Advertisements
Kezdőoldal > PvP > PvP jutalom térkép

PvP jutalom térkép

leaderboard_header

Üdvözletem Tyria, John Corpening vagyok, a PvP csapat vezetője. Rengeteg jutalmat érintő változás készül a PvP-hez. Több hónapba fog telni, hogy minden a játékban legyen, ezért szeretnék egyfajta útvonaltervet bemutatni nektek a terveinkről, hogy láthassátok a teljes képet, amikor a változások elkezdődnek.

Mielőtt belekezdenénk, szeretném ha tudnátok, hogy ezek hosszútávú tervek és mint ilyenek, változhatnak és eltolódhatnak különféle okok miatt. Azért osztjuk meg ezt az információt, mert úgy gondoljuk, hogy a teljes elképzelés ismerete nélkül a soron következő változások némelyikét nehéz lenne megérteni.

Ezen változtatások célja, hogy a PvP egy sokkal integráltabb része legyen a teljes Guild Wars 2 élménynek, hogy lerakjuk az új játék módok alapjait, hogy olyan célokat adjunk a PvP játékosoknak amelyekért dolgozhatnak, hogy olyan PvP jutalmakat készítsünk melyeket játék szerte lehet használni és, hogy egy rendszert dolgozzunk ki ezen jutalmak kiosztására.

01-PvP-1920x1080

PvP meccs jutalmak

Egészen október 29-ig a PvP glory jutalmak a personal score-on alapultak minden meccsen. Most már az alapján kapsz jutalmat, hogy veszítesz vagy nyersz, valamint néhány más tényező alapján, mint például a top stat-ok. A jutalmak a meccs időtartama alapján is skálázódnak.

A fő cél emögött a változtatás mögött az volt, hogy leegyszerűsítsük a PvP-ért járó jutalmak egyensúlyát. Ennek segítségével elfogadható mértékben tudjuk bővíteni a Custom Arena beállításokat és letehetjük az alapokat új játékmódok és térkép mechanikák számára.

Emellett azt láttuk még, hogy egyes build-ek, mint például a bunker, nem ért el annyi pontot, mint más build-ek. A PvP egy csapatjáték és a csapatnak együtt kell nyernie vagy veszítenie. Ha fontos szerepet játszol, amely nem jár annyi ponttal, akkor is meg kell kapnod a részedet a győzelemből.

Ha keményebben dolgozol egy győzelemért, akkor nagyobb jutalmat is kell kapnod. Ezzel a változtatással nem csupán a győzelmet díjazzuk jobban a vereségnél PvP-ben, de az olyan harcokban ahol nagyobb a versengés, a jutalom is nagyobb lesz.

02-PvP-1920x1080

Arany és tapasztalat PvP-ben

A december 10-ei frissítésben már aranyat szerezhetsz PvP-ben meccs jutalomként. Ezt kibővítve, glory-ból és aranyból account-bound Tome of Knowledge-ket vásárolhatsz, melyek minden egyes darabja egy szintet ad, így bármelyik karakteredet felszintezheted. A Tome of Knowledge egy új glory kereskedőnél lesz elérhető, amely számos tárgyat árul majd glory-ért és aranyért cserébe.

Ebben a frissítésben a Képesség és Egyensúly csapat új gyógyító képességeket hoz a játékba. Hogy megszerezd az új képességeket, PvP-ben és PvE-ben is képesség pontot kell költened a feloldásukra. A képesség feloldása a játék több részében is feloldja azt. A jövőben a játékba kerülő képességek képesség pontba fognak kerülni. A már meglévő képesség továbbra is feloldott állapotban lesznek PvP-ben.

Achievement-ek

Egy másik dolog, amire számíthattok a december 10-ei frissítésben, az az új napi achievement-ek, melyeket Solo és Team Arena-kban való győzelmekért járnak. Ennek segítségével a játékosok néggyel több achievement pontot tudnak elérni naponta. Emellett újraegyensúlyozzuk a Slayer és Conqueror achievement-eket. A pontot jobban szétterülnek majd és további szintek kerülnek be.

03-PvP-1920x1080

Felszerelés

A következő hónapokban azon fogunk dolgozni, hogy megszüntessük a PvP és PvE felszerelés közötti különbséget. A játékosok képesek lesznek felszerelést szerezni PvP-ben, amit aztán átvihetnek PvE-be és vice versa. Ez azt jelenti, hogy ha egy játékos alaposan felépítette a megjelenését a játék egy területén, akkor azt átviheti a játék más területeire is.

Bár megszüntetjük a PvP és PvE felszerelés közti különbséget, PvP-ben továbbra sem lesz a felszerelésnek stat-ja. A páncél és fegyver, amiket PvP-be viszel továbbra is csak kinézetet adnak, ahogyan most is. A trait-ek, képességek, rúnák és sigil-ek továbbra is mások lesznek PvP-ben, így lehet különböző build-ed PvP-ben és PvE-ben.

A már meglévő PvP skin-eknek továbbra is lesz értéke, így az csak előnyödre válhat, ha folytatod a kollekciód gyűjtögetését.

04-PvP-1920x1080

Frissített jutalom rendszer

A felszerelés egyesítéssel bevezetünk egy olyan rendszert, mely segítségével a játékosok célokat állíthatnak fel maguknak a PvP jutalmak tekintetében és ezekért dolgozhatnak. Még nem állunk készen arra, hogy részleteiben beszéljünk erről a rendszerről, mivel még fejlesztés alatt áll, de többet is fogunk mesélni róla, ha közelebb leszünk a megjelenéséhez.

Ha ez a rendszer bekerül a játékba, akkor kivonjuk a glory-t, mint fizetőeszközt a játékból és az arany lesz a sztenderd fizetőeszköz a játékban. Ekkor minden glory kereskedőt kiveszünk a játékból. Előre fogunk szólni amikor ez jönni fog, így minden maradék glory-dat elköltheted előtte.

05-PvP-1920x1080

Ranglétrák és idények

A jutalom átdolgozásunk utolsó lépése a ranglétra lesz. A játékosok osztályokra lesznek osztva és pontokat kapnak a játékukért, hogy ezek segítségével kapaszkodjanak fel a ranglétrán. Az idény végén a játékosok PvP specifikus jutalmakat kapnak a ranglétrás helyezésükért és a részvételük szintjéért. A ranglétrák átveszik a jelenlegi leaderboard-ok helyeit.

Amint a ranglétrák bekerülnek a játékba, a rank-ok kikerülnek. Hogy megtiszteljük azokat a játékosokat, akik időt és fáradságot öltek a rank rendszerbe, a meglévő játékosok megtarthatnak minden feloldott rank finisher-t és kapnak egy speciális titulust a meglévő rank-juknak megfelelően, hogy megmutathassák, ők már az elejétől itt voltak. A meglévő rank finisher-ek módosított változatai átkerülnek a ranglétra rendszerbe és arra használjuk őket, hogy idényről idényre megmutathasd, hol állsz a létrán. Az eredeti finisher-ek nem lesznek újra megszerezhetők.

A ranglétrák a végső lépést jelentik a jutalom utunkon és mint ilyenek, hosszútávú projektnek számítanak. Az infrastruktúrát meg kell építeni, új jutalmakat kell létrehozni és más dolgoknak is a helyükre kell kerülniük, mielőtt odáig eljutnánk.

06-PvP-1920x1921

Előretekintés

Nos, ennyi lenne. Vázlatosan ezek a hosszútávú tervek a PvP jutalmakkal kapcsolatban. Ezt az útvonaltervet lépésenként fogjuk bejárni. Szeretném megismételni, hogy ezek a tervek változhatnak ahogy fejlesztünk és tesztelünk; korán megosztottuk veletek, hogy megértsétek merre haladunk előre.

Termesztésen a jutalmak csak az egyik részét képezik azoknak a dolgoknak, amiken a PvP csapattal dolgozunk. A többi projektről is részletesen beszámolunk majd, ahogy azok is kezdenek kiforrani.

Hogy többet megtudjatok a jutalom változásokról, csatlakozzatok hozzánk pénteken 23:00-kor az első “Ready Up” epizódra, mely egy új kéthetente jelentkező show a Guild Wars 2 Twitch csatornáján, témája pedig az sPvP. Ezen a héten a PvP csapat azt vitatja meg, hogy mik a rövidtávú projektek majd elmagyarázzák azt is, hogy ezek hogyan illeszkednek a teljes nagy képbe.

Köszönöm és találkozunk a játékban!

John

Eredeti cikk: GuildWars2

Advertisements
Kategóriák:PvP
  1. 2013. december 6. - 23:33

    “A már meglévő PvP skin-eknek továbbra is lesz értéke, így az csak előnyödre válhat, ha folytatod a kollekciód gyűjtögetését.”

    Mondana valaki példát erre az “értékre” és “előnyre”?

    • 2013. december 7. - 00:10

      Ha jól értelmeztem félre, akkor ez azt jelenti, hogy ha én 120 goldot költöttem a T3 szettemre, akkor cseszhetem az értékét, mivel mostmár pvp-ből pve-re is átrakhatom? Ezenfelül összevonják a gold és gloryt? Mégis mi a fene ez? Valaha volt talán legnagyobb hülyeség, ami még engem, aki alapvetően elnézi a játék sok rossz oldalát, még engem is felháborít… Ja és csak azért osztják meg velünk, hogy megértsük, vagy, hogy segélykiáltásként: “Nyugi srácok még foglalkozunk ezzel a játékkal, bármennyire is úgy tűnik tojunk rá, úgyhogy maradjatok, KÉRLEEEEEEEK!” foghatjuk fel??!!
      Na jól van ANet, ha ez bekerül, minusz 1 játékos, másról nem nyilatkozhatok.

      • Zarache
        2013. december 7. - 00:39

        Szia mar mesz is? :D

      • Sárki
        2013. december 7. - 06:59

        Többet ér a pvp-s verzió, mint a te 2 nap alatt összefarmolt páncélod már ne is haragudj.

      • Mephike
        2013. december 7. - 07:03

        Nem akarom védeni az ANetet, de pl a saját szemszögemből tök mindegy milyen armor lesz pvp/pve területeken.
        1. Gyakorlatilag bárki bármilyen cuccott össze tudott rakni már több mint egy év alatt. Persze ha 6-8 karija van, akkor ott már ez jóval nehezebb.
        2. A T3-as skin megszerzése pvp-ben nem 5 perc, nem is 50 ha nulláról kezded a játékot. Szóval szerintem simán kell annyi időt eltölteni ott, vagy még többet is, hogy meglegyen a T3-as armor.
        3. Továbbra is tartom azt a véleményem, hogy lényegtelen, hogy ki miben rohangál, ha: dungeonban egyfolytában fekszik, ha WvW-n/spvp-ben képtelen csapatban dolgozni, stb stb…

      • Gandarel
        2013. december 7. - 10:00

        A T3 cultural armor ha nem tévedek Pvp rank 80-hoz van kötve, aminek az elérése 4 évbe telik.

        Viszont ha eltörlik a jelenlegi rendszert, engem is aggaszt, hogy lesz megoldva. Én azért bevezetnék valami glory szerű dolgot csak jobban megoldva. Csak golddal nem lehet normálisan megoldani.

        GW1-ben is behozhattad a PvE armorod PvP-re, engem nem nagyon zavar, amennyiben PvP-ben is hasonló sebességgel lehet elérni.

      • nemetharnold
        2013. december 7. - 12:41

        Sárki: Már ne is haragudj, ki a fene merte itt leszólni a pvp-t a pve-vel szemben? Hm? Értelmezd mit írtam: Azt kifogásolom, hogy mégis miért kell összekötni a kettőt, mikor jól megmondták, hogy külön lesz választva. És a farmolást illetően, én még akkor szedtem össze mikor azért nem jutalmazták ilyen jól a dungeonoket, nagyobb eventeket, stb… goldal. Most már azért jóval könnyebb lenne, de akkoriban én azt hiszem büszke lehettem a gearemre. Ha farmoltam, ha nem. Egyébként, a jelenlegi “becsatlakozok és pvp-zek” dolog mi, ha nem farm? A zerg nyer, mint mindenhol a játék egyéb szegleteiben.

  2. Gandarel
    2013. december 7. - 10:17

    A tegnapi livestreamben kiderül, hogy…

    1) A PvP armorokat majd be lehet zúzni és luck-ot fog adni, ami majd kelleni foga Pvp rewardokhoz. Zseniális. PvE patch eddig.
    2) Legalább megtartják a rangokat! Ráadásul megnövelték a soloque és teamque győzelemért járó mennyiséget.
    3) Nem lesz külön PvE és PvP gear, csak gear.

    Szerintem a Tome túl olcsó. Meg a bagek is.

    Ami egyáltalán nem tetszik az az, hogy a PvE playereknek tényleg odaüt a patch és minden az értékét veszti. 15k glory 7 gold és 50 silver egy full orrian armor? Ez vicc… 15k gloryja még a casual PvE farmereknek is van, és így meg tudják majd venni a full orrian armort.

    Solo arena win 25 silver :DDDDDDDDD Hát ezzel nem lettünk kisegítve. Legalább lennének egyedi itemek amiket eladhatunk mint ez a fix semmi.. a bukásért a fele jár, alig várom hogy telelegyen afk botokkal az egész hely. (nem mert annyira jó a reward, hanem mert amíg valaki tol egy dungeont bedobja a second accját Pvp-re..)

    • gwfan21
      2013. december 7. - 11:18

      Tome miatt kell majd PVP-znem :( :D

      • Csubakka
        2013. december 7. - 11:21

        Hála istennek,hogy Tome cuccot vehetek már lusta vagyok szintezni :D

  3. 2013. december 7. - 13:42

    Nemmegmondtammárjórég, hogy amíg itt Goldokkal veszünk dolgokat, folyamatos kín-szenvedés lesz és igazságtalanság farmerek javára?
    ACHIEVEMENT-FCKIN-POINTS.
    Unlockoljuk már a dolgokat igazi játékkal és teljesítményekkel.
    Nesze nektek Zenith sett, nehogy még kezdő karakterek is “authentikussan” nézzenek ki.
    Kell az öt féle effekt karakterenként O.o ?!

  4. Gandarel
    2013. december 7. - 17:35

    Amúgy keddtől egy 200glory-s chestet adnak a játékhoz amiben magasabb szintű, akár rank 80-as itemek is megtalálhatóak lesznek! 200 glory egy copper rank reward chest ára, szóval mindenképpen megéri.

    Továbbá az itemek lebontásával luck-ot is kaphatunk. Én 400,000 gloryt szánok erre a célra :D 120k-ból mesmernek wvw-re szintek, utána esetleg cultural armor és még marad is. Bár a cultural drága lesz gold téren.

  5. 2013. december 7. - 19:00

    Srácok, kell valami h itt tartsuk a PVPző embereket akik még nem unták meg a conquest módot!!!
    – Adjunk hozzá még egy új conquest pályát!
    – Variáljuk meg a ruhákat úgyis az érdekli a PVP-seket?
    – …
    – Adjunk hozzá normális új gamemodokat mint pl TDM, CTF?
    – …
    – YOU ARE FIRED!!!!

  6. Zarache
    2013. december 8. - 12:25

    Latom meg mindig nem linkelte senki ezert itt van :)
    http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/1s9xpo/pvp_developer_livestream_notes/

  7. 2013. december 8. - 12:30

    Most 5x reward jár a Tpvp-ért,lehet huzni a pvp-t is (én 6 rankot léptem tegnap)

    • 2013. december 8. - 14:42

      Na ja, de mennyiről mennyire? Mert ugye minél magasabb rank, annál több pont kell hozzá.

      • Gandarel
        2013. december 8. - 15:47

        Nekem az hogy tegnap sikerült fél kis csíkot húzni az már egy epic dolog volt, hála az új rewardoknak.

  1. 2014. február 14. - 17:55

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: