Reklámok
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet > Az Élő Történet a Guild Wars 2-ben

Az Élő Történet a Guild Wars 2-ben

lion-statue-header

Üdv mindenkinek! Angel McCoy vagyok, a Living Story-val megbízott elbeszélés tervező. Azért vagyok itt, hogy bemutassam nektek ezt a tartalmat, hogy pontosan mit is jelent ez Tyria-ra nézve és, hogy hogyan szórakozhatsz vele a legjobban. Már több hónapja dolgozunk rajta keményen és nagyon izgatottak vagyunk, hogy végre megoszthatjuk veletek. A Living Story csapat (és minden ArenaNet-es) nagyon reméli, hogy tetszik nektek.

Mi az a Living Story?

A Living Story csapat feladata, hogy életre keltse a világot.  Bizonyos időközönként új történetszálakat indítunk el, amelyek során új, heroikus karakterekkel, rejtélyes cselekménybeli csavarokkal és olyan drámai pillanatokkal találkozhattok, amelyek hatással vannak a világra.

Új dinamikus eseményeket fogtok felfedezni – egyesek meg fogják változtatni Tyria-t – és lehetőségetek lesz, hogy részt vegyetek a történelem létrejöttében.

Ha szereted az interaktív történeteket és érdekesnek találod Tyria lakóit, akkor ez a tartalom kedvedre való lesz. Arra terveztük, hogy megváltoztassa a világban történő dolgokat és, hogy hozzáadjon a játék fejlődő történetéhez és kihívásához. Ezen tartalmak egyike sem szükséges ahhoz, hogy felszintezd a karaktered. De azért álljon itt egy figyelmeztetés: ha egyszer találkoztál ezekkel a karakterekkel és megismerted történeteiket, észre fogod venni, hogy egyre gyakrabban lépsz be a játékba, hogy kiderítsd, mi fog történni. (Ne mondd, hogy nem figyelmeztettelek!)

A Living Story egyszerre múlandó és örök. Ahogy a történet egésze lejátszódik, a mese fejlődik. A Living Story elbeszélés minden egyes része csak egy bizony ideig lesz elérhető, ugyanakkor lesznek utóhatásaik a világon és a benne élő embereken. A Living Story történései nyomot hagynak – sebhelyet és táptalajt is – és ezek a sebek és áldások véglegesek.

Témákra osztott történetvezetések

A történetek az idő múlásával fognak lejátszódni. Nem feltétlenül fogjátok tudni, hogy egy történet milyen hosszú, egyesek hónapokig fognak zajlani, mielőtt kiteljesednének. Sok cselekményszálat szövünk össze, hogy egy nagy, összefüggő világot, egy történeti folyót, egy élő világot hozzunk létre. Figyeljétek a GuildWars2.com-ot az elkövetkezendő történetekért.

A jelenlegi történetben, a Flame and Frost-ban, csupán egy bemutató tartalmat tettünk be január 28-án, amely kis változásokat indít el a világban.

Ebben úgy vehetsz részt, hogy segítesz a Shiverpeaks-ből vándorló menekülteknek Wayfarer Foothills-en és Diessa Plateau-n. Ezek a menekültek elvesztették otthonaikat és szeretteiket. Úgy érkeznek meg a Black Citadel-be és Hoelbrak-ba, hogy alig van többjük, mint a ruháik és a hátukon cipelt megviselt páncélzatuk. E városok megfeszített erővel küzdenek, hogy etessék és ápolják a menekülteket. A városok vezetői fontolgatják, hogy hogyan kellene válaszolni a fenyegetésre, de jelen pillanatban a káosz az úr és a nagy veszély egyelőre a föld alatt forr. Hamarosan… opsz! Csak semmi spoiler!

Új karakterek

A Living Story-ban új karakterekkel is találkozni fogtok, akik időnként visszatérhetnek, hogy veletek együtt kalandozzanak. Hősöket és gonoszokat fogtok megismerni, akiket arra terveztünk, hogy a rejtély, gonoszság és dráma hangulatát hozzuk a Guild Wars 2-be. Ezen új karakterek némelyike mély kapcsolatot ápol egyes, már ismert és szeretett (vagy gyűlölt) karakterekkel és ezen jól ismert személyiségek fel fognak tűnni a történetekben.

Például, a következő pár hónapban, találkozni fogtok egy Rox nevű Blood Legion katonával, aki Rytlockkal gyakorlatozik a Black Citadel-ben. Ő és Rytlock reagálni fognak a menekült helyzetre és a segítségetekre lesz szükségük, hogy Blood Legion tulajdonokat menekítsetek ki a veszélyzónából.

Nem ünnep; Élet

A Living Story eltér a játékbeli ünnepektől és nagy eseményektől, mivel ez egy fejlődő történetvonalon alapul nem pedig egy fesztiválon. Azzal fogunk kezdeni, hogy a rendszeres frissítésekbe cselekményfelvezetéseket illesztünk be. Így most a történetnek csak egy részét kapjátok meg – ízelítő, falat, bevezető – de ahogy a történet kiteljesedik úgy fogtok egyre súlyosabb tartalmat kapni, valamint esélyt arra, hogy megoldjátok a rejtélyeket, amiket korábban bemutattunk. Hosszútvára tervezünk és reméljük, ti is!

Mivel a Living Story-t úgy terveztük, hogy egy szerves élmény legyen, a történeti tartalom továbbhaladása néha sokkal kevesebb beharangozást fog kapni, mint az ünnepeink vagy nagy eseményeink. Látni fogod, ahogy Tyria polgárai élik életüket, harcolnak ellenfeleikkel, jó és rossz döntéseket hoznak, és megfizetik ezek következményeit; és ha úgy döntesz, akkor lehetsz a barát, aki átvezeti őket legsötétebb óráikon és csatlakozik hozzájuk az ünnepségeiken.

Játékmenet támogatás

Bemutatunk egy új achievement kategóriát – a Living Story achievement-eket – amely segít téged átvezetni azokon a drámai részeken, amiket a játékba teszünk. Ezek az achievement-ek titulusokat és specifikus jutalmakat fognak adni.

A térképeden lévő arany csillagok és a Living Story achievement panel segíteni fog neked abban, hogy megtudd, merre kell menned, melyik karakterrel kell beszélned.

Ezek mellett, minden város hírnököket bérelt fel, hogy tudassák a legújabb híreket a polgárokkal. Ezek a pletykaterjesztők, akik minden város két kulcsfontosságú helyén helyezkednek el, segítenek megtalálni a legújabb Living Story eseményeket, így mindig tudni fogod, hogy merre indulj a legújabb történeti pillanatokért.

Flame and Frost: Prelude

Ebben a hónapban egy könnyed bevezetőt játszhattok végig, egy kedvcsinálót, amelynek célja, hogy meghozza az étvágyatokat a történet folytatása iránt. Ez a tartalom egy pár hónapig velünk marad, így rengeteg időtök lesz, hogy játszatok vele, mielőtt eltűnne, és természetesen bővíteni is fogjuk. További részleteket tudhattok meg a Flame and Frost oldalon.

Találkozunk az Álmomban!

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Reklámok
  1. Daviez
    2013. február 1. - 19:29

    megoldjuk a rejtélyeket, nekem olyan érzésem van kicsit nyilvánvaló a közelgő Jormag és Primordus :D

    • Gandarel
      2013. február 1. - 19:30

      Csak nem dobnak föl egyszerre két sárkányt :D Bár ha valaha el akarunk jutni más kontinensekre is akkor ahhoz párat még le kell tudni.

      • Daviez
        2013. február 1. - 19:36

        hát ha területileg nézed Jormag meg Primordus a GW:prophercies és EoTN területén van, Kralkatorrikkal vagy után jön Elóna és sztem lehet utána jön Canthéval a deep see dragon (van egy elméletem a Jade tenger miatt ami mostanra megint tenger) és vlaahol e között lesz ha lesz a 6. sárkány is

  2. 2013. február 1. - 19:29

    nagyon remélem tényleg valami szórakoztató dolog születik a Living Story eseményekből és nem a “gyenge kezdés után erős visszaesés” fog kibontakozni, mert a verjünk fel egy két táblát játékmenet nem volt valami ötletes… ennél még egy grindtask is jobb…

    • 2013. február 2. - 08:44

      Szórakoztató volt a hullák fenekéből sziporkázó pendantokért kotorászni :D

  3. Stan
    2013. február 1. - 19:34

    vajon PvP Balancért felelős team is lesz a közeljövőben ebben az E sportnak szánt játékban? Vagy a PvP mindenki szerint tökéletesen balanceolt? :)

    • Sárki
      2013. február 1. - 19:56

      Ez itt tabu téma vigyázz :D

    • Shantey
      2013. február 1. - 22:20

      Megjelenés környékén összesen egy ember dolgozott a PvP-n, lehet azóta se jobb a helyzet.

      • 2013. február 2. - 08:43

        Igen. A takarító néni. MagicBroom.0666

  4. Sig
    2013. február 1. - 20:02

    Diessa Plateau-n egyébként történik is valami, mert amikor én ott voltam hót semmi nem volt

    • 2013. február 1. - 20:20

      első nap nekem sem volt semmi, de másnap már ugyan az volt , mint Wayfarer Foothills-ben… állítsd fel a táblákat, tömd be a repedéseket stb…

    • Daviez
      2013. február 1. - 21:12

      vannak új eventek

      • 2013. február 1. - 22:11

        Mindkét térképen ráadásul.

      • gwfan21
        2013. február 1. - 22:34

        új eventek?

  5. 2013. február 2. - 03:42

    Én csak azt nem értem ezekkel az ún. “végleges változásoknál” -pont ugyanaz a probléma vele, mint az eventeknél, se működhet. Hogy példának okáért a Living Storyban (de akár egy sima eventnél is) jó sok munka árán csinálnak egy event-sorozatot. x+100 munkaóra árán összekínlódják, aztán egy nap múlva az egész mehet a kukába, mert az esemény véget ért, és mivel végleges, kész ennyi volt. Aki kapta marta, aki aki addig nem játszott vele az így járt.
    Ha valami végleges akkor “egy használat” után véget kéne érjen. Ha akkor a játékban 10 játékos volt jelen, mikor az event futott, akkor annak a sok fejlesztőnek a sok munkája nekik tízőjüknek szólt, de most vége, kukába vele, mert végleges volt, ennyi volt. Azaz lehet hogy egy event megalkotásába belefeccölnek egy hetet, és a játékbnan meg élt egy napot, mondjuk 10 JK részvételével, mert hát elindult lement, de mivel véglges volt, így jártak a játékosok, meg a programozók, lehet újabb 100 munkaórát beletenni egy másik egy napos eventbe…
    Ezért illúzió mmo rpg-ben a “végleges” változás. Senki nem fogja a kukába dobni egy event megalkotásába feccölt energiát.

    • 2013. február 2. - 08:42

      Ez az ő hibájuk, hogy a dinamikus eventek zöme nem logikus, ha ismétlődik. Pl Plinx. Hiába escortolod el őt 100x, nem tanul az esetből, és mindíg belezuhan a vízbe :D
      Nem gondolták át eléggé…

      Az pedig túlságosan óriási feladat lenne, hogy ténylegesen minden életszerű legyen ebben a rendszerben, tehát ahogy írod, véget is ér. Erre ott a Personal Story, azt nem ismételheted meg ugyan azzal a karakterrel.

      A megoldás az, ha nem konkrét eseteket jelenítenek meg ezek az eventek, hanem folytonos, ciklikusan ismétlődő eseményeket. Például Caravan kísérés, segítség katonáknak, sérültek orvoslása és begyűjtése, kert kitakarítása, stb. Ezek jól működnek, mert értelmesek.
      Felhozott Plinx meg ugye nem.

    • Sárki
      2013. február 2. - 20:42

      nyilván lesz annyi eszük, hogy az egyszeri eseményeket előre jelezzék. És különben sem tudhatod, hogy valóban pl. egy epic fightban fog kiteljesedni a történet. Lehet, hogy egy új dungeon lesz a vége, esetleg egy újabb dragon champion, vagy más maradandó változás, ahogy egyébként ígérték is.
      Abban viszont igazad van, hogy az eddigi egyszeri események felesleges munkaóra veszteségek voltak, pláne hogy gyenge volt a kidolgozás is. Viszont azt gondolom így karácsony után és a living story kezdetén, hogy fejlődnek a srácok. Wintersdaynél már nem egy helyre csődítettek mindenkit (nagyrészt), a living story pedig úgy tűnik, hogy a jelentős eseményeket kis csomagokban fogja adagolni. ha meg valaki lemarad pl. a tábortüzek meggyújtásáról az így járt. A living story ezen része pl. a játékban van már lassan egy hete, akit érdekel az megcsinálhatta már.
      És még mindig a játék fejlődésénél maradva: a koncepciót nem ismerjük. Nem tudjuk mekkora változások lesznek a játékban a történetszál hatására ahogy azt se, hogy bennhagyják e a játékban valamilyen módon az egyes chaptereket, vagy csak úgy zanzásítva a lényeget, pár heart meg event szintjén. Ráadásul az egésznek még csak a legelején vagyunk, szóval nincs elég információnk a véleménynyilvánításra, legfeljebb erről a tábortüzes táblás fosról ami mégis csak jó volt, mert így két olyan területre tért vissza az élet, ahol hónapok óta sivárság van és jó volt egy kicsit retrozni is :)

      • 2013. február 3. - 09:51

        Általános Din. Eventekről beszélünk, nem konkrétan a Living Story-val. SP-ben pofon egyszerű bevezetni az újításokat, viszont egy MMO-ban minden játékosnak de úgy, hogy az személyesnek hasson, már nagyon maceráns.

  6. felhő
    2013. február 2. - 08:30

    nem ide kapcoslódó, de valaki megtudná mondani hogy át lehet e menni másik szerverre? tehát most a Whiteside Ridge en játszok át akarnák menni piken re és nem kellenének a régi karaktereim. remélem lehetséges :/

    • 2013. február 2. - 08:37

      Karakter választó képernyőnél bal alsó sarokban van szerverváltásra gomb.
      Most már GEM-be kerül, tehát a) vegyél goldból, b) vegyél gemcardot.
      Pár nappal ezelőtt még ingyenes volt, sajnos lekésted.
      Karaktereid és mindened tökéletesen átmegy a másik szerverre.
      Ha nem kellenek töröld, de előtte nyerj ki minden pénzt belőlük. Armort és itemeket salvage-old.

      Az nem lehetséges, hogy a régi szervereden mentse el a karaktereidet, mint azthiszem WOW-ban. Nem vesznek el.

      • felhő
        2013. február 2. - 09:07

        értem,köszi a választ :)

  7. 2013. február 2. - 08:32

    Crystal Desertet nagyon várom, de a Desolation/DoA területekre is kíváncsi vagyok.
    Canthát meg mégjobban :D Kaineng egy romos, félig elsüllyedt ghetto lesz, ahol a jelenlegi Uralkodó próbál bujdosni a nép haragja elől. Szerencséjére a canthaiaknak van nagyobb problémája is, egy titokzatos erő pusztítja a polgárháború életben maradt embereit. :D

  8. kilmies
    2013. február 2. - 14:43

    Azt sem tudom hol vannak ezek a területek amiket irt. Ilyen nevü helyet én nem találok a térképen.

    • 2013. február 2. - 15:27

      Hát ha angol nyelvű a játékod, és a kisszintű területeket már bejártad, meg kéne, hogy találd, mert a Wayfarer Foothills a Norn kezdő terület, Hoelbrakból keletre kell menni, Diessa Plateau pedig a 15-25 Charr terület, ami északra található Black Citadeltől.
      Ha még így sem megy, a következő kódot másold be a játékba, hogy Diessa Plateau-n az egyik Waypointot linkeljed chatre: [&BN4AAAA=]
      Wayfarer Foothillshez pedig: [&BHQBAAA=]

      • kilmies
        2013. február 2. - 17:33

        Köszi
        Bár jelenleg a semmibe mutatnak megpróbálok odajutni. Emberrel kezdtem ezen a részen sose voltam.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: