Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Ascended armor; Scarlet motivációja

Ascended armor; Scarlet motivációja

sylvari6_blog_header

A keddi patch után már megtalálhatók voltak a neten a készülő ascended páncélok chat kódjai. Stat még nincs rajtuk, csupán a kinézetet nézhetjük meg. Ezen kívül Bobby Stein posztolt még egyet Scarletről és egy készülő rendszerről.

Az ascended páncélok kódjai (ha ingame chatbe bemásolod őket, akkor meg tudod magadon nézni):

Heavy: [&AgE4uwAA][&AgE5uwAA][&AgE6uwAA][&AgE7uwAA][&AgE8uwAA][&AgE9uwAA]

Medium: [&AgFEuwAA][&AgFFuwAA][&AgFGuwAA][&AgFHuwAA][&AgFIuwAA][&AgFJuwAA]

Light: [&AgE+uwAA][&AgE/uwAA][&AgFAuwAA][&AgFBuwAA][&AgFCuwAA][&AgFDuwAA]

A reddit-es posztban több színezésben is megtaláljátok őket a kommentek között. Általában botrányosan néznek ki, de ha eltaláljuk a színezést és még belekeverünk más páncéldarabokat, elég jó kombinációkat hozhatunk ki. Ugyanakkor nagy a valószínűsége annak, hogy full ascended kinézetű páncélban nem fogunk sok játékost látni.

A másik hír pedig Bobby Stein posztja a fórumon, Scarlettel kapcsolatban:

We haven’t revealed her motive yet. I can understand the confusion and/or frustration surrounding that so we’re looking at ways to accelerate the plot and implement some features that will make it easier to track Living World content. The first phase of that system will be implemented before the end of the year.

Elmondta, hogy Scarlet motivációjára még nem derült fény és látva az e miatt kialakult frusztrációt, megpróbálják felgyorsítani a hozzákapcsolódó történéseket. Ezenkívül dolgoznak egy rendszeren, mellyel – az ő szavai szerint – könnyebb lesz követni a Living World tartalmat. Ennek a rendszernek az első fázisa még idén érkezik.

Reklámok
  1. 2013. október 3. - 15:50

    kénytelenek lassan átvenni a felszerelés-motivációs rendszert a többi játéktól. ez beválik, célt ad, hasznossá tesz. megvannak a hátrányai ugyan, de cél az mindig kell. és néha a presztízs nem elég

    • 2013. október 3. - 18:19

      Állítólag nem lesz több tier, csak az Ascended-et rakják be még fokozatosan, mert az Exotic beszerzése túl egyszerű, és visszamenőlegesen már nem akarták újrahangolni az Exotic-ok költségét. A gear treadmillt ők vetették el már kezdetekkor, amikor ex-Blizzard vezető fejlesztőkként elkezdtek dolgozni az első GW-n, és ez továbbra is koncepció marad. Az Ascended tier csak azért kellett, mert nem számítottak ilyen pörgős gazdaságra, amiben értéktelenek az alapanyagok, és az Exotic is olcsón megy. Láthatóan sokkal kevesebb játékosra tervezték az egészet. Állítólag minden új contentet maximum ezekre a statokra terveznek, hogy ne kelljen több geart farmolni.

      • Solefald
        2013. október 3. - 18:42

        Jjjjjjjjjjjjjjjjjja persze, megjelenés előtt még Colin azt hangoztatta hogy mire 80 lesz az ember a maxos gearben fog mászkálni. Hazudnak ezek akkor is amikor kérdeznek.

      • Shantey
        2013. október 3. - 21:19

        És még idén jön az első legendary kiegészítő. Gondolom nem mondok újat, ha ugyanez a folyamat újra meg fog ismétlődni az évek alatt … :)

    • 2013. október 3. - 18:38

      Hát nem tudom, nálam pl. nagyon nem válik be, nálam nem moticávió az, hogy naphosszat farmoljak hogy legyen pénzem ilyenekre. Valszeg sose lesz ascended fegyóm vagy páncélom, mert egyszerűen nem játszom annyit. Eddig tök jól elvoltam, csak az volt a célom, hogy jól érezzem magam, de most eleve kedvetlenül logolok be, mert ott az érzés, hogy lehagyott a játék, már túl casual vagyok hozzá, ami hülyén hangzik, de ez van. Azért ha kijönnek a páncélok is, már elég nagy lesz a rés az engame tartalmaknál az exotic meg az ascended között. Még jó, hogy nem WvW-zek, mert akkor már uninstalláltam volna valószínűleg. Pont az volt a jó a játékban, hogy nem kellett sokat játszani vele, most frankón elveszik ezt a szabadságérzetet.

      • Sárki
        2013. október 3. - 19:00

        Ugyan hagyjuk már az előadást. Mi lett volna, ha az ascendedek eleve a játékban lettek volna?

      • 2013. október 3. - 20:28

        De nem volt. Még csak megemlítve sem. Arról volt szó, hogy nem kell grindolni a gearért, aminek az exotic tökéletesen eleget tesz, szóval nem értem, mi a baj vele. Érdekes, hogy te, a játék nagy kritizálója pont a gear threadmillt tartod jó dolognak… Igaz, hogy én meg, aki eddig mindig megvédtem, most már nem érzek erre késztetést… Mindegy, olyan amilyen, úgyis “ingyen” van, elfér a vinyón.

      • Sárki
        2013. október 3. - 21:22

        Hol van treadmill? a trinketeket csak az nem szedte mostanra össze aki nem vette meg a játékot és ne akard már előadni nekem, hogy az a kb. plusz 30 stat pont ami az 5 armor piecen összesen rajta lesz, akkora előny hogy bele vagy kényszerítve a farmba. pláne úgy, hogy ez egy skill alapú játék ami mindamellett egyszerű is.
        amúgy meg én a gagyi fejlesztési irányvonalat szídtam ami régebben volt. Nem tudom feltűnt e, de jóval kevesebbet QQzok, mivel a pve-s résszel meg vagyok elégedve. A pvp z-kategória, a wvw türhető, de látdzik az alagút vége. régen nem látszódott…

        ja és kiváncsi lennék arra, hogy miképpen lehet órákat eltölteni ebben a játékban úgy, hogy nem keres az ember pénzt. Ha meg keres, miért is gond az, ha néha armort vesz?…

      • 2013. október 4. - 12:29

        A WoW-ban is mindenkinek megvan a gearje mire kijön a kövekező adag, szóval akkor abban sincs gear threadmill.

      • 2013. október 4. - 15:09

        Strayhand :
        A WoW-ban is mindenkinek megvan a gearje mire kijön a kövekező adag, szóval akkor abban sincs gear threadmill.

        Ez így nem igaz, mert amikor kijön az új content, nem mehetsz raidelni, sem pvp-zni, ha kihagytad az előzőt. Ezt ráadásul minden karakternek ki kell farmolni az aktuális content szintjére, beleértve a szükséges repu szinteket, és maxolt szakmákat. Ez a gear treadmill lényege, a folyamatos taposómalom, és a korábbi tartalomban megszerzett gear használhatatlanná válása. GW2-ben ha kihagysz egy évet, akkor sem maradsz le gearben, így játszhatsz akármelyik aktuális tartalommal, PvP-t is beleértve.

        WoW-ban ha kihagysz egy aréna vagy raid szezont egy karakterrel, jó néhány nap, de ha nincs elég időd, akár pár hét is mire megszerzed a minimálisan szükséges geart, de addigra mások már előtted járnak, és erősebb cuccaik vannak, tehát hátrányban vagy, akármilyen jól játszol. Nem csatlakozhatsz akármikor a raid-hez, nem kezdheted szezon első napján az arénát, ha nincs felszerelve az a karaktered, amelyikkel játszani akarsz. Sőt utolsó raid bossra sem ugorhatsz be, ha kellesz a guildnek, ha nem progresseltél az azt megelőző bossokon. Sokszor voltam beugrós raid progressben, mert nem ért rá valaki aznap, és szívtam a fogam rendesen ha gyengén felszerelt alttal kellett mennem épp.

      • 2013. október 5. - 11:01

        Nekem még mindig nincs egy darab ascended fegyverem, még hosszú ideig nem is lesz (hacsak nem esik egy, de úgy sem fog). Mégsem érzem, hogy noob lennék tőle. Sőt, attól, hogy valaki összefarmol egy ascendedet, lehet még full retard és bénázhat bármilyen téren, ha az már csak kicsi gondolkodást igényel is, és esetleg nincs hozzá dulfy guide…

    • 2013. október 4. - 08:10

      A kinézet a lényeg, állítólag-, és remélnénk is, hogy nem statokért kell bohóckodnunk, hanem örömünket lelhetjük az igazán egyéni karakterek kreálásában, amivel az igazán élő világban kalandozhatunk ismerőseinkel s felebarátainkal.
      Azért a fórumot olvasva elég sok megközelítési javaslatot kaptak, hogy hogyan lehet mindezt megadni a játékosoknak. Laurel-lel kiváltva pl igen kultúrált lenne skineket unlockolni, ill. az AP Chestek is adhatnának értelmes mellékanyagot, hisz ez a Zenith cucc nem tart ki pár unlocknál tovább. Több stílus kell, ugyanígy szabadon választva…
      El kellene önteni a játékot skinekkel, hogy mindenki kedvére mazsolázhasson és mixelhessen, plusz fejeljük meg egy customizációs craftingal, hogy megfűszerezzük.
      (Effect upgrade, Textured dyes, separate-parts selection, etc)

      Prestige alapvetően fontos, de ezeket, ahogyan számtalanszor elskandálom,
      Teljesítmény alapon osszanak, nem megvehető módon.
      Az Achievementes skinek (pl most sunless szárny) épp ezért jó irány.

      Igen, rohadt sok munka van vele, de vagy bevállalják,
      vagy végül egy hajtogatott palacsintát eszünk görgetett helyett.
      Teljesen ugyanaz, csak kicsit elegánsabb.
      Viszont mi pont hogy meguntuk a palacsintát, és valami jobbat szeretnénk…

  2. 2013. október 3. - 18:47

    megnéztem az ascended set-eket és, mit mondjak, ritka rondák

  3. Gandarel
    2013. október 3. - 19:05

    Solefald :
    Jjjjjjjjjjjjjjjjjja persze, megjelenés előtt még Colin azt hangoztatta hogy mire 80 lesz az ember a maxos gearben fog mászkálni. Hazudnak ezek akkor is amikor kérdeznek.

    Mire a guardianom elérte a 80-at full AC armorban volt AC szettekkel :P kivitelezhető

    • Solefald
      2013. október 3. - 19:44

      Jó látom nem sikerült értelmezni amit írtam.

      • 2013. október 3. - 19:57

        Jelentem, én értettem. ;) Megjelenés előtt már tudták, hogy ingyen lesz az exotic, de utólag mégis beraktak új tier-t arra hivatkozva, hogy elrontották az egészet.

      • Gandarel
        2013. október 3. - 20:59

        Ah sry leesett.

  4. 2013. október 3. - 23:41

    Nekem mégis úgy tűnik, hogy a manifesto trailerrel teljesen szembefordult a játék. Én a legendaryt úgy, mint akár az ascendedet is egy hosszú-hosszú storyline-hoz kötném, epikus harcokkal, érdekes történetekkel, belefűzve a fő történetszálba. Ez a szedd össze az alapanyagot és craftolt le ezeket a “nagyon presztízs” fegyvereket.. nagyon ázsia szagú, pedig tudtommal ezt nem erre szánták. Grind az egész játék. De ez sajnos ilyen, és ezt már elrontották, nem fog változni. Ilyennek kell szeretni :(

    • Sárki
      2013. október 4. - 06:58

      Az tény, hogy szembementek, de komolyan kérdem: mi a poklot csinálsz te a játékban? Nem achizol, nem keresel pénzt, akkor meg mit művelsz pveben?

    • nathriel01
      2013. október 4. - 07:22

      Egyetértek Sárkival, semmire sem vagy rákényszerítve. Headstart óta játszom és nagyjából most van annyi pénzem, hogy elkészítsem az első legendary-mat. Sosem tepertem azért, hogy meglegyen, a craftot sem húztam fel még 500-ra, mert minek, majd lesz ascended fegyóm, ha odaértem. Sosem éreztem hiányát egyiknek sem még. Amikor online vagyok, mindig azt csinálom, amihez éppen kedvem van, nem kell görcsölnöm egy adott tartalmon (persze ehhez kell egyfajta mentalitás/beállítottság, hogy nincs szükségem mindig mindenből azonnal a legjobbra). Más MMO-kban ezt nem tudnám megtenni, mert ott, hogy lemehessek az x.-ik dungeonbe, kismilliószor le kell mennem az x-1.-be amíg összeszedek valamit, hogy legyen egyáltalán esélyem.

      Már egyszer leírtam, hogy én úgy látom, ha megállnak az ascended/legendary szinten és 1-2 évig nem jön újabb szint (mert abban biztos vagyok, hogy valamikor lesz majd jobb), akkor elégedettek lehetünk.

      Annyiban igazat adok, hogy az ascended/legendary készítés állhatna többől is, mint rengeteg mati összeszedéséből (ugye a réges-rég beígért scavenger hunt), de talán egyszer majd ennek is eljön az ideje.

      • Scip
        2013. október 4. - 08:53

        Ha jól tudom pre cursor svavenger hunt helyett már pre cursor crafting lesz és ha jól emlékszem azt idénre ígérték

  5. Csubakka
    2013. október 4. - 08:18

    Akkor én mit csináljak?Van már 3db legendary cuccom:

    És még mindig leköt a játék :D

  6. Bubi
    2013. október 4. - 08:36

    Ascended armor? Olyanom se lesz jó ideig, wvw-n még most is bőven elég exo trinketekkel mászkálni, exo fegyverrel.. Azok meg aztán tényleg olcsóak (főleg, ha van az embernek pár stack badge-e :D )

  7. gwfan21
    2013. október 4. - 09:35

    Ascended fegyók legalább szépek szerintem. Viszont legendaryktól hányok (kivéve shield, de azt meg mesom nem tudja használni). Nem is lesz soha. Ascended armorokkal most szintén úgy vagyok, mint legendarykkal. Szerencsére egyik sem szükséges a teljes értékű játékhoz. Szóval aki nyavajog ez miatt, az csak féltékeny arra aki összeszedi és ez mellett próbálja magának bemesélni, hogy igazságtalanság…

  8. chuckygwzik
    2013. október 4. - 10:47

    Hát a statok miatt biztos nem vetném magam igába, hogy szakmát húzzak, a skinek meg olyanok amilyenek :)

    Innen jön a wall of text, sry érte. Pesszimistán keresérdes, halvány optimista várakozással.

    Strayhand és Nish Steelfish féle tábort erősítem én is. Egy baj van ezzel a táborral, hitt az Anet marketing blabláiban és elképzelték, hogy tényleg úgy fogják játszani a GW2-t. Rá is fáztak.

    A gw2-ben több karaktert húzni büntetés nem jutalom. Ha causal jellegűen vagy hardcore (nem grindelsz, de nap hosszat játszol) olyan lassan jön a zseton, hogy ha akarnád se tudnád elérni amiket amúgy grind fesztre építettek. Pl szombat borús idő dobjuk fel egy egész napos jumpingolással. Reward? :) Vagy járjuk át a havasokat. Mit mond erre a grindes, lemegyek pár sc dungeont részt veszek 1-2 scarleten és többet keresek mint te egy hét alatt. Mint mond erre az aki egyáltalán nem játszik, beleölök egy kis pénzt megforgatom a trade poston/msystic forge-on és egy óra alatt többet szerzek mint a grindes egy hét alatt. Minél kevesebbet szórakozol és játszol annál jobb a jutalom. Zavar engem? Zavar, de mi? Az nem zavar, hogy más rengeteget keres. Gw1-ben sem zavartak a 3000 ambrace-s tradek. Miért? Mert jutalmazták a játékot bármit csináltál, minden fronton. Ott sem volt egyensúly, de a casual féle hc játékosok is jól jártak. Nem vonták el tőled a lét, mert nem volt játékon belüli gem kereskedelem, és nem foglalkozott senki az inflációnak nevezett szörnnyel. Boldogan költekezhettél mindent elértél, még ha lassabban is mint a DoA sc-sek. Ez egy dolog. fájó pont de túl teheti magát rajta az ember, mert a játék még játék ettől.

    Csak hát a játék a casual szerűen hc játékosoknak vége van az után hogy megcsinálnak pár karaktert és map completert pár semmit mondó acsit és várják az új felfedezéseket kihívások grind mentes kalandokat. Ezt nem nagyon kapja meg az ember GW2-ben.

    Mert living world amit 2-4 hetente hoznak visznek, úgy játszol ahogy akarsz, a te dolgod, de ha a 2-4 hétben nem úgy játszol ahogy Anet mondja, kimaradsz és lemaradsz a tartalmakról. A casual szerűen hc játékosok ezt nagyon nem komálják. Szeretjük mi játékosok ha megtaláljuk a céljainkat és nem diktálják nekünk, ideiglenes tartalmakkal, elcseszett acsi rendszerrel és jutalmakkal, nevetséges leaderboarddal.

    Az Anet még mindig keresi az irányát hová akar eljutni olyan érzése van az embernek, hogy a cégen belül megy a kötélhúzás, hogy merre forduljon épp az irány. Tehetséges csapat, de kiforratlan és pancser megvalósítás jellemezte őket az elmúlt évben. Amatőrök. Nem összehozza az embereket hanem szétszedi, szerverekre vagyunk bontva, mint karámban a marhák, guildeket tép szét a WvW és a populáció megléte/hiánya. A közös játék büntetés, mert a loot érdekli a népet és az nagyon megosztó.

    Az elmúlt 1 évben tetszett a gyönyörű tájak a karakter fejlesztés, a térképészet. Többé kevésbé a guild missionök és a babéros dolog de kb ennyi.

    Free To Play játékokat megszégyenítő gyorsasággal nyomatják a gemes itemeket. Vagy mondjuk úgy ha kedd gem sotre frissítés. Támogattam az egy évben őket nem keveset a sok karakterhellyel, bank hellyel, transzmut kaviccsal stb. Előbb azt mertem írni Amatőrök. Lehet mégse annyira mert bekajálja a nép és működik. Megveszed a játékot, free to play jelleggel még fizetsz is a gemekért. Többet is fizetsz érte mint a free to play játékokért és kb annyit is kapsz mint egy free to play játékért. Holott többe kerül gw2vel játszani mint egy havidíjassal. Lehet nem ők az amatőrök hanem mi akik bekajálják. Csak egy idő után elmúlik a guild wars szerelem, és tisztábban lát az ember. Ha hajlandó vagyok fizetni a játékért plussz a cuccokért amiket gemért bombáznak hetente. Emellett büntetnek és még mindig maradok, de érzem hogy ennél többre vágyok mint állandó pénz kivonás és grind feszt ideiglenes tartalmakkal, akkor lehet havidíjas játékot kellene keresni ahol hagynak játszani úgy ahol mi szeretnénk.

    Sajnos ez az új gear dolog se az az irány amit mi szeretnénk. Most az van, hogy gyűjtöd a pénzt mert azért jön ha lassan is. Jön egy tartalom elköltöd az új tartalomra, megint gyűjtöd a pénzt és megint elköltöd a következő tartalomra. Itt a játék maximum az volt ahogy a pénzt összeszedted, de a tartalom az nem a játékról szól hanem arról, hogy tőled elvigye a pénzt, mert ha nincs pénzed és szeretnél dolgokat, bedobod a gemeket hogy legyen pénzed. Emiatt tudja az átlag játékos megvenni játékon belül a gemet. Ezért kell ezt a rendszert fenntartani, Így lesz a játékban elég megvehető gem. Kevés fejlesztés sok grind, leköt több mint 2 hétig.

    Ezzel a rendszerrel együtt lehetne élni, ha játszható tartalmakat kapnánk elfedve ezt az egészet. 5 főre kihegyezett Hard mode sztorik aminek végén pre-cursor. World boss eventekért gyűjthető tokenek, vendorral egyedi ascended armorokért, fegyverekért stb egyéb consume cuccokért. 5-10 főre kihegyezett hard mode területek eventek nélkül (GW1 vq), teljesítése érne itt is valami finomat. Jumpingokért gyűjthető tokenek, hasonló rewardokkal mint a templomok, persze más arányokkal, hogy a befektetett meló kb balanszban legyen. Egyik se olyan kemény, egész céget megmozgató fejlesztés. Ezek is pont oylan fejlesztések lennének mint amiket most tőlük kapunk kis csapat csinálja, hosszú időre leköt és szinte semmibe se kerül nekik. Sehol egy kiegészítő, új faj, kaszt, de ezekkel a példákkal úgy érezné az ember, hogy ezekért érdemes még egy évet játszani.

    Erre az irányra várunk, ezért érdemes lenne várni.

    • Gandarel
      2013. október 4. - 11:08

      Amúgy igen, egy F2P játékká kezd lealacsonyodni a dolog. Lassan azért is kapsz achit, hogy beállítottad az autoattackot, contentet nem kapunk, de a gemstore az bővül.

      Annó még volt content aminek a végén volt reward, mostmár nincs content, gemstore RNG chestből eshet reward. A játéknak nincs egy “stílusa”, az übercukiázsiairózsaszínquaggan-tól a steampunk-ig mindennel televan, és ez valahol rossz.

      Nem az Arenanet a sz@r, hanem az NCSoft a jewish.

      • 2013. október 5. - 14:44

        Gemstore se bővül eléggé, nagyon lassan pakolnak fel és akkor is vackokat esetek felében.

    • 2013. október 5. - 11:09

      Az eladható gemnek nincs határa. Ők annyit “vesznek meg tőled” goldot adva cserébe, illetve goldból is annyit lehet venni, amennyit akarnak ők, illetve a játékosok, nem korlátozza egymást a kettő. Ha korlátozná, nem lett volna ilyen infláció a gem-gold árban.

    • 2013. október 5. - 11:10

      A jumping puzzle jutalommal az a baj, hogy ugye mesmer portál… eléggé elszaporodna, ha járna érte jutalom. Olyanra kéne csinálni, mint a guild rusht, hogy legyen benne checkpoint. Olyan jó 5-6. Ha azt valaki végigportálozza neked, hát legyen… Már időt töltöttek el vele, nem lenne relatív ingyen jutalom.

    • 2013. október 5. - 17:39

      Na így végigolvasva…
      1: Pont azért kell harcolnunk MINDANNYIUNKNAK, hogy a játék a szórakozás mellett rewardoljon. Megoldható, hogy a totál casualok is idővel megszerezzenek minden dolgot, elég sok féle rendszer áll már ennek szolgálatában. Emeljétek fel a hangotokat a változásért a hivatalos csatornákon!

      2: Ascended fegyverek nem durvák. Pár hónap alatt mindenképp megszerezhetőek napi 1 óra játékkal, amennyiben azok adnak kellő dolgokat. Nem azonnal kell ezeket megszerezni, de majdnem mindenki csak így tudja elképzelni… Ha nem akartam volna 120g-t költeni rá rangeres QQ alapon, szépen azt tettem volna, amit előtte tettem. Tehát belogoltam, ráhangolódtam a továbbképzelt LORE-ra, és harcoltam, harcoltam, jól éreztem magam az alapanyagok gyüjtögetése közben. Tudtam, hogy mivel érték, mindneképp hasznos lesz majd egy kívánt tárgy megszerzéséhez, tehát képzeletemben hősies csatákat vívtam a ritka alapanyagokért.

      3: Érdekes, én pont úgy látom, hogy szerencsétlenkedés folyik mindenfele, és csak az updatek fele mondható sikeresnek. Gemstore elhanyagolhatóan kevés kínálattal “büszkélkedhet”, mondjuk a skinek zöme számomra egyszerűen gyenge/béna/undorító, a boostokat daily néha dobálja. Tehát most mit vegyek? Max Bank Slotot, vagy Bag slotot, az upgrade 2000 gemes ára nevetségesen semmittevő pluszt adna. Tehát üzletileg annyira nincs kihasználva a GemStore potenciája, hogy az illetékeseket már rég menesztettem volna.

      4: Minden MMO prioritásának lényege kéne hogy legyen a végtelenített tartalom,
      tehát olyan rendszerek, amik folyamatos, nem ostorral hajtott elfoglaltságot jelentenek.
      Ezért szeretném, ha itt a Variance olvasói IS támogatnák a WWW-PVE Cross Support System-et. Akkor lesz egy ízelítő abból, hogyan lehet a világot hamvaiból feltámasztani, és mindezt kötetlen lokációs, szerveren belül mindenkit támogató tevékenységet folytatni.
      Talán még az egymás eltaposását is hátrébb lehetne szorítani egy lépéssel.

  9. Csubakka
    2013. október 4. - 10:58

    gwfan21 :
    Ascended fegyók legalább szépek szerintem. Viszont legendaryktól hányok (kivéve shield, de azt meg mesom nem tudja használni). Nem is lesz soha. Ascended armorokkal most szintén úgy vagyok, mint legendarykkal. Szerencsére egyik sem szükséges a teljes értékű játékhoz. Szóval aki nyavajog ez miatt, az csak féltékeny arra aki összeszedi és ez mellett próbálja magának bemesélni, hogy igazságtalanság…

    Magyarok az irigységröl is hiresek ,tisztelet a kivételnek.

    • Strayhand
      2013. október 4. - 13:43

      Irígykedni nincs értelme. Az olyan lenne, mintha a szomszéd pirosra festené a kocsiját, mire én féltékenykednék, hogy de szép piros a kocsija. Bárki ki tudja farmolni a cuccokat, nincs pl. ügyességhez kötve. Ha valakinek bejön, hogy folyamatosan az instákat farmolja skippelésekkel meg egymásra állva aoe spamolással, meg a world bossokat grindolja nap mint nap… hát igen, kicsit féltékeny vagyok azokra, akik le tudnak menni egy farmbot szintjére, mert nekik legalább lesz csilli-villi fegyójuk, míg nekem sose, mert élvezetesebben szeretném eltölteni a játékidőmet, nem dolgozva. Mondjuk a legtöbb legendary meg ascended elég ocsmány, a plusz statok meg feleslegesek, szóval értelmes motivációról nem beszélhetünk, így gondolom ez a része a játéknak nem nekem való azt’ kész.

      • Sárki
        2013. október 4. - 20:19

        Nem velünk van baj, hanem veletek. Sír a szátok, hogy mi farmbotok mennyi pénzt megkeresünk és hogy a pitypangnézegetésért nem jár pénz. Csak szólok: az nem farmolás, hogy letolsz pár dungeont és közben pénzt keresel. Mi élvezzük a dungeonöket, fractalt, tequatl. Ti viszont mindent kórosan elutasítotok, amivel pénzt lehet keresni és rásütitek hogy farmolás, csak azért, mert pénzt lehet vele keresni. De valójában ti vagytok botok, mert ti tudtok csak egy fajta tevékenységet elvégezni. Nem nektek való ez a játék, menjetek inkább farmeramázni, több örömöt lelnétek benne szvsz.

      • 2013. október 4. - 20:27

        Sárki! Nyitogatod a bicskát rendesen…
        >D

      • Sárki
        2013. október 4. - 20:46

        Ez van. A többség igényeit kell kiszolgálni, márpedig a többség célokat akar maga elé állítani. Plusz mi még mindig élvezzük azt a bizonyos pitypangnézegetést is, csak nekünk nem csak abból áll a játék :P

      • 2013. október 5. - 00:52

        Ki mondta, hogy veletek van baj…?

      • Shantey
        2013. október 5. - 02:30

      • Sárki
        2013. október 5. - 07:16

        Bocs, de eléggé úgy adtad elő, mintha mi primitív farmbotok lennénk, akik dolgozni járnak gw2-be nem játszani. Ja bocs, télleg ezt írtad :D

      • 2013. október 5. - 10:06

        Lehülyézni valakit, vagy azt mondani, hogy hülyeséget csinál az én olvasatomban nem ugyanaz. Én is farolgatok azért, más kérdés mennyire élvezem.

      • Strayhand
        2013. október 5. - 10:08

        *farmolgatok:)

      • 2013. október 5. - 11:14

        Én sem kifejezetten szerettem az egymásra állós taktikákat, de hát ez van, így csinálják. Amúgy én kétféleképpen szeretek dungeonözni. Vagy puggal és akkor tök jó érzés, hogy random, nem koordinált emberekkel jól tudtok menni (egy ac-nál azért nem feltétlen rossz a koordináció ugye, most ne COFp1-re tessék gondolni), vagy TS-en guildesekkel és akkor viszont a társaság a lényeg, nem is a dungeon feltétlenül.

    • 2013. október 5. - 11:11

      Na ekkora hülyeséget is rég olvastam! Népre nem lehet általánosítani, úgy, hogy az érvényes is legyen…

  10. Csubakka
    2013. október 4. - 20:33

    MaDFoX :
    Sárki! Nyitogatod a bicskát rendesen…
    >D

    +1

    :D

  11. chuckygwzik
    2013. október 5. - 07:25

    Sárki :
    Nem velünk van baj, hanem veletek. Sír a szátok, hogy mi farmbotok mennyi pénzt megkeresünk és hogy a pitypangnézegetésért nem jár pénz. Csak szólok: az nem farmolás, hogy letolsz pár dungeont és közben pénzt keresel. Mi élvezzük a dungeonöket, fractalt, tequatl. Ti viszont mindent kórosan elutasítotok, amivel pénzt lehet keresni és rásütitek hogy farmolás, csak azért, mert pénzt lehet vele keresni. De valójában ti vagytok botok, mert ti tudtok csak egy fajta tevékenységet elvégezni. Nem nektek való ez a játék, menjetek inkább farmeramázni, több örömöt lelnétek benne szvsz.

    Sárki nem látod a fától az erdőt és ne személyeskedj. Messze álljon tőlem, hogy értelmetlen adok kapokba menjek, de engedtessék még egy-két gondolat. Biztos van neked is olyan a játékban amit nem szeretsz csinálni. Ha rá lennél “kényszerítve”, hogy csináld mert ott a “megélhetésed”. Vagy megszoksz vagy megszöksz. Biztos nem örömmel csinálnád. Másfelől akit nem ragad magával a grind feszt az jobban látja a rendszer hibáit. 2 hétig mystic forge-ozol kapsz 5 precursort el vagy onnan kezdve, soha nem fogod még azt gondolni sem, hogy a rendszer rossz vagy vannak hibái. Már juszt se. Másfelől ne hidd azt, hogy a pitypang szagolgatóknak nincs meg a hobby dungeon explorer, vagy az 500 fraktál, vagy akár már 1 legendary. 1 év alatt 3-5 ezer órával, a casual hc is egész sokat játszik, csak mindent kipróbál, “megszagol” játékosan megszerez amit szeretne. Meg lehet közben csinál 5k képet az 1 év alatt. Ez a játék olyan ami megérdemli, hogy a szépségét megörökítsük.

    Szerinted az a játék, hogy scarlett eventen mint a mérgezett egerek rohangáltak az emberek championról championra, az elesetteket nem keltjük, mert míg felkeltem nem tud beleütni a köv championba és ezért nem jár loot? Ezt persze 2 héten át minden órában? :) Szerintem nem. Tévedés ne essék, a casual hc is odamegy ha arra jár az útja, vagy épp kedve van a haverokkal együtt tolni, de a casual hc-től soha nem fogod azt hallani, hogy full hallott vagy menj wp-re elveszed az időt a loot-tól. A casual hc lehajol felkelti a halottat és utána üt ha nem tudott ütni, érezni fogja, hogy ez nincs rendben, de ez van majd lesz máshol mob amibe üthet.

    Szerintem a többség sokkal boldogabb lenne ha nem 2 hetekbe belezsúfolt rákényszerített farmot kapna ami ráadásul, néhány kivételt eltekintve nem is játékos tartalom hanem rosszul kialakított 2 hetes grind. Az, hogy valaki azonnal akarja adj uram de rögvest az farmol és megkapja, nincs azzal sem baj. Csak a többség biztos örülne, ha a legendary-hoz vezető út nem arról szólt volna, hogy pénzt szerzel és megveszed. Az első legendarym megszerzésében én például a map completer, a badge és dungeon token összeszedést élveztem. Itt viszont kifújt, a többi része a nagyobb része már nem játék volt a részemről hanem munka.

    Nem látni a fától az erdőt. Egyik másik tábor egymásra újjal mutogat és bizonygatja hogy a másikkal van a baj, holott sok játékos elfér kis helyen is ha a rendszer helyet hagy neki. A rendszerrel vannak még bajok. Az alapötleteik jók, mert tényleg jó ötleteket hoznak a játékba, de sokszor a kivitelezés vicces vagy bajos. Nincs idejük átgondolni 2 hetente nyomatják a frissítést, lehet 2 hónap 1 munkamenet, de időbeosztásuk van és pörögniük kell. Idejük nincs azt csinálni amit 5 évig csináltak. Iteráltak és kidobták a francba ha rossz. Nincs idő jól megcsinálni. Saját magukkal szúrnak ki, mert sokkal több az elégedetlen hang. Olyan soha nem lesz, hogy minden tetsszen mindenkinek, de legalább törekedhetnének rá. Akkor talán 9.7-et kapnának a játékosoktól.

    • Sárki
      2013. október 5. - 07:50

      Ja hogy 3-5k óra gameplay egy év alatt az casual :D Így már értem, én 1,5k óránál járok és minden részét szeretem a játéknak (igaz, spvpre nem érzek késztetést hogy toljam).
      QJ óta tény, hogy farmolós eventek vannak, de ez teljesen tudatos lépés anet részéről. Egyfelől a játékosok raidért sírtak, ezt meg kellett adni nekik. A másik ok, hogy drága contenteket tettek és tesznek majd be (ascended craft, precursor craft), a farmolós eventekkel pedig megkapta mindenki az esélyt arra, hogy ne vágja földhöz az év végi pénznyelés.
      Azt viszont szeretném jelezni, hogy nem teljesen korrekt, hogy csak grindfestet kapunk. Gauntlet, tequatl, ta, baazar kapásból nem a grindről szólt, igazából csak a pavilon és az invasion tisztán grindes content.
      Azért azt egyébként tudnotok kell, hogy az idei évet az élmények bővítésére fordítja az anet és én emiatt is nem veszem komolyan ezeket a kevésbé jól sikerült contenteket. A játékot félkészen adták ki, ezt a bakit decemberig korrigálják. Nagyon sok komoly újítás jön még, de idén csak kozmetikázás lesz. nem véletlen, hogy se új pályát se új sárkányt nem kapunk, csak scarlettel bohóckodunk.
      Aki unja a játékot, annak csak azt tudom mondani, hogy az idei évet ki kell húzni, a jövő év lesz az igazi vízválasztó. De persze idén is lesznek még jó contentek: halloween, wintersday és a fotm patch mindenképpen erős contentek lesznek és a wvw league is sok izgalmat ígér.

      Ja és ígérték, hogy az open worldben eltöltött idő is több pénzt fog hozni a konyhára és hogy az event rendszert is átdolgozzák. El fognak jönni a jó contentek, csak ki kell várni.

    • 2013. október 5. - 11:18

      Én nem bunkóságból nem élesztek Defeated játékost. Egyszerűen combatban nincs értelme totálhalottat éleszteni, mert kb fél perc, mire felszeded és addigra te is megpusztulsz simán. Downed playert élesztek max, ha nem retardságból halt meg (beleállt golem elektromos padlójába, vagy belefutott fire ele/behemoth közepébe…).

  12. chuckygwzik
    2013. október 5. - 07:53

    Nem akartam Wall of Text-et de téma simán megérne egy misért. Tudom örömködni kellene és pozitívan hozzáállni, minden apró frissítéshez és a jót látni benne, de ha hiányzik valami az előbb utóbb felszínre tör.

    Azért az vicces, hogy még ma is az van, hogy 1 guild nem tud 1 guild missiont 1 területen megoldani, mert a fél banda overflow-ra kerül. Pláne pl ha tequatl-os területen kapod a 2 boss egyikét. A 15perces bouty alatt még azzal is tökölni kelljen, hogy egymásra join partyból ki és hívni egyesével az embereket.

    A guild rendszer az utolsó bétán került be félkészen, és hibásan. Azóta se voltak hajlandóak átgondolni iterálni párat, hogy jóra megcsinálják. Az alap gond a wvw miatt van és a betervezett szerver váltások miatt. Nem tudnak a gemtől szabadulni, hát adok én nekik egy eléggé átiterált gondolatot amivel meg lenne oldva sok minden. A guildek szét vannak szóródva mindenhol, itt is fejlesztve ott is fejlesztve, egy év szerverváltásainak eredményei. Emeljék ki a guildeket szerver függetlenné, szummázzák össze a fejlesztéseket, pontokat mindent. Egy a guilded mindegy hol játszol. Oda tartozol, oda termelsz, onnan kapod az előnyöket. A wvw a bajos akkor lássuk. A guild tulajdonságai, hogy a benne lévő játékosok melyik wvw szerverhez tartoznak. A guild vált szervert, guildes költség, gem merit influence. Egyén költözése: Meg kell mondanod játékosként első alkalommal ingyen, hogy melyik a te fő guilded, ez határozza meg, hogy hol fogsz wvwzni. Ha másik guildet jelölsz meg fő guildnek gembe kerül. Ha kidobnak a fő guildből vagy kilépsz guild nélkül maradsz 1 hétig, de utána ingyen megint választhatsz fő guildet. Vagy gemért begyorsíthatod. Guild nélkül nem mehetsz wvw-re. Ez a gondolat csak azt erősítené, hogy bárhol játszol egy guildhez tartoztok és nem jár érte büntetés. Mert a mostani rendszer az eléggé büntet mint jutalmaz.

    A living world is egy vicc. Ha te most ráállsz, hogy felhúzz egy karit és csak azt csinálod, sztory. szint, map completer, mert ezt tűzted ki célul. a living story meg megzavar azzal hogy hé ezt kell csinálnod mert 2 hét után már nem fogod tudni. Ez bosszantó mint sem szórakoztató.

    Az acsi pontok jó dolog, ha jól lenne csinálva. Emberek azért pvpznek, hogy acsi pontjuk legyen holott rühellik a pvp-t. Emberek azért acsiznak, hogy ranglétrát másszanak, holott be vannak korlátozva mert a játék megmondja aznap mivel kezdje az első 2-3 órádat. Az emberek acsiznak mert a játékban azt látod, hogy 10k acsi kell arah 4hez.

    Ilyen kis bosszantó dolgokkal van teli a játék, ami felhalmozódva kárt okoz a játékélményben, nap mint nap. Őszintén megkérdezheti magától mindenki milyen volt az első éve, nem kell bevallani elmondani, csak gondolja át. Milyen szuper volt az első év gond mentes, a guild a környezet is boldog volt. Idilli egy éven vagyunk túl. Nem hallottuk napi rendszerességgel az anyázást, se a ts-en se a guild chaten se map chaten se a fórumokon se a blogokon. Szuper játékunk van? Az emberek türelmesek? A rendszer segíti az önzetlen együtt játékot?

    Anet kitalálta, a jövőbeli játékok meg jól meg fogják csinálni, ennek a játéknak a kárán tanulva.

    • Sárki
      2013. október 5. - 08:27

      Naigen, a szerverváltás meg az overflow tönkreteszi a gamet.

    • Fenrir
      2013. október 5. - 09:41

      Vannak pontok ahol egyetértek, pedig én is a grindfesteseket erősítem.

      A community viszont még messze áll a borzalmastól, sokszor segítőkészebb a banda, és türelmesebb mint más MMO-kban. 2005 óta aktív MMO játékos vagyok, és eddig a GW 2-ben a legelnézőbbek az emberek a kezdőkkel, vagy a nem hc játékosokkal.
      Én semi-hardcore playernek tartom magamat, és egyetlen gondom az az, hogy ez a játék kapja kb a legtöbb kontentet a wow után az MMO piacon és valahogy nem érzem ,hogy olyan “sokat” bővülne.
      Bővülni bővül, szó se róla, mert vannak maradandó dolgok is, de a living sztori átmenetisége és folymatossága amennyire jó ötletnek tűnt az elején, most már inkább hátrányos.
      Remélem Sárkinak igaza van ,és jövőre elindul az IGAZI kontent fejlesztés, mármint a maradandó , és komoly kontent fejlesztés.
      Pl:

      -Új bejárható területek (Ez nagyon kéne)
      -Egy-két új spvp mód
      – Új fajok ( ideje lenne lassan)
      – Esetleg 1-2 új kaszt
      -Új fegyver fajták, és ehhez használható új skillek kasztonként (anno volt róla szó , hogy lesznek, pl csatabárdok)
      – A karakter kreálási lehetőségek bővítése, nem csak a total makeover kitten, ha nem a kezdő képernyőn belül is
      – Itt jegyezném meg akkor, hogy a hajak, és arcok terén legalább 7 újat fajonként, és nemenként

      Így elsőre csak ennyire vágynék. Továbbra is jó játék a GW 2, de szeretnék már látni valami nagyot is a fejlesztésnél (pl új faj) mert ez olyan ,hogy leszórnak ilyen kis falatkákat aztán a sakálok nézik ,hogy van-e még .

      • Sárki
        2013. október 5. - 11:32

        Új kasztokkal gondban vannak, mert szerintük minden stílust lefedtek a jelenlegikkel. a többi meglesz, dolgoznak rajta, viszont az ingyen hozzáadott karaktergenerálási lehetőségek sztem felejtősek, az ilyesmi tipikusan kieges cuccnak tűnik. A többi viszont már készülőben van.

      • Shantey
        2013. október 5. - 11:53

        Ahogy Sárki mondja, mindent lefedtek. Anno valamelyik fórumon merült fel, hogy pl a druid vagy shapeshifter még nem igazán került be. Ranger kezébe staff és meg is van oldva. Nagyjából az új kasztok így fognak megjelenni a játékban, meg alapjáraton tervezik, hogy minden kaszt nagyjából minden fegyvert használjon a későbbiekben.

      • gwfan21
        2013. október 5. - 13:04

        Pedig egy ritualist szerűséget még elfogadnék csak az kb most a mesmer…

      • 2013. október 5. - 17:58

        Nemrég Nish kérdezett engem az új kasztokkal kapcsolatban.
        Arenanet: NEM TERVEZI, és véleményem szerint jól teszi!
        Nem új kaszt kell, hogy megimádd, aztán grindelhessed végig má’ megint ugyan azt a kicsinyke világot.
        A meglévő kasztokat kell felturbózni, bővíteni.

        Ahogy neki is, nektek is a tortás példámat hoznám fel illusztrálásnak: A kasztok összessége egy kerek dobostorta.
        Jelen helyzetben ahogy kasztokat szimbolizálnak a szeletek,
        úgy egy kis vágott rés is akad közöttük. Ha be akarnánk tolni további szeleteket, már nem lenne rendben a képlet,
        ahogy a magyar nyelv nem véletlen így mondja;
        “Nem lenne kerek” a dolog.

        Szóval itt ne Dervishkedjenek, Priestezzenek, Ritualistázzanak.
        A meglévő kasztokat tolják be.
        Ranger valahol spirituális, hát tanuljon meg jobban bánni vele.
        Guardian az istenek nevében és erejével védelmezzen,
        Satöbbi’

        Fegyverek jöhetnek, logikával.

        Kinézeti és Világbeli újításokra vágyom leginkább.

  13. Anokaa
    2013. október 5. - 10:38

    Strayhand :
    *farmolgatok:)

    Szerinted miből áll egy MMO ??????? Sárkinak BIG+ 1

    • 2013. október 5. - 11:04

      Ja, hogy más lehetőség nincs, egy MMO-nak farmból kell állnia és kész, értem.

      • Sárki
        2013. október 5. - 11:47

        Milyen egyéb lehetőséget tudsz mondani? Csak mert wow óta nem tudnak a farm helyére egyéb sikeres alternatívát mutatni. Bár a gw2ben az achi rewardos dolog szvsz elég jó és igen messze áll a farmtól (azért annyit eljátszanék, hogy a pvp-s és pve-s achipontokat különvenném).

    • 2013. október 5. - 11:12

      De amúgy azért hagyjuk ezt, mert mindenki mást ért farm alatt.

  14. Gandarel
    2013. október 5. - 11:24

    Amúgy nem értem a dolgot, mindenért adnak már g-t PvE-ben. Napi 1 max 2 órát tolom PvE-t és 5-10 g között fizet. Lehet hogy csak nekem nagy pénz mert főleg PvP-zek amiből semmi sem jön, de szerintem elég jó :P

    • Sárki
      2013. október 5. - 11:45

      Naigen. És pláne azért nem értem a farm miatti QQ-t, mert a champ farm ugyanannyit hoz kb. mint a dungeonözés, ami viszont egyértelmű, hogy nem farm. World bossokat meg max drag oreért meg karmáért érdemes farmolni.
      Pénzszerzés szempontjából egyedül az spvp és az open world szorul némi erősítésre. spvp-t nem ismerem, arra nincs ötletem, sima eventekre viszont lehetne szvsz azt, hogy a meta eventek végén járna reward chest, 26s, 20k xp meg minden egyes eventes mob után amit megöltél 1c és 1 karma bonus.
      A jpkre viszont max. egy 2-3s bónuszt tennék be meg egy drip of karmát (150 pont), mivel a minigamek és a jp-k se arra vannak, hogy meggazdagodj belőlük.

      De amúgy ha mindent megcsinálnának idén, mit hagynának jövőre? :) Szvsz a contentek minimum vázlatosan de hónapokra előre meg vannak tervezve és pontosan látják a játék hibáit és hiányosságait. Sőt, nem lenne ördögtől való az sem, ha direkt nem csinálnák meg perfektre az adott dolgot, mert így a játékosok ugyanannak a dolognak 2x örülhetnek és elmondhatják hogy az anet foglalkozik a panaszaikkal :) rafkós és simán elképzelhető hogy egy ennyire tudatos fejlesztési ütemtervet hajtanak végre :P

    • 2013. október 5. - 12:07

      Látod, már Meklén Karcsi is PvE-ben gyűjt pénzt az óriási szaktudásával: http://www.twitch.tv/guildwars2/c/3032491
      Remélem, csak áthelyezték cégen belül, és raktak a helyére valakit, aki dolgozik is! ;)

      • Shantey
        2013. október 5. - 12:14

        Izzy csinálta volna a műsort, csak lebetegedett, úgyhogy belökték a helyére az adás erejéig. :) De elvileg keményen dolgozott aznap is. ;)

      • Gandarel
        2013. október 5. - 12:31

        Ja láttam tegnap :DD

        Karl is centaur-t farmol PvP helyett.

      • 2013. október 5. - 13:10

        Igazából nem tudom elképzelni, hogy valaki úgy foglalkozik napi szinten pvp-vel, hogy az alapvető skillek nevét sem képes megjegyezni, még ennyi idő után sem. Nem ez az első alkalom, hogy zavarban van, ha skillekről kell beszélni, pedig állítása szerint elég sokat játszik Thief-fel PvE-ben.

        Már az elején, 3:20 környékén Signet of Shadows helyett Infiltrator’s Signet-et emleget, hogy az milyen jó a movement speed növelésére. Na én odáig tudtam nézni, mert már attól agyvérzést kaptam, hogy PvE-ről kezdett beszélni az ember. Oké, tévedhet, de nem ez az első alkalom, hogy összevissza beszél. Látszik, hogy nem foglalkozik vele.

        Most akkor el lehet képzelni, hogy leülnek megbeszélni a skill balance-t… Szent Kloindzsóhenzon óvjon minket ettől! :)

      • Gandarel
        2013. október 5. - 14:46

        Én még mindig Éles Jonatánban bízok, hátha jó irányba viszi majd a dolgokat.

        Btw megjelenés óta necrózok, de amikor segítettem valakinek pár napja összerakni egy condi buildet és épp nem necrón voltam, énis csak “take the fear wall thing” szinten tudtam leírni néha mit akartam :D valahogy gw2-s skillek nevei nem maradnak meg igazán. Ezt még elnézem Karcsigyereknek :P

      • 2013. október 5. - 15:55

        Gandarel, ezt én is számításba vettem, amikor fent ítélkeztem a srác tévedései felett, de újra átgondoltam, és ha valakinek az a dolga hogy skill balance-ról tartson megbeszéléseket a teszterekkel és a kollégákkal, akkor illik tudni az elnevezéseket, különben nem tud róluk egyértelműen beszélni. Gondoljunk bele, hogy nerfelni akarná a Signet of Shadows-t 25%-ról 20%-ra és megkér valakit hogy az Infiltrator’s Signet-en legyen 20% run speed. Ha egy teljesen új embert kér meg, az talán még meg is csinálja neki kérdés nélkül.

        Nekünk az a dolgunk hogy használjuk a skilleket, neki meg az hogy ismerje őket. Weapon skilleknek van sorszámuk, utility-k nevét meg illik megtanulni vagy puskából kilesni, ha nem megy neki. Főleg ha előadást tart róluk kb. ezer embernek… Legalább az agyonhasznált skillek nevét ismerje már az a szerencsétlen! Infiltrator’s Signet must have cucc szinte minden buildben, és neki is be volt rakva. Kizárásos alapon az unlockolt signet nem lehetett az. Oké, tévedett, de ez már nagyon sokadik ilyen húzása. Nagyon nem tudom megfejteni ezt a fickót.

        Egyébként meg annyit igazán mondhatott volna, ha már ki mer állni, hogy mi a helyzet azzal hogy elsején mégsem volt semmi PvP cucc a patch-ben, pedig tudja, hogy sokan vártak rá. Legalább annyit, hogy “bocs srácok, nem készültünk el vele határidőre”… Ehelyett mintha semmi sem történt volna és olyan nagyon ráérne, elkezd itt PvE-ről hablatyolni teljesen feleslegesen.

        Én: Mi van a PvP fejlesztésekkel, Karcsi?
        Karcsi: Nézd, ott egy szivárvány!

        Kb. ilyen szinten van most az ember nálam.

      • Gandarel
        2013. október 5. - 16:13

        Jogos. Mi van ha ilyesmi történt a s/d thieffel is? Véletlenül 1 skillre került az evade, OP sebzés, és a boon lopás, mikor úgy tudta hogy 3 különbözőre. Volt egyáltalán valaki aki ezt tesztelte? Érdekel mit hoz az a patch.

    • gwfan21
      2013. október 5. - 13:09

      Ez most vagy “enyhe” túlzás vagy csak farmolsz, mert én még sima PVE játékkal nem szedtem össze 1-2 óra alatt 5-10g-t sehol. Ha nem túlzás és nem farmolsz, lécci áruld el merre játszol. (Nem kötekedésnek szánom, tényleg érdekel.)

      • Gandarel
        2013. október 5. - 13:12

        AC P1/P3, CoF P1/2, Hotw p1, általában ezek, de ha nincs kedvem akkor elmegyek valami random path-re valami random dungeonba ahol még nem voltam vagy csak ritkán. Ha meg ehhez sincs, akkor ránézek egy 2 perces worldbosra.

      • gwfan21
        2013. október 5. - 16:41

        Ja dungik, így már érthető. Köszi.

      • 2013. október 6. - 06:58

        Ezek mellett még az SE 1 és 3 is nagyon rövid és egyszerű

  15. Larkin
    2013. október 5. - 12:51


    videó az ascended armorokról…. szerintem a human male-en a heavy még jól is néz ki de többi érdekes :D

    • gwfan21
      2013. október 5. - 13:11

      Heavy armorok nem rosszak, meg női armorok se emberen. Női karakterem nincs egy se, fő karim meg férfi light, így megint kiestem… :D

  16. HunCom
    2013. október 5. - 14:32

    GW1 es fanok meg szerintem tudat alatt Canthat varja nem a livingstorys dolgokat.

    • gwfan21
      2013. október 5. - 16:42

      szerintem nem csak tudat alatt… :D

  17. Gandarel
    2013. október 5. - 15:10

    Royal Predator :
    Gemstore se bővül eléggé, nagyon lassan pakolnak fel és akkor is vackokat esetek felében.

    Hetente bővül a gemstore, sőt van amikor gyakrabban. Már undorítóan lehúzás szaga van az egésznek.

    • Csubakka
      2013. október 5. - 16:23

      Unalmas már ez a szájkarate,ha nem tetszik a játék el lehet menni innen.

      • Gandarel
        2013. október 5. - 17:11

        Tetszik a játék, a lehúzás ami körülöleli már kevésbé :P

    • 2013. október 5. - 18:04

      Elfogadom, ha neked ez a mennyiség már lehúzás, szerintem borzasztóan kevés.
      Nagyon durván el kellene árasztani dolgokkal, hogy meg is érje nekik, de akkor nekünk is megérné, mert mindíg lesz olyan cucc, ami kell. goldért megveheted, nem nagyobb lehúzás, mint egy T3 Cultural darabka, 600-800 gem áron meg full settet kapsz btw.

      Legalább lenne valami kozmetikai dolog, ha mondjuk legendary meg se fordul a felyedben, ascendedektől meg hányingert kapsz, és max statnak craftolgatod lassacskán.

      • Gandarel
        2013. október 5. - 18:11

        Igen, sokkal jobb lenne ha még Pay2Win is lenne a játék…

        GW1-ben volt hogy évekig nem jött semmi és megérte nekik, nem tudom sajnálni őket hogy hetente jön az új plush quaggan backpack, panda sapi és dye szett :P

        Új skinek nagyrésze úgyis RNG dobozból jön TP-ről.

      • 2013. október 6. - 07:25

        Valamit nagyon félreérthetsz, gyanítom. :/
        Mitől lenne p2w, ha a gemstore-on hemzsegnének a skinek??

  18. messor
    2013. október 6. - 10:14

    Royal Predator :
    … felyedben …

    Misstype? :P

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: