Reklámok

Dungeon és champion jutalmak

guild-wars-2-screenshot

Hello! Isaiah Cartwright vagyok, a játék vezető designere a  Guild Wars 2-ben [Igen még mindig erről a játékról írunk . :D -Tera] és ma pár küszöbön álló változásról szeretnék beszélni ami a játékosok jutalmazására lesz hatással a dungeonökben.

Az a célunk, hogy minden egyes dungeon útvonalat érdekesnek és jutalmazónak érezzétek. Továbbá azt szeretnénk, hogy az új jutalom rendszerrel ösztönözzük a játékosokat változatos dungeon útvonalak végigjátszására.

Hogy ezt megvalósítsuk kicsit meg babráltuk a dungeonök jutalmazását. A dungeon útvonalán lesz egy napos időzítő amivel még hasznosabb lesz több útvonalat megcsinálni. Sztori módban a dungeonök 50 silvert fognak adni amikor teljesítitek, míg a felfedező részben 1 és 3 gold között fog mozogni a jutalom hosszúság és nehézség függvényében. Ahogy haladunk a projektünkkel és újítjuk fel a meglévő dungeonöket figyelni fogjuk és ha kell megfelelően változtatunk a jutalmazás mennyiségén.

4e009dungeon-rewards-01-590x331

Még ebben a patchben kivesszük a játékból a bossok után járó silvert, amit a championök fognak ezentúl adni.

 Champion jutalmazás

Új rendszeren dolgozunk ami a champion szintű zsákmányt biztosít a játékosoknak így jobban kifizetődőek lesznek ezek az összecsapások.

Minden champion a játékban egy új zsákmányt tartalmazó hordozót fog dobni a típusától függően. Például egy bandita Embroidered Coin Purse-t fog dobni amiben pár silver, karma és szakmához kellő alapanyagot fog tartalmazni, valamekkora eséllyel skill pontot esetleg új, ritka fegyver kinézetet. Ezzel az olyan eventeket amik több championt tartalmaznak mint például Orr-on és Southsun Cove-ban vonzóbbak lesznek.e1313dungeon-rewards-02-590x331

Reklámok
  1. Csubakka
    2013. augusztus 2. - 18:35

    nagyon várom már! :D

    • 2013. augusztus 2. - 19:38

      Mindig mosolygok, amikor egy hozzászólásnál látom a neved, és nem a SW, hanem a lvl80 jut eszembe. :)

  2. nedvedicious
    2013. augusztus 2. - 20:13

    Amúgy közeledünk a wow-féle dungeon-modellhez :P

    • Gandarel
      2013. augusztus 2. - 20:20

      Lassan mindenből vesznek át dolgokat, csak GW1-ből nem. Pvp téren LoL, CoD és Starcraft került szóba mint esetleges követendő dolgok…

    • Sárki
      2013. augusztus 3. - 07:40

      Miért, az milyen?

  3. Silver
    2013. augusztus 2. - 23:47

    GW1-nek szerintem szörnyen ballanszolatlan volt a PvP-je, emlékkszem, rituval képtelen voltam egy SoS buildet használni a PvP változat miatt.

    • Mephike
      2013. augusztus 3. - 08:56

      Ne mondj ilyet, az a játék hibátlan volt! :)

    • Bicskás
      2013. augusztus 3. - 09:10

      Akkor lett volna balanszolatlan, ha eltudtad volna árasztani a 4v4 meccset 6-7 szellemmel. ;)

    • Gandarel
      2013. augusztus 3. - 09:37

      Bicskásnál a pont, az a skill elképesztően OP volt RA-ban és AB-n mielőtt splitelték volna, pont ez volt benne a balance..

      Ha nem tudsz egy OP buildet használni akkor nincs balance? lol

      • Sárki
        2013. augusztus 3. - 09:50

        Mint amikor az 123n00bsinek sírtak mert az sf gyenge volt pvpben és nem tudtak perma sérthetetlenség nélkül játszani :D

    • 2013. augusztus 4. - 08:28

      Nem volt szörnyen ballanszolatlan, csak annyira jó, korát meghaladó build rendszere van (amit itt hiányolunk is), hogy eszméletlenül OP buildeket is összerakhattál, de csak bizonyos feladatokra (LoD, SoS, Nuke, Suicide bomber, etc)
      Aztán persze a qq miatt ezeket mindíg elcseszték, de akkor jött egy új megoldás.

      Jelenleg valahogy úgy érzem, pvp miatt a pve-t is piszkálják. Teljesen különböző a két dolog, tehát wtf minek?

  4. 2013. augusztus 3. - 09:36

    És akkor lesz egyedi passzoló stílusú gear drop vagy se…
    Következő lépésként várjuk a harcrendszer felturbózását…

    • Shantey
      2013. augusztus 3. - 11:09

      Erről írtál már Royal? Érdekelne, a blogodat meg nem mentettem le.
      Mert support az eléggé halott ügy, max a számokkal tudnak játszani, hogy a healing power erősebb legyen, mert boon fronton egészen helyén vannak a kasztok.
      Control meg kínos téma, mert ott meg defiant nélkül (igen, PvE-ről van szó) CC fest lesz az egész és szerencsétlen mob / boss meg se tud nyikkanni.

      • Sárki
        2013. augusztus 3. - 12:02

        Lol, megszűnik a deviant? :D

      • Shantey
        2013. augusztus 3. - 12:53

        Illene már neki, de egyelőre nem volt szó ilyesmiről, nyugi. :D

      • Sárki
        2013. augusztus 3. - 13:06

        Kell pedig különben végképp túl egyszerű lenne a játék. Mondjuk ha csak esély lenne rá hogy működik, az talán jobb lenne. mondjuk 80%-ról indul és minden player -5%-ot jelent, instanceban meg maradna a régi rendszer pl.

    • 2013. augusztus 4. - 08:21

      Bevallom, most nem igazán értem mit írkáltok.

      • Zarache
        2013. augusztus 4. - 08:32

        Champion vagy annal nagyobb rangu bossoknal van ez a Deviant. Ha CC-t raksz a bossra a szurke melett megjelenik egy sarga szinu is amin lathatok lesznek szamok. Azok a szamok azt mutatjak hany CC kell ahhoz, hogy a boss-t ujra egyszer lehessen CC-ni.

      • Zarache
        2013. augusztus 4. - 08:42

        Ja es a szurke meg azt is mutatja, hogy mennyivel kevsebb ideig hatnak a conditionok illetve a CC-kj az adott bossra. De ebben nemvagyok teljesen biztos :/

      • 2013. augusztus 4. - 14:29

        Ezt tudom és értem Zarache, csak azt nem, amit Shantey írt. :)

  5. Hubatka
    2013. augusztus 3. - 11:55

    Végre jutalmazzák a championoket! :) Nem igazán kellemes érzés, mikor 5 percig küzdesz egy championnel és a végén 3 silver a jutalmad meg egy uncommon weapon… Nagyon örülök már ennek az újításnak! Nem értem, valaki azt írta, hogy közeledünk a WoW féle dungeon rendszerhez. Hát szerintem egyáltalán nem hasonlít, kivétel talán az a sok trash, amiket le kell darálni, vagy át kell futni rajtuk.. :S

    • Sárki
      2013. augusztus 3. - 12:02

      3s ?:O omg, hol ad annyit egy event? :d

      • 2013. augusztus 3. - 14:02

        Legfeljebb 1.6s ami fedezi a következö eseményhez való utazásodat!:P

      • 2013. augusztus 3. - 19:46

        Főleg, hogy legtöbb champ nem is eventes.

    • 2013. augusztus 4. - 08:24

      Nagyon örülnék, ha az alapvető ellenségek trashokból állnának, amiket tömegben lehetne mészárolni. Sajnos nem épp így épül fel a játék, tehát jóformán erős csapattal lehet hasonlót elérni, vagy soloban egy kezdő területen.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: