Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2013. 10. 15.

Frissítések 2013. 10. 15.

blood_and_madness_header

A fordítás elkészült. Külön köszönet Howellnek és Terának, akik segítettek véghezvinni!

ÉLŐ VILÁG

Blood and Madness

Halloween visszatér Tyria-ra, a szorgalmas Magister Tassi pedig elfoglalt.  A Mad King Thornhoz kapcsolódó dolgok megszállottjaként, a pöttöm tudós a Halloween-i őrületéről híres tébolyult uralkodóhoz köthető ereklyékre vadászik. De amit talál, az valami olyasmi, amit évszázadokkal ezelőtt dugtak el – és jó okkal. Csatlakozz Tassihoz, fedezd fel Mad King hátborzongató titkát és tudd meg, hogy néhány rejtett dolog, bosszúszomjasan térhet vissza.

A Blood and Madness tartalom október 15-től november 11-ig lesz elérhető, beleértve ebbe a jutalmakat és az achievement-eket. Az egyetlen kivétel ez alól az A Royal Tradition achievement, amely csak akkor lesz teljesíthető, amikor Mad King Thorn meglátogatja Lion’s Arch-ot.

Történet

  • Csatlakozz Magister Tassihoz a Black Citadel északnyugati sarkában található Nolani Academy romjainál, hogy két többjátékos történeti instance-ban is részt vehess:
    • Az első bemutatja a játékosoknak az idei Halloween történetét, valamint Mad King fiának, a Bloody Prince-nek a megérkezését. Ahogy a játékosok dolgoznak a meta-achievement-ért, időnként használhatják Tassi jelfogó gólemét, hogy megnézzék a fejleményeket.
    • A második történeti instance-hoz szükséges a Blood and Madness meta-achievement teljesítése, itt ugyanis a történet végkimenetelét játszhatjátok végig. A csapatból legalább egy embernek rendelkeznie kell a meta-achievement-tel a belépéshez.

Lion’s Arch

  • Lion’s Arch Halloween-i kosztümbe öltözött. A dekoráció tömve van faragható tökökkel. A gyerekek csokit-vagy-csalunkot játszanak, a kereskedők Halloween-i recepteket árulnak. Még Zommoros-ba is szorult egy kis ünnepi hangulat, a Mystic Forge üstté alakult. Ugorjatok bele egy kis custom brawl mókához!
  • A Fort Marriner-ben található Sonder the Seller beváltja a candy corn-otokat corn cobs-ra, melyből megvásárolhatjátok a Mini Bloody Prince Thorn-t és 20 helyes candy-pail táskákat. Chattering skill, plastic fang és nougat stack-eket is bevált finomított verziókra. Ezek az anyagok olyan összetevők, melyekre szükség van a Halloween fegyverek elkészítéséhez: The Mad Moon (shield), Arachnophobia (short bow) és The Crossing (staff).
  • Mad King Thorn maga október 30.-a 18:00 és november 1. 18:00 között érkezik meg Lion’s Arch-ba. Nevess őrült viccein és játszd a Mad King mondja játékát!

Nyílt világ

  • Queensdale-re, Kessex Hills-re és Gendarran Fields-re visszatértek a Mad Realm kapui. Ezúttal két fajtájuk van: a zöld Mad King kapuk és a vörös-lila Bloody Prince kapuk. Interakció esetén mindegyikük többféleképpen reagálhat: megjelenhet egy trick-or-treat bag, vagy elindulhat egy esemény, ahol vagy a Mad King hadseregbe tartozó candy-corn elementálok, műanyagpókok és gargoyle-ok jelennek meg, vagy a Bloody Prince seregéhez tartozó csontvázak, múmiák és szellemek.
  • Minden faj fővárosa előtt lesz egy sátor és egy színpad Halloween-i dekorációval. Beszéljetek a gyerekekkel, a Mad King Thorn színésszel vagy a Rasmus nevű szellemmel, akik el tudnak titeket vinni a Lunatic Inquisition játékba, mely a Mad Realm-ben található.
  • A Heart of the Mists és a Borderland-ek home citadel-jei szintén ünnepi dekorációban pompáznak.

Mad Realm

  • A Mad Realm-be a Queensdale-n, Kessex Hills-en és Gendarran Fields-en megjelenő Mad Realm kapukon keresztül lehet bejutni. A Mad King kapu a labirintus fölötti nyugati dokkba teleportál, míg a Bloody Prince kapu a keleti dokkba. A Lunatic Boatmaster el tud vinni a Lunatic Inquisition-höz vagy a Mad King’s Clock Tower-hez. A játékosok használhatják a földön lévő portál pecsétet is, hogy a lenti labirintusba jussanak.
  • A Mad King’s Labyrinth-ben konfliktus dúl, ahogy Mad King és Bloody Prince seregei összecsapnak. Nézd meg hogyan civódnak a Thornok a térképen, miközben erőik az irányításért küzdenek. Három legendary boss őrjáratozik az útvesztőben: a Skeletal Lich, a Grand High Viscount of Candy Corn és a Labyrinthine Horror.
  • A Lunatic Inquisition egymással szembe helyezi a játékosokat, miközben a Lunatic tagok falusikat keresnek a labirintusban. A játékosoknak talált tárgyak és rejtett titkok segítségével kell túlélniük az éjszakát.
  • Minden ugráló kihívásával együtt visszatért a Mad King’s Clock Tower. Miközben mászik fel a toronyba, a játékos teljesen látható marad, de a többi játékos egy köd effekttel lesz megjelenítve.

Jutalmak

  • A Nolani Academy romjainál található első történeti instance teljesítése esetén a játékos megkapja Tassi jelfogó gólemét és négy, korlátozott használatú Halloween finisher-t. Idézd meg a gólemet, miközben teljesíted a Blood and Madness achievement-eket, hogy friss híreket kapj Tassitól.
  • A Blood and Madness meta-achievement, A Sweet Friend, teljesítésével a játékos egy Mini Candy-Corn Elemental-t kap. Ennek az achievement-nek a teljesítésével megnyílik a Nolani Academy romoknál található Tassinál a végső történeti instance.
  • A végső történeti instance teljesítéséért a játékosok megkapják a Gift of Candy Corn-t, egy személyi candy corn lelőhelyet a home instance-uk számára, amit naponta egyszer lehet kibányászni.
  • A Mad King’s Clock Tower teljesítéséért járó jutalmat frissítettük az új évre.
  • Azok a játékosok, akik sikerrel veszik a Mad King Says akadályait az A Royal Tradition achievement teljesítése során, megkapják a Mask of the Night skin-t.
  • A Fort Marriner-nél található Sonder the Seller frissített raktárral várja vendégeit, Halloween témájú árukat és crafting anyagokat árul.
  • A Gift of Spiders, Gift of Souls és Gift of the Moon receptek frissített verzióban tértek vissza:
    • A Gift of Spiders recepthez 40 Bottles of Elonian Wine, 10 Candy Corn Cobs, 10 Piles of Crystalline Dust és 100 High-Quality Plastic Fangs kell.
    • A Gift of Souls recepthez 40 Bottles of Elonian Wine, 10 Candy Corn Cobs, 10 Piles of Crystalline Dust és 100 Tyria’s Best Nougat Centers kell.
    • A Gift of the Moon recepthez 40 Bottles of Elonian Wine, 10 Candy Corn Cobs, 10 Piles of Crystalline Dust és 100 Gibbering Skulls kell.

Achievement-ek

  • A Blood and Madness meta-achievement-je az A Sweet Friend. A Mad King labirintus boss-ainak legyőzésével, Halloween játékokban való részvétellel, trick-or treat bag-ek kinyitásával és a Mad Realm kapuk eseményeinek teljesítésével a játékosok elegendő pontot tudnak szerezni ahhoz, hogy megkapják a Mini Candy-Corn Elemental-t, amelyre szükség van a Blood and Madness végső történeti instance-ába való belépéshez.
    • A Mad King Says játékon való részvétel szintén hozzájárul a meta-achievement-hez.
    • Megjegyzés: Az A Stomping Good Time achievement, amely azt méri, hogy hányszor használ a játékos Halloween finisher-t PvP-ben és WvW-n, nem halad előre, ha a játékos custom arénában használja.
  • A Halloween témájú napi achievement-ek szintén hozzájárulnak a meta-achievement-hez. Ezeket bizonyos Halloween tartalmakban való részvételért lehet kapni naponta.
  • Az A Sweet Friend achievement teljesítése után három újabb achievement válik elérhetővé, melyek a második történeti instance-al, így Bloody Prince Thornnal kapcsolatosak. A “You, Back in the Box” teljesítésével a játékosok megkapják a Gift of Candy Corn-t, mely egy candy-corn lelőhely, amit naponta lehet bányászni a játékos home instance-ában.

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALOM

WvW

  • A WvW idény:
    • Észak-Amerika és Európa három-három ligára lett osztva: arany, ezüst és bronz.
    • A játékosok ahhoz a szerverhez lesznek kötve, melyre először bejelentkeznek az idény kezdete után. A játékosok bármikor válthatnak szervert, de végső jutalmuk a kezdeti szerverükhöz lesz kötve.
    • Az október 18-a utáni hét hétben az egy ligában lévő szerverek mindegyike játszani fog a másikkal.
    • Ezeknek a párosításoknak az eredménye hozzájárul majd a szerver első idénybeli pontjához.
    • Az idény lezárultakor azok a játékosok, akik teljesítették a WvW első idényének meta-achievement-jét, jutalmat kapnak a szerverük ligán belüli helyezéséért.
  • Az első WvW idénnyel kapcsolatosan bekerült egy új achievement kategória
    • 20 achievement került be.
    • 15 achievement teljesítése esetén elkészül a Premier Season Veteran meta-achievement, egy titulus is jár vele, valamint egy kulcs, amely nyitja majd a végső jutalom ládát az első idényhez.
    • Több achievement-ért is jár láda, melyekben több tárgy is található, beleértve ascended crafting anyagokat is.

EGYENSÚLY, BUG-JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Általános

  • A condition combat floater-ek mostantól egy loccsanást jelenítenek meg a damage floater mögött, hogy megjelöljék azt a condition-t, mely a sebzést okozta. Ezt a rendszert alapból bekapcsoltuk. Hogy kikapcsoljátok, használjátok az új UI beállítást: Show Simple Condition Floaters.
  • Leírások kerültek be a trait tooltip-ekhez. Azok a képességek, amelyek a trait-ekből lövődnek, most már megjelennek a tooltip-eken. Azok a képességek és trait-ek, amelyekre hatással vannak a felvett trait-ek, most már kéken jelenítik meg azokat a változásokat, melyeket trait-ek okoztak.

Élő világ

  • Javítottunk több problémát a Clockheart reset-jével. Party wipe esetén leveszi magáról az Aetherzied Shielding-et és visszamegy a terem közepére.

Tárgyak

  • A Rune of Lyssa most már megfelelően működik minden eliten.
  • Sigil of Impact: A 2-es és 3-mas szint most már csak akkor működik, ha a célpont knocked down vagy stunned ahelyett, hogy mindig extra sebzést okozna.
  • Sigil of Paralyzation: Javítottunk egy bugot, ami miatt a stun-ok felkerekítődtek a következő másodpercre.
  • Superior Rune of Speed: A hat darabos bónusz most már megfelelően adja a 25%-os mozgási sebesség növekedést.

Képességek

Általános

  • A ground-targeting (földre célzás) új beállítással – a „Fast with Range Indicator”-rel – gazdagodott, melyet a General Options menüben találhatunk meg. A gomb lenyomására a földre célzás megjelenik, elengedésére pedig aktiválódik a képesség.
  • A limitált számú célpontra ható AoE képességek határértékébe mostantól a sebzést blokkoló vagy elkerülő célpontok is beleszámítanak.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor is a sebzéssel nem rendelkező képességek (Tainted Shackles többek között) használatakor a játékos nem került Combat mode-ba.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami megakadályozta a Utility képességek cseréjét, miközben a játékos át van alakulva valamivé.
  • A Stun breakerek mostantól hatnak a Launch effektekre is. (Tehát amikor ellöknek, azt is megállítja, míg eddig arra nem hatott.)
  • A Tabbal célzás (alapértelmezettként a következő ellenfél kijelölése) előbbre fogja helyezni a játékosokat, és csak ezután kerülnek célzásra az NPCk (például a minionok, a Mesmer klónjai ez alól kivételt képeznek), illetve először a Champion rangú ellenfeleket fogja célozni, majd ezután minden mást.
  • A célpont eltávolításával a Tabbal célzás előzményei eltűnnek.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami támadások elkerülésekor, vagy Blind miatti elhibázásakor több „Miss” feliratot jelenített meg.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami miatt az F1-F4 képességek rossz sebzés értéket mutattak (túl kicsi értéket, ha a fegyver Common ritkaságúnál jobb volt).
  • Azon képességek, melyek a játékos fegyverét elrejtik, többé nem rejtik el a back-slotban lévő felszerelést.
  • Az Engineer turretjei, – ha lehetséges – a készítőjük által legutoljára eltalált célpontot fogják célozni.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Stun ideje a legközelebbi egész másodpercre lett felfelé kerekítve, abban az esetben, ha traitekből vagy felszerelésből plusz Stun idővel rendelkezett a játékos.
  • Az Immobilize mostantól időben halmozódik, maximum ötször.
  • Minden játékos által irányított „minion” PvE-ben 71,43%-kal több életponttal rendelkezik (kivéve a Mesmer phantasmjait és klónjait, mivel ezek esetében egy korábbi patchben már növelve lettek).
  • Dark Projectile és Whirl Combo: A life siphon (életerőt elszívó) lövedék sebzése a Powertől függően nő.
  • Egyszerűbbé tettük a hosszan aktiválódó (channeling) képességek használata közbeni célpont váltást. Mostantól ha a játékos célpontot vált és újra aktiválja a képességet, akkor az eredeti célponton éppen folyamatban lévő megszakad, és az új célponton újra kezdi.
  • Nehezebbé tettük a Downed állapotbeli 2-es képesség véletlen elhasználását, amikor a játékos a 2-es fegyver képességet próbálta elhasználni a downed állapotba kerülés előtti pillanatban. (._.)
  • Mostantól a társakat buffoló képességek elsősorban a party tagokra hatnak.
  • A láthatatlan, de fizikailag létező elemek többé nem akadályozzák a kattintással célzást.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami lehetővé tette a teleportálást a gömb felvételekor a Spirit Watch pályán.
  • Stun és Daze: A Stun break képességek mostantól megfelelően eltávolítják ezeket az effekteket rólunk.
  • Signetek: A passzív buffok mostantól megfelelően működnek PvP térképre lépéskor.
  • Chill: A képességek újratöltésének hátralévő ideje mostantól pávakék színben jelenik meg, ha a Chill miatt megnőtt az.
  • Torment: Frissítettük a leírást, hogy pontosabban jelenítse meg az álló helyzetben és mozgás közben okozott sebzést.

Elementalist

  • Shocking Aura: Hozzáadtuk a shocking aura buffot a leíráshoz.
  • Elemental Attunement: Az ebből a traitből kapott boonokat öt társ kaphatja meg 240 egységnyi körzetben.
  • Evasive Arcana: Az ebből a traitből származó képességek hatósugara 180 egység.
  • Persisting Flames: A fire fieldek időtartamának növelése mostantól következetes.
  • Burning Fire: Ez a trait a megfelelő képesség neveket jeleníti meg a leírásában.
  • Written in Stone: Kijavítottunk egy hibát a Signet of Air passzív effektjének részleges elveszésével kapcsolatban.
  • Glyph of Storms: Ez a képesség mostantól a helyes időtartamot jeleníti meg a leírásában. AoE jelző köröket adtunk a Fire és Earth képességekhez.
  • Geyser: Megnöveltük az alap hatósugarat 180 egységre. 240 egységre Blasting Staff trait esetén. Kijavítottunk egy hibát, így most a Water field hatósugara Blasting Staff traittel a növelt hatósugárral megegyezik.
  • Water Blast: A healing skálázást 10%-ról 25%-ra növeltük. Kissé csökkentettük az alap gyógyítást kisebb szinteken, de 80-as szinten az eredeti érték maradt. Az alap hatótávolságot 180 egységre növeltük. Többé nem gyógyít a képesség, ha a lövedék nem talál el semmit.
  • Frozen Ground: A leírásban feltüntetésre került a blokkolhatatlanság.
  • Unsteady Ground: Ez a képesség mostantól nem sebzi és lassítja (Cripple) az ellenfeleket, hanem megakadályozza az ellenfelek területen való átkelését, egyben visszalökve őket. 3 másodpercig tart.
  • Shock Wave: A lövedék sebességét 12.5%-kal növeltük.
  • Burning Retreat: A visszavonulás távolságát 200 egységgel növeltük.
  • Static Field: A combo field hatósugarát a képesség hatósugarával egyenlő méretűre növeltük
  • Windborne Speed: A hatósugarat 300-ra csökkentettük Blasting Staff trait megléte esetén
  • Fireball: Az alap hatósugarat 120-ra növeltük. A Blasting Staffal traitelt hatósugarat 160-ra.
  • Meteor Shower: 180-ra növeltük a Blasting Staff traites hatósugarat.
  • Healing Rain: 420-ra csökkentettük a Blasting Staff traites hatósugarat. Frissítettük a leírást, így a valóban applikált Regeneration mennyiséget mutatja.
  • One with Air: Mostantól 1,5 másodpercig szupersebességet kapunk, amikor Air Attunementre váltunk.
  • Earthquake: Hozzáadtunk egy távolsági indikátort.
  • Arcane Wave: Ez a képesség többé nem okoz Conditionöket végtelen távolságról Elemental Surge traittel.
  • Signet of Restoration: Ez a képesség mostantól a megfelelő mennyiségben gyógyít, ha a Written in Stone traittel rendelkezünk és a képességet aktiváljuk.
  • Whirlpool: Leírás frissítve.
  • Glyph of Elementals: Az Inscription trait mostantól hat erre a képességre.
  • Glyph of Storms:
    • Firestorm: 10-ről 5-re csökkentettük az egy becsapódásból származó sebzés maximum célpontjainak számát. AoE kört adtunk hozzá.
    • Ice Storm: AoE kört adtunk hozzá.
    • Lightning Storm: A becsapódások hatósugarát 60-ról 90-re növeltük.
    • Sandstorm: A pulzálásonkénti sebzések maximum célpontjainak számát 10-ről 5-re csökkentettük. AoE kört adtunk hozzá.
  • Glyph of Renewal:
    • Renewal of Fire: Ez a képesség mostantól 900-as távolságból használható és 180 a hatósugara.
    • Renewal of Water: Ez a képesség mostantól 900-as távolságból használható és 180 a hatósugara. Kijavítottunk egy hibát, így a célpontot maximum életerőre gyógyítja a képesség.
    • Renewal of Air: Ez a képesség mostantól 900-as távolságból használható és 180 a hatósugara. A teleport távolságát 900-ra növeltük, hogy maximum távolságról is működjön.
    • Renewal of Earth: : Ez a képesség mostantól 900-as távolságból használható és 360 a hatósugara.
  • Conjure Flame Axe: Kijavítottunk egy hibát, így a kézben hordozott fegyver mindig eltűnik, ha lejárt az ideje.
    • Lava Axe: Ez a képesség 1 mightot ad 8 másodpercre, amikor eltalál egy ellenfelet.
    • Explosive Lava Axe: Ez a képesség mostantól Blast finisher.
    • Flame Leap: 15 másodpercre csökkentettük az újratöltési időt.
  • Conjure Lightning Hammer: Kijavítottunk egy hibát, így a kézben hordozott fegyver mindig eltűnik, ha lejárt az ideje.
    • Lightning Leap: Ez a képesség mostantól maximum 3 célpontot sebezhet.
    • Wind Blast: 600-ra növeltük a lökési távolságot.
    • Lightning Storm: 60-ról 120-ra növeltük a becsapódási hatósugarat, mostantól mozgás közben is használni lehet a képességet.
    • Static Field: Ez a képesség mostantól Daze helyett Stunolja a területére belépő ellenfeleket. 180-ról 240-re növeltük a hatósugarat.
  • Conjure Frost Bow: Kijavítottunk egy hibát, így a kézben hordozott fegyver mindig eltűnik, ha lejárt az ideje.
    • Water Arrow: A lövedék sebességét 20%-kal növeltük. A gyógyítás hatósugara 240. Az alap gyógyítást 20%-kal növeltük. Healing powerrel való skálázódás 10%-ról 30%-ra növelve.
    • Frost Volley: Újratöltési idő 4 másodpercre csökkentve.
    • Frost Fan: A leírásban frissítettük a Chill időtartamát.
    • Ice Storm: Becsapódási hatósugár 90-ről 120-ra növelve.
    • Deep Freeze: A képesség aktiválási ideje 1,5 másodpercre csökkent.
  • Conjure Earth Shield: Kijavítottunk egy hibát, így a kézben hordozott fegyver mindig eltűnik, ha lejárt az ideje.
    • Shield Smack: Ez a képesség az első a képesség láncban, maximum 3 célpontot sebez és 1 bleedinget okoz 6 másodpercre.
    • Shield Smash: Ez a képesség a második a képesség láncban és 2 bleedinget okoz 6 másodpercre
    • Crippling Shield: Ez a képesség a harmadik a képesség láncban. 50%-kal növeltük a sebzést és 450-re csökkentettük a hatótávolságot.
    • Stone Sheath: Ez egy új képesség, ami hosszan aktiválódik, a következő beérkező sebzést blokkolja, ezután pedig 240-es sugárban 3 bleedinget okoz 6 másodpercre.
    • Magnetic Surge: Mostantól 3 célpontot találhat el.
    • Magnetic Shield: Mostantól 2 másodpercnyi Protectiont biztosít minden egyes odahúzott ellenfélért, és mozgás közben is használható.
    • Fortify: 30 másodpercre csökkent az újratöltési idő

Engineer

  • Bomb Kit—Bomb: Az alap hatósugarat 120-ról 180-ra növeltük. 240-re Forceful Explosives traittel.
  • Bomb Kit—Fire Bomb: Az alap hatósugarat 120-ról 180-ra növeltük. 240-re Forceful Explosives traittel.
  • Bomb Kit—Glue Bomb: 360-ról 300-ra csökkentettük a Forceful Explosives traittel módosított hatósugarat. Frissítettük a leírást, miszerint a képesség blokkolhatatlan.
  • Kit Refinement—Magnetic Bomb: 360-ról 300-ra csökkentettük a Forceful Explosives traittel módosított hatósugarat.
  • Self-Regulating Defenses: Ez a trait mostantól működik a Fast-Acting Elixirs traittel.
  • Hidden Flask: Ez a trait mostantól működik a Fast-Acting Elixirs traittel.
  • Autodefense Bomb Dispenser: Ez a trait mostantól működik a Short Fuse traittel.
  • Sharpshooter: 30%-ról 33%-ra növeltük a critical esélyt.
  • Metal Plating: 30%-ról 33%-ra növeltük a bejövő sebzés csökkentését.
  • Homing Torpedo: Ennél a képességnél többé nem fordul elő, hogy nagyobb Wurmoket nem tud eltalálni.
  • Smoke Vent: Mostantól hatótávolság jelzéssel rendelkezik.
  • Steel-Packed Powder: Kijavítottunk egy hibát, miszerint vulnerabilityt okoznak a gránátok, ha erre vagyunk traitelve, de a Reserve Mines traitre nem hat.
  • Elixir C: Ez a trait mostantól működik a Potent Elixirs traittel.
  • Toss Elixir R: Ez a trait mostantól működik a Potent Elixirs traittel. Az újraélesztést 17%-ra normalizálták véletlenről (14%-20%). A víz alatti verzió hasonlóan funkcionál.
  • Toss Elixir S: Ez a képesség mostantól csak stealthet ad. A stealth alap időtartama 5 másodpercre lett növelve.
  • Toss Elixir B: Ez a képesség mostantól stabilityt ad a társaknak, a korábbi véletlenszerű boon mellé. 30 másodpercre növeltük az alap újratöltési időt
  • Elixir H: A protection időtartamát 7-ről 6 másodpercre csökkentettük Potent Elixirs trait esetén.
  • Mine Field: A robbanás alap hatósugarát 120-ról 180-ra növeltük.
  • Reserve Mines: A robbanás alap hatósugarát 120-ról 180-ra növeltük.
  • Throw Napalm: Ez a képesség egy fire fieldet hagy maga után 3 másodpercre a becsapódási helyén, mely 1 másodpercre burninget okoz az ellenfeleken. A becsapódáskori burning 4 másodpercől 5-re lett csökkentve.
  • Rifle Turret—Automatic Fire: A bleeding helyett 8 másodpercnyi vulnerabilityt okoz minden találatra.
  • Turrets:
    • Minden alap (nem földre célzós) turret jelölni fogja, ha az engineer a célpont hatótávolságában van.
    • A turretek modellje, neve és életcsíkja többé nem marad ott rövid ideig miután megsemmisültek.
  • Net Turret: Frissítettük a leírásban a lövés rátáját, hogy a valódit mutassa.
  • Supply Crate: Hozzáadtunk egy időtartam jelzést a leírásban.

Guardian

  • Symbol of Judgment: Frissítettük a leírást élesztési százalékkal, pulzálással, és a célpontok számával.
  • Symbol of Faith: Eltávolítottuk a hatótávolságot a leírásból.
  • Zealot’s Speed: A traitből származó Symbol of Wrath 180-as alap hatósugarú, 240-es Writ of Exaltation traittel.
  • Perfect Inscriptions: Ez a trait mostantól növeli a Signet of Resolve condition eltávolító passzív képességét.
  • Protector’s Strike: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő mennyiségű sebzést mutassa.
  • Healing Breeze: Megdupláztuk az alap gyógyítást a társak gyógyításánál. A healing power skálázódását a társak gyógyításakor 20%-ról 40%-ra növeltük.
  • Merciful Intervention: Ez a képesség mostantól egyből aktivál.
  • Smite Condition: Ez a képesség mostantól egyből aktivál.
  • Focused Mind: Ez a trait furyt ad meditation képességek használatakor.
  • Purging Flames: Az alapfunkciót átdolgoztuk, ez a képesség most 3 conditiont szed le a társakról. A consecration területén tartózkodó társakra kerülő conditionök időtartamát csökkenti.
  • Hallowed Ground: Ez a képesség mostantól növeli a consecration területén tartózkodó társak boon időtartamát.
  • Signet of Mercy: Ez a képesség mostantól 900-as távolságból használható és 180 a hatósugara, valamint földön célzós.
  • Pure of Voice: Kijavítottunk egy hibát, miszerint mostantól a trait nem távolít el egy második conditiont. Csak egy conditiont fog boonná alakítani azokon a társakon, akikre hatott a shout.
  • Glacial Heart: Ez a trait egy területi csapást mér azon a célponton, akin aktiválódik, sebezve és chillt téve maximum 5 ellenfélre 180-as sugárban.

Mesmer

  • Descent into Madness: Kijavítottuk a trait által létrejött Chaos Stormot, hogy az aktuális Chaos Stormnak megfelelően működjön.
  • Illusionary Defense: Kijavítottuk, hogy a trait valóban 3%-kal csökkentse a bejövő sebzést illúziónként.
  • Feedback: Hozzáadtunk egy hatósugár jelölést a leíráshoz. Frissítettük a leírást, hogy jelölje a traitekből származó változásokat.
  • Medic’s Feedback: Növeltük a trait által létrejött Feedback buborék időtartamát, hogy az aktuális Feedback képesség idejével egyezzen.
  • Winds of Chaos: Javítottuk a bleeding időtartamát a leírásban, amikor a Chaotic Dampening traittel rendelkezünk.
  • Mender’s Purity: Ez a trait mostantól működik a Healing Seed és a Prayer to Dwayna faji képességekkel.
  • Power Cleanse: Ez a képesség mostantól 2-2 conditiont távolít el maximum 5 társról 240-es sugáron belül.
  • Power Break: Ez a képesség mostantól maximum 5 társnak ad stabilityt 240-es sugáron belül.
  • Illusionary Counter: 12-ről 10 másodpercre csökkentettük az újratöltési időt.
  • Confusing Images: 15-ről 12 másodpercre csökkentettük az újratöltési időt.
  • Mantra of Pain: 2,75 másodpercre csökkentettük a víz alatti aktiválási időt, hgoy megegyezzen a felszínivel.
  • Mantra of Resolve: 2,75 másodpercre csökkentettük a víz alatti aktiválási időt, hgoy megegyezzen a felszínivel.
  • Mantra of Concentration: 2,75 másodpercre csökkentettük a víz alatti aktiválási időt, hgoy megegyezzen a felszínivel.
  • Mantra of Distraction: 2,75 másodpercre csökkentettük a víz alatti aktiválási időt, hgoy megegyezzen a felszínivel.
  • Phantasmal Duelist: Az Illusionary Duelist támadásai 20%-os eséllyel projectile finisherek 100% helyett, amikor Duelist’s Discipline traittel rendelkezünk.
  • Arcane Thievery: Ennek a képességnek mostantól egyező animációja lesz, amikor greatsworddel használjuk.
  • Illusionary Wave: Frissítettük, hogy a valódi támadási távolságot mutassa, ami 450.

Necromancer

  • Life force meter mutató fejlesztések:
    • A csíkot átméreteztük, hogy a teljes mennyiség látsszon, előzőleg kb. 10%-a nem látszott.
    • A jelenlegi life force értéket a csíkban mutatja.
    • A jelenlegi és maximum life force értéket a tooltipben mutatja.
  • Spectral Armor: Spectral Attunement trait esetén 8-ról 9 másodpercre növeltük az időtartamát.
  • Lingering Curse: Ez a trait többé nem növeli a Deathly Swarm skill blind időtartamát.
  • Target the Weak: Ez a trait mostantól megfelelően növeli a sebzést, amikor a célponton torment condition van.
  • Mark of Revival: 180-ra növeltük a trait által létrejött Reaper’s Mark sugarát, hogy a többi markkal összhangban legyen
  • Mark of Evasion: 180-ra növeltük a trait által létrejött Reaper’s Mark sugarát, hogy a többi markkal összhangban legyen
  • Spinal Shivers: Hozzáadtunk egy sebzés jelölést az eltávolított boonok számától függően.
  • Locust Swarm: 2 másodpercre növeltük az alap cripple időtartamot.
  • Spectral Grasp: Ez a képesség mostantól bónusz life force-ot ad, ha Spectral Attunement traittel rendelkezünk.
  • Tainted Shackles: Ez a képesség mostantól hatósugarat használ hatótávolság helyett.
  • Banshee’s Wail: Normalizáltuk ezt a traitet, hogy a warhorn képességek hatékonyságát 50%-kal növelje.
  • Vampiric Precision: Mostantól az életerő elszívás (life siphon) megfelelően skálázódik a Bloodthirst traittel. A sebzés része a powerrel, a gyógyító része a healing powerrel skálázódik.
  • Vampiric Rituals: Az életerő elszívás sebzés része a powerrel, a gyógyító része a healing powerrel skálázódik.
  • Vampiric Master: Ez a trait mostantól a megfelelő sebzést okozza a minionoknál életerő elszívás közben. A sebzés része a powerrel skálázódik.  A növelt sebzéssel az alap életerő elszívást  16%-kal csökkentettük ennél a traitnél.
  • Unyielding Blast: Kijavítottunk egy hibát, miszerint mostantól víz alatt használva a Life Blast megfelelően okoz vulnerabilityt.
  • Vampiric, Vampiric Precision, Vampiric Rituals, és más életerőt elszívó képességek: 20%-kal növeltük az alap életerő elszívást.
  • Bloodthirst: Ez a trait mostantól 20% bónusz életerő elszívást ad, 50%-ról csökkentve. (így a többi életerő elszívó traittel kombinálva nem történik változás).
  • Deathly Invigoration: 100%-kal növeltük az alap gyógyítást ebből a traitből.
  • Transfusion: Ez a trait mostantól 20%-osan skálázódik a healing powerrel.
  • Well of Power: Kijavítottunk egy hibát, miszerint ez a képesség megfelelően konvertálja a burning, chilled, confusion, immobilize és torment conditionöket a társakon.

Ranger

  • Nature’s Voice: A trait többé nem hordozza az Evasive Purity és a shout-os swiftness és regeneration effektjeit.
  • Soften the Fall: A maximum célpontok számát 3-ról 5-re növeltük.
  • Barrage: Ennek a képességnek többé nincs csökkentett codition időtartama, ha Eagle Eye-al van trait-elve.
  • Companion’s Defense: A protection-t most már a dodge végén kapja meg a ranger, míg a pet-je ugyanezt az elején megkapja.
  • Spike Trap: A képesség tooltip-je most már megfelelően mutatja, h a Trapper’s Expertise fel van véve. Frissítettük a tooltip-et, hogy bent legyen az immobilize condition is.
  • Healing Spring: A terület időtartamát 10 másodpercre csökkentettük. Mostantól minden 2. másodpercben pulzál, a korábbi 3 helyett, így ugyanannyi regenerációt és condition leszedést ad, de egy jobban sűrített időkeretben.
  • Vigorous Renewal: Ez a trait mostantól vigor-t ad a rangernek és a közeli szövetségeseknek amikor a Healing Spring képességet használja, nem pedig minden pulzálásnál.
  • Maul: A képesség sebzését 7%-kal növeltük. A vulnerability-t 3 stack-ról 5-re növeltük, az időtartamot pedig 6 másodpercről 8-ra.
  • Muddy Terrain: A képesség maximum célpontjainak számát 3-ról 5-re növeltük.
  • “Sic ’Em”: Ez a shout mostantól 4 másodperc revealed-et rak a célpontra. Frissítettük a távolsági leírást 2000-re, hogy egyezzen a maximális használható távolsággal.
  • Intimidation Training: Ennek a trait-nek mostantól van egy támadása, ami cripple-t rak az ellenfelekre (600-as távolság) ahelyett, hogy közvetlen módon minden ellenfélre cripple-t rakna a környéken.
  • Vigorous Training: Ez a trait mostantól 5 másodperc vigor-t ad a közeli szövetségeseknek (600-as távolság), ha bármilyen pet típust váltunk harcban.
  • Shout Master:  Ez a trait most már megfelelően csökkenti a Search and Rescue cooldown-ját PvP-ben.
    Ranger Pet-ek

    • Juvenile Jungle Stalker
      • Mighty Roar: A might időtartamát 10 másodpercről 15-re növeltük. A visszatöltési időt 30 másodpercről 25-re csökkentettük.
    • Juvenile Brown Bear
      • Shake It Off: Ez a képesség mostantól 2 condition-t levesz a közeli szövetségesekről.
    • Juvenile Black Bear
      • Enfeebling Roar: A visszatöltést 45 másodpercről 40-re csökkentettük.
    • Juvenile Blue Moa
      • Protecting Screech: A visszatöltést 40 másodpercről 30-ra csökkentettük.
    • Juvenile Red Moa
      • Furious Screech: A visszatöltést 30 másodpercről 25-re csökkentettük.
    • Juvenile Cave Spider
      • Weakening Venom: A vulnerability-t 1 stack 5 másodpercről 3 stack 10 másodpercre növeltük.
    • Juvenile Fern Hound
      • Regenerate: Ez most már a környező szövetségeseket is gyógyítja 1000 alappal és maximum 1350-el, ha Compassion Training-gel van trait-elve.
    • Juvenile Hawk
      • Lacerating Slash: A Hawk-nak és Eagle-nek most már külön cooldown-ja van erre a képességre.
    • Juvenile Lynx
      • Rending Pounce: A képesség tooltip-je most már a megfelelő mennyiségű bleeding-et mutatja.

Thief

  • Shadow Refuge: Ez a képesség most már működik a Meld with Shadows trait-tel.
  • Shadow Pursuit: Ez a képesség most már működik a Meld with Shadows trait-tel.
  • Blinding Powder: A stealth időtartamot 5-ről 4 másodpercre csökkentettük, ha Meld with Shadows-al van trait-elve. A képesség alapból 3 másodperc Stealth-et ad. Ez a képesség mostantól robbanó befejező.
  • Merciful Ambush: Ez a képesség most már működik a Meld with Shadows trait-tel a stealth átvevésében.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt néhány képesség levehette a stealth vizuális effektjét a játékosról.
  • Destroy Shadow Trap: Ennek a képességnek mostantól 1.5 másodperces cast ideje van. Cast-oláskor egy effekt játszódik le a thiefen és a csapda helyén. Hozzáadtunk 5 másodperc regenerációt.
  • Hide in Shadows:  Ez a képesség most már csak 1 másodperccel növeli a Blinding Powder stealth-jét, így összhangban van a trait működésével.
  • Venomous Aura: A méregmegosztási hatósugarat 360-ra növeltük.
  • Larcenous Strike: Ez a képesség mostantól csak 1 boon-t lop el.
  • Body Shot: Ez a képesség mostantól 1 másodperc immobilize-t rak fel. A vulnerability stack-ek számát 10-ről 5-re csökkentettük. Az initiative költséget 3-ról 4-re növeltük.
  • Lotus Poison: A visszatöltést mostantól minden egyes célponton beállítódik, akikre ez a trait hatással volt. A visszatöltést 15 ásodpercre csökkentettük.
  • Shadow Strike: Ennek a képességnek most már van egy távolsági leírása, mely a visszaugrási távolságot jelöli.
  • Withdraw és Roll for Initiative: Ezek a képességek most már rendesen leveszik az immobilize-t a használatukkor.
  • Basilisk Venom: A Petrify most már leesik stun break esetén.

Warrior

  • Sharpened Axes: A kritikus találatoknál járó adrenalin most már minden axe képességre hat.
  • Battle Standard: Ez a képesség most már csak a cast végén ad boon-okat, hogy megakadályozzuk a képesség megszakításos használatát.
  • Mobile Strikes: Ez a trait most már működik az elementalist következő képességeivel:
    • Conjure Lightning Hammer képesség—Lightning Leap
    • Conjure Flame Axe képesség—Burning Retreat és Flame Leap
    • Conjure Earth Shield képesség—Magnetic Surge
    • Rampage képesség—Dash és Seismic Leap
  • Reckless Dodge: A hatósugarat 180-ra növeltük. A célpontok számát 3-ról 5-re növeltük.
  • Vigorous Shouts: Az alapgyógyítást 25%-kal növeltük. A healing power stat-tal való skálázódást 80%-ról 90%-ra növeltük.
  • Lung Capacity:  Ez a trait mostantól a Tier 1-ben van.
  • Empower Allies: Ez a trait mostantók a Tier 2-ben van.
  • Staggering Blow: Ezt a képességet most már mozgás közben is lehet használni. A cast időt 0.5 másodpercre csökkentettük.
  • Final Thrust: Ez a képesség most már egy könnyedebb animációt használ.
  • Combustive Shot: Frissítettük az effekteket és a képességleírást, hogy a valós támadás hatósugarát jelöljük (240). A képesség első fokozata mostantól 180-as távolságra lő, a korábbi 240 helyett.
  • Quick Breathing: Javítottunk egy problémát, így most már nem vesz le egy második condition-t ez a trait. A szövetségeseken most már csak akkor alakít egy condition-t boon-ná, ha azokra hatnak a warhorn képesség.
  • Fear Me: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást, hogy jelöljük a működését.
  • Vengeance: A játékosok mostantól ugyanazt az időtartamú invulnerability-t kapják meg, mintha rally-hoz használnák (a korábbi 5 helyett, 1 másodperc).
  • Mobile Strikes: Javítottunk egy problémát, ami miatt néhány képesség nem vette le az immobilize-t, amíg a játékos nem kezdett el mozogni.

Faji

  • Sylvari
    • Summon Druid Spirit: A cast időt 2.75 másodpercre csökkentettük. Most már mozgás közben is lehet cast-olni a képességet.
    • Healing Seed: Ez a képesség mostantól működik a Vigorous Renewal ranger trait-tel.
  • Ember
    • Prayer to Dwayna: Ez a képesség mostantól működik a Vigorous Renewal ranger trait-tel.

WvW

  • Javítottunk egy megjelenési problémát, ami miatt a Borderland romok rosszul jelenítették meg, hogy melyik szerver melyiket birtokolja.
  • Javítottunk egy problémát, ami megakadályozta, hogy az őrszemek megjelenjenek egyes borderland térképek közepén.
  • A WXP booster-ek többé nincsenek befolyással a WXP elfogyasztható tárgyakra.
  • A mozdulatlan ostrom helyekre többé nincs hatással az ostrom pusztulási idő.
  • A Flame Ram-ek most már megfelelően raknak fel structural vulnerability-t a semleges kapukra.
  • Megváltoztak a Borderland Bloodlust-ok:
    • Egy stack a következőt adja: +30 power, precision, toughness, vitality, healing power és condition damage, valamint 1 War Score finisher-rel megölt játékosonként.
    • Két stack a következőt adja: +50 power, precision, toughness, vitality, healing power és condition damage, valamint 1 War Score finisher-rel megölt játékosonként.
    • Három stack a következőt adja: +60 power, precision, toughness, vitality, healing power és condition damage, valamint 1 Wars Score finisher-rel megölt játékosonként.
  • A WvW rang láda most már nagyobb tárgyi jutalmakat ad.
  • Javítottunk egy gyakori buff-al kapcsolatos kliens összeomlást WvW-n.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

Új tárgyak és promóciók

  • Új Halloween-i fegyverek érhetők el 1 Black Lion Weapon Ticketért minden Black Lion Weapon Specialists-nél. Weapon ticket és weapon scrap a black lion chestek-ből esnek.
  • Új hármas mini pack vásárolható 500 gemért a Minis kategóriában, ami a kis csokivadászókat ábrázolja. Gyúrd össze őket a Mystic Forgeban egy candy corn cobbal és megkapod a Ghost Carlotta minipetet.
  • Minden Black Lion Chest amit november 11-ig kinyitsz pluszban tartalmazni fog egy személyre szóló cukorka gyűjtögető zsákot. Black Lion Chest Key darabja 125 gem, de viszont ha 5 darabot veszel 450 gem valamint 25 darab 2100 gembe kerül.

Fejlesztések

  • A Mad King és a Witch’s Outfit tárgyak ritka státuszt kaptak.

Hiba javítás

  • A Glory Booster buff ikonját módosítottuk, hogy ténylegesen úgy nézzen ki mint egy buff és ne úgy, mint egy tárgy.
  • A Mad King és a Witch’s Outfit tárgyakat többé nem lehet berakni a Mystic Forgeba.

Eredeti cikk: GW2 fórum

Reklámok
  1. Gandarel
    2013. október 15. - 18:14

    Megérte várni 3-4 hónapot pár tooltip fixre. #balancepatch

    • Sárki
      2013. október 15. - 18:57

      engi részről ez egy szr. komolyan azt hiszik hogy nincs buffolni való a kaszton?

  2. Blöki
    2013. október 15. - 18:37

    Biztos jo lesz, de kár hogy nem tudok connectelni a game-be mert connection error baja lett update utan…..

  3. szabovagyok
    2013. október 15. - 18:44

    Annyi minden van, hogy végig sem bírom olvasni :D

  4. Gandarel
    2013. október 15. - 19:04

    Eléggé hiányos a patch notes. Btw a sztori jobb mint az eddigi egész Living Story + GW2 alaptörténet. Csak persze megint az asurák.. mint mindig.

    • Stan
      2013. október 15. - 19:07

      Time to roll warrior…. =D

  5. 2013. október 15. - 21:45

    mond valakinek valamit a következő patch képe?

  6. Shantey
    2013. október 15. - 22:21

    Szerintem risen karka, olyan még úgyse volt.

    • Shantey
    • 2013. október 15. - 23:43

      FYI, a karkák félnek a risenektől, ezért kerülték el Orrt, és mindenféle egyéb sárkányoktól és talpnyalóiktól, ezért is jöttek ki southsunra a tengerből.

      Source: https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/lore/No-Risen-Karkas/first#post1156321

      • 2013. október 15. - 23:44

        Gondolom nem nehéz megtippelni, hogy az Unending Oceanből vajon melyik sárkány elől menekültek ki.

      • 2013. október 16. - 02:24

        howellq :
        Gondolom nem nehéz megtippelni, hogy az Unending Oceanből vajon melyik sárkány elől menekültek ki.

        Most miért kell személyeskedni? De tényleg… Azért mert fölötted tíz hozzászólással bírálta a patch notes engineer részét? Mi köze neki a lore-hoz? Semmi. Nahát! Minek kell itt célozgatni a fórumtársakra? Éljünk már itt békében, ne bántsuk egymást! Köszi, nincs mit!

        ui1: Tegnap véletlenül egy ellenségem helyett magamnak küldtem el egy mailt, amin nagyon összevesztem. Alig tudtam utána kibékülni, és órákig egyetlen fórumon sem szóltam magamhoz. Szolgáljon ez tanulságként mindannyiunknak! Okos ember más kárán röhög.

        ui2: Köszönöm a figyelmet, megérdemeltem!

        ui3: Köszi a fordítást, Nathriel, de nekem elolvasni sem volt erőm, olyan hosszú!

      • 2013. október 16. - 19:53

        Öhm, te mit szívsz? A vízalatti sárkányra céloztam. De oké, erre mondja a művelt francia, hogy “Whatever”.

      • Shantey
        2013. október 16. - 12:57

        Ezt vágom, csak mivel mindkettő közutálatnak örvend, gondoltam megragadom az alkalmat egy poénra, amúgy is emlékeztetett rá. Eeeeegyébként meg nagyon sanszos, hogy köze lesz Scarlethez kibányászott képek alapján, úgyhogy máris kevésbé érdekel a story. :D

      • 2013. október 17. - 01:28

        howellq :
        Öhm, te mit szívsz? A vízalatti sárkányra céloztam. De oké, erre mondja a művelt francia, hogy “Whatever”.

        Tudom, hogy arra gondoltál, de oké, most összezavartál. :) Remélem, vetted a 3db ui. bekezdésből, hogy mennyire volt komoly a dolog! Ennyire nem lehetek majom. :D

        Egyébként ha órákig szenvednél egy Award bios-szal kapott Z68-as chipsettel, amiben egy szerencsétlen unlockolt Ivy Bridge CPU nem megy, mert az Award nem támogatja, cifrábbakat is kitalálnál. Olyan élmény, mint PvP-ben stunbreak nélkül állni és meghalni. Restart, restart, restart, és közben nem működik sem a S-ATA busz, sem USB, sem PS2 billentyűzet. Ilyen körülmények közt raktam fel egy UEFI biost csodával határos szerencsével. Hogy jön ez ide??? :) Ha olyan éjjel 3 körül szólok hozzá valamihez, az azt jelenti, hogy valami nagy szívás (meló) után nézek be ide firkálni, és ez nekem jó.

      • 2013. október 17. - 11:59

        :D

  7. Gandarel
    2013. október 16. - 07:33

    Am PvP skinekről tud valaki valamit? Gondolom nincs recept és match win chestből esik minden.

    Viszont a patch notes ezt sem írja. Kinyitottam 50 chestet és a 6 skin közül még semmi. Van még 200 de amíg nem tudom hogy nem bugos addig nem nyitom ki.

    • Scip
      2013. október 16. - 11:20

      hát a tavalyi skinek szerintem csak azért estek, mert azok nem skinek voltak és nem voltak átalakíthatók PvPre, a mostaniak viszont szerintem olyanok mint a Jade vagy a Fused… ha kell egy akkor át kell alakítani

      • Gandarel
        2013. október 16. - 14:39

        És az előző évi skinek eshetnek még? Kéne a The Crossing, PvE részből pedig a szintén előző évi Scythe Staff,

      • Scip
        2013. október 16. - 18:23

        ezt nem tudom, a Scythe tavaly se esett, csak a Mad Moon, az Arachnophobia és a Crossing ,ha valamik eshetnek akkor szerintem csak ezek

  8. Helosz
    2013. október 16. - 11:28

    Üdv
    Nekem a leírás után ez jött át:
    – Engi:
    A karakterek közül 10% csak engi… Ne nyúljunk hozzá komolyabban,mert a végén kedvet kapnak a játékosok. Inkább csináljunk pár hasznos változást,h ne sírjon a szája azoknak akik ezzel játszanak. Most őszintén a bomb kittel úgyis körbe van táncolva az ellenfél pvp/pve esetében. Hasznát így nem igazán látom ennek a fejlesztésnek. Az elixirek olvasása közben kínomban röhögtem a nesze semmi fogd meg jól buffnak. Egyedül amit kapott értelmes buffot az a turretnek a célpont követése. Viszont ez is csak a pvp-seket érinti,mert wvw-n 1s ig HA élnek a turretek. PVE -ben pedig dungeonokban gyorsabban eljutunk a következő nagy csatához,mint hogy a cd lejárna vagy ott is 1s ha él. Ebből kifolyólag ez ilyen félig meddig használható buff az enginek. Majd ha szóljatok,h ha a fejlesztők tényleg komolyabban szeretnék erősíteni a többi kari szintjére az engit…. (És mielőtt lehurrogna itt a tömeg azelőtt mondom,h engi a main karim….)

    – Ranger:
    A petnek kapott egy eltűnés blokkoló képességet, ami nem árt pvp-ben. A pet élete növelve lett, ami azt jelenti,hogy hurrá 1,8s ig él wvw-n a pet és tud köszönni is az ellenfélnek közelről,de még mindig nem tudja megnyalni sem őket…..PVE területen meg eddig is, ha az ember figyelt a petre, akkor szinte esélytelen,hogy teljesen meghaljon,h ha tudja mikor kell váltani a másikra. A többi buff nak csúfolt változásról meg ne is beszéljünk. Hasonló kategória mint az engi esetében.

    – Necro:
    Na ezen akadtam ki legjobban. Közölték,hogy az életlopós buildon erősítenek. Szépen olvasom,hogy növelik egymás után mindet, majd mikor oda jutok,hogy a hozzá kapcsolódó “Bloodthirst” trait csökkentve lett 30% -al és, ha használom az összes életlopós szutykot akkor nem fogok tapasztalni változást? Tehát adtunk egy pofont a sza@rnak a nesze semmi fogd meg jól buffal a necronak is arra a beállításra, amit bejelentettek,hogy erősíteni szeretnének?!

    Most komolyan mikor fogják már ezeket a kasztokat is normálisan figyelembe venni a fejlesztők? Kíváncsi vagyok arra is,hogy mikor javítják azt a hibát a rangernek,h a petet kiküldi éleszteni és csak ott áll a hulla felet és nem csinál semmit! Engineer re is ráférne egy pár komolyabb erősítés.

    Vagy mikor kapjuk meg azt a javítást,hogy a srákányoknál ha a lábánál vagyunk 10fps, ha megfordul a kamera, akkor 30, Ha pedig fel repül a sárkány, akkor 60 és mind ezt úgy,h a proci terhelése SEMMIT nem változik és 50%-on sem pörög! Én is a gw2 miatt vettem új laptopot (igaz most tönkre is ment és 1 hónapig nem tudok kb játszani) és nem használja ki a rendszert a játék! Sajnos nem én vagyok az egyetlen aki pénzt ölt a gépébe a gw2 miatt és ugyan ebben a cipőben jár….

    • Shantey
      2013. október 16. - 13:04

      Ismét azt tudom felhozni, hogy míg a necro esetén hónapokig kellett bizonyítani egy bug létezését, mire elismerték, nemhogy javítani kezdték, addig miről beszélünk? :D
      Amúgy engivel nem tudom mi a baj, nem játszom annyit vele, de eléggé rendben van minden téren.
      Rangert a pet mechanika fogja vissza erősen, Anetet balance terén hogy minden kasztnak van pet, amit nem kellene aoe immunis böszme gyilkológéppé alakítani (aoe immun phantasm klónok hatalmas hp-val megvan?), pve/pvp split meg nem begyere nekik, úgyhogy erre várhatunk. És sword auto attack, légyszi, valamit! Köszipuszi!
      Necro esetén én se értem, tök jó ez a siphon, mert az alapértékek meg lettek növelve és így vagy úgy de jobban megy ez már, de továbbra sem oldja meg az alapvető hibákat. Azért hot joinban megér egy trollkodást MM builddel. Hála az új life force kijelzésének látom is mennyire szánalmas a védelmem másokhoz képest, úgyhogy ja, reroll to warrior / guardian / mesmer. :D

      • Sárki
        2013. október 16. - 15:46

        Tool kitet sebzésre nem érdemes használni mert lassú, turretek borzasztóan gyengék, riflenek meg lehetne egy kicsit nagyobb range és jóval erősebb auto attack sebzése. Ja és mindhárom elit skillje haszontalan: mortar egy vicc, elixir x random és gyenge, supplies meg addig müxik amíg az ellen stunban van, utána simán kiszalad belőle.

    • 2013. október 16. - 19:55

      Igen, hordozható turretekre lenne szükség, amit felvehetsz és odébb letehetsz. Vagy nemtudom.

      • Sárki
        2013. október 16. - 20:35

        Az a vicces, hogy a toolbelt skilljeik már nagyon is vállalhatók, maguk a turretek gagyik. A player statjaival kellene a kombó meg mellé hogy amikor letesszük, adjanak egy random boont 5 secre.

  9. Ten15
    2013. október 16. - 14:45

    Kár, hogy a mesmer descent into madness-ét már fixelték is. :) Szerintem a legjobb “változtatás” volt… nézni a habzó szájú 5 fős üldözőid elképedt wisp-jeit, amikor halálra “ugrod” őket… pedig már a zsebükben érezték a killt. :)

  10. 2013. október 16. - 14:50

    Sírok ezektől a balance-októl…

    • Zarache
      2013. október 16. - 15:32

      Mert? :D
      Ranger pet,spirit es Necro minion hp boost jo lett :D VOLNA ha lenne mert pet az nem kapta meg :P

      Royal ugyis raersz irni forumra en lusta vagyok hozza xD
      ha gondolod ezt is beirhatod, hogy addig a Ranger messze lesz a tobbi kari dps beviteletol amig nem veszik eszre, hogy a legtobb kari TPvP-n enyhen de WvW-n es PvE-ben nagyon tapolja magat. Food,Nourishment,Passive Sigi,Sigil Stack,Rune stat bonus,Slay Potion illetve a leges legenyeszobb az exotic es ascned kozti kulonbseg. Amig ezekbol nemrszesul a pet meg mindig le lesz maradva a ranger meg ha az “AI” utvolnal hibait,hosszu kaszt time illetve az, hogy mozgas kozben keptelenek skillezni igy vagy else talalja a celpontott vagy meguti es egybol lemarad es mar nemtudja utolerni. Ha egyszer orvosoljak ezeket akkor lesz egalban csak a class dps szempontbol :P

      ui.:fegyver problemak nelkul persze

      • 2013. október 16. - 20:53

        Tudod bármikor átváltom a petet egy értelmesebbnek tűnő harcban, már egyből halott is :) :(
        Longbowot meg nem hagyom, már ascended :D

    • Shantey
      2013. október 16. - 15:38

      Plusz ne haljanak meg mindentől, mert sok a cleave / aoe.

      • Shantey
        2013. október 16. - 15:43

        Bocs a dupláért, későn jutott eszembe. Nincs semmi baj a ranger dps-el, csak hagyni kell a francba a longbowot … :)

      • Zarache
        2013. október 16. - 19:23

        Ranger legerosebb ketto DPS fegyvere a Sword es a SB de meg igy is messze van a tobbi classtol :/ Banneral nagyobb a DPS mint swordel vagy SB-al :DD Fiery GS az meg az ultimate Burst. Amugy nem is lenne veszes ha a peteket megcsinalnak mert akkor ugyan ott lennenk kb.

      • 2013. október 16. - 20:55

        Nekem miért nem stackolja a sword DPS-t??

      • Shantey
        2013. október 16. - 22:07

        @Zarache: Azért érzed, hogy a fiery gs rush skillje már igen erősen súrolja az exploit határait? :D Warrior GS#3 esetén még oké, hogy falnak lökött célponton 3-4 alkalommal is sebez a skill, mert hát ott pörögsz az arcába, na de 64x?

        A videóból kiindulva meg annnnnyira nem vészesen gyenge, mint ahogy a közhiedelemben él (bearbow tényleg szar, nincs mese), de a group support az kegyetlen. Warhorn perma fury gyakorlatilag, Spotter trait rengeteg precisiont ad, a Frost spirit ha meg nem bugol / hal meg, akkor nagyon táp dmg boost. Healing spring meg szerintem zseniális heal skill.

        A fő probléma még mindig a retardált többséggel van, aki képtelen tényleg életképes buildeket használni, mert nem érdekli. Nooboztak már le CoF p1 alatt, amiért kérni mertem a mesmert, hogy ugyan pakolja már le a time warpot, mert hogy a moa skill az egyetlen jó, ami a mesmernek van … :) És örök kedvencem a full signet rifle warrior .. :) Szigorúan knight / pvt gearben, mert úgy a true. :D

        @Royal: He?

      • 2013. október 16. - 23:08

        @Shantey: Spotter kb. +7% critical chance lvl80-on. Hát nemtom, azért olyan marha soknak nem mondanám, de végülis elmegy ja.

      • Zarache
        2013. október 17. - 00:03

        Shantey a Fiery az tenyleg a hatarait surolja mar :D de nem is olyan nagy a burstunk mondjuk most egyre jobban foglalkoznak a rangeren szoval hamarosan ugyis helyre rakjak. En is ez miatt BM buildet hasznalok dungeonre (Boon Master) Perma Switness,Fury es Regen melle Red Moa es a mostani patch ota Hound az extra heal miatt :D

        Amugy forumon volt is egy felsorolas a Ranger weapon dps-rol melyik milyen eros. Persze Warriorhoz mar nem lehet hasonlitani mivel mar csak egy time warp,Protection share es reflect wall kell neki es mast mar nem is kell a dungeonbe a mostani shout boos utan xD

        ui.:valakinek van full clerices warriorja? :P kivancsi lennek a shout healre mert 1200 korul 2500 korul volt egy shout.

      • Shantey
        2013. október 17. - 01:06

        Howell, az úgy bő 140 precision stat. Sok az. És mindez egy traitbe kerül. Na meg a frost spirit, ami nettó 10% (?) dmg, ami 3 warrior mellett khmm, nem vicces számok azok már. :D
        Pont emiatt kerülhet (erősen feltételes mód) be a pve metába, mert unique buffot képes hozni a csapat számára, mint pl a warrior disc banner vagy ugye mesmer time warp és hopp, máris ugrik a dps. Csak hát a pet, meg az idiotizmus ugye ..

      • Kaat
        2013. október 17. - 09:02

        Shantey :
        A fő probléma még mindig a retardált többséggel van, aki képtelen tényleg életképes buildeket használni, mert nem érdekli. Nooboztak már le CoF p1 alatt, amiért kérni mertem a mesmert, hogy ugyan pakolja már le a time warpot, mert hogy a moa skill az egyetlen jó, ami a mesmernek van … :) És örök kedvencem a full signet rifle warrior .. :) Szigorúan knight / pvt gearben, mert úgy a true. :D

        Minden támadástól mentesen kérdezem, hogy Te milyen buildet ajánlsz egy rangernek, dungeonbe. Jelenleg én longbow , axe/warhorn használok, critre építve. Pet terén én már annak is örülnék, ha teljesen el lehetne tenni, pl. Lupinál elég zavaró, mikor rá teszi a grubot. (Mi nem 17 sec alatt öljük le).
        Mivel az ele a mainem, így nincs komolyabb problémám a mostani javítással, bár az Unsteady Grounddal kapcsolatban elég felemás a véleményem, tetszik, hogy visszalöki az ellenfelet, wvw zergben öröm lesz nézni, de dungeonban a cripple jobban jött szerintem. Illetve a Healing Rain hatósugara úgy volt jó, ahogy kár volt csökkenteni.

      • Shantey
        2013. október 17. - 14:20

        @Kaat: Axe felejtős, a legrosszabb sebzésű fegyvere a rangernek, borzasztóan skálázódik.
        És persze berserker gear (power, precision, crit dmg). Ranged fegyvernek shortbow. Azontúl hogy eleve jobban sebez nem szopatod magad azzal, hogy buff range-en kívül állsz és lövöldözöl. Gondolom a boonok előnyeit nem kell ecsetelni, hogy milyen jó tud lenni 25 stack might, egy kis fury stb. :)

        http://gw2skills.net/editor/?fMAQNBMhV6koiILrqwKIWLDELF7Z/cGHKReGlKUZs0JzkA-jQxAYLBxkXR0YbDFRjVXjpcJiqBA-e

        Amúgy félre ne értsetek, nem vagyok én sem pve pro (necroval tolom főként, tehetem ..), de a ranger eljutott arra a szintre, hogy a közhiedelemben elterjedt negatív tulajdonságaira rácáfoljon, HA jól van használva. Márpedig longbow auto attack minden, csak nem jó.

      • Kaat
        2013. október 17. - 15:45

        Köszönöm! :) Talán akkor játszottam komolyabban vele, mikor az előző nagyobb skill változtatás volt, azóta nemigen Hiába van több teljesen felszerelt 80-as karim, még mindig az elével játszom szinte mindig. :)
        Az axe-t nem is igen használta, csak a warhorn-t, a longbowt szeretem, de az autoattack tényleg vicc, kedvencem mikor olyan támadok, ami egy fal mögött van…
        Majd hétvégén kipróbálom ezzel a builddel.

  11. Gandarel
    2013. október 16. - 19:27

    Ok, fórumon hivatalossá tették, PvP-ben nem lehet Halloween skin-t szerezni. Amit most craftolni lehet pve-ben az pve-only skin lett. Szóval semmi gond majd 1 ép múlva hogy b@xnák meg.. csak 8 hónapja várok a skinekre és nem vagyok egyedül. Srsly.. f2p játékokban nincsenek ekkroa failek.

    • Gandarel
      2013. október 16. - 19:28

      *1 év múlva

    • Scip
      2013. október 17. - 00:38

      azért esély még van rá hogy elérhetőek lesznek, jött egy másik komment is:

      “Right now you can get the skins and bring them over. You do that by getting the tickets for the black lion weapons vendor.

      I can’t release information on our rewards system we are working on but I can give big emote smiles about it! “

      • Gandarel
        2013. október 17. - 14:07

        Ez csak azt mutatja mennyire szánalmasan nicnsnek képben. A skinek felét PvE-ben craftolni kell, és az bizony rendes fegyver, amit nem hozhatsz át Pvp-be. Ezek a skinek droppoltak előző évben chestből, de idén kifelejtették.

        És fogalmuk sincs róla hogy kihagyták. Ha nem lennék bannolva fórumon mert a moderátorok teljesen félreértettek egy kommentet amit viccnek szántam, azért hálás lennék..

  12. Szimarine
    2013. október 17. - 10:30

    Kérdezem én, minek kezd rangert az, aki sworddel vagy akármilyen másik közelharci fegyverrel akar harcolni? Mert annak van jó dps-e? Csodálatos, akkor már kezdek inkább egy warriort. :)

    • 2013. október 17. - 14:01

      Mert bowwal akartam menni, de imádom a GS-t is, és nincs kedvem szöcsketolvajjal pattogni.
      Warrior OP és autoattack otthagyhatom egy bossnál kávészünetre, Ele/Mes varázslókat nem kedvelem, Guardian hidegen hagy, Engi-knek inkább részvétem, Necromanta meg eléggé halottnyuszimágus, nincs mélysége. Mit hagytam ki? Azokat a GW1 kasztokat, amiket még GW2-esekébe be kellene ültetni, nem újnak bedobni.

      Remélem kielégítően válaszoltam :)

    • Shantey
      2013. október 17. - 14:22

      Mert petes kaszt. Ajánlom figyelmedbe Aragorn és hasonló stílusú kósza karaktereket más világokból … :) Howell linkje szintén jó.

  13. 2013. október 17. - 13:13

    Hát most ezért tuti lefogtok hurrogni,de nem nagyon érdekel…..
    Hát a ranger témához annyi. Volt itt olyan,hogy a pet jelenleg használhatatlan. Ez így konkrétan nem igaz.
    Jaguar pet-re hegyezve. (Harcoltam régen vele wvw-n és röhögve ölt 1vs1-ben és zergelésnél is vicces volt látni a tömeg közepén a 0 kat sérülő petet. Mikor jött a karakteres wxp, akkor hagytam rá a wvw-t rangerrel,mert engivel könnyebb szedni azt.)

    Beastmastery (30):
    – Master’s Bond ( II )
    – Commanding Voice ( V )
    – Rending Attacks ( VII ) VAGY Natural Healing ( XII )

    Skirmishing ( 20 )
    – Pet’s Prowess ( I )
    – Agility Training ( VI )

    Nature Magic ( 20 )
    – Concentration Training ( II )
    – Enlargement ( X )

    Runa:
    Pet erősítéshez 6db Superior Rune of the Ranger (+5% pet dmg)

    Sigil:
    Superior Sigil of Battle (és folyamatosan 10s enként fegyver váltás)

    Így 3 buff folyamatosan lesz lényegében a peten:
    fury, swiftness, might

    Ha tovább akarjátok erősíteni a petet, akkor pedig Warhorn 5 skill-t toljátok mikor lehet. Elég vicces így a játék. Elég szépen fel is van fejlesztve a pet, így aki a petekkel nem törődik wvw-n és spvp-ben az csúnyán ráfázhat. PVE-ben meg kimondottan élvezetes,mert kiszakít a megszokott ranger stílusból!

    Skillek:
    – Signet of Stone
    – Signet of the Hunt VAGY “Sic ‘Em” (ha thf jön veled szembe) VAGY Frost Spirit (PVE-ben)
    – Quickening Zephyr

    Elit:
    – Spirit of Nature

    U.i.: Jaguar F2 skill-t harcoknál azonnal cd-re kell vágni, ha az ellenfél mellet van a pet!

    • 2013. október 17. - 14:05

      Egy olyan rangert nem láttam még ingame, akinek ért is volna valamit a pet-e.
      Amikor az ilyenek rám uszítják a dögjeiket, AI-t kijátszom, és a kedves tulajt földbe verem, mint egy cölöpöt. Nem tartom használható buildnek olyanokkal szemben, akiknek van legalább csöppnyi esze vagy tápos.

      • Mephike
        2013. október 17. - 15:42

        “Egy olyan rangert nem láttam még ingame, akinek ért is volna valamit a pet-e.”
        Ugye azt tudod, hogy ez PvP-ben nem igaz.

      • 2013. október 17. - 15:57

        Játszok WWW-t, sPVP-t már nemigazán, és jórofmán tényleg nem láttam olyat. Drake harap időnként 2k-t, de a gazdika már downed.

      • Gandarel
        2013. október 17. - 17:08

        Downed rangert necróval 10k hp alatt nemis próbálok meg finishelni, egyszerűen elmegyek. A pet leküld downedbe mielőtt sikerülne, utána meg fölresseli a rangert.

    • Punisher
      2013. október 17. - 14:27

      pve-ben elhiszem hogy semmi haszna a petnek… de pvp-ben kifejezetten idegesítő thief létemre hogy mekkora aggro távolsága van. clocktowerböl kiugrok az ablakon és mire földetérek már körbefutott kívülröl, a gazdi meg közbe nyugodtan tölti be a pontot. Kiváltképp röhejes mikor kb 5v5 megy középen, forrosodik a helyzet, szokás szerint kiugrok ablakon, éppen tulélném 1k hp-val, a rangernek fogalma sincs hogy hol vagyok, de a pet a nyakamba ugrik…

      • helosz
        2013. október 17. - 15:20

        Teljesen egyetértek veled. Elég messzire elszoktak futni csak azért,hogy megegyék a célpontot. Ezért is szerettem. Majd ki fogom újra próbálni,hogy wvw-n mennyit változott az idő folyamán a petes ranger. Anno viszonylag használható volt,h ha okosan kezelte az ember a képességeket.

      • 2013. október 17. - 15:59

        Az én petem össze vissza kóvájog :D Célpontra állva követi sokáig, de míg eléri azt 5x meghal, vagy föl-alá rohangál utat keresve.

    • 2013. október 17. - 17:53

      Elite-nek jó a Rampage As One is, ha egy longbow#2-est meg egy barrage-et beletolsz a célpont(ok)ba, akkor lesz 20-25 might a peteden :D Stalkban 100% critchance jaguarnak, fájni tud az ám.

      • 2013. október 17. - 17:54

        Ja hozzáteszem, a petem többet sebez, mint én (5-6k elég gyakori neki).

  14. Mephike
    2013. október 17. - 21:19

    Royal Predator :
    Játszok WWW-t, sPVP-t már nemigazán, és jórofmán tényleg nem láttam olyat. Drake harap időnként 2k-t, de a gazdika már downed.

    Szerintem ezt a témát hanyagoljuk, olyan dolgokról állítasz valamit (PvP területén), amihez totál nem értesz.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: