Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2013. 12. 10.

Frissítések 2013. 12. 10.

wintersday_header

ÉLŐ VILÁG

A Very Merry Wintersday
Toypocalypse

  • Védd meg az ajándékokat szállító dolyakokat az elromlott játékok támadó hullámaival szemben.
  • Ez az esemény mostantól előre létrehozott csapattal is végezhető.

Winter Wonderland

  • Közlekedj a megbízhatatlan hópelyheken, robbanó ajándékokon és keskeny jégpalánkokon, hogy megszerezd a Wintersday ajándékokat.
  • Mostantól a puzzle felénél Toymaker Tixx fog várni, aki három választási lehetőséget kínál: ott azonnal ad egy ajándékot, a végén több ajándékot kapsz (ha eljutsz addig) vagy létrehoz egy ideiglenes checkpoint-ot.
  • Többé nincs késleltetés, hogy minden játékos megkísérelje teljesíteni a puzzle-t.

Bell Choir Ensemble

  • A játékosok bemutathatják zenei tehetségüket ebben a ritmuson alapuló játékban és minden teljesített dalért Wintersday ajándékokat kapnak.

Snowball Mayhem

  • A játékosok csatlakozhatnak egy csapathoz, választhatnak egy szerepet és harcolhatnak az ajándékok bázisra való visszajuttatásáért ebben a PvP játékban.

Tixx’s Infinirarium

  • Csatlakozz barátaidhoz, hogy irányítás alatt tartsátok Tixx játékgyárát.
  • Mind az öt útvonal elérhető lesz a Wintersday alatt.

Adomány körút

  • Ho-Ho-Tron (vagyis Hobo-Tron) és Marcello DiGiacomo visszatértek, hogy érméket és undorító pulóvereket [ugly sweaters] gyűjtsenek azoknak, akiket valamilyen kár ért Scarlet támadásai alatt.
  • Miután elég adományt gyűjtöttek össze, megpakolják az ajándékos dolyakot és elindulnak a Divinity’s Reach-i asura kapu irányába, út közben pedig ajándékokat szórnak a játékosoknak.
  • Védd meg a dolyakot a kapzsi hógolyódobáló skrittektől, hogy mindenkinek boldog legyen Wintersday.

Jutalmak

  • Az új évre frissítettük a Wintersday ajándékokat. Kinyitásukkal esélyed nyílik crafting anyagok (köztük ascended anyagok), Essence of Luck, új craftin receptek és más dolgok megszerzésére. Hogy megmutasd a Wintersday büszkeséget, figyeld a speciális ritka tárgyakat, mint az aranyos Mini Ho-Ho-Tron, a visszatérő Unbreakable Choir Bell, az új Endless Tonic receptek és a két új back tárgy recept: Light of Dwayna és Shadow of Grenth.
  • Az ajándékbeváltó kereskedők visszatértek Lion’s Arch-ba. A játékosok beválthatják nem kívánt ajándékaikat valami másra.

Achievement-ek

  • Minden fenti tevékenységnek van egy vagy több achievement-je, amiket az ünnepek alatt lehet megszerezni.
  • A Very Merry Wintersday meta-achievement teljesítése után a játékosok kapnak egy ládát, melyben a választásuk alapján vagy egy Wintersday játék mini van vagy pedig egy nagy halom Wintersday ajándék.

A Rémálom vége

  • Térj vissza Kessex Hills-be, hogy megtapasztald a Tower of Nightmares végkifejletét.
  • Amikor belépsz Kessex Hills-be, ha 25-ös szintnél nagyobb vagy, akkor automatikusan egy story instance-ba kerülsz.
  • A 25-ös és az alatti játékosok is választhatják a stroy instance végigjátszását a Kessex Hills-en található Marjory’s helper Deenél.

Nyílt világ

  • A Kessex Hills-i Viathan Lake körüli területeket örökre megváltoztatta a torony. Fedezd fel a régiót, hogy új eseményekre bukkanj.
  • Tyria szerte továbbra is megjelennek Toxic Offshoot-ok és Seedling-ek.
  • Több “szívet” is frissítettünk Kessex Hills-en a Toxic Alliance tornyának elnyúló hatásai miatt.
  • Kivettük a Moogooloo Waypoint-ot és a Meadows Waypoint-ot.

Jutalmak

  • A The Nightmare Ends story instance teljesítésével a játékosok megkapják az új Antitoxin Injector Skin-t (back item).
  • A Nightmare’s Aftermath meta-achievement teljesítésével a játékosok kapnak egy Tricolor Key-t.
  • A Tri-key Chest most már Kessex Hills-ben található.
  • A Tri-key Chest-hez szükséges kulcs darabjai eshetnek Kessex Hills-i lényekből vagy cserélni lehet őket a Thunder Ridge Camp-nél található Marjory’s helper Deenél.

Achievement-ek

  • A The Nightmare’s Aftermath meta-achievement során a játékosok feladata az lesz, hogy felfedezzék a leomlott Tower of Nightmares-t Kessex Hills-en.
  • Emellett, a Nightmare’s Aftermath napi achievement-ek teljesítése szintén hozzájárul a meta-achievement-hez. Ezeket úgy lehet teljesíteni, ha naponta részt veszünk The Nightmare is Over tartalmakban.

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALOM

Crafting

  • Az Armorsmith, Tailor és Leatherworker szakmákat most már 500-as szintig lehet húzni.
  • Új ascended anyag finomítások 450-es szinten oldódnak fel.
  • A master craftsman-ektől most már beszerezhetők ascended insignia receptek, melyekhez 500-as szint kell.
  • A master craftsman-ektől és a laurel kereskedőktől most már beszerezhetők ascended armor receptek, melyekhez 500-as szint kell.
  • Az exotic crafting felfedezéseket reset-eltük, hogy újra fel lehessen azokat fedezni, így bónusz tapasztalati ponthoz jutva, mely gyorsítja az 500-as szint elérését.

Változások a jutalmakban

  • Mostantól bárhol eshet ascended armor, ahol ascended anyagokra vagy más ascended tárgyra esély van.
  • Növeltük a Karka Queen által dobott loot-ot; arra is esély van, hogy Settler’s insignia-t dob.
  • A guild kereskedőnél mostantól lehet Sentinel’s insignia-t vásárolni.
  • A Rabid, Dire, Magi’s, Soldier’s, Cavalier’s és Shaman’s stat kombókkal rendelkező exotic armor darabok mostantól szétbontásnál kidobhatják az insignia-t.

sPvP

  • A játékosoknak mostantól eshet Essence of Luck a PvP tárgyak szétbontásából.
  • A játékosok mostantól aranyat szerezhetnek, ha PvP-znek.
    • A Custom Arena-ban 5 arany/nap, míg a Solo és Team Arena-kban 15 arany/nap felső határ van.
    • A jutalmak nagyobbak Solo Arena-ban, és még nagyobbak Team Arena-ban.
  • Beraktunk egy ideiglenes kereskedőt a Heart of the Mists-be, akinél glory-val és arannyal lehet fizetni. A kereskedőtől a következő tárgyakat lehet megvásárolni:
    • Tome of Knowledge
    • PvP dungeon armor szettek
    • PvP faji armor
    • 20 slot-os táskák
    • Custom Arena starter kit-ek

Általános

  • Javítottunk egy bugot a dredge commissar csoportos eseménynél Dredgehaunt Cliffs-en, ami miatt az túl gyakran futhatott. Ezzel a javítással legalább 20 percnek kell eltelnie a commissar megjelenései között.

Dungeonök

  • A Pristine Fractal Relic-eket mostantól át lehet alakítani Fractal Relic-ké, ha duplán kattintunk rá.
  • A 37-es fractal szinten újra van Mistlock Instability.

Tárgyak

  • A Triforge Pendant ascended verziója most már account bound és soulbound on use, a korábbi soulbound on acquire helyett.

Kaszt képességek

Minden kaszt számára új gyógyító képességet vezetünk be. Ezek a képességek PvE-ben és PvP-ben is zárolva vannak. Mindegyiket 25 képességponttal lehet feloldani. Ha egy képesség feloldásra kerül egy karakteren, akkor az PvE-ben és PvP-ben is megtörténik.

Általános

  • Az Immobilize most már csak háromszor stack-elődhet.

Charr

  • Shrapnel Mine: Frissítettük a képesség leírást, hogy megjelenjen a dobási és robbanási hatósugár.

Új gyógyító képességek

Elementalist

  • Arcane Brilliance – Arcane: Felrobbantja a területe, az ellenfelekre kritikus sebzést okoz, miközben gyógyít téged. A gyógyítás hatékonysága az eltalált ellenfelek számával növekszik.

Engineer

  • A.E.D. – Gadget: Aktiváld az A.E.D.-ed, hogy a rendszer egy rövid idő után el kezdjen téged gyógyítani. Ha halálos sebzést kapsz, miközben az A.E.D. aktív, akkor az semlegesíti a sebzést és nagy mennyiséget gyógyít rajtad.
    • Static Shock (Toolbelt): Használd az A.E.D.-et, hogy stun-old ellenfeled.

Guardian

  • Litany of Wrath – Meditation: Gyógyítod magadat. Egy rövid ideig az ellenfelekre mért sebzés alapján gyógyulsz.

Mesmer

  • Signet of the Ether
    • Signet Passzív: Az irányításod alatt lévő aktív illúziók száma alapján regenerálódsz.
    • Signet Aktív: Gyógyítod magad és visszatöltesz minden phantasm képességet.

Necromancer

  • Signet of Vampirism
    • Signet Passzív: Gyógyulsz, ha megtámad egy ellenfél.
    • Signet Aktív: Gyógyítod magad és megjelölsz egy ellenfelet. A barátságos játékosok életerőt szívnak el attól az ellenségtől.

Ranger

  • Water Spirit – Spirit: Megidézel egy vízi szellemet, amely esélyt ad a közeli szövetségeseknek, hogy gyógyuljanak, amikor támadnak.
    • Aqua Surge: Gyógyítod magad, a vízi szellem pedig gyógyítja a közeli szövetségeseket.

Thief

  • Skelk Venom – Venom: Gyógyítod magad. A következő pár támadásod gyógyít téged.

Warrior

  • Defiant Stance – Stance: Gyógyítod magad. Egy ideig elnyelsz minden bejövő támadást.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Elementalist

Ennek a patch-nek a célja az elementalist tekintetében az, hogy egy kis pluszt adjon az Earth, Air és Fire vonalakra, míg az Arcane-ről egy kicsit elvegyen. Ezt úgy értük el, hogy felhúztuk az attunement-ek alap cooldown-ját, így az elementalistok nincsenek rákényszerítve arra, hogy mélyre menjenek az Arcane-ba a régi attunement cooldown %-ért. Ezért a legerősebb Water és Arcane Adept szintű trait-eket átraktuk Master-re, így nem lehet azokat megszerezni úgy, hogy közben a Fire, Air és Earth vonalon is megvan a Master és Grandmaster hatás.

  • Fire II – Burning Fire – Ennek a trait-nek új hatása van. Automatikusan Cleansing Fire-t használ, ha bizonyos számú condition van rajtad. 3 condition. 40 másodperc cooldown. Átkerült Master szintre.
  • Fire VIII – Conjurer – Átkerült Adept szintre.
  • Fire III – Ember’s Might. Ennek a trait-nek a hatása megváltozott, mostantól az általad okozott Burning-ek 25%-kal tovább tartanak.
  • Fire Magic 25 – Burning Rage – Az égő ellenfelekbe való megnövelt sebzést 5%-ról 10%-ra növeltük.
  • Air V – Soothing Winds. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Air XI – Tempest Defense. A cooldown-t 60 másodpercről 25-re csökkentettük.
  • Earth 5 – Stone Flesh – 1.5/szinttel megnöveli a toughness-t (80-as szinten 120), ha Earth attunement-et használsz.
  • Earth VII – Strength of Stone. A trait mostantól a tougness-ed 10%-át a condition damage-hez adja.
  • Earth XI – Diamond Skin. Átdolgoztuk a trait-et. Condition-t nem lehet rád tenni, ha az életerőd a 90%-os határérték felett van.
  • Water I – Arcane Abatement. Átkerült Adept szintre.
  • Water III – Cantrip Mastery: Átkerült Adept szintre.
  • Water V – Soothing Wave. Átkerült Adept szintre. Újradolgoztuk a trait-et, hogy bejövő kritikus találat esetén regenerációt adjon.
  • Water VIII – Aquamancer’s Alacrity. Átkerült Master szintre.
  • Water IX – Soothing Disruption: Átkerült Master szintre.
  • Water X – Cleansing Wave. Átkerült Master szintre.
  • Arcane III – Final Shielding. A cooldown-t 90 másodpercről 75-re csökkentettük.
  • Arcane IV – Vigorous Scepter. Átkerült Adept szintre.
  • Arcane V – Blasting Staff. Átkerült Adept szintre.
  • Arcane VI – Windborn Dagger. Átkerült Adept szintre. Ez a trait most már harcon kívül is működik.
  • Arcane VII – Arcane Retribution. Átkerült Master szintre. A cooldown-t 90-ről 45 másodpercre csökkentettük.
  • Arcane VIII – Elemental Attunement. Átkerült Master szintre.
  • Arcane IX – Arcane Resurrection. Átkerült Master szintre.
  • A következő változtatásokat azért hajtottuk végre, hogy ne legyen muszáj pontokat rakni az Arcane trait vonalra.
    • Az éppen elhagyott attunement alap cooldown-ját 16 másodpercről 13-ra csökkentettük.  Az attunement cooldown gyorsaság mostantól 1%-kal növekszik minden Arcane ponttal, a korábbi 2% helyett. A végeredmény az, hogy az attunement-ek 13 és 10 másodperc között vannak, a korábbi 16 és 10 helyett.
    • Az alap globális attunement cooldown most már 1.625 másodperc. A globális attunement cooldown gyorsaság mostantól 1%-kal növekszik minden Arcane ponttal, a korábbi 2% helyett. A végeredmény az, hogy a globális attunement cooldown 1.625 és 1.25 között vannak, a korábbi 2.0 és 1.25 helyett.

Bug javítások

  • Cleansing Wave: Javítottunk egy bugot, ami miatt a trait leírása rossz célpontszámot jelenített meg.
  • Static Field: Ennek a képességnek a csapása többé nincs a távolsággal vagy a látótérrel korlátozva, így most már összhangban van a képesség stun részével.
  • Ring of Earth: Hozzáadtunk egy távolság indikátort.
  • Conjure Frost Bow, Conjure Flame Axe és Conjure Lightning Hammer: Ezek a képességek többé nem kapnak teljes cooldown-t, ha megszakítják őket.
  • Signet of Restoration: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség nem megfelelő mértékben gyógyított, ha Written in Stone-nal volt trait-elve.
  • Magnetic Wave: Hozzáadtunk egy távolság indikátort. Frissítettük a hatósugár leírást, hogy megjelenítsük a megfelelő távolságot.
  • Soothing Mist: Frissítettük a trait leírást, hogy megjelenítsük a megfelelő hatósugarat.
  • Conjure Fiery Greatsword: Ezt a képességet most már mozgás közben is lehet cast-olni.
  • Zephyr’s Speed: Javítottunk egy hibát, ami miatt a trait nem működött megfelelően a Lingering Elements-el.
  • Stone Flesh: Javítottunk egy hibát, ami miatt a trait nem működött megfelelően a Lingering Elements-el.

Engineer

Szerettük volna megtartani az engineer alap szerepeit, miközben növeljük a build változékonyságot. Néhány véletlenszerű hatást is szerettünk volna kivenni a kaszt trait-jei közül. A legnagyobb változás az, hogy a Modified Ammunition már bármely engineer képességgel működik, így build-től függetlenül lehet 30 pontot rakni a firearms-ra. Azzal, hogy a Speedy Kits swiftness időtartamát megnöveltük, reméljük, hogy megbízhatóbban lehet majd azt fenntartani, kit váltás nélkül. Az Invigorating Speed miatt csökken a Vigor fennlevési ideje. Nem szeretjük, hogy egyes kasztoknak végtelen Vigor-juk van, ezért csökkentettük azt az engineer-nél is.

  • Explosives V – Accelerant-Packed Turrets. Átkerült Adept szintre.
  • Explosives VI – Exploit Weakness. Az életerő határértéket 25%-ról 50%-ra növeltük.
  • Explosives IX – Incendiary Powder. Átkerült Master szintre.
  • Firearms XI – Modified Ammunition. Ez a trait mostantól felvett fegyvertől függetlenül működik.
  • Inventions V – Energized Armor. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Inventions VIII – Power Shoes. Ez a trait most már harcon kívül is működik.
  • Inventions X – Autotool Installation. A gyógyítási százalékot 1%-ról 5%-ra növeltük. Az időközt 10 másodpercről 3-ra csökkentettük.
  • Inventions XI – Elixir Infused bombs. A gyógyítás skálázódását 50%-kal növeltük.
  • Alchemy V – Blood Injection. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Alchemy 15 – Transmute. A százalékos esélyt 8%-ról 100%-ra növeltük. Ez a hatás mostantól 15 másodpercenként csak egyszer következhet be.
  • Tools VI – Speedy Kits. A swiftness időtartamot 10 másodpercre növeltük. Ez a hatás mostantól 10 másodpercenként csak egyszer következhet be.
  • Tools XI – Armor Mods. Megváltoztattuk, így most nem a bejövő kritikus találatoknál aktiválódik, hanem becsapódás esetén. A cooldwon-t 25 másodpercről 15-re csökkentettük.
  • Blunderbuss: A képesség távolságát 400-ról 500-ra növeltük (700, ha Rifled Barrels-el van trait-elve.

Bug javítások

  • Elixir U: Frissítettük a leírást, hogy a képességgel kapcsolatos megfelelő információk jelenjenek meg.
  • Med Kit: A kit-en található képességekhez időtartam leírást adtunk.
  • Rifled Turret Barrels: Frissítettük a Rifle Turret-et és a Rocket Turret-et, hogy megjelenjen a megnövelt sebzés, ha trait-elve van.
  • Slick Shoes: Hozzáadtunk egy időtartam leírást.
  • Grenade Barrage: Frissítettük a leírást, hogy jelezzük a dobott gránátok számát, ha Grenadier-rle van trait-elve.
  • Glue Shot: Hozzáadtunk egy leírást a pulzálásokról.
  • Jump Shot: A kezdeti sebzés hatósugarát 120-ról 240-re növeltük, hogy egyezzen a landolási hatósugárral. Frissítettük a hatósugár leírást.
  • Mortar: A globális cooldown-t 2 másodpercre növeltük, ami valójában a tüzelési sebesség.
  • Net Turret: Javítottunk egy hibát, ami miatt néha overcharge esetén a löveg nem támadott.
  • Flamethrower-Napalm: A burning időtartam most már a megfelelő burning időtartamot mutatja, hogy Napalm Specialist-tel van trait-elve.

Guardian

A tankos és támogató guardianok több játéktípusban is jó helyzetben vannak. Úgy érezzük, hogy a sebzést osztó guardianok nem olyan erősek, mint ahogy lenniük kellene. Bár nem szeretnénk, ha a guardianok olyan erős támadók lennének mint némely másik kaszt (az erős védekező képességeik miatt), több támadó guardian build-nek nyitottunk utat.

  • Zeal V – Shattered Aegis. Burning helyett sebez.
  • Zeal VII – Zealous Blade. Ez a trait mostantól a Healing Power-rel skálázódik (2%).
  • Zeal XII – Kindled Zeal. Az átváltást 10%-ról 13%-ra növeltük.
  • Radiance V – Searing Flames. A cooldown-t 20 másodpercről 10-re csökkentettük.
  • Radiance X – Powerful blades. A sebzést 5%-ról 10-re növeltük.
  • Valor V – Retributive Armor. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Honor VI – Pure of Heart. A Healing Power-rel való skálázódást 25%-ról 40-re növeltük.
  • Virtues VIII – Supreme Justice. A támadások száma 4-ről 3 lett.
  • Symbol of Swiftness: Ez a képesség mostantól pulzálásonként 4 másodperc swiftness-t ad a korábbi, 8 másodperc helyett ha nem volt rajtad swiftness és 1 másodperc ha igen helyett.

Bug javítások

  • Virtue of Justice: Frissítettük a képesség leírásokat, hogy megjelenjen a képesség indításához szükséges támadások száma. Hozzáadtunk egy leírást, amely mutatja a hatósugarat, ha Permeating Wrath van trait-elve. Frissítettük a képességet, hogy mutassa a megnövekedett burn időtartamot, ha Supreme Justice trait-elve van.
  • Virtue of Resolve: Frissítettük a képesség leírást, hogy megjelenjen a helyes gyógyítás, amikor Absolute Resolution van trait-elve.
  • Tome of Wrath-Zealot’s Fervor: Javítottuk a távolság jelzést, hogy megfelelően frissüljön.
  • Signet of Wrath: Frissítettük a képesség leírást, hogy megjelenjen a vulnerability, ha Binding Jeopardy van trait-elve.

Mesmer

A mesmer változások oroszlánrésze két dologra összpontosul. 1: Erősíteni a mesmer egyes support és condotion leszedő trait-jeit. 2: Csökkenteni az egyes trait vonalaktól való függést. A Mender’s Purity ls a Shattered condition-ök változásai, valamint a Dazzling Glamours áthelyezése az első célt szolgálja  A Shattered Strenght és az Illusionist’s Celerity-t érintő változások érzésünk szerint a második célt segítik. Ezelőtt a változtatás előtt  a mesmereknek 25 pontot kellett az Illusions-re rakni a legtöbb build-jükhöz. Most az Illusion cooldown megszerzéséhez már csak 15 kell, ezért van 10 pontjuk, amikkel új build lehetőségek nyílnak meg. Végezetül, úgy láttuk, hogy a Mantra trait-eket nehéz volt összegyűjteni. Azzal, hogy a Mantray Mastery-t az Adept szintre raktuk, leveszünk egy kis nyomást a Dueling vonalról, így a mantra mesmerek már 10 pontért is szerezhetnek egy jó trait-et.

  • Domination XII – Confounding Suggestions. A daze időtartamot 25%-kal növeli.
  • Dueling VI – Mantra Mastery. Átkerült Adept szintre.
  • Dueling VII – Protected Mantras. Átkerült Master szintre. A toughness-t 400-ról 600-ra növeltük.
  • Chaos 25 – Chaotic Transference. Az átváltást 5%-ról 10%-ra növeltük.
  • Chaos I – Chaotic Revival. A cooldown-t 35 másodpercről 10-re csökkentettük.
  • Chaos VII – Mirror of Anguish. A cooldown-t 90 másodpercről 60-ra csökkentettük.
  • Inspiration IV – Mender’s Purity. Mostantól 2 condition-t vesz le.
  • Inspiration XI – Shattered Conditions. A hatósugarat 240-ről 600-ra növeltük.
  • Illusions VI – Dazzling Galmours. Átkerült Adept szintre.
  • Illusions VIII – Illusionary Invigoration. A visszatöltési időt 90 másodpercről 60-ra csökkentettük. Átkerült Master szintre.
  • Illusions 15 – Illusionist’s Celerity.  Átkerült Master szintre.
  • Illusions 25 – Shattered Strenght. Átkerült Grandmaster szintre.

Bug javítások

  • Ether Feast: Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy az illúziónkénti gyógyítás mértéke a healing power-rel skálázódjon.
  • Temporal Enchanter: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség több időtartamot jelenített meg a glamour képességeknél.

Necromancer

A necromancernél úgy éreztük, hogy egyes trait-ek és képességek túl erősek, míg másokból hiányzik a hatékonyság. Csökkentettük egyes nyers DPS condition-öket, amiket a necromancerek élveznek, miközben megtartottuk azok nyomás gyakorló és fenntartási elemeit. A necromancer mobilitása marad az, ami most, mert szeretnénk ha a necromancerek arra koncentrálnának, hogy a Death Shroud-on keresztül fenntartsák magukat, életet szívjanak és csökkentsék ellenfeleik cselekvési képességeit.

  • Mark of Blood. Kivettünk egy stack Bleed-et, de csak PvP-ben.
  • Spite 15 – Death into Life. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Spite X – Chill of Death. Az aktiválódási küszöböt 25%-ról 50%-ra növeltük.
  • Curses IV – Enfeeble. A weakness időtartamot 2 másodpercre csökkentettük. A bleeding-et 1 stack-re és 6 másodpercre csökkentettük. Kivettük a cooldown-t.
  • Curses VIII – Banshee’s Wail. A cooldown csökkentést 15%-ról 20%-ra növeltük.
  • Death Magic 5 – Reanimator. A cooldown-t 30 másodpercről 15-re csökkentettük.
  • Death Magic VIII – Reaper’s Protection. A cooldown-t 90 másodpercről 60-ra csökkentettük.
  • Death Magic 25 – Deadly Strength. Az átváltást 5%-ról 10%-ra növeltük.
  • Blood Magic 25 – Blood to Power. Az életerő küszöböt 90%-ról 75%-ra csökkentettük. A Power-t 90-ről 120-ra növeltük.
  • Soul Reaping II. Vital Persistence. Növeltük a life force elszívás csökkentést 25%-ról 50%-ra.

Bug javítás

  • Dark Path: Hatósugár leírást adtunk hozzá.
  • Plague: Javítottunk egy bugot, ami miatt a két spectral buff a Spectral Walk képességből nem szűnt meg, miután ez a képesség aktiválásra került.
  • Well of Power: Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy ez a képesség rendesen átalakítsa a fear-t stability-vé.

Ranger

A rangernél módosítottunk egyes trait-ek elhelyezésén, így több build kombinációjuk lesz. Például azzal, hogy felcseréltük a Nature’s Vengeance-t és a Spirits Unbound-ot, hogy a spirit-ek már 2-es szinten követni tudjanak, a játékosok kihasználhatják a spirit-ekben rejlő plusz erőt és még máshova is tudnak pakolni. Egyes Marksmanship és Skirmishing trait-eket is erősítettünk, hogy vonzóbbak legyenek a power specializációk. Úgy érezzük, hogy a rangereknek túl sok endurance regenerációjuk van a trait-eken keresztül. Emiatt módosítottunk a Wilderness Survival trait-eken, a Sun Spirit passzívján és a Storm Spirit aktívján csökkentettünk.

  • Long Range Shot. 500-as távolságnál 20%-kal növeltük a sebzést. 500-1000-es távolságnál 15%-kal növeltük a sebzést.
  • Marksmanship V – Predator’s Instinct. Az értékhatárt 25%-ról 50%-ra növeltük. A Cripple időtartamot 2 másodpercről 10-re növeltük. A cooldown-t 15 másodpercről 30-ra növeltük.
  • Marksmanship VI – Beastmaster’s Bond. A cooldown-t 90 másodpercről 60-ra csökkentettük.
  • Skirmishing XII – Moment of Clarity. A Stun időtartamot 50%-ról 100%-ra növeltük.
  • Wilderness Survival 5 –  Natural Vigor. A megnövelt endurance regenerációt 50%-ról 25%-ra csökkentettük.
  • Wilderness VIII – Oakheart Salve. Ennek a trait-nek a visszatöltési idejét 20 másodpercről 15-re csökkentettük.
  • Wilderness XII – Bark Skin A sebződés csökkentést 30%-ról 50-ra növeltük.
  • Nature Magic I – Circle of Life. Frissítettük a leírást, hogy egyértelmű legyen, hogy downed állapotban következik be, nem pedig defeated-ben.
  • Nature Magic V – Strength of Spirit. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Nature Magic IX – Two Handed Training. A következő működést adtuk hozzá a trait-hez: A Greatsword és Spear támadások találat esetén Fury-t adhatnak. 50% esély. 3 másodperc Fury. 10 másodperc cooldown.
  • Nature Magic X – Enlargement. Ez a trait mostantól a Signet of the Wild-ot használja aktiválásra. Ez 60 másodpercre csökkenti a cooldown-t és engedélyezi a Signet of the Beastmaster és a Signet Mastery trait-ekkel való együttműködést.
  • Nature Magic VII – Spirits Unbound. Átkerült Master szintre.
  • Nature Magic XI – Nature’s Vengeance. Átkerült Grandmaster szintre.
  • Beastmastery VI – Mighty Swap. Az ebből a trait-ből származó might most már rád is a pet-edre is hat.
  • Sun Spirit. A passzív burning-et 3 másodpercről 2-re csökkentettük.
  • Storm Spirit. A Call Lightning-ból származó sebzést 33%-kal csökkentettük.

Bug javítások

  • Trap Potency: Frissítettük a trait-et, hogy megjelenjen a megfelelő condition időtartam növekedés (100%).
  • Path of Scars: Javítottunk egy bugot, ami miatt a képességet el lehetett lőni a ranger mögötti ellenfelekre is.
  • Whirling Defense: Frissítettük a leírást, hogy pontosabb legyen, különböző hatósugár került feltüntetésre a támadáshoz és a visszaveréshez.
  • Winter’s Bite: Hozzáadtunk egy weakness leírást.
  • Hunter’s Call: Frissítettük a sebzés leírást, hogy tükrözze a megfelelő mennyiségű sebzést.
  • Call of the Wild: Kivettük a felesleges távolság leírást.

Ranger Pet-ek

  • Globális
    • A ranger pet életerőcsík most már nyers számként mutatja a játékos pet-jének életét. Egy tooltip is bekerült, mely a jelenlegi és maximum életerőt mutatja.
  • Fern Hound
    • Regenerate: Kivettük a plusz hatósugár hatást.
  • Red Moa
    • Furious Screech: Hozzáadtunk egy képesség leírást a hatósugárról és a célpontok számáról.
  • Arctodus
    • Rending Maul: Frissítettük a leírást, hogy egyértelmű legyen az ebből a támadásból származó két csapás.

Thief

Az egyik probléma, amin ebben a patch-ben dolgozunk, az a thiefek initiative erősítő trait-ektől való függése. Ennek érdekében csökkentettük a trait-ekből szerezhető initiative mennyiséget, miközben az általános initiative visszanyerést 33%-kal növeltük. A nagy elkerüléssel rendelkező thiefek hatékonyságát is csökkentettük azzal, hogy a vigor fent lévősége alacsonyabb lett, valamint a Sword Shadow Return képessége kapott egy rövid cast időt. Ez megakadályozza, hogy ezek a thiefek túl sok evade-eljenek és könnyen kezeljék a stun, daze, fear, knockdown és hasonló hatásokat. Ezenkívül, próbáljuk növelni az Acrobatics vonalú thiefek túlélőképességét a Hard to Catch trait könnyebb elérhetőségével és az Assassin’s Reward trait nagyobb hatékonyságával. Ez jutalmazni fogja azokat a thiefeket, akik aktív résztvevői a harcnak és nem csak dodge-olgatnak. Az Infusion of Shadow változás célja, hogy megakadályozza a thiefeket abban, hogy már stealth-ben újra stealth-et adó képességet használjanak, initiative visszanyerés céljából. Ez megakadályozza a thiefeket abban, hogy teljes erejüket visszatöltsék egy nagyon hosszú stealth-ben. Úgy érezzük, hogy sok különböző képesség használata a stealth fenntartása rendben van, de ugyanannak a képességnek a folyamatos újrahasználása a majdnem örök stealth-ért rosszat tesz a játéknak, különösen ha még nagy mennyiségű initative is szerezhető közben.

  • Az alap initiative visszanyerés gyorsaságát .75/másodpercről 1/másodpercre növeltük.
  • Sword – Shadow Return. Átneveztük Infiltrator’s Return-re. Hozzáadtunk 1/4 másodperc cast időt.
  • Pistol – Pistol Whip. A képesség első felénél csökkentettük az after cast-ot .25 másodperccel.
  • Deadly Arts VI – Sundering Strikes. Az aktiválódási esélyt 50%-ra növeltük. Kivettük a belső cooldown-t. A vulnerability időtartamot 6 másodpercre csökkentettük.
  • Critical Strikes VI – Practiced Tolerance. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Critical Strikes 15 – Opportunist. Az aktiválódási esélyt 50%-ra növeltük. A cooldown-t 1 másodpercről 5-re növeltük.
  • Critical Strikes VIII – Signet Use. Az initiative nyerést 2-ről 1-re csökkentettük.
  • Critical Strike X – Critical Haste. Az aktiválódási esélyt 25%-ra növeltük.
  • Shadow Arts V – Infusion of Shadow – A trait működését megváltoztattuk: Stealth-be lépéskor initiative-ot kapsz. 2 initiative.
  • Acrobatics III – Vigorous Recovery. A Vigor időtartamot 8 másodpercről 5-re csökkentettük.
  • Acrobatics IV – Assassin’s Retreat. A swiftness időtartamot 20 másodperce növeltük.
  • Acrobatics IX – Quick Recovery. Az initiative nyerést 2-ről 1-re csökkentettük.
  • Acrobatics X – Hard to Catch. Átkerült Master szintre.
  • Acrobatics XI – Assassin’s Reward. A healing power-rel való skálázódást 35%-kal növeltük. Átkerült Grandmaster szintre.
  • Trickery 5 – Kleptomaniac. Az initiative nyerést 3-ról 2-re csökkentettük.
  • Trickery VII – Bountiful Theft. A vigor időtartamot 15 másodpercről 10-re csökkentettük.

Bug javítás

  • Ink Shot: Frissítettük a sebzésleírást, hogy együttműködjön a Power Shots-al.
  • Ink Shot – Smoke Trail: Ez a képesség mostantól visszatér Ink Shot-ra, ha a lövedék elpusztult.
  • Dancing Dagger: Frissítettük a cripple leírást, hogy megjelenjen a megfelelő időtartam.

Warrior

A fő cél itt az, hogy csökkentsük a control warriorok sebzését. Ez azt jelenti, hogy csökkentjük a 30 pontos Burst Mastery-től való függést, ami miatt 20 pontot az Arms-ra kellett tenni az Unsuspecting Foe miatt. Csökkentettük a sebzést a hammer burst képességén, hogy elválasszuk a control-t a sebzéstől. Azzal nincs problémánk, ha a warriorok sokat sebeznek vagy nagy területen control-t végeznek, de azt szeretnénk megakadályozni, hogy könnyen tegyék egyszerre a kettőt. A Skull Crack előreláthatóságát is növeltük, így az ellenséges játékosok könnyebben tudnak rá reagálni. A longbow Combussive Shot-ját is átdolgoztuk kicsit. Jobban fog skálázódni az adrenalin szintekkel, szintenként erős burning-et okoz, de a nyers sebzésből visszavettünk kicsit.

  • Strength 5 – Reckless Dodge. A sebzést 25%-kal növeltük.
  • Strength III – Great Fortitude. Az átváltást 5%-ról 7%-ra növeltük.
  • Arms IV – Crack Shot. Átkerült Adept szintre.
  • Arms VII – Unsuspecting Foe. Átkerült Master szintre.
  • Arms XII – Last Chance. A küszöböt 25%-ról 50%-ra növeltük. A cooldown-t 45 másodpercről 40-re csökkentettük.
  • Defense 25 – Armored Attack. Az átváltást 5%-ról 10%-ra növeltük.
  • Defense XII – Spiked Armor. A visszatöltési időt 15 másodpercről 10-re csökkentettük.
  • Tactics 5 – Determined Revival. Most már megfelelően jeleníti meg a toughness-t.
  • Tactics 25 – Reviver’s Might. Mostantól 3 stack Might-ot ad 1 helyett.
  • Discipline II – Thrill of the Kill. Az adrenalin nyerést 1-ről 10-re növeltük.
  • Discipline XI – Burst Mastery. A sebzés növelést 10%-ról 7-re csökkentettük. Kivettük az adrenalin nyerésről szóló szöveget.
  • Earthshaker. A sebzést 20%-kal csökkentettük.
  • Staggering Blow. A sebzést 23%-kal csökkentettük.
  • Skull Crack. A cast időt 1/4 másodpercről 1/2-re növeltük. Frissítettük a képesség animációját és effektjeit.
  • Combustive Shot – A pulzálás időtartamát 3 másodpercre növeltük. A pulzálásonkénti burn időtartamot 3 másodpercre növeltük. Normalizáltuk a pulzálásonkénti sebzést. A szintenként pulzálást frissítettük 2, 3, 4-re.

Bug javítás

  • Crack Shot: Hozzáadtunk egy átütő leírást a trait-hez és a kapcsolódó képességekhez, ha azok trait-elve vannak.
  • Healing Signet: Hozzáadtunk egy intervallum leírást.
  • Eviscerate: Javítottunk egy bugot, ami miatt a sebzés leírás mindig a Burst Mastery-s sebzés szinteket jelenítette meg.
  • Uppercut: Javítottuk a Burst Mastery-vel kapcsolatos sebzés leírásokat.
  • Earthshaker: Javítottuk a képesség leírásokat, hogy mutassák amikor növekszik a sebzés a Burst Mastery trait miatt.
  • Forceful Shot: Javítottuk a képesség leírásokat, hogy mutassák amikor növekszik a sebzés a Burst Mastery trait miatt.
  • Combustive Shot: Javítottunk egy hibát, ami miatt a terület rossz helyeken jelent meg, ha a warrior kiment az eredeti célpontjának lőtávolságából. Javítottuk a képesség leírásokat, hogy mutassák amikor növekszik a sebzés a Burst Mastery trait miatt.
  • Skull Crack: Javítottuk a képesség leírásokat, hogy mutassák amikor növekszik a sebzés a Burst Mastery trait miatt.
  • Kill Shot: Javítottuk a képesség leírásokat, hogy mutassák amikor növekszik a sebzés a Burst Mastery trait miatt.
  • Berserker Stance: Újraírtuk a leírást, hogy világosabb legyen a képesség működése.
  • Battle Standard – Whirlwind Banner: Javítottuk a leírást és néhány elütést.
  • Determined Revival: Frissítettük ezt a minor trait-et, hogy mutassa a kapott toughness-t.
  • Call to Arms: Hozzáadtunk egy védhetetlen és egy távolság leírást a képességhez.
  • Rifle Butt: Javítottunk egy bugot, ami miatt a knockback leírás nem jelenítette meg jól a távolságot.
  • Signet of Stamina: Javítottunk egy bugot, ami miatt a képesség nem vett le minden condition-t.
  • Shrug It Off: Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy az ebből a trait-ből aktiválódott “Shake It Off!” megtörje a fear-t. A Shrug It Off hatósugarát 600-ra csökkentettük, hogy egyezzen a “Shake It Off!” hatósugarával. Frissítettük a leírást, hogy tükrözze a trait működését.
  • “Shake It Off!”: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő számú leszedett condition-t mutassa.
  • Desparate Power: Javítottunk egy bugot, ami miatt a megadott küszöb fölött is működött a trait.

sPvP

  • Megnöveltük a játékosok nevének és életerejének láthatóságát megfigyelés közben.
  • Hogy csökkentsük a tournament meccsek elhagyásának gyakoriságát, a dishonor maximális számát 3-ra csökkentettük.
  • Hogy elérhetőbbé tegyük a Slayer and Conqueror achievement-eket, további szinteket adtunk hozzájuk.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

Új tárgyak és promóciók

  • Új, exkluzív arcok kerültek be a Total Makeover Kit-be. Három új arcot kapott minden faj és nem, így 30 olyan arc van, amit csak a Gem Store-ból vásárolahtó Total Makeover Kit-tel lehet létrehozni.
  • A Collection Expander már megvásárolható a Gem Store Upgrades kategóriájában, darabja 800 gem. Minden Collection Expander 250-el növeli meg az összes collection stack méretét, maximum 1000-ig.
  • Wintersday alatt minden Black Lion Chest 3 Giant Wintersday Gift-et is tartalmaz, a szokásos jutalmak mellett. Black Lion Chest Key-eket a Gem Store Consumable kategóriájában lehet vásárolni, darabja 125 gem vagy 25 darab 2100 gem.
  • Az új Permanent Snow Globe Finisher már megvásárolható a Gem Store Upgrades kategóriájában 700 gem-ért. Dobd rá a négy közül az egyik véletlenszerűen kiválasztott, gyönyörűen animált hógömböt az ellenfeleidre!

Ünnepi ajándékozási esemény

  • Mától egészen december 30-ig, azok a játékosok akik ajándékot küldenek barátjuknak, ugyanazt a tárgyat 40%-os kedvezménnyel vehetik meg saját maguknak, bármilyen mennyiségben. Kezdődjön az ajándékozás! Minden akciót be kell váltani 08:59 január 1-ig.

Fejlesztések

A Gem Store Style kategóriáját modernizáljuk, ezért a következő darabok nem lesznek elérhetők december 17-től:

  • Bunny Ears
  • Aviator Sunglasses
  • Sport Sunglasses
  • Wide Rim Glasses
  • Boxing Gloves
  • Khaki Cargo Shorts
  • Riding Gloves
  • Riding Boots
  • Riding Pants
  • Layered Vest
  • Cherry Blossom Shirt
  • Ornate Ruched Shirt
  • Country Lace Gathered Shirt
  • Silk Brocade Vest with Shirt
  • Leather Hoodie
  • Casual Hoodie
  • Designer Hoodie
  • Fitted Casual Shirt

Azok a játékosok, akik korábban megvásárolták ezeket a tárgyakat, továbbra is tudják őket használni.

Eredeti cikk: GW2 fórum

Reklámok
  1. 2013. december 10. - 18:32

    Hát,elég sok mindent változtattak,csak átfutottam de a warrior hammerjét sajnálom :(

  2. 2013. december 10. - 19:13

    Aki szemetelt Mists-ben, és szanaszét hagyta az ajándékdobozait, az sürgősen takarítsa el onnan, mert az Asurák hasra esnek bennük, és így nagyon balesetveszélyes! Előre is köszönöm!

  3. Sárki
    2013. december 10. - 20:06

    höhö, AED nagyobbik heal 12k hp felett xD

  4. 2013. december 10. - 20:34

    Köszöntem ezt a “FCKYOURANGERS!” updatet a Long Range Shot boost kivételével…
    És Nagyszerű, hogy betettek pár új pofikát, Humanoknál kb semmi új, vagy túl kevés.
    Továbbá gratulálok, hogy az Így is eszméletlenül gyér kínálatot a gemstore style menüjéből ki fogják venni.

    GG. Így kell egy játékot szétcseszni ;)

    • 2013. december 10. - 20:35

      Jah, és még LA-n kívül hó se esett sehol, jó lesz fűből hógolyót gyűrni a skritteknek.
      Respect?

      • 2013. december 10. - 22:14

        Tavaly sem esett LA-n kívül sehol, és GW1-ben sem. Max más fővárosokban, de engem nem zavar, hogy LA-n kívül máshol nem havas.

      • Sárki
        2013. december 10. - 22:48

        Amúgy meg ha felnézel az égre láthatod, hogy vmiféle levegő hóágyúkból jön a hó :P

      • 2013. december 11. - 15:15

        Town Clothing remek lenne, ha a playerek tudnának rendesne öltözködni, és így viselnék is csilivili armorok helyett.
        Alapból ilyen RolePlay anim gombokat érdemes lenne betenni.

        Minden esetre viszonylag sokat segítene a város lagg problémán, és a lore érzetének se utolsó dolog.

      • 2013. december 11. - 15:19

        Ba ez az Zhorak, hogy ugyan az van pont, mint tavaly.
        Queensdale-ben ugyan most nincs activity, legalábbis nem találtam 1et se, de ha már Divinity’s Reachben van valami, hülyén fest a nyári-őszi időjárás elszórt hókupacokkal.

        Szvsz ami nem fixelt hely (pl Havas hegycsúcsok, sivatag, ascalon féle izé), ott nyugodtan mehetne negyedéves textúrapack váltás.

    • Sárki
      2013. december 10. - 21:24

      Még régen szó volt róla hogy a town clothesokat használhatóvá akarják tenni, sztem pont ezt fogják csinálni.

  5. Gandarel
    2013. december 10. - 22:13

    Kinytottam 6k giant gift boxot és egy unbreakable choir bell se esett >_<

    • 2013. december 11. - 02:08

      120k glory-t ellőttél rá? Az szép áldozat egy csengettyűért, amit meg sem kaptál. Tudsz élni. :)

    • 2013. december 11. - 02:12

      Ja egyébként így sokkal rosszabb, mintha azt a 100g-t 1000gem-re váltottad volna. Drága az RNG piszkosul. Aztán lehet hogy valakinek 100 ládából kiesik persze kettő is, de hiszem ha látom.

    • Gandarel
      2013. december 11. - 14:16

      Maradt még 500k és azt se tudom mire költsem. :P Egy darabig vettem mystic chesteket de mivel egyesével megkérdezi biztos meg akarom-e venni, a kb 200. után már biztos voltam, hogy nem. Meg az se dob igazából semmi jót, csak valami 0.01%-al. És ha belegondolok hogy a materialokból egyesével fogok majd 3-4 stacknyi festéket csinálni..

      • 2013. december 11. - 15:20

        Abból esett nekem Orrian maszk, Stalwart vállas, meg pár ritkább cucc. 2-t vettem összesen. De még nem tudom pve-re átvinni :/

      • 2013. december 11. - 16:19

        Én goldra TP, aztán gemre váltottam mindent, utána pedig gem store-ból vettem ajándékba cuccokat ismerősöknek. Éjjel maradt összesen 10 goldom, kenyérre meg vízre elég lesz, de másra úgysem kell. :) PvP crafttal még várok kicsit, hátha valamikor hozzányúlnak értelmesen.

      • Gandarel
        2013. december 11. - 17:35

        Hogy érted hogy goldra váltottad? Lemaradtam valamiről?

      • 2013. december 11. - 18:34

        @Gandarel: Wintersday Giftek kereskedhetők.

      • 2013. december 11. - 17:49

        Pl. mentek a fos heavy boxok TP-re 1,79silver/db áron. Nem nyitok én már semmi RNG cuccot, befürödtem mindegyikkel.

      • Gandarel
        2013. december 11. - 19:33


        Ideje meggazdagodni. :D És még 3x ennyire van glory.

      • 2013. december 12. - 08:15

        Retez, engem is megajándékoznál egy Grenth Hood-al, vagy egy nyuszifüllel? :D

      • 2013. december 12. - 14:30

        Royal Predator :
        Retez, engem is megajándékoznál egy Grenth Hood-al, vagy egy nyuszifüllel? :D

        Mi van, mennél a Playboy-ba fotózásra? :)

      • 2013. december 12. - 22:18

        Na jah :D Trollkodáshoz jó lenne!

  6. 2013. december 11. - 03:10

    Vigyázat, SPOILER! Ha valaki maga akarja végigpróbálgatni a lehetőségeket, ne nézze meg ezt a videót, amíg végig nem csinálta a tornyos részt!

  7. szilassim
    2013. december 11. - 08:24

    Nemtudom szerintem nem kell minden wintersday kor új contetet behozni.
    Mármint idén is bejött pár az ünneppel kapcsolatos dolog de szerintem a feelingje így is megmaradt .
    Az új healing skillek egész jók lettek és szerintem a pvp goldra áthelyezése se negatívum de az emberfüggő mert sok pvps úgy érezte hogy ugye armorjuk mutatja hogy milyen jók pvp ben most meg írják a fórumon hogy bármilyen farmer vehet magának jó dolgokat,de a nagy pveseknek meg jó mert így kedvet kaphatnak a pvp re .
    Személy szerint pve s nek tartom magam és igen a gold miatt kedvet kaptunk haverokkal pvpzni és mostmár csak a napi farmér megyek a pve világba.(nehogy azt higgyétek hogy egy lelketlen farmer vagyok én csak próbálom összeszedni a legendarymat karácsonyig c: )

  8. Ten15
    2013. december 11. - 08:33

    A superior sigil of generosity vajh benne maradt a giftekben? Komoly vita megy erről a hivatalos fórumon, illetve kicsit nőtt a TP kínálat is, de ezek lehetnek félcédulás “panic-sellerek” is. 3.500 doboz után 1 Grenth és egy harang esett, leszámítva az ascended anyagokat semmi értelmes.
    Az új pvp-ládából is kinyittottam vagy 200-at, érdekes az RNG-je… voltak olyan tárgyak, amiből 15-20 is esett, nem is kevés, ami meg kellett volna olyan semmi. Kb. 300-400 skin lehet belepréselve, gondolom hasonló eséllyel… magas tier-ből viszont, mintha szándékosan trollkodna, számomra használhatatlan heavy vagy medium esik… kb. 190-ből 170… no comment. Darálógép voltam tegnap…

  9. Kaat
    2013. december 11. - 09:03

    Nem tudjátok véletlenül, hogy miért nem kerültek be a játékba a Wintersday kosztümök? Vagyis tegnap este nyoma sem volt nekik.
    A pvp részhez, meg annyit, hogy sajnos a pve egyre kevesebb tartalmat nyújt (nem szeretem a zergeket), így én is belestem pvp-re, tetszett, így valószínű máskor is visszanézek, arról nem tehetek, hogy kezdő vagyok, azért mégis más egy játékos ellen játszani mint a dungi bossok ellen. Ebből a szempontból a pvpsek is megértőbbek lehetnének. Vagy csak én vagyok naiv…

    • 2013. december 11. - 14:59

      Hotjoin. Én is nagyon sokáig csak hotjoinoztam, nem is szabad arenaba menni, amíg nem tudod, hogy mi micsoda. Meg érdemes elolvasni, hogy melyik pályán mi a pálya.

      • Kaat
        2013. december 11. - 15:09

        Köszi :) A pályákat nagyjából ismerem, mert volt hogy a guildből bementünk páran, csak úgy baráti alapon agyonverni egymást :D Illetve újra meg kell tanulnom játszani a karimmal, (staffos elém van), bár legutóbb spirit rangert próbáltam ki kíváncsi voltam miért is utálják annyira.

      • 2013. december 11. - 18:30

        Staffos elével ne menj pvp-re… akkor tuti utálni fognak.

      • 2013. december 11. - 18:58

        howellq :
        Staffos elével ne menj pvp-re… akkor tuti utálni fognak.

        Megelőztél. ;) Legalábbis kezdőként semmiképp se staffal menjen, mert az csak fájni fog. Poénból lehet staffal menni hotjoin-ra vagy ha nagyon überpro az ember, akkor soloq trollkodásra is használható, de mindenképp hátrány a staff. scepter/focus-t ajánlom helyette, vagy s/d, d/d. Ele nem egyszerű jószág. Elég régóta nehéz az élet vele spvp-ben sajnos.

      • Kaat
        2013. december 11. - 20:01

        Félreérthetően fogalmaztam, a staffot pve-ben használom (a Meteor Shower a gyengém) :) Pvp-be scepter/focussal megyek, ezért kell újratanulnom, ha nem megy sem vele sem a rangerrel, még ott a necro :D
        Köszönöm az ötleteket.

  10. Ekka
    2013. december 11. - 14:39

    Majd bekerülnek . Haloween nél is pár napra rá jöttek be . Illetve sok dogot kivesznek 6 nap múlva azok helyére is új dolgok kerülnek a gem storeba valószínűleg .

  11. 2013. december 11. - 19:50

    Na,ideje felhuzni 5 karit 80-ra,kb. 20 perc lesz a bank miatt :D

    • 2013. december 11. - 19:50

      Mármint Gloryból csak hogy félreértés ne essék.

    • gwfan21
      2013. december 11. - 20:20

      nekem kéne glory hozzá :D

      • 2013. december 12. - 13:19

        Ja, én elhasználtam őket még régebben chestekre :/

  12. mivanmi!?
    2013. december 12. - 07:54

    minden cast lvl 80 kész! yeeee

    • Gandarel
      2013. december 12. - 14:05

      *Class vagy kaszt. Cast mint spellcasting létezik. *Flies away*

      • gwfan21
        2013. december 12. - 14:19

        lehet arra gondolt, hogy lvl80-on minden skillt kipróbált már

      • mivanmi!?
        2013. december 12. - 15:18

        minden kaszt thif,wari,mesmerm,stb lvl 80 rdy

  13. blackhun2
    2013. december 14. - 19:57

    Bocsi az off-ért, de megőrítenek ezek az oszlopok amik a térképen mindenütt jelen vannak, körülöttük pedig vöröses energiamező hullámzik… biztosan más is találkozott már velük, elég feltűnőek, de MIK EZEK?

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: