Reklámok
Kezdőlap > Leírások - Tutorialok > Super Adventure Box – infók és útmutató

Super Adventure Box – infók és útmutató

SAB

A legtöbben közületek valószínűleg már legalább egyszer végigugrálták ezt a retro világot, többeteknek már az összes kapcsolódó achievement is meglehet. Azonban úgy gondoltam, összedobok egy posztot, amiben végigmegyek az achievement-ek megszerzésének módjain, illetve egy általános bemutató készítek ehhez a kis világhoz.

Mielőtt belekezdenék, két információról szeretnék írni, amelyek a héten megesett ArenaNet-es stream-en hangzottak el. Aki már volt a Super Adventure Box-ban (SAB), az nyilván észrevette, hogy a dolog még eléggé befejezetlen. Bár a SAB-ot április végén kiveszik a játékból, később újra visszakerül majd, ahogy újabb zónák, világok készülnek el. A másik dolog, hogy a jutalmak közül több fegyvertípus is hiányzik (axe, rifle, stb.), ezeket időhiány miatt nem sikerült elkészíteni, de a jövőben ezek is bekerülnek majd.

SAB bejárat

Általános

A SAB Rata Sum-ban, az asurák fővárosában található, Magustan Court Waypoint mellett. Itt találjuk Motot is, aki ennek az egésznek a feltalálója és megalkotója. Ő egyrészt elmeséli nekünk, hogy miért hozta létre ezt a külön világot, illetve nála vásárolhatunk különböző dolgokat a SAB-ban gyűjtött Bauble-ből és Bauble Bubble-ből. Íme egy lista azokról a tárgyakról, amiket Moto jelenleg árul (kattintással nagyítható):

Moto áruja

Miután átlépünk a portálon, már a 8-bites világban találjuk magunkat, ahol Moto köszönt minket. Vegyünk ki egy érmet a mellette található gépből és adjuk oda neki. Ezután egy központi helyre kerülünk, ahol négy házat látunk. Ezek a házak képviselik a világokat [worlds], amelyekben próbára tehetjük magunkat. Mint korábban említettem, a SAB még befejezetlen, így egyelőre egy teljes világ, a maga 3 zónájával és bónusz pályájával és a második világ első zónája áll rendelkezésünkre. Találunk itt két felhőt is, az egyik egy fehér, a jobb oldali két ház között található, az ő segítségével könnyített módban tolhatjuk le a zónákat. A fák tetején található egy szürke felhő is, ő a nehéz módért a felelős, de ez a lehetőség egyelőre nem elérhető.

Felhők
A pályákon végigmenni nem jelenthet gondot, viszonylag könnyűnek mondhatók az eddig elkészült zónák, egyedül a harmadik zóna végén található békakirály okozhat gondot, amíg nem ismertük ki. Alapvetően négy dologra kell figyelni nála. Kezdésnek menjünk az előtte lévő 3 nagy platformhoz. Ha a béka jobbra néz, akkor mi fussunk a baloldali platformra, mivel ilyenkor jobb felé fog támadni. Ugyanígy, ha balra néz, akkor a jobb oldalra fussunk. Amikor középre néz, hátrafelé kell menekülnünk, hiszen ilyenkor mindhárom platformot el fogja érni a támadása. A támadásai között ütögessük a nyakláncát, amelyből ki fog esni egy darab, ezt vegyük fel. Amikor a béka jobbra és balra forgatja a fejét, akkor készül a legveszélyesebb támadására. Ilyenkor jelöljük ki a békát és amikor kitátja a száját, dobjuk bele a nyakláncából kiesett darabot. Ezután egy időre kiüti magát, ilyenkor tudjuk sebezni. A leírtakat ismételgessük, amíg le nem győzzük.

bekakiraly

A játékban 5 életünk van, ha ez elfogy, akkor szükségünk lesz egy Continue Coin-ra a folytatáshoz. Naponta és karakterenként 7 Bauble Bubble-t tudunk szerezni. A második világ első zónájából csak 1-et tudunk szerezni, illetve achievement-ek nem társulnak egyelőre ehhez a zónához, de kihívásnak megfelel, egy kicsit talán nehezebb, mint az első világ zónái. Az egyszerű végig vitelhez nem, de egyes achievement-ek megszerzéséhez szükségünk lehet a jump-dodge kombóra, ez azt jelenti, hogy ugrás után rögtön elnyomjuk a dodge gombot (alapból ‘V’), így nagyobbat tudunk ugrani. Ha valaki esetleg elakadna, íme két videó:

Achievement-ek

Scholar

Itt nincs más dolgunk, mint teljesíteni az első világ mindhárom zónáját. Nekem első két végig vitelre nem akarta beadni a harmadik zónát (és ahogy olvastam, másoknak is voltak ilyen problémáik), azonban péntek délután meglett, talán az egy nappal korábbi frissítésnek köszönhetően.

Minor in Enhancement

Ehhez az achievement-hez 7 tárgyat kell megszereznünk, illetve megvásárolnunk. Ezek a következők:

  • Digger – Az első zóna boltjaiban vásárolható, ára 100 Baubles. Segítségével ásni tudunk, így 10% esélyünk van, hogy Bauble-t találunk, azonban vannak fix Bauble helyek is, erről később.
  • Whip – Az első zóna második boltjában vásárolható, ára 150 Baubles. Segítségével stun-olni tudjuk ellenfeleinket.
  • Mini Bomb – A második zóna első és második boltjában vásárolható, ára 200 Baubles. Bombát dobhatunk ellenfeleinkre, illetve ennek segítségével nyithatjuk meg az utat egyes rejtett helyekre. Minden használat egy Bauble-be kerül.
  • Candle – A második zóna harmadik boltjából ingyen elvihető. Segítésével egy rejtett helyre juthatunk be.
  • Bauble Purse – A harmadik zóna boltjaiban vásárolható, ára 250 Baubles. Segítségével 500 Baubles lehet nálunk egyszerre.
  • Moto’s Breath – A harmadik zóna negyedik rejtett helyén szerezhetjük be (videó erről lejjebb található). Segítségével ellenfeleinket ellökhetjük, egy zónában csak egyszer használható.
  • Heart – A békakirály első legyőzése után vehető fel. Segítségével egyel több szívünk lesz.

Minor in Immortality

Teljesítenünk kell egy zónát anélkül, hogy meghalnánk. Ezt a legegyszerűbben az első zónában tehetjük meg.

Minor in Fortitude

Gyakorlatilag ugyanaz a feladatunk, mint az előző achievement-nél, annyi különbséggel, hogy health potion-t sem használhatunk.

Doctor of Baubles, World 1

Ennek az achievement-nek a teljesítéséhez a következő achievement-ek megléte szükséges:

  • Associate of Baubles, World 1
  • Bachelor of Baubles, World 1
  • Master of Baubles, World 1

Doctor of Secrets, World 1

Ennek az achievement-nek a teljesítéséhez a következő achievement-ek megléte szükséges:

  • Associate of Secrets, World 1
  • Bachelor of Secrets, World 1
  • Master of Secrets, World 1

Associate of Baubles, World 1

Az achievement eléréséhez minden Bauble-t össze kell gyűjteni az első világ első zónájában. Az ellenségek legyőzése után megjelenő Bauble-k nem számítanak bele, illetve a boltokban található tárgyak összetörése után megjelenők sem. Íme egy videó, amely végigvezet a zónában található Bauble-kön.

Associate of Secrets, World 1

Az achievement eléréséhez 7 rejtett helyet kell megtalálnunk az első világ első zónájában. Ezek a következők:

1. Az első rejtett hely rögtön a kezdőhelyen található. Dobjunk egy bombát a vízesésbe, majd menjünk be mögé.

vizeses

2. Az első checkpoint előtt menjünk a másik irányba, ahol egy beugrót találunk. Dobjunk egy bombát a sarokba, ezzel megnyitva a rejtett helyet.

elso_checkpoint

3. Az első checkpoint után találjuk az első boltot, ami szintén rejtett helynek számít.

bolt1

4. A második checkpoint előtt láthatunk egy omladozó kövekkel takart bejáratszerűséget, dobjunk oda egy bombát, hogy megnyíljon a rejtett hely.

masodik_checkpoint

5. Közvetlenül a harmadik checkpoint után egy bokrot látunk magunk mellett. Erre kell ráugranunk majd visszafele haladva eljutunk egy beomlott bejárathoz, amelyet egy bombával tudunk megnyitni.

harmadik_checkpoint

6. A negyedik checkpoint után a térkép jobb sarkában találunk az előzőhöz hasonló bejáratot, dobjunk egy bombát rá.

negyedik_checkpoint

7. Az utolsó rejtett hely egy újabb bolt, amit a 6. hellyel szemben találunk.

masodik_bolt

Bachelor of Baubles, World 1

Az achievement eléréséhez az összes Bauble-t össze kell gyűjteni az első világ második zónájában. Akik kihívásra vágynak, csinálhatják normál módban is, de könnyített módon sokkal egyszerűbb. Az előzőhöz hasonlóan itt is csak a világban meglévő Bauble-k számítanak. Íme a segítő videó:

Bachelor of Secrets, World 1

Az achievement eléréshez 6 rejtett helyet kell megtalálnunk az első világ második zónájában. Ezek a következők:

1. Még az első checkpoint előtt, mielőtt bemennénk a sötét erdőbe, láthatunk egy vízesést. Ennek a bal oldalán van egy füves rész. Dobjunk le ide egy bombát, hogy megnyissunk egy üreget.

ureg

2. A második checkpoint előtt, balra találjuk a második zóna első boltját.

bolt2

3. és 4. A második boltot a második checkpoint után találjuk. Ne menjünk fel a fákra, hanem lent keressük meg a beugrót a kidőlt fával. Itt találjuk meg a boltot. Közvetlenül a bolt mellett találjuk a 4. rejtett helyet. Dobjunk egy bombát a szürke sziklától balra lévő falrészre.

negyesot

5. A harmadik checkpoint után találjuk a harmadik boltot, itt vehetjük fel a gyertyát.

harmadik_bolt2

6. A zóna utolsó rejtett helye az egyik legnehezebben megtalálható és megközelíthető. Annál a résznél, ahol a fekete víz kezdődik, keressük meg azt a lyukat a földben, aminek az alján látunk egy ágat. Erre az ágra ugorjunk le. Ha ez megvan, ugorjunk a következőre, jobb felé. Innen tovább egyenesen, majd egy olyan ugrás következik, amely során kanyarodunk is kell. Ha ezt megtudjuk csinálni, onnantól már könnyedén feljutunk az ajtóhoz.

fekete_viz

fekete_viz2

Bachelor of Pioneering

Az achievement eléréshez meg kell találnunk egy rövidítést az első világ második zónájában. A rövidítést a második checkpoint után találjuk. Keljünk át a tavon, majd jobb oldalt ugorjunk fel arra a “dombra” amin páfrány-szerűségeket látunk. Innen ugorjunk rá a fa gyökerére, majd haladjunk tovább a fal mellett, amíg egy órási kukacot nem találunk, ez lesz a rövidítés. A kukac belsejében végigugrálva, rögtön a második zóna végén találjuk magunkat.

rovidites

Master of Baubles, World 1

Az achievement megszerzéséhez minden Bauble-t össze kell gyűjtenünk az első világ harmadik zónájából. A szabályok ugyanazok, mint a korábbi két zónában. Íme a segítő videó:

Master of Secrets, World 1

Az achievement eléréséhez 6 rejtett helyet kell megtalálnunk az első világ harmadik zónájában. Ezek a következők:

1. A harmadik zóna első rejtett helye rögtön egy bolt. A második checkpoint után lesz alattunk egy vízesés. A fáról ugorjunk le az alattunk található platformra, onnan pedig a vízen lévő levélre, végül a levélről vessünk magunkat a vízesésbe. A bolt ad helyet a második rejtett helynek.

vizeses3

2. A boltban gyújtsuk meg a szőnyeget a gyertyánk segítségével, ezzel egy lyuk nyílik meg a padlón.

szonyeg

3. A harmadik rejtett helyhez keressünk egy félbevágott fatörzset a második és a harmadik checkpoint között. Onnan indulva a képen látható nyilak alapján eljuthatunk a harmadik zóna második boltjába.

bolt3

4. A negyedik rejtett helyhez a pálya szélén keressünk egy vastag törzsű fát, a harmadik checkpoint után. A fa gyökerein körbeugrálva, a fal és a fa között találjuk a harmadik boltot.

nagy_fa

5. Az ötödik rejtett hellyel szerezhetjük meg Moto’s Breath-et, ennek megfelelően az átlagnál kicsit nehezebb dolgunk lesz. Mivel elég hosszadalmas ugrálásról van szó, képek helyett egy videót rakok ide.

6. Az utolsó rejtett hely közvetlenül a békakirály előtt van. Mielőtt átmennénk a checkpoint-on, forduljunk jobbra és a krokodilon kresztül látogassuk meg a boltot.

utolso_bolt

Minor in Elusion

Az achievement megszerzéséhez minden ragadós és légykapó növényt el kell kerülnünk a harmadik zónában. Ezt a legkönnyebben úgy tehetjük meg, ha könnyített módban vágunk neki (fehér felhő). Normál módban a gyertyánk segítségével kell felgyújtanunk a növényeket.

Minor in Excavation

Az achievement megszerzéséhez 100 alkalommal kell használnunk az ásónkat.

Minor in Achievement

Az achievement eléréséhez minden egyéb Super Adventure Box achievement-et teljesítenünk kell. Az achievement megszerzésével megkapjuk a Distinction in Applied Jumping titulust.

Baby’s First Super Adventure

Az achievement megszerzéséhez könnyített módban (fehér felhő) kell végigvinnünk az első világ három zónáját. Néha a számláló elakad 26/27-nél, ilyenkor menjünk vissza az első zóna első boltjába, az beszokta adni.

Ássunk!

Mint korábban említettem, vannak a zónákban olyan helyek, amelyeken ha ásunk, biztosan Bauble-t találunk. Ezeknek a helyeknek a listája folyamatosan bővül, így nem is kísérlem meg én magam összeírni. Remek összefoglalót találtok erről a dulfy.net-en, ahol az oldal folyamatosan frissül a játékosok visszajelzései alapján. Amikor ezt írom, akkor a 4 zónából összesen 815 Baubles szerezhető csak ásás segítségével.

További jó játékot!

storn_graywolf

Reklámok
  1. Zarache
    2013. április 6. - 20:36

    Modositast kernek a World ketto Zone 1 rewardra mert az is bauble bauble ad,de csak 1 db
    igy 7db/run karakterenkent.

    • nathriel01
      2013. április 6. - 20:47

      Javítva, köszönöm.

      • Zarache
        2013. április 6. - 20:52

        nm :) Remelem hamarosan World 2 kibovul mert eszement jo a SAB xD

      • 2013. április 6. - 22:36

        Én határozottan úgy emlékszem, hogy W2-Z1 végén egy darab SIMA bauble-t ad, nem pedig bauble bubble-t. Néztem is, hogy wtf, ez most komoly?

      • Zarache
        2013. április 7. - 00:36

        Szivarvany modban igen de normalon 1 Bouble Bouble jon ott

      • 2013. április 7. - 10:28

        Na ja, az lehet. Én mondjuk azt csak kétszer csináltam meg, először normál utána meg fingófelhő módban. Elsőre nem is figyeltem, hogy ad :D

      • Zarache
        2013. április 7. - 13:21

        Amugy ha eloszor a felhovel csinalod az arra jo, hogy megtanuld az utvonalat utana mar 15 perc korul lesz a world 1 es world 2 zona 1-el olyan 20 perc lesz egy run. Persze ez kesobb meglesz 15 perc is amikor tudod mar az osszes rovid utvonalatt vagy megkevesebb :D es igy tisztan meglesz a 7 bouble bouble/kari 15 percenkent kb.

  2. Gandarel
    2013. április 7. - 09:23

    És mikor jön Super PvP box? >_<

  3. thalrador
    2013. április 7. - 19:05

    Várható, hogy a játékhoz valamikor kijöjjön egy olyan update aminek értelme is van? Kiegészítő méretű updatet ígértek jan/feb/márc alatt, ha nekik ez a kiegészítő, akkor valaki valamit nagyon rosszul értelmez.

    • Shantey
      2013. április 7. - 19:36

      Ha nem látod az értelmét, az csak téged minősít (ne vedd magadra), személy szerint borzasztóan szórakoztatónak találtam és jól esett újra pár órácskára gyereknek lenni és együtt mulatni pár random idegennel együtt. Akinek nem ilyesmi kell, az go back to wow / cod / gw1 (oh wait ..) vagy akármi … Én is ráuntam a wow-ra mégse írogatok az elmúlt fél évben a blizz fórumaira, hogy fúú mit műveltek csináljatok már valamit, aminek értelme is van.

      • thalrador
        2013. április 7. - 20:53

        Ha ugyanennyi energiát fordítottak volna valamire, ami nem egy áprilisi tréfa, (példának okáért a PVP-re, ami a játék fő profilja ugyebár, csak olyan gyerek cipőben jár hogy az borzalmas] annak mindenki sokkal jobban örülne. Vicces a minijáték, jajj de jó hurrá, de ettől még a játék még mindig alapjaiban vérzik.

      • 3D
        2013. április 8. - 10:35

        thalrador :
        Ha ugyanennyi energiát fordítottak volna valamire, ami nem egy áprilisi tréfa, (példának okáért a PVP-re, ami a játék fő profilja ugyebár, csak olyan gyerek cipőben jár hogy az borzalmas] annak mindenki sokkal jobban örülne. Vicces a minijáték, jajj de jó hurrá, de ettől még a játék még mindig alapjaiban vérzik.

        Erre a „mindenkire” azért kérnék egy hivatkozást, hogy honnan szedted. Mert az, hogy te és pár cimbid jobban élvezed a PvP-t mint a SAB-ot, az elképzelhető. De hogy ebből egy csettintéssel általánosíts pár millió játékosra, az elég merész.

  4. nathriel01
    2013. április 7. - 21:38

    Azt kellene már felfognia néhány embernek, hogy egy jumping puzzle tervező nem fog PvP-t fejleszteni. Ahogy egy közgazdász sem áll neki felhőkarcolót építeni. SAB-on 3 ember dolgozott, az utolsó pár hónapban bővült csak 8 fősre a csapat. PvP-n is megy a munka, emiatt nem kell aggódni, csak az egy sokkal összetettebb munka annál, mint pár zónát létrehozni. A márciusi frissítéskor például véletlenül pár órára elérhetővé váltak a gem store-ban a custom arénákkal kapcsolatos cuccok. Tehát ez valószínű jönni fog a következő pár hónapban. PvP-t rengeteget kell tesztelni, míg egy jumpimg puzzle-nél nincs ilyen gond.

    Mindettől függetlenül, csatlakozom pár más posztoknál megszólaló emberhez, nagyon-nagyon uncsi már, hogy minden második posztnál a sírás megy. Majdnem olyan, mintha lenne egy sablonotok ilyen esetekre, amit csak bemásoltok minden poszthoz mert változatosság az nincs bennük.

    (Figyelem! A fent leírtakat csak az vegye magára, aki úgy érzi.)

    • Zarache
      2013. április 8. - 00:01

      +1 es sajnos mar honapok ota ugyan az a par ember. Hiaba nemadjak fel sajnos :/ jatsznaka es utana itt sirnak es ahogy pont mondtad ugyan azt a betanult szoveget irjak mindig kb.

  5. Nikosi
    2013. április 8. - 00:47

    Teljesen egyet tudok érteni azzal, hogy nincs értelme telesírni minden posztot ugyan azokkal a “hibákkal/hiányosságokkal” amik ráadásul nem is kapcsolódnak a poszthoz. Bár egyet tudok érteni sok dologban a nyafogókkal is. De ez a játék ilyen el kell fogadni, vagy el kell tolni a biciklit.

    Lehetne folyamatosan sírni, hogy a craftolás értelmetlen, hogy nincs guildhall, nincs guild vs guild, nincs raid, nincs geargrind (mondjuk én nekem például ez a 2 nem akkora probléma :) ), nincs group kereső (Ezt mondjuk értem , hogy mért nincs. Van rá logikus magyarázat és nem is lesz soha szerintem). De lehetne sírni, hogy túl gyors a fejlődés, hogy a wvw csak csapatban élvezetese (10-20 fő), amúgy egy élvezhetetlen őskáosz. Azt is lehet mondani, hogy a story elcsépelt stb… (Mondjuk azt is figyelembe kellene venni, hogy nincs mögötte egy olyan jól kidolgozott világ, mint a Star Wars univerzum, a Warhammer, Tolkeini középfölde, D&D, vagy egy Elder Scroll világ. De azért az átlagot meghaladó a háttér van, nem egy Tera szintű semmi. Lehet azért is sírdogálni, hogy mekkora grindfeszt egy legendary összerakása, azt is lehet mondani, hogy milyen ocsmányak ennek ellenére, és stb…. Meg lehet szapulni a fejlesztéseket is.

    De egyet nem szabadna elfelejteni, hogy nem kell fizetni egyetlen update-ért sem (nincs havidíj), persze majd a kiegészítőért igen. Egyszer megveted és játszol vele. Azt is figyelembe kéne venni, hogy ami hiányosság előjön rendszeresen, vagy nem megoldható/kijavítható, vagy ugye komolyabb fejlesztési időt vesz igénybe. Mert azért egy új jumping puzzle-t összedobálni nem nagy idő, de még egy történet vonalat sem annyira. De vannak dolgok, mint például a wvw culling (amit amúgy megoldottak ha jól tudom) amit nem egyszerű kijavítani. Meg azt is el kell fogadni, még ha ezt sajnos Anet nem is mondja ki, hogy lesznek dolgok amik soha nem lesznek megoldva. (group finder például)

    Az a baj, hogy nem úgy tekintenek sokan, még mindig erre a játékra mint ami valójában, valami mást keresnek benne, nem azt ami. Itt nem a wow-t értettem a máson. Meg ráadásul készpénznek veszik a fejlesztői oldalról érkező “reklám” szövegeket. Ezek pedig olyanok mint a politikusi ígéretek van ami megvalósul, van ami nem.

    Én sem játszom már a GW2-vel rendszeresen, be-be lépegetek egy heti 1-2 órára és annyi, de nem sírok tele minden posztot azzal, hogy nem tetszik ez meg az, pedig így van. 6 hónapig jó elvoltam vele aztán kifogyott alólam a játék és ennyi. De mindig ugyan azt mantrázni teljesen hülyeség. Attól, hogy 25.-nek is leírja valaki ugyan azt, hogy ez szar, az rossz, ez nem tetszik, attól semmi nem fog változni. Maximum azon emberek idegrendszere negatív irányban, akiknek az unalomig ismételt nyafogások, már a könyökükön jön ki.

    Ergo vagy a hivatalos fórumot kell bombázni a sirámokkal vagy el kell tolni a biciklit. Nekem ez a véleményem.

  6. chuckygwzik
    2013. április 8. - 11:13

    +1 Nathriel, Zarache, Nikosi. Abszolút igazatok van. Nekem is vannak/voltak negatív véleményeim a játékról. Más azért a sírás és az építő jellegű “negatív” kritika. Pont ilyeneket várnak a fórumokra is.

    Ezt az energiát amit ide ölnek inkább fordítanák a fórumra ötletek formájában :) A moderátorok a community-s emberkék rendszerint olvasnak mindent és juttatják tovább a jónak tűnő ötleteket a fejlesztőknek. A fejlesztők is sokszor hozzászólnak 1-1 témához. Vannak kiemelt posztjaik is amiket végig kísérnek. Vagy segítsenek a wikin dolgozóknak, hogy kerekebb legyen az egész. :)

    Na meg ezzel kedvüket veszik a blogot olvasóknak, meg gondolom a blog szerkesztőknek is :)

    Ennek a posztnak megint volt hír értéke inkább ennek örüljetek, örüljünk együtt :) Szép fegyók, lesznek új skinek új pályák új itemek. Elég kerek és komplex mini játékot kaptunk, kapunk. Persze aki nem szereti annak nem játszható a “játszható tartalom”. Személy szerint engem pl a GvG vagy 1v1 hidegen hagy, semleges. Ha viszont jön totál örülök majd, mert van olyan játékos akinek jó. A játék értéke nő ezzel és színesebb lesz az egész.

    A fél üres pohár és a fél teli pohár :)
    A pohár soha nem lesz teli, mert nincs olyan szoftver ami kész, csak max nem fejlesztik tovább. Ezt viszont még hosszú évekig fejleszteni akarják, szóval ötleteket adjunk nekik milyen irányba :)

    • Gandarel
      2013. április 8. - 15:31

      Cry helyett filozofálok:
      A GW2 egy pohár. Egyszerre félig teli és félig üres. A teli része a PvE, az üres a PvP.

      Amúgy tök poén hogy kb 3 éve még te szóltad le a játékot (amiket addig tudtunk belőle) és én védtem a GW2-t :D Változnak az idők.

    • chuckygwzik
      2013. április 8. - 19:27

      Nehezen szoktam meg a változásokat, több fronton vártam a GW1 dolgait :) Megjelenés után kellemes meglepetés várt mert végig tartózkodva álltam az egészhez.

      Amúgy meg a nagy ursan nerfet túléltük ezután jöhet bármi kitartunk :)

  7. 2013. április 8. - 12:08

    Josh Foreman a tengeribetegséget firtató topicban: “Well if the nausea in World 1 is so unpopular I guess for World 2 I’ll make it cause diarrhea.”
    :D
    Azaz ha a World1 hányingert okozott, akkor megcsinálja és a W2 hasmenést fog…

    Már várom! :DDD

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/livingworld/sab/Super-Adventure-Box-gives-me-motion-sickness/first#post1788536


    BTW hogy “ontopic” is legyek: Én és gondolom még jópáran rajtam kívül már csak néha járok ide (kb az első sírós-nyávogós hozzászólásig), pedig régebben nagyon szerettem, jó volt a társaság, de most már annyit sír néhány ember hogy egyszerűen elmegy az életkedvem is, nem hogy a játéktól a kedvem – ami mondjuk egy fan oldalnál elég vacak dolog… Feladtam a harcot a crybaby-k ellen, nem győzhetek. Sajnálom, hogy idáig fajult ez a fórum, nagy kár érte.

    • Gandarel
      2013. április 8. - 15:25

      Mert annó a 95% védte a játékot s istenítette, mert látta benne a lehetőséget.

      Mostmár csak a kiaknázatlan lehetőségeket látjuk amiket nem kéne kihagyni, és sokunk már nem akarja védeni őket.

      Bár ha PvE-s lennék biztos töretlen lenne a lelkesedésem :D Max idővel alábbhagyna egy kicsit. De PvP.. nem akarok belefolyni :P Ratinggel is csak etetnek minket, lassan 2 hónapja védem in-game is az Arenanetet és a ratinget a mindenféle kamu csúsztatásaik ellenére, de már nem sokáig..

      • Zarache
        2013. április 8. - 16:45

        Erdekes en PvP-t,WvW-t es PvE-t is tolom meg is elvagyok xD itt csak azzal van a gond, hogy par embernek annyi ideje van, hogy mar unja magat. Nemtom masoknak alig van ideje pihenni es lazitani egyesek meg csak sirnak a sok szabadido miatt :/

        ui.:Amugy ha a siroknak ennyi bajuk van arra ottvan az Anet forum epito kritikakat oda lehet erni, de az itt leairtak nem epito kritikak hanem tomeny http://www.youtube.com/watch?v=qS7nqwGt4-I . Augy meg ha ennyi bajotok van vele lehet masik gamet keresni mert ITT senkise fogja Anetbol olvasni amit irtok illetve ha cry helyett valami ertelmesett is irna a tobbseg akkor picit elvezhetobb lenne.

      • Gandarel
        2013. április 8. - 19:31

        Rengeteg suggestiont nyomok föl official fórumra pl. Nagyon bírom a combat rendszert, elképesztően jók a meccsek, de 700 menet után tournikon, miközben 1 game mode van és mindenki ugyanazokkal a buidekkel csapja, egyre hamarabb megunod. Nagy ranggal lassul a haladás is, olyan, mintha nem történne semmi, ugyanabból a kb 12 percből állna a PvP minden egyes meccsnél mint fél éve. Ezt javítani fogja a rating és az observer hozzáadása.

        Bírom conquestet, de már énis kipróbálnék valami mást is.
        + több build kéne (=több skill is) és egy lehetőség hogy el is menthessük őket, mert ha mindig fejben kell tartani a többi traitet, nem fognak nagyon váltogatni és nem fejlődik a meta.

        Ha PvP kapna 1 hónap törődést, fél évig senkinek se lenne gondja vele.

      • Zarache
        2013. április 8. - 21:57

        Tudom mirol beszelsz de en meg mindig nem untam meg pedig csak tournamentbol 1k folott van amit jatszottam persze en eleg sok karit hasznalok lehet ezert nem unom meg xD

      • Gandarel
        2013. április 8. - 22:05

        Én se unom ha van team, mindig fölmegyek tolni. Csak sokkal kevesebb meccs után abbahagyom :P Most bekerült leaderboard, ami azt se tudjuk hogy hogy számol, kicsit unfair is, lehet hogy kari alapú és csak 100-at mutat..

      • Nikosi
        2013. április 8. - 22:37

        Nem akarok teljesen offtopic lenni, de mint írtam, értem miért nyafognak az emberek. De a mantrázásnak nincs értelme, tovább kell állni. Eleinte én is sokat védtem a támadóival szemben, de 6-7 hónap 4,5 fullos karakter és sok-sok száz (majdnem ezer is talán) játék óra után nálam is véget ért a dolog, ha nem is véglegesen de egy időre már csak epizód szintűvé vált. De nem álltam neki hónapokon át mantrázni, hogy ez mért szar az mért szar. Elmondtam egyszer-kétszer aztán szépen lassan ha abba nem is hagytam, de nem vagyok túl aktív ennyi.

        Az a baj, hogy szerintem a fejlesztői oldalról érkező ígértetek, illetve a hype amit a játék köré csaptak kicsit becsapta az embereket. Mert a GW2 nem egy igazi mmorpg, látszatra igen de valójában sokkal inkább egy hibrid lett. Ami már nem GW1 de nem is mmorpg, egy kicsit öszvér cucc. A sok sírás meg egyik fél részéről annak köszönhető, hogy nem olyan jó és olyan hangsúlyos a pvp mint a GW-ben. A másik fél meg ugye az mmorpg-t (PVE) keresné benne ami viszont szintén nincs meg.

        Sajnos sok kiaknázatlan lehetőség van / volt benne, lehetne sorolni de minek, részében már mindent elmondtak legalább egyszer. Mert több volt ebben a játékban lehetőség, és az ígéret is nem beszélve a hype-ról, de túl magasra tették Anet-nél a lécet és nem vitték át. Akartak egy olyan játékot alkotni amiben kényelmes a fejlődés, nincs lassú idegőrlő grind, de emelet akartak egy masszív pve-t, ráadásul e-sportot szintű a pvp-t. De az a baj, hogy egyrészt néhány dolgot elbénáztak, néhány ötletük meg egyszerűen kioltotta egymást.

        Legyen egy kis ONTOPIC ON. A kioltásra példa Ez a mostani frissítés is. Ez is egy elégé öngól egyik oldalról nézve. Miért is? Mert ez a frissítés ép most rúgott bele egy nagyot az rpg érzésbe a lore-ba. Mert lehet fun, de mi a fene köze van a GW2 világához. Egyszerűen nem illik bele. ONTOPIC OFF

        Ráadásul a túl nagy hype miatt mindenki egy hibátlan egy tökéletes produktumot várt, ami tényleg mindenkit és minden igényt kiszolgál. Hát ilyen nincs, és nem is lesz. Amúgy a hype is érthető, mivel az NCSoft szénája igen csehül állt, elmondhatjuk, ha nem lett volna ilyen sikeres a GW2 akkor lehúzhatták volna a rolót, mert ez volt a tét. Ráadásul Anet még mindig mindenkit ki akar szolgálni, de erre szerintem nincs kapacitás a cégnél. Érthető a költségek kordában tartása is hiszen nincs havidíj amiből lehetne fedezni egy óriási team fenntartását, ezért is késnek egyes fejlesztések.

        Mindettől függetlenül a játék szerintem mindenkinek felhőtlen szórakozást ígér legfeljebb nem túl hosszú időre. De 6 hónap szerintem a legtöbb játékos számára van benne, lehet nem több de annyi biztos.

        A lényeg szerintem akinek eddig nem váltak valóra az elképzelései azoknak a “nyafogás” helyett szerintem tovább kell lépni. Valójában már megtették ha nem is fizikálisan de tudat alatt. Mert ezért kezdenek egyesek már a kákán is csomót keresni, és mantrázni, hogy ez szar az szar.Tudom elégé pangás van az mmo-k terén, de talán idén jön két másik nagy név is az egyik ráadásul f2p-ben ott nincs kockázat, csak a beletett idő. Pihentetni kell a GW2-t időnként visszanézni, hogy változott -e valami, hátha pont pár frissítés múlva jön az ami az adott ember számára javít az élményen (sajnos kétlem de a remény pusztul meg utoljára) később is vissza lehet térni, mivel a karakterek nem vesznek el, nincs havidíj. Legfeljebb egy új kiegészítőt kell majd megvenni, persze csak akkor ha a a dolgok a várt irányba mozdulnak.

        Bocsi kicsit hosszú lett.

  8. chuckygwzik
    2013. április 8. - 19:35

    A hivatalos fórumon rengeteg jó javaslat van, naponta több 10 születik, bár van elég vicces is amire a válasz /facepalm és hasonlók :D. Pl ilyen volt, az hogy amíg nem lépsz be a játékba addig lépjen a karakter szintet mert kap offline xp-t :)

    • Shantey
      2013. április 8. - 20:44

      Nem arra a topicra gondolsz, ami a WoW-hoz hasonló rested bonust vezetné be? Rossz ötletnek nem mondanám, de mivel még a levegővétel is fél szintet ad, így sok értelme nincs.

  9. sothor
    2013. április 9. - 14:14

    Pár napja kommentben kívántam fanyalogni az ilyen SAB jellegű marhaságok kapcsán. “Nekem rpg kell, nem babajáték, blablabla”. Aztán végül mégis csak kipróbáltam ezt a nagy kék kockát, ami gyakorlatilag jobban lekötött mint a “hivatalos” end- game content. És ez szégyen az A- netnek. De köszi annak a maroknyi fejlesztőnek aki akár csak 3 napra is, de visszacsábított ebbe a játékba!
    Havonta egyszer megéri visszanézni, hátha került be valami szórakoztató. Ha nem mmorpg- t kell csinálni, akkor egészen tehetségesek a srácok.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: