mag, ami minden szerver külön sajátossága. Már az elején feltűnt, hogy felismertem 3-4 embert, mindig összefutottam velük, sokáig haladtunk együtt, de nem party-ban. Aztán beragadt egy quest, mindenkinél relog, és már szétszéledtünk külön szervereken, nem találkoztunk többet. Nem akarok mindenkit felvenni barátnak, egyébként is kell a beleegyezésük, és szeretek összefutni és chat-elni ugyanazokkal az emberekkel.

      UI kapcsán is a készítők következetlensége tűnt fel. Először volt minimap, aztán kiszedték, ami azt eredményezte, hogy most mindenki nyitogatja a térképet futás közben, ami miatt pont nem látod hogy hol jársz, mert kitakarja a képernyőt. Ráadásul támogatják az addonokat, tehát semmi értelme nem volt kiszedni, ha lehet minimap addont csinálni.

      Ami leginkább hiányzik, és a TES játékokat megkülönböztette a legtöbbtől, hogy nem lehet konfliktusom NPC-vel. Chat-en is kérdezgették, hogy “Jaj, mi lesz ha megtámadok vagy kivont fegyverrel megközelítek egy npc-t?” Semmi. Emiatt mondtam korábban, hogy nem MMO-t kellett volna csinálni, hanem egy multiplayer játékot. Nyilván egy MMO-ban nem rabolhatod ki a kereskedőt, nem haragíthatsz magadra egy falut, ha rajtakapnak valami trükközésen, nem lép a meggyilkolt kocsmáros helyébe a fia, nem te döntöd el, hogy kivel milyen viszonyt alakítasz ki, stb. Ezek viszont nagyon fognak hiányozni a TES-rajongók nagy részének.

      8-as szintig jutottam az egyik, 3-ig a másik karakterrel. Tetszett az Elder Scrolls stílusú világ, a grafika, a szinkronos párbeszédek, de még mindig úgy vagyok vele, hogy havonta olyan 5-10 órát szívesen elszüttyögnék egy ilyen játékkal pár évig, ami a single player és MMO vegyítése, viszont még egyik kategóriában sem tűnik kiemelkedőnek, és legalább egy évig tele lesz hiányosságokkal, következetlen megoldásokkal. Remélem, az újrajátszhatóságot később megoldják, ahogy a Skyrim-ben, de egy MMO-tól nem várhatunk olyan mennyiségű szabadságot. Egyáltalán nem zavarna, ha egy év múlva kezdene csak el komolyabban érdekelni ez a játék, mert a játékosokat szerencsére nem a kiadó hajtja, hogy mikor kezdjenek játszani. Addig meg lesz munkájuk bőven a fejlesztőknek. Vagy kijön a TESVI, annak jobban örülnék. De szerintem az 2016. előtt nem jelenik meg.

      • 2014. március 4. - 06:25

        Skyrim DLC-kből már kimaradtam. Hogyan lett “újrajátszható”?

      • 2014. március 4. - 13:51

        Nem feltétlenül úgy értettem az újrajátszhatóságot, hanem hogy az NPC-k miatt elég jól lehet variálni, hogy milyen jellemű karaktert játszol. Pl. a quest itemet ellopod tőle, aztán eladod, vagy lemészárolod, stb. DLC-ket nem vettem meg.

    • chuckygwzik
      2014. március 4. - 06:48

      Értem az owerflow-s gondolatod és van benne igazság. Ez sajnos ennek a rendszernek a mellékhatása. Se egyik se másik nem tökéletes kinek melyik a jobb. Nekem a mega szerver szimpatikusabb, mert nem kell szerver váltáson agyalni, a kihalt kezdő vagy közép zónák se lesznek jellemzőek. GW2-ben sok csapás és kellemetlenség ért minket, a szerverek miatt. Guild szakadás, szerver váltás, kihalt zónák, WWW miatti vándorlások, stb. Lehet másfél év után azt mondjuk a gw2 szerver rendszere klasszisokkal jobb, ki tudja, de lehet hogy nem. Másfél év alatt én azt éreztem a GW1 district rendszere 100x jobb volt mint a GW2 szerver rendszere.

      A single playerek-ben megszokott szabadság és felfedezés az jó dolog, ott nincsenek minimapok egyéb MMO-kra jellemző “ellustító” szolgáltatások. Amikor beléptem az első bétára ennek a hangulata csapott meg. Ez a puritánság, egyszerűség vagy ha úgy tetszik fapadosság. Hiányzott fél óráig a minimap és minden más is. Aztán ráéreztem a hangulatára és 2 bétát úgy végigjátszottam, hogy a map-et szinte ki se nyitottam. Megtanultam a fenti iránytűt? kezelni, az animációkat és a hozzájuk tartozó jelentéseket. Pont mintha 1 single player játékba lennék. Tényleg arra ösztönöz, hogy mindent felfedezz, igaz így 2 béta volt a nagy terület de az hasznosan telt, repült az idő. Valaki ezt előnynek valaki ezt hátránynak éli meg. Különbözőek vagyunk, de nem ellenségek, Szerencsére nagyon sok játék van, van miből választani, ki-ki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb játékot.

      A justice rendszer (tolvaj céh, skillek, questek stb) már kész van és majd az egyik havi frissítéssel érkezik, persze majd látjuk hogyan és miként. Amúgy teljesen igazad van az 1 évvel és a hiányosságokkal kapcsolatban. Az látszik kb mit kapunk induláskor, és az is látszik mit veszítettünk a single playerekhez képest. Az egy év azért is jó, mert az idő alatt látni hová tart a játék, mivel bővült, megéri-e belevágni, mi lesz a játékkal és a havidíjjal stb. Itt se tudok várni, ahogy a GW2-nél se vártam. Azt kell mondjam, amit a GW2-ben az 1 év alatt megtapasztaltam merre tart hová fejlődik/dött, az alapján ha most kellene döntenem a megvétel mellett nem venném meg, hiába jó az alap, ami utána jött az már nem az amire vágytam, merőben más. Ha nem játszanék, kívülállóként valószínű ki se derülnének a hibák. Lehet a TESO-nál is ez lesz, vagy sem. Majd kiderül, de a kezdeti bizalmat ők is megkapják.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: