Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Egyensúlyi előzetes Scarlet utánra

Egyensúlyi előzetes Scarlet utánra

gw2_rich_blogheader

Az utóbbi időkben a fejlesztők kiteszik a fórumra a tervezett egyensúlyi változtatásokat, hogy azokról a játékosok véleményt mondhassanak (amit aztán az eddigi tapasztalatok alapján 99,9%-ban figyelmen kívül hagynak). Most is ez történt, bár elég rövid verzióban. Ezek a változások a Scarlet történet lezárulta után érkeznek majd. 

Critical Damage:

  • Új stat-ot rakunk a játékba ferocity névvel, amely hatással lesz a sebzés szorzódra, hasonlóan ahhoz ahogy most a precision hatással van a critical chance-re.
  • Minden, már meglévő százalékos critical damage stat a felszereléseken át lesz alakítva megfelelő számű ferocitiy-vé, amely aztán majd beszámít a critical damage szorzóba.
  • Úgy számolunk, hogy még a legextrémebb DPS fókuszú build-eknél is maximum 10% sebzés csökkenést fog okozni ez a változás.
  • Ez a változás nem érinti a PvP-t, mivel a critical damage már most sokkal alacsonyabb szinten van, a tárgy attribute-okat pedig módosítjuk, hogy kompenzáljuk a változásokat.

Sigil-ek:

  • Mostantól minden sigil-nek egymástól független cooldown-ja van, ez azt jelenti, hogy egyszerre használhatsz két váltásos sigil-t vagy egy váltásos és egy crit-es sigil-t.
  • A kétkezes fegyverekbe mostantól két sigil rakható.
  • A sigil-ek kapnak egy általános egyensúlyi ellenőrzést, hogy közelebb kerüljenek egymáshoz.

Rúnák:

  • A rúnák kapnak egy általános egyensúlyi ellenőrzést, hogy közelebb kerüljenek egymáshoz. Ez növelni fogja az életképes rúna választékot.
  • A rúna szettek zömének bónuszai el lesznek tolva a negyedik, ötödik és hatodik darabig, hogy ösztönözzünk a teljes szett használatára.

Kaszt változások

Elementalist:
Az elementalistnál arra koncentráltunk, hogy növeljük a kitartását úgy, hogy megtartjuk a finom egyensúlyt a sebzés és a tűrőképesség között. Ezt úgy értük el, hogy több védekező hatást adtunk néhány főkezes fegyver szettnek.

  • Signet of Restoration: Kivettük a PvE és PvP közti megosztást, így a signet passzív gyógyítása emelkedni fog PvP-ben, hogy egyenlő legyen a PvE mennyiséggel.
  • Armor of Earth: A visszatöltést 90 másodpercről 75-re csökkentettük.
  • Water Trident: Hozzáadtunk 3 másodperc regeneration-t, amelyet a hatókörben lévő legfeljebb 5 szövetséges kap meg.
  • Burning Speed: Ez a képesség mostantól elkerüli a támadásokat.
  • Frozen Burst: Ez a képesség mostantól blast finisher.

Engineer:
Úgy érezzük, hogy az engineer most viszonylag jó helyen van, de kihasználtuk az alkalmat, hogy  néhány kilógó képességet lejjebb skálázzunk erősség szempontjából. A Net Turret immobilize időtartamát lejjebb vettük, hogy csökkentsük a lockdown-ok számát egy Supply Crate dobás után. A Poison Grenade poison időtartamát is csökkentettük a posion field halmozódás miatt.

  • Net Turret: Csökkentettük az immobilize időtartamot 3 másodpercről 2-re, az alap támadásokon.
  • Poison Grenade: A pulzusonkénti poison időtartamot 5 másodpercről 3-ra csökkentettük.
  • Box of Nails: A cast időt 1 másodpercről 3/4 másodpercre csökkentettük.
  • Box of Piranhas: A cast időt 1 másodpercről 3/4 másodpercre csökkentettük.
  • A.E.D.: A cast időt 1 másodpercről 3/4 másodpercre csökkentettük.

Guardian:
Folytatjuk a kasztok számára elérhető vigor csökkentését, különösen olyan forrásokból, amiknek kicsi a trait pont szükséglete. Továbbá apró módosításokat végeztünk a gyógyító képességeken, hogy megbízhatóbbak legyenek.

  • Litany of Wrath: A cast időt 1 másodpercről 3/4 másodpercre csökkentettükReduced the cast time from 1 second to 3/4 second.
  • Vigorous Precision: A visszatöltést 5 másodpercről 10-re növeltük.Increased the recharge from 5 seconds to 10 seconds.
  • Healing Breeze: A képességet újraskáláztuk, így a guardian a gyógyítás 50%-át kapja a képesség kezdetekor, majd 5 tick-kel 10-10% gyógyulást kap ő és 5 előtte álló szövetséges.

Mesmer:
Folytatjuk a kasztok számára elérhető vigor csökkentését, különösen olyan forrásokból, amiknek kicsi a trait pont szükséglete. Visszajelzéseitek alapján visszavonjuk az általunk javasolt Deceptive Evasion változtatást.

  • Critical Infusion: A visszatöltést 5 másodpercről 10-re növeltük.
  • Illusion of Drowning: Megváltoztattuk a képességet, most már nem üt többször, csak egyszer, a sebzést viszont növeltük, hogy kompenzáljuk a változást.

Necromancer:
Az egyik célunk a korábbi pár egyensúlyi frissítésben az volt, hogy jeleket építsünk be azokba a képességekbe, ahol ezek hiányoztak, hogy lehessen rájuk reagálni. A necromancernél megváltoztatjuk a Dhuumfire aktiválásának módját – így a játékosoknak lehetőségük lesz rá reagálni. Ugyanakkor a necromancerek is óvatosabban kell, hogy megtervezzék a burning felvitelüket. Játékos visszajelzések alapján a Minion Master build-eken is változtattunk pár értéket.

  • Putrid Explosion: Ez a képesség többé nem védhetetlen.
  • Training of the Master: A minion-okba történő sebzés növekedést 30%-ről 25%-ra csökkentettük.
  • Dhuumfire: Megváltoztattuk a trait-et, így most már a Life Blast 3 másodperc burning-et okoz, 10 másodperc visszatöltéssel.
  • Vampiric Master: A trait hatékonyságát 10%-kal csökkentettük. A trait gyógyító része mostantól a necromancer healing power stat-jával skálázódik.

Ranger:
Ki fogjuk javítani a Spirit of Nature bugját, ami miatt rossz a healing power értéke. Vizsgáljuk, hogy már meglévő képességekhez adjunk combo field-eket, hogy több lehetőség legyen a finisher-ekkel való játékra.

  • Spirit of Nature: 480-ról 320-ra csökkentettük a megidézett forma másodpercenkénti gyógyítását.
  • Viper’s Nest: Ez a képesség mostantól poison combo field.

Thief:
Hasonlóan az engineerhez, itt is szerettük volna levinni a túlzott poison halmozást a poison field-ek segítségével.

  • Choking Gas: A pulzálásonkénti poison-t 5 másodpercről 3-ra csökkentettük.

Warrior:
A warriornál szeretnénk láthatóbbá tenni az erős képességeket, valamint csökkenteni a Healing Signet passzív előnyét.

  • Healing Signet: A passzív gyógyítást 8%-kal csökkentettük.
    • Keressük a módját annak, hogy ösztönözzük a Healing Signet aktív használatát anélkül, hogy nagyobb kitartást adnánk vele. Erről szeretnénk hallani a véleményeteket.
  • Pin Down: Hozzáadtunk egy animációt a képességhez. A cast időt 1/4 másodpercről 3/4-re növeltük.
Advertisements
  1. 2014. január 30. - 07:49

    Érdekes szösszenet, és remélem hogy csak a teljes glasscannonokat érinti ez a 10% DMG veszteség, vagy legalábbis nem okoz majd nekem veszteséget, ha már ígyis a játszhatóság szélén állnak a Rangerek. És mint látom, még mindíg nem tudnak/akarnak mit kezdeni a classal, nem véletlen hogy már a class törlésével viccelődnek…

    Két dolgot nagyon beletehettek volna;
    1: Elementalistek WvW-n valami OP PVX metabuildel rohangálnak, és 8k-t csapnak rám, közben ők kb halhatatlanok az állandó “invulnerable”-k miatt…
    2: Adja már az 5 jóisten + 1 kormirribanc hogy ne legyen Stealth Finishing!!! Undorító!!

    • 2014. január 30. - 14:13

      Állandó Invulnerable, ez jó.

      • Pont
        2014. január 31. - 15:34

        Elevel jól kell játszani WvW-n. :))) Nem olyan egyszerű az. :) pl.: Chemsorly :)) Állat egy Ele. :)

      • 2014. február 1. - 12:30

        @Pont: Ele a fő karim… azért írtam ezt a szarkasztikusnak szánt hozzászólást, mert közel sincs állandó invulnerable elének. Csak hát gondolom Royal megint kva okos úgy, hogy nem is játszott még valszeg elével.

      • 2014. február 1. - 14:03

        Játszottam, de level 20-nál droppoltam.
        De tényleg ez van WvW-n, pár magányosan capoló ele azt csinálja, hogy belédvág 8k-t villámmal, aztán invulnerable, közben rádtol minden burningot, cripplet, vulnerability-t, és megint invulnerable mászkál. Eléggé kemény ellenfelek, de azért ritka a jó játékos aki egymaga megizzaszt. Ehez nem “kva okosnak” kell lenni, hanem játszani…

  2. Gandarel
    2014. január 30. - 14:59

    Semmi új, ezt mind elmondták a ready up show-ban. Fájdalmasan kevés változás hónapok után, nagy balance patch-nek reklámozva a létező legborzasztóbb metában amit valaha MMO-ban láttam.

    Necrónak több sustain kéne, még mindig. Warrior healing signet 8% nerf? Egy 30% simán beleférne. Spiriteket meg bontani kéne PvP versionre, gyengítve. Az ranger shortbow autoattackot meg brutálisan nerfelni kéne, az egy elképesztően retardált ötlet hogy az autoattack a build messze legerősebb része.

    Ele instant burstot nerfelni kéne és kezdeni valamit ott is a low sustainnel.

  3. Daryon
    2014. január 30. - 22:00

    A játékban a PVP halott. ÉS amíg ezt nevezik “great balane patch”-nek addig az is marad :D

  4. Sárki
    2014. január 30. - 22:20

    Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ez ne csak pár részlet legyen.

  5. Shantey
    2014. január 31. - 08:38

    Mi lenne, ha el is olvasnátok a fórumon? Lesz majd még, csak míg nem végleges nem izgatják a kedélyeket, de ez a ready up-ban is elhangzott.
    ui: Azért tényleg senki ne bízza el magát. =]

    “Most of these notes are simply a summary of what was discussed in the previous Ready Up stream, with a few tweaks based on feedback. This list of changes does not encompass all changes that will occur in the next feature build. We’ve got quite a few more things coming, but are unable to talk about them at this time. Soon.”

  6. 2014. január 31. - 09:27

    Most ele a mainom.. örülök a boostnak… már lassan nem tudok egy jót fightolni mert egy idő után mindenki elfut. Biztos büdös a szám XD

    • 2014. január 31. - 12:37

      Azért futnak el, mert rohadt nehéz elkapni a mindenféle formjaidat, és közben sokezer DMG-t pöckölsz. OP vagy, valld be :)

  7. ridikmc
    2014. január 31. - 12:28

    Hàt igen. Èn nem vagyok egy nagy player gw tèren, de ez az egyik leg frusztràlobb dolog a pvp-ben szàmomra. Ès itt most nem a hogy is hivjàk itt… strukturàlt pvp? (Battle Ground)-ra gondolok mert az szerintem kuka (elnèzèst attól aki szereti, ez csak magàn vèlemèny) Jó kis 1v1 2v2 stb wvwvw-n ritkàn vègzõdik ugy, hogy meg is hal az ellenfèl, valahogy mindig elfutnak. Ès ez csak egy aprósàg a sok hiba közül, jàtszottam minden nagy nèvvel az mmo-k közül, mindenhol szinte csak pvpztem. GW az egyetlen ahol èlvezheteylen szàmomra (wvw fun de az 50v50-et nem nebeznèm pvp-nek) pedig nem vagyok full hülye hozzà. (wow batle master, nem felvàgàsnak csak valamivel alàtàmasztom, hogy nem keveset pvpztem itt-ott) Nem is tudnàm meghatàrozni mi a gond itt a pvp-vel ezt a tapasztaltabb gw gamereknek meghagyom de valami az alapoknàl el van cseszve.

    • 2014. január 31. - 12:48

      Talán a metázás. Hogy a sikeredet nem az adja, mennyire jól játszol, hanem hogy kikkel hoz össze a sors, milyen az RNG-d, mennyire unbalanced buildet töltögettél le pvxwikiről, meg hogy éppen kinek van makrója, hackje, 4k széles monitorja, meg úgy általában hány hülyegyerekneknek sikerül arra a pontra menni, ahová te. Szerintem semmi skill nem kell hozzá.
      Rangeremmel PvE jól elvagyok, WvW-n is úgy-ahogy (OP classok ellen már érezhető a gyötrelem), de sPvP-n egyből betargetelnek és rohangálhatok fölalá. Thieffel bemegyek és ledarálok 1v1 szinte bárkit, bárhol, bármikor. 8k-s támadások, folyamatos stealthek + stealth finishing.
      WvW-n legalább a szerver tiltja neked a támadást és healelést, hogy garantálja a felhőtlen mókád. :)

      • 2014. február 1. - 18:24

        A vicces az hogy a minap szidtad map chaten a thiefeket aki stealthben szúrt le téged,szóval te se vagy jobb :P egyébként meg a thieffel van a legnagyobb probléma,1 skillel 8s stealth és ha van regeneráló traitja akkor az utolsó s-nél backstab,restealth és megint backstab.Szóval ennyi a ballanceról.Hozzáteszem hammer warriorral azért lehet őket alázni.

      • 2014. február 2. - 07:58

        Tegnap igen, ott 4-en kergettünk egy thiefet, aki pár másodpercre tűnt csak elő. Elfutott, nem volt gond, de amikor baklattam visszafele az aktuális commanderhez, a semmiből jött, 3 ütésből földön voltam, ő már stealthben és finishelt….
        Most ebben semmi skill nincs részétől, hagy szidjam már a deveket :(

    • Gandarel
      2014. január 31. - 14:11

      Conquest egy csapatjáték, nem elég a classodat ismerni, gondolkodni is kell. És emiatt alkalmatlan soloque-re. Azzal hogy afkolsz close-n pedig 7 perce nem pusholt oda az ellenfél, nem vagy hasznos, lehet akármilyen jó combatban.

      Teamque jó lenne, de 0 változatosság, 0 reward és szörnyű noskilled meta miatt nem nagy élmény.

      Ha nem jön be a conquest, mehetsz másik MMo-ba.

      Hotjoin meg FPS-re van kitalálva, néha sírni támad kedvem annyira nem értem hogy gondolhatták hogy ez jó ötlet.

      Röviden tömören a gond az, hogy hamar unalmassá válik, nem fun a meta, a csapattársaid nem hogy játszani nem tudnak soloban, a chatet se találják meg és reward sincs.

      De a 2 alap hiba a PvE fejlesztők akik próbálnak alkotni valami PvP-t és a nemlétező büdzsé.

      • 2014. január 31. - 17:01

        Héé, a revard most jobb mint eddig valaha… XDD

        Amúgy a meta lehetővé teszi a skilles játékot csak sokan nem élnek vele, na ha teszemazt összeeresztesz egy átlag pve-st egy átlag pvp-ssel ugyanaz a class, meg build, meg minden, akkor szembeötlő különbségeket lehetne felfedezni. Maga a harcrendszer, nekem nagyon bejön a hiányosságai ellenére is, egész pörgős, van dodge, a pajzs nem csak dísznek vaaan XD és tökjó, hogy nem egy ilyen körökre osztott unalmas tökömség.
        A hotjoin nekem annyira jó, ha buildet tesztelek, vagy nincs sok időm belemerülni és csak úgy benézek egy-két körre.

        Ami nekem sokszor kivágja a biztosítékot, azok a random csapattársak értetlen, ostoba viselkedése és ez nem csak pvp-ben. Csak azért ússzák meg az anyázást, mert ha belegondolok az elején milyen nyomi vótam… XD
        Öcsém az nem ilyen jószívű, képes a dungeon kétharmadánál kickelni a delikvenst. XD

    • 2014. január 31. - 15:03

      Gyakorolj 1v1-ben ismerőssel (1v1 custom arena vagy üres szerver), akkor könnyebben megérted a harcrendszert, és még az animációkat is tudod olvasni, mert nem zavar be más! A pvp-t elkezdeni a legnehezebb.

      WoW után az egyik legnehezebb dolog az, hogy le kell szokni a skill-ek spam-eléséről, mert az a legtöbb build-del kifejezetten káros spvp-ben, hiszen akár még a saját skilled is megszakíthatod egy másikkal. WoW-ban azért kellett spam-elni, hogy kijátszd a latency-t, és csak akkor sült el egy ability, ha range-en belül volt az ellenfél és nem volt cd-n, tehát spam-elni kellett és lehetett, amíg el nem sült a cucc.

      Itt a castidőt és hogy mire készül az ellenfeled, az animációk jelzik. Ha blind-ot kapsz, nem nyomsz bele cd-t feleslegesen, ha block-olnak, autoattack vagy valami unblockable skill, a távoli lövéseket oldalazva is kikerülheted, vagy body blockoltatod egy pettel vagy beállsz valaki mögé, hogy ne te kapd a végzetes sebzést. A counter skill-ek egy részét, pl. blind-ot vagy blink képességeket általában instant benyomhatod miközben mást castolsz, de megszakíthatod a saját castod is, ha belenyomsz egy másik nem instant skillt vagy dodge-ot. Ha használsz valami charge skillt, akkor az autotarget-et érdemes kikapcsolni, különben mindig player felé charge-olsz, ami menekülésnél nem jó. Rengeteg dolog van a harcrendszerben, amikre vagy rájössz magadtól, vagy elmondja neked valaki más, aki jobban ért hozzá. Ha ezeket a fontos részleteket megtanulod harc közben is reflexszerűen alkalmazni, akkor saját magadon is érezni fogod, hogy fejlődsz skillben, és talán az spvp-t is élvezni fogod. Főleg ha a primary és secondary objective-ekre játszol és nem killre. Hot join-ban persze mehetsz killre, úgyis mindenki azt csinálja, meg tesztelhetsz több build-et, vagy spactator módban megfigyelhetsz másokat, akik között ki lehet szúrni jó játékosokat is, ha van szemed hozzá.

    • erasmus
      2014. február 1. - 14:31

      Igen Wvw-n tényleg ez a legidegesítőbb állandóan menekül mindenki. Combatban az összes movement skill range-t le kellene csökkenteni hogy 2 skill-t elnyomva ne keürljön már a világ végére. Mert wvw-n amelyik kasztnak nincs movement skill-je azzal nem lehet roamerkedni. Ezrté van szinte csak warri, thief, mesmer, ele.
      Azt se bánnám kukáznák az összes movement skill-t meg a swiftnesst, meg a teleportot is akár aztán ha harcba kerültél akkor vagy nyersz vagy megdöglesz. De ezek a sprintmasterek elveszik az ember kedvét az egésztől, nem fogócskázni akarok hanem harcolni…

      • 2014. február 1. - 17:06

        Mindenki félti a 2 ezüstjét :D
        3 dolog kell ide;
        1: Force Respawn minden X. percben, aki kiesik, ne rohanjon vissza. Várja az újraszerveződést és hajrá, hátha ezúttal sikerül.
        2: Várakat befoglalni legyen egy 20-30 perces művelet, és akkor értelme is van védeni, nem lehet speedfarmolni + értelmesebb rewardot is kaphatunk.
        3: Sebzésértékek optimalizálása, hogy ne a 25-öt 5mp alatt rádstackelő elfutóbetyároké legyen a dicsőség, hanem aki bátran szembe mer állni az ellenséggel. Swiftnesst szerintem is kukázhatnák WvW-ről, csak a probléma van belőle.

  8. 2014. február 1. - 07:26

    Azért én megnéznék egy olyan HC Home Servert, ahol a saját skilljeiddel is sebezhetnéd magad. Na akkor talán nem lennének ennyire durrbele pofikák ^^
    Most még kávézgathatok a barrage-m alatt :3

    • H
      2014. február 3. - 11:05

      Tiszta szerencséd hogy még a játszhatóság határán állsz a rangereddel.

      Royal Predator :
      Érdekes szösszenet, és remélem hogy csak a teljes glasscannonokat érinti ez a 10% DMG veszteség, vagy legalábbis nem okoz majd nekem veszteséget, ha már ígyis a játszhatóság szélén állnak a Rangerek. És mint látom, még mindíg nem tudnak/akarnak mit kezdeni a classal, nem véletlen hogy már a class törlésével viccelődnek…
      Két dolgot nagyon beletehettek volna;
      1: Elementalistek WvW-n valami OP PVX metabuildel rohangálnak, és 8k-t csapnak rám, közben ők kb halhatatlanok az állandó “invulnerable”-k miatt…
      2: Adja már az 5 jóisten + 1 kormirribanc hogy ne legyen Stealth Finishing!!! Undorító!!

      Egyébként lehet hogy meg kéne tanulnod játszani is LOL.

      Ja, ha az elét level 20-nál dropoltad, akkor hova a fika, van fogalmad róla hogy működnek a skilljei és hogyan lehet vele játszani?

      • 2014. február 3. - 13:59

        Meg kéne tanulnom játszani vele… Hmmm légy a mestereeeem :3

        Talán akkor megtanítassz arra is, hogy hogyan lehet érinthetetlent játszani glasscannon dmg-k mellett :))

      • 2014. február 3. - 20:27

        Royal Predator :
        Talán akkor megtanítassz arra is, hogy hogyan lehet érinthetetlent játszani glasscannon dmg-k mellett :))

        Úgy hogy az ellenfeled csak ranged fegyvert hajlandó használni, és nem ismeri a skilljeidet. Akkor még ha feleannyi HP-d is van mint bárkinek, simán levered, csak kétszer olyan ügyesnek kell lenned elével mint ő.

        Scepter-Focus builddel is csak idő kérdése, hogy mikor fekszik az Ele bármelyik profession ellen, és a mobilitása pedig úgy nulla. Ha sokkal ügyesebb, csak akkor tud megverni egy Ele, ez tény. Egy ideje nem része az spvp metának sem az Ele, nem véletlenül. (Valkyrie amulettel 11805 HP-vel rohangálni nem életbiztosítás még akkor sem, ha van rövid időre némi védelme. Két-három találat földre viszi.)

        Obsidian Flesh (Focus Earth 5) az egyik legveszélyesebb skillje, mert 5 sec invulnerability és közben nyilván támad téged, amit ki kell védeni. 50 sec cd, és szürke az ele közben, könnyű felismerni. Addig védekezel, dodge-olsz, line of sight-ból kimész, mögé ugrasz, stb.

        Swirling Winds (Focus Air 4) alatt váltani kell melee fegyverre, vagy szakítod a fél másodperces castot. Ha mégis lerakta, szép nagy kék légörvényt látsz, ami megsemmisít minden lövedéket. (ha belőle vagy bele lövöd, vagy ha átlövöd rajta) Melee kicsinálja, vagy kilöki a fedezékből, ha van olyan képessége.

        Magnetic Wave (Focus Earth 4) – 3 sec alatt szintén melee fegyvert használsz ellene, különben agyonlövöd magad. A hangjáról a legkönnyebb felismerni. spvp-ben HotM-ben elnyomod és megtanulod az effekteket.

        Mist Form (utility) csak menekülésre és időhúzásra jó. A Mist Form előtt Elére rakott condik megmaradnak, továbbra is sebzik, de marad az Immobilize is akár. Közben ő nem sebez skillekkel, üres skillbar-t lát, nem veszélyes.

        Arcane Shield (utility) 5 sec, és 3 db block után robban, vagy leesik magától. Kivárod vagy 3 autoattack lelövi róla.

        A fentiek mellett ellenfélként nem kell saját magadon sok condit figyelni közben, csak blind-ot. Scepter Earth 3 blind totyogással is elkerülhető, olyan lassan jön feléd. Air-ben meg ha blind-ot ad, letudod egy autoattack formájában.

        Ha nem Focus-t használ, akkor sustain damage szinte nulla, és a kezdeti DPS race után futnia kell, ha nem nyer gyorsan.

        Mindegy hogy milyen buildet használ, 1v1-ben kevesebb az esélye bárki ellen, aki skillben ugyanazt tudja, mint ő.

      • Shantey
        2014. február 3. - 20:53

        tl;dr Az ele defenzív skilljei marha nagy CD-t kaptak, használd ki.

  9. Healer
    2014. február 3. - 14:38

    Én nem tudok neked tanítani semmit, pláne ha azt képzeled hogy a ranger szar. és hidd el, nem is akarok.

    Amit nem értek és nem is fogok érteni, hogy mi a rossebért jártok játszani,ha mindig savanyú a szőlő?

    Tisztelet a kivételnek ha minden szar, és minden máshogy szar, egyszer a Living Story szar, egyszer meg az menti meg a “félkész” játékot.

    Royal Predator :
    Jóformán egyetlen dolog menti ezt a félkész játékot, mégpedig az LS-re építés.
    Melyik volt korábban? Az LS terve vagy az időhiány?

    Akkor minek? Üss be egy / age-et, és mondd meg, hogy akkor miért jön ki az a szám ami ott van, ha ez az egész egy koncepciótlan félkész fostalicska, és az összes fikázó megteheti ugyanezt.

    Igen, biztos lehet jobban, és lehet máshogy csinálni, és sosem lesz egyetlen játék sem aki mindenki igényeit kielégíti, ha nem tetszik, márpedig 1,5 éve csak azt olvasom hogy szar az egész, akkor miért nem kerestek egy másik játékot és mentek át oda.

    Ja, mert nincs per pillanat jobb a piacon?

    • Stan
      2014. február 3. - 14:48

      felesleges, nem érti… éppen a devekkel dolgozik azon, hogy javítsák ezt a “fos” gamet

    • Shantey
      2014. február 3. - 15:15

      Mert innen is lehet adott esetben egy kis eszmecserével visszajelzést szerezni a dolgokról, de igazi is, kussolva húzzuk be fülünk, farkunk, ahogy a magyar virtus megkívánja …

      • Healer
        2014. február 3. - 16:34

        Ezt hol olvastad:

        “de igazi is, kussolva húzzuk be fülünk, farkunk, ahogy a magyar virtus megkívánja …”

        És megint miért kell akármilyen virtust belekeverni egy játékba?

        Nem arról beszélek hogy nincsenek a játéknak hibái, nem szent és sérthetetlen, hanem arról, hogy teljesen kurvára mindegy hogy mit találnak ki, minden egyes alkalommal csak a nyavalygás jön és itt én is belekeverem a “magyar virtus”-t mert tisztelet a kivételnek, de kb ennyit tudunk, óbégatni hogy mennyire szar nekünk, és sír a szánk hogy szar a www, a pve, a pvp, op az ele a ranger használhatatlan az engineer meg pláne, aztán valahogy mégiscsak ott figyel 1500 óra játékidő.

        Örök kedvencem az ascended fegyvereknél amikor valaki elkezdte verni a tamtamot itt, hogy ok hogy a különböző statok különböző szinekben lesznek, de ha ő soldiert akar fehérben azt miért nem tud, ergo => fos az egész.

        És kis eszmecserével valóban lehet infot szerezni a cikkekből, de abból ami időnként a kommentekben folyik abból nem.

        Lehet járni művelődni pl:

        http://www.reddit.com/r/guildwars2
        http://www.guildwars2hub.com/
        http://www.tentonhammer.com/
        http://dulfy.net/
        http://gw2dungeons.net/

        A hivatalos fórumokra is érdemes ellátogatni időnként, bár azok sokkal sokkal rosszabbak mint itt a legnegatívabb napokon.

    • 2014. február 3. - 16:43

      Ha valaki nem játszott eleget – az a baj…
      Ha valaki még mindíg játszik – az a baj…
      Ugye? De nem mondanám “koncepciótlan félkész fostalicskának”
      Koncepciói vannak. Nagyon is jók. Csak ha átnézed a sokszáz tervezetet, látod hogy kb semmit se kiviteleztek annyira profin és művészien, mint ahogy azt eredetileg elképzelték.
      Félkész. Igen. AN is tudja, ki is mondta. A minden bizonnyal nem ok nélküli nyomásra.
      Fostalicska? Neeem, vannak és lesznek sokkal rosszabbak. De akkor miért ne lehetne mégjobb? Lehet is. Akarják is. Csak mint látod, nem igazán jön nekik össze. Feedback az van dögivel, aztán akár homlok meredek is mennek a vásárlóik elvárásaira “reagálva”.

      Neked van Rangered? Van benne 1700 aktív órád? fullos ascended felszerelésben? WvW-ztél vele? Esetleg még sereget is sikerült sikeresen vezetned vele? Én végig kipipálhatom mindezt.
      Mégis azt mondom, hogy bár PvE-ben és Dungeonban tényleg élvezhetően játszható, komolyabb helyzetekben (Frac 30+, WvW, stb) már igen érezhető a hátránya a többi classokkal szemben. De nem csak velem vitatkozol, hanem sok sok más játékossal is :)

      • Shantey
        2014. február 3. - 21:13

        Tudom Alekosz a magyar helyesírás XI. századi úttörője, de a mindig az továbbra is dupla rövid. Téháiksz!

  10. H
    2014. február 3. - 21:05

    Ezeket nem értem, a félrebeszélés valami fura betegség itt a fórumon,
    ezt a következtetést miből vontad le?:

    Royal Predator :
    Ha valaki nem játszott eleget – az a baj…
    Ha valaki még mindíg játszik – az a baj…

    NEM a tetszik nemtetszik a probléma, hanem az hogy soha semmi sem ELÉG jó senkinek.

    Van Rangerem, mert kiváncsi voltam erre a kasztra is, de nem szeretem, és nincs benne 1700 órám, Necrot, Engineert, Warriort és Guardiant tolom, nincs fullos ascended gearem, bár igyekszem, nem, nem wwwztem vele sokat, vezetni pedig sosem akartam :D

    Azt tudom, hogy eddig dungeonban, fraktálban (nem 30+ még csak 20+, lusta a bagázs,)de nekem a partiban igenis használható a ranger, nem is kicsit (nem én játszom, több guild tag is, szubjektiv véleményem szerinte egészen jól)

    És igen, vitatkozok én szivesen másokkal is, de ez nem azt jelenti hogy a kaszt halott lenne, és érdemes a kitörlésre pl, még ha csak viccből is.

  11. Healer
    2014. február 3. - 21:08

    Juteszembe:

    Kiskínai backek:

    http://tieba.baidu.com/p/2830208208

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: