Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2013. 02. 26.

Frissítések 2013. 02. 26.

gathering-storm-banner

Megérkezett a frissítéshez tartozó hosszú lista. Megjöttek a választható napi achievement-ek, a guild küldetések, az új PvP térkép, boss átdolgozások, kaszt egyensúlyozások és sok más egyéb.

LIVING STORY
Flame and Frost: The Gathering Storm
A helyzet egyre rosszabbá válik Wayfarer Foothills és Diessa Plateau lakói számára. Az önkéntesek segítenek a teher megkönnyítésében, de egyre több menekült sántikál le a Shiverpeaks-ből. Az ottani vihar egyre erősödik, de a jó erői is kezdenek gyülekezni. Elküldik hőseiket, hogy megvédjék a földet és annak lakóit. Valakinek vissza kell tartania a gyülekező vihart.

A “Flame and Frost: The Gathering Storm”-ban, a négy részes sorozat második felvonásában, növekednek a tétek és harcok dúlnak Shiverpeaks lábainál.

Achievement-ek

  • Két új achievement, a The Gathering Storm és a Lost and Found, került be a Living Story kategóriába.

Események

  • A menekültek elnyomói egyre agresszívabbá válnak és felfedik arcukat Wayfarer Foothills-en és Diessa Plateau-n. A menekülteknek most még nagyobb szükséges van az edzett kalandozókra.

Általános

  • Tömegek jelentek meg a Hoelbrak-i és Black Citadel-i táboroknál. Ennek eredményeképp, a menekültek elindultak Lion’s Arch irányába.
  • A Lion’s Arch-ba érkező menekültek az otthonaikból maradt értékes tárgyakat vesztettek el az úton. A tárgyakat nehéz lesz megtalálni, de a menekültek szívesebben megosztják történeteiket azzal a segítőkész kalandorral, aki visszaszerzi értékeiket.
  • A “Flame and Frost: Prelude” összes tartalma tovább folytatódik és a Refugee Volunteer achievement továbbra is elérhető.

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALOM
Achievement-ek

  • Most már egy listából ki tudod választani azt az öt napi achievement-et, amit teljesíteni szeretnél a napi jutalomért.
  • Most már a Hero panel Achievement részéből ki tudod választani, hogy a képernyő jobb oldalán melyik achievement-ek jelenjenek meg.
  • Megnöveltük a napi és havi achievement-ekért járó tapasztalati pontokat.
  • Új napi achievemen-típusok kerültek a játékba.
  • Minden fővárosban új jutalmak kerültek be a babér kereskedőkhöz.

Ascalonian Catacombs Explorable

  • Az Ascalonian Catacombs Explorable verziójában a legtöbb ütközetet átdolgoztuk, beleértve mindhárom végső boss harcot.

Esemény skálázódás

  • Négy magasszintű, gyakran játszott eseményhez beraktuk a fejlesztett esemény skálázódási algoritmusunk egy új teszt verzióját, hogy élő környezeben is tesztelni tudjuk azt. Ez az új skálázódási algoritmus dinamikusan növeli az események nehézségét azzal, hogy használja a jelenlegi rendszer nehézség növelését a már létező lényekre vonatkozóan, miközben egy új rendszert illeszt be, amely az alacsonyabb nehézségű lényeket újakkal helyettesíti, ahogy az esemény felfelé skálázódik. Ha sikeres lesz, akkor ezt a rendszert más eseményekre is kiterjezstjük szerte a játékban, 2013 folyamán.

Tárgy előnézet

  • A Trading Post-on most már lehetséges a tárgyak előnézete. Egyszerűen csak kattintsatok a jobb gombbal a tárgyra, amit meg akartok nézni és válasszátok a Preview lehetőséget. Ezzel megnyílik az előnézeti panel, amely megmutatja, hogyan néz ki a karaktered az adott felszereléssel.
  • Fegyverek előnézete esetén választhatsz, hogy elrakva, vagy elővéve szeretnéd megnézni. A kívánt nézethez pipáld ki a megfelelő négyzetet a baloldalt, alul.

Guild tartalom – A guild tartalom frissítéseiről többet is olvashatsz a blog posztunkban. (Vagy az itteni két posztban: Arenanet; GuildWars2Hub – N.)

  • Új guild fejlesztések érhetők el.
  • A guild küldetés-rendszer bekerült a játékba és most már merit-eket is lehet szerezni.
  • A játékba kerültek a Guild Bounty, Guild Trek, Guild Rush, Guild Challenge és Guild Puzzle küldetéstípusok.
  • Új személyi jutalmak kerültek be a guild küldetésekben való részévtelért.. Ezeket a jutalmakat a commendations-okkal lehet megszerezni.
  • Frissítettük a banner rajzokat a már létező guild fejlesztéseken.

Strukturált PvP – Az új sPvP térképről többet is olvashatsz a blog posztunkban. (Vagy az itteni posztban – N.)

  • Elérhető egy új térkép, a Spirit Watch.

Jutalom frissítések

  • Most már egyszerűbb a lények megölésével loot jogot szerezni olyan helyzetekben, amikor sok játékos támad egyetlen célpontot.
  • Megnöveltük számos world boss ládának a jutalmát, beleértve az Orr templomok és a sárkányok ládáit.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt néhány world boss láda kevesebb loot-ot dobott, mint kellett volna. Ezeket a ládákat most már naponta csak egyszer lehet loot-olni, ezzel bátorítva a játékosokat, hogy több boss ellen harcoljanak és szóródjanak szét a világban.
  • Betettünk a játékba 5 új stat kombóval rendelkező Ascended gyűrűt és amulettet, amelyeket ugyanúgy lehet beszerezni, ahogy a korábbiakat.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁSOK, FINOMÍTÁS
Finomítások a világon
Általános

  • Frissítettük több krait és undead lény képességeit, hogy szórakoztatóbb legyen ellenük a harc.
  • A napi achievement követő most már megőrzi a bővítési állapotot.
  • Megváltoztattuk annak a módját, ahogy a lények reagálnak a lopakodásra [stealth].
  • Könnyítettünk a globális “leash time” korlátozásain.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a loot ládák rosszul jelentek meg csoportos játék esetén. A loot ládák most már rare és annál nagyobb ritkaságú tárgyak esetén jelennek meg.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a felszerelés elpusztult, amikor a játékos nyomás alatt levette azt.
  • Javítottunk egy hibát a 80-as exotic Berseker és Rampager heavy armor box crafting receptjével kapcsolatban, a Mystic Forge-ban.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a backpack darabok rossz helyen jelentek meg a játékosokon, átalakulás közben.
  • Javítottuk a legtöbb olyan esetet, amikor a játékosok autorun-ban ragadtak, amikor fel akartak valamit venni.
  • Carmel, a Mount Maelstrom-ban található karma kereskedő, most már a régiónak megfelelő szintű páncélt árul.
  • Recepteket raktunk be, amelyekkel armor box-okat és satchel-eket lehet craftolni Apothecary és Giver armor szettekért.
  • A Harathi Hinterlands-en található káposztafarmra vezető ajtó többé nem állja el az utat kinyitva.
  • Javítottunk egy bugot, ami megjelenítési problémákat okozott a rotációs achievement-eknél.
  • Az achievement követőnek most már frissített UI-je van és máshogy viselkedik.
  • A lesser air elemental-oknak most már lábuk és farkuk van.
  • Pozicionális audio támogatás került be a Mumble voice-chat-hez.

Események

  • Bloodtide Coast: A Lionguard Scratchblade által lerakott gyógyító tornyok most már 60 másodperc után eltűnnek.
  • Diessa Plateau: További javításokat végeztünk a cattlepult-on, hogy ne váljon használhatatlanná.
  • Queensdale: Javítottunk egy bugot a “Shadow Behemoth” meta-eseményben, amely miatt a portálokat néha nem lehetett kijelölni.
  • Malchor’s Leap: Javítottuk a “Destroy corrupted eggs and stop the spread of Risen drakes” eseményt, így most már miután vége az eseménynek, a tojások nem jelennek meg, amíg az esemény újra el nem kezdődik.
  • Harathi Hinterlands: Javítottunk egy bugot a “Defend the skritt thieves while they steal harpy eggs” eseményben, így most már a skritt tolvajok feléleszthetők és az esemény rendesen újraindul siker vagy kudarc után.
  • A Sons of Svanir által viselt dárdák többé nem maradnak a világban, miután a Sons-ok víz alatt halnak meg.
  • Timberline Falls: Javítottunk egy bugot a “Partake in the moot” régióban, így a kiütött részegek többé nem kerülnek kómás állapotba, ahol nem érdekli őket, hogy vízzel vannak locsolva.
  • Wayfarer Foothills: Javítottunk egy gátló bugot a “The Frozen Maw” meta-eseményben, ami miatt Scholar Brogun meghalhatott az események között.
  • Plains of Ashford: Javítottunk egy gátló bugot a “Kill the Separatists before they destroy the Iron Barracuda” eseményben.
  • Javítottunk három gátló problémát a Temple of Balthazar kísérő eseményláncolatban, Straits of Devastation-ben.

Dungeonök
Ascalonian Catacombs

  • Fejlesztettük a rejtett barlangi troll boss képességeit.
  • További szellem szövetségesek csatlakoznak Kholer-hez az ellene vívott harcban.
  • Hodgins első jogar utáni kutatása alatt kivettük a breeder-eket a lehetséges graveling burrow spawn listából.
  • Újraegyensúlyoztuk a graveling dungeon sereget, hogy érdekesebbek legyenek és szórakoztatóbb legyen ellenük harcolni.
  • Újradolgoztuk a Ghost Eater harcot, hogy Detha csapdái is részei legyenek.
  • Újradolgoztuk a Colossus Rumblus harcot, hogy új képességeket és tulajdonságokat adjunk neki.
  • Újradolgoztuk a Howling King harcot és változtattunk a seregén.
  • Módosítottunk a dungeon lényeinek és boss-ainak életerején.
  • Explorable mód: Javítottuk azt a csapdát, amely a pók királynő mögötti alagútban van, így most már az is eltűnik, ha kikapcsolja valaki a csapdákat.

Caudecus’s Manor

  • Story: Beraktunk egy waypoint-ot a dungeon vége felé.

Citadel of Flame

  • Biztonsági hálókat raktunk a láva területekhez Tribune Burntclaw és a Magmacyta köré, ezek biztonságos helyre teleportálják azon játékosok tetemét, akik a láva miatt haltak meg.

Crucible of Eternity

  • Biztonsági hálót raktunk az Evolved Destroyer körüli lávához, ez biztonságos helyre teleportálja azon játékosok tetemét, akik a láva miatt haltak meg.
  • A lézer többé nem sebzi a halott játékosokat, így fel tudnak éledni a közeli checkpoint-nál.
  • Explorable: Javítottunk egy bugot, ami miatt a thiefek és a mesmerek át tudtak teleportálni a zárt ajtókon, ezzel korábban elindítva bizonyos eseményeket.

The Ruined City of Arah

  • Explorable: Csökkentettük Simin rejtőzködés közbeni gyógyulását.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt Giganticus Lupicus azonnal újraindította a harcot, miután a játékosok stealth-be mentek.
  • Story: Javítottunk egy problémát, ami miatt a lények nem jelentek meg a Zhaitan elleni harcban.

Twilight Arbor

  • Explorable: Hozzáadtunk egy módosítottunk a már létező waypoint-okon.
  • Explorable: Kivettünk egy ágat, amire a játélkosok ráálhattak, hogy exploit-olják az utolsó boss-t.

Sorrow’s Embrace

  • Story: A játékosok mostantól egy biztonságos helyre teleportálódnak, ha a lávában halnak meg.

Honor of the Waves

  • Explorable: Javítottunk egy problémát, ami miatt a Honor’s Claw megismételte magát, amikor az elveszett gyermekeihez beszél. Azóta túltette magát gyászán és csatlakozik a Jormag kegyencei elleni harchoz.

Személyestörténet

  • “Deeply Tangled Roots”: Javítottunk egy bugot, ami miatt az utolsó jelenet nem módosult a játékos döntése alapján.
  • “Source of Orr”: Javítottunk egy gátló bugot, ami akkor következett be, ha a játékosok az Eye-t a teleportációja közben ölték meg.

Tárgyak

  • Frissítettük a Superior Rune of the Soldier hatodik bónuszát, hogy rendesen levegyen egy kondíciót azokról a szövetségesekről, akikre hatással volt a shout.
  • Frissítettük a Superior Rune of the Rata Sum ötödik bónuszát, hogy megfelelően adja a 90 precision-t.
  • Frissítettük a Superior Rune of the Pack harmadik bónuszát, hogy megfelelően adja az 50 power-t.
  • 40 másodperc újratöltési időt adtunk ahhoz a képességhez, amit a Caledon Forest-ben árult Depleted Power Crystal ad.
  • A transmute-olt tárgyakat most már vissza lehet színezni az eredeti színükre.
  • Többé nem esik Black Peppercorn a Mature Herb-ekből és a Verdant Herb-ekből.
  • A Lion’s Arch-ban található Caudecus’s Manor kereskedő most már megfelelően árulja a Major Rune of the Monk-ot.
  • A Charged, Hard, Warm és Cold Potion-ök többé nem Soulbound on acquire tulajdonságúak.
  • Átneveztük a Dungeon jutalom kereskedők által árult ritka [rare] páncélokat, hogy megfelelően tükrözzék a kinézetüket.
  • Megnöveltük a Passion Flower dropját a Passiflore Vines-ból.
  • Mostantól, ha egy kereskedőnél a valuta fölé visszük a kurzorunkat, akkor megjelenik a valuta neve.
  • Javítottunk számos Mystic Forge receptet, amelyeknél megvolt az esély, hogy semmit sem adtak vissza. Zommoros elnézést kér a tolvajlásért.
  • Az Extended Potion of Ghost Slaying recept most már a megfelelő italt készíti el.
  • Megnöveltük a stat bónuszokat az összes Ascended minden-stat tárgyon (tehát csak azokon, amelyek minden stat-hoz adtak – N.)
  • Frissítettük több tárgy ikonját.
  • Megnöveltük az exotic-ok esési esélyét a kaszt felszereléses ládákból, amiket a babér kereskedőknél lehet megvenni.
  • A ranger felszereléses ládák többé nem dobnak puskákat.
  • Azon ételeknek, amelyek speciális bónuszokat adnak kritikus találat esetén, most már belső cooldown-juk van, így el kell telnie egy kis időnek, mire újból adhatják a bónuszt.
  • Az Ash Legion Spy Kit-nek most már 60 másodperc cooldown-ja van.
  • Az Order of Whispers Spy Kit-nek most már 60 másodperc cooldown-ja van.

Kaszt képességek
Általános

  • A lopakodás használata többé nem indítja újra az NPC-k agresszió táblázatait.
  • Csökkentettük a Retaliation maximum halmozódását 5-re (25 volt). Az időtartam továbbra is halmozódik.
  • Megtisztítottuk a találati érzékelést azon közelharci támadásoknál, amelyek élettelen tárgyakat céloztak.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a játékosok néha nem tudtak mozdulni miután megszakították a meteor shower, healing rain vagy hasonló képességüket.
  • A signet-ek többé nem vesztik el passzív hatásukat, ha helyet cserélnek a utility bar-on.
  • Frost Aura: A bejövő sebzés 10%-kal csökken, amíg él ennek az aurának a hatása. Az ellenfeleket másodpercenként csak egyszer tudja chill hatása alá vonni ez az aura. Ez minden fagy aurára hatással van.
  • Flame Aura: A burning kondíció mellett, ez az aura most már 10 másodperces might-ot is ad, valahányszor megtámadják a játékost. Ez az aura másodpercenként csak egyszer aktiválódhat. Ez a változás minden flame aurára hatással van.

Elementalist

  • Comet: Ennek a képességnek a csapás gyorsabban következik be cast-olás közben.
  • Evasive Arcana: A varázslat cast-ját water attunement-ben PvE és PvP részre osztottuk. A varázslat hatékonysága a healing attribute-tal 50%-kal csökkent PvP-ben.
  • Fire Shield: Ez a képesség most már 5 másodpercig tart, 3 helyett.
  • Flame Wall: A kombó interakciókhoz szükséges kombó területet megnöveltük.
  • Glyph of Elemental Harmony: Ez a képesség mostantól 3 stack might-ot ad, ha fire attunement-ben használják, a korábbi 1 helyett.
  • Ride the Lightning: A képesség visszatöltési idejét 20 másodpercre növeltük.
  • Shocking Aura: Frissítettük a képességet, hogy jelezze a stun-olási képességének a cooldown-ját.
  • Stoning: A képesség lövedékének sebességét 22%-kal növeltük.
  • Static Field: Ez a terület mostantól megfelelően stun-olja azokat az ellenfeleket, akik áthaladnak rajt, ahelyett, hogy csak daze-elné őket.
  • Renewing Stamina: Ennek a trait-nek 5 másodperc cooldown-ja van és 100% esélye az aktiválódásra, a korábbi 33% helyett.
  • Soothing Diruption: A cantrips aktovációjával szerezhető vigor és regeneration 10 másodperc helyett 6 másodpercig tart.
  • Zephy’s Boon: Javítottunk egy bugotm ami miatt a Shocking Aura dupla annyi boont rakott fel, mint más aurák.

Engineer

  • Stow Med Kit: Most már működik PvE-ben.
  • Elixir U: A Quickness most már állandóan 5 másodperc.
  • Acid Bomb: Ez a képesség most már a képesség kezdetekor robbanó befejező.
  • Super Elixir: Most már megfelelően robban fel víz alatt.
  • Super Elixir: Megnöveltük a becsapódási alap gyógyítását, valamint a healing power-rel való skálázódását is 100%-kal. Az alap heal szorzót 50%-kal, a healing power skálázódást 100%-kal növeltük.
  • Flame Blast: Ezt a képességet mostantól fel lehet robbantani egy másodlagos képességgel.
  • Flame Blast Detonate: Ez az új képesség felrobbantja a napalm gömböt, amit a Flame Blast lő ki.
  • Air Blast: Ez a képesség mostantól megnöveli az ellenfeleken a burning időtartamát 2 másodperccel, ha azok már égnek.
  • Flame Jet: Ez a képesség mostantól 10%-kal többet sebez az égő ellenfelekbe.
  • Pry Bar: Megnöveltük a confusion feltétel számát 3-ról 5-re és a confusion időtartamát is 3-ról 5 másodpercre növeltük.
  • Tool Kit: Azon képességek potenciálját, amelyek gyógyítják a tornyokat, 100%-kal növeltük.
  • Kit Refinement: Ennek a trait most már van egy 10 másodperces belső cooldown-ja, mely globálisan érvényes a Flamethrower-re, az Elixir Gun-ra, a Grenade Kit-re és a Tool Kit-re.
  • Deployable Turrets: Ez a trait most már midnen torony képességel működik PvE-n. Javítottuk azt is, hogy a tool belt-en rossz képesség jelent meg, ha ez a trait aktív volt.
  • Speedy Gadgets: Ez a trait most már jól befolyásolja a Throw Mine-t.
  • Fast-Acting Elixirs: Ez a trait most már megfelelően befolyásolja az Elixir X tooltip-jét.
  • Reinforced Shield: Ez a trait most már megfelelően befolyásolja a Static Shield-et.
  • Hair Trigger: Javítottunk egy bugot, ami miatt ez a trait nem működött jól néhány képességgel.

Guardian

  • Pure of Voice: Javítottuk ezt a trait-et, hogy mindig megfelelően alakítsa át a kondíciókat boon-okká.
  • Smite: Most már megjelenik a hatókör a leírásban.
  • Empower: Ezt a képességet most már gyorsabban lehet cast-olni. Javítottunk egy bugot, ami miatt a képesség kétszer gyógyított.
  • Healing Breeze: Növeltük a képesség szögét, így könnyebb eltalálni a szövetségeseket.
  • Hold the Line: A shout távolságát 600-ra csökkentettük, hogy összhangban legyen a többi shout-tal. Most már megfelelően hatással van a szövetségesekre a teljes hatókörben.
  • Line of Warding: A képesség animációját megváltoztattuk és most már mozgás közben is lehet cast-olni.
  • Orb of Light: Ez a képesség most már gyógyítja a szövetségeseket, akiken áthalad.
  • Orb of Light Detonate: 50%-kal megnöveltük a képesség skálázódását a healing power-rel, a szint skálázódását 20%-kal csökkentettük.
  • Shield Absorption: Bekerült egy leírás a képesség gyógyítási részéről.
  • Symbol of Wrath: Megnöveltük a képesség kombó területének méretét, hogy a teljes látható területet lefedje.
  • Bow of Truth: 30%-kal megnöveltük a spirit életerejét.
  • Hammer of Wisdom: 33%-kal megnöveltük a spirit életerejét.
  • Sword of Justice: 30%-kal megnöveltük a spirit életerejét.
  • Shield of the Avenger: 30%-kal megnöveltük a spirit életerejét.

Mesmer

  • Illusionary Counter: A képesség reaktív távolsága most már összhangban van a jelölt távolsággal.
  • A mesmer portálokkal többé nem lehet interakcióba lépni, ha valami elállja az utat azok és a játékos között.
  • Mind Stab: Ez a képesség most már 3 célpontot is el tud találni.
  • Illusionary Riposte: Az a része a képességnek, ami akkor következik be, amikor ez a képesség kivéd egy támadást, most már a megfelelő távolsággal bír, annak a fele helyett. Távolsági leírás került a képességhez.
  • Mirror: Ez a gyógyító képesség mostantól 2 másodpercnyi refelction-t a korábbi 1 helyett.
  • The Prestige: Ez a képesség többé nem channeled képesség és mostantól automatikusan felrobban 3 másodperccel a képesség használata után.

Necromancer

  • Bloodthirsty: Ez a trait most már együttműködik a Vampiric Rituals és Vampiric Master trait-ekkel.
  • Flesh of the Master: Ez a trait most már megfelelően hatással van a Jagged Horror-okra.
  • Ghastly Claws: 10%-kal növeltük a képesség sebzését.
  • Locust Swarm: 16%-kal növeltük a képesség hatókörét, a távolsága most már egy normális közelharci képességnek felel meg.
  • Mark of Revival: Ez a trait most már együttműködik a Greater Marks trait-tel.
  • Minion Master: Ez a trait most már hatással van a Lich Form Mark of Horror képességére.
  • Necromantic Corruption: Ez a trait most már együttműködik a  Bone Fiend-del, a Shadow Fiend-del, a Flesh Wurm-mal és a Jagged Horror-ral.
  • Protection of the Horde: Ez a trait most már együttműködik a Jagged Horror kegyencekkel.
  • Rending Claws: Az ebből a képességből származó vulnerability hatását 5 másodpercről 7-re növeltük.
  • Spectral Wall: A képesség kombó területe most már ott jelenik meg, ahol a fal van, nem pedig a necromancer fölött.
  • Spinal Shivers: Ez a képesség mostantól bónusz sebzést okoz minden levett boon után. Egy boon levétel 50% extra sebzést, kettő levélte 100% extra sebzést, három levétel pedig 150% extra sebzést okoz.
  • Chill of Death: Ez a képesség mostantól bónusz sebzést okoz minden levett boon után. Egy boon levétel 50% extra sebzést, kettő levélte 100% extra sebzést, három levétel pedig 150% extra sebzést okoz.
  • Spiteful Vigor: Ez a trait most már együttműködik a Prayer to Dwayna és a Healing Seed faji képességekkel.
  • Weakening Shroud: Ez a trait mostantól 2 stack bleeding-et rak fel, hogy összhangban legyen az Enfeebling Blood fegyverképességgel.
  • Well of Corruption: A képesség ikonja ugyanaz, függetlenül attól, hogy a Focused Rituals trait fel van-e véve, vagy sem.

Ranger

  • Guard: A pet-ek többé nem tudnak olyan helyeket őrizni, ahova nem tudnának eljutni.
  • Crippling Talon: A képesség cooldown-ját 18-ról 15 másodpercre csökkentettük.
  • Empathic Bond: Javítottunk egy bugot, ami miatt az átrakott kondíciók nem kerültek át a petekre. Ez a trait mostantól három kondíciót rak át a ranger pet-jére minden 10. másodpercben, ahelyett, hogy az összeset átrakná.
  • A Hawk-nak és Eagle-nek most már egyedi ikonjaik vannak.
  • Path of Scars: A képesség sebzését normalizáltuk a trait-elt és nem-trait-elt verziók között. A nem-trait-elt sebzést 85%-kal növeltük.
  • Icy Screech: A White Moa aktivált képessége 3 másodperc chill-t rak fel, a leírást ennek megfelelően módosítottuk.

Thief

  • Basilisk Venom: Az ellenfeleknél, akikre ez a képesség hatással van, már megjelenik az a boon és kondíció bar-jukon.
  • Cloak and Dagger: A játékos többé nem használhatja a képesség stack stealth-jét azzal, hogy WvW falakat támad.
  • Shadow Shot: A játékosok most már mozoghatnak miközben ennek a képességnek a tőr támadás részét használják.
  • Venomous Aura: Egy méreg képesség aktiválás most már egy jelző gyűrűt jelenít meg a thief körül, ha ez a trait is aktív.
  • Withdraw: Ez a képesség most már 20%-kal jobban skálázódik a healing power-rel. Az alap gyógyítást szintenként 10%-kal növeltük.
  • Ankle Shots: Ez a trait most már teljes 3 másodperces cripple-t okoz.

Warrior

  • Vigorous Shouts: Javítottuk ezt a trait-et, hogy rendesen hatással legyen a szövetségesekre 600-as távolságon belül.
  • Frissítettük a shout-okat, hogy megjelenjen a távolságon kívüli jelzés, ha a célpont túl messze van.
  • Last Stand: Hozzáadtuk a cooldown-t a trait leírásához.
  • Impale: A képesség cooldown-ját 15 másodpercre csökkentettük.
  • Pin Down: Ez a képesség bleeding-et okoz minden célpontnak, akit eltalál.
  • Azok a játékosok, akik a Banner of Defense-t, Discipline-t, Strenght-et és Tactics-et cipelik, azok Stab képességével három célpontot találhatnak el.
  • Smoldering Arrow: Ez a képesség mostantól egy teljes lövedék befejező.
  • Burst képességek: A sebzés tooltip-ek most már megfelelően jelzik a fegyversebzést.
  • Vengeance: Ha egy tornyot irányítunk a képesség használata közben, akkor halálkor nem akadályozza meg a kamera visszaállását.
  • Healing Signet: Kisebb szinteken kevesebbet gyógyít, nagyobb szinteken nem változott. A signet 12-t gyógyít 2-es szinten és 80-as szintre 200-ig skálázódik fel.

Faji képességek

  • Sylvari: A Seed és Turret képességet már lehet együtt használni.
  • Asuran Power Suit: Ez a képesség többé nem veszi le más transform-okat.

sPvP
sPvP bajnokság változások

  • A két-csapatos gyors bajnokságok többé nem kerülnek jegybe.
  • Többé nincs szükség bajnokség jegyekre, azokat mostantól a Heart of the Mist-ben található jegy kereskedőnél lehet beváltani. A jegy kereskedő a Tournament Master mellett található.
  • Most már van egy “Join Solo” gomb a bajnokság-keresőnél, amely egy egyszemélyes bajnoksági jelentkezést indít el.

Egyéb változások

  • Megváltoztattuk az alap PvP build-eket az új karakterek számára.
  • Megváltoztattuk a napi és havi PvP achievement jutalmakat, hogy tartalmazzanak Ascane Sliver-t, Crystal-t és Orb-ot, a bajnoksági jegy helyett.
  • Megváltoztattuk a PvP tárolót, hogy Valkyrie’s Jewel-t, további rang kivégzőket ls PvP Hall of Monument jutalmakat is tárolhasson.
  • Megváltoztattuk az arany bajnoksági ládát, hogy több új PvP fegyvert is tartalmazzon.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt a PvP glory rang kereskedők nem adtak el PvP trident tokent.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt több PvP fegyver is rossz fegyver skin-t jeleníthetett meg.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt a lövedékek néha lepattantak a foglalópontokról.
  • Temple of the Silent Storm: Megváltoztattuk a Commune-t, hogy teleport, stealth és invulnerability esetén megszakadjon.
  • Temple of the Silent Storm: Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy a Meditation on Tranquility utolsó másodperceiben a sebzés megszakítsa azt.
  • Legacy of the Foefire: Megváltoztattuk a kapukat, hogy elrejtsék a nevüket, mikor elpusztulnak.
  • Raid on the Capricorn: Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta a játékosokat, hogy Skirmisher pontokat szerezzenek.
  • Heart of the Mists: Beraktunk egy jegy kereskedőt.
  • A party tagok a másik csapatban többé nem láthatják egymást, amikor láthatatlanok.

WvW

  • Javítottuk a biztonságos területeket, amelyek túl messzire nyúltak, emiatt egyes játékosok megtarthatták a no siege/determined buffokat.
  • A narancssárga kardok csak akkor jelennek meg, ha több mint 25 játékos harcol egy adott területen.
  • Javítottunk egy bugot Durios Gulch-nál, ami miatt az őrök rossz csapatban jelenhetnek meg.
  • Javítottunk egy bugot Hills Keeps-nél, ami miatt az őrök rossz csapatban jelenhetnek meg.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a Righteous Indignation-nal rendelkező NPC-k a kondícióktól sebződhettek.
  • Mostantól több karmával kapcsolatos tárgyat sem lehet használni WvW-n.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE
Új tárgyak

  • A Plush Charr Backpack Cover most már elérhető a Style kategóriában, 300 gem-ért. Ezt bármely PvE back tárgyra rá lehet tenni, vagy PvP-be is át lehet vinni. A megvásárlásával egy alap, stat-okkal nem rendelkező tárgy is jön, amire rá lehet tenni ezt a skin-t.
  • A Black Lion Chest-ből ritka eséllyel eshet Pink Quaggan Backpack Cover és Tiger Charr Backpack Cover. Ezeket a ritka variációkat csak a Black Lion Chest-ből lehet megszerezni. A láda kinyitásához Black Lion Key szükséges, amit a Consumable kategóriában lehet megvenni.

Fejlesztések

  • Kilenc új hajszín és hat új szemszín érhető el a Total Makeover Kit és a Self-Style Hair Kit-en keresztül. Ezek az új haj- és szemszínek téli témájúak és csak ezeken a kit-eken keresztül érhetők el, amelyek a Gem Store Services kategóriájában érhetők el. Az új színeket csillag jelöli és bármely faj hajához hozzá lehet adni.
  • Evon Gnashblade Box o’ Fun-jának ünnepi módja, most már adhat egy Dancing Spirit buffot is. Ez a buff ideiglenesen három rövid táncot ad a karakternek. Ezek a táncok a karakter utility képességeihez kerülnek és amikor aktiválják őket, a karaktered néhány új táncot hajt végre. A Dancing Spirit buff 10 percig tart, de a harc leveszi a buffot.
  • Amikor lerakod a Box o’ Fun-t, azonnal kapsz egy módosítót, amivel módot tudsz választani. Ha elvesztenéd a módosítót, kattints kétszer a Box o’ Fun-ra, hogy visszakapd.
  • Az új tárgyak listája a Promotions részlegben jelennek meg és kék felkiáltójel jelöli őket.
  • A korlátozott idejű tárgyak a Promotions részlegben jelennek meg, ahol azt is meg lehet nézni, meddig érhetők még el.
  • A csökkentett árú tárgyak mutatják, hogy mennyi ideig tart még az akciójuk.

Bug javítások

  • A sylvarik, akik a Total Makeover Kit-et használják, most már a “világításukat” is módosítani tudják.

Eredeti cikk: GuildWars2 fórum

Reklámok
  1. Brock Samson
    2013. február 26. - 22:25

    Ugy nez ki engineernel megint lesz ertelme elokapnom a healing power cuccost. :D

  2. 2013. február 26. - 22:32

    Nekem egyenlőre frissítes közben csak connection errors van :(

  3. nedvedicious
    2013. február 26. - 22:35

    Ride the lightning nerf. My heart is broken :”'(((((

  4. Sárki
    2013. február 26. - 22:42

    Brock Samson :
    Ugy nez ki engineernel megint lesz ertelme elokapnom a healing power cuccost. :D

    Eddig is volt, konkrétan a healing turret bugfix óta (5hp regen nem volt fun :D) egész jó volt, így meg aztán végképp :)
    Mondjuk turretekkel is kezdhetnének vmit mert ócskák, de vmit hagyni kell márciusra is :D

  5. Nish
    2013. február 26. - 22:45

    Errort detektált.

    • Nish
      2013. február 26. - 22:46

      EDIT: pár másodperc múlva elindult rendesen.

  6. 2013. február 26. - 23:18

    Miva? Még csak az elét nézegetem. Már a leírás is szar, fire shieldje van nem flame, feljebb flame aurát Írnak. Focussal ugyan írja, hogy10 sec might, de nem adja meg, satöbbi…

    • 2013. február 26. - 23:28

      Wattafakk? Az új mapon nincs respawn? Na, lássuk mi van még… XD

  7. DonK
    2013. február 27. - 00:55

    Ezzel a fejlesztéssel eléggé megvágták a kisebb guild-eket. Ez a guild küldetés nagyon sok idő az kevesebb létszámú csapatoknak. Oké, hogy szegyjenek össze még több embert és jön az infulence, de ha valakit érdekel a küldetés, akkor nem valószínű, hogy a kisebb guild-be fog menni, mert később csinálhatja meg. Ez egy ***** így szerintem.

  8. Shantey
    2013. február 27. - 04:08

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Game-Update-Notes-February-26-2013/

    Újabb adag érkezett. Egy érdekesebbet kiemelnék.

    “Items

    Ash Legion Spy Kit now has a 60-second cooldown.
    Order of Whispers Spy Kit now has a 60-second cooldown.”

    • 2013. február 27. - 08:16

      Igen, ez szinte rögtön feltűnt…
      Dredge fraki érdekes lesz…

      • 2013. február 27. - 13:40

        Simán megy, mi e-nélkül vertük le elég casual bandával a főbosst, ok hogy kb 1 óra volt, de levertük, a többivel meg nem volt gond :D

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 13:50

        Az ajtónyitós részre gondoltam, rögtön az elején…
        Kit nélkül mókás (30+)…
        Exploittal nem vagyok hajlandó. A “hivatalos” taktika meg nem túl clothie-friendly…

      • Healer
        2013. február 27. - 15:32

        Exploitot nem tudom mi, 1-2 perc óbégatás meg 1 wipe volt mire mindenkivel sikerült megértetni hogy hova álljon, mit csináljon, ettől eltekintve nem volt gebasz, csak a legvégén, ahol egy darabig ide-oda rángattuk, de aztán megoldottuk :D

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 15:38

        Hányas szinten?
        Mert ami 20-on van ahhoz képest 36 egy rémálom, volt hogy a lépcsőig sem jutott a party… ;)))

      • 2013. február 27. - 18:25

        Ó, Fraktál kezdők vagyunk még nagyon :D

        van aki 10 fölött jár, de a 20+ os fraktálhoz még nagyon zöldfülűek vagyunk, 2-3 az átlag.

      • Kozzy
        2013. február 27. - 18:55

        Akkor tényleg nem egyről beszéltek..a 36os fractalt kb úgy képzeld el a 2-3as hoz képest a mob-ok hpja akár 5x akkora is lehet, a sebzésük elérheti a 3x-ost is, létszámuk pedig kb 5x akkora. Ezeket csak úgy tippre írtam, a valóság lehet ettől nagyon eltérő, csak a jobb rálátás miatt írtam viszonyszámokat. De a lényeg : hogy sokkal, sokkal nehezebb..

  9. Ten
    2013. február 27. - 10:18

    Minden tiszteletem a fejlesztőké, de a tegnapi napot rendesen elk*rták. Egyrészt szörnyű amatőrség főműsoridőben peccselni az EU szervereken. Mivel nem mindenki jó értesült fórumkaratés. Így a játékosok fele kb. on the air tudta meg, mert pl. az egyórás értesítő után lépett be. Másrészt, ahogy azt a sok-sok csetanyázás is szépen példázta, több ezer játékosnak cseszték el a daily-jét, illetve a WvW-n is okozott galibát, dungeonosokról nem is beszélve. A frissítés pedig szánalom volt, retry, retry, retry… ez van, amikor többszázezer játékos próbálkozik, mert épp prime-time van. Utána a WvW percenként kidob a karakterképernyőre, hibaüzenettel. A harmadik után feladtam… Persze az LA-s lagfest eventekből is csak lassan, kb. a harmadik alkalom után tanultak…

    • MaDFoX
      2013. február 27. - 11:24

      Akinek van MMO tapasztalata az megszokta már hogy enyhe ballisztikus ívben szarnak az európai primetime-ra, majdnem minden USA beli cégnél…
      Nem utolsó sorban a login képernyőn ki volt írva napokkal (hetekkel?) előtte hogy 26-n update…

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 11:26

        És mielőtt megin’ oda kerülnénk hogy szivárványt hányok. Nem, szerintem sem jó, de ez van…

      • Healer
        2013. február 27. - 13:41

        Stimmel, én tök fásultan vettem tudomásul hogy megint egy nappal később kapjuk, ehhez képest nem tudom mikor adták ki,
        de este fél 12 re le is volt töltve :D

    • Kozmo
      2013. február 27. - 12:17

      Pont jókor volt, kétszer tudtam megcsinálni a napit.
      10-ből, aki megvette a játékot, 9 már nem is játszik. :D

      • kindzsal
        2013. február 27. - 12:27

        Nem tudom lenne e ertelme, de ki lehetne irni egy szavazast errol, hogy ki jatszik ki nem es ha jatszik, mennyit. Erdekes lenne persze sok esetben aki nem jatszik ajatekkal mar fel sem jon a weblapra gondolom, de egy probat megerhetne.

      • Healer
        2013. február 27. - 13:43

        Mi napi szinten 1-4 órákat biztosan, attól függ ki hogy dolgozik,
        hétvégenként legalább 1-1 dungeon – fraktál, erre álltunk be, ez kb kényelmes is mindenkinek munka mellett.

      • Ten
        2013. február 27. - 13:48

        Ez tényleg érdekelne, de valós statisztikát erről sosem fogunk kapni, ebben a consumer-zombi világban.

        Ha a saját környezetemben szétnézek, akkor azt tudom mondani, hogy a viszonylag nagy létszámú guild-ünkből (DESO, mielőtt még valaki téves következtetéseket vonna le :)) kb. 40% távozott (nagy része abbahagyta), de érkezett kb. hasonló mennyiség, talán kicsit kevesebb. A rendszeres vagy korábban HC emberek 70%-nak a játékideje leredukálódott napi kb. 1-2 órára és 200 emberből 10-15 az átlag online (korábban ez a 30-40-et is elérte).

        A WvW guildem kb. közepes 70-100 ember. Kb. 50% lelépett (fele-fele arányban távozott, vagy hagyta abba), azóta csak páran érkeztek, 5-8 ember a napi átlag (a korábbi 15-20-hoz képest).

        Szóval a 90%-ot soknak tartom. De 30-40%-ost reálisnak. Azt is hozzá kell tenni, hogy azért jött egy 15-20% érkező réteg. Illetve a legtöbb lelépő az WoW-tündér volt.
        *Ezeket az adatokat nem csak úgy tippelgettem, hanem két nemzetközi és egy magyar guildra, illetve számtalan barát, WvW bajtárs beszámolójára alapoztam, némi fejszámolással karöltve. :) Nagyjából kb. egy 1000 mintát fed le, nemzetközileg, ami szerintem már kb. relevánsnak mondható.

      • runningwild691
        2013. február 27. - 14:00

        Hasonló tapasztalatok az előttem szólóval, csak kisebb guildben.

      • kindzsal
        2013. február 27. - 14:31

        + azt is figyelembe kell venni, hogy sok esetben az “ujonan” jott tagok esetleg masik szerverrol migraltak mert kihalt onnan a kozosseg. Igy, bar nalatok o uj player osszesegeben csak mozgas tortent.

        En csak azt tudom mondani, hogy a sajat kis kozossegembol mar csak 3man jatszunk es azert joparan indultunk. (legfobb ok a motivacio hianya es a bugfest)

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 14:47

        Azt is vegyétek figyelembe azért, hogy aki “abbahagyja”, általában a játékot megtartja. Nincs kockázat, bármikor újra játszhat, ingyen…

      • kindzsal
        2013. február 27. - 14:58

        Igen, de potencialisan mar nincs jelen a jatekban. Ergo ha eddig vett is Gem-et penzert mar nem fog, eddig jatszott masokkal most mar nem fog, nem pakol be AH-ba, nincs ott az eventeknel stb. Egy MMO-ban ez egy ordogi kor, ha jancsi elmegy es nem jatszik tobbet akkor nekem se lesz kivel en is abba hagyom mert mondjuk mar az 5. guild esik szet korulottem es nincs erom meg egybe erot, energiat invesztalni. A jatek elkezdhet kiuresedni es hidd el nekem en lattam jatekot ami szep lassan elvesztette a jatekosbazisat mikor mar nincs kivel lemenni instaba vagy nincs ki ellen PvPzni akkor altalaban az ember feladja es megnezi mi eppen a trendi (most a szo pozitiv hozadekat nezve). Itt ez a veszely meg nem all fenn de csak fel ev telt el azert az MMO-k nagyresze cirka 1 evig ki szokta huzni.

        Ami teny, hogy az ANet jol latta ezert a jatekert nem lehetne havidijat kerni igy tobbe kevesbe a magamfajta sracok legalabb naponta beloggolnok napizni meg ha epp van 1 csapat aki megy es csinal valamit hozzajuk lehet verodni igy nekik se faj annyira meg nekemse, hogy a semmiert adok ki 4000 HuF-ot.

      • Ten
        2013. február 28. - 09:03

        MaDFoX :
        Azt is vegyétek figyelembe azért, hogy aki “abbahagyja”, általában a játékot megtartja. Nincs kockázat, bármikor újra játszhat, ingyen…

        Aki abbahagyja, azok 70-80% már nem tér vissza. Különösen igaz ez akkor, ha a szünet több, mint 3-4 hetes. Azt se feledjük, hogy az MMO szubkultúrában elvétve akad olyan ember, aki csak egy játékkal játszik. Így, ha valaki épp lelép valahonnan, akkor általában visszatér egy régi jól bevált játékához, esetleg újat próbál ki. Ráadásul idén beharangozták a TES online-t is, ami kb. ugyanezeket a feature-öket biztosítja, komolyabb tartalomra, az ígéret szerint. Ami nem tűnik lufinak, hisz 2005 óta fejlesztik, azaz van benne munkaóra. Ráadásul a GW2 a fejlesztései beharangozásánál tőlük tart a legjobban. Azaz van miért várni, ergó a GW2-őt elhagyók, nagy százaléka inkább el lesz, elvan a MoP-pal, az Aion 3,5-tel, Anarchy Online-nal addig. Én is egyre gyakrabban nézegetek másfelé. PVP beállítottságú vagyok és lássuk be, hogy eddig ez a rész kb. semmit se kapott. Az SPVP két új mappot, “oszt jónapot”. A javítgatások meg csak rosszabbak lettek. A ticket-eket számomra értéktelen ládákra válthattam be. A 25+ -os csatakereszt jelzés ellen már most lázadnak WvW-n, amatőr húzás, ahogy az is, hogy a frissen elfoglalt célpontok 3 percre felbuffolt boss-aira semmilyen condition-t nem lehet már rakni, de az elének még mindig van skillje, ami sebzi… vicc. Most vagy senki se, vagy mindenki, csak tesztelni kellene. :) De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a játék ezen aspektusa szinte SEMMIT nem kapott. Naponta látom, hogy eltűnnek régi arcok, pedig a DESO-n indulás óta névről, hangról stb… ismertem 2-300 embert, ezekből kb. 30-40 maradt. Persze mindig jönnek újak, de nem annyi. A GW2 WvW fórumain naponta panaszkodnak a szerverek a fogyó létszám miatt és egy-egy nagyobb guild vándorlása, már rangsorborító, ahogy a TUP és az RG távozása a Pikenről az SF-re.

        Nem féltem én a játékot, mert egyenlőre túl friss és nem is nagyon van épp minőségben sok alternatíva, de (hangsúlyozom) SZERINTEM nem teljesen jó irányba halad. Nem is a frissítéssel ill. a tartalomszolgáltatással van bajom, mert az látszik, hogy akarnak és tetszik is, hanem annak a minőségével, milyenségével. Látszik, hogy USA fejlesztés. Józan paraszti ész=0… És jó amcsi módon a hülyeségeiket meg igyekeznek lekommunikálni, de csak nagyon ritkán revidálni, mint pl. a nem kaszt armorok preview-ét.

  10. 2013. február 27. - 11:47

    Hát nem tudom, mi valahogy túléltük. Annál sose legyen már nagyobb baj, mint 1 óra akadozás…

  11. 2013. február 27. - 11:56

    De e kerdes miert ilyen amatorok? Miert nem tudnak odafigyelni egy kicsit? Vagy ugy osszehozni, hogy az mindket kontinensnek jo legyen? (hajnalok delelottok).

    Az event meg nem is tudom meg a ertekek vadaszasa jo fun is lehetne, de a masik szanalom. 20 percig allsz egyhelybe,, hogy jojjon az event mashova meg nem mesz mert mire odaersz azt megcsinaljak az otaniak, mire visszaernel a “sajatodhoz” mar annak is vege. Tudom nem egy nap alatt kellene megcsinalni, de az eddigi eventeknel olyan jol megoldottok tobben vagytok tobbszor jon az event es nagyobb a kivhivas is (akar Hp akar mob mennyisegrol beszelunk)…mindeneserte eddig egy talicska fos ez a living story nevu “content” es nagyon remelem majd a vegen nem az lesz a nagy csattano, hogy elorangatnak valami nyomorult sarkanyt MEGINT, ha lenne homorerzekuk az ontudatra ebredt vizforralo lenne:D:D:D

    • MaDFoX
      2013. február 27. - 13:46

      Valahol mindig hajnal van… :D

      • kindzsal
        2013. február 27. - 14:25

        Azert egy ejfeltol-delig tarto intervallum szerintem bevallalho. Ami az amerikaiaknak ejfel az nekunk kb reggel 9 azert az atlagos ember ilyenkor iskolaban van vagy dolgozik szoval egy szimpla europai ember se sinylene meg. Nem beszelve a nagy eventekrol, amik jellemzoen este kezdodnek eltartanak kb 2-3 orat (pl a kukori rakok) es ha resz akarok venni benne akkor masnapra nehezen alszom ki magam reggel 5 orai kelessel.

        Amugy egyertelmu megoldaskent tudom felhozni vagy A; keresnek olyan idopontot ami mindket kontinensnek jo B; ket reszre bontjak itt nincs HC progress igy halal mindegy ha 5 oraval kesobb kapod a pecset….magambol kiindulva.

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 15:31

        Jahh legyen minden időzónában más… Nem kell egyszerre, elvégre csak egymással játszunk ki nem szarja le hogy milyen verzió van a Franciáknál…
        Hmm… Vajon hányan “hackelnék” az órájukat, hogy előbb megkaphassák a patchet??? :DD
        Legyen kötelező megadni az országot és annak megfelelően jönne a patch… Sőt lokalizált IP alapján! És legyen a daily tényleg aznap!
        Természetesen minden időzóna csak egymással játszhatna…
        Mégjobb, minden időzónához legyen egy szerver és töröljék el a crossrealmokat is, nemkell.
        Legalább nem lesz nightcapping és a Franciák megmaradnának a lyukukban a Spanyolokkal…
        És a Magyarok egymással játszhatnának csak! ;))
        Deszéplenne! =DDD

        Egyébként igen, jó lenne ha nem főidőre esnének a patchek, de legalább nem azt mondják: Patchelünk, leállás 1-től délután 18-ig köszi hogy fizetsz…

      • kindzsal
        2013. február 27. - 15:43

        Mar bocs tudom nem illik szemelyeskedni, de te mindig ekkora pocs vagy (ja!)? Ki irt olyat, hogy mindenkicsak a sajat idozonaban lehet? meg lokalizalt IP alapjan meg tudomisen milyen baromsagokat hordasz ossze. Annyit mondtam hogy az eurpaiak vagy kapjak kulon az amerikaiaktol GMT szerint vagy valasszanak olyan idopontot ami az amerikaiaknak ejfel nekuk meg reggel 9 vagy 11 az ilyen apro leallasokra. Nem is ertem mitol olyan nehez ez, hisz csak el kell donteni, hogy igy legyen es ennyi.

        Fizettem a jatekert es nem hiszem el hogy csak este fel10kor lehet inditani egyik-masik nagyobb eventet. ha tanulsz legfejlebb alszol a padon, ha meg dolgozol es aktiv melot vegzel ugy nem tul tanacsos kialvatlanul menned (igy nekem se). En azert maradok le az eventrol mert masnap dolgoznom kell holott csak annyi a bunom, hogy europai vagyok. Ezt siman ki lehetne kuszbolni azzal, hogy 2-3 reszre szedik a startokat. (nem en nem sirok ha az amerikaiak 5 oraval korabban jutnak hozza a pecsukhoz). Elfogadom azt is, hogy nem lehetek minden nagy eventen ott (csalad hobbi stb), de ez ne azert legyen mert rossz helyre szulettem legalabb egy nomorult jatekba be.

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 16:10

        Ki írta?! Hát én írtam te nyomi… Mindíg ilyen komoly vagy?… :P
        Vajon miért akar ezen a fórumon mindenki csak vitatkozni a másikkal?!
        BTW ha már kérded igen, mindig… Állj be a sorba! ;)

        Elemezd ezt a végén lécci, aztán higgadj le és olvasd el mégegyszer: “=DDD”

      • kindzsal
        2013. február 27. - 16:30

        Ez nem vita csak feldobsz valamit, de sehol egy magyarazat kifejtes vagy akarmi. Regebbi posztban is kerdeztem toled, hogy neked miert fajna LFG tool a jatekon belul semmi valasz.
        Nem komolysag vagy komolytalansag egyszeruen egy elo/letezo problemarol/kellemetlensegrol beszelgetunk es konkretan valami faszsagot hozzafuzol, de semmi epitot vagy fikazot vagy barmit ami elorebb visz. Felrertes ne essek felolem csinald csak igy valoban semmi ertelme a beszelgetesnek/velemeny megosztasnak, hogy jozsi azt mondja: “hm de jo is lenne ha kicsit tobb alma teremne a fan” erre te “ja meg minnya szolo meg paprika is nem es kulonben is ha mar ott vagyunk megtankolni miert nem lehet a fa agairol es amugy is minek sirsz itt mennye mashova nyomorult WoW fan boi (koltoi tulzas)”. Holott szegeny akari csak szimplan egy tobbe kevesbe korrektnek mondhato kijelentest tett. Ennyi a problemam. Altalaban nem nezem a kommentjeid masok iranyaba, de eros a gyanum nem csak nekem tunt fel ez, ha megis akkor ideje elgondolkodnom, hogy megicsak en vagyok a helikopter.

      • 2013. február 27. - 20:19

        Pedig egyszerű: Nincs további hozzáfűznivaló. LFG nem fájna, de nincs. És hiába vágod fel itt az ereidet, nem is lesz attól.
        A többi “faszság” ugyanez. ITT hiába nézel / mondasz helikopternek / pöcsnek / akárminek, SEMMI sem változik, pont emiatt kár vérre menni. Egyszerűen NINCS ÉRTELME.
        De igazad van én vagyok a hülye! Bocs.

      • kindzsal
        2013. február 27. - 21:36

        Igen az emberek hajlamosak beszelgetni. Akar olyan dolgokrol is amire esetleg nincs rahatasuk, de elmelkedni jo rajta tervezgetni stb. legyen az politikai vita, neadj isten egy lotto nyeremeny elkoltese vagy pusztan sikertes diploma utani elet. Tudod az ELET meg ilyen. Lehet nem valtozik semmi, de onmagaban szorakoztato tud lenni egy egy beszelgetes ervekkel ellenervekkel. En meg igy hiszem kulonben teljesen felesleges a hozzaszolas opcio, szerintem pont arra van kitalalva, hogy az ember megossza masokkal amit gondol erez egy egy valtoztatassal kapcsolatban…az sem fog valtozni de pl. jobban belelatok a 1 gombot nyomogato thiefek eletebe mert valaki elmondta mekkora szar mar.

  12. Ten
    2013. február 27. - 13:35

    MaDFoX :
    Akinek van MMO tapasztalata az megszokta már hogy enyhe ballisztikus ívben szarnak az európai primetime-ra, majdnem minden USA beli cégnél…
    Nem utolsó sorban a login képernyőn ki volt írva napokkal (hetekkel?) előtte hogy 26-n update…

    Nem kevés MMO-s tapasztalattal azt tudom mondani, hogy a legtöbb játék, amivel huzamosabb ideig szórakoztam pl. DAoC, WH, Aion, EVE online, sőt még az Anarchy is meg tudta oldani, hogy a nagyobb globális frissítései az USA-ban reggelre, az EU-ban pedig dél körülre essenek. Vagy az EU reggel/USA hajnal volt még a másik gyakori opció Szóval nem tudom miről beszélsz? :) Főleg, hogy itt, ellentétben a felsorolt játékok egyikével másikával még van külön EU részleg, akinek ez lenne a feladata.

    Nyilván nem történt katasztrófa és az értelmes emberek ezt jól lereagálják, de ettől ez még szörnyen amatőr húzás marad (ahogy az új “teljesen választható” daily-k is :)) és a rajongótábor lelkes tini vagy idióta része, ami nem kevés ezen ajvékol még mindig a GW2 fórumain. Nyilván egy apróság, de kérdem én, őket ezért fizetik (már amennyire :)), miért nem figyelnek oda? A rengeteg bug reportról nem is beszélve.

    • kindzsal
      2013. február 27. - 14:28

      Mondjuk NCSOFT. Amit muvelnek,, ahogyan intezik az europai piacot jellemzoen nem is vagyok meglepve. Aion west legendasan szar volt pl. es lehetne sorolni. Ez valoban nem a fejlesztok dolga lenne szerintem sokkal inkabb a kiadoe.

    • MaDFoX
      2013. február 27. - 15:20

      Írtam egy hosszút, de kitöröltem inkább…
      Mindenesetre lehet, hogy csak nekem vannak rossz tapasztalataim az USA/keleti kiadókkal…

      A képet meghagyom, a többit képzeld ide… ;DDD

      • MaDFoX
        2013. február 27. - 15:22

        Ja és persze Ten-nek ment a válasz…
        De 1 “pici” példa EU fizetős témában: Blizzard… Vanilla wow, Dia3 stb…

      • Ten
        2013. február 28. - 09:15

        Pedig kíváncsi lettem volna rá… :)

        Egyébként nekem se jók a tapasztalataim, főleg az USA-val. Inkább arra céloztam, hogy komoly tartalom-peccset még a legendás NC-west se eresztett rá főműsoridőben a játékára. Vagy legalább is nem emlékszem ilyenre (és az F2P-ig kb. 1-2 hónapot hagytam ki az Aionból nyaranként). Emergency persze volt, de az meg általában szükséges…

      • 2013. február 28. - 13:05

        Igazából semmi “olyasmi” nem volt benne de tegnap már félreértettek egyszer, szóval asszem’ nemsokára igen/nem -re korlátozom inkább a hozzászólásaimat… ;)
        Kicsit más a patch rendszerük mint az átlag, ez az induláskor mint feature is szerepelt. On the fly maintenance. Gyakorlatban nem kell leállítaniuk a szervereket amíg az új verziót rájuk pakolják, nincs heti karbantartási leállás stb…
        Amikor úgy érzik, ráklikkelnek hogy melyik verzió legyen éles és kész. Számos előnye van pl. egy kliens újraindítás – letöltéssel megússzuk az updatet, instákban lévők 2 órán át bennmaradhatnak a “régi” kliensükkel, hacsak nem dobálják ki őket szándékosan ;) , mert pont azt módosítják, stb…
        És persze mivel ilyen ügyes okos update van, szarnak is az órára, amikor kész elnyomják és nesze, igen ez nem szép tőlük, lehetne okos schedule, javasold a deven (te is)…

        A http://time.is nagyon okos óra, néha nagyon hasznos egyszerre látni a PST/GMT/CET időt, eddig ezekre az időzónákra volt hivatalos bejelentés (amikor volt) – összevissza felváltva :S …

  13. 2013. február 27. - 14:34

    Tegnap fél háromig próbálkoztam. Az a sírás, ami a mistben ment, már undorító volt. Arenanet minden volt már. “Ezek akarnak Esportot csinálni? Az ele még erősebb lett, nincs balance, hogy szopjanak halat stb” Az új pvp map nagyon hangulatos, legalábbis az a 4 perc amit sikerült rajta eltöltenem jó volt. :D Ugyanis, sehogy sem tudták normálisan beilleszteni a rotába, ezért 10 percenként restart, a tournamentes no respawnról már nem is beszélek…
    Nekem az a bajom, hogy valahogy a meglévő tartalmak javítása és az újak hozzáadása nincs összhangban egymással. Rengeteg event be van ragadva mindenfele, még mindig elég sok a bug és mikor jön valami új cuccos még több lesz, így halmozódnak egymás hegyire-hátára’.
    Ha ezt valahogy hangsúlyba hoznák, nem lenne semmi gond, mert amúgy a játék szép és jó.

    Viszont néhány játékos amit művel, az ahogy öreganyám mondaná: felháborító! Nem is értem, mi értelme van így ömleszteni a kulát a szájukból. A csöves sem hisztizik az ingyen konyhán, hogy szar a leves. (Na jó, ez a hasonlat kicsit erős.) Látszik, hogy azért igyekeznek nekünk tartalmakat nyomatni. Kissé bénáznak, hát aztán? Kis türelem kell csak. Egy-két év és ez a játék olyan pöpec lesz, hogy ihajj! :) _Naaagy_ türelem és pussz! :* :D

    • kindzsal
      2013. február 27. - 14:44

      Igen csak az atlag player nem kivan 2 evet ott ulni hatha jo lesz a maga kis udvoskeje. Oszinte leszek en nem vagyok HC player sem fan boi, de egyetlenegy jatekra sem varnek ket evet, hogy kiforrja magat (ertelem szeruen megjelenes utan). Addig jonnek ujabbak jobbak.

      Azzal en is egyetertek, hogy balansz az nincs, de ugy sehogyse. A skillek nagyresz szinte minden kasztnal hasznalhatatlan vagy ha jopofa akkor sem eri meg berakni mert van helyette joval hasznosabb (engi-nel a kosfej mokas meg minden, de nehany kiveteltol eltekintve hasznalhatatlan mar csak a nagy Cd miatt is). A beragado eveneket sem ertem miert nem javitjak. Regebben heti szinten jottek a pecsek amiket ezek javitjak most meg mar csak immel ammal jon ki egy-egy es joesetben az is valami olyat javit, ami nem egeto szuksegu. Szoval illene most mar fel ev utan megtalalni az aranykozeputat, vagy neadj isten felallitani egy nyomorult PTR szervert ahol ezek a dolgok kibuknak es nem a szupcsi belsos teamre kellene tamaszkodniuk.

      • 2013. február 27. - 15:19

        Igazad van, de nem kell várni. Én is nagyjából már csak PvP-zni járok, mert vannak más játékok is ugye. Addig meg csak fejlődik ez itt. Mindenki egyet ért, hogy még nem igazi a balance. Holott azt ígérték, hogy nem lesz túl sok skill, de mindegyik ugyanolyan használható lesz. Ehhez képest, nem nagyon látok mondjuk mace-es warrit. Ezt szóvá is kell tenni. Mondom engem az zavart, hogy telesírták a mapchatet ordenáré módon. Pedig, hogy engem zavarjon valami, az ritka. :D
        Szóval jah, meglelhetnék az arany középutat, mert nem mindenki olyan türelmes, atom nagy fanboy mint én! :D

      • kindzsal
        2013. február 27. - 15:32

        Nem. :D

        Neha olyan erzesem van a jatekkal kapcsolatban, mint a ZS kategorias filmeknel. Szivesen leulnek boss-al es megkerdeznem tole, hogy: szerinte ez igy jo? Ez igy minosegi es jol atgondolt? A visszajelzesekbol az jott le, hogy erre van szukseg? Hasonlot ateltem anno SW:TOR -nal is, hogy a legacy rendszer az NAGYON fontos volt, kozben az egyik raidben (aki jatszott vele tudja ilyen tornyokat kellett nyomkodni) ha epp bebugzodott az aktualis tenni valo akkor bizony arra a hetre/kovetkezo resetig biszony baszhattad es hiaba sirtak tele a forumokat vagy lezartak azokat vagy nem kommenteltek csak dobaloztak azzal, hogy minden milyen szep es jo es hogy ok mennyire elegedettek:D…1 evet nem elt meg fizetoskent.
        Itt is egy-egy interjunal azt erzem, hogy elmondjak milyen nagyszeru otleteik vannak es “minden szupcsi” es “annyira lelkesek vagyunk” “talalkozunk ebben a hu de marha jo jatekban” kozben meg most jatszom warriorral a vigil “kampanyt” es minden masodik storymodot ujra kell kezdenem mert eppen valami miatt az NPC beragad es nem reagal vagy nemjon tovabb stb. Jo bolere eresztettem, de igen a lenyeg, hogy biztos alapokra kellene epitkezniuk akkor nem ereznem neha ugy, hogy inog az egesz.

  14. Healer
    2013. február 27. - 15:38

    Én beragadt eventet a januári frissítés óta nem láttam,
    WvWvW-t nem tudom, ritkán járok, több zavaró dolog, ami engem érintett volna nincsen,
    Fraktál kieséseket visszalépéseket megoldották, működik is,én elégedett vagyok mint egy jóllakott óvodás :D

    • Shantey
      2013. február 27. - 17:49

      A tengeralatjárós event már bő egy hónapja bugos, pont ott fejlődtem és már akkor se ment. A maw event is egy hete be volt dögölve. A saláta farmot is sikerült megtalálni, csodáltam, hogy ennyire nem lehet dagadt a charr, hogy már itt se jutok tovább (JP anyone?) … :D

      De ennyi probléma mellett kétlem hogy még mindig 200+ fős a csapat. Vagy ha igen, akkor ott az art részlegtől kezdve a takarítónőtől kezdve mindenkit beleszámolnak. Programozóból meg tényleg kevés van, ezt Colin is megerősítette. :/

      • 2013. február 28. - 13:34

        Igen, nemcsak Colin, asszem a PVP fejlesztésekkel kapcsolatban volt róla szó, hogy valaminek a fejlesztéséhez speckó tudású programozó kell, akinek az ideje éppen mással volt kitöltve.

  15. Gandarel
    2013. február 27. - 15:54

    Még mindig nincs pvp rating?

    • 2013. február 27. - 19:44

      Azt még ilyen korán nem fogjuk megtudni. Általában az Élő-pontrendszerre (Pl. LoL-ból is ismert ELO) építenek a hasonló játékok, de semmi infó, hogy a GW2-ben mit használnak. Nem lesz publikus a rating, és közben is hangolni fogják. Talán még az is benne lesz, hogy ha sokáig nem logolunk be, akkor idővel csökken. Fene tudja.

      • Gandarel
        2013. február 27. - 20:10

        Biztos nem fog csökkenni. Én csak azt várnám hogy valahol kiírja a ratinget. Nem fun olyan rewardért tolni amit nem látsz..

    • 2013. február 27. - 21:32

      Én is jobban örülnék, ha kiírná, de az mmr nem lesz látható. Van benne jó is, mert így legalább nem tudják olyan könnyen exploitolni, bár az Élő-pontrendszer évtizedek óta a legmegbízhatóbb. Egyébként ez elsősorban arra jó, hogy hasonló képességű csapatokat hozzon össze, ami nagyon hiányzott eddig, de a jövőben bevezetendő jutalmazási rendszerben nem csak a rating fog számítani, ha jól akarják megoldani. Jelenleg kb. mindenki egyenlő, mert most indult, de egy csomó lejátszott meccs után hosszútávon jól működhet. Az hogy csökken, ha nem játszol a játékkal, szerintem elég logikus megoldás lenne, mert míg egy sakkjátékos versenyen kívül is játszik, egy MMO-ban játékon kívül nincs lehetőség “edzésben maradni”. Erről beszéltek már, de még nincs infó, hogy csökken-e idővel. Jobb is, ha titokban tartják az ilyesmit. Valami reális rangrendszer kellene, ami megjeleníti a tényleges rangod, titulusod a többiekhez mérten. Nekem az bőven elég lenne egyelőre.

      • Gandarel
        2013. február 27. - 21:43

        Ha nincs időm tolni 1 hétig vagy hónapig, nem szeretnék mégtöbb minusszal indulni mint amennyit kihagytam, ez egy nagyon rossz ötlet.
        GW1-ben ezt most úgy oldották meg, hogy ha egy darabig nem gvg-zik a guild, megmarad a rating, csak a ranglistáról kiveszi őket. Amint változás áll be a ratingükbe, tehát újra tolják, visszakerülnek a ranglétrára pont ugyanoda.

        Amúgy GW1-ben is az Élő-féle ratinget használták gvg-n és ott láttad is.

        Csak szeretném tudni hol állok.. azt se tudom mi alapján mennyi ratinget kapok vagy bukok, és ez így nagyon nem jó. Onnan tudjam hol állok, hogy pve titlés arcokat kapok randommal vagy epic armorosokat? …

  16. Goodone
    2013. február 27. - 18:28

    Nem tudom hogy sírjak vagy nevesek ezen a 1 chest / world boss /day dolgon. Persze állítólag megnövelték a drop chance-et, így sokkal több rare cucc esik már. De kb annyi is volt az áraknak az TP-ben. Ahogy írták páran a rare cuccok lesznek az új kék cuccok. Értékük még annyira se lesz mint eddig volt.
    Az meg egy jó kérdés hogy ki fog visszamenni aznap még egyszer megölni ugyanazt a sárkányt ha nincs loot.

    • Shantey
      2013. február 27. - 18:54

      Amíg az ecto ára nem változik (értsd nem csökken), addig csak jó, ha a rare ára megy lefele. Plusz a precursor vadászok is örülhetnek. :)

      • Kozzy
        2013. február 27. - 19:03

        Ezt én valahogy nem tudom elképzelni..az ecto-k nagy része rare salvage-ből jön, azaz ha olcsóbb a rare->olcsóbb az ecto. De lehet én következtetek rosszul.

      • Shantey
        2013. február 27. - 19:23

        Szerintem nem kell vázolni mennyire idióta módon működik a TP még mindig és igazad van, de remélem nem így lesz. :)

    • Punisher
      2013. február 27. - 21:42

      Erre valók az alt karik. Nekem 4 karival legalább 15 rare jött ma. Sokkal jobb mint az eddigi, hogy mindig minden csak kék volt.

  17. Szimarine
    2013. február 27. - 20:18

    Jelentem, nagyon idétlenül néz ki az air elemental…. mint valami.. spermium (már elnézést).. : / na mindegy :)

    • Gandarel
      2013. február 27. - 20:53

      Azért adták hozzá szerintem a lábakat direkt hogy mentsék ami menthető :D mert csak a farokkal rájöttek hogy nagyon rossz ötlet.

  18. 2013. február 27. - 22:27

    Én eddig szerettem AC-zni, skipelős partyval nem is voltam hajlandó játszani nagyon. Tegnap mentem egy p3-at, tök jó volt. Ma próbáltunk egy p1-et “AC veteranokkal”, és a Hodginsos burrowos résznél 50 perc alatt nem tudtunk előre jutni. Ugyan a breedereket kiszedték, de most van helyettük egy rakás sima graveling, aminek az üvöltésétől elszállsz. Fasza. Nem instant aktiválós skillek? Ne is álmodj. Ennyi stability meg nem létezik. Arról nem is beszélve, hogy 20 stack bleeding megy rád nagyjából 6-7 mp alatt. Eleként elég sokáig bírtam, de sajnos egyedül meg nem lehet Hodginst is életben tartani meg a burrowokat is szétverni. Állítólag a p2 még szarabb lett. (Az meg a másik, hogy Queen Spidernek azok a méregfelhői, amiben ha benne állsz, akkor sebez és stackeli rád a Posiont, az most 600-at sebzett egy pulzálás alatt. WTF?! Az úgy kb. 5-10-szerese az eredeti sebzésnek.) Röviden: ArenaNet megint valami idiótákat alkalmazott, hogy átalakítsák a dungeonöket, hogy nagyobb legyen benne a fun factor. Meg a jó édes szülőanyjuk térde kalácsát. Nem tudom, hogy mekkora mazonak kell lenni ahhoz, hogy ezt élvezze valaki.

    • Vertigo
      2013. február 28. - 01:56

      Nekünk sikerült mind a 3 path… Az említett burrow-os rész tényleg undorító lett. Path2 boss, egészen jó lett. Viszont a path 3 végén a boss az gusztustalan. 5ször 6szor kellett újra kezdeni, mire találtunk 1 spot-ot ahol túléltünk. Ez az első insta lvl35ön. Teljesen lvl80as party mindenki teljes exo ruhában kínszenvedés volt. El sem tudom képzelni, hogyan tudja megcsinálni 1 kis szintű csapat.

    • erasmus
      2013. február 28. - 11:32

      És akkor gondoljátok el, hogy véletlenül egy friss 35-ös csapat lemegy AC expre :)

    • Gandarel
      2013. február 28. - 12:43

      Mondjuk az exploret end-game kontentnek kell tekinteni, mivel lvl 80-ra ad cuccokat. nem egészen 35-ös szintre lövik be őket.

      • Kozmo
        2013. február 28. - 12:51

        Az nem lehet, ebben a játékban nincs end-game :P

      • kindzsal
        2013. február 28. - 12:52

        Okes de ez egy newbie nem fogja tudni. ha igy van ne tegyek elerhetove mert szerencsetlennek a kedve is elmegy. Illetve akkor a story mod-ert is jarjon minimalis token, mert ugye a tokenert veheto cuccoknal van 35os szintre is (ami ha jol emlekszem annyi mint a 80 exo ha nem akkor bocs).

      • Gandarel
        2013. február 28. - 13:32

        Ha túl casual a játék akkor az a baj. Ha nehezítik akkor az a baj.

      • kindzsal
        2013. február 28. - 17:19

        Gandarel: lehet anelkul is lehet neheziteni, hogy nem raderesztenek 5k mobot. hanem szepen kidolgozott taktikakkal esetleg fazisokkal mint arah-ban az a kutyaszeru boss vagy mi. (o tokeletes pelda a nehez, de jo harcra)

    • kindzsal
      2013. február 28. - 12:50

      Mondom amatorok:D bar en nem voltam meg az atalakitott AC-ban, de ezeket olvasva komolyan mondom szerintem szep lassan megnyerik az ev “legszarabb beslo tesztelok” cimet.
      Legyen valami balanszoltan nehez, ugy hogy kello kihivast jelentsen, de ne kapjal idegbajt es lehetoleg mindez ne egy belepo szintu instaban legyen. A teraban pl. tok jol megoldottak amig 10x ki nem porgeted az adott instat addig mindenfele buffokat kapsz, amivel segitenek abban hogy jobban megismerd a jatekot, az instat es a role-odnak megfelelo tennivalot. Igazabol megkerdeznem en azt a tesztert aki azt mondja: “na uraim onok tokeleteset alkottak nagyszeruen van belove az insta nehezsege, csak igy tovabb”…ja es ugye azt se felejtsuk el a kazuar playereknek van ugye aposztrofalva a jatek. Mondom nem az ellen van bajom ha tartalmaz kihivast a jatek csak legyen esszeru es ne abban legyen a nehezseg no nesze b+ 500 sima mob ami tavolsagival stackeli rad a 25os bleedinget.

      Az ilyen indokaltan instabuffokkal azt fogjak elerni, hogy specializalodni fognak az emberek (stack a toughness es stamina) es megjobban beszukitik mely kasztok milyen sepccel mehetnek mert massal eletkeptelen lesz a party es bar szentharomsag nem ugy lesz hogy tank+healer+dps, hanem healing done+stamina+toughness, mert az elso trashen lehalsz. Remelem azert ezt majd eszreveszik es zaros hataridon belul javitjak.

      • Healer
        2013. február 28. - 13:39

        És ne attól legyen valami kihívás hogy egymillió HP-t kell leverni róla harmincanként….

      • 2013. február 28. - 14:11

        De hogy legyen valami rugalmas és változatos kihívás 3 embernek és 30-nak is? Úgy, hogy ha a 30-ból 10 slackel akkor is legyőzhető legyen az event… :D Én azért nem irigylem a creative-okat Anetnél…

      • kindzsal
        2013. február 28. - 17:24

        Hat ez keresztkerdes. Szerintem pl. a reportolas lehetosege bizonyos szintig megoldast jelenthetne, mint a WoWban. Ha reportolod mar nem szamolja bele az embert, igy a HP-ja feladat leskalazodik es 3-man is meg tudjatok csinalni. Ennek a veszelye a vicces emberek akik reportolgatnak, de mondjuk azert egy szamot el kelljen erni.a kizarashoz (mittom en adott letszamnal 10%). A legegyszerubb amit asszem tobbe-kevesbe valamilyen formaban bevezettek, hogy nezi mennyi sebzest vittel be az adott event alatt, mennyire voltal tevekeny (arany ezust bronz erme)…no azt kellene csiszolgatni kicsit.

      • 2013. február 28. - 21:04

        Az rendben is van hogy a végén megjutalmazod dmg alapján a résztvevőket, bár pl a healerek extra figyelmet érdemelnek.
        De közben skálázni kell az eventet élőben, legfeljebb pici csúszással, azt elég bonyolult (ha nem elégszel meg a statok változtatásával), reportokra nem lehet bízni, ebben a játékban mindenki mindennel trükközik…
        És persze lehetnének mindenféle fázisok meg mindenféle izgalom, csakhogy most sincs idő semmire, nemhogy egyszerűbb dinamikus eventek agyoncsiszolására…

  19. Healer
    2013. február 28. - 13:38

    Nekünk dungeonon kívül volt élményünk: A Krait Witch…

    Most tényleg spawnol minionokat, 3-4 veteránt, meg 1-3 kissebbet, 3x vertek minket agyon,
    4-5 főt kompletten :D

    A ládáját már nem lehet “kirabolni”, meg sem jelenik amíg nem verted le.

    Tequatl-nál volt meglepő, hogy lett egy Champion Krait ami ott kolbászol a
    pre-eventeken, ami addig nem volt, és időnként egy ütéssel veri le a földre az egyébként nem gyik harcosomat…

    • 2013. február 28. - 14:15

      Penitent-camp eventnél is spawnolt egy champion, nem kis meglepetést okozva a farmereknek :D
      Annyi halottat játékosból én ott még nem láttam! =DDDD

      • 2013. február 28. - 15:14

        WWW-n nem voltál akkor? Emberek hamarabb halnak, minthogy akár 1 invadert is betöltene az engine. ^^

      • 2013. február 28. - 15:17

        “Annyi halottat játékosból én OTT még nem láttam!”

  20. 2013. február 28. - 13:58

    http://hu.twitch.tv/gamebreakertv/b/372068278
    A fenti linken találjátok a tegnapi streamet. Kb. 1:27-nél (óra:perc) kezdődik a GW2 adás, tekerjetek bele, ha érdekel! Vigyázat, aki nem beszél angolul, annak semmi érdekes nincs benne, mert végig “csak” négy embert mutatnak beszélgetés közben!

    Négy újságíró, és egyben “casual player” elég tanulságos beszélgetése az új tartalmakkal kapcsolatban. Az egyik Scott “Jarimor” Hawkes, akinek Colinnal készült interjúit itt is olvashattátok magyarra fordítva. Nekik már megmutatták korábban az összes guild missiont minden nehézségi szinten, szóval jó sok új dolgot fogtok hallani a beszélgetés során. AC revampról is szó volt, valamivel a második óra előtt, olyan 1:59 (óra:perc) környékén, ha jól emlékszem.

    • 2013. február 28. - 14:23

      AC revamp tapasztalat ( http://redd.it/19ajju )

      Pretty much everything seemed to be hitting harder, but had a lot less health.

      Spider Queen
      So the little ones seem to have more health, and really need to be cleared out before taking on the boss likewise the turrets might cause you some trouble now. The Queen herself now has a web spray attack causing damage and immobilizing anyone caught in it. The poison fields remain for much longer and appear to do more damage.

      Troll
      He fears (which is funny given his spawning locations), has a bouncing interrupt lightning style attack and when he lands from his jump attack it now causes a shockwave. His standard attacks appear to have been nerfed substantially to compensate.

      Kholer
      Much less health, seems to hit slightly less and continually summons adds to fight with him (including necromancers now), but these also have less health than previously.

      Howling King
      Has laser beams and summons different types of graveling. Scavengers and Stalkers are going to give you more fun.

      Ghost Eater
      You have to lure him to traps to make him vulnerable which need to be charged by capturing 3 (I think) oozes by having 1 player lift them off the ground with skill 1 of a picked up rifle while another player uses skill 2 to pull the lifted ooze. If the ooze is too far away then the players need to switch skills due to the CD. Once vulnerable you have finite time to inflict damage.

      Collosus Rumblus
      The falling rock circles are much bigger, but don’t seem as dangerous. He does a few knockbacks which inflict various conditions. His scream appears to have been removed.

  21. Gregarm
    2013. február 28. - 15:07

    Szánalmas, hogy mennyi hülye ember van itt.
    AC eddig unalmas szar volt, de tegnap végre valami kihívást is találtam benne. Erre idejösztök, hogy jajj most meg túl nehéz. Ha olyan szerencsétlen vagy, hogy nem tudsz evade-elni ne is csodálkozz. A másik meg az, hogy a variance ba 1 értelmes embert nem láttam még aki tud pvpzni és az ilyenek alkotnak véleményt.

    • Gandarel
      2013. február 28. - 15:11

      Az hogy valaki ide ír, a GW2 hivatalos magyar blogjára, nem jelenti hogy a Variance guild tagja is. Persze azért valamilyen szinten igazad van.

      • 2013. február 28. - 15:43

        Ez a GW2 hivatalos magyar blogja?

        A véleményalkotás szuverén jog, még az alantas varianceosoknak is…

        “A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van és senki sem kíváncsi a másikéra”

      • Gandarel
        2013. február 28. - 15:55

        Nemtom, az hogy ők tartják a kapcsolatot az arenanettel és az arénás arcok néha még ajándékot is küldenek + a variancet bízzák meg nyereményjátékokkal is, szerintem elég egyértelmű… a te “segglyukad” pedig tényleg tele van “sz@rral”..

      • 2013. február 28. - 16:01

        Én nem bántottalak, de édes vagy…
        Sok blog kap sajtóajándékot és szervez nyereményjátékokat, pl tentonhammer, mmochampion, guru, még Angry is, nem kell hivatalosnak lennie.

      • Gandarel
        2013. február 28. - 16:28

        Magyarok közül nem tudsz még egyet mondani azért. Szerintem ez eléggé azzá teszi :P

    • 2013. február 28. - 19:46

      Ha olyan szerencsétlen vagy, hogy nem tudod értelmezni, amit írnak, akkor ne is csodálkozz, hogy egetverő baromnak néznek ;)

  22. Healer
    2013. február 28. - 16:16

    Nem vagytok normálisak, erre szerintem senkinek semmi szüksége.

  23. Sárki
    2013. február 28. - 18:18

    Gregarm :
    Szánalmas, hogy mennyi hülye ember van itt.
    AC eddig unalmas szar volt, de tegnap végre valami kihívást is találtam benne. Erre idejösztök,
    hogy jajj most meg túl nehéz. Ha olyan szerencsétlen vagy, hogy nem tudsz evade-elni ne is csodálkozz. A másik meg az, hogy a variance ba 1 értelmes embert nem láttam még aki tud pvpzni és az ilyenek alkotnak véleményt.

    Idejösztök. Magasan kvalifikált vagy te is :D Egyébként nagyjából igazad van, gurun pl. azt olvastam hogy sokkal easybb lett ac.

    • 2013. február 28. - 19:34

      Megszólalt a gödörből a lyuk :) Az nem kvalifIKált hanem kvalifált :)

  24. Solefald
    2013. február 28. - 21:47

    Eddig lenyomtam AC p1-p2-t szerintem totál jó lett a revamp, de én még mindig nem érzem elég nehéznek. De legalább végre valami csapat munka is kell a ghost eaternél. Jó az irány.

    • 2013. február 28. - 22:47

      P2 tényleg nem (lenne) vészes, csak nekünk például bebugolt az egyik trap, így használhatatlan lett. Még jó, hogy 3 van belőle, mert így a másik kettőt tudtuk használni. De mi van, ha mindhárom beakad? Akkor lehet szidni rendesen…

  25. panoz
    2013. február 28. - 22:52

    Hepciáskodtok itt, közbe meg fogy a magyar a GW2-ben.
    Szüljétek tele a Piken Square-t!

    • Shantey
      2013. február 28. - 23:47

      Vannak máshol is magyarok, nem csak PS-en. :)

      • panoz
        2013. március 1. - 19:17

        Lehet még Magna Hungariaban (alias WR) maradtak honfitársaink, de a 7 vezér-szerkesztő új hont talált nekünk PS-en. Sokan a jobb élet reményében elmentek vendégmunkásnak a Deso-ra. Jobban is élnek.

    • Gandarel
      2013. március 1. - 15:20

      I want my ban removed.. again. So I can get myself banned.. again!

  26. 2013. március 1. - 00:51

    nedvedicious :
    MÁÓNIKA SÓ VAN MINDEN FRONTON! YEAAAH!!!!

    TELJESEN ÁTÉRZEM:D

    • Shantey
      2013. március 1. - 02:12

      /equip Berserker’s Bézbóz ütő of Wrath

      • Sichrol
        2013. március 1. - 09:42

        Ezen hangosan felröhögtem :D

      • 2013. március 1. - 17:02

        Detto :D

  27. brave
    2013. március 1. - 02:41

    En azthiszem ezutan is mawra nezek csak be,5 event+,ma 4 rare esett,1 ejfel elott utana meg 3.Felmentem kozben Jormagra 4 zold…kosszi :)Amugy skalazas meg mindig lehetne jobb maw shamit ugy tekertuk be hogy belelottem kb 4 skilt warival longbowal aztan elhalt..

  28. Sárki
    2013. március 1. - 07:00

    brave :
    En azthiszem ezutan is mawra nezek csak be,5 event+,ma 4 rare esett,1 ejfel elott utana meg 3.Felmentem kozben Jormagra 4 zold…kosszi :)Amugy skalazas meg mindig lehetne jobb maw shamit ugy tekertuk be hogy belelottem kb 4 skilt warival longbowal aztan elhalt..

    Naponta 1x lehet nyitni maw chestet nem? amúgy nekem is ő a kedvencem :P

    • brave
      2013. március 1. - 13:28

      Aha,azert itram h ejfel elott es utan,warinak kell meg ket szint ott szoktam koborolni amikor van idom.

  29. Kan Dur
    2013. március 1. - 09:28

    Gregarm :Szánalmas, hogy mennyi hülye ember van itt.AC eddig unalmas szar volt, de tegnap végre valami kihívást is találtam benne. Erre idejösztök, hogy jajj most meg túl nehéz. Ha olyan szerencsétlen vagy, hogy nem tudsz evade-elni ne is csodálkozz. A másik meg az, hogy a variance ba 1 értelmes embert nem láttam még aki tud pvpzni és az ilyenek alkotnak véleményt.

    Jo hogy mindenki hülye csak te vagy helikopter! Kockafej!!!

    Szerintem is nehezebb lett az AC. az evade-elessel nem oldasz meg mindent! beképzelt p@cs! hagyd az embereket véleményt nyilvanitani!

  30. Solefald
    2013. március 1. - 13:24

    Komolyan csak ennyire telik? Egymás sértegetése orrba szájba… Az egyik beszól a másik beszól neki aztán a következő is beszól. És mindezt még csak nem is kulturált keretek között.

  31. 2013. március 1. - 17:01

    Jut eszembe, Arah p4 Sparkokat még mindíg nem javították. Pedig igen jó lenne ^^

  32. panoz
    2013. március 1. - 19:09

    Ha már javítás, még mindig gyűlnek a dühös emberek a napi achievementért járó chest hiánya miatt köztük én is. Tudniillik ha 4/5-ről véletlenül egyszerre két achi-t elérve 6/5-re ugorva érjük el a jutalom chestet akkor nem kapjuk meg. Így ugrik a drágaságos laurel is.

  33. sourvey
    2013. március 1. - 19:24

    Én tegnap 4/5-ön egyszerre két daily-t is elértem Tequatl gyilkolása közben és két ládát kaptam. Kettő Laurel-t, kettő karma-t és kettő coint. Jelentettem is.

  34. Daviez
    2013. március 3. - 10:23

    Manapság, jobban mondva már egy jó ideje, nem nézem a kommenteket, de ahogy elnézem még mindig szapulja mindenki egymást. Kicsit szomorú a szemembe, hogy idővel mi lesz itt.

    • 2013. március 3. - 11:53

      “A félelem dühöt szül, a düh gyűlöletet, a gyűlölet kínt és szenvedést.” :D
      …és, hogy mitől félnek? Hogy nem lesz igazuk! :)

  35. Laci
    2013. március 3. - 20:04

    Ma délután volt kábé egy órám a játékra. A kis klánomban megmaradt 4 másik ember nem reprezentált, mert négyen három másik klánban próbáltak partizni. Insta, sárkányláda vadászat meg satöbbi. Nem hibáztatom őket, ez is volt megbeszélve. Amúgy sem volt kedvem semmi komplex témához. Csak behúzom a napit. Azt vettem észre, hogy a napi achievement két pontjának teljesítése után erősen simogatom a kilépés gombot. Á, még nem. Csak behúzom a napit. Á, végül is minek. 35 babérkoszorú áll készen, még abból sem vettem semmit (miért is?).
    Inkább kicsit kilépek, később folytatom, mert van még szabad fél órám, nyomom kicsit a harcosom Skyrim-ben, de előtte szétlövök pár tankot…és egyébként is kaptam egy hónapot ajándékba Warhammerben…
    Végül is túlhúztam az időt és egy órát tankoztam.
    Mindenféle kritika nélkül: ez van.

  36. leslie
    2013. március 6. - 11:17

    Most ébredtem rá, hogy a Lost and Found titlet nem is lehet még megszerezni? Csak 2/6-ra tolható fel?

    • nathriel01
      2013. március 6. - 11:18

      Igen, még csak kettő van bent.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: