Reklámok
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet > Közelgő változások a Fractals of the Mists-ben

Közelgő változások a Fractals of the Mists-ben

fractured_header

A Fractured megjelenésével több izgalmas plusz és változás is érkezik a Fractals of the Mists végtelen dungeonjeihez. Íme egy rövid áttekintés a várható változásokról.

Változások a Fractal rotációval kapcsolatban

Azok számára, akik nem ismernék a Fractals of the Mists jelenlegi felépítését: ezek egyfajta mini-dungeonök, melyek össze vannak kötve és ahogy haladsz előre, egyre nagyobb kihívást nyújtanak. Egyetlen fractal befejezése átlagban 20-30 percet vesz igénybe, de ez függ a csapattól és a nehézségi szinttől is.

A Lion’s Arch-i Fort Marriner közelében található Fractals of the Mists kapun keresztül belépsz a Mistlock Observatory-ba, amely a meglévők közül egy véletlenszerű fractal-ba helyez. A fractal teljesítésével a csapatod a következő fractal-ba kerül, melyet szintén véletlenszerűen kaptok. Miután három fractal-t teljesítetek, a csapat egy rövidebb boss fractal-ba kerül, mely után megkapjátok a futamért járó jutalmakat.

Azzal, hogy teljesítesz egy adott fractal szintet, egyel növeled a személyes fractal nehézségi és jutalom szintedet. Ahogy szinteződsz a Fractals of the Mists-ben, az ellenfelek egyre nagyobb kihívást nyújtanak (maximum 50-es szintig). 10-es fractal szint fölött, bizonyos támadások egy új típusú sebzést, agony-t okoznak. Ez a hatás az életednek egy bizonyos százalékát veszi le, ezt viszont lehet csökkenteni speciális Ascended felszereléssel, melyeken agony resist stat van.

c985801-Fractal-changes

A fractal-ok mostantól a hosszuk és nehézségük szerint vannak súlyozva. A könnyebb fractal-ok mindig a run elején bukkannak fel, míg a nehezebbek később jönnek.

Mostantól mind az 50 szinten van boss fractal a három alap fractal után, míg korábban csak minden páros szinten volt ilyen harc. Többé nem kell amiatt aggódnod, hogy szintet ugorva haladj a legjobb jutalmak miatt.

A személyes fractal nehézség és jutalomszinted account alapúvá vált. A Fractured tartalom indulása után az új karaktereiddel is megkísérelheted a nagyobb szintű fractal-okat, anélkül, hogy szintezned kellene.

4496202-Fractal-changes

Új Fractal-ok

Három új fractal lett hozzáadva a fractal rotációhoz:

  • Thaumanova Reactor Fractal: Szavaztál, Kiel pedig intézkedett. Éld át a Thaumanova Reactor katasztrofális pusztulásához vezető pillanatokat, mely pusztulást az Inquest Chaos Energy-vel kapcsolatos fáradhatatlan kutatásai okoztak.
  • Molten Furnace Fractal: Éld újra a Flame & Frost megjelenésben végrehajtott támadást a Molten Alliance bázisa ellen. Vigyázz a túltöltött Dredge Engineer-rel!
  • Aetherblade Fractal: A Sky Pirates of Tyria megjelenésben megismert Aetherblade kalózok most már szintén megtalálhatók a Mists-ben – csapdáik és trükkjeik halálosabbak mint valaha.

1fa3203-Fractal-changes

Két új boss fractal került a játékba, hogy csatlakozzanak a Jade Maw harchoz:

  • A Molten Facility dungeonben megismert Molten Berserker és Dredge Firestorm visszatértek. A halálos duó olyan kihívást nyújt, melyben fókuszálnod kell a tűzerődet, miközben elkerülöd a támadásaikat.
  • Az Aetherblade Retreat-ből megismert Mai Trin is megpróbál közéd és a jól megérdemelt jutalom közé állni. Kerüld el első tisztének ágyúlövéseit, miközben elpusztítod Mai pajzsát.

Mistlock Instabilities

Ahogy Dessa mindig is mondta, a Mists-ben való lubickolás veszélyes hobbi. A 30-as fractal szint feletti játék során észlelni fogsz majd új Mistlock Instabilities-eket, melyek arra kényszerítenek majd, hogy újragondolt az egyébként ismerős kihívások megközelítését.

31-es szinttől kezdve minden szinten egy új instabilitást kell leküzdeni. Ez az instabilitás fractal szinthez van kötve, így az ugyanaz marad mind a három fractal térképen és a boss-nál is, de amikor új fractal szintre mész, akkor megváltozik.

Ezek az instabilitások új és változó kihívásokat nyújtanak, még a Fractals of the Mists veteránjai számára is.

59b8304-Fractal-changes

Agony Resist Infusion-ök

Hogy segítsenek a mists-es kalandjaidban, új agony resist infusion slot-okat kapott minden infuse-olt gyűrű és hátas.

  • Minden jelenleg infuse-olt gyűrű és hátas +5 agony resist infusion-nel kezd (ez átveszi a +5 agony resist helyét, ami korábban magán a tárgyon volt).
  • A játékosok gyakran találhatnak majd +1 agony resist infusion-öket 10-es szintű fractal fölött.
  • A legalább 100-as szintű artificier-ek képesek lesznek kombinálni két azonos szintű infusion-t egy Thermocatalytic Reagent-tel, hogy egy következő szintű infusion-t készítsenek. Például, vehetsz két +2-es infusion-t, kombinálod a Thermocatalytic Reagent-tel, így egy +3-as infusion-t készítesz.

Jutalom frissítések

Naponta kaphatsz egy speciális napi ládát a boss fractal teljesítéséért. Ez a láda több tárgyat is tartalmaz, a fractal szintednek megfelelően:

  • Empyreal Fragments
  • Fractal Relics
  • Egy Pristine Fractal Relic
  • Arany

Ez a boss láda eséllyel tartalmaz majd egy sor másik, ritka jutalmat. Ahogy a fractal szinted növekszik, úgy emelkedik az esélyed is ezen tárgyak megszerzésére:

  • Fractal Weapon Skins (10-es szinttől)
  • Ascended Rings (10-es szinttől)
  • Ascended Weapons (10-es szinttől)
  • Infused Ascended Rings (20-as szinttől)

a2e1305-Fractal-changes

40-es szinttől ez a láda tartalmazhat egy Endless Fractal Tonic-ot. Ennek a tárgyanak a használatával egy véletlenszerű fractal-os lénnyé alakulhatsz. A tonik account-bound, így bármely karaktereden használhatod.

Egy fractal teljesítéséért egy ismételhető láda jár, mely a következőket tartalmazza (ez a láda egy nap bármennyiszer megszerezhető):

  • Fractal Relics
  • Agony resist infusions
  • Karakter felszerelés (kék vagy annál jobb)

30-as szint fölött, ez az ismételhető láda tartalmazhat egy teljesen új rúnát vagy sigil-t:

  • A Rune of Resistance bónusz toughness-t, condition időtartam csökkenést és signet használat esetén aegis-t ad.
  • A Sigil of Momentum halmozódó toughness-t ad, minden ellenfél megölése után.

Reméljük, hogy ahogy egyre mélyebbre merülsz a régi és új fractal-okban, ezek a változtatások a korábbiaknál nagyobb kihívásokat és jobb jutalmakat nyújtanak.

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Reklámok
  1. Mephike
    2013. november 20. - 06:08

    Köszi a fordítást. Jól értem, hogy az eddigi +10 agony resistet adó gyűrűk és hátasok akkor már csak +5-ek lesznek?

  2. Shantey
    2013. november 20. - 08:30

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Agony-changes

    Ha a bácsi szavaiból jól értem, akkor lényegében annyi változik, hogy a beépített +5 AR az infused back item és gyűrűk esetén egy új, úgy nevezett “Agony infusion slot-á” válik, ami fejleszthető is szinte a végtelenségig, így a jelenlegi AR szinted egy fikarcnyit sem változik.

    Már csak az homályos, hogy minden máshonnan az következik, hogy lvl50 a plafon, de ennyi AR már most összegyűjthető. Nem értem. ( ._.)

    • 2013. november 20. - 10:37

      Hát lesz Mistlock Instability, így gondolom majd arra akarják a hangsúlyt helyezni, és nem az Agonyra.

  3. 2013. november 20. - 10:33

    Bocsi kicsit hosszú lett..

    Valószínűleg majd csak akkor lesz kristálytiszta, amikor használni kezdjük, de eddig ez a biztos az AR változással kapcsolatban: Anthony Ordon (Game Designer) hozzászólásai a fórumon:

    “Only Infused Ascended Back Items and Rings are getting new slots.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Agony-changes/page/2#post3228996

    “Those slots have a lot more potential than just +5 now.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Sudden-AR-change-250-Ectos-gone/first#post3228346

    “Your total agony resist will not change. If you had 55, you will still have 55.
    These are new slot types. You can only slot Agony Resist Infusions into them. Agony Resist Infusions are new infusion types like Offensive, Defensive, and Omni. Between the two rings and the back item, you can currently get up to 3 of these slots.
    No changes are being made to Agony Resist on any other item”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Agony-changes/first#post3228813

    “The slot is the real value here, as it has unlimited potential.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Agony-changes/first#post3228462

    “Agony resist infusions are always +1 or above agony resist.
    Agony resist infusions only slot into the Agony Resist slot, which is currently only found Infused Asccended Rings and Back Items.
    Every time you finish a fractal, you’ll get at least a +1 out of the chest.
    An artificer can combine any two identical agony resist infusions with a Thermocatyltic Reagent o make one of a higher resistance.
    Existing Infused Ascended Rings and Back Items lose their natural +5 Agony Resist, and receive a +5 Agony Resist Infusion by default.
    New Infused Ascended Rings and Back Items will have an empty slot.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Agony-changes/first#post3228298

    Azaz röviden (TL;DR), csak a back-en (a “hátas” nem az igazi kifejezés) és a gyűrűkön lesz az új foglalat. A meglévő infused cuccok elvesztik a mostani beépített AR-t helyette automatikusan kapnak +5 Agony Resist Infusion-t (így a meglévő AR nem változik), a frissen lootolt cuccok üres slottal jönnek.
    Minden befejezett fraki végén a boss ládában (mindig van boss szint) lesz legalább 1db +1 ARI (de menet kötben is eshet). Legalább 300-as artificier tud 2 ugyanolyan szintű ARI-ból (+Thermocatyltic Reagent) 1db egyel magasabb szintűt barkácsolni. NINCS felső korlátja az így összerakható ARI-nak.

    Felmerül a kérdés hogy ha korlátlan, akkor mi értelme egyből 3 slotot kapni. A válasz pedig egyszerű és számomra nagyon idegesítő is egyben:
    “Yes, two +5’s are easier to attain than a single +10.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Sudden-AR-change-250-Ectos-gone/first#post3228481

    Kicsi számolással:
    +5 ARI-hoz 16db +1 ARI kell (meg a Thermocatyltic Reagent-ek)
    +10 ARI-hez –alig merem leírni– 512db +1 ARI kell… Huhhh…

  4. MaDFoX
    2013. november 20. - 11:15

    Amíg moderációra várakozik az előző, itt egy újabb ezúttal a fractal weaponokról:
    AnthonyOrdon (Game Designer):
    “The only change we made was to make them skins so you can apply them without spending a transmutation stone.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Skin-acquirement-needs-to-stay-hard/first#post3228323

    “Unfortunately the change doesn’t apply to items that have already been acquired. Ultimately that’s what I wanted but there was a pretty severe technical limitation on this, so we thought it would be better to make the newly items work this way rather than postpone the conversion any longer.
    Also, at higher Fractal levels the weapon skins become more common, and also start dropping in a container that lets you pick the one you want.”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/fractured/Skin-acquirement-needs-to-stay-hard/first#post3228429

    Ládából választható fractal weapon loot, ráadásul már skin-ként (a már meglévőkre nem vonatkozik)…

  5. 2013. november 23. - 15:56

    És akkor most nem esik le nekik, hogy egyben értelmesen és szájbarágósan ha elmondanák a szitut, nem kellene utólag kapkodva nyugtatgatni a megijedt vásárlókat?

    Elitizáljuk a fraktált, fain, szerencsétlen casualok “Join or Die”

    • Shantey
      2013. november 23. - 16:23

      Pont fordítva, de semmi gond.
      Ad2, akármi történik rinya lenne érte .. :D

      • 2013. november 23. - 17:46

        Mi fordítva? Ezek a változások a fölső szintekre érdekesebbek, esetleg még könnyít is alsó szinteken? Nem tudom.

        Nem tudtad, te záptojás, nem tudtad, hogy a rinya az ász?!
        Igen a ri-ri-nya, a rinya az ász igen a ri-ri-nya, a rinya az áááááász x)

      • Sárki
        2013. november 23. - 20:33

        Mitől lenne elitista? Attól, hogy lvl 30-tól a n00bok elvéreznek? üsse kavics, legalább megtanulnak játszani.

      • 2013. november 24. - 08:04

        Azzal semmi bajom, hogy elitebb lesz a fractial, kifejezetten örülök is neki. Mondjuk kissé nehezebb lesz partit összedobni (LFG-vel talán mégse), viszont az valószínűbb hogy végig is tudja vinni, nem az hogy beugrik valaki lvl 30+ra és második pályán már le is lép. De az instakilles megoldások kiábrándítóak, nem ettől legyen valami challange.

        Nem játékosként nézem a dolgokat, szóval az alaprétegnek még mindíg nem nyújtanak mást, és nem beszéltek még arról, hogy grinden kívül hogy lehet boldogulni. WWW-t ha rendbe raknák, akkor úgy ámblok mindíg jól el lehetne szórakozni, de semmi jele annak, hogy komoly fejlesztéseken törnék a muffinos kobakjukat… :/

  6. Solan
    2013. november 23. - 18:23

    Nem is értem Royal, miért játszol még mindig a GW2-vel ha semmi sem tetszik?!

    • Stan
      2013. november 23. - 18:36

      ne szojjá má’ be he.
      elvégre vannak itt vagy 4 en a blogon akik próbálnak egy jobb Tyriát nekünk, nekünk akiknek a szar is jó, illetve mi azzal is beérjük.

      • Gandarel
        2013. november 23. - 18:46

        Dehogyis Tyriam teljesen jó :D Én amúgy nem értem a QQ-t a PvE tele van contenttel.

      • Stan
        2013. november 23. - 21:19

        Vajon miért gondolja minden 1337 pvp arc, hogy ha valaki nem cryol a pvp miatt minden nap, akkor az csak pve-s lehet…. nem baj, csak igy tovább gandarel, vidd a hátadon ezt a magyar pve communityt te mint isten pvps! (Y)

      • Sárki
        2013. november 23. - 21:50

        leginkább azok nem rinyálnak miatta, akik nem találkoztak még a rendszer hibájával. Márpedig mivel a rendszer legfőbb hibája kb. 3-4 menet után már igazán szembeszökő, így jogos a feltételezés, hogy valószínűleg pve-s az, aki az spvp-t védi. Amúgy te leginkább wvwzni szoktál nem? Chaten legalábbis azt írtad hogy se pve-s se pvp-s nem vagy, tehát marad a wvw, ami viszont minden, csak nem komoly pvp :)

    • Mephike
      2013. november 23. - 19:16

      Azt hiszem ott voltál te is anno TS-en, amikor Torinék felvették a klánjukba Royalt, mint klán bohócát. Vannak dolgok, amik azóta sem változtak, kár vele foglalkozni…

      • Solan
        2013. november 23. - 19:24

        +1 Most hogy mondod. Tényleg ott voltam. :)

      • 2013. november 24. - 07:59

        Nálad attól bohóc valaki, mert nem ért egyet a hanyag/félkész megoldásokkal? Érdekes…

      • Mephike
        2013. november 24. - 08:30

        “Nálad attól bohóc valaki, mert nem ért egyet a hanyag/félkész megoldásokkal?”
        Kopik a memóriád…Megírhatom mi történt anno GW1-ben, de nem akarom ezt a hihetetlenül jól felépített képedet összetörni ennyi ember előtt… (Maradjunk annyiban, hogy számomra hiteltelen ember vagy, és adtál rá okot.)

      • 2013. november 24. - 12:49

        Mephike, elküldenéd e-mail címemre ezt, amiről szó van? Engem nagyon érdekel, mindig is órákat szenteltem Royalizmusba, kíváncsi vagyok a teljes képre. molnarmarcell94 és gmail-es :)

      • 2013. november 25. - 12:22

        Jah hogy te arra a GW1-es dologra gondolsz. Az úgy igaz, ahogy mondtam, csak a kitekert túldumált verziót nyomatták.
        Egyébként meg lehet próbálni, összejöhet neked is, max bannolnak, ahogy az első GW1 accomat ;)

    • 2013. november 24. - 08:12

      Már csak hébe-hóba lépek fel, mert abszolút nincs mit tenni benne, ha nem kell legendary, vagy valami semmitérő grindtitle. Igen, fáradozok azzal, hogy próbálok valami jobbat kitalálni, és azt bedumálni Arenaneteseknek, akik azért féligmeddig meg szokták oldani a dolgaimat, de sose egészben, hogy jó is lenne. Persze az ilyen flute-os elfuserált updatet hotpatchelték nekem pár napra rá… szóval sose tudom, hogy most mennyire gondolják komolyan a játék fejlesztését.

      Örülhetnétek, mert tudtommal már tárgyaltak az overhauljaimról, és beledobták a “Ha lesz rá időnk – megcsináljuk” ötletládába. Majd akkor, ha ezek bekerülnek, fülig vigyorogva játszhattok ;)

      Addig is, lehet szapulni mindenkit, aki nem mainstream…

      • Stan
        2013. november 24. - 09:23

        ez nem mainstream vagy nem mainstrem dologról szól, de attol, hogy te valamit jónak gondolsz, nem biztos, hogy az is!
        Attól, hogy valamit én jónak gondolok nem biztos, hogy az is, az pedig, hogy müködne-e egy ilyen játékban, abszolut nem biztos!
        Ha jól tudom van tapasztalatod (állításod szerint) nem érné meg ezt kamatoztatni is? Nem csak egy forumon írni az ötleteidet hátha bekerülés miatt, meg majd ha lesz időnk

        Puszta érdeklődés, no offense.

      • Sárki
        2013. november 24. - 10:10

        Mert persze senki más, még a fejlesztők és a rajongók sem találják ki ugyanazokat a dolgokat amiket te a magadénak nevezel ugye? :P

      • Zarache
        2013. november 24. - 12:49

        Sárki most miert vagy ilyen rosszmaju? :P Royalnak meg sajat honlapja is van ahol varja az otleteket ;) utana azt ha tetszik neki sajatjakent beirja gw 2 forumon es nem egyszer lattam mar ezt :DD

      • 2013. november 25. - 12:28

        Nem illik elfedíteni a tényeket ;)
        @ Stan: A rendszer kivitelezések nem tetszésfüggőek. Mindenki boldogabb lenne, ha több lehetősége lenne a szórakozásra.
        @ Sárki: Ugyan azokat is kitalálják, de “egy torta is lehet százféle.” Amiket én dolgozok ki, láthatóan részben bekerül a játékba, később talán egészében. Apró dolgok meg apró dolgok, de ugyan úgy fontosak.
        @ Zarache: Azért várom az ötleteiteket, hogy egyrészt ti is gondolkozzatok valami játéknak hasznost, másfelől egy apró részletből kiindulva teljesen új dolgokat is ki tudok dolgozni, amik addig meg se fordultak a fejemben. Baj?

  7. Stan
    2013. november 23. - 22:13

    Sárki :
    leginkább azok nem rinyálnak miatta, akik nem találkoztak még a rendszer hibájával. Márpedig mivel a rendszer legfőbb hibája kb. 3-4 menet után már igazán szembeszökő, így jogos a feltételezés, hogy valószínűleg pve-s az, aki az spvp-t védi. Amúgy te leginkább wvwzni szoktál nem? Chaten legalábbis azt írtad hogy se pve-s se pvp-s nem vagy, tehát marad a wvw, ami viszont minden, csak nem komoly pvp :)

    kérlek idézz, hol írtam, hogy minden rendben van Spvp vel. Igen tényleg WvWs vagyok, mivel az open world pvp-t szeretem, de elfogadom, hogy ez számodra nem komoly pvp, Nekem tökéletesen megfelel mikor rámugranak 3 an és letudom hozni, nem feltétlen azért mert az aktuális op buildet játszom/ vagy egy bunker buildal kempelek 1 ponton.

    Számomra WvW sokkal dinamikusabb, és kiszámíthatatlanabb mint Spvp.

    • Sárki
      2013. november 24. - 10:13

      wvw sokkal jobb mint spvp (sokat tolom és nagyon szeretem, de ez a zergelős meta nem pvp). Roaming közben van néhány igazi pvp-s momentum, de az a ritkább.

      • Stan
        2013. november 24. - 10:59

        nem vagyok zergelös, az nem az én stilusom, inkább havoc team, vagy solo. De ez csak az én preferenciám, valahogy nekem az aréna nem olyan (föleg gw2 capture the pointja pl.)

      • Sárki
        2013. november 24. - 11:03

        Naigen, csak ugye gw2-nek mása sincs csak az az egy módja :P

  8. Stan
    2013. november 24. - 13:30

    spvp ben igen, :)

  9. 2013. november 24. - 13:55

    Én royalal értek egyet. Amúgy nem azért itt csak isteníteni lehet a játékot?! Csak vakok vannak itt? Hát Hajrá, annak ajánlom az EAST szövetséget^^

    Am eladó az accountom sunrise is van rajta olcsó xD

    • Stan
      2013. november 24. - 14:32

      Akkor megkérdem, itt csak cryolni lehet a játékkal kapcsolatban?! Csak olyanok játsszák akiknek nem tetszik a game? Mert úgy látszik, csak ha nekem nem tetszik valami, mondjuk szórakozás címszó alatt, akkor nem erőltetem, keresek mást, vagy visszamegyek oda ahonnan jöttem és egyfolytában példának van felhozva. Nem az a gond, hogy megvan említve, az a gondom, hogy minden post alatt, mindig ugyanazok az emberek említik meg, és fikázzák a dolgokat. Ez a bajom.

      • Sárki
        2013. november 24. - 15:59

        Ez így egyszerűen nem igaz. Nyáron kezdett jó irányt venni a dolog és abba is maradtak a hisztik, pont emiatt. De mostanra ott járunk, hogy spvp még mindig fos, wvw televan pven00bokkal, pveben meg kéthetente jön a grind, ami rewardot is alig ad és a játék nem tart sehová. Hónapok óta az első korrekt patch kedden érkezik, de pl. balance patchek röhejesen ritkák és gagyik. Mikor kezdenek végre vmit a condi uralommal? Vagy a zergekkel? a berserker armorral?
        Csodálatos lehetőségek vannak a játékban melyeket nem használnak ki, az egész évben majd minden content ölj meg xy, farmolj z-t volt, pvp még mindig alfa verziós, wvw pedig egyhelyben toporog (kiszedték orbot, betették bloodlustot).
        Sokan vagyunk vele úgy, hogy várunk és reméljük, hogy végre elkezdik ténylegesen fejleszteni a játékot és erre jövőre jó esély is lesz. Megmondták, hogy az idei év még az alapfunkciók bővítésének jegyében telik. Magyarul másfél év kell ahhoz, hogy a játék az elvárható szintet hozza… Megérdemlik az összes QQ-t amit kapnak, pláne ahogyan reagálnak rá.

      • 2013. november 25. - 12:30

        Csak meg kéne tanulni elfogadni, hogy valakinek valami tetszik vagy nem. Játszhat az is, aki nincs úgy megelégedve, mint mások. Legyünk konstruktívak…

      • 2013. november 25. - 17:00

        Hülye gyerek ha azt írom, hogy eladó az account akkor játszok ezt a logikát a mindenit tapsot érdemelsz…. meg tudod a negatív kritikák hasznosabbak, mint a nyáladzás. és az miért zavar, hogy szarozom nekem szar és leírom a véleményemet de itt csak fanboyok vannak, remélem eret vágsz mert leszóltam a neked a világot jelentő dicső Guild Wars 2-őt. Jobban adja a cyber world mi? xD

  10. Gandarel
    2013. november 24. - 15:29

    Stan :
    Vajon miért gondolja minden 1337 pvp arc, hogy ha valaki nem cryol a pvp miatt minden nap, akkor az csak pve-s lehet…. nem baj, csak igy tovább gandarel, vidd a hátadon ezt a magyar pve communityt te mint isten pvps! (Y)

    Egyáltalán nem tartom magam hc pro arcnak és “istennek”. Egyszerűen inkompetensek a fejlesztők, képtelenek kezdeni valamit a jó alapokkal amiket véletlenül összehoztak. Átmentem PvE-re ahogy szinte mindenki, mert itt van reward, és komolyan írtam, hogy content is, és mivel össze tudom hasonlítani a két területet, tényleg nem értem a QQ-t. Viszont a living story egy lehúzás. Ellenben WvW is kezd javulni.

    A gond az, hogy PvP-ben amikor egy kis törődés érkezik, az is teljesen rossz irányba történik. (custom arénák -> skyhammer farm, spectator mode -> nézhetünk PvE playereket amint egy mini wvw-ben achikat farmolnak, komolyan, zseniális, és ezek hónapokat vesznek el fontosabb dolgok elől)

    Összegezve a bajom az, hogy ha csak PvE-t akarsz tolni, megteheted, és nagyon jól jössz ki belőle. Ha csak WvW-t, érezhetőek a hiányosságok, de szerintem patchről patchre javul, az új map pedig omg.. biztos elkezdek wvw-n is aktívkodni.
    De ha az idődet csak PvP-ben akarod eltölteni, ugyanazt a 10 percet ismétled 1 éven keresztül, egy szörnyű matchmaking-el, mapokkal amiket mindenki utál, túlságosan noob friendly balanceolatlan buildekkel, mindezt a semmiért, hiszen az egyetlen dolog amit kapunk annyit se ér mint a karma, vagy a rank point, amit PvE és WvW farmerek szétbugoltak az elmúlt hónapokban custom arénákban, amire persze csak nekik volt elég pénzük, és 2 hét alatt semmivé tették amiért mások 1 évet dolgoztak. Ban? Lol? Büntetni PvE playereket valami “szánalmas kis” PvP dologért? Soha.
    Oké, úgy találták ki, hogy az egész szóljon a skinekről. És ha akarok venni egy új skint? Mivel minden gemstore-hoz kötött? Semmi gond, húzzak föl egy karit 80-ra, geareljem ki és farmoljak PvE-t, hogy legyen egy itemem PvP-re? Komolyan? És ezek után élvezet hallgatni, amikor PvE arcok PAX-on olyan égető kérdésekről beszélnek, minthogy miért nem íródik ki guildchatbe amikor craftolnak egy 3k g-s legendary-t.

    • Stan
      2013. november 24. - 16:07

      egyet kell értenem bár a WvW fejlödéssel nem, kapott ujítást valamikor március vagy májusban ill azóta is, de ha megnézed, csak uj masteryket rakosgatják be ami már akkor is megvolt, csak így rá lehet fogni, hogy fejlődik. Emellett kaptunk a bloodlust dolgot ami jó is meg nem is. És most jön egy új map, valóban fejlődik még ha lassan is. Spvp-s hozászolásoddal pedig egyet kell értenem, még egyszer, nem az a gondom, ill nem azért említettem meg az egészet mert gond, a gondom ott van/volt, hogy ha nem is ezt a fajta hozzászólást (mert ez egy elég korrekt) de javarészt csak azt lehet olvasni minden új post alatt, hogy mi mennyire trágya. illetve akinek nem inge, ne vegye magára.

      (Egyébként belegondolva, tényleg röhejes, hogy egy “E sport” játékban több mint 1 év alatt kb semmi se jött…)

      • Gandarel
        2013. november 24. - 16:55

        Hát igen, a mastery is egy olyan dolog amit odaraknak és akinek még nincs meg a game, olvassa a realease note-t és látja mennyi jat raknak be. Szerintem a living story is csak egy marketing fogás a külsősöknek célozva, ahl bemutatják, 2 hetente mennyi új dolgot raknak be – ami a gyakorlatban egyáltalán nem sok. :P

        Én pl bírom a borderland bloodlustot, WvW-től a zergelés miatt maradtam távol, mert az thieffel nem valami fun. Viszont ide nem járnak be a zergek, és garantáltan tele van kisebb harcokkal, főleg most, hogy vannak szezonok :D Nekem bejön a dolog.

        Ha van mit dícsérni akkor osztom azt is bőven :P

    • 2013. november 25. - 12:32

      +1.

  11. Solefald
    2013. november 24. - 15:52

    Én tökre megértem azokat akik sírnak, mert végül is jogos, viszont…most már eltelt több mint fél év mióta elindult a játék a lejtőn, mi a francért nem hagyjátok ott a fenébe? Ha ennyi idő alatt nem hallgattak akkor ezután sem fognak. Tovább kell lépni. Én is otthagytam.

    • Shantey
      2013. november 24. - 16:52

      Solefald :
      Tovább kell lépni. Én is otthagytam.

      Halál komolyan kérdezem, tudsz jobbat? WoW-ból jöttem, előtte Gates of Andaron, de mindkettő játékmechanikailag finoman szólva is kezdett nem jó irányba menni.

      • Solefald
        2013. november 24. - 17:05

        Mittudomén kinek mi jön be…jelenleg nálam swtor megy, mondjuk csak a történet végett. Egyébként meg nem kell feltétlenül mmo-zni, sőt játszani sem, találj más hobbit stb stb. És ezt most nem kioktatásnak szántam mielőtt félre érted.

    • Sárki
      2013. november 24. - 20:00

      Nálam már a megszokás is nagyon ott van, végülis 2006 októbere óta Tyriában kalandozom, hiányozna az életemből :D Persze így, hogy sekélyes a 2. rész, kevesebbet vagyok fenn, de azért nem fogom otthagyni, mert 1,5 év alatt nem tökéletes a játék. majd ha 2-3 év múlva is így állunk…

  12. mivanmi!?
    2013. november 24. - 23:28

    1 like ganderelnek és sárki kitartásának :D

    • 2013. november 24. - 23:36

      Az itt (kényszer)olvasóknak is jár egy tőlem szintén a kitartásuk miatt… ;D

      • Sárki
        2013. november 25. - 06:59

        Azért a legtöbben kb. félév után kikoptak mert megunták a játékot, csak a pofájuk volt nagy :)

      • Shantey
        2013. november 25. - 14:51

        +1

        Még a szerkesztőség is kihalt. :’D

      • 2013. november 25. - 16:06

        Félreértettél, azoknak jár a like, akik benneteket végigolvastak az elmúlt másfél évben és még nem haltak ki! :DD

      • Gandarel
        2013. november 25. - 16:50

        Release előtt meg 2 évig szerintem én védtem a legtöbbet itt a gamet. Még fél évig lesz miért tolni a QQ-t és akkor meglesz a 2-2, utána remélhetőleg megint 2 évig védhetem :D

      • Shantey
        2013. november 25. - 17:35

  13. 2013. november 25. - 12:37

    Szvsz nem az a borzasztó, ha 1 éve “sírunk”, hanem hogy van még miért.
    Mert szörnyen hangzik-e vagy sem, de nem rutin a QQ. Mi jogosnak véljük :(

  14. 2013. november 26. - 00:02

    Natehát:
    Az új fraki rota:
    Fractal easy: Underwater, Swamp, Urban, Sky (harpies)
    Fractal middle: Sky, Snow, Urban, Molten, Cliffside
    Fractal hard: Aetherblade, Grawl, Thumanova Reactor, Dredge, Cliffside
    Boss Fractal: Maw, Molten Facility boss fractal, Aetherblade boss fractal.

    És 31-től minden szinten külön instability (azaz –egyenlőre– 19 féle)
    A 39-es: az ellenfelek halálukkor felrobbanak… :)

    • Sárki
      2013. november 26. - 06:59

      Lol, a legokádékabb jumpolós shit easy? :D

      • 2013. november 26. - 17:44

        Nagyon sokaknak nem megy ez a rész :D
        Viszont az ellenségek tényleg easy.

      • Sárki
        2013. november 26. - 18:39

        Mondjuk nem lenne gáz, ha nem állnánk folyamatosan harcban az elején csak mert a gép nem kezeli a magasságot.

    • Nhienyl
      2013. november 26. - 07:45

      Felrobbannak…öhm, hát ez kedves, vajon lesz hely ahová ugrani lehet egy fél századnyi ásóka (igen, így hívom a dredge-t ^^ ) elől? :D

      • 2013. november 26. - 09:32

        Majd szépen egyesével kell megölni őket… A robbanás előtt van 1-2 másodperc elugrani, amíg agonizálnak.
        Ha nem akarsz grillcsirke lenni, ugrasz :D
        Meelee? Hát igen, nekik cumi a lv39… pláne ha sikerül kifogni valami gané pályát “ásókákkal”, grawlokkal, kishalakkal…
        De azt külön kiemelték, hogy van olyan szint, ahol a ranged-ek kapják a törődést. /bow

    • erasmus
      2013. november 26. - 13:00

      Látom megoldották hogy még véletlenül se lássa egy csomó ember a fraktalosokon kívül az új Thumanovat. Csak harmadik pályára eshet. Pedig 1szer végig akartam tolni gyorsan kidobatni aztán mikor vége lépni is de így kimarad.

      • MaDFoX
        2013. november 26. - 13:06

        Rosszul látod! Van storymódja, hogy mindenki kipróbálhassa…

      • Shantey
        2013. november 26. - 13:29

        Vagy bemész lvl1-n és megnézed ott is a nem story módot, azt még egy retard pug is letolja.

      • Sárki
        2013. november 26. - 18:41

        Ha vki nem tud végigtolni 3 fractalt annak nem való gw2.

    • 2013. november 26. - 16:19

      a havas az miért nem easy?

  15. Stan
    2013. november 26. - 07:30

    cruelmester :
    Hülye gyerek ha azt írom, hogy eladó az account akkor játszok ezt a logikát a mindenit tapsot érdemelsz…. meg tudod a negatív kritikák hasznosabbak, mint a nyáladzás. és az miért zavar, hogy szarozom nekem szar és leírom a véleményemet de itt csak fanboyok vannak, remélem eret vágsz mert leszóltam a neked a világot jelentő dicső Guild Wars 2-őt. Jobban adja a cyber world mi? xD

    Ha észre vennéd magad a kutya nem szólt hozzád. Ahelyett, hogy személyeskedsz és próbálod magadra felhívni a figyelmet inkább menj vissza általános iskolába és tanulj egy kicsit több szövegértést, hátha értelmezni tudod a postom.
    Akik érintettek az ügyben képesek voltak felfogni legalább mi a gondom (lásd Gandarel post)

  16. Betonrepa
    2013. november 26. - 07:38

    Sziasztok, ha jól értem akkor a frissités után a gyurube/”hátasba” nehezebb lesz a +5-öt adó agonyt belerakni?Vagy ugyanugy lehet majd +10et belerakni csak ha +11/12…. akarok belerakni akkor kell hozzá a sok macera?

    • MaDFoX
      2013. november 26. - 09:54

      5AR 75 relicért mint eddig és a maradék is legfeljebb az elején tűnik nehéznek (+5 ARI), mivel legalább 1 fix dropja van/level de menet közben is eshet. Szóval maximum 16 menet után garantált az 1db +5 ARI is. És már elég a 100-as artificier ahhoz, hogy összerakd, az is hamar megvan…
      A nagyobbak már hatványozottan többe kerülnek. És a legszarabb hogy a slotban lévőt bukod ahogy kinéz…

      Volt egy ilyen adatbányászat régebben:
      Upgrade Extractor
      109846_1009 Upgrade Extractor
      109852_0673 Separates one slotted upgrade from one item.
      109852_0674 Warning: The item will be bound to this character after extraction.

      Ha ezt beteszik (és működik ARI-val is), akkor nem is kicsit lesz könnyebb a dolog…
      A raktárslotnyi infused ringem szinte sikít hogy extractoljam belőlük a +5ARI-kat… >D

      • Bubi
        2013. november 26. - 10:57

        Nyugodj meg, ha véletlenül bekerül, 99%-ban biztos vagyok benne, hogy gemstore-os lesz :P

      • MaDFoX
        2013. november 26. - 11:22

        Az nem gond! Sőt! Legyen is gemstore-os, legyen már értéke a dolgoknak… Ha pl 20g/használat az ára, akkor nem lövöldözi el az ember hülyeségekre, de pl egy +10ARI-t már érdemes lenne kiszedni…

      • Gandarel
        2013. november 26. - 16:23

        Igen! Legyen gemstore-os! Tegyük tönkre mégjobban az ingame gazdaságot! :P Amúgy biztos gemstore item lesz. Mást ki se adnak.

      • Sárki
        2013. november 26. - 17:05

        Ezaz MadFox, mondj még pár baromságot légyszi, így pitypang nézegetés közben :)
        Amúgy a gemstoreos dolog alapvetően nem lenne rossz ötletz, csak így, hogy pár hónap 1 gem=1g, így azért elég gáz lenne a dolog. És szerintem sokan vannak úgy vele, hogy amíg csak reward nélküli grindfestre tellik, addig elvből nem vesznek semmit. Tudom így is jól megy a gem valós pénzért, de belegondoltak anetnél abba, hogy milyen jól mehetne, ha jól végeznék a munkájukat?

      • 2013. november 26. - 19:25

        Ehh… Letöröltem inkább amit írtam neked sárki, hagyom a baromságaidat…
        Menjél pr0-skodni, a pitypangos szöveged meg unalmas, találj ki valami újabbat (még csak nem is kell kéthetente)… Te pr0!

  17. ZeNDeR
    2013. november 26. - 17:03

    Resetelik a dailyt patcheléskor? Egyáltalán hol tudom megnézni, h melyik daily van kész?

    • Sárki
      2013. november 26. - 17:06

      H betű, achievements panel, daily panel :P És nem. A daily az daily, nem updately :P

  1. 2013. december 2. - 11:22

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: