Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Sárkány-képmás meggyújtási ceremónia – Június 18.

Sárkány-képmás meggyújtási ceremónia – Június 18.

Elder-Dragon-Header

Június 18-án válik elérhetővé a Dragon Bash csúcspontja, a Lion’s Arch főterén látható sárkány-képmások meggyújtásának ceremóniája. Ez az esemény egy egyszemélyes instance-ban fog játszódni, így nem kell semmilyen overflow-októl vagy hasonlóktól tartani. Az instance neve Memories on the Pyre lesz. Tyria összes főbb fajából lesznek nagykövetek, akik részt vesznek ezen az eseményen és megerősítik elhatározásukat abban, hogy tovább küzdenek a sárkányok ellen.

Tehát magyar idő szerint kedd délutántól/estétől (pontos időpontot nem adtak meg) újabb Dragon Bash tartalmak válnak elérhetővé, újabb achievement-eket szerezhetünk meg.

Forrás: GuildWars2.com

Advertisements
  1. Gio
    2013. június 16. - 22:29

    Azt valaki tudja, hogy a 2 Ball games acsi bele fog -e számítani valamikor is a 10 meta acsiba? Mert megcsináltam mind a kettőt de nem számolta bele, holott elég sok időm elment velük.

    • Shantey
      2013. június 16. - 23:10

      Lehet rosszul tudom, de elvileg be kellene számolnia, csak valami bug miatt most mégsem.

  2. 2013. június 17. - 06:00

    és meddig tart ez az esemény?
    dsa

    • Gandarel
      2013. június 17. - 09:31

      Szerintem 1 napos lesz, az achik már le spoilerezték mit fogunk csinálni.

  3. 2013. június 18. - 10:33

    Sziasztok.
    Off-topic leszek, elore is elnezest kerek erte, most igy hirtelen nem volt otletem, hogy hova irhatnek emiatt (forumon nem talaltam megfelelo topicot): par honapja otthagytam a GW2-ot, nagy csalodas volt, es kivancsi vagyok, hogy ezeken a teruleteken van-e valami valtozas:
    – personal story utolso reszehez meg mindig nem lehet egyedul eljutni (asszem Arah bejaratanal van a portal)? mikor utoljara probaltam, annyi elite meg veteran mob volt az egyetlen oda vezeto uton, hogy soha nem jutottam el odaig, es akkoriban mar a kutya nem jart arra, hogy segitsen.
    – Orr szigeten meg minden hihetetlen surun van elhelyezve a mobok? Anno lepni nem tudtam toluk, es mindig halal volt a vege, mesmer az egyetlen 80as karim, es hat eleg keves volt oda.

    • Shantey
      2013. június 18. - 10:42

      – Egyedül is el lehet oda jutni, ha nem egy nudista hajlamú elementalista vagy, de maga az utolsó küldetés továbbra is öt fős dungeon. Ez okozhat némi kellemetlenséget. Meg valamennyire szerverfüggő is, ahol én vagyok (aurora glade) mai napig tömve van Orr.
      – Többszörös ritkításon átmentek a kezdeti időkhöz képest, mostanság már nem nagyon eshet bajod. :)

    • Sárki
      2013. június 18. - 11:01

      Nem rémlik hogy Arah kapujánál lenne a dungeonön kivül más personal storyis, ami azt jelenti, hogy elég ha a pályán vagy és simán mehetsz a csapattal ha bárki belép az instanceba.

      • 2013. június 18. - 11:26

        Ja, hogy az utolso personal story lepcsofok maga Arah dungoen sztori modja?
        Abbol kiindulva, hogy par honapja hanyan voltak ezen a helyen, eleg cinkes lesz erre csapatot talalni :)
        Megeri letolni egyaltalan a personal story veget?

        Kivancsi vagyok erre a mob suruseg valtoztatasra.
        Koszi a segitseget mindkettotoknek. Es sorry az offert.

      • Sárki
        2013. június 18. - 12:16

        gw2lfg.com
        Amúgy tény hogy nem egyszerű, de lehet rá találni partyt.

      • Shantey
        2013. június 18. - 12:59

        Igen, az Arah story mode egy az egyben. Sárki ajánlotta gw2lfg.com szerver függetlenül válogat össze embereket, úgyhogy könnyen találsz majd csapatot, ha tényleg le akarod tolni.
        Megéri-e? Acsi, kapsz egy különleges fegyver skin tokent (Pact fegyvereket TP-n is tudsz venni, ha nem voltál Arah-ban), meg az élményt, hogy letoltad. Kapott az az insta hideget-meleget, tégy úgy, ahogy jónak látod.

  4. 2013. június 18. - 13:24

    Hogy szed ossze szerver fuggetlenul embereket?
    Koszi!

    • Gandarel
      2013. június 18. - 13:36

      Sehogy, te szeded. :P A gw2lfg egy külsős oldal ahol mindenki magát hírdeti Eu/NA-ra bontva, hogy hova akar menni/csapatot szervezni, és in-game beinveled partyba az ott megadott neveket. Partyt szervezhetsz szerverek közt, csak régiók közt nem (Amerika/Európa közt nem). Mikor beléptek a dungeonba, nem számít ki melyik szerverről jön.

      Majd lesz egy in-game LFG rendszer is hamarosan, az is szervertől független lesz.

      • 2013. június 18. - 13:42

        Koszi!
        Huhh, az ingame LFG rendszer tok jo lenne, remelem tenyleg lesz ilyen!
        Ezt meg szinten nem vagtam, hogy lehet partit alkotni mas szerveren levokkel.

  5. Kutyafolt
    2013. június 18. - 17:30

    Remélem nem lesz ingame LFG rendszer, eddig minden játékot tönkretett, sehol nem sült ki jól …

    • Gandarel
      2013. június 18. - 18:03

      Már majdnem kész is. De mi a gond vele?

    • Sárki
      2013. június 18. - 19:26

      Erre én is kiváncsi vagyok.

      • Kutyafolt
        2013. június 18. - 22:13

        Ha játszottál más MMO-kal ahol volt LFG rendszer akkor tudod.

      • 2013. június 19. - 07:37

        Jatektol fuggetlenul:
        Hat ami pro:
        – Nem kell allnod es spamolgatnod valamelyik nem arra valo chat csatornat, hogy lejuss a napi instadba, csak nyomod es mesz.

        Con:
        – Szemelytelenne teheti a jatekot, de csak abban az eseten ha az ember egy “hi” -t is keptelen benyogni. Ergo csak a jatekosokon mulik.

        Ezek utan engem is erdekelne, mi az a hatalmas negativum, ami tonkreteszi azt a nagyszeru elmenyt, hogy allsz egyhelyben az adott mapon ahol az insta van (mert ugye global chat sincs meg, ha jol tudom) vagy LA-ban es 4 percenkent tiltatod magad a chatfilterrel, mikozben csapatot keresel.

    • helosz
      2013. június 18. - 22:45

      Hát én is hiányolom a belső lfg rendszert…Viszont pár dolgot ne feledj:
      1) Ha nem válna be, akkor megmarad a gw2lfg.com ebben biztos vagyok….
      2) NEM tudod,hogy lesz kialakítva a belső lfg….
      3) Miért kell már lefikázni azt amiről az sem tudod,hogy lesz megoldva?

      • 2013. június 18. - 22:54

        3) Mert az jó.

    • 2013. június 18. - 23:59

      Elvileg nem olyan lesz, mint máshol, ahol csak összedobál random emberekkel, és már akárhonnan be is dob egy instába. Valószínűleg PvP-re és meta eventekre is használható lesz, és igényel majd valamilyen kommunikációt ha pl. dungeon run-ra keresel embert vele. Talán még valami ignore is lesz, hogy ne menjünk olyanokkal, akikkel elég volt egyszer. :) Reméljük a legjobbakat…

      • helosz
        2013. június 19. - 03:09

        Hát ha gw2lfg.com ot nézzük ott is bárkivel össze hozhat a sors. :D

      • Gandarel
        2013. június 19. - 11:26

        Elvileg kategóriákban lehet föladni LFG hírdetéseket, pl bemész ac kategóriába és leírod hogy “Support guard LFG”, és akinek kellesz elvisz. Tehát nem csak random összesorsol. ha úgy működne, PvP-n soha senki se használná.

      • kindzsal
        2013. június 19. - 13:08

        Gandarel: Erre merget ne vegyel. Sokkal inkabb mukodne mondjuk ugy termeszetes szurokent. A magamfajta MMOPvP n00boknak jo lenne ez a fele, osszesorsol a magamfajta nyomingerekkel es hiszem, hogy a profik sem most sem akkor nem hasznalnanak semmilyen toolt, leven fix osszeszokott csapatuk van.

      • 2013. június 19. - 13:20

        Értem, de valószínűleg lesz lehetőség chatelni a hirdetővel, mielőtt összedob vele egy partyba. WoW-ban az volt a probléma, hogy jelentkeztél, és bedobott a dungeon-be egy olyan csapatba, amiről ott derült ki, hogy kikből áll.

        A belépés elfogadása előtt nem tudhattál semmit róluk, nem tudtál írni nekik, nem tudtad megnézni, hogy ignore-on van-e valaki közülük, csak annyit láttál, hogy megvan az 5 ember, és mindenki készen áll. Mindenki állt egy városban, bejelentkezett, odavitt a finder a helyszínre, rohanás végig, ha a tank vagy healer nem lépett ki durcásan közben, aztán a végén visszakerült az ember a városba, és ezt ismételte rogyásig, és emiatt kihalt volt az egész világ.

        Ezért is kellett ott mindent az adott tartalom megjelenése után szinte azonnal a végtelenségig könnyíteni, hogy a legidiótább játékosok is végig tudjanak szaladni, anélkül hogy felbosszantsák azokat, akik hajlandóak voltak megtanulni játszani.

        A finder lényege a grind volt. Jelentkezz be, mindegy hogy kivel, és fuss végig minél gyorsabban! Ez a “legyünk már túl rajta minél gyorsabban, bármi áron” szemlélet nekem nagyon nem jött be. Mint amikor nincs meleg víz, és gyorsan le kell zuhanyozni jéghideg vízben. ;)

      • Sárki
        2013. június 19. - 13:42

        Sorry, gw2ben is ez van. Mi köré csoportosul a játék? cof p1 és fotm. Folyamatosan megy a skippelgetés meg az expoitolás de ez nem az lfg system hiábja hanem a sekélyes skill és harcrendszeré, ráadásul a chesteken kívüli loot egy vicc.
        A mostani “lfg” rendszer is rossz, mert nem tudod ki invel és hogy kit invelsz, nincs mérce, leszámítva az achipontokat de az meg csak belépés után látható. Persze valójában ez lényegtelen, mivel a játék eleve úgy van megcsinálva hogy ne legyen benne kihívás…

      • 2013. június 19. - 14:13

        Sárki :
        Sorry, gw2ben is ez van. Mi köré csoportosul a játék? cof p1 és fotm. Folyamatosan megy a skippelgetés meg az expoitolás

        Teljesen igazad van, de egy megfelelő LFG rendszerrel talán dönthetünk, hogy az unalomig farmolt cof p1 vagy fotm helyett esetleg el akarunk-e jutni normális emberekkel máshova is. Nem véletlenül farmolják cof p1-et, és nem csak azért mert gyorsan megvan, hanem mert könnyebb sok story mode run-nál is, és szinte nulla kockázattal jár ha idegenekkel mész be.

        Igazából annak drukkolok, hogy ha jönnek új dungeon-ök (esetleg a már pedzegetett raid tartalom), azokat nem úgy tervezik, hogy LFG miatt legyen végtelenül könnyű, hogy ne idegesítse fel a játékosok többségét.

        Mindegy, majd meglátjuk hogy mi sül ki belőle.

      • kindzsal
        2013. június 19. - 15:35

        itt nem maga az LFG tool a hibas, hanem az elbutulo jatekosbazis.Errol nem az LFG tehet. Azert nem mennek mas instakba az emberek mert a nagyresze marha nagy boring csillard HPs bossok nulla izgalommal, valahol overtuneolt valahol meg kes a vajon (legjobb pelda cof eltero path-jai). Valojaban az LFG tool melle egy Insta rancfelvaras is kellene,. olyan guide-al mint a WoWban is ahol szepen leirjak mit tud a boss, nem pedig valami sehonnani weboldalrol kell kigooglezni…meg azt sem varhatjak el az embertol, hogy mikor 20x megy le egy uj jatekossal 20x meselje el a szitut. Ott lenne a guide es ha picit is veszi a faradtsagot akkor elolvassa es nem hulyen megy az instaba.

        “A finder lényege a grind volt. Jelentkezz be, mindegy hogy kivel, és fuss végig minél gyorsabban! Ez a “legyünk már túl rajta minél gyorsabban, bármi áron” szemlélet nekem nagyon nem jött be.”
        Vagy nezheted masik szemmel, nincs idom fel orakat allni es spamolni a chat-et csak jatszani szeretnek egy gyorsat. (hozzateszem a random ember ossze invelgetes akarhonnan nezem. semmivel sem kulomb mintha a gep sorsol ossze titeket, mindkettonel megvan az esely, hogy nyomorultakat fogsz ki, de az is hogy egy jo tarsasag jon ossze) nem pedig lesni ki a fejembol es ha eppen brunyalnom kell es kiporog a chat , aztan meg lemaradok az egyetlen indulok storymodos tudomisen ACrol, akkor na meg egy laza fel ora. Mondom a szemelytelensegre a legjobb gyogyir, hogy koszonj, ez igazan a jatekosokon mulik. Ettol meg nem tunik el a lehetosege, hogy te haverokkal jatsz egyutt…azert ez ugye tiszta?

        Igazabol a megoldas az lenne, ami nem lesz a jatek eredetebol fakadoan, hogy legyen egy tartalom akar PvE akar PvP amit csak fixen jo csapattal lathatsz, es csak igy szerezhetsz meg olyan itemeket (nem feltetlen stat-tal rendelkezo eleg barmilyen vanity item) amit maskepp nem. Ehhez persze kellene az epkezlab kontent, ami jelenleg nem all rendelkezesere a jateknak.

      • 2013. június 19. - 19:17

        Nekem az LFG toollal mint olyannal nincs bajom. Én is szeretnék egy jobbat. Amit leírtam, az konkrét megoldások által okozott problémákat mutatott be, nem pedig az LFG megoldást ítélte el. Lehet ezt rosszul és jól is csinálni, de általában rosszul, mert a játékosok többnyire nem arra használják, amire készült, és egy ennyire összetett programban előre nem látható következményekkel, mellékhatásokkal kell számolni.

        Általában ha fejlesztünk valamit, akkor a bolondbiztossá tétele önmagában több idő és pénz, mint megcsinálni a normális felhasználóknak. Bolondok pedig vannak, sőt…

  6. Petya
    2013. június 19. - 10:46

    Sziaztok!

    A dead endbe sikerült valakinek bejutni a 2. story achievementhez? Ha igen, hogyan?

    • Shantey
      2013. június 19. - 10:50

      Gondolom még nem lett aktiválva a játékban. USA-ban még épp hogy ma van … :) Majd később a nap folyamán elérhető lesz.

  7. nathriel01
    2013. június 19. - 11:09

    Spoiler veszély!!! https://www.guildwars2.com/en/news/a-guide-to-dragon-bash-part-two/

    Itt le van írva mit-hogyan a Dragon Bash-es story-val kapcsolatban, viszont nagyon spoiler-es, én magam sem olvastam el és ezért nem is lesz belőle fordítás, remélem elnézitek nekem. :)

    • 2013. június 19. - 14:16

      Botrány! :) Akkor jöhet fordítóprogrammal a “Szabad hajózás! Nem kell hagy ház! Kettyenés jobb, máris ajtó előtt áru.”

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: