Advertisements
Kezdőlap > Lore - történetek a GW világából > Élő világ a Guild Wars 2-ben: A Flame and Frost mögött

Élő világ a Guild Wars 2-ben: A Flame and Frost mögött

A héten megjelent a fenti videó a hivatalos oldalon, amelyben megtudhatunk egy kicsit a Flame Legion és a dredge motivációjáról a Flame and Frost tartalommal kapcsolatban (hogy szerencsés vagy nem erre egy videóból és nem a játékból tudomást szerezni, arra most nem térnék ki), valamint a jövőbeni tervekről is kiderül néhány dolog.

A szövetség alapja az volt, hogy a dredge remekül tudott bánni a fémmel, rengeteg eszközt, fegyvert képesek voltak elkészíteni, azonban mágiával nem rendelkeztek. A másik oldalon, a Flame Legion hatalmas mágikus tudással rendelkezett, viszont azzal, hogy a többi charr légió elszakadt tőle, elvesztette többek között az Iron Legion-t, aki a fegyvereket és eszközöket készítette neki. Így Gaheron Baelfire, a Flame Legion imperátorának kezdeményezésére elkezdett kialakulni egy szövetség. (Egy kis eszmefuttatás tőlem: a Cathedral of Flame dungeonben ugye megöljük Baelfiret, így felvetődhet a kérdés, hogy akkor most mit keres itt. Nos, ez a szövetség valószínűleg már nagyon régen megalapulhatott, hiszen például a földalatti helyszíneket is létre kellett hozni, ami látva MF dungeont nem kevés idő lehetett, tehát valószínű még Baelfire hozta létre a szövetséget, halála után pedig az nem bomlott fel. -N.)

A szövetség elkezdte létrehozni a hibrid fegyvereit, azonban hamarosan rabokra lett szükségük, akiken tesztelni tudták ezeket a fegyvereket. Ekkor támadták meg a Shiverpeaks lábánál élő charrokat és nornokat. Akiknek sikerült előlük elmenekülniük, azok Black Citadel-ben és Hoelbrak-ban leltek menedékre. Azonban voltak olyanok is, akik elfogadták a Consortium nevű kereskedelmi vállalat ajánlatát és a segítségükkel letelepedtek Southsun Cove-on.  Southsun azonban nem éppen egy paradicsom, valójában rendkívül veszélyes hely. A Consortium azonban rengeteg pénzt fektetett az ottani telepekbe, ezért mindent megtesznek azért, hogy a befektetésük megtérüljön.

A videóban szereplő két ArenaNet-es elmondta, hogy már egy évre előre eltervezték, hogy milyen történetet fogunk kapni. Megvannak a havi eseményszálak és, hogy hogyan fogják azokat összekapcsolni. A Flame and Frost után, most májusban jön a Southsun Cove-os történet, innen pedig egy másik szál vezet majd el minket a júniusi tartalomhoz.

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Advertisements
  1. 2013. május 10. - 12:36

    Ez alapján talán felgyorsul a living story? Vagy esetleg csak a karka sziget lesz rövid?

    • Gandarel
      2013. május 10. - 15:40

      Nem kötelezően 4 hónapos láncolat 1 sotry rész, de minimum 1 hónap. Valószínűleg ugyanilyen lassú lesz csak változatosabb. Mármint igazából egyetlen nagy összekapcsolódó sztori kis elemekből.

  2. Sárki
    2013. május 10. - 17:51

    Micsoda epic story! ezt a szintet én is simán megütném…

    • CoreT
      2013. május 10. - 22:14

      Micsoda epic komment! ezt a szintet én is simán megütöm…

      • 2013. május 11. - 00:40

        Micsoda epic komment az epic kommentre! ezt a szintet én is simán megütöm… (we have to go deeper)

      • 2013. május 11. - 09:32

        Micsoda epic story és micsoda epic kommentek, kár hogy mind a kettőt kiveszik! :))))

  3. 2013. május 11. - 09:51

    Én inkább örülnék hogy zajlik a living story nem csak a fikát pöckölgetném állandóan mert a flame and frost valóban nem úgy sikerült ahogy az várta 1-2 ember de én azt mondom türelem rózsát terem!:)

    • Gandarel
      2013. május 11. - 10:07

      4 hónap egy 2 hétig bentlévő dungira. Ez a türelem hamar el fog fogyni.

    • Sárki
      2013. május 11. - 11:02

      Türelmesek voltunk több mint fél évig. Itt az ideje hogy végre tartalom is jöjjön ne csak fennkölt pofázás és haszontalan gem storeos cuccok. 3-4 hónap után még okés volt hogy van pár hiányosság, még lehetett mondani hogy türelem. De 8 hónapos a játék és az alapvető hiányosságok még m indig jelen vannak, egyedül a spectator modeal kezdtek vmit. amúgy egyre nagyobb a qq fest a fórumokon. Jönnek új mmo-k, jobb lehetőségekkel kecsegtető mmo-k. Anet mit vár? hogy majd a táncos könyvek itt tartanak minket?
      az meg egyenesen szánalmas, hogy a játékban a párbeszédekből semmi nem derül ki, hanem egy ostoba fejlesztői videóból kell megtudnunk a storyt.

      • Ely
        2013. május 11. - 14:47

        Neked is ismételten leírom,a párbeszédekből én megtudtam, miről van szó, angol tudás szükséges hozzá xd
        Tök egyszerű volt, két gonosz összeáll,szegény menekülőkön segítünk,akik szétszórják a cuccukat,(még ezeknek is külön volt története,csak gondolom a legtöbben kattingatni tudnak), és a két új hőssel megmentjük a helyzetet.
        Talán pont az hogy túl egyszerű story volt ez, nem jött semmi sárkány vagy isten vagy mittomén XD

      • Sárki
        2013. május 11. - 15:17

        Mond már meg nekem hogy egy ilyen primitív storyt hogy lehet védeni? a főgonosz egy boss akit már a cofban leöltünk, nevetséges hogy ennél többre nem tellett. Pláne hogy cofba is be kellett volna rakni pár molten arcot hogy hihető legyen a dolog…
        Amúgy meg melyik párbeszédből derül ki hogy baelfire volt a főgonosz?

      • 2013. május 11. - 15:30

        Azért tegyük hozzá, hogy teljesen még véget se ér, ezek benne lehetnék az epilógusban még.

      • Sárki
        2013. május 11. - 15:47

        Akkor meg mi a halálért lövik le a storyt? :D mindenképpen idióták.

      • Ely
        2013. május 12. - 12:24

        umm,nem Baelfire a főgonosz,ha jól emlékszem a Molten alliancenek két vezetője is volt (külön) akit a dungi főbossaként leöltünk,( mágikus óriás behemót charr és mecha-robot-dredge xd a power rangersesek) Bael csak benne volt a szövetségben,vele nem is találkoztunk XD am igen,sajnos nem túl eredeti,de majd meglátjuk….

      • Gandarel
        2013. május 12. - 13:10

        Ely te nagyon nagyon nem vagy képben és még te próbálod elmondani nekünk a sztorit..? no offense

        Az csak 2 boss a dungeonban, a molten fegyvergyártás két csúcsa.

      • Ely
        2013. május 12. - 17:20

        ha ezt neked el kell mesélni, akkor gratulálok XD
        nem veszekedésképpen írtam,csak én is megpróbálom összerakni -_-
        én is csak azt tudom mondani,hogy várjuk ki mi lessz, maxx jön egy sárkány :P

      • Lillienn
        2013. május 12. - 17:28

        Nos igen, jönnek a gonosz csúnya bácsik, segítünk a csöviken, összeszedjük (epikusan!) a dolgaikat, segítünk a hősöknek (velük mondjuk színesebb) végül kezeljük a problémákat a gyökerüknél :P kb ennyi, végül meg majd jön Primodus vagy valami sárkánykoma

      • Gandarel
        2013. május 12. - 18:43

        Hivatalosan is bejelentették hogy semmi köze a living storynak a sárkányokhoz.

      • Lillienn
        2013. május 12. - 19:12

        Arról mit tudtok, hogy Roxx történetében, mikor a cellában van Rythlockkal, lehet beszélgetni a foglyokkal, és az egyik említ valami -“…majd meglátjátok!!!” (valami hasonló) fenyegetést, majd nem mond el többet róla, mikor rákérdezünk.

      • Gandarel
        2013. május 12. - 19:43

        Egyszerűen hisz abban hogy veszíteni fogunk. Ennyi.

  4. thalrador
    2013. május 11. - 12:42

    A Living Story olyan living, hogy fel kell tenni egy videót ami elmagyarázza h mi a szent szar folyt ez előző 4 hónapban?
    Da Fuq?

    • Ely
      2013. május 11. - 14:24

      umm,én figyelemmel kísértem,és nem kellett a videó, könnyen érthető a sztori, már a kezdetektől,csak először nem volt annyira érdekes,vagy egyértelmű,mi miért történt,de végül minden kiderült, MAGÁTÓL :D A refugee kísérgetéstől a dungiig minden összeállt, és folytatódik…

      • Gandarel
        2013. május 11. - 15:45

        Az alapján amiket írsz tisztán kivehető, hogy neked olyan szinten nem derült ki a dolog, hogy azt se tudod hogy valami nem derült ki :D

  5. 2013. május 11. - 13:44

    Jó ebben igazat adok hogy a gem store-ba tényleg feleslegesnek vélt dolgok vannak 1-2 skint leszámítva mert az még dob rajta valamit de a többi hát … valóban nem fogja “itt” tartani a játékosokat.

    A living story múltját tekintve háááát… tényleg rövidre sikerült, gyorsan végig lehetett játszani de ez miatt szerintem nem kell az elkövetkezendő részeket rossz színben feltüntetni!
    Higyjétek el kellemes meglepetésben lesz részünk mind wvw mind pve szinten!

    Én amit a legjobban hiányolok egy új map betétele esetleg egy új kaszt/race/pet… nem szaros spvp mapok meg megfigyelő mód. De ez az én egyedi véleményen (rühellem a pvpt) lehet csak ezért vagyok róla negatív véleménnyel.

    Mellesleg mintha olvastam volna egy másik postnál hogy Crystal Desert még a nyár folyamán befog kerülni a játékba! Kitudja…

    • 2013. május 11. - 14:07

      Ilyet nem olvashattál. Elona jellegű PvP mapról láthattál a kódokban elrejtett képet, de ennyi.

    • Gandarel
      2013. május 11. - 15:48

      ÚIRSTENÚRISTEN háromnegyed év utána egyszer végre a pvp-vel is törődtek egy nagyon minimálisat és beraktak egy régóta várt alapfunkciót ami még mindig nagyon nem olyan mint amilyennek szeretnék a playerek. Tényleg, fujj rohadt mocskos pvpsek elveszik az erőforrást pve elől…

    • Sárki
      2013. május 11. - 15:55

      Mondok egy titkot: ez a játék pvp-seknek készült.

      • Prana
        2013. május 11. - 17:38

        Mondok egy titkot, az a GW1 volt. Ez itt és most a casual tömegeknek készül.

      • 2013. május 11. - 18:25

        Mondok egy titkot: szerintem az ArenaNet és az NCSoft dönti el, hogy kiknek készítik, jó? :P

      • Sárki
        2013. május 11. - 19:01

        Mondok 1 titkot: anet képtelen kiszolgálni a célközönséget.

      • 2013. május 12. - 11:01

        Komolyan kíváncsi vagyok, hogy mi tart téged a GW2-ben akkor.

      • Gandarel
        2013. május 12. - 12:40

        Az ami a playerek 60%-át. GW1 folytatása :D

      • 2013. május 12. - 14:11

        De az elmúlt 8 hónap alatt igazán rájöhettek volna, hogy ez a játék egyszerűen nem méltó a GW folytatása címre. Helyileg ugyanott játszódik, ez jó dolog. A történet viszont valami oltári pocsék GW-hoz képest. Personal Story is csak addig érdekes, amíg a faji, illetve rend történeteket csinálod. Utána egy rakás cliché összedobva, lapos történettel (bugokkal fűszerezve). A story dungeonök nagy része is ilyen, máig él bennem a TA story mode szörnyűsége, pedig csak egyszer voltam, és már nagyon rég. Semmi történet nincs benne, egy ZS kategóriás perui szappanopera élvezetesebb.
        De ezeken túl tudtam lépni, nem csinálok Personal Storyt, a dungeonöket sem erőltetem.
        Az event rendszer jól ki van találva, csak kár, hogy egy pár event olyan hamar újraindul. Érthető, hogy miért, hogy minél több játékos megcsinálhassa, csak amikor a környéken bohóckodunk egy páran, és fél órán belül már nem tudom hányadjára védjük meg a Warden falut a Hylekektől, kezdi hitelét veszteni.
        Ami a legnagyszerűbb a játékban számomra, az a combat rendszere, számos más játékban, amikkel béta után, illetve az éles indulás után GW2 mellett játszottam reflexszerűen dodge-oltam volna, ha tudtam volna (ki is kellett kapcsolnom bármilyen V-re állított funkciót). Továbbá nekem nagyon bejönnek a Jumping Puzzle-k, mini dungeonök, még ha már századjára is csinálom meg.
        Ott van még a WvW, ami tud nagyon jó lenni, ez csak az embereken múlik (talán sajnos?). Bár most egy három hónapos időtartamban nem játszottam, mert egyszerűen túl sok kretén játszik Pikenen, pár napja elkezdtem újra játszani ott is (kretének még mindig vannak, el is tudják venni a kedvet rendesen).
        Még mindig nem tudom felfogni, hogy mire fel a sok nyavajgás (nem csak ti, mindenki). Az __építő jellegű kritikának__ látnám értelmét, de ugye nem itt. Én mondjuk azt is feladtam (bug reportolást egészen pontosan) január környékén, látva, hogy a 20-nál többször reportolt bugos eventeket béták/szept-okt. óta nem javítják.
        Ha nincs semmi, amivel le tudnák foglalni magukat a játékban, miért játszanak vele? Van sok más játék, és mint sokan írták már, nincs előfizetés, megvár a játék.
        Azt látom, hogy sokan görcsösen ragaszkodnak a GW1-hez, pedig nyilvánvaló, hogy ez nem az. Miért olyan nehéz ezt felfogni? Ideje lenne már, hogy önálló játékként tekintsenek rá…
        Bocsi a hosszúért.

      • Sárki
        2013. május 12. - 13:55

        Tudom hogy mire képesek a srácok, ennyi. Ja és pve-s vagyok :D de már gw1-ben is megmosolyogtam hogy pvp orientáltnak hívták a játékot a tengernyi pve contenttel és sekélyes pvp patch minőséggel :D

      • Gandarel
        2013. május 12. - 15:39

        Én telenyomtam Arenanet fórumot építőjellegű kritikákkal és rengeteg ötlettel, de megvan a saját elképzelésük és kicsit se érdekli őket más, mert akkor változtatniuk kéne a terveiken… nem vagyok Royal hogy hallgassanak is rám.

  6. Endrosz
    2013. május 12. - 00:06

    Sárki :
    Mondok 1 titkot: anet képtelen kiszolgálni a célközönséget.

    Amennyiben tényleg így van, mivel a piac szabályoz (van bőven választék az MMO piacon, és nincs sem kartell, sem monopolhelyzet, sem állami beavatkozás, stb.), a Guild Wars 2 a feledés homályába merül majd, az ArenaNet pedig csődbe megy. Így megy ez.

    • Sárki
      2013. május 12. - 14:01

      áhh, pvp-ben gyengék de pveben viszonylag jók és csak jobb lesz a játék idővel 8remélhetőleg). Oké, a pvp-seket nehezen tudják kiszolgálni de a pve-seket szvsz évekig itt lehet tartani, persze ahhoz jobb minőségű munkát kell végezniük mint amit eddig idén végeztek. Akkor lesz gond, ha az egész év arról szól majd, hogy pocsék content+kismillió haszontalan szutyok a gemstoreba. ha mindkét tábor megunja a játékot akkor tényleg cseszhetik.

      • 2013. május 12. - 14:18

        Majdnem a fél év elment már… szerintem még nem fájt eléggé a bankszámlájuknak, hogy tanuljanak belőle. És ráadásul szerintem rengeteg játékos vásárol a gemstore-ból (valódi zsozsóból vásárolt gemmel is). Ezt onnan gondolom, hogy tuti nem jönne ki minden haszontalan sz.r, ha nem látnák, hogy viszik, mint a cukrot.

      • kindzsal
        2013. május 12. - 18:20

        Howellq: Vagy azert mert nem jon be eleg zsozso nincs mibol erdemben fejleszteni ezert csak maszatoljak a szart.

        Inkabb az az erdekes, hogy honapokkal ezelott jottek az igeretek a nagy kiegeszitonyi pecsekre/hatalmas update-ekre/ stb. es lassuk be igazabol sehol semmi olyan amit mas MMO-ban ne tennenek, ha szeretnek, hogy jatszanak a jatekukkal. Nincs bejelentve uj kieg, igazabol tenyleg nagyon tescosan fejlesztik a jatekot.

  7. 2013. május 12. - 19:35

    kindzsal :
    Howellq: Vagy azert mert nem jon be eleg zsozso nincs mibol erdemben fejleszteni ezert csak maszatoljak a szart.

    Azt kétlem, hogy nincs pénz fejlesztésre. Számoljunk kicsit:
    Tételezzük fel, hogy idén egyetlen példányt sem adtak el, és ne számoljunk a prepurchase példányokkal, csak az utolsó ismert audit adataival, ami 2012-ben négy hónap alatt négymillió feletti eladott példányt jelentett, ha jól emlékszem. Szerintem adózás után reálisan 10 USD-t kaphat az ArenaNet példányonként az NCSofttól, ami 40 millió USD feletti összeget eredményez, nem számolva a Gem Store eladásokkal és a megjelenés előtt eladott példányokkal. Számoljunk ezzel a 40 millióval, mert valószínűleg nagyságrendileg ekkora lehet a 2013-as büdzséjük! Ennek akár a duplája is lehetne, de ha az NCSoft szűkmarkú, akkor a fele is akár.

    Januárig a cég alkalmazottainak száma kb. 100-ról 300 fölé nőtt, ha igaz amit a dev hozzászólásokban januárban olvastam. (Valaki sírt hogy 100 emberrel hogy fogják elkészíteni az új tartalmakat a kiegészítővel, amire valamelyik fejes beszólt, hogy már rég nem 100-an, hanem 300 fölött vannak.) 40 millió osztva 12-vel, az osztva 300-zal, 11k USD fölött van. Tehát számításom szerint 2013-ban 300 alkalmazottal fejenként havi 11k átlaggal tudják biztosítani a cég működését, amiből lejön még az összes rezsiköltség. (Iroda, szerverek, sávszélesség, céges infrastruktúra, stb.) Biztos sokan heti 1k-t keresnek, mások meg megkapják hetente az 5k USD-t is, fene tudja, hogy oszlik ez el a rezsi levonása után, de nem olyan kevés pénz ez, és minden bizonnyal többen kapnak átlagos fizetést, mint átlagon felülit.

    Szóval szerintem a “nincs pénz fejlesztésre” elmélet alaptalan, főleg azért mert a Gem Store-ból és az idei eladásokból minden bizonnyal még ömlik a pénz. Elég sok jel utal arra, hogy jelentősen átstrukturálták a céget az elmúlt hónapokban, ami érthető, ha tényleg kb. háromszorosára növelték a létszámot.. Remélem, hogy ez hosszútávon számunkra is láthatóan eredményes lesz, mert jelenleg szervezési és kommunikációs hibák sokaságát láthatjuk, de az elmúlt hónapok munkájának eredményét még nem. Kérdés, hogy mit csinálnak az átszervezett új csapatok, és mit csináltak az elmúlt két hónapban. Ez legkorábban kb. két hónap múlva derülhet ki szerintem, de kérdés hogy várnak-e az őszre, vagy már nyáron abbahagyják a maszatolást. Nyáron nem szokás kiadni semmi komoly játékot, tartalmat, de ugye a launch is augusztus végére lett előretolva.

    • kindzsal
      2013. május 12. - 20:57

      Jo felolem, nincs kedvem szamolgatni. Mar csak azert sem mert sem a fizetesekkel sem a szerver koltsegekkel nem vagyok tisztaban. Gemstore eladasokrol nem hallottam/lattam semmit se, meg amugy is annyira szava hihetoek szamomra, hogy kb az is ferdites amit kerdeznek.
      4 millat szerintem nem adtak el ebbol a jatekbol, de erre sincs igazabol hiteles forrasom de legyen igazad. A te szinezetedben akkor viszont konkretan pofan szarnak lassan 4 honapja, hogy nem tortenik semmi erdemleges (mondom az alap fejleszteseken kivul).

      Az meg hogy mindig varni 2 honapot majd kiderul mi lesz…ez megy kb december ota. Na en ezt untam meg. Meg ugye a mindig nagy content pecsek…

      Nah nem is akarok frocsogni vagy ilyesmi, mindossze azt akartam irni, hogy barmi is az igazsag nem szimpi nekem akar neked akar howelnek akar neked van igazad.

      • 2013. május 12. - 22:11

        Visszaolvastam, “over 3 million copies sold since launch”, nem 4 millió, elnézést. Ebben nincs prepurchase, amit kb. félmillióra saccoltak megjelenés előtt. Ha ez mégsem igaz, akkor azt a részvényesek elég gyorsan megtudják, és bezárhat a bolt. Az ilyen árfolyam-befolyásoló információkat elég alapos és szigorú hatósági felügyelet mellett lehet csak nyilvánosságra hozni. Egyébként hihető a szám, ha a nap bármelyik pillanatában megnézed a játékosszámot, de nem azt, hogy csúcsidőben “very high” és “full” szervereket jelenít meg a szerverlistázó, hanem hogy mondjuk EU szerveren random elmész bárhova a világban és mindig mindenhol látsz játékosokat még hajnali 5-kor is. WvW-re PS-en általában délelőtt 10 és éjjel 1 között negyed órától másfél óráig tart nekem a queue, pedig nem is high-pop szerver. A WvW patch óta elég ritkán tudok instant bemenni. Szóval lehet ott zsé rendesen, nem kell őket félteni. Az is jelzi ezt, hogy lassan nem lesz nyugaton MMO-játékos, aki ne vette volna meg a GW2-t. (Az más kérdés, hogy valaki megvette vagy megkapta az ünnepekre, de be sem logolt még. Ismerek ilyen embert, legalább egyet. :) ) Persze maradt még bőven potenciális vásárló. Szerintem az sem volt kamu, hogy az elején két hét után leállították a digitális eladásokat, olyan gyorsan vették. Azt úgy kétmillió példány alatt nem tehették volna meg, különben a koreaiak elvágták volna a torkukat.

        Valamikor a válság előtt olvasgattam statisztikákat, miszerint a F2P MMO-k havi bevétele felhasználónként 4 USD fölött volt. Akkoriban kezdett el mindenki MMO-t meg böngészős játékot fejleszteni, mert kiderült hogy több pénzt hoznak, mint a legtöbb havidíjas játék. A Gem Store bevétele szerintem brutális lehet. A Planetside 2-ben a Sony is dagadtra keresi magát a drága unlockokkal. Ott beszámoltak olyanokról a “celebek”, hogy a guildjükben (vagy miben) egy csomó USA játékos van, akik már dollárezreket költöttek a játékra, pedig mostanában meggondolják az emberek, hogy mire költik a pénzüket.

      • Solefald
        2013. május 13. - 00:36

        Very High pop szerveren nyomom, a low lvl zónákban még csak-csak van egykét ember, de a mid zónákban senki sincs….altot sincs sok kedve az embernek így húzni, szeptember még baromi jó volt, de mára már mindenki csak LA-ban dekkol meg cof p1-ben.

      • kindzsal
        2013. május 13. - 07:26

        Rertez: oszinten mondom legyen igazad. Valojaban ha a Metin 2 fele fostalicska szaroknak van fizeto bazisa, ennek miert ne lehetne legalabb annyi. Azert egy MMO-nal nem csak az szamit mennyien vettek meg (ugye a fentebb sorolt tetelek miatt mint szerver stb), hanem mennyien hajlandoak invesztalni jatekoskent a termekedbe. Az a baj mig mondjuk egy Blizzardnal, amit ugye mindketten olvastunk negyedevenkent jon ki egy mutato a valtozasokrol (meg ha neha az Pass miatt csaloka is), bevetelekrol itt valamiert nincs semmifele info csak elejtett fel szavak. A digitalis vasarlasokra meg 1 aprosag csak a napi trollkodasom meglegyen:P Az uj simsnel kepzeld szinten leallitottak, de nem mert olyan sikeres volt, hanem nem birtak a szerverek:P

        Mondjuk ova intenelek ilyen szamolgatasoktol, mivel csak magyaroszagi viszonyokat nezve, is egy egyszerubb rendszergazda is igen szeles palettan keres, ha a vilagot nezzuk akkor meg szelesebben. + a szerver fentartasi koltsegek is valtozoak. Lehet USA-ban orankent 6 dollarert EUban meg 6 Euro-ert tartjak fenn es maris nem ugyanannyi. Szoval aranyosak a szamolgatasaid, de lasd be marha “eros” becslesek.

        Solefald: Amig jatszottam nekem is igy tunt. Azokon a helyeken ahol volt valami World boss ott tobzodtak az emberek es amig vartak a bosssra, addig fel ala rohangaltak, de ahol nem volt ilyesmi ott 2-3 ember lezengett maponkent.

  8. 2013. május 13. - 08:18

    Én leszarom, hogy milyen bevételek és milyen eladások voltak. Számolgatásnak semmi értelme. Egy majdnem csődbe ment kiadó szerinted a bevételek hányad részt szippantotta/szippantja le és mennyit ad fejlesztésre? A játék jelenét és jövőjét az én kis guildem hűen tükrözi. kb. 35 fős csapat lenne elvileg. Hónapokkal ezelőtt este 8tól éjfélig minden hétköznap dungeonök mentek minden órában indult egy. Szombaton valami guildesemény, amint 15-20 fő vett részt, közös wvw, guild-spvp móka, guild mission. Páran spvp-t is nyomtuk, de meguntuk. Mostanra elértük azt az állapotot, hogy örülünk, ha összejön 5 ember egy dungeonre, hétvégi eseményt már nem szervezek max, valami bugos guild mission-t csinálunk ha összejövünk rá. Nemrég indult az Neverwinter online, ami szinte elvitte a klánt a játékból. Van aki már vissza sem néz és vannak, akik csak benéznek és mivel látják a pangást lépnek is ki. Nincs semmi amiért játszanának az emberek. A dungeonök unalmasak, izgalmat csak a bugok jelentik. A spectator mód okozta szaral, hogy belépsz egy quick joinra és berak nézőnek azt érték el, hogy a birka tournamentre jön zergelni, mert az tuti, hogy behívja. Kérdem én, ki a szart érdekel, hogy más mit csinál egy spvp meccsen? Szörnyülködöm eleget játék közben is a hülyéken, nincs szükségem ehhez spectator módra. Na a hétfői hőzöngésem megint megvolt. :)

    • ruzsi
      2013. május 13. - 08:21

      A lényeg: fogynak az emberek és alig van utánpótlás. Ha egy Elder scrolls online most beindulna a GW2nek harangoznának.

      • Shantey
        2013. május 13. - 10:06

        A spectator módhoz csak annyit, hogy ha nem a ki szem ikonra kattintasz, hanem csapatot választasz avagy a kockára kattintva random a program teszi helyetted, akkor nem csak nézelődsz.

      • 2013. május 13. - 14:23

        Hát öhm na… A TESO elég fostalicska, kb mindenben gyengébb, mint a GW2. Szóval nem igazán fenyeget bármit is.

      • 2013. május 13. - 16:07

        Még ki sem jött, esetleg benne voltál abban a szűk körben, akik betázták a tengeren túl, mi a baj vele? Hidd el, hogy azoknak, akiknek már nem ad túl sok újat a GW2, egy jó ok lenne a váltásra, még akkor is, ha gyengébb.

  9. Mia
    2013. május 13. - 08:54

    lehet én vagyok “szerencsés”, de bármelyik map-re megyek bőven akad játszótárs :D

    aki meg nem játszik GW2-vel az minek fikázza?

    • kindzsal
      2013. május 13. - 11:47

      Nem tudom ram gondoltal-e, de attol meg velemenyem lehet a jatek osszkeperol. Nem kasztokat vagy mely rendszerbeli valtoztatasokat kerdojeleztem meg, pusztan alapveto dolgokat amit mas jatekban is megkerdojeleznek, illetve valaszt varva feltennek.

      • Mia
        2013. május 13. - 12:31

        naná, hogy rád gondoltam:)
        nem az a baj, hogy fikázol, hanem az, hogy túl sokszor:) nah mindegy..

      • kindzsal
        2013. május 13. - 12:57

        Hat nem is tudom, az elmult talan 2 honapban meg csak nem is irtam. Amit meg irtam az az, hogy most sem kozvetlen a jatekot fikaztam hanem annak fejlesztoit. Volt itt egy Howelles hozaszolas mindossze arra reagaltam amire reagalt Rertez es igy tovabb. Azert az erdekes, hogy mas idetevedt “hivatalos fikageppel” nem osztottad meg eme mennyei aggodalmad, bizonyosan ralephettem valami tyukszemedre. No sok sikert.

      • Mia
        2013. május 13. - 13:34

        a többi rinyagép is idegesítő hidd el:) de te csakugyan ráléptél a tyúkszemere…(már nem vészes frankón gyógyul :P)

      • kindzsal
        2013. május 13. - 13:44

        Nos az szarugy. Annyit a vedelmemben, hogy en megfogadtam a tanacsot es ugy tettem mint a festek. Tovabbra is figyelemmel kiserem a jatek fejlodeset/nem fejlodeset, mert nem volt olcso es meg lehet belole jo jatek, de jelenleg szerintem nem kepviseli egy minosegi MMO sajatossagait. En valoban azokat irigylem a legjobban akik megtalaltak a szorakozasukat, es bar en is kozejuk tartozhatnek. No reszemrol akkor lezarva, most mar ott van Sarki vagy 10 masik az o fuluket tessek rancigalni.

      • Mia
        2013. május 13. - 13:48

        Ok vettem :D

      • Sárki
        2013. május 13. - 17:44

        Csakhogy én még játszok is és nem nagyon lehet belekötni az érveimbe mert igazak és erre láthatóan egyre többen rájönnek. Egész egyszerűen az a cél hogy minden tetves fórum tele legyen spammelve QQval és akkor talán az elefántcsont toronyban ülő pénzéhes bunkók is rájönnek hogy vagy emelik a színvonalat vagy 1 év és bezárhatják a boltot. Sokkal több pénzt kereshetnének, fel nem foghatom hogy miért ilyen rossz a stratégiájuk. Tönkreteszik a játékunkat és tönkreteszik a saját nívójukat. Ha a gw2 ilyen gyorsan megbukik, egyéb más anetes játékokat sem fognak venni mert nívótlannak fogják tartani. Szvsz max. akkor megmagyarázható ez a buta stratégia ha a gw2 tönkretétele a céljuk vmilyen nagyobb project érdekében.

      • Shantey
        2013. május 13. - 17:54

        Wildstar is ncsoft termék, lehet annak megjelenése miatt ültetik le nagyon a dolgokat. Vagy a fene tudja. Jobb ötletem nincs.

      • kindzsal
        2013. május 13. - 18:24

        Hat az a wildstar mekkora egy fostaliga egy jatek. Neztem rola videokat es nem ertem mi benne a plane. Vizozon elotti grafika (ami meg nem is lenne baj) de konyorgom nekem ugrassal meg sprintel probaljak meg eladni a jatekot. Olyan az egesz mintha valami 2000 elotti TPS jatekot latnek. Gondolom majd a belbecs lesz olyan amilyennek lennie kell, de egyelore azt mondom az a jatek egy kalap fosnak tunik, legalabbis nekem.

  10. 2013. május 13. - 09:44

    kindzsal :
    Azokon a helyeken ahol volt valami World boss ott tobzodtak az emberek es amig vartak a bosssra, addig fel ala rohangaltak, de ahol nem volt ilyesmi ott 2-3 ember lezengett maponkent.

    Hasonló tapasztalat, ha nem megyek jóval előbb oda egy ilyen eseményre, a karakter áll a WP-n, a többi emberrel együtt csak a fegyvere látszik max és néhány perc után esetleg el is tudsz indulni. Miután lenyomtad a bosst kezdenek szállingózni a hangok amik jókora késéssel érkeznek.

    • Sárki
      2013. május 13. - 17:46

      Menni tudsz csak a kamera marad a helyén. múltkor úgy toltam le teqet hogy a kamera a wp-n volt még a chest megjelenésekor is xD vicc hogy 2013-ban ez a szint…

  11. 2013. május 13. - 11:08

    Egy keményebb boss “fájtnál” rámarnak 50-en (HA nem többen) nem is csodálkozom hogy ilyen problémák felmerülnek. Egyébként én is tapasztaltam ezt pedig nincs szar gépem ezzel egyenlőre szerintem ők sem fognak semmit kezdeni. Ja és a május 14. patch nem fogja tartalmazni a culling kikapcsolást pve éterben úgy mint például wvw. Bár szerintem az csak negatív hatással lenne eme problémára!

    • 2013. május 13. - 11:36

      Holnap a culling még nem lesz kikapcsolva pve-ben a wvw mintájára. Elkapkodták a bejelentést és ki is szedték a listából szinte aznap.

      • 2013. május 13. - 15:08

        Ő is ezt írta :D

      • 2013. május 13. - 18:53

        Basszus, tényleg ugyanazt írtad. Elaludtam vagy összeolvastam két commentet, nem tudom. Elnézést! XD

  12. 2013. május 13. - 12:51

    Nem akarok személyeskedni, de Sárki, komolyan, ha ennyire szar akkor minek játszol még?

    Pláne GW1 óta, ha az is szar volt, akkor ezt minek vetted meg?

    • Sárki
      2013. május 13. - 17:48

      gw1 kiváló game volt (eotn után belekakkantottak, onnantól gáz volt) és éppen emiatt maradok. zseniális fejlesztőkről beszélünk, zseniális ötletekkel, melyet azonban vmiért bénán valósítanak meg. Hiszem hogy ha rendbe kapják magukat, min. egy évtizedig népszerű lesz a játék. Amúgy meg nem játszok olyan sokat, 793 órám van össz. a játékban :D

      • 2013. május 13. - 22:39

        Ha összekapják magukat, első és legfontosabb, hogy valami gyikot szedjenek elő valahonnan, mondjuk elutazhatnánk Canthára, és visszahozhatnák a Ritualistot, azért felajánlanám az elsőszülöttemet… :D

  13. Shantey
    2013. május 13. - 14:33

    Zanzárd :
    Hát öhm na… A TESO elég fostalicska, kb mindenben gyengébb, mint a GW2. Szóval nem igazán fenyeget bármit is.

    A látottak alapján ezzel egyet kell hogy értsek.

    • kindzsal
      2013. május 13. - 14:39

      Temetni nem temetnem, de semmi meggyozo eddig. A zenimaxnak nincs meg MMO tapasztalata amennyire en tudom, es lasd ott volt a Bioware is barmennyire is hozta a szorakoztat jatekokat, az MMO reszbe nekik is vegul beletort a bicskajuk. Persze mostanra az SW:TOR kellokeppen kiforott es szorakoztato jatek lett, remelem a zenimax nem koveti el a bioware hibait.

      Amugy meg orulni kell, lehet neked nem, de mas embernek pont megfelelo alternativat jelent majd ez a jatek, mint sok embernek a WoW utan a GW2 (talan a GW2re is osztonzoen hat majd a TESO megjelenese, mint a WoWra a gw2, ugyanis abba mar majdnem havonta lapatoljak a tartalmat).

      Tovabbra is kerdem, hol maradnak a sci-fi MMO-k? Nem hiszem el hogy rajtam kivul nem unja meg senki a tucatszamra megjeleno idiotabnal idiotabb fantasy szarokat:P

      • Gandarel
        2013. május 13. - 15:25

        Sci-fi MMO-val a változatosság lenne a gond szerintem kasztok terén. Mágia és közelharc nincs, maradnak a távolsági fegyverek, abból meg nem, lehet olyan sokfélét kihozni (szerintem).

      • kindzsal
        2013. május 13. - 15:46

        SW:TOR? Ez butasag siman megoldhato lenne, mint pl. a nyomorult fantasykban. csak acel kard helyett viborpenge ij helyett puska. Sci-fi meg onmagaban nagyobb valtozatossagot tartogat mint egy fantasy, gondolok itt a regi star gate sorozatra. Ha lattad oket tudod, mennyi mindent elbir egy Sci-fi. Lehet elvadul barbar tajakat es nagy ipari varosokat is felvonultatni. Szoval sehogy nem tudok veled egyeterteni. Magia miert ne lehetne? WH40K? Ne legyel ennyire kishitu:P

      • Zanzárd
        2013. május 13. - 16:04

        Destiny

      • Shantey
        2013. május 13. - 16:12

        Defiance? Meg valamennyire a Secret World is ezen a vonalon mozgott.

      • kindzsal
        2013. május 13. - 16:24

        A defiance inkabb shooter MMO-CooP elgondolasokkal. A secret world meg a legnagyobb fajdalmaim egyike. Ilyen szinten elbaltazni egy marha jo otletet. Amit a Funcom tett, illetve nem tett azzal a jatekkal komolyan kutyakkal tepetnem szet oket:D

        SZoval nagy kaliberu MMO-ra gondolok, nem valami F2P probalkozasra mert abbol biztos van sok. Minosegi kellene.

      • Zanzárd
        2013. május 13. - 16:44

        Destiny nagy lesz, de látom az fps nem játszik :D Viszont ebbe van mágia (so much win xD).

      • kindzsal
        2013. május 13. - 16:46

        Ez az Halo-s sracok altal keszitett jatek ugye? No majd meglatjuk en bizom benne.

      • Zanzárd
        2013. május 13. - 17:35

        Jaja, nekem nagyon bejön már a képi világa is. Ha kitalálnak valami elfogadható történetet és jó lesz a harc akkor must buy.

      • sothor
        2013. május 13. - 17:42

        Wildstar is coming! Üdítő színfoltnak ígérkezik, számomra legalábbis.

      • 2013. május 13. - 18:35

        Azt azért remélem tudjátok hogy a Destiny csak konzolokra jön.

      • 2013. május 13. - 21:55

        Konzolon kezdenek, mert PS4-es kezdő cím és ez üzleti szempontból mindkét cégnek kedvez, de jönnek majd PC-re is, mint ahogy a Halók is, csak jó sokat kell majd várni.

        A Defiance az milyen? Érdemes megvenni? Az én lelkivilágomnak is jólesne egy jó scifi mmo, ami lehetőleg FPS vagy TPS nézetet preferál! :)

      • 2013. május 14. - 01:57

        Hát Defiance max a sorozatban érdekes de egyre laposabb sajnos ott is.. :C
        MMO-ként elég gyengécske sajnos… :C
        http://index.hu/tech/2013/04/21/benne_leszek_a_teveben

      • chuckygwzik
        2013. május 14. - 05:39

        Ami igaz az igaz nem egy Gw2, de a cikk írója nem sokat játszhatott a játékkal és elég durván lehúzta. Simán játszható game gw2 mellett de ha abba is 2000 órát be akarsz gyorsan ölni lehet nem fogsz tudni.

        Piszok mód tetszik
        – a karakter fejlesztés, nincsenek kasztok, hanem van 4 spec képesség ami köré fejlődsz, ebből választasz egyet de idővel és sok játékkal mind a 4et elérheted és minden képességet elérhetsz kimaxolhatsz.
        – Az hogy nincs home szerver és nincsenek szerverek csak vagy te a játék és a többiek és ha a többiekkel akarsz játszani csak rájuk teleportálsz vagy kapcsolódol a phase-ükhöz.
        – Az acsiknak van értelme mert a játék szerves része az EGO ratingek alapján éred el a tartalmakat fejlesztheted a karaktered erősebb fegyók stb. Rewardnak sok sok jó dolog, pl ruhák autók, motorok stb. Kicsit színesebbek is a célok mint pl a gw2-ben.
        – A járgányok és a kézbe vett fegyvert használva a fegyver típus fejlődik pl SMG, vagy rocket lunsher, van jópár fegyver fajta. Azon belül a fegyver az is fejlődik na és rengeteg upgrade-elési lehetőség van.
        – Az insták élvezetesek és hát, hogy nincs taktik? :) Csak annyit mondok a revive acsi könnyen összejön mert a többi játékos is azt hiszi csak lőni kell :) Csak hát a gond az, hogy nem mindenki tudja hová és mikor :)

        Ami nem tetszik benne vagy picit zavar:
        – Egysíkúbb annál, hogy 15 órát egy huzamban toljam.
        – Az ugrás az nevetséges.
        – A végtelen dodge, kicsit op
        – A rengeteg minijátéknak az acsikon kívül semmi haszna

        Én nem bántam meg, hogy megvettem. Egy single playerhez képest időben többet nyújt szóval az ár/játékidő arány jó, de nem tudnék annyit játszani órában ezzel mint a gw2-vel jelen állás szerint.

      • kindzsal
        2013. május 14. - 08:06

        Madfox: Amennyire tudom az index a gw2ot sem emelte epikusi magassagokba. A defiance meg jopofa jatek, de tudni kell a helyen kezelni, leven egy shooter. En sem banom hogy megvettem, benne van egy laza 100 oram es mivel ugye itt sincs havidij, ezt is barmikor elovehetem.

        Meg annyi, johy az acsiknak van ertelme, hogy odabaszos outfiteket lehet belole kiszedni.

      • 2013. május 14. - 10:35

        Ó nem akartam én bántani a Defi-t. De attól hogy együtt lövöldözöl valakikkel néha instában, még nem lesz MMO.
        Biztos nagyon szórakoztató meg minden, ha megmarad és a sorozaton is tuningolnak végre kicsit akkor meglehet meg is veszem, de jobban szeretem ha a bank tetején táncolhatok 20 másik idiótával… ;) Így ez inkább kb Borderlands 2 feeling (és az is jó)

      • kindzsal
        2013. május 14. - 11:56

        Na ezt pontosan jol latod. Ez egy borderlands vegulis csak nem 3 masikkal, hanem 3000 masikkal. Ezert is irtam mashol, hogy a jatek egy borderlands es egy Rift/GW2 comboja. Eventrendszer stb van benne coop mapok (insta/dungi kinek mi tetszik) van benne PvP a szokasos fps/tps megoldasokkal (DM/TDM stb). Egy jo szorakozas tobb nem MMO-nak meg nem mondanam.a defi-t.

      • 2013. május 14. - 13:13

        Nekem is megvan a Defiance. Steam elővásárlással jó vétel volt az extra járművek, skin, fegyver, meg mit tudom én milyen egyéb extrák miatt is. Ja, és kaptam hozzá Riftet kiegészítővel és egy hónap játékidővel. Pont akkor született a lányom, amikor megjelent, szóval nem tudtam még sokat játszani vele, de bétáztam, sőt több órán keresztül stream-eltük is a bétát, ami jó időtöltés volt. Majd még játszom vele, ha több időm lesz.

        Ami viszont nem tetszett, és sürgősen javítani kell, ha még nem tették meg:
        – A chat gyakorlatilag használhatatlan volt, ezért nem is használta senki. Egy MMO-ban nincs whisper, nincs say, a barátaimmal csak party chatben lehetett beszélgetni, ha nem voltak TS-en? Van party, map és guild chat, aztán annyi?
        – PC-re nincs külön menürendszer, csak a kontrollerre készített fos, ami PC-n baromi nehezen használható. (Ez a legnagyobb hibája szerintem.) Pl. a salvage matrixban duplaklikk egy tárgyra valahol a listában, aztán középen a képernyőn feljön egy warning OK gombbal, hogy fogadjam el a műveletet. Odaviszem az egeret, rákattintok. Borzalmasan körülményes a menühasználat, és látszik, hogy kontrollerre készült, amivel ugye nincs pointer, de PC-n egérrel meg van. Egy sima inventory is indokolatlanul teljes képernyőn jön be, minden egyéb hasznos információt és eseményt kitakarva. Szóval ez így nagyon béna sajnos. :S
        – Az ellenfelek többnyire (vagy mind) nagyon ostobák. Nagyon…
        – A párbeszédekben következetlenül néha van káromkodás, máskor meg úgy beszélnek a szereplők, mintha kisgyerekeknek készült volna a dialógus. Kényelmetlenül éreztem magam, amikor a mondatonként felvett béna voice-over túljátszott, 80-as években látott GI Joe rajzfilmeket megszégyenítő részeket tartalmazott. Most akkor kinek szól ez a játék?

        A többi tetszett, és biztosan játszom még vele. A fenti hibákon is túlteszi magát az ember, de bosszantóak az alapvető hiányosságok. Egyelőre pár óra (kb. 30-40) játék után nem volt olyan, hogy “de visszamennék megint kicsit lövöldözni”. Nem árt, ha az embernek van pár haverja a játékban, mert ott in-game új társakat találni annyira körülményes, hogy szinte lehetetlen. Hiába futkározik körülöttem több száz játékos, szinte lehetetlen felvenni velük a kapcsolatot. Szerintem Kindzsal is ezért mondja, hogy nem MMO. Hiába massively multiplayer játék, mert nagyon is az, de egyedül érzed magad benne, ha nem gondoskodsz saját társaságról. Kár…

      • kindzsal
        2013. május 14. - 13:25

        Gyere leszek a baratod:D Majd nagy boldogsagban szapulunk minden letezo popularisabb MMO-t.

        Igen ez teny, hogy szinte semmi social nincs benne. En bizom bennuk, hogy majd ahogy a Riftnel is itt is szepen hozza a Trion amit kell. es az is teny, ha csak single lovoldekent nezem, azert az a 40-60 ora is eleg korrekt jatekido. Egy Gw2 nyomaba viszont biztos, hogy nem er sot semmilyen korektebbnek mondhato MMO-eba.

      • 2013. május 14. - 21:20

        Ejha, kösz az infót mindenkinek. Összegzem a látottakat és döntök! :)

  14. 2013. május 13. - 15:15

    Nos, most én is szüneteltetem nagyjából 2 hónapja a játékot. Én alapvetően PvP orientált vagyok. Iszonyatosan vártam ezeket a custome arénákat de valahogy nem erre számítottam. Talán csak nem olvastam elég figyelmesen a cikkeket mostanában de én abba voltam hogy bekerül ténylegesen a játékba végre az Aréna. Az Arénán nem azt értem amit most beraktak. Hogy lényegében ugyanazokon a mapokon játszol mert esetleg van egy bérelt szervered és duelre tudsz hívni pár embert… Én azt vártam hogy bekerül egy rendes Aréna map pontozási rendszerrel és minden mással együtt. Ez a nézelődő mód és a bérelhető szerverek természetesen jó dolog de ennél azért egy icipicit többet is lehetne tenni a PvP orientált játékosokért szerintem. Én már teljesen beleuntam a Conquest módba (révén hogy a csapatom is feloszlott) és ezért szüneteltetem most a játékot. Továbbra is várok egy Arénát és egyéb nyalángságokat. Csupa olyan dolgokat ami egy igazán jó PvP-s MMO-hoz elengedhetetlen dolog. Én hiszek benne hogy össze kapják magukat egyszer de örülnék ha nem kellene sokat várnom rá mert jönnek a vetélytársak és már én is kacsintgatok más felé. Csak rajtuk áll hogy maradok e a GW 2-ben PvP-zni vagy sem. :) Hajrá ArenaNet mutasd meg hogy itt bírsz tartani! ;)

  15. Gandarel
    2013. május 13. - 15:28

    Amúgy spectator mode-hoz annyit: fórumon fölvetették, hogy miért nem lehet korlátlan számú spectator, de legalább a helyet ne foglalják a meccsből, és hogy miért nem ehet tournikat nézni.

    A válasz: engine gondok.

    Ami vicces, mert azért kellett lecserélni a GW1-et GW2-re, mert az 1-ben engine gondok voltak. Szóval most van egy GW2 engine ami más téren jobb, de olyan tereken amikre az 1 is képes volt, nemis figyeltek.

    • kindzsal
      2013. május 13. - 15:56

      Ugy tudom a Gw2 motor egy erosen modifikalt GW1 motor. Ergo amit az tudott ennek is tudnia kellene.

      • Gandarel
        2013. május 13. - 17:36

        Egy dev szerint sokkal sokkal bonyolultabb lenne kivitelezni és jelenleg technikai gondok miatt nem folytak bele.

        Azért fun hogy ha valami bonyolult akkor meg se csinálják.

  16. 2013. május 13. - 15:36

    Csak sajnálni tudom azokat akiknek nemtetszik a játék színvonala és ide járnak fel ork módjára!

    Én azt hogy pvp orientált a GW2 igencsak megcáfolnám valahogy nem érzem ezt a dolgot!

    GW1-el sajnos nem volt szerencsém játszani annak idején de az elmondottak alapján ez egy teljesen más játék és ahogy az elöttem szóló én is azt tudom mondani hogy elkellene fogadni hogy ez már nem az!

    Pvp helyett sokkal inkább koncentrálnék a guildok közötti harcokra ahogy azt a játék címe is sugallja de valahogy még is kimaradt ez az opció!

    Egyenlőre én megvagyok elégedve a játékkal szeretek nap mint nap feljárni és élvezem és szerintem ezzel sokan így vannak de mindig kell pár forma aki cinkeskedik. Bár ilyen figurákra ha jobban belegondolunk szükség van mert ha látják Anetnél hogy pattog a zománc lehet kicsit jobban ütik a lovakat hogy húzzanak! :)

    • Sárki
      2013. május 13. - 17:52

      Más játék persze. mi csupán a gw1 kiváló ötleteit hiányoljuk gw2-ből. Valahogy egyáltalán nem alapoz a játék az előző részre, kb. csak a neve ugyanaz. Lore lerombolva, funkciók hiányoznak/ mások, harcrendszer totál más. Nehéz olyat találni ami mindkettő részben benne van és erős oldala volt mindkét játéknak.

      • kindzsal
        2013. május 13. - 18:27

        Charr.

      • Healer
        2013. május 13. - 22:41

        Ascalon, Destroyer, Asura,Sárkányok,Norn,Ebonhawke, Ectoplazma :D

      • Sárki
        2013. május 14. - 06:55

        Sárkányok? teljesen más volt glint és kuunavang. Ebonhawke meg még csak nem is létezett gw1-ben. amúgy meg én inkább játékmenetbeli dolgokra gondoltam ám :D

    • Gandarel
      2013. május 13. - 19:42

      Ha kinyírnak egy első részt egy másodikért, és az kicsit se szolgálja ki az első rész fanjait, de a második rész “újoncai” máris elküldenek minket másik játékot keresni.

      Like .D

      Am ha van 300+ alkalmazott, miért jönnek lassabban a dolgok mintha egyetlen egy fan a délutánjait rááldozná? Ez az egyetlen gondunk. Nagyon jó érv kell, pl egy kieg bejelentés.

      • 2013. május 13. - 20:17

        Én így látatlanban a QA team munkáját okolnám a késleltetett tartalommegjelenésért, de lehet hogy van ott pár stratéga, akik ezt így tartják jónak. Ami április 30-án kijött custom arenas és spectator mode, már januárban rég a béta szervereken volt a mai formájában, sőt hónapok óta elérhetőek új játékmódok is, amik még ki sem jöttek. Azóta tovább is fejlesztették már. Kb. 3 hónap telik el, mire béta állapotból eljut bármi is release-ig. Simán kész van minden legalább egy negyedévre előre. Amin év elején az átstrukturált csapatok elkezdtek dolgozni, azt legkorábban két hónap múlva láthatjuk. A fejlesztők szerintem nagyon gyorsan dolgoznak, de amíg kikerül a munkájuk, hónapok múlnak el. Hát nagyon kíváncsi vagyok már én is, hogy min dolgoztak év eleje óta és min dolgoznak most, de attól tartok, hogy nyár végéig semmit sem fogunk hallani az egészről.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: