Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, Általános cikkek > Frissítve: Flame and Frost: The Gathering Storm

Frissítve: Flame and Frost: The Gathering Storm

FlameFrostPr

Február 26

A helyzet egyre csak súlyosbodik Wayfarer Foothills és Diessa Plateau lakosai számára.
Bár az önkéntesek enyhítettek a menekültek szenvedésein, mégis egyre többen hagyják el Shiverpeakset. Az északon tomboló vihar egyre nagyobb lendületet vesz, ám a dicső  harcosok serege is elkezd gyülekezni. Elküldik hőseiket, hogy megvédjék a hazájukat és az ott élő embereket.  Valakinek muszáj visszatartania a gyülekező vihart.

A Flame and Frost: The Gathering Storm, a második fejezete a négy lépcsős történetnek, melyben a tét emelkedik és félelmetes csaták tombolnak majd Shiverpeaks lábánál.

Újdonságok

fb1a3Temple-of-the-Silent-Storm-PvP-Tournament-196x124 Új PvP térkép – Spirit Watch

Ez a békés völgy, ami a norn szellemek, hegyoldalba vájt szentélyei között fészkel, hamarosan a csaták hangjaitól visszhangzik majd. A Spirit Watch PvP térképen, azon játékosok, akik megszerzik az Orb of Ascension és beviszik a három szentély egyikébe, bónuszpontban részesítik csapatukat. [CTF O.O]

ecb58Improved-Achievement-System-196x124Rendeződj csapatba az új Guild küldetésekhez

Csatlakozz a guild társaidhoz, hogy felfedezhessetek egy teljesen új tartalom kategóriát. Ezek a küldetések, melyek teljesítéséhez koordinált csapatjátékra lesz szükség, számtalan formában elérhetőek lesznek: a jótékonyságtól a csapatos puzzle-ig, vagy akár a területeken átívelő kihívásokig.  Ahhoz, hogy ezeket a küldetéseket teljesíteni tudjátok és ezzel együtt új Guild Meritseket kapjatok, együtt kell működnötök egymással. Ha sikerül, a Guild Meritsekből új fejlesztéseket és jutalmakat szerezhettek, szóval megéri guildben lenni.

5f63cLaurel-196x124 Két csapatos rated PvP

Eljött az ideje, hogy bizonyítsd, mit is tudsz valójában! Ebben az új PvP módban, két azonos, átlag értékeléssel(rating) rendelkező csapat kerül szembe egymással egy gyors, ám intenzív meccs során. A csata végeztével, mindkét csapat tagjainak ratingje frissül.

6e2f1Guesting-196x124Válaszd ki te a saját Dailyjeidet

Az új választható achievement rendszerünk segítségével, lehetőséged lesz új napi kihívásokat teremtened magadnak, ahol kiválaszthatod, hogy milyen fajta tartalom jutalmazzon azért, amiért játszol vele.

Tárgyak Előnézete a Trading Poston

3479dEnglish-weapon-preview-196x124Próbáld fel mielőtt megveszed ! Mostantól fel tudjátok majd próbálni a tárgyakat mielőtt megvennétek őket a Trading Poston. Egyszerűen jobb klikk a tárgy ikonjára és válaszd ki a “Preview” opciót, hogy láthasd magadon az adott tárgyat. Próbáld ki, hogy hogy néz ki a fegyver egymagában,amikor hüvelyben van ,valamint amikor a karaktered kezében .

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Reklámok
  1. antiqwiz
    2013. február 7. - 03:04

    Oy oy, ez a játék egyre jobb lesz :) Lehet én is elkezdem bombázni őket az ötleteimmel, sokaknak okoznék örömet :P

    • Amerikai
      2013. február 7. - 05:19

      Én egy éjszaka/nappal ciklus kidolgozásának örülnék nagyon :D Szal, hogy nem 10 percenként kel fel a nap, hanem rendesen mint WoWban (amúgy tudja valaki, hogy sok MMO-ban miért rontják el a ciklust a saját hülyeségeik kivételével?:D Miért nem jó, ha éjszaka van éjszaka és nappal van nappal?..) és akkor éjjel/nappal más és más eventek jöhetnének, akár más küldik is :) Az is iszonyatosan sokat dob egy RPG játék hanulatán :)

      • Sárki
        2013. február 7. - 06:24

        Fele játékkal nem játszhatnánk, no thx :P

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 08:28

        Ja, azt mindig utáltam, ha meg kellett volna csinálnom valami küldetést, de nem tudtam, mert nappal van, és a mobok éjjel jönnek elő. Aionban pl 2 óra volt asszem egy ciklus. L2-ben talán még több is. Viszont, ha napszakhoz állítanák, az nagyon “szuper” lenne, mivel kb csak éjjel játszom. Ezenkívül nemtom te mennyire használod ki PvP-ben az éjszakát, nekem minden fegyverből van night sigiles éjjeli változat. Sztem ez kicsit megint csak a geareltebb embereket segítené WvW-ön. Jó ez így, ahogy van.

      • Mc Wolfy
        2013. február 7. - 08:52

        napszakhoz véletlen se állítsák, mert van egy upgrade, ami +10% sebzést ad este :P utána mindenki azzal menne.

      • 2013. február 7. - 11:25

        Hát ezt nem tudom szónélkül hagyni.
        MOST FELEJTSÉTEK EL! DÉLBEN VAN HAJNALI 3 A JÁTÉKBAN! Így mikor tudnátok használni az éjszakai sigileket? Jaj rájöttem…. A tanulók nem mennek iskolába, a reggeli műszakban lévő emberek meg nem mennek dolgozni. A mostani rendszerrel meg mindenki kitudja használni az éjszakai sigileknek is az előnyeit…..

      • 2013. február 7. - 12:08

        2 órás váltóciklus az optimális. Kell éjjeli és nappali sigil is, így mindenki maga döntheti el, hogy mikor harcol, és mikor nem.
        2 óra nappal, 1 óra éjszaka még valósághűbb, de akkor a night sigil adjon 12-15% pluszt, míg a másik alap 10%-ot.

        Jelenlegi állapotban amúgy is mind1 h mi van, mert az éjjel is ragyogóan fényes. Egyedül a Ghastly fegyverekről tudod, hogy most mi is van éppen. Azok pedig fényes nappal is képesek világítani. O.o

      • Punisher
        2013. február 7. - 12:36

        Már az is nagyot dobna a feelingen ha az este sötét lenne, nem csak nap helyett hold lenne az égen. KB olyan sötétet el tudnék fogadni mint a havas fractalban az utolsó boss elötti erdőben.

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 12:57

        Punisher, osztom a véleményed, mindig is ezt hiányoltam. Hosszó távon biztos, hogy idegesítő/nyomasztó lenne meg minden, de hogy nagyon nagy feeling lenne az biztos. Meg kihívás is kicsit.

      • Daviez
        2013. február 7. - 14:33

        persze, tehát a kocka aki egy nap két napot játszik az jól jár, aki meg örül ha egy egy órát játszhat a gép előtt (tudod van munka is a világon) az meg majd sz*pja a tudod mit.

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 15:10

        Daviez, az a sz*pás, amiről te beszélsz, azt hívják úgy, hogy kihívás. Ez mindenkinek egyforma, mind1 mennyit játszol. Nem is értem, ha valakinek több ideje van játszani, annak akkor könnyebb az insta, vagy könnyebbek a questek, vagy mi?! Ha meg 1 órát tudsz játszani, akkor én a helyedben örülnék, ha az az egy óra tartalmasan és érdekesen telne, nem pedig napi rutinnal…

      • 2013. február 7. - 19:30

        Szóval aki pl. estig dolgozik, az játsszon mindig sötétben, és még örüljön is ennek, mert “kihívás”?:)

      • Amerikai
        2013. február 8. - 00:51

        LOL baz, hát WoWban is így van, érdekes ott senkit nem zavar, ha mindig sötétben játszik :D Mármint este…

        Én kérek elnézést azért mert némi fantáziát is szeretnék látni már végre egy MMORPG-ben, nem csak a műanyag, túlegyszerűsített mindenki lehet mindenki masszát.

        Emlékszem régen a WoWban még nyári szünetben hajnalig öltük mobokat Westfallnál haverral..hát, ha ott is percenként lett volna nappal fele annyira sem lett volna hangulatos az az egész. Így viszont még mindig kvázi könnyezve gondolok vissza azokra az éjszakákra :) Aztán ahogy hajnalban felkel a nap, stb..

        Persze nyilván eltelt azóta jó pár év, de fáj látni, hogy ezt a hangulatot azóta sem próbálta meg senki sem visszaadni, urambocsá kiegészíteni, tovább fejleszteni. Helyette teljesen más irányba megyünk…na mindegy, ne kapjuk fel a vizet, csak egy hülye ‘RP’ fan leírta a hülye fantazmagóriáit. Ettől még jó játék a GW2. Talán tényleg jó is így ahogy van.

      • 2013. február 8. - 09:07

        Sorry, én inkább Punisher és Zender megjegyzésére reagáltam, ill. arra, hogy a kettő kombinációja (valós idő és sötét) már tényleg overkill lenne. Nem véletlenül raktam egy smiley-t. Egyébként a WoW-ban sem sokkal söktétebb az éjszaka, csak annyira, mint GW2-ben.

      • Daviez
        2013. február 8. - 14:21

        @Amerikai

        Nem azzal van a gond, hogy rendes este/nappal legyen, hanem az, hogy ha ahhoz kötött eventek és hasonló dolgok lennének. Az egyszerűen unfair másokkal szembe

  2. nedvedicious
    2013. február 7. - 03:26

    Ez az achikivalasztas nagyon tetszik! Remélem jo lesz a megvalósítás!

  3. Sárki
    2013. február 7. - 06:26

    Guild küldetések és az achi-s rész nagyon tetszik és a feltételezett ctf is komoly előrelépést jelent :)
    Viszont remélem living storyban nem csak a tét, hanem az izgalom is emelkedni fog :P

    • 2013. február 7. - 08:25

      Most miért mondod? Én izgultam azon, hogy el ne aludjak!

  4. Mephi
    2013. február 7. - 07:51

    Az új PvP map és a rated pvp legjobb hír eddig! Kétlem, hogy az új mapon csak CTF lenne, valószínűbbnek tartom, hogy továbbra is pontokat kell foglalni, csak időnként megjelenik majd ez az orb, amit ha a megfelelő helyre beviszel kap a csapatod X pontot. De ne legyen igazam, egy csak CTF-ből álló mapnak és az új játékmódnak én is jobban örülnék.

    • 2013. február 7. - 08:19

      Sajnos a szövegben is az van, hogy bonuszpontot ér, így tuti, hogy nem önálló játékmód. A sok idióta tömegbunyósnak nagy élvezet lesz, hogy most majd úgy harcolhatnak az elfoglalandó területektől lehető legmesszebb, hogy talán értelme is lehet.

    • ZeNDeR
      2013. február 7. - 08:34

      Sztem a csak CTF map nem menne. A jelenlegi point holder/defender buildeket felváltanák a thief teamek vagy a rangerek (speed+stability), esetleg mesmerek a portál és a stealth miatt. Sőt egy mesmer és egy thief végig tud menni a mappon oda-vissza úgy, hogy szinte végig láthatatlan. Szóval nem tudom, én nem biztos, hogy ennek örülnék, ha pvp helyett mindenki ott sunyulna. :) Amúgy a dailyt meg pont tegnap beszéltük, h ha a népek besírnak, h buták a combo fieldekhez, tegyék be választhatóba, esetleg a nehezebbért több rewarddal. Remélem így lesz.

      • ruzsi
        2013. február 7. - 08:47

        Hát igen a cft elég húzós lenne, ha a jelenleg érvényben lévő összes skill és hatás megengedett lenne a meccs során, de mi van, ha úgy oldanák meg mint a wowban, hogy pl. láthatatlanban eldobod a zászlót. Lehetne még az is, hogy aki a zászlót viszi, az immunis minden boonra. KI lehetne találni úgy, hogy működőképes legyen, dehát az spvpsek nek költenek túl sokat gemre, így nem is annyira érdekesek a készítők számára.

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 09:14

        Hát ha minden boonra immunis az sem jó, mert ott vannak a signetek és az egyéb nem boonok. Talán valami transform, fix (esetleg emelt) stattal és adott néhány skillel lehet, hogy működne.

      • Shantey
        2013. február 7. - 11:29

        Szép meglátás. Hasonló okok miatt írhatták, hogy a pont foglalós rendszeren kívül más opciókat is nézegetnek, de ezt ugye mint látjuk a játék jelenlegi helyzete kissé megnehezíti.

        Deathmatch megint csak problémás, mert a durva burst és bunker builden kívül ott se lenne más. Szóval ha végre sikerül szétpolírozni etéren a kasztokat, akkor ez a forma még szóba is jöhetne akár.

        Mondjuk nagy szívfájdalmam még mindig, hogy sPvP 8 fős agyatlan hentelés, holott itt kellene (?) gyakorolni elvileg az 5 fős tournamentekre.

      • 2013. február 7. - 12:11

        Nem kell feltalálni a spanyol viaszt. (Max újrafeltalálni, jobban)
        Legyen min 10 PVP pálya, és mindegyiken random jöjjön valami játékmód. TDM, DOM, CTF, Esetleg SnD és FFA.
        COD-ban ez tökéletesen működik, itt se külömbözne.

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 12:34

        Royal, CoD-ban azért működik, mert nincs mindenkinek egy halom területi sebzése. Itt ha 8 ember tolja egy helyre a területit, na azt védd ki. Plussz a közelharcosok sebzése is nagyrész területi. Pl ha 4v4 ember üti egymást GS-el, kb mindenki üt mindent. (gondold el, h CoD-ban mindenki tőrrel nyomulna, és mellé szórnák 2m rangeben a gránátot, ott se működne) Ezért megy a területfoglaló dolog, mert az szétszórja az embereket. A területi dolgokból viszont nem lehet drasztikusan visszavenni, mert eredetileg a harcokat a combo fieldekre és a helyezkedésre is nagy mértékben alapozták. A baj az, amikor annyi területi van lent, hogy nem tudsz helyezkedni. Tournamenten ez nem gáz, de a sima hot-join az katasztrófális. (pedig az elején faxa volt)

      • 2013. február 8. - 08:03

        COD-ban is sok területi sebzés van, de ha végighúzod az egeredet lövés közben, az se nagyon más.

        Természetesen a zászlóval futónak különleges skilleket kell adni, és talán egy overhault a statjait illetően.
        Meg kell védeni ugyanis, itt pedig igen aktívan. Nem elég lecsücsülni egy sorba, hogy majd az ellenfél odafut és paff.

        Vannak knowback, knockdown skillek, amiket amúgy nem igazán használnak PvP-ben annyira, amennyire hasznos ott.
        Blockok, Guardian bubik és falak, stb. Megoldhatónak gondolom.
        Thiefek pedig zseniálisan tudnának működni itt.

    • myrrdhinn
      2013. február 7. - 11:21

      Nem kifejezetten CTF pálya lesz. Ez 99% hogy csak a másodlagos mechanizmusa lesz a mapnak, ahogy a katapult, vagy a bossok. De még így is nagyon jól hangzik. ^^ Aki ismeri a WoW-os BG-ket, annak azt tudnám mondani, hogy az Eye of the Storm típusú térképre számítson, legalábbis mechanizmusait tekintve :D

      • Punisher
        2013. február 7. - 12:39

        WSG típusú kéne és máris sokkal több ember menne pvpzni.

      • szajhavész
        2013. február 16. - 19:16

        Ezek az spvps pályák nagyon nem bejövősek, nekem, legrosszabb a vizes térkép. Egy wsg -t ugy ahogy van belehetne tenni.

  5. ZeNDeR
    2013. február 7. - 09:19

    Mc Wolfy :
    napszakhoz véletlen se állítsák, mert van egy upgrade, ami +10% sebzést ad este :P utána mindenki azzal menne.

    Pont ezt írtam egyel fentebb :P (night sigil) Amúgy szerintem WvW-ön a geareltebbek éjjel amúgy is ezt használják már. A +10% egyébként nálam csak 5%-al több, mert a +5%-ot használom nappal.

  6. Goodone
    2013. február 7. - 09:33

    Ezek a dolgok mind szépek és jók, de én már valami olyan dolgot is várnék mint pl.: normális kereső, hogy emberekre, guildekre rá lehetne keresni, Aukciós házban páncélzaton belül további szűrők mint pl light medium stb. Mobok hp bárjának tovább fejlesztése stb. Nagyobb eventek idejének lekérdezése anélkül, hogy ember teleportálgat össze vissza a térképen és kérdezgeti chaten hogy kb mikor respamol az event. Ezek mind apró dolgok, de sokkal élvezhetőbbé tennék a játékot. Egy jobb LFG rendszert is várnék bár ez sokakat megoszt, egyesek szeretnek ácsingózni és spamoni a chatet csapat után keresve. Na de kinek a pap kinek a papné…

    • ruzsi
      2013. február 7. - 09:41

      Két ismerősöm az lfg hiánya miatt hagyta abba. Én sem járok dungeonbe, mert nekem ez a chatspam, olyan mintha valami hajléktalan koldus lennék, aki kunyerál a fröccsre. Ha lesz beépített lfg, majd bepótlom a dungeonöket, addig marad a pvp.

      • 2013. február 7. - 09:47

        Én is csak tegnapelőtt abszolváltam az első dungeont, pedig már összegyűlt 3 db 80-as és egy 79-es karakterem a 10-ből. Ráadásul a közepén az egyik tag lelépett az 5-ből.

      • 2013. február 7. - 10:40
      • ruzsi
        2013. február 7. - 12:47

        Köszönöm MaDFoX az intelligens választ. :) Kipróbáljuk.

    • Zarache
      2013. február 7. - 10:08

      http://gw2lfg.com/lfgs
      :/
      Butasag mar neha faj sorry.

      • ruzsi
        2013. február 7. - 11:01

        Nem sikerült végigírnom, mert jött a főnök, de nálunk az is nehezíti a helyzetet, hogy ha felébred a baba, akkor a feleségemnek mennie kell és ezt egy pug nem tolerálja, hogy várjuk meg, amit nem is várok el. Ha lenne normális lfg, nem ilyen sufnituning, akkor kilépne a partyból 5 mp múlva lenne más helyette és mehetnénk tovább. Egy vészmegoldás amit linkeltek és ha ugyan szerinted buta is vagyok attól még hiányzik egy normális lfg a játékból Einstein.

      • Zarache
        2013. február 7. - 11:08

        Baratom ha az emberek kitudnak hasznalni a jatek adta lehetoseget nem lenne gond. De ez nem megy mert a jatekosok meg mindig nem egymassal akarnak jatszani hanem egymast felhasznalva. Ezert lehetsz 5 guildben de mindenki csak gyujto guildekbe lepett be ami az alap koncepciot haza vagta. Csak az a gond mar bocs megint, de a hozzad hasonlok akik tudatlanul altak nekik jatszani es sajnos ez a tobbseg. Olyan dolgok miatt sirnak neha ami benne vagy a jatekban es szocialis dolgokra osztonozne az embereket csak sajnos a gyujto guildek megalitottak ezt. Sajnos gondolkodni luxus ma mar :/

      • ruzsi
        2013. február 7. - 11:36

        Kezdjük ott, hogy ha már te annyira okos vagy, akkor használhatnál vesszőt, hogy az ilyen buták, mint én egyszeri elolvasás után is tudják értelmezni a mondandód.
        Alapból nem sírtam, hogy mi a bajom a játékkal. Elfogadtam, hogy nincs benne ami nekem kellene, így más szegmensével szórakozom, erre te lebutázol, mert nem használok egy szaros külsős honlapot, ami pótol egy játékból hiányzó alkalmazást. Te használod azt a honlapot, amit belinkeltél?

      • Zarache
        2013. február 7. - 11:44

        Kenytelen vagyok mivel az emberek gyujto guildeket hasznalnak :)
        De az, hogy tenyleg nemtudjak az emberek feltalni magukat es eletkeptelenek ha nem a szajukba adjak a dolgot az szanalmas mar bocs. Tenyleg milyen mar az, hogy nem magyar az egesz jatek es nem magyarul beszelnek az emberek :P

      • helosz
        2013. február 7. - 11:56

        Nem csak gyűjtő klánok léteznek! Nálunk elég aktív társaság játszik. Nem egy ember éli közöttünk normális családi életét. Ha van kedve valakinek menni valahova, akkor szól TS-en ÉS chat ablakban. Pillanatok alatt összejön általában a csapat. Ha meg el kell menni akkor meg szól és jön helyette más. Nem egyszer ugrok én is be 1-1 csapatba,hogy be tudják fejezni. Ha érdekel ez a rendszer akkor a pontos szabályzatot (amit egy átlag ember simán betud tartani,mert kis korában megtanítják a 90%-ára) megbeszéljük és eldöntitek,hogy csatlakoztok-e. Játékban a következő néven keressetek délután vagy akár este is:

        Helosz

        U.i.: Aki gyűjtőklánnak használ minket azokat kirugjuk, kivéve pár embert akik indokoltan használnak így minket! Illetve elsősorban aktív embereket keresünk! Amúgy mi is a Piken Square-en játszunk!

      • MaDFoX
        2013. február 7. - 12:28

        Hülyeség ez a gyűjtőklánozós szöveg…
        Vagy találsz guildból embert vagy nem (általában 2x megkérdezem, de a 2 közt már rakom is ki az lfg-t, webre)…
        Nagyon jól működik, ruzsi használd bátran…

        Egyébként a PUG-ok általában tolerálják a pár perces afk-t, pláne ha előtte tisztázzátok, hogy van kölkő, ha felébred afk…
        Ha meg nem akkor is lfg-n általában hamar jön valaki megkezdett instába ;) …

        Sőt ez már gyakran túlzásba is megy néha, mivel könnyen találni mást, sok kicket és kilépést látok, ami pl fraktálban nem volt divat ;)…

    • ZeNDeR
      2013. február 7. - 10:10

      Az a baj, hogy te jelenleg olyan dolgokat akarsz, amik alapvetően a játék koncepciójával szembe mennek, és sajnos már a sok ilyen besírás miatt lett teljesen agyonverve az explore játékélmény. LFG kereső: lesz, de nem tervezték, hogy legyen. Van egyébként jelenleg is, szerintem elegendő is lenne. Az egyetlen gond, hogy éjjel kevesen mennének egy adott instába ugyanazon a szerveren, más szerverről pedig nem tudsz keresni. (sztem csak emiatt lesz bent majd az lfg rendszer) A TP azért nincs több szűrő, mert minél több szűrőt alkalmaznak, annál jobban terhelik a szervert a lekérdezések. Az event indulás és egyéb történés a világban nem véletlen nincs jelezve sehol. Nem szeretnék azt, hogy “farmoljanak” bizonyos eventeket. Az explorenak az lenne a lényege, hogy kalandozz a világba, és a környékbeli dinamikus eseményeken részt vegyél. A heart vendorok sem lettek volna bent eredetileg, és a térkép jelölések egy része sem, neked kellett volna felfedezned, de ettől a casual playerek kifeküdtek volna. Pedig sokkal jobb lett volna a játék szerintem. Azoktól a dolgoktól, amiket te szeretnél, sokkal kényelmesebb lenne a játék, viszont egyenes út a “régi” gépies/farmolós stílushoz. Azt meg köszi, de ne.

      • Zarache
        2013. február 7. - 11:10

        Ne is torodj veluk ezek azt akarjak mint wowban az egesz kepernyo egy hud legyen es majom modjara nyomkodj egy gombot , hogy kapjad az aldast. Ma mar az emberek nemakarnak se kihivast se elvezheto dolgot csak jutalmat egybol…. :D

      • panoz
        2013. február 7. - 12:57

        Zender: A casualok a játék motorja. Ha nincsenek benne kényelmi funkciók, akkor bukik a játék és megy a szemétdombra a többi hulladék mellé.

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 13:28

        Panoz, annyi kényelmi funkció van a játékban, mint amennyi eddig sosem volt, és pont ott ahol kell. Az hogy valami kényelmesebbé teszi a játékot (pl TP sztem nagyon jó) az nem ugyan az, mint ami monotonná teszi. Sajnos az eredetileg tervezett explore élmény töredéke van most a játékban pont az ilyen kényelmi funkcióknak köszönhetően. És ez nem függ össze azzal, hogy valaki casual vagy nem. Maximum kevesebb dologgal találkoznál, de mégis nagyobb élményt jelentene felfedezned azt a kevés dolgot, mint hogy fél óra alatt összefarmolod a mappon a hearteket és örülsz neki. Pláne amikor már a második v harmadik karid húzod fel. Nem beszélve arról, hogy az open world szintezés egy hosszabb és tartósabb élményt nyújtana, ami pont a casual playerek számára lenne érdekes. Szerintem pont növelné a játék “élettartamát” és nem lenne az, hogy 4-5 nap alatt lv80 vagyok, mi legyen most?!

      • szajhavész
        2013. február 16. - 19:25

        Egy LFG kereső nemhiszem hogy elrontaná a játékélményt, legalább is számomra könnyebbé tenné. Amig nincs nem is megyek dungeonba.
        Ennyi erővel nélkülözhetnéd a TP használatát is, helyette cseten lehet hirdetni az árut.

      • kindzsal
        2013. február 17. - 11:17

        Oke ne legyen LFG kereso de konyorgom egy Globalis LFG chat (mint pl. a Tera-ban) miert nem lehet? AZ is tonkre vagja az “elmenyt?”. + 4 hirdetes utan tilt a spamfilter. Es az utolso nagy kerdes mivel is vagja szet a filinget az PvP ismajdnem ilyen elven mukodik elmesz es bevag x ember koze azt nesze jatsz.

      • 2013. február 17. - 11:22

        Istenem, használjátok a gw2lfg.com -ot és menjetek játszani…
        Az lfg chat ötlete nekem sem tetszik, néha a mapchat is pár ember játszótere…

      • kindzsal
        2013. február 17. - 11:51

        Oke. De indokold meg miert nem? Miert jobb egy kulso takolmany mint egy szimpla bepitett LFG Chat (nem LFG Tool). Mi az a realis ok amiert szerinted ez egy felelseges es hasznavehetetlen dolog lenne amit tuzzel vassal irtani kellene.

        “mapchat is pár ember játszótere…” Ennyi erovel toroltesd a Party chat-et is, mert ott is neha vannak hulyek. Ez egy MMO meghozza nem havidijjas es mint ilyen vonza a hulyeket…megesik.

      • kindzsal
        2013. február 17. - 11:54

        Pl. Ki is kapcsolhato (lenne) ha nem vagy ra kivancsi. Nem ertem miert demonizaljatok ezt az egeszet. Mi az apropo amitol neked rosszabb lesz ha beletesznek egy ilyet. Vagy a jatek melyik reszet donti romba egy Global LFG chat vagy ami maga az ordog a 666 egy LFG tool es mitol jobb az adott mapon allni es spamolgatn i(amig le nem tilt) hogy keresunk 1 embert story mod “anyamkinjara”.

      • MaDFoX
        2013. február 17. - 16:43

        A globális chat követhetetlen, spamforrás, majd amikor a századik ( . ) ( . ) -t látod egy percen belül belátod… :D
        LFG tool lesz majd, amikor elkészül…
        És most megyek gyorsan rózsaszínt hányni mer’ elfelejtetem a szemellenzőm…
        Nem utolsó sorban, party chat vs mapchat dolgot te sem gondolod komolyan…

      • kindzsal
        2013. február 17. - 18:29

        Lehetett volna guild chat is. A kerdesemre nem valszoltal.(amugy ha bemegyek LAba ugyanugy kaphatom a spamet vagy area szinten vagy levelben. szoval siman megoldhato lenne mondom ahogy megoldhato mas jatekokban ugy hivjak spam szures.), hogy pontosan neked miert is faj az ha van benne valami ami kicsit konyebbe teszi a sufni tuning helyett a jatekosoknak az egymasra talalast.

        A lenyeg szerintem nagyszeru dolog az ha konyebbe teszik azt hogy csapatot talalhasson olyan ember is aki eppen nem tud/akar/nincs baratja a jatekban allni es nezni a map chat-et es arra varni mikor kurjant fel valaki, hogy na most indul a moka, de kozben jatszhat mas area-ban amig be nem kovetkezik A “csoda”.

      • Gandarel
        2013. február 17. - 18:49

        GW1-es megoldás, ide is csak 1 ilyen kéne:

        http://wiki.guildwars.com/wiki/Party_Search_panel

    • 2013. február 7. - 12:12

      Nincs “Useable by my profession” a filterek között?

  7. panoz
    2013. február 7. - 09:37

    02.26-ra jönni fog új ascended item is?

    • ZeNDeR
      2013. február 7. - 10:11

      Sztem igen, az ascend acessoryk amúgy az amulettekkel együtt bekerültek a gw2db.com-ra. (ami a game db-ből szedi elméletileg az anyagot)

      • nathriel01
        2013. február 7. - 11:23

        Ezek már a januári patch-ben is bekerültek, babérral lehet őket megvenni. Szerintem most nem lesz újabb ascended, max az, hogy a korábbiakat valahogy máshogy is meg lehet majd szerezni (pl a guild küldikkel).

      • Punisher
        2013. február 7. - 12:40

        Elméletileg a wvw update után /amit áttettek márciusra/ lehet majd badge-ből ascended geart venni

      • panoz
        2013. február 7. - 12:59

        Szóval új slotokat nem lehet lesz 02.26-tól megtölteni ascended itemekkel, csak a back, ring és amulet választéka nő?

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 13:02

        én accessoryt nem találtam még bent. Szóval szerintem az következik. Aztán később fegyó, ruha kb.

      • nedvedicious
        2013. február 7. - 13:20

        Wohooo, badge-ből ascended?! Helyes! Nem véletlenül gyűjtögettem akkor. Ez már tuti? Mondjuk addigra meglesz laurelből az amulet, a két gyűrű meg már megvan. Azért tuti veszek majd 1-2-t ;-)

    • ZeNDeR
      2013. február 7. - 12:43

      nathriel01, lehet, hogy vakon vagyok, de accessoryt nem láttam bent, csak amuletet meg ringet.

  8. Kildaros
    2013. február 7. - 11:24

    Elnézést a nagyon off-ért, de egyszerűen nem tudom másképp megoldani:) Ruzsi, próbáltam már neked fórumon írni, de mivel kevés a hsz-em, nem engedi a rendszer. Valahogy fel tudnám venni veled a kapcsolatot?
    Mégegyszer ezer bocs, biztos lett volna más megoldás, mint ide offolni, csak nem jöttem rá:)

    • ruzsi
      2013. február 7. - 13:11

      Szia!

      A ruzsips3@gmail.com-ra írj emalt, ha gondolod. Vagy a fórumon megadott azonosítónak címzett levelet a játékon belül.

      üdv Ruzsi

    • Terawatt
      2013. február 7. - 13:22

      Ha jól emlékszem 2-3 hozzászólásra állítottuk be, utána feloldja.

  9. Zarache
    • MaDFoX
      2013. február 7. - 13:10

      A combofield napi bugos volt, visszateszik, amint megjavítják…
      Egyébként ahol lehet az NPC-ket is kivenném a napikból (nem értem mi élvezet van feléleszteni 15 kisszintű npc-t a fielden, kb olyan mint a gombaszedés)…
      Evade-t csak bossra és playerre, healert is csak playerre számolnám (láttam már LA-ban erkélyről leugráló 2 idiótát, hogy egymást élesszék :s)… Meg WvW-n hagyni meghalni valakit, csak hogy éleszthesse… és büszke milyen jól kitalálta ezt, “let me rez u” – “ahha FU!”…

      Van pár ötletem kihívást nyújtó napira:
      Craft 10 -exotic- items…
      Kill 5 champions…
      Loot(!) 1g (a day)…
      Kill Maw without downed…
      Loot 10 badge of honor…

      Meg pár fraktál Achira is:
      Unlucky bastard: Swamp-ban 10 csapda egymásután…
      Be the Ball: Maw-nál 3 csáp ütés 10 secen belül…
      Tactic scumbag: Maw-nál kristállyal a kezedben evade…
      Stop, drop and roll: láva pályán nem begyújtani a játékostársadat amikor te lángolsz (egyszer sem)… ;)
      Meet the makerz: Asura pályán a macskákat úgy kikapcsolni hogy legfeljebb 5 másodperc telik el az első és az utolsó közt…
      Hard decision: Hagyni meghalni minden(!) túszt a Lava pályán…
      Masterkiter: Anélkül megölni Rabovichet, hogy a veterán addja bármilyen sebzést kapna…

      • ZeNDeR
        2013. február 7. - 13:34

        :) Van itt 5let! Lenne is sírás asszem. Amúgy sztem a legjobb megoldás az lenne, ha lenne pár npc, akiktól fel tudnád venni a különböző nehézségű napi questeket különböző rewardért.

      • Zarache
        2013. február 8. - 08:15

        MaDFox bocsi de combofield nemvolt bugos, mert mi megcsinaltuk eleg konnyen es meg a guildben levo embereknek is megcsinaltuk gyorsan az egesz. Csak a jatekosok tobbsege meg nem is hasznalta a fieldeket ezzel nap mint nap talalkozok mind pve-ben es pvp-ben is. Mi folyamatosan haszanljuk oket ezert nem is volt kihivas az achi.

      • 2013. február 8. - 08:49

        Zarache: “The combo killer has been removed from the weekly rotation, clearly not working as intended.” Colin Johanson

        https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/Combo-Killer/page/3#post1311854

        Egyébként elementalistként hipp hopp megvolt (bár tuti killeket nem számolt, majd 1 mobra bedobott pl. hármat), míg pl egy guardian megfeszült míg meglett neki…

  10. helosz
    2013. február 7. - 11:44

    MaDFoX :
    http://gw2lfg.com

    Igen ez egy elég hasznos kis oldal. Innen általában a legtöbbre megvan 1-2 perc alatt a csapat. A nehezebbre picivel több idő,de azt is folyamatosan hirdetik. Hála az égnek nem kell 1 szerveren lenni,hogy le tudjál menni másokkal egy helyre. Ajánlom mindenkinek figyelmébe. Emellé pegid lehet nézni a chat ablakot,hogy hirdetik-e meg ti is ki tudjátok oda is írni 1-2x.

    Jó szórakozást mindenkinek! :)

  11. MaDFoX
    2013. február 7. - 12:36

    Zarache :
    …Ma mar az emberek nemakarnak se kihivast se elvezheto dolgot csak jutalmat egybol…. :D

    Jahh… Skippeljünk, reseteljünk, buggoltassuk be a bosst, exploitoljunk…
    Széplassan makrót írok “No thx, bye cheapos… /quit”

    Amikor fixelnek valamit, akkor viszont iszonyatosan nagyokat röhögök… =D Túl sokan, csak ahhoz értenek, hogyan skippeljenek / exploitoljanak és a boss mechanikáját még nem is látták…
    Játszani megyek le instába, győzni és nem skipfestelni…

    • Zarache
      2013. február 7. - 13:06

      Igyvan es kihivast keresni xD

    • ZeNDeR
      2013. február 7. - 13:44

      Így igaz! Ment a sírás, hogy unalmas a CoF p1-p2. Igen, amikor lementünk egy rommá tápolt dps brigáddal, akikkel Maggot úgy védtük p2-n, hogy max 1-2 mob élt, majdnem unalmas volt. :D Viszont amikor random bénákkal voltam, és ment az exploit meg a halok-kelek-ölöm, és azok sírtak be, hogy unalmas, akkor mondtam, hogy menjünk p3-ra. 5 fákját nem voltak képesek egyszerre meggyújtani. Azon nincs mit exploitolni. :D Pedig nem nagy kihívás. Asszem, ha egyszer kijavítanák az instákban az összes exploitot, olyan sírás lenne, hogy jöhet a nerf. Mondjuk azt adom, hogy kék-zöld gearben nem vidám az élet, de a dodgeroll nem szint függő, a rez sem, a megfelelő skillek használata sem, a gondolkodás és az odafigyelés meg eléggé a játék része.

    • 2013. február 7. - 19:57

      Ja, én is utálom, amikor AC-n átfutnak minden szaron, utána meghalnak, és (amikor még volt WP run), akkor visszafutnak és az összes mobot húzzák rád, miközben Colossus Rumblust ölöd (pontosabban ölnéd) ._.

    • 2013. február 7. - 19:59

      Ja, meg a húzzuk Kholerre a Trollt. Aztán mindig meghalnak közben :D Jókat szoktam röhögni rajtuk. Kb. gyorsabb és egyszerűbb külön-külön megölni őket a helyükön, anélkül, hogy arrébb húznánk őket.

  12. ruzsi
    2013. február 7. - 12:48

    ruzsi :
    Köszönöm MaDFoX az intelligens választ. :) Kipróbáljuk.

    A lentire ment volna, csak félrenyomtam. :)

  13. Goodone
    2013. február 7. - 19:29

    Az LFG nem az ördögtől való, minden napjainkban futó MMORPG használja, WoW, Rift, Tera, Star Wars Old Republic stb. A kijövő játékoknál meg kb alapfunkció lesz.
    Lehet széllel szembe pisilni ofc de értelme nem sok van. Ezt az Arenanet is tudja.

    Egyébként annyit lehetne csinálni és nem nagy munka, hogy létrehoznának egy LFG chatet amit az adott szerveren lévő játékosok bárhol kalandoznak is látják. Ide lehetne ütögetni a ki hova keres embert. Sokat javítani a dolgokon, ha már LFG kereső tool-t nem szeressük.

    Btw Zarache köszi a linkeket. Az a dragon event timer honlap nagyon király.

    • ZeNDeR
      2013. február 7. - 23:12

      :D Okay, akkor még egyszer leírom: van LFG a játékban! Csak senki nem használja. Ctrl+Z, második tab. (azért a gw2lfg.com hatékonyabb, azt többen használják)

      • 2013. február 8. - 19:28

        Érdekes, nekem simán Z-re is előjön :D

    • Zarache
      2013. február 8. - 08:18

      nm gondoltam megoszomt oket mert akkor legalabb lenyukszanak a kedelyek picit :D
      Amugy van meg sok masik link is de ezek a lenyegesebbek.

  14. Mc Wolfy
    2013. február 7. - 20:13

    ami nekem hiányzik még, az a gw1-es title rendszer. hogy pl nem csak 50.000 wvw killért kapsz titlet, hanem kevesebbért is.

  15. Sárki
    2013. február 7. - 20:53

    Mc Wolfy :
    ami nekem hiányzik még, az a gw1-es title rendszer. hogy pl nem csak 50.000 wvw killért kapsz titlet, hanem kevesebbért is.

    kéne gwamm is gw2-be :P

    • 2013. február 8. - 19:29

      Van, ha gw1-ből átviszed (de sztem ezt te is tudod…)

  16. Sárki
    2013. február 8. - 06:40

    Goodone :
    Az LFG nem az ördögtől való, minden napjainkban futó MMORPG használja, WoW, Rift, Tera, Star Wars Old Republic stb. A kijövő játékoknál meg kb alapfunkció lesz.
    Lehet széllel szembe pisilni ofc de értelme nem sok van. Ezt az Arenanet is tudja.
    Egyébként annyit lehetne csinálni és nem nagy munka, hogy létrehoznának egy LFG chatet amit az adott szerveren lévő játékosok bárhol kalandoznak is látják. Ide lehetne ütögetni a ki hova keres embert. Sokat javítani a dolgokon, ha már LFG kereső tool-t nem szeressük.
    Btw Zarache köszi a linkeket. Az a dragon event timer honlap nagyon király.

    Az adott szerver nem elég. Sima party search ablak kell, ahol az összes eu-s/amcsi látja az lfg-ket. Lényegében beépített gw2lfg.com, persze szűrőkkel ellátva.

  17. chuckygwzik
    2013. február 8. - 07:20

    A klános részre nagyon kíváncsi vagyok. Most jól értem, hogy személyre szabott jutalmak lesznek? Jobban örülnék olyannak amiben meg kell várni egymást minél többen vagyunk annál jobb és a jogosultak indítanák és tényleg a klánt jutalmazná nem az egyéneket. Nagyon kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle.

    Az achi résznél az igazán döfi az lenne, azt tudnád mondani mind a 20 fajtát meg akarom csinálni minden nap. :) Na meg persze ha hoznák ezzel együtt, hogy az eddigi achi pontokat átváltják babérra.

  18. 2013. február 8. - 08:14

    Daily Achievement nem arról szól, hogy kihívást adjon.
    Az általános, amúgy-is-megtennéd dolgokat jutalmazzák vele. Tehát hogy csak játszol, lényegében.

    • MaDFoX
      2013. február 8. - 09:19

      Szerintem rosszul látod. Ennyi erővel lehetne “mai is bejelentkeztél” achivement…
      A daily perspektívát ad azoknak, akik csak bizonyos “amúgy-is-megtennéd dolgokat” végeznek… Pl nem járnak dungeonba, fraktálba, nem craftolnak stb…
      Jelenleg ezek egy átlagos gibbon, szintjén elérhetőek, így viszont gyakorlatilag időhúzás csak azoknak, akik szeretnének egy kis kihívást…
      Kicsit lehetne nehezebb/érdekesebb, hogy –szórakozás szempontból– megérje az a fél óra, nem csak laurel-ben…

      • 2013. február 8. - 09:28

        Nem ott a gond, hogy mi gondolkozunk is, míg az amcsi fogyasztók nem?
        Nekünk kell a kihívás játékban, míg nekik a székről fölállni is egy mutatvány. Tegnap a “Visit a Laurel Vendor” szerinted mégis mi volt?

        Teljesíthető, rövid idő alatt, úgyhogy nem panaszkodom. Gyűjtöm a babérokat szépen.

        Egyébként MINDENÉRT kéne vmi pontot kapnod, és kb 1 órás aktív játék alatt megkapod a Daily rewardot.
        Nem jó, ha megnevezik, mit tegyél. Persze megértem a miértet, de az én módszerem szvsz kultúráltabb.

      • MaDFoX
        2013. február 8. - 09:49

        Talán ez a választható daily-dolog átalakítja (ha meg nem is oldja) a problémát, különösen ha lehet választani esetleg valami kicsit vadabbat is (amit “amúgy-is-megtennék” :) )
        Közben most láttam meg, hogy a wikin átalakították a daily leírást, van naptár hogy mikor mi a feladat…
        http://wiki.guildwars2.com/wiki/Daily

        Sajnos azt látom, hogy sokaknak az is elég lenne ha a dungeonba belépve lenne egy nagy “done / loot” gomb a levegőben, amit megnyomva a végére teleportálná be a ládába…

      • 2013. február 8. - 14:58

        Majd berakom a Laurel Vendort, a Craftingot, a Healert, a Gatheringet, meg a killt mondjuk. És akkor a kisujjamat se kell külön megmozdítani a cuccért. Dicsőséges lesz :)

      • kindzsal
        2013. február 17. - 11:24

        Ez az amerikai fika igen nagy sztereotipia . No mindegy. A lenyeg szerintem a Dialy pont olyan amilyennek lennie kell. A lenyeg hogy jatszal es ha jatszol meg csinalod. Madfox pontosan igy van ravesznek hogy idot tolts a jatekban, de nem ugy, hogy kraftolj exoticot nem mindenki 80as nem mindenki 6 honappal ezelott kezdte a jatekot azokra is gondolni kell. A kihivasokra ott lehetne a havi acsi oda mar lehet ilyeneket tenni.

  19. 2013. február 8. - 12:18

    zsír! Új pvp map. :) I cant wéjt! Ha így csinálgatják, akkor év végéig talán még lesz 2 map, ami már egész faja lenne.

  20. Sárki
    2013. február 8. - 18:11

    MaDFoX :
    Talán ez a választható daily-dolog átalakítja (ha meg nem is oldja) a problémát, különösen ha lehet választani esetleg valami kicsit vadabbat is (amit “amúgy-is-megtennék” :) )
    Közben most láttam meg, hogy a wikin átalakították a daily leírást, van naptár hogy mikor mi a feladat…
    http://wiki.guildwars2.com/wiki/Daily
    Sajnos azt látom, hogy sokaknak az is elég lenne ha a dungeonba belépve lenne egy nagy “done / loot” gomb a levegőben, amit megnyomva a végére teleportálná be a ládába…

    Mivel kihívás egyáltalán nincs így nem csoda.

    • 2013. február 8. - 22:16

      Hülyeség. Azért mert egyszerű és / vagy rövid, nemskippelnek, azért teszik mert megtehetik és túl hülyék észrevenni hogy a loot a mobokban van ami mellet elfutnak…

      • 2013. február 8. - 23:16

        És amúgy is jobb érzés MEGÖLNI mindent :D Nem vagyok őrült :3

  21. Sárki
    2013. február 8. - 19:43

    howellq :
    Van, ha gw1-ből átviszed (de sztem ezt te is tudod…)

    Ja, de gw2-es gyűjtőtitle sem ártana :P Mondjuk gwamm akkor is a legnagyobb fun, amikor siránkoznak hogy nem tudják megszerezni xD

    • 2013. február 8. - 21:27

      Hát nemtom, nekem mondjuk gw-ben nem ért annyit, hogy megszerezzem. Ha lenne türelmem, simán megcsinálnám, de nem látom értelmét…

  22. Sárki
    2013. február 9. - 08:38

    MaDFoX :
    Hülyeség. Azért mert egyszerű és / vagy rövid, nemskippelnek, azért teszik mert megtehetik és túl hülyék észrevenni hogy a loot a mobokban van ami mellet elfutnak…

    Amennyi időt eltöltene az ember a mobok leölésével, azt az időt shelterben is eltölheti, ahol adott idő alatt 20szor annyi mobbal számol le és 20szor annyi lootot adnak. A dungeonokben nem a mobok által dobott lootért megy le az ember (ha farmolni megy), hanem a bossok által eldobott pénzért, a chestekért és a tokenért.

    • 2013. február 9. - 12:20

      Tudod, lehet válaszolni is egy írásra, nem kell beidézni mindíg mindent…
      A másik meg hogy ez egy játék és JÁTSZANI megy le az ember, farmolni menj a rizsföldre…

      • Sárki
        2013. február 9. - 12:43

        Az első jogos. A másodikról meg annyxit, hogy ne te mond már meg hogy mit kell csinálni egy játékban. akarom a predatort amihez pénz kell, amit viszont a szaros pitypangnézegetésedből a büdös életben nem szerzek meg. eleve neked mit jelent az hogy játszani meg farmolni? nincs semmi különbség. Az end gameben találsz egyedül kihívást, ami viszont farm is egyben. Máshol csak az autoattackot kell spammelni az meg nem játék. Szóval magyarázd már el hogy te hol játszol hogy még véletlenül se lehessen azt farmnak nevezni.

      • MaDFoX
        2013. február 9. - 18:01

        Szarom le, hogy mit csinálsz. Arról beszélek, hogy skippelnek, mert csak a pályavégi láda lebeg a szemük előtt, közben elmennek a loot fele előtt… Ennyi.
        Amúgy pl egyik fraktálból a másikba menni az a fraktál farmolása vagy játék? :)
        Mert a farmolás számomra inkább egy adott terület/mobtípus módszeres ölése, egy bizonyos loot érdekében… Ami nem annyira játék már, hanem unalmas lélekölő meló…
        Devionának is válaszolva a fentiek alapján: Játékkal (és nem célzott farmolással) is megvan a legendary összes összetevője (kivéve a precursort)… Persze ha akarod egy jó és élvezetes WvW menetet hívhatsz badge farmolásnak…

  23. Deviona
    2013. február 9. - 16:03

    Erre mondjuk Én is kiváncsi vagyok mert én még nem láttam olyan mmo ahol úgy el lehetett érni valami különleges dolgot h nem kellet volna farmolnod és ez alól a gw2 sem kivétel. Ha tetszik ha nem aki azt akarja hogy legendary-a vagy esetleg valami különleges fegyvere/armorja legyen annak hosszú farmolós órák elé kell hogy nézzen.

    • kindzsal
      2013. február 17. - 11:27

      Nem feltetlen a farmolassal van a gond, hanem, hogy vitelezik ki azt. Lehetne napi kvesztekkel lehetne repu gyujtessel (a’la GW1 luxon kurzik) szoval mikozben farmolsz adnak neked “celokat”.

  24. Sárki
    2013. február 9. - 19:29

    MaDFoX :
    Szarom le, hogy mit csinálsz. Arról beszélek, hogy skippelnek, mert csak a pályavégi láda lebeg a szemük előtt, közben elmennek a loot fele előtt… Ennyi.
    Amúgy pl egyik fraktálból a másikba menni az a fraktál farmolása vagy játék? :)
    Mert a farmolás számomra inkább egy adott terület/mobtípus módszeres ölése, egy bizonyos loot érdekében… Ami nem annyira játék már, hanem unalmas lélekölő meló…
    Devionának is válaszolva a fentiek alapján: Játékkal (és nem célzott farmolással) is megvan a legendary összes összetevője (kivéve a precursort)… Persze ha akarod egy jó és élvezetes WvW menetet hívhatsz badge farmolásnak…

    Mutasd már meg hol van az a bizonyos fele loot észlény. cof p1 a legjobb dungeonfarm, 6 mobot ha skippelünk, miről beszélsz egyáltalán? A bossoktól eső 15-20 silver, a token és a chest a lényeg. Jó lenne ha legalább tudnád miről beszélsz mielőtt megpróbálsz beoltani.
    fractal meg… tudod egyáltalán mi az bszki? Ascended itemek vannak benne, egészen idáig csak onnan voltak beszerezhetőek, magyarul a gw2es grind fellegvára és akkor nem a farmról szól? :D vicc vagy ember… Pláne hogy még a loot is annál jobb, minél magasabb szinten mész.

  25. 2013. február 16. - 09:48

    Ma este megnézem, hogy mutat a fegyverem, ha hüvelyben van! :)) :P

    • antiqwiz
      2013. február 19. - 03:48

      :D ez a hozzászólás nem tudom hogy keveredett ide, de ütött :D

  26. Solefald
    2013. február 16. - 13:48

    Fél év alatt csak sikerült megcsinálni a TP preview-t, LFG egy újabb fél év lesz. Micsoda tempóóó, vicces :D

  27. Erdős Gábor
    2013. február 16. - 16:10

    Ahhoz képest hogy ez egy E-sportra szánt PVP orientált játék, eléggé szarnak bele a pvpbe úgy ahogy van…

  28. kindzsal
    2013. február 17. - 11:38

    Nekem sokkal inkabb tartalmi gondjaim vannak. Konkretan 6 honap alatt kaptunk 2 eventet (olyat amilyet) kaptunk egy ures szigetet + fractals es csok. Daragib fizettem a magam kis 10 eurojat (mashol 1 havidj kb) a gemstore-ba mondvan, hogy sok kicsi sokra megy es biztos osztonzi oket a tartalmi fejlesztesre, de semmi meg egy epkezlab balance update sem erkezett.

    Ami viszont jo, hogy onmagaban a jatek kivallo az elso 3-4 honapban. Le tudott kotni el tudott varazsolni, de 3-4 honap utan elmulik a varazslat es rajossz, hogy mennyire borzalmasan repetitiv tud lenni a jatek felhuztam 4 karaktert 80-ra, legtobbje exoticban van es elmult a motivaciom arra hogy egy 5diket is felhuzzak (sztori ugyanaz a teruleteket csukott szemmel ismerem). PvP/ZERGWvW nem erdekel innetol kezdve 3-4 honap utan elsosorban az fog igazan jol szorakozni, aki PvP orientalt vagy birja a monoteanitast es 193x is vegig tud menni CoF P1-en.

    Szoval a jatek 1-4 honap 90% —> 4+ honap 50%.

    • Scip
      2013. február 17. - 13:30

      Vagy az, aki örül annak ha napi pár órát tud játszani , és még 4-5 hónap se volt elég arra, hogy a játék felét felfedezze :)

      • kindzsal
        2013. február 17. - 13:38

        Hat azert nem olyan nagy a vilag (inkabb kozepesnek mondanam). Konkretan kb masfel 2 ora alatt vegzek ki egy mapot ez mondjuk regen ismeretlenul 3 ora volt. Nem vitatom vannak akik lassan jatszanak/nincs idejuk, de azert 6 honap alatt azt hiszem aki akarta boven elerte a 100%ot (ha nincs ra igeny akkor gondolom nem). Kb December eleje ota napi 1 orat jatszom vele (dialy meg ha epp van valami insta akkor elszaladok) de igyis sikerult csak napizassal 2 karaktert felhuzni 2 honap alatt 80ra ugy hogy ki sem mozdultam Queensdalebol.

        A fenti szigoruan magan velemeny volt. Nem siras nem trollkodas vagy meg mivel szoktak itt megdobalni.

  29. Whisper
    2013. február 17. - 19:03

    Sajnálom azt hittem bennem van a baj ,de az össze haverom egytől egyig abba hagyta. Halál unalom lett a vége! Megtartom mert olyan szép a doboza 8)) de ennyi is volt a GW 2 nekünk. Majd a Oblivion rendes lesz Beték még sosem csalódtattak meg senkit! 8)

    • 2013. február 17. - 19:43

      Mondok egyet, amiben mindenki csalódott és ők adták ki: Rage. A Skyrim nagyszerű single player játék, de ha a TES MMO-ban csak tizedannyi bug lesz, mint abban, akkor az veszélyes. Azért is érdekes a dolog, mert egyszercsak megjelentek, hogy csinálunk egy MMO-t, aztán hirtelen kijöttek egy bétával, ami miatt az Arena Net új kommunikációs szabályokkal rukkolt elő, miszerint semmit sem nyilatkozhatnak a készülő fejlesztésekről, mert minden rejtélyes módon megjelenik a TES Online-ban. Hirtelen felindulásból még senkinek sem sikerült MMO-t fabrikálni. Azért drukkolok, hátha kiderül az ellenkezője.

      • kindzsal
        2013. február 17. - 21:44

        Nem baj az ha atveszik a jo dolgokat (WoW is sok dolgot impletalt a jatekaban amitol szinesebb jobb lett sok esetben). Szemely szerint en sem hiszek a TESO-ban de erosen ketlem hogy a koncepcio hasonlosagat minden esetben be lehet tudni annak, hogy “ellopjak” mar csak azert is mert 1-1 ilyen jateknak a fejlesztesi ideje 5+ ev es nem hiszem, hogy csak ugy mindent bele lehet epiteni. Ha jol tudom azt a motort hasznalja amit a SWTOR ami meg egy szar. Ha megis igy van, hogy konnyen lehet bele alapveto funciokat epiteni hat akkor kerem szepen van mit tanulnia a tobbi MMO-t gyarto cegnek.

      • 2013. február 18. - 03:37

        Igazad van, Kindzsal. Egy óriási probléma van ebben az “egész ki mit lop el, mit vesz át” kérdésben manapság. Az ArenaNet (NCSoft) rengeteg pénzt áldozott a fejlesztésre, évek munkája árán nagyon sok újszerű megoldást dobtak piacra, másokat meg a kukába. Utóbbi is sok pénzbe került. Elég bevállalósra sikerült a GW2. Vannak benne nagyon sikeres és természetesen sikertelen megoldások is. A sikeres megoldásokat tovább kell fejleszteni, a sikerteleneket pedig jobbá kell tenni. Az egészet kitalálni, bevállalni, kipróbálni rengeteg idő és pénz, ami egy versenyhelyzetben iszonyatos nyomást jelent. Sok cég megy tönkre azért, mert a pénzét elkölti haszontalan dolgokra, a sikeres próbálkozásokra pedig már nem marad semmi. Jelenleg minden kiadó találgat, hogy mi kell egy MMO-ban az embereknek 2013-ban, amikor számtalan ilyen játék osztja meg a piacot. Egy kiadó sokkal hatékonyabban tud piacot szerezni, ha másolja a sikeres megoldásokat, ami pedig rossz koncepció, azt meg sem csinálja, azaz nem pazarolja rá az erőforrásait, mert más bukott vele. Ezzel időt és pénzt nyernek.

        Az egész gyakorlati és üzleti szemléltetésére mondok egy (talán) közérthető példát, mielőtt wall of textet írnék:
        A guildedben mindenki azon agyal, hogy lehetne minden tagotoknak több badge-e. WvW-n elsőként begyakorlod a jumping puzzle-t jó sok szenvedés árán, kitalálod hogy hogy jutsz a ládához, mert még senki sem csinálta meg korábban. Miután sikerül, megmutatod a guildednek, 10 perc alatt az egészet megtanítod az egész csapatnak. Onnantól bárki végigtolja, aki nem, azt meg mesmer teleporttal akarjátok bevinni, de fel kell húzni egy mesmert, mert épp nincs teleportotok. (Tudom, nem életszerű, de mégis legyen ez a felállás.)

        Miközben azon dolgozol, hogy szerezz egy rohadt teleportot a sajátjaidnak és felhúzz egy mesmert a 3. utility skillig, jön egy full mesmer guild és röhögve átmegy az egészen, majd eljuttatja a sajátjait a ládáig percek alatt. Azok akik nálatok maguktól nem tudják végigugrálni, átmennek a mesmer guildbe, mert ott végigviszik őket bármikor, pedig közben te is azon vagy, hogy elvidd őket a ládáig, csak még időbe telik.

        A mesmer guild csak azzal foglalkozott, hogy elleste a módszered, megtudta hogy igényli egy csomó ember hogy átvigyék őket teleporttal, aztán elvitte az embereket tőled. Nem kutatott, nem próbálkozott felesleges dolgokkal, mégis növekedett.

        Legközelebb nem szólsz senkinek, hogy rájöttél valamire, csak ha van kész megoldásod, különben mindenki megelőz.

        A 2012-es adatok alapján több mint 3 millió GW2-t adtak el az első négy hónap végére, ami minden idők eladási csúcsa az MMO piacon. F2P természetesen nem számít bele, sem más játékok kiegészítői. Számíthatunk rá, hogy közeljövőben megjelenő játékok piaci szabványnak tekintik a GW2-t. Nekünk vásárlóknak ez persze nem olyan rossz, csak az ArenaNet fog kussolni a jövőben mindenről amíg piacra nem dobják.

        Ha valaki most beszól, hogy nem tart semeddig felhúzni egy mesmert, hogy teleportálni tudjon, az eddig feleslegesen olvasta a hozzászólásom, és egy kukkot sem értett belőle. Én kérek elnézést! ;)

        Tessék, mégis wall of text lett. XD

      • kindzsal
        2013. február 18. - 08:07

        Erre en is egy peldaval szoktam jonni a kedvencemmel a legkondi meg az auto:D Ma mar vannak az autokban alapveto felszerelesek amit ha kihagysz, nem veszi senki az autod. A gw2 sok szempontbol nem ujitott csak szepen felhasznalt es fejlesztett mar letezo dolgokat ugyanugy, ahogy most az altalad emlitett TESO is fog(event rendszer dodge rendszer meg a triumviratus eltorlese is csak az MMO-kban ujdonsag) ha minden igaz.. A masik dolog sokszor jatszom egy jatekkal, es minduntalan eszembe jut, hogy “ezt lattam egy masikjatekban es ott milyen jol meg tudtak oldani”. Egyetlen egy jatekot tudnek mondani ahol valoban olyan a fejlesztes uteme a jatekosok kiszolgalasa ami szerintem elfogadhato es ez a RIFT. Mondom a TEso nem erdekel most a tirion uj jatekra a Defiance-ra vagyok racuppanva vegre egy Posztapok MMOFPS vagy mi:P

      • 2013. február 18. - 09:10

        A Defiance videóin az a fickó mindíg zavarba hoz, aztán rájöttem, hogy egy terrorista bálnavadász… Most már megnyugodtam.
        Nem rossz cucc, de ha lőni kell akkor FPS-ben szeretem…

      • kindzsal
        2013. február 18. - 10:15

        Ja de ez FPS:) a deus ex-ben is faszan kevertek (igaz csak felszinesen) az fpst meg a szerepjatekot. Nalam csak azert nagy remenyseg mert NEM fantasy.

      • 2013. február 18. - 15:48

        kindzsal :
        Defiance-ra vagyok racuppanva vegre egy Posztapok MMOFPS vagy mi:P

        Elég keveset játszottam vele, ezért még messze vagyok attól hogy messzemenő következtetéseket vonjak le, meg ugye NDA miatt egy pixelt sem lehet engedély nélkül közölni a játékból. A legutolsó béta hétvégén már belerakták a story elejét, meg variáltak a küldetésekkel. Az élő adásban pár hete bemutatott dungeon run is tetszett, már ahol egyáltalán működött a fight. Trion jó kis cég. A hangulattal nem lesz gond, az biztos. Talán még a tévésorozat is elég jó lesz, hogy fokozza a játék sikerét.

        Egyedül időhiány miatt nem fogok játszani vele, de amiket eddig láttam belőle, azok alapján csak ajánlani tudom. Egy újabb MMO, ami lefoglalja azokat, akiknek több játékra van idejük. ;)

  30. Smirtolo
    2013. február 18. - 06:12

    Én meguntam a gw2-t. Wvw ztem föleg de unalmassá vált. Próbáltam pvezni de nem sikerül lejutni értelmes csapattal fraktálba sem még mindig lvl1 voltam. pvp nem érdekelt.
    Voltam pár guildben de 2-3 nap után elmenekültem mert csak a veszekedés ment.
    Ráadásul necroval voltam a játék leggyengébb legbugosabb class-ával.
    Eljött az idő és azt mondtam ebböl elég.

    • Gandarel
      2013. február 18. - 14:56

      :o nekem egyik mainem pvp-ben necro, mesmeren kívül kevesen tudnak megölni, max a thiefek 5%-a és a skillesebb warik amikor 0-van death shroudom.

      Jó class az. Ha meg a játék kb 10%-a érdekel elhiszem hogy megunod.

    • Nhienyl
      2013. február 19. - 10:53

      Hééé, nincs semmi baj a nekróval :D

  31. 9Gate
    2013. február 18. - 16:04

    Fractals nem is értem mi ebben a fun. Ismerösökkel voltam mindenki full exotic de a lvl1 olyan nehéz volt hogy nem jutottunk elöbbre. Voltunk van 5-6 fractalban de sehol nem ment.

    • MaDFoX
      2013. február 18. - 16:39

      Akkor ott valami komoly probléma volt…
      Lv1-en, pláne nem PUG-gal… Mindenki glasscannon és/vagy full MF volt?

    • 2013. február 18. - 17:10

      Nézzetek meg pár Fractals videót akkor figyelmesen, mert lvl1-en kis karakterekkel is könnyen meg lehet csinálni akármelyik fragmentet! Nyilván nem jöttetek rá a megoldásra, ezért tűnt nehéznek. Gondolom, nem a bossok okoztak problémát, hanem a hozzájuk vezető út.

    • Solefald
      2013. február 18. - 17:58

      Fractals nehéz? Egy cseppet sem az, puggal lehet, de egy összeszokott team-nek egyáltalán nem az, sőt könnyű, csak úgy mint a játék minden része, nincs kihívás…igazán jöhetne már egy underworld, fow vagy bármi, ami ténylegesen nehéz és ha valamit rossz sorrendbe csinálsz etc…akkor bizony bukta,wipe vége, mehet az elejétől. Sose hittem volna anno hogy ezt mondom, de egyszerűen túl casual a játék, egy db-ig fun a meg tudunk csinálni mindent, de aztán meg….marad a semmi. Egy két HC hely igen is kéne a játékba. Amikor bejött fractals még úgy hittem ez lesz, tévedtem, csak kaptunk egy lore szegény instát, ahol az agony le lett butítva egy szimpla mechanizmussá. Hajtott hogy mennyünk előre huuuu talán találunk valamit a mursaatokkal kapcsolatba, hát csak a pofára esés van, lvl 32 és egyáltalán semmi kihívás, folytatni meg minek? 40-től megint csak nem lenne elég a 30 resim, és csak egy buta mechanizmus miatt halnék ami kivédhetetlen(maw, nem a többi, és nem. nem fogok revive orbokat és egyéb “trükköket” használni)

      • Sárki
        2013. február 18. - 21:16

        Én 12esen vagyok és totál casual. Puggal egy vicc ezen a sziten. Jó, persze néha halok, de full mf settel mire számítson az ember? :D Mind1. Viszont olvastam már olyat, hogy 55 felett egyszerűen nem lehet továbbjutni az agony miatt :D Szóval igen. A játék nem HC, hanem n00bbarát és csak a n00boknak elég ez a szint. GW1-et is lebutították fszlámáék kedvéért, de gw2-t aztán végképp :S Viszont amennyi fejlesztés jön a játékba, előbb utóbb csak beraknak vmi elite mission félét, előbb-utóbb még a legn00babb 5 éves is magára szed némi skillt és akkor kell majd a játékmechanizmus beli nehezítés, arra viszont az ilyen agony féle szrok nem elegek.
        A baj szerintem legalábbis az, hogy a fejlesztőknek fogalmuk sincs arról, hogy mit kellene csinálni. Beraknak egy csomó jutalmat, 502 féle valutát azt csá. kár, hogy nem erre vágyik a többség…

      • 2013. február 18. - 22:40

        50-re hardcappolták fractalt…
        és 30 felett nem is annyira n00bbarát…

  32. Sárki
    2013. február 19. - 06:20

    MaDFoX :
    50-re hardcappolták fractalt…
    és 30 felett nem is annyira n00bbarát…

    Najó, na de hogy lvl1-gyel ne bírjon el valaki az azért elég gáz :D

    • 9Gate
      2013. február 19. - 09:45

      Ennyi bénák voltunk a pve hez. (Régi motoros wow raiderek akik a wvw n edzödtek.)
      De mindegy is ez egy ilyen utolsó esély volt a játékhoz de mivel ez nem ment igy kukázva lett a gw2 a csapatban.

      • Shantey
        2013. február 19. - 13:22

        Ez elég sok mindent megmagyaráz. GL HF!

      • 2013. február 19. - 15:04

        Ahhoz képest, hogy régi motoros wow raidernek nevezed magatokat, elég gyorsan feladtátok. TBC-ben mennyi try is volt egy raid boss? Ha jól emlékszem, mire a 2.1-es patch kijött, még csak 3 boss ment le világszerte, pedig egyszerre több csapattal párhuzamosan próbálkoztak napi 24 órában a legjobb guildek. Így is hónapokig tartott kipucolni a 2.0 raid tartalmat, miközben kijött már az új is. Az eredeti lvl60-as Naxx-ban a játékosok kevesebb mint 1%-a ölt bosst WotLK-ig. Utána átalakították, kiadták lvl80-ra, és 48 órán belül lenyomta az első guild. Aztán meg akárki…

        Szóval ha régi motoros raider vagy, akkor nem okozhat gondot egy egyszerű dungeon a legkisebb nehézségi szinten.

        Egyáltalán miért épp wvw-n “edződtetek”? Fractalson kívül a többi 33 dungeon-t láttátok egyáltalán?

        Olyan kezdő, régi wow-os emberekkel szoktunk bemenni lvl1 Fractalsba, akiknek a legnagyobb karakterük lvl17-30 körül van és csak pár napja játszanak. Kék-zöld geart veszünk TP-ben mindenkinek, nehogy összecsukják őket, aztán elindulunk bohóckodni. Nem értem én ezt az egészet, amit írsz. Ennyire megváltozott az emberek hozzáállása, mióta a wow minden bokorban ingyen epicet ad?

  33. Koko
    2013. február 19. - 08:01

    Nekem egy GW1-es AB PvP hiányzik a legjobban a játékból.ahol 3db 4fős party indult egymás ellen. Vagy egy JQ ahol a pvp mellett más egyéb izgalmas tényezőkre is oda kellett figyelni. Tudom hogy ezek a dolgok már kiegészítővel jöttek a GW1-be, de azért jó lenne itt is átélni már. Engem lehangolt az ha belépek az spvpbe és egy “csúnya” karit látok a szépen felvértezett pve skinem után. Úgy Gondolom hogy az anet azért nem nagyon foglalkozik most a pvpvel mert a majd a nagy fizetős kieg legnagyobb tartalma a pvp lesz. Szép napot!

    • Bubi
      2013. február 19. - 09:25

      WvW:
      -AB jellege meglehet (ha nem túl nagy zerggel megy az ember Supply Camp-re),
      -JQ: dolyak-kísérés (habár túl ritkán támadják pont akkor, amikor az ember ott van ^^),
      -FA: vártámadás/védés (ostromgépek miatt külön poén védeni :D ).

      Nem teljesen ugyanaz, ez tény, de PvE armorodban “tündökölsz” (ha nem veszed le minimumra a grafot, mint én, hogy többet lássak 20+ főnél, mint egy diavetítés XD), és szórakoztató, ha megfelelő commanderek vannak ^^

      • Koko
        2013. február 19. - 10:34

        ugye ezeket te se gondolod komolyan? :) sehol semmi köze a WvW-nek egy AB-hoz, wvw az egy nagy ipari hent. nekem nem ez jelenti a PvP hogy az enyer ahol többen vannak. Vannak jó pillanatok benne nem azt mondom…de sajnos abból van kevesebb. Jq..meg a dolyak..ezen inkább átugrik a szemem..:) a másik, hogy nincs olyan gépem amit a wvw úgy bírná mint pve-t ocsmányul meg nem szívesen tolom. Ezért lenne jó egy AB-hoz hasonló pvp rendszer ahol, 3x 4 fős csapatok mennének azt szerintem a legtöbb ember gépe még bírná, ha nem is maxon de közepesen igen.

  34. Smirtolo
    2013. február 20. - 04:42

    Rertez :
    Ahhoz képest, hogy régi motoros wow raidernek nevezed magatokat, elég gyorsan feladtátok. TBC-ben mennyi try is volt egy raid boss? Ha jól emlékszem, mire a 2.1-es patch kijött, még csak 3 boss ment le világszerte, pedig egyszerre több csapattal párhuzamosan próbálkoztak napi 24 órában a legjobb guildek. Így is hónapokig tartott kipucolni a 2.0 raid tartalmat, miközben kijött már az új is. Az eredeti lvl60-as Naxx-ban a játékosok kevesebb mint 1%-a ölt bosst WotLK-ig. Utána átalakították, kiadták lvl80-ra, és 48 órán belül lenyomta az első guild. Aztán meg akárki…
    Szóval ha régi motoros raider vagy, akkor nem okozhat gondot egy egyszerű dungeon a legkisebb nehézségi szinten.
    Egyáltalán miért épp wvw-n “edződtetek”? Fractalson kívül a többi 33 dungeon-t láttátok egyáltalán?
    Olyan kezdő, régi wow-os emberekkel szoktunk bemenni lvl1 Fractalsba, akiknek a legnagyobb karakterük lvl17-30 körül van és csak pár napja játszanak. Kék-zöld geart veszünk TP-ben mindenkinek, nehogy összecsukják őket, aztán elindulunk bohóckodni. Nem értem én ezt az egészet, amit írsz. Ennyire megváltozott az emberek hozzáállása, mióta a wow minden bokorban ingyen epicet ad?

    A többi dungeont nem láttuk de ez után nem is érdekelt. Azért próbáltuk ki a fraktált mert az fun nak van hirdetve. De hogy végighaltuk a két órát az nem volt fun.
    A wipefest nem lett volna gond de nem fogott meg minket ez igy.
    Kiöregedett a csapat. Ez van.

    • Najur
      2013. február 20. - 08:10

      Hát azért ez elég gáz. Fractal lvl1-et letoltuk hárman, úgy, hogy én lvl 30-as karival voltam ott… :D Nemhogy full party, full exotic. Csak kicsit utána kéne nézni, hogy hol mit kell csinálni, és nem okozhat gondot. Ja és persze a full MF, vagy DD szettet, traiteket jó lenne már elfelejteni, ugyanis halott ember DPSe egyenlő a nullával, ezt még mindig sokan nem fogják fel…

      • 2013. február 20. - 08:52

        Rossz a képlet, a halott ember DPS-e erősen mínuszba megy, mert lefoglal átlag kettő másikat, amíg felkaparják…

  35. Smirtolo
    2013. február 20. - 04:42

    nem igy

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: