Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2013. 11. 26.

Frissítések 2013. 11. 26.

fractured_header

Megérkezett a frissítés, mely angolul lejjebb olvasható. A fordítás ezúttal csúszni fog a szakdogai hajrám miatt, hacsak valamelyik szerkesztőtársam nem dobja be magát. :) Megértéseteket köszönjük!

ÉLŐ VILÁG

Fractured!
Öt új fractal

  • Három általános fractal:
    • Thaumanova Reactor: Kerekedj fel egy teljesen új történelmi kalandra és utazz a balsorsú erőmű robbanás előtti utolsó pillanataihoz. Ahogy a fractal skála növekszik, még több lehetséges kimenetel válik elérhetővé.
    • Molten Weapons Testing: Csatlakozz Brahamhez és Roxhoz a Molten Facility dungeon epikus újramesélésében.
    • Aetherblade Retreat: Csatlakozz Ellen Kielhez miközben Aetherblade kalózokkal harcol az Aetherblade Retreat dungeon egy részében.
  • Két boss-szintű fractal:
    • Molten Retribution: Harcolj a Molten Facility legendás boss-aival ebben a boss-szintű fractal-ban.
    • Sky Pirates: Éld át újra Captain Mai Trin és First Mate Horrik kihívását.

Történet

  • Ahogy azt a Captain Council megüresedett helyéért folyó kampányban megígérte, Ellen Kiel megkezdte a Thaumanova Reactor vizsgálatát a Mistlock Observatory-ban.
  • A játékosok teljesíthetik ennek a fractal-nak a speciális story verzióját, amikor először lépnek be a Fractals of the Mists-be ezen tartalom ideje alatt.

Mistlock Instabilities

  • A Mistlock Observatory-val való játszadozás, hogy bizonyos pillanatokat célozzon meg, de-stabilizálta a Mistlock folyamatot. Emiatt, egyedi Mistlock Instability-k következnek be 31-es fractal szinten.
  • A Mistlock Instability-k speciális módosítók, melyek különböző módon hatnak a játékosokra és a csapatuk kalandjaira a fractal-ban. Ezek lehetnek bármik, az egyszerű condition-öktől az alattomos plusz lény támadásokig.

Fejlesztések az Agony Resistance-on/Infused felszerelésen

  • Most már minden infuse-olt ascended felszerelésnek van egy speciális infusion slot-ja, melybe Agony Resistance infusion-t lehet rakni.
  • Agony Resistance infusion-öket a fractal jutalomládákban lehet találni.
  • Minden már meglévő, infuse-olt ascended felszerelésnek alapból van egy +5 Agony Resistance infusion-e, a természetes +5 Agony Resistance helyett.
    • Az Agony Resistance infusion-ök +1 vagy több Agony Resistance-ot adnak.
    • Az Artificier-ek kombinálni tudnak két ugyanolyan Agony Resistance infusion-t egy Thermocatalytic Reagent-tel, hogy egy darab, erősebb Agony Resistant infusion-t készítsenek.
  • Az újonnan készített vagy drop-olt infused ascended felszereléseknek üres Agony Resistance slot-jaik lesznek.

Általános fractal fejlesztések

  • A fractal választék most azon alapul, hogy a csapat hány fractal-t teljesített eddig a futam során. A hosszabb, nehezebb fractal-ok kevesebb eséllyel kerülnek be első fractal-nak.
  • Mostantól minden fractal szint egy boss-szintű fractal-al zárul. A Solid Ocean, a Molten Retribution és a Sky Pirates fractal-ok mind ebbe a kategóriába tartoznak.
  • Az Unshakable lények többé nem kapnak 5-nél több stack defiance boon-t a fractal-okban.
  • A fractal nehézségének skálázódásán módosítottunk. Az ellenfelek életereje, sebzése és száma most már sokkal fokozatosabban skálázódik.
  • Az Agony sebzést szintén csökkentettük több szinten.
  • Most már lehetséges megcsinálni az 50-es szintű fractal-t, még a hatalmas agony sebzés ellenére is. Ugyanakkor a fractal-ok jelenleg 50-re vannak korlátozva.További szintek a jövőben válnak elérhetővé.
  • A fractal szintek mostantól account alapúak.
  • Számos bug javítás és egyensúlyi változás történt a korábbi fractal-okkal kapcsolatban.

Fractal Leaderboards

  • With this release, players will be able to track their progress on a new leaderboard that displays their fractal rank.
  • In the case of a tie, the first player to achieve that rank will be listed higher.
  • The leaderboard will be posted on GuildWars2.com once they have been populated with enough data.

Rewards

  • Daily coin rewards for fractal completion are now more consistent with other dungeons. There are now separate daily rewards per every ten levels of the fractals (1 – 10, 11 – 20, and so on).
  • The Fractal weapons have been converted to weapon skins.
  • Recipes for a new rune and a new sigil will now drop exclusively in the fractals:
    • Superior Rune of Resistance grants bonus toughness, a reduction in condition duration, and aegis upon using a signet.
    • Superior Sigil of Momentum grants a stacking toughness bonus on kills.
  • Completing the Fractured! meta-achievement awards the player a bag of ascended crafting materials.

Achievements

  • Completing a fractal will fulfill a daily achievement each day of the Fractured! release.
  • Each unique fractal completed during the Fractured! release will fulfill a corresponding Living World achievement.
  • The Fractured! meta-achievement requires players to complete a combination of 11 daily fractals and/or unique fractal achievements.

Exotic Drop

  • The Endless Fractal Tonic is an endless transformation tonic that allows players to temporarily appear to be various creatures from the Fractals of the Mists dungeons. The tonic is more likely to drop at higher fractal levels.

The Nightmares Within
Rewards

  • The Tri-key Chest has been updated to include more loot bags, more Dragonite Ore, and a chance at Scrolls of Knowledge and Tomes of Knowledge.
  • The Toxic Hybrid will now drop a piece of the Tricolor Key every time he is defeated.
  • Sergeant Walters, located in the base of the Tower of Nightmares, will now accept players’ Pristine Toxic Spore Samples for the Toxic Spore Sampler achievement. She will accept extra Pristine Toxic Spore Samples as trade for various new crafting recipes, Tricolor Key pieces, and the Antitoxin Spray healing skill.

NEW FEATURES AND CONTENT
World vs. World

  • A new area has been added to the Obsidian Sanctum jumping puzzle!
    • The Borderlands Bloodlust effect has been disabled in Obsidian Sanctum.
    • Players can now enter Obsidian Sanctum directly from the drop-down menu of the WvW panel.

Items

  • Additional recipes for ascended back-item pieces have been added to the Mystic Forge for players who don’t play the fractals.
    • All of the ascended back-item pieces that required 1 vial of Condensed Mists Essence can now be forged with Bloodstone Dust instead.
    • A total of eight recipes have been added.

BALANCE, BUG-FIXING, POLISH
General

  • Sylvari cultural armor updates—light tier 1 (female only), light tier 3, medium tier 2, and medium tier 3: textures, specularity, and dye channels have been predominantly restored to the state before the last update, while balancing them to work with the glow material.
    • For the medium tier 2 leggings, the dye-to-skin area was largely combined to a supporting channel to give full texture and glow-color control. The armor-glow shader has been tweaked to allow full saturation range of the glow color, as will be dictated by the saturation of the texture. This shader affects all plantlike sylvari armors that have glow: sylvari cultural, Nightmare Court, and sylvari town clothes.

Items

  • Gathering tools can no longer be unequipped while gathering.

Profession Skills
Elementalist

  • Fire Shield: The aura of this skill now applies to 5 targets when traited with Powerful Aura, up from 4.
  • Shocking Aura: The aura of this skill now applies to 5 targets when traited with Powerful Aura, down from 6.
  • Zephyr’s Speed: This trait now always grants movement speed while attuned to air and also functions with Lingering Elements.
  • Stone Flesh: This trait now always grants toughness while attuned to earth and also functions with Lingering Elements.
  • Signet of Air: The tooltip now displays the proper movement-speed increase of the boon when this skill has been activated while traited with Written in Stone.
  • Stop, Drop, and Roll: This trait will now only go on cooldown when burning or chilled is removed.
  • Soothing Mist: Updated the skill fact to indicate the correct rate at which Soothing Mist is applied.
  • Healing Ripple: This trait now indicates the correct healing amount when in a PvP map.
  • Ether Renewal: Adjusted the skill fact to better describe the functionality of this skill.

Engineer

  • Tool Kit
    • Throw Wrench: Removed the healing functionality from this skill. It now applies 2 stacks of vulnerability each time it hits an enemy.
    • Smack: Added a turret-healing fact.
    • Whack: Added a turret-healing fact.
    • Thwack: Added a turret-healing fact.
  • Power Wrench: Updated the description and skill fact to indicate the actual functionality of this skill.
  • Poison Grenade: These grenades now display a red ring for enemies and a combo ring for allies.
  • Grenade Barrage: This skill now launches 7 grenades when traited with Grenadier, instead of having a 50% chance to launch 6 or 8 grenades. These grenades now display a red ring for enemies and a white ring for allies.
  • Autotool Installation: Updated the trait fact to indicate the correct amount of health restored to turrets.
  • Automated Medical Response: This trait now recharges Antitoxin Spray, the human racial skill Prayer to Dwayna, and the sylvari racial skill Healing Seed.
  • Rifled Turret Barrels: The range bonus has been increased to 50%. Several turret abilities have been modified to reflect this change.
  • Rifle Turret: The range has been increased from 1400 to 1500 when traited with Rifled Turret Barrels.
    • Automatic Fire: This skill is now affected by Rifled Turret Barrels.
  • Harpoon Turret: The range has been increased from 1400 to 1500 when traited with Rifled Turret Barrels.
    • Automatic Fire: This skill is now affected by Rifled Turret Barrels.
  • Flame Turret: The base range has been increased from 450 to 500. The range has been increased from 600 to 750 when traited with Rifled Turret Barrels.
    • Smoke Screen: This skill now functions with Rifled Turret Barrels, increasing its radius from 240 to 360.
  • Net Turret—Electrified Net: This skill now functions with Rifled Turret Barrels, launching at foes up to a 900 range (previously 600) when traited.
  • Rocket Turret: The base range has been lowered from 1200 to 1000. The range when traited with Rifled Turret Barrels remains at 1500.
    • Explosive Rockets: This skill now functions with Rifled Turret Barrels, increasing its range from 1000 to 1500.
  • Thumper Turret—Thump: This skill now functions with Rifled Turret Barrels, increasing its radius from 240 to 360.

Guardian

  • Symbol of Protection: This symbol now has the appropriate duration increase when traited with Writ of Persistence.
  • Purging Flames: Updated the skill fact to show the correct condition duration reduction (33%).
  • “Stand Your Ground!”: Added a skill fact for number of targets.
  • Binding Jeopardy: Facts from this trait will now show up on skills that immobilize.
  • Ring of Warding: Added a skill fact for the light field generated by this skill.

Mesmer

  • Phantasmal Warden: This phantasm will now properly try to enter the attack range of its target before using its skill.
  • Imbued Diversion: Added a radius trait fact.
  • Empowered Illusions: This trait now indicates a damage increase for phantasms.
  • Illusionary Duelist: This skill no longer indicates a loss of damage when traited with Empowered Illusions.
  • Vortex: Updated the range indicator to use the proper range. Added a radius skill fact. Added a skill fact for initial pull radius.

Necromancer

  • Putrid Mark: Changed the description to match the actual functionality of this skill.
  • Marks: Fixed an issue that caused staff marks to go on full cooldown when aborted/interrupted.
  • Shadow Fiend—Haunt: Updated the blind skill fact to display the proper duration.

Ranger

  • Kick: Adjusted the range fact on this skill to match the proper attack range.
  • Frost Spirit: Decreased the hit-point value of the underwater version of this spirit to be consistent with the land version. Summoning the spirit will now put its activated skill on a 1-second cooldown; this will fix an issue that caused the skill to begin recharging without firing when activated immediately.
  • Stone Spirit: Decreased the hit-point value of the underwater version of this spirit to be consistent with the land version. Summoning the spirit will now put its activated skill on a 1-second cooldown; this will fix an issue that caused the skill to begin recharging without firing when activated immediately.
  • Storm Spirit: Decreased the hit-point value of the underwater version of this spirit to be consistent with the land version. Summoning the spirit will now put its activated skill on a 1-second cooldown; this will fix an issue that caused the skill to begin recharging without firing when activated immediately.
  • Sun Spirit: Decreased the hit-point value of the underwater version of this spirit to be consistent with the land version. Summoning the spirit will now put its activated skill on a 1-second cooldown; this will fix an issue that caused the skill to begin recharging without firing when activated immediately.
  • Spirit of Nature: Added radius and time-interval skill facts. Decreased the hit-point value of the underwater version of this spirit to be consistent with the land version. Summoning the spirit will now put its activated skill on a 1-second cooldown; this will fix an issue that caused the skill to begin recharging without firing when activated immediately.
  • Signet of the Wild: Rangers will now be able to interact with objects when they use the active portion of the signet and have Signet of the Beastmaster traited.
  • Mercy Shot: Fixed an issue with the trait fact that caused multiple damage facts of the same type to appear.
  • Eagle Eye: This trait now indicates the damage increase in its facts.
  • Sharpened Edges: Fixed a bug that caused this trait to display an incorrect chance on critical hit.
  • Intimidation Training: Updated this trait to display on the activated abilities for the Jungle Spider and Black Widow pets.
  • Hide in Plain Sight: Added a camouflage trait fact.

Thief

  • Basilisk Venom: This stun will now apply after a strike, instead of on a strike, to prevent crowd-control attacks (like Headshot) from overriding the stun.
  • Cluster Bomb: The bleeding skill fact now displays the proper bleed stack and duration. Added a radius skill fact.
  • Fire Cluster Bomb: Added skill facts to describe the functionality of this skill.
  • Smoke Bomb: Removed the old shadowstep fact.
  • Fleet of Foot: The conditions will now be removed at the beginning of the dodge roll instead of at the end. This trait will now only go on cooldown when crippled or weakness is removed.
  • Potent Poison: Updated the thief skills that caused poison to reflect the extended duration that this trait applies.

Warrior

  • “Fear Me!”: Replaced the range fact with a radius fact.
  • “For Great Justice!”: Replaced the range fact with a radius fact.
  • “Shake It Off!”: Replaced the range fact with a radius fact. Added a skill fact for removed conditions.
  • “On My Mark!”: This skill will now properly use a 1200 range.
  • Vigorous Focus: Fixed a bug that was granting 8 seconds of vigor on stance use instead of the intended 6 seconds. Skills affected: Balanced Stance, Endure Pain, and Berserker’s Stance.
  • Fast Hands: This trait will no longer trigger a 5-second recharge when swapping to or from bundles.
  • Earthshaker: Fixed a bug where this skill would occasionally fail to consume adrenaline.

World vs. World

  • Borderlands Bloodlust no longer applies to NPCs.
  • Town clothes and toys have been disabled in WvW.
  • Fixed a bug preventing some players from unlocking the WvW Dawn of the Season achievement.

Structured Player vs. Player

  • The ratings for matchmaking and leaderboard standings in PvP have been reset.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE
New Items and Promotions

  • Flamekissed light-armor skins, Flamewalker medium-armor skins, and Flamewrath heavy-armor skins are now available in the Style category of the Gem Store. These fiery armor skins can be purchased for 800 gems each.
  • WXP Boosters continue to be 10% off until the end of WvW season 1. WXP Boosters can be purchased from the Gem Store in the Boosts category for 135 gems each or 495 gems for a pack of 5.
Reklámok
  1. Punisher
    2013. november 26. - 20:51

    Gemstore Armor WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
    Charron WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    • 2013. november 26. - 21:18

      Reskin.

      • Punisher
        2013. november 27. - 02:15

        jah vigil garb és noble’s pants keveréke, a többi meg ugyis alig látszik, csak épp semmi köze a human t3-hoz.
        Ha majd az asura t3 heavyt dobják be gemstore-ba remélem nem vmi teljesen mást adnak be a charroknak amit épp egyszerübb volt ráhuzni…

  2. 2013. november 26. - 21:00

    “Town clothes and toys have been disabled in WvW.”
    Héteztmostmééé’? Tök jó volt non-combat ruhában futni nagy Norn Warriorral hegyes varázslósipkában, legbénább színekkel befestve. Kevesebb skint kell betölteni, vagy mi? Nemá!

    • Punisher
      2013. november 26. - 21:06

      ne fussanak executioner axe-al :/

      • 2013. november 26. - 21:19

        Óóó, akkor nem lesz varázslósipka és “Deja vu!” kiabálása a franciáknak, amikor túlerőben is menekülnek. Executioner Axe mondjon le!

  3. Eszem
    2013. november 26. - 21:03

    Vicces ez a reaktor, meghalsz nincs wp, hogy éledj, legalábbis az elején :D

  4. szilassim
    2013. november 26. - 21:09

    Szerintetek megéri fractalt farmolni ha ráuntam a sima eventezésre?
    mármint karma ügyileg

    • Sárki
      2013. november 26. - 21:15

      Persze. Csak sajnos mivel a story blokkolja a rendes fractalt és a story meg bugos (am jó kis insta), így konkrétan a fotm nem elérhető meghatározatlan ideig. De legalább kaptunk egy (állítólag) reskinned gemstore armor szóval mostantól csak arról akarok hallani, hogy ki hány darabot vett a fizetéséből :D

      • 2013. november 26. - 21:19

        Nem állítólag. Light: human cultural t3, Medium: Mistwalker (WvW), Heavy: Pit Fighter.

  5. 2013. november 26. - 21:18

    inventory -> fogaskerék -> show rarity

  6. Sárki
    2013. november 26. - 21:31


    Ennyi volt, már annyit se érünk, hogy legalább ötletes dolgokat kapjunk a pénzünkért? Másfél évvel a játék megjelenése után már új armorokat se tudnak kitalálni?

    • 2013. november 26. - 21:45

      Orákulum, mi lesz még március elején, másfél évvel a megjelenés után? ;)

      • Sárki
        2013. november 26. - 21:52

        Ne kötözködj :D Amúgy meg tökmind1. Ez a lépés sokkal súlyosabb mint ahogyan látszik. Innentől kezdve bármikor betehetnek új armorokat, fegyvereket, bármit, ami plusz erffecteketz tartalmaz a nem pénzes cuccokhoz képest. Eljöhet még az az idő, amikor a legendaryk plusz 2 effekttel ott csücsülnek a gemstoreban 800 gemért. Ez most lényegében ugyanaz, mint a p2w játékokban a felturbózott fegyverek, csak itt a skinekkel játszák el, mert tudják, hogy gw2ben a skinekért megy a grind, nem az erősebb fegyverekért… egyenlőre. Nem látom mi a különbség ma bármilyen p2w játék és a gw2 között… A manifesto videóra emlékszik még valaki anetnél?

      • 2013. november 26. - 22:41

        Tehát a GW2-ben a skinnel nyersz…?

      • Sárki
        2013. november 27. - 07:04

        Nem, viszont aki farmol az skinekért farmol, tehát a játék egyik legfőbb célját betették gemstoreba. Gáz ez így, hiába van még mindifg pár anet lover aki képtelen felfogni.

      • 2013. november 27. - 11:46

        Akinek a játék egyik legfőbb célja a skinek megszerzése, azt kicsit sajnálom.

        Egyrészt még mindig ízlés dolga, hogy kinek mi tetszik. Hónapok óta egy HotW-s setben mászkálok, ezek szerint én rosszul játszom? Meg minek játszom, ha már “kész” a karakterem? Ne is logoljak be többet? Várj, gyorsan csinálok egy elementalistet hogy kifarmolhassam az újabb lángeffektes (még nincs elég) csillámf*szláma skint a store-ból. Mivel medium armornak megtalálták a lehető legocsmányabbat, és az nem tetszik, így fel kell húznom egy másik karit, hogy kifarmolhassam az egyiket, nemde? Hisz ez a játék célja!

        Másrészt a skined rajtad kívül valószínűleg kb. senkit nem érdekel… Harcban, tömegben látni se lehet, kit érdekel, hogy a századik glowing effekt honnan jön? Még legendary-ból is csak a greatswordöket lehet látni/megismerni, a többit eltakarja a kabát az oldaladon… Azt se tudom, hogy néznek ki a legendary-k, és nem is érdekel, mióta norn thief mainnel láttam a shortbow-t meg a pisztolyt… Ha te ezekért a szarokért farmolsz, az a te bajod.

      • Cecilia Sunshine
        2013. november 27. - 13:07

        Minden sarkításod ellenére is, a skinek megszerzése/gyűjtése a játék egyik legnagyobb célja.

      • 2013. november 27. - 13:28

        Hát számomra nem. Akkor én nem jól játszom, vagy mi? A játék célja, hogy kikapcsolódj és jól érezd magad. Ha neked az adja ezt, hogy a giccses, röhejes ruhákat hajszolod, amik csak azért, mert magas szintűek, szépnek vannak titulálva, akkor egészségedre, de ettől még nem lesz mindenkinek ez a célja.

      • 2013. november 27. - 13:49

        Engem egyáltalán nem érdekelnek a skinek, de volt eddig kettő, ami kellett, és meg is van: Mad Memoires, Shattered Wings. Ezeket poénnak tartottam és megszereztem. A világító könyv még hasznos is sötétben, a szárny meg ment sPvP-be, hogy ne kötődjön kizárólag egyetlen karakterhez. Általánosságban meg hidegen hagynak a skinek, de megértem ha valaki azokat gyűjti, halmozza, vagy éppen salátaujjal cirógatja a rozsdás kanalat, meg ilyenek. :D

      • Sárki
        2013. november 27. - 16:02

        Strayhand: te a ritka kivételek egyike vagy, ezt komolyan mondom. De kiváncsi vagyok. 100szor feltettem már itt ezt a kérdést, most felteszem újra és szeretnék értelmes választ kapni: mivel az egész játék semmi másból nem áll csak farmolásból, mit csinálsz a játékban? Ha farmolsz, miért farmolsz?
        Amúgy nekem egyetlen 80asom van és össz. azért szereztem meg a predatort, mert az a skin tetszett a legjobban. A páncélomon meg nincsenek csilivili effektek és még csak nem is kabát :P

      • 2013. november 27. - 16:24

        Sárki :
        Strayhand: te a ritka kivételek egyike vagy, ezt komolyan mondom.

        Nem olyan ritka. Nekem szinte az összes ismerősöm olyan, hogy nem érdeklik a skinek. Azaz az nem érdekli őket, hogy hogy néznek ki. Az úgyis szubjektív és a karaktereket alig látni általában. Engem sem nagyon érdekel, hogy milyen a karakterem, és nem is azért játszom hogy a kinézetén változtassak. Ha viszont a kinézetem változik attól, ahogy játszom, az jó, azt köszönöm szépen, de nem zaklat fel túlságosan.

        Ha lenne olyan skin, ami nagyon ronda, sőt gusztustalanul ocsmány, viszont mindössze a szerveren a legügyesebb 10 ember kaphatná csak meg, akkor arra hajtanék, és büszkén viselném. Még akkor is, ha az egy rózsaszín tanga lenne egy nagydarab Norn férfin. Így viszont csak azért játszom, mert szeretek játszani másokkal együtt, szeretek chatelni is értelmes arcokkal, és annyit játszom, amennyi időm vagy kedvem van. Így sosem unom meg, nincsenek visszataszító követelmények, a magam módján csinálok mindent. Ha valamit nem szeretek, nem csinálom. A többiek is nagyon sokan így vannak ezzel.

      • 2013. november 27. - 20:20

        Mondjuk valamilyen szinten engem is érdekel a karakterem kinézete, de csak annyira, hogy normálisan nézzen ki. És ezt simán el lehet érni olcsó, könnyen megszerezhető dolgokkal, aztán ha szép lassan összejön egy drágább cuccra való, az nem baj. Nekem pl. a HotW set a norn thiefemen egy sima leather boots-szal megfelel, nornos is, thiefes is, a guardian altomon meg norn T1-2, vigil boots, meg valami alacsonyabb szintű csataszoknya, teljesen korrektül néz ki.

        Egyébként kb. ugyanazt tudom írni, amit Rertez. Az, hogy a játék csak farmolásból áll, egy elég szubjektív nézőpont. Te így fogod fel, én nem. Nekem mondjuk lehet sose lesz legendary-m meg ascendedem, az tény. Bár ha olyan szintre eljut az ascended-mizéria, hogy számottevő előnyt ad, majd lehet ráállok legalább a fegyverekre. Nem értem pl. mi a francnak kellettek fegyverek meg majd páncél is… De ha így lesz, akkor nem skinekért fogom kifarmolni ezeket, és valszeg egyből transmutolom majd a piros fegyvereket valami normálisra…

        Szóval belogolok, megnézem mi a helyzet a guilddel. Aztán kezdetnek elkezdem mondjuk csinálni a napit, vagy a living story-s achikat, hogy adjak valami keretet az aznapi játszásnak, aztán ami közbejön guildügyileg, abba ha van kedvem beszállok. Van úgy, hogy nincs semmi, olyankor esetleg kifarmolok pár goldot, megcsinálok 2-3 world bosst vagy valami ilyesmi, bár nem tudom minek, a múltkor próbálkoztam gold farmmal hogy na én most kiszedem a legendary-t, de legalább az ascended fegyókat, de 250 goldnál meguntam, azóta is annyim van.:) Semmi célom azon kívül, hogy kikapcsolódjak egy kicsit a napi meló után. Ha megunom, kilogolok, esetleg ha olyamit csinálok, otthagyom háttérben (windowed fullscreen ftw) és néha rálesek a guildchatre. Az az 1-2 óra amit pl. hétköznap rá tudok/bírok szánni, baromi hamar elszalad, jó lenne pl. WvW-zni is, csak oda most a várakozási időhöz kellene szervezni a játékot, ahhoz meg nincs kedvem, meg hadd WvW-zzenek a WvW-sek, nem akarom elvenni a helyet se… Szóval casualkodom, ettől függetlenül pl. az olyasmiket mint clocktower, queen’s gauntlet vagy mondjuk néha magasabb szintű fraktálok, egyéb nehezebb dungik ahova úgy kell összefogdosni az embereket, szeretem, csak ezekhez nem kell semmit farmolni (ok, a fraktálokhoz ki kellett szedni az agony-t, de az már vagy egy éve megvan).

      • Sárki
        2013. november 27. - 20:56

        Én is pont ugyanezt csinálom, de egy év után már csak a loot jelent motivációt, mert pveben egyszerűen nincs kihívás (kivéve high lvl fotmot). És ezzel nagyon sokan így vannak, hogy csinálják csinálják, gyűjtenek erre-arra, megszokásból lefutják a szokásos köröket és várják hogy végre történjen valami. Mert az, hogy 2 hetente másik pályán gyűtjhetjük össze ugyanazt a 10 elveszett ereklyét, ölhetjük le ugyanazt a 300 mobot és szedhetjük fel ugyanazt az 50 pitypangot az mostanra borzasztóan kevéssé vált. Szépen lassan itt fogják sokan hagyni a játékot, mert az, hogy már új armort se tudnak kitalálni, a story okádék, a tálalás rossz és a bossok is könnyen legyőzhetők (recator end boss=liadri), ráadásul spvp egy vicc, ez kezd iszonyatosan kevés lenni és azért lassacskán elkezdenek szállingózni a riválisok. Nem hiheti komolyan senki, hogy ezek a tartalmatlan tartalmak bárkit vissza fognak tarattani a lelépéstől ha kapunk egy reális választási lehetőséget az mmo piacon…

      • 2013. november 27. - 21:15

        Pont a riválisok miatt olyan a GW2, amilyen. Minek erőlködni? Vakok közt a félszemű… Annak drukkoltam, hogy a Blizzard jelentsen be valami nagyon durva dolgot a Blizzconon, és akkor az ArenaNet jobban összekapja magát. De nem. A WoW új kiegészítőjére nagyon sokat kell még várni. Még az EQ Landmark sem jön ki február előtt, pedig az csak egy “pályaszerkesztő”. Wildstar is hol van még, meg egyáltalán mit ad? Kiadják endgame nélkül, ahogy minden MMO-t, aztán szépen felépítgetik, amíg a játékosok fejlődnek, és lehet menni később megint 40-es raid-ekbe. ESO meg hát nem tudom, olyan semmilyen az egész, pedig elvileg szeretnem kellene… És mindegyik havidíjas.

  7. Sárki
    2013. november 26. - 21:38

    ja és persze scarlet robbantotta fel a reactort az eghyik officialos spilerezös topic alapján. Komolyan, hát hol van ez a játék gw1hez képest???????

    • Gandarel
      2013. november 26. - 22:34

      Amikor megjelent Scarlet a partyból 3-an ragequiteltek :DDD

    • tajtosz
      2013. november 27. - 08:15

      de legalább akkor most mindenki örülhet, hogy nem az abaddon fractal került be és annak a sztorijába erőszakolták bele ezt a káposztát

    • Kaat
      2013. november 27. - 08:45

      Sejthető volt, hogy megint ő van a háttérben. A végén kiderül, hogy ő ébresztette fel a sárkányokat is.
      Remélem Wintersday alatt nem jelenik meg.

      • Sárki
        2013. november 27. - 16:04

        inquest-scarlet->inquest-infinite coil reactor->inf. c. reactor->sárkányok erejével kapcsolatos kutatás+scarlet=ő a 6. sárkány, remélem kiderül :D
        Ja és remélem wintersdaykor is ő lesz a public enemy.

      • Kaat
        2013. november 27. - 17:53

        Ááá akkor már a sárkányok is gépek amiket ő csinált, sokkal “eredetibb”
        A végén egy hógolyó csatában győzzük le.

  8. Sárki
    2013. november 26. - 21:47

    Viszont a high lvl fractalokon a negatív hatások rohadt jók :D Lesz olyan h elite skill használat=meghalsz XD

    • Solefald
      2013. november 26. - 21:52

      Miért használ valaki elit skillt ebben a játékban? 90%-uk nevetséges. ^^

      • Sárki
        2013. november 26. - 21:53

        Én engivel a buff óta szinte csak mistfire wolfot használom :D Az még a legjobb elérhető elit nornként és még illik is a szellemfarkas a fajhoz :P

      • Stan
        2013. november 26. - 21:54

        pont a maradék 10% miatt :)

      • 2013. november 26. - 22:06

        Pl. 6*Lyssa rúna miatt. “When you use an elite skill, lose all conditions and gain all boons for 5 seconds.”

      • Sárki
        2013. november 26. - 22:10

        4 orb+2 altruism rune szvsz hasznosabb.

  9. 2013. november 26. - 22:42

    Agony infusion kereskedhető.

  10. Shantey
    2013. november 27. - 02:40

    Enyhe spoiler azoknak, akiket érdekel merrefelé halad a Scarlet story.

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/lore/Does-lore-matter/first#post3266722

  11. gwfan21
    2013. november 27. - 10:47

    Ez az új fractal akkora egy kalap hatalmas s*ar, hogy valami hihetetlen… :D Azért kicsit, nagyobb sztorit vártam köré. Remélem Abbadon jobb lesz majd.

    • Shantey
      2013. november 27. - 12:12

      Nem úgy volt, hogy biztosan csak a megszavazott kerül be?
      Ezek után meg be ne tegyék, mert ha összekötik Scarletet meg a GW1-t valamivel, az összes veterán agyvérzést kap.

      • gwfan21
        2013. november 27. - 15:13

        Annyit mondtak azóta, hogy valamikor a jövőben bekerül(het). Nekem nincs bajom Scarlettel, de ha meglépnék amit írsz az már nekem is sok lenne. Főleg, hogy egy káposzta.

  12. mivanmi!?
    2013. november 27. - 12:06

    lvl 31 es fractal dobott egy nem infused gyűrűt másnak sem esett jobb :D ennyit az új droprol

    • 2013. november 27. - 13:37

      Öm, technikailag infused már nem létezik. Csak olyan, amiben van egy Agony Infusion slot.

  13. mivanmi!?
    2013. november 27. - 12:09

    na jó bocs hogy le írtam egy kör alatt :D , amugy legalább vannak uj pályák és dob goldot a végén

    • Sárki
      2013. november 27. - 19:42

      Naja, lvl 20on 1,10g-t… Vicc. A 10es agony resist ára meg 400g :D

      • Punisher
        2013. november 28. - 00:34

        lvl30-on 1,20g csak hogy látszódjon hogy skálázódik :D

  14. Gandarel
    2013. november 27. - 15:24

    Shantey :
    Nem úgy volt, hogy biztosan csak a megszavazott kerül be?
    Ezek után meg be ne tegyék, mert ha összekötik Scarletet meg a GW1-t valamivel, az összes veterán agyvérzést kap.

    Mondták többször is hogy “sose tudhatjuk mit hoz a jövő” – alapból ezt egy “felejtsd el”-nek venném, de mivel egy dev 2 perccel az “Abaddon-t akartam, csalódott vagyok” topic után írta először, így biztos hogy nem csak megnyugtatni akarták a playereket, mivel még lázongás sem volt. Biztosra veszem, hogy lesz.

    És tökéletesen kapóra jön hogy ez jön 2.-nak. Scarletet bedobták ide, elsz@rta az egész storyt, van egy Scarletes CoE 2.0 (nem mintha nem mondtam volna annó..) – DE! ez azt jelenti, hogy bónuszban bepakolhatják az Abaddon fractált, és oda már nem kell semmi Scarletet rakniuk.

    U.I.: megmondtuk, hogy inquest szabotázs volt az egész, de “ah nem, biztos nem lol biztos nem coe 2.0 lesz lol” – pedig de, és egy ritka nagy sz@r :D

    • gwfan21
      2013. november 27. - 15:37

      ritka alkalmak egyike, hogy egyet értek veled

    • Sárki
      2013. november 27. - 16:07

      Amúgy a wp akció feltűnt bárkinek is? :D Csak hogy tudjam: nem volt teljesen értelmetlen a sok száz “bölcs” gw2es vérpistikének kielre szavazni.

      • Bubi
        2013. november 27. - 17:14

        0 copper-ből sajnos nem csökkentettek, pedig akkor egész nap wp-tem volna :D
        (Igen, WvW-ben ingyenes a wp :) )

      • Shantey
        2013. november 27. - 18:13

        Rata Sumból az 5 ezüstös port Ebonhawkeba volt kb 3 ezüst, kis távolságban fel sem tűnt. Szóval nem, nem érte meg.

        Amúgy meg bewbs. (.)(.)

  15. 2013. november 27. - 21:20

    Milyen okádék skin már megint. Ráadásul egy amatőr reskin az egész O.o
    JK3 filesre 12 éves gyerkőcök jobbat töltöttek fel anno… 7 éve!

    • mivanmi!?
      2013. november 27. - 23:31

      ki a g…it érdekel ? :D örülj hogy van +1 dolog a játékban mostmár húzz már el a pi….ába.

      • Shantey
        2013. november 28. - 00:19

        ^ Ide egy bant, köszi.

      • 2013. november 28. - 01:35

        Ide nem ban kell hanem egy kicsi ügyes moderátor olló.
        Külömben igaza is van, miért kell _ÁLLANDÓAN_ fikázni?

      • Sárki
        2013. november 28. - 06:52

        Azért mert nem mindenki igénytelen mint ti. Persze gondoltam hogy titeket a t3 cult koppintzása sem zavar, pitypangnézegetéshez elég a masterwork skin. Azért van már karitok lvblé 80on ugye? Csak hogy biztosan értékelhető legyen a szivárványokádásotok :)

      • Kaat
        2013. november 28. - 08:44

        Teljesen értelmetlen volt felháborodni Royal hozzászólásán, mert igaza van. Az egy dolog, hogy a medium és a heavy ronda, de, hogy egy meglévő T3 armort dolgoztak át, gusztustalan. Most bárki megszerezheti (tudom, hogy azóta kivették), olcsóbban, illetve ami rosszabb (szerintem) nem csak human karakterek. Ennyi erővel mi értelme a cultural armoroknak? Ez megint egy amatőr húzás volt a részükről, sajnos nem az első.

      • 2013. november 28. - 09:20

        Alapvetően örülök az új skineknek, de ha már egy éve nem jött olyan ami tetszene is, kissé elszomorító.
        Annyi biztos, itt velem van a “baj”, nekem túl kifinomult az ízlésem, nem ám a fejlesztőkkel, akik bőven megtehetnék minden ízlés kielégítését ;)

      • Kaat
        2013. november 28. - 09:33

        Ez meg már mindenkinél eltérő mi tetszik neki, nekem tetszett a Phoenix armor, meg is kapta az elém. A többitől én sem voltam elájulva, a többi karin van cultural, dungeon, craft armor vegyesen.

      • 2013. november 28. - 09:55

        Mondjuk speciel ezzel az update-tel kapcsolatban egyetértek Sárkival. Eladják a fraktált mintha új lenne, bemész, kapsz egy intrót, mintha most kezdenéd, miközben már százszor végigcsináltad.:) A living world update meg annyi, hogy csinálj meg minden fraktált egyszer. Ok… Számomra egyébként az sem tiszta, hogy akinek megvan a 45-55 AR-e, annak minek több lvl 50-ig. A három skin meg tényleg egy nagy nulla, szánalmas hogy egy átszínezésre tellett. Vajon hány ember fogja megtartani az új light skint?

      • Sárki
        2013. november 28. - 16:55

        Magitech medium sztem nagyon jó, pláne gasmaskkal megtámogatva, a karim tiszta space marine lett (mondjuk az már más kérdés, hogy mennyire illik egy fantasy játékba :D).

    • mivanmi!?
      2013. november 28. - 23:57

      nekem csak egy gondom van 10 ezer forintos játék és olyan dolgokat várnak el egyesek mint ha fizetős játék lenne és kéne valami + kapniuk , pedig amit fizettek annak igyis a 100x orosát már megkaptuk szerintem az összes más játéknál ennyi pénzért negyed annyit nem kapni ( go wow ozni fizetel kapsz uj dungikat itemeket amit akarsz de havonta fizetsz . gw2 nem fizetel semmit örüjunk hogy kapunk valamit )

      • thalrador
        2013. november 30. - 13:52

        I think it’s trying to communicate…

        Valami ismeretlen tünde nyelv lehet….

      • Gandarel
        2013. november 30. - 14:03

        Vagy adjanak valami normálisat vagy bele se kezdjenek. 2 hetente kapsz pár grindelhető achit és minden update-al egyre jobban megölik a lore-t meg az in-game gazdaságot, hát tényleg komolyan hálás vagyok nekik.

      • Sothor
        2013. december 4. - 15:59

        A szar akkor is büdös ha ingyen adják.

      • Sárki
        2013. december 4. - 19:31

        Ingyen? Én úgy látom, hogy kapunk kéthetne 10 gagyi achit ami köré építenek két sornyi loret és kapunk hozzá kismillió gemstoreos cuccot amit a sok hülye megvesz valós pénzért.
        Ingyen? Én korántsem érzem így, mert a living story csak a gemstoereos bóvlik rekláma, semmi másról nem is szól. Inkább vennék kiegeket és valós tartalmat, mint ezt a gagyit, amit szeptember óta kapunk. Meglátjuk amnúgy mit hoz a jövő év. Az ideit még benyeljük, mert most faragják késszé a játékot, bevallottan. De ha jövőre is gagyit kapunk, akkor a többség itt fogja hagyni, mert jönnek a riválisok és ez a játék bizony igen sekélyes, főképp a pvp része.

  16. Tias
    2013. november 28. - 08:50

    Skint kivették.Átdolgozás alatt:D

    • 2013. november 28. - 09:21

      Cry volt a T3 model miatt (mintha sokat számítana O.o )
      + a WvW-st is támadták…

      Azért ez eléggé szánalmas húzás volt, nem?!

      • 2013. november 28. - 09:24

        Edit: Mármint a modell felhasználható, ha az alfa textúrákat átdolgozzák, és az arenanetre vonatkozik az utolsó mondat.

        Damn, editet a népnek postolástól számított 5 percre! :D

    • Sárki
      2013. november 28. - 16:59

      Naja, kivették őket a játékból, aki megvette megtarthatja, de majd az új skinnel. Ez mondjuk megint csak suttyóság, mert akik megvették, nem az új armort vették meg, de ez már csak hab a tortán :D

      • Zarache
        2013. november 29. - 04:16

        Ezert mondtak azt ha az uj skin nemtetszik supportnak irsz es visszakapod a gamet.

  17. Messor On Kryel
    2013. november 28. - 10:38

    Cecilia Sunshine :
    Minden sarkításod ellenére is, a skinek megszerzése/gyűjtése a játék egyik legnagyobb célja.

    Maximum a tiéd. :)

    • Shantey
      2013. november 28. - 11:19

      Na és látod ez a baj jelenleg. Rendben, most már van “gear grind” is, de alapvetően kozmetikai cuccokért ment volna a játék, meg mindenféle mütyürökért, mint a minik, title stb De még nagyon válogatni sincs miből, a többi meg már tényleg ízlés meg ficam kérdése.

      Egyébként meg acsi vadászat a cél, höhöhö …

      • Sárki
        2013. november 28. - 17:00

        Achi hunt is grind.

    • Cecilia Sunshine
      2013. november 29. - 08:29

      Biztos sokkal jobb, hogy félóránként elfoglaljátok ugyanazt a két towert meg 3 supply campet wvw-n. :)

      • Messor On Kryel
        2013. november 30. - 14:47

        Látszik, hogy fogalmad sincs a WvW-ről. :)

      • Sárki
        2013. november 30. - 15:07

        Mi az, betalált hogy az achihunter is csak farmer? :) hogy minden nap szinte kötelességük felmenni és megcsinálni a napit, letolni az aznapi pves és pvps műszakot? :P Hát cumi, wvwben legalább nem csak annyi a cél, hogy ölj meg 40 krytait vagy tolj le 1 championt :)

      • gwfan21
        2013. november 30. - 17:03

        Ja hanem az, hogy ölj meg 40 másik játékost és foglalj be egy tornyot. :D Szeretek wvw-zni, de igazából tényleg erről szól ez is, hogy egy bizonyos dolgot ismételgetsz. Ja és megelőzlek titeket: “Látszik, hogy semmi közöd a WvW-hez!”

      • Sárki
        2013. november 30. - 17:32

        Én mindkettőt szeretem csinálni szóval tudom, hogy totál ugyanarról szólnak, emiatt is bírom, hogy sok pve n00b leszólja a wvw-t :P

      • Cecilia Sunshine
        2013. november 30. - 18:03

        Ha te mondod Messor. Biztos nekem rossz a szemem, vagy csak akkor vagyok fent, amikor ez történik. Előző hónapban (még a wvw-s achik előtt) elég sokat wvw-ztem, csak ez ment.

  18. Sárki
    2013. november 28. - 17:02

    Amúgy nibnja updateként a rune of perakármit nerfelték, a 6. bónusza 8 sec rechargeot kapott.

    • 2013. november 29. - 00:21

      Azért így sem rossz még.

    • Punisher
      2013. november 30. - 23:53

      mostmár a 3× +15%-ot (zöld, sárga, narancs rúnák) érdemesebb kirakni mint az egészet superiorbol.

  19. 2013. december 1. - 00:16

    Kedves mindenki, talán korai DE megosztom veletek amit találtam. :)
    Off kicsit, de aki nem látta, talán örömmel vet rá egy pillantást.
    Tadamm!!: http://www.youtube.com/watch?v=JUX6T8ZSpJk
    (Ha esetleg máshol is kinn van, csak én lennék lemaradva, akkor bocsi. ) ;)

    • 2013. december 1. - 01:05

      Köszi, kedden kirakták ide patch után: https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/
      Meg itt is volt már. De biztos nem látta valaki. ;)

    • Sárki
      2013. december 1. - 08:34

      Semmi érdekes nem lesz benne, a tavalyi wintersday is borzasztó unalmas volt :D

      • Gandarel
        2013. december 1. - 09:29

        Miiii nekem tejesen bejött :D Hiányzott Grenth meg Dwayna, az új headpiece eltöltött reménnyel de nemhiszem hogy egy gemstore lehúzáson kívül bármihez is köze lesz :P

        Megvolt a maga feelingje :P

      • 2013. december 1. - 14:09

        A hangulata szerintem jó volt:
        Zenék, Jumping Puzzle, Hógolyózós PvP, Lion’s Arch karácsonyi díszben, Guitar Hero Bell Choir mini game, a Dungeon lehetett volna rövidebb és változatosabb (ez az egy nagyon nem tetszett nekem), a random felbukkanó ajándékdobozoknak is megvolt a maga hangulata.

        Idén kb. három hétig vagy egy hónapig megy. Jobb lesz mint tavaly, mert rátesznek legalább egy content patch-et még. 2012-ben még LW content sem volt.

        Aki nem látta tavaly, annak ez tetszeni fog.
        Mondjuk Halloween-ben nem tetszett, hogy kiszedték belőle a dungeon-t és a tökös, creep-es PvP-t. Vagy utóbbi benne volt, csak nem találtam meg? :)

      • Sárki
        2013. december 1. - 17:17

        A másik pvp is benne volt elvileg, a teleport mellett álló npcnél lehetett elérni sztem, de inkább a lunar akármit toltam :P

      • Gandarel
        2013. december 1. - 17:22

        Gw1-ben karácsonkor csak snowball pvp-t toltam, nagyon hardcore szintig mentem már benne :D Ez a GW2-es egy zerges spamfest, nem jön be.

      • 2013. december 1. - 17:59

        Gandarel :
        Ez a GW2-es egy zerges spamfest, nem jön be.

        A team queue-t nagyon hiányolom ezekből. 3v3 meg 5v5 premade csapatokkal ha be lehetne menni, teljesen jók lennének ezek az ünnepi dolgok. A Dragon Bash alatti játék volt főleg olyan, és az még TDM is volt. Leaderboards már luxus kategória lenne minigame-en belül, mert még a rendes LB sem működik normálisan. Majd ha elfogy a lendület a PvE közönségszerzésből, és megjelenik valami életképes vetélytárs a piacon, akkor lesz PvP-fejlesztés. Addig semmi. Sajnos…

      • Gandarel
        2013. december 1. - 18:26

        Amúgy ja, egy sanctum sprint vagy akármilyen ladder jó lenne :P

    • Pep
      2013. december 2. - 00:10

      Volt már, de még mindig elmosolyodom rajta:

      Guild Wars (1) Holiday Commercial 2007

  20. 2013. december 1. - 10:41

    Grenth hood érdekes lehet, bár nem annyival jobb, mint a hangyás COF sityakom…
    Guild Cape-ket várnék amúgy is…

    • Colin Johanson
      2013. december 1. - 10:52

      Oh sorry Mr. Predator, your guild cape request is one of our top priority. We have never met such creative mind before, our company is based on your ideas and such. Stay tuned, we definetly talking about your ideas, we are just slowpokes when it comes to execute them. Being one and only member of the Elite Gaming Club called iRevolution simply amazes us, and inspires our 300+ employees. There will be a blogpost about how you influenced our company, stay tuned for 2014. Hope we meet in Tyria!

      • EA
        2013. december 1. - 11:13

        LOL

      • Stan
        2013. december 1. - 11:55

        HATALMAS UP

      • Shantey
        2013. december 1. - 15:46

        Brilliant!

      • 3D
        2013. december 1. - 16:13

        Ha egy hozzászólást be lehetne kereteztetni, miközben WordArt stílusban hangyák menetelnek körülötte és csillámpónik hullanak az égből… ez lenne az :).

      • Eszem
        2013. december 1. - 16:57

        Gratulálok, Ön megnyerte az internetet! :D

      • Gandarel
        2013. december 1. - 17:44

        Touché

      • Mephike
        2013. december 1. - 19:49

        Oks, ezért érdemes volt feljönnöm ide! GJ! :)

      • 2013. december 2. - 08:39

        Hogy belemenjek a gyerekes játékodba, itt egy tisztességes reply CSAK NEKEKED:
        “Get the fck back to work and stop eating those muffins, fatass!”

        Amiről meg fogalmad sincs, minek szólsz bele? Ja hogy neked ez kell, mert nem tudsz anélkül élni, hogy idiotizmusodat csillogtasd?
        Btw ez flame szító üzenet részedről, kérem a moderálását ;)

      • Solan
        2013. december 2. - 14:54

      • Solefald
        2013. december 2. - 18:57

        JAj babám látom beleléptem a lelkivilágodba, nem baj ez volt a cél. Egyébként rajtad kívül mindenkinek tetszik, akkor lehet nem velünk van a baj. ;D

  21. Csubakka
    2013. december 1. - 12:32

    :DDDDDD

  22. 2013. december 1. - 20:30

    Royal mi van elvitte a cica a nyelved ?

  23. 2013. december 1. - 21:02

    Colin! Thank You! :-)

  24. Gandarel
    2013. december 1. - 21:28

    Btw ha már blogpostoknál járunk.. holnap PvP blogpost! Előretekintés kb féléves távlatba. :p

    • Punisher
      2013. december 1. - 22:50

      xDDDDDD
      visszatekintés 1 éves távlatba cikket nem csinálnak?

      • 2013. december 2. - 02:13

        Az nem férne bele egy Powerpoint prezentációba, olyan sok lenne. ;)

  25. 2013. december 2. - 21:36

    Hogy mibe léptél bele? :))
    Felébredek, felnézek ide a kis kávécskámmal, és legalább vidáman indul a napom.
    Szerinted bárki képes engem komolyan megsérteni?
    Ne is válaszolj ;)

    • gwfan21
      2013. december 3. - 11:48

      viszont te gyakrabban használhatnád a válasz vagy idéz funkciót :)

      • 2013. december 3. - 12:42

        A rendszer nem engedte :/
        Csak sajnálta ^^

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: