Advertisements
Kezdőlap > WvW > Edge of the Mists: Új térkép érkezik WvW-re!

Edge of the Mists: Új térkép érkezik WvW-re!

Üdvözletem emberek! Azért vagyok ott, hogy egy izgalmas új fejlesztésről számoljak be a WvW-vel kapcsolatban.

Jelenleg egy olyan teljesen új térkép megalkotásán dolgozunk, ahol élvezheted majd a WvW-t, amíg arra vársz, hogy beléphess a már létező Borderland-ekre és az Etternal Battlegrounds-ra. Ez az új térkép, az Edge of the Mists, annyi ember tud befogadni, amennyi csak játszani szeretne bármely időpontban. A már meglévő WvW térképektől eltérően, ha az Edge of the Mists egyik verziója megtelik, egy másik jön létre, így bárki aki részt szeretne rajta venni, megteheti azt.

3933b01-WvW-maps

Habár ezen a térképen szerezhetsz jutalmakat, amik segítenek WvW-n, a szervered pontjaihoz nem fogsz itt hozzájárulni. Ez azt jelenti, hogy a nagy populációval rendelkező szerverek nem lesznek képesek kihasználni a méretüket úgy, hogy ezzel a térképpel előnyhöz jussanak. Ez egy olyan hely lesz, ahol tesztelheted WvW-s képességeidet, szerezhetsz World XP-t és a WvW határán lévő tartalmakat tapasztalhatsz meg.

Nagyon fontos számunkra, hogy a lehető legtöbb embernek biztosítsunk helyet, mielőtt folytatnánk a fejlesztéseket a WvW-n, ugyanis mindig, amikor változtatunk valamint vagy fejlesztünk, több játékos áll be a várakozók sorába. Ez az új térkép teljesen megszünteti ezt úgy, hogy mindenki élvezheti a WvW grandiózusságát, amikor csak akarja.

c8a3702-WvW-maps

Már jó ideje birkózunk a a korlátozott WvW hely problémájával és most végre elértünk egy olyan ponthoz, amikor titeket, játékosokat is be tudunk vonni a megoldásunkba.

Azért beszélünk nektek erről a térképről még jóval azelőtt, hogy a játékba kerülne, mert szeretnénk a segítségeteket kérni abban, hogy a lehető legjobb élmény legyen. Több ezer embert fogunk meghívni a térkép egy tesztverziójára, hogy visszajelzésekkel lássanak el minket, terheljék a térképet és segítsék a térkép végső változatának megalkotását és fejlesztését. Olyan guild-eket keresünk, akik WvW központúak, így tudunk annyi játékost gyűjteni, amennyi kell, valamint ők tudnak egy olyan alapot nyújtani, amire építhetünk ezeken a teszteken.

Rövidebb tesztekkel fogunk indítani, amelyek egyre bővülni fognak, ahogy közeledünk a térkép véglegesítéséhez. Hogy felírjátok a guild-eteket az egyik tesztelői helyre, egy képviselőtök a guild-ből töltse ki ezt a kérdőívet.

2426103-WvW-maps

A térkép tesztelése legalább 2014 elejét igénybe fogja venni. Hogy egyáltalán megfontoljuk a jelentkezéseteket, a guild-eteknek rendelkeznie kell legalább egy folyékony angolra képes emberrel, aki össze tudja állítani számunkra a visszajelzéseket. A tesztelés nem lesz NDA (titoktartás -N.) alatt, mivel a lehető legtöbb ember véleményére szükségünk van.

További részletekkel is szolgálunk majd a térképről, ahogy folytatjuk annak fejlesztését és elkezdjük a tényleges tesztelést. A részvételeket ebben a folyamatban nagyon fontos lesz a térkép végleges kialakításához és implementálásához. Az ezeken a teszteken született visszajelzések alapján fogunk döntéseket hozni és ezek a visszajelzések fogják meghatározni a térkép végleges verzióját.

Izgatottan vágunk neki a WvW fejlesztés egy új fázisának, ahol sok játékost vonunk be a tesztbe, akik aztán visszajelzéseket küldenek nekünk róla, mielőtt az az éles szerverekre kerülne.

Találkozunk a csatatéren!

A fórumon elindult egy kérdezz-felelek a fejlesztőkkel, ahol folyamatosan újabb válaszokat írna ki a játékosok kérdéseire: Edge of Mists Q&A

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Advertisements
Kategóriák:WvW
  1. Gandarel
    2013. október 18. - 20:09

    Epicül néz ki.

  2. Punisher
    2013. október 19. - 00:22

    Brace yourselves, skyhammer haters are coming….

  3. 2013. október 19. - 09:53

    Rohadt jó, én felajánlom nekik azt a rendszert, ami marha jól kiegyensúlyozná a populációt és mindíg értelmes/hasznos dolgot csinálhatnánk, erre bedobnak egy nagyon szép gyerekmegőrzőt…

    Komolyan mondom, valaki túl sok muffint zabál Seattleben…

    • BigPi
      2013. október 19. - 11:30

      Velünk is megosztod magyarul?

      • 2013. október 19. - 16:05

        Persze! Az elmélet egyszerű, szerver-infrastruktúra oldalán pedig nem igazán megterhelő.

        Fent áll a szerver irányultságának balance problémája,, miszerint a szerverek főképp WWW vagy PVE irányúak.
        (PvP most mind1)
        Egy WWW-s szerveren óráig állhatsz que-ben, és addig valamit csinálni is kéne, lehetőleg terület váltás nélkül, mert az úgy emlékszem kidob a que-ből. PvE területek itt elhanyagoltabbak, limitnövelés után méginkább.
        PvE-s szerver meg gyenge WWW-ben, nem tud elég sok sikert szerezni magának a szerveres buffokért, se a játékélményért.

        Ha a rendszerem alapján MINDEN PvE-s területnek megadjuk a matéria termelési listáit, ehez igazítjuk a terület-foglalós eventeket, akkor az így szerzett termelés alapján erősödnek a WWW-s lehetőségeik. Ez bárhol és folyamatos értelmes elfoglaltságot ad a játékosoknak WWW-n kívül, de közben segítik a bent ülő kisebb erőiket, tehát hozzájárulnak a buffokért és tierért folytatott küzdelemben.

        Példával; Miközben Queensdale-ben portyázol, olyan eventekkel találkozol, hogy pl szabadítsd fel a favágóüzemet a centaurok uralma alól. Az így felszabadított, immáron a királyságnak termelő faüzem segítségével több faanyag áll rendelkezésre WWW játékosoknak az építkezésekre.
        Ugyan így egy Iron Mines területen, ahol a vaskitermelést és szállítást védik a játékosok, az is megy a WWW felhasználásra, nem csak egy röpke illúzió az épp arra járó játékosnak.

        WWW-n ebből annyit érzékelsz, hogy lehet h kevesebben vagytok ott jelen, de a PvE-n tartózkodók elég segítséget nyújtanak ahoz, hogy jobb, erősebb dolgok építésével kompenzáld a hiányukat.

        Végeredményben:
        * Mindíg értelmes dolgot csinálhatsz, segítséget nyújtassz a buffért, amiért amúgy esetleg nem lennél hajlandó WWW-zni se.
        * A gyengébb WWW-s szerverek itt megerősödnek
        * Az erős WWW-s szerverek visszaszoknak picit PVE-re is, que alatt van mivel segíteniük score nélküli lootcsaták helyett (EotM)
        * Erősebb “Living, Breathing World” értelmezés

      • 2013. október 19. - 16:06

        + Minden területen hasznos játszani, nem csak cursed/malchor’s és kezdőterületek/farmeventek.

      • gwfan21
        2013. október 19. - 16:24

        Nem csoda, hogy nem vesznek komolyan. Még a WvW-t se tudod leírni… Valószínűleg elolvasták és órákat gondolkodtak azon miért lesz ettől jobb a world wide web. Köszönjük, hogy miattad nem haladt több órán keresztül a játék fejlesztése…

      • Pont
        2013. október 19. - 17:27

        WWW = World vs World vs World ! tehát WWW leírás jó. egyszerübb mint WvWvW. És megértik, te is megértetted. Miről problémázol? Az ötlet jó, de ugyanugy WvW re mennek majd a wvw-s szereverek nem holmi favágokat visszafoglalni. :)

      • Zarache
        2013. október 19. - 17:58

        Pont amugy WvW-t szoktak irni rovidtve :P

        Royal az otlett jo lenne ha azt akarnad, hogy a WvW helyett tobb PvE legyen. A rendszered nem, hogy balanszt hozna hanem meg inkabb elferulne az egesz. Vegyuk Vabit pl. se PvE-re se WvW-re sincsen eleg embere ;) vagy a masik pelda Vizunah esetleg Seafarer ;) erted mirol van szo. Ez a jelenlegi dolgokat csak jobban eltolna. Aki meg PvP-t akar tolni ne legyen mar rakeszeritve fagyujtogetesre. A legnagyobb gond amit meg amivel meg alapbol nemszamoltal az meg a Guest system ;) . Low pop serverek mennek midig a nagy serverekhez mivel gyorsabban megy ott minde. Ergo a kis serveren meg inkabb gyengebb lenne a nagyon nagy populacioval rendelkezo serverek meg meg inkabb elhuznanak WvW-n. Ha elotte a medium pop. serverek birtak is netalantan alaztak is a high pop servert az a TE PvE temaju WvW-d pont, hogy a PvE server javara dontene el.

      • Zarache
        2013. október 19. - 18:18

        Bocsi a duplaert.

        Royal a WvW-t es a PvE-t nemkene kerverni, viszont a te rendszeredet valmilyen masfele modon a supply camp-re illetve dolly-ra valo hatassal szivesen latnam. Mert ez a semmibol jon a supply es a dollyk magukban mennek a helyukre kicsit illuzio rombolo es talan ha finomitasz rajta a blobot is tudnad oszlatni egy picit persze ne a kisebb serverek vesztesegere.

      • 2013. október 19. - 20:00

        wWw-nek gyorsabb beírni, így logikailag jó, a WvW szokás más kérdés. 3W-t még nem vezette be senki ^^

        “WvW”-s szerververeken annyit érzékelnél, hogy que közben van mi hasznosat tenned, ha meg bejutottál, ugyanúgy boldogulsz mint most. Ott nincs nagy különbség, az árral folyva dobja neked a blueprinteket, nem érint a merchant limitje.
        Az ellenségeknek is lesz értelme, mert így nem a Centaurok építgetik a catapultokat, hanem mi. Meglenne az illúziója, hogy ők egy frakció/nép, és ugyanúgy értékes nekik a föld, mint nekünk, ezért cívódunk rajta (és nem azért mert ‘héé én stipistopiztam élőbb!)
        Ahol egyik sincs, pl Vabbin, teljesen mind1 mit találok ki. Transferelnek, szervert lekapcsolják. High pop lesz több szerver, és a rendszer alapján el lehet őket jól szórni az egész térképen.
        + hozzá jön még az újraalakított LA/Egyéb város map, mert az egy midet se képes rendesen kezelni.

        PVP totál mentesül ettől, mert nekik csak kényszerből van szerverük, amúgy instákon élnek.

        Zarache, és többiek, ezen a rendszeren biztosan lehet még finomítani, minden jó ötletet örömmel fogadok.

    • Shantey
      2013. október 19. - 12:56

      “Hogy felírjátok a guild-eteket az egyik tesztelői helyre, egy képviselőtök a guild-ből töltse ki ezt a kérdőívet.”

      Mennyé tesztelni vázze! :D

      Amúgy ez miként oldja meg, hogy A szerveren jelentősen több ember lép be WvW-re, mint akár B és C szerverről összesen? Végül bekerül, hogy egyenlően maximalizálva lesz a játékosszám minden térképen? Oo

      • Helosz
        2013. október 19. - 15:32

        Mint mondták lesz ennek is egy limit határa játékos számot tekintve. Ha az is megtelik indul a következő ilyen map. Gondolom olyan, mint az overflow. És a játékosok max száma tuti szerverenként van limitálva,hogy mindig lehessen ellenfél is. Inkább arra lennék kíváncsi,hogy mikor lesz a valódi szerver limit ténylegesen megnövelve? Illetve mikor oldják már meg azt,hogy az i5-3210 peocimat és NVIDIA Gf 630M (2gb) vga-mat végre kihasználja a játék és ne 40-60% -on pörögjön a max terheltsége…..

  4. Egy ismeretlen
    2013. október 19. - 18:18

    Royal ötlete nem rossz, de szerintem mind az ővé, mind pedig a fejlesztőké értelmetlen…
    Hogy konkrétabban fogalmazzak van a szokásos 3om top server ahol kb órákat vársz hogy egyáltalán bekerülj wvwre(és ha kifagysz véletlen arra a napra vége is a wvwdnek)
    Másik szervereken közbe pedig max 30 ember van térképen.Ami azért valljuk be nem olyan epikus csata, mint 500 vs 500 vs 500.

    Ergó valami olyasmit kellene kitalálni amit miatt megérje hogy, arányosan oszoljanak el az emberek/guildek a szervereken, szerintem ennek a prioritása sokkal fontosabb mint az hogy a már meglévő extra magas létszámú szervereket hogyan bővítsék tovább…

    Például ha egyszer szerveren alacsonyabb létszám mint egy másikon, és mondjuk 3-4 rank-al szintel(kinek hogy tetszik) alacsonyabb szinten vannak a ranglétrán, nekik akkor is több jutalom jusson, de ez nem átgondolt ötlet tőlem, és is csak puhatolózok a sötétségbe, valljuk be nehéz kérdés…

    De ez csak az én véleményem.

    • 2013. október 19. - 20:43

      Ez lenne az egyik lényeg, hogy eloszoljanak, ráadásul az egész Tyria területén.
      A nagyon gyenge szervereknek így véget lehetne vetni, azok populációja átvándorol a kevésbé erősekéhez, akik jobban fel tudják majd venni a versenyt a top szerverekkel.

      Mondjuk a játékosok bénasága megoldhatatlan probléma…
      A vereség is lehet élmény :D

  5. Kharsus
    2013. október 19. - 20:43

    Hát ha már WvW reform, akkor én pl azt látnám szívesen, hogy a WvW jelenlegi koncepcióját kukázni és a pontozást klán szintre rakni. Így lehetne nyitni annyi overflowot amennyit akarnak, de továbbra is 3 világ küzdene egymással csak a klánokat pontozná a rendszer (legalább a guild wars név is stimmelne).

    • chuckygwzik
      2013. október 20. - 06:12

      Nagyon jó az ötlet. Csak hát akkor nem lenne szükség home szerverekre és így nem jönne bevételük a szerverváltásból, de talán nem csesznének szét guildeket a populáció és az állandó vándorlás miatt.

      ANet kitalálta, más játékok pedig meg fogják csinálni jól.

  6. gwfan21
    2013. október 20. - 00:15

    Pont :
    WWW = World vs World vs World ! tehát WWW leírás jó. egyszerübb mint WvWvW. És megértik, te is megértetted. Miről problémázol?

    Sajnálom, hogy nincs szarkazmus betűtípusom. Most is használtam volna. ;)

  7. Zarache
  1. 2014. január 28. - 15:32

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: