Reklámok
Kezdőlap > Interjúk a GW2-vel kapcsolatban > Colin Johanson interjú by Matt Visual

Colin Johanson interjú by Matt Visual

A fenti interjú még a PAX-on készült. A lényegesebb pontokról találtok alább egy rövid összefoglalót.

  • A köpenyeket meglepően nehéz megvalósítani a GW2-ben a sokféle mozgás miatt. Egy csoport fejlesztő a szabadidejükben dolgoznak ezen, szeretnék megcsinálni. (A válaszból nagyjából az jön le, hogy van pár fejlesztő, vagy talán sok, akiknek ez fontos lenne, de pénzt erre jelenleg nem tudnak szánni, így marad a lassú “hobby fejlesztés”. -N.)
  • Amikor kiadták a játékot, akkor úgy tervezték, hogy az exotic-okat nehezebb lesz megszerezni, ebben rossz munkát végeztek, mivel viszonylag könnyű volt már a játék elején is exotic-hoz jutni. Lényegében ezért jöttek az ascended-ek, hogy legyen tényleg valami, amit nehezebb megszerezni. Nem tervezik, nem szeretnének további felszerelés szinteket a játékba rakni.
  • Cantha – no comment
  • A háttérben dolgoznak olyan dolgokon, amikről még nem beszéltek. Ezek a jövő év folyamán érkeznek, de hogy milyen formában (living world, más frissítés vagy kiegészítő) még nem döntötték el. Az első év arról szólt, hogy a központi játékot megerősítsék, ezzel még van egy kis munka, de amint végeznek ezzel, elkezdik bővíteni a játékot. Említésre került például, hogy szeretnének egyes fegyvertípusokat más kasztoknak is elérhetővé tenni és ezt azelőtt szeretnék megtenni, hogy új fegyvertípusokat hoznának a játékba.
  • A Guild Hall-okkal és a housing rendszerrel kapcsolatban még mindig ugyanaz az álláspont, mint a játék megjelenése előtt. Szeretnék megcsinálni ezeket, viszont szeretnének egy nagyon komplex rendszert létrehozni, ezért nem raknak csak be egyszerűen pár guild hall-t.
  • Hogy betehessék a GvG-t, először azt kell megoldaniuk, hogy a listákon csapatok is szerepelhessenek, ne csak emberek, mivel amíg ez nincs meg, addig GvG-t sem tudják betenni. A válaszban ismét említésre kerültek a guild hall-ok, így valószínűsíthető, hogy a kettő tartalom együtt fog majd valamikor érkezni.
  • Ebben az évben jön még egy Legendary felszerelés típus. Hogy az gyűrű, nyaklánc, fülbevaló vagy back tárgy lesz, még ők maguk sem döntötték el. Valószínű, hogy ezeknek is lesz valamilyen vizuális megjelenésük.
  • A precursor építés lehetősége az év vége felé kerülhet a játékba.
  • Duel-el kapcsolatban a régi nóta – majd valamikor a jövőben.
  • Amikor új faj kerül majd a játékba, az abból a csoportból lesz kiválasztva, amelyet gyakran emlegetnek a játékosok, mint lehetséges jelölteket.
  • Még idén jön több frissítés Fractal-hoz.
  • Instance-olt dungeonökben nem valószínű, hogy lesz 5 játékosnál nagyobb csapat.
  • Meg fogják oldani, hogy legyen egy hely, ahol tárolhatjuk majd a skin-jeinket (a válaszból egyértelmű, hogy ez nem a közeljövőben lesz -N.)
  • Build mentési lehetőség (template) valószínűleg először PvP-ben lesz majd, mivel ott egyszerűbb megoldani, de még nem tudják, mikor fog ez jönni.
Reklámok
  1. gwfan21
    2013. szeptember 5. - 20:08

    Legalább megint csak a tavaszi félévet vágja tönkre… :D

  2. Punisher
    2013. szeptember 5. - 20:47

    Gyakran emlegetett új faj? Más nem is lehet. Képzeljétek ahogy szorongatja az Eternity-t a szárnyával. :D

    • Punisher
      2013. szeptember 5. - 20:51

      Ránézésböl látszik hogy erre teremtették a priory light armort.

  3. 2013. szeptember 5. - 21:22

    “Nem tervezik, nem szeretnének további felszerelés szinteket a játékba rakni.”

    “Nem tervezünk gázáremelést!”
    Aztán mégis milyen jól sikerült, mi? Mi lett volna, ha még tervezik is?
    (Hofi)

  4. Arrowdynamica
    2013. szeptember 5. - 21:35

    Tehát azt tudhattok meg az interjúból, hogy semmit sem terveznek mostanában. :D

    • Sárki
      2013. szeptember 5. - 21:40

      fotm 3 új map, precursor crafting, tequatl rewamp, border újdonságok, wvw league… biztos kihagytam párat, ezek csak zsigerből jöttek :D

      • Kharsus
        2013. szeptember 6. - 00:38

        Fú Sárki írt egy pozitívnak ható kommentet. Ezt lefotóztam ám :D

  5. Shantey
    2013. szeptember 6. - 02:23

    Másik interjú.

  6. Evelineh
    2013. szeptember 6. - 15:51

    Miféle új fajokat emlegettek a legtöbbet? Quaggan? XD

    • 2013. szeptember 6. - 16:11

      Szerintem meg a WvW kedvelőinek lesz új játszható faj: Flame Ram. XD Utána berakják az Arrow Cart-ot is, csak még előbb nerfelik. A personal story mindegyiknél faék egyszerűségű lesz.

    • Eszem
      2013. szeptember 6. - 16:12

      Inkább tengu, bár ott vannak még a kodanok is akár vagy a largos (személy szerint őket szeretném).

      • Eszem
        2013. szeptember 6. - 16:15

        Vagy merjünk merészet gondolni: Palawa Joko féle undead :D:D

      • 2013. szeptember 6. - 17:59

        Tengu az Canthai dolog volt, sancos, hogy miattuk is “no comment” a dolog. Humanoid, tehát játszhatóbb.
        Quagganként már igen nyomorult lenne játszani, Largos-okat pedig véleményem szerint meg akarják tartani, mint igazán titokzatos lényeket. Kodanok… inkább lennének felemelkedett Nornok, akik már inkább állatok, mint emberek.

        Azért ha a game megerősítése az elsődleges,
        örülnénk sokan Ranger átváltozásoknak fajtól függetlenül.
        Azért valljuk be, mint Norn Racial Elite Skill, sarkalatos,
        meg hát annyira gyenge, hogy ökörködés only.

        Signetes hosszúbuffként több értelmét látnám.

      • Gandarel
        2013. szeptember 6. - 18:21

        Szerintem csak a Tengu-ra van esély, és mindössze idő kérdése. Nem kell hozzá egy Canthás kieg, mivel ott már úgy se él egy se, viszont a Dominion of Winds Krytán van. a Destroyerek egyre komolyabb gondot jelentenek arrafelé, szóval Primordussal akár Tengu + törpök által rengeteg új terület válik elérhetővé (de a törp biztos nem lesznek játszható faj).

        Persze úgy lenne teljes, ha a Cantha újra kapcsolatba lépne tyriával (amivel elvileg próbálkoznak is, mivel rég tudjuk hogy Canthan hajókat és legénységeket néha mos partra a víz Tarnished Coast-nál), és esetleg megengedné a Tenguknak a visszatelepülést. Persze nem puszta jó szándékból, hanem pl egy Kurzick/Luxon lázadás ellen a határvidékre. Vagy csak kell a + sereg.

  7. nedvedicious
    2013. szeptember 7. - 08:58

    Ahh egy kodant de imádnék. Mennyire állatul néz már ki ezen a képen is!

    • Gandarel
      2013. szeptember 7. - 09:20

      Kodannal szerintem az a gond, hogy ugyanúgy sámánisztikus nép mint a Norn (bár felfogásban különböznek), ugyanazzal a problémával (Jormag), ugyanazzal a területtel (Shiverpeaks). Ráadásul amíg a norok állat formát tudnak fölvenni, addig ők végig abban vannak.

      Ez olyan ok ami miatt a törp se lesz soha, és amiért kiírták őket – olyanok mint a nornok, kicsiben. Fejjel mennek a falnak, 200% izom, ölnek a sörért és régi tárgyakért, adósságokért. Meg persze a Shiverpeaks-ben élnek. Ezért kellett kővé válniuk és fölvenni egy más mentalitást.

      Ettől függetlenül, lenne nekik elég terület, valószínűleg be is kerülnek, de nem lesz játszható.

      • nedvedicious
        2013. szeptember 7. - 09:22

        vágom, nem is gondoltam, h mi lesz a kövi faj, csak imádom őket és imádnám játszani :) Mondjuk játákban nem néznek ki olyan brutáljól de ezen a képen nagyon állat :)

      • Sárki
        2013. szeptember 7. - 09:58

        Perpill szinte minden szóba jöhető fajnak jormag a baja. zhaitan halott, deep sea kussol, kralkattorik kussol, junge dragon kussol, primordus pedig nem túl agresszív mert ugye a törpök lefoglalják.
        A tengukkal az a gond, hogy nagy nehezen 2 pályát meg 1 fővárost össze lehetne nekik hazudni de többet biztos nem.
        A törpék jók lennének, mert területük lenne bőven (depthts of tyria már eotn idején is kitett 18 dungeont plusz 1 pályát), de kevesen vannak.
        A kodanok jónak tűnnek, de a jelenlegi mapon egy pályájuk lenne (frostgorge mellett), de ott éppen jormag uralkodik, plusz oda sem csak ők jönnének, hanem nornok, jotunok és dredgek is.
        Largos tetszene, valószínűleg lennének elegen, területük is lenne bőven és van komoly ellenségük is, de a playerek vmiért nem szeretik a vízalatti fightot, így szerintem egy vízalatti race elég népszerűtlen lenne (én imádnám).
        Quagganok túl pacifisták, ők elfutnak a problémák elől, ráadásul nem illik a kezükbe az eternity :D Meg ugye nagyjából az áll rájuk, mint ami a largosra is.
        Szvsz a leglogikusabb a dredge. területük elég sok van, de ne ezeket a mostaniakat tekintsük játszható fajnak, hanem a Rasolov vezette lázadást. Ők már most is barátságosak velünk, de woodland cascadesben szintén a dredge az úr és róluk csak annyit tudunk, hogy jormaggal vívnak területi háborút. Arrafelé már lehetne 2-3 pályájuk. és ne feledjük, hogy nem csak a tengu, hanem a dredge is jelen volt canthában. Sorrow Furnaceből megszöktek és átástak canthába :D Ezt most is eljátszhatnák ha primordus nem lenne…
        magyarul a dredgeknek több komoly történeti motívumuk (harc jormag ellen, harc primordus ellen), területi motívumuk (woodland cascades, depths of tyria, echowald forest) és frakcióharcuk (harc a moletariat ellen) lehetne, ráadásul még a living storyban is jelentős részük van (molten alliance). a lehetőségek közül ők a legkidolgozottabbak, én biztos őket tenném be új fajként, elég a lorejuk egy kiegre is akár.

      • Gandarel
        2013. szeptember 7. - 10:27

        Csak a dredge fajnak kb 0 a története, nem használnak mágiát, így kasztok fele kilőve, sőt igazából csak engineer-t meg warit tudnék elképzelni. Meg 0 testre szabhatóság.

        Tenguknál viszont egyre nagyobb problémák a destroyerek. Soon.

      • Evelineh
        2013. szeptember 7. - 10:31

        Ha az új faj a vakondok lesz, nem fog érdekelni….xp

      • 2013. szeptember 7. - 11:23

        Dredge szerintem nem lesz soha játszható: Immune to blind. Mivel már eleve vak…

      • Sárki
        2013. szeptember 7. - 12:38

        Több lorejuk van mint a tenguknak.

  8. Sárki
    2013. szeptember 7. - 12:53

    Am még a dredgekhez: a deldrimorok régi területei fullra az övék lehetne, az plusz 3-4 pálya, mágiát gw1ben használtak így gw2ben is használhatnak, a blindet meg átnevezik és beleírják hogy megsüketül a kari azt csá :P
    A tenguknál meg van kb. 2 event kessexben amiben a destroyerek ellen küzdenek és ennyi. Ez nem olyan sok :P

    • Gandarel
      2013. szeptember 7. - 13:37

      Csak a dredgek pusztítják a törp romokat és tárgyakat, ami senkinek sem tetszik, ráadásul teljesen agresszívak és nincsenek fővárosuk.

      Tenguknak van saját vallásuk, 4 fő ház (máris megvan a personal story opció). méretes fővárosuk, és elvileg élnek a Maguuma-ban is, ami új zónákat nyit meg, akár kezdőnek is. + van múltjuk, előtörténetük: És a GW2-s dizájn nagyon bejövős :D

      • Sárki
        2013. szeptember 7. - 15:37

        A moletariat pusztítja a törp romokat és ők mindenkit el akarnak pusztítani. Razolov lázadói viszont már most barátságosak és rá lehetne vezetni őket, hogy nem minden törp gonosz és hogy a többi faj segített szabaddá tenni őket.
        A dredge főváros egyébként shiverpeaksben sorrow embrace, de woodlandban pl. lehetne egy új, lázadó főváros slavers exile helyén.
        Tenguknak meg van 4 házuk, ebből 3 ellenséges, ráadásul uncsi hogy minden fajra rá kell erőszakolni legalább 3 különböző frakciót. Ostoba séma…
        A dredgek meg élnek shiverpeaksben, woodland cascadesben, depths of tyriaban, steamspur mountainsban és talán echowald forestben (cantha) is. Ja és a dredgeknek ugyan úgy van előtörténetük és kevésbé kellene szétszabdalt területeken mászkálniuk. Hogy nézne ki az, hogy a dominion of winds a főváros, a kezdőmap meg totál messze van a dzsungelben? :P

    • Syafir Wildruner
      2013. szeptember 7. - 13:56

      Tenguk-nak Tyriaban valoban nem sok minden a lore, de Canthan annal nagyobb:) Szerintem ha be is fog kerulni a Tengu , az ott lessz mas kiegben ha egyaltalan lessz olyan:E

    • Evelineh
      2013. szeptember 8. - 02:56

      madárember……medveember…békaembör…halemberecske….vakondember…..ki is írja azt a bizonyos lore-t? :_)) érdekes új fajt szeretnék! :D

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: