Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk, Guild Wars 2 játékmenet, PvP, Videók a játékról > Bemutatjuk az új sPvP térképet: Spirit Watch

Bemutatjuk az új sPvP térképet: Spirit Watch

lion-statue-header

A következő frissítéssel már játszhattok az új sPvP térképen aminek a neve Spirit Watch ! Ez egy norn stílusú térkép amit meredek hegyek vesznek körül a Vadak Szellemeinek oltáraival és egy új másodlagos céllal.

Ezen a pályán kombináljuk a pontfoglalós játékmenetet az intenzív zászló foglalós játékmechanikával azzal a kivétellel, hogy itt nem zászlót ,hanem az úgy nevezett világító Orb of Ascension-ért  harcolnak a játékosok.

A térképen folyamatos harc dúl a hidakért,völgyekért és a hegyoldalért, valamint rengeteg lehetőség lesz összecsapni középen az Orb birtoklásáért.

949feOrb-2-590x331

Íme a térkép működése: Kezdetben minden meccsen az Orb of Ascension egy oltárnál lesz ami a pálya közepén található. Ahhoz, hogy a játékos felvegye az Orb-ot pár másodperces interakcióra van szükség. Az a játékos akinél az Orb van minél hamarabb el kell juttatnia valamelyik foglalópontra amik a Farkas,Holló és a Medve szellemeit képviselik a közeli sziklákon.

Miközben nálad van az Orb továbbra is elérhetőek a képességeid, de viszont permanensen 40%-kal le vagy lassítva, nem tudsz láthatatlanságba menni és a swiftness sem hat rád. Ha teleportálsz vagy downed állapotba kerülsz akkor eldobod az Orbot.

Amint az Orb of Ascension eljut az ereklyetartóhoz a Vadak Szelleme annál az oltárnál felemelkedik és azonnal bonusz pontot ad a csapatodnak. Ha az a pont a tiétek volt akkor a csapatod 30 pontot kap, ha nem akkor helyette csak 15 pontot. Valamint ha az Orb-ot ellenséges oltárhoz viszitek be azonnal semleges lesz. Az Orb 10 másodperccel később vissza kerül az eredeti helyére.


Mostanra ennyi. Remélem, hogy élveztétek ezt a kis betekintést a Spirit Watch-ba és izgatottan várjátok az új pályát, ahogyan mi is.

Advertisements
  1. Shantey
    2013. február 13. - 22:39

    “Valamint ha az Orb-ot ellenséges oltárhoz viszitek be azonnal semleges lesz.”

    Hoppá, ez tetszik! :D

  2. Mephi
    2013. február 14. - 07:56

    Nekem nagyon tetszik ez az új map, az orb pedig nagyon jó ötlet, már látom, hogy milyen csaták lesznek az orbot bevinni akarók és az azt megakadályozni akarók között.

  3. nosferatue
    2013. február 14. - 07:59

    “Miközben nálad van az Orb továbbra is elérhetőek a képességeid, de viszont permanensen 40%-al le vagy lassítva, nem tudsz láthatatlanságba menni és a swiftness sem hat rád.”

    A de viszont elég csúnya, én javítanám. Esetleg ugyanakkor, ellenben?

    • Sunterwin
      2013. február 14. - 09:34

      Szerintem nincs gond ezzel. Az utóbbi időben lett csak fülsértő. Az én szüleim és nagyszüleim is használják így rám is rám ragadt.

    • szajhavész
      2013. február 14. - 10:06

      Mi a baj a “de viszonttal”??
      Számomra ez természetes, eszembe nem jutott volna hogy ez csunya

      • Daviez
        2013. február 14. - 13:47

        1) szóismétlés 2) hibás; vagy de, vagy viszont.

    • 2013. február 14. - 17:10

      Abban egyet értek, hogy 60 éve ezt hibásnak nyilvánították /előtte pedig több száz évig használták…unatkoznak a nyelvészek :) /, de benne maradt a nyelvben ettől függetlenül és ez hozzá tartozik a stílusomhoz ezért nem fogom átírni.

      • nosferatue
        2013. február 15. - 08:40

        Roger-roger. Csupán felvetés volt.

    • hopp
      2013. február 14. - 20:22

      A “de viszont” tényleg csúnya, a “40%-al” meg még jobban az, de ettől függetlenül azért értettük, hogy miről szól a mondat :D

  4. 2013. február 14. - 09:14

    Zsír, már nagyon várom. Csak ne legyen bugos, mint a Temple. :)

    • Gandarel
      2013. február 14. - 09:42

      Temple nem bugos. Vagy nem vettem észre, mi vele a gond? :P

      • 2013. február 14. - 09:53

        Több helyen bele lehet esni a falba. Volt, hogy mesóval teleportáltam bele, ki már nem sikerült. De olyan is volt, hogy a foglalóponton az a cnockdown-os izé lökött ki a pályáról. :S

      • Gandarel
        2013. február 14. - 10:16

        Én capricorn mapon mesmerrel downed skillel beleteleportáltam magam a falba. Sose kapnak el >_>

      • 2013. február 14. - 10:24

        Gratulálok! :D Akkor ez nem a Temple egyedi hibája. :)

  5. Gandarel
    2013. február 14. - 09:45

    Háát, az a 30 pont elég karcsú, foglalni valószínűleg sokkal jobban meg fogja érni.

    • 2013. február 14. - 09:55

      Nem olyan szaraz. Mivel ha beviszed, már futhatsz a következőért. :)

  6. szajhavész
    2013. február 14. - 10:08

    Tök jo még 1 pálya. Bár a mostaniakon is néha nemtudom merre futok, és azt is időbe kerül eldönteni hogy a piros vagy a kék csapat az enyém.

    • Gandarel
      2013. február 14. - 10:17

      Beállíthatod hogy a te csapatod armorja a csapatod színét vegye fel vagy az ellenfél csapaté. Vagy mindkettő. Megnézheted bal fölül a partytagoknál is a színt. Sőt a skillbarod háttere is csapatszínű. Vagy nyomsz egy B betűt.

    • 2013. február 14. - 10:21

      Pedig csak meg kell nézned a skillbarod háttérszínét, vagy nyomsz egy “B-t”, de ha nagyon nem megy, be lehet állítani, hogy mindenki piros/kék legyen.

  7. DasBoot
    2013. február 14. - 10:22

    szajhavész
    Elsőre nekem sem tűnt fel, de a csapattársaid neve mögötti háttérszín mutatja, hogy melyik csapatban vagy.

  8. 2013. február 14. - 10:32

    Na akkor, ha már PvP.
    Azt már egy ideje észrevettem, hogy a build hatékonyságának a 30-40%-át az amulett határozza meg. Namost, szerintetek: inkább vitality, vagy toughness? :)

    • Prana
      2013. február 14. - 13:00

      kondis buildek miatt inkább vitality szerintem

    • 2013. február 14. - 13:16

      Mivel lehetséges ez az opció is: MINDKETTŐ :)

      • 2013. február 14. - 13:42

        Ja, ha választani kell, szerintem is vitality.

        Aszondod sodier’s?
        Mert én, ha nem kondis buildet csinálok általában knight’s-et viszek berserker jewellel, criticalra gyúrva, de majd teszek egy próbát.

      • Punisher
        2013. február 14. - 14:22

        Én mindig soldiers amulettel megyek és büldtöl függő a hogy milyen a gem. igy a thiefeknek nem adok esélyt az egy ütésre, és a necrok sem ölnek le mielött a condikat le tudnm szedni magamról.

    • Shantey
      2013. február 14. - 14:28

      Attól függ milyen profession-nel játszol. Ha necro, akkor toughness.

      • Prana
        2013. február 14. - 14:41

        ha necro akkor miért toughness? mivel jobb neki az mint a vitality? különösen a necronál, ahol a life force pool mérete a vitality-n alapul

      • Shantey
        2013. február 14. - 15:02

        Akkor menjen toughness nélkül, nekem nyolc.

    • ruzsi
      2013. február 14. - 15:01

      Próbálgasd a lehetőségeket. Ennek a játéknak pont az a szépsége, hogy nincs kimondott legjobb gear és build. Nekem van 3 kitapasztalt nekem tetsző összeállításom attól függően, hogy pontot akarok tartani, vagy foglalni akarok, és van egy is-is is. A vitality és toughness kétely közé a healinget is beveheted szerintem.

  9. Solefald
    2013. február 14. - 10:42

    Az a 40% kicsit meredeken hangzik így elsőre, odajön a zerg és már fekszel is. :D Vajon ha ride the lightningot használ az ele akkor is eldobja az orbot?o.O

    • Gondir
      2013. február 14. - 11:02

      Remélem…:)

    • Stan
      2013. február 14. - 12:47

      szerintem az ele egy külön képességet fog kapni erre a mapra csak, csakhogy “competetive” legyen. “Skill Description: When you have the orb on you, this skill instantly teleports you to the point, where you have to run with it.” mert eléggé unbalanced lenne enélkül számukra szerintem, igy is gyengék…

    • Prana
      2013. február 14. - 12:59

      pvp gearről van szó, tehát minden stat az amuletben van, teljesen jogos necrofeel felvetése

      • 2013. február 14. - 15:02

        Plusz még a rúnák, de így van. Lesznek itt szép számban FC (flag carrier) build-ek. Ráadásul szándékosan vertikális tagolású a pálya. Kérdés, hogy le lehet-e lökni az orbot cipelőket… Lesz vajon korlát, vagy csak simán lepottyan a mélybe, miután felküzdötte magát? Érdekes lesz.

      • Stan
        2013. február 15. - 21:16

        már miért lennének flag carrier buildek? bunker és semmi más, hisz semmilyen running speed nem hat rád, lassitva vagy, ergo a lényeg, hogy minél tovább tudd vinni a “flag” et, ergo tul kell élned, tehát mégjobban bunker buildre sarkallnak.

    • Gandarel
      2013. február 14. - 14:59

      Ha pvp-n zergelnek csak örülj, gond nélkül elfoglalhattok mindent amíg azok vonulnak az orbbal. Meg bunker guard powa :D

  10. Laci
    2013. február 14. - 15:27

    Daviez :
    1) szóismétlés 2) hibás; vagy de, vagy viszont.

    Nem hiszem. Ha Alexander Bernát 1922-ben leírja egy tudományos publikációban, nem hiszem, hogy hibás lenne. Nem kell túlzásba vinni a nyelvművelést. Annyi a baj, hogy egybe kell írni. Különben meg aki ki akarja tiltani ezt az alakzatot a nyelvünkből, az nyilatkozzon az “ámbárról” is.

    • 2013. február 14. - 16:25

      Máskülönben igazat szóltál. ;) A köznyelvben tartósan elterjedt szóhasználat egy idő után helyessé válik a nyelvben, még akkor is, ha eredetileg helytelen volt a használt formájuk. Arra azért mérget vennék, hogy hiába kezdték elsősorban a fiatalok az igekötőket és számos jelöletlen alárendelő szóösszetételt különírással használni, az nem lesz soha szabályos, mivel írásmódtól függően megváltozik a szavak jelentése. Pont ez a lényege az egésznek. Az igekötőket egyenes szórendben – ha közvetlenül az igéje előtt van – mindig egybe kell írni, punktum. Más jellemző példa: “ugyanolyan”; “ugyan olyan”. Tök mást jelent a kettő. /nyelvtannáci off

      De mi van a PvP-vel? :)

    • 2013. február 14. - 17:14

      http://www.nyest.hu/hirek/vagy-de-vagy-viszont-vagy-de-viszont Ha már ez az itteni poszt offja. / És ezzel le is szeretném zárni./

    • szajhavész
      2013. február 14. - 19:19

      Számomra a nyelvmüvelés fárasztó. Ugy bojkottálom hogy gyakran kezdek És-sel mondatot.

  11. Danosz
    2013. február 14. - 19:08

    Van lehetőség arra, hogy csatlakozzak a Variance klánba? :) És ha van, kire kell ráírnom játékon belül?

    • nathriel01
      2013. február 14. - 22:01

      Storn Graywolf, Terawattkun, Saul Osman, Cecilia Sunshine, hirtelen ennyi jutott eszembe (bocsánat azoktól, akiket kihagytam :P).

  1. 2013. február 27. - 12:17

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: