Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2012. 03. 26

Frissítések 2012. 03. 26

the_razing-header

Megérkezett a Flame and Frost: The Razing patch. A frissítés tartalmát itt olvashatjátok.

LIVING STORY

Flame and Frost: The Razing

Egy hibrid hadsereg tör elő tüzes portálokon keresztül a Shiverpeaks-ben. A dredgek és a Flame Legion charrjai által alkotott szövetség akkora erővel bír, mely bárkit lemészárol, aki az útjába kerül. Településtől birtokig, minden ellenállást megtörnek. A pusztítás elkezdődött.
A Flame and Frost: The Razing-ben, e négy részes sorozat harmadik felvonásában találkozni fogsz a norn Brahammel és a charr Roxxal, két Tyria-ival, akik mindennél jobban hisznek abban, hogy amit tesznek az jó, még ha ez azt is jelenti, hogy veszélybe sodorják magukat.. Védelmezik azokat, akiket szeretnek és azon helyeket, melyeket kedvelnek, szükségük lesz a segítségedre.

Nyílt világ

  • A Molten Alliance kémkedni kezdett Wayfarer Foothills, Diessa Plateau, Snowden Drifts, Plains of Ashford és Iron Marches lakosai után. A Vigil begyűjtőket helyezett ki ezekre a területekre, hogy megjutalmazzák azokat a kalandorokat, akik beszolgáltatják az ellenség által gyűjtött adathalmazokat.
  • Pletyka kering arról, hogy egy Order of Whispers detektív segítséget keres Black Citadel-ben. Ahogy mindig, a részletek a nyilvánosságra hozatalig titkosak.
  • A Molten Alliance látszólag fúziós technológiával szereli fel egységeit – a Flame Legion olvadt forróságát kombinálják a dredge vasban edzett brutalitásával. A kalandorok legyenek óvatosak, amikor a Shiverpeak Mountains közelében utaznak.
  • Azok, akik voltak elég bátrak, hogy túléljenek a Molten Alliance-al szemben azt jelentették, hogy látták, amint a charr és dredge fura és új kombinációját használja a technológiának és a mágiának.
  • A táborokban egyre több menekült hajlandó beszélni az élményeiről.
  • Egy Aiti nevű Durmand Priory tudós és irattári góleme, LOR-748, Lion’s Arch-ba költözött, hogy a Durmand Dig Site-nál válaszoljon a Flame Legion-el és a dredge-el kapcsolatos kérdésekre.
  • A Consortium elkezdte építeni menekült megsegítési projektjét Southsun Cove-on.
  • Frissült a Molten Alliance loot táblája, hogy jobban tükrözze a megosztott forrásokat.
  • Egy új területet és point of interest-et raktunk be Wayfarer Foothills-re. Diessa Plateau is kapott egy új point of interest-et. Azoknak a játékosoknak, akik már az egész térképet felfedezték és a Shiverpeak Explorer achievement-et is elérték, nem kell felfedezniük ezeket az új helyeket, hogy megtartsák az elért eredményeiket. Azoknak a játékosoknak, akik még nem fedezték fel Wayfarer Foothills-t vagy Diessa Plateau-t vagy azoknak, akik nem fejezték be a Shiverpeak Explorer achievement-et, fel kell fedezniük ezeket az új helyeket.

Instance-ok

  • Braham a norn és Rox a charr történeteit elmesélő Living Story instance-okat illesztettünk a játékba. Játékbeli levelek és achievement-ek segítenek megtalálni a releváns helyszíneket. Az instance helyeket arany portál jelölések jelölik a térképen.
  • Véghezvitel után, a Living Story instance-okat újra át lehet élni azzal, hogy beszélünk a Replay NPC-vel a befejezett instance helyeken. Rox és Braham harci instance-ának esetében, az ismételhető jutalmakat account-onként naponta egyszer lehet megszerezni.

Achievement-ek

  • A Secret Contact achievement-et hozzáadtuk a Living Story achievement kategóriához.
  • A következő achievement-eket raktuk be a Living Story kategóriába, hogy követhesd az előrehaladásod: Braham: Help from the Legion, Braham – Eirsson, Braham – Retake Cragstead, Rox: Critical Mission, Rox – The Hatchery, Hero’s Aid.
  • A korábbi Living Story achievement-ek továbbra is megszerezhetők.

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALOM

Leaderboard-ok

  • Örömmel jelentjük be, hogy a Guild Wars 2 leaderboard-ok március 26.-ával elkezdik gyűjteni az adatokat.
  • Kezdetben a leaderboard-okon a WvW rangok, PvP rangok és a teljes achievement pontok lesznek megtekinthetők – hogy minden játékostípusnak legyen valami.
  • Március 26.-án a már meglévő pontjaid csendben felkerülnek a leaderboard-okra, miközben mi figyelünk arra, hogy a vezetők stabilizálódjanak. Ezek a pontok számításba fogják venni egyes múltbeli eredményeidet/rating-jeidet.
  • Amint stabil, a játékosok számára is elérhetővé tesszük a leaderboard-okat. Jelenleg nincsen erre pontos dátumunk.

WvW

  • Örömmel jelentjük be, hogy a World rangok bekerültek a játékba. Amikor WvW eseményekben veszel részt és ellenséges játékosokat győzöl le, World Experience-t (WXP) kapsz. Ha elég WXP-t szerzel, World rangokat oldasz fel. Minden megszerzett World rang mellé jár egy World képesség pont, valamint egyes rangokkal World titulus is jár. A World képesség pontokat egyedi WvW képességekre lehet költeni. Erről több infó itt (magyarul pedig itt -N).
  • A szerver oldali culling-ot kivettük WvW-ről. Erről bővebben itt olvashatsz (magyarul pedig itt – N.)
  • Kliens beállításokat raktunk be a játékba, amelyekkel a karakterek különbözőképpen jelennek meg (nagy felbontás, alacsony felbontás, csak név).
  • A WvW-ben található kereskedők most még több páncélt és fegyverfajtát árulnak.

Guild tartalom

  • Az Art of War Tier 3-ban új küldetés típus érhető el, a Guild Bounty Training. Ezek teljesítéséért a guild influence-t kap.
  • Beraktunk három új Guild Bounty célpontot.
  • Új fegyver skin-eket raktunk be a Guild Commendation kereskedőhöz, valamint a tárgyait részlegekre osztottuk.
  • A Guild History részlegben most már fel vannak tüntetve a guild küldetés aktiválások, teljesítések és bukások.
  • Egy guild maximum 250 Guild Merit-et  tud tárolni. Ez most már megjelenik a jelenlegi mennyiség mellett.
  • A guild létrehozást korlátoztuk, hetente csak két guildet lehet létrehozni.
  • Javítottunk több kisebb bugot a már meglévő Guild Bounty célpontokon.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Finomítások a világon

  • Megváltoztattuk a mega boss-ok garantált rare drop-ját. Bővebben erről itt (magyarul pedig itt -N.).
  • Blazeridge Steppes: Javítottunk egy elakadást okozó bugot a Rupek and Porgar esemény láncolatban.
  • Bloodtide Coast: A Bloody Buccaneer esemény láncolat most már megfelelően újraindul.
  • Caledon Forest: Javítottunk egy elakadást okozó bugot, amely hatással volt Talaith-re a Soundless esemény láncolatban.
  • Cursed Shore: Javítottunk egy bugot a Meddler’s Summit Pact esemény láncolatban, ami miatt Pilot Ripsky nem reagált.
  • Cursed Shore: Javítottuk Captain Rotbeard jutalom ládájának animációját.
  • Cursed Shore: Javítottunk egy bugot a “Get Warmaster Chan to Shank Anchorage before the troops’ morale breaks” eseményben.
  • Cursed Shore: Javítottunk egy akadályozó bugot az “Escort Tactician Almonia and her force to secure a new camp” eseményben.
  • Cursed Shore: Most már megfelelően kapunk jutalmat a “Helping Tactician Footi set up her cannon” eseményért.
  • Cursed Shore: A Champion Risen Gladiator most már megfelelően visszavált az életére ha felélesztik.
  • Cursed Shore: A Risen Rotmouth többé nem lesz a föld alatt Tactician Megill megmentése során.
  • Fields of Ruin: Javítottunk egy bugot, ami miatt néhány Separatist nem számított bele az “Assist the charr delegation” eseménybe.
  • Fields of Ruin: Javítottunk egy animációs bugot, ami miatt az Ogre Maul fegyverek képességei nem animálódtak egyes fajok karaktereinél.
  • Gendarran Fields: Javítottunk egy akadályozó bugot a “Keep Bamm safe while he gathers components for his engineering” eseményben.
  • Gendarran Fields: Javítottunk egy akadályozó bugot a “Defend the merchant caravan” eseményben.
  • Gendarran Fields: Javítottunk egy bugot, ami miatt a Bloodfields-en a kentaurok megjelentek és azonnal meghaltak.
  • Iron Marches: Javítottunk egy bugot, ami miatt a displaced spirit-ek nem csatlakoztak vissza a testükhöz.
  • Iron Marches: Javítottunk egy akadályozó bugot a “Defeat Victurus and his Branded army” eseményben, ami akkor következett be, amikor a játékosok megpróbálták elhúzni a Branded sereget, ahelyett, hogy megölték volna őket.
  • Iron Marches: Sentinel Whiptail most már feléleszti a siege devourer-t a “Defend the siege devourer while it assists the troops” eseményben.
  • Malchor’s Leap: Javítottunk egy gátló bugot az “Escort Pact Troops and equipment to Wren” eseményben.
  • Malchor’s Leap: Javítottunk egy dupla sátrat Waste Hollows waypoint közelében.
  • Malchor’s Leap: Módosítottunk a Lyssa templomában és alatta található lények szintjein, hogy jobban igazodjanak a régió szintjéhez.
  • Mount Maelstrom: Az Infinity Coil Commander többé ne spam-eli a taunt-ját nagy távolságról.
  • Mount Maelstrom: A játékosok többé nem ragadnak bent Krewe Apprentice Blork gólem öltözetében.
  • Queensland: Javítottunk egy akadályozó bugot a “Protect the brew shipment” eseményben, amely megakadályozhatta a Shadow Behemoth események futását.
  • Sandycove Beach: Javítottunk egy akadályozó bugot az “Escort the iron shipment to Cowlfang’s Star” eseményben.
  • Snowden Drifts: Ice Raking többé nem tud meghalni a Claw bajnokság kezdete előtt.
  • Straits of Devastation: Javítottunk egy akadályozó bugot a Zho’qafa esemény láncolatban.
  • Shelter’s Gate: A chopper többé nem támad játékosokra.
  • Wayfarer Foothills: Javítottunk egy akadályozó bugot, ami megakadályozta, hogy Rani megépítse a hóember hadseregét az esemény végén.
  • Wayfarer Foothills: Csökkentettük a grawl támadások sűrűségét Tor sátra ellen a Frozen Maw esemény láncolatban.
  • Tactician Megillt kivezettük a tüskés ösvényről.
  • A Brisban Wildlands-en található Juvenile Pink Moa-kat most már megfelelően be lehet fogni.
  • Javítottunk egy akadályozó bugot, ami miatt egyes játékosok nem tudták teljesíteni a Keg Brawl Kegmaster achievement-et.
  • Cursed Shore: A Promenade ostrom kezdetén megváltoztattuk óriás harcra a célt.
  • Angvar’s Trove Waypoint-ot hozzáadtuk Snowden Drifts-hez.
  • Iron Marches: Javítottunk egy problémát, ami miatt a játékosok néha nem tudtak emblémákat vagy bizonyítékokat elhelyezni a Sonjaw Redclaw esemény láncolatban.
  • A Risen Putrifier-ek többé nem teszik magukat mozgásképtelenné, amikor a játékosokat akarják elkapni a horgonyukkal.
  • A Champion Risen Drake Broodmother-eknek most már megfelelő statjai és névtábla keretei vannak.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a játékosok nem tudtak kapcsolatba lépni az orgonákkal Caledon Forest-ben és Fields of Ruin-on.
  • A quaggan-ok most már normális módon lélegeznek és a gyerek quaggan-oknak a koruknak megfelelő hangjuk van.
  • A Greatsaw és a Chain Sword fegyverek hangerejét megnöveltük.
  • Az contested Lyssa szobrok Orr-on most már megfelelően stun-olják és daze-elik az ellenfeleket, nem csupán egy hasztalan “mesmerized” kondit raknak fel.
  • A Garden of Ilya-ban található ellenfelek szintjén igazítottunk.
  • A Southsun Cove-on található Orichalcum Ore helyeket játékosok által is elérhető helyekre raktuk.
  • A karma kereskedőktől vásárolható és eseményekben szerezhető Charrzooka fegyverek Fire Rocket képességét frissítettük, hogy burning-et okozzon.

Általános

  • A már létező ismételhető achievement-ekből szerezhető pontok maximális számát a következőkben határoztuk meg: Hobby Dungeon Explorer – 200 pont; Agent of Entropy – 250 pont. Ezt a változást azért vezettük be, hogy támogassuk a versenyszerű PvE leaderboard-okat és, hogy megalapozzuk a teljes achievement pontokért járó jutalomrendszert, ami egy jövőbeni frissítésben fog érkezni.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a Map Completion tooltip-ek néha rossz térképet mutattak a világtérképen.
  • Globális: Több eseményen is növeltük a skálázódást, hogy most már maximum 50 játékost támogassanak.
  • A halál közbeni automatikus kamera rotáció most már nem indul újra, miután a kamerát elmozdítottuk.
  • Engedélyeztük az ajakmozgást minden szinkronos sornál, a játékosoknál és az NPC-knél is.
  • A Special Event UI-ra most már rá lehet kattintani, hogy megnyissuk a kapcsolódó Achievement panelt.
  • A Daily Kill Variety achievement-hez hozzáadtuk a hiányzó mob típusokat.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a játékosokat kirakta az instance, amit csapat nélkül fedeztek fel.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a játékosok képesek voltak kapcsolatba lépni downed állapotban az erőhelyekkel.
  • Javítottunk egy problémát a víz mozgási hangokkal kapcsolatban, ami miatt túl sok hang, vagy egyetlen hang sem játszódott le a víz felszínén.
  • A játékosok, akik egyedül vannak egy instance-ban, többé nem esnek ki onnan, amikor meghívják vagy kirúgják őket egy csapatból.
  • A karakterválasztó képernyőn most már a PvE páncél, a PvP páncél vagy a városi ruha jelenik meg, attól függően, hogy mit viseltünk utoljára.
  • Javítottunk egy bugot ami miatt a felszerelés eltörhetett, ha teli táskával vettük le.

Dungeonök

Fractals

  • Megváltoztattuk az Imbued Shaman Enraged ikonját a Volcanic Fractal-ban.
  • A csapatok többé nem halnak meg, ha a Volcanic Fractal-ból térnek vissza a központi helyre.
  • A játékosok többé nem kerülnek downed állapotba, ha van náluk kristály, mikor a Jade Maw meghal.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt a játékosokat folyamatosan megölhették, ha nem sikerült megmenteniük a foglyokat, a grawl boss esemény első részében.

Személyestörténet

  • “Bad Blood”: Csökkentettük a dárdacsapdák nehézségét; egyéb kisebb finomítási változások.
  • “Containment”: Javítottunk egy akadályozó bugot, amely akkor következett be, ha a játékosok rögtön a videó után beszéltek Sieran-nal.
  • “Hazardous Environment”: Javítottunk egy akadályozó bugot, amely akkor következett be, ha a játékosok Krasso elé futottak.
  • “Intercepting the Orb”: A fő rabszolgatartó többé nem tud idézni.
  • “Retribution”: Csökkentettük néhány ellenfél szintjét, hogy összhangban legyen a történeti lépcső szintjével.
  • “Ships of the Line”: Javítottunk egy akadályozó bugot a “Regroup with the team and assess the situation” eseményben.
  • “The Steel Tide”: Fejlesztettük a tankot, hogy ne dobálja ki folyamatosan a játékosokat.
  • “The Tribune’s Call”: Javítottunk egy lehetséges gátló bugot, amit a videó átugrása okozott.
  • “The Battle of Fort Trinity”: Ezután a történeti lépcső teljesítése után a játékosok már bármelyik rend főhadiszállásán használni tudják az asura kapukat.
  • “Fixing the Blame”: A játékosok most már bármikor beszélni tudnak Warmaster Gurnn-al, függetlenül attól, melyik események futnak.
  • “The Battle of Fort Trinity”: Javítottunk egy bugot, ami miatt néhány élőhalott a végén nem-ellenségesként jelent meg.
  • “Tower Down”: Többé nem szükséges, hogy a pack marmox minden torony közelébe érjen ahhoz, hogy Tonn felrobbantsa azt.
  • “A Grisly Shipment”: Javítottunk egy lehetséges gátló bugot, amely akkor következett be, miután elhelyeztük a ghostfire tölteteket.
  • “Twilight of the Wolf”: Csökkentettük Ormi szintjét, hogy egyezzen a történeti lépcső szintjével.

Tárgyak

  • 20 másodperc visszatöltési időt raktunk a Broken Prison Bar Stunning Strike képességére.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt több darab felszerelés sem adta meg a bónusz boon vagy condition időtartamát.
  • A kereskedők által árult fegyverek többé nem bonthatók szét (a token kereskedőkre ez nem vonatkozik -N.)
  • Az átalakító italokat többé nem lehet használni, ha már át vagyunk alakulva, a transzformáció elhagyása 3 másodperc cooldown-t kapott.
  • Kivettük a nemműködő sigil-eket több ékszer és kiegészítő tárgyból, amelyket karma árusok árultak Iron Marches-ban.
  • Kivettük a csíkokat az elrakott Mystic Forge fegyverekből, miközben biztosítottuk, hogy a ragyogás és a pulzálás megmaradjon. A csíkok csak akkor látszódnak ha megsuhintjuk a fegyvert.
  • Frissítettük a Duelist páncél szett ikonjait.
  • Frissítettük a miniatűr siege golem-eket, hogy accountbound-osok legyenek és ne soulbound-osok.
  • Frissítettük a Mystic Guardian fegyvereket egy anyaggal, ami egy kis elhalványulást és gyenge pulzálást kölcsönöz nekik, hogy láthatóak maradjanak elrakva.
  • Csökkentettük a Blazeridge Steppes-en szerezhető Sentinel Rifle hatótávolságát és sebzését.
  • Javítottuk a Foefire’s Essence láncainak méretét és elhelyezkedését, hogy pontosan a markolatból lógjanak.
  • Rune of Speed: Frissítettük a 6 darabos hatást, hogy megjelenítse az állandó hatást: +5% mozgási sebesség.
  • A totem felajánlások, amiket a Wayfarer Foothills-en található oltároknál lehet megvásárolni, most már ugyanazokat az előnyöket nyújtják, mint az ételek.
  • A “Weapon – Axe” PvP gyűjtő részleget frissítettük, hogy ne keveredjen a “Cultural Armor – Heavy” PvP gyűjtő részleggel.
  • A PvP Commando’s Helm tárgyat frissítettük, hogy a megfelelő modellt használja.
  • A PvP Gargoyle Scythe-t frissítettük, hogy staff fegyverképességeket kapjon.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a magas Hall of Monuments pontszámmal rendelkező játékosok nem láttál a PvP Fiery Dragon Sword skin-t a Hall of Monuments kereskedőnél.
  • Az Etched Wartoch-ok és az Orrian Torch-ok többé nem használják a trident ikont.
  • A februári frissítésben bekerült ascended gyűrűknek most már van Mystic Forge infusion receptjük.
  • Kivettük néhány tárgy használhatóságát a dungeonökben.
  • Javítottunk egy bugot a babér kereskedőknél történő egyszeri vásárlásoknál, ami megakadályozta, hogy néhány játékos megvegye ezeket a tárgyakat.
  • Már akkor is megkapjuk az achievement-et, ha akkor transmute-olunk egy legendary tárgyat, mielőtt felvennénk azt.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt több Half-Eaten fegyver nem megfelelő számú bónusz attribute-ot adott a szintjén.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt néhány fegyver sigil nem működött víz alatt.
  • Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy a Skale Venom együttműködjön a lövedékekkel.
  • Megváltoztattuk a Commander’s Compendium-ot, hogy ne tűnjön le, ha olyan karakter használja, aki már commander.
  • Frissítettük az Ash Legion és Order of Whispers spy kit-eket, hogy víz alatt is működjenek.

Kaszt képességek

Általános

  • Az Endurance többé nem lehet negatív.
  • A condition-öket többé nem lehet átrakni olyan lényre, amely immunis arra.
  • Stealth: A Revealed időtartamát 4 másodpercre növeltük, amikor egy támadás miatt jövünk ki stealth-ből.
  • A képességekhez hozzáadtuk az evasion időtartamának leírását.
  • Mostantól a pet-ek is megkapják gazdájuk agony ellenállását.
  • A quickness mostantól 100% helyett 50% támadási sebességet ad.
    Ahogy igyekszünk fejleszteni az egyensúlyt PvE-ben és PvP-ben, néhány mechanika frissítést fog kapni, hogy szórakoztatóbb legyen játszani és jobb legyen az egyensúly. A múltban a quickness megduplázta a normálisan elérhető támadási sebességet. PvP-ben ez a sebesség olyan helyzeteket eredményezett, amikor a játékosoknak reagálni sem volt idejük a támadásokra, hatalmas spike sebzéseket lehetett kiosztani rendkívül rövid idő alatt. PvE-ben a megnövelt támadási sebesség triviálissá tehetett sok tartalmat, amelyek egyébként jó kihívást nyújtanának. Ezért a felére csökkentettük a quickness által nyújtott sebességet, miközben kicsivel megnöveltük annak hatóidejét a játékosok által aktivált képességeken.

Elementalist

  • Arc Lightning képesség: Mostantól minden ellenfelet megcsap, akin átmegy.
  • Conjured weapons:
    • Mostantól megállítja az autoattack-okat és nem lehet autocast-olni.
    • Cast-olás után most már rendesen megjelenik a játékos kezében.
  • Signet of Air képesség: Frissítettük a passzív buff leírását, hogy megfelelően jelölje a mozgási sebességet, amit ad.
  • Az elementalistok többé nem tudják használni a Mist Form képességet, hogy azonnal feléledjenek, ha pontosan a Tornado képesség végén estek el.
  • Az attunement váltás miatt a játékosok többé nem kezdenek el autoattack-olni.
  • A Sunspot, Electric Discharge és Earthen Blast trait-ek többé nem aktiválódnak, ha harcon kívül váltunk attunement-et.
  • Evasive Arcana trait: Egy effekt játszódik le, ha az elementalist víz attunement-en dodge-ol.

Engineer

  • Packaged Stimulants trait:
    • Többé nem növeli meg a Drop Bandages képesség visszatöltési idejét.
    • Többé nem csökkenti a Drop Stimulant képesség visszatöltési idejét.
    • Többé nem rak fel fury-t és swiftness-t a Drop Stimulant képességre.
    • Többé nem akadályozza meg a Drop Stimulant felvételét, ha a játékosokn swiftness vagy fury van.
  • Rifled Barrels trait:
    • Többé nem rak fel bleed és weakness időtartamot a Tranquilizer Dart képességre.
    • Többé nem csökkenti az Elixir F képesség visszatöltési idejét.
  • Forceful Explosives trait: Többé nem csökkenti az Evasive Powder Keg trait által eldobott bombák hatósugarát.
  • Fireforged Trigger trait:
    • Megfelelően csökkenti az Elixir F és a Super Elixir visszatöltési idejét, ha a Rifled Barrels trait is fel van téve.
    • Megfelelően csökkenti az Acid Bomb visszatöltési idejét
  • Grenadier trait: Többé nem veszi le a visszatöltést, ha a játékos elrakja a Grenade Kit-et.
  • Super Elixir képesség: A megfelelő tooltip információ jelenik meg, ha a Rifled Barrels trait be van rakva.
  • Toss Elixir H képesség: A megfelelő boon időtartam jelenik meg a tooltip-en, ha a játékos víz alatt van.
  • Throw Mine képesség: Megfelelően kikapcsolja a Detonate képességet, ha az akna lejár.
  • Automated Response trait: Immunity-t ad condition-ök ellen, ha az előidézőnek több mint 100% időtartama van.
  • Elixir U:
    • Kivettük a Quickening Zephyr-t az alap elixírből.
    • Kivettük a Veil-t a dobó mechanikából.
    • Mostantól azonnal cast-olódik és megtöri a stun-t.
  • Stabilized Armor trait: Csökkenti a bejövő sebzést 5%-kal, ha az endurance tele van.
  • Super Elixir képesség:
    • Megnöveltük mind a becsapódási alap gyógyítást és a healing power-el való skálázódást 100%-kal.
    • Megnöveltük az alap heal szorzót 50%-kal és a healing power skálázódást 100%-kal.
    • Tool Kit képesség: A tornyokat gyógyító képességet hatékonyságát 100%-kal növeltük.
  • Acidic Coating trait: Most már a tervezett 10 másodperces cooldown-ja van.
  • Mostantól minden utility torony 5 perc után felrobban.
  • Thumper Turret képesség:
    • Az alaptámadásokból származó sebzést 66%-kal növeltük.
    • Az alaptámadások mostantól 3 másodpercre cripple-t okoznak.
    • 5 perc után ön-megsemmisít.
  • Shockwave képesség:
    • A sebzést 66%-kal növeltük.
    • A cooldown-t 90 másodpercől 45-re csökkentettük.
  • Rifle Turret képesség: A torony alap és overcharged támadásainak sebzését 50%-kal növeltük.
  • Surprise Shot képesség: A sebzést 50%-kal növeltük.
  • Rocket Turret képesség: A visszatöltési időt 60 másodpercről 50-re csökkentettük.
  • Net Turret képesség: A torony életerejét 25%-kal növeltük.
  • Net Attack képesség: A cooldown-t 60 másodpercről 45-re csökkentettük.
  • Flame Turret képesség:
    • A visszatöltési időt 40 másodpercről 25-re csökkentettük.
    • A fő támadás szögét 30 fokról 60-re növeltük.
  • Throw Napalm képesség: A cooldown-t 60 másodpercről 30-ra csökkentettük.
  • Flame Blast képesség:
    • Többé nem robban fel duplán, ha a lövedék magától jár le.
    • Kikapcsolja a Detonate-t, miután a flame balst gömb eltűnt.
  • Grenade Kit képesség: A gránátoknak többé nincs szükségük arra, hogy a célzott terület line of sight-ban legyen.
  • Kit Refinement trait: Újradolgoztuk a kit képességeket, hogy kiegyensúlyozzuk a hatékonyságukat. Minden kit képesség mostantól állandó globális visszatöltésen van (20 másodperc). A változások a következők:
    • Med Kit: A kit felvétele Magnetic Aura-t ad.
    • Bomb Kit: A kit felvétele Magnetic Bomb-ot hoz létre, amely kis késés után az ellenfeleket középre húzza.
    • Elixir Gun: A kit felvétele aktiválja a Glue Trail-t, amely rövid ideig követi a játékost. Azok az ellenfelek, akik belelépnek a ragasztóba, rövid ideig mozgásképtelenné válnak.
    • Tool Kit: A kit felvétele rövid ideig Super Speed-et ad.
    • Flamethrower: A kit felvétele Flame Aura-t ad a játékosnak egy rövid időre.
    • Grenade Kit: A kit felvételével egy akna esik a játékoshoz, amely sebez és leveszi a boon-okat.
    • A képességek, amelyek aktiválják ezt a trait-et, mostantól levegőben is aktiválhatók.
  • Blowtorch képesség: Többé nem jelenít meg “miss”-t a támadásoknál, amelyek közepes vagy távoli távolságokon csatlakoznak.

Guardian

  • Wrath képesség: Mostantól minden ellenfelet megcsap, akin átmegy.
  • Symbol of Protection képesség: Most már megfelelően maximum 5 célpontot talál el és 5 szövetségesnek ad boon-t.
  • Symbol of Faith képesség: Most már megfelelően maximum 5 célpontot talál el.
  • Virtues of Courage képesség: Az aegis most már megfelelően visszakerül.

Mesmer

  • Spatial Surge képesség: Most már maximum két ellenfelet talál el, akiken átmegy, a fő célpont mellett.
  • Confusing Images képesség: Mostantól minden ellenfelet megcsap, akin átmegy.
  • Magic Bullet képesség:
    • A trait-elt verzió most már lövedék kombó befejező, hogy passzoljon az alap képesség funkciójához.
    • Mostantól a maximum hatótávolságon túli célpontokat nem találja el.
  • Blade Training trait: Megfelelően csökkenti az Illusionary Leap visszatöltési idejét.
  • Illusionary Duelist képesség: A hatótávolságát 900-ra csökkentettük.
  • Arcane Thievery képesség: Most már megfelelő hatótávolsága van, ha a Far-Reaching Manipulations trait fel van véve.
  • Confounding Suggestions trait: Csökkentettük a Diversion használatával történő stun gyakoriságát, 100%-ról 50%-ra.
  • Dazzling trait: Most már működik a Chaos Storm-mal és az Illusionary Riposte másodlagos támadásával.

Necromancer

  • Bone Fiend: Ez a lény most már megfelelően lő két lövedéket víz alatt.
  • Dark Path képesség: Mostantól blokkolhatatlan.
  • Epidemic képesség: Mostantól szükség van arra, hogy a fő célpont line of sight-ban legyen, és így a condition-ök a közeli ellenségekre terjedjenek.
  • Spiteful Talisman trait: Megfelelően ad bónusz sebzést a Spinal Shivers-nek, minden levett boon után.
  • A staff-ok most már megfelelően, a staff végén játsszák le a staff képességek effektjeit, ahelyett, hogy ezt a játékos kezében tennék.
  • Life Siphon képesség: Frissítettük a képesség leírást.
  • Death Shroud képesség: Többé nem használ egyedi skill bar felületet, így a játékos Death Shroud-ban is láthatja a buff-okat, életerőt és endurance-ot. A képernyő és hanghatások változatlanok maradtak.
  • Necromancer trait: Mostantól lehet életet lopni a falakból WvW-n.

Ranger

  • Black Widow Spider pet: Most már megfelelő mennyiségű vitality-je van.
  • White Raven pet: Most már megfelelő mennyiségű vitality-je van.
  • Drake pet Chomp támadása: Ez a képesség többé nem gyógyítja az ellenséges célpontokat.
  • Maul képesség:
    • A bleeding időtartamot 4-ről 6 másodpercre növeltük.
    • Az alapsebzést 26%-kal növeltük.
  • Counterattack képesség: A visszatöltési időt 20 másodpercről 15-re csökkentettük.
  • Hilt Bash képesség: A visszatöltési időt 30 másodpercről 25-re csökkentettük.
  • A ranger pet cooldown-ok most már rendesen megmaradnak, ha elrakjuk azokat.
  • Macska pet-ek: A Maul most következetesen okoz kritikus találatot.
  • Quickening Zephyr képesség: Mostantól megtöri a stun-t. Az időtartamát 4-ről 5 másodpercre növeltük.
  • A pet-élesztős képességek most már megfelelően gyógyítják a célpontot.

Thief

  • Corrosice Traps trait:
    • A megfelelő vulnerability időtartamot adja a Shadow Trap-el.
    • Mostantól az Ambush Trap-pel is vulnerability-t ad.
  • Healing Seed képesség:
    • Kicsit megnöveltük a hatósugarat.
    • Most már megjelenik a kombó terület gyűrű.
  • Caltrops:
    • Az időtartamot 15-ről 10 másodpercre csökkentettük.
    • Most már megjelenik a hatókör.
  • Steal képesség: Többé nem kezdeményez autoattack-ot.
  • Uncatchable trait:
    • Most már a szövetségeseknek és az ellenségeknek is megjelenít egy aktív harci területet.
    • A hatókört 50%-kal növeltük.
  • Basilisk Venom képesség: Többé már nem teszi mozgásképtelenné a célpontokat, stun mellett.
  • Haste képesség: Az időtartamot 4-ről 5 másodpercre növeltük.

Warrior

  • Kick képesség: Mostantól kicsit a célpont felé lendül, megnövelve a hatótávolságot.
  • Rampage képesség:
    • A Kick képességel mostantól kicsit a célpont felé lendül, megnövelve a hatótávolságot.
    • A Throw Boulder képesség mostantól mozgás közben is használható.
  • Banner of Defense képesség: Megnöveltük a 80-as szinten adott toughness-t és vitality-t, 90-ről 170-re.
  • Banner of Discipline képesség: Megnöveltük a 80-as szinten adott precision-t 90-ről 170-re.
  • Banner of Strength képesség: Megnöveltük a 80-as szinten adott power-t és condition damage-t, 90-ről 170-re.
  • Banner of Tactics képesség: Megnöveltük a 80-as szinten adott healing-et, 90-ről 170-re.
  • Bladetrail képesség: Többé nem lehet a játékos mögötti ellenfelekre elnyomni.
  • Frenzy képesség: A quickness és annak debuff-jai mostantól 5 illetve 6.25 másodpercig tartanak, ha a játékosra hatással van a Sure-Footed trait.

Faji képességek

  • Charr: A Charrzooka elit képesség többé nem használ el lövedéket, ha a játékos gyógyító vagy utility képességet használ.
  • Norn: A raven formában lévő játékosokat többé semmi sem akadályozza, hogy képességeket használjanak a Wind Blast után.

sPvP

  • A játékból való kicsatlakozás kivesz a roster-ből mielőtt a meccs elkezdődne.
  • Azok a roster-ek, amelyek elveszítik submit státuszukat, felnyitják az UI-t.
  • A pontlista frissül, amiket a játékosok csatlakoznak, kilépnek vagy csapatot váltanak.
  • A kicsatlakozás kill credit-et ad az ellenfeleknek.
  • A napi és havi laurel-t PvP vagy PvE achievement-eből is meg lehet szerezni. Mindkettő megcsinálásával nem tudsz plusz laurel-t szerezni, csupán választhatsz, hogy melyiket csinálod meg. Mindkettő továbbra is adja a normális napi/havi achievement jutalmakat.
  • A csapattagok most már jelölve vannak a térképen Heart of the Mists-ben.
  • Spirit Watch:
    • Az orb beviteléért járó személyi pontokat 10-ről 15-re növeltük.
    • Frissítettük a beszédet, ami akkor játszódik le, amikor az orb a helyére kerül.
    • A Commune többé nem szakítja meg magát, ha egymásután többször lépsz vele kapcsolatba.
  • Temple of the Silent Storm:
    • Frissítettük a beszédet, ami akkor játszódik le, ha egy meditáció megjelenik.
    • A Commune többé nem szakítja meg magát, ha egymásután többször lépsz vele kapcsolatba.
  • Raid on the Capricorn:
    • Frissítettük a ponttáblázatot, hogy az ágyútalálatokról is felkerüljön a statisztika.
    • Javítottuk az ágyút, hogy csökkentsük a kamera problémákat, amelyek akkor következhettek be, ha egy játékos irányította azt.
  • Heart of the Mists: Kivettük a Wall of Champions-t.

WvW

  • Frissítettük a WvW UI képernyőt, hogy tartalmazza az új rang rendszert és a térképenkénti ponttáblázatokat.
  • Frissítettük az Outmanned bónuszt, hogy növelje a World XP-t, halálkor ne sérüljön a páncél és több tapasztalati pont jöjjön.
  • Javítottuk azokat a területeket, ahol nem tervezett módon be lehetett jutni WvW-s célpontokba.
  • Az Aldon’s Ledge-i ostrom fejlesztés most már megfelelően befejeződik.
  • A balliszta ostromgépekre vonatkozó bónusz sebzése többé nem hathat a játékosokra.
  • Páncél és fegyver kereskedők:
    • Kicsit módosítottunk a helyzetükön.
    • Frissítettük a tárgyakat és néhány kereskedőnél az árukat.
  • A Sigil of Leeching többé nem hat a kapukra.
  • A katapult sebzés többé nem hat a faltörőkosokra a kapun keresztül.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

Új tárgyak és promóciók

  • 2013 április 1.-ig ingyenesen lehet átköltözni minden medium populációjú szerverre. A játékosok továbbra is korlátozva vannak a heti egy költözésre, tehát bölcsen válasszatok!
  • Bekerült a Gem Store-ba a Name Change Contract. Minden Name Change Contract egyszer tudja megváltoztatni egy karakter nevét. Helyezd a Name Change Contract-ot annak a karakternek az inventory-jába, amelyiknek a nevét meg szeretnéd változtatni, majd kattints rá duplán, hogy aktiváld. A Name Change Contract-ok a Gem Store Service kategóriájában érhetők el és 800 gem-be kerülnek.
  • Bekerült a Gem Store-ba a Communal Boost Bonfire. Helyezd el a Communal Boost Bonfire-t a világban, majd válassz egy boost-ot az experience, karma és magic find közül. Amint a tűz teljesen fel van élesztve, bárki kapcsolatba léphet vele, hogy megkapja a kiválasztott boost-ot. A tűz éledési sebességét növelni tudjátok, ha tűzifát dobtok bele. A tűzifa automatikusan megjelenik, amint a boost típus kiválasztásra került. A Communal Boost Bonfire a Gem Store Boost kategóriájában érhető el és darabja 300 gem-be kerül, 5 darabot pedig 1200 gem-ért tudtok megvásárolni.
  • Fused fegyver skin-eket adtunk a Black Lion Chest-hez. Minden Black Lion Chest-nek ritka esélye van arra, hogy egy Fused fegyver jegyet dobjon. Ezt a jegyet Evon Gnashbladenek Lion’s Arch-ba vagy a Vigil Weapons Specialist-oknak a Hoealbrak-ban és Black Citadel-ben található menekült táborokba kell elvinni. A jegy a 16 új fegyver skin egyikére váltható be, melyeket a dredge és a Flame Legion közti tüzes szövetség inspirált. Minden Fused fegyver skin accountbound. A Vigil Weapon Specialist-oknál előnézetben megnézheted a fegyvereket, még ha nincs is jegyed. A Black Lion Chest-eket Black Lion Key-el tudod kinyitni, amit a Gem Store Consumable kategóriájában tudsz beszerezni, darabját 125 gem-ért, vagy 5 darabot 450 gem-ért.
    • Fused Axe
    • Fused Dagger
    • Fused Focus
    • Fused Greatsword
    • Fused Hammer
    • Fused Longbow
    • Fused Mace
    • Fused Pistol
    • Fused Rifle
    • Fused Scepter
    • Fused Shield
    • Fused Short Bow
    • Fused Staff
    • Fused Sword
    • Fused Torch
    • Fused Warhorn

Fejlesztések

  • A Gem Store első oldalán lecseréltük a Hot és Featured tárgy szekciót egy egyszerű tárgy görgetősávra, amely minden újdonságot tartalmaz. A sávot a jobb és bal oldalán található nyilakra kattintva tudjuk mozgatni. Egy bizonyos oldal kiválasztásához kattintsunk a sáv alján található szürke pontra.
  • A tárgy előnézetben most már egy vörös felkiáltójel jelenik meg az olyan tárgyaknál, amiket nem tudsz viselni.
  • A Custome Brawl most már maximum 5 percig marad a játékoson, amikor kilépnek egy transzformációból, így mássá is át tudnak alakulni brawl közben.
  • A következő tárgyakat érhetőség miatt átneveztük:
    • A “Black Lion Key” mostantól “Black Lion Chest Key”.
    • Az “Evon Gnashblade’s Box of Fun” mostantól “Box of Fun”.
    • A “Black Lion Merchant Express” mostantól “Merchant Express”.
    • A “Personal Black Lion Merchant Express” mostantól “Personal Merchant Express”.
    • A “Black Lion Trader Express” mostantól “Trading Post Express”.
    • A “Personal Black Lion Trader Express” mostantól “Personal Trader Express”.
    • A “Fine Transmutation Stone” mostantól “Transmutation Crytal”.
    • A “Basic Transmutation Stone” mostantól “Transmutation Stone”.
    • A “Permanent Trading Post Pick Up Contract” mostantól “Permanent Trading Post Express Contract”.
    • A “Plush Charr Backpack Cover” konténer mostantól “Plush Charr Backpack Set”.
    • A “Tiger Charr Backpack Cover” konténer mostantól “Tiger Charr Backpack Set”.
    • A “Plush Quaggan Backpack Cover” konténer mostantól “Plush Quaggan Backpack Set”.
    • A “Pink Quaggan Backpack Cover” konténer mostantól “Pink Quaggan Backpack Set”.

Bug javítások

  • Javítottunk néhány megjelenési és összeakadási problémát a pajzsok és hátas tárgyak előnézetében.
  • A trait-ek többé nem aktívak Costume Brawl közben.
  • Amíg a játékosok Costume Brawl-ban vannak, a jobb oldali képességek helyére egy kilépési brawl képesség kerül, így a játékosok mindig ki tudnak lépni Costume Brawl-ból.
  • Az autocomplete legördülő menü többé nem akad be a Trading Post keresőjében.

GUILD WARS 2 USER AGREEMENT

Frissítettük a Guild Wars 2 User Agreement-et. 2013 március 26-ától minden játékosnak el kell fogadnia a frissített nyilatkozatot, amikor belép a játékba.

A módosított tartalom a következő:

  • Az egész szövegben az “NCsoft”-ot “NCSOFT”-ra változtattuk.
  • Olyan tartalmat raktunk bele, amely jelöli, hogy az adott nyilatkozat az EU vagy nem-EU játékosokra vonatkozik-e.
  • Link került be a második regionális User Agreement-hez.
  • Az 1c szekcióba definíciót raktunk be a Guild Wars 2 Account Display Name-ről.
  • Ahol kellett, utalásokat tettünk a Guild Wars 2 Account Display Name-re.

Eredeti cikk: GuildWars2 fórum

Reklámok
  1. 2013. március 26. - 16:27

    A Leaderboards kapcsán eddig sem volt másképp kommunikálva, hogy ma még nem lesz publikus a lista, csak elkezdik működtetni, figyelik, tesztelik, szükség esetén hangolják, aztán ha jónak tűnik, publikálják weben, majd a játékon belül is. Addig nem látunk belőle semmit. Még mielőtt valaki felháborodna, hogy nem találja a Leaderboard-ot… Eddig is ezt mondták, szóval semmi meglepő nincs abban, hogy mától egy darabig még nem lesz látható.

  2. Gandarel
    2013. március 26. - 16:39

    Végre fixelték a HoM PvP Fiery Dragon Swordot!

    Meg karilistában a Pvp armor amiért írtam is 1 hete official fórumon :D

  3. Prana
    2013. március 26. - 16:45

    name change <3

  4. 2013. március 26. - 17:10

    Quickness +50% attack speedet ad +100% helyett, viszont többnyire kicsit növelték az időtartamát. (PvP és PvE quickness burst damage nerf.) Stealth-ből támadással nyitva a revealed state pedig 4 sec lett.

  5. 2013. március 26. - 19:46

    Tokenes itemeket nem lehet salvagelni… -.-

    • nathriel01
      2013. március 26. - 19:51

      You will still be able to salvage weapons you get from dungeon tokens, the change only applies to vendor weapons you could buy with coins.

    • 2013. március 26. - 20:16

      Ez a fehér cuccokra vonatkozik. Azért nem lehet, mert már lassan megérte megvenni és szétszedni, hogy aztán az orichalcumot eladd profittal :D

    • eszem
      2013. március 26. - 22:57

      mysticbe lehet még dobálni?

  6. Gandarel
    2013. március 26. - 20:41

    Már csak meg kéne oldaniuk hogy pénz jöjjön PvP-ből. GW1-ben ez tökéletes volt. ittis kéne pár egyedi skin/mini a match win chestekbe és meg is lenne oldava. Meg persze zaishen kulcsok.. sok sok kulcs. És egy zaishen chest.. szerűség.

  7. Ten
    2013. március 26. - 21:17

    Fantasztikus ez a bug-halmaz… már 3x állt le a WvW és most is fixelnek valamit épp.

    • Ten
      2013. március 26. - 22:00

      És… “köszönjük” Anet, hogy a lehető legkommerszebb skineket, amit pár sz*ros rézért bárki vehet az AH-n, most már badge-ért is beszerezhetjük. Ez aztán a hihetetlen WvW innováció! De legalább nem kell hozzá transmute…

  8. 2013. március 27. - 07:07

    Ahogy jött a patch, jött is a bugfix És megint, és Megint.
    Totál node csere minden alkalommal, nomeg azon vannak, hogy egyedül ne mászkálj Curseden… ty b+…

    Az új fegyverskinek nem rosszak egyébként, a hammer kifejezetten jó, a shortbow pedig must-have részemről. A longbow alakja már kevésbé tetszik, viszont a lángok nagyon erotikusan nyaldosnak belőle. A többi pedig… kinek mi tetszik. Nem az én stílusom, de mint design, szép. Lehetett volna kevésbé kövér formákkal dolgozni szvsz…

    Mit is mondjak még… Ez a QZ bilizgálás nem valami szép húzás, rangereket továbbra is lekaksizák, aztán egy rakat rohadtul fontos dolgot még máig nem fixáltak. Gondolok itt Rampage as One-ra, ami kétharmad hatással dolgozik dupla annyi recharge-al, mint egy mezei Signet of Rage, aminek passzív hatása is van. Ez nálam a “F*ck You B**dmeg” kategória, de kitartok még…

    • 2013. március 27. - 07:10

      * Annyit elfelejtettem hozzátenni, hogy a skinekhez szükséges tokenféleséget csak azért sem kapjuk meg a Living Story teljesítésével. Szánalmas húzás, újfent.

    • Sárki
      2013. március 27. - 07:14

      Többet kaptam jóval mint amire számítottam, én majdnem maximálisan elégedett vagyok. azért csak majdnem, mert a super weapon skinekből természetesen nincs rifle, a guild comm. skinek okádékok, az igazán jól kinéző fused weapon skinek pedig bl chestből esnek csak-.-
      A skinekkel kapcsolatban továbbá az is édeskevés, hogy wvwben a régi skineket lehet megvenni badgeből. Hol a motiváló erő?
      Szóval skinek szempontjából szvsz mellélőttek.
      A guild bounty training és a personal story, meg úgy lénbyegében a plusz tartalom viszont nagyon tetszik, sokat tettek most hozzá a játékhoz. Viszont picit fura, hogy a wvw-s résztől nem esett le az állam, a pvestől meg igen :P

    • Ten
      2013. március 27. - 09:28

      A WvW tartalom(!) része megint kb. nulla, leszámítva a fejlődési rendszert. Amitől ugyan hasra nem estem, de legalább ér valamit és valamennyire motivál. Kb. míg azt a pár skillt kifejlődi az ember. Mert oké, nem akarják felrúgni a casual-friendly alapelveiket, de sajnos több skill megint olyan lett, hogy ha korlátozott lenne az elosztható pontmennyiség, akkor senki nem költene rá. Mondom ezt casualként… Hol vannak ilyenkor a kreatívok?
      És azt sem értem hogy erre miért kellett hónapokat várni, ill. ígérgetésbe burkolt önlejáratásba bonyolódni. Azt elhiszem, hogy az új culling-free (ami nem is annyira free) rendszert tesztelni kellett, de ennyi idő után tegnap 6-7x halt be, ki tudja hányszor volt hotfix, 2x lezárták és az új queue-rendszer (ami nem feltétlen jó szór rá, mert hivatalosan nincs, ám de mégis, mert szerintem csak annyi változott, hogy adott esetben nem írja ki: várnod kell, hanem a képedbe vágja, hogy neeem… :)) is halott volt. Szóval mire is kellett ez a 6 hónap? Az meg már a parasztvakítás teteje, hogy a badge-ért 2-3 rezes sz*rt vehetsz skin gyanánt… ezt pedig csak kicsit ellensúlyozza, hogy most már minden statra lett invader cucc. Főleg, mert a komolyabb WvW-s réteg már rég felszerelve futkos, így nem fog rá költeni. Ráadásul karmából és néhány aranyból is még mindig bármi megvehető.

      Ami so-so pozitív az inkább rendszeroldali rész. Nincs (legalább is többnyire) culling, állítható a renderelés erőssége… Ez általánosan egész jól működött, komolyabb lag nélkül medium fokozaton… népesebb csatákban (pl. a tegnap esti 3 szerveres SM lord’s room kb. 200-250 ppl) némileg leesik a performansz, de sokkal jobb, mint amire számítottam. Teljesen játszható lenne, ha… mert sajnos, itt is van feketeleves, hisz az egészet agyonvágja a helyenként még mindig bekattanó iszonyú skill-lag. 3-4-5, de esetenként 10 másodperc. Kb. 15-20 topik szól erről a GW oldalán, de valahogy ezt elfelejtették.

      Mindent egybevetve elég vegyes a kép, ami leginkább zavar az szokás szerint az önfényező, idióta kommunikáció. Ha ezeket szép csendben pár kommenttel játékba implementálják, szerintem kevesen morognának. De megint jöttek a hangzatos, jelzőkkel teli kijelentések a hihetetlen változásokról… de sajnos azt kell, hogy mondjam ez a WvW patch minden csak NEM FORRADALMI…

      • 2013. március 27. - 12:33

        Azért azt ne nevezd nullának, hogy fejlesztheted a karakteredet így is.

  9. 2013. március 27. - 08:50

    Ha ez a nagy www update, akkor kicsit félek, mi a kicsi. Én elsősorban a www miatt vettem meg a játékot, és kevés amit kaptam. Egyre kevésbé érdekel ez az egész már.

    • Prana
      2013. március 27. - 09:08

      El ne sírd magad. :) Nekem is sok problémám van a gw2-vel, a fejlesztés irányával, és a gw1-ből hiányzó dolgokkal. Rájöttem, hogy kár stresszelni a hibákon, úgy kell hozzáállni a gw2-hoz, ahogy az anet elképzelte: casualban elszöszmötölök kb napi 1-2 órát, aztán ha meguntam kikapcsolom a vérbe, és casualban picit játszom valami mással is. Vagy csak fogom magam, beülök egy kád forró vízbe, könyvet olvasok, és várom a tél végét.

      • runningwild691
        2013. március 27. - 09:10

        Ettől ne aggódj, elég kreatív vagyok, ha programokról van szó. Csak sajnálom, hogy a nagyszerű kezdést és alapokat nem sikerült kihasználniuk.

      • Prana
        2013. március 27. - 09:16

        +1

  10. Shantey
    2013. március 27. - 09:19

    Super Adventure Box … várós … már csak emiatt is. :D

    https://soundcloud.com/qvpxohgg-1/567859-1

  11. robert.
    2013. március 27. - 10:30

    Tegnap amikor a TA-t (Twilight Arbor) toltam, észrevettem, hogy a 4 áldásból (Snow Leopard Offering; Raven offering; Bear offering; Wolf offering) csak 1et enged feltenni :@
    Korábban (még tegnapelőtt) mind a 4et fellehetett tenni. Továbbá kaját + piát sem lehet egyszerre feltenni (Omnomberry Chocolate Cream + Powerfull Potion), csak az egyiket.
    Ez a mostani frissítés eredménye?!?
    Komolyan mondom ezekkel a frissítésekkel csak el@szák a játékélményt, csakúgy mint a waypointok használatát a dungeökben… :S Baromi idegesítő!

    • Shantey
      2013. március 27. - 10:32

      Offeringgel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, de a kaja + poti ment nekem tegnap este óta.
      Waypont meg … learn to play.

      • robert.
        2013. március 27. - 10:43

        “Waypont meg … learn to play.” <– nem azzal van a gond, hogy nem tudok játszani kedves Shantey…. Tisztességesen játszom, nem tartozom azon játékosok körébe, akik korábban pl. WWW képesek voltak "log out"-olni, nehogy meghaljanak, vagy a dunegon-öket folyamatos visszafutásokkal…. az ilyen szánalom!
        A legnagyobb gond akkor van, amikor karaktert cserélsz és közben a kedves group memberek elkezdik ölni a boss-t, annak ellenére hogy írod nekik hogy várjanak. Ekkor ugyebár ott ragadsz a kezdőhelyen és futhatsz végig a dungeon-ön. Cuki, nem?

      • Healer
        2013. március 27. - 10:49

        Az nem a játék baja ha a csapattársak gyökerek imho.

      • Shantey
        2013. március 27. - 11:04

        Azt hittem a visszarohangálásos módszert hiányoltad, de így ez meg csak a csapattársakat minősíti. Ha jobb játékélményt akarsz, nézz mások után.

    • nathriel01
      2013. március 27. - 11:40

      “A totem felajánlások, amiket a Wayfarer Foothills-en található oltároknál lehet megvásárolni, most már ugyanazokat az előnyöket nyújtják, mint az ételek.” Idézet a patch notes-ból. A kaja+pia dologról nem tudok.

      • 2013. március 27. - 12:39

        WTF, nem nyomhatom fel a 4 cuccot 1szerre?!

  12. Shantey
    2013. március 27. - 11:19

    “We’ve limited rares in mega boss chests to require the player be level 40+ to receive them. This is to keep acquiring rares consistent throughout the game; this will also help close up an exploit with newly created characters. This was accidently left out of the original update notes.”

    • 2013. március 28. - 09:56

      Addicently, persze. Minden update-ból kimarad vagy 50, és a zöme sunyiság.

    • Gandarel
      2013. március 28. - 10:29

      Tegnap olyan hamar eltűnt a bossláda egyik eventnél, hogy mire leírtam 1 mondatot guildchatbe és utána odasétáltam a chesthez, nyomtam egy F-et, ránéztem a lootra és eltűnt. Ki se tudtam szedni a dolgokat pedig legalább 1 rare volt benne.

      Gj again. Nagyon nem akarják hogy lootolhassunk :D

  13. robert.
    2013. március 27. - 11:45

    Healer :
    Az nem a játék baja ha a csapattársak gyökerek imho.

    Így van, de a játékot a játékosok játszák egy adott szabály/módosítás alapján.

    Shantey :
    “We’ve limited rares in mega boss chests to require the player be level 40+ to receive them. This is to keep acquiring rares consistent throughout the game; this will also help close up an exploit with newly created characters. This was accidently left out of the original update notes.”

    A játékkal semmi bajom, imádom! Sajnos nagy az Isten állatkertje, így sajnos bármilyen más játékban találnék kevés IQ-val rendelkező egyéniségeket!
    Úgyhogy nincs más hátra, csak előre!

    A hozzászólásom témája arra vonatkozott leginkább, hogy nem kellene minden jót elvenni, ami tényleg jó/hasznos. Inkább a bugok hibáját javítsák ki, néha elképedek, hogy milyen és mennyi bugok vannak még a sorozatos update-elések után is. imho

  14. Shantey
  15. dexter
    2013. március 28. - 18:53

    Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni hogy van vagy volt e bárkinek olyan problémája hogy a játék-ból kikerül a karakterválasztó képernyőre mert nekem elég gyakran előfordul !

    • Najur
      2013. március 29. - 08:01

      Szia! Akkor kerülsz ki, ha túl sokáig vagy AFK, esetleg az interneted szakadozik. Ez sok mindentől lehet, ha WiFin keresztül játszol, javaslom, hogy válts kábelre. De ha a szolgáltatódnál van a hiba, sajnos nem tudsz vele sokat tenni, csak jelenteni nekik, ők meg úgyis leszarják. :)

  16. Ravenix
    2013. március 29. - 08:34

    Nekem még egy probléma feltűnt és nem egyedi, mert már más is tapasztalta. Necronál néha amikor átmegyek Death Shroud-ra, előfordul, hogy a sebzés amit kapok nem a DS álapot HP csíkjából kerül le, hanem a saját HP-ról. Így előfordul, hogy úgy vernek le downed-ig, hogy DS-be vagyok és még tolom a 4-s skilljét. Véletlenszerűen fordul elő a hiba, mert néha meg tökéletesen működik. Ezt mind PVP-ben tapasztaltam lehet, hogy a “kinti” világban minden műxik normálisan.

    • Nhienyl
      2013. március 31. - 19:15

      Ritkán megesik PvE-ben velem is O.o De még nem lettem agyonverve miatta. :D

  17. Vik
    2013. április 2. - 08:07

    Én meg folytattam a Living Storyt Diessa Plateaun. Az már gyanús volt, hogy 80-as szintre fejlődtünk, amikor beléptem az instance-ba, de amíg csak hármas csoportokban jöttek az ellenfelek, addig bírtuk Roxx-szal a rohamokat. Aztán, amikor egyszerre jöttek vagy 20-an a Molten Alliance-től, akkor rájöttem, hogy ezt talán nem egy személyes küldetésnek tervezték… :)

    • Prana
      2013. április 2. - 08:39

      rendesen felszerelt 80-as karival vidáman szólózható
      guardiannal még unatkoztam is, túl lassan spawnoltak a moltenek

    • Kretusz
      2013. április 2. - 08:55

      egyedül végig lehet vinni mindkét instance-t

  18. Mia
    2013. április 2. - 09:11

    én 80-as rangerrel szólóztam végig, majd mentem egy kört párban is :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: