Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2013. 06. 25.

Frissítések 2013. 06. 25.

sky_pirates_header

Elkészült a teljes frissítés fordítása, melyet Endrosszal közösen vittünk véghez. A kaszt változtatások miatt ez különösen hosszú lista volt, remélem nem lesz több ilyen :D

ÉLŐ VILÁG
Sky Pirates of Tyria

Figyelem: Tyria ege alattomossá vált. Kalózok egy új fajtája ereszkedik le Tyria-ra.  Halálosan és precízen csapnak le fentről, akár a villám. A Lionguard csupán annyit tud róluk, hogy ez az erőszakos frakció áll a Dragon Bash képmás ceremónián történt támadás mögött, valamint ők a felelősek a növekvő számú gyilkosságokért. A hozzád hasonló polgárok segítségével megakadályoztuk azon kísérletüket, hogy megszerezzenek egy helyet a Ship’s Council-ban, azonban a Lionguard nem pihen. Ma, mindenki aki ezt olvassa, felkérünk, hogy csatlakozzon hozzám az Aetherblade titkos főhadiszállásának felfedezésében és ezen gyilkosok megbüntetésében.
– Ellen Kiel kapitány a Ship’s Council-tól

Aetherblade Retreat

  • Felfedeztek egy titkos bejáratot egy Aetherblade búvóhelyre Lion’s Arch-ban, a Diverse Ledges-nél található vízesés mögött. Egy Lionguard állomásozik a bejárat előtt, hogy könnyedén útba igazítsa a játékosokat Kiel nyomozóhoz, aki csapatot gyűjt a titkos Aetherblade barlangba való behatoláshoz. Ez egy kihívásokkal teli story dungeon 5 fős csapatok számára, amely az Aetherlblades elleni harcról szól. A játékosok számtalan Aetherblade gyilkossal, a fondorlatos asura engineer Frizz-zel és végül Mai Trin kapitánnyal és kemény öklű első tisztjével, Horrikal fognak találkozni.

Nyílt világ

  • Minden fővárosban tájékoztatva lettek a hírnökök az Aetherblade kalózokkal kapcsolatos hírekről.
  • A Dragon Bash folytatódik. A Lionguard megesküdött rá, hogy megvédi a várost a fesztivál alatt, az Aetherblade fenyegetés ellenére. Minden Dragon Bash tevékenység (kivéve a tűzijáték) a fesztivál utolsó napjáig elérhető marad. Ebbe beletartozik, azok számára, akik még nem játszották végig őket, az egyszemélyes történet, mely a Memorial on the Pyre instance-al kezdődik.
  • Az új Guild Wars 2 regény, a Sea of Sorrows megjelenésének tiszteletéül, kövesd Lion’s Arch alapítójának, Cobiah Marrinernek nyomdokait egy tucat helyre szerte a városban és Orr-on; minden helyszínen egy emléktábla van, mely részletezi a hely jelentőségét a történelmi alak életében. További információkért beszélj a Cobiah Marriner szobornál található NPC-vel. Még több információért, kövesd kalandjait a Sea of Sorrows regényben.
  • Olyan pletykák terjednek, hogy az Aetherblade-k a hologram kivetítőkkel babrálnak. Óvatosan közelítsd meg őket!
  • Aetherblade kalózokat észleltek számos mini-dungeon és jumping puzzle helyen szerte Tyria-ban, ahol készleteket őriznek. A Mists-ben található Obsidian Sanctum-ban is láttak kalózokat.
  • A már ismerős Lady Kasmeer Meade jelenleg a Grand Piazza-n tartózkodik, ahol élvezi a Dragon Bash fesztivált.

Achievement-ek

  • Egy új Sky Pirate achievement kategória került be, amely lefedi az Aetherblade Retreat mini-dungeont és az Aetherblade készletek megjelenését.
  • Új meta-achievement került be, Against the Aetherblades névvel, melyhez a 20 előzőleg említett achievement közül 12-t kell teljesíteni.
  • Az Explorer kategóriába bekerült a History Buff achievement, mely a Sea of Sorrows kutatást fedi le.
  • A Not so Secret jumping puzzle achievement július 2-án válik elérhetővé és örökös tartalom lesz.

ÚJ FUNKCIÓK ÉS TARTALMAK

World vs. World

  • Bekerült a Mortar Mastery .
    • Növeli minden skill robbanási hatósugarát.
    • Növeli a fire terület időtartamát.
    • Csökkenti minden mortar skill újratöltését.
    • Növeli minden mortar skill sebzését.
    • Új skill: Mortar Barrage
      • Zárótüzet lő, ami visszalöki az eltalált ellenfeleket.

AoE lootolás

  • Most már minden hullát és ládát egy mozdulattal ki lehet fosztani egy kis hatókörön belül egyetlen akcióval.
  • Ezt a funkciót így lehet használatba venni:
    • Az Optoins menüben az új “AoE Loot On Interact” bekapcsolása, ami ugyanazt a gombot használja, mint az “Interact” akció, de csak a lootolást hajtja végre, más Interact lehetőségeket nem.
    • Új gomb hozzárendelése az “AoE Loot” akcióhoz a gomb-hozzárendelések “Miscellaneous” részében.
  • Fontos tudnivalók:
    • Az AoE lootolás hatósugara 900-as (~= shortbow, scepter hatótáv).
    • Csak másodpercenként egyszer aktiválódik.
    • Ha az inventory betelt, a játékos a szokott módon leterhelt [encumbered] lesz, és az AoE lootolás nem aktiválódik addig, amíg nem szabadít fel helyet a játékos az inventoryban. Ha végrehajtás közben lesz tele az inventory, akkor is végigmegy a hátralevő tárgyakon, hogy ami halmozható [stackable] cuccok a helyükre kerülhessenek.

EGYENSÚLY, JAVÍTÁSOK, CSISZOLÁS

Nyílt világ csiszolás

  • Blazeridge Steppes
    • A Foewatch körüli dühöngő katonák most már megfelelően ismétlik a soraikat.
  • Bloodtide Coast
    • Phill the Fisher megelégelte, hogy drake-ek támadják folyton, és nyugdíjazta magát. Más, kevésbé harcias halászok kerültek a helyére.
  • Brisban Wildlands
    • A Plunder Hold körüli skrittek vs. banditák harc UI-ja ki lett igazítva.
    • A “Skritt to be revived” számláló a “Help Tromgi’gark and Wenski” eseménynél most már helyesen nullázódik az esemény többszöri lefutása esetén.
    • A Heart of the Terebinth most már egy látható szellemként jelenik meg, és karmakereskedő normál kereskedő helyett.
  • Caledon Forest
    • Az “under construction” ikont kivettük a Zaxisnak szökött kísérleti lényeket visszaszállító eseményből.
  • Fields of Ruin
    • A Foulbear Kraal megtámadása során az Iron Legion engineerek most már megvédik magukat, ha az ellenfelek eléggé közel jönnek.
    • Watchman Brikkennek most már van egy “köszönöm” beszélgetése, ha segítettél neki Tyler’s Bivouac-nál.
  • Gendarran Fields
    • Az óriás skelk scavenger Bloodfields-en most már utálja a kentaurokat.
  • Harathi Hinterlands
    • Ulgoth the Modniir most már agresszívebben bánik a távolról támadókkal.
    • Javítottunk egy silver ore node-ot, ami nem jelent meg.
  • Malchor’s Leap
    • A talaj fölött lebegő black crocus node-ot kivettük.
    • Az aetheric interrupter, amit Historan Vermoth épít a Cathedral of Zephyrs-nél már nem lesz látható, mielőtt felépülne.
    • A játékosok már nem ragadnak be az Union Waypoint használata után.
  • Mount Maelstrom
    • A Quandry Scratch-ot védő esemény nehézségét csökkentettük kisebb létszámok esetén.
  • Queensdale
    • Beraktunk még egy kis előkészítést ahhoz, amikor Charice és a Seraph őrök megjelennek, és elindul a karneváli karaván.
    • A Scaver Plateau-i skelkek most már ellenségesek a Seraph őrökkel.
    • Chloe a Shire of Beetletun-i karneválon most már csak a közelben álló játékosokat kéri meg a Moa or Man? játékban részvételre, ahelyett, hogy véletlenszerűen nyaggatna játékosokat a térképen.
  • Straits of Devastation
    • Azzan, a largos neve előtt most már nem szerepel az, hogy “Veteran”.
    • Risen mine-ok és rotmouth-ok Strait of Sacrilege-ben most már csak a hozzájuk kapcsolódó eseményekben láthatók.
  • Wayfarer Foothills
    • Ulfred grawl-bolondító kísérletét két részre bontottuk: jéggyűjtés és védés, miközben ő szobrászkodik.

Általános

  • Megfelelőbb üzenet jelenik meg akkor, ha egy játékos olyan játékost próbál meghívni a guildjébe, akinek már beteltek a guild tagságai.
  • Azok a játékosok, akik még sosem kaptak Tome of Influence tárgyat vagy a Black Lion Chest guild influence tárgyait, most már a tárgy helyes nevét fogják látni a guild historyban “ENCRYPTED_STRING” helyett.
  • A guild előléptetés helyi menüben megjelenő rangok most már rangsorrendben szerepelnek létrehozási sorrend helyett.
  • A célkijelölési problémát, ami akkor lépett fel, ha kurzormozgás nélkül akart valaki kijelölni, kijavítottuk.

Dungeonök

Általános

  • Zojja most már hasonló skilleket használ a dungeonökben, mint amilyeneket a személyes történetben.

Ascalonian Catacombs

  • A szellemmé alakulás most már zárja le az utility és elite skilleket egyes medium armor karaktereknél.

Twilight Arbor

  • További turretek jelennek meg, amelyek Nightmare Tree-től távolabb kerülnek.

Sorrow’s Embrace

  • Javítottunk Tazza teleportáló effektjén.

The Ruined City of Arah

  • Korga the Mighty-nak csökkentettük a pányvahosszát [leash range, amilyen messzire elmegy az eredeti helyétől].
  • Javítottunk egy exploit-ot, ahol Korga the Mighty.

Fractals of the Mists

  • Cliffside: A cultistok újra keletkeznek, ha wipe miatt resetelődik az insta.

Személyes történet

  • Általános: Javítottunk egy hibát, ami miatt egyes Risen ellenségek nem ugyanazokat az animációkat használták a személyes történetben, mint a nyílt világban.
  • “Forewarned is Forearmed”: További biztonsági ellenőrzéseket iktattunk be, hogy ne akadjon meg ez a rész.
  • “Track the Seraph”: Igazítottunk a Lionguard szintjén, hogy annyi legyen, mint a nyílt világban, és csökkentettük a végső abomination támadás erősségét.

Profession skillek

Általános

  • Weakness: Az eddigi 50% fumble normál találatoknál helyett 50% fumble minden támadásra. Már csak 5 alkalommal halmozható (továbbra is időtartamban halmozódik).
  • Torment: Megjelent egy új condition, a neve Torment. Ez másodpercenként sebez (a vérzés 75%-át) és ennek a dupláját mozgó célpontokon (a vérzés 150%-a). Erősségben halmozódik.
  • Javítottuk a confusionnak azt a hibáját, hogy rejtett szkript lépések miatt többször is aktiválódott egy skill használata során.
  • Battle Standard, Spirit of Nature, Gathering Plague, Vortex, Morph Tuna, Time Warp, Mass Invisibility, Purifying Blast, Whirlpool, Murky Water, és Undercurrent aftercastja 1.1 másodperccel csökkent.
  • Minden elite skill átalakulás (faji és kaszt egyaránt) kapott egy 1 másodperces újratöltést a kilépésre. Ez egy védelem, hogy ne lehessen véletlenül kilépni belőlük dupla kattintással.
  • Mistfire Wolf: Ez az elite skill most már 150 másodperces újratöltésen van (korábban 240), lehet mozgás közben használni, és a pet élete 100%-kal több.
  • White Raven, Rainbow Jellyfish, Black Moa, és Black Widow Spider életét hozzáigazítottuk a többi egyező típusú pet életéhez.
  • Blindness: Javítottuk egy hibát, amivel a vakság megszűnt attól, hogy valaki hatótávon belüli célpont nélkül használt egy támadást.

Elementalist:

  • Arcane Wave: 5 célpontot talál el 6 helyett.
  • Signet of Air: Most már stuntörő. Újratöltése 30 mp.
  • Lightning Flash: Már nem stuntörő. Sebzése 50%-kal több. Újratöltése 40 mp.
  • Cleansing Fire: Már nem stuntörő. Újratöltése 40 mp.
  • Glyph of Elemental Power: Most már stuntörő.
  • Gust: Most már több célpontot is eltalál, egy vonal mentén.
  • Windborne Speed: Csökkent az aftercastja .2 mp-cel.
  • Chain Lightning: Csökkent az aftercastja .1 mp-cel.
  • Static Field: Csökkent az aftercastja .3 mp-cel.
  • Eruption: Csökkent az aktiválási ideje .6 mp-cel.
  • Unsteady Ground: 10 mp az időtartama, 9 helyett.
  • Shockwave: Csökkent az aftercastja .3 mp-cel.
  • Lava Font: Csökkent az aktiválási ideje .16 mp-cel. Csökkent az aftercastja .14 mp-cel.
  • Meteor Shower: Csökkent az aktiválási ideje .4 mp-cel.
  • Water Blast: Csökkent az aftercastja .1 mp-cel. Megnöveltük az effekt területét, hogy pontosabban mutassa, hol gyógyít.
  • Geyser: Csökkent az aktiválási ideje .5 mp-cel. Csökkent az aftercastja .05 mp-cel.
  • Frozen Ground: Csökkent az aktiválási ideje .16 mp-cel. Csökkent az aftercastja .14 mp-cel.
  • Healing Rain: Csökkent az aftercastja .3 mp-cel.
  • Gale: Csökkent az aftercastja .4 mp-cel.
  • Flamewall: Csökkent az aktiválási ideje .5 mp-cel. Csökkent az aftercastja .05 mp-cel.
  • Freezing Gust: Csökkent az aftercastja .35 mp-cel.
  • Shatterstone: Csökkent az aftercastja .75 mp-cel. Most már helyes az aktiválási ideje és az aktiváló csíkja.
  • Tornado: Újratöltése 150 mp.
  • Phoenix: Duplázódott a sebessége. Leírásába bekerült, hogy blokkolhatatlan.
  • Meteor Shower: Nőtt az egyes meteorok által sebzett terület. Optimalizáltuk a skill működését. Kevesebb meteor csapódik be, mint eddig, de minden látható meteor ténylegesen sebez. Eddig nem minden vizuálisan megjelenő meteor sebzett, ezeket kivettük.
  • Magma Orb: Sebzése 33%-kal több.
  • Ice Wall—Detonate: A chill időtartama 2 mp-től 3 mp-re nőtt.
  • Forked Lightning: Sebzése 33%-kal több.
  • Electrocute: Sebzése 50%-kal több. Újratöltése 12 mp, 5 mp helyett. 5 adag vulnerabilityt rak fel 6 másodpercre.
  • Murky Water: Újratöltése 40 mp, 45 mp helyett.

Air Magic

  • Arcane Lightning: Ez a trait mostantól egy nem halmozódó 10%-os sebzésbónuszt ad kritikus találatokhoz 15 másodpercre egy arcane utility skill használata után.
  • Grounded: Összevonva Tempest Defense-zel.
  • Tempest Defense: Rejtett újratöltése 60 mp, 90 mp helyett. 20%-kal több sebzést ad stunned vagy knocked down ellenfelekre.
  • Új Grandmaster trait – Fresh Air: Kritikus találatok újratöltik az Air attunementet. Legfeljebb 5 mp-enként egyszer aktiválódik.

Arcane

  • Windborne Dagger: Mozgási sebesség harc közben 15%-kal több main-hand daggerrel, 10%-kal több off-hand daggerrel, illetve 25%-kal több mindkettővel.

Earth

  • Obsidian Focus: Channeling közben több toughness-t ad, 300-at 170 helyett 80-as szinten.
  • Salt Stone: Összevonva Stone Splinters-zel.
  • Stone Splinters: Adept tierbe került. 5% bónusz sebzést okoz vérző ellenfeleknek, és 20%-kal növeli az okozott vérzések időtartamát.
  • Rock Solid: Master tierbe került.
  • Új Grandmaster trait – Diamond Skin: Tougness 10%-át adja condition damage-be.

Fire

  • Lava Tomb: 10 mp-re csökkent a rejtett újratöltése. Sebzése 33%-kal nőtt. 33%-kal több sebzés downed állapotban.
  • Persisting Flame: Bővült a hatása azzal, hogy a fire mezőkbe ellőtt blast befejezők 10 másodperc furyt is adnak a might mellé.

Water

  • Bountiful Power: A boononként kapott bónusz sebzés 2%-ról 1%-ra csökkent.

Engineer:

  • Jump Shot: A második támadás hatósugara 240, 120 helyett. Csökkent az aftercastja. Finomítva a mozgás, hogy pontosabban menjen oda, ahova célozva lett.
  • Tool Kit: Smack és Whack most már egyenként 2 adag vulnerabilityt adnak 1 helyett.
  • Rocket Boots: Most már előre lövi a karaktert, és nem akadályozza. Újratöltése 20 mp-re csökkent. Már nem stuntörő.
  • Rumble: Most már stuntörő. 1 mp stability-t is ad.
  • Static Shield: A Static Shield buff megszűnik most már, ha a játékos megszakítja a skillt. A buff most már nem szűnik meg attól, hogy egy közelharci  támadást blokkol. A stun időtartama 1 mp, 2 mp helyett.
  • Throw Shield: A skill által létrehozott lövedékek már nem mennek át a falakon.
  • Blowtorch: Csökkent az aftercastja .25 mp-cel.
  • Javítottunk egy hibát, amivel engineerek folyamatosan gyógyulni tudtak vízből ki-be menéssel.
  • Elixir X: Újratöltése csökkent 105 mp-re.
  • Elixir U: Újratöltése csökkent 50 mp-re.
  • Launch Ice Mortar: Újratöltése csökkent 20 mp-re.
  • Launch Personal Battering Ram: Újratöltése csökkent 15 mp-re.
  • Personal Battering Ram: Újratöltése csökkent 25 mp-re.
  • Analyze: Újratöltése csökkent 30 mp-re.
  • Throw Napalm: Égés időtartama 5 mp-re nőtt.
  • Harpoon (Harpoon Turret—Tool Belt): Újratöltése csökkent 10 mp-re. Sebzése nőt 25%-kal.
  • Surprise Shot (Rifle Turret—Tool Belt): Sebzése nőtt 33%-kal.
  • Rocket (Rocket Turret—Tool Belt): Újratöltése csökkent 30 mp-re.
  • Elixir U: Most már helyesen működik Potent Elixirs-zel.
  • Elixir R: Már nem stuntörő. Újratöltése csökkent 30 mp-re.
  • Super Speed: Most már stuntörő.
  • Slick Shoes: Most már látható is a hatása.
  • Grenade Kit: Most már nem semmisül meg 6 perccel a kézbe vétele után.
  • Net Turret: Javítottunk egy hibát, ahol a folyamatos gombnyomkodás hatására a Net Turret háromszor egymás után is kilőtte az eletromos hálót.

Alchemy

  • Acidic Coating: Blindet rak fel poison helyett, 10 mp újratöltéssel.
  • Backpack Regenerator: A szövege át lett fogalmazva, hogy ne azt sugallja, hogy regeneration boont rak fel. Most már skálázódik a healing powerrel, 125-től 192-ig (1500 healing powernél).

Explosives

  • Acidic Elixirs: Most már leszed egy boont is a sebzése mellé, találat esetén.
  • Autodefense Bomb Dispenser: A rejtett újratöltése 30 mp-re csökkent.

Firearms

  • Knee Shot: Összevonva Sitting Duck-kal.
  • Sitting Duck: Immobilize cripple-t is rak fel 5 másodpercre, és 5 adag vulnerabilityt is felrak 8 másodpercre.
  • Fireforged Trigger: Adept tierbe került.
  • Juggernaut: Master tierbe került.
  • Coated Bullets: Master tierbe került.
  • Napalm Specialist: Grandmaster tierbe került. 33%-kal növeli az okozott burnök időtartamát.
  • Új Grandmaster trait—Modified Ammunition: 2%-kal több sebzés minden condition után, ami a célponton van, pisztollyal vagy puskával.

Inventions

  • Stabilized Armor: 20%-kal csökkenti a sebzést, ha a karakter stunned vagy knocked down.
  • Elite Supplies: Most már növeli a mortar hatótávját is.

Tools

  • Always Prepared: Most már csak akkor dob bandage-eket, ha az engineer downed. A sebzés downed állapotban 25%-kal több.
  • Packaged Stimulants: Most már növeli az eldobott bandage-ek hatását 25%-kal.
  • Scope: 10%-kal növeli a kritikus esélyt, ha a célpont 600-nál messzebb van.
  • Leg Mods: A crippled, chilled, és immobilized időtartama 33%-kal csökken.
  • Armor Mods: Aegist ad 5 másodpercre kritikus találatoknál, 25 másodperces rejtett újratöltéssel.
  • Inertial Converter: Most már helyesen működik a Toss Elixir B és Toss Elixir H vízalatti változataival.

Guardian:

  • Orb of Wrath: Lövedék sebessége nőtt 30%-kal.
  • Wrathful Strike: Nőtt a might időtartama 3 mp-ről 5 mp-re.
  • Signet of Judgment: Most már stuntörő. Újratöltése 30 mp-re nőtt.
  • Shield of the Avenger: Command: Ez a skill most már stuntörő.
  • Chains of Light: Most már van egy kis sebzése.
  • Signet of Mercy: Csökkent az újratöltése 150 mp-re.
  • Bane Signet: Csökkent az újratöltése 40 mp-re.
  • Purifying Blast: Javítottuk a képesség leírás sebzés számait.
  • Refraction: Csökkent az aktiválási ideje 1.3 mp-ről .5 mp-re.
  • Tome of Wrath: Smiter’s Boon: Ez most már a használóra is hat.
  • Sanctuary: Javítottunk egy hibát, ahol a Consecrated Ground az aktiválási időt is csökkentette.
  • Virtue of Justice: Frissítettük a leírást az okozott burning tényleges időtatamával, ha aktiválják a skillt.
  • Tome of Courage: Protective Spirit: Ez most már a használóra is hat.
  • Tome of Courage: Pacifism: A daze időtartama most már 3 mp, amennyi a leírásban szerepel.

Honor

  • Pure of Heart: A healing power 25%-a jár bónusz gyógyításként, az eddigi 10% helyett.

Radiance

  • Blind Exposure: Az okozott vulnerability időtartama 10 mp,  5 mp helyett.
  • Radiant Fire: Az eddigi 20% torch skill újratöltés-csökkentés mellé 20%-kal növeli a burning időtartamát is. Javítottuk a leírását a csökkentésnél.

Valor

  • Glacial Heart: 5 mp chillt okoz kritikus találatnál 100% eséllyel (korábban 4 mp 50% eséllyel). A rejtett újratöltése 30 mp, 45 mp helyett.
  • Mace of Justice: 250 healing powert ad 80-as szinten mace használata közben.

Virtues

  • Shielded Mind: A Courage aktiválása most már stuntörő legfeljebb 4 szövetségesnek is, nem csak a guardiannak.

Zeal

  • Wrathful Spirits: 50%-kal növeli a szellemfegyverek sebzését, 10% helyett.
  • Scepter Power: 10% bónusz sebzés ad, 5% helyett.
  • Zealous Blade: Összevonva a Greatsword Power traittel, ami most már Master szintű.
  • Új Grandmaster trait—Kindled Zeal: A power 10%-át adja condition damage-ként.

Mesmer:

  • Mind Spike: Alapsebzés csökkent 20%-kal. Boonok nélküli célpontnak 50%-kal több sebzést okoz.
  • Mind Stab: Csökkent az aftercastja .4 mp-cel.
  • Illusionary Counter: A sebzése 50%-kal csökkent. 5 adag tormentet rak fel 8 másodpercre.
  • Magic Bullet: Csökkent az aftercastja .2 mp-cel.
  • Into the Void: Kapott egy 1 másodperces újratöltést, hogy ne lehessen rögtön a Temporal Curtain lerakása után használni.
  • Signet of Illusions: Az illúziók most már létrehozáskor megkapják a hatását, nem pedig néhány másodperccel később. Csökkent az adott bónusz élet 50%-ra.
  • Siren’s Call
    • Bleed időtartam játékosoknak: 1 mp, 2 mp helyett.
    • Bleed duration for clones: 1 mp, 2 mp helyett.
  • Feigned Surge: Sebzése 33%-kal nőtt.
  • Ineptitude: Javítottunk egy hibát, amivel ezt a skillt végtelen hatótávra lehetett használni.
  • Illusionary Leap: Javítottunk egy exploitot, amivel több klónt lehetett létrehozni, mint amennyit lehetne.
  • Signet of Midnight: Nőtt a blind időtartama 5 másodpercre. Csökkent az újratöltése 30 mp-re.
  • Illusion of Life: Javítottunk egy hibát, a Far-Reaching Manipulations már nem csökkenti az aktiválási idejét.
  • Blurred Frenzy: Most már evasiont ad sebezhetetlenség helyett. Vagyis hat rá a retaliation.  Nőtt az újratöltése 12 mp-re, 10 mp-ről.
  • Bontottuk az illúziók életét játéktípus szerint:
    • Phantasmok élete 55%-kal nőtt PvP-ben és WvW-ben.
    • Phantasmok élete 270%-kal nőtt PvE-ben.
    • Clone-ok élete 25%-kal csökkent PvP-ben és WvW-ben.
    • Clone-ok élete 28%-kal nőtt PvE-ben.
  • Polymorph Moa:
    • Claw: Most már ugrik a célpont felé találat közben, a megfelelő animációt is megkapta.
    • Kick: Ez most már egy földre célzott [ground targeted] skill, ami sebez és 3 másodpercre cripple-t okoz ott, ahol a moa földet ért. 4 mp-re csökkent az újratöltése.
    • Peck: Ez a skill most már egy kicsit előremozgat az egyes támadások között. Sebzése nőtt 10%-kal. 4 mp-re csökkent az újratöltése.
    • Screech: Ez a skill most már sebez és 3 másodperces weakness-t okoz 300-as hatósugárban. Lowered the cast time to 1.5 seconds. 4 mp-re csökkent az újratöltése.
    • Flee: Igazítottunk az animáción, és csökkentettük az aftercastot.
  • Polymorph Tuna:
    • Chomp: Most már cripple-t is okoz 3 mp-re.
    • Frenzy: Sebzése nőtt 10%-kal.
  • Phantasmal Berserker: Javítottunk egy hibát, amivel az általa okozott sebzés nem jelent meg. Frissítettük a támadását, hogy megbízhatóbban eltaláljon egy álló célpontot mind a 4 támadásával.

Chaos

  • Prismatic Understanding: Ez trait stealth közben másodpercenként aktiválódik.
  • Bountiful Interruption: Master tierbe került. Az eddig véletlen boon mellé további 5 adag mightot is ad.
  • Chaotic Interruption: Grandmaster tierbe került. Most már immobilize-t rak a célpontra, továbbá véletlenszerűen blind, cripple, vagy chill kerül rá.

Domination

  • Halting Strike: A megszakított ellenfeleknek okozott sebzés 500%-nőtt.

Dueling

  • Protected Mantras: Most már 400 toughnesst ad 80-as szinten, 250 helyett.
  • Furious Interruption: Ad 3 másodperc quicknesst megszakításnál. 15 másodperces rejtett újratöltés.
  • Vengeful Images: Ez a trait most már csak létrehozásnál ad 5 mp retaliationt az illúzióknak, és utána megszűnik a hatása.

Illusions

  • Imbued Diversion: A Diversion ezzel a traittel most már 5 célpontot képes daze-elni, 3 helyett. Továbbá a daze hatósugara megnőtt 360-ra, 240-ről.
  • Illusionary Retribution:  Adept Minor trait lett.
  • Shattered Strength: Master Minor trait lett.
  • Illusionists Celerity: Grandmaster Minor trait lett.

Inspiration

  • Malicious Sorcery: 200 condition damage-et ad scepter használata közben 80-as szinten, 50 helyett.
  • Compounding Celerity: Az aktív illúziók utáni sebességbónusz most már 10%, akár 30% három illúzióval.
  • Shattered Conditions: Egy conditiont leszed a mesmer körüli szövetségesekről.

Necromancer:

  • Putrid Curse: A poison időtartamot 2-ről 4 másodpercre növeltük.
  • Necrotic Bite: A life force kinyerést 4-ről 6-ra növeltük.
  • Corrupt Boon: Az átalakított boon-ok maximális számát 5-re csökkentettük.
  • Spectral Wall: A szövetséges számára adott protection-t 5 másodpercre normalizáltuk. Kivettük a vulnerability-t, helyette az ellenfelek 1 másodperces fear-t kapnak, amikor megpróbálnak átmenni a falon. Találat esetén 4% life force kinyerés került be. A visszatöltési időt 45 másodpercre növeltük.Az alap időtartamot 5 másodpercre csökkentettük, illetve ha a Spectral Attunement trait aktív, akkor az időtartam 7.5 másodperc.
  • Wail of Doom: Hozzáadtunk egy kivédhetetlen leírást.
  • Well of Power: Ez a képesség mostantól megtöri a stun-t. Mostantól 1 másodperc stability-t ad. A visszatöltési időt 50 másodpercre csökkentettük.
  • Well of Corruption: A visszatöltési időt 40 másodpercre csökkentettük.
  • Well of Darkness: A visszatöltési időt 50 másodpercre csökkentettük.
  • Well of Suffering: A visszatöltési időt 35 másodpercre csökkentettük.
  • Unholy Feast: Ez a képesség mostantól minden eltalált célpontról levesz 1 boon-t.
  • Spectral Armor: A visszatöltési időt 60 másodpercre csökkentettük.
  • Signet of Spite: Mostantól 2 stack bleeding-et rak fel 10 másodpercre, blind-ot 5 másodpercre, cripple-t 10 másodpercre, poison-t 10 másodpercre, 5 stack vulnerability-t 10 másodpercre és weakness-t 10 másodpercre. A visszatöltési időt 60 másodpercre csökkentettük.
  • Death Shroud: Többé nem veszi le a Spectral Armor buff-ot.
  • Death Shroud: Többé nem veszi le a Spectral Walk buff-ot.
  • Signet of Undeath: A cast időt 3 másodpercre növeltük.
  • Locust Swarm: A hatósugarat 210-re növeltük. Megnöveltük az animáció méretét, hogy jobban tükrözze a támadási területet.
  • Grim Specter: Ezt a képességet mostantól mozgás közben is lehet használni.
  • Rigor Mortis: Ez a képesség mostantól azonnali.
  • Necrotic Grasp: A lövedék sebességét 10%-kal növeltük.
  • Consume Conditions: Ez a képesség mostantól a torment-re is hat.
  • Chillblains: Ennek a képességnek mostantól megfelelő a cast ideje, ha a Greater Marks-al van trait-elve.
  • Putrid Mark: Ez a képesség mostantól átrakja a blind-ot az eltalált ellenfelekre, ahelyett, hogy miss-elne.
  • Deathly Swarm: A lövedék sebességét 30%-kal növeltük.
  • Crimson Tide: A bleed időtartamot 5-ről 6 másodpercre növeltük.
  • Deadly Catch: A cripple időtartamot 3-ról 6 másodpercre növeltük.
  • Wicked Spiral: A vulnerability időtartamot találatonként 6-ról 10 másodpercre növeltük.
  • Deadly Feast: A feast időtartamát 6-ról 8 másodpercre növeltük.
  • Death Shroud: A Bone Fiend és a Shadow Fiend mostantól harcon kívül regenerálódnak.
    • Új képesség #5 – Tainted Shackles: Ez a képesség megköt minden ellenfelet 600-as sugaron belül, folyamatosan torment-et rakva rájuk. A cast végén, a Dark Binding minden, a hatósugaron belüli ellenfelet mozgásképtelenné tesz.
    • Life Blast: Ez a képesség mostantól a távolság szerint skálázódik, a life force mennyisége helyett. Több mint 600 egységnél a képesség alacsony értékét 43%-kal növeltük; kevesebb mint 600 egységnél a képesség a korábbi magas értéket használja. A hatótávolságot 1200-ra növeltük.
    • Doom: Ez a képesség mostantól a távolság alapján skálázódik. Ha több mint 600 egység van, akkor 1 másodperc fear-t rak fel; ha kevesebb, mint 600 egység van, akkor 1.5 másodperc fear-t rak fel. Ez a képesség mostantól mutatja a sebzést, amit az ellenfeleknek okoz.
    • Life Blast (víz alatt): Csökkentettük a cast időt és az aftercast-ot.
  • Feast of Corruption: A life force kinyerés 2/condition-ről 3/condition-re nőtt.
  • Necrotic Grasp: A life force kinyerést 3-ról 4-re növeltük.
  • Shadow Fiend Haunt: A blind időtartamot 5 másodpercre növeltük.
  • Dark Path: Javítottunk egy hibát, ami miatt a chill időtartam nem egyezett meg a tooltip-pel. Reaper’s Touch: Javítottunk egy hibát, így most már a sebzés előtt rakja fel a vulnerability-t. Frissítettük a tooltip-et, hogy a megfelelő mennyiségű vulnerability-t mutassa.
  • Grim Specter: Ez a képesség mostantól védhetetlen.

Blood Magic 

  • Dagger Mastery: Ez a trait mostantól 20% visszatöltés csökkenést ad.
  • Vampiric: Ez a trait mostantól 6 plusz ponttal magasabbra skálázódik a power-el a sebzéshez és a healing-gel a támadásonkénti gyógyításhoz.

Curses

  • Withering Precision: Ez a trait mostantól 5 másodperc weakness-t rak fel kritikus találatnál. Ez a hatás 20 másodpercenként egyszer következhet be.
  • Terror: Ez a trait mostantól Master trait.
  • Focused Rituals: Ez a trait mostantól Adept trait.

Death Magic

  • Death Shiver: A Death Shroud-ban felrakott 3 másodpercenkénti vulnerability-t 3 stack-re növeltük, amely 10 másodpercig van fent (1 stack-ről növeltük).
  • Death Nova: A minion-ok sebeznek, amikor a Death Nova aktiválódik.

Soul Reaping

  • Speed of Shadows: Ez a trait mostantól 25%-kal növeli a mozgási sebességet Death Shroud-ban.
  • Decaying Swarm: Kivettük ezt a trait-et.
  • Near to Death: Ez a trait mostantól Master trait. Mostantól 30%-kal csökkenti a cooldown-t, 50% helyett.
  • Új Grandmaster trait—Deathly Perception: A játékosoknak 50%-kal nagyobb kritikus találati esélyük van Death Shroud-ban.

Spite

  • Signet Power: Ezt a trait-et egybe olvasztottuk a Signer Mastery-vel.
  • Signet Mastery: Ez a trait mostantól 20%-kal gyorsabban tölti vissza a signet-eket és 3 stack might-ot ad 10 másodpercre signet használat esetén.
  • Axe Training: Ez a trait mostantól Master trait.
  • ÚjGrandmaster trait—Dhuumfire: A játékosok burning-et okoznak ellenfeleiknek 4 másodpercre, kritikus találat esetén. Ez a hatás 10 másodpercenként egyszer következhet be.

Ranger:

  • “Protect Me”: Ez a képesség mostantól megtöri a stun-t.
  • Splitblade: Az aftercast-ot .4-ről .2 másodpercre csökkentettük.
  • A pet-ek mostantól 2000-es távolságra tudnak eltávolodni.
  • Path of Scars: Ez a képesség mostantól odarántja az ellenfeleket a visszarepüléskor.
  • Long Range Shot: Csökkentettük az aftercast-ot .5-ről .25 másodpercre. A nyílvessző sebességét 15%-kal növeltük.
  • Rapid Fire: Csökkentettük a kezdeti cast időt .4 másodperccel. A nyílvessző sebességét 15%-kal növeltük.
  • Point Blank Shot: A nyílvessző sebességét 15%-kal növeltük.
  • Barrage: A cripple időtartamot 50%-kal növeltük.
  • Stalker’s Strike: Ez a képesség többé nem veszít evade időtartamot, ha be van rakva az Off-Hand Training trait. Mostantól megbízhatóbban találja el a célpontokat közelharcban. Mostantól működik az Off-Hand Training-gel PvE-ben.
  • Crippling Talon: Ez a képesség mostantól működik az Off-Hand Training-gel PvE-ben.
  • Muddy Terrain: Az időtartamot 20 másodpercről 10-re csökkentettük. A pulzálásonkénti cripple időtartamot 1-ről 2 másodpercre növeltük. A cooldown-t 30-ról 25 másodpercre csökkentettük.
  • Lightning Reflexes: Víz alatt megfeleztük a képesség utazási távolságát.
  • Man O’ War: Az alap visszatöltési időt 18-ról 25 másodpercre növeltük.
  • Counterstrike: Az alap visszatöltési időt 15-ről 20 másodpercre növeltük.
  • Swirling Strike: A sebzést 33%-kal növeltük.
  • Crossfire: A hatótávolságot 900-ra csökkentettük.
  • Poison Volley: A hatótávolságot 900-ra csökkentettük.
  • Quick Shot: A hatótávolságot 900-ra csökkentettük. A sebzést 14%-kal növeltük.
  • Crippling Shot: A hatótávolságot 900-ra csökkentettük. A sebzést 14%-kal növeltük.
  • Concussion Shot: A hatótávolságot 900-ra csökkentettük. A sebzést 14%-kal növeltük. Az aftercast-ot .25 másodperccel csökkentettük.
  • A spirit-ek által aktivált képességek hatótávját 180-ról 240-re növeltük (trait-elve 360).
  • Call Lightning: A sebzést 150%-kal növeltük.
  • Solar Flare: A cast időt 1.7-ről .5 másodpercre csökkentettük.
  • Counterstrike: Javítottunk egy hibát, ami miatt megszakadt a visszatöltés, ha kétszer, gyorsan nyomtuk meg, hogy használjuk a Counter Throw-ot.
  • Thunderclap (Downed Skill 2): Javítottunk egy hibát, ami miatt ennek a képességnek végtelen hatótávja volt.
  • Winter’s Bite: Javítottunk egy hibát, így most már 3 másodpercre okoz chill-t (ahogy a tooltip-en is szerepel), 2 másodperc helyett.

Pet-ek

  • Armor Fish: Bite: 50%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Bird: Slash: 15%-kal növeltük a sebzést.
  • Eagle: Lacerating Slash: 50%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Raven: Blinding Slash: 34%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Canine: Bite: 27%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Devourer: Twin Darts: 20%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Drake: Bite: 27%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Insect Swarm: Ez a képesség többé nem tüzel a drake mögé.
  • Drake: Lightning Breath: 17%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Feline: Maul: 50%-kal csökkentettük sebzést.
  • Jaguar: Stalking: Stealth során a kritikus találat növekedést 25%-kal csökkentettük.
  • Jellyfish: Tentacle Slash: 50%-kal növeltük a sebzést.
  • Jellyfish Blue: Chilling Whirl: 33%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Moa: Peck: 7%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Pig: Jab: 25%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Shark: Bite: 10%-kal növeltük a sebzést.
  • Spider: Spit: 10%-kal növeltük a sebzést.

Beastmastery

  • Instinctual Bond: Ezt a trait-et kicseréltünk a Zephyr’s Speed-del. A Quickness-t 3 másodpercre növeltük.
  • Stability Training: Ez a trait garantálja, hogy a pet-re nem hatnak a cc-k, valamint stability-t is kap. 10 másodperces belső újratöltése van.

Marksmanship

  • Keen Edge: Ez a trait mostantól akkor aktiválódik, hogy a játékos olyan célpontot sebez meg, amely élete 50% alatt van, a korábbi 75% helyett.
  • Beastmaster’s Might: Ez a trait mostantól 3 stack might-ot ad 15 másodpercre.
  • Spotter: Ez a trait mostantól 150 precision-t ad a korábbi 70 helyett.

Nature Magic

  • Vigorous Spirits: Ezt a trait-et egybeolvasztottuk a Spiritual Knowledge-el.
  • Spiritual Knowledge: Ez a trait mostantól Adept trait.
  • Evasive Purity: Ez a trait mostantól Master trait.
  • Új Grandmaster trait—Nature’s Voice: A shout-ok 10 másodperces regenerációt és swiftness-t adnak a 360-as körön belül található szövetségeseknek.

Skirmishing

  • Companion’s Might: Ez a trait mostantól 5 másodperces might-ot ad a játékos pet-jének (a korábbi 1 helyett).

Wilderness Survival

  • Peak Strength: Ha a játékos élete 90% fölött van, 10%-kal többet sebez (a korábbi 5% helyett).
  • Healer’s Celerity: Ez a trait mostantól 10%-kal gyorsítja az élesztési sebességet. Az élesztésnél kapott swiftness időtartamát 3-ról 15 másdopercre növeltük.

Thief:

  • Lotus Strike: A poison időtartamot 2-ről 4 másodpercre növeltük.
  • Shadow Trap: A visszatöltési időt 45 másodpercre növeltük.
  • Destroy Shadow Trap: Ez a képesség mostantól visszateleportálja a thief-et a csapda helyszínére, ha az megsemmisül. Hatótávolsági leírások kerültek be. Ez a képesség mostantól megtöri a stun-t. Ennek a képességnek a használata visszatöltésre teszi a Shadow Trap-et.
  • Shadow Pursuit: Ez a képesség fury-t és 10 stack might-ot ad 5 másodpercig, valamint stealth-et is, ha ahhoz használták, hogy olyan ellenfélhez teleportáljanak, aki aktiválta a Shadow Trap-et. Ez a képesség mostantól megtöri a stun-t. Ennek a képességnek a használata visszatöltésre teszi a Shadow Trap-et.
  • Death Blossom: Ez a képesség mostantól 4 initiative-be kerül.
  • Body Shot: Az aftercast-ot .4 másodperccel csökkentettük. A vulnerability időtartamot 3 másodpercre csökkentettük. A vulnerability stack mennyiséget 10-re növeltük.
  • Pistol Whip: Csökkentettük a stun és a sword flurry közötti időt.
  • Scorpion Wire: Az aftercast-ot .2 másdoperccel csökkentettük. A cooldown-t 20 másodpercre csökkentettük.
  • Signet of Malice: A passzív képesség alap gyógyítását 33%-kal növeltük.
  • Steal: A visszatöltési időt 35 másodpercre csökkentettük.
  • Cluster Bomb: A hatótávolságot 1200-ról 900-ra csökkentettük.
  • Larcenous Strike: Az initiative költséget 2-re növeltük.
  • Nine Tailed Strike: Az initiative költséget 3-ról 5-re növeltük.
  • Shadow Assault: Az initiative költséget 5-ről 7-re növeltük.
  • The Ripper: A bleed időtartamot 5-ről 7 másodpercre növeltük.
  • Deadly Strike:.A sebzést 1-ről 1.2-re növeltük.
  • Skale Venom: A weakness-t torment-re cseréltük.
  • Dancing Dagger: Az initiative költséget 3-ra csökkentettük.
  • Shadow Return (Infiltrator Strike Toggle): Ez a képesség többé nem töri meg a stun-t.
  • Withdraw: A víz alatti utazási távolságot megfeleztük, hogy megfeleljen a felszíninek.

Acrobatics

  • Assassin’s Retreat: Ez a trait mostantól 10 másodperc swiftness-t ad, ha a játékos megöl egy ellenfelet. Ennek a hatásnak 5 másodperces belső cooldown-ja van.
  • Pain Response: A cooldown-t 45 másodpercről 30-ra csökkentettük.
  • Hard to Catch: A cooldown-t 60 másodpercről 30-ra csökkentettük.

Critical Strikes

  • Furious Retaliation: Ez a trait mostantól 10 másodpercre fury-t ad, ha egy olyan ellenfelet csapsz meg, amelynek élete 50% alatt van. Ez a hatás 30 másodpercenként egyszer következhet be.
  • Signets of Power: Az 5 stack might időtartamát 10 másodpercre növeltük.

Deadly Arts

  • Corrosive Traps: Ez a trait mostantól 5 stack vulnerability-t ad 8 másodpercre (a korábbi 5 másodperc helyett).
  • Sundering Strikes: A vulnerability időtartamát 5-ről 10 másodpercre növeltük.
  • Panic Strike: A cooldown-t 60 másodpercről 30-ra csökkentettük.
  • Lotus Poison: A weakness időtartamát 4 másodpercre növeltük, de csak minden 20 másodpercben következhet be célpontonként.

Shadow Arts

  • Last Refuge: Ennek a trait-nek a cooldown-ját 90 másodpercről 60-ra csökkentettük.
  • Slowed Pulse: Ennek a trait-nek a hatása akkor aktiválódik, ha a játékosok 2 vagy több stack bleeding van.
  • Shadow Protector: Ezt a trait-et úgy változtattuk meg, hogy 10 másodperces regenerációt adjon, ha elrejti őket. A hatás nem aktiválódik, ha már van rajtuk regeneráció.

Trickery

  • Merciful Ambush: Ez a trait mostantól 2 másodperces stealth-et ad a játékosnak és szövetségeseinek az élesztés kezdetekor.
  • Long Reach: Ez a trait mostantól 1500-ra növeli a Steal hatótávolságát (korábban 1200 volt).
  • Ricochet: A pattanás esélye ennél a trait-nél 25%-ról 50%-ra nőtt.
  • Sleight of Hand: Amellett, hogy daze-eli a játékos célpontját, ez a trait 20%-kal csökkenti a Steal visszatöltési idejét.
  • Instinctual Response: Ez a trait mostantól megfelelően vakítja meg a tollakkal megcsapott ellenfeleket. A hatótávolságot 120-ról 180-ra növeltük.
  • Bountiful Theft: Ez a trait mostantól a Sleight of Hand előtt aktiválódik.

Warrior:

  • Tremor: A lövedék sebességét 33%-kal növeltük.
  • Axe Chain: A sebzést sokkal inkább a láncolat vége felé toltuk el, ahelyett, hogy a teljes sebzést megváltoztattuk volna.
  • Chop: 9%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Double Chop: 12%-kal csökkentettük a sebzést.
  • Triple Chop: Az első két ütés sebzését 20%-kal csökkentettük. Az utolsó ütés sebzését 75%-kal növeltük.
  • Final Thrust: Ez a képesség mostantól a #3-as helyen található. Mostantól többet sebez, valamint pluszba sebzi azokat, akiknek 50% alatt van az életük.
  • Hamstring: Ezt a képességet a láncolat végére tettük. A cripple időtartamát 1 másodpercre csökkentettük.
  • Savage Leap: Ez a képesség mostantól 3 másodperc cripple-t rak fel.
  • Leg Specialist: Ennek a trait-nek mostantól 5 másodperc belső cooldown-ja van.
  • Skull Crack: A stun időtartamot 1, 1.5, 2-ről, 1,2,3-ra növeltük. A sebzést 50%-kal növeltük.
  • Endure Pain: A visszatöltési időt 90-ről 60 másodpercre csökkentettük.
  • Stomp: Ez a képesség mostantól megtöri a stun-t. 1 másodperc stability-t ad. A cooldown-t 45 másodpercre csökkentettük.
  • Dolyak Signet: Ez mostantól azonnali stun törő.
  • Throw Bolas: Az aftercast-ot .3 másodperccel csökkentettük.
  • Kick: Megdupláztuk a sebzését.
  • Berserker’s Stance: A visszatöltési időt 60 másodpercre növeltük. Az időtartamot 4 másodpercre csökkentettük. Ez a stance mostantól 100%-kal csökkenti a bejövő condition időtartamot, így csak a módosított condition-ök jutnak át.
  • Balanced Stance: Ez mostantól swiftness-t is ad.
  • Dual Strike: Az aftercast-ot .5-ről .25-re csökkentettük.
  • Whirling Axe: Az aftercast-ot .2 másodperccel csökkentettük.
  • Rush: Az aftercast-ot .2 másodperccel csökkentettük. A futás és csapás közti átmeneten finomítottunk, hogy mozgó célpontot is el lehessen találni.Reduced the aftercast by .2 seconds.
  • Hammer Shock: Az aftercast-ot .4 másodperccel csökkentettük..
  • Staggering Blow: Az aftercast-ot .25 másodperccel csökkentettük.
  • Backbreaker: Az aftercast-ot .25 másodperccel csökkentettük.
  • Crushing Blow: Az aftercast-ot .2 másodperccel csökkentettük.
  • Brutal Shot: Az aftercast-ot .3 másodperccel csökkentettük.
  • Rampage: 150 másodpercre csökkentettük a cooldown-t.
  • Brutal Shot: Ez a képesség mostantól 5 stack vulnerability-t ad (a korábbi 1 helyett). A vulnerability időtartamát 15 másodpercről 5-re csökkent.
  • Knot Shot: A visszatöltési időt 25-ről 15 másodpercre csökkentettük.
  • Untraited Longbow: A hatótávolságot 900-ról 1000-re növeltük.
  • Riposte: Ha a játékosok távolról védenek ki egy támadást, az többé nem szakítja meg a védekezést.
  • Whirling Axe: 50%-kal növeltük a sebzést, kizárólag PvP-ben.
  • “Fear Me!”: 60 másodpercre csökkentettük a visszatöltési időt.

Arms

  • Deep Strike: Ez a trait mostantól a szinttel együtt skálázódik ahelyett, hogy állandó bónuszt adna.
  • Furious Speed: Kritikus találat esetén a játékosok 10 másodperc swiftness-t kapnak. Ez a hatás minden 15 másodpercben csak egyszer következhet be.
  • Opportunist: Ez a trait 10 másodperc fury-t ad, ha a játékosok mozgásképtelenné tesznek egy célpontot. Ez a hatás minden 10 másodpercben csak egyszer következhet be.
  • Furious: Frissítettük a trait-et, hogy jelezze, kritikus találat esetén tripla adrenalin jár.
  • Last Chance: A visszatöltési időt 45 másodpercre csökkentettük ( a korábbi 60-ról).
  • Defense
  • Defy Pain: Ennek a trait-nek a cooldown-ját 90 másodpercről 60-ra csökkentettük. Ennek a trait-nek mostantól 4 másodperces időtartama van, 5 másodperc ha Sure-Footed-el van trait-elve.
  • Vigorous Return: Ez a trait plusz 100% endurance-ot ad, ha a játék rally-zik.
  • Sundering Mace: Javítottunk egy hibát, ami miatt ez a trait weakness-t adott a mace kritikus találatoknál.
  • Embrace the Pain: Ezt a trait-et egybeolvasztottuk az új Master trait-el, a Cleansing Ire-el.
  • Cleansing Ire: Új Master trait a következő hatásokkal: Találatnál adrenalin nyerése. Minden adrenalin csík elhasználásával levesz egy condition-t.
  • Shield Master: Ez a trait mostantól Adept trait.
  • Adrenal Health: Ez a trait mostantól skálázódik a healing power-rel.

Discipline

  • Burst Recharge: A Discipline trait vonal többé nem növeli a burst sebzést. Mostantól Discipline pontonként 1%-kal csökkenti a burst cooldown-t.
  • Warrior’s Sprint: A mozgási sebességet 10%-ról 25%-ra növeltük.
  • Sharpened Axes: Csökkentettük az axe képességeket 20%-kal amellett, hogy megnöveltük az axe kritikus találatok esetén járó adrenalint.
  • Vigorous Focus: Ez a trait mostantól Adept trait.
  • Destruction of the Empowered: Ez a trait mostantól Master trait.
  • Heightened Focus: Ez a trait mostantól Grandmaster trait és 5%, 10% és 15% kritikus találati esélyt ad az adrenalin szinttől függően.
  • Burst Mastery: Ez többé nem csökkenti a burst cooldown-t. Mostantól 10%-kal növeli a burst sebzést.

Strength

  • Physical Training: Ez a trait mostantól Master trait.
  • Dual Wielding: Ez a trait mostantól Adept trait.
  • Berserker’s Power: Ez a trait mostantól Grandmaster trait. A sebzést bónuszt, 5%, 10% és 15%-ra növeltük, az adrenalin szinttől függően.
  • Berserker’s Might: Ez a trait mostantól passzívan 2 csapásnyi adrenalint ad 3 másodpercenként, ha a játékos harcban van.
  • Distracting Strikes: Ez a trait 4 stack confusion-t rak fel 8 másodpercre az ellenfél megszakításakor.

Tactics

  • Burning Arrows: A longbow képességek visszatöltési idejét 20%-kal csökkenti, amelett, hogy 10%-kal többet sebez az égő ellenfelekbe.
  • Desperate Power: Mostantól 20%-kal többet sebez azokba a játékosokba, akik 50% alatti életerőn vannak, a korábbi 25% helyett.
  • Empower Allies: Ez a trait mostantól 150 power-t ad.

Structured Player vs. Player

  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a PvP Apprentice és Chainmail tárgyak szétbontása PvE anyagokat adott.
  • A Deer rang ládához hozzáadtuk a Rawhide Armor szettet.
  • Frissítettünk számos megfigyelő kamera pozíciót több térképen is.
  • Frissítettük az ölési értesítőt, hogy mutassa a halálokat, valamint fényesebb csapatszíneket használjon.
  • A megfigyelők most már megbízhatóan tudják használni az Escape menüt.

World vs. World

  • A mesmerek többé nem tudnak siege golem klónokat csinálni.
  • A Guard Leech buff, amely a rank 10 Guard Killer-ből jön, mostantól 20 power-t és 20 condition damage-et ad stack-enként.
  • A supply karavánok megöléséért 10 WXP jár.
  • Az Omega Siege Golem-ek most már rendesen, 150 supply-ba kerülnek.
  • A cannon képességek most már rendes képesség leírást mutatnak, ha fejlesztve vannak a Cannon Mastery-vel.
  • A ballista képességek mostantól a rendes leírásokat mutatják, ha fejlesztve vannak a Ballista Mastery-vel.
  • Az Outmanned buff-ot mostantól nem látják az ellenfelek.
  • A superior siege weapon-ök most már megfelelően mutatják a képességeik sebzését.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE
Új tárgyak és promóciók

  • A Gem Store Style kategóriájába bekerültek az Aetherblade Armor skin-ek, 800 gem-ért. Light, medium és heavy verziók vannak, mind a saját, egyedi kinézetével. Ne feledjétek, hogy minden kaszt csak egy adott páncél típust tud viselni, ellenőrizétek le a sajátotokat!
  • Az új Plush Tybalt Bakcpack Cover most már megszerezhető a Black Lion Chest-ből. Ezt a backpack-et Tybalt karakteréről mintázták és bármely bakcpack-re rá lehet tenni. Black Lion Chest-et Black Lion Key-el lehet kinyitni, amely a Gem Store Consumable kategóriájában szerezhető be.
  • A játékosok mostantól elkészíthetik saját PvP arénájukat a Custom Arena Starter Kit-tel, amely a Gem Store Services kategóriájában érhető el, 1600 gem-ért. Minden Custom Arena Starter Kit egy arénát és 30 nap aktív időt tartalmaz. Bárki hozzáadhat plusz időt az arénához a Custom Arena Time Token-nel, amely szintén a Services kategóriában található csomagokban; 5 darab 150 gem, 20 darab 480 gem.

Fejlesztések

  • A legtöbb Gem Store-ban található tárgy mostatnól ajándékozható. Ennek segítségével a játékosok megvehetnek valamit gem-ből, amit aztán elküldhetnek egy barátjuknak. Egyszerűen csak jelöld ki a narancssárga ajándékdobozt az ár mellett és kövesd az instrukciókat.
  • A Black Lion Chest drop esélyeit módosítottuk, így nagyobb esély van arra, hogy egy plüss backpack skin essen. Ugyanakkor ezek még mindig ritka drop-ok a Black Lion Chest-ből.

Bug javítások

  • Javítottunk egy bugot a Rich Dragon Coffer-ekkel kapcsolatban, ami miatt nem voltak a drop listán a receptek. Most már ritka esély van arra, hogy Dragon’s Revelry Starcake recept essen. A Dragon’s Revelry Starcake 30 perces buff-ot ad, amely tartalmaz minden armors stat-ot, magic find-ot és ölésekből tapasztalati pontot.
  • Minden játékos, aki a javítás előtt vett Rich Dragon Coffer-t, kap egy Dragon’s Revelry Starcake receptet levélben, kompenzációként. Ez a kompenzáció a következő napokban fog megérkezni.

Eredeti: GW2 fórum

Reklámok
  1. 2013. június 25. - 19:26

    Kíváncsi vagyok, hogy hány embernek crashel a játék, még mielőtt beléphetne… (patch előtt még jó volt)

    • 2013. június 25. - 19:38

      local.dat törlése segített, mint mindig.

  2. 2013. június 25. - 19:32

    Na, Nathriel… Ez kicsit keményebb dió, mint az előző havi. Hajrá! ;)

    • 2013. június 25. - 19:33

      Ja, bocs. Az előző két hete volt. Hogy repül az idő, amikor patch notes fordítások vannak.

  3. Daeve
    2013. június 25. - 20:03

    Thief rendesen fel lett tápolva, nem mintha így sem lett volna elég erős.

  4. kozesincsember
    2013. június 25. - 20:23

    Jó hogy összeomlott TP, Pont előtte pár másodperccel adtam le egy pár g-s rendelést. Remélem nem fogja benyelni..

  5. Rakhmor
    2013. június 25. - 20:43

    Faszán kinyírták a Ranger mainem gj Anet !

  6. 2013. június 25. - 20:44

    Ez most… fix, vagy “menjetek a picsába, azt teszünk amit akarunk Muhahahaha” update?

  7. gwfan21
    2013. június 25. - 22:10

    Ez a dungeon egy kiba*zás lett. :D Illetve csak az első boss, PUG-val lehetetlen megcsinálni. Eddig 5x volt az a forgatókönyv, hogy mindenki meghalt csak én maradtam meg addig ahol a wall és a laser is van. Persze ott hamar meghalok már én is egyedül…

    • Kutyafolt
      2013. június 25. - 22:38

      Utolsó bossról inkább ne beszéljünk, ele és guardianok nélkül lehetetlen megcsinálni …. aki meghal az 1. 2. 3. aoenál annak vége, ott éleszteni,, tök mind1 nem lehet kiteolni a kibaszott boss-t mert oda teleportál és 1 hitel….. nem lehet stunolni, lassítani lefogni semmit, a titka hogy életbe kell maradni az aoéknál, és full hp ról kezdeni folyamatosan, tehát guardians heal elek water, és megvan, amúgy impossible szint, engineerek..stb-k ne is probálkozzanak… szopás…
      warrior-t meg szerintem jól elbaszták, szarabb lett mint volt, főleg azok a traitsok…

      • Stan
        2013. június 26. - 00:30

        megcsináltam engineerel.

    • Kutyafolt
      2013. június 25. - 22:41

      Az az egész végén kapsz egy minipetet ami accountboundos, húha igazán sokat érnek a minipetet, megküzdenek az életükért… Ezért ennyit szarakodni megint, ölj meg 250 ilyet 50 ilyet, rohanj ide oda TPzgess, csinálj lehetetlen dungeonokat….kezdem kicsit meggyülölni a játékot ezek után, kb ezt tudják elérni….

      • Shantey
        2013. június 25. - 23:41

        Kutya vigyél akkor egy necrot. Staffal meg healing wellel simán sok segítséget ad a csopinak, meg condi management se jön rosszul, egy mezei AH guardian meg úgyis ontja magából a healt rendes rotával. Ele meg pláne ugye.
        Amúgy meg tisztes távolságra kell lenni a bácsitól és álltok a csaj szájában, míg le nem lövi róla a pajzsot, onnantól meg csak kalapálás és rohangálás. Necroval simán végig lehet kocogni az aoe részen is, más proff meg annyi vigort meg anyám kínját kap, hogy tényleg gyerekjáték. Zárójelben megjegyzem, holnapra tuti lesz infó valami faceroll exploit megoldással, de egyelőre nem találtam semmit. Az a fránya szikla pedig gyanús a harctér szélén .. :D

  8. Scip
    2013. június 25. - 23:19

    a bug fixeknél a végén kétszer szerepel a receptes

  9. 2013. június 25. - 23:21

    Úgyvan. Dungeont túl erősre csinálták a casual playereknek, de a vége tényleg borzasztó. 1 hit killel a ribanc, miközben 20k+ HP-m van. Az AOE-k elkerülhetőek, de alapvetően a semmitől sebződsz, meg az effektben semmi se történik.

    Azért twitterezték, hogy bugos, bocsi bocsi…
    Csak hogy ez minden áldott patchnél így megy.

    1. próbára megvolt, igaz 3 commander voltunk + 2 idióta semmirekellő afkos ranger, akik szégyent hoznak a professzióra…

    Én innentől kezdve egyszerűen leszarom a dolgokat, csakis értelmes és szükséges rewardokért fogok kinlódni.
    + sose fogom hotfixek előtt betenni a lábacskámat az ilyen helyekre ^^

    • Kutyafolt
      2013. június 25. - 23:47

      Hát mostmár én sem fogom ezeket csinálni … Ez betett nekem nagyon …

    • 2013. június 25. - 23:49

      Nem csak neked írom, 2200-as Toughnessem van elén, 14782 hp-m van, és egyszer sem vitt downedbe a csaj. Annyi a lényege, hogy amikor megüt, egyből dodge-olni kell, és a többit evade-eled. Szimpla reflexteszt…

      • 2013. június 25. - 23:49

        2369* bocs.

      • Kutyafolt
        2013. június 25. - 23:54

        Nemtudok dogdeolni, nem veszi be olyan gyorsan… ahogy jön ugy halok.

      • Kutyafolt
        2013. június 25. - 23:55

        De elével nem is nehéz, kikhealeld magadat ahogy akarod, több képesség sebezhetetlenség, fingfelhő stb stb….a mai warrioral kb inkább no comment.

      • 2013. június 25. - 23:59

        Csak dodge-dzsal az összeset kivédtem, hülyeségre nem pazarlok invulnerability skillt… warrior invuln skillje most már ráadásul gyorsabban újratölt, mint a fingfelhő.
        V-vel (vagy akármi mással) kell dodge-olni a double-tapes nem veszi be olyan gyorsan.

      • Kutyafolt
        2013. június 26. - 00:30

        Az a baj, hogy mindenféle animáció és izé nélkül ott lesz rajtam, és akkor már késő dodgeolni mert azonnal benyomja a sebzést.

      • Shantey
        2013. június 26. - 00:54

        Kutyafolt … a csajszi lassan felemeli a kezét, céloz, majd lő és látod, ahogy gyök kettővel halad feléd egy kéken izzó, villanygömböc. Ha ez neked instant …

      • Kutyafolt
        2013. június 26. - 01:34

        Hát akkor ezt 0,1 másodperc alatt csinálja. :)

      • 2013. június 26. - 09:21

        Ez a teleportálós dolog Riseneknél is szívás. Hallod a hangot, de kipróbáltam, lehetetlen dodge-olni/evadelni.
        Kizárólag interrupt jöhet szóva, ami ennél a ribinél nem működik.

      • 2013. június 26. - 14:43

        Akkor ezek szerint titokban überpro vagyok csak nem tudok róla…

  10. gwfan21
    2013. június 25. - 23:52

    Hát nem egyszerű az biztos. Én is guilddal oldottam meg. Puggal képtelenség, hiába osztom nekik az észt. :D

  11. Kutyafolt
    2013. június 25. - 23:53

    Shantey :
    Kutya vigyél akkor egy necrot. Staffal meg healing wellel simán sok segítséget ad a csopinak, meg condi management se jön rosszul, egy mezei AH guardian meg úgyis ontja magából a healt rendes rotával. Ele meg pláne ugye.
    Amúgy meg tisztes távolságra kell lenni a bácsitól és álltok a csaj szájában, míg le nem lövi róla a pajzsot, onnantól meg csak kalapálás és rohangálás. Necroval simán végig lehet kocogni az aoe részen is, más proff meg annyi vigort meg anyám kínját kap, hogy tényleg gyerekjáték. Zárójelben megjegyzem, holnapra tuti lesz infó valami faceroll exploit megoldással, de egyelőre nem találtam semmit. Az a fránya szikla pedig gyanús a harctér szélén .. :D

    Az a baj, hogy hiába vagy a pálya tulvégén, az a ribanc rádteleportál, és azonnal lecsap, dodgeolni sem tudok. AOE-kat mindig kikerültem, 5 külön csapattal probáltam megcsinálni a last boss-t egyedül voltam már bennt, de nem ment …., egyszerűen már képtelen vagyok rá, vagy csak azért mert hatalmasan felidegesített, de inkább kihagyom az egész achimentes hülyeséget, 100 achiért plusz egy minipetért ennyi szenvedést nem ér meg, inkább megyek cof farmolni a pénzért, hasznosabb dolog egy kicsit ezek között…
    Bár last bossig nagyon egyszerű átjutni, igazából semmi, csak az a bosszantó, hogy itt is a drop rate egyenlő a nullával, a nehézségi szinthez képest ez elég szomorú, bár ezt megszokhattuk már… szegény játékos aki 1000 coffert nyitott és 0 skin ticket volt benne, szánalom. Na meg visszatérve a bosshoz, van olyan amikor alapból 5k hp val kezdődik az aoe, mert ugyebár 30 másodpercenként tudom magamat healelni, de senkitől nem kapok semmit.., érdekes modon a shake it offom warriorként nem müködik, nem szedi le az égést -.-“, nameg aki aoenál meghal, utána elkezdődik a következő szaksz, azt éleszteni elég nehéz, mert nemtudod kiteolni ugyebár a boss-t mert portál az élesztőre is sajnos … de megcsinálható, vannak már videók, meg mástól is hallotam, de nem hiszem hogy olyan sok embernek sikerült már, de reméljük kicsit nerfelnek rajta, de jöhet a negatív dolog, hogy csak rossz játékos vagy és azért nem megy blablabla, ez engem hidegen hagy. Mindenkinek megvan a véleménye. De egyre rosszabb lesz ez a játék, eddig tetszet, de már a warrioromat törölném annyira szar az egész kaszt………….

    • Stan
      2013. június 26. - 00:35

      nincs időd dodgeolni? Instant halsz warriorral? Mész CoF pénzt keresni? Véletlenül nem Glass Cannon Warrior vagy?

    • Shantey
      2013. június 26. - 00:59

      Itt is kifogásolod a csaj portolós képességét. Azt csak akkor tolja, ha messze vagy. Tanulság? Mássz a pofájába és csapd szét! Tényleg ennyi. Állsz a nőcin, próbálsz nem meghalni, ha meg Horrik alátok lövi azt a kék, bubi leszedő hülyeséget, ott tartjátok, hogy minél több stack leessen róla.

      Btw két napja a harcról egy cikk is fenn van Dulfy oldalán. Szokás szerint. :D
      http://dulfy.net/2013/06/23/gw2-aetherblade-retreat-dungeon-guide/

      • Kutyafolt
        2013. június 26. - 01:44

        Itt most teljes mértékbe nem arról van szó, hogy nemtudjuk a körbe tartani, ha mindd at 5 en élünk semmi probléma nincs akkor könnyü… viszont aoe után meghalnak 3 man, muszáj őket éleszteni vagy valamit csinálni, mert onnanstól kezdve már lose.., és kibaszottul nem lehet éleszteni, mert oda jön teleportal, ott meg dodgeolni .. nah mindegy, én nem vitázom …, de ezek szerint szar vagyok pvebe,dehát ha egy csomo spell nem úgy müködik, ahogy le van írva, és ahogy kéne…, legalább a wvw-m kompenzálja ezt.

  12. Xymoth
    2013. június 26. - 00:01

    Nekem sikerült értelmes pugot kifogni és másodjára lement a főboss is, nem volt vészes. Ha valóban odafigyel az ember nem nehéz és nem kell azzal foglalkozni hogy vkit mindig felkell húzni a padlóról. Vigyázni magadra a fight közben simán tudnád kéne, valóban nehezebb fight mint a többi, de legalább jóra sikerült. A aoe-ban meg belekiteolod a csaj boss sőt vki megpróbál benne maradni kis ideig mert minél több ideig benne van annál több pajzs esik le róla. akár 1 -2 körben is le lehet szedni róla a pajzsot.

  13. 2013. június 26. - 00:02


    Ezt csak így itthagyom.

  14. 2013. június 26. - 07:17

    Ranger thief guardian ele és necro csapattal toltuk le guildel a dungeont nekem eléggé úgy tűnt ,hogy mindig ahhoz teleportál aki a legmesszebb van tőle így berserker D/D elével úgy letudtam tolni (a legkevesebb hp-m van ami lvl 80asnak lehet) ,hogy egyszer se downolt le és a csapatomba összesen egy halál volt. Annyi a lényeg még ,hogy ha látod, hogy megáll akkor 2 másodperc múlva nyomd a dodge-od és ha villám fieldbe van akkor használj valami láncoló skillt. Az Aoe résznél meg folyton fuss dodge-ot csak akkor nyomj ha nincs más választás

    • 2013. június 26. - 09:27

      Nálunk úgy jött össze a csapat hogy 3 guardian 1 warrior és 1 necro volt, a necroval most voltam először dungeonban. Simán letoltuk csak tényleg a végén kellett lassítani a csajt hogy kapjon az áldásból viszont volt hogy a warrior kiteolt mert rajta kívül 1 maradt talpon az élesztett. Úgyhogy warriorral is ki lehetett huzni nem tudom milyen build volt de állandóan a levegőben volt :)

  15. Gandarel
    2013. június 26. - 08:49

    10 hónapja megy a QQ hogy nem elég nehezek a dungik, nah ez most nehéz, ne legyen QQ :D

    • 2013. június 26. - 09:39

      :) Pedig rengeteg a sírásrívás, tuti nerfelni fogják az egész szart. :C
      Pedig nagyon jó kis dungeon lett :D vicces mechanikával.
      Az emberek még mindig nem tudnak dodgeolni (hiába a daily ;) ), nem használják a kombófieldeket (tényleg azzal a dailyval mi lett?) és glasscannonokat gyártanak…

      • Shantey
        2013. június 26. - 09:54

        Tényleg egyszerű. Mi is azért haltunk be háromszor, mert pug állat thief nem fogta fel, hogy maradjon a csajon és rohangált mint egy fej nélküli csirke. Dodge és hasonló meg luxus, mert laggolt is a szentem … De egyébként tényleg kellemes insta, ez most tetszik. :D Egy apró nerfet elviselnék, az aoe fázisokat vehetnék rövidebbre az utolsó bossoknál, mert indokolatlanul hosszúnak érzem.

      • Zarache
        2013. június 26. - 13:21

        MadFoX hogy mersz ilyet allitani? Most komolyan van keped azt mondani, hogy az emberek nemtudnak dodgeolni? :D Komolyra forditva a szot a dodge a legkevesebb mivel szanalom buildekel rohangal a legtobb ember. Anno nem veletlen szedtek ki a Combo Field dailyt amit rohadt konnyu volt megcsinalni csak 2 ember kelett hozza es pillanatok alatt vegeztetek. Nem mellesleg sok CoF huszar akik a legkonnyebb dungeonre mennek full power buildel na azok szivnak itt most boven xD
        Sok nub miatt mennek a nerfek mindig :( legjobb pelda a Confusion vs Retaliation. Confusion buntetett ha nub voltal es spamalted a skillt ezert kapott 50% dmg reduction. Az uj turbozott retaliation meg buntett ha tudsz jatszani xD ergo csikidam WvW-n ezert van ott a sok perma retaliation guardian :P

      • 2013. június 26. - 14:46

        Azt a dailty azért vették ki, mert bugos volt és csak akkor kaptál érte pontot, ha a combofinisher volt a halált okozó ütés…

    • Endrosz
      2013. június 26. - 09:56

      Igen, ahogy mondod.

  16. BigPi
    2013. június 26. - 09:14

    Öt kasztot néztem végig, hogy számomra melyikben a legnagyobb a változás. Úgy tűnik, hogy az engineert vágták vissza a legjobban. Harcosnál nem láttam nagy változást. Igaz, csak két fegyverrel néztem.

  17. Endrosz
    2013. június 26. - 10:10

    Rakhmor :

    Faszán kinyírták a Ranger mainem gj Anet !

    Kérlek, nyújtsd közelebb az arcodat. http://www.youtube.com/watch?v=pbIR51_J_qY

  18. 2013. június 26. - 11:02

    Érdekes. Elével: “Eruption” –> “Lava Font”, ugye 3 stack might.
    Blasting Staffal traitelve most már 6 stack mightot ad.

    • Shantey
      2013. június 26. - 11:19

      Elvileg hajnalban fixelve lett. Mistben próbálgattuk is és ott már nem ment. Pve vagy WvW ahol működött még?

      • 2013. június 26. - 11:27

        Nem, tegnap hotfix előtt elmentem csicsikálni. Most még nem tudok játszani, csak gondoltam ezt megosztom. Gondoltam, hogy bug, de azért reménykedtem, hogy nem. :/

  19. Mephike
    2013. június 26. - 11:26

    Rakhmor :
    Faszán kinyírták a Ranger mainem gj Anet !

    Ez most egy kicsit hosszú lesz, akit nem érdekel az az egéren lévő görgővel tud lapozni.
    Kedves Rakhmor és többiek!
    Sajnálom, hogy életedben egy olyan pont következett be, amikor változtatnod kell, alkalmazkodnod kell egy új helyzethez. De elvileg ember lennél, aki az évszázadok során már rengetegszer megtette ezt, persze ha megértem, ha ez neked nem megy, de tudod ezt majd az evolúció megoldja, az erős fennmarad, a gyenge meg…
    Amúgy meg milyen nerf is érte a rangert? Rövidebb lett a rövid íj hatóköre, ami így már reálisabb, és pár pet skillje gyengébben sebez (páré meg erősebb lett). Ez tényleg borzasztó, főleg ha azt nézem, hogy cserébe talán lesz értelme shout buildet játszani a Nature’s Voice traittel, vagy Spotter-rel normális precisiont tudsz végre adni másoknak, csakhogy a többi dologról ne is beszéljek. Ergo úgy érzem a ranger alkalmas lesz egy másfajta support szerepre is, mint a sprites változata volt. Ez tényleg rossz lett így…

    Más: Van itt egy kommentelő, aki ha jól tudom commander, legalábbis legutóbb ezt láttam a feje fölött. Nem tudom melyik szerveren játszik, de számomra ez azt jelenti, hogy képes embereket irányítani, átlátja a játékot, képes alkalmazkodni az új/váratlan helyzetekhez. De lehet tévedek és csak Cof run-ra tud elmenni, agyatlanul végigmenni napjában többször is ha kell és sírni, hogy rosszabb lett a játék a warriorral, ami szintén nem állja meg a helyét. Közben meg egy insta, amiben végre van egy kis kihívás számára megoldhatatlan problémát jelent.

    Elnézést ha megsértettem bárkit is, de… ez volt a célom.

    • Zarache
      2013. június 26. - 13:36

      Mephike en nagyreszt egyett ertek veled kive a rangeres dologban nem ertek teljesen egyett. Mert a shout build foleg a petek hasznalatara koncentral defensive,supportiv esetleg offensive formaban aminek nem minden esetben van ertelme sajnos. Na most a 10s regen/swiftness aoe-ban nem akkora boost sajnos esetleg akkor ha a regen miatt vigort is osztana a draga. BM trait 5-os minor azert nagyon nagy ervagas volt a ranger de szerencsere cserebe LB skillek speedjet megnoveltek szoval nem igazan mozdult el megint a dps. SB azzal teljesen realis amit csinaltak vele. Pet nerfhez viszont kelett egy pofa a jelenlegi allas szerint mivel meg mindig igencsak butak a petek es eleg rosszul kovetik az embert. Sok embert zavart egyes petek sebzese csak sajnos egy normalis playert azok a petek ritkan talaltak el mivel tul feltunoek voltak az animaciok igy a pet nerf ai boost es jobb utvonal nelkul eleg nagy Nerf. Nem mellesleg, hogy meg mindig othagytak a redvas condi traiteket a crit/crit dmg agon ami oltari nagy hulyeseg mivel semmi koze hozza. LB-t meg mindig nemtudod rendesen szetapolni mivel ha poweres vagy kell a 30 pont a signet hasznalathoz ami nagyon nagy hulyeseg igy valasztanod kell, hogy range noveles+dmg vagy pierce dmg. Jelenleg meg mindig a leghasznosabb ha GS,Sword/X vagy X/Dagger kombinacio van a rangeren mivel tobbi nem segit annyit a tulelesben mint ezek a fegyverek :( Szoval Mephike mondom en nagyreszt egyett ertek csak ranger ugy kapja a pofont anetol, hogy a pet useless mivel egy player tud ugy sebez, hogy kozben a pet hozza se tud erni. Mig egyes kasztok akik mar igyse gyengek inkabb boostot kapnak pl mesmer aki 2800+os armora duelist phantasmal 3k-t ver az emberbe es akkor meg seholsincsen a robbantas :D vagy ott a warrior aki 26k HP-al 3400+ armoral 6k-10k kozott dmg-t oszt teruletre es perma cc alatt tart. Biztos lesz valami uj build rangere mert mindig lehetett valamit talalni csak messze nem olyan hatasos mint a tobbi. Tanky dps-ben Warrior jobb sima dps-ben thief,es mesmer is jobb healben es supportban guardian,ele,warrior szinten veri a ranger-t condiban engineer necro lassan mar a thief is xD szoval a problema az, hogy a sok elkerusen kivul semmiben se jobb egy ranger mint mas kasztok sot inkabb mogottuk kullog.Bocsi elkerulesben se :P azt is jobban tudja egy thief csak o kozben sebezni is tud.
      Szoval itt nem szimplan a nerfel van a gond hanem azzal, hogy cserebe nem kapott semmit a ranger kb nem igazan mozdult el a kari csak egy picivel gyengebb lett.

    • 2013. június 26. - 14:49

      Thumbs up bro!

  20. Kutyafolt
    2013. június 26. - 13:09

    Igen commander, viszont a PvE és a WvW két teljesen különböző dolog pont. (moderálva by Nathriel)

    • Mephike
      2013. június 26. - 13:30

      Tehát ezzel azt akarod mondani nekem, hogy egy agyatlan/scriptelt PvE sokkal nehezebb, mint egy WvW és ezért megéri itt nyöszörögni. Így már értem. Köszönöm nincs több kérdésem.

      • Kutyafolt
        2013. június 26. - 14:53

        Nem azt mondtad, hogy nehezebb. De WvW-be legalább nem egy hitelnek téged :DD Néhány dolog PvE-be nagyon el van túlozva sajnos. Hanem azt mondom, hogy a két különböző dolog teljesen más, ki mit szeret, ki miben jó.

      • Gandarel
        2013. június 26. - 16:15

        Egy 40-es zerg közepében spammelni aoe-t és autoattackot falak és kószáló arcok ellen akibe épphogy beletudsz ütni, úgy átmentek rajta, ez nem tűnik túl nehéznek.

        De lehet hogy nem érzem át a wvw-t.

      • Kutyafolt
        2013. június 26. - 17:50

        Nem csak arról szól a wvw. És amúgy Zerg vs Zerg nél nem az aoe nyer.

  21. Mephike
    2013. június 26. - 14:39

    Zarache :
    Mephike en nagyreszt egyett ertek veled kive a rangeres dologban nem ertek teljesen egyett.

    Nem kötelező egyet érteni velem mindenben :) Lehet nem itt, de máshol ezt már kitárgyaltam/tárgyaltuk, a ranger kétség kívül nem a legtáposabb karakter, ahogy azt Te is írtad. De ugyanakkor sPvP-ben meg sokan utálják, mondván a csak az 1-es gombot kell nyomni a rövid íjjal. De kétségtelen, hogy egy kis buffot/trait-skill rendezést megérdemelnének. Idővel talán ez meg is fog történni, talán majd a köv kieg hoz olyan skilleket, amivel ennek a kasztnak is kibővülnek a lehetőségei. De azt az állításomat továbbra is fent tartom, hogy most a rangerrel talán játszható lesz a shout build is. De ezt még nekem is tesztelnem kell, mert lehet neked lesz igazad, hogy a regen kevés lesz, viszont legalább próbálkoznak.
    A petekről csak annyit, hogy ez is egy olyan dolog, hogy fejleszteni kellene (első sorba több sebzést kellene kibírnia a bossok ellen). De ugyanakkor meg az sem lenne jó, ha a vérmedvém egymaga széttépné a bossokat :)))

    • Zarache
      2013. június 26. - 14:57

      Ez teljesen igyvan sajnos probaltak a petek statjat allitani de ugy meg tul erosek voltak. Elso sorban a skilljeik animacioja,utvonal es AI ami kene es maris turhetobb lenne meg talan szetkene szedniuk a thoug/vit parost WvW/SpvP es PvE kozott. Regenre csak azert irtam azt mert anno csinaltam healing springes regen rangert dungeonre es mig en elvoltam partyra azert nem vol akkora boost az sajnos :( vigor viszont cool volt :D Viszont ez a varakozas is azert mar nem egy jo dolog mert ha belegondolsz gw2 kezdete ota a ranger mindig levolt maradva (kiveve a beta ahol eros volt nagyon) illetve meg a SB uber attack speedje anno xD azon kivul nagyon alul muzsikalt a kaszt mindig es csak pofoztak szegenyt. Aztan jott a BM es traper build ami lenditett rajta de csak spvp-re meg BM reszben WvW-re azota mind2 build kapott mar hideget meleget. Sajnos ahogy nezem ranger azert jar igy mert ha valaki elkeni a kis thiefet egy rangerel megy a QQ forumon es ezen a szerencsetlen kaszton csattan az ostor. Illetve ami miatt nem lehet nagyon eletkepes buildeket csinalni az kb egy skill es egy trait. Troll ungent es hogy signetet tudjal hasznalni. Mivel a legtobb buildnek ezek a kulcsfontossagu reszei valahogy sajnos :( Amugy szerintem jobban jarnanak ha rangert nem piszkalnak egy darabig csak bug fixet kapna amig kitalalnak valamit mert ha minden alkalommal csak 10%-al lesz gyengebb vegen mar anet ki is veheti a karit xD pedig nagyon fun class.

  22. 2013. június 26. - 19:21

    Akkor most a ranger a leggyengébb karakter? Én mindig a mesmeremet éreztem harmatgyengének (én csak PVE-ről beszélek). Mik az erős professionok?

    • gwfan21
      2013. június 26. - 19:32

      PVE-ben szerintem is a mesmer ami elég gyenge, meg még az assasin talán (bár azzal nem játszottam még csak dungikban mindig ők fetrengenek).

      • Sárki
        2013. június 26. - 19:54

        Mert n00bok és full berserkerrel mennek. Amúgy guardian, war, ele amit a legjobbnak tartanak.

      • 2013. június 26. - 20:21

        Thieffel szedegetem fel az embereket. Tudni kell vele nem meghalni. ;) Ha kell, zsinórban kitol 6 dodge-ot és 4 evadet a buildem, meg ott a stealth végszükség esetén. Ja hogy nem másolgatni kell a buildeket, hanem meg is kell érteni, hogy hogy működnek a dolgok. Nem neked szólt, csak a leírt tapasztalatodra írtam ezt.

      • Sárki
        2013. június 26. - 21:42

        Naja, csak ugye a cof p1hez elég pár random skillt berakni kék berserker gearrel.

      • gwfan21
        2013. június 26. - 22:46

        Akkor ezek szerint mindig pont kifogom őket. Guardian meg ele az tényleg nagyon adja. Warit azt szintén nem próbáltam még.

    • anavyen
      2013. június 27. - 06:40

      Nincs ilyen, hogy gyenge karakter pve-re, csak a warriornak ismerem a traitjeit pontosan, de a mesmer elég hasznos tud lenne pve-ben, vannak klónok (minél több target lehetőség annál jobb) van reflect lehetősége, boon-t lehet lopni, egy thieffel elég nagy részt le tud skipelni portal segítségével, kirakható hogy a focus 5-s skill reflecteljen is stb stb… minden professionban vannak lehetőségek…

  23. Ten15
    2013. június 27. - 10:15

    Mindig melegséggel tölti el a szívem, amikor sok hsz-szel rendelkező szakértők núbozzák a power vagy GC build-eket. Itt is volt legalább 4… Ismeritek ugye azt a mondást, hogy -feltétlenül- ne ítélj, hogy ne ítéltess. ;)

    A sok pro megmondóembernek azért meglengetnék egy olyan kontra-logikát is, hogy ezek a “lenézett” build-ek pont, hogy nem éppen a kezdőknek valók. Mivel a túléléshez és a győzelemhez, a (nem is olyan) hatalmas sebzések ellenére itt szükséges a legnagyobb koncentráció. Dodge. időzítés, türelem, mozgás, terephasználat és ész, mivel nem tudsz sokat nyelni. Pláne PVE-ben, ahol az AI ember ellen csak konkrét szívatással megy valamire. Természetesen az, hogy a power build-ek tényleg skillt igényelnek nem jelenti azt, hogy sok kevésbé megszállott-gyakorlott-tehetséges vagy kezdő ne ilyenre álljon rá és bizony ők hamar halnak. De ettől még nem értem miért kell itt núbozni őket? Aki kitartó és belejön, aztán bármikor elkeni majd az itt hőbörgők száját… aki meg nem, az vagy átáll más build-re, alkalmazkodik, vagy lootbag lesz neked WvW-n, szóval nem értem ebben mi a rossz? Dungeonba általában ismerősökkel megy az ember, PUG partiban meg bármikor kifoghatsz kétbalkezeseket, ami szerintem rosszabb, mint egy átlagos zerker játékos.

    Másrészt nagy divat lett a zerker build-ek bírálata és az emberekre jellemző, hogy könnyen divatmajommá válnak (tudom “beleesek a saját magam gödrébe”, de én is csak ember vagyok! :)) Pedig az első hónapokban az volt a szerencsétlen, aki nem ilyennel futkozott (emlékszem, hogy a GW2 build fórumain, kb. 8 hsz. volt mellette, míg csupán 2 esküdött másra). A ruby cuccok ára és a hozzájuk valók ára az egekben volt (kész vagyon szereztem exquisite jewel-ekből). Aztán hamar jöttek azok a játékosok, akiktől általában fejlődik és több lesz egy MMO és elkezdtek kísérletezni… és a “tankoknak” köszönhetően gyorsan leáldozott az átlagos képességű glass cannon-oknak. Ebben főleg a PVP és a WvW járt az élen, hisz franciák ezrei haltak és halnak meg a mai napig egy fele akkora, hozzáértő “teknősbéka” csapaton. :)

    • PvP event
      2013. június 27. - 11:11

      Az utolsó mondathoz: deso-n valaki nagyon jól megfogalmazta. “A franciák olyanok, mint a zombik. Nem beszélnek mással, 1v1-ben semmit sem érnek, de rengetegen vannak és megérzik a downed szagot..” :D

      • Gandarel
        2013. június 27. - 11:12

        Ah sry, elfelejtettem visszaváltani a nevet.

      • Bubi
        2013. június 27. - 11:56

        Csak nem a ViZombikról van szó? :D

      • MaDFoX
        2013. június 27. - 12:08

        Hííínnye! :D
        Addig jó míg ilyenek, és nem összeszövetkeznek a másik szerverrel… :s

      • Ten15
        2013. június 27. - 14:51

        Ez a meztelen banda szerintem übereli… ;)

  24. Larkin
    2013. június 27. - 10:27

    látom csak berakták a Necronál a tűz traitet…. nyummmi :D ujra kell gondolni a dolgokat megint

    • PvP event
      2013. június 27. - 11:06

      Condi traittel vagy burninged van vagy Death Shroudod. Te döntesz :D

  25. Larkin
    2013. június 27. - 12:31

    már meg is van maradok a burningnél 30 spite 20 curses 20 death magic… faja lesz :D már csak ki kell próbálni pvp-n :D

    • Gandarel
      2013. június 27. - 13:31

      Minek 20 death magic? Inkább rakj 10-et róla cursesre és legyen 30 (33%-os növelt scepter condik miatt), vagy soul reaping-re. Greater marks kell csak death magicről.

      • Larkin
        2013. június 27. - 23:38

        igen ez is megoldás… csak még onnan szoktam a Staff mastery-t is néha használni 20% azért mégis csak valami + toughness se rossz de még majd ugyis másnap már változtatok az egészen… mindig ez megy

      • Gandarel
        2013. június 28. - 10:07

        Igen, necronál tényleg vannak amúgy lehetőségek, még curses-on belül is vagy 5-6 a 3 helyre :P

    • Shantey
      2013. június 28. - 02:10

      30/20/0/0/20 burnterror, jó cucc.

  26. Lillienn
    2013. június 27. - 13:33

    Kis személyes vélemény:
    a trait újdonságokkal nem volt bajom, az új condi vicces……az insta élmény volt mopszokkal……de ezek az acsik….a dragon bash “so lifelike”-et atóta sem csináltam meg, erre bedobnak milliónyi öldmegszázat acsit…..méghozzá külömböző helyeken…meg jumping puzzlehez kötődőeket……és a főnyeremény….tadaaaam….egy mini norn férfi,ami VAN :_)
    nem elég ösztönző, hogy annyit öljek érte (végül úgyis megcsinálom,de akkor is…)

    • MaDFoX
      2013. június 27. - 13:52

      mopszokkal?! :)
      PUG = “Pick Up Group”

    • Prana
      2013. június 27. - 14:38

      nekem tetszik, ahogy mopszozza a pugot, olyan kis üdítő színfolt a magyar mmo szlengben :)

    • Lillienn
      2013. június 27. - 15:04

      A lényeg hogy értitek, micsoda “remek reward” ez a mini ágyús krapek..:_D…(egy deposit után többé nem is látom x))
      Remélem a közeljövőben nem csak ölj meg kismilló olyan valamit,amit más ellophat előled-achievement lesz…:) :(

      • 2013. június 27. - 19:37

        Gondolj csak bele! Egyik nap úgy ébredsz fel, hogy de jó lenne egy mini ágyús krapek. Na, akkor majd ez ott lesz neked. Vagy ha nem, add el a veséjét! ;)

  27. MaDFoX
    2013. június 27. - 16:50

    Nem jó reward a mini “ágyús” norn fickó… Értjük! ;) :DD

    • Lillienn
      2013. június 27. - 22:53

      Lehet itt is be kellene vezetni a WoW-féle minipet-fightot pokemon módra :P :DDDD
      Akkor az ágyús aratna x)

      • 2013. június 28. - 08:56

        A GW-ben ez a Polymock, játékmód volt.
        A GW2-ben, a béta óta ottvan a Polymock asura gate, még inaktív, de ha már a modell is bent van, akkor csak lesz belőle valami majd…
        http://wiki.guildwars2.com/wiki/Polymock_Arenas

      • Gandarel
        2013. június 28. - 10:06

        Én még emlékszem amikor a legeslegelső alkalmak egyikénél amikor a fejlesztők meséltek a GW2-ről, akkor az egyik legnagyobb szerepet a tucatnyi felsorolt minigame jelentette.

        Most van 1 kegbrawl.

        Meg kéne ehhez is napi/havi/negyedéves pontlista amit egy közeli NPC-nél lehet látni, és aki bent marad a nap/hét/negyedév végén az kap valami rewardot.

        Napokat töltöttem rollerbeetle race-n, csak azért hogy utolsó nap kb pont egy hellyel kitúrjanak a top 100-ból.. de nem bántam meg :D

  28. 2013. június 27. - 20:31

    Érdekes, GW1-ben volt presztízsértékük a miniknek.

    • Sárki
      2013. június 27. - 21:32

      Naja, de gw2ben vhogy én sem érzek semmilyen lelkesedést irántuk. Talán az a gond hogy nincsenek igazán menő minik(mallyx ftw) meg hogy nem a kari születésnapjára lehet kapni,m hanem gemből veszed aztán tp-n eladod. Nem érzek igazi presztízst még egy jackalop iránt sem :S

  29. 2013. június 28. - 07:10

    No igen. Minden MMO-ban szükséges a prestige halmaz, mert azzal el lehet lenni egy jódarabig, aztán legalább jó érzés, amikor mutogatod magad, a többiek meg elkezdenek téged lesni (GW1-ben a tipikus mögédállás, körbesétálás :D)

    Ez rengeteg nagyonmenő skint igényel. Mennyi van ilyenből? Legendaryktól inkább kapok nevetőgörcsöt és undort, minthogy azt mondjam, “Na, ez igen, szép munka!”..

    Azért ez elég necces dolog az Arenanet részéről…

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: