Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk > Frissítések 2013. 05. 28.

Frissítések 2013. 05. 28.

last_stand_header

Megérkezett a Last Stand at Southsun frissítés. Most már teljes a fordítás, a második fele Endrosz munkája.

ÉLŐ VILÁG

Last Stand at Southsun

Segíts Inspector Kielnek megtalálni Canachot, az állatok megnövekedett agressziója és a Consortium telepek elleni támadások hátterében álló cselszövőt. Canach célja, hogy megsemmisítse a telepesek szerződéseit (és megbüntesse Subdirector Blingget, amiért az vendettát kiáltott Canachhal szemben). A játékosoknak együtt kell működniük a telepek és az azokon élő ártatlanok védelmében az őrült horda állandó támadásával szemben, ez idő alatt végül Inspector Kiel megsemmisíti a szerződéseket, ezzel felszabadítva a telepeseket az előnytelen kötelezettségeik alól anélkül, hogy a sziget egyetlen lakója is megsérülne. Ez megalapozza a közelgő Dragon Bash fesztivált, mivel a telepesek nem fogják nyugtalanságukkal megzavarni az ünnepségeket.

Nyílt világ

Megjegyzés: Mindezen nyílt világbeli tartalom a Southsun Cove térképen zajlik.

  • Bekerült egy új, az egész szigetet megába foglaló meta-esemény, amelyben a játékosok megvédik és felszabadítják az új Southsun Cove-i telepeket. Ha a játékosok mind a négy telepet a kezükben tartják, akkor kereskedők válnak elérhetővé, egyedi tárgyakat árulva. Ezenkívül esély van arra, hogy megjelenik egy Enraged Karka Queen boss is.
  • Az Enraged Karka Queen boss esemény ugyanolyan nagy boss ládát ad jutalmul, mint a többi world boss, viszont ez naponta két garantált rare vagy jobb tárgyat ad.
  • Hozzáadtunk négy új tárgyat, mint ritka jutalmakat az összes Southsun Cove-i tartalomhoz. Ezek a tárgyak eladhatók másoknak és használatkor soulbound-osak.
    • Mini Reef Rider: A saját egzotikus miniatűr reef rider-ed. Siessetek, mert ez a korlátozott kiadású tárgy csak a következő két hétben esik.
    • Settler’s Keepsake: Egy exotic accessory, toughness, healing és condition damage stat-okkal.
    • Settler’s Amulet: Egy exotic amulett, toughness, healing és condition damage stat-okkal.
    • Settler’s Ring: Egy exotic gyűrű, toughness, healing és condition damage stat-okkal.

Továbbra is elérhető Southsun Cove-on

  • A vadállatok (karka, reef drake, wind rider) továbbra is sokkal agresszívabb viselkedést tanúsítanak.
  • Azokat a látogatókat, akiket csapdába ejtett a vadon, továbbra is biztonságos helyre kell kísérni.
  • A megőrült vadon az új és régi telepeket is támadja a szigeten; a játékosoknak meg kell állítaniuk a támadásokat és megvédeni a helyeket.
  • Még nagyobb nyersanyag lelőhelyek, amelyek passiflore flower-t, fruit-ot, karka shell-t és más sziget-specifikus nyersanyagokat adnak.
  • A játékosok megtekinthetik a két felső osztálybeli turista beszélgetéseit: Lord Farenét és Lady Kasmeerét.
  • A “Crab Toss” játék továbbra is elérhető.

Instance-ok

  • Beraktuk az új Canach egyszemélyes story boss harcot.
  • Beraktuk az explorable többjátékos változatát (Canach legyőzése után nyílik meg).
  • Beraktunk egy új egyszemélyes instance-ot, a történet lezárásához.

Achievement-ek

  • Új tartalmi és történeti alapú achievement-ek, melyeket arra terveztünk, hogy ösztönözzenek a Southsun Cove térképen való játékra.

Guild tartalom

  • Beraktunk egy új guild puzzle-t Snowden Drifts-re.

ÚJ FUNKCIÓK ÉS TARTALOM
WvW

  • Megváltoztattuk a WvW párosítási rendszert:
    • A leaderboard-okon található eltérést egy új képlettel használjuk, így változatosabb párosításokat tudunk létrehozni.
    • A párosítások megtalálhatók a leaderboard-ok oldalán.
  • A commander térkép bökései és rajzolásai most már az összes squad tag számára láthatók.
  • A játékosok mostantól kapnak World XP-t az őrök megöléséért, a falak lerombolásáért és a mortar-ok, cannon-ok és burning oil-ok megépítéséért.
  • Beraktunk egy laurel kereskedőt, aki Ascended tárgyakat árul:
    • Ascended gyűrűket 25 laurel-ért és 250 badge of honor-ért lehet vásárolni.
    • Ascended amuletteket 20 laurel-ért és 250 badge of honor-ért lehet vásárolni.
    • Ascended accessory-kat 40 laurel-ért és 50 glob of ectoplasm-ért lehet vásárolni.
    • Beraktunk WvW specifikus infusion-öket, amelyeket 5 laurel-ért és 125 badge of honor-ért lehet megvásárolni.
      • Az offensive infusion-ök +1% sebzést adnak a játékosnak az őrök és lord-ok ellen.
      • A defensive infusion-ök 1%-kal csökkentik a játékoson az őrök és lord-ok sebzését.
  • Beraktunk egy új jutalomládát. Mindig, amikor a játékos új WvW Rank-ot kap, kap egy ládát is, WvW-s jutalmakkal:
    • Pénz.
    • Badge.
    • Esély a következőkre:
      • Csapdák.
      • Ostromfegyver tervrajzok.
      • Masterwork páncél/fegyver.
      • Rare páncél/fegyver.
      • Exotic páncél/fegyver.
      • Ascended gyűrűk.
      • Precursor-ok.
    • Azok a játékosok, akik a láda berakása előtt szereztek World Rank-okat, mostantól minden megszerzett Rank mellé kapnak egy plusz ládát, amíg be nem hozzák az elmaradt ládamennyiséget.
  • Plusz 5 szintet raktunk be a Defense Against Guards-hoz, ezzel 10-re bővítve azt.
    • Minden Defense Against Guards képesség a lord-okra és supervisor-okra is vonatkozik.
    • 7% csökkentett sebzés (összesen) az őröktől, lord-októl és supervisor-októl.
    • Retaliation boon a játékosnak, ha semlegesíti a guard sebzést.
    • 10% csökkentett sebzés (összesen) az őröktől, lord-októl és supervisor-októl.
    • 1 stack applied fortitude-ot kap a játékos, ha megöl egy guard-ot, lord-ot vagy supervisor-t.
      • Applied fortitude: 20 vitality-t ad a játékosnak (maximum 5 stack; halálnál leesik).
  • Hozzáadtuk az Oil Mastery-t az elérhető rank-okhoz és képességekhez:
    • A burning oil hatósugarát 25%-kal növeli.
    • A burning oil sebzését 15%-kal növeli.
    • Protection-t ad a játékosnak és az olajos hordónak, ha a játékos használja a hordót.
    • A burning oil sebzés elvesz 1 supply-t az ellenféltől.
    • Hármas képesség, Burning Shell: Egy tüzes kupolát hoz létre, amely 10 másodpercig visszaveri a lövedékeket.

sPvP

  • A megfigyelők mostantól látják a célpontjuk rangját a HUD-on.
  • A megfigyelők mostantól kijelölhetnek célpontokat a fix kamera állásokból is.
  • A megfigyelők mostantól jobb kattinthatnak vagy dupla kattinthatnak a játékosokra, hogy célpontkövetésre váltsanak.
  • A megfigyelők mostantól látják a local chat-et a helyük körül.
  • A megfigyelők mostantól minden látható névtáblával látják az életcsíkokat.
  • A Spectator Inspect ablak elmenti a pozíciót.
  • Átdolgoztuk a megfigyelő listát, hogy engedélyezzük a megfelelő menüket.
  • A névtáblák nem halványodnak el a célpontlevétel után, megfigyelés közben.
  • Megfigyelés közben a névtábláknak fényesebb csapatszíneik vannak.
  • A névtáblák többé nem mutatják a 80-as szintet.
  • Beraktunk egy gombot a legyőzött életcsíkra, amely megmutatja a “death breakdown”-t.
  • Beraktunk egy győzelmi animációt a PvP meccsek végére.
  • Beraktunk egy /gameend adminisztrátori parancsot, amellyel véget lehet vetni a meccseknek a custom arénákban. Így nem jár stat, glory vagy rang pont.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a csapatválasztás gomb nem vált elérhetetlenné, miután a csapat megtelt.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt néha miután a játékosok csatlakoztak egy csapathoz, a rossz kezdőhelyre kerültek.
  • A játékos és pet térkép ikonok mostantól mindig a foglaló pontok térkép ikonjai fölé vannak helyezve.
  • A death breakdown többé nem jelenik meg automatikusan legyőzetés után.
  • A minitérkép célpont jelölések most már fiy méretűek, amikor zoom-olunk.

Játék optimalizáció

  • Folytattuk a játék optimalizációját, hogy növeljük a szerver teljesítményt és megszüntessük a lag-ot a nagy harcoknál. A következő frissítésekben is folytatjuk a teljesítmény növelését, hogy amennyire lehetséges, optimális élményt nyújtsunk a nagy harcokhoz.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁSOK, FINOMÍTÁS
Finomítások a világon

  • Caledon Forest: Módosítottunk a kamera helyzetén a mossheart átalakulás alatt.
  • A Juggernaut Hammer elővétele több nem teszi láthatatlanná az olyan páncélokat, amiknek egyes részei ragyognak.
  • Timberline Falls: Módosítottunk az UI-n a Cooroo rákja elleni skill challenge-nél.
  • Queensdale: Carnie Jeb-et veteránná léptettük elő, hogy az ellene való harc hasonló legyen a többi skill challenge-hez.
  • Az Undead Coral Creature most már megfelelően van a földön.
  • Az effektek a megfelelő méretben jelennek meg a Karka Young lénynél.
  • A Branded Lesser Air Elemental-nak mostantól lábai és farka van.
  • Az encumbered állapot most már automatikus  megszűnik, ha megüresedik egy táska hely.
  • Az összes tipp teljesítése most már megadja a hint achievement-et.

Események

  • Globális: Kisebb UI javítások több eseménynél.
  • “Defend Lionguard Lindi as she searches for buried treasure”: Javítottunk egy gátló problémát.
  • Dredgehaunt Cliffs: A dredge alagutakat most már megbízhatóan el lehet találni távolsági támadásokkal.
  • Fields of Ruin: Az Ebonhawke delegációnál található darazsak most már a terület többi lényével azonos szintűek.
  • Temple of Lyssa: A lények többé nem részesülnek több skálázódási buff-tól egyszerre.
  • Plains of Ashford: Javítottunk egy bugot az Iron Legion tornyoknál, Eterminatus HQ-ben.
  • Malchor’s Leap: Hozzáadtunk egy visszaszámlálót Technical Agent Frazz kristálygyűjtős eseményének végére.

Dungeonök
Sorrow’s Embrace

  • Könnyebbé tettük Rasolov kijelölését, mikor glowing ore-t kell neki vinni.

The Ruined City of Arah

  • Randally Greyston és a Seer útvonal: A Bloodstone Shard többé nem válik véglegesen láthatatlanná.

Személyes történet

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt egyes bejegyzéseket nem lehetett megtekinteni a My Story fülön.
  • “Assault the hill”: Javíottunk egy ritka gátló bugot, ami miatt a történeti lépcsőfok végén a híd megtisztítása nem fejeződött be.

Kasztok
Általános

  • Sink és Float hatások: Mostantól nem hatnak víz feletti célpontokra.

Elementalist

  • Ring of Earth skill: Mostantól nem pusztítja el a blokkolhatatlan lövedékeket.
  • Lightning Whip skill: Most már a többi ranged melee skillhez hasonló a hatószöge.
  • Elemental Surge trait: Mostantól helyesen működik az Arcane Shield skillel air attunementen.
  • Conjure skill: A megidézett fegyverek mostantól helyesen a karakter kezében jelennek meg akkor is, ha egyes on-swap sigilek vannak berakva neki.
  • Arcane Energy trait: Mostantól helyesen működik az Arcane Power, Arcane Shield, and Signet of Restoration skillekkel.
  • Rock Anchor skill: Mostantól nem hat végtelen hatótávra, és rálátást igényel.
  • Air Bubble skill: Mostantól nem hat végtelen hatótávra, és rálátást igényel.

Engineer

  • Glue Bomb skill: A hatósugara mostantól konzisztens — 240 simán, 360 minden hatásra a megfelelő traittel.
  • Steel-Packed Powder trait: Mostantól érvényesül turretek felrobbantásakor.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami bizonyos traitek helyes működését akadályozta meg: Rifled Turret Barrels, Metal Plating, and Autotool Installation.
  • Throw Mine and Mine Field skills: Mostantól már nem robbantják fel az aknákat bizonyos szövetséges NPC-k.
  • Scatter Mines skill: Az újratöltési időt mostantól nem befolyásolja a Rifled Barrels trait.
  • Adrenaline Pump trait: Mostantól működik turretekkel és faji skillekkel.
  • Short Fuse trait: Mostantól működik víz alatt akkor is, ha a Grenadier trait be van rakva.
  • Inertial Converter trait: Mostantól működik víz alatt a Grenade Barrage skillel.
  • Rocket Kick skill: Mostantól eltalálja a maximális hatótávon is a célpontokat.
  • Fire Bomb skill: Mostantól nem tünteti el a bombát, ha a játékos rosszkor ugrik.
  • Smoke Bomb skill: Mostantól nem tünteti el a bombát, ha a játékos rosszkor ugrik.

Guardian

  • Zealot’s Defense skill: Mostantól nem pusztítja el a blokkolhatatlan lövedékeket.
  • Shield of the Avenger skill: Mostantól nem pusztítja el a blokkolhatatlan lövedékeket.
  • Perfect Inscriptions trait: Mostantül működik PvE-ben is.
  • Symbol of Judgment skill:
    • Mostantól kombómezőként működik akkor is, ha Writ of Exaltation trait nincs berakva.
    • Mostantól nem gyógyít kevesebbet Writ of Exaltation trait nélkül. Mindig a nagyobb értéket használja, és a leírában szereplő gyógyítás mennyisége is pontosítva lett.

Mesmer

  • Phantasmal Warlock skill: A sebzése mostantól helyesen szerepel a leírásban.
  • Prismatic Understanding trait: Mostantól helyese működik a torch The Prestige skilljével.
  • Portal Exeunt skill: Mostantól a portál lejárta előtti utolsó másodpercben használva is működik, nem sikertelen a bejárat létrehozása.
  • Veil skill: A leírásban mostantól helyesen szerepel a stealth időtartama (2 másodperc).
  • Illusion of Drowning skill: Mostantól nem hat végtelen hatótávra, és rálátást igényel.
  • A clone-ok mostantól akkor is megtámadják a ranger peteket, ha a ranger nincsen hatótávban.

Necromancer

  • Greater Marks trait:
    • Mostantól növeli minden mark területét.
    • Mostantól növeli a Lich Formmal lerakott markok területét is.
  • Death Nova trait: Mostantól működik Necrotic Traversal skillel.
  • Grasping Dead skill: Helyesen szerepel mostantól  a leírásban a bleedek mennyiségét (3).
  • Feast skill: Mostantól a helyes hatósugár szerepel a leírásban (600).
  • Wicked Spiral skill: Mostantól a helyes hatótáv szerepel a leírásban.
  • Dark Armor trait: Mostantól működik ezekkel —  Life Leech, Frozen Abyss, és Wicked Spiral.

Ranger

  • Whirling Defense skill:
    • Mostantól a többi melee skillhez hasonló távolságra hat.
    • Mostantól nagyobb a reflect hatósugara akkor, ha az Off-Hand Training trait be van rakva.
  • Eagle Eye trait: Már nem teszi Long Range Shottal megszakíthatatlanná a Rapid Fire és Barrage skilleket .
  • Splinter Shot skill: A lövedék sebessége már nem a 75%-a annak, amennyinek lennie kellene.
  • Coral Shot skill: A lövedék sebessége már nem a 75%-a annak, amennyinek lennie kellene. A bleed most már helyesen működik az Eagle Eye traittel, maximális hatótávon plusz egy bleedet tesz fel. Ezt a skillt már nem lehet hátrafelé ellőni.
  • Feeding Frenzy skill: A lövedék sebessége már nem a 75%-a annak, amennyinek lennie kellene. Ezt a skillt már nem lehet hátrafelé ellőni.
  • Mercy Shot skill: A lövedék sebessége már nem a 75%-a annak, amennyinek lennie kellene. Ezt a skillt már nem lehet hátrafelé ellőni.
  • A petekre most már aggróznak a WvW őrök.

Thief

  • Black Powder skill: Már nem lövi a lövedéket hátrafelé mozgás közben. A kombómezőt továbbra is létre lehet hozni.
  • Shadow Refuge skill: Mostantól szerepel a hatóideje a leírásban.
  • Shadow Return skill: Mostantól nincsen végtelen hatótávja.
  • Shadow Shot skill: A második mostantól megbízhatóbban eltalálja a a célpontot akkor is, ha a játékos éppen ugrik, miközben a lövedék repül.

Warrior

  • Destruction of the Empowered trait: Might mostantól nem ad dupla bónuszt, viszont stability a helyes bónuszt adja.
  • Restorative Strength trait: Mostantól működik a sylvari Healing Seed skillel és a human Prayer to Dwayna skillel is.
  • Combustive Shot skill: Mostantól minden adrenalinszintre a helyes sebzés szerepel a leírásban.
  • A warrior bannerek mostantól azonnal adják a buffjaikat.
  • Battle Standard skill: Mostantól nem a stabilityt adja azonnal, és utána swiftnesst. Azonnal adja a swiftnesst, a stabilityt pedig a banner aktív skillje adja.
  • Building Momentum trait: Mostantól működik a Flurry skillel.

Strukturált PvP

  • PvP Chainmail armor: Bekerült a Copper, Silver, and Gold Rabbit rangú ládák táblázatába.
  • PvP Apprentice armor: Bekerült a Copper, Silver, and Gold Deer rangú ládák táblázatába.
  • PvP Fused Gauntlets: Kikerült a győztesnek járó ládák táblázatából.
  • Raid on the Capricorn: A pontfoglalási események kijelzése mostantól helyes.
  • Legacy of the Foefire:
    • Új megfigyelőhely a temető környékén.
    • A vízesés közeli megfigyelőhely módosítva.
  • Spirit Watch:
    • Az orb keletkezését a meccs elején már nem akadályozza semmi.
    • An orb-hordozó most már nem állhat úgy egy foglalópont szélén, hogy elfoglalja és közben nem szerez pontot az orbbal.

World vs. World

  • Mostantól kétszer annyi World Experience jár események teljesítéséért, mint eddig.
  • Mostantól könnyebb elismerést kapni a castle lord öléséért Stonemist Castle elfoglalása közben.
  • A játékosok most már elhagyhatják az Obsidian Sanctumot a belépési pontjuk mögötti portálokon.
  • Eternal Battlegroundson a Lowlands Keep-i víz alatti kapuk megjavulnak minden strukturális fejlesztés után.
  • Borderlandeken a legdélebbi garrison kapuja megjavul minden strukturális fejlesztés után.
  • Visszakerültek az orichalcum lelőhelyek az Obsidian Sanctumba.
  • Új WvW napi achievementek kerültek be a rotációba.
  • Növeltük a naponta elérhető WvW napi achievementek számát háromra.
  • A flame ramok mostantól 15 perc után eltűnnek. Minden más ostromfegyver mostantól 1 óra használat nélküli idő után tűnik el.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

  • Német vásárlók mostantól használhatnak ELV-t gemek vásárlására. Csak kattints a Buy Gems gombra a Gem Store bal felső sarkában, majd válaszd az *elektronisches Lastschriftverfahren* opciót a fizetésre, és kövesd a kiírt utasításokat.
  • A Custom Arena bérleti tokenjei mostantól elérhetők a Gem Store Services részében: 5 nap 150 gem, illetve 20 nap 480 gem.
  • A Consortium Harvest Sickle mostantól elérhető a Gem Store Services részében 800 gemért. Korlátlanul használható, és június 24-ig lesz kapható a Gem Store-ban.
  • A Miniature White Kitten mostantól elérhető a Gem Store Minis részében 400 gemért. Ezzel az imádnivaló minivel zárul a tavaszi bébiminik-sorozatunk, egy hétig lesz kapható.
Advertisements
  1. Valaar Raheros
    2013. május 28. - 18:37

    Ez eléggé tartalmas… :) Na majd ha lesz magyar változata akkor elolvasom.

    • Sárki
      2013. május 28. - 18:52

      Főleg a balance és a wvw-s rész…

  2. gwfan21
    2013. május 28. - 19:50

    “Bekerült egy új, az egész szigetet megába foglaló meta-esemény, amelyben a játékosok megvédik és felszabadítják az új Southsun Cove-i telepeket. Ha a játékosok mind a négy telepet a kezükben tartják, akkor kereskedők válnak elérhetővé, egyedi tárgyakat árulva. Ezenkívül esély van arra, hogy megjelenik egy Enraged Karka Queen boss is.”

    júni 14-ig lesz?

    • nathriel01
      2013. május 28. - 20:04

      Júni 11. Legalábbis egy előző posztban ez volt.

      • gwfan21
        2013. május 29. - 10:26

        köszi

  3. Gandarel
    2013. május 28. - 19:51

    Új dungi szó szerint 5 perc. Csak boss van. Egyedi drop sincs.

    Ha azért lett ilyen szar mert Dragon Bash-ra gyúrnak, meg van bocsájtva :D

    • Solefald
      2013. május 28. - 20:24

      Jajj takikám, van az 10 perc is explóval……..valami wintersday óta itt nagyon nincs rendben, ezek a mű frissítések kezdenek unalmasak lenni. De persze a gem store-be mindig legyen RNG ládikó amiből tán esik valami fegyver skin.

      • Sárki
        2013. május 28. - 20:31

        Ha csak ennyire képes a 300 fős csapat, le is húzhatják a rolót. A living storys rész rendben van, 1 hónap alatt elég sok mindent kaptunk, na de a wvw-s… Semmi koncepciójuk nincs úgy látom. az ascendedek ára egy vicc, 25 laurel egy ringért? lol, fotmból max. 10 nap… Az infusionök meg semmit nem érnek, nagyon gyengék.

  4. Samu
    2013. május 28. - 20:29

    Ez most tényleg fail volt Anet részéről. :D

  5. asdfds
    2013. május 28. - 20:29

    jó lesz ez az update most már van ösztönzés hogy wvwvw-ezek, tetszik ez a két hetente új update dolog.

    • Sárki
      2013. május 28. - 20:36

      Van egy új boss fightunk, ez viszont fain :)

    • Gandarel
      2013. május 28. - 20:56

      Ne szokd meg szerintem a 2 hetente történő updatet :P

  6. Tücsök
    2013. május 28. - 22:58

    Észrevettétek, hogy az ascended ékszereknek is mostmár 3 statja van, a korábbi 6 helyett? Összevonták 3-ba, amivel átláthatóbbá tették az egészet, szerintem jó ötlet volt, és nem nem lettek gyengébbek aki azt hinné, csak átláthatóbb. (Kivéve azok melyek minden stathoz adnak pluszt)

    Csak átfutottam az olvasmányon, nem tom hogy írnak e erről, Gondoltam posztolok egyet erről :)

    • 2013. május 29. - 11:37

      Az offensive infusion-ök +1% sebzést adnak a játékosnak az őrök és lord-ok ellen.
      A defensive infusion-ök 1%-kal csökkentik a játékoson az őrök és lord-ok sebzését.
      Ezekre gondolt Sárki. Szerintem is vicc, de aki nagyon nyomja a wvw-t az úgyis berakja.

      • Sárki
        2013. május 29. - 13:25

        Aki nagyon nyomja az tudja jól, hogy lordokon tökmind1 a sebzés mert zergben elenyésző, nem számít. Az őröket meg eddig is lehetett solozni, ott meg azért lényegtelen.

      • 2013. május 29. - 16:02

        De akkor is berakják! :P

  7. 2013. május 29. - 11:39

    Akkor most megyek és beváltom az Apprentice armoromat mistben… XD

  8. Gondir
    2013. május 29. - 13:37

    Szerintem ez tök jó frissítés, megvagyok elégedve. Aki meg nincs annak: Ezt nem egy Giga-mega-brutál-hiper DLC, hanem a semmi helyett kapjuk.

    • erasmus
      2013. május 29. - 14:06

      Igaz, hogy adnak hozzá végre wvw-hez is valamicskét, de az, hogy amit itt lehet venni azt pve-ben fele/negyed annyi idő/pénz befektetéssel megszerzed elég idegesítő.
      Bár a wvw ládika jó ötlet a szintlépések után.

    • Sárki
      2013. május 29. - 15:18

      én 15k-t fizettem ezért. Sokan pedig még sokkal többet a gem storeban. Nem akarok megint előjönni a tv-s példámmal, de ha rossz a műsor, a reklámblokkot senki se nézi meg. Senki se fogja megvenni egy idő után az ócska gem storeos cuccokat (melyek egyre rosszabbak) ha a játékbeli frissítések gyengék. A pénzes arcok megunják, lelépnek és fizetnek havidíjat valódi tartalomért. akinek van pénze az nem fog megelégedni a középszerű fejlesztésekért, a nemlétező bugok kijavításáért (miközben létező, epic bugok szeptember óta le vannak …), a játék egyhelyben toporgásáért, miközben a fejlesztők szivárványt okádva adják elő hogy milyen happy minden. És tudod mivel nem én döntöm el, hogy akarom e az adott patchet vagy sem, így jogomban áll véleményt mondani.

    • 2013. május 29. - 15:35

      Mostanába nem volt túl sok energiám kommentálni de a lényeg az a patchek azért ilyenek mert egy nincs nekik 300 emberük és nem tudnak rá költeni mert a pénz ami a játékból jön az nem az arenanet-hez megy hanem az ncsofthoz ők pedig csak vissza utalnak egy részt belöle na már most ugye az ncsoft mást is pénzel (lásd: Wildstar stb.) igy a pénz egy részét arra forditja ami mind az anettel mind velünk szemben elég nagy szemétség mert, hogy ugye a pénzünket nem arra költik amire mi adtuk amig a játék nem megy csődbe addig ez nem fog változni még azt lehet remélni hogy ez forditva is így lesz és a wildstar bevételéből a gw is kap egy kicsit

      • Shantey
        2013. május 29. - 15:46

        A gond, hogy pár hónapja Colin is megerősítette, hogy már jóval több, mint 300 ember dolgozik náluk, ezért a felháborodás, hogy akkor tulajdonképpen mi ez a semmi, amit vigyorogva tolnak a pofánkba. Értem, ingyen van, de indokolatlanul kevés és még a hónapokkal ezelőtti bugok is jelen vannak és a lista csak bővül (tegnap óta pl necro staff cd csökkentjő traitje krepált be).

      • Gandarel
        2013. május 29. - 17:25

        Pár perce fórumon az egyik dev leírta, hogy ő se nevezné ezt az új Canachos dolgot dungeonnak, viszont az a designer aki csinálta, jó munkát végzett, a kevés idő ellenére.

        Szóval.. egyetlen ember csinálta az új “dungeont”. Többi 299? Sütiszünet?

      • nathriel01
        2013. május 29. - 17:35

        Arra nem gondoltok, hogy a többi ember esetleg olyan dolgon dolgozik, ami két hétnél több időt vesz igénybe? Például a Dragon Bash-en? Vagy már az azutánin? Nyilván nem a lábukat lógatják, mert akkor az NC már kivágta volna őket, mint macskát sz*rni.

      • Sárki
        2013. május 29. - 19:35

        Engem egy dolog aggaszt: hogy jöhetett létrte a patchelés előtti órában egy olyan bug, mely a Canach Lairbe engedte be a playereket, ha egyszer maga az insta még csak nem is volt a játék része akkor? Mikor készítették valójában ezt a patchet? Vajon hány hónapnyi contenttel vannak előrébb? Mondták hogy a story egy élvre előre meg van írva. Vajon a content is kész csak még nincs feloldva?

  9. 2013. május 29. - 15:06

    Hát ez… normális fix update, meg ha már zsíroskenyér, legyen rajta kis hagyma is.
    Nem kell sokmindent elvárni ezektől az updatektől, max azt, hogy a karaktereinket ne nerfeljék szénné pár überkocka miatt.

    Viszont ha majd elő mernek állni egy tényleges verziófrissítéssel, akkor meglátjuk, mennyi vér folyik a pucájukban. Nem a 300 alkalmazottat kell fikázni, hanem az inkompetens vezetőséget, akik csipkerózsika álmukat alusszák. Puszika helyett egy vaslapátot a képükbe ébresztés gyanánt, és talán rájönnek, hogy komolyabban kéne venni a piac vásárlóit :)

  10. Solefald
    2013. május 29. - 16:06

    Szerintem epic frissítés, gondoljatok bele 9 hónap után működik egy kaszt 30-as trait-je. Más szerintem nem is kell.

    • 2013. május 30. - 14:24

      Kb olyan érzés, mint amikor 9. héten már eléred a netet, amiért harmadik hónapja fizetsz :D

  11. 2013. május 29. - 17:31

    Az asura t3 – juggernaut kombóról tudna lőnni vki egy screenshotot pls?:D
    A fixált verzióra lennék kíváncsi :P

  12. Eszem
    2013. május 29. - 17:38

    nathriel01 :
    Arra nem gondoltok, hogy a többi ember esetleg olyan dolgon dolgozik, ami két hétnél több időt vesz igénybe? Például a Dragon Bash-en? Vagy már az azutánin? Nyilván nem a lábukat lógatják, mert akkor az NC már kivágta volna őket, mint macskát sz*rni.

    Kövezetek meg tudatlanságom miatt, jó ideje nem játszottam suli miatt, de mi ez a dragon bash vagy mi is lesz? Köszi!

    • nathriel01
      2013. május 29. - 17:41

      Ez lesz a júniusi frissítés témája. Valószínűleg a GW1-es Dragon Festival-ra hajazó ünnepség. Többet mi sem tudunk még, elvileg június 4-én jön infó.

      • Eszem
        2013. május 29. - 17:51

        Köszi, így már tiszta! Gw1-ben mindig is szerettem :)

  13. Gandarel
    2013. május 29. - 18:15

    nathriel01 :
    Arra nem gondoltok, hogy a többi ember esetleg olyan dolgon dolgozik, ami két hétnél több időt vesz igénybe? Például a Dragon Bash-en? Vagy már az azutánin? Nyilván nem a lábukat lógatják, mert akkor az NC már kivágta volna őket, mint macskát sz*rni.

    Lehet, de szeptember óta azért nyeljük le a dolgokat mert máson dolgoznak. És amikor elérünk a “máshoz”, igazából az is csak filler, máson dolgoznak, ami igazából még annyit se hoz, mint az eddigiek, mert jövőbeli updateken dolgoznak. És amin dolgoznak az sose jön el.

    Jó lenne tudni hogy min. Ha nem kiegészítőn, akkor csak ennyire inkompetensek.

    • nathriel01
      2013. május 29. - 18:30

      Tehát amit szeptember óta kaptunk (fractal, halloween, wintersday, egy új PvE, több PvP map és még jó pár dolog) az semmi? Te elképesztő munkaerő lehetsz, ha neked ezek semmik. Mi neked a valami? Egy kiegészítő? Ha arra vársz, lehet csalódni fogsz, van egy olyan érzésem, hogy azt még egy évig nem látunk. Sokan mondták már, ne várj félévente, évente kiegészítőt, ez nem a Guild Wars.

      • Gandarel
        2013. május 29. - 18:43

        3 pvp map ami ugyanarra épül mint az előző 3, 1 game mode van.

        PvE-n föllelhető némi törődés, de halloweent is kivették és wintersday-t is (persze kellett is), ami 9 hónap után maradt az a pár fractal map és a guild missionok.

        Lassan 1 év eltelik, most jön majd talán LFG, nemrég került be a ladder is, ami egy 3 óra alatt szerkesztett fan oldalon 10x többet árul el mint az officialon, ahol a teamek 2 hét kellett, hogy lehessen friendlistre szűrni.

        Villognak hogy kis teamek dolgoznak ezeken és tőlük ez mekkora teljesítmény.

        Ha nyíltan vállalják, hogy alig dolgozik pár ember, akkor hol a többi kb.. ok, legyen csak pl 270?

      • Sárki
        2013. május 29. - 19:48

        nem lesz még kieg, ezt tagadják. De akkor min dolghoznak? 2012-ben, így visszatekintve korrekt contenteket kaptunk. Na de 2013-ban? Februárban jöttek a guild missionök és a spirit watch, utána az első komolyabb cucc a SAB volt (azon is dolgoztak max. 8an), majd az MF és az observe mode, most pedig a sos. De ezekből alig maradt meg valami a játékban, és jóval gyengébbek, mint pl. az októberi update ~30 új achija, jóval kissebbek mint Southsun Cove és jóval alacsonyabb az újrajátszhatóságuk, mint FOTM-nak.
        2012-ben sokkal többet kaptunk az első 2 hónapban, mint decembertől májusig együttvéve, holott felvettek 300 embert akik állítólag a gw2-n dolgoznak.
        Ígérték azt is, hogy a januártól áprilisig tartó szakasz alatt kiegnyi tartalom kerül a játékba. hol vannak? Hol van a dungeon és boss rewamp, hol van az új fotm map, a home istance tuningolásának lehetősége? ígértek fűt, fát, még a kifutószériás gw1-ben is gyorsabban megkaptuk a beígért contenteket, mint itt.
        És kezd tényleg unalmas lenni, hogy a játék még mindig félkész és bugokkal teli, mintha csak 2 héttel indulás után lennénk. Pedig eltelt 9 hónap…

  14. Lillienn
    2013. május 29. - 18:28

    Légyszi valaki világosítson fel! :P :$
    Akkor most Canah jót akart, és rossz lett belőle? De végül így is úgyis megsemmisültek a papirosok nem? :D

    • nathriel01
      2013. május 29. - 18:31

      Jót akart, rossz eszközökkel. A papírosok még nem semmisültek meg, majd a lezárásnál, gondolom jövő héten.

  15. BigPi
    2013. május 29. - 20:46

    “Visszakerültek az orichalcum lelőhelyek az Obsidian Sanctumba.”

    Ez wvw-én belül hol van mert még én soha sem futottam bele?

    • Endrosz
      2013. május 30. - 09:22

      BigPi :

      “Visszakerültek az orichalcum lelőhelyek az Obsidian Sanctumba.”

      Ez wvw-én belül hol van mert még én soha sem futottam bele?

      Az ugrálós rejtvény neve az Obsidian Sanctum, bejárat Eternal Battlegroundson a 3 erődből, ami a szerverek saját “sarkának” közepén van. Szokott lenni egy node menet közben, de eldugva, félreeső helyen, egy meg a végefelé.

  16. asdfds
    2013. május 29. - 21:08

    én elégedett vagyok, nem értem mire ez a sok panasz aionoztam is annak még havidíja is volt még se kapott annyi frissítést mint gw2, 15 ezer forintos árért amit kapunk az jó szerintem és amúgy is jó a játék, nem kötelező állandóan játszani vele ha valaki unja, aki meg havidíjat akar fizetni maximum a wownál éri meg szerintem mert a többi játék nem nagyon add több tartalmat mint gw2 az az érdekes hogy majdnem az összes wowos ismerősöm is panaszkodik hogy így meg úgy egyre sivárabb a tartalom nem tudom hogy mit várnak ma de csodát ők se tudnak tenni.

    • Gandarel
      2013. május 29. - 21:22

      5 évet vártam rá és beáldoztak érte egy GW1-et, elvárnám hogy lekössön ;D

    • Sárki
      2013. május 29. - 22:13

      Bármihez fogsz, bármilyen ócska builddel letolod, gondolkodni nem kell. Na ezen kellene változttatni. Adjanak kihívást, valódi kihívást, ne 568k-s bossokat 567k-s hitekkel.

  17. gwfan21
    2013. május 29. - 21:24

    A karka queen és a ship-es achi akkor júni negyedikén lesz elérhető majd?

    • Gandarel
      2013. május 29. - 21:45

      Júni 4 vagy inkább 11, mert akkor jön a Dragon bash patch, karka event maradandó lesz, és úgyse szeretnek sokszor patchelni.

      • 2013. május 29. - 22:16

        De már vagy egy hete ez az infó van a tegnapi patch beharangozójában: “And beginning June 5, a hulking monstrosity joins the fray—without your help, it will destroy the settlers and everything they’ve built!”

        https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/may-28-2013/

        Szerintem nem változott a június 5. Vagy ha igen, akkor ottfelejtették az eredeti dátumot.

      • Gandarel
        2013. május 30. - 13:04

        Fórumon írt valamit erről az egyik dev, hogy elírták a patch notest amiért elnézést kér. Nemtudom hogy ez már az új dátum-e.

  18. gwfan21
    2013. május 30. - 09:40

    Rertez :
    Szerintem nem változott a június 5. Vagy ha igen, akkor ottfelejtették az eredeti dátumot.

    Tegnap olvastam 2 helyen is a 4.-ét ezért kérdeztem. Na mindegy, gondolom úgyis észrevesszük majd.

  19. Csador, a Troll
    2013. május 30. - 10:18

    Küldeném mindenkinek, aki szereti (aki nem, szóljon…küldöm az önjáró péklapátot) …aláfestésnek ideális :)

    Értem én, hogy borongós az idő, de muszáj magatokat frusztrálnotok/hergelnetek, hogy ki-hol-mennyit dolgozik? Melyikőtök részvényes/tulajdonos?!? Aztán jön majd az infarktus 40 évesen…
    inkább menjetek, találjatok fel egy olcsóbb energiaforrást, az instant vízport, vagy tudomisén. A vízpor egyébként stipi-stopi, azon már dolgozom :-P

    • MaDFoX
      2013. május 30. - 10:52

      “Jábaminden” – Rivers will be cried… és még az eső is zuhog.
      Egyébként tökmindegy mi történik (ha kiadják a következő patchban az ingyen vízport akár), tuti lesz valaki aki itt sír majd miatta…
      Igaz, néha kicsit már túlzás az a siratókórus ami itt megy, de meg lehet szokni vagy egész jó filtert lehet rá írni ;) :*

    • MaDFoX
      2013. május 30. - 10:54

      Ja igen! Hagyd a vízport a csudába! Fejleszd az önjáró péklapátot inkább! Tuti vevőim vannak rá!!! ;) Garantált profit!

    • Csador, a Troll
      2013. május 30. - 11:14

      Á, nem azért…az elégedetlenkedés, bocs: véleményközlés, nem lokális jelenség, hanem nemzetközi és jogszerű – nincs vele baj. De, hogy mindig ez legyen a legnagyobb probléma…qva unalmas. Filterezni nincs kedvem, inkább mindenki moderálja saját magát és vágyait :) Péklapát done…írj az ivan.szorongat@monoklimania.hu -ra egy megrendelőt, az ellenérték miatt ne aggódj, érte megyünk hamarosan, ingyen :-P

    • Csador, a Troll
    • Gandarel
      2013. május 30. - 13:07

      Elhiszem hogy unalmas, nekünk is unalmas az ami történik és ahogy lereagáljátiok.

      Aki szereti a kihívást: legközelebb próbáljatok meg belegondolni azokba, miket írunk és csak 1-et cáfoljatok meg.

      1-et. És leállunk.

      • MaDFoX
        2013. május 30. - 13:52

        Miért is kéne megcáfolni? Mi is látjuk szerintem. Pont ezért unalmas újra és újra elolvasni is…
        Ami rossz arra nem mondja senki szerintem hogy jó, de túlzás fikázni egy eseményt, mert nem olyan amilyen az elvárás.
        Világok csapjanak össze, dőljön meg a galaxis, hegyek változtassanak helyet, tengerek öntsenek ki, új sárkányok, meg sárkányoknál is epixebb valamik legyenek, új itemekkel, helyszínekkel és mittoménmégmivel minden másnap, hogy lekössön…

        Nem politizálni akarok, csak ennél jobb példám most nincs:
        Menjek ki az utcára mert az ország amiben élek, nem olyan amilyennek elvárom? Kiabáljak, verjem magam a földhöz sírva, itt a főtéren, hogy milyen szar, mert nem ilyent ígértek nekem? Tuti megváltanám a világot vele… Lehet, hogy megunnák az emberek az első hét után és csak röhögnének rajtam aztán sétálnának tovább… Hmm… Érted ugye? :)

        Az elmúlt időszak akármelyik eventjének achivementjeit általában aznap vagy másnap megcsináltam… de utána nem ide jöttem, hogy búúú ennyi volt csak és milyen unalmas és szar is volt…
        Van nagyon sok dolog amit csinálni lehet… Általában nem sikerül megcsinálni amit terveztem aznapra (igazából több hónapos csúszásaim vannak, még a dungeon master sincs meg :) ), sosincs elég idő semmire… DE!
        Ha unatkozol akkor megint ugyanott tartunk mint minden alkalommal az ilyen beszélgetések után… …miért csinálod úgy ahogy csinálod, ha nem élvezed? Ez egy játék, és mint olyan tipikusan azért van, hogy az ember jól érezze magát és kellemesen töltse az idejét. Ha nem jó, változtatni kell: játsz másokkal, máshogy, kevesebbet vagy akár más játékkal ;)
        A legnagyobb cáfolat arra, hogy rossz valami, a fikázók maguk, mert mindezek ellenére tovább játszanak, ennél jobb érv nem is kell… :D

        No offense, barátilag írom…

      • Gandarel
        2013. május 30. - 14:22

        Értelek téged is, de túl sokan tűrnek. Amíg sokan leszólják azokat akik érzik hogy nem jó az irány, addig Arenanet meg lesz elégedve.

        A gond főleg PvP részen van, már ott tartok hogy többet dungeonozok és tolok wvw-t mint PvP-t, mert senki se keres teamet tournira (pedig deso-n vagyok, de senki se akar ratinget bukni ezért csak core teammel tolja), hotjoin agyf@x, solo(yolo)joinban meg semmi értelme tournizni mert úgyis lose lesz. Ezzel ki is fújtak a lehetőségek, hogy tolhasd az egyetlen létező gamemodet.

        És igen, 9 hónap után, r40 fölött ha nem is unod meg conquestet, azért már nagyon nagyon kipróbálnál valami mást is.

        PvE-re levetítve: 9 hónap kizárólagos cof p1 után még mindig tökéletesen meg lennél elégedve, és sajnálkozva röhögnél azokon akik “sírnak össze-vissza”, pedig minden olyan jó..?

        Sőt, többet sírok itt és officialon, mint amennyit pvp-zek már, ami már Arenanet teljesítményi mélypont.. jó kiönteni a lelkem! Q_Q

        Nem akarok másik játékba menni, GW2-t akarok tolni és élvezni, mert GW1 után hinni akarok bennük és nem dobom csak úgy el, de nem könnyítik meg a dolgom ;D

      • Csador, a Troll
        2013. május 30. - 14:29

        @MF: +1

        Mondandóm lényege nem ülepedett, úgy látszik :(

        Akkor tehát rusztikusan, hátha: nem a kajabálás/véleményalkotás ténye zavar. Az, hogy belehergelitek magatokat minden piszlicsáré hülyeségbe. Mindig. Post-onként.Tíz körömmel kapaszkodtok az apróbb-nagyobb hibákba. Mert az elégedetlenség és felháborodás érzése jó (?). Így már kerek? Mondhatnám úgy is, “nagyobb bajod sose legyen!”

        Ez azonban már szellemi sík, és mint olyan, szubjektív. Néha én is
        pukkancs vagyok, na de 24 órában, vasár- és ünnepnapok nélkül?!?

        Ne álljatok le! Nem kell érv, se cáfolat! Ha ez nektek jót tesz és a kirakatfeszültség megkímél egy agyvérzéstől, nyomjátok bátran. *sigh*

      • Solefald
        2013. május 30. - 14:46

        Azért ez a hozzáállás Madfox egy nagy bs remélem te is tudod…az ember igen is tehet a jobb sorsért, ha kiáll mellette és igaza van hidd el lesznek követői, elvégre volt pár forradalom a történelem során….Persze a GW2 totál nem ilyen volumenű, na de akkor is…egy jó táptalaj, de nem használják ki, ez miatt sírunk szerintem itt és az official forumon is(de szerintem ezt már párszor páran leírtuk). Csadornak pedig tényleg igaza van és csak saját magunkat tesszük tönkre a sok idegeskedéstől stb…de hát az ember már csak egy ilyen önpusztító lény…

      • Gandarel
        2013. május 30. - 14:47

        Dehogy hergelem bele magam.. lol :D Sry ha úgy jön le. Több szmájlit kell használni, noted noted.

        1 rosszat írunk a patchről és 10-en “EL LEHET TAKARODNI MÁST TOLNI”, “Ezt kell szeretni”, “Nem értem, minden oké” – ez adja az alapot hogy megmagyarázzuk miért írjuk amit írunk.

      • MaDFoX
        2013. május 30. - 15:54

        Solefald: Hajrá, de én már csak a pálya széléről drukkolok majd, kiöregedtem (elzúgtak forradalmaim ;) ) ismerem a határaim, az eszközeim és a képességeim, nem hiszek a forradalmak sikerében.
        Note to self: Nem nézek most utána az arányoknak, de kíváncsi lennék hány sikertelen forradalomkezdeményre jut 1 sikeres. Érdekes téma, egyszer majd lehet foglalkozom vele. Csak a közelmúlt eseményeit figyelembe véve is elenyészőnek tűnik az az arány.
        Nekem elég, ha jól érzem magam és mindent összevetve, tudom jól érezni magam a GW2-vel. Az, hogy nem használják ki a lehetőségeket tényleg szar, de nem tulaja vagyok a játéknak csak használója. Nem szabhatom meg mit tegyenek vele, legfeljebb kérhetem. Ha hagyják megdögölni, akkor majd keresek mást. :) Nem okoz problémát, pillanatnyilag ez a legjobb amit ennyi pénzért kaphatok, ez -számomra- vitathatatlan.
        -Lehetne jobb? Igen. (minden lehet jobb)
        -Tehetek érte hogy jobb legyen? Igen. (ötletek okosan tálalva dev fórumon vagy akár redditen – nézik a devek, reportok, ilyesmik – itt, max beszélgetni lehet róla eredménye nem lesz)
        -Kierőszakolhatom? Talán. De a hivatalos fórumokon a “túl forradalmi” topikok hamar odalesznek (és a legfinomabb az “Answered in another topic, closed”), akkor meg hogy kövessenek? Annak meg hogy itt forradalmárkodjak/hőzöngjek, eredménye 0: kb akkora értelme van mint a zsiráfnak – szép, szép, de nem kéne…

      • 2013. május 30. - 15:56

        Rohadt Vevo…. :S

        A sírás alapja valós, de aztán már befészkeli mögé magát az egó, ott többed magával karöltve elkezdi a virtuális recskázást, folyton csak nő, de kielégítetlen marad. Mondjuk ugyan ez megy másik oldalon is, úgyhogy tökmindegy.
        fap-fap-fap… XD

      • Gandarel
        2013. május 30. - 16:07

        Necrofeel, dafuq.. just dafuq :D

      • 2013. május 30. - 16:55

        Nem készültem hivatalos magyarázattal a megnyilvánulásomra. XD
        Inkább tartsatok önismereti elemzést:
        http://lelekportal.webnode.hu/ego-lelek/
        :P

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: