Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk > Hiba a loot rendszerben

Hiba a loot rendszerben

pvp_blog_header3

Tegnap este Colin Johanson egy újabb posztot tett közzé a fórumon. Sokan panaszkodtak a loot miatt, na nem azért, hogy nem esik minden második mobból pre-cursor (bár vannak ilyenek is), hanem azért, mert sok megölt mob semmit sem dob, néha nem jelenik meg a láda a sárkányoknál és hasonló bossoknál, stb. Pár hete a fejlesztők átnézték a rendszert és mindent rendben találtak, a panaszok azonban továbbra is jöttek. Emiatt a vizsgálatot kiterjesztették minden olyan rendszerre, aminek bármi köze lehet a loot-okhoz és voila, találtak is egy hibát.

Először is tudni kell, hogy más szabályok vonatkoznak arra, hogy melyik mobért kapsz xp-t vagy eseményhez való hozzájárulást, illetve, hogy melyikért kapsz loot-ot. A loot-os szabályok sok esetben erősen korlátozóak voltak, így előfordulhatott, hogy egy sok életerővel rendelkező mob (többnyire champion) leöléséért megkaptad a tapsztalati pontot és/vagy az esemény jutalmat, de loot-ot nem kaptál.

A februári frissítésben (26.-a) javítják ezt a hibát, így most már ha elegendőt sebzel egy champion-ba, akkor az mindenképpen fog loot-ot adni, ami kék vagy annál jobb felszerelést jelent. Ahogy az a novemberi frissítésben írva volt, a veteran-ok loot táblája jobb, mint a sima mob-oké, de náluk előfordulhat, hogy semmit sem dobnak.

Ezenkívül, a februári frissítésben több területen is frissítik a loot-ot, hogy érdemesebb legyen ezekre a helyekre menni. Erről a részletek majd a frissítéshez tartozó leírásban lesznek olvashatók.

Advertisements
  1. panoz
    2013. február 19. - 13:01

    Pedig tényleg eshetne minden második mobból precursor.
    Igény volna rá. :)

    • MaDFoX
      2013. február 19. - 13:11

      Semmit nem érne percek alatt és annyi…
      Megin’ a jó kis kihíváskerülő magatartás… …aztán meg a nyiváncolás, hogy megvan minden ennyi volt a játék és milyen szar ez… (csak általánosságban írok, nem konkrétan rád gondolok)

      Szokott dobálni champion kéket/zöldet =D Pl Plinx event végén… Igaz negyed óra fight után egy kék sokaknak fáj, de azt észre kéne venni, hogy az event nem indul újra amíg a champ áll, szóval aki lelép a végén mert úgysincs benne loot, az tulajdonképpen magát szívatja… NEM minden a közvetlen loot… Bár a tendencia sajnos az, hogy mindenért KELL kapni valamit… :S

      • 2013. február 19. - 15:53

        Azt, én se szoktam megcsinálni. :D
        Vannak ott elegen, meg szegény rájzent ott püfölik, 20-30-an… Ez olyasmi, mint amikor a genyó túlfejlett Béluska zsarnoksága ellen fellázadtunk az oviban, és a homokozó mögött megrugdostuk. Tudtam, hogy megérdemli sorsát, de valahol belül a szánalom és sajnálat szikrája lobbantotta láng azt súgta: hagyd őt! ( Aztán, ezáltal megúsztam egy lebahhást az óvónénitől, de most már nagyon eltértem a tártól, úgyhogy pont.) :)

      • Solefald
        2013. február 19. - 18:37

        Értem, tehát szerinted teljesen rendben van hogy 400-600 goldot össze kell farmolni egy fegyverre, amiből a legendaryd lesz, ne haragudj de ez nem kihívás, hanem vég nélküli GRIND. Én szerencsére a karka event idején megvettem a tooth of frostfanget 60 goldért, most már 400 gold fele hajlik. A legendary-k megszerzése jelenleg NEM kihívás, TP play vagy több hónapnyi grind, semmi több. Nem is értem miért legendary a neve, semmi legendás nincs körülöttük, se lore, se legendás kihívás. Az egyetlen része amire azt mondom hogy még oké az a gift of mastery, a fortune….na az a legalja az egésznek szánalmas RNG. Sokkal találóbb név lenne a prestige (esetleg grindgear lol) elnevezés, de legendary? Hagyjuk már. Az a scavenger hunt is amit feldobtak, szerintem a büdös életbe nem lesz kész, főleg nem hogy 1 ember csinálja. Nagy hülyeség volt ezeket beletenni ilyen formátumban a játékba. Ennyi.

      • MaDFoX
        2013. február 20. - 09:22

        Nos, szerintem rendben van…
        A legendarynak a répának kéne lennie a bot végén, sajnos elrontották, hogy golddal kiváltható a progress nagy része…
        A legendarynak nem olyan valaminek kéne lennie, amit eszetlen farmolással és/vagy dollárral a zsebedben megszerezhetsz… Így már nem ugyanaz.
        De igenis kelljen hozzá sok idő, he ezt te farmolással töltöd akkor fram… Én játszom és kész, lehet hogy 15 hónap lesz a legendary, de akkor annyit is ér nekem…
        Mint wowban a “What A Long, Strange Trip Its Been” achievement volt, amiben minden eventet meg kellett csinálni az évben…

  2. Kan Dur
    2013. február 19. - 14:27

    A gw2 – arrol volt hires hogy a lootot mindenki megkapja , aki csak 1 -et ütütt a mobba , még az is megkapja! most meg nemhogy a sarkany nem ad ladat egyes esetekben , de meg a championok sem ! A legutobb a haverral lenyomtunk 2 & 1- championt – es nem adott semmit, ez azert fajdalmas!!!( 20 – 25 perc harc utan ).
    ami még idegtépö hogy a sárkány csupa kék cuccot dobjon??? ez sem egyszer törtent meg velünk!
    A loot-rendszer nem jó a legutóbbi frissites óta!!!

  3. kindzsal
    2013. február 19. - 14:33

    Az a durva, hogy nekem mint egyszeru playernek fel sem tunt, hogy barmi hiba is lenne. Jatszottam mas jatekkal ott is megesett hogy nem dobott semmit normal moboknal, de teny hogy fentebb vazolt 20 perc fight utan orulnel a lootodnak es max egy anal intruder van benne az kicsit zsibbaszto tud lenni.

    • 2013. február 19. - 15:55

      Pedig mekkora kincs is az! :)

      • kindzsal
        2013. február 19. - 18:53

        bizonyosan van akinek:D monom az en minimal play-em mellett nekem nem tunt fel. Apropo lehet tudni Kb. mennyi lehet most a jtekosbazis a jatekon belul?

    • 2013. február 19. - 19:36

      kindzsal :
      Apropo lehet tudni Kb. mennyi lehet most a jtekosbazis a jatekon belul?

      December végéig 3 millió feletti eladott példányt számoltak négy hónappal launch után, abból 1 millió volt aktív az utolsó mért hónapban. Ez rekord eddig a piacon, még nem adtak el soha ennyi példányt egy MMO-ból négy hónap alatt, meg ugye az aktív játékosok száma is rekord, de ezt mi is látjuk, hogy tele van minden játékosokkal. A januári patch alkalmával ezért is növelték a szerverek kapacitását a szerverszám helyett, ezért lett pár high-pop szerverből medium. GameBreaker.TV is közölte első kézből ezeket az adatokat valamikor év elején egy élő adásban. “Brohanson” is áradozott a statisztikákról, hogy mennyire megugrott és folyamatosan nő a forgalmuk, és ezzel együtt a szerverek terheltsége.

      • kindzsal
        2013. február 19. - 19:42

        A WoW: Cata 3.3 milliot adtak el az elso napon ha jol emlekszem es ha jol emlekszem akkor igy mar nem rekord. A 9.6 milcsis WoW elofizetokhoz kepest szerintem szinten nem rekord:D de hat lehet csak en allok hadilabon a szamokkal (de jopar fostalicska f2p is hozza a szamokat.)

        Azt mondanak amit akarnak de jo lett volna valami fuggetlen forras esetleg tenyleg csak kivancsisagbol. Mennyi ember ment el es mennyi uj lett. De ugye az elofizetes hianyaban nehezen merheto, ha az Anet nem akarja megosztani.

      • kindzsal
        2013. február 19. - 19:47

        Gondolom ha esetleg csokkene is jatek “csucsszupisaga” onnan fogjuk eszre venni, hogy megkezdodnek a szerver osszevonasok.

      • 2013. február 19. - 23:10

        kindzsal :
        A WoW: Cata 3.3 milliot adtak el az elso napon ha jol emlekszem es ha jol emlekszem akkor igy mar nem rekord.

        A kiegészítők nem számítanak bele természetesen. Megjelenéstől hasonlították össze a többi megvásárolható MMO-val. A GW2 ugyebár nem a GW kiegészítője, hanem egy teljesen új játék. Ez szerintem teljesen korrekt is így.

  4. Mc Wolfy
    2013. február 19. - 16:38

    remelem wvwben is huznak picit.

    • Prana
      2013. február 19. - 17:00

      érdekes módon nekem pont wvw-ben javult a dropom az utóbbi időben, legalább 3 sárgát kaptam invaderből, miközben a sárkányokból már a zöldnek is örülhetek

  5. Nhienyl
    2013. február 19. - 17:46

    Ja, hogy veteránoknál az a normális, hogy dob is valamit? Még soha semmit nem szedtem ki belőlük, hiába voltam egyedül akár. Nem tűnt fel, hogy ez hiba lenne O.o :D

    • panoz
      2013. február 19. - 18:58

      Nekem se igazán adnak semmit a veteránok, de felesleges is. Egy normálisan táplált karakter számára a veteránok is úgy hullanak mint a normál mobok.

  6. huBi
    2013. február 19. - 18:01

    Nekem csak az volt a fura hogy másoknak potyognak az exotic-ok nekem meg soha semmi…. =/

  7. 2013. február 19. - 18:45

    Na. Megérte telesírni a fórumot és Ticketeket :D

  8. Sárki
    2013. február 19. - 19:35

    Na de akkor most csak a dmg számít? menjen mindenki full dps warnak némi mffel és akkor minden mob jókat dob? Vagy ez csak bossokra érvényes?
    A plinxes champ meg olyan unalmas és gagyi, hogy nem véletlen lép le mindenki :P

    • 2013. február 19. - 22:14

      Pont erről beszélek…
      Nem dob lootot unalmas gagyi… az egy pillanatra sem jut eszedbe hogy addig, amig nem ölik meg nem indul a Plinx timer… Szóval akármilyen szar, ha kell Plinx loot akkor kell ez is…

      • Sárki
        2013. február 20. - 18:36

        Nem erről van szó, ezt eddig is tudtam. én magát az eventet kritizáltam mert játékélmény 0, loot 0 és sokáig tart.

  9. eszem
    2013. február 19. - 20:42

    kindzsal :
    A WoW: Cata 3.3 milliot adtak el az elso napon ha jol emlekszem es ha jol emlekszem akkor igy mar nem rekord. A 9.6 milcsis WoW elofizetokhoz kepest szerintem szinten nem rekord:D de hat lehet csak en allok hadilabon a szamokkal (de jopar fostalicska f2p is hozza a szamokat.)
    Azt mondanak amit akarnak de jo lett volna valami fuggetlen forras esetleg tenyleg csak kivancsisagbol. Mennyi ember ment el es mennyi uj lett. De ugye az elofizetes hianyaban nehezen merheto, ha az Anet nem akarja megosztani.

    A cata az már kiegészítő(!) ezért nem releváns az állításod. Az alapjáték eladásait nézd :)

    • 2013. február 19. - 21:01

      Szóval az normális, hogy csak az előfizetők harmada játssza a játék legújabb kiegészítőjét, vagyis az endgame-et, a másik kétharmad ezek szerint elvan endgame nélkül, de a GW2-nél meg sírni kell, hogy nincs endgame. Találtunk egy újabb kettős mércét?:)

      • kindzsal
        2013. február 19. - 22:47

        Ez mondjuk azert is csaloka, mert van warchest vagy mi a neve (amiben mar kapasbol wow +3 kieg biztosan van) + van olyan aki (mint en nem vette meg a pandat) bar kihagyott egy kieget most megis visszater es megveszi olcsoert az elozoleg kihagyottat. Nos az sem fog beletartozni a MoP eladasaiba. + negyedevek vannak lehet mire eljut (haha akkor easyer a fejlodes WoWoban mint a fene) es mar atcsuszik a kovetkezo negyedi jelentesben, igy o sem fog megjelenni mint potencialis vasarlo, csak ujabb negyed ev mulva. + a Wownal ugy eelofizeteses rendszer van nagyon szepen merheto a jatekosbazis (mindenfele anal passal egyutt ami szerintem igencsak torzitja a kepet), tehat ott is van ember aki ugyan nem igenyli az endgamet, de azert 3 millio eladott MoP jatekos csak-csak (ami ugye egy kieg szoval lenyegesen kevesebb tartalommal kellene birnia mint egy fullos alapjateknak…ahogy azert altalaban lenni szokott a nagyvilagban).

        Mondom jo lenne egy fuggetlen forrast latni tenyszeruen.

    • Strayhand
      2013. február 19. - 21:04

      Never mind, félreértelmeztem hogy mire reagáltál, mindenesetre ettől még igaz, hogy a WoW esetében valóban mindig jóval kevesebbet adnak el a kiegekből, mint amennyi előfizető van, tehát amit írtam, attól még áll.:)

    • kindzsal
      2013. február 19. - 22:38

      Hat nem tudom pozitivum vagy negativum e hogy egy egyszeru kieg is nagyobb eladast produkalt. Amugy szerintem az alapjatek valami borzalmas mennyisegben kellhetett el mondjuk volt ra 8 eve. Ettol fuggetlenul minden trollkodas nelkul ez szep teljesitmeny, de semmikepp sem egyedul allo vagy rekord csak erre akartam ravilagitani.

      • 2013. február 19. - 23:41

        WoW-ban azért én vigyáznék a számokkal, mert közel tízmillió előfizetővel dobálóznak még mindig, miközben legális a multibox és mint kiderült, a “Resurrect a Friend” előfizetőnek veszi ha valaki ingyenes passal játszik régi előfizetőként pár napot, aztán továbbáll. Ingyenes MoP passt eddig kétszer küldtek csak nekem MoP megjelenése óta. Az egyiket egyből a második héten, ami nagyon meglepett, de nem használtam. Voltak olyanok is szép számban, akik D3 cserét csináltak MoP-ra. Olyanok élhettek a cserével, ha jól tudom, akik külön megvették a Diablót, de nem tetszett nekik, ezért kaphattak érte MoP-ot. Érdekes továbbá, hogy egyes becslések szerint a WoW előfizetések kb. 30%-a bot account évek óta. Ezekre számos példát láthattál te is, de nekem is van jópár BG-ken random készült 2012-es felvételem, amiben szintén kb. 30% bot. (Kíváncsiságból utólag elemeztem a videókat, és észrevettem, de játék közben is gyakran anyáztam emiatt. Nem nehéz ugye a folyamatosan falnak futókat és random céltalanul követőket felismerni.) Az is érdekes és elterjedt gyakorlat, hogy már legálisan lehet multiboxolni négy accountig. Na erre is számos példát volt szerencsém látni még hazánkban is, de többszörös előfizetések tőlünk inkább nyugatra jellemzőek. Ezek mind beleszámítanak a statisztikáikba. Ettől függetlenül szép szám lehet a havonta fizető emberek száma, amit nem fogunk soha megtudni, mennyi.

      • 2013. február 19. - 23:45

        Helyreigazítás: 2011 végén készült felvételekről beszéltem, nem 2012-esekről. Egy elég aktív időszakban készítettem az említett videókat.

      • 2013. február 20. - 04:12

        Ahogy fentebb is pontosítottam, azért rekord és egyedülálló, mert egyetlen MMO-ból sem ment el ennyi példány a megjelenést követő négy hónapban, de egyáltalán egyetlen auditált négy hónapban sem. GW2 estében még fontos azt is tudni, hogy gyakorlatilag a mai napig nem költöttek pénzt reklámkampányra, míg a többi igen. “You are not in Azeroth anymore!” és társai… Riftet mondjuk nem fikáznám soha, mert baromi jó lett, csak elkésett, de igazából a Trion okosan eleve pár százezres stabil előfizetőszámra készült és rendezkedett be, úgyhogy ők teljesen jól elvannak a lassú növekedéssel, míg a Star Wars MMO-nak ugyanaz bukást jelentett, amiből csak a F2P modell maradt az egyetlen kiút. TSW esetén pedig törölni kellett a havi előfizetést, és át kellett állni B2P-re röviddel a megjelenés után.

      • kindzsal
        2013. február 20. - 08:18

        Rendben tegyuk fel hiszek neked. hogy ez az ever and ever. De csak van valami forras ahonnan ezt szeded (nem valami Anet nyilatkozat vagy NCsoft). Amugy ha nagyon hasonlitani akarnam eleg fura szerzet a GW2. Lenyegeben sokkal inkabb kellene B2P jatekokkal osszehasonlitani igy viszont szinte biztos, hogy alulmarad. Nem kettosmerce vagy ilyesmi, de F2P jatekok szerintem megszamlalhatatlanul tobb embert vonzanak mint a WoW vagy barmi mas.

        Azert hasonlitom amugy a MoPhoz, mert szinte egyutt jelentek meg mindketto MMO (megha a MoP kieg is akkor is tobbet adtak el belole mint 3 millio vagy a Cataclym amibol 4.7m et adtak el rilizkor. Nem tudom mar WoWbol mennyit adhatak el anno, de akkor ennek meg nem is volt annyira paica mint mostansag. Kb hogy ertsd a peldam tobb benzint adnak el vilagszerte mint dieselt pedig mindketto jarmuvet hajt es a globalis jarmueladasokba beleszamit mindketto. No mindegy reszemrol vita lezarva, maga B2P MMO szekciojaban amiben egyedul van jelenleg, bizonyosan rekord, de a vilag szemeben ez maximum egy szep szam.

        “GW2 estében még fontos azt is tudni, hogy gyakorlatilag a mai napig nem költöttek pénzt reklámkampányra, míg a többi igen.”
        Hat ez az NCSOFT hibaja o a kiado neki kellett volna nyomatnia. Amugy pl. a Tera-t se nagyon reklamoztak nyugaton egy srac irt anno FS-en valami kis szoszenetet es az bizony meghozta a kedvet a jatekhoz ugyanugy, ahogy itt a gw2-nel szoval nalam ez sem egyedi jelenseg.

      • kindzsal
        2013. február 20. - 08:34

        Tudom, hogy ez most nyakatekerten fog hangzani, talan kicsit trollkodosnak is, de valojaban a B2P jatekok koze kellene sorolnom eladast nezve es nem “Genre”. Mivel megveszed a jatekot amihez kapsz tamogatast (patch) es neha egy egy DLC-t (regiesen mondva kieg-et) van benne multi internet szukseges stb. Ennyi erovel a diablo 3 is az, csak mondjuk lenyegesen kisebb feluleten szaladgalsz egymagadban vagy nehany baratoddal. Van benne “insta” van benne sztori, loot, itemizacio innen nezve a D3 egy nagyon, de nagyon tescos B2P MMO (most azt ne firtassuk, hogy sztem is kb halal felelseges a folyamatos net kapcsolat csak szimplan a technikat nezve). Igy megint csak nem all meg azaz allitas, hogy best sales mert 3.5 -adtak el csak a rilizkor abbol a fostalicskabol:D

  10. Punisher
    2013. február 19. - 21:32

    Én így is röhögve nyomkodom az F gombot wvw zerg ölés után, de ha mégtöbb lesz a loot, azt sem utasítom vissza:D

  11. Mc Wolfy
    2013. február 19. - 22:58

    nekem az nem tetszik, hogy ha penzt akarok, akkor fractal. gw1ben pvpbol is igencsak meg lehetett gazdagodni, ha jol csinaltad.

    • 2013. február 19. - 23:39

      Sajnos/nem sajnos ez így van. Egyszerűen nem érdemes mást tolni. CoFot lehet még farmolni, de anynira nem jó, mint a fractal…

      • Punisher
        2013. február 20. - 01:06

        ha több steel chest esne mint 1/lifetime, akkor bárhol megérné játszani

      • Punisher
        2013. február 20. - 01:14

        a wooden chest azért már jó irányba visz… csak kár hgy néha despawnol mire vissza futok:D

      • 2013. február 20. - 09:29

        Hát nem tudom…. Őszintén szólva nem vettem észre, hogy a woodenből jobb cuccok esnének. :D

      • MaDFoX
        2013. február 20. - 09:40

        Steel már volt, kék cucc volt benne… :s akkor ennyi :D

    • Punisher
      2013. február 20. - 01:12

      Még nem merültem bele tournamentezésbe annyira hogy fizetettre is menjek, de onnan igen jól jön a gem is ha jól látszik az ember. Én legalábbis azt hallottam, de lehet hogy félreinformáltak:D Amugy ide is eltudnék fogadni egy balthazar pont->zaishen chest rendszert:)

  12. 2013. február 20. - 07:50

    Belementek megint a WOW vs GW dologba, aztán elfajulnak a dolgok.
    Igen, vannak a WOW-ban olyan dolgok, amik egyszerűen és jól működnek.
    Tanulni kellene belőle, és más MMO-kból is.

    Node. Ha DMG alapon merik a lootot rollolni nekem, küldöm is a medvedisznóembert Seattle-be az esti járaton. Tudni illik Rangerként ez jelenleg elég necces…

    • kindzsal
      2013. február 20. - 08:21

      Ez nem VS vagyis nem GW2 vs WoW legalabbis szerintem. Szimplan osszehasonlitas az eladasokat tekintve (nem az a kerdes egyik vagy masik jobb e ha mittudom en a secret worldbol adnanak el 3 milliot akkor az lett volna a pelda.)

      • 2013. február 20. - 12:20

        Még. Nemegyszer tört ki ebből flamewar ^^
        Egyébként is, teljesen más a két játék/cég üzletpolitikája.
        Egyiket se tartom a legjobbnak, mert valaki mindíg szív miatta. Idővel ez változhat GW2 javára, ha komolyabban veszik majd a grind elleni harcot és a hardcore játékmodort.

      • kindzsal
        2013. február 20. - 12:23

        Nem-nem en szeretnek tartozkodni ilyen flamewar-oktol. Inkabb csak otletelgetek meg probalok hozzajutni erdemi infokhoz. :)

  13. Szolo
    2013. február 20. - 08:23

    Solefald :
    … A legendary-k megszerzése jelenleg NEM kihívás,…

    És szerinted hogy nézne ki egy olyan kihívás, ami nem futna bele abba a hibásnak tartott elképzelésbe (bár szerintem jól működött), mint classic-WoW legendary fegyverei, amiknek a viselése azonnali elismerést jelentett, de csak a szerverek népességének 5%-os (hc-raider) közössége szerezhette volna meg (BC előtt 2 nappal összerakott Sulfuras nem számít), ráadásul az 5%-ból is csak 5-6 kijelölt karakter gyűjthette a hozzávalókat ténylegesen.
    5000-es szerverlétszámhoz 5 legendary? Ha ezt GW meglépné, a fegyverek valóban értékesek lennének, csak a fórumokhoz kellene könny-vízátemelő szivattyúkat rendszeresíteni.

    • kindzsal
      2013. február 20. - 08:36

      Egy korrekt kuldeteslanchoz csatolt a vegen kapott pre legendary (legyen nehez/hosszu stb). es persze kelljen hozza embereset farmolni is, de kozben azert lehessen szorakoztato. (WoWban is voltak kaszt kvesztek amik vegen hozzadcsaptak 1-1 lila specific itemet pl. hunternek a salata bow-jat :D)

      • MaDFoX
        2013. február 20. - 09:09

        Mondjuk a küldetéslánc kb a story méretével egyezne meg, miközben gyakorlatilag újra meg kell szerezni az összes slayer achit ;)
        BTW akkor sem lenne problémám vele, kell egy távlati cél… :)

      • kindzsal
        2013. február 20. - 09:38

        A lenyeg azon lenne, hogy bar technikailag vegulis farmolsz, (olod a mobokat tonnaszam) megis celt, ad eloremutat nem csak plinxet csinalod meg 250xre is, mert az adja lekevesebb ido alatt a legtobb javat. A lenyeg, hogy magat a farmolast alcazzak, ahogy azt mas MMOkban is tudomisen olj meg 5 farkast szedj ossze 8 poharat. Az idotartam is attol fugg mennyire nehezre lovik be. lehet valami idoben azert hosszu mert kihivasokkal teli vagy azert mert olj le 500 farkast. Nem csak azzal lehet elnyujtani egy jol felepitett legendary chaint, hogy ujra megcsinaltatjak veled a slayer achit…

      • kindzsal
        2013. február 20. - 09:50

        Azert, hogy ne levegoben dolbalozzak. Pl. eshetne egy kuldiindito item mondjuk fractals 15bol. Utana el kene menned valami katakombaba ahol szerzz osi tudast. de az osi tudasig jumpingok es egyeb fejtorok vinnienek el (gendranan fieldsen is van ehhez hasonlo)…persze kozben olod a mobokat. elmehetnel a jegesmaci instaba (hotw vagy mi) ahol elmondjak neked a mackok hogy a tudassal es az itemmel mit is kell csinalnod, hogy ki tudja neked az itemet aktivalni es lesz belole prelegendary. Ez persze most rovid de hogy ertsd nem kell feltetlen direktbe farmolosnak lennie. A masik regebben volt itt egy cicc hogy eshet valami terkep ami elindit egy vilagot ativelo kveszt chaint vagy event chaint nem tudom mar azzal mi lett? No mindegy lehet rosszul emlekszem, megis valami ilyesmire gondoltam.

      • Szolo
        2013. február 20. - 10:09

        AION-ban a Miragent-küldetéssorozat pont így működött. http://www.aionarmory.com/location.aspx?id=30#quests
        Hosszú küldetéssor volt, pár drágán teljesíthető lépcsővel (Hot Heart of Magic valakiben ébreszt még rémképeket? :D) és pont ugyanúgy megvolt mindenkinek, aki meg akarta szerezni képességtől függetlenül, ahogy most is a legendary fegyver GW2-ben. Pedig a Miragentre költött pénzt sokkal tovább kellett (volna?) farmolni, mint a GW2 legendary fegyvereinek az árát. Persze a goldsellerek örömmel segítettek a megszorultaknak.
        Vagy tényleg “legendary” feladat legyen egy tárgy megszerzése, és akkor minden szempontból a szerver felső százalékához kelljen tartoznia a tulajdonosának (vagyon, támogatottság(guild), skill, eltökéltség, stb), vagy a jelenlegi állapot maradjon szerintem, amikor mindenki megszerezheti idővel a kifarmolással, vagy a mami pénzén.
        A küldetéshez kötésétől nem lesz legendásabb a tárgy szerintem, viszont a leprogramozása elvenné a fejlesztési időt a játék javításától/továbbmesélésétől.
        Ezektől sem érezzük nagynak magunkat, mert annyira nem problémás a teljesítése. http://www.gw2db.com/quests/363-against-the-corruption

      • kindzsal
        2013. február 20. - 10:30

        Szolo:

        Csak azt nem ertem miert irja mindenki azt hogy csak goldfarmal lehetne legendaryhoz jutni, mintha ez lenne az egyetlen ut. Mint fentebb irtam, miert ne lehetne nehezseggel kidolgozni ugyanazt? Ha kellokeppen jol belott nehezsegu lenne egy-egy ilyen legendary kveszt, akkor is csak a felso 10000-nek lenne, mivel az alap normal jatekos sem ugy, sem a mostani rendszeren belul nem erheti el vagy sok idonek kell eltelnie. Mindosszesen alternativakent hoztam fel egy felettem szolo embernek, hogy nem minden esetben kell, hogy farm jutasson el a celig vagy ne feltetlen latszodjon annak. Szamomra amugy meg az a farm mikor kimesz a placcra es esz nelkul olod ami eled kerul. Hiaba kell a szivecske toltogeteshez is olni ott nem erzem ugyanezt es errol beszelek, hogy ha adnak celt a farmolasnak maris nem erzodik annak legalabbis nekem.

    • Solefald
      2013. február 20. - 11:15

      Megmondom hogy, sok munkával, nem ilyen igénytelen módon hogy na nesztek itt vannak ez a fegyverek(amik persze totál nem egy szinten vannak kinézet effekt terén de hát az már kit érdekel ugye?) farmoljatok majd meg lesz. Abban egyet értek hogy legyen hosszútávú cél. Valamint eleve hagyjuk el ezt a legendás elnevezést, ez egy mmo-ban egyszerűen röhejesen hangzik, teszem azt megszerzed a legendás harcos rég elveszett kardját, és mész a városba, jé ott is egy. Hülyén veszi ki magát, legyenek prestige itemek, olyan dolgok aminek VAN magyarázata miért van belöle több, mittudomén egy nagy forge master üti az üllőt és minden bizonyított és rátermett harcosnak készít egyet és így tovább. És hogy-hogy legyen kihívás még is mindenki számára elérhető(hangsúlyoznám annak AKI tesz is érte valamit)? Páran már előttem jó ötleteket írtak le amikkel egyet értek, hosszú q sorozat értelmes LORE-ral, tolja végig az összes instát melyen végén ha mind a 3-4 út kész kapjon egy giftet. Legyenek HC helyek amik igénylik a csapat munkát, onnan is legyen valami, természetes az RNG-t hagyják ki az egészből, ha kell legyen olyan acsi amit csak 1 év alatt érhetsz el, de ha játszol meglesz, nem a hülye RNG szabja meg mit hogy. Stb stb….suggestion forum tele van jobbnál, jobb ötletekkel. El nem tudom hinni hogy bárkinek is tetszik a jelenlegi rendszer, max a fanboyoknak akiknek még mindig nem szállt le a rózsaszín köd a szemükről. Az meg hogy valaki azért sírna mert nem tud megcsinálni egy HC instát hát az röhej már bocs, akkor nem lesz olyan fegyvered, kész pont. Bénáknak ne járjon már csilli villi fegyó, azzal hogy farmol 24/7, vagy megveszi RL pénzért.

      • Sárki
        2013. február 20. - 18:42

        Black moa Chick gw1-ben. Ott megoldottak hasonlót, itt is meglehetne, ahogyan a scavenger hunt-tal erre ígéretet is tettek és azóta hallgatnak :S Amúgy egyedül a pre-cursor az, aminek a megszerzésén változtatni kellene, a többi cucc azt gondolom hogy korrekt.

    • 2013. február 20. - 12:23

      Korrektebb lenne, ha ez itt is így lenne.
      GW2-ben hamarabb köpöm pofán a Legendary-s “játékosokat”, minthogy elismerném őket.
      Szerintem Solefald jól beszél. Ez presztízs, nem dicsőség.

  14. Szolo
    2013. február 20. - 11:12

    kindzsal:

    Én egy szóval sem írtam, hogy csak golddal lehet legendary-t szerezni. Pont az én hozzászólásomban voltak a pre-BC WoW legendary-k, amikhez nem pénz, hanem az kellett, hogy elég jó legyél a raideléshez, és így egyáltalán lehetőséged legyen megszerezni a legendary “alkatrészeit”. GW2-ben jelenleg csak a goldon múlik viszont, hogy legendary-d legyen.
    Egy tárgy megszerzéséhez általában két út vezethet. Vagy skill kell (jókor ugorj el a sárkány elől), vagy pénz kell (védőitalra, ami a sárkánytűzre immunissá tesz).
    Skillt nem mindenki kapott (nekem is rossz a művészi vénám pl.), de pénzt mindenki tud áldozni az áhított tárgy megszerzésének érdekében, így a pénzalapú legendary okozza a kevesebb konfliktust a játékosok között, mert így elvileg senki sincs kizárva.
    “Kellőképpen jól” belőni egy küldetéssort nagyon hosszú folyamat eredménye, amit ráadásul állandóan igazítani kellene a karakterek átlagos felszereltségi szintjéhez. Ha túl nehéz a küldetés, akkor a játékosok nagy része bele sem kezd, mert végigcsinálni nem tudja. Ha túl könnyű, akkor pedig semmi értelme sincs, mert nem több annál, mintha egy filmet is adnának a legendary mellé. A küldetéssorral átesnének a legendary for skill irányvonalra, ami sok játékost elkaszálna, ezért azok a játékosok eleve másodlagos “legendary-tlan” csoportba kerülnének.
    Valóban nevetséges, hogy legendary fegyvert pénzért vehetsz, de a kiadónak pénzügyileg ez éri meg, mert így a skill nélküli is legendary-t kaphat.

    • Solefald
      2013. február 20. - 11:22

      Azt sem értem miért kéne mindenkinek biztosított egy legendás? Mire föl? Ha nem jó a játékban ne legyen neki, kész pont, nem az lenne az értelme hogy megmutasd, te vagy valaki abban a játékban valamit le tettél az asztalra? DE. Egy olyan formát kellett volna kidolgozni amivel mindenki számára biztosítva van hogy igen barátom, neki eshetsz(nem szedjük ki később, mindig ott lesz stb stb stb), de ha nem vagy elég ügyes és kitartó akkor nem lesz meg.

      • MaDFoX
        2013. február 20. - 11:36

        + :D

      • Szolo
        2013. február 20. - 11:46

        Elviekben egyetértek ezzel, de:

        Szolo :
        … a kiadónak pénzügyileg ez éri meg, mert így a skill nélküli is legendary-t kaphat.

        Amelyik játékban arányosan kellett megküzdeni az egyre nagyobb sikerekért, az a felső 10% játszótere maradt, de az a 10% isteníti. A kiadó nem az istenítésből vesz kenyeret, hanem a pénzből, amit a maradék 90% befizet az irreális sikerélményt nyújtó játékra.
        Nekem is zavaró, hogy túl sok a legendary ahhoz képest, hogy elvileg örökös csúcsfegyver lesz a játékban, és egy év múlva már kb. az lesz a lesajnált 10%, akinél nincs legalább egy legendary. Szerencsére a legendary inkább csak optikai tuningot ad, mint biztos győzelmet.

    • kindzsal
      2013. február 20. - 12:21

      Szolo:

      Bocs, akkor a goldos dolgot valahol felre erthettem.

      Nem miert kellene igazitani? Pl. el tudom azt kepzelni, hogy egy egy nagyobb pecs behoz egy egy ujabb ilyen legendary item lancot amihez mondjuk kellhet az elozoleg megszerzett fegyver, ami amig be nem jon az uj pecs soulboundos amint kijon esetleg csencselheto AHban vagy vasarolhato kismillio tokenert. Igy a mar meglevo legendarydat fejlesztheted tovabb aki meg nem tudta megszerezni mert nincs ” muveszi venaja” az most ujra belekezdhet hatha most nem “muveszi vena” kell hanem” autovezetoi”. Igy senki nem marad le pusztan aki odateszi magat elobb jut hozza es hamarabb villoghat (es itt nem statrol csakkinezetrol beszelek).

      Solefald:
      En nem irigylem senkitol a legendary-t jusson hozza mindenki, de legyen idobeli eltolodas (lasd WoW az elozo tier megveheto, de az aktualis legjobb csak a best of playereknek jar)

      Sok ember azert jatsza ezt a jatekot, hogy sikerelmenye legyen. Bar sokan azt mondjak kit erdekelnek az itemek megis sokan – le merem fogadni azok is akik hajtogatjak hogy ok aztan soha – gyurnak a legendaryra. Ezzel szerintem nincs gond, de ahogy szamomra elerhetetlen a PVP title nagy resze vagy a velejaro jutalom, mert egy bena balfasz vagyok, nem hiszem hogy mert valaki jobb nalam nekem automatikusan beletennenek egy autowin gombot PvPre. Ugyanez igaz PvE-ben a legendary itemekre egyszeruen vannak emberek akik habitus/skill vagy akarmi miatt szamukra ez nem elerheto most, de kesobb mikor jonnek az uj skinek nekik is elerhetove teszik amit mar fentebb irtam.

    • Sárki
      2013. február 20. - 18:44

      Jó. Csakhogy ebben a játékban nincs +stat a cuccokra (kivéve ascended), itt a skin, a presztízs számít. Viszont ha az utolsó 10 éves n00b is összehazudhatja magának a cuccot, akkor az mitől lesz presztízsértékű? A rendszer lényege veszik el azzal, hogy bárkinek lehet legendás fegyvere.

      • kindzsal
        2013. február 20. - 19:15

        De azert elolvastad amit irtam? “(es itt nem stat-rol csak kinezetrol beszelek).”

        Csak magarol a rendszerrol beszelek, hogy a regebbi legendarykat meg lehet szerezni tokenbol mondjuk az ujakat pedig ujra meg kell szerezni. igy a regebbi mar nem lesz trendi (legyen csak hogy a skint kapja meg a statokat nem is) igy az is orulhet akinek nincs annyi ideje/kedve jatszani/farmolni 1-1 legendaryert.

        “A rendszer lényege veszik el azzal, hogy bárkinek lehet legendás fegyvere.”
        A Gw2 legendasan arra epit, hogy itt minden mindenkinek jar, szoval egy 1000 eves legendary skin nem szamit tul trendinek megis lehet olyan nyomorekoknak is mint en aki napi 1 orat kepes jatszani. Irigyled vagy mi? :D

  15. 2013. február 20. - 12:28

    Egyelőre undorítónak tartom a legendary skinek zömét, úgyhogy ezek bővítéséig biztonságban van az auswitch-i aranyfog gyűjteményem. ^^

  16. Punisher
    2013. február 20. - 12:40

    MaDFoX :
    Steel már volt, kék cucc volt benne… :s akkor ennyi :D

    Nekem egy exotic torchot dobott, igaz még azóta sem vette meg senki TP-ről, de legalább örültem neki:D

  17. BB
    2013. február 20. - 14:06

    Hali.

    OFF: Különböző okokból szüneteltettem GW2t egy ideig, de közben elkltözött a variance egy másik serverre.

    Gemem megvan a server váltáshoz, de az érdekelne, hogy az összes karakter megy vagy csak az amelyik éppen ki van jelölve?

    És jól látom/tudom, hogy nem tudok úgy serert váltani, hogy ott indítok egy új karaktert? (értsd. több serveren is van karakterem)

    A válszt előre is köszi

    • MaDFoX
      2013. február 20. - 14:51

      Home szervert váltasz, azaz minden karakter, bank stb megy…
      Több szerveren nem lehet karid, de vendégként (guesting) átmehetsz más szerverre játszani (kivéve WvW), illetve parti bármelyik EU szerverről összeverődhet, dungeonban…
      Ha a másik szerveren vagy mint a guilded, nem részesülsz a guild bónuszaiból és a guild sem kapja az influence-t amit keresel.

  18. Pep
    2013. február 20. - 15:01

    A játékosok nem bolondok.
    Cursed Shore-on szinte menekülnek a veteránok elől, hogy a népesebb kis mobokat üssék területikkel. Van pár idealista, de kevés. Akkor vicces, amikor 4-5 játékos odasereglik, ütik a veteránt, megérkezik a kieg csapat, mire 1 szerencsétlen marad csak, az aztán az idők végezetéig ütlegeli (esetleg meg is hal), míg emezek már 20-30 mobot legyaktak.

    A játékosok okosak: nem szenvedni akarnak, hanem jól járni (loot). Meg lehet nézni, hogy a rossz loot-tal bíró pályák szinte kihaltak, állandó elfoglalt területekkel, egymásba érő championokkal és más eventekkel, hiszen nem jár arra a kutya se – aki meg épp azt a területet igyekszik megcsinálni, szenved. Volt olyan, hogy Lornar’s Pass-t próbából 4-en rohantuk át, és 30 percig egyikünk sem találkozott senkivel csapattagokon kívül (usa szerver, hétvége, helyi idő szerint délután és ugye ott van a DP bázis sztorizóknak). Mount Maelstrom is ilyen.

    • MaDFoX
      2013. február 20. - 16:00

      Azok nem játékosok, hanem farmerek…
      A játékosok megölik a veteránt és nekimennek a championnak hárman…
      A játék szórakoztat… Nem tudom, a farm szerintem nem…
      pl pókerezni is lehet pénzért, meg lehet szórakozásból…

      • Pep
        2013. február 20. - 17:31

        Ahogy mondod. Lehet szórakozni, és lehet (virtuális) pénzért játszani.
        Márpedig, általánosságban a szórakozás arra való, ami a nevében van: időt elütni, magunkat jól érezni – csak ez esetben nem is kell tőle “többet” várni.

        A grindelés akkor szórakoztató, ha van eredménye. Napi 15-20 gold – s mivel semmit nem adnak ingyen, a játékosok egy meghatározott része aláveti magát az elvárásnak: nem élvezi, de hisz abban, hogy megéri.

        J4F mesmerek járhatnák a nehezebb terepeket, ahelyett, ahogy most szinte csak warrior és guardian rohan, elvétve ranger és a többiek. Cultural armor, teljes ára x 4-5 karakter, tokenből dungeon armor és fegyver – ha akarod, farmolod a rávalót. 1xű. Nincs ingyen semmi. Kell? Akarod? Akkor dolgozz meg érte.

        Mivel nem kifizetődő supportálni, gyógyítani, felállítani, hát naná, hogy a játékosok a sebzésre összpontosítanak (és mellette/utána minden más). Túl sok water ele nem szaladgál PVE high end területeken.

        Fentebb említettétek Plinx event-sorát. Szerintem, már rég nem szórakoztató, hogy “Plinx is up” – és odarobban 30 játékos… viszont kifizetődő tud lenni.

      • Sárki
        2013. február 20. - 18:46

        Se nem szórakoztató, se nem dob jutalmat és elveszi az időt a jobb játékélmény és loot elől. Miről beszélünk akkor?

      • 2013. február 20. - 21:12

        Engem nagyon szórakoztat és jó, hogy a móka sokáig tart…
        Annyira vicces hogy még mindíg nem tudnak elugrani előle az emberek… :)

      • 2013. február 20. - 21:37

        Én meg béna vagyok. Néha még a területi cuccokból is elfelejtek kidodgeolni, nekem a lvl 10-es fractal is nehézséget tud okozni, legendarym nem lesz, nem is vágyok rá, farmolni nem szeretek ezért csak 40 aranyam van, szerintem a klánomban én vagyok a legcsóróbb. Mindig csak olyan tartalmat nyomok, amihez épp kedvem van, mégis jól szórakozok és nem nagyon panaszkodok. Szóval pont. :)

  19. 2013. február 20. - 19:24

    Szolo :
    Amelyik játékban arányosan kellett megküzdeni az egyre nagyobb sikerekért, az a felső 10% játszótere maradt, de az a 10% isteníti.

    Szerintem meg akinek tetszik, annak nem azért tetszik, mert pénzért is vehet legendaryt… Nem igazán van olyan reward ami díjazza a pve skillt, a legendary meg ebben a formában pont nem jó arra. Szóval kellene valami rendes kihívás is pve-re.

  20. szajhavész
    2013. február 20. - 20:17

    Azt az emilcimet amivel regisztráltam meg lehet változtatni Anetnél? Mert hiába probálok bejutni az account managementbe,errorral visszadob. Emilcimre nemkapok semmit az ügyfélszolgálattol…

    • 2013. február 20. - 20:27

      Mivel login zűrök vannak valószínűleg összefügg a 2 dolog.

      • szajhavész
        2013. február 20. - 20:43

        Délután nem tudtam belépni, az acount manager még beengedett, mostmár az se. Közbe próbáltam jelszót változtatni vagy 5 félét…egyiket sem hagyta jóvá… de már sehova nem enged be…
        Azt hittem már föltörtek, de ha nem igy se lesz egyszerü ezt kibogozni.

    • Esccip
      2013. február 20. - 21:31

      Facebook-on kint van mi a gond. TP sem működik.
      “We are aware that some players are still having connectivity issues, and the team is working hard on it. ~RB2”

  21. Pep
    2013. február 20. - 23:50

    necrofeel :
    Én meg béna vagyok. Néha még a területi cuccokból is elfelejtek kidodgeolni, nekem a lvl 10-es fractal is nehézséget tud okozni, legendarym nem lesz, nem is vágyok rá, farmolni nem szeretek ezért csak 40 aranyam van, szerintem a klánomban én vagyok a legcsóróbb. Mindig csak olyan tartalmat nyomok, amihez épp kedvem van, mégis jól szórakozok és nem nagyon panaszkodok. Szóval pont. :)

    És te csinálod jól! Legalább is, én így gondolom.

    • 2013. február 21. - 07:20

      Megnyugtattál :) Max. 8 aranyam volt legtöbb igaz 10 karakterem van és eloszlik a játékidő. Aszongya a játék hogy öljem meg Zhaitant de most inkább felfedezem a mapokat :) Én sem erőltetem a dungeon dolgokat 1-ben voltam eddig.

  22. 2013. február 21. - 06:53

    Csak ne lenne az, hogy bármiféle eventen a bejövő mobokat hamarabb leszedik, minthogy egy nyilat belelőnék akár 1-be. Előre tolok Barrage-ot, úgy működik, de csak beállok a kapzsi pléyerek sorába így… Cinkes egy kicsit. Nem scalelődik fel rendesen a mob.

    • Shantey
      2013. február 21. - 13:07

      Voltál már olyan helyen, ahol 2-3 dual axe warrior is farmolt? Másodpercben nem mérhető a mob halála … :D

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: