Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk, Guild Wars 2 játékmenet, WvW > WvW rating reset, Living Story, mai frissítések

WvW rating reset, Living Story, mai frissítések

gw2_hallway_blogheader

Az ArenaNet-es fejlesztők a mostani WvW-s egyensúlyokat és párosításokat nagyjából megfelelőnek találták, ezért, valamint a hangos fórumozóknak köszönhetően mégsem lesz WvW rating reset a héten és egyelőre nincs is arról szó, hogy bármikor is lenne.

Ez a poszt három témának/hírnek ad otthont, melyek a héten láttak napvilágot. Kezdjünk is mindjárt azzal a hírrel, amely heves érzelmeket (pozitívat és negatívat is) váltott ki több fórumozóból.

Ez nem más, mint hogy a szombat hajnali WvW forduló lezárta után, az ArenaNet visszaállítja a szerverek rating-jét. Ugyanakkor, ez nem érinti a következő hét párosításait, mivel az, az eheti eredmények alapján fog megtörténni. A fejlesztők szerint erre azért van szükség, mivel az ingyenes szerverváltás megszűnése miatt, több szerver populációja is megváltozott.

Következő hírünk, a hétfői frissítéssel és a Live Story-val kapcsolatos. A fórumon Bobby Stein leírta, hogy ez az új tartalom az idő előrehaladtával fejlődni fog. Ahogy telnek a napok, új épületeket, eseményeket, karaktereket, történeteket fedezhetünk fel. Kezdetben ezek a dolgok kisebbek lesznek, majd ahogy telnek a hetek, úgy fognak egyre nagyobb jelentőségű dolgok történni. Ez a tartalom a felfedezésről szól, az új dolgokról csak utalásokat fogunk kapni (egy-egy jelölés a térképen, egy-egy levél, stb.), a többit már nekünk kell megtalálni.

Végezetül, ma hajnalban érkezett egy kisebb frissítés a játékhoz. Ennek részleteit a ‘Tovább’ után találjátok.

Általános

  • A nem-copper karma gyűjtögető eszközökhöz szintkorlátozást adtunk.
  • Módosítottuk az Orr-i undead loot drop-okat.

Személyes történet

  • “The Steel Tide”: Csökkentettük a legyőzendő óriások számát.

Kaszt képességek

Elementalist

  • Magnetic Grasp: Ez a képesség mostantól mozgásképtelenné teszi [immobilize] a célpontot, amit eltalál. Mostantól nagy lövedék befejező és a sebzés megoszlik e között és a Magnetic Leap között.
  • Új képesség – Magnetic Leap (Earth 3-as képesség): Ha aktiválod ezt a képességet, akkor ráugrasz arra az ellenfélre, akit eltalált a Magnetic Grasp.

Ranger

  • A Spirit-ek életerejét 25%-kal növeltük.

Dungeonök

Általános

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt több helyen is áthaladtak a lövedékek a talajon.

Fractals of the Mists

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt nem jött le a Láva condition azokról a játékosokról, akik meghaltak a láva tavakban az utolsó boss-nál  a Vulkán fractal-ban.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a játékosokra akkor is Agony került, ha elkerülték az Ice Elemental területi jég viharát.

Napi achievement-ek

  • Kivettük a Napi Kombó Ölés achievement-et a napi achievement rotációból.

Események

A következő változtatásokat hajtottuk végre a Champion Risen Priest of Grenth boss-on:

  • Növeltük a Shadow Pull képesség cooldown-ját.
  • Megváltoztattuk a varázslatok sugarát.
  • Módosítottuk a támadásokat, hogy kevesebbet sebezzenek.
  • Módosítottuk a támadási területeket, hogy ne fedjék le egymást.
  • Módosítottuk a Teleport sebességét, hogy a játékosok ne repüljenek a plafonba.
  • Csökkentettük a Shadow Pull képesség sebzését.
  • Csökkentettük a varázslatok mennyiségét.

Forrás: WvW rating reset; Living Story; frissítések

Advertisements
  1. Trophex
    2013. január 30. - 19:10

    Az elénél javítsátopk már ki, hogy a Magnetic Leap a main hand daggernél van. :3

    • nedvedicious
      2013. január 30. - 21:34

      jó ez így.

  2. Mc Wolfy
    2013. január 30. - 22:37

    ele még mindig menjen az apjába

  3. 2013. január 31. - 00:07

    Grenth’s Priestnél sokan besírtak :D
    Tesztelni nem szokták a frissítéseket publikálás előtt? Vagy csak Godmode-ban mászkálnak?

    • 2013. január 31. - 18:25

      Csak godmode-ban :) Régen, amikor alpha videók szivárogtak ki (talán még eotn-ról), ott is ilyen szuperbuff volt a karin :D

  4. Ravenix
    2013. január 31. - 08:50

    Mióta erősen nerfeltéák Grenth dropját nem is járok. Régen egy Grenth event alatt 6-8 rare esett, nerfelés után 1 rare jön össze kb 2 runon. Szóval felejtős számomra, bár a képeket megnéztem mikor 50-60 holtest feküdt a Priest körül :D.

    Amúgy az Orr-i loot változás miben nyilvánul meg? Vki tud róla konkrét dolgot mondani?

    • Terawatt
      2013. január 31. - 09:08

      Exotic ékszereket raktak be + egy dobozt ami dobhat többekközött lodstoneokat és minipetet mindezt karmáért.

    • 2013. január 31. - 11:01

      Nekem jobb. Régen hetente 1-2 zöld esett, most legalább 10.
      Persze rare csak álmomban, havonta 1x-2x.
      Exoticot csak tradernél láttam :D

    • szajhavész
      2013. január 31. - 12:00

      Jah, én pl el sem hiszem hogy az exotic az ugy esik.

      • 2013. január 31. - 18:34

        Pedig de. Csak ritka, mint a Föld közeli Haley-üstökös.

    • Brock Samson
      2013. január 31. - 13:15

      Vicces, mert nekem egyszer pont Grenth eventen esett egy exotic trashbol, aztan meg a lada is adott egyet. Valszeg ott fogyott el a szerencsem, mert azota nem sok minden esett. :D

  5. Ely
    2013. január 31. - 09:39

    A living story érdekel….megcsináltam,kaptam acsit, meg “volunteer” titlet, de a childrens drawingot nem kaptam meg postán (relog után sem). Mondjuk nem olyan lényeges,szükségem nem volt rá, de azért ha jobb jutalom lett volna,sajnálná,….és azóta sem kaptam meg. (nem postaláda miatt)
    Egyelőre csak a refugee segítés van az utakon igaz?:)

    • 2013. január 31. - 11:02

      Törölj ki mailt, mert baban küldi. 5k Karmát ad.
      Eléggé lapos ez a living story egyelőre, és megérzésem szerint nem lesz vmi sok fantázia benne, ha egy nyitást sem tudnak élvezhetően megoldani.

      • Gandarel
        2013. január 31. - 14:44

        Nemis akarták. Próbálnak realisztikusan haladni. Először csak rejtélyes dolgok történnek, hullák kerülnek elő, menekültek vonulnak délre. Később majd gndolom lesznek egyre nagyobb dolgok, míg végül eljutunk a bossfightokig és aktív eventekig.

      • Inver
        2013. január 31. - 17:23

        Igen. Szerintem jó ötlet, nem belecsapni mindennek a közepébe. Ügyesen csinálják a sztorikat, szerintem ebből is egész jó dolog fog kikerekedni. :)

      • 2013. január 31. - 17:48

        Nem tűnik logikusnak. Ha nem az események közepébe csöppenünk bele, márpedig nem, akkor utána.
        Addig oké, hogy hullákat turkálunk, meg sign-okat repairelünk, de igazán kaphattunk volna valami taktikai felvilágosítást, hogy egyáltalán mi történt, mi a helyzet, meg több dologgal segíthettünk volna. Supply kísérés, politikai beszélgetések, étel szerzés (pl craft is) és adogatás, eltűntek utáni keresés, valami.

        Mind1. Meglátjuk mi lesz.

      • 2013. január 31. - 18:35

        Van egy kevés felvilágosítás a Coordinatoroknál Black Citadelben és Hoelbrakban.

      • 2013. február 1. - 12:39

        Hát nagyon kevés, és semmi értelmeset nem mondanak a dobozra pakolt Heraldok.

    • 2013. január 31. - 12:14

      Annak a karinak küldik mailban aki befejezte az achit…
      (utána acc bound és bankon keresztül átadható…)
      Max karma buffal 8k karma…

  6. Ten
    2013. január 31. - 09:59

    Elementalista félistenek… sigh… Egyébként semmi bajom velük, nem legyőzhetetlenek csak lassan unalmas, hogy a PVP populáció 60%-át tolvaj és elementalista altok adják. Néha a meglepetésbe halok bele, ha pl. engineer-t látok. :) Tegnap a Kodash-nak már 5 fős gömbvillám sniper alakulata volt… utolérni őket? :)

    A körülményes kombózás mellett még a kraftot is ki lehet venni, aztán kb. ugyanott lesz a daily mint volt, “forradalmi” 8-10-es rotációval.

    • szajhavész
      2013. január 31. - 12:04

      Ma reggel kaptam 10800 backstabot , meg 8900 heartstriket. Lehet hogy ez igy rendben van, nemnagyon értek hozzá.

      • brocksamson86
        2013. január 31. - 13:54

        Ne aggodj, addig-addig balanszolgatjak oket, amig csokiesotancot fogunk jarni, ha 30k alatt kapunk backstabet. :D A steal kepesseg pedig nem skillt lop majd, hanem lekapja az exotic meg ascended cuccaidat es rogton nyomja fel a tp-re. :D

      • szajhavész
        2013. január 31. - 15:55

        Ascended-hah!Nekem olyanom nem lesz amig csak dungeonba esik.

      • Ten
        2013. január 31. - 17:36

        Teljesen normális, ha épp glass cannon build vagy… vagy krittelt. :D

  7. Punisher
    2013. január 31. - 11:46

    a pillanat mikor egy szerver ki akar kerülni T1böl, de túl sok a pontja… a 3. fél meg olyan béna hogy egyedül képtelen felzárkózni…

    • Nhienyl
      2013. január 31. - 12:12

      Hogy lehet egy prit screen erejéig eltüntetni az ilyen sallangokat? :D

      • MaDFoX
        2013. január 31. - 12:16

        Alapban CTRL+SHIFT+H de átdefiniálható szerencsére…

      • Nhienyl
        2013. január 31. - 22:43

        Köszönöm

    • MaDFoX
      2013. január 31. - 12:20

      MOST láttam meg a nyilat!!! =DDDD LLOOLL! =DDD

      • Punisher
        2013. január 31. - 22:07

        és még igy is elkezdték ütni a kaput… :D

    • Kalaap
      2013. február 1. - 17:35

      Seafarer’s Rest nemde?:D Sajnos úgy tűnik nem tudunk kiesni:( Remélem nem lesz túl nagy baj belőle.

      • Punisher
        2013. február 2. - 00:48

        de sikerült ^^
        am ha nem estünk volna ki, akkor jövöhéten elken minket deso és vizunah, és a többi harmadik helyezettekkel lettünk volna összesorolva, pl blacktide, deso, vagy aki kikap jövöhéten, ami azt jelentené h a térkép 98%-a állandóan a miénk, ergo nincs mit foglalni, sem ölni kitudja hány héten keresztül. na de minegy mert sikerült kiesni t1-ből igy nyerni fogunk jövöhéten és vissza T1-be, és utána hiába kapunk ki, nem fogunk teljesen lezúgni^^

      • Punisher
        2013. február 2. - 01:06

        elona mocskosul szidhat. ugy esünk ki, hogy elötte még elvittük az ezüst medált. jövöhéten pedig keményen ki fognak kapni:D

  8. Gregarm
    2013. január 31. - 14:18

    Elékkel nincs semmi bajom azok jól vannak ahogy vannak, de a thief már szánalmas…
    1 stel 1 backstab 2 heartseeker és vége ehez semmi skill nem kell. Na de van rá megoldás: hammer warri és fel se tud álni a hülyegyerek.

    • MaDFoX
      2013. január 31. - 14:31

      Öltöztesd narancssárgába és amikor meglátsz egy thiefet –miközben rohansz felé– kiabáld “Hammer time!”… :)
      Nemsokára kialakul bennük egy feltételes reflex és a borderlanden egyszerre megy láthatatlanba az összes thief amint valami sárgát lát… ;)

    • CSabeesz
      2013. január 31. - 14:31

      Látom te is csak ennyit látsz a thiefből :D

    • Gandarel
      2013. január 31. - 14:40

      Először nekem is ennyi volt a thief, de igazából sokkal nehezebb. Ennek ára is van, dmg-t olyan szinten nem bírják, kb 1-2 sec alatt leszedhetők. Meg ha az első 2-3 skillt kivéded menekülnek vagy meghalnak.
      De egy kis dmg nerf tényleg ráférne a 14k-s backstabre, mert tegnap éltem át olyat.

    • Stan
      2013. január 31. - 15:04

      attol hogy neked nincs gondod a dd elékkel, még op-k…

    • 2013. január 31. - 15:11

      Jó sokat gondolkodva a Thiefeken, jelenleg szinte teljesen elrontott a mechanikája.
      Nem óriásiakat kellene ütnie, 2 hittel killelve a semmiből jőve és távozva 3 mp alatt.
      Akkor lenne ez értelmes, ha beletapadna a képedbe, és folyamatosan darálna, a HP-d meg degen szerűen csökken (először csak picit, aztán egyre keményebben), és neked le kell vakarnod magadtól. Ha sikerül, a thief visszavonul, vár egy következő alkalomra. Ha megöl téged, mert nem tudtad leállítani, akkor frissül valamennyire a készlete és mehet a következő ellenfélre, folytatva a ciklust.

      Szerintem ez sokatoknak megfelelne, legalábbis ha jól értelmezitek amit mondani próbálok.

      • 2013. január 31. - 15:35

        Thief-el játszok hónapok óta, de nem olyan egyszerű az. Glass-al rohangálok, de sokszor úgy darálnak le, hogy meg sem tudok mozdulni. Ez leginkább a warrior, guardian kombóra igaz. Meg van mindenre az ellenszer, csak meg kell tanulni. Egyszer spvp-n találkoztam össze egy enginnerrel aki, kb 2 mp alatt pakolt össze, minden találkozásnál… a legtöbben ott rontják el, hogy elkezdenek menekülni, és ha háttal vannak, 2x-3x akkora sebzéseket kapnak. Bunker buildekre egyébként kb 500 sima, és 1000 crit sebzéseket tolok, szóval minden pont elhasználásával is kb 6000 hp-t tudok leszedni, ami egy warrior, guardiannál kb lepkefing. Utána nem marad más mint a menekülés….

      • szajhavész
        2013. január 31. - 15:51

        Pontosan! Évekkel ezelőtt láttam egy gondolatébresztő videot pont erröl, amit egy wow os thief készitett- a játékát összehasonlitva a COD-dal.

        Első képsoroka COD bol: fexünk a bokor alatt és a 1,5 km arréb lévő ellenséget nézzük a célkereszt közepén, egy lövés és legyőztük az ellenfelet.

        Vágás, wow: és egy szép arenaharcot látunk ahol a thief elnyomja minden skiljét , azokat a megfelelő sorrendben használja, és ugy tud győzni.

        Rendes balancolás helyett arenanetnél inkább acsikat gyártanak csak, vagy a pvps fejlesztőcsapatot kikellene kirugni ahogy van. Thiefeknek meg tegyék be a “kétgomb” acsit, amit ugy lehet elérni hogy 2 ütéssel fektesse meg fulhprol az ellenfelet.

      • 2013. január 31. - 17:13

        Igen, ezek mi vagyunk, nem koreai hipergémerek, és még hacket se használunk.

        Az az okosabbaknak azért leesik, hogy thief ellen ne menekülj, de amikor a stealthból kilépnek PVP/WWW-n, és a rendszer be se tölti a karaktert, már meghaltam (18500 HP-ból 14-16k szokott először eltűnni, rögtön rá a maradék 2-4k is puff, és még targetelni való sincs).

        COD-ban 100 méter egyenesen belátható szakasz sincs, nemhogy 1.5 km, de mind1. Ne menjünk bele. Az 1-2 hites killek ott ideálisak, bár sokszor kell vkit 5-10x fejbelőnöm HC-n érdekesen falat nézegető embereket (wh). Normal mode meg kész vicc.

      • Ten
        2013. február 1. - 08:37

        Nem lehet véletlen, hogy nagyon “üveglábú” vagy? :)

      • 2013. február 1. - 08:53

        Az mit jelent?

    • Szolo
      2013. január 31. - 15:13

      Én sem szeretem a thief-eket, de azok legalább ellőkhetőek/immunitást adó skillel kivédhetőek, aztán öröm nézni, ahogy menekülnek az életükért. :D
      Az elementalist az igazi imbalance szerinetm a 10+k Meteor Shower, és egyéb nyalánkságai miatt, amit 1200-as távolságból tol. Nyitótámadásával sebez 50% HP-t, onnantól a csat el is dőlt kb. Thief legalább közel van, így kockáztat a glass-cannon játékstílussal. Elementalist biztonságos távolságból tol ki annyi, mint a thief, miközben nem kockáztat semmit. Van elementalist altom, és öröm nézni, ahogy az ellenséges csapat közepébe AoE-zés hatására gyűlnek a csomagok a lábam mellett.

      • Gandarel
        2013. január 31. - 17:42

        Az eléket kb egy corrupt boons-al meg egy boonszedő wellel meg lehet ölni 10-15 sec alatt egy partysupport karival.. csak ismerni kell őket. Meg nem afkolni az aoeben. Persze, vannak olyan kasztokkal amikkel könnyű, va amivel nehéz, de ha imba meg op lenne semmivel se lenne easy.

      • 2013. január 31. - 17:51

        Pl Guild társam a várfalon belülről küldi :D
        Ha védelemre traitelsz, akkor tűrhető, viszont vmi sokat nem érsz majd a csatában. Mintha MF settben lennél, olyan sokat kell metából adnod a “biztonságodért”.

      • 2013. január 31. - 21:33

        Igen, csak a thief medium, elementalist light. Ne felejtsük el ezt sem.

    • 2013. január 31. - 18:39

      DD ele tud szivatós lenni, tudom, mert néha én is azzal megyek. DD elénél csak egy szivatósabb van. Több DD ele :D Amúgy meg a guardiannak is lehet olyan buildet csinálni, hogy kb 30 másodpercig megölhetetlen, utána meg visszavonul, megvárja míg újratöltődnek a skilljei, és utána eljátssza ugyanezt. Elég uncsi lehet így a játék, főleg mikor a 3. támadása után már mindenki őt lövi és meg is hal :D:D

    • Nhienyl
      2013. január 31. - 23:07

      Azért ja, egyáltalán nem egyszerű tolvajjal játszani, de nekem jelenleg sokkal szórakoztatóbb mint a nekrom. ^.^ (viszont mivel megszoktam hogy a nekro nem döglik olyan könnyen, 26 000 hp miatt sem, inkább módosítottam a mindent az erőre és precizitásra rakunk hozzáálláson, pláne hogy kipróbáltam egyik ismerősöm build-jét és életképesebbnek bizonyult)
      Jó ötlet lenne a sárga amúgy, kár hogy az ellenfél úgyse látja :P
      (Erről eszembe jutott asszem charr 50-es területen az egyik champion ami állandóan visszatöltötte az életét maxra, pedig már 20-an ütöttük[gondolom bug volt], ott is valaki hasonló ötletel állt elő, csak épp a lila színt preferálta, és arra számított hogy majd halálra röhögi magát… :D )
      De amúgy el lehet azért kerülni a kalapácsot is :P

    • ZeNDeR (PiKE)
      2013. február 3. - 07:18

      Ne izgulj, az ilyen thiefekre kezdésre 16-18k-kat is sikerül ütnöm a rangerrel. :D Nem soknak van annyi HP-ja… A legközelebbinek átadom üdvözleted! ;)

  9. Gregarm
    2013. január 31. - 15:05

    Nekem is volt thief em, de kitöröltem, mert már én szégyeltem magam.

  10. szilassim
    2013. január 31. - 15:20

    az eddig elért achievmentekért mint például jumping puzzle vagy special event lesz e valami jutalom ki mit tud erröl?

    • MaDFoX
      2013. január 31. - 16:21

      Majd lesz…

  11. NiB
    2013. január 31. - 17:40

    Predator gondolom te warrior tulaj vagy. Hozzá teszem unskilled a warrior. 1 kasztot mondj ami 20k hp felett van, 15k felett üt. Aki pedig thieffel 15k-t üt az 1 hit mindenkinek. Én spannal duelezek (bunker elével van) és thieffel még nem tudtam beverni. Teljesen m1 milyen builden vagyok vele, összepakol. Szal balance 0. Vannak ugyebár azok a thiefek akik lefognak 1ből és ha abból kijössz halott az illető. Hozzá teszem a thief pve részen élet képtelen, akármekkora dpst tol, 2-3 mob rámegy csá halott ügy. Ellenkező esetben a warriorral, guard. és az elem.

    • Gandarel
      2013. január 31. - 17:44

      Warrior nagy dps és hamar hal. ha nem állsz benne hundredbaldesben máris nem olyan kemények. Necróval eltolod deathshroudot az lefogja az egészet.

    • 2013. január 31. - 17:50

      Nos az egyik karakterem egy thief és rámragad 2-3 mob mikor mászkálok Orr-on de bár nem vagyok exoticban és ki tudja milyen fegyverekkel azért el szoktam bánni velük. Igaz nem 1 hites vagyok hanem szép lassan kivéreztetem őket Death Blossommal.

    • 2013. január 31. - 17:58

      Human Ranger. – egy Sylvari Warriro ismerősöm 1 GS skillel 19k-kat ütött Arahban.
      Érdekes módon ha ugyanazt a thiefet blankshotolom, ami 2 kattra leölt, hiába lövöm bele a full skillbáromat, 50% hp körül áll meg. 90%-os critjeimmel szemben.
      Ezek pedig WWW-ben nem csapatban vannak, hanem az érkező embereket darálják.
      Tudjuk hogy a balance 0. Húzzuk is a szánkat miatta :/

      Persze bennem van a hiba, ha én nem körbe rakott dominó balance-ról álmodok, hanem skill alapú, realtime időzítős harcrendszerről. Ha ele a meteorjait pl 10 klikkel egyesével pakolná le kijelöléssel, máris sokkal dinamikusabb lenne vele és ellene is harcolni.

      • Punisher
        2013. január 31. - 18:38

        Szerintem elég jó a balance wvw-n. Bármivel el lehet játszani hogy papír armorba van, de erőset űt és seperc alatt leszed egy embert, de ha többen vannak ellene akkor semmit sem ér. Ezért kell wvwre a p/t/v gear és túléled míg nem jön egy haverod segíteni. Egyedül meg amugy sem éri meg mászkálni wvwn, mert nem sok hasznod lesz belőle. 4fős csapat a minimum, mert az akkor is betud venni egy camet ha védi valaki. Ha nincs party akkor meg egyik kezedben a commander quagan táskája, a másikban megy egy kard, és jön a napi többszáz kill. Aki az 1v1-et szereti az azt sPvP-ben nagyobb eséllyel megkapja, wvwnt meg csak a helyet foglalja ha egyedül rohangál, mert elöbb utobb ugyis elkapják.

      • 2013. január 31. - 18:41

        A meteor shower megszakítható, hacsak nem rak magára pajzsot.

      • nedvedicious
        2013. január 31. - 20:43

        Hát punisher, kikérem magamnak :)
        Megéri egyedül mászkálni. Egyedül is veszedek egy campet és a bagde is jobban jön kb, 1v1-et is rengetegszer megkapom. Elobb-utobb elkapnak, de nagyon utobb ha esszel csinalja az ember ;)

      • 2013. január 31. - 21:57

        Royal Predator :
        Ha ele a meteorjait pl 10 klikkel egyesével pakolná le kijelöléssel, máris sokkal dinamikusabb lenne vele és ellene is harcolni.

        Ezt tudom überelni: Inkább az lenne a jó, ha pixelenként kellene lerajzolni az ellenfelet vagy tetrisben kirakni, hogy OMFG. Ha klikkelni kellene bármire, már dobhatnánk a kukába az egészet. Valószínűleg a thief sem két kattra ölt meg, hanem két másodperc alatt betolta rád a billentyűzete bal oldalát. Amikor 50%-ra vitted le, akkor szintén.

        Na bumm, wvw-n leszedegetik a thief-ek a zergből leszakadó gyengéket. Ez a dolguk és erre optimalizálták a build-jüket. Mindenre van counter build. Az oroszlán hogy vadászik?

        1v1-re nem lesz soha balance egyetlen MMO-ban sem. Semmi értelme. Ha 1v1-re hangolják a pvp-t, akkor 5v5-ben száll el. Várjuk ki a matchmaking bevezetését, aztán sírjunk, hogy nincs balance 5v5-re! Ismerek olyan arcot, aki akármilyen builddel, akármelyik profession-nel elveri itt az emberek 99%-át. Ha a saját buildjét használja, akkor 100%-ot. Ők azért sírnak, mert számukra a paid tournament jelenleg ügyetlenül botladozó random tanoncok farmolása. Ahogy elnéztem a meccseiket, tök igazuk van. Mindegy mivel játszanak, mindig nyernek és még akkor sem exploitolnak, amikor simán megtehetnék. Balance-ról meg annyit lehet tőlük megtudni, hogy GW2-ben a legjobb. És nekik van igazuk, akik release óta letoltak párezer nyert meccset, de csak az Anet fórumra postolgatják a nevüket a top20 játékos között.

        Na ezt kell rendbe tenni pvp-ben, hogy azonos szinten játszók legyenek egymás ellen. Máris kevesebb lenne a sírás.

      • szajhavész
        2013. február 1. - 04:28

        Szerintem is megéri egyedül menni, esetleg ketten. A badge igy jön a legjobban, csak ha több piros jelenik meg nem szabad belefutni.

      • 2013. február 1. - 09:01

        @ Retez: Ne sarkítsad ki. Tudod hogy nem könnyű feladat kevésbé korlátozott harcrendszert fejleszteni játékokhoz. Na most területi kijelölések amúgy is vannak, és meteor showernél szvsz sokkal jobb lenne, ha te dönthetnéd el, hogyan irányítod.
        Rakhatod egy vonalba, vagy szűkebb területre, stb. Sokkal több felhasználási módot ad így.

        Thief mozdulataiból látom azért, hogy nem nyomja végig a skilljeit, de mind1. Már kitárgyalt téma. Nem folytatnám.

        Viszont elég okosan úgy zergelnek már, hogy felstackelik a stealthet az egész csordára. Na most ezzel mi van?
        Okos, elismerem, de valahol ez gáz. :D

      • ZeNDeR (PiKE)
        2013. február 3. - 07:58

        Huh, látom itt azért sok helyen kicsit hiányos a tapasztalat :) Először is tisztázzuk, hogy a thief erős. Van nagyon erős buildje, és minden kasztot meg lehet vele verni. Ezzel szemben minden kasztnak (talán a necrot kivéve) mindnek van erős buildje, és mégis minden buildnek meg van az ellenfele. …akivel előbb-utóbb össze is fut.
        A másik dolog, hogy 1v1-ben sosem lesz 100% ballance. 5v5-ben sem teljesen szerintem, de biztosan a játszható keretek között marad. A túl sok a variáció miatt inkább csak a kiugró túlzásokat korrigálják. Vannak egyébként kiemelkedően jó buildjeink, meg van olyan is, amivel soha nem szeretnék szembe találkozni. :) Mégis úgy érzem, hogy nincsenek felborulva az erőviszonyok, sőt az 1v1 harcok kimenetele is döntően azon múlik, hogy ki mennyire jó az adott karakterével.
        Royal, spvp-n a dps thief jóval többet sebez a dps rangerhez képest a stat korlátok miatt (dps ranger amúgy sem jó oda), de wvw-ön hidd el, hogy a thief egy jól összerakott dps ranger build ellen rendesen szopóágra kerül.

  12. Stan
    2013. január 31. - 19:28

    Gandarel :
    Az eléket kb egy corrupt boons-al meg egy boonszedő wellel meg lehet ölni 10-15 sec alatt egy partysupport karival.. csak ismerni kell őket. Meg nem afkolni az aoeben. Persze, vannak olyan kasztokkal amikkel könnyű, va amivel nehéz, de ha imba meg op lenne semmivel se lenne easy.

    Te, játsz már egy olyan dd elével aki nem retardált afks plz, a boon leszedő wellből INSTANT KI MEGY. élrted, villám, meg teleport, nem hülye. a Corrupt boon meg jó skill leírásban, aztán mikor 10 ből 7x nem müködik (ugyanis bugos) akkor meg anyázol 40 secig… (addig nem mert egy jo dd elétől gyorsabban lefekszel).

    • Gandarel
      2013. január 31. - 21:17

      Ha éppen egy pontért megy a harc spvp-n (ponton kívül meg kb a rank 5 alattiak állnak még meg harcolni), és a welled lefedi az egész pontot, nem fog kiállni belőle, hidd el. Corrupt boonst meg nem invulnerability alatt kell beletolni az ellenbe és akkor jó 10-ből 9x. Néha a blind miatt missel, az tényleg bug.

      • Shantey
        2013. január 31. - 21:26

        Missel az blind nélkül is ahogy elnézem.

  13. NiB
    2013. január 31. - 19:56

    Predator nem bántásként de én még élet képes rangert wvwn nem láttam. Szal oda mentem levertem őket és ennyi. De ellenkező esetben pvpn olyan buildet tolnak hogy a pofám leszakad.
    Elékről nem beszélnék mert fu cking op shit…. a lényeg a lényeg hogy várjuk a balancet.

    • 2013. február 1. - 09:03

      Nem te bántassz meg, hanem az ArenaNet.

    • ZeNDeR (PiKE)
      2013. február 3. - 08:15

      Kitartás, előbb utóbb össze futsz egy jó rangerrel WvW-n. :) (merthogy van)
      Royal, találtam neked egy shotot:

      Azt a 18k-t egy thief kapta tőlem…

  14. Solefald
    2013. január 31. - 20:47

    Aki szerint az ele nem OP pvp-ben az ássa el magát. 4v1-eket megnyernek……szinte folyton regen/stability/protection van rajtuk, emellett olyan mozgékonyak hogy meg a thief is meg irigyli őket, hagyjuk már…..

  15. nedvedicious
    2013. január 31. - 20:56

    Bele kell már szólnom az ele-vitába :) jómagam az elsök között kezdtem d/d elét kitanulni. Az elején kb mindent agyonba vertem. Mostanában ahogy az emberek megtanulnak játszani, egyre nehezebb dolgom van. Elmondhatom, hogy nagyon nagy részben győzök, de szinte minden kaszttól kaptam már ki. Egyik legdurvábban egy RANGERTŐL(!). Mai napig fáj visszagondolni xD
    Az emberek egyre jobban megtanultak d/d ele ellen játszani. Btw, olyan kegyetlenül életképtelen buildekkel tudnak emberek játszani, hogy nem csodálom, hogy utána op-znak mindent. A másik, hogy a ellenek 70%-a kapásból menekül. Menekülve nem lehet harcolni!! Ha szembe fordulna, állitom, hogy sokszor leverne, de o menekül….

  16. Punisher
    2013. január 31. - 22:09

    nedvedicious :
    Hát punisher, kikérem magamnak :)
    Megéri egyedül mászkálni. Egyedül is veszedek egy campet és a bagde is jobban jön kb, 1v1-et is rengetegszer megkapom. Elobb-utobb elkapnak, de nagyon utobb ha esszel csinalja az ember ;)

    átlag emberekröl beszéltem nem félistenekről:D

    • 2013. január 31. - 22:30

      Ja, mi tescós szatyorral a kezünkben, bevásárlás közben PvP-zünk. De azért örülünk a sikereidnek, nedvedicious. ;)

    • nedvedicious
      2013. február 1. - 12:50

      Én csak azt mondom, hogy ha az adott játékos nem atomdps ruhában virít, nem zergre traitel és nem csak zergekkel rohangászik, hanem gyakorolja az 1vkevés szituációkat is, akkor le tudja győzni a dd elét. Teljesen normális fightokat lehet kialakítani dd ele ellen. Csak gyakorolni kell és olyan buildet kell csinálni.

  17. 2013. február 1. - 07:40

    Royal Predator :
    Igen, ezek mi vagyunk, nem koreai hipergémerek, és még hacket se használunk.
    Az az okosabbaknak azért leesik, hogy thief ellen ne menekülj, de amikor a stealthból kilépnek PVP/WWW-n, és a rendszer be se tölti a karaktert, már meghaltam (18500 HP-ból 14-16k szokott először eltűnni, rögtön rá a maradék 2-4k is puff, és még targetelni való sincs).
    COD-ban 100 méter egyenesen belátható szakasz sincs, nemhogy 1.5 km, de mind1. Ne menjünk bele. Az 1-2 hites killek ott ideálisak, bár sokszor kell vkit 5-10x fejbelőnöm HC-n érdekesen falat nézegető embereket (wh). Normal mode meg kész vicc.

    Ennyit csak akkor lehet lesebezni egy ellenfélről, ha kis páncél van rajta, vagyis kicsi kari, vagy szintén glass cannon. Ebben az esetben meg nem értem miért meglepő, ha ennyit sebeznek rólad. Én sem lepődök meg, amikor rögtön összecsomagolnak, mivel tudom, hogy beáldoztam sebzésre a védelmet.

    • szajhavész
      2013. február 1. - 09:15

      Én karmás cuccban szenvedtem el a durva sérelmet nem glass cannonként, sőt a runabol is van némi toughness, az alulrol 20k hp. A jobboldali skilsoron stinte csak védekező dolgok vannak, de hiába, mire észreveszem hogy történik valami 3k hpn vagyok, és ekkor kezdődik el a meccs.

    • Szolo
      2013. február 1. - 14:00

      Teljes Melandru (exotic) medium setben is kapok be 10+k sebzést képességekből. Az más kérdés, hogy erre rutinból tolom a Take Root-ot, és a támadót általában leverem, mivel ő eltolja a teljes gyilkos rotáját rám (amitől elvileg megfeküdnék), mire rájön, hogy sebezhetetlen vagyok. Aztán pedig a képességei nélkül könnyű préda már az 5 növényágyúmnak, a petemnek és a rangeremnek együtt. Thief is általában hiába menekül a láthatalanságba, mert a Seed Turret ott is látja, a petem ott is látja, az én Rapid Fire-em is végiglövi láthatatlanságban is, ha még időben elindítom.
      A lényeg az, hogy sok olyan képesség van, ami sebezhet komoly armor és toughness esetén is 10000 fölött. Ezt kezelni kell tudni.

      http://wiki.guildwars2.com/wiki/Aurora_armor_of_Melandru
      http://wiki.guildwars2.com/wiki/Take_Root

      • 2013. február 1. - 15:10

        Peded hogy látja? Most már a 2-es longbow skillem se követi úgy mint régen, de azért WWW-n falon át még hat az autoattack “wallhack” követése amíg targetben van.

        Entangle WWW-n különösen jól jön, főleg ha menekülnöm kell.
        Amíg nem teleportál ki belőle valaki :D Borzasztó.

      • Szolo
        2013. február 1. - 21:01

        Snow Leopard-om Icy Pounce képességét még úgy eltolva, hogy a thief nem menekült láthatatlanságba, a petem “lockolja”, és azután is rá tud már ugrani, ha közben láthatatlanságba menekült. Ezzel a képességével nyitva, a petem a thief-en marad már, és normál képességeivel is ütheti utána a thief láthatóságától függetlenül. Vicces a levegőt pofozó petem. Így jelezve az AoE képességek használatához, hogy merre menekül a thief.
        2-es skillem csak úgy lőhető el, ha még nem láthatatlan a thief, de a Rapid Fire végigmegy, ha láthatatlanná is vált a thief közben, így 4-5k sebzést bekapja fixen, valamint a Rapid Fire nyílvesszői is mutatják, hogy merre spurizik a “piszkafavirtuóz”.
        Seed Turret pedig simán “lát” minden karaktert akár fal mögött van, akár föld alatt, akár láthatatlan.

        Elképzelhető, hogy ezek mind bugok, és a szerdai patch javította őket, mert azóta még nem jártam WvW-n, de a játék kezdetétől így van, és azóta már javították volna szerintem, ha bug.

  18. 2013. február 1. - 07:41

    Ismerek olyan arcot, aki akármilyen builddel, akármelyik profession-nel elveri itt az emberek 99%-át.

    Chuck Norris?

    • 2013. február 1. - 09:17

      Rune of Chuck Norris
      (1) You’re invulnerable.
      (2) Your skills have no recharge
      (3) You have +1000 on all stat
      (4) +20,000% Magic Find
      (5) Walls do not block you any longer
      (6) 30% chance of summoning a GM on critical
      (7!) Killed players being 72h tempbanned

      • 2013. február 1. - 09:19

        Sigil of the Chucker
        Salvaging enemy’s legendary items when you took a hit.

      • 2013. február 1. - 11:22

        Skillek:

        oneshot,
        win WvW,
        win sPvP,
        win TPvP
        Kill all másodlagosa loot all

      • Brock Samson
        2013. február 1. - 11:38

        11. skill: At tud loni egy teljesen mas jatekba. Itt lo egyet WoW-ban meg elterul valaki. :D

      • Stan
        2013. február 1. - 12:07

        hogy hagyhattad ki az elite skilljét?
        Körbepörgő rúgás

  19. 2013. február 1. - 09:29

    Az okos jelző zerg esetén megengedett? Vagy az akkor nem is zerg? :D

    • 2013. február 1. - 12:42

      Ha nincs culling, a zerg rohadt élvezetes lehet. Már ha van ellenfél, és nem éjjel pucolják ki a térképet sunyiban.

  20. Anta
    2013. február 1. - 10:23

    Citadel of flame exp p2-őt csinálta valaki a waypont nerf óta? Amikor a kis manót kell védeni? Van rá valami jó tax ? Mert tegnap bárhogy próbáltuk nem jött össze… (Wari,Mesmer,Ranger,Ele,Thief) Vagy csak egy kevésbé papír csapat kell ? :)

    • 2013. február 1. - 10:42

      Az nem nerf volt, hanem update! ;)
      Ölni kell (raw dps csapattal voltam), 10%-onként jön egy Flame Legion Assassin azt lassítani és fokusz kill, mert nagyot üt Maggra…
      Sok AOE, mégtöbb kombózással és Maggot lehet AOE healelni, staffos ele pl…

      • MaDFoX
        2013. február 1. - 11:08

        Ja igen, mind odaálltunk Magghoz és ott ment az AOE kombómészárszékhealözön… ~8%-onként valaki kifutott az assassint megkeresni, minnél előbb látszik annál több idő marad lelassítani és megölni…

  21. Vertigo
    2013. február 1. - 17:58

    Mi úgy csináltuk, hogy 1 valaki (guardian,warrior) futtatta az egyéb mobokat, az assassinokat meg aki látta, jelölte és öltük. Kell sok lassítás. Am. nagyon ötletes változtatás lett. :D

  22. 2013. február 1. - 18:05

    nekem update óta szinte játszhatatlan szintre süllyedt wvw a culling miatt… az egy dolog, hogy eddig egy 40+ ellen zergből nem láttam pár embert , de most már a sajátjainkat sem látom…csak térképen észlelem, a zöld pontok cikázásából, mennyien is vagyunk… 1 méterre repkednek mellettem a nyilak a semmiből, majd megjelenik egy sötétlilás “dummy” és fél másodperc múlva megkapja a skint is… régebben a culling nálam csak wvw sajátossága volt, most már PVE szinten is érezhető (pl.: Cursed Shore)… más is tapasztalt negatív változást wvw-n vagy máshol, update óta?..

    • 2013. február 1. - 19:03

      Hardver? Net lag? HDD nem fragmentált?
      Orr felkapott hely lett gondolom ezért jelentkezik ott is…

      • 2013. február 1. - 19:08

        én is azt hittem csak nálam van a hiba, de most GW2 fórum is tele van ezzel…

    • 2013. február 2. - 08:34

      Válts hetente karban tartott SSD-re. A töltési időkön rettenetesen sokat segít.

      • 2013. február 2. - 09:33

        SSD valóban jó, de ne futtassatok rajta defragot soha! Mivel nem mechanikus meghajtó, nem lassítja a töredezettség. A kontrollere intézi szándékosan hogy töredezett legyen. Ez azért van, mert egyébként limitált az élettartama. A vezérlője optimalizálja, hogy mindig olyan területre írjon adatot, amit a legkevesebbszer írt felül korábban. Nem szabad töredezettségmentesíteni, különben idő előtt meghibásodik, ha gyakran változik a tartalma.

      • Zherat
        2013. február 3. - 22:49

        Hát én amióta megvettem az SSD-t nem csináltam vele semmit és köszöni elvan csatlakozom az előttem szólóhoz.. :) Böngésző gyorsítója se érdekel azért van hogy gyorsabb legyen.. ha 3éven belül tönkremegy gari 3év mólva meg már úgyis filléres lesz egy másik 120GBos..

  23. Kalaap
    2013. február 2. - 09:35

    Punisher :
    elona mocskosul szidhat. ugy esünk ki, hogy elötte még elvittük az ezüst medált. jövöhéten pedig keményen ki fognak kapni:D

    Jaja hála istennek sikerült^^

    • szajhavész
      2013. február 2. - 10:06

      Jah, addigra odaér a Jade sea és 2 oldalrol ütik őket:)
      Vagy nem igy gondoltátok?

      • Punisher
        2013. február 8. - 08:50

        mégjobb, Deso és VS vette őket kezelésbe. Keményen le is zúgtak volna 23. helyre ha nem vonják vissza a rating resetet.
        ANet troll!

      • Ten
        2013. február 8. - 13:17

        Nem szeretek általánosítani, mert kivételek mindenhol vannak, de… A franciák elfutnak a harc elől, vagy abuzálva a cullingot 2-3x-os túlerőben rontanak rád. Két oldalról meg hajnal- és reggeltájt fognak ütni, amikor legfeljebb a kapuk fejtenek majd ki ellenállást. ;)

      • Punisher
        2013. február 8. - 14:54

        igen Vizunah Square ezt csinálja. Nekeik csak a pontok kellenek, és csak akkor zergelnek ha tuti ők nyernek, amugy ülnek bent a várban és ki se jönnek. Ezért nem is akarunk ellenük játszani.. Jade Sea sokkal jobb, annyi lootjuk van hogy csak na:D wooden boxok között bemutotkozottt egy steel box is, benne exoticcal:)
        Am most találtam épp egy videot arrol hogy hogyan kerültünk le T2-be. (VS zöld, ER kék, SFR piros)

      • Ten
        2013. február 8. - 15:36

        A Vizu szigorúan objektíven a következőkkel nyer:
        1. Ami kb. a sikerük 60%-a! Hajnali kora reggeli jelenlét… Most, hogy ekkora zombik vannak köztük vagy kanadai játékosok, az holt mindegy sose fogják bevallani…
        2. Nagyon jő felderítő és gusztustalan kémhálózat… akármit szövegelnek az utóbbi is létezik. Gyakorlatilag a Deso második VZ-s hetétől (azaz már hónapok óta :)) vezettünk amolyan statisztikát, abból a célból, hogy mi lenne ezek ellen a jó taktika. Nyilvánvaló, hogy vannak spy-accountjaik, ugyanis akkor is tudták hol kell hátba támadni, amikor nem volt commie a térképen, vagy megkértük, hogy kapcsolja ki 20 percre.
        3. Eszméletlen szervezettség, közös nyelv, közös TS… szinte csak blob-mozgás. Ezek előnyeit kár is ecsetelni.
        4. Csakis a metára koncentrálnak. Ha figyel az ember leesik, hogy nem csak úgy megy a zerg, mint a legtöbb helyen, lazán követve a stratégiai célokat. Ők pontosan, időre foglalnak, hogy maximalizálják a pontmennyiséget a 15 perc lejártakor, aztán vissza a falak mögé. Míg a legtöbb szerveren ilyen fegyelmezettség legfeljebb krízishelyzetben van, vagy még akkor se… :) Lehet unalmas, de hatékony.
        5. Mivel tudják, de persze ezt se vallanák be, hogy kis csoportokban sz*rok, így csatát a jó sun tzu-i alapelvek alapján csak akkor vállalnak, ha biztos a győzelem. Azaz nagy túlerő, vagy a ez ellenfél rossz felderítése miatt flank + culling. Egyébként életem meglepetése volt, amikor minden mindegy alapon szembe fordultam 3 franci üldözővel és ők haltak meg. :P
        6. Ranger+ele AOE kombó+ támogatás, amit náluk kb. senki se csinál jobban.

        Szóval lehet, hogy k*rva unalmas, amit csinálnak és zombik, de attól ez még rettentően hatékony. Aztán persze okoskodnak a magas lóról, de ők visítanak először, ha double team-ezést éreznek. Mindegy ők is csak emberek és a sok GW” fórumanyázásnál mégis ki dönti el, hogy kinek van igaza? :) Valahol mindenkinek…

        Na harcoljunk:

        :D

      • szajhavész
        2013. február 8. - 15:37

        Nem tudom hogylegenda vagy tényleg igaz, olvastam valahol vagy mesélték…
        A 2. világháboruban az afrikai fronton egy kisseb brit egység elfogott egy nagyon jól felszerelt és mindennel ellátott olasz alakulatot. Az olaszok többszörös tulerőben voltak és egy lövés nélkül adták meg magukat.

      • Ten
        2013. február 8. - 15:48

        Ez megtörtént… ;) De egyébként nem csak akkor és ott, több példa van erre a hadtörténetben.

      • szajhavész
        2013. február 8. - 16:14

        You are french Clyde?

  24. 2013. február 8. - 15:01

    Ten :
    Nem szeretek általánosítani, mert kivételek mindenhol vannak, de… A franciák elfutnak a harc elől, vagy abuzálva a cullingot 2-3x-os túlerőben rontanak rád. Két oldalról meg hajnal- és reggeltájt fognak ütni, amikor legfeljebb a kapuk fejtenek majd ki ellenállást. ;)

    http://people.rit.edu/~fxp2835/425/critique3.html :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: