Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, WvW > Mai livestream

Mai livestream

edge_of-the_mists_header_variance

Edge of the Mists a WvW menüből lesz elérhető. Ha tele van ez a térkép is, akkor egy overflow szerűség nyílik belőle.

  • Ostromgépek lerakása, foglalópontok megszerzése hatással lesz az Edge of the Mistsben elért pontjaitokra, de ezek nem befolyásolják a WvW pontozást.
  • Három szektorra lehet bontani a térképet. Sarkvidéki,sivatagi és dzsungeles szektor. Mindegyiknek megvan a maga jellegzetessége és egyedi szörnyei amelyek ezeken a területeken élnek.
  • Sarkvidéki szektorban kodanokra, grawlokra és trollokra a dzsungeles részen, valamint ogrékre a sivatagi szektorban.
  • Minden egyes szektorban 2 resource camp egy tower és 3 egyedi célpont található.
  • Egyik ilyen célpont a dzsungel szektorban egy air elemental által lesz őrizve, amit megölve egy új képességet kapsz amivel távolabbra lehet majd ugrani. Szintén ezen a részen egy másikat egy grawl védi itt pedig egy valamit ad, amivel interakció után egy nem mozdítható ostromfegyvert kapsz. Kicsit ködös volt ez a rész nekem. Majd kiderül hogy működik.
  • Sivatagi részen szintén az egyik ilyen egyedi célpontot egy légballon pilóta védi, akivel utána légicsapást mérhetünk az ellenségeinkre.
  • Minden ellenségnek megvan a maga egyedi képessége. Megdermesztenek, nyúllá változtatnak stb.

Sentry turretet lehet lerakni a pályán miután mind a három célpontot elfoglaltátok és ezekkel észrevehetitek az ellenséges játékosokat illetve zerget.

Supply-t reaktorok elfoglalásával és ahhoz generátor építésével lehet majd termelni, így nincs többé dolly ölés.

Sima sentryk nincsenek térképen, de nincs kizárva, hogy itt is lesz majd a végleges verzióban.

Sarkvidéki részen az objectivek (célpontok) foglalásával hóviharok alakulnak ki amik sebzik az ellenséges játékosokat. Minél több pont van a birtokunkban annál erősebb, és a látótávolságot is csökkentheti.

Mint a többi WvW térképen itt is kapsz World XP-t.

Nincs ezen a térképen a világ felfedezésébe számító point of interest , vagy bármi más.

Mivel ez a helyszín lebegő szigetekből áll le is lehet zuhanni amiben /bármennyire is meglepő/ meg fogsz halni.

WvW meta achievementeket ezen a térképen is meg lehet majd csinálni.

Egy parti könnyedén összekerülhet a térképen, de viszont egy guildnyi létszámnál ez már trükkösebb, ahogy elkezdenek betelni ezek a térképek.

Új achievementek is lesznek az Edge of the Mists-hez, valamint megjutalmaz majd minket a játék ha megnyeritek a térképen a konfliktust. Ezek nem egy hétig fognak tartani, hanem akár csak pár órán keresztül. Ez még nincs pontosítva.

Dulfy jegyzetei alapján lett írva a kis összefoglaló.

Reklámok
  1. Shantey
    2013. november 8. - 21:41

    Az új térkép hatalmas, gyönyörű és élvezetesnek tűnik. Kipróbálós! :)
    Még ha ugyanúgy értelmetlen is, mint a WvW, legalább jó szórakozást nyújthat. :D

    • Sárki
      2013. november 8. - 22:07

      A pve a folyamatos grindeléssel legalább annyira értelmetlen :) És igazából a sehová sem vezető spvp se ér meg egy misét. Hülyeségeket könnyű mondani ;)

      • Shantey
        2013. november 9. - 02:07

        Mert mi értelme? Homályosíts fel kérlek. :D

      • Sárki
        2013. november 9. - 09:29

        In kább te homályosíts fel, hogy mi értelme ennyi erővel az egész játéknak. Mondtál egy baromságot, indokold.

      • Shantey
        2013. november 9. - 12:37

        Ez nem ér, ne szúrj ki velem! :D

        Íme a problémám. Spvp megfelel, szórakoztat és a hibái ellenére tetszik, csak már baromi unalmas ez a non-stop conquest azon a pár térképen. PvE egyedüli élvezet forrása számomra, ha valami képes gördülékenyen menni és nyújt egy minimális kihívást. Mint pl az új TA path, ahol normális csoporttal tök jó, ha fél órán belül végzünk és nincs két órás tökölés. :D Egyébként ahogy írtad, folyamat grind az egész, ami nem is lenne baj, ha nem acsi pont lenne az egyetlen, ami még ér valamit (10k után már az sem).

        Na de a WvW? Elfoglalsz valamit, 10 perc múlva visszaveszik. És ennyi. Persze nem mindig egy Deso van ellened, ahol a legutolsó nyamvadt dolyakra is van 5 emberük, de kisebb szerverek ellen sem sokban különbözik. A blob vs blob valahogy nem az igazi, a kisebb összecsapások viszont egészen élvezetesek tudnak lenni, de az is viszonylag ritka. Szóval ezen a PvD játékmódon lehetne valamit csiszolni, mert ez így összességében meh. :/

        TL;DR: A játék értelme a szórakoztatás és időtöltés, amiből az előbbinek a WvW számomra (!!!) nem felel meg.

      • Sárki
        2013. november 9. - 12:45

        Nem tom, én pl. a wvw-t is nagyon szeretem, pláne így, hogy bajnoksággá tették és van célja a küzdelemnek. Amúgy wvw-t is folyamatosan fejlesztik, de ne felejtsd el, hogy a játék alig 1 éves és az idei év bevallottan a hiányzó funkciók pótlására megy el. A következő nagy lépés a fenti map, sde én számítok új borderre és új mechanizmusokra is a későbbiekben. A wvw már most is nagyon jó, csak éppen a hit asnd run taktikával nem tudnak most még semmit sem kezdeni. Mweg ugye megmondták, hogy a bajnokság végéig max. bufgfixeket kapunk, a következő nagy projekt pedig az új map, tehát a meta valszeg februárig változatlan marad.
        Mind1, én pl. kifejezetten élvezem, amikor a két square két-háromszoros túlerőben levő zergjeit is lecsapjuk, mert n00b szinte az összes :D Már azért is megéri tolni xD

  2. Gandarel
    2013. november 8. - 21:46

    Az eddigi legszebb terület szerintem. Nagyon epic így elsőre. A kötélhidakkal meg mindennel, ott tényleg epic lehet egy nagyobb harc. Vagy képzeld ahogy a kőhidat beomlasztják a zerg alatt :D

    Skyhammer 2 egy kicsit, de mivel nem a személyes ratinged a tét, nem fogják utálni szerintem.

  3. Punisher
    2013. november 8. - 22:53

    ha valaki lemaradt róla, itt a rögzített verzió
    http://www.twitch.tv/guildwars2/c/3212728

  4. Punisher
    2013. november 8. - 23:23

    Ami leginkább szöget ütött a fejemben : SiVaTaGi réÉÉsz!!! mondjuk … tavasz körül… ki is adhatnák a sivatagot, ha a kinézet már megvan hozzá :)

  5. Mc Wolfy
    2013. november 8. - 23:32

    kivancsi vagyok, hogy milyen valtozast fog ez okozni a wvw nepessegben.

    • 2013. november 9. - 15:22

      Hát, gondolom egy ideig mindenki ott fog torzulni.
      És akkor ez most egy ilyen teszt féle és ezen a mapon lehet majd GvG-zni?

      • Sárki
        2013. november 9. - 15:33

        Nem. Ez a várakozó map wvwre. GvG és 1v1 mapnak ha minden igaz, EB-t tervezik betenni oly módon, hogy elszeparálják wvwtől.

      • Shantey
        2013. november 9. - 15:33

        Ez amolyan WvW overflow és tesztszerver egyben. A GvG külön helyet kap az Obsidian sanctumban.

  6. 2013. november 9. - 06:40

    Nagyon jól néz ki jó lesz ez viszont azért a Dzsungel rész az lehetne esetleg zöldebb zsúfoltabb egy kis fák közötti harccal

  7. 2013. november 9. - 16:42

    Interaktív Gyerekmegőrző…
    Tiszta időpocsékolás ArenaNet részéről :/
    Dehát ha annyira jónak hiszik, mint Scarletet, már megérte, nemde? :))

    • Stan
      2013. november 9. - 21:07

      inkább menj és farmold orr-t miközben az ottani időjáráson elmélkedsz…

      • Sárki
        2013. november 9. - 21:47

        Pedig vmennyire igaza van, nem ilyen típusú mapra van szükségünk. Hasznosabb lenne még egy border vagy tudom is én… Meg ugye a queuenél ha látnánk mikor jutunk be. persze ez nem egyszerű, mert attól függ, mikor lép ki vki, akinek a sorban következő a helyére léphet… De ha látnánk hogy mittomén 123 player van előtted a sorban, akkor tudnál tervezni, hiszen az a 123 ember min. fél órás queuet jelent. Persze klassz ez az új map meg minden, de a játékosok egy egyszerű queue timert kértek :D

      • 2013. november 10. - 02:04

        Sárki :
        Persze klassz ez az új map meg minden, de a játékosok egy egyszerű queue timert kértek :D

        Mégis hogy csinálnának jól működő queue timert, ha hetente egyszer van vége a játéknak? Nem lehet előre megmondani, hogy mikor lép ki pl. egyszerre egy egész guild. Azt sem lehet előre tudni, hogy egyáltalán átadja-e bárki a helyét. Szerintem teljesen feleslegesen próbálkoznának ilyesmivel, nem működne rendesen. Itt nem elég hogy átlagolod az utolsó 10 bejelentkező várakozási idejét.

      • Sárki
        2013. november 10. - 09:22

        Rendes timernek tényleg nincs értelme, viszont ha látnánk, hogy xy ember van még hátra, és látnánk ahogyan folyamatosan csökken a szám, igenis könnyebben mernénk belevágni egy dungeonbe pl.

      • Pont
        2013. november 10. - 16:16

        Lehet tudni, hogy melyik guild mikor raidel. :) Csak nem vagy az információ közelében.

    • 2013. november 10. - 01:04

      Szerintem pedig ez az egyetlen elfogadható megoldás. A probléma az, hogy nem lehet bejutni ugye a rendes mapekre. Na most ha betesznek még egyet, kettőt, hármat, akárhányat, akkor a kisebb szervereken ezeket nem fogják használni, még jobban szétszóródnak a játékosok, ami utóbbit ugye nagyon nem szeret ANet. A nagyobb szervereknél meg azok is megtelnének, és jönne a rinya, hogy nincs elég plusz map. Az, hogy nem lesz túlságosan nagy hatása WvW kimenetelére pedig az overflowos jellegből adódik. Lennének olyan overflow-k, ahol durva túlerőben van az ellenfél, már torzítja az állást. És szerintem még rengeteg más probléma merülhetne fel…

      • Sárki
        2013. november 10. - 09:24

        Ez csúnya lesz, de kit érdekelnek a low tier szerverek? wvw sosem a fair körülményekről szólt.

      • 2013. november 10. - 22:04

        Gyanítom, hogy a játék fejlesztőjét mindenképp. Talán azért is ezt a megoldást választották. Nem? RAGE MORE.

      • Sárki
        2013. november 10. - 22:12

        Lol, ebben meg mi volt a rage nagyokos?
        Egyszerűen csak a fórumon maguk a fejlesztők mondták, hogy a wvw sosem a fair playről szólt és sosem arról fog szólni, ezért gondolom azt, hogy utolsó szempontok egyike lehetett az, hogy a pve-s szerók mennyire tudnák kihasználni az esetleges újabb bordert. A játékosok sírtak a röjhejes várakozási idők miatt, ők erre egy overflow mappal reagáltak. Ez is egy megoldás, lehetett volna másképp is. Ennyit írtam, te erre bebüfögöd, hogy rage more… Mehetnél moderátornak official fórumra, oda kellenek az olyanok, akik szerint minden rage ami nem azonos a véleményükkel…

      • 2013. november 10. - 23:16

        Ja, hogy te így értetted. Akkor az már nem az én bajom, mert én meg nem ezt írtam. Én azt írtam, hogy kb az első 9-12 szerver használná a több térképet, a többin nem használnák. Tehát kicsit felesleges lenne fejleszteni. Nem csak az egyik fél, kb senki. Vágod 0 játékos, mert nem lennének elegen… Tehát nem az lenne, hogy az egyik szerveren sor lenne a másikon meg senki nem játszana.

        A nagy populációjú szervereknél meg nem lenne megoldás, betömörülne még párszáz ember az új térképekre, a többi meg menne rinyálni a fórumra/LA-ba, hogy már megint sor van.

  8. 2013. november 10. - 07:18

    Épp ez a probléma, hogy most majd que alatt bekerülünk egy helyre, ahol lehet WvW-t imitálni, de ez arra lett kitalálva, hogy ne unatkozz várás közben…
    Ha low wvw-s szerveren vagy, szinte be se fogsz ide kerülni, még achievementeket sem tudod majd megcsinálni… szóval ja, vegyél gemet és tömörülj megint a többi szerverre… Így még meg is érteném.

    Viszont nagyon jól ismerik már azt a rendszeremet, amit már mondtam nektek. Ott mindíg mindenki hozzátehet a sikerért, nincs que, és az egész világon szét tudnak terülni, ami nagyon jó az új és levelező játékosoknak is. Legutóbb azt a visszajelzést kaptam, hogy “Most nem érünk épp rá, de időben megtárgyaljuk.”
    Kevés ez a 300 derék Seattle-i…

    • 2013. november 10. - 08:48

      Miért ne jutnának be a low wvwes szerverek emberei? Ez nem csak akkor létezik ha queue van bármikor be lehet lépni, ugyanúgy ahogy a többi mapra, kiválasztod a listából és bemész ennyi.

    • Sárki
      2013. november 10. - 09:28

      Engem jobban zavar az, hogy a queue közben nem wvw-t imitálni akarok, hanem rendesen játszani. Szép és jó, most pl. bekerülnék 2-3h-ra erre a mapra. Mit tudnék ott csinálni? mert hogy egy overflow szerveren fejetlenségen kivül semmi sem lesz, abban biztos vagyok. Követhetjük a n00b cof p1ből összevásárol 1k acvhis commandereket, miközben az ember wvwzni akar. Persze nem rossz az alapötlet, de remélem én dönthetem el, hogy várakozás közben mit csinálok.

      • 2013. november 10. - 10:30

        hát én elleszek Guardian hammerel meg ele staff air 3-sal a kis kötélhidakon meg szigeteken :)

      • Gandarel
        2013. november 10. - 12:24

        Thieffel kell lopni egy necrótól, stealthben fölmenni a hídra és lefearelni a fél zerget. Várós :P

      • Shantey
        2013. november 10. - 13:33

        Hammer warr + Fear me. Oh yeah baby. :D

      • Bubi
        2013. november 11. - 09:32

        Az AoE-cap még mindig 5, nem? Tehát max 5 embert tudsz lefearelni egy skillel :P

    • 2013. november 11. - 00:12

      Félreértettétek szerintem. Ez a várakozásra is egy alternatíva, meg a WvW-re is, meg esetleg az sPvP-re. Várakozhatsz kívül is, csak ott nem kapsz wxp-t, és nem rázódsz össze a szervereden játszó emberekkel. Az a kérdés, hogy mekkora létszámra lövik be. 16-20-40-50 ember szerverenként egy overflow? WvW matchup-tól esetleg független lesz itt a párosítás? Úgy lenne egyedül értelme, máskülönben nem lesz tele minden OF. Akár még kommunikálni is lehet közben, és gyors körökre tervezik az egészet. Minden azon múlik, hogy végül mit csinálnak vele. Még semmi sem dőlt el, az sem hogy milyen győzelmi kritériumok és jutalmak lesznek, meg hogy meddig tart egy meccs. Simán lehet, hogy a legtöbb játékos számára sokkal jobb lesz a WvW-nél.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: