Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2013.04.30

Frissítések 2013.04.30

retribution

Megérkezett a beígért frissítés, a fordítás elkészült. Kellemes szemezgetést kívánok! :)

LIVING STORY
Flame & Frost: Retribution
Molten Weapons Facility

  • A Vigil megtalálta az elsőt a valószínűsíthetően több bejárat közül, melyek a Molten Alliance fegyvergyárába vezetnek, ahol a retteget technológiájukat állítják elő.
  • A Molten Weapons Facility egy 80-as szintű, egy útvonalas dungeon, ahol a játékosok Rox Whetstone és Braham Eirsson oldalán harcolnak.
  • Minden belépő játékos 80-as szintre skálázódik.
  • A Molten Weapons Facility bejárata idővel változik, ahogy új helyeket fedeznek fel.
  • Arról, hogy melyik térképen található a dungeon, a képernyő jobb felső sarkában található Living World UI-n lesznek információk.
  • Új és egyedi jutalmak széles választéka válik elérhetővé azok számára, akik legyűrik a kihívásokat.
  • Ez a tartalom április 30-tól május 12-ig lesz elérhető.

Achievement-ek

  • Új achievement-eket kapott a Living Story kategória: “Rage Against the War Machine”, “Avenger of the Dispossessed”, “A Rallying Flame”, és “Alliance Breaker”.
  • A Flame and Frost meta-achivement, az “Alliance Breaker” teljesítésével egy Fused Gauntlet Ticket-et kapsz. Ennek segítéségével kiválthatsz egy Fused Gauntlets-et, ami egy egyedi exotic tárgy. Ennek az achievement-nek a teljesítéséhez minden más Flame and Frost achievement teljesítése szükséges, kivéve az “A Rallying Flame”-t.
  • Egy új titulust, “Avenger of the Dispossessed”, kapnak azok, akik végigviszik Rox és Braham történetét.
  • A végső Flame and Frost achievement, az “A Rallying Flame, a történet lezárásáig nem lesz elérhető.

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALMAK
sPvP

  • Custom arénák
    • Hamarosan privát meccseket tarthatsz, gyakorolhatsz és felépítheted a saját közösséged a bérelhető custom PvP arénákban.
    • Kezdetben a custom aréna bérlése meghívásos alapon fog működni, de a bennük való játék és a megfigyelő mód minden játékos számára elérhető lesz.
    • Amint ez a rendszer kilép a béta fázisból, minden játékos képes lesz custom arénát nyitni, gem segítségével.
  • Megfigyelő mód
    • Minden nem-bajnoksági meccset megtekinthetsz valós időben több fix kamera állásból vagy a meccsen résztvevő játékosok szemszögéből.
    • Megvizsgálhatod a játszó játékosok statisztikáit, felszereléseit, trait-jeit és képességeit.
    • Ha egy arénában engedélyezve van a megfigyelő mód, akkor a játékosok kiválaszthatják a térkép indulásakor, hogy melyik csapatba tartozzanak.
  • A térkép jelölések és rajzolások most már az egész csapatod számára láthatók, nem csap a party számára.
  • A képernyő tetején lévő pont UI-ra kattintva megnyílik a ponttáblázat.
  • A PvP böngészőben most már szűrési lehetőségek is találhatók, valamint kedvenc custom arénák.

WvW

  • A következő rare fegyver skin-eket raktuk be a Weapon Master-hez:
    • Aureate
    • Flame
    • Verdant
    • Norn
  • Új képességek:
    • Arrow Cart Mastery
      • Minden arrow-cart képességen megnöveli a hatótávot.
      • Minden arrow-cart képesség sebzését növeli.
      • Növeli a felrakott condition-ök hatékonyságát.
      • Minden arrow-cart képesség hatósugarát növeli.
      • Új képesség (4-es gomb): Toxic Unveiling Shot. Leveszi a stealth-et és poison-t rak a célpontra.
    • Guard Killer
      • Most már az ellenséges lord-okra és supervisor-okra is hatnak a Guard Killer bónuszok.
      • 7% sebzés a gurdok-ra, lord-okra és supervisor-okra.
      • Endurance-ot kapsz minden guard, lord és supervisor megölése után.
      • 10% sebzés a guard-okra, lord-okra és supervisor-okra.
      • 1 stack Guard Leech-et kapsz midnen guard, lord vagy supervisor megölése után.
        • Guard Leech: Életerőt kapsz miközben guard-okat, lord-okat vagy supervisor-okat támadsz.
  • A következő guild ostrom fegyvereket raktuk be, amelyeket guild küldetések teljesítéséért lehet kapni:
    • Trebuchet
    • Ballista
    • Arrow cart
    • Catapult
  • Hozzáadtuk a WvW Dashboard UI-hoz (WvW-ben a képernyő tetejének közepe) a WvW rang fejlődést.
  • Az ostromfegyverek World XP-t adnak, mikor elpusztulnak.
  • A Commander Siegerazer és Commander Siegecrusher által lerakott ostromfegyverek mostantól XP-t és World XP-t is adnak, mikor elpusztulnak.
  • A játékosok mostantól World Xp-t kapnak a kapuk és falak javításáért WvW-ben.
  • A játékosok mostantól World XP-t kapnak a supply dolyakok megvédéséért WvW-ben.

Guild tartalom

  • A guild küldetések információit az Upgrades-ről a saját részükre tettük át.
  • A Guild trek-ek mostantól influence-t adnak teljesítéskor:
    • T1: 400 influence
    • T2: 500 influence
    • T3: 700 influence
  • 30 új guild trek célpontot helyeztünk el Tyria-n.
  • Új guild rush-t helyeztünk el Talabaroop Waves közelében, Frostgorge Sound-on.
  • Half-Baked Komali tűz pajzsa mostantól vulnerability-t okoz a támadóknak ahelyett, hogy might-ot és stability-t rakna magára.
  • Csökkentettük Sottz the Scallywag hordóinak lehetséges megjelenési helyeinek területét és számát.
  • Sottz the Scallywag többé nem tűnik el túl hamar, miután felfedezték.
  • Sottz the Scallywag hordóit többé nem tudják elpusztítani azok a játékosok, akiknek ez nem célküldetésük.
  • A “rejtőzködő” bounty célpontok mostantól megjelennek, ha a megjelenési helyeik többségét már átkutatták.
  • A “rajtaütő” bounty célpontok, mint Big Mayana, mostantól nem tűnnek el olyan hamar, mint a normális célpontok.
  • Javítottuk a Guild Truncheon árát, 3 gold + 7 commendations-ról, 3 gold + 5 commendations-re.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁSOK? FINOMÍTÁSOK

Finomítások a világon

  • Bloodtide Coast
    • Javítottunk egy kóborló UI jelzést a Psylithium Generator-ok elpusztításáról szóló esemény során.
    • Az élő Covington kalózok többé nem élednek fel, amíg a játékosok Billnek és Hekjanak segítenek az élőholt kalózok elleni harcban.
  • Brisban Wildlands
    • A skritt/bandita esemény teljesítésekor eltűnik a láda, ezzel megakadályozva egy bug bekövetkezését, a sokszori ismétléskor.
  • Caledon Forest:
    • Az az esemény, amelyben az élőholt drake broodmother-t kell megölni, most már megfelelően [Group] jelzéssel van ellátva.
    • A great jungle wurm-öt többé nem lehet megölni az esemény elindulása előtt. Növeltük a wurm skálázódási képességét.
  • Cursed Shore
    • Csökkentettük a megjelenések sűrűségét annál az eseménynél, amikor mandulákat kell gyűjtenünk Merlanak.
  • Diessa Plateau
    • Javítottunk egy esemény-haladási problémát a Cattlepult-tal.
  • Dredgehaunt Cliffs
    • Javítottuk a jotun greatsword környezeti fegyver tooltip-jét.
  • Fields of Ruin
    • Javítottunk egy megakadást az “Assist the Foulbear Kraal” eseményben.
    • Messenger Laren és testőrei mostantól élesztik egymást a harcok között.
    • A Legionnaire Riptooth-al való beszéd mostantól rendesen elindítja a Bloodgorge Watch eseményt.
  • Fireheart Rise
    • Finomítottunk kicsit a Vidius Castrum esemény láncolaton.
    • Minden NPC-t a Battle of Buloh Crossing-ban éleszteni lehet és ők is élesztik egymást.
    • Brakkurn és Jhalles most már megvannak jelölve védelmező jelölésekkel, abban az eseményben, amelyben védeni kell őket egy gép megjavításában.
    • Haki Wolfwatcher többé nem mondja, hogy nyitva vannak a Citadel of Flame kapui, amikor azok nincsenek.
    • Növeltük Agent Marrick pack marmox-ának toughness-ét.
    • A játékosok mostantól anélkül használhatják Vidius Castrum ostrománál az ágyút, hogy kilökődnének belőle.
    • A monstrous tar elemental-nak most már normális esemény UI jelölése van.
  • Frostgorge Sound
    • Az Icebrood-ok többé nem gyűlnek össze a Moshpoipoi elleni támadás során, ha épp nincs a közelükben célpont.
  • Iron Marches
    • Javítottunk egy esemény-haladási problémát Victurus the Shattered-nél.
  • Lion’s Arch
    • Az asura kapuk térképjelölései most már mutatják azok célállomásait.
  • Malchor’s Leap
    • Csökkentettük a lények számát a “Kill the Corrupted High Priestess” esemény során, ha az magasra van skálázódva.
    • Módosítottunk a megjelenési sűrűségen és az újjáéledési időn a Bauxite Alchemicals plant-nél.
    • A Byancanak való spectral weapon és omnomberry gyűjtés mostantól a rendes gyűjtögető UI-t használja.
    • Az NPC-k a Dwayna Temple eseményeknél most már éleszteni tudják egymást.
    • Csökkentettük a Doric Waypoint-nál található Risen katapult hatótávolságát, hogy ne tudja visszalökni a játékosokat Bloodtide Coast-ra.
    • A spectral jammer környezeti fegyver képességei most már megfelelő tooltip-eket jelenítenek meg.
  • Metrica Province
    • A Plinknek való tojás gyűjtés most már megfelelően indítja el a következő eseményt, még akkor is, ha azt egyedül vitték végig.
    • Javítottunk egy esemény-haladási problémát a LUM0009 gólemeknél.
    • Újabb esemény UI-ket adtunk az Imbued Mark I Golem eseményhez.
    • Kisebb UI változtatások történtek a Luminates Plant eseménynél.
    • Csökkentettük az ezüst és arany jutalomhoz szükséges hozzájárulást a fire elemental eseménynél.
    • Researcher Orl most már megfelelően, karma kereskedőként jelenik meg.
  • Mount Maelstrom
    • Újabb UI elemeket adtunk az Inquest elleni harchoz, Whitland Flats-nél.
    • A Terror 7 esemény láncolatban jelöléseket raktunk a boss-okra.
    • Javítottunk egy UI bug-ot a “Toil for the Coil” meta-eseményben.
  • Plains of Ashford
    • Roefire Hauntclase csak akkor jelenik meg kereskedőként, ha van mit eladnia.
  • Queensdale
    • Javítottunk egy esemény-haladási problémát Sister Brenda-nál.
    • Moa Trainer Kappa felélesztése most már megfelelően frissíti az eseményének UI-ját.
  • Sparkfly Fen
    • Néhány mob szintjét módosítottuk Brooloonu Waypoint közelében, hogy jobban illeszkedjen a terület szintjéhez.
    • Módosítottunk a Swampwatch események UI-ján.
    • Javítottunk egy megakadást a “Defend Shorewatch from the Risen” eseményben.
    • A steward, aki az Ocean’s Gullet esemény után kereskedővé alakul, többé nem jelenik meg karma kereskedőként.
  • Straits of Devastation
    • Javítottunk egy esemény-haladási problémát a Pact-ot a Temple of Balthazar-ba kísérő eseményben.
    • Csökkentettük az ellenfelek újraéledési idejét Agent Raia körül.
    • Pár vízalatti Risen óriást cápákkal helyettesítettünk.
  • Timberline Falls
    • Dobbs és a krewe-ja most már élesztik egymást a harcok között.
    • Javítottunk egy apró megjelenítési bug-ot az “Assist Dobbs in the ruins” meta-eseményben.
  • Wayfarer Foothills
    • A Sons of Svanir által használt dárdavetők többé nem zárják csapdába a játékost, ha az rajtuk áll, mikor elpusztítja őket.
    • Bear Shaman Marge most már mindig reagál a skill challenge során.
    • Növeltük a maximum esemény skálázódást a Svanir Shaman Chief meta-eseményben, Frozen Maw-nál.
    • Most már lehetséges (bár nehéz) elkapni a Volden által dobott hordókat.
    • A Hoelbrak-on kívül, a Sons of Svanir által épített úttorlaszokat most már bármelyik oldalról lehet támadni.
    • A játékosok többé nem ragadhatnak hópárduc formában, miután elhagyták a Snow Leopard Shrine területét.

Általános

  • Megnövelt skálázódást adtunk több új eseményhez.
  • Az instance-ok most már akkor is megjelenítenek egy kijáratot, ha a játékosok teljesítették a személyes történetüket.
  • Csökkentettük a játékos karakterek beszédének gyakoriságát.
  • Javítottuk az egér-alapú célpontválasztást, a “look behind” gomb használata közben.
  • A karakterkészítésnél most már megjelenik egy hiba üzenet a megszakadásról.
  • Javítottunk egy haladás-gátló problémát a dungeon-ös Explorer achievement-eknél.
  • Frissítettük a Centaur Slayer és Zhaitan’s Bane achievement-ek tier számát, hogy megegyezzenek a többi achievement-tel a Slayer kategóriában.
  • Frissítettük a Drake Slayer achievement szintjeit, hogy megegyezzen a többi achievement-tel a Slayer kategóriában.
  • A játékosok nem tudnak átalakító tonikokat használni, ha már át vannak alakulva, az átalakulás elhagyásán 3 másodperces cooldown van.
  • Blowout hatás: Átnevezve Launch-ra.
  • A megidézett lények és pet-ek most már nem húznak aggro-t azokról az ellenfelekről, amik még nem aggro-ztak rá a mestereikre.
  • Módosítottunk a ranger pet AI-n, miközben PvE-ben harcolnak. A közelharci pet-ek mostantól megkísérlik, hogy az ellenfelük mögé kerüljenek, ha azok nem őket vették célba.
  • A Retaliation-nak mostantól saját jelképes damage floater-e van.
  • A Hero Panel-en mostantól megjelenik a magic find.

Dungeonök

  • Ascalonian Catacombs
    • A játékosok többé nem eshetnek át a a térképen, ha graveling burrow-okon állnak, amikor azok megjelennek.
    • A Szerelmeseket most már normálisan lehet hátralökni.
  • Honor of the Waves
    • Andal the Thug képessége, amely buff-olja Oolont és Poroot most már megegyezik a vizuális effekttel.
  • The Ruined City of Arah
    • Warden Illyra most már jól néz ki, mikor egy Risen csirkét cipel.

Fractals

  • Mossman most már mindig reagál a harcban.
  • Cliffside: A játékosok többé nem tudják exploit-olni az utolsó boss-t azzal, hogy egy emote hurokban stun-olva tartják.

Személyes történet

  • “Among the Kodan”: Megnöveltük az Overminer’s Boomstick erejét (de csak ha játékos használja).
  • “Armor Guard”: A Pact katonák most már élesztik egymást. Tegwen viselkedése most már állandó.
  • “Deadly Force”: Javítottunk egy bugot a Ghostbore ágyú használatakor.
  • “Don’t Leave Your Toys Out”: Módosítottunk a nehézségen. A charrok most már élesztik egymást.
  • “On Red Alert”: Most már minden Priory Novice a megfelelő hangon szólal meg.
  • “The Championship Fight”: A játékosokat többé semmi sem gátolja, ha megkérik Eirt, hogy várjon még egy percet.
  • “The Sad Tale of the Ravenous”: Módosítottunk a nehézségen.
  • “The Stone Sheath”: Megnöveltük a menekülési területet, így már nem lehetséges véletlenül elfutni mellette.
  • “Through the Looking Glass”: Módosítottunk a feliratok időzítésén, hogy illeszkedjenek a beszédekhez.
  • “Untamed Wilds”: Megnöveltük a skálázódást, hogy több játékos számára is kihívást jelentsen.
  • “Where Life Goes”: Az NPC-k most már élesztik egymást és a játékos is éleszteni tudja őket.
  • “Ships of the Line”: Az ooze-ok által dobott goop most már 15 másodperc után eltűnik, hogy ne legyen végtelen számú jelen.
  • “What the Eye Beholds”: Javítottunk egy lehetséges elakadást, ha a játékos beszélt Trahearne-el a tesztelési folyamat során.

Tárgyak

  • Javítottuk a Rune és Sigil tooltip-eket, hogy “chill”-t írjanak “freeze” vagy “frozen” helyett.
  • Sigil of Water: A tooltip most már megfelelően mutatja a kritikus találat %-os esélyét ahelyett, hogy csak az esély %-át mutatná.
  • A buff-okból hátralévő időt mostantól nagyobb felbontásban jelenítjük meg.
  • Mostantól alap elementális sebzés típusa van a Bolt-nak, Incinerator-nak, Rodgort-nak és Frostfang-nak. Megjegyzés: Ez csupán vizuális változást jelent.
  • PvP: A fegyver-fejlesztési bónuszok többé nem tűnnek el, ha a játékos meghal, miközben át volt alakulva.
  • Frissítettünk számos tárgy ikont.

Kaszt képességek
Elementalist

  • Comet skill: A robbanó befejező mostantól a comet helyénél következik be, nem pedig az elementalist helyénél.
  • Conjure Flame Axe skill: Frissítettük a Flame Leap képesség leírását, hogy a megfelelő burning időtartamot jelölje.
  • Rock Blade skill: A lövedékek most már a megfelelő 1200-as távolságig találják el a célpontokat.
  • Mist Form skill: Az aktiváció lezárja a heal, utility és elit képességeket.
  • Ride the Lightning skill:
    • A visszatöltési időt 20 másodpercről 40 másodpercre növeltük.
    • A visszatöltési idő megfeleződik, ha a játékos egy ellenfelet eltalál.
    • Csökkentettük a hatótávolságot a korábbi (rejtett) 1550-ről, 1200-ra.
  • Signet of Earth skill: A passzív stat bónusz 100%-kal növekedett.
  • Signet of Fire skill: A passzív stat bónusz 100%-kal növekedett.
  • Glyph of Elemental Power skill: Leírást raktunk be, mely megjeleníti a százalékos esélyt.
  • Signet of Restoration skill: PvP-ben csökkentettük a passzív gyógyítást 18%-kal.
  • Cleansing Water trait: Mostantól minden 5 másodpercben csak egyszer aktiválódhat (csak PvP-ben).
  • Glyph of Storms skill: A Lightning Storm időtartamát 50%-kal, az Ice Storm-ét 50%-kal, a Firestorm-ét 25%-kal és a Sandstorm-ét 11%-kal növeltük.
  • Glyph of Lesser Elementals skill: Az ideézett elementálok életerejét 33%-kal növeltük.
  • Glyph of Elementals skill: Az idézett elementálok életerejét 33%-kal növeltük.
  • Conjure Fiery Greatsword skill: A Fiery Rush képesség többé nem szívja el a warrior adrenalin tartalékát.
  • Swirling Winds skill: Többé nem pusztítja el a védhetetlen lövedékeket.

Engineer

  • Flame Turret skill: Most már megfelelő visszatöltési ideje van, ha a Deployable Turrets trait be van rakva.
  • Static Shot skill: Megváltoztattuk a leírást, hogy a maximum célpont szám helyett, a pattanások számát mutassa.
  • Elixir U skill: Most már mindig megfelelően ad quickness-t.
  • Reserve Mines trait: Frissítettük a leírást, hogy pontosabb legyen.
  • Elixir S skill: Az aktiváció lezárja a heal, utility és elit képességeket.
  • Incendiary Powder trait:
    • A burning időtartamot 2-ről 4 másodpercre növeltük.
    • A belső cooldown-t 3-ról 10 másodpercre növeltük.
    • Az aktivációs esélyt 33%-ról 100%-ra növeltük.
  • Cloaking Device trait: A cloaking időtartamát 2-ről 5 másodpercre növeltük. 25 másodperces belső cooldown-t adtunk hozzá.
  • Regenerating Mist skill: A Healing Turret Toolbelt képesség visszatöltési idejét 60 másodpercről 25-re csökkentettük.
  • Healing Turret skill:
    • A deployed heal-t 50%-kal csökkentettük.
    • A gyógyító hatótávolság mostantól 2520-3270.
    • Többé nem rak fel 2 stack regenerációt, amikor a torony tüzel. Mostantól 3 másodperces regenerációt ad minden 3. másodpercben.
    • Több nem csinál passzívan water területet.
    • Minden aspektus hatótávolságát 480-ra normalizáltuk (korábban 240, 360 vagy 480 volt).
  • Cleansing Burst skill:
    • A Healing Turret overcharge képességének visszatöltési idejét 60 másodpercről 15-re csökkentettük.
    • Most annyit gyógyít, mint a deploy.
    • A gyógyító hatótávolság 2520-3270.
    • Mostantól 5 másodperces regenerációt rak fel.
    • Aktiváláskor levesz 2 condition-t.
    • Lerak egy 5 másodperces water területet.
    • Minden aspektus hatótávolságát 480-ra normalizáltuk (korábban 240, 360 vagy 480 volt).
  • Glue Shot skill: A leíráshoz hozzáadtuk, hogy védhetetlen, hogy ezzel mindenki tisztában legyen.
  • Elixir X skill: Most már mindig sikerül a képesség, még akkor is, ha a játékos a levegőben van, mikor aktiválja.
  • Kit Refinement trait: Mostantól megjelenik a játékos buff csíkján, ha nincsen rajta cooldown.
  • Low Health Response System trait: Mostantól 10 másodperces visszatöltési ideje van.
  • Thumper Turret skill: Frissítettük a képesség leírást, hogy mutassa a cripple-t, ha a Deployable Turrets be van rakva.
  • Toss Elixir U skill: Többé nem pusztítja el a védhetetlen lövedékeket.
  • Egy torony felszedése többé nincs hatással az Accelerant-Packed Turrets és a Shrapnel trait-ekre.
  • Elixir U skill:
    • Az időtartamot 1 másodperccel növeltük.
    • Ha Haste-t kapunk, akkor a játékos 50%-os hatékonysággal kap regenerate endurance-ot (0%-ról növelve), ha ennek a képességnek a hatása alatt van.
    • Ha Frenzy-t kapunk, akkor a játékos 25%-kal többet sebződik (50%-ról csökkentve), amíg a képesség hatása alatt van.

Guardian

  • Perfect Inscriptions trait: A visszatöltéseket többé nem lehet frissíteni.
  • Wrath skill: Frissítettük a sebzés leírást, hogy mutassa, a sebzés a képesség használata közben folyamatosan történik.
  • Pure of Voice trait: Most már megfelelően váltja át a fear-t.
  • “Hold the Line!” skill: Ez a shout mostantól csak akkor alakít át egy condition-t, ha a Pure of Voice trait be van rakva.
  • Bane Signet skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • Signet of Mercy skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • Signet of Wrath skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • Hammer of Wisdom skill: A megidézett spirit életerejét 25%-kal növeltük.
  • Shield of the Avenger skill: A megidézett spirit életerejét 14%-kal növeltük.
  • Healer’s Retribution trait: Most már a faji gyógyító képességekkel is működik.
  • Sanctuary skill: Többé nem pusztítja el a védhetetlen lövedékeket.
  • Shield of Absorption skill: Többé nem pusztítja el a védhetetlen lövedékeket.

Mesmer

  • A mantrák cast idejét 3.25 másodpercről 2.75 másodpercre csökkentettük.
  • Confounding Suggestions trait: Most már működik a Chaos Storm és Counter Blades képességekkel.
  • Azok a klónok, akik a víz alatt spear-t viselnek, teljes spear kombót hajtanak végre.
  • Mirror Blade skill: Védhetetlen leírást adtunk hozzá.
  • Into the Void skill: Frissítettük a leírást, hogy pontosabb legyen (“Temporal Curtain”).
  • Mind Stab skill (egykezes sword kombó): Átneveztük Mind Spike-ra.
  • Arcane Thievery skill: Most már megfelelően rakja át az ellenfelekről levett boon-okat és a mesmer-ről levett condition-öket.
  • Moa Morph skill: Mozgás közben használható.
  • Moa transform flee: Csökkentettük a futási távolságot és a cooldown-t 15 másodpercről 10 másodpercre csökkentettük.
  • Blinding Befuddlement trait:
    • A felrakott confusion időtartamát 1 másodpercről 4-re növeltük.
    • Most már minden 5. másodpercben csak egyszer tud bekövetkezni a mesmer által megvakított ellenfeleken.
  • Signet of Domination skill: A passzív power növekedés mostantól 20-180 között skálázódik, a korábbi 10-90 helyett.
  • Illusion of Life skill: A játékosok többé nem tudják megkerülni a vengeance tulajdonságokat. A cast időt 0.5 másodperccel növeltük.
  • Distortion skill: Többé nem engedi az irányítási pontok foglalását, vagy a communing-ot PvP-ben.

Necromancer

  • Well of Corruption skill: Frissítettük a leírást, hogy megjelenjen a támadások helyes száma.
  • Well of Suffering skill:
    • Frissítettük a leírást, hogy megjelenjen a támadások helyes száma.
    • Frissítettük a támadások számát, hogy akkor is jól működjön, mikor hat rá a Focused Rituals.
  • Spinal Shivers skill: Frissítettük a leírást, hogy megjelenjen a sebzés, amit a boon-ok elvételével okoz a képesség.
  • Signet of Spite skill: Frissítettük a leírást, hogy megjelenjen a képesség passzív hatása. A passzív power növekedést 100%-kal emeltük.
  • Corrupt Boon skill: Többé nem okoz fura interakciókat az Aegis-el. Mostantól védhetetlen.
  • Epidemic skill: Mostantól védhetetlen.
  • Flesh Wurm minion: Az életerejét 25%-kal növeltük.
  • Flesh Golem minion: Az életerejét 25%-kal, a toughness-t 10%-kal növeltük.
  • Lich Form skill: A Grim Scepter képesség mostantól leveszi a boon-okat az ellenfelekről és a condition-öket a szövetségesekről, ha eléri a célpontját ahelyett, hogy ha csak akkor tenné ezt, ha eltalálja a célpontot.

Ranger

  • Tail Wind trait: Mostantól 9 másodperces belső cooldown-ja van.
  • Furious Grip trait: Mostantól 9 másodperces belső cooldown-ja van.
  • “Guard” skill: A cooldown-t 30 másodpercről 15-re csökkentettük.
  • “Sic ’Em” skill: A cooldown-t 60 másodpercről 40-re csökkentettük.
  • Lightning Reflexes skill: A cooldown-t 45 másodpercről 40-re csökkentettük.
  • Signet of Stone skill:
    • A cooldown-t 120 másodpercről 80-ra csökkentettük.
    • A passzív toughness-t 100%-kal növeltük.
    • Most már minden formában megengedi a foglalópontok foglalását és a communing-ot PvP-ben.
  • Signet of the Wild skill: A cooldown-t 120 másodpercről 60-ra csökkentettük, az időtartamot pedig 12 másodpercről 8-ra.
  • Spiritual Knowledge trait: Az aktiváció esélyét 15%-ról 35%-ra növeltük.
  • Swoop skill: javítottuk a leírásban szereplő sebzést.
  • Minden nem-elit spirit életerejét 60%-kal növeltük.
  • “Search and Rescue” skill:
    • A cooldown-t 85 másodpercről 180-ra növeltük PvP-ben.
    • A legyőzött [defeated] szövetségeseket többé nem éleszti.
  • Point Blank Shot skill: Többé nincs megnövelt cast ideje, ha az Eagle Eye trait be van rakva.
  • Quickening Zephyr skill:
    • Az időtartamot 1 másodperccel növeltük.
    • A játékosokat 50%-os hatékonysággal lehet gyógyítani (0%-ról növelve) a képesség hatása alatt.

Pet Attribute-ok

  • Módosítottuk a ranger pet-ek életerejét és páncélját:
    • Medve pet-ek: az életerejük 26,000-ről 29,982-re nőtt; páncélzatuk most 2061 (687-tel emelkedett). A jegesmedve power-e mostantól megegyezik a többi medve pet-ével.
    • Kutyák: az életerejük 13,000-ről 14,868-ra nőtt; páncélzatuk 2061 (nincs változás).
    • Macskák: az életerejük 13,000-ről 14,868-ra nőtt; páncélzatuk 1374 (nincs változás).
    • Devourer-ek: az életerejük 11,089-ről 14,868-ra nőtt; páncélzatuk 2748 (nincs változás).
    • Madarak: az életerejük 11,894-ről 14,868-ra nőtt; páncélzatuk 1374 (nincs változás).
    • Sárkánygyíkok: az életerejük 11,683-ról 22,425-re nőtt; páncélzatuk 2061 (nincs változás).
    • Pókok: az életerejük 18,646-ról 22,425-re nőtt; páncélzatuk 1374 (nincs változás).
    • Disznók: az életerejük 20,538-ról 22,425-re nőtt; páncélzatuk mostantól 2061 (687-tel nőtt).
    • Moák: az életerejük 16,781-ről 22,425-re nőtt; páncélzatuk 1374 (nincs változás).
    • Páncélos hal: az életereje 16,781-ről 22,452-re nőtt; páncélzata mostantól 2748 (343-mal nőtt).
    • Medúza: az életereje 11,089-ről 22,425-re nőtt; páncélzata 1374 (nincs változás).
    • Cápa: az életereje 13,000-ről 22,425-re nőtt; páncélzata mostantól 2061 (687-tel nőtt).

Kutya képességek

  • Intimidating Howl skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Regenerate skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Howl of the Pack skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Chilling Howl skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Terrifying Howl skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.

Sárkánygyík képességek

  • Lightning Breath skill: A cast időt 2.7 másodpercről 1.5-re csökkentettük. A villám ebből a támadásból többé nem követi a célpontot.
  • Fire Breath skill: A cast időt 2.7 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Insect Swarm skill: A cast időt 2.7 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Frost Breath skill: A cast időt 2.7 másodpercről 1.5-re csökkentettük.

Macska képességek

  • Icy Pounce skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.
  • Rending Pounce skill: A cast időt 2 másodpercről 1.5-re csökkentettük.

Medúza képességek

  • Immobilizing Whirl skill: Mostantól a célpontján marad ahelyett, hogy tovább menne.
  • Chilling Whirl skill: Mostantól a célpontján marad ahelyett, hogy tovább menne.
  • Poisoning Whirl skill: Mostantól a célpontján marad ahelyett, hogy tovább menne.

Thief

  • Azokon a képességeken, amelyeket stealth-ből kell használni, most fel van tüntetve  hogy “Stealth Attack”.
  • Vigorous Recovery: Növeltük a leírás pontosságát.
  • Cloak and Dagger skill: Most már működik a Hidden Killer trait-tel.
  • Needle Trap skill: Kivettük az időtartam leírást, mivel félrevezető volt.
  • Shadow Shot skill: A lövedék rész mostantól védhetetlen.
  • Choking Gas skill: Hozzáadtunk egy Védhetetlen leírást, hogy tükrözzük a működését.
  • Flanking Strike skill:
    • Mostantól elkerül és egyet csap, két csapás helyett.
    • Kivettük a boon levételt.
    • Az initiative költséget 4-ről 3-ra csökkentettük.
    • 5 másodpercig egy másik képességre, a Larcenous Strike-ra vált, ha a támadás eltalál egy ellenfelet.
    • Növeltük a megbízhatóságát.
  • Larcenous Strike: Gyors csapást visz be, amely két boon-t vesz le az ellenfélről. Initiative költsége: 1.
  • Larcenous Strike, Stab skills: Az aftercast-ot 0.5 másodperccel csökkentettük.
  • Mug trait: Többé nem tud kritikusan ütni. A thief-et 1980-tól 2700-ig gyógyítja.
  • Leeching Venoms trait: A power-ből származó sebzés skálázódást 33%-kal növeltük. A hatótávolságot 325-400-ról 325-425-re növeltük.
  • Signet of Agility skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • Assassin’s Signet skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • Revealed hatás: PvE-ben 3 másodpercre csökkentettük az időtartamát.
  • Trick Shot skill: Az első nyíl többé nem hőkövető.
  • Smoke Screen skill: Többé nem pusztítja el a védhetetlen lövedékeket.
  • Haste skill:
    • Az időtartamot 1 másodperccel növeltük.
    • A játékosok mostantól 50%-os hatékonysággal regenerálják az endurance-ot (0%-ról növelve) a képesség hatása alatt.

Warrior

  • Arcing Arrow skill: Hozzáadtunk egy hatókör leírást. Kivettük a burning leírást a trait-elt verzióból, mivel az valójában nem okoz burning-et.
  • Fan of Fire skill:
    • Frissítettük a cast időt és az aftercast-ot, hogy illeszkedjen a többi fan képességhez.
    • A cast időt és az aftercast-ot 0.5 másodperccel csökkentettük.
  • Earthshaker skill:
    • Javítottuk a támadási hatósugarat, hogy egyezzen a földre rakott célkörrel.
    • Hozzáadtunk egy hatósugár leírást.
    • Javítottuk a leírásban szerepló sebzést nulla adrenalinnál, hogy illeszkedjen minden adrenalin szinthez.
  • Throw Boulder skill: Hozzáadtunk egy knockdown leírást.
  • Call to Arms skill:
    • Mostantól robbanó befejező.
    • Frissítettük a hatósugár leírását, hogy összhangban legyen a képesség hatásaival.
    • Kivettük az 500 milliszekundum-os aftercast-ot.
  • Új Adept major trait-et raktunk be a Defense (II) sorba: Dogged March – A bejövő immobilize, chill és cripple condition-öket 33%-kal csökkenti. 3 másodperc regeneration-t kapsz, ha cripple, chill vagy immobilize van rajtad. Ez a hatás 10 másodpercenként csak egyszer következhet be. Ez a trait a Turtle’s Defense helyét vette át.
  • Quick Bursts és Adrenal Reserves trait-ek: Egy trait-be olvasztottuk őket, Burst Mastery (XI).
  • Új Grandmaster major trait-et raktunk be a Discipline (XII) sorba: Destruction of the Empowered – A sebzés 3%-kal növekszik minden egyes egyedi boon után, ami a warrior célpontján van.
  • Endure Pain skill: A játékosok most már tudnak foglalópontokat foglalni ennek hatása alatt.
  • Leg Specialist trait: Többé nem működik tornyok irányítása közben, mint például a WvW Arrow Cart-nál.
  • Brutal Shot (Rifle) skill: A vulnerability időtartamát 10 másodpercről 12-re növeltük. A vulnerability stack-et 5-ről 8-ra növeltük.
  • Signet of Fury skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • Signet of Might skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük. Az új aktív képességgel a játékos következő 3 támadása védhetetlen. Ez a hatás 10 másodpercig tart.
  • Dolyak Signet skill: A passzív stat bónuszt 100%-kal növeltük.
  • “On My Mark!” skill: Most már a valós hatótávolságát használja, végtelen helyett. A shout hatótávolságát 900-ról 1200-ra növeltük.
  • Frenzy skill:
    • Az időtartamot 1 másodperccel növeltük.
    • A játékosok 25%-kal többet sebződnek (50%-ról csökkentve) a képesség hatása alatt.

sPvP

  • A csapattagok minimap ikonjai mostantól a kasztjukat mutatják, egy pont helyett.
  • Frissítettük a napi PvP achievement-ek feltételeit.
  • Heart of the Mists:
    • A PvP ládának mostantól van egy részlege a back tárgyak számára.
    • A glory kereskedők mostantól árulnak PvP guild banner back tárgyakat.
    • A Match Win Reward Chest-be beraktuk a Fused Gauntlets-et.
    • Már itt is tudnak átalakító italokat használni a játékosok.
    • A PvP Steady fegyverek mostantól basic ritkaságúak, sebzésüket megnöveltük.
  • Spirit Watch:
    • A Ride the Lightning hatótávolságát 40%-kal csökkentettük orb cipelés közben.
    • A Tornado mozgási sebessége most már megfelelően csökken orb cipelése közben.
    • A játékos mostantól elejti az orb-ot, ha invulnerability képességet használ.
    • Az orb mostantól 10 másodperccel a meccs kezdete után jelenik meg, nem pedig közvetlenül az elején.
    • Az oltár commune időt 2 másodpercről 3-ra növeltük.
    • Javítottunk számos helyet, ahol a teleport képességek becsődölhettek, bármilyen látható ok nélkül.
  • A Minimap és a party UI mostantól minden szövetségest megjelenít a térképen.
  • A Kill Spam mostantól minden ölést megmutat a térképen.

WvW

  • Frissítettük a confusion és a retaliation hatásokat, hogy ugyanazt a sebzést okozzák, mint PvP-ben.
  • Beraktunk egy buff-ot, amely mutatja, hogy mennyi idő van hátra az ostromgépek inaktívság miatti elpusztulásáig.
  • Az ostromhelyek mostantól 2 perccel a lerakásuk után elpusztulnak, ha nem raknak beléjük supply-t.
  • Megnöveltük az arrow-cart sebzését:
    • A Fire sebzését 80%-kal növeltük.
    • A Fire Crippling Arrows sebzését 17%-kal növeltük.
    • A Fire Barbed Arrows sebzését 60%-kal növeltük, valamint a Bleed időtartamát is 15 másodpercre növeltük.
  • A célpontokon lévő “under attack” jelzés mostantól csak 30 másodperccel a megtámadása után jelenik meg. A waypoint használatot nem befolyásolja.
  • Az ostromfegyver tervrajzok mostantól account-bound-ok és nem soulbound-ok.
  • Egy supply dolyak megölése mostantól 3 pontot ad annak a csapatnak, amely az utolsót sebzi belé.
  • A Righteous Indignation mostantól minden forrásból származó sebzést figyelmen kívül hagy.
  • A játékosok mostantól az ellenséges falakra is tudnak ostromterületeket rakni.
  • Ostromfegyvereket mostantól nem lehet építeni nem-ostrom területen.
  • A cannon alap lövésének hatósugarát 240-ről 360-ra növeltük.
  • A Lotus Poison (thief minor trait, 15 pont a Deadly Arts-on) többé nincs hatással a trebuchet poison lövedékére.
  • A Frost Spirit (ranger utility képesség) többé nem ad 10% sebzést bónuszt az ostromfegyvereknek.
  • Megnöveltük az ostromgólemek boon ellenállását, így a játékosok nem tudnak rájuk rakni megnövelt boon időtartamos swiftness-t rakni.
  • Ha a jelenlegi kapacitásnál több supply van nálunk és így veszünk fel újat (mert épp akkor jár le a kapacitási buff), akkor többé nem csökken le a supply a jelenlegi kapacitásra.
  • A WvW dialógus mostantól az utolsó megnézett oldalnál nyílik meg.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE
Új tárgyak és promóciók

  • Mostantól megvásárolhatod Braham és Rox fegyver skin-jeit a Gem Store-ban. Braham pörölye és pajzsa, valamint Rox rövid íja és tegze a Style kategóriában, 600 gem-ért vásárolható meg. Ezeket a skin-eket ugyanolyan típusú tárgy rakhatod rá. A skin-eket PvE tárgyakra is rá rakhatod vagy beteheted őket a PvP ládába, hogy a Mists-ben használd.
  • Mostantól ritka esélyed van rá, hogy a Black Lion Chest-ből megszerezd a Cheetah Charr vagy Killer Whale Quaggan hátizsák skin-eket. Black Lion Chest kulcsokat a Gem Store Consumable kategóriájában tudsz vásárolni, 1-et 125 gem-ért, vagy 5-öt 450 gem-ért.
  • Hogy ünnepeljük a tavaszt, a következő 5 hétben minden héten más miniatűr állatkölyök válik elérhetővé a Gem Store-ban. Az első ezek közül a Mini Hippo Calf, amely most már elérhető a Gem Store Minis kategóriájában, 400 gem-ért.
  • A Gem Store Style kategóriájában mostantól megvásárolható a Sonic Tunneling Tool, 250 gem-ért. Ezzel az eszközzel a karaktered futás helyett a föld alatt közlekedhet  Egyszerűen tedd be a tárgyat a városi ruhád “toy” helyére, majd használd a képességet a fúráshoz. A tárgy nem változtatja meg a terepet és harcban visszakerülsz a felszínre.

Fejlesztések

  • A Gem Store-ban most már vásárolható 8000 gem. Válaszd ki a Gem Store bal felső sarkában a Gems ikont, hogy megkezd a gem vásárlást.
  • A Dancing Spirit képességeknek mostantól 2 másodperces visszatöltési idejük van.
  • Megnöveltük a megidézett Merchant Express és Trading Post Express NPC-k időtartamát, 5 percről 15-re.
  • Megnöveltük a Boxes o’ Fun időtartamát, 10 percről 15-re.
  • Azoknál a Backpack strap-eknél, amelyek bakcpack skin-ekkel jönnek, többé nem kell beírni a nevet a törléshez.
  • Mostantól a Black Lion Chest-ből eshet Boxes o’ Fun.
  • Csökkentettük a Black Lion Chest-ből eső Name Change Contracts-ok számát, hogy csökkentsük a duplikációt.

Bug javítások

  • Az Instant Buy-nál, a Trading Post-on, most minden eladás megjelenik, nem csak a 20 legalacsonyabb ár.
  • Mostantól egy aktív support link jelenik meg, ha a gem vásárlás nem sikerül.
  • A Cook’s Boots városi ruha most már rendesen jelenik meg a charr karaktereken.

Eredeti cikk: GuildWars2 fórum

 

Reklámok
  1. Danosz
    2013. április 30. - 19:13

    a cullinggal csináltak valamit? kb 4 hónapja nem játszok, tegnap előtt felmentem, hogy megöljem Shatterert, csak hát magamon és a sárkányon kívül nem láttam senkit (pedig a gépem bírja és régebben rendben volt minden) és az összes hang is, ami 1 perc alatt volt, 1 perc múlva egyszerre hallatszott :P tiszta élvezet volt!

    • Sárki
      2013. április 30. - 19:20

      Megbolondultál? :D Fontos bugokat nem javítanak.

      • Danosz
        2013. április 30. - 21:58

        Ó, bocsi, kiment a fejemből :D hova gondolok én :D

    • Laci
      2013. április 30. - 19:59

      Jó neked, legalább bele tudtad élni magad a helyzetbe, hogy egyedül ölöd Shattit. Mert egyébként butább már nem is lehetne a script. MAW sámán meg már a legalja, a 10 másodperces halálával, oda sem ér az ember maximum egy longbow-val. :) Emlékszem a sámán azért odab…szós volt régen a forgószeleivel. Nem? De! Nyolc.

      • 2013. április 30. - 20:56

        Mi is. Nyugi :)

      • 2013. április 30. - 21:15

        Pedig csak gondoltam, hogy igazad van. Kilenc! ;)

      • Shantey
        2013. április 30. - 23:23

        Egy órája csaptuk le marha sokan Maw bácsit és mintha jóval tovább bírta volna. Még a kukacra kellene ránézni lett-e csiszolva rajta valami, mert az aztán tényleg piszok gyorsan meghalt. :D

      • 2013. május 1. - 01:16

        Maw tényleg jobban skálázódik, azt én is kipróbáltam. Már oda lehet érni messziről is. Bonyolultabb nem lett, csak tovább élt.

  2. 2013. április 30. - 19:36

    Ha hazaérek, bemegyek bámészkodós pévépére. ;)

    • andeehun
      2013. április 30. - 19:38

      gyere ts-re is :D

  3. Gandarel
    2013. április 30. - 20:00

    Új dungeonba való bejutásról valami hír?

    • Sárki
      2013. április 30. - 20:07

      fix is coming soon.

      • Gandarel
        2013. április 30. - 21:32

        jah Jon Peters is írta deson.

  4. Xtremist
    2013. április 30. - 20:06

    Egyelőre kár sietni, az egész update egy bug halmaz.:S Most dolgoznak a hot fixen…jó nekik. Se új dungi, se spectator mode (bár az mindegy, mert valszeg úgysem lehet majd használni vagy azt nézni amit esetleg szeretnél).
    S a legszomorúbb, hogy holnap reggel meló.:(

  5. Xtremist
    2013. április 30. - 20:12

    Hey all,

    We are fixing a bug with spectator mode that is preventing any team sizes larger than 1on1. We will disable spectators until our next hot-fix build, and then put them back out once the bug is fixed.

    Custom arenas will also come on line later today as well. I’ll keep you guys posted as things happen.

    PvP Team

    Azt lefelejtették, hogy a daily is bugos pvp-ben.:) Jelenleg nem lehet befejezni annak, aki eddig nem csinálta meg.:)

    PTS szerveren elgondolkodhatnának már végre. Mondjuk béreljenek egyet maguknak gemekért.:P

  6. Shantey
    2013. április 30. - 20:17

    Sima hot join spvp meccsre csak a “join now” gombbal tudok jelentkezni és nem választhatok kevésbé zsúfolt szobát? Ne már … 5v5-re kiélezett pályán nem akarok zergfestet.

  7. Sárki
    2013. április 30. - 20:25

    Amúgy az egész patchből az a legérdekesebb, hogy az elixir u-ból hogy lett Elixikittenll xD ötleteket várok uraim, ötleteket és megoldásokat :D

    • nathriel01
      2013. május 1. - 17:59

      Elixir U skill – A cenzúrázott rész: r U ski, azaz ruski.

      • Sárki
        2013. május 1. - 19:37

        szánalmas-.-

  8. Mephike
    2013. április 30. - 20:57

    hm, ez az update jó lett… lesz… ,ajd pár nap múlva. Azért a napi PvP acsi bénázás most egy kicsit keserű szájízt hagyott bennem.

  9. 2013. április 30. - 20:59

    Hát, hogy a legszétnerfeltebb Ranger class alig kapott valamit, miközben sokszor +100%-os emelések vannak, kicsit vicces.
    A The Sonic Tunneling Tool pedig WTF…
    Szép új (rohadtul értelmetlen) feature, amit mostantól egy force kóddal a botok is használhatnak ^^ Legalább nem látjuk őket. Jó megoldás, húzzuk a szőnyeget a hányásra.
    Senki se fogja megtudni :)

    • Gandarel
      2013. április 30. - 21:35

      PvP-ben ranger OP. Nagyon OP. Kb Skill 11111111111111111111 és meghaltál. Autoattack, rosszabb mint thief.

      • Szolo
        2013. május 1. - 07:15

        PvP-ben thiefnél nincs rosszabb. Egy másodperc alatt legalább 15k-t sebez láthatatlanságból kilépve, ami után már csak menekülhet az ellenfele. Nem gyenge a rangerem, de a ranger nem egy pillanat alatt sebez 15k-t, hanem sokáig tud burst-ölni összesen 20k-t, amit viszont a taktikus ellenfél el tud kerülni.

      • 2013. május 1. - 12:52

        Na ezaz. Skill 11111111111111111111111 ami kb 10 perc folytonos lövés lenne, ha közben egy jöttment valami nem ugrana rád, és két csapással szedne ketté. Nem ennyire meta alapú a dolog…

        Amúgyis, engem PVE érdekel, nem PVP :)

  10. Sárki
    2013. április 30. - 21:54

    Na, kb. így kell kinéznie az end gamenek. Drága random cuccok amik még menők is, betegjó featureök, nehéz csaták. Kellőképpen hosszú és nehéz. Nagyon tetszik :)

    • Shantey
      2013. április 30. - 23:15

      Gem shopos cuccok tényleg jók, bár így hogy a fél szervernek meglesz már nem is annyira érdekel.
      Az insta meg egy vicc, még úgy is, hogy két 65-ös kari volt a csapatunkban. De a hangulata jóra sikeredett. A jutalom viszont gyalázat. Nem spoilerezek, de ez az egy tárgy elég karcsú.

      • 2013. április 30. - 23:42

        A végső ládából eshetnek ilyen 50-100g-s dolgok. :)

      • Sárki
        2013. május 1. - 10:00

        Innovatív (lelőhelyek, fegyvertesztelés) és izgalmas (nehézségi szint, fegyvertesztelés, rewardok). egyedül a történetvezetés sablonossága az ami picit zavaró, de a dungeon maga hosszú idő óta a legjobb fejlesztésük, szvsz nincs mibe belekötni.

  11. szajhavész
    2013. április 30. - 22:55

    Ez a félnótás banda megnerfelte az engit. Foglalkozhatnának inkább a 2 gombos thifekkel meg a rohangáló mindenttulélő elékkel…
    És hogyhogy nincs semmi ugrálós baromság??
    Gw2 csak addig fog élni mig ki nem jön egy legalább hasonlo szintü gém, ott megint lehet reménykedni hogy tudnak is valamit kezdeni a lehetősséggel.

    • 2013. május 1. - 00:01

      mindenki ezt fogja csinálni. ígéri, hogy ez most más lesz, de ugyanúgy elkövetik a hülye hibáikat, mert nem látják az erdőtől a fát. meg túlságosan is elégedettek szerintem magukkal. egy csomó olyan dolog lett most javítva, ami már bétában is benne volt. de egy csomó olyan, amit már szeptember óta legalább 10-szer reportoltam, nem. 3 hónapja nem is reportolok bugokat. nem látom értelmét, mert eddig kb. egyet nem javítottak azok közül. szarnak rá.

    • Vertigo
      2013. május 1. - 00:24

      Milyen engi nerfre gondolsz?

      • Sárki
        2013. május 1. - 09:46

        elixir s-t tönkretették pl. arra?

      • 2013. május 1. - 12:38

        Ugyanezt csinálták ele Mist Formjával. Oszt’ mégse sír a szám. Bár a heal slotot tényleg nem vágom, miért lockolták, azzal csak healelni lehet… a többi rendben van, mert az engi olyankor fel tudta rakni a kitet és invulnból támadni (én szoktam azt csinálni régen :D)

      • Zarache
        2013. május 1. - 12:11

        HGH Engineer miatt kelett Elixir S-t modositani mivel ha szarul allt akkor is Elixir S ideje alatta full hp-s enemyt levitte downedbe.

      • Sárki
        2013. május 1. - 13:37

        A healing skill használatával? :D Így totál haszontalan a skill és mellé az elixir s-es trait is.

      • szajhavész
        2013. május 1. - 13:41

        howellq!

        engivel kivételesen megtudom fektetni a rohangálós fajtátokat. Csalódottságomat spanyol és germán elementalisták vérével gyógyitom.

      • Zarache
        2013. május 1. - 14:39

        Sárki bocsi,de most olyanba rofogsz ami nemtudod milyen build xD HGH engineerek 90%-ban Grenede kitet hasznaltak amit elixir S alatt tudtak hasznalni…… Ilyenkor amikor mar keves volt a hp-d es elnyomtad aki kozel jott fixre downedbe ment. Nem mellesleg a dupla heal az meg undorito volt amiben elixir S segitett. 15 trait pont utan x% hp-n sajna ulitity belt skill melett a turretet resetelte… Elixir S ez miatt fixre visszahozta a halalbol a karit, hogy ha olyan volt a builded.

      • Sárki
        2013. május 1. - 15:23

        Én a 4-8v1-es dolgod felett nem tudok napirendre térni :D Tisztában vagyok vele, hogy elixir s imba volt, de engem ez pve-sként hol érdekel? Bontsák szét a skilleket.

      • szajhavész
        2013. május 1. - 15:31

        A gránátdobálás elég kemény burst dmg aoe be 1500 rangedröl. Ha megrohan 3-4 nob még akkor is lefeküdtek, de az engi is, azzal a különbséggek ahogy a másik 4 fölkel, mig az engi ottmarad föleg ha elixir s-t sem használ.
        Tehát ez nem egy taktikus épitgetős build hanem gyorsanmegdobálom és egyikünk meghal.

        Amiota nem használok gránátot több harcot élek tul

  12. MaDFoX
    2013. május 1. - 00:56

    Akinek nem tetszik a kesztyű, rejtse el, most már el lehet, mint pl a sisakot… ;)

  13. MaDFoX
    2013. május 1. - 01:04

    a rough schedule:

    -The Molten Facility dungeon will be available until Sunday, May 12 at 12:00pm Pacific, when the entire Flame and Frost saga will progress to an epilogue. At this point, players will no longer be able to earn achievements associated with the previous chapters of Flame and Frost, nor will they be able to earn the achievement Rage against the War Machine.

    -The Flame and Frost epilogue will be active from Sunday, May 12 at 12:00pm Pacific until Thursday May 16 at 12:00am Pacific. The epilogue will mostly consist of conversations and story elements; there are no exclusive rewards to be given at this time.

    https://www.guildwars2.com/en/news/a-guide-to-flame-frost-retribution

    • koponya24
      2013. május 1. - 11:04

      Elixir-s egyik jó tulajdonsága az volt amíg tartott a hatása tudtad magad healni medkitel vagy elite skillt használni.Ez a skill minden enginner-nek alap volt wvw,pve,pvp-re is.Most hogy nincs eme tulajdonság csökkent a tulèlõ kèpessège is.

      • Sárki
        2013. május 1. - 11:16

        Ez a skill jelentette a túlélési képességet.

      • Zarache
        2013. május 1. - 12:15

        Tool kit -> Elixir S 2 olyan skill is van toolkitben ami miatt sokkal jobb. Box of nails es a gear shield paros igazan csak eros tulelo skill es melle a nails meg condit is pakol. En WvW-n engineerel sohase hasznaltam Elixir S-t 2 embert megis lazan osszepakol a buildem sot ha joljonki minden 4-8 ember is megfekszik. Engineer tulelokepessege nemrossz csak sokan egybol akarnak nagy burstot ahelyet, hogy felepiteni es tulelni.

      • szajhavész
        2013. május 1. - 13:37

        Az ekixir s-t a gear shild szintjére nerfelték, vagyis mást nem tudsz csinálni a használata alatt.
        És nem mindenki butább mint te aki elixir s-t használ, csak lehet hogy ritkábban halt meg

      • Sárki
        2013. május 1. - 13:58

        Jah, megöltél egy komplett zerget egyedül :D arról a 4-8v1-ről mutathatnál vmi videót csak hogy hihető legyen :)

      • Zarache
        2013. május 1. - 14:35

        Sárki 4-8 emberel engineer elbir a buta emberek miatt. :) Healing Turret,Tool kit,Bomb kit es pain inverter. Ez a kombo eleg eros a 2k condival ami az engineeremen van meg 2900 armor kornyeken van a kari. Azert mert nem mindenki az Elixir S-re tamaszkodik az nem jelenti azt, hogy az engineer nem survivor. Shield Block 2s ranged block es ha az utolso pillanatban eldobod kb 1.8s block es 2s daze az enemy-re. Healing turret 6500 heal kb regen heal nelkul sorolhatnam meg a dolgokat foleg, hogy az uj turret miatt 30s kornyeken fixen van 2500+ healed utility belt miatt. Akkor meg ottvan a perma vigor es a 9s-es 50% energy ami kitek miatt konnyu xD

      • Zarache
        2013. május 1. - 14:50

        Bocsi a duplaert csak gondoltam leirom kapasbol a heal-t 100 healing powerel. 30s CD-n 3643-as heal, Turretel alapbol 6281 robantasal 7645. Ezek melett meg ott van a sok masik tulelo skill es a 4-6s stealth is. Remelem nem kell az osszes jo kepeseget leirnom mert nem ismered oket csak az Elixir S-t

      • Sárki
        2013. május 1. - 15:27

        Ingen, egy utolsó n00b vagyok. Meghajlok előtted bölcs Zarache, N00bok gyilkosa.
        Amúgy meg lesz.rom pvp-t, pve-s vagyok és ott semmit nem ér az elixir s.
        Egyébként nem csak a nerfen vagyok kiakadva, hanem azon, hogy a változatosság jegyében nemhogy erősítenék az ócska gadgeteket és turreteket, inkább a jó skilleket nerfelik.

      • Zarache
        2013. május 1. - 15:53

        Abban igazad van, hogy azok most nem kaptak buffot, de streamen elmondtak, hogy a gadgetek azok lehet nem megmethetoek hanem ujra kell dolgozni. Turretekre PvE-ben meg fixre kell a hp boost ebben igazad van kb olyan ez most mind a rengeren a spirit hp boost. Kiprobaltam mistben guardian training mobon a porges felet nembirta ki a spirit sokadik hp boost es trait melett. Tudom, hogy anetnel nem kolbaszbol van a kerites es nem is mezeskalacshaziko a game, de probalkoznak megha surun melle is megy. Sajnos most sok skill ott tart, hogy a metak miatt nem finomitas kell hanem rework.

      • Sárki
        2013. május 1. - 16:01

        Hát ezaz. A fele skillünk használhatatlan és nem dolgozzák át őket, nem javítják, semmit nem csinálnak velük. A gadgetek teljesen halva született skillek, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy össz. 1 darab trait van rájuk.
        8 hónap alatt viszont igenis hozzájuk nyúlhattak volna és mondjuk kijavíthatnák lassan a scopeot is. Bokros teendőik közepette úgy érzem, hogy általában az engi kérdéskör a lista legvégén van és ez kezd unalmas lenni. hónapok óta tervbe van véve, hogy növelik az engineer buildek diverzitását, de ehhez nem elégpár jól irányzott nerf és minimális buff. Nem kell az egész kasztot átdolgozni, elég lenne csak a gadgeteket és hogy a turretek adjanak boont meg legyen normális hpjuk.

      • Shantey
        2013. május 1. - 16:20

        Tudja valaki, hogy a hasonló szerepet betöltő bannerek a warrioroknál milyen apropóból nem ölhetőek le? Vagy úgy ámblokk ők miért kaptak elpusztíthatatlan “summont” maguk mellé?

      • Brock Samson
        2013. május 1. - 20:56

        Azert kettos a merce, mert warriornak 2 endure painje van (skill+trait), ami full sebezhetetlenseget jelent szamara es kozben minden skillt hasznalhat. De engi ne hasznaljon…
        Nem mondom, hogy nem mukodik enelkul a karakterem, nem is hasznaltam olyan sokat az Elixir S-t, de amikor kellett, akkor hasznos volt mar csak arra is hogy medkit csomagjait eltoljam a hatasa alatt.

      • Zarache
        2013. május 2. - 11:07

        Endure pain az nem teljes sebezhetetlenseg mivel conditiont lehet rad rakni mig Mist Form es Elixir S alatt nem. Valamit valamiert elven mukodik ez :D

  14. Fenrir
    2013. május 1. - 09:57

    Az elementalist kapott némi nerfet, bár nem tudom ,hogy a két tőrős healing buildjét a pvp-ben tényleg legyengíti-e ez. ( Na nem mintha még ezen kívül nem lenne legalább két értelmes bunker build is mellé)
    A Warrior viszont szégyen és gyalázat továbbra is. Hónapok óta mondják a fórumokon ,hogy csináljanak vele valamint ,mert a túlélése spvp-ben kb ennek a kasztnak a legkisebb. Nem traitbe rejtett passzívokat kéne adni, ami rákényszerít arra ,hogy szétrombold a buildedet, ha nem új skilleket amik még segítenek a condi leszedésben illetve az üldözésekben. Kb a warriort lehet a legkönnyebben szétkitolni.
    Más ellenérvem nem nagyon van a patchre, lévén, hogy nem érdekelnek már . ( Boring)
    Nálam elérte azt a szintet a játék, hogy pár napja (úgy ,hogy megjelenése óta fent volt ) töröltem is a fenébe a meghajtóról. A védők mondták, akinek nem tetszik az keressen más játékot…mentem is kerestem, találtam párat. Nem azt mondom, hogy soha nem fogok újra GW 2-ni, de addig semmiképen sem, amíg én (és mások is persze) pvp orientált játékosként nem kapom meg a számomra is tartalmas kontentet. Ezek jelenleg siralmasak, az alap funkciók, amíg még mindig béta verzióban járnak. Talán 1-2 év múlva…bár addigra félek megkérkeznek olyan vetélytársak melyek jobban fognak teljesíteni ilyen téren. Kívánom ,hogy az Anet bebizonyítsa, hogy újra érdemesek a pvp-sek bizalmára.

    • Gandarel
      2013. május 1. - 11:42

      Néhény kasztnak nem az epic túlélés a lényege, wari ey burst class.

      • 2013. május 1. - 12:41

        Na igen, ha túlélni akarok, játszok guardiannal, engivel, elével vagy esetleg még necro/ranger, bár az első három azért jobban teljesít ilyen téren. (thief sem rossz, de ő csak a stealthre tud menni szinte)

  15. 2013. május 1. - 12:55

    Ezek az új Gemes itemek bent maradnak szerintetek?
    V limitált ideig vehetem meg csak Rox Quiverét pölö…

    • hunassa
      2013. május 1. - 17:27

      limites 99%

  16. Punisher
  17. Xtremist
    2013. május 1. - 19:09

    Nem tudja valaki, hogy csináltak-e valamit a grafikai enginnel? Eddig sPvP-ben azért mediumon nem lagolt meg esett le az FPS gyök 2-re, de tegnap óta low grafon is néha beszaggat mostmár. Gyakorlatilag játszhatatlan lett és élvezhetetlen, legalábbis számomra. A gépen semmi nem változott, program sem, tehát GW2-vel lehet valami gubanc.:(

    • Gandarel
      2013. május 1. - 19:13

      Valahogy teljesen máshogy néznek ki az effektek és a fénytörés, mintha high-on alacsonyabbra vették volna a dolgokat.

    • Xtremist
      2013. május 1. - 19:13

      A spectator módra gyanakszom, sztem leterheli a szervereket. Ötlet? Tapasztalat?

    • Sárki
      2013. május 1. - 19:35

      Én csak annyit tudok hogy most már egy nyamvadt fractalt nem tudok letolni 10 fps felett.

    • 2013. május 1. - 20:41

      Öcsém is, meg mások is mondták, hogy olyan mintha időről-időre, nőne a játék gépigénye.

    • 2013. május 1. - 20:56

      Megmondom őszintén, nekem ugyanez volt a tapasztalatom. Ahogy melegedett az idő, egyre lassabban ment a gépemen. A videókártyám egyik ventilátora csapágyas lett, a CPU-mon meg hiába takarítottam havonta, legbelül tiszta por maradt az egyik 12cm-es ventilátor a kettő közül. Most szétszereltem, kipucoltam mindkét coolert, megcsináltam a csapágyas ventilátort (varrógépolaj), normális hővezető pasztát raktam a GPU-ra és a CPU-ra és azóta nincs lag sehol. Lehet hogy páran közületek is a környezeti hőmérséklet emelkedése meg a széthajtott hűtés miatt szívtok, ahogy én is. Egyébként a legújabb NVIDIA driver felrakása után is gyorsult a GW2. 1080p-ben medium-high beállításokkal FXAA nélkül, tükröződésekkel, közepes árnyékokkal, alacsony shaderrel, legjobb textúra- és animációminőségnél elég ritkán megy 60 FPS alá. WvW más tészta, ott tömegben 20-30 FPS-re szavam sem lehet. Amíg ki nem pucoltam, meg meg nem csináltam a GPU coolert olyan 10-15 fps-sel általában kevesebb volt. (i5@4.6 GHz, MSI 560GTX)

      • Xtremist
        2013. május 1. - 21:03

        Ez jól is hangzik, s el is fogadnám mint érvet, ha nem az update után lenne a probléma közvetlenül. Előtte zero gondom volt. Gyakorlatilag sPvP jelenleg csak full low beállítással képes elmenni úgy, hogy stabil 40-50 FPS legyen, eddig mediumon ment ugyan így.
        Az új dungeonban is vissza kellett vennem a grafon, bár az annyira nem hat meg, mert 1 kezemen megszámolom, mennyi dungeonban voltam, de sPvP-ben nagyon zavaró. :(

    • 2013. május 1. - 21:09

      Márciusban volt egy kis patch ami után nálam megszépültek a shader effektek. Ezután a GPU coolerem egyre gyakrabban ment 100%-on, mert a VGA terhelésem megnőtt. Lehet hogy az NVIDIA driver jobban lett optimalizálva, de szerintem a GW2 garfikai dolgain is variáltak.

    • 2013. május 2. - 04:35

      Optimalizálták. Csak itt a felesleges kódsorok helyett a felesleges játékosokat ritkítják :))

      • Punisher
        2013. május 2. - 11:02

        Azaz. Én pl az árnyékokat soha nem tettem be, mert minek, most meg olyan árnyékok vannak h leesik az állam, miközben ki van kapcsolva a graf beállitásoknál h legyen árnyék. (Pl, Dwayna bossnál, LA trading postnál, és LA kalózos puzzle-ben)

      • Punisher
        2013. május 2. - 11:06

        Mind1, ugyis a szerverlag* űzött el, nem az fps. LoL-ban az új pályát sokkal izgalmasabbnak találom mint itt pármelyik hű de király patchet.

        *-beülők egy arrow cartba, mert az mostmár nagyon király +80%dmg-el…és nem csak egyetlen skillt nem tudok vele elnyomni, de kiszállni sem tudok belőle “cannot drop bundles in the air”
        *clap-clap* anet

    • 2013. május 2. - 19:47

      Szerintem a shader lesz. Nekem mediumon fps leesik fractalban, meg egy pár helyen, lowon meg jó.

  18. 2013. május 1. - 20:51

    howellq :
    Ugyanezt csinálták ele Mist Formjával. Oszt’ mégse sír a szám. Bár a heal slotot tényleg nem vágom, miért lockolták, azzal csak healelni lehet… a többi rendben van, mert az engi olyankor fel tudta rakni a kitet és invulnból támadni (én szoktam azt csinálni régen :D)

    Nem tudom, hogy így van-e egyáltalán értelme használni a Mist Formot. Az Ether Renevallal kombózva invulban fel tudtam tölteni az életem és leszedett max 8 kondit. Most kereshetek mást… :/
    Mondjuk lehet, hogy ezért nerfelték. XD

    • Sárki
      2013. május 1. - 20:59

      Külön vicc, hogy az engi egyiuk traitje mekkora szopás lett így. Ugye van az a trait, hogy 25% hp-n automatikusan kapsz egy elixir s-t. Na emiatt simán meghalsz ha sok rajtad a condi :D

      • Bubi
        2013. május 1. - 21:12

        Ott a másik, hogy az összes elixir idejét megnöveli 20%-al.. Ami nagyon jól jön mondjuk az elitnél, de az új “S”-nél kifejezetten nem… ^^

      • 2013. május 1. - 21:52

        LoL, erre nem is gondoltam. Akkor, úgy tűnik toppon vannak a fejlesztő srácok! XD

    • szajhavész
      2013. május 1. - 22:28

      Nem értem miért nyugszanak igy bele a közepesbe.Nemfogják ezek föl hogy ha elmegy a nép nem lesz munkájuk?
      Bár sokminden mást sem értek még, pl hogy kik játszanak a metin 2 vel??

      • 2013. május 1. - 23:03

        Szívesen benéznék hozzájuk, hogy vajon mit csinálnak. Lehet, hogy másképp gondolkodnak és rohadtul ráérnek. Vagy lehet, hogy ha majd a játékosok száma lényegesen megcsappan, kapunk egy összecsapott kiegészítőt. Ha jól akarnak járni anyagi szempontból, akkor kiegészítők és gemstore. Utóbbit töltögetik is rendesen. Szóval előfordulhat, hogy a zöldhasút előbb tartják szemelőt, mint a játékosok érdekeit.

      • Gandarel
        2013. május 2. - 14:07

        Igazából kifelé azt mutatják hogy itt milyen aktív havi contentek vannak ingyen, de mivel nincs havidíj, nem kell azon görcsölni, hogy le is kössön. Ugyanannyi profitot hozol ha ma megveszed mint én aki előrendeltem és goldból veszem a gemet.

      • Gandarel
        2013. május 2. - 14:09

        Ezzel csak arra akartam célozni, hogy attól nem fognak csődbe menni, hogy hamar ráunnak az emberek. Szépen lassan fejlesztenek valamit aztán 1 év után visszajönnek a playerek.

        Egy kis gemstore kieséssel jár de annyi, esetleg ha jön egy kieg azt megveszik azok is akik elmentek hátha az végre kiaknázza a lehetőségeket, aztán esetleg abban is csalódnak, de a pénzt kiadták érte.

      • 2013. május 2. - 14:31

        Igenigen. A GW2 tulajdonosok 99%-a meg fogja venni a kiegészítőt akármilyen ergya. Csak lökniük kell a megszokott marketing dumát és sok-sok évre meg is van a bevétel.
        Megyek is izibe karakter dizájnernek! XD

      • 2013. május 2. - 18:50

        Azt én sem, pláne milyen okok miatt bannolnak miután költöttél rá rendesen. Nem, én nem játszom vele :)

  19. ubi
    2013. május 2. - 04:30

    jó lett a patch, mondom áll neverwinter karbantartás miatt benézek, a limitált ideig bent lévő dungeon-be elmentem, volt egy wipe, mert nem bírtak sosem kiállni amiből ki kell, visszamegyünk az egyik boss kiugrott, leszakadt a két híd, megöltük a másikat, de ami kiugrott nem lehetett már ölni out of range végett, ki ment az ember az instából visszajött wp-zett és beteleportálta középre, kösz anet nem csalódtam, nem is értem minek mentem fel :P

    • Xtremist
      2013. május 2. - 06:38

      Érdekes mód, nekem bejött a dungeon, mondom úgy, hogy nem nagyon járok dungeonba. Zero wipe, s elég hamar kész lett, különösebben nehéz sem volt, sőt, ja és bug mentes is. A többi dungeonhoz képest mindenképp jobb, mert legalább normális, kikövetkeztethető mechanikák vannak, nem pedig agyatlan HP trash mobok és wipe egyik pillanatról a máskra, az ócska boss mechanikák miatt.

      Ami viszont jelenleg deal breaker számomra az az, hogy valamit csináltak a grafikai enginnel s nem igazán hiszem, hogy sokáig fogom tolni mindent low-ra állítva, ha nem tapasztalok javulást . Eddig még WvWvW-t is tisztességesen vitte a gépem medium-high-on, most meg már sPvP-t sem, a patch óta.
      Kiváncsi vagyok a support mit válaszol majd.:)

    • 2013. május 2. - 11:39

      Mesélj inkább neverwinterről, az mennyire szar? :D

    • 2013. május 2. - 12:48

      Az engem is érdekel. Most Open Beta van?

      • 2013. május 2. - 16:46

        Az van, open beta. Hát ilyen kis izének jó lesz. A user generated content koncepció jó lehet hosszútávon, csak ne nagyon szemeteljék tele hülyeségekkel. Első nekifutásra pár óra játék alapján elég könnyűnek és általában statikusnak tűnik a harc része, de el lehet vele bohóckodni. Meghalni nem szokás benne. Inkább egy dungeon crawler, mintsem MMO, de ezt már tudtuk az előző béta után is. Magasabb szinten még nincs tapasztalatom, de egy darabig nem is lesz, mert annyi időm most nincs rá. Amit a beta alatt csinálsz, az megmarad, szóval nem kell majd újrakezdeni.

  20. Samu
    • Sárki
      2013. május 2. - 18:35

      OMFG DRAGON FESTIVAL :::) A perma gatherer set is tetszik :)

  21. Shantey
    2013. május 2. - 19:21

    Új armor skinek, na véééééééégre. Remélem szép lesz, szerencsétlen charr necromra már ideje lenne valamit szépet találni. :D

    GW1 alatt hogy nézett ki ez a dragon fest? Utolsó sorban mintha valami eventre utaló dolog lenne.

    • Punisher
      2013. május 2. - 19:29

      Jobb mint a karácsony. Szerencsejátékok, Roller beetle racing, DEATHMATCH dragon arena.

    • Sárki
      2013. május 2. - 19:33

      Az event nem lényeg :D Lesz cantha kieg szvsz és ez a lényeg :P

      • Shantey
        2013. május 2. - 19:51

        Vagy csavarnak rajta egy hatalmasat és megmagyarázzák miért nem lesz.

      • Gandarel
        2013. május 2. - 20:12

        Végülis ha belegondolunk… Zhaitan miatt nem mehettünk Canthára, mostmár elvleg szabad az út, és Istan, azzal pedig Elona partjaira is.

        Érdekel hogy oldják meg a dragon festet Cantha és Canthan District nélkül :D

      • Sárki
        2013. május 2. - 20:12

        Már a backflag is ázsiai utalás volt… nem hinném. Remélem hogy lesz cantha gw2-ben.

      • 2013. május 2. - 21:03

        És mi van, ha beleszövik a living story-ba az egészet rojtostul? GW első részével nem játszottam, de szerintem így az első living story fejezetet és annak a fejlődését látva simán beleférne, ha mostantól minden összefonódna benne és ez lehetne a kerete mindennek. Mivel szerintem logikus és baromi jó megoldás, úgysem használják ki. ;) Nekem bűzlik, hogy ez a dungeon csak alig két hétig van. Mi lesz jövő pénteken akkor, amiért ezt ki kell venni?

      • 2013. május 2. - 21:05

        *Sry, 12-én vasárnap és nem péntek lesz.

      • Shantey
        2013. május 2. - 21:07

        Kikerül az insta, utána van pár napig a záró event vagy mi a bánat, rá két hétre nagyjából pedig várható az új patch. Hozzá tudnék szokni, ha két hetente történne valami.

  22. CoreT
    2013. május 2. - 22:00

    Gandarel :
    Végülis ha belegondolunk… Zhaitan miatt nem mehettünk Canthára, mostmár elvleg szabad az út, és Istan, azzal pedig Elona partjaira is.

    Tudtommal zhaitan nem zárta el az utat egyik kontinenstől sem… canthát a deep sea dragon blockolja, elonát pedig Kralkatorrik, szóval ezért is írtam még régebben, ha a living story sárkánnyal végzödik(Kb 1 hónappal kieg előtt), storylag jól jön ki, mert utána mehetünk is át a kövi kontinensre.

    • CoreT
      2013. május 2. - 22:06

      közbe utána néztem, wiki valóban azt irja zhaitan zárta el az utakat, bár ennek sok értelmét nem látom így :P

    • 2013. május 3. - 00:16

      Zaithannek rengeteg undead hajója volt, ami a portyázó kereskedőket és kalózokat számolta fel. Deep Sea Dragonról senki sem tud semmit, csak annyit, hogy valahol van (vagy még talán azt sem?) Szerintem csak mi tudjuk, hogy létezik. Meg néha látni a világban (nem a játékban, hanem lore szempontjából), hogy a vizek életre kelnek, pl. vízcsápok törnek fel, de ennyi. Nem érzékelnek ebből többet.

    • 2013. május 3. - 06:12

      A költségvetés és válság blokkolja az utakat, nem sárkányok :D
      Factions/Nightfall területeket nagyon várom.
      Vagy valami értelmes havas hegyeket.

      Borzasztóan rosszul építenek mapokat Arenanetnél :/
      Példát lehetne venni Bethesdától (Skyrim, Fallout)

  23. Bull
    2013. május 3. - 01:44

    Mindenki hőzöng, hogy a saját kasztja gyenge spvpben. Akkor mi az erős ott?

    • 2013. május 3. - 06:15

      A játékosok maguk.
      Meg az alap OP kasztok természetesen. :)

    • Zarache
      2013. május 3. - 10:03

      Bull fele kamu fele igaz. Mesmer,Thief,Gua ezek erosek aztan jon a Ranger bunker buildje es necro. Ami veszes meg mindig mert a jatek elejen sok volt belole az a warrior. amugy sokan az eros buildel rendelkezo kasztokat szeretnek tapoltatni mert ok azt pickeltek xD es ugy, hogy meg sok kasztnak vannak teljesen hasznalhatatlan skilljei meg bugos weapon animationok. Guardian Scepter-t 900 koruli rangen a jobbra ballra mozgas bezavarja es nem talalja el az enemyt. Ranger LB,SB,Torch es dagger range noveles utan tulsokszor van out of the range vagy obstructed nemelyiknel meg alapbol is. Fegyver rootok es meg lehetne sorolni csak paran atom OP class-t/buildet akarnak, hogy kompenzaljak a skillt.

      • Shantey
        2013. május 3. - 10:36

        Vagy mikor Lich formot ellőve puszi távolságban kell lenni, hogy ne oldalazzon el előle a szerencsételen ellen. Egyébként kedves necrok: dagger + well = facerape. Mindenkinek ajánlom kipróbálni, aki esetleg a condi buildekben csalódott. Fenomenális. :D Bár néhány ele még így is asztalcsapkodást eredményez, de no, evvan. Meg az isten verte hammer warriorok, fúj …

      • Zarache
        2013. május 3. - 10:42

        Necronala azt neztem kb mindegy, hogy power vagy condi ag de d/d valami iszonyat jo dps-t nyomki magabol. Welleket meg utalom ha tournamenten gua vagyok xD Condi/burst es meg well is :( az kikeszitit a karit.

    • Endrosz
      2013. május 3. - 12:53

      Az egyensúly. :))))

      Egyensúly definíció szerint akkor van, amikor MINDENKI sír, hogy buffolják. ;)

      • MaDFoX
        2013. május 3. - 13:46

        True, true!
        De aki lenyom az azé’ van, mer’ OP a kasztja…

  24. Zarache
    2013. május 3. - 09:57

    Na Sárki uruljel nemtudok mostmar 4-8 embert megolni engineerel xD mert midig volt illetve van egy guardian az enemynel :( Az uj retaliation meg elegge pofan vag xD 320 dmg koruli sebzes/ talalat. Tegnap volt olyan, hogy 5 uldoznek kiraktam a bombokat elore belerohatnak granade barrage es meg 2 masik granat instant fel hp…. xD anelkul, hogy az enemy hozzam nyult volna. Necro nagyon fontos kari lesz most igy anelkul meghalsz az enemyn foleg a infinity retaliation guardianon.

    http://intothemists.com/calc/?build=-7;4RFV50M3FG-90;9;59-TT;11;318A189U-k6;2CqNYCqNY30ka0-k7;3Y5Z5XaXaYaW50L0LV350;9;9;9;9;9;9;00-6v

    Egy ilyen build folymatosan fentartja WvW-n a retaliationt :(

    • Gandarel
      2013. május 4. - 13:42

      LvL 1-es fölskálázott thiefekből lehet max 8-at leölni..

    • 2013. május 4. - 20:20

      Eddig is volt retaliation, csak nem volt saját vizuális effektje.

    • Zarache
      2013. május 4. - 22:01

      Retaliation igen eddig is volt csak 120 kornyeken sebzett most meg 380-at is besebez. Szoval ha 2v5 van es legalabb 1 guardian van az enemynel aki hasonlo akkor meg ha ok elsem talalnak igy is tulsok hp-t buksz. Ezzel gondolom zerg ellen az ac hasznalatra osztonzik az embereket, de igy sajnos a kis grp-ok is szivtak xD

      “Frissítettük a confusion és a retaliation hatásokat, hogy ugyanazt a sebzést okozzák, mint PvP-ben.” Retaliton az uj jeloles melett 50% boostot kapott kb. Mig confusion 50% nerfet.

  25. szajhavész
    2013. május 3. - 22:06

    Ahogy tellnek-mullnak a honapok talán majd csinálhatnának valamit a 20 seces laggokkal.
    De nembiztos

  26. Xtremist
    2013. május 4. - 09:19

    Az utolsó 2 kliens update óta megint jó a grafika, úgy mint régen, tehát tudták valószínűleg, hogy valamit elcsesztek. I’m a happy panda lol.:)
    Amúgy ma dolgoztam kicsit a charr-omon, és Plains-en van egy event, ahol griff tollakat kell összeszedni s miután kész az illető hölgyemény felszáll a helikopteren majd egyből le is zuhan és utána tesz egy aprócska megjegyzést, besírtam. Úgy tűnik első végigjátszásra elsiklottam pár dolog felett.:)

    • Xtremist
      2013. május 4. - 09:20

      Sorry, Fields of Ruin-en van.:)

    • 2013. május 4. - 10:16

      Nagyon sok ilyen van :) Szóval lesz még meglepetésben részed, ha odafigyelsz.

      • Xtremist
        2013. május 4. - 16:02

        Remélem, mert ez tetszett. Mivel többnyire csak PvP-zem, ezért ahogy sokan, én is csak végig szaladtam a PVE részen, igaz a full explo azért megvan.:)

    • 2013. május 4. - 10:21

      Nálam is csökkent a terhelés, igazat szólsz. Azért jó volt, hogy megcsináltam a hűtést, mert már zörgött a sárhányó. ;)

    • 2013. május 4. - 18:02

      “Chipping, chipping the rock away,
      Chipping all night and day.”

      szövegű Dredge munkadal megvan, amit az egyik bányász énekelget csákányozás közben? Tele van a játék ilyen hülyeségekkel. Érdemes figyelni eventek előtt és után is az NPC-ket, mert ahogy írtad, egy csomó hasonló poént csempésztek minden területre. Jó keresgélést! ;)

      • Xtremist
        2013. május 4. - 21:12

        Igen erre emlékszem:)

  27. Nhienyl
    2013. május 5. - 21:48

    Nem tudom ki mennyire figyelte, de van egy vicces bug, 2-3-szor esel pofára zuhanás után, viszont az a poén, hogy ha egy helyben maradsz nem történik semmi, a pofáraesés animációján kívül, marad max-on a hp-is. Álldogálsz egy fél percet, lépsz egyet és puff X’D

    • Shantey
      2013. május 5. - 22:18

      Volt hasonló nemrégiben. Hoelbrak közepén rongyoltam át épp Living story miatt, majd a kari pofára esett és insta halál. Vagy van hogy csak odébb lépek és így 2-300 sebzés a semmiből egy kis oldalazás után … Oo

    • 2013. május 5. - 23:41

      Úgy hívják: szerverlag :)

      • Shantey
        2013. május 6. - 01:22

        Revenge of the Küszöb.

      • Nhienyl
        2013. május 6. - 09:52

        Hát én nem tudom micsoda, de patch előtt nem volt, most meg az összes esésem kivétel nélkül ilyen, oké hogy szeretek ugrálni magas helyekről, de ennyire nem izgalmas elkenődni a földön. :D

      • 2013. május 6. - 14:35

        Igen, azért nem volt eddig, mert valami miatt most elkezdtek túlterhelődni a szerverek. Szerintem nincs összefüggésben a patch-csel, nekem kb 2 napja ilyen csak.

      • MaDFoX
        2013. május 6. - 10:23

        Lehetne lassítva, más szögből… ;)))

      • Nhienyl
        2013. május 6. - 10:30

        Mondjuk úgy már látnám értelmét :D nekroval jó még ugrálni, a Spectral Walk skillel megoldható, hogy a legmagasabb helyekről is egy karcolás nélkül érjen földet. Persze csak ha jó az időzítés…. :)

      • Gandarel
        2013. május 6. - 10:52

        Spectral walkról nm tudok de death shrouddal bárhonnan le lehet ugrani.

      • Nhienyl
        2013. május 6. - 11:30

        Közvetlen a földetérés előtt gyorsan 2x elnyomod (Spectral Walk->Spectral Recall), így abból a magasságból számítja az esést, ahol elnyomtad a skill első felét :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: