Reklámok
Kezdőlap > WvW > WvW: World rangok és egyebek

WvW: World rangok és egyebek

gw2_banner_blogheader-600x217

Üdv mindenkinek, Matt Witter vagyok. A csapatunk keményen dolgozott egy új WvW karakter fejlődési rendszeren, amely március 26.-án érkezik a Guild Wars 2-be. Tudom, hogy sokatok kíváncsi arra, hogy ez mit is takar, ezért úgy gondoltam, hogy kicsit részletesebben is beszélek az új rendszerről.

WXP és World rangok

Ha részt veszel WvW-s eseményekben és legyőzöl ellenséges játékosokat, akkor World Experience-t (WXP) kapsz. Ha elegendő WXP-t szerzel, akkor World rangokat oldasz fel. Minden megszerzett World rang egy World képesség ponttal is jár, valamint egyes rangok új World titulust is adnak.

Az ellenséges játékosok legyőzéséért kapott WXP mennyisége közvetlenül függ attól, hogy az áldozat mennyi ideig volt életben. Azok a játékosok, akiket nemrég öltek meg, valószínű nem fognak pontokat adni, míg az a játékos, aki sokáig túlélt, több pontot fog a konyhára hozni.

World képesség pontok

A World képesség pontokat egyedi WvW képességekre lehet költeni, amelyek különböző módon fejlesztik karaktered – ez lehet bármi, a cipelhető supply mennyiség növelésétől, az ostrom támadásokkal szembeni védelem növelésén át, új ostromfegyver képességekig. Ugyanarra a képességre többször is tudsz pontot költeni, amely növeli annak hatékonyságát, viszont a költség is nagyobb lesz.

Ne feledjétek,  a World képesség pontok elköltése végleges. Hasonlóan a skill rendszerhez, idővel minden képességet megszerzel, ahogy egyre nagyobb World rangot érsz el.

World titulusok

A World titulusok remek eszközök arra, hogy megmutasd tudásodat ellenfeleidnek. A World titulusok, amelyeket a játékosok adott rangok elérésekor kapnak, átveszik annak a megjelenített névnek a helyét, amit az ellenségek látnak. Jelenleg, amikor ellenséges játékosokat látsz WvW-ben, akkor mindig látod a szervere nevét, valamint utána az “invader” titulust, valahogy így: “Sanctum of Rall Invader”. Az új rendszerben az ellenséges játékosok szerverét és World titulusát fogod látni. Például, ha az ellenfeled elérte azt a rangot, amit a “Recruit” World titulust adja, akkor így fogod látni a nevét: “Sanctum of Rall Recruit”.

Ezeknek a World titulusoknak semmilyen hatásuk sincs a már meglévő titulusokra vagy achievement-ekre. Ez az új rendszer a már meglévő kiegészítése.

Átdolgozott WvW ponttáblázat

A március 26.-i frissítéssel egy új, fejlesztett WvW ponttáblázat is érkezik. Az új WvW UI-t ugyanúgy lehet majd elérni (B gomb) és több panellel is rendelkezni fog, hogy maximalizálja a különböző térképeken elhelyezkedő játékosokat számára az információ áramlást. Külön panelen kapnak helyet a World rang információk.

c8d06WvW-Progression-English

Ezen a panelen tanulhatod meg a World képességeket, nézheted meg a jelenlegi World rangodat és egyéb lehetőségeid is lesznek.

A célunk

Ezzel a rendszerrel az a célunk, hogy biztosítsuk a játékosok számára, hogy mindig legyen miért dolgozni. Szeretnénk, ha minden karakter egyedi élményt nyújtana WvW-n, ezért a World rangok és a WXP karakter alapúak, nem pedig account alapúak. Hiszünk abban, hogy hosszútávon ez ösztönözni fogja a játékosokat arra, hogy minden karakterükkel más képesség összeállítást próbáljanak ki. Ez egyben hosszú távú célt is nyújt a több karakterrel rendelkező játékosok számára, mivel küzdhetnek azért, hogy több karakterüknek is rangot szerezzenek, ezzel mutatva meg WvW-s elhivatottságukat.

A csapatunk egyik kitűzött célja a WvW fejlődési rendszerrel kapcsolatban az volt, hogy biztosítsuk, lehet majd bővíteni azt a jövőben. Tulajdonképpen, már most is dolgozunk újabb képességeken, amelyeket a jövőben kívánunk bemutatni, a jövőben növelni fogjuk a képességek mennyiségét és változatosságát. Reméljük, hogy elévezni fogjátok azokat a képességeket, amiket először mutatunk be ezzel a rendszerrel, valamint örömmel fogadunk minden visszajelzést, hogy a jövőben fejleszthessük a rendszert.

Találkozunk a csatatéren!

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Reklámok
Kategóriák:WvW
  1. Donjohnson
    2013. március 24. - 19:51

    Ez így kissé karcsú, hogy csak titulusért és némi plusz képességért hajtson az ember. Legalább plusz armor vagy weapon skinek lennének.

    • Sárki
      2013. március 24. - 20:04

      Úgy tudom lesznek.

  2. Thonin
    2013. március 24. - 20:48

    Ezek szerint gondolom akkor a Commander rang a legmagasabb, vagy rendkívül magas rang lesz.Mi van azokkal akik már megvették, megtarthatják?Viszont akkor rengeteg játékos lesz akik commander ranggal rendelkeznek, pedig csak sok pénzük volt/van és szart sem értenek a WvW-hez.

    • nathriel01
      2013. március 24. - 20:57

      A commander rangnak ehhez semmi köze. Az egy külön megvásárolható jog, hogy létrehozhass squad-ot. Ezt a rangot nem lehet elérni WXP-vel.

      • Thonin
        2013. március 24. - 21:02

        Köszönöm a választ.

  3. aaa
    2013. március 24. - 21:12

    ezek a rangok, meg pontok mindenkinek 0ról indul,vagy az eddigi wvw-s teljesítményt is beleveszi? vagy ezt még nem lehet tudni?

    • nathriel01
      2013. március 24. - 21:18

      Mivel most egyfajta xp-t fogsz gyűjteni, amit eddig semmi sem mért, ezért valószínű, hogy mindenki 0-ról indul.

      • Punisher
        2013. március 24. - 22:22

        Ha minden eddigi killért felszámolna 1 wXP-t már annak is örülnék, de ez igy annyira nem fair :(

      • 2013. március 25. - 00:38

        Az csak azért nem lenne megoldható, mert azt accountonként számolja az összes karakteredre, míg a WXP az karakterenként lesz. Na meg ugye az eddig teljesített WvW eventek számát sem nagyon lehetne belekalkulálni. Szerintem annyira nem túl vészes, hogy elölről kell kezdeni. Aki szeret WvW-zni, és sokat csinálja, annak úgyis menni fog a fejlődés :)

      • 2013. március 25. - 09:18

        Az nagy hülyeség, ha karakterre számolja…
        Átugrassz Elédre a védelem miatt, és máris noobnak látnak? :D

      • 2013. március 25. - 11:41

        Megvan a jó és a rossz oldala is. Ad az ellennek egy kis rage bónuszt, az biztos! :D Olyasmire gondolok, mint sPvP-ben. Nő a rankod, agyoncicomázod a karaktered és azt veszed észre, hogy valamiért nagyon halsz. (pedig egyértelmű :D) Úgyhogy, ott én visszatértem az alap skinekhez, meg rabit finisherhez. XD

  4. Kozzy
    2013. március 25. - 09:31

    Sehol nem láttam említve hogy a mostani patch-ben rakják-e be a régebben említett új armor/weapon szetteket badge-ért. Számomra az egyik legnagyobb motiváló erő lenne ha lenne több jól kinéző szett is.

  5. Nhienyl
    2013. március 25. - 09:43

    De, ugye nem lesz elszeparálva mostantól a WvW? Mármint ha jól értem, ezentúl az ember 2 csíkot láthat a monitora alján, sima XP és WXP? Vagy, ha valakinek van jobb ötlete, az szóljon. :D

    • nathriel01
      2013. március 25. - 16:39

      A WXP-t szerintem csak a posztban is látható panelen fogod látni, nem fog szerintem lekerülni a sima XP csík mellé.

  6. Ten
    2013. március 25. - 10:19

    De, valószínűleg el lesz szeparálva. Kb. úgy, ahogy az SPVP-ben jelenleg működik… PVE-ben eddig is a “normál” XP-t láthattad, ha beléptél a Mist-be ott meg az SPVP vonaladat. Gondolom hasonló lesz.

    A képességeket jó ötletnek tartom, remélem sokk vicces lesz közte… a nulláról indulás kissé fáj, de ez van. Viszont ez még mindig kevés az ígéretekhez képest. A badge-eket még mindig nem tudom értelmesen elkölteni (pl. ascended-re vagy skinre) és szerintem ez a többségnek fontosabb lenne, mint egy túlnyomórészt játékidőn alapuló, ráadásul nulláról induló, ezért valós képet nem nyújtó ranglétra. Mivel WvW-n ölni igazán nem nehéz, csupán annak kérdése, hogy mennyit futsz együtt a “csordával”. A megszállottak már bőven százezer felett járnak (és egy nagy noob fog a fejük felett világítani, ha nem játszanak éppenséggel annyit), illetve, ha belegondolok, hogy rohamosan csökkenő játékidő mellett is 35000 körül vagyok, akkor kíváncsi vagyok mire lőtték be a szinteket. Mindegy is…

    Ennél jobban fog érdekelni a “hatalmas győzelem” a culling felett. Ami gyakorlatilag megint csak olcsó marketing, hisz lényegében muszáj volt bevallaniuk, hogy ezt a performansz érdekében maguk implementálták az engine-be. Ezért nem értem, mire a hangzatos megnyilvánulások, hisz csak kikapcsolnak bizonyos dolgokat (illetve betettek 2 átmeneti megoldást, gondolva a szerényebb gépekre) ami jól meg fogja terhelni az egészet. Hisz a jelenlegi felállás mellett is minden 10. üzenet valamilyen formában az “Eternal Lag Ground”-ot “veszi a szájára”. Szóval nem hiszem, hogy sokkal jobb lesz. Eddig culling volt, most lag lesz… és tegyük hozzá, hogy az elmúlt hetekben néha már elviselhetetlen volt a skillek használata 4-10 másodperc késéssel, pláne ha mindhárom szerver a lord’s roomban volt.

    • Kozzy
      2013. március 25. - 11:49

      Ha a képre kattintasz akkor nagyítva látod milyen képességek lesznek:+siege sebzés,+sebzés npc-k ellen,bejövő sebzés csökkentés npc/siege ellen, több supply elbírása. Kb ennyi.

  7. Mc Wolfy
    2013. március 25. - 10:24

    fejlodni eddig se lehetett nagyon wvwn… de szerintem 2 fajta xp lesz egyszerre. xp+bonusz xp+wxp
    sajna csak ezert, amit itt irtak, az emberek tobbsege meg nem kezd el wvwzni.
    ha azt mondanak, hogy 3-4k badgert kapnak legendaryt… :)

    • 2013. március 25. - 12:45

      Nem lesz a kedvencem, de most kis kedvet kaptam hozzá. Persze én is úgy gondolom, hogy ez csak egy kis plusz, amitől érdekesebb a WvW egy fokkal.

  8. Mc Wolfy
    2013. március 25. - 10:26

    megj: viszont Keisonnak mar esett precursor player killbol…

  9. Szolo
    2013. március 25. - 11:49

    Alapvetően nagyon tetszik a WvW teljesítmény ilyen jutalmazása, mert a Badge of Honor már nagyon kifújt, így viszont újabb célokat kapunk.
    Akinek kellett valami tárgy, az már kifarmolta rá a badge-et. Ruhát nem is volt érdemes badge-ből venni, mert karmából is vehettél ugyanolyan erőset. pl: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Lightbringer_Surefoot
    Lassan már exotic fegyver és kiegészítő is pár aranyért kapható a trade poston.
    Ezzel a wxp-vel lényegében a végtelenségig leköthetik a játékosokat, csak újabb képességeket kell betenniük egyre magasabb áron.
    Egyetlen gond az lesz, hogy a mondjuk fél év múlva kezdő játékos nagyon gyenge lesz a sok veterán játékos között.
    Gw2-ben nem gear-lemaradás lesz, hanem skill-lemaradás. Mondjuk újonc 10 supply-t vihet alapból, veterán 30-at; veterán 50%-kal gyorsabban fut; veterán 50%-kal többet üt ostromgépbe; veterán 5 egyedi WvW képességet is használhat; veterán 50%-kal gyakrabban dodge-olhat; és még milliónyi plusz. Nagyon számítani fog az újonc-veterán arány a harcokban. Egy veterán akár 5 újonccal is felér majd csak az automatikusan gyűlő wxp miatt.

    • 2013. március 25. - 12:40

      A Gw2-nek a WvW része, nem a felek egyenlő küzdelméről szól és amint látszik, nem is fog. Aki többet farmol, erősebb. Ez van.

    • Kozzy
      2013. március 25. - 14:13

      Szerintem ezt kicsit túlzásba vitted..mármint azt hogy miket lehet szerezni WvW XP-vel..Nézd meg a képet azon rajta van az összes: +sebzés siege és npc ellen, kevesebb sebződés siege és npc ellen, +supply bírás. Ennyi. Semmi gyors futás vagy dodge, vagy “egyedi WvW képességek”. Legalábbis se nem olvastam ilyet és nem látok ilyet a képen se..
      És a +sebzést meg a kevesebb sebződést is kicsit benézted szerintem..közel se lesz 50%..kb olyan értékekre számítok mint amiket maga a WvW ad..azaz kb 1%-15%ig.
      A GW2 alap koncepciója pont hogy nem támogatja hogy farmolással erősebbé/jobbá tegye a játékosokat..nem lesz sok különbség “újonc” és “veterán” között ebben biztos vagyok.

      • Szolo
        2013. március 25. - 14:39

        A mértékeket tényleg hasra írtam be. Az “increases damage to and reduces damage from mercenaries” szerintem azt jelenti, hogy nagyobbat ütünk az ellenséges játékosba, és ő kevesebbet belénk. Mercenary más nem lehet, mint a játékos.
        Hivatalos oldalon van, hogy “The goal for this system is to ensure that players always have something to constantly work towards.”, így nem egy elérhető maximum érték lesz, hanem egy folyamatos fejlesztés, ami pont megfelel a “farmolással erősebbé/jobbá tegye a játékosokat” elvnek.
        Utolsó szöveg pedig pont arról szól, hogy fejleszteni akarják a rendszert, sok ability-ötletük van a wxp elköltésére, amiből páron már dolgoznak is, és idővel be is vezetik.

      • Prana
        2013. március 25. - 14:56

        A mercenary nem ellenséges játékos, hanem a quaggan és hasonló npc-k, amiket a saját oldaladra tudsz állítani a megfelelő esemény elvégzésvel.

      • Kozzy
        2013. március 25. - 14:58

        A “mercenaries” azok az npc-k akiket magatok mellé lehet állítani..(pl ogre..stb).
        Játékosok ellen soha (!) nem fogsz többet sebezni, se kevesebbet sebződni. Pont ezt mondtam..ez a GW2 alap koncepció ellen lenne..

  10. kindzsal
    2013. március 25. - 11:51

    “Ezzel a rendszerrel az a célunk, hogy biztosítsuk a játékosok számára, hogy mindig legyen miért dolgozni. Szeretnénk, ha minden karakter egyedi élményt nyújtana WvW-n, ezért a World rangok és a WXP karakter alapúak, nem pedig account alapúak.”

    Legjobb. Nem akarok negativkodni, de nekem ez sokkal inkabb azt mutatja, hogy huzzal fel meg 2 karaktert WvWn addig is telik az ido es nem vinnyogsz, hogy nincs mit tenni:D HA account wide lett volna es mondjuk belepakolnak egy dual talent szeru rendszer az is megadta volna a mas “eleterzest” a jatekban. (5 karakter eseten 2 trait-nel az mar 10 fele “role” amit eljatszhatsz)

  11. Greco
    2013. március 25. - 12:18

    Persze legyen account szintű a www xp, sőr még pve-ben is lehessen szerezni, meg lehessen már ascendedet kivenni badge-ért meg minden.

    Eddig mindenki farmolni szeretett volna hát most itt van, akik eddig nyavajogtak megkapták itt is a második munkahelyüket.)

    Eddig mindenki erősebb akart lenni, most meg az a baj, hogy az 5 hónapos veterán erősebb lesz mint az aznap kezdő, hát eszem fszom megáll.

    És a poén , hogy most is ugyanazok az emberek sírnak, irigyellek titeket srácok.

    Ui.: Kéremszépen, ascended nem lesz www-n, tessék megnézni honnan lehet kiszedni. Fractal, guild missions, daily. Ha www-ből is kiesne x kill után mindenki ott szedné ki mert ahogy már írták páran, egyszerűbb futni a csordával mint megszervezni pl egy guild missiont vagy 20+ fractalba lemenni.

    • Shantey
      2013. március 25. - 12:54

      +1

    • kindzsal
      2013. március 25. - 13:57

      “Persze legyen account szintű a www xp, sőr még pve-ben is lehessen szerezni,”

      Nem ertelek. Hisz az alapveto cel nem az volt, hogy mindenki ugy szerezze meg maganak amit akar ahogyan akarja? PvP/PvE. Amugy pontosan neked most mi is faj? Mi lenne abban a gond, ha nem kene minden egyes karaktereddel lefarmolni ezt a WvW XP-t. Szemely szerint en azzal egyet ertek, hogy aki tobbet invesztal a jatekba (ido), az igenis legyen kicsivel kemenyebb toku mint a magamfajta nyominger aki neha bemegy WvWre majd kifordul, mert olyan lehangolo a nyajjal futni. Szerintem azzal, hogy nem tettek account wide-a ez valoban annyit ertek el, hogy 2x annyi idot kell majd elotte ulnod, ugyanazokat a koroket futva. Olyan ez mint a WoWban BC alatt a netherdrake-hez szukseges repu. 1x is eleg volt megcsinalni, na de ha neked mondjuk 2 aktiv karaktered volt (tank+dps) es annak is szeretted volna a mountot, akkor fel eletedet ott toltotted gyakorlatilag csak azert, amit mar 1x megszereztel kemeny “munkaval”. Az en szememben ez semmi mas csak 1 a lehetseges sok idohuzas miatt es abban is biztos vagyok, hogy majd bekerul egy WvW xp booster a gemstoreba:)

      • Greco
        2013. március 25. - 14:20

        Ami “fáj” azt már leírtam, kapcsold ki a write onlyt- és értelmezd :)

        Mondtam én, hogy aki többet invesztál ne legyen “keményebb”, persze, hogy legyen.

        Ez, hogy mindent accountra gyűjtünk sztem meg egy fszság. Régen se nagyon volt ilyen az mmokban csak ma már minden egyből és gyorsan kell mindenkinek.

        Ha meg accuntra menne minden karinak a wwwXP akkor az lenne a gond egy idő után, hogy nincs mit farmolni.

        A tömegnek kell a farm ( nekem nem ) úgyhogy most kap farmolni valót anettől.
        A rendszer kész, később lehet fejleszteni, akár új skineket is berakni.

        Viszont www zergelésből – már fentebb leírtam – nem tartom reálisnak az ascended kiszedését.

        Valami pvp statra lenne szükség mint a legtöbb mmoban és olyan cuccokat lehetne www-n (és csak www-n ) megszerezni.

        De amint ki lehetne mondjuk az ascended accessoryt szedni www killkurválkodásból, senki nem menne guild missiont csinálni mivel előbbi sokkal kényelmesebb lenne a cucc beszerzésére.

      • Ten
        2013. március 25. - 15:01

        Szerintem nyugodtan adható lenne ascended ill. skin badge-ért… A véleményeden pedig -hogy mennyivel is könnyebb lenne így bármit is megszerezni- már hetek óta komolyabb viták folynak a GW2 fórumán. És nem feltétlenül a többséget képviseled, legfeljebb az egyik csoportvélemény valamelyikét. Szerintem -is- az lenne az áldásos, ha ragaszkodnának a GW-elvekhez és nem kellene embereket olyan dolgokra kényszeríteni, amit nem csinálnának szívesen… sosem értettem miért sírnak egyesek azon, ha a másiknak pl. jó, de őt ez egyáltalán nem érinti hátrányosan. Egyrészt az ascended cuccok pár százalékkal erősebbek csupán. Másrészt ezek WvW-ben csoportos szórakozás lévén ritkán adnak előnyt… de mégis egyfajta cél ill. elégedettségtudatot ad, hogy “tök jó, kimaxoltam a geart!”…
        De mivel ez egy-két nyavalygót (akik közül sokan pl. alig vagy egyáltalán nem WvW-znek), akik a mások nyavalygásán sírnak (így semmivel se különbek) megbotránkoztat, hát egye fene… lehetne akkor több badge-et elkérni azokért a fránya ascended cuccokért, mert a “szemét pvp-s” nem akar pve-zni. ;) Csak tudnám mire elkölteni! Több ezer van már és a javát MÉG AZELŐTT SZEREZTEM, hogy MEGEMELTÉK A DROPPOT, szóval (tetszik vagy nem, de) úgy érzem, hogy megdolgoztam érte. Nem volt elég egy-két káoszvihart belelőni a blob-ba. Ráadásul a kezdetektől a Deso-n, nem kutyaütő tierekben. Elkölteni nem igazán tudom mire, mert a páncélok ezért kutyaütők (pláne a build-jeimre) és még rondák is (nekem legalább is :)). A legendary-t meghagyom az LA-ben álldogáló anti-AI hadaknak. :) Szóval elkölthetem siege-re még, de azt meg tudom venni aranyból is.
        Ráadásul bőven benne volt az ígéretek közt, szóval szerintem a WvW-ek teljesen jogosan várhatják el.

      • Greco
        2013. március 25. - 15:57

        Szoval az lenne az ideális ha a több ezer badge-ért amit eddig összegyűjtöttek a népek most be lehetne váltani egy full ascended settre világos.

        És utána mi lenne ? Akkor legendary kéne minden www-snek ? :)

        Az ascended cuccok most a top gear az egyszerűen nem menne, hogy ezt www-ből ki lehessen szedni a badgek-ből vagy www rangal.

        Ha mindent ki lehetne farmolni www zergeléssel akkor mindenki azt csinálná, senki nem menne guild küldire az ascendedért, se fractalba, mert a népnek a könnyebb út fekszik.

        Azon gondolom nem kell vitatkozni senkivel, hogy mihez kell több szervezés vagy ha úgy tetszik skill. WWW-n menni a zergel vagy a guild missionhoz illetve a fractalhoz.

        Pont ezért nem fogja az anet így ebben a formában soha betenni www-re az ascended geart, ezzel megölné a pve többi részét.

        Az emberek java a jutalomért játszik azt onnan szerzi meg ahonnét a legegyszerűbb.

        Ha www-n lehetne a leggyorsabban és a legkönnyebben pénzt és ascended cuccot szerezni mindenki oda fog járni ( mekkora sor lenne hehe :) ) aztán kidobhaják a kukába például a fractalt meg a guild missiont mert csak a fun kedvéért egy két alkalomnál többször senki nem megy le.

      • kindzsal
        2013. március 25. - 16:40

        Greco: Akarhogy olvasom en csak kb ennyit latok benne “a fu zold az eg kek”. Biztos bennem van a hiba, hacsak azert nem keseregsz, hogy mar megint nem jo senkinek semmi, de az meg alap.

      • Shantey
        2013. március 25. - 17:42

        A WvW arcoknak nem mindegy miben zergelnek? …
        Greco meg jól vázolta, pve réteg elárasztaná a WvW-t mert lényegesen egyszerűbb lenne így ascended cuccot szerezni, teljesen feleslegessé téve fractalt és guild missiont.

      • kindzsal
        2013. március 25. - 17:51

        Dehat nem a WvW a jatek egyik endgame-je? Gondolom azert is updatelik szinte mindig azt.

      • Ten
        2013. március 25. - 18:53

        Most komolyan? Nektek miért fáj az, ha a régi WvW-s réteg az eddigi kemény munkája után megveszi az ascended gear-jét? Ezen csak mosolyogni tudok… A PVE hello kitty rész továbbra is fraktálozhat érte. A poén az, hogy kb. minden hardcore PVE-s ismerősöm már fürdik az asc gear-ben… level mittudomén-hány után.
        Ráadásul a gyengébb PVE arcoknak valószínű nincs annyi badge-ük, hogy egyből kivásárolják, így nem borítják fel a balaszot. Eldönthetik, hogy miből rakják össze. Látszik egyébként, hogy járatlan vagy a WvW-ben. Mert szerintem a DESO-n a két kezét összetenné mindenki, ha több ember jönne WvW-re, még úgy is, hogy (többé-kevésbé) top szerver. Emberhiány van…
        És elismétlem, mint az oviban, WvW-ben meg az a plusz pár százalék annyira ne számít, de jó érzéssel tölt el. ;)
        Illetve a GW alapelve, hogy mindenki ott fejlődik ahol akar. Én pl. ebben a játékban PVE-t kb. csak a sztoriban láttam. És totálisan édektelen számomra, szvsz a játék leggyengébb részének tartom. Miért is kéne belekényszerülnöm, ha nem muszáj?

    • 2013. március 25. - 20:55

      Ja és nullázzák le mindenki PvP rangját és tegyék karakterfüggővé, hogy akkor már legyen egyenlőség :P Kicsit sem lenne nerdrage.

  12. Punisher
    2013. március 25. - 16:31

    Még részlet, ez már egész csábító!:D
    http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/7244/Guild-Wars-2-World-vs-Worlds-Time-to-Shine.html
    “Items in GW2 have both an appearance and stat boosts that can be interchanged by various means. With the March 26th update, WvW players will have a whole new way to obtain various racial, special, and other items that were previously only purchasable with karma. With your badges you’ll first buy one component (the stats: Knight’s, Carrion, Cleric, Berserker’s, etc.) and then a second component (the visual look: racial skins, and so forth). Later on, if you decide you want the same stats, but a different look, you just buy a new skin and recombine them. It’s a lot like item transmuting, but for WvW bought gear. Worth noting is that the stats are the same as those you’d get in any other part of the game, and the visual skins are the same as well, so no one who doesn’t partake in WvW will be missing out. Rather, this is a way for WvW-loving players to actually get stuff they previously would have had to go PvE for. Something that will delight a lot of the members of one of my guild, I must say.”

  13. Inver
    2013. március 25. - 19:01

    Uhh Hát én nem olvastam végig az összes HSZ-t,, mert annyira fárasztó volt. Kicsit azt érzem, látom, hogy azok sírnak, akik többet játszanak, mint amennyit másra fordítanának. Én is nagy kockának tartom magam, többek közt ezért is szüneteltetem a játékot hosszabb rövidebb időkre, meg persze hogy meg ne unjam, meg egyéb hasonló dolgok miatt. Más játékban HATALMAS kocka voltam, igazán hatalmas, sokra is “vittem”. De aztán csak untam magam folyamat és sírtam az újítások miatt. Rá kellett jönnöm, hogy ha nem rohanok, mint egy achiever, akkor megmarad a játék játéknak, jól érzem magam és nem nyavajgok. Ajánlom mindenkinek.
    Akinek nem inge, az ne vegye magára, aki meg leminuszol, az valszeg mehet öltözködni. :)

    • Gandarel
      2013. március 25. - 20:42

      Fél év eltelt és PvP-ből olyan szintű alap dolgok hiányoznak hogy omg. Szóval fejlesztették a gamet 6 éven át, megjelenés után vártunk fél évet, és semmi.

      Semmi. Még rating se. Observer se. Monthly tournik se. Nekem nincs bajom azzal az egyetlen meglévő játékmóddal.. de GW1-ben ilyenkorra már volt Observer mode, HA, amiben volt kb 10 map és más-más játékmódok, volt GvG 9 map-al és ratin rendszerrel, volt Random Arena, szintén 5-8 map-al és különböző játékmódokkal, volt Jade Quarry, Alliance battles 6 vagy 7 map-al. Forst Aspenwood, Team arenas, és később még jöttek úja mapok szinte mindenhez.

      Én sem vagyok egy akkora hardcore, de ez még egy casualnak is kevés ami most van. GW1-ben rengeteg remekül kiaknázott lehetőség volt, és megölték a GW2-vel, ahol szintén lenne mit kiaknázni csak balf@xok és ezt nagyon sokan nem tudják megbocsátani nekik.

      Meddig kell még várni hogy azzal az AAA++++ kategóriásnak ígért e-sportnak szánt PvP-vel végre egy kicsit is elkezdjenek foglalkozni? PvE sem indult jól, és elismerem kezdenek nagyon jó irányba menni. De amíg az egyszeri contenteket csinálják amik ugyebár a 4. hónap végére mintha sose léteztek volna ki lesznek véve/végetérnek, úgy, hogy vannak alap dolgok amik hiányoznak, sőt ottvan az egész félkész PvP, és alig érdekli őket… akkor meddig várjunk még?

      Eldobnak 4 hónapot semmire ahelyett hogy az igazán fontos dolgokkal foglalkoznának. Majd ha a maradandó kész jöhet az egyszeri.

      Fél év volt nekik berakni egy preview opciót Tradon Postra. Ez a tempó még a Blizzardot is felülmúlja. Ebonhawke-i trainerek meg megjelenés óta bugosak.

      • szajhavész
        2013. március 26. - 08:01

        Emléxem már fél éve olvastam a hurráoptimizmisrol hogy milyen nagy dolgokat fejlesztenek majd nekünk.Ehhez képest egy honapja már döngenek a kapuk mikor üti a ram…
        Alapvető dolgok miattülj le egyes, nagyonnagy elégtelen.
        A charrom undoritoan néz ki a karmás cuccba és nincs normális skin, csak dungeonban. Az meg kitérdekel…?

      • Shantey
        2013. március 26. - 08:43

        Charr szvsz mindenben hülyén néz ki. :D Fene a púpos mindenüket.

      • Mephike
        2013. március 26. - 10:19

        Sajnos egyet kell értsek Gandarel meglátásával az sPvP-ről. El kell fogadni, hogy az embereket a PvE tartalom érdekli jobban, és nem az sPvP. Jelen pillanatban minden előnyt élvez az sPvP-vel szemben.
        Ha ezt a “csodálatos” living storyt kihagyták volna, és helyette az observer-t csinálták volna meg, akkor előrébb tartana a játék. Ha jól tudom, akkor a mostani update elhozza a rangsorolást, az jót fog tenni az sPvP-nek, de már idej lenne az observernek, és valami havi tournamentnek.
        Az új játékmódot (GvG, HA) viszont csak majd a köv pénzért megvásárolható kiegészítő fogja elhozni (szerintem).

      • szajhavész
        2013. március 26. - 10:32

        sztrecs kisgyatyába persze hogy idiotának néz ki a charr, clothbol meg szinte csak az van. Aneték csodálom hogy képesek voltak egyáltalán összehozni ezt a gémet, vagy ugy lopták

      • ruzsi
        2013. március 26. - 15:09

        Mephike. Persze, hogy a PvE érdekli jobban az embereket, mert akit ismerek az mind megunta az sPvP-t. A készítőknek azt kellene megkérdezni maguktól, hogy a játékos miért akar játszani sPvP-t? Randomládáért, ami ben skinek vannak? – mi vagyok kiscsaj? Szereti a sok cheatert? – imádom a lelki nyomorékokat. Unalmas meccseket ahol a győzelem helyett a többségnek a hentelés a lényeg? – lehetőség van egyedül járkálni pontot foglalni, izgi.
        Ha lenne 1-2 ismerős, de nincsenek meg öten, hogy tournamentre menjenek akkor szétrakja őket a balancerendszer a sima meccsen? – igazán csábító.
        Komolytalankodni bemegyek néha, de gyorsan abbahagyom sajnos, mert ami engem leginkább zavar az a csalók és a számuk nem csökken.

      • Gandarel
        2013. március 26. - 15:36

        Ruzsi, nem kell 5 ember, akármennyivel mehettek teamben.

    • Gandarel
      2013. március 25. - 20:49

      Itt nincs is hova rohanni az a gond.. :D

  14. Smirtolo
    2013. március 25. - 20:00

    Ne már hogy badge ér lehet venni. 30as szint óta wvw zek csak kb szeptember. Azóta van kb 300 darab badge em napi 1-2 óra játékkel. Goldból meg talán 2 goldom ha van.
    Szeretek wvwzni de a condi necrót nem szereti a gw2 és nem kapok lootot.

    • Sárki
      2013. március 26. - 06:47

      Én wvwben a carton kívül voltam max. 24 órát engivel és nekem is 300am van :D

    • Najur
      2013. március 26. - 08:13

      Max téged nem szeret a GW2, én a condi nekróval alig győzöm összeszedni a zacsikat :)

    • 2013. március 26. - 08:23

      Nagyon nagy zűrök vannak a badge droppokban. Van akinek ömlik, van akinek csak csurran cseppen, holott PvE-t nem is igazán játszik.

    • Ten
      2013. március 26. - 09:28

      Valóban érdekes a badge drop… volt időszak, amikor kapart érte az ember. Alig-alig esett… Amikor elértem az 1000-et félistennek éreztem magam. Nagy nehezen összekapartam még egyszer annyit ill. elkezdtem spórolni, nem költeni belőle az ígéretek miatt. Aztán volt egy “kis” drop “balansz”, azóta ömlik. Kb. minden második kill 1-2 badge, camp, tover bossok szintén. Aztán, ha épp van mesmer pozícióban, akkor még JP is. Napi egy 1-2 óra alatt volt, hogy 100 is befolyt.

  15. 2013. március 26. - 08:22

    Design probléma, hogy a dupla XP csík hülyén nézne ki párhuzamosan.
    Na most, vagy elköltöztetik az 1ik XP csíkot valahova, vagy 2 variáció:
    Megfelezik a jelenlegit, és jobboldalt sima XP, másik oldalt WWW-s.
    Vagy szimplán 2 színnel játszanak, és a nagyobb érték a háttérbe kerül, így egymást fedve a csíkok még mindíg nyomonkövethetőek és láthatóak.

    Szóval ez megoldható.

    De új skineket szeretnénk már nagyon….párszázat kéremszépen, minimumban!

    • nedvedicious
      2013. március 26. - 11:38

      Az nem lehet, hogy csak ott lesz csík, ahol a wvw panelt megnyitod? Ahogy a kèpen is làtszik….

      Az egèsz tèmàhoz meg az a vèlemènyem, hogy mind hülyèk vagytok ès az anetnèl is mind hülyèk ülnek!
      Akkor ki az okos? Èn!

      • nedvedicious
        2013. március 27. - 07:41

        De. Az lett ;-)

      • 2013. március 27. - 07:44

        Az XP-ket állandóan látni kéne, szóval egy nyitható panelbe berakni ezért nem szokás. Csak megmondtam, hogyan oldható ez meg normálisan.

        Azért, mert ők és most “nagy” játékfejelsztők, mindent jobban tudhatnak? Dehogy. Úgy nyalják be a javaslatokat, mint kiscica a 2.8%-os tartós tejet.

  16. Kozzy
    2013. március 30. - 12:21

    Szolo : Tessék…nem megmondtam..player-ek ellen semmi (soha nem is lesz), semmi passzív képesség (futás, dodge meg amiket állítottál), és minden skill 1%-5%ig ad +sebzést vagy +védelmet npc-k/siege-ekre. (te meg itt 50%-okról beszéltél). A Supply hordozás is 1-5ig van (te meg +20at mondtál)..és pl. 300 wvw szint kell +5 supply elbírásához ami nem kevés..
    Ez az előny kb semmi, továbbra is a jó taktika és a létszám ami eldönti a csatákat, nem a wvw rank..(nagy létszámnál azért a fejenkénti +5 supply elég nagy előny).
    Ez a “hatalmas” wvw patch kb semmit nem ért..annak aki eddig játszott ezentúl is fog, aki eddig nem játszott továbbra se fog, nem fog ez miatt nekiállni..
    Egyedül a culling és a kliens által korlátozható megjelenítés ami jó változás.

    • Sárki
      2013. március 30. - 14:32

      Ennek ellenére Seafereren 3 órát kellett várnom hogy bejussak :D

    • 2013. március 30. - 15:12

      Olyan emberek kezdtek el WvW-zni, akik eddig be sem néztek. Legalábbis az ismerőseim közül többen így tesznek. Sokaknak a gépe nem bírta eddig, másokat meg a culling idegesített, valakit meg mindkettő. Főleg az újabb AMD (Bulldozer) CPU-k tulajdonosai ugrottak neki újoncként tömegesen a WvW-nek, mert náluk a fos architektúra miatt sajnos gyakorlatilag játszhatatlan volt a WvW eddig. Most meg majd az lesz a gond nagyon hosszú ideig, hogy túl sokan játszanak.

    • Kozzy
      2013. március 30. - 16:58

      Igen, írtam is hogy egyedül kb a culling és a kliensben korlátozható wvw-s megjelenítés ami számomra pozitív.
      Amúgy Seaferer-en mit gondolsz miért van akkora sor? Ingyenes a transfer..a Seaferer meg most tier1-ben van, sőt vezet is..mindenki oda akar ingyen menni..ez várható volt..
      Sőt most minden “low-end”-es wvw szerver még jobban ki fog ürülni, mert lelépnek az emberek amíg ingyen lehet..
      Szóval mindenhol nagyobb lett a wvw sor, mert több a játékos, részben a transzferek, részben a culling kikapcsolás miatt.

  1. 2013. március 26. - 20:28

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: