Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, Guild Wars 2 játékmenet, PvP, WvW > Előretekintés: Guild Wars 2 2013-ban

Előretekintés: Guild Wars 2 2013-ban

blog_header_PAXPrime

Januárban már beszéltünk arról, hogy merre akarjuk vinni a Guild Wars 2-t 2013-ban. Ma már túl vagyunk az év felén, így úgy gondoltuk, hogy írunk arról, hol állunk most, merre tartunk, valamint megbeszéljük pár, az év második felében érkező rendszer részleteit.

Az Élő Világ és a kéthetes megjelenési rendszer

Az év elején úgy beszéltünk az Élő Világról, mint egy újfajta kezdeményezésről a Guild Wars 2-ben; egy olyan tervként emlegettük, amit bővíteni, növelni akartunk, tanulni akartunk belőle, valamint egyre gyakrabban és nagyobb tartalmat akartunk kiadni.

72575looking-ahead-01Sokat tanultunk az év mögöttünk lévő részében, ennek eredménye lett a kéthetes megjelenések bejelentése és azon céljaink, hogy Tyria jövője egy élő világ legyen. Nagyjából az év feléig egyetlen Élő Világ csapatunk volt, ennek a csapatnak pedig nagyon rövid idő állt a rendelkezésére egy-egy tartalom elkészítéséhez, az év második felére négy Élő Világ csapatunk lett. Ennek eredményeképp a csapatainknak több idejük lesz a tartalmak fejlesztésére és finomítására.

Az Élő Világ megjelenések tovább bővítik majd azt az ígéretet, miszerint folyamatosan növeljük a játékot. A jövőben szélesebb skálán mozognak majd az egyes megjelenésekben található tartalmak és élmények és nagyobb lesz a hangsúly a véglegesen bővülő tartalmakon. Ahogy közelednek majd az egyes frissítések, úgy fogunk részletekbe menően írni a játszható tartalmakról, de például szerepel köztük a már meglévő world boss-ok fejlesztése, a dungeonök és fractal-ok frissítése és finomítása, világesemények létrehozása nagyobb és tartósabb hatással és a világban található dinamikus események számának növelése.

46c3flooking-ahead-02Mindezeken felül visszatérnek a kedvenc ünnepi fesztiváljaitok és a super adventure box, belekeverve az Élő Világ frissítésekbe, ugyanakkor az év második felében nagyobb hangsúly kerül a végleges és nagyobb hatással rendelkező tartalmak keverékére.

Tehát, a világ új játszható tartalmain kívül mit várhattok még?

Haladási fejlesztések [progression]

Az egyik lényeges pont, amit januárban érintettünk, de nem mentünk részletekbe, az előrehaladás volt [progression].

Az Ascended felszerelések megjelenése után sok ehhez hasonló kérdést láttunk: Milyen lesz a központi jutalmazási rendszer a Guild Wars 2-ben, miután minden ascended felszerelés elérhetővé válik? Egyértelműen elmondtuk, hogy nem szeretnénk abba a csapdába esni, hogy 3-6 havonta új szintű felszerelés kerül a játékba; ez minden addigi kemény munkádat romba döntené, valamint a vele szerzett jutalmaidat is.

De akkor mit fogunk helyette csinálni?

109d8looking-ahead-03Új képességek és trait-ek

Rendszeresen fogunk új képességeket és trait-eket a játékba rakni minden kaszt számára, hogy bővíthessétek karaktereiteket és build-jeiteket. Ezeket az új képességeket és trait-eket fel kell majd oldanotok. Ezzel együtt bővíteni fogjuk a skill pontok megszerzésével kapcsolatos tartalmakat és lehetőségeket, hogy különböző kihívások és tartalmak megismerésére ösztönözzük a játékosokat. Ezeket a képességeket és trait-eket úgy tervezzük meg, hogy egyensúlyban legyenek a már létezőkkel, csupán egészítsék ki, bővítsék az egyes kasztoknak rendelkezésére álló lehetőségeket és taktikákat. A WvW és a PvE játékosok is szerezhetnek képességeket és mindkét területre kerül majd be új skill pont szerzési lehetőség.

A játék során megszerezhető képességek és trait-ek rendszeres hozzáadásával egy különösen stabil és könnyen bővíthető jutalmazási rendszerünk lesz, amely remekül illeszkedik a Guild Wars 2-es progression pillérei közé. A karaktered képes lesz növekedni és változni még évek múlva is anélkül, hogy semlegesítenénk azt, amit eddig elértél.

Jutalmak

Az év eleji blog posztunk egyik fő célterülete a jutalmak voltak. Az akkor megvitatott rendszerek közül több azóta már a játékban van: a napi/havi achievement-ekért járó jutalmak, a képesség, hogy válassz az achievement-ek közül, az account achievement jutalmazási rendszer, a guild küldetés jutalmazási rendszer, a mega-esemény jutalom ládák, bővített ascended felszerelések/infusion-ök és a WvW-s jutalmazási rendszer.

Mindezen új jutalom rendszerek ellenére sokat kell még dolgoznunk azon, hogy a játék megfelelően jutalmazza minden egyes területén az eltöltött időt, a rá fordított energiát. Mi jön még? Ugorjunk fejest a részletekbe:

Champion jutalmak

Frissíteni fogjuk a játékban található champion-okat, hogy mindig dobjanak egy garantált jutalom ládát azon játékosoknak, akik jogosultak a boss-ból jutalomra. Ebben a ládában lesznek például crafting anyagok, skill pontok, egyedi skin-ek, lodestone-ok és még sok más. Ez a változtatás sokkal jutalmazóbbá teszi a champion-okat és a játék sokkal izgalmasabbá és gyümölcsözőbbé válik a guild-ek és játékosok csapatai számára például Orr-on és Southsun Cove-on (ott ahol az események annyira felskálázódnak, hogy champion is megjelenik).

f7c4alooking-ahead-04Dungeon teljesítési bónusz jutalmak

Azért, hogy az egyedi dungeonjeinkben való játékot jutalmazóbbá tegyük, minden egyes teljesített dugneon útvonalért naponta adunk bónusz aranyat. Az érméket a jelenlegi boss-októl vesszük el (ezt a fent említett champion jutalom ládával pótoljuk), hogy ellensúlyozzuk az útvonalak teljesítésével járó bónusz kifizetést. A teljesítési jutalmak garantáltak lesznek és a kapott arany mértéke függeni fog az egyes útvonalak nehézségétől és hosszúságától.

Hogy ösztönözzünk a különböző dungeon tartalmak kipróbálására, úgy terveztük meg a rendszert, hogy egyazon útvonal másodszori teljesítésekor egy adott napon már csak az alap jutalom jár, a bónusz arany nem.

da34blooking-ahead-05Új crafting anyag jutalmak

Be fogunk rakni a játékba account-bound crafting anyagokat is. Ezeket az anyagokat naponta kapod garantált jutalomként a Guild Wars 2 egyes területein lévő tartalom teljesítéséért.

Például, a WvW-n való tábor, torony és várfoglalással szerezhetsz ilyen crafting anyagokat. Az Élő Világban szerezhetsz ilyeneket a world boss-ok megölésével, a dungeonök végig vitelével, jumping puzzle-k teljesítésével, egyes guild küldetések teljesítésével, Orr-i templomok elfoglalásával és más egyéb tevékenységgel.

Vegyítsd a dolgokat és próbáld ki az egyik kedvenc mini-dungeonödet az egyik nap, a rá következő nap tolj le egy jumping puzzle-t, harmadnap meg foglalj el egy tábort WvW-ben, hogy ilyen crafting anyagokat szerezz! De akár mind a hármat is megcsinálhatod egy nap, a döntés a tied. A játékosok WvW-ben és PvE-ben is több módon hozzájuthatnak ezekhez az anyagokhoz, így azt játszhatják, amit szeretnek.

b8de3looking-ahead-06Account Magic Find

Szeretnénk kivenni a következő kényszert a játékból: “Most a jobb stat-okat, vagy a jobb loot-ot válasszam?” Ez nem annak az együttműködésnek a szelleme, amelyről a Guild Wars 2 szól. Éppen ezért, teljesen kivesszük a magic find-ot, mint tárgy stat-ot és account stat-tá alakítjuk, amely minden karaktered számára megnöveli a ritka drop esélyét.

Az account magic find-odat az account achievement jutalmazási rendszeren és a játékban található elhasználható [consumable] dolgokon keresztül tudod növelni. Ahogy növekszik a magic find-od, egyre több dolgot kell elhasználnod, hogy tovább növeld. A közeli jövőben részletezzük azt a rendszert, ami átveszi a jelenleg meglévő magic find tárgyak helyét. A célunk, hogy a lehető legkisebb gondot okozzuk azoknak a játékosoknak, akik jelenleg magic find stat-os tárgyakkal rendelkeznek.

A Fine és Masterwork tárgyak szétszedése

Szeretnénk, ha nagyobb figyelem övezné a kék és zöld tárgyakat, amikor azok esnek. Amikor berakjuk majd az account magic find rendszert, akkor lesz rá esély, hogy elhasználható tárgyak esnek egy-egy fine és masterwork tárgy szétszedésével.

Craft-olás 500-ig!

Minden craft szakmát bővítünk egy új mérföldkőig, 500-ig!

500-on a játékosok képesek lesznek ascended fegyvereket és páncélokat készíteni. Amint eléred az 500-at, crafting anyagok egy új szintje válik elérhetővé; ezeket az új szintű anyagokat az alacsonyabb szintű anyagok kombinálásával tudod létrehozni. Ez a szint időkorlátos lesz, tehát minden tárgyat egy nap csak egyszer lehet elkészíteni, így a magas szintű crafter-eknek meg lesz a saját gazdaságuk, amiben adhatják, vehetik ezeket a tárgyakat, melyek az időkorlát miatt megőrzik ritkaságukat és értéküket.

39ad5looking-ahead-07A crafting anyagok ezen új szintje, valamint a korábban említett garantált anyagok és még pár anyag amelyek majd jönnek, ascended páncélok, fegyverek és egyéb dolgok gyártásához kellenek majd. Ezeket a fegyvereket és páncélokat ritka drop-ként meg lehet majd találni a világ különböző helyein is. Az ascended fegyverek és páncélok ugyanúgy account-bound-osak lesznek, mint a jelenlegi ascended felszerelések.

Legendary felszerelés és precursor-ok

Ebben a témában még nem állunk teljesen készen, hogy minden részletet eláruljunk, de annyit mondhatok, hogy lesz egy bizonyos módja a precursor építésnek, amely a legendary-hoz vezető út. Ezen felül lesznek új legendary fegyverek és újfajta legendary felszerelés, még 2013-ban. A precursor építéshez szükséged lesz nagy mennyiségre a fent említett crafting anyag jutalmakból, 500-as crafting-ra és valószínű, hogy egy bizonyos tárgykombináció is kell majd, amiket a játék adott tartalmával tudsz majd megszerezni.

6fb13looking-ahead-08Mindezek mellett, a legendary-k funkcionalitását is fejlesztjük, harcon kívül képes leszel bármely elérhető stat kombinációra állítani a legendary-dat, így ezekhez a felszerelésekhez nem lesz szükség transmutation stone-ra. A legendary felszerelés azonos szinten lesz az ascended felszereléssel és nem lesz sokkal erősebb más felszereléseknél, inkább a kényelmi funkciója lesz csábító, hiszen a stat változtatáshoz nem lesz szükség transmutation stone-ra.

Mi a helyzet a WvW-vel?

Ebben az évben a WvW nagy fejlesztéseket élt már meg: kivettük a culling-ot, új progression, jutalom és képesség rendszer került be és január óta a WvW populáció is gyorsan növekszik.

A WvW csapat koordinátorunk remekül leírta, hogy merre szeretnénk vinni a WvW-t. A blog posztban említett dolgokon kívül van még egy izgalmas hír, mégpedig az, hogy helyettesíteni fogjuk az eredeti WvW orb mechanizmust a borderland-eken. Ez a változtatás nagyobb változatosságot fog majd hozni a WvW-s játékba és a borderland-ek is izgalmasabbak lesznek. Természetesen progression és jutalom tekintetében minden eddig említett dolog WvW-re is vonatkozik.

4a738looking-ahead-09Elég hosszúra nyúlik ez már – Mi a helyzet a PvP-vel?

2013-ban nagy előrelépéseket tettünk a PvP terén a custom arénával, a rated játékkal, a leaderboard-okkal és a megfigyelő móddal. A jövőben folytatjuk az együttes munkát és támogatást nyújtunk a gyorsan növekvő PvP közösségnek, szemünk pedig már egy rendkívül izgalmas jövőn nyugszik, miközben dolgozunk az alapok megerősítésén. Tudjuk, hogy sokat kell még dolgoznunk, hogy biztosítsuk, a PvP élmény ott tart, ahol szeretnénk, hogy tartson. Szóval, mi fog jönni azért, hogy ezt elérjük?

Az év második felében a PvP csapat legfőbb célja a PvP-ben szerzett jutalom fejlesztése. A fent részletezett PvE/WvW jutalmak szellemében, amelyek biztosítják, hogy az idődért jutalmat kapj, PvP-ben is ezen dolgozunk. A PvP-s csapat részletesen fog beszélni ezekről a rendszerekről, amint úgy állnak a dolgokkal.

A rendszeres időközönként bekerülő új képességek és trait-ek természetesen a PvP-s build-ek és taktikák változatosságát is meg fogják növelni. Ahogy bekerülnek ezek az új képességek és trait-ek, PvP-ben azonnal elérhetővé válnak ugyanúgy, mint minden más képesség/trait.

4c486looking-ahead-10A versenylehetőségeket is bővíteni fogjuk: lesz sor és leadeboard az egyéni rated játékra, amely el fog különülni a csapatos rated játéktól, bekerülnek új térkép típusok, lehetőség lesz PvP-ben legendary fegyver skin-t szerezni, a PvP bajnokságban új jutalmak és növekedés várható, Első Éves PvP Bajnokság a PAX-on, és még mások.

Mit tesz még a játék, hogy növekedjen?

A több mint 3 millió eladott játékkal az USA-ban, Európában és Ausztráliában elképesztő első éve volt a Guild Wars 2-nek, de még sok lehetőség van a növekedésre.

Az online játék főbb régióinak többsége már készen áll, hogy csatlakozzon a Guild Wars 2 közösséghez az elkövetkezendő években, így új magasságokba emelve minket.

Az első korlátozott béta tesztünket már végrehajtottuk Kínában, tervezzük a jövőbeni teszteket, melyek segítik majd az ottani megjelenésünk elképesztő partnerünkkel, a Kong Zhong-gal. Hogy felkészítsük a játékot a keleti megjelenésre, egy új, átfogó “0-ás szintű” választható tutorial-t készítünk, mely egészen a játék alapjaiig megy le. 5-ös és 10-es szintre új történeti lépcsőfokokat építünk, melyek segítenek megtanítani a játék alapmechanizmusait. Egy sokkal jobb “hint” rendszert is beépítünk és egy új szintlépési üzenőrendszert, melyek mind jobban tanítják meg a játékot.

Ezek az új rendszerek mind be lesznek rakva a játékba nem csak keleten, de nyugaton is.

fdd11looking-ahead-11Még sok minden más is jön…

Egészen a műfajt megszégyenítő LFG rendszerünk megjelenésétől, a PvE-s culling csökkentésének kísérletein át, az Élő Világ csapatok által készített tartalmakig, 2013 második felében sokkal több izgalmas, új dolog van raktáron, minthogy azokról itt most beszélni tudjak. Ahogy mindig, a fent leírt tartalmak változhatnak, ahogy teszteljük a rendszereket.

Reméljük, hogy ti is annyira izgatottak vagytok a Guild Wars 2 2013-as második félévétől, mint mi. Tyria világa nagy utazásnak vág neki a következő hónapokban és reméljük, hogy ti is velünk tartotok erre – nem szeretnétek kimaradni belőle!

Eredeti cikk: Guild Wars 2

Reklámok
  1. 2013. július 18. - 22:15

    A fenti kép a lebegő wizards towerről nem volt ott az eredeti posztban

    • nathriel01
      2013. július 18. - 22:21

      Nem, ez egy random header, amit beraktam.

      • 2013. július 18. - 22:28

        már reménykedtem azért hogy van valami insider infód

  2. Eszem
    2013. július 18. - 22:38

    Ez mind szép és jó és örülök neki de szeretnék még fejleszthető guild hall-okat!

  3. Inver
    2013. július 18. - 22:42

    Uhhhh…. Hát néha már fáraszt a kötelező indító insta is, remélem nem fog 10es szintig tanítani a játék kikerülhetetlenül. :D

  4. Evelineh
    2013. július 18. - 23:32

    500as crafting és account boundos ASCENDED armor és fegyók? Az ascended ékszerek sokkal jobbak voltak a sima exoticnál…..akkor ezek is több stattal fognak rendelkezni? Valamint a post elején szó volt hogy nem vész kárba amit eddig megszereztünk. De ha az ascended armor/fegyó erősebb lesz, kb mindent le kell cserélnünk…….(lehet én gondolom rosszul…)

    • 2013. július 18. - 23:52

      PONTOSAN erre gondoltam én is! Kicsit ellentmondásos a poszt :/ az elején arról van szó hogy nem lesznek jobb statos cuccok, hogy ne keljen kidobni a nehezen összeszedett cuccaidat, erre a poszt felén bejelentik az ascended-es armor és weapon settet…. genius!!

    • gwfan21
      2013. július 19. - 00:05

      Hát sztem konkrétan ascended dolgoknak fractalhoz van értelme, egyébként exoticban van hasonlóan jó vagy jobb is akár.

    • Endrosz
      2013. július 19. - 00:21

      Ugyebár ascended backot elő lehet állítani exoticokból ezekkel a receptekkel:
      http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge/Equipment#Backpieces

      Valami hasonlóra számítok ezügyben, az ascended cucc legyártásával összevethető költségű Mystic Forge recept, hogy ne vesszen kárba, amit eddig beleraktál az exoticba (pl. Transmuation Stone!)

    • 2013. július 19. - 03:47

      Ez valóban félreérthető része, és tényleg le kell cserélni az Exotic cuccokat, amint kijönnek az új Ascended darabok, ha a legjobb geart akarod majd. Erről év végén is nyilatkoztak, hogy a legjobb gear az Ascended marad mindig, de a különböző slotokba rakható darabjait később vezetik majd be, beleértve az Ascended fegyvereket is, amik megjelenésekor a Legendary fegyverek automatikusan Ascended-nek megfelelő statokat kapnak. Mivel jelenleg az Exotic fegyverek a legerősebbek, a Legendary darabok még azoknak megfelelő statokkal rendelkeznek, de nem kell őket lecserélni soha, mert automatikusan megnő majd a megszerzett Legendary fegyverek ereje is. Az Exotic cuccokat viszont valóban le kell cserélni, ha a legjobb kell.

      Itt a lényeg az, hogy ha mondjuk két év kihagyás után visszajön valaki játszani teljes Ascended gearben, akkor neki a legerősebb statjai lesznek, és nem kell aggódnia, hogy a gear miatt nem tud azonnal játszani akármelyik új tartalommal.

      Teljes Ascended gear, azaz minden slotban Ascended viszont a mai napig nincs a játékban, tehát óvatosan a véglegesnek gondolt cuccokkal! Lényeg, hogy Ascended fölött már nem lesz semmi. Elvileg soha…

    • Sárki
      2013. július 19. - 07:05

      Pedig a fanboyok szerint nincs gear grind hiszen masterworkban is simán el lehet boldogulni :P amúgy ne aggódj, érzésem szerint olyan drága lesz 1-1 gear darab (200g) hogy nem sok ember fog ascended gearben rohangálni :P

      • 2013. július 19. - 16:19

        Elég sokáig tengődtem masterwork, rare cuccokban, kb. a dungeon-ök harmadát abban teljesítettem még az elején, és a csapat többi tagja sem volt véglegesnek szánt felszerelésben akkor.

        Tulajdonképpen annyi hátrány van belőle, hogy tovább tart minden fight, ami megnöveli a hibalehetőségek számát is. Ha a legjobb gearben odaáll valaki egy pofonért, az általában ugyanúgy downed lesz, mint akin nincs gear. A block, evade, dodge, reflect projectile, invulnerability, blind, daze pedig független a geartől.

        Olyan viszont nincs, hogy ha nem a legjobb vagy majdnem legjobb gear van rajtad, akkor lehetetlen legyőzni valamit, mint ahogy más MMO-kban van.
        Elég kis százalék az a statnövekedés, amit a jobb minőségű gear ad, és nem másfélszerese, duplája, estleg triplája, mint máshol. A fight-ok többsége is olyan, hogy a gear-ből származó hátrányod kompenzálhatod ügyességgel. Ha nem vagy elég ügyes, akkor meg mindegy hogy miben vagy.

        Én erre gondolok, ha azt mondom, hogy nem kötelező a legjobb gear a játékhoz. Máshol viszont ha nincs rajtad megfelelő gear, nem tudsz játszani. Ott kötelező a gear megszerzése, nincs mese. Itt még Fractalsba is bemehetsz egy darabig, ha kis karaktered van kék cuccokban, csak fos lootot kapsz.

        Orr-on is mászkáltam egyedül lvl60-as kék cuccokban friss 80-as karakterrel, és nem volt túlságosan megrázó abban felfedezni a zónákat és legyűrni mobokat. Championnal nem próbálkoztam, de full exotic gearben sem mentem volna nekik egyedül, hogy aztán vagy meghalok, vagy sokáig kite-olom. ;)

      • Shantey
        2013. július 19. - 16:32

        Pont ma délelőtt volt szerencsém fractal lvl10-en egy 43-as szintű guardian gyerekhez. Élmény volt, de jól bírta annak ellenére, hogy halvány segéd fogalma nem volt kb még a játékról. :D

    • Brock Samson
      2013. július 19. - 09:40

      Nekem peldaul egyik karakteremen sincs Ascended ekszer, mert az exoticnal megvan a lehetoseg, hogy kulonbozo tipusu koveket rakjak az ekszerekbe ezzel is finomitva a statokat. Ascendednel egy elore meghatarozott ertek van es annyi, es mivel fractalsba nem jarok az agony resistance cseppet sem kecsegteto szamomra.
      Akkor lenne erdekes az Ascended pancel es fegyver, ha egyik sem tartalmazna sem runa sem sigil slotokat, cserebe infusion menne bele: valamit valamiert.

      • 2013. július 22. - 11:40

        Ascended nem ad akkora pluszt azért…
        Ha full feltolod magad Ascended ékszerekre, az kb annyit ad, mintha egy középkategóriás sütit bemajszolnál. Nem többet.

        Nekem fullos, és az infusionok is már-már elitek, mégsem érződik. Inkább csak elfoglaltságot ad a dolog, hogy van progressziós illúziód, vagy épp az érzés, hogy vacilálnod kell a laurelek/relicek/meritek költésénél.

    • Evelineh
      2013. július 19. - 15:04

      Szerintem a játékosokat a crafting húzására akarják ezzel ösztönözni…aki nem akar legendaryt…(vagyis nagyon sokan vannak) azok szerintem egyáltalán nem maxxolják ki a craftjukat. Én is főkarimmal unatkozásképpen maxxoltam ki két masteryt, de már 80ason. Így több értelme lenne, nem csak a drága legendary-hozzávaló-recepteken lenne hangsúly.

  5. Kutyafolt
    2013. július 18. - 23:47

    Új legendary felszerelés? Csak nem ruhák jönnek?

    • 2013. július 19. - 01:03

      Amuletről írtak Massively-n.

      • Kutyafolt
        2013. július 19. - 01:31

        Na majd úgy is kiderül :)

  6. nedvedicious
    2013. július 20. - 11:11

    Számomra a legszebb rész: “a kapott arany mértéke függeni fog az
    egyes útvonalak nehézségétől és hosszúságától”
    Nálam ez prioritás a 2. hónap óta. Egyik vesszőparipám.

    • 2013. július 20. - 18:17

      Végre vége az LFG COF P1, ZERKER WARRIOR ONLY-nak :)

      Legendaryból nem írt páncélt, ascendedből igen.

      A craftra azt írta, hogy ők is meglepődtek rajta, amikor megnézték a statokat,
      hogy mennyien kraftolnak(azon hogy milyen sokan, nem hogy milyen kevesen)

      A behozott / behozandó új alapanyagokkal is az a céljuk hogy a kraft
      illetve a kraftolt cuccok magas árát és értékét megtartsák (hiszen az alapanyagokhoz a hozzáférés korlátozott) hogy legyen értelme kraftolni, és ne ott tartsunk hogy a hozzávalók
      árának 50%-át adják valamiért.

  7. Mc Wolfy
    2013. július 21. - 01:56

    egyébként nem akarok piszkálódni (de)

    Kinek a zászlaja lobogott piken borderének garrisonján első nap? :D

    • Endrosz
      2013. július 21. - 10:23

      Azé, aki elfoglalta. Nem piszkálódás ezt szóvá tenni, elég sok ellenséges zászló lengett ott már. :)

      A WAR-ral kapcsolatos kommentárok törölve lettek.

    • 2013. július 21. - 13:40

      *kislányoshangonsíkitozvatapsikolvaujjong* jajdeügyik vagytok :3

  8. 2013. július 21. - 08:54

    Nagyon örülök neki, hogy tervezgetik a dolgokat, csak személyes véleményem szerint nagyon casual úton gondolkoznak, mikor sokkal komolyabb dolgokat is képesek lennének összedobni.

    Crafting 500-at várom, főleg ha új skineket is hozzádob az update, ahogy az elvárható lenne.
    Viszont még 1 dolog… Alapból a meglévő cuccunk transmute nélküli craftingal való upgradelését várnám… Meg alapvetőleg a customizációt is valahogy így, hogy egy alap itemhez valami választott plusszt adhassunk.

    Aminek még kifejezetten örülnék /a harc és bossfight rendszer új szintre emelése mellett/, hogy a területek is fejlődjenek. Bővüljenek a faluk, a városok, nyíljanak meg új utak, épüljenek új épületek, stb.

    • Evelineh
      2013. július 22. - 00:50

      Vagy régi területek éledjenek fel, ahogy azt láttuk southsu cove-on, pl lehetne valami egész térképet elfoglaló bármi Orr-on is, mostanság elég lakatlan…

      • Gandarel
        2013. július 22. - 09:03

        Southsun veszett ügy, akármivel próbálkozhatnak, kietlen összecsapott map amit senki se szeret.

        Az ilyen hatalmas globális eventekre meg sose lesz ember, ha nem adnak neki valami nagyon epic rewardot. Balthazar templomot is csak havonta 1x tolják le.

      • 2013. július 22. - 11:36

        Pontosan ezt várnám el én is.
        Ottvan pl Queensdale. Gyakorlatilag kikövezett utak mentén rendes faluknak és termőföldeknek kéne lennie, a “sáros útra” térve pedig a kevésbé biztonságos erdőkbe tévedhetnénk.

        Szépen egyesével megtudnák updatelni a mappokat, amit én szorványozok is, amennyire tudom.
        Azért kétheti rendszerességgel megoldható, mint vmi igazán jó és maradandó fix, ha már a korai megjelenés ennyi mindent minimalizált. Illene bepótolni már.

      • Evelineh
        2013. július 22. - 12:42

        Ömm ,queensdalen több embert látok még éjjel is mint bárhol máshol…..állandóan mennek az eventek, mármár én is kívülről fújom melyik event mikor hol lesz. (ellentéteben a többi kezdőhelytől) Egész éjjel megy a Larry-zés, Prof. Oak-ozás meg hasonló ostobaságok xd
        Nekem valahogy furi hogy senki sem szereti a 80as mapokat (jó mondjuk én is csak átfutok rajtuk) de Orr is olyan hatalmas, és régen ott is mentek eventek, most meg semmi kb :S
        A secret of southsunnál (ugyanúgy utáltam a mapot utána is) de azért feléledt a játéktér a folyamatos eventek miatt, kb arra a pár napra Queensdalle-é vállt, és akkor meg Queen volt lakatlan :D
        Vajon van rá esély hogy a nagyobb területekre nem csak sárkányozni fogunk járni? :P

      • Gandarel
        2013. július 22. - 12:53

        Pár hónap és midenhol lesznek emberek, mert jön az új reward rendszer, ami championok után rng dobozt ad.

        Szóval nem skippelni fogják őket, hanem keresni.

      • Sárki
        2013. július 22. - 15:15

        Dehogy megy bárki is. Az új rng doboz csak arra lesz jó, hogy mindenki kiszemeljen 1 adott wp körül 3-4 viszonylag közel álló championt és azokat üsse. 1-2 hét maximum és ki fognak alakulni a jól jövedelmező champion farmok, bár szerintem a dungeon és world boss farm lesz ugyanúgy a menő, max. cof p1 helyett a p3 lesz a divat.
        A high lvl areakkal meg annyi a gond, hogy hiába mennék pl. shelter farmra ami egy epic fun dolog volt, mert beraknak minden eventbe pár one shot killer championt 1 milla hpval és ez teljesen elveszi a játékélményt meg mire leöljük, a lootot is.
        Mid lvl areak se jók, mert a 3 world bosson semmivel sem tudnak szolgálni, ráadásul t6 matik helyett csak gyenge és olcsó vackokat kapunk, ráadásul az event reward is gyengébb.
        low lvlen meg sokan vannak, tele van tűzdelve az összes pálya eventekkel, ez kompenzálja hogy kevés jutalmat adnak.
        szvsz az a gond, hogy minden törekvés ellenére egyáltalán nem éri meg nyílt világban játszani. akinek van pénzbe kerülő célja a játékban, az nem fogja beérni az óránkénti 50 silverrel amit az open world biztosítani tud, inkább lemegy egy akármilyen dungeon pathra és max. fél óra alatt kifarmol 1g-t. Rendes loot kell a trash mobokból (és a dungeonökben ne lehessen skippelni) és akkor megéri a világban járkálni. Hozzáteszem, a lore sem túl acélos és pocsék a történetmesélés is, így annak felfedezése sem egy nagy élmény-pláne hogy canthát és elonát szinte eltörölték a föld színéről, még csak hallani se lehet róluk…

      • 2013. július 22. - 19:17

        Egyetértek Gandarellel,

        Southsun-t visszasüllyeszthetnék a tenger fenekére, vagy elpusztíthatná egy vulkánkitörés,és benépesíthetnék hidrákkal mint a Ring Of Fire-t.
        Senki nincs ott, szombaton odaugrottam, mert ott volt bank a legközelebb, és teljesen kihalt volt, a karkák átvették az uralmat.

        Nem is az hogy sok ember kell, mert a Grenth meg a Balthazar templom szerintem azért jóval gyakrabban megy mint havonta egyszer (Legalábbis itt a Gandarán),
        egész egyszerűen az egész sziget valahogy rossz, nincs ott semmi ami odavonzana, a legeslegkissebb apróság sem.

      • Evelineh
        2013. július 22. - 19:53

        Champion reward…..= Queensdale everybody :_)
        ott a larry torll, meg a pók, meg a wasp queen, meg az oakheart, meg a boar,……szal semmi nem fog változni, csak most megéri nem-csak a hónapi acsi miatt megölni azt a soksok champit :P

      • Sárki
        2013. július 23. - 07:13

        A wp-kkel van a gond, egyszerűen nem lehet normálisan utazni Southsunban és senki sem fog rohangálni, pláne hogy a group eventek során úgy is meghal (ugyanez a gond egyébként straits-szel és malchorral is).

  9. Healer
    2013. július 22. - 19:23

    Sárki:

    A vasárnapi napom 25G-t hozott akármilyen dungeon farm nélkül,
    eventekkel, explorationnel, crafttal, mystic forgeba dobálással,world bossokkal.

    Én úgy gondolom megéri open worldot tolni :)

    (Tudom, kellett hozzá a szerencse is, de én élveztem és az a lényeg, akkor is élveztem volna ha huszadennyi lootot dob, nyilván kevésbé, de attól még jó volt)

    • 2013. július 22. - 19:52

      Hasonló véleményen vagyok, de egy kicsit más megközelítés miatt.
      Nekem azért jobb időtöltés az open world pve és a wvw, mert ha játék közben adódik bármi dolgom, azonnal kiszállhatok és nem kell másik négy embert várakoztatnom. Emiatt csak akkor megyek dungeon-be, ha nagyon ráérek, de olyan elég ritkán van mostanában.

      • Healer
        2013. július 22. - 20:01

        Ez miatt szerettem az első részt is, meg az egész f2p rendszert,
        ha úgy alakul hónapokra itt hagyhatod, megvár, nem leszel rákényszerítve a játékra, mert naptári napra mérik az előfizetést mint a nagy ő ben.

    • Kutyafolt
      2013. július 22. - 21:37

      Mystic Forge dobálás = Szerencse, vagy lesz pénzed vagy nem.
      World Bossok: Exoticot nagyon ritkán dob, akkor sem olyan hú de nagy értékűt. Sárgák a ládába ritkán vannak ezekhez is mind szerencse kell. Sárgát a kútba dobálni nem érdemes, oda is szerencse kell, hogy valamit kidobjon. Akkor a sárgákat szétszedheted ectora, abból is igazából kell némi szerencse, hogy essen, volt hogy 10 sárgából 0 ecto esett, úgyhogy grr, kb néha jobb eladni azért 17 ezüst árért. Az összes ilyen pénzszerzés mind szerencsén alapszik, ha elmész farmolni orr-ra lodstoneokat az is mind szerencse, vagy esik vagy nem. Dungeon runokat cof-ot és coe-t azért szeretem mert jön fixen a pénz, nem a szerencséden múlik … De most evvel a fix rewardossal… Akkor a nehezebb dungeonokba meg a hosszúságnál például gondolok itt Arah path4re ami időigényes, és casual játékosok simán kiszívják, ha nemtudják mit kell csinálni dobhat 10 aranyat véleményem szerint …(World Bossoktól már 2 hónapja nem láttam Exoticot úgyhogy, számomra nem igazán éri meg öldösni őket) Dehát kinek mi a véleméney :)

      • Gandarel
        2013. július 22. - 21:57

        Nekem dobott már 5g-s exoticot egy lvl 30 körüli random kentaur :D

      • Kutyafolt
        2013. július 22. - 22:36

        Nekem is dobott már.. Sőt Karkáson kidobta a sword prec is, nem arról van szó…hanem ez mind szerencse, nem FIX. Tehát kb új rendszerrel akkor lesz pénzed a játékba ha szerencséd van. :)

      • Gandarel
        2013. július 23. - 11:40

        Nem feltétlenül. Ha a dobozokat el lehet adni a TP-n az egy garantált bevétel.

  10. 2013. július 23. - 06:46

    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a jelenlegi “állj a buffban és spammold az autoattackot” world eventeket miként dolgozzák át. Nem lenne bonyolult azért…

  11. Valaki
    2013. július 23. - 08:48

    Ne haragudjatok a nem ide illő kérdésért de, muszáj megkérdeznem.
    Ha veszek goldot egy gold sellertől azért kaphatok BAN-t?

    • 2013. július 23. - 08:54

      Asszem’ te is sejted, hogy igen.
      Sőt, nagyobb gold transzfereket ki is szúrják rögtön, néhányan olyanok is kaptak (átmeneti) bant akik csak a golden miatt egy havertól kaptak kölcsön…
      Anet-en kívül ne vegyél inkább sztm…

      • Healer
        2013. július 23. - 15:50

        200 aranyért még nem fenyítettek, összedobtuk a GOLDEN acsit :D

    • Sárki
      2013. július 23. - 16:23

      Vegyél gemet, azt is átválthatod pénzzé, legalális, gem storeos cuccokat is vehetsz belőle (nyilván) és még anetet is támogatod.

      • Valaki
        2013. július 23. - 18:59

        Nem akarok GEMCARD-ot venni mert sokkal drágábban jönne ki… és ráadásul kevesebb arany… 10.000Ft-ért jutok 150 aranyhoz ha illegálisan veszem… ha GEMCARD-al akkor 12.000FT és 100 arany… nem mindegy szerintem :/

      • Gandarel
        2013. július 23. - 19:05

        Farmolj open world eventeket, pl shatterer, ulgoth, fire ele -> napi 3-4 ha mákod van akár 10 g is összejön, nem ér ez annyi pénzt és 1 bannt

      • Valaki
        2013. július 23. - 19:09

        Az a baj hogy az arany arra kellene hogy felszintezzem a karakteremet szakmákkal… nincs kedvem/időm szintezni. + Csináltam már párszor. Szóval, ezért akarok valahonnan aranyat szerezni. Max. tényleg az lesz hogy marad a Gemcard.

      • Gandarel
        2013. július 23. - 19:17

        Tegnap felhúztam az artificer-t 400-ra 100-ról. Semmit se kellett vennem hozzá, nem farmoltam ,egyszerűe csak world eventekből és fractálból volt hozzá mindenem.

        Jewelerre 2g-t költöttem és a cuccokat eladtam 1.5g-ért.

        Craftoláshoz szerintem annyira nem kell pénz, csak meg kell találni mi a gyors. Artificerrel pl szinte csak potikat gyártottam, fegyvert b 1-2-t. Meg acsikért biztos kaptál crafting boostert, az is segít.

  12. 2013. július 23. - 09:23

    Igazából valami olyasmi kéne, hogy az eventek szintnek megfelelő jutalmat adjanak, lehetne olyan is, hogy minél több zónában csinálsz eventeket, annál több jutalmat kapsz, így talán nem mindenki a legegyszerűbbeket farmolná.(pl.: ha 5 zónában megcsinálsz 5-5 eventet kapsz egy lodestonet, vagy mittomén.)

    Sőt, én tovább megyek. Most jön ez a Candidate Trials nevű wave-es cucc, ami nemsokára kiderül milyen.
    Namost: nekem nagy fájó pont, mikor járom a zónákat és bemegyek a szebbnél-szebben kidolgozott erődökbe és nincs ott semmi, egy-két npc-n kívül, akik megkérnek, hogy irts patkányt, vagy szedj füvet. Annyi kéne, beraknak egy npc-t, nevezzük Survival Challengernek, akivel ha beszélsz, bedob az adott keepnek egy instancelt változatába, ahol mint a fentebb említett módon, egyre erősödő, hullámokban érkező ellenfeleket kéne legyőzni. Az eszközök megvannak, hogy ezt létrehozzák és új textúrákat sem kéne építeniük. Lehetnének egyedi jutalmak is. De amúgy továbbgondolva, elég sok lehetőség van benne, csak hosszú lenne leírni. XD

    • 2013. július 23. - 12:38

      Aztán mégis van rá úgy 80% esély, hogy a championok és world bossok valami turkált skint adnak, nem pedig kifejezetten az ő vizuális stílusaiknak megfelelően megalkotott, akár csak áttextúrázott darabokat. Az meg, hogy kivételesen valami különleges statkombót adjanak, szinte leányálom.

  13. Kretusz
    2013. július 23. - 10:26

    “egyre erősödő, hullámokban érkező ellenfeleket kéne legyőzni”
    ezt hivják a játékban WvW-nek.. :-)

  14. Healer
    2013. július 23. - 15:52

    Itt leírják kicsit pontosabban, de ha jó lesz én benn fogok aludni is…

    http://massively.joystiq.com/2013/07/22/fight-for-your-chosen-candidate-in-guild-wars-2s-cutthroat-poli/

  15. Shantey
    2013. július 23. - 16:29
    • MaDFoX
      2013. július 23. - 16:38

      “Cleansing Fire: Removed the hidden stun-break functionality from this skill.”
      FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

    • MaDFoX
      2013. július 23. - 16:47

      A nagy rage-ban meg ezt majdnem észre sem vettem:
      “A Player Instrument Volume slider has been added to the Sound Options panel.”
      CHEEEEEER! (hatalmas élvezettel fogom nullára tekerni…)

      • 2013. július 24. - 06:04

        Pedig én szépeket muzsikálok :)

    • 2013. július 23. - 17:01

      Warri offhand swordre kapott tormentet. XD

      • 2013. július 23. - 18:11

        Thief: Shadow Strike: This skill now applies 2 stacks of torment for 5 seconds.

        De ha az szép akkor ez egyenesen gyönyörű: :s
        Ranger: Hunter’s Shot: This skill no longer applies vulnerability on each hit, but now grantss the ranger stealth for 3 seconds.

  16. Valaki
    2013. július 23. - 19:37

    Ez egy tiszta account nincsen rajta semmi csak az a karakter amit felakarok szintezni.
    De találtam egy oldalt ahol 4275Ft-ért van GC. Veszek onnan… már csak azt kellene megtudni hogy 2000 gem az hány gold… tegnap 50-et számoltam, de nem tudom jól csináltam-e.

    • Gandarel
      2013. július 23. - 19:38

      Jóval bolti ár alatt valami megbízhatatlan oldaltól én nem próbálnám meg.

    • 2013. július 23. - 20:27

      Ha egy karakterrel játszol sokat, eladsz mindet amit szintezés közben 80-ig gyűjtesz, akkor nem lesz szükséged gemért vásárolt goldra. Geart szerezhetsz dungeon tokenből, karmából, laurelből, wvw badge-ből, guild commendation-ből is. Elég gyorsan összejön 50g is, szerintem ne vegyél gemet azért. Ha mégis, akkor figyelj arra, hogy gemről goldra sokkal rosszabb árfolyamon vált, mint goldról gemre! Azt nem tudom, mennyi gold most 2k gem, mert nincs gemem.

      • Sárki
        2013. július 23. - 20:29

        Jah, ha 1g=100 gem, akkor visszafelé kb. 0,66 silvert kapsz.

      • Valaki
        2013. július 23. - 21:21

        Ha illegálisan veszek aranyat (150-et szeretnék) mennyi a valószínűsége annak hogy lebukom?

      • nathriel01
        2013. július 23. - 21:22

        Én erre már csak annyit mondok, próbáld ki, aztán mondd el, hogy sikerült…

      • Valaki
        2013. július 23. - 21:31

        Az lesz. Bevallom őszintén, kicsit félek. :’D Azért mégis csak 10.000Ft-ről van szó… meg arról hogy bukhatok egy accountot is ami 8.000-9.000Ft… bááár mondjuk ez nem akkora összeg – legalábbis szerintem – hogy kiszúrják.

      • Sárki
        2013. július 23. - 21:31

        Elég nagy. gw1-ben is nagyon szépen kiszúrták, gw2ben meg aztán végképp, hiszen a gem miatt lényegében az ő pénzüket rablod, nem csak tisztességtelen előnyhöz jutsz. meg tudják nézni hogy kinn mennyi pénz megy át és ugyan nyilván nem a te accodra akaszkodnak rá konkrétan, viszont a gold sellerekére igen. Ha érkezik egy bejelentés, hogy xy gold seller, szvsz teljes biztos, hogy megnézik a pénzforgalmát és akinek küldött pénzt, azt biztos hogy előveszik. Szvsz nagy valószínűséggel lebuksz, pláne ha megtudom az ingame neved :) Rühellem a csalókat és kéjes örömmel reportolok mindenkit aki n00b ahhoz, hogy egy játékban pénzt szerezzen. Pláne hogy 1g-t 6 perc alatt lehet kifarmolni…

      • Valaki
        2013. július 23. - 22:26

        Mindegy. Nem akarok kockáztatni. Majd szépen lassan felszintezem a karakterem előbb-utóbb csak elérem a 80. szintet.

  17. Gandarel
    2013. július 23. - 21:33

    Jön a patch. Epic. Pont akkor kap el amikor 1 perc elényöm van sanctum sprintben és 20 secre vagyok a verseny végétől, ráadásul elvileg lett volna 20 perc patchig.

    • Kutyafolt
      2013. július 23. - 21:39

      Ez csak a te hibád. Ők időbe kiírták, hogy 1-2 óra múlva jön a patch. Ezért nem kezdtem bele semmibe. :)

      • Gandarel
        2013. július 23. - 22:31

        Az 1-2-ből 5 óra lett. A menet elején kiírták, hogy 20 perc, rá 2 percre meg patch. Nekem fájt :(

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: