Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, Kasztok > Közelgő skill és trait változások

Közelgő skill és trait változások

Helló emberek, Chap jelentkezik ismét! Sok változás érkezik a mostani frissítéssel, és el szeretném magyarázni a miérteket. Ma csatlakozik hozzám Karl és Roy is, a skill és egyensúly csapatunk két tagja is!

Build változatosság

Az egyik dolog, amire fókuszáltunk, hogy nagyobb legyen a kasztok buildjeinek változatossága. E célból módosítottunk egyes traiteket, összevontunk másokat, illetve néhány esetben kivettünk egyet-egyet és lecseréltük másokra.

Kisebb számbeli módosításokat is eszközöltünk, a hogy a gyengébben muzsikáló skillek, fegyverek, traitek erősebbek legyenek. Általában igyekszünk nem tönkretenni a népszerű buildeket, mert tudjuk, milyen sok ember élvezi azokat —  de egyes esetekben csökkenteni kellett az erősséget [Eh, mit tudtok ti a fejlesztői trollkodásról! Hát éppen azért kell széttrancsírozni a népszerű buildeket, hogy sok játékos zokogjon, és nyalogathassam a könnyeiket! – E]. Miért nem erősítjük fel inkább a gyengébb skilleket a jobbak szintjére? Nos, ebben az esetben a power creep [tápolódás] problémájába futunk bele; az idő múlásával minden kaszt és build ereje növekszik, ami aláássa az egyensúlyt.

És most átengedem a terepet Karlnak és Roynak, hogy részletesebben szóljanak a változásokról, amelyek hamarosan megérkeznek Tyriába!

Helló tyriai testvéreim! Karl Maclain vagyok, skillfelelős, és egy kis ízelítőt szeretnék nyújtani a mostani frissítésből, amin mi dolgoztunk.

Trait változások

Először is rengeteg trait változás várható. A népszerűtlenek közül sokat tápoltunk, másokat összevontunk, hogy helyet csináljunk az újaknak. Jópár traitvonal kapott egy vadiúj grandmaster traitet. Például az elementalisták kaptak egy új Air grandmaster traitet, amivel újra tudják tölteni az air attunementet, necromancerek is tudnak burninget okozni, és warriorok tudnak conditiont szedni burst skillek alkalmazásával.

Ezeket is számításba véve meg fogjuk nehezíteni egyes buildeknél a traitválasztást, mert túlságosan is eredményesek. Egyes traitek feljebb kerülnek, bár közben erősödnek is, hogy kikényszerítsék a választást.

Necromancer Death Shroud 5

Ahogy a Guild Wars 2 kasztjai alakulnak, időnként módot találunk arra, hogy bővítsük és hatásosabbá tegyük a lehetőségeik fegyvertárát. A következő egyensúlyi frissítéssel a necromancer képesek lesznek Death Shroudban egy 5. skillt megszerezni: Tainted Shackles. Ez a közeli ellenségeket conditionökkel szórja meg, és kiiktatja őket, ha nem reagálnak gyorsan.

Új condition

A Tainted Shackles-zel egy új condition kerül be a játékba: torment [gyötrelem]. Ez a condition a mozgáshoz kapcsolódik, a legalapvetőbb harci mechanizmusaink egyikéhez. A torment a célpontokon folyamatosan sebez, de ha mozognak, akkor sokkal többet sebez. Igyekeztünk növelni a thiefek és mesmerek condition arzenálját, és ezért ez a két kaszt is meg fogja kapni.

 

Helló mindenki, Roy Cronacher vagyok, tervező az egyensúlyi csapatban. A weakness condition változásairól és a nagyobb ívű skill változásokról fogok beszélni.

Weakness

Egy nagyon érdekes változás fog történni a weakness-szel. Jelenleg a weakness csökkenti az endurance töltődést [dodge csík], és a nem-kritikus találatokat bizonyos eséllyel glancing blow-okká [erőtlen találat] változtatja. Az volt a célunk, hogy ez a condition a spike sebzést akadályozza, de pont arra nem jó, mert a kritikus találatok adják egy spike nagy részét, és így elkerülik a weakness hatását. Mostantól a weakness minden találatra érvényes lesz, kritikusra és normálra. Viszont a hatóidőket lejjebb tekertük emiatt mindenhol. Úgy gondoljuk, ezzel a módosítással ez a condition értelmesebb lesz és többet fog szerepelni.

Stuntörők

Ahogy már említettük, a skill módosításaink jelentős része a buildek változatosságát akarja növelni minden kasztnál. Az egyik kulcskérdés, amit megvizsgáltunk, az a stuntörők hozzáférhetősége. Elég sok kaszt azért van limitálva egy vagy két buildre, mert az összes stuntörőjük a utility skilljeik egy bizonyos fajtájába vannak berakva. Ezért bizonyos utility skilltípusok tele voltak stuntörőkkel, másokban meg egy sem volt. Átraktuk a stuntörést egyes skillekről másokra, hogy jobban szét legyenek szórva. Például az elementalista stuntörői a cantripekben szerepeltek, ezért átraktunk egyet-egyet a glyphek és signetek közé. Ezáltal a legtöbb build kapott legalább egy életképes stuntörőt.

Befejezésül

Hát ennyi volt! Kösz, hogy elolvastad, a részleteket majd a frissítési naplóban találod meg! Célunk az volt, hogy a Guild Wars 2 minden kasztjánál adjunk egy löketet a kevésbé használt skilleknek, traiteknek, fegyvereknek

Találkozunk a játékban!

Eredeti: Upcoming Skill and Trait Changes

Reklámok
  1. 2013. június 22. - 09:49

    Huhh remélem a Mesmerek megkapják staff 1. skillre az új condit :-D

    • Shantey
      2013. június 22. - 09:57

      Scepter #2 a patch notes szerint.

  2. Krikx
    2013. június 22. - 11:25

    A warrior skill-jein javítsanak már, mert 1 kalap szar az egész.

    -GS skill-eknél a RUSH bugos… KEZDETTŐL FOGVA! Fut fejjel az ellenfélnek és nem üt, meg egyébként is semmire való harcban..túl fut az ellenfélen néha, ha lassító condi van rajtam alapból használhatatlan mert lassan fut, de a többi kaszt teleportációja az rendben van persze (küzdelemre értem ezt, mert tudom hogy a mesmer Blink skill-je is 1 db szar, mert gyakorlatilag sehova nem lehet vele felteleportálni),

    -A BLADETRAIL( fegyver elhajítása) is bugos, ha lejtőn felfele hajítod el akkor visszafele már nem jön…

    – A WHIRLWIND is elég furcsa, mert néha sebez rendesen, néha meg alig sebez le az ellenfélnek, hiába indítom a támadást az ellenfél nyakából. Nem találtam logikát benne hogy mikor sebez normálisan, mert volt olyan hogy távolabbról indítottam a whirlwind-et, és alig értem hozzá az ellenfélhez, de normálisan sebzett.

    De azért adjatok már a thief-nek még 1 condition fajtát, meg 1-2 boostot mert így is olyan gyenge….hogy wvw-n 6 embert képes leölni egyszerre…

    Nagyon remélem hogy ez a patch hoz valami pozitív változást a warrior kasztnál.

    • Shantey
      2013. június 22. - 11:36

      Már két témában is linkelve lett, egyéb fórumokon is megy róla a vita, de tessék itt van újra.
      http://pastebin.com/2rrFg9pS

      Illetve itt az első kommentnél egy kicsit olvashatóbb formában szintén megtalálható.
      http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/1gr1nh/skill_traits_patch_notesleakedunconfirmed/

      A warrior egyébként egész szép mennyiségű változtatást kap a leírtak alapján. Ez persze gyanúsan alfa / béta verzió, úgyhogy ebből semmi sem 100% és lehet még hozzákerül valami. Majd pár nap múlva 25-én, ha a patch élesítve lesz kiderül.

      • Krikx
        2013. június 22. - 16:04

        Köcce a linket.

  3. 2013. június 22. - 11:38

    Stuntörés, omfg… Stunt alig használnak, mindíg rohadt leláncolás van, ami elől lehetetlen szabadulni, ha nem találnak hirtelen jobb célpontot.
    Még PvE-ben sem stunolnak soha. Nagyonritka…

    • Gandarel
      2013. június 22. - 11:42

      PvE-t 11111111-el végig lehet tolni, szóval arra nem kell sok balance.. ez a patch főleg PvP miatt kell.

      Wari egy PvE isten és mégis ő kapja a legtöbb dolgot most meg az ele.

      • Shantey
        2013. június 22. - 11:54

        Warrit tábolni kell, mert van bőven baja, de pl a patch notes nem is említi, a hivatalosan bejelentett hírt, miszerint a burst képességeik condit szedhetnek majd le. Vagy nem találtam meg róla az említést.
        Elét meg muszáj szétbarmolni, mert 1. OP szar 2. nagyjából egy build van (0/10/10/30/30), ami életképes és a sokszínűség igen csak jót tenne ennek a kasztnak (is).
        Stunbreaker szintén ele barátaink miatt lett átnézve. Nekik össze volt zsúfolva a cantrip-ek közé, amit mindenki használt, míg pl warrior esetén egy darab normális stunbreaker nem volt. Na meg necro is .. van vagy 3, orbitális nagy CD-k mellett.

        Negyed évente egy ilyen nagy patch jól esne vagy esetleg fél évente.

      • Gandarel
        2013. június 22. - 12:14

        Tudom hogy warira ráfér pvp-ben, csak hoztam egy példát miért fontosabb ez a patch PvP szempontból mint PvE-ből.

    • Endrosz
      2013. június 22. - 11:55

      Ugye tudod, hogy a stuntörés MINDEN hard CC-t azonnal megszüntet, beleértve a knockdownt, feart és launchot? A soft CC-t (cripple, chill, és immo) nem, az igaz, de arra minden kasztnak vannak egyéb opciói, traitekből lehet gyúrni rá (pl. warrior Mobile Strikes, thief Withdraw, elementalist Geomancer’s Freedom stb).

      http://wiki.guildwars2.com/wiki/Stun_breaker

      Éppen tegnap voltam AC expben több útvonalon, és milyen jó, hogy nem tudnak focizni velem a gravelingek, ha egyszer felrúgtak (launch), mer’ felállok stuntörővel, mielőtt tovább rúgnának… Egyes bossok és pl. a Risen Gorillák hosszú knockdownjaiból is szépen fel lehet kelni, mielőtt laposra taposnának.

      Remélem, segítettem megérteni a játék alapjait így 10 hónappal a megjelenése után. :>

      • 2013. június 22. - 15:38

        Knockdownhoz jó, de nagyon ritka. Mondjuk rangerrel nehezen érnek utol, akkor meg GS kaszabálás hamarabb megoldja.
        Fear-t tudom leszedni, csak egyből vissza is kerül rám, ezáltal méginkább nem tudok támadni. Bug?
        Launcholni még nem is launcholtak soha grawlingeken kívül:D
        De azok is utána 1ből újranyomják, én meg csak nézek, és reménykedek.

        Azért ha én írok valamit, akkor azt nem véletlenül.
        Nekem a lekötözések okoznak bosszanatot.

    • Sárki
      2013. június 22. - 12:14

      Ahhoz képest elég sűrűn belefutok wvwben és pveben is :P

      • Sárki
        2013. június 22. - 12:15

        Royalnak ment válaszként, vmiért így adta ki sry :P

    • 2013. június 22. - 12:15

      A stunbreak cc-t is felold, de sztem ezt te is tudod. Abból meg rengeteg van. Vagy lehet, hogy más játékkal játszunk…?

      • 2013. június 22. - 23:47

        Royal Predator :
        Azért ha én írok valamit, akkor azt nem véletlenül.
        Nekem a lekötözések okoznak bosszanatot.

        Ja, erre én is értetlenül nézek, mert a rootot is, meg minden immobilize dolgot leszed. Ha meg visszakerül a fear, root vagy bármi, akkor valószínűleg aoe és visszatickel, ha nem teleportál/evade-el az ember onnan fél másodpercen belül.

        Stunbreak-ek eddig is nagyon hasznosak voltak, főleg jópár bounty hunt championnál nem árt többet is berakni. WvW-n is jól jön, amikor immobilize alatt azonnal kapná az ember az áldást egy egész zergtől.

  4. Mephike
    2013. június 22. - 15:02

    Nagyon várom ezt a patchet. Az sem bánnám, ha minden változna :)
    Szerintem fontos, hogy ne legyen folyamatos állandóság, hogy az eddig lenézett vagy gyengének tartott kasztok erősödjenek. A thief meg majd megkapja a nerfet idővel :D

    • 2013. június 22. - 15:40

      Minnél hamarabb… Ha egy hozzá értő emberrel kerülünk szembe, tényleg nem sok esélyünk van… Rossz a koncepciója :/

      • Sárki
        2013. június 22. - 15:54

        QQ

  5. 2013. június 22. - 19:09

    Shantey :
    Warrit tábolni kell, mert van bőven baja, de pl a patch notes nem is említi, a hivatalosan bejelentett hírt, miszerint a burst képességeik condit szedhetnek majd le. Vagy nem találtam meg róla az említést.

    “Cleansing Ire: New Master tier trait with the following effects. Gain adrenaline when hit. Remove a condition for every bar of adrenaline spent.”

    Defense vonalon egy master trait, ami adrenalint ad találatnál és leszed egy kondit mikor betelik egy bar.
    (Véleményem szerint ezzel megintcsak bekényszerítenek 20 traitponttal, legalábbis nekem az erősen ajánlott kategóriába tartozik. Viszont nézegettem és tényleg jó lesz a patch a warriknak.)

    • Gandarel
      2013. június 22. - 19:31

      Nem szedi le ha betelik 1, csak mikor burstolsz fölhasznált baronként 1-et szed.

  6. Xymoth
    2013. június 23. - 10:08

    Sziasztok, ez a patch egész pontosan mikorra várható? Végre Warrior buff,, nagyon örülök neki. Hátha eredményesebb lesz a warrior pvp-ben.

    • eszem
      2013. június 23. - 10:24

      25.-én lövik fel.

  7. Gandarel
    2013. június 23. - 10:28

    ——————————-FIGYELEM, PATCH INFÓ—————————-

    Sokan kérdezik midig, mikor jön a patch. Minden patch kedden jön, 17-19 óra között általában. És mivel minden hónapban jön minimum egy patch (a hónap utolsó hetében szinte biztos van 1), és Júniusba ez az utolsó kedd, így ki lehet logikázni.

  8. Endrosz
    2013. június 23. - 11:02

    Én attól tartok, hogy nem lesznek _eléggé_ radikálisak a változások. Néhány napig kísérleteznek, aztán minden marad a régiben, se nekró, se harcos él-PvP-ben.

    Ja és azt tudni kell, hogy az ArenaNet PvP-re balanszol elsősorban. PvE-ben nem várhatók érdemi változások a mostani frissítés után sem. Nem mintha nagy bajok lennének ott. :)

    • Gandarel
      2013. június 23. - 11:19

      PvP kapja a balanszot, PvE meg a contentet, a kettő együtt nem megy.. :P

  9. Mc Wolfy
    2013. június 23. - 11:34

    Ami nekem problemam, hogy rangerrel szinte ertelmetlen pvpben pl longbow. Nem lehet kihasznalni a ranget, mert pontra kell allni.
    Masik, a ranger lekotesei. Guardiannak pl fegyverbol jobb skillt nyom, mint az az elit. Ugyanis kb senkit nem tud megfogni.

    • Bubi
      2013. június 23. - 12:02

      Emlékeim szerint GvG/WvW-ben szokták használni (a rangerét), tehát nagyobb tömegben jó az :)

      • Gandarel
        2013. június 23. - 12:13

        Itt nincs GvG. A zergfest nem az.

      • Bubi
        2013. június 23. - 18:07

        Zergfest..
        20v20 az még GvG?

        http://gw2gvg.com/

      • Gandarel
        2013. június 23. - 19:30

        Előre megbeszélt aoe spam inkább.

      • 2013. június 23. - 20:44

        Na jah. Bár GW1 GVG-i se voltak nagyon mások szerintem.
        Úgy lenne értelme, ha nem lenne respawn :D

  10. Xymoth
    2013. június 24. - 00:44

    Igazából szép és jó, de én nem találom a patch notes-ot fent a hivatalos oldalon, se arról hogy beszélnének róla. Egy ekkora mérvadó patchet kiadnak csak így? Bár fene se tudja.

    • Shantey
      2013. június 24. - 01:42

      MERT MÉG KI SEM ADTÁK … :D Hányszor kell még leírni, hogy 25-én jelenik meg? :’D

    • 2013. június 24. - 03:49

      Azért hívják leaked patch notes-nak. Valószínűleg alpha vagy beta szerverekről származik a kiszivárgott infó egy pletykás tesztertől, aki nem olvasta az NDA-t, mielőtt aláírta, vagy szándékosan szivárogtatták ki. Egyébként hónapok óta ezekről van szó hivatalos forrásokból is. (pl. State of the Game stream-ek)

    • Gandarel
      2013. június 24. - 08:58

      Mivel PvE arcokat nem köti le túlzottan ez a patch, nézd meg a PvP fórumon, ott minden 3. topic erről szól, még a kasztoknál is, pl necronál.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: