Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2014. 01. 21.

Frissítések 2014. 01. 21.

origins_of_madness_header

ÉLŐ VILÁG
The Origings of Madness

Hetekig rejtélyes szondák duruzsoltak vészjóslóan szerte Tyria-n. Most a Vigil három vitézt küld, hogy megvizsgálják azt a három rejtélyes szondát, melyet Bloodtide Coast-on láttak. Eközben a Priory Lornar’s Pass-on arra lett figyelmes, hogy Scarlet Briar kegyencei kezdik ellepni a régiót. Mi a kapcsolat ezen események között és mire készül Scarlet?

Twisted Marionette fegyver teszt

  • Új world event: Twisted Marionette world boss
  • Scarlet visszahívja twisted watchwork katonáit egész Tyria-ból, hogy működtethesse az éterágyú fegyver tesztjét. Ha Scarlet végre tudja hajtani a tesztet, annak halásos következményei lehetnek.
  • A játékosoknak szövetkezniük kell kalandor társaikkal és szövetségeseikkel, hogy megállítsák a támadást.

Twisted Marionette jutalmak

  • A The Origins of Madness meta-achievement teljesítésével a játékosok egy Gift of Sprockets-et szereznek, amely a home instance-ukban egy sprocket generátort helyez el.
  • A Twisted Marionotte elleni harcban való részvétellel és a Tyria-szerte megtalálható szondák vizsgálatával rejtett helyekre nyerhetnek bejutást a játékosok – ezekben további jutalmak találhatók.
  • További exkluzív jutalmak:
    • Új power, precision és healing power stat kombinációk. Beleértve az exotic (Zealot’s) és ascended (Keeper’s) tárgyakat.
    • Új Mini Twisted Watchwork Moa

Kód töredékek

  • Gyűjts kód töredékeket a Twisted Marionette fegyver tesztnél folytatott harcnál.
  • A fegyver teszt történeti részeinek teljesítése és a great jungle wurm vizsgálata után, a játékosok felfedezhetik, hogy hogyan kell használni a kód töredékeket.

Triple Trouble

  • Felfordulás van a dzsungelben és a Vigil-nek segítségre van szüksége. Segíts Xutt, Yipp és Zepp vitézeknek, miközben három új szondát vizsgálnak meg Bloodtide Coast-on.
  • Új, Tequatl elleni szövetségek megkötése után, most már a játékosokon a sor, hogy összegyűjtsék erőiket egy teljesen új, epikus összecsapásra.

Triple Trouble jutalmak

  • Teljesítsd az új, végleges meta-achievement-et, a Triple Trouble-t, és megkapod a Great Jungle Wurm Slayer titulust.
  • A Bloodtide Coast-i wurm aktivitás vizsgálatában való segítéssel a játékosoknak a következő jutalmakra van esélyük:
    • Új wurm-témájú ascended páncél darabok
    • Új wurm-témájú puska skin-ek
    • Új great jungle wurm mini-k
    • Új exotic wurm mini-k
  • Megjegyzés: A játékosok többé nem tudják eladni a sprocket-eket a kereskedőknek, de a trading post-on továbbra is lehet velük kereskedni.

Achievement-ek

  • A The Origins of Madness meta-achievement-ben a játékosoknak Scarlet Twisted Marionette fegyver tesztje ellen kell harcolniuk Lornar’s Pass-on.
  • A The Origins of Madness napi achievement teljesítése szintén hozzájárul a meta-achievement-hez. Ezeket úgy lehet megszerezni, hogy részt vesztek a Twisted Marionette fegyver teszten Lornar’s Pass-on vagy a Triple Trouble nyomozáson Bloodtide Coast-on.
  • A végleges Triple Trouble boss meta-achievement-ben a játékosoknak le kell győzniük a great jungle wurm-okat Bloodtide Coast-on, valamint harc közben különböző tetteket is végre kell hajtaniuk.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS
Általános

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a cooldown-ok visszaálltak a jump pad-ek használatakor a Tequatl harcban.
  • Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy a játékosok jutalmat kapjanak az 50-es szintű fractal teljesítéséért.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt az Endless Toy Golem Tonic rossz tárgyat készített.
  • Javítottunk egy lehetséges kliens összeomlást a Cliffside fractal-ban.
  • Fejlesztettük néhány lény leírását.
  • UI: Számos frissítést végeztünk a HUD jobb oldalán, hogy javítsunk a megjelenésén és működésén.
  • UI: A tippeknek új nyiluk van és jobban láthatók, animálva vannak.
  • Hogy csökkentsük a teljesítménybeli problémákat, azoknak a tárgyaknak, melyek pet-et idéznek, mostantól 30 perces cooldown-juk van.

Kaszt képességek
Általános

  • Leave Transform: Ezt a képességet többé nem lehet auto-attack-ra rakni.

Elementalist

  • Arcane Wave: Ez a képesség víz alatt többé nem földre célzós és mostantól aktiválja a területi hatást a célzott ellenfélen.
  • Earth’s Embrace: Javítottuk a trait-et, hogy csökkentett visszatöltése legyen, ha Cantrip Mastery-vel van trait-elve.

Engineer

  • Rocket Turret—Rocket: Ez a képesség víz alatt többé nem földre célzós és mostantól a kijelölt ellenségre tüzel.

Mesmer

  • Chaos Storm: Javítottunk egy bugot, ami miatt ez a képesség stun-ot okozott, függetlenül attól, hogy a Confounding Suggestions-el trait-elve daze-elte-e az ellenfelet.

Necromancer

  • Putrid Mark: Ez a képesség mostantól csak egyszer robbant fel egy területet, ha a csapda élesedik.

sPvP

  • Battle of Khylo: Minden elpusztított hajítógép, óratorony ablak és óratorony fal újraépül, amikor a meccs elkezdődik.
  • Legacy of the Foefire: Minden elpusztított kapu újraépül, amikor a meccs elkezdődik.

WvW

  • A Guard Leech boon-t átneveztük Applied Strength-re.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE
Új tárgyak és promóciók

  • Egy új 3 csomagos masterwork great jungle wurm mini most már elérhető a Gem Store Minis kategóriájában, 300 gem-ért.
  • Most már elérhető az új Great Jungle Wurm Finisher, hogy alulról lephesd meg ellenfeleidet PvP-n és WvW-n. Az Upgrades kategóriában érhető el, 800 gem-ért.
  • Az Instant Trait Reset ki lesz véve a Gem Store-ból január 27-én. A Black Lion Chest-ből továbbra is eshet ritka eséllyel.

Fejlesztések

  • A Deposit All Collectibles többé nem rakja be a mini-ket. Ugyanakkor jobb kattintással egyenként továbbra is berakhatók.
  • Ha akkor kattintasz duplán egy Black Lion Chest-re, amikor nincs nálad kulcs, akkor automatikusan megnyílik a Gem Store és megmutatja a kulcsot.
  • A Black Lion Weapons Specialist beszéde módosult, hogy tisztább legyen.
  • A Black Lion Chest jutalmakat teljesen átdolgoztuk, ez minden drop esélyt érintett. A jelentős változás ezek:
    • A tonikok többé nem fix drop-ok. Mostantól ugyanúgy eshetnek, mint minden más jutalom.
    • A játékosok mostantól két jutalmat és egy booster-t kapnak minden ládából. Ez azt jelenti, hogy két bármit kaphatnak egyetlen ládából.
    • A ritka minik mostantól sokkal ritkábbak a Black Lion Chest-ekből.
    • Az új Endless Mystery Tonic-ok mostantól eladhatók, ha még egyszer sem használták őket.
    • A következő tárgyakat kivettük a Black Lion Chest-ekből:
      • Karma Booster
      • Glory Booster
      • Heavy Bag of Coins
      • Name Change Contract
      • Small Guild Discovery
      • Medium Guild Discovery
      • 1 Copper
    • A következő tárgyakat betettük a Black Lion Chest-ekbe:
      • Instant Trait Reset
      • Communal Boost Bonfire
      • Essence of Luck (50)
      • Essence of Luck (100)
      • Metabolic Primer
      • Scroll of Knowledge
      • WXP Booster
      • Gathering Booster

Eredeti cikk: GW2 fórum

Advertisements
  1. gwfan21
    2014. január 21. - 22:41

    boo anet boo

  2. 2014. január 21. - 23:36

    ennyire rossz?

  3. gwfan21
    2014. január 21. - 23:50

    Hát nem nagy patch mégis bugos…

  4. 2014. január 21. - 23:52

    mikor lesznek azok a nagy nagy változások amiket ígérnek hogy majd ámulunk és bámulunk?

    • Sárki
      2014. január 22. - 06:57

      márciusban…

      • 2014. január 22. - 09:07

        “déja vu” kozel egy eve nem jatszom, de akkor is ugyanez volt, hogy “majd februarban, aztan februarban…majd marciusban”. Nem a jatekot fikazom, hanem tovabbra is az Anetre igen jellemzo komunikaciot, ami ugy latom egy ev alatt se nagyon valtozott. A masik, hogy egy ev elteltevel beloggolok es kb semmi nem valtozott. Egy MMO egy ev alatt sokat valtozik (itt is igergettek, hogy erdemes visszamenni a regi teruletekre, mert mennyi uj eventel talakozhatunk, jelentem Queensdale-ben egyel nem talalkoztam persze ez lehet az en hibam) itt beleptem es kb semmi erzekelheto (a motorhaz-teto alatt nem tudom es nem is erdekel milyen fejlesztesek voltak), a tegnapi event meg hozta a szokasos egy evvel ezelotti “minoseget”. Remelem mar tervben van valami kieg, raferne a jatekra.

      • 2014. január 22. - 17:12

        Márciusra semmi sem biztos, és cáfolták is hogy márciusra bármit is ígértek volna. Akkor adják ki, ha kész van, és várhatóan március környékén egyelőre csak elmondják, hogy addig mivel készültek el olyan szintig, hogy már beszélhetnek róla, esetleg ki is adhatják.

        Egy dolgot ígértek, hogy addig nem mondanak semmit, amíg kiadás közeli állapotba nem kerültek a hosszútávon fejlesztett dolgaik, és a LW szezon lezárását követően várható majd infó a “big feature update” részleteiről és a további tervekről.

        Visszautasítottak minden spekulációt és híresztelést, ami márciussal kapcsolatban terjedt, mert egyáltalán nem biztos hogy addigra elkészülnek. Egyébként meg biztos az új dolgok befejezésén dolgoznak, mert gyanúsan felborult a patch-ek kéthetente megszokott ütemezése és tartalmi összetétele is.

      • 2014. január 22. - 17:17

        Ja bocs, “big feature release” vagy mi a csuda a neve. Szerintem még mindig gondolkodnak, hogy ingyen kieg legyen vagy adjanak ki egy nagy patch-et, aztán később kérjenek-e pénzt egy kiegészítőért. Nekem mindegy, ha elég tartalmat tesznek bele, ami a jelenlegiektől különbözik. Az Edge of the Mists is biztos része lesz az első nagy release-nek, de ez megint csak találgatás.

      • 2014. január 22. - 19:07

        kindzsal :
        A masik, hogy egy ev elteltevel beloggolok es kb semmi nem valtozott. Egy MMO egy ev alatt sokat valtozik (itt is igergettek, hogy erdemes visszamenni a regi teruletekre, mert mennyi uj eventel talakozhatunk, jelentem Queensdale-ben egyel nem talalkoztam persze ez lehet az en hibam) itt beleptem es kb semmi erzekelheto

        Queensdale-ben nem volt LW content, ott csak a champion reward farm zerg megy folyamatosan. Hozzá legközelebb Divinity’s Reach volt (Crown Pavilion arena). Legutóbb pedig hozzá közel, Kessex Hills-ben volt egy többrészes Tower of Nightmares sorozat. A torony, amiben és ami körül voltak a feladatok, cutscene-ek már összeomlott. A nyomait és a következményeit megtalálod a helyszínen, de a torony belsejében instance-olt tartalmakat és a cutscene-eket már értelemszerűen nem tudod megnézni, ahoyga torony összeomlását bemutató záróepizódot és pl. a Queen’s Jubilee-t vagy a többi korábbi contentet sem. Az egészet úgy találták ki, hogy be kellet logolni legalább kéthetente, máskülönben sem a rewardokat, sem a tartalmat nem láthatod, mert jött a következő rész.

        Pl. Fractals is átalakult, meg bővült is, mégsem látod, Tequatl Rising értesítőt sem kaptál, Guild Missions-t sem nyomják az arcodba hogy csináld, de a nagyobb guild-ek rendszeresen csinálják. Ezekről utólag nem kapsz ingame levelet, csak ha az adott patch alatt belogolsz, ami ugye nem történt meg.

      • kindzsal
        2014. január 23. - 08:14

        Tudom, hogy te kulon hadjaratot inditasz, hogy vedd a Gw2-ot, ettol a tenyen nem valtoztat, de te meg azt ertsd meg mikor en apcsolatba kerulok ezzel a jatekkal, nekem eztek a “nagyszeru” hatalmas living story updatek (2 hetente 2 uj cutscene meg olj meg 12 farkast kveszt) azert nem a tartalom netovabbja. Uj, insta (nem fractals az csak toredek) uj pvp map, esetleg teljesen uj kidolgozott (nem az a sziget ami full ures volt gondolom mar szepen feltoltottek tartalommal) teruletek, Szoval, hogy ertsd barmelyik masik MMO-ba ha beloggolok latom a fejlesztest (ertelem szeruen AAA kategoriasba) a torodes, itt meg egy rohejes fapados 2004-es szintu LFG cucc az osszes ami szembe otlto. A jatek szarnyal, jol megy neki, rengeteg(?) a jatekos, csak eppen nem erzekelem azt, hogy ezt a rengeteg penzt valamelyest is visszaforgatnak a jatekba.

      • 2014. január 23. - 15:45

        kindzsal :
        Tudom, hogy te kulon hadjaratot inditasz, hogy vedd a Gw2-ot

        Nem hadjárat ez, hanem nekem jelenleg még mindig ez a legjobb MMO az összes közül, ami elérhető. A LW tartalmak közül nagyon sok nem tetszett, sőt az Ascended vagy Legendary craft grind-ért sem vagyok oda, de a Tower of Nightmares részek kifejezetten jók lettek, és még a gázmaszk is bejött. Igazából az MMO-k PvE része sem a szívem csücske már évek óta.

        A GW2-t vagy prekoncepciókkal játszod, és azt feltételezed hogy mindennek úgy kell lenni, mint más MMO-ban, vagy külön játékként nézed, és megtalálod benne azt amit más játékokban nem. Vagy nem találod meg. Amit fent írtam, az leírja a játék egyik legnagyobb hibáját is, nevezetesen hogy az Achievement panel kivételével nem ad konkrét feladatokat és a lehetséges feladatokat vagy megkeresed vagy elolvasod neten valahol.

        Amióta kijött a keddi patch, kíváncsiságból voltam két sikertelen Triple Trouble próbálkozáson, a marionettet nem láttam, emellett napi 3-5 óra WvW-t játszottam nagyon jó játékosokkal, és már családias a hangulat ott. Éjjel 1-kor 15 perc queue volt, mert senki sem akarta otthagyni Eternal Borderlands-t. Időközben óránként kereskedtem, szakmáztam, és közben elment az idő. A játékosok láthatóan idővel okosabban játsszák a WvW-t is, és ez biztosítja számomra a jó szórakozást mostanában. De volt pl. olyan este is hogy egy haverommal dueleztünk spvp-ben három órán keresztül custom arénában és nem untuk meg azt sem.

        Van ez a szappanopera körítés, amiben a többi MMO-tól eltérő módon eddig kiadtak jellemzően átmeneti dolgokat. A Queen’s Jubilee, az új TA EXP ág, a Tequatl Rising, a Tower of Nightmares részek és az Aetherblade Retreat kivételével szerintem sem volt nagy szám, és én is várom hogy mit mondanak a szezon befejezésekor, hogy miket fejlesztettek az elmúlt egy évben és azokból mi jön ki 2014-ben. Akár expansion-nek hívják majd, akár nem.

    • Ten15
      2014. január 22. - 09:01

      Talán megpróbálnak majd valamit összehozni a TESO előtt, de szerintem ezzel egy kicsit elkéstek… Hamar itt lesz a tavasz és már rég sok-sok izgalmas tartalommal kellene bombázni a plebst, ha versenyben szeretnének maradni. Persze lehet, hogy tévedek és kijön valami nagy durranás, de nem hiszem. Jelenleg a játék két aspektusa sz*r (az egyik agyatlan, a másikra magasról tesznek), a harmadik még elmegy, de e-sport soha nem lesz, ebben az állapotban. Legfeljebb könnyed esti szórakozás…

      • 2014. január 22. - 09:40

        TESO kapcsán a WvW-t illene felturbózniuk, szerintem ott jelent riválist.
        WS-nél meg talán a customizáció, vagy a világ maga.

      • Ten15
        2014. január 22. - 10:22

        Bingó… a TESÓ a maga extrái mellett nagyon okosan lopkodta össze az openworldPVP-jéhez a jól bevált elemeket (legalább is, ami az eddigi beharangozókból kiderült)… ráadásul több Mythic-es “dezertőr” felel ezért a részért, ami csak jót jelenthet, hisz a DAoC és a WH Online pvp-i extrák voltak. Szóval remélem a GW-s csapat is tisztában van ezekkel, csak félő, hogy eddig is magasról tettek a WvW-re és ezután sem fogja meghatni őket a fenti tényállás.

      • Eszem
        2014. január 22. - 11:51

        Engem érdekel pl. mindkettő TESO is meg a Wildstar is, az már annyira nem tetszik, hogy mindkettő fizetős lesz de ez legyen a legkevesebb összetippmixelem vagy annyival kevesebb sört iszok :P Emellett meg megmarad a GW2 amivel még mindig ugyanúgy jól szórakozom rengeteg hibái ellenére mint az elején.

      • 2014. január 22. - 16:06

        Engem is érdekel mindkettő (TESO és WS), de sajnos szerintem mindegyik csak sidegrade lesz a GW2-höz képest, pár dologban jobb, de pár dologban visszalépés. Egyelőre olyan érzésem van hogy három szék között fogok a földre esni…:\ Bár így lehet hogy ebben az évben legalább végre kigyógyulok az MMO mániából…

  5. 2014. január 22. - 07:00

    Tegnap este jóóóóó sok embernek volt “Black Screen” crash. Azok a gyönyörű “GG Anet!” chatpostok :D
    Márciusban… óóó… Pedig annyira vártam már :/

  6. chuckygwzik
    2014. január 22. - 17:35

    Strayhand :
    Engem is érdekel mindkettő (TESO és WS), de sajnos szerintem mindegyik csak sidegrade lesz a GW2-höz képest, pár dologban jobb, de pár dologban visszalépés. Egyelőre olyan érzésem van hogy három szék között fogok a földre esni…:\ Bár így lehet hogy ebben az évben legalább végre kigyógyulok az MMO mániából…

    Visszalépés? Kiváncsi vagyok mikre gondolsz? Neked mi hiányozna. Mi miatt érzed visszalépésnek?

    Én a GW2-t éreztem visszalépésnek a GW1 után, persze az más sztori. Na jó csak 1 dolgot megemlítek, a personal story. Fejleszted a karaktert 1-2 personal story meg kell állni megint fejlődni, megint 1-2 personal story. Nincs meg a szinted és így baromi nehéz mindig a szintre kellett figyelni, hogy sztorizhass. Ezek az apró megszakítások fel is mérgeltek, el is vették a kedvem mindig 80ason toltam végig a sztorit de úgy már elveszett a varázs.

    Amikor a GW2-t otthagytam a szépsége ami hiányzott és a dodge :) Ezt megtaláltam a Defiance-ban. A WS nálam most nem jöhet szóba, a mesés grafika miatt és Sci-Fi MMO-nak már ott a Defiance. Na meg kizárom pláne azért is mert jön a TESO ami viszont single player-esen gyönyörű, sőőt. Na és van dodge és dinamikus harc rendszer. Szóval ha csak annyira lesz jó mint a Skyrim volt akkor nem fogom visszalépésnek érezni, de már most tudjuk, hogy sokkal jobb lesz.

    Legszívesebben viszont azt szeretném, hogy eldobjam az agyam attól a márciusi nagy tartalomtól és eszembe ne jusson előfizetni a TESO-ban.

    • 2014. január 22. - 20:09

      A visszalépés igazából nem jó szó. Úgy kellett volna fogalmaznom, hogy amennyi pozitív változás lesz a GW2-höz képest, annyi negatív is – szubjektíven, számomra. Leginkább a harcrendszerek amikkel egyelőre nem tudok kibékülni, a TES játékokban egy kalimpálás a közelharc, valahogy nem tetszik RPG-ben ez az FPS-es melee harc, ez RPG, ne nekem kelljen célozni, a karakterem tud harcolni, nem én.:) A WS harc meg a WoW-ra hajaz, amit összegyúrtak egy GW2-vel – és még megspékelték kék és piros aoe-jelzésekkel – baromi rondán néz ki, iszonyat hangulatromboló. Ill. mivel hard-trinity van, a PvP megint a healerekről fog szólni… A világok sem tudnak igazán megfogni, a TES egy generic fantasy, pl. elfekkel, amikből már rohadtul elegem van…:) A WS meg már megint rajzfilm, nyuszilányokat és pockokat vonultat fel… Mondjuk eleve ilyen ökörködős az egész, szóval legalább illik bele, nem úgy, mint pl. a WoW komolynak szánt fősztorija mellé a gnómok és társaik…

      Szóval ízlésbeli dolgokról van szó.:) De szerintem mindkettőt kipróbálom majd… Pont ez a rossz, hogy egyelőre egyik sem tetszik annyival jobban a GW2-nél, hogy ezt itthagyjam és csak valamelyik másikkal játsszak, hanem kb. ugyanúgy tetszenek, épp annyira, hogy kíváncsi legyek rájuk. Bár hogy őszinte legyek, úgy néz ki, hogy a GW2-ben én is kiégtem, szóval felőlem már jöhetnének…

      • 2014. január 23. - 08:13

        Lobbizok a Hack’n’Slash harcért, támogatsz?
        Skyrimban viszonylag realisztikus volt a rendszer maga, csak az AI volt béna hozzá, viszont jól nézett ki. Nem rossz az, Warriorommal kb úgy harcolok itt GW2-ben is.

        És érdekelne, milyen lenne egy MMO például JK3 féle kardozással ^^

    • 2014. január 23. - 08:09

      A Personal Story úgy van kitalálva, hogy közben fedezzed föl a területeket is.
      Jó dolog ez vagy sem, de így tudsz csak haladni, vagy kimércézed a craftingokat, ami sokkal jobb megoldás.
      Mondjuk a Warrioromat lvl80-ra fejlesztettem hagymafarmolással ^^
      Ha engedné a rendszer, necromat már “Cow pie” dobálós csirkekillekkel levelezném.

      • Inver
        2014. január 23. - 18:45

        Szerintem itt kiválóan van megoldva, hogy két story közt, bármit csinálsz, kapod az XP-t és nem sok idő/energia befektetésével gyorsan folytathatod. Játszottam olyan játékkal is, amiben a story az volt, hogy öljek le 500 pókot, adott területen és csak a ritkábbik fajtát. Mondanom sem kell, hogy az mennyivel volt rosszabb mindennél. :)

  7. Inver
    2014. január 22. - 20:51

    Én nem untam meg a GW2-őt és nem megyek máshova (időm sincs sem megunni, sem más játékokkal játszani), szóval küldhetitek nyugodtan a megunt és haszontalan aranyaitokat nyugodtan nekem, majd én “vigyázok” rá és jól beosztom! :D

    • 2014. január 22. - 22:34

      :D Én pedig nagyobb táskákat szeretnék az altoknak, mert WvW-n fél- egyóránként megtelnek az olcsó 10-es, 12-es bag-ek. Main karakternél tele vannak a nagyok, nem tudom altnak kölcsönadni őket. Bankom is tele. Hátha kell még valami onnan is, nem merek semmit eladni, halmozom a szemetet, csapdába kerültem, kéremszépen. Minden tab egy kupleráj. :) A pénzt küldjétek Invernek, nekem elég pár 20-as bag, olyan 10 db kb. Köszi előre is!

      WildStar egyébként Lord Helseth találó szavaival élve tényleg egy “****** disco party”. Én sem fogalmazhattam volna jobban. Kan karaktert csak metroszexuális verziókban láttam. Gyakorlatilag a férfi karakterek is csajok, csak fiús arccal. Annyiban különböznek a lányoktól, hogy a fiúknak női hajuk van. Ja, akkor nem különböznek… Zavarba ejtő és szürreális az egész nekem, nem az én világom. A Ratchet and Clank sem jött be. Egyébként nem csak a grafika, ami az egész mézesmázos világban zavar. Az egész Carbine egy jópofizó, vicceskedő csapat, ami szintén nem szimpatikus. A kommunikációjuk meg aztán végképp nem az. Eleve hülyeség a 40-es raid-ek visszahozatala is. Nem véletlenül szűntek meg a 40 fős raid-ek a wow-ban sem.

      ESO-t megveszem, de talán nem a legelején, mert nem akarom a játékhoz adott egyhavi előfizetést elpocsékolni olyan időszakban, amikor a legelvetemültebb rajongók is majd a hajukat tépik a sok bug meg szerverprobléma miatt. Elder Scrolls játék, vigyázat! ;) Várok vele, de szerintem pár nap alatt felidegesít a harcrendszere, pedig nagyon türelmes és nyugodt ember vagyok. Az ES játékok harcrendszere korábban is a leggyengébb pont volt, de nem is azért szeretjük őket. Több pénzt nem hiszem hogy költök rá. Amit a “dobozban” kapok, azzal játszom majd. Az előfizetéshez valami nagyon különlegeset és szórakoztatót kell adniuk. Az ES sorozatot nagyon szeretem, de őszintén kétlem, hogy az ESO jó MMO vagy akár jó multiplayer játék lesz.

  8. gwfan21
    2014. január 22. - 23:42

    SPOILER!!!!!!!! XD

    Scarlet videóját megnézve a kis barlangjában egyértelművé vált mi a célja:


    Elkészít egy beybladet és belezárja valamelyik sárkányt!

    • 2014. január 23. - 08:10

      Jaj de szerettem a BeyBlade-t :D
      Emlékből még van itt a polcomon egy “Fekete Dranzer” ;)

  9. chuckygwzik
    2014. január 23. - 09:56

    Royal Predator :
    A Personal Story úgy van kitalálva, hogy közben fedezzed föl a területeket is.
    Jó dolog ez vagy sem, de így tudsz csak haladni, vagy kimércézed a craftingokat, ami sokkal jobb megoldás.
    Mondjuk a Warrioromat lvl80-ra fejlesztettem hagymafarmolással ^^
    Ha engedné a rendszer, necromat már “Cow pie” dobálós csirkekillekkel levelezném.

    Royal 9 teljesen kész karakter után eléggé kipróbáltam a játékot és eléggé tisztában vagyok vele mit hogyan úgy érzem. Nem szükséges felvilágosítani ráadásul pont a hibákkal :). A trükkök nem megoldások csak 1 szőnyeg amivel el lehet fedni a problémát. Lehet gördülékeny fejlődés miatt hozták be az xp booster-t és csak az élvezi kötetlenül a sztorit aki fizet és veszi? Na meg akik fittyet hányak erre a részre. A GW2-ben el kell fogadni megakad a sztori. Fejlődni kell hozzá pluszban, nincs ez a rész jól bekalibrálva jól kitalálva. Nem csak a sztorihoz de sokszor a következő zónára sincs meg a szinted, mehettél más faj kezdőzónájára mielőtt folytatod a sajátod. Mi ez ha nem megakadás. Már az első 3D-s Single Player RPG-kben már a 90es évek elején meg volt rá a megoldás, nyílt világ és szabad kalandozás, ha kezdő karakterrel egy ogre barlanghoz jutottál tudtad oda nem kellene menni, mert az nehéz még neked. Kalandoztál tovább kihagyva a barlangot. Be volt lőve a sztori úgy, hogy mire odajutottál megvolt a szinted. Teljesen szabad és sima gördülékeny. De ha már zártan nyílt világ GW1-ben ez már működött szépen :(

    Ez jó dolog? Á kizárt. Azoknak akik utálnak fejlődni és már 1 óra után azt kérdezik mi az end content. Egy olyan játékban ahol állítólag a kötetlen felfedezés a lényeg nem így kellene működni. A zónákba zárt látszat nyílt világgal a feltüntetett szint szükséglettel a számszerűsített map completerrel területenként oda is lett ez egész varázsa.

    Elfogadtam ezt a GW2-ben, hogy itt alábbhagytak ezzel, talán ez egy kompromisszum volt az MMO-vá válásuk miatt. Ezzel nyugtatgattam magam. Meg rajongójuk vagyok és elnéztem nekik ezt és sok más bakit is egy darabig. Csak amikor már untam magam és az irány amerre a játék tartott tart, csak lehangol nem felvillanyoz, ezért másfelé tekingetek. Ha más MMO-ban meg tudták csinálni jól akkor itt is kellene.

    Más. Az a baj, hogy a rajongás még nem múlt el. Ez köszönhető talán annak, hogy a GW1 volt az első multi játékom és az nagy hatással volt rám. Azt is otthagytam többször is, mert besokaltam a sok grindeléstől és hát sok új nem volt benne mert otthagyták a fejlesztők a játékot magára. Mégis örömmel tértem vissza mindig amikor az a maroknyi kis Live Team összehozott valamit.

    GW2-ben nincs ez meg, pedig iszonyat sokan melóznak, még sincs látszat elvész a munka. Itt hagytuk a game-t és ahogy fentebb kindzsal is utalni akar erre, nincs miért visszajönni. Az, hogy változik a világ mert most pl legyalulták Kessex-et vagy a szökőkút megváltozott az nem ad 40 óra játékidőt/karakter csak azzal, hogy megcsodáljuk miből maradtunk ki. Az meg hogy, most legyen ascended ruhám és mehessek arra a helyre ahol már eddig is voltam eleget és legyen fraktál 50em nem villanyoz fel. Ha valami felvillanyozna akkor természetesen mint másod elfoglaltság biztos érdekelne és lekötve unalmas időkben kitolva újra az itt töltött játékidőt. Ez egy újszerű elképzelés ha lemaradsz kimaradsz, ha visszatérsz mindig lesz valami sztori. Ez nem elég, Az már döfi lenne ha minden karakterrel újra tudnám az összes sztorit játszani amiből kimaradtam valami elfogadható jutalomért. Ami az 1 év alatt tetszett, a babér ötlete, a guild commendation és a fraktál. Mind3 jó ötlet de a megvalósításban mind3nál csúszott valami hiba, de együtt lehet velük élni. Ilyenek kellenének.

    Ha GW1-ben lenne továbbra is fejlesztés és lenne élet, közösség akihez visszatérhetsz ott egy újabb karaktert felhúzva több száz óra elfoglaltságot kapnál megint, ha csak azt a részét nézzük amit a maroknyi Live Team hozott össze. GW2-ben is ilyeneket várnék és várok is. Csak reménykedek, hogy április előtt jön valami, mondanak valamit és akkor megint lehet pörögni. Szóval még kitartunk és várakozunk reményekkel teli mit hoz ez az első negyedév és mit ígérnek az évre.

    • 2014. január 23. - 12:19

      Nagyjából egyetértek, de a sztoris dolgot pont nem értem… Ez minden MMORPG-ben így működik. Mondj egy olyan MMO-t, ahol a sztorival lehet szintezni max szintig. Az gyakorlatilag pl. a GW2-ben 80-100 óra sztori gameplay-t jelentene – mondj már akár egy single player RPG-t, amiben 100 óra csak a fősztori… A GW1-ben egy csőben mentél (legalábbis a Prophecies és a Nightfall nagyrészében amivel én játszottam), és szörnyeket kellett öldösnöd miközben átmentél egyik városból a másikba, ott sem beszélgettél a vadonban… nem értem, hol itt a különbség a sztori mennyiségében…

      • 2014. január 23. - 17:31

        Attól még hogy nincs valami egy korábbi MMO-ban, nem jelenti, hogy ezentúl ne lehetne. Ezt sose feledjük!

      • 2014. január 23. - 17:41

        Ezzel egyetértek, csak ne úgy adjuk elő, mintha ezt a negatívumot is a GW2 vezette volna be. Pl. továbbra sem értem, hogy jön ide a GW1, mint ellenpélda, abban is megszakadt a sztori, amikor ki kellett menned kalandozni a térképre, kvázi ugyanúgy, mint itt, nem csinálhattad végig egyből a sztorit. Én pl. csak a sztorira lettem volna kíváncsi, de mivel a játékmenet nem tetszett, végül csak az ascension-ig láttam… Szóval pont az volt a bajom vele, mint chuckygwzik-nek a GW2-vel, én nem látom a különbséget a GW1 javára…

      • Sárki
        2014. január 23. - 19:01

        Nem mind1, hogy mennyit kell fejlődni. GW1ben letoltál egy questet, jól XPzet. Factionsben már 2 óra volt felhúzni 80ra egy karit… Itt nem volt megszakadás. A questek gazdagították, továbblendítették a történetet, gw2ben viszont a heartök csak lusta parasztok ócska munkáiról szól, a felfedezéssel meg nem lehet fejlődni.
        Eleve gw2ben bele vagy kényszerítve hogy az ócska heartöket is letold 0 rewardért, ha akarsz a felfedezésért rewardot meg ha craftolni akarsz legendaryt. gw1-ben meg volt a maga varázsa a felfedezésnek, itt kevésbé. Nem véle3tlen, hogy másfél év után még mindig csak egy 80asom meg pár 30asom van…

      • 2014. január 23. - 19:38

        Nézd, nekem a GW1 játékmenete szar volt, nem bírtam végigtolni a Propheciest. Neked ez nem tetszik, nekem az. Ennyi. A fejlődés a GW2-ben a kezdetektől ilyen. Én nem erőltettem másfél évig a GW1-et, ha egyszer nem tetszett…

      • gwfan21
        2014. január 23. - 20:21

        “Factionsben már 2 óra volt felhúzni 80ra egy karit…”
        Nem tudom melyik része a hihetetlenebb. :D

      • 2014. január 23. - 21:46

        @gwfan21: én is ezen gondolkodtam…

      • Sárki
        2014. január 23. - 22:22

        Sry, hozzászoktam hogy 80as a max. szint nem 20as xD de max. szintre akkor is elég volt 2 óra :P

      • 2014. január 24. - 07:54

        Megint elfeleditek, hogy az “ízlések és pofonok” okán eltérőek a vélemények. Egységesen mindenkinek jót nehéz alkotni, viszont mindenkinek másféle dolgokat lehet. Gondolom ezért van az, hogy sima 40 kill helyett okosan is megoldhatod a szíveket, már ha nem vagy hozzá lusta…
        Ezen nagyon nincs is mit változtatni, legfeljebb hogy okosan lebeszéld az NPC-t a hülyeségéről, de annak meg mi értelme? :D

    • chuckygwzik
      2014. január 23. - 15:29

      Nem is a mennyiségével van gond, vagy hogy legyek max szintű mire a sztorit végig viszem. (Jé és tényleg GW2-ben ez kb ezt jelentené! :)) Azzal van a gond, hogy vannak az apró megszakítások mást kell csinálni mint amit akarsz. Csak 1 példaként hoztam, fel túl is lett ragozva :) Csak hát elpattant valami a válasz láttán és hergeltem magam előjöttek elfojtott csalódások és a vége egy wall of text lett :)

      Nem tudok mondani olyan MMO-ot amivel max szintig szinteződnék, a lényeg ne szakadjon meg a sztori. Ilyet viszont tudok. GW1 az előd ami nem MMO ez ok :) A Defiance viszont MMO és abban is jól meg van oldva ott sincs megszakítás, ha A-tól Z-ig végig akarod csinálni a sztorit. Persze ott is van közben ez az amivel eltöltöd az időt meg eltereli a figyelmed ez a kalandozás rész. A kalandozás rész sokkal jobban tetszik GW2-ben is mint a GW1-es cső, de azzal se volt bajom.

      Sajnos Trion-nál nincs ez mint az Arenanet-nél, hogy egy évre megmondanák előre mit fognak berakni. Az nagyon jó lenne . Defiance-ban jön még 3 DLC, nyáron pedig a kiegészítő. Ha lehetne tudni mikre számíthatunk lehet megvárnám :) a Februári DLC-t már tudni, de még mindig kevés több kellene, hogy fő játéknak tekinthessem :). Van benne potenciál és hát az irány amerre a játék halad nagyon teszik. Lehetnének gyorsabbak és tartalmasabbak, hogy sok sok játékosuk legyen és maradjon. Évek múlva is szívesen játszanék a Defiance-val :) GW2-t majd meglátjuk most még arról azt sajna nem mondanám :( a big brother-nek a nagy TESO-nak is szurkolok remélem befut és lehet hinni annak amit mondtak, sajna GW2 után kicsit szkeptikus vagyok, most már inkább hiszem ha látom.

    • 2014. január 23. - 17:30

      Egyetértek veled, csak néha játszom az ördög ügyvédjét…
      Például nekem is hiányzik az, hogy a mezei vaddisznók után ha a sűrű erdő farkasait még túl is éled, ne merészkedj még a barlangi trollok közé. Sajnos ArenaNet nagyon sok fontos elemet egyszerűen elfeledett a régi D&D-ből, ami folyamatos keserű ízt ad a játéknak.
      Már ha nem sorozatgyártott új generációs babapofi az illető.

      Kitartás, Most hétvégén egy meglepetéssel készülök Tyria lakóinak!

      • gwfan21
        2014. január 23. - 18:02

        Törlöd magad? :D

      • Gandarel
        2014. január 23. - 18:35

        Jormag?

      • Sárki
        2014. január 23. - 19:04

        gw2 legnagyobb problémája hogy a pve eccerű mert primitív a harcrendszer és ezt tovább tetézi, hogy a legtöbb cucc nem rng és megvehtő TPn. GW1ben bizonyos cuccoknak volt reputációja, itt még az eternity se ér semmit.

      • Gandarel
        2014. január 23. - 19:44

        Szerintem azért gw1-ben is azt vettél meg amit akartál meg itt is. Csak pénz kellett :P

      • Sárki
        2014. január 23. - 22:23

        Ott szerencse is kellett, pl. akár van pénzed akár nincs,
        mini kanaxait a büdös életben nem találtál volna :D

      • 2014. január 24. - 07:57

        A harcrendszer szerintem sokkal jobb, mint GW1-ben, csak még mindíg nem elég dinamikus. Ez legalább nem egy meta-sakk!
        És azért a csontig meta fantasy-kat sokkal primitívebbnek látom harc szempontjából, amikor gyakorlatilag autóskártyásat játszol harc címén.

    • Inver
      2014. január 24. - 16:15

      Én nem játszom más játékokkal (neha meg-meglesek újabbakat, de belemerülni nem tudok/akarok). Néha jó lenne, ha elsődleges lehetne mondjuk a GW2-ő (akkor lehet én is szidnám, mint szódás a kutyáját XD), de sajnos vannak a nem annyira felvillanyozó és pihentető dolgok, amik nálam trónolnak az első helyen. :)

      • 2014. január 24. - 22:24

        te most komolyan kiírtad, hogy GW2-ő?

      • Inver
        2014. január 25. - 09:44

        Kicsit kemény melós napokon vagyok túl, szóval igen, komolyan írtam ki. :D Köszi, hogy szóltál, szerintem ezt már majd megtartom, mint a névjegyem. :D

  10. 2014. január 24. - 08:02

    TP-vel kapcsolatban:
    Amíg a legjobbnak kikiáltott dolgok megvehetőek benne, és a megszerzésének nem egy minimum alternatívája a tehetség alapú megszerzése, semminek sem lesz eszmei értéke.
    Büszkébben hordom a HOM-os cuccokat, mint egy Legendary-t…

    Esetleg valamelyikőtöknek nincs meg a linkje arról, ahol ArenaNet erről véleményt nyílvánít?
    Hogy miért lehet TP-n megvenni ezeket a dolgokat, amik jóformán csak grindre vagy goldvételre való késztetés.

    • Shantey
      2014. január 24. - 09:31

      Horizontal progression CDI alatt került fel a téma, sok összefoglaló poszt készült, ott biztos megtalálod.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: