Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, Guild Wars 2 játékmenet > Anniversary Bash összefoglaló

Anniversary Bash összefoglaló

pvp_blog_header2

Tegnap este/éjszaka élő közvetítést láthattunk a Guild Wars 2 Twitch csatornáján a PAX-ról. A durván hat órás videó megtekinthető a csatornán. Ebben a cikkben az ezen a fórumon elhangzott lényeges dolgokról olvashattok egy összefoglalót. A fő témák:

  • Tequatl boss harc átdolgozás
  • LFG rendszer
  • WvW bejelentés
  • Hallgatói kérdések

A fórum a már látott kínai GW2 trailer angol változatával nyitott, ezután pedig Mike O’Brien kezdett bele beszédébe. Az első nagy bejelentés a SAB-os frissítés után következő tartalom volt, ami szeptember 17-én érkezik majd. Ebben a frissítésben egy teljesen újragondolt és átdolgozott Tequatl harcot kapunk.

A fórumon be is mutatták, hogy néz majd ki az új harc, ezt videón az 50. perc környékén találjátok. Amit eddig tudni lehet:

  • Több mint 80, jó felszerelésben lévő, legalább 65-ös szintű játékosra lesz szükség az új Tequatl legyőzésére.
  • Tequatl egyik új képessége, hogy hullámokat tud küldeni a játékos felé a lábával.
  • Egészen 50%-ig (teq hp) át lehet ugrani ezeket a hullámokat, 50% alatt azonban a hullámok nagyobbak lesznek, ilyenkor csak elfutni tudunk.
  • Lesznek méregfelhők, amelyek játszhatatlanná tesznek bizonyos területeket, tehát folyamatos mozgásra lesz szükség.
  • A Hylek lövegek is új képességeket kapnak, az egyikkel például semlegesíthetjük a méregfelhőket, ezzel több területet adva társainknak a mozgásra.
  • Tequatl legyőzésére 15 perc áll rendelkezésünkre.
  • A boss képessége a Hardened Scales, ez a képessége stack-elődik, ha eléri a maximumot, akkor Tequatl lerakja a csontfalait, ami sok időveszteséget okozhat.
  • A Hylek lövegek második képességével csökkenteni tudjuk a Hardened Scales-t a boss-on, így akadályozva meg a csontfalak megjelenését.
  • A lövegek négyes és ötös képességeivel a szövetségeseket lehet buffolni.
  • Mivel a lövegek rendkívül hasznosak és fontosak lesznek, szükség lesz a védelmükre, illetve egy javító kalapács is lesz, amivel újra fel lehet őket építeni.
  • Ha a csontfalak feljönnek, akkor Tequatl sebezhetetlenné válik, amíg a falakat el nem pusztítjuk.
  • 75%-nál Tequatl elhagyja a helyszínt, ekkor a Megalaser-t és az elemeket kell megvédenünk.
  • A helyszínen vannak ugrópadok, amik segítéségével gyorsan a lézernél lehetünk.
  • Mikor Tequatl elszáll, a 15 perces visszaszámlálása megáll, a lézert és az elemeket pedig másfél percig kell megvédenünk.
  • Minden elemnél más-más fajta ellenfeleket találunk.
  • Ha sikerül megvédenünk a lézert, akkor az eltalálja Tequatl-t, így egy darabig többet fogunk belé sebezni, azonban ekkor is kellenek emberek a finger-ek ellen.
  • Amennyiben nem sikerül megvédeni a lézert, egy hatalmas szökőár árasztja el a partot, amit csak az ugrópadok segítségével lehet kikerülni.
  • 75% alatt a boss elkezd használni egy új képességet. Ezzel örvényeket idéz meg, amiket ha nem sikerül elkerülni, akkor víz alá rántanak minket, ahol folyamatosan sebződünk, így gyorsan ki kell onnan jutnunk.
  • A közeli waypoint a harc alatt nem lesz elérhető (a legközelebbi használható kb 1 percre lesz), így még inkább szükség lesz a csapatmunkára és az egymásra figyelésre.

Az új Tequatl harccal új jutalmak is érkeznek:

  • 10 új achievement és 1 meta-achievement kerül be a játékba, kizárólag ezzel a boss-al kapcsolatban. A meta-achievement teljesítéséhez mind a 10 achievement-et meg kell szereznünk. A meta-achievement-ért megkapjuk a The Sunbringer titulust.
  • A harc alatt támadó risen-ek nem dobnak semmit, minden jutalmat a harc végén kapunk meg.
  • Tequatl dobhat Ascended fegyvert, olyan skin-el, mely csak itt lesz megszerezhető.
  • Másik ritka drop-ként mini Tequatl-t szerezhetünk.

A Tequatl harc közben bemutatták a készülő LFG rendszert is, ami szintén 17-én fog érkezni. Amit eddig tudni lehet (a videóban az 57. percnél tekinthetitek meg az LFG felületet):

  • Csapatot, embereket kereshetünk dungeonre, fractalra, nyílt világi tartalomra, living story dungeonre, személyes történetre, pvp-re és wvw-re.
  • Embereket keresni az egész régiónkban tudunk, kivéve a WvW-t és a nyílt világi tartalmakat, ezekhez csak a saját szerverünkön kereshetünk játékosokat.
  • Az LFG felületen azt is láthatjuk, hogy a hirdető, készülő csapatokban milyen kasztok vannak eddig, valamint egy rövid üzenetet is lehet írni a rendszerben, amiben például részletezzük, hogy pontosan mire keresünk csapatot.
  • Csapatok egybeolvasztására is lehetőség van, például ha mi ketten vagyunk egy csapatban, akkor az LFG rendszer a három vagy annál kevesebb taggal rendelkező hirdetőket jeleníti meg.
  • Azok a csapatok, amelyeket a barátaink vagy a guildünk tagjai indítottak, a lista tetején lesznek.
  • Ha valaki sokszor lép ki/csatlakozik az LFG rendszerrel létrehozott csapatokból/hoz, akkor az kap egy időkorlátot, amíg nem tud újra csatlakozni.
  • A csapatból lehet embert kirúgni és report-olni is lehet a nem megfelelő viselkedést.

Az esemény fórumos résznél Devon Carver bejelentést tett a WvW-vel kapcsolatban:

  • Szeptember 17-én érkezik a Bloodlust in the Borderlands tartalom.
  • Október 4-én kezdődik és 7 héten keresztül tart az első WvW-s “bajnokság” (season one). EU-ban és US-ben is ligákat hoznak létre a szerverek között. EU-ban 3 liga lesz a 9-9 szerverrel, US-ben 4 liga a 12 szerverre. Elkészítettek egy listát, hogy hogyan kerülnek majd össze a szerverek, minden szerver legalább egyszer összekerül a saját ligájában lévő valamennyi szerverrel.
  • A szerverek a rating-jük alapján kerülnek ligákba.
  • Az eredményeket nyomon követik és a bajnokság végén mindenki, aki részt vett, a szervere teljesítménye alapján jutalmat kap.
  • Lesznek új achievement-ek a bajnoksággal kapcsolatban, a meta-achievement-ért egy kulcsot kapunk, amivel a saját teljesítményünk alapján megszerzett jutalmat kapjuk meg.
  • Lesznek heti jutalmak is, valamint az egyes ligák nyertesei számára is lesznek jutalmak, például egyedi kivégző mozdulat.

A kérdezgetős részben semmilyen új dolog nem hangzott el. A szokásos, fontolgatjuk, jó ötlet, megvitatjuk válaszokat hallhattuk.

Forrás: MMORPG.com, PCgamesn.com, Dulfy.net

Reklámok
  1. 2013. szeptember 1. - 14:46

    Remélem idővel a többi world boss fightot is átdolgozzák és lesz bennük kihivás is mert a jelenlegi oda állok aztán normál attack 3 percig semmit nem hoz ki belőlem…

    • 2013. szeptember 1. - 14:55

      A culling kikapcsolásával várható volt hogy mindegyiket átdolgozzák. Tequatl az első a sorban. Ha így csinálnák meg a többit is, az jó lenne.

      • Sárki
        2013. szeptember 1. - 15:07

        Csak nehogy az legyen, hogy túl sok vele a macera és túl kicsi a reward (az az 1 rare már eddig se ért sokat) és ezért senki se tolja. Meg ugye mi lesz azokkal, akik overflowra kerülnek? Na mind1, remélem hogy ez az egész annak a kezdete lesz, hogy megtisztítjuk orrt és végre megnyitják canthát meg elonát :P :D

      • nathriel01
        2013. szeptember 1. - 15:23

        Overflow-októl én is félek.
        Reward terén, ha minden boss-hoz betesznek egyedi loot-ot, az még vonzó is lehet, meglátjuk.

  2. szilassim
    2013. szeptember 1. - 15:09

    jah ez most még nem lesz vicces amíg 1-2 wb van átdolgozva mert mindenki azokra fog menni szerintem de ha már több kész lesz akkor jóval elosztottabb lesz a tömeg

    • 2013. szeptember 1. - 15:50

      A spawn-t követik majd az emberek akkor is, ami nem egyszerre van, szóval vándorol mindenki a következő bossra. Inkább az lehet hogy megszokják, megunják, és akkor nem lesz akkora tömeg. De állítólag 80 játékosnál több kell egy sikeres fighthoz, szóval ha nem lesz nagy tömeg, akkor nem is lesz értelme próbálkozni.

  3. 2013. szeptember 1. - 15:37

    Overflow-ot de gyűlölöm… erre kellene egy jobb megoldás…

  4. 2013. szeptember 1. - 15:37

    Sárki :

    Csak nehogy az legyen, hogy túl sok vele a macera és túl kicsi a reward (az az 1 rare már eddig se ért sokat) és ezért senki se tolja. Meg ugye mi lesz azokkal, akik overflowra kerülnek? Na mind1, remélem hogy ez az egész annak a kezdete lesz, hogy megtisztítjuk orrt és végre megnyitják canthát meg elonát :P :D

    Az még odébb van. Cantha irányában ott van az eddig ismeretlen vizisárkány, Elonát meg kralkatorrik miatt nem érjük el. Azzal, hogy Orrt megtisztítjuk csak az itteni gondokból lett egyel kevesebb.

    • Sárki
      2013. szeptember 1. - 15:51

      Nem feltétlenül. A vízi sárkány mint már említetted, vízi. A léghajóval nem tud mit kezdeni a bénája xD

      • 2013. szeptember 1. - 17:12

        Haha. Ez olyan mint a Gyűrűk Ura. Miért nem Repültek be már az elején a végzet hegye felé elterelő taktikával? :D

      • Gandarel
        2013. szeptember 1. - 17:33

        Dem Nazgulz?

    • 2013. szeptember 1. - 17:41

      terawattkun :
      Haha. Ez olyan mint a Gyűrűk Ura. Miért nem Repültek be már az elején a végzet hegye felé elterelő taktikával? :D

      Én csak a rövidített változatot láttam. Abban úgy kezdődött minden, hogy kovácsoltak egy gyűrűt, amit egyből belepottyantottak valami lávába, aztán elmentek vacsorázni. Két perc volt, és végig nagyon izgultam. ;)

  5. gwfan21
    2013. szeptember 1. - 16:01

    Sárki :
    Na mind1, remélem hogy ez az egész annak a kezdete lesz, hogy megtisztítjuk orrt és végre megnyitják canthát meg elonát :P :D

    Ebben biztosak lehetünk… :D

  6. gwfan21
    2013. szeptember 1. - 16:03

    Jut eszembe szó volt valami maradandó változásról… Eddig nem látom nyomát…

    • 2013. szeptember 1. - 17:14

      Southsun Cove nem elég maradandó? Scarlet is felüti még a fejét csak ritkábban stb.

      • gwfan21
        2013. szeptember 1. - 17:44

        Utolsó updatekor mondták. Southsun már lecsengett történet. Meg Scarlet felüti a fejét se maradandó változás. Maximum maradandó új event.

      • nathriel01
        2013. szeptember 1. - 17:48

        Az a maradandó változás, hogy az event után is benmaradnak az invasion-ök, csak ritkábban lesznek. Ugye milyen jó? :D

    • gwfan21
      2013. szeptember 1. - 17:51

      Hát fantasztikus… :D

  7. 2013. szeptember 1. - 18:23

    Jeeeeee anet logika ami könnyű legyen nehéz, ami nehéz legyen nehezebb ezért vettem én meg ezt a szart. Kinek kell legendary-s (sunrise) account? Eladnám az enyémet… -.-“

    • HunLogin
      2013. szeptember 1. - 20:03

      ne legyél buta, kitartás, sok ember szereti ezt a játékot, legyen benned egy kis elnézés, és várd csak a soron következő patcheket :)

      • Gandarel
        2013. szeptember 1. - 20:16

        No QQ de egyesek 1 éve várják azt a soron következő patch-et és ez tény.

      • Scip
        2013. szeptember 1. - 20:50

        Yup, énis vagy egy éve várom már SAB ot

      • Punisher
        2013. szeptember 2. - 09:11

        ÉN MÁR 2 ÉVE

    • Solefald
      2013. szeptember 1. - 20:43

      Mégis mi a halál nehéz ebben a játékban? De most komolyan?…High lvl fractal talán…bár szerintem nem csak azzal kéne ott se operálni hogy 1 hit mobok és több hp, több add…G challange talán még kihívásnak mondható, bár azt ugye kis guildel el lehet felejteni, így nem tudok róla nyilatkozni. Ennek meg épp itt volt az ideje, már a megjelenéskor így kellett volna kinézni a world bossoknak, elvégre egy rohadt sárkány, nem egy nagy zsák amit szét kell csapni. Én várom, egyedül attól tartok hogy nem fog jól skálázódni, és ugyanolyan hitbox lesz mint most a live szervereken amikor odarohan az egész player bázis.(no meg itt jön be az overflow is)

      • 2013. szeptember 2. - 08:14

        Minden “nehézség” kimerül a 1 hit killben. Szvsz.

      • Punisher
        2013. szeptember 2. - 09:16

        Egész pve azért berserkerben megy mert ha p/t/v armorban vagy akkor is 1 ütés… dem lodzsik

  8. Mc Wolfy
    2013. szeptember 1. - 19:02

    jobb lenne, ha ezek a gigabossok mozognának, élnének.

    • 2013. szeptember 2. - 00:19

      Akkor valószínűleg a játékosállomány nagy része crashelne, akik épp ott vannak.

  9. Pont
    2013. szeptember 2. - 01:41

    Felesleges bajnokságot csinálni WvW-re. Úgy is az nyer akinél ott vannak az éjszakai amerikaiak, kanadaiak… :)))

    • Pont
      2013. szeptember 2. - 01:45

      Esetleg úgy megcsinálhatnák, hogy egy időbe ugyannyi ember legyen bennt a szerverekről. Így nem vész oda minden éjszaka. (Sok szervernél ez a probléma, hiába jók a játékosok, és jó a szerver WvW-je, jók a commanderek, ha éjszaka nincs akkora ellenállás, mint az ellenfél szerverein lévő játékosok száma …)

      • 2013. szeptember 2. - 08:13

        Capture után min fél-egy óra protekciót, keményebb ostromokkal, éjszaka pedig ellenség létszámától függő limiteket bevezetni, pl ha bejön egy kék zerg, a pirosak meg 20-an sincsenek, ne tudjanak 1nél több várat befoglalni.
        50 körül meg max 2-t…

        WWWnek nem a speedclearzergfarmchoochootrain jár,
        hanem tényleges stratégiai pontok kifejlesztése, és egy nagyszerű management.

        Dolgozok rajta, remélem Seattleben is végiggondolják még1x alaposabban…

      • erasmus
        2013. szeptember 2. - 11:05

        Annyira egyszerű lenne megoldani.
        Nem főműsoridőben este 11-től du. 2-4 ig kevesebb pontot érnének az elfoglalt pontok így a nightcap nem lenne ennyire behozhatatlan.

    • Sárki
      2013. szeptember 2. - 06:46

      Legalább végre van rewardja a wvw győzelemnek. Amúgy meg miért lennének sokan amcsik meg kanadaiak eu szervereken?

      • 2013. szeptember 2. - 06:58

        hogy tudjanak éjszaka küzdeni senki ellen a mi szerverünkön is vannak böven sárki

      • Sárki
        2013. szeptember 2. - 07:12

        Akkor oké :D Amúgy most olvastam gm hsz-t officialon, háááát…. Ugye lesz a meta achi a bajnoksághoz és csak az kap rewardot aki teljesíti azt. Így viszont az lesz, hogy mindenki wvwzni akar, 10 órás queue lesz és a büdös életben nem fog bejutni a fele ember, akár érti a dolgát, akár nem :(

      • 2013. szeptember 2. - 09:37

        Hát egy biztos: ha élvezni akarod a játékot, érdemes elkerülni az éppen friss dolgokat. Én invázión is kb 10szer voltam, bõven elég volt, hogy megunjam.

      • 2013. szeptember 2. - 11:16

        Sárki te tényleg azt hitted, hogy miattad győz az SFR?! ;)
        Ott játszik fél Kanada… Hajnali 1-3 közt befoglal mindent és az kitart kb 8-ig, iskolaidőben 11-ig… Aztán nagyjából átlagos (vagy szarabb) teljesítményt produkál szép nagy lootblobokkal.

      • Bubi
        2013. szeptember 2. - 12:00

        Madfox, csak hogy tudd, SFR éjszakai ereje a MooN amerikai klán (múlt héten jött át) és a kora hajnali orosz csapat, kanadai a communityben nincs ;)

        És mostanság annyi pug jött, hogy nem lehet normálisan játszani, egyszerűen bénák… Nem jönnek fel ts-re, zerg armorban rohangálnak, gyorsan halnak ~.~

      • Sárki
        2013. szeptember 2. - 18:28

        MadFox :) Nem hittem ezt, egyszerűen csak nem gondolnám hogy annyira sok kanadai és amerikai vándorol át ide. de Bubi, aki az egyik legnagyobb SFR-es wvw klánban van, talán jobban tudja nálad (am BB újraépítve, jer vissza :D) ;)
        Bubi: ne is mond, tegnap agyfaszt kaptam. SFR borderen commander engi, flamethrowerrel xD Ez már eleve egyértelművé tette hogy egy n00b. De mellé még semmit se csinált, maga köré gyüjtötte az embereket, de minden védekezése, minden támadása kudarcba fulladt, az ellenfél mozgásaira nem reagált, szinte az egész borderünket elfoglalták ellenállás nélkül-.-
        De legalább dooh-t kivertük garrisonból, leugrott a n00bja nem hagyta hogy tisztességesen 100 v 1-ben leöljük :D

      • Bubi
        2013. szeptember 2. - 19:24

        Nem mondanám nagynak, sok pve van nálunk, aktív wvw-s tag kevesebb mint 30 van, gvg-re alig tudnak összeszedni 15-öt, 20-ra már nem tudnak állandó tagokkal menni ^^
        Inkább aktívan részt veszünk a közösségben, commanderekkel, meetingeken ott vagyunk, a többiek megvannak tudásban is, de nem akkora létszámban.

        Igen, mostanság a sok pug-commanderrel is gond van, nincsenek fent ts-en, úgy nem lehet eredményesen vezetni… Queue van sfr-en, de semmink sincs, ilyen régebben nem történhetett meg…

        És nem jövök vissza, karácsonyig most megint nem játszom :)

  10. Evelineh
    2013. szeptember 2. - 10:52

    Hmmm……kicsit nem voltam,de ez nekem egyenlőre sok XD több hetet nem voltam……meddig van lehetőségem befejezni a clockwork chaos achikat? Még alig kezdtem el…..:/

    • erasmus
      2013. szeptember 2. - 11:03

      Holnap délutánig minden ilyen living story achi vagy 2 vagy 4 hetes.

    • 2013. szeptember 2. - 11:24

      Szerintem még marad, mert a négy héttel ezelőtti is csak holnap megy pihenőre. SAB mellet biztos meghagyják még vagy két hétig, de ez csak tipp.

  11. 2013. szeptember 2. - 16:21

    Oké felerősítik a bossokat oké ez szép és jó, csak a dropjuk egy szép nagy 0 . Hiába adhat már ilyen meg olyan csodálatos dolgokat szépen hangzik, de esélytelen hogy esni fog szal ennyi. Oké izgalmas lesz az új boss harc meddig 2-3 alkalomig? utána csak a pénzért öli a sárkányt az ember és ezt senki se tagadhatja le.. és ha más boss is ilyen lesz akkor míg leöltem volna régen az összes boss-t majd akkor kb 3 boss-t fogok leölni így még egy farm bukta…

  12. nedvedicious
    2013. szeptember 2. - 17:52

    Najo, eddig turtem, de most maR elegem van! Vki mondja meg mi a retek az a SAB!

    • 2013. szeptember 2. - 17:59

      Sok Agyatlan Barom. Úgy mindenfelé. De tényleg nagyon sok van.

    • Faust
      2013. szeptember 2. - 19:00

      Super Adventure Box

    • 2013. szeptember 2. - 19:54

      Buborékgyűjtés felsőfokon. :)

  13. Gandarel
    2013. szeptember 2. - 19:16

    Amíg itt a 1st world problemeitekkel foglalkoztok, aközben a fórum sötét elfeledett zugaiban:

    • nathriel01
      2013. szeptember 2. - 20:16

      Lassan elég lesz. Tudom, hogy fontos, de azért ennyire ne, chaten is látja mindenki.

      • Sárki
        2013. szeptember 2. - 20:31

        Nem értek egyet. Itt és most pont a lehető legnagyobb visszhang a lényeg, mert akkor talán végre lépnek is valamit.

      • nathriel01
        2013. szeptember 2. - 20:36

        Ennél nagyobb visszhangot már nem lehet csinálni (főleg nem innen), már most is tele van a fórum és mint mondtam, chaten is látja mindenki, nem kell mindenhova beírni.

      • Gandarel
        2013. szeptember 2. - 21:24

        Mkay boss I stahp. Btw magyarok közül szerintem csak én szálltam be, szóval lehetne ez nagyobb is. De az összes ember kapott egy ideiglenes fórum ban-t.

        Majd holnap ugyanitt ugyanekkor :D

    • Sárki
      2013. szeptember 2. - 21:31

      Látom azért sikerült nyitni egy troll topicot xD

      • Gandarel
        2013. szeptember 2. - 21:50

        Poénból nyitottunk pár ilyet mert szó szerint minden mást leszedtek. Nem kellett a Xeph vagy “mod” szót használnod, nem kellett aggresszívan reagálnod, csak annyit kellett mondanod “egyértelműen gond van és ezt mindenki látja, de még nem késő tenni ellene” – ezért is törölték. Mindenért. Rengeteg jó javaslatot töröltek ki, és bizony valakit komolyan ki kéne rúgni.

        Ezért elkezdtük nyitni a “imádjuk ezt az egészet meg titeket meg szivárvány minden” topicokat – és láss csodát ezeket nem zárták be, akármennyire is cinikus a hangvétel, mert ők ezt akarják hallani, ezért van a fórum.

      • 2013. szeptember 2. - 22:52

        Már csak az a kérdés, ki lehet az az “Ők”… Mert ahogy kinéz azt még Ők sem tudják…

      • 2013. szeptember 2. - 23:27

        “I hope senpai will notice me this year..” :D:D

      • Mc Wolfy
        2013. szeptember 3. - 00:47

        Gandarel :

        Ezért elkezdtük nyitni a “imádjuk ezt az egészet meg titeket meg szivárvány minden” topicokat – és láss csodát ezeket nem zárták be, akármennyire is cinikus a hangvétel, mert ők ezt akarják hallani, ezért van a fórum.

        nézz rá ranger fórumra. egyszerűen olyan mértékben negatív az egész, hogy sokszor már én is elsírom magam. mondjuk joggal. A legnagyobb gond, hogy tényleg semmi reakció nem érkezik. remélem túl sokáig nem folytatják ezt. Amióta kidobták azt a dungeon fejlesztőt, akinek ranger volt a mainje, semmilyen reakció nem érkezett fórumra. mondjuk vele se voltunk kisegítve, mert iszonyat nem értett a dologhoz.

      • Sárki
        2013. szeptember 3. - 07:02

        Nem fér a fejembe, hogy miért jó ez a helyzet bárkinek is. pvere van 4 team, 2 hetente patch, wvw-t is kezdik felhúzni. na de spvp? Még mindig béta fázisban van és most már az ígérgetések is megszűntek. Semmilyen koncepciójuk nincsen és nem akarnak új játékmódot. Balance is egy vicc, pláne hogy nincs szétválasztva a pve-wvw-spvp. Borzasztó pénzeket keresnek a játékon, miért nem vesznek fel pár fejlesztőt és kezdenek el foglalkozni spvpvel? Nehezen tudom elhinni, hogy miközben a community forrong, ők hihetően elő tudják adni azt, hogy gw2 pvp milyen jó esport. Mostanáig talán elő tudták adni, de innentől…
        És az az igazán vicces, hogy ötleteket várnak a játékosoktól, melyeket aztán törölnek is, vagy hagyják elszállni az éterben mindenféle reakció nélkül. Komolyan nem értem miért olyan nehéz a logikusabb, korrektebb és hosszútávon nyereségesebb utat választani.

      • 2013. szeptember 3. - 16:07

        Nagyon egyszerü sárki az oké hogy baromi pénzeket keresnek de ugy müködik hogy az összes bevétel megy az ncsofthoz és az adagolja nekik vissza egy kis részét a többi meg megy magukhoz meg az ncsoft által pénzelt többi játékhoz

      • MaDFoX
        2013. szeptember 3. - 16:19

        “miért nem vesznek fel pár fejlesztőt”
        Egyébként vesznek fel…
        http://www.arena.net/#careers

  14. Mc Wolfy
    2013. szeptember 3. - 00:21

    wvw részére nagyon kíváncsi vagyok, főleg most, hogy egy szinten emlegetnek a legnagyobbakkal minket: https://forum-en.guildwars2.com/forum/wuv/matchups/Desolation-Abaddon-Gandara-30-8/2740558
    Mondjuk az apropónak nem örülök, de tudom, hogy csak a vesztesek sirálma.
    Másrészről végre wvw is kap kis értelmet, ha viszont mindenki oda akar majd menni, jó lenne, ha új térképek is jönnének. Amennyiben mindent a pve achi farmerek lepnek el, nem sok jelentősége lesz a szerverek rangjának, mindenhol ugyanaz a hozzá nem értő blob lesz

  15. 2013. szeptember 3. - 09:19

    Hmmm.. Csak nekem nem tűnt fel eddig? A Karka Queen (“Kvarka kín”) dropját is felpiszkálják.
    Colin: “In the next update the same philosophy will apply to the karka queen, who will get a bump to her rewards as well given her difficulty”
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/Why-80-players/page/2#post2755264

    Lehet hogy a végén még ott is lesz egy kis élet?

    • Endrosz
      2013. szeptember 3. - 13:44

      Ugyabban a témában van még egy-két fontos infó:
      — A jutalmak nincsenek napi egyre korlátozva, akárhányszor megszerezhető!
      — 25%-os fázisonként jár valamennyi jutalom, tehát ha nem sikerül leverni, akkor is van láda, csak nem annyira jó a tartalma.

      • 2013. szeptember 3. - 15:58

        Ha jól tévedek, a mostani world boss jutalmak sincsenek napi egyre korlátozva, mindig esik loot amikor kinyírod őket, csak a bónusz láda a rare-rel nem. És erre mondja, hogy ugyanígy lesz itt is.

      • Prana
        2013. szeptember 3. - 16:40

        A földön megjelenő láda karakterenként napi egyre van most korlátozva. A bónusz láda pedig accountra napi egy. Ha jól értem akkor a földön levő láda az újradolgozott bossoknál már akárhányszor megszerezhető lesz.

      • 2013. szeptember 3. - 17:00

        Értem, ezt nem tudtam. Mondjuk nem járkálok naponta többször egy bosshoz – általában egyszer se, csak ha valaki bemondja guildchaten és épp nem csinálok semmit.

    • 2013. szeptember 5. - 09:14

      Update (vagy fake kit tudja), lehet hogy csak 17-től…
      “In total, she now drops two rares, 30 Dragonite Ores, four champion bags, and some trash items.”

  16. ÖngyilkosRohamKukac
    2013. szeptember 3. - 17:32

    Mi a franc folyik az SFR szerveren? Reggel óta 150 pont a maximum amit össze tudnak hozni wvw-n.

    • Bubi
      2013. szeptember 3. - 18:17

      PUG-training és direkt vesztés, hogy eltűnjön a sok béna~ :D

      • ÖngyilkosRohamKukac
        2013. szeptember 3. - 18:42

        Köszi bubi így már érthető.1 kérdésem azért még lenne.SFR szerveren van aktív magyar wvw guild,vagy olyan angol guild ahol a magyarok is atívan résztvesznek a wvw-ben?Válaszod előre is köszönöm.

      • Gandarel
        2013. szeptember 3. - 18:51

        Yeah sure, “direkt vesztés” >_>

      • Sárki
        2013. szeptember 3. - 19:32

        Hát nem is a többiek vernek el minket :D Szvsz, a látottak alapján nem a győzelem a cél most, hanem hogy a tetves risenak ott tegyünk keresztbe ahol tudunk. Vizunahhal tegnap is alig foglalkoztunk, csak desot bántottuk folyamatosan.

      • Bubi
        2013. szeptember 3. - 19:43

        Nem tudok olyan klánról, ahol több magyar lenne, talán Punisher többet tud ilyenekről :)

        Gandarel, nem kell elhinni, de ez van.

  17. szajhavész
    2013. szeptember 3. - 21:03

    “Vizunahhal tegnap is alig foglalkoztunk, csak desot bántottuk folyamatosan.”

    És azt hogy csináltátok?A másik ellenfél a Piken.

    A direktvesztésröl.-hát huzatok bele mert ugylátom vesziteni elég rosszul tudtok:) több pontot is el lehetne hullajtani egy kis akarattal;)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: