Reklámok

Super Adventure Box

Ez a retro minigame egész áprilisban elérhető lesz. A héten egy útmutató is kikerül a blogra, addig is, jó szórakozást. :)

Reklámok
  1. Donjohnson
    2013. április 1. - 12:05

    Éjféltől reggel 5-ig ugráltunk és gyűjtöttük a bubikat. :D Zseniális és egyben beteg! :D

  2. Ely
    2013. április 1. - 15:31

    hol kell bemenni egy ilyenbe? valaki világosítson fel!:D

  3. Gondir
    2013. április 1. - 16:44

    Én nem értem…mármint hogy ez most mi is? Nem vagyok jó angolos, mit is reklámoz a videó?
    Köszönöm a felvilágosítást előre is!

    • Gandarel
      2013. április 1. - 19:34

      Super Adventure box jumping puzzle. Rata sum bejáratánál kék kocka.

  4. Shantey
    2013. április 1. - 17:12

    Rata Sumban a Lions Archba vezető portál mellett van egy bazi nagy kék kocka (a térkép jelzi is egy méretes csillaggal). Max 4 másik társaddal együtt bemehettek és lehet ugrálgatni. Röviden. :D Aki szereti a jumping puzzlet mindenképpen próbálja ki, de aki nem, az is, mert zseniális a hangulata.

  5. 2013. április 1. - 20:40

    Ma délután rögtönöztem az éjszaka felvett videómból egy bemutatót azoknak is, akik nem játszanak a GW2-vel.

    Ha valaki érdekel, vagy ismerőseinek meg szeretné mutatni, akkor nosza! ;)

  6. 2013. április 1. - 21:40

    ez bazi jó! és nem is tudtam róla, hogy jön… :D

  7. Kildaros
    2013. április 2. - 08:13

    Ez egészen pontosan azt mutatja, hogy a régi játékok voltak a jók :) Amikor még nem az agyoncicomázott grafika vitte el a játékélmény 90%-át

    • Smeea
      2013. április 2. - 10:06

      Nos nem kötekedés képen mondom, mert egyet értek veled nagy vonalakban (még most is szoktam comodor 64-es játékokat tolni ) de a mai játékok azért szoktak több mindent is nyújtani, nem csak grafikát.

      • Gondir
        2013. április 2. - 12:27

        Egyetértek.

    • Healer
      2013. április 2. - 14:06

      És a régi játékokat nem toltad 5 fős partiban :D

      A legjobb húzásuk eddig IMHO.

  8. 2013. április 2. - 13:30

    Ha szintén kellene valakinek, már itt vannak a 8 bites zenék (is)…

  9. Shantey
    2013. április 2. - 15:52

    Rertez, a videóhoz annyit, hogy a hónap végén kiveszik így ahogy van, majd remélhetőleg havonta, két havonta újra és újra visszakerül, a fejlesztés ütemétől függően, mivel a melót már a live team kapja. Vagy valami hasonló derült ki a tegnapi műsorból. Illetve új skinek és más témába vágó baromságok is érkeznek még.

    • 2013. április 2. - 16:39

      Köszi az infót! Nem néztem a tegnapi adást. Majd beleírom a videóba is. Szerencsére csak a sejtésem mondtam el, nem pedig kész tényként beszéltem erről, mivel nem volt infó róla.

  10. Gandarel
    2013. április 2. - 18:02

    Akármennyire is fun elsőre… tényleg itt tart a GW2. Alap funkciók hiányoznak de hello kitty kategóriás bageket és cuccokat kapunk a gemstore-ba meg 8 bites “Super Adventure Box”-ot.

    GW1:

    GW2:

    • Sárki
      2013. április 2. - 18:26

      Attól függetlenül hogy fun, ez az én fejemben is megfordult :D De sztem maga a cucc fricska a károgóknak :P

    • Brock Samson
      2013. április 3. - 12:17

      Mar mas forumon is kifejtettem, hogy ugyan mindenkinek kivanom, hogy szorakozzon a legjobban a Super Aventure Box-szal, de szamomra is kezd nevetsegesbe elmenni az egesz kiegeszito es frissites procedura.
      Nem a tartalom komolysagaval van gond, otletnek egeszen jopofa. De telnek a honapok es a nagy frissitesek apro hibajavitasokka alakultak, a nagy tortenet havi egy ora elfoglaltsagga zsugorodott, a fejlesztoknek megis jut idejuk legalabb havi 10 uj jumping puzzle-re es bargyu minigamekre. Csakhogy nem annak remenyeben vasaroltam egy fantasy RPG jatekot hogy 8 bites minijatekokban ugrandozzak. Arra jo egy ingyenes emulator is.

      Birom az egesz jatekot, nem is szoktam olyan gyakran fanyalogni, de mar kezd sok (vagy eppen keves) lenni. Az Elder Scrolls Online beta meg mingyart itt van. :D

      • Kildaros
        2013. április 3. - 13:46

        Tökéletesen egyetértek. Én sem Mariozni szeretnék, még akkor sem ha egyesek szerint “Anetnek ez a legjobb húzása”. Valóban, TESO béta közeleg, Neverwinter javában zajlik, kijött a Defiance, szóval lesz ami szívja a népet. Igen, tudom, hogy azokat a játékokat is el fogják egyszer cseszni, de egy darabig az újdonság varázsa legalább leköt, GW pedig kezd százszor lerágott marketing csonttá alacsonyodni

      • Kildaros
        2013. április 3. - 13:48

        És még egy. A trailerben pontosan látszik, ki a célközönség ;)

      • 2013. április 3. - 16:10

        Ehhez a célközönség témához annyit, hogy most komolyan úgy gondolod, hogy a call of duty x-edik részén felnövő tizenéveseknek jön be leginkább ez a retro-grafika…?:) (pláne egy szebb grafikájú MMO-ban, mint a GW2)

      • Shantey
        2013. április 3. - 17:29

      • 2013. április 3. - 20:03

        Kildaros :
        És még egy. A trailerben pontosan látszik, ki a célközönség ;)

        Igen, akik a 80-as években voltak ilyen gyerekek. A kb. 30-40 évesek.

        Az egész egy áprilisi tréfa. Önirónia. Egy pixelt sem szabad belőle komolyan venni. Azért adták ki bolondok napján, hogy ez mindenkinek egyértelmű legyen.

        Az ál-tévéreklám is a korszak paródiája. Ami igazából akkoriban halálosan komoly volt, ma már ciki. Igen, ilyen reklámokkal lehetett akkor eladni a játékokat. Volt ez a verzió, meg az amikor az egész jólfésült mintacsalád önfeledten kacagva, együtt szórakozva játszik a (színes!)tévé előtt. Megjelent három színes négyzet a képernyőn, és az emberek felhördültek, hogy “Awesome graphics!”. Akkor ezt mindenki komolyan is gondolta.

        Itt nálunk ez a korszak sokkal kevesebb emberre volt hatással, mint tőlünk nyugatra. Ugyebár egy darabig csak magyar szoftvert lehetett vásárolni, a gépeket át kellett lopni a határon külföldről, nem volt színestévé a háztartások többségében. Ha programokat akartunk szerezni, úgy találkoztunk egymással klubokban, mint valami alvilági banda. Ja és a normálisabb gépek a 90-es évekig cocom listán voltak, tehát birtokolni sem lehetett.

      • Kildaros
        2013. április 3. - 20:28

        Április elsejei tréfának tökéletes. De már harmadika van és még harmincadikán is a játékban lesz. Valamint lehet buborékot farmolni Super skinhez, a grind pedig sosem volt a vicc kategória. Na de végülis nekem mindegy, nem fáj ha ugráltok ebben a hülyeségben, csak gondoltam én is elmondom mit gondolok róla.
        Rertez, a 80-as éveket nem kell bemutatni, c64 korszak óta játszom, manapság közelebb vagyok a negyvenhez mint a harminchoz és időközben az történt, hogy a család nem hagy annyit játszani mint régen, igy azt a kevés időt biztosan nem ilyesfajta epic hülyeségre fogom elcseszni. Részemről ennyi
        U.i.: itt is válogathattok hasonló fun játékokat :D http://c64.krissz.hu/jatekok/

      • 2013. április 3. - 21:09

        Kildaros :
        Rertez, a 80-as éveket nem kell bemutatni, c64 korszak óta játszom, manapság közelebb vagyok a negyvenhez mint a harminchoz

        Na, ennek örülök. 38 leszek idén. Nálunk C64 korszak volt amikor náluk a Nintendo dominált és mindenki tudta, hogy ki Link és mi az a Zelda. Végigtoltam ezt az idiótaságot könnyű és normál fokozatban is, és nosztalgiázás közben sikerült levonnom azt a következtetést, hogy puszta trollkodásból jobb platformjátékot csináltak, mint akik erre szakosodtak.

        Az meg hogy ekkora az önbizalmuk, hogy ki mernek egy ilyen fricskát adni a fanyalgóknak, az jelent valamit. Nem a múltban kell keresni az okát, hanem az alpha és beta szervereken.

        Neverwinter nem versenyképes kb. semmilyen megvásárolható MMO-val sem, Defiance meg még sima shooterként is gyerekcipőben, tele szörnyű hibákkal, ráadásul a célközönsége is más. TESO semmi érdekeset nem fog hozni, de biztosan sokat eladnak majd belőle, akármit is csinál a konkurencia. Inkább csináltak volna egy multiban játszható TES VI-ot az SWTOR engine-nel bohóckodás meg rögtönzött megoldások helyett. Szerintem… A kiadók fossák magukból az MMO-kat, ez már csak így marad egy darabig.

      • Nikosi
        2013. április 3. - 23:30

        Rertez :

        Kildaros :
        …Neverwinter nem versenyképes kb. semmilyen megvásárolható MMO-val sem, Defiance meg még sima shooterként is gyerekcipőben, tele szörnyű hibákkal, ráadásul a célközönsége is más. TESO semmi érdekeset nem fog hozni, de biztosan sokat eladnak majd belőle, akármit is csinál a konkurencia…

        Nem olyan rossz az a Neverwinter szerintem, kipróbáltam a beta hétvégén, és igaz nem egy világmegváltó játék, de a f2p mezőnyből magasan kiugrik, és jó pár f2p vált egykor fizetős mmo-t is leköröz simán.

        TESO-ban meg szerintem tévedsz. Igaz, nem sok eredeti újdonságot vonultat fel, de ha utána olvasol akkor meglátod, hogy sok mindenhonnan merít. Például gw2-ből is. De nem simán lemásolja azokat, hanem megpróbálják úgy megvalósítani ahogy azokat tényleg kellett volna. Szerintem ha nem tolják el akkor a TESO igenis nagy durranás lesz, nagyobb mint a GW2 volt.

      • 2013. április 4. - 05:30

        Nikosi :
        TESO-ban meg szerintem tévedsz. Igaz, nem sok eredeti újdonságot vonultat fel, de ha utána olvasol akkor meglátod, hogy sok mindenhonnan merít. Például gw2-ből is. De nem simán lemásolja azokat, hanem megpróbálják úgy megvalósítani ahogy azokat tényleg kellett volna.

        Hát nem tudom. Ezt a csontot már körberágta a szakma is párszor, hogy akkor most hogy lehet az, hogy a GW2-ben népszerű dolgok erősen visszaköszönnek a TESO-ban. ArenaNet-nél az utolsó ESO beta óta emiatt teljes a hírzárlat és minden fejlesztést hétpecsétes titokként kezelnek, nehogy “véletlenül” eszébe jusson ugyanaz az a ZeniMax Online-nak.

        A harcrendszerrel kapcsolatban vagyok nagyon szkeptikus. Az Elder Scrolls játékokat persze nem a harcrendszerük miatt szeretjük, hanem a történet és a világ az, ami engem legalábbis megfogott mindig. Egy MMO-ban viszont 2014-ben már nem lesz annyira vonzó, ha csupán néhány képességet használhatok egyszerre, mindezt a két egérgombbal. Az is megfordult a fejemben, hogy a gameplay videókban miért állnak helyben harc közben. A karakterek persze előreugranak néha, de aztán vagy visszatérnek az eredeti pozíciójukba, vagy helyben maradnak. Bitangnehéz lehet az a páncél, de ne tojógalambként totyogjon már egy természetfeletti erőkkel cimboráló hős a harc hevében! A kiadó által publikált videóban pedig jó ha látunk 15 FPS-t még kevésbé mozgalmas jelenetek alatt is. A kamera is szinte mindenütt akadozva fordul, a karakteranimációk pedig elnagyoltnak tűnnek és mindenféle blending nélkül követik egymást a mozdulatok. Miféle konfiguráción vették fel ezeket a kiemelt részleteket a tervezett kiadás évében? Hatmagos i7 SLI mágiával megtámogatva? Remélem, hogy nem.

        Egyetlen dolog, ami vonzó és egyedi lehet számomra, az a történet. Lesz olyan? Lesz egyáltalán igazi Elder Scrolls világ, amiben szabadon alakítom a történetet és komoly döntéseket hozhatok? Szabadon választhatok történetszálakat, amiből összeáll a saját történetem? Vagy csak kapok egy szép hack’n’slash MMO-t, amiben egy darabig sokan vagyunk, osztjóvan? Utóbbiért inkább nem fizetek. Sem egyszeri, sem havidíjat.

        RP játékra viszont nagyon jó platform lehet, ha a közösség is megteremti a lehetőséget rá. Egyebet nem tudok mondani. Kérem, kapcsolja ki! ;)

      • Kildaros
        2013. április 4. - 08:40

        Most már szép hosszú itt a hozzászólások száma:) Neverwinterhez annyit, hogy én nem akarok világmegváltó mmo-t. Egyszerűen csak szeretnék egy olyan világban bolyongani, ami közel áll a szívemhez. Itt most nem beszélek játékmenetről, skillekről, balanszról, egyszerűen csak a hangulatról. Középfölde után pedig a Sword Coast az ami, már csak a múltja miatt is nagyon közel áll hozzám. Volt szerencsém többet tesztelni, mint amit a béta lehetőségei engedtek és szvsz hangulatban nagyon ott van. A Foundry pedig az örökkön örökké tartó content lehetőség:) Mégegyszer hangsúlyoznám, nem kívánok vitát nyitni arról, hogy x kaszt erősebb mint y és hogy milyen elemet hány játékban láttunk már. Nekem egy jól összerakott high fantasy világra van szükségem. Sajnos Tyria hangulatában sosem állt közel hozzám és ezzel a SAB-al sem hozták közelebb. Tényleg no offense, nagyon szigorúan magán vélemény ez.

    • 2013. április 3. - 13:10

      Fun-nak Fun.
      Azért az valahol elkeserít, hogy ezeket az idióta dolgokat én egy Renaissance-Steampunk játékban fogom látni…

      Azért ez tényleg a ZZZ kategóriás MMO stílus, amikor minden hülyeséget bedobnak a népnek, hagy élvezzék. Second Life?

      Örülnénk azért, ha az amúgyis béka popója alatt tehénlepényként kiterült és kiszáradt “EPIC” érzetet nem csapatnák szét ilyen Super 8bit slaggal, hogy több gyerkőc másszon bele…

      • 2013. április 3. - 21:03

        Agreed.

  11. Sárki
    2013. április 4. - 06:41

    Igen, nagyon jó ez a kis fricska nekünk. De wvwhez igazából semmilyen plusz játékélményt nem adtak hozzá, tr1ben viszont sokszor 3h a várakozási idő. pvehez szintén nem sok mindent adtak hozzá, a living story ugyan jó meg minden de rövid. Kiegnyi méretű contentek helyett tartalom nélküli gagyikat kapunk, erre bezzeg volt idejük-.- oké hogy fricska, de gáz, hogy a content tartalmának legjobb része ez.

    • Gandarel
      2013. április 4. - 14:48

      Habár egyetértek, t legalább kaptok valamit :D PvP-ben eddig még semmit több mint fél éve alatt. 3 új map, de annyi.

  12. 2013. április 4. - 18:50

    Rertez:

    “Egyetlen dolog, ami vonzó és egyedi lehet számomra, az a történet. Lesz olyan? Lesz egyáltalán igazi Elder Scrolls világ, amiben szabadon alakítom a történetet és komoly döntéseket hozhatok? Szabadon választhatok történetszálakat, amiből összeáll a saját történetem? Vagy csak kapok egy szép hack’n’slash MMO-t, amiben egy darabig sokan vagyunk, osztjóvan? Utóbbiért inkább nem fizetek. Sem egyszeri, sem havidíjat”

    “Bitangnehéz lehet az a páncél, de ne tojógalambként totyogjon már egy természetfeletti erőkkel cimboráló hős a harc hevében!”

    Na mer a GW2ben ezt mind megtalalod es realis a pancel kezeles is (teljes vertben szokas ugralni(dodge), de amugy ertem a bajod, marha az animaciok csiszoltsagra gondolsz)…:D Amugy, nekem az is eleg ha maga a missziok vegigvisznek egy klisementes sztorin es bar a TESO nem erdekel sok dolgon finomithatnak meg ilyen maga az animacio is, en azert tovabbra is varok egy jo sci-fire vagy modern times MMO-ra es nem valami szornyeteg TSW-re gondolok, de a GW2-vel nem jatszom, nekem eleg volt a balfaszkodasbol. A defiance meg nem MMO, hanem egy shooter MMO elemekkel kb mint a borderlands es egesz jopofa:)

    “Hát nem tudom. Ezt a csontot már körberágta a szakma is párszor, hogy akkor most hogy lehet az, hogy a GW2-ben népszerű dolgok erősen visszaköszönnek a TESO-ban. ArenaNet-nél az utolsó ESO beta óta emiatt teljes a hírzárlat és minden fejlesztést hétpecsétes titokként kezelnek, nehogy “véletlenül” eszébe jusson ugyanaz az a ZeniMax Online-nak.”

    Ezt meg tovabbra is viccesnek tartom, hogy azt hiszed 1-1 dolgot csak ugy fognak es beleepitenek a jatekba mert a GW2 “kitalalt” (amugy mi is az?) :D Ezek szerint a HERO motor nem is olyan szar, ha ilyen konnyu hozza tartalmat fejleszteni vagy elojon a villanykorte effektus, hogy egymastol fuggetlenul kitalalhatjak 2 helyen is. + ennyi erovel az ultima online fejlesztoje is sirhatna, hogy o bezzeg mennyi dolgot kitalalt es a WoW meg lenyulta. Neadj isten ha meg igazad van es lenyuljak akkor meg vehetnenk peldat a Zenimaxrol es az Anet is “nyulhatna” mar le dolgokat, pl. egy normalis guild tabot vagy mindenki orok gyomorgorcset az LFG rendszert. A GW2 tovabbra is jo vetel volt ezert a penzert kaptam mar sokkal szarabb es tartalmatlanabb jatekot, de nincs semmi motivaciom a folytatasra, nekem az nem tartalom, hogy rohangalok megaboss-rol megabossra. Az is teny, hogy fel ev mulva lehet ismet szorakoztato lesz a jatek, addigra lehet beletesznek sok egyeb dologt felfedezni valot, viszont az meg a jovo zeneje, lehet addigra megjelenik az ujabb tronkovetelo.

  13. bemó
    2013. április 5. - 02:15

    sírtok minden szarért 12-16e ft értékű játékért mit vártok , szerintem ezt bőven túl tejesíti . ha fizetős lenne max akkor sírnék azért hogy semmi ujjat nem kapok .

    • Sárki
      2013. április 5. - 06:49

      Annyit várunk el, amennyit gw1 adott nekünk, de sajnos nem építkeznek a tapasztalataikból.
      Egyébként meg 16k volt és mmo, és mivel bsznak kieget csinálni, így a contentek lennének a motivációk a gemvásárlásra (támogatásra). Éppen ezért kéne ütős updateket csinálniuk, hogy minél több pénzt szedjenek ki belőlünk. Szerintem sokan vagyunk úgy, hogy nem veszünk gemet amíg nem tetszik amit csinálnak.

      • bemó
        2013. április 5. - 08:51

        én is annyit várok mint gw1-töl de ezt mar meg is kaptam , és gw1 nek 3 kiegészítője volt úgy volt egy egész én így érzem gw2 vel is így lesz

    • Brock Samson
      2013. április 5. - 08:15

      Ebben igazad van bemó, en is azt vallom, hogy ha ebben a pillanatban abbahagynam a GW2-t, akkor is tobbszorosen megerte az arat. Itt a problema a hitegetessel van. Az Anet dolgozoiba belevertek, hogy akarmilyen kerdest kapnak egy interjuban, arra automatikusan azt kell valaszolni, hogy dolgoznak rajta/tervben van. Emellett minden apro frissitesnek nagy feneket keritenek, aztan meg jon a csalodas.
      Szoval vagy kevesebb igergetes kell vagy tobb/nagyobb update, ez nekik is erdekuk szerintem. En meg nem vesztettem el a hitemet az utobbiban.

      • bemó
        2013. április 5. - 08:45

        én azt várom mikor vehetem meg a kieget :D , mert tudom hogy gw2 mapon az összes területet fellehet lesz fedezni , hisz gw1 ben járhattam azon a helyeken .

      • 2013. április 5. - 19:09

        Marha egyszerű. Ha ígérnek valamit, akkor nem kell elhinni. Ha mégis megcsinálják, kellemes csalódás :D

  14. Vertigo
    2013. április 6. - 09:31

    Mellékesen szeretném megjegyezni, hogy unalmas már a rengeteg sírás az oldalon… Én elégedett vagyok mindennel, amit kaptam. Ígéretek ide-oda, más játékokban fél éveket vársz, mire 1-2 bug javítva lesz. Becsüljétek meg, ami van, mert ezeknél van sokkal rosszabb support is máshol…

    • Sárki
      2013. április 6. - 10:20

      itt is meg van vagy fél év és van egy csomó bug ami a játék megjelenése óta nincs kijavítva.

    • Gandarel
      2013. április 6. - 11:10

      Ebonhawkei profession trainerek BETA óta bugosak. Nem tanítanak és nem adnak el semmit. Pvp meg annyira 0 hogy nincs ami bugos lenne. Bár néha sikerül.

      • 2013. április 6. - 13:04

        Én két karimnak is ott vettem élesben könyvet :D Valamit rosszul csinálsz…

      • 2013. április 6. - 13:05

        Jaaa, hogy a crafting discipline-re gondolsz. Akkor nevezzük már nevén :P

  15. Mephike
    2013. április 6. - 18:08

    Megmondom őszintén, hogy egy ideje (kb 2 hete) nem olvasom már a hozzászólásokat, most ezt itt végigrágtam, de teljesen felesleges volt. Van pár ember, aki egyfolytában az miatt sír, hogy nem jó a játék (én sem mondom azt, hogy 100%-os) és ezt minden hírnél leírja százszor. Számomra baromira hiteltelen az ilyen. Tényleg nem tetszik? Oks, elmondtad, hagyd abba a játékot, menj keress mást. Szívesen látunk vissza, ha jön valami nagyobb update, ami talán megfelel a te elvárásaidnak, de mindig azt nyekeregni, hogy ez meg az nem jó…. kit érdekel? Nem adok a véleményedre ember.

    • 2013. április 6. - 22:38

      :D Ugye? Ez az amit én sem tudok felfogni. Ha annyira rossz, hogy nem tudok vele játszani, akkor nem játszok vele, nem idegesítem magam rajta. Hagyom a francba, és nem is írkálom, hogy milyen rossz, mert szintén magamat húzom csak fel rajta.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: