Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Escape from Lion’s Arch – Február 18.

Escape from Lion’s Arch – Február 18.

Február 18-án megkezdődik Lion’s Arch ostroma. Mindenki itt lesz, akivel eddig találkozhattunk, Braham, Rox, Kasmeer, Marjory, Taimi, Magnus, Ellen Kiel és még sokan mások. A feladatunk az lesz, hogy kimenekítsük a város lakosait és elkezdjünk dolgozni egy ellentámadáson.

A Massively cikke leírja, hogy a fejlesztők sokat tanultak a Lost Shores patch során bekövetkezett Karka támadásból (értik itt a diavetítést, ami az esemény alatt ment). Mivel LA ostrom alatt lesz, minden fontos szolgáltatás átkerül a Vigil Keep-be, beleértve a fővárosokba és a Fractals-ba vezető asura kapukat is. A városban található személyes történeteket más úton lehet majd elérni és a felfedezés is veszélyesebbé válik. Készítsétek a képeket a városról, amíg egyben van!

Reklámok
  1. gwfan21
    2014. február 11. - 15:23

    lvl-ing :D

  2. 2014. február 11. - 16:12

    A Lost Shores patch jó lett volna, de túl korán próbálták a játékba rakni a szükséges technológiák hiányában, amikor még a kliens és a szerverek sem estek át az eddigi optimalizálásokon.

    Meggyőződésem egyébként, hogy ha nincs az az event, lassabban haladtak volna a kliens-szerver optimalizálások. Jó sok hasznos infót logolhattak annak köszönhetően, és kiszűrhettek rengeteg olyan problémát, amik csak masszív szerverterhelés alatt jelentkeztek. Azalatt a trial hétvége alatt volt terhelés bőven még az event nélkül is.

    Emlékszem, mentem karaktert fejleszteni a kezdőzónákba a csoportokban hulló újonc próbajátékosok folyamatos keltésével. :D

    • chuckygwzik
      2014. február 11. - 16:41

      Régi szép idők :) Nem véletlenül nem engedhetik még ma sem meg maguknak azt a luxust, hogy állandó szabad triál lenne mint gw1-ben vagy más mmo-kban. Akkortájt még a digitális vásárlásokat is leállították egy rövid időre, mert veszélyben érezték a szerverpark biztonságát azaz a játékosok “elfogadható” játékélményét. Szép neveket aggattak a játékra :) Login wars, Lagg wars. De szarul estek akkor még az ilyen negatív beszólások :) A 4 órás állóképes küszködésre is azt mondtam milyen jó epic csata volt. :( A 20 férőhelyes táska mekkora érték volt még akkoriban, örültem is neki rendesen :)

      • 2014. február 11. - 18:04

        2x végigvittem… végig…vetítettem magamnak a csatát, nem kaptam semmi rewardot, ahogy százak se. Azóta is haragszom rájuk emiatt, de vacak 12g-s cucc. Mondjuk összességében a logikátlan meg bugos folgaik miatt legalább veszítettem 50g-t.
        Level 80 only cursed shore-on a level 80-as karakterjeimmel 3 explorer esetben SEM dobott 80-as lootot? GG. :D

  3. Kretusz
    2014. február 11. - 16:12

    remélem a gusztustalan szökökút lesz az elsö amit földig rombolnak a támadók

  4. chuckygwzik
    2014. február 11. - 16:48

    Jó trükk ez a porig romboljuk LA-t :) Ezzel bizonyítják mennyire komolyan gondolják a living story-t és képesek bármit megoldani ha akarják. Pont a béke jelképes szimbólumát a lore szerves részét?! Hát esküszöm felrakom újra a gw-t megnézem a porig rombolt LA-be is 35 sec lesz a töltési idő SSD-ről?

  5. Gandarel
    2014. február 11. - 21:07


    Ha Evon nyert volna, LA-t megfelelően védenék.

    #Gnashblade 2014

    • Shantey
      2014. február 11. - 21:54

      Barátunk ha annyira aggódna, biztos tudna valamit intézkedni. Szerintem gazdagabb, mint a nagy urak többsége. Aztán nézzenek oda … 1:10-nél rohan az életéért a kis pénzhajhász szőrgolyó. :)

      • Gandarel
        2014. február 11. - 22:25

        Dehogy. Éppen megy fölsegíteni egy árvát akit Kiel lökött el mert útban volt mikor menekülni akart.

      • Sárki
        2014. február 12. - 07:06

        Valószínűleg ő Mr. E, tehát a háttérben sokmindent tett, és az a tippem, hogy igenis fog tenni LAért.

  6. 2014. február 12. - 09:08

    Szerencsétlen LA-t, már sújtotta árvíz, meg gyüttek a Karkák szétlaggoltatni, én a város vezetőség helyében keresnék egy biztonságosabb helyet, hamár központ meg minden. :D

    Éés hatalmas csavar a sztoriban: – szét megsemmisítik a várost, közben széjjel törik a Mystic Forge és kiszabadul Zommoros és a több hektoliter elonai bortól, jelentősen bódult állapotban, mely agresszióját csak tetézi, nekilát módszeresen likvidálni minden egyes hírót aki vele kraftoltatta le a legendary-ját. Úgyhogy ezek a karakterek törlésre kerülnek és csak úgy kaphatod vissza, ha egy másik low karival összegyűjtöd a sárkánygömböket. :D

    • Vertigo
      2014. február 12. - 09:25

      nagyon jó :D :D :D rötyögtem rajta pár percet :D

  7. Shantey
    2014. február 12. - 12:33
  8. Solan
    2014. február 12. - 14:42

    Végre láthatunk egy kis változást is a játékban és nagyobb szerepet kapnak a faji városok is. Remélem tanultak a diavetítés hibájából és élvezhetően tudjunk kimenekíteni mindenkit.

  9. Shantey
    2014. február 12. - 15:40

    @Solan
    Azért az nem olyan biztos, mivel minden fontosabb dolog átkerül a Vigil keep-be és igazából LA előnye mindössze a tömeg volt, a Mystic forge és az asura illetve WvW portálok. Minden város praktikusabb egyéb téren. Közelebb van a bank, a TP, a craft állomások stb.
    Úgyhogy max mindenki a Keep-ben vagy közelében fog mostantól ücsörögni.

    Ujjkeresztbe, hogy a tengukban előtörjön a szocializáció iránti inger és megnyissák a kapuikat végre. Ha nem, akkor újfent megnyerhetik a “megint tojok a világra lvl9000” versenyt toronymagasan.

    • Solan
      2014. február 12. - 15:47

      Jogos. Viszont lehetséges, hogy át kell mennünk a többi városba sereget toborozni az ellentámadáshoz. Ki tudja. :) Meg nem biztos, hogy minden szereplő pl.: Braham, Rox stb. stb. a Vigil Keep-ben fog megszállni. Egy a lényeg… város látogatás biztos lesz. :D

  10. 2014. február 12. - 16:48

    Jónak ígérkezik ez a LA szétalázás remélem ez is Kessex Hills-hez hasonlóan maradandó változás lesz. De amondó vagyok én inkább eröltetném a vízalatti gameplay átdolgozását és mondjuk egy olyan pályarészt nyitnék meg ami 100%ig víz borította.

    Ui.: Ha jól tudom létezik egy vízalatti elder dragon is? :)

    • Shantey
      2014. február 12. - 17:13

      Óóó még a felszíni harccal is vannak bajok, ráérünk még azzal! :D

      Amúgy ja, van. Bár ingame nem nagyon lett megerősítve csak annyival, hogy mélytengeri rémségek kergették északra a quaggan törzseket, a largos-szal és krait testvéreikkel együtt. És ha a krait fél valamitől, az bezony már probléma.
      Meg a Crucible of Eternity és maga a felépítése is utal erre, amikor a kék, víz tematikájú zóna azért üres, mert a talált dragon minion túl nagy és nem bírják raktározni. Felteszem egy dög nagy leviathan. :D

      • 2014. február 12. - 17:59

        Largosok északról is jöttek, nem csak délről amúgy.

    • Gandarel
      2014. február 12. - 17:15

      Szerintem hiba lenne időt és pénzt ölni egy olyan dologba amit a 90% utál csak azért hogy 10%-al kevésbé utálják.

      • 2014. február 12. - 20:23

        Valószínű hogy ez a két dolog összefüggésbe van nem gondolod? Mivel nincs kiaknázva az összes lehetőség így lehet hogy többen viszakoznak mártózni egyet de azt a 90%-ot kissé túlzónak tartom…Bár lehet te többet böngészed a játékkal kapcsolatos infókat én nem hallottam még úgy senkitől hogy sz@r lenne az underwater gameplay csupán ennek hiányosságára próbáltam rámutatni.

      • Gandarel
        2014. február 12. - 21:30

        Eddig úgy tapasztaltam, hogy az emberek konkrétan bele se mennek a vízbe, egyszerűen kikerülik a tavakat is. Nincs kedvük elölről tanulni az egész kasztot, sok jelentős skill nem is működik víz alatt, stb.

      • 2014. február 13. - 13:11

        @Gandarel: nem tudom, nekem személy szerint nem volt túl sok problémám a víz alatti harccal. Igazából a necro skilljei annyira nem jöttek be, de valahogy az egész prof nem tetszik GW2-ben. Víz alatti ranged combatnál volt olyan problémám, amit szárazföldön már javítottak, hogy egy structure-t lõttem volna, de folyton Obstructedet írt. Illetve ami még nagyon bajos az a traitek rendszere. Ugyanis ha valamire traitelsz, simán lehet, hogy víz alatt semmit nem fog érni az a build (pl, engi lángszóró, merthogy víz alatt nem is használható. Ha bevezetnék végre, hogy nem csak trainernél változtathatsz a traitjeiden, akkor esetleg a traitekre is tehetnének egy olyan opciót, mint a nem-fegyver skillekre, mégpedig, hogy víz alatt teljesen más traiteteket kell kiválasztani, és ezt a játék meg is jegyzi…

      • 2014. február 13. - 10:51

        Bloodtide Coast-tól nyugatra van egy terület, feltételezem azt nagyobb víznek szánják.

  11. Gandarel
    2014. február 12. - 17:11

    Ugye azt senki sem hiszi el hogy Scarlet csapatai örökké ottmaradnak? :P 3 hónapot adok a dolognak és visszavesszük LA-t és ugyanúgy ez marad a központ.

    • Shantey
      2014. február 12. - 17:19

      Persze hogy újra lesz építve. A kérdés mikor, hogy és miért?
      Meg érdekelne, hogy a personal story kérdését hogy fogják így megkerülni, feltéve persze ha nem túrtak bele.

  12. aaa
    2014. február 12. - 20:59

    Lehet valamit tudni arról, hogy a mostani frissítésben jön-e az account bound wxp?

    • Gandarel
      2014. február 12. - 21:31

      Szerintem majd márciusban a feature patchekkel, vagy mégkésőbb. Mondták hogy még nem véglegesek az ötletek se.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: