Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések – 2013. 01. 28.

Frissítések – 2013. 01. 28.

FlameFrostPr

Megérkezett a beígért frissítés, és a hozzá tartozó lista is. Új események, új napi/havi achievement-ek és jutalmak, Fractals javítások és még sok minden más került be 28-án este a játékba.

ÉLŐ TÖRTÉNET

Flame and Frost: Prelude

Egy rejtély mutatkozik be egy többrészes Élő Történet-sorozat eme első részében. Mi okozhat ekkora zűrzavart a Shiverpeaks lábánál? Azok a szegény telepesek és farmerek, akiknek már nincs hova menniük, felvetik a kérdést, vajon a viharok ilyen borzasztóak – vagy valami sokkal komolyabb kelti életre a lángot és a fagyot. A föld rázkódik, az ég leszakad az északi Wayfarer Foothills-en és Diessa Plateau-n. Norn és charr menekültek másznak elő otthonaik romjai közül és küzdik el magukat a Hoelbrak-i és Black Citadel-i menedékekig. Sokan sokkos állapotban vannak és sérültek; sokuknak már csak az maradt, amit a hátukon cipelnek. Önkénteseket keresnek, akik segítenének a szükség idején, amikor úgy tűnik, a környezet vált ellenséggé.

Achievement-ek

  • A játékba került egy új Living Story achievement kategória, amely olyan achievement-ek sorozatát fogja tartalmazni, amelyek Tyria történetével kapcsolatosak.
  • Bekerült a játékba az első Living Story achievement, a Refugee Volunteer. Azok a játékosok, akik teljesítik ezt az achievement-et azzal, hogy a Flame and Frost: Prelude tartalommal játszanak, megkapják a Volunteer titulust. Ezenfelül karma jutalmat is kapnak ingame levélben.
  • További achievment-eket fogunk berakni, ahogy az Élő Történet továbbhalad.

Események

  • Új Living Story eseményeket adtunk Wayfarer Foothills-hez és Diessa Plateau-hoz.

Hírnökök

  • A január 28.-ai frissítés után nemsokkal, hírnökök jelennek majd meg Tyria városaiban. Feladatuk az lesz, hogy tájékoztassák a kalandorokat azokról az eseményekről, amelyek előre viszik majd az Élő Történetet. Nézzetek el hozzájuk, ha útmutatásra van szükségetek!

Egyéb tartalom

  • A menekültekkel kapcsolatos állandó tartalom került be Wayfarer Foothills-re, Diessa Plateau-ra, a Black Citadel-be és Hoelbrak-ba. Ez a tartalom változni és fejlődni fog, ahogy a történet halad előre, időnként nézzetek vissza!

ÚJ FUNKCIÓK ÉS TARTALOM

Napi/havi achievement-ek

Jutalmak

Új fizetőeszköz került be a játékba: a babér. A játékosok egy babért kapnak a napi achievement és tízet a havi achievement teljesítéséért. Ezt az új fizetőeszközt a fővárosokban található babér kereskedőknél lehet beváltani több mint 90 tárgyra, például:

  • Infusion-ök egy új kategóriájára, a utility infusion-ökre.
  • Ascended amulettekre.
  • WvW tervrajzokra.
  • Obsidian shard-okra.
  • Új booster-ekre, fejlesztett gyűjtögető szerszámokra és crafting trófea táskákra.
  • Egy új, egyedi miniatűrre: Goedulf, a mitikus farkaskölyök szellem, aki védelmezi az elveszett norn gyermekeket.
  • Egy új egyedi miniatűrre: Chauncey von Snuffles III, aki a második helyet érte el a Divinity’s Reach Legelegánsabb Macskája versenyen.

UI

  • Achievement követő UI került a játékba, hogy egy pillantással tájékozódni tudjunk a napi és havi achievement-ünk állásáról, valamint gyorsan hozzáférjünk az achievement felülethez.

Achievement-ek

  • Új napi achievement-ek kerültek a játékba.
  • A napi achievement-ek most naponta változnak.
  • A napi achievement-eknek most már csak egy szintjük van.
  • Módosítottunk a napi achievement-ekért kapott achievement pontok mennyiségén.

Dungeonök

  • Finomítottunk a dungeonökön és kivettük azt a lehetőséget, hogy waypoint-ot használjunk, amíg valaki harcban van.

Dinamikus szinteződés

  • Újraegyensúlyoztuk az attribute számolást a dinamikus szintskálázódáshoz. Általánosságban ez azt jelenti, hogy a játékosok gyengébbek, ha le vannak skálázva és erősebbek, ha fel. Leszinteződés esetén növeltük a jutalmat, hogy kompenzáljunk. Most már lehetséges a szintednek megfelelő loot-ot szerezni bármilyen szintű ellenségből.

Fractals of the Mists

  • A játékosok most már vissza tudnak csatlakozni a Fractals of the Mists-be, ha megszakadt közben a kapcsolatuk.
  • A játékosok most már csatlakozni tudnak a fractal térképhez, még akkor is, ha nem tagjai annak a csapatnak, aki az eredeti fractal instance-t létrehozta.
  • A játékosok most már feléledhetnek egy checkpoint-nál, ha az egész csapat harcon kívül van.
  • A játékosokat többé semmi sem gátolja, hogy belépjenek a fractal térképre. A fractal-ok nehézsége megosztott, a játékosok pedig a saját “jutalom szintjüknek” megfelelő jutalmakat kapnak.
  • A jutalom szintek növekednek, ahogy a játékosok fractal köröket teljesítenek.
  • Ha a játékosok magasabb jutalom szinten vannak, mint a jelenlegi fractal nehézség, akkor a kör végén bónusz karmát kapnak. Ugyanakkor a tárgyi jutalmak a fractal szint minimumához vannak rögzítve.
  • A napi Fractals of the Mists bónusz láda a kraken elpusztítása után kapható meg. A jutalmak a játékos minimális jutalomszintjétől vagy a jelenlegi fractal szinttől függenek.

Guest rendszer

  • A játékosok most már vendégként beléphetnek más szerverekre is.
    • A karakterválasztó-képernyőn kattints a “World Selection” gombra.
    • Válaszd ki a szervert, amin vendég szeretnél lenni és kattints a “Guest” gombra.
    • Válaszd ki bármelyik karaktered és kattints a “Play” gombra, hogy belépj a választott vendég szerverre.
  • A Guest rendszernek vannak korlátai és megkötései:
    • Csak a saját régiódban lévő szervereken lehetsz vendég. Amerikai szervereken lévő játékosok nem lehetnek vendégek európai szervereken és vice versa.
    • A vendég szerveren nem vehetsz részt WvW-ben. Ha mégis rámész a WvW-re, akkor visszakerülsz a saját szerveredre. Csak a home szerver megváltoztatásával tudsz másik szerveren WvW-zni.
    • Egyszerre csak 2 különböző szerveren lehetsz vendég. Mindig, amikor egy szerveren vendégeskedsz, az 24 órán keresztül áll rendelkezésedre. 24 óra után már választhatsz másik szervert vendégeskedésre. Az aktív vendégszerverekre annyiszor léphetsz be, amennyiszer akarsz.
    • A telített, vagy magas populációval rendelkező szervereken való vendégeskedés megnöveli az Overflow térképre kerülés esélyét.
    • Vendégeskedés közben minden guild influence amit elérsz a home szervereden lévő guilded-be kerül, valamint csak a home szervereden lévő guild-ed előnyeit és bankját élvezheted.

Szerverváltási költség

  • A home szerver megváltoztatás most már gem-be kerül.
  • A gem mennyisége attól függ, hogy mekkora népességgel rendelkezik az a szerver, ahova át akarsz menni.
  • Minden account 7 naponta csak egyszer válthat szervert.
  • A játékosok továbbra sem válthatnak telített szerverekre.

Orr

  • A Risen lényeg populáció sűrűségén módosítottunk, egész Orr területén.
  • A területek, ládák és kereskedők most jobb jutalmakat kínálnak Orr területén.
  • További részleteket a “Finomítások a világon – Orr” résznél találtok.

UI fejlesztések

  • Változtatásokat végeztünk a hero felület attribute részénél, hogy több információt jelenítsünk meg.
  • Több PvP dialógus már nem veszi el az UI fókuszt a chat-ről, amikor megnyitjuk azokat.
  • A játékosok most már újra meg tudják nézni az általuk nem viselhető fegyvereket és páncélokat.

Strukturált PvP

Január 28 – Február 4 Temple of the Silent Storm hét

  • A három fordulós fizetős bajnokságok helyett, 1 fordulós 2 csapatos meccsek lesznek a Temple of teh Silent Storm térképen.
  • A belépési díj 3 jegy lesz játékosonként.
  • A tesztért járó jutalmak alacsonyabbak lesznek mint a normál fizetős bajnokságoké.
  • Miután a játék véget ér, mindkét csapat visszakerül a lobby-ba, ahol újra beállhatnak a bajnoksági sorba.
  • A részvételhez menjetek a PvP Lobby-ba és beszéljetek a Tournament Master-rel.
  • Miután ez az időszak véget ér,  a Temple of the Silent Storm térkép bekerül a bajnoksági rotációba.
  • A skillbar-ok most már a csapatszínnek megfelelő színben tündökölnek sPvP-n.

WvW

  • Javítottunk a karakterbetöltési időn WvW-n azzal, hogy előre betöltött placeholder modelleket használunk.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Dungeonök

Általános

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a lények nem váltak sérthetetlenné [invulnerable] azok számára a játékosok számára, akiket nem tudtak elérni.
  • Frissítettük több dungeon jutalmának költségeit, hogy azok megegyezzenek a más dungeonökben szerezhetőkkel. Ebbe beletartoznak az  Ascalonian Catacombs-al szerezhető lábvértek, mellvértek és vállvértek; a Sorrow’s Embrace-el szerezhető szigonyok és különböző vért darabok; a Caudecus’s Manor-ral szerezhető fókuszok.

Fractals of the Mists

  • Mocsári [swampland] fractal: A drótakadályokat újraépítettük, hogy megjelenítsük a nevüket. Többet kiemeltünk a földből és jobban láthatóvá tettünk.
  • Mocsári [swampland] fractal: Az első területen található csapdák most már a fractal szintjének megfelelően skálázódnak.
  • Fractal-ok: Egyes fractal-okhoz nappali illetve éjszakai időt adtunk. A nappal és éjszaka nem váltakozik.
  • Vízalatti fractal: A Jelly boss többé nem próbálja felfalni az NPC-ket (pet, minion), ha van a közelben játékos. Ha nincs játékos a közelben, akkor NPC-ket eszik.
  • Javítottunk több exploit-ot és kisebb bugot.

Ascalonian Catacombs

  • Story – The Lovers: Csökkentettük mindkét boss életerejét, valamint Ralena sebzését.
  • Story – Koporsó bevezető: Miután a boss megjelent,több koporsót már nem lehet kinyitni.
  • Story – Ranger: A csapda képességek sebzését csökkentettük.
  • Story: Módosítottunk néhány ellenséges csoport összetételén.
  • Explorable- Detha útvonal: Csökkentettük az utolsó esemény alatti ágyúk visszatöltési idejét, valamint módosítottunk a támadásaikon.
  • Explorable – Detha útvonal: Módosítottunk a “Defend Detha and her traps” esemény alatt megjelenő csoportok megjelenési idején.

Arah

  • Story: A léghajós esemény alatti legtöbb veteránt átlagos erősségűre csökkentettük.
  • Story: A támadó sárkányok sebzését csökkentettük és az elrepüléskori támadásuk többé nem okoz kd-t.
  • Story: Zhaitan savas területi képességei kevesebbet sebeznek.
  • Explorable: Javítottunk több problémát, amelyek megakadályozhatták, hogy az események rendesen elinduljanak vagy befejeződjenek az összes útvonalon. Ilyen akkor történt, ha egy NPC haldoklott, élesztett vagy kapcsolatba léptek vele.
  • Explorable – Seer útvonal: A Dwayna harcban a spark-ok most már főként a játékosokat célozzák és módosítottunk a támadásaikon, hogy üldözzék a játékost, ahogy azt kezdetektől fogva kellett volna nekik.

Citadel of Flame

  • Story: A Baelfire harchoz létrehoztunk egy biztonsági hálót arra az esetre, ha a játékosok leesnének. Ha a játékosok egy veszélyes helyen halnak meg, akkor a testük egy biztonságos helyre teleportálódik, hogy a játékosok feléleszthessék.
  • Story – Forgefire Armory Boss: Csökkentettük a boss sebzését.
  • Story – Bolok Barracks Boss: A Bolok Barracks boss által idézett erősítés összetételét megváltoztattuk.
  • Explorable – Magg útvonala: Újjáépítettük azt az eseményt, amikor Magg-et kell megvédeni a bomba telepítésénél.
  • Explorable – Magg útvonala: A magma területen található lények újraéledési idejét módosítottuk.
  • Explorable – Rhiannon útvonala: Az elején található fáklya eseményt módosítottuk, hogy csak 3 fáklyára legyen szükség az 5 helyett; az ellenséges csoportokat is ennek megfelelően módosítottuk.

Sorrow’s Embrace

  • Explorable – Inquest útvonal: A végtelenségig megjelenő támadóhullámokat módosítottuk, hogy többé ne jelenjenek meg, amikor a gólem miniboss ellen harcolunk. Miután a gólem esemény befejeződött, újra jönnek. A csoport összetételeken szintén módosítottunk, hogy nagyobb legyen a változatosság.

Crucible of Eternity

  • Explorable – Evolved Destoryer: Csökkentettük ennek az ellenfélnek az életerejét. Azt az időt, ami ahhoz kell, hogy a pajzs visszajöjjön, megnöveltük.
  • Explorable – Subject Alpha (összes): Az ellenfél életerejét csökkentettük.

Twilight Arbor

  • Explorable: Leurent Elite Guard-jának pajzsait javítottuk, így többé nem sebeznek, miután eltűntek.
  • Explorable – Leurent Boss harc: A csoport összetételén módosítottunk.
  • Explorable- Worm Boss: A köpet-tócsák sebzését csökkentettük, de minden támadás több tócsát hoz létre.

Honor of the Waves

  • Explorable: Aldus Stormbringer addok többé nem veteránok és módosítottunk a megjelenési idejükön.
  • Explorable: Aldus sebezhetetlenségi pajzsa most már megfelelően fogy a közelharci és területi támadásoktól.
  • Frissítettük a Controller Andal által használt Cone of Cold képesség effektjét, hogy igazodjon a támadott területhez, mikor átalakul.

Finomítások a világon – Orr

Általános

  • Szabad [uncontested] waypoint-okat adtunk Cursed Shore-hoz és Straits of Devastation-höz. Azok a játékosok, akik már teljesítették a térkép felfedezését, megtartják azt, nem kell hozzá nekik ezeket felfedezni.
  • Frissítettük az ember istenek kis szobrait, egész Orr-on.
    • Új térkép ikonok kerültek be, amelyek mutatják ezen szobrok helyét és állapotát. Ha a kurzort az ikonra visszük, még részletesebb információkat kaphatunk.
    • Az isten-szobrokat körülvevő vizuális effekteket frissítettük, hogy jobban észre lehessen venni őket és, hogy pontosabban jelöljék a hatókörüket.
  • Több Risen lény animációját és méretét frissítettük.
  • Frissítettük a zenét, ami az isten-szobrok kulcseseményeinél és Gate of Arah-nál hallható.
  • A templomok elfoglalásával és megvédésével kapcsolatos események most már nagyobb létszámra is tudnak skálázódni.
  • A templomok elfoglalásával járó vizuális effekteket megnöveltük.
  • Számos Risen lény képességeit módosítottuk, hogy kevesebb irányító [crowd-control] képességet használjanak.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy az “Arah Waypoint” megfelelően frissüljön, amikor a Cursed Shore-on nyitva volt az Arah-ba vezető kapu. Ez azt is okozta, hogy az Arah dungeon ikonja contested-et jelzett. Az Arah-ba vezető kapunak csak akkor kell zárva lennie, ha az oda vezető események aktívak.

Események

  • Grenth Templom lánc
    • “Use portals to fight shades, slay the Champion Risen Priest of Grenth, and protect Keepr Jonez Deadrun.”
      • Frissítettük az esemény leírását, hogy útmutatást adjunk az esemény működéséhez.
      • Frissítettük a támadó hullámokat, amelyek akkor jelennek meg, ha a pap életereje egy bizonyos mértékre csökken.
      • Több új képességet is adtunk a Champion Risen Priest of Grenth-nek.
      • Javítottunk egy hibát, ami megakadályozhatta további ellenfelek megjelenését, ha a hullámokat rossz sorrendben ölték le.
      • Módosítottunk a támadó hullámok összeállításán, kezdőhelyén, megjelenési idején.
      • Módosítottunk a corruption stack-eken, amiket az ellenséges shade-ek raknak a játékosokra harc közben.
      • Frissítettük a Grenth birodalmába vezető portálok vizuális megjelenését és azt az effektet, amit a belépő játékosok kapnak meg.
    • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy a Risen Priest of Grenth megfelelően támadjon a ” Stop the Risen Priest of Grenth from retaking the Cathedral of Silence” esemény alatt.
    • Javítottunk egy bugot, amely miatt a Pact katonák beakadhattak az esemény lánc bizonyos pontjain.
  • Dwayna Templom lánc
    • Módosítottuk a templom belsejében játszódó események nehézségét.
    • Frissítettük a Risen Priestess of Dwayna képességeit.
    • Frissítettük a Statue of Dwayna képességeit.
    • Módosítottuk a terepet a Cathedral of Zephyrs-ben.
    • Boss kamerát adtunk a Statue of Dwayna elleni harchoz.
  • Melandru Templom lánc
    • Frissítettük a Risen Priest of Melandru képességlistáját.
    • Frissítettük a zenét, ami a boss harcok alatt megy.
    • Módosítottuk a terepet a Cathedral of Verdance-on belül, hogy a lények és játékosok jobban mozogjanak.
    • Észrevehetőbb effekteket adtunk a templom elfoglalt és elfoglalatlan állapotához.
    • Frissítettük a “Defend the Pact interruptor from Risen attacks” esemény jutalmait, hogy összhangban legyen más templomok megtartási eseményeivel. A résztvevő játékosok a normál esemény jutalmak háromszorosát kapják.
  • Lyssa lánc
    • Módosítottuk a Cathedral of Eternal Radiance elfoglalásához és megtartásához szükséges események nehézségét.
    • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy a Risen Priestess of Lyssa-t körülvevő erőtér megfelelően helyreálljon.
  • Balthazar lánc
    • Módosítottuk a Risen Priest of Balthazar képességeinek erősségét.
    • Módosítottuk a Cathedral of Silence támadása és megvédése során megjelenő ellenfelek összetételét és számát.
  • Promenade lánc
    • Frissítettük az “Ensure that the pact holds the Gates of Arah” esemény jutalmait, hogy összhangban legyen más templomok megtartási eseményeivel. A résztvevő játékosok a normál esemény jutalmak háromszorosát kapják.
    • Javítottunk egy bugot az “Aid the Pact soldiers around the airship wreck” eseményben, amely miatt az esemény korán újraindulhatott.
    • Javítottunk egy bugot, ami miatt a Risen High Wizard olykor nem menekült el, miután sikeresen megvédtük a Pact tábort Gates of Arah-nál.
  • A Gladiator lánc
    • Módosítottuk a kezdési és újrakezdési feltételeit az eseményláncolatnak.
    • Módosítottuk az események nehézségi skálázódását.
    • Vizuális effekteket adtunk az esemény területéhez és a benne szereplő Risen lényekhez.
  • Megváltoztattuk a “Kill the Risen broodmother” esemény indulási feltételeit és helyét.

Tárgyak és jutalmak

  • Egy új Orrian Jewelry Box vásárolható mostantól minden karma kereskedőnél egész Orr-on.
  • Frissítettük a “Heavy Mold Bag” tárgyat, hogy gyakrabban essen.
  • Számos Risen lény loot tábláját frissítettük, hogy változatosabb crafting anyagokat dobjanak.
  • A templom események során megjelenő karma kereskedők új exotic árukat árulnak.

Finomítások a világon – Egyéb

Általános

  • Javítottuk néhány armorsmithing csomag leírását, melyek nem megfelelő szintű páncélt tüntettek fel a csomagon.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a Mystic Forge nem megfelelő jutalmakat adott, ha 80-as szintű masterwork kardokat raktunk bele.
  • Frissítettük a Moa Tonic Screech képességét, hogy megfelelően mutassa az egy stack daze-t.
  • Bandithaunt Caverns: Többé nem lehetséges végtelen számú bombát létrehozni a barlangokban.
  • A Windows User Account zárolása többé nem rakja láthatatlanba a Guild Wars 2 launcher-t.
  • A trait buffok nem kerülnek fel újra, miután felélesztettek, miközben olyan transzformációban voltunk, ami semlegesíti a trait-eket.
  • A hírnév területek (szívek-N.) teljesítésért mostantól karma jutalom jár.
  • A kapcsolat listát jelentősen fejlesztettük, hogy javítsuk a teljesítményt olyan térképeken, ahol sokan vannak, valamint azok számára, akiknek sok követőjük és barátjuk van.
  • A loot interakciók mostantól előnyben részesülnek a mesmer portálokhoz képest.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a négyszögű képességek nem a megfelelő célpontot találták el.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a lánc-képességek néha megszakították a dodge-ot.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a lövedékek néha eltűntek, ha olyan mezőn keresztül mentek, ami éppen eltűnt.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt azok a képességek, amelyek boon-okat loptak vagy szedtek le, olyan hatásokat is befolyásoltak, amelyeket nem szabadott volna.
  • A fegyverek mostantól megadják a bónusz statokat, miközben bundle van nálunk.
  • A játékos képességekből eredő bundle-k (engineer kit-ek, elementalist conjured fegyverek, warrior lobogók) most már rendelkeznek alapsebzéssel, amely megegyezik a játékos szintjén elérhető legnagyobb ritkaságú fegyverekével.
  • WvW és PvE: Frissítettük a culling rendszert, hogy affinitási culling-ot használjon, amely segítségével a játékosok láthatják a fontos ellenfeleket, függetlenül a hely játékos népesség sűrűségétől.
  • Lionguard Lyns visszatért Lion’s Arch-ba, de többé nem árul Black Lion Key-eket. Egészen késő februárig fogadja az adományokat Lion’s Arch újjáépítéséhez, amikor is vissza kell térni rendes Lionguard feladataihoz. Szerezzétek meg azokat a Captain’s Commendations-okat, amíg lehet.
  • Frissítettük a Golem in a Box-ot, így most már 20 másodperc a visszatöltési ideje, valamint most már nem használható WvW-n.
  • PvE-ben, ha egy játékos egy lény megölésért loot-ot kap és a loot uncommon, vagy jobb ritkaságú, akkor egy láda jelenik meg, amely tartalmazza azt a loot-ot, ami korábban a hullában volt. Ha a loot ritkasága alacsonyabb, mint uncommon, akkor a loot a hullában marad.

Események

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt Queensdale-ben az Eldvin Monastery körüli események nem futhattak jól.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozhatta, hogy a Shadow Behemoth esemény elkezdődjön Queensdale-ben.
  • Frostgorge Sound – “Claw of Jormag” esemény: Javítottunk egy hibát, amely miatt a jég pajzs nem jelenhetett meg jól.
  • Blazeridge Steppes esemény: Sootpan Kraal-ban az ogre beastmater most már minden harc alatt gyógyít egy keveset.
  • Master Engineer Steelclaw most már egyező nemet használ a jelenetei/üdvözlései során Fields of Ruin-on.
  • Diessa Plateau: Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy a játékosok használják a cattlepult-ot, ha egy tehén túl messzire kószált, ezzel megakadályozva a fogadós minijátékot.

Személyes történet

  • Javítottuk azt a hibát, hogy a bejátszásokban nem jelent meg Zojja és más NPC-k sisakja.
  • “Armor Guard”: Javítottunk egy eltévedt minimap jelet.
  • “A Tangle of Weeds”: Megnöveltük az instance méretét, így a lich most már nehezebben tudja kifear-elni a játékosokat a térképről.
  • “Volcanic Extraction”: Az NPC-k sokkal több ütést kibírnak.
  • Norn harmadik fejezet: Javítottunk egy problémát, ami miatt a rossz film játszódott le.
  • “A Sad Duty”: Erősítettük a Pact védőket.
  • “Suspicious Activity”: Javítottunk egy apró kozmetikai bugot.
  • “A Grisly Shipment”: A történeti lépcsőfok party tagokkal való együtt játszása most már nem akadályozza meg a továbbhaladást.
  • “Source of Orr”: Javítottunk egy problémát, ami megakadályozhatta a továbbhaladást az Eye of Zhaitan legyőzése után.
  • “Fixing Blame”: Warmaster Gurnn most már rendesen indítja a bejátszását.
  • “On Red Alert”: Javítottunk egy problémát, amely megakadályozhatta a továbbhaladást, ha a játékos kihagyott egy részt.
  • “Romke’s Final Voyage”: Javítottunk egy hibát, amely megakadályozhatta a továbbhaladást, ha party tagok is voltak velünk.
  • “A Sparkling Rescue”: Zojja most már segít a játékosoknak a harcban.

Skill Challenge

  • Ancient Shark Pistrix és “földicápáinak” terrorja végre véget ért. A játékosok most már interakcióba léphetnek Pistrix hullájával a Sparkfly Fen-i barlangjában, hogy teljesítsék a skill challenge-t.

Tárgyak

  • Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy az Endless Halloween Tonic-ok megjelenjenek a Trading Post-on.
  • Minden Halloween tonic-nak két másodperces cooldown-ja van.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt néhány légzőkészülék rosszul jelent meg a light armor-okkal.
  • Fegyverek transmute-olása esetén a két tárgy közül a nagyobb ritkaságú megmarad.
  • Sigil of Doom: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Sigil of Intelligence: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Sigil of Leeching: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Azok az étel buffok, amelyek kritikus találat esetén életet szívnak el, többé nem hatnak a kütyükre.
  • Hozzáadtunk a játékhoz egy Mystic Forge receptet, amivel a Triforge Amulet-et ascended verzióra lehet fejleszteni, és egy utility infusion helyet is tartalmaz.
  • A Southsun Cove-i Orichalcum telér mostantól nem rich, hanem sima.

Kaszt képességek

Általános

  • A képességek megszakítása az [Escape] gombbal, valamint a fegyverek elrakása mostantól 0,5 másodperces cooldown-t rak a képességre.
  • A kütyük, amiket a játékosok raknak le (mint például a turret-ek) mostantól a játékos statjain alapuló boon-okat és condition-öket adnak.
  • Frissítettük a képesség leírásokat.

Elementalist

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt néhány varázslat, mint a Tornado, az Arcane Shield és leginkább a Whirlpool néha nem jelenített meg effektet.
  • Arcane Power: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Arcane Lightning: Javítottunk egy bugot, ami miatt a képesség animációja olykor a képesség lejárta után is lejátszódott.
  • Evasive Arcana: Ez a trait többé nem engedi meg a knockback hatásból való kitörést.
  • Glyph of Renewal: Megnöveltük a képesség cast idejét víz alatt, 1 másodpercről 3,5 másodpercre.
  • Ice Spikes: A képesség most már megfelelően jeleníti meg az AoE gyűrűket.
  • Rock Spray: A leírás most már megfelelően tükrözi a távolságot és a bleed sérülést.
  • Vapor Form: Ezzel a képességgel többé nem lehet feléledni olyan ölések után, amik nem adnak tapasztalati pontot. Ez a képesség most már a befejezéskor megfelelően állítja vissza a halál állapotot.

Engineer

  • Kivettük az engineer turret-ek collision tulajdonságát (azaz mostantól keresztül lehet rajtuk menni -N.), ami játékos mozgási gondokat okozott.
  • Elixir X: Javítottunk egy bugot, ami miatt a képesség tooltip-je nem tükrözte a Fast-Acting Elixirs miatti cooldown csökkenést.
  • Hair Trigger: Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy ez a trait jól működjön néhány képességnél.
  • Incendiary Ammo: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Reinforced Shield: Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy ez a trait csökkentse a Static Shield cooldown-ját, ha a Throw Shield képesség aktiválva volt.
  • Reserve Mines: Ennek a trait-nek az AoE gyűrűi most már a megfelelő területet jelölik.
  • Speedy Gadgets: Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy ez a trait csökkentse a cooldown-t a Throw Mine-on.
  • Toss Elixir S: Ez a képesség többé nem veszi le a transform-ot a játékosokról.

Guardian

  • Absolute Resolution: Ez a trait most már működik a Battle Presence-el.
  • Battle Presence: Ez a trait többé nem hibázza el a pulzálásokat és nem spam-el “immune” szöveget.
  • Empower: Ez a képesség most már megfelelően, 10 másodpercre ad might-ot.
  • Selfless Daring: Ezzel a trait-el többé nem lehet megtörni a knockback hatást.
  • Shield of the Avenger: Javítottuk a sebzést, amely a képesség Command változatában volt megjelenítve.
  • A Spirit fegyverek mostantól érzékenyek a támadásokra.
  • Sword of Justice: Javítottuk a megjelenített sebzést a képesség leírásában és a Command változatában.
  • Zealot’s Flame: Burning információt adtunk a képesség leírásához.

Mesmer

  • Cleansing Conflagration: Ez a trait mostantól a The Prestige képesség elején vesz le egy condition-t, nem pedig a végén.
  • Duelist’s Discipline: Ez a trait többé nem csökkenti az Illusionary Duelist sebzését.
  • Illusion of Life: Ezzel a képességgel többé nem lehet feléledni olyan lényektől, amelyek nem adnak tapasztalati pontot.
  • Portal Exeunt: Frissítettük a képesség leírását, hogy tükrözzük a valós időtartamot. A Portal Uses jelöléshez is adtunk leírást.

Necromancer

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt egyes minion-ok túl agresszívvá váltak.
  • Mark of Evasion: Ezzel a trait-tel többé nem lehet megtörni a knockback hatást.
  • Necrotic Traversal: Javítottunk egy bugot, ami miatt a képesség leírása nem megfelelő számú poison sebzést jelzett.
  • Spinal Shivers: Javítottunk egy bugot, ami miatt ez a képesség a teljes cooldown-ját megkapta, ha a célponttól elfordulva használták.

Ranger

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a vízi ranger pet-ek néha kimásztak a szárazföldre.
  • Drake Pet: Ez a pet most már rendszeresen aktiválja a Tail Swipe képességét, a cast idejét pedig 1,25 másodperccel csökkentettük.
  • Entangle: A képesség bleed hatása most már megfelelően skálázódik a condtion dagame-el és annak időtartamával.
  • Sharpening Stone: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Opening Strikes: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.

Thief

  • Leeching Venoms: Ez a trait többé nincs hatással a kütyükre.
  • Shadow Refuge: A képesség leírásához hozzáadtuk a hatókörét.
  • Smoke Screen: A képesség vakító pulzálása többé nem követi a thief-et.
  • Spider Venom: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Devourer Venom: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Ice Drake Venom: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Skale Venom: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Basilisk Venom: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.
  • Assassin’s Signet: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.

Warrior

  • Arcing Slice: Frissítettük a képesség leírását, hogy megfelelően legyen feltüntetve a boon, amit felrak.
  • Banner of Strength: Frissítettük a képesség leírását.
  • Banner of Discipline: Frissítettük a képesség leírását.
  • Banner of Tactics: Frissítettük a képesség leírását.
  • Empowered: Ez a trait most már megfelelően növeli a Stability boon sebzését.
  • Reckless Dodge: Ezzel a trait-el többé nem lehet megtörni a knockback hatást.
  • Vengeance: Ezzel a képességgel többé nem lehet feltámadni olyan lények segítségével, melyek nem adnak tapasztalati pontot.

Strukturált PvP

  • Legacy of the Foefire: Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy bizonyos közelharci képességekkel eltaláljuk az elülső vörös/kék báziskapukat.
  • Legacy of the Foefire: Javítottunk egy bugot, ami megengedte, hogy a barátságos és ellenséges lövedékek áthatoljanak a vörös/kék báziskapukon.
  • Legacy of the Foefire: Módosítottuk a vörös/kék vár NPC-ket, hogy elkerüljük a visszaszámlálás előtti megjelenésüket.
  • Legacy of the Foefire: Módosítottuk a vörös/kék lordokat, hogy a gyógyító képességük kezdetekor 3 condition-t szedjenek le.
  • Legacy of the Foefire: Módosítottuk a vörös/kék őröket és varázslókat, hogy megtámadják az ellenséget, ha a lord harcba kerül.
  • Battle of Kyhlo: Javítottunk egy bugot, ami miatt a repair kit eltűnhetett csapatváltás után.
  • Heart of the Mists: Kivettünk két nem használt glory kereskedőt.
  • Javítottuk azt a hibát, hogy a hajítógépeket nem lehetett távolsági támadásokkal sebezni, miután megjavították őket.

WvW

  • WvW jumping puzzle közben mostantól nem lehet ostromgépet használni.
  • Több terület domborzatát módosítottuk, hogy megakadályozzuk azt, hogy a játékosok kapukon és falakon menjenek át a célpontokig.
  • A superior ostromgépek mostantól rendesen megmenekülnek térkép reset esetén.
  • WvW-ben, különböző típusú loot ládák veszik át a táska drop-ok helyét, attól függően, hogy milyen ritkaságú a loot. A játékosok mostantól táskát fognak látni, ha a loot uncommon-nál alacsonyabb ritkaságú és ládákat, ha a loot ritkasága uncommon vagy afölött van.

Black Lion Trading Company Gem Store

Új tárgyak

  • A Plush Quaggan Backpack Cover most már elérhető a Gem Store Style kategóriájában, 300 gem-ért. Ezt az imádni való skin-t bármelyik back tárgyra rá lehet tenni, valamint ha nincsen back tárgyad, akkor is felveheted, statok nélkül.
  • A Riding Broom most már elérhető a Gem Store Style kategóriájában, 250 gem-ért. Egyszerűen vedd fel ezt a játékot, aktiváld a képességét, hogy felülj a seprűre. A seprűn való utazás nem ad sebesség bónuszt.

Fejlesztések

  • Átdolgoztuk Evon Gnashblade Box ‘o Fun-ját és most már egy új, alacsony árért lehet beszerezni a Consumable kategóriában. Egy darab 80 gem-be kerül, míg 5 darabot 320 gem-ért szerezhetünk be. Az új ládával nagyobb irányításunk lesz afölött, hogy milyen hatása lesz a ládának azokon, akik kapcsolatba lépnek vele.
  • Mostantól minden fegyver és páncél skin-nél megvan a lehetőségünk, hogy PvP skin-né alakítsuk. Amikor aktiválsz egy skin-t, akkor választhatsz, hogy egy PvE tárgyra rakod rá, vagy egy PvP-sre. Bármelyiket is választod, a skin-t elhasználod. Ez a változtatás minden eddig fel nem használt fegyver és páncél skin-re vonatkozik, függetlenül attól, hogy mikor került a játékba az a skin.

Kiegészítés a frissítéshez

Finomítások a világon – Egyéb

Tárgyak

  • Finomítottunk néhány legendary fegyver vizuális effektjein
    • Eternity: Javítottunk egy bugot, ami miatt a Sunrise effektus a Twilight effekten játszódott le.
    • The Moot: Finomítottunk a vizuális effekteken és lépészajokat adtunk hozzá.
    • Kamohoali’i Kotaki: Finomítások a vizuális effekteken.
    • Frenzy: Finomítások a vizuális effekteken.
    • Kraitkin: Finomítások a vizuális effekteken.
    • Quip: Finomítások a vizuális effekteken és lépészajok hozzáadása.
    • The Predator: Finomítások a vizuális effekteken és lépészajok hozzáadása; frissítettük a lövedéket és a találati effektet, hogy  passzoljon a fegyver kinézetéhez.
    • Howler: Finomítások a vizuális effekteken és lépészajok hozzáadása.
    • The Dreamer: Frissítettük a lövedék effektet.

Forrás: GW2 fórum

Advertisements
  1. Mephi
    2013. január 28. - 22:24

    Köszi a fordítást előre is!

    • chuckygwzik
      2013. január 29. - 07:20

      Csatlakozom én is, köszi a fordítást.

  2. 2013. január 28. - 22:50

    Értelmesebb időpontban nem is lehetnének ezek a frissítések…

    • Zherat
      2013. január 28. - 23:25

      Hát jó időpont még mindig nincs.. és még jó hogy nem igazán durva csúcsidőben.. Bár ígyis félig akkor volt..

  3. CSabeesz
    2013. január 28. - 22:51

    Nem ugy volt hogy visszamenőleg is kapuk laurelt?

    • nathriel01
      2013. január 28. - 22:59

      Most még csak napi és haviért, az majd valamikor később jön, hogy a meglévő egyéb achikért is kapunk.

  4. Zherat
    2013. január 28. - 23:26

    BTW Szép lista! :) Kíváncsi leszek mi lesz ebből a játékból félév múlva.. :D

  5. leslie
    2013. január 28. - 23:45

    Ez a Living story lényegében event?

  6. SANTANTICA
    2013. január 29. - 01:10

    ” Azok a játékosok, akik már teljesítették a térkép felfedezését, alapból megkapják őket, nem kell nekik ezeket felfedezniük.”

    nem igaz, oda kell menni…..

  7. SANTANTICA
    2013. január 29. - 01:13

    kíváncsi vagyok, hogy miután a játékosok 90%-a megcsinálta a havit, hogy akik most a hónap vége előtt 2 nappal csinálják meg kapnak-e 10 koszorút ?

    lehet belőle Aneték felmenőinek szapora csuklása…..

    • chuckygwzik
      2013. január 29. - 07:21

      Gondoltak erre is. Senki nem kap januárért 10 babért. Majd februártól indul a buli. (Fórumon hivatalosan megerősítve.)

      • SANTANTICA
        2013. január 29. - 12:38

        ez korrekt, köszi!

  8. Arallion
    2013. január 29. - 03:01

    . Azok a játékosok, akik már teljesítették a térkép felfedezését, alapból megkapják őket, nem kell nekik ezeket felfedezniük.
    Itt apró félrefordítás történt, a World Complete-t teljesítő játékosok megtartják azt, arra vonatkozik a mondat: Players that have already achieved map completion will retain it without having to discover these new waypoints.
    Azaz: megtartják a 100%ot anélkül, hogy ezeket fel kellene fedezniük, de attól még a WPket nekik is meg kell keresni.

    • nathriel01
      2013. január 29. - 10:49

      Igaz, javítva.

    • 2013. január 30. - 10:41

      Nem. 99% most a térképem, mert 2 új WP-ből 1-et találtam csak meg.
      Egyébként 100-os csillagozást mutatja továbbra is, és titlét se vette el, szóval teljesen mind1.

  9. 2013. január 29. - 03:22

    OMGLOL!
    A Dreamer már TÉNYLEG unikornisokat lő…

    • 2013. január 29. - 14:28

      énis csak csodálkozva néztem h ez meg mi??:D tehát nem a szemem csalt

  10. MaDFoX
    2013. január 29. - 03:37
    • Mc Wolfy
      2013. január 29. - 08:49

      az első hetekben nagy valószínűséggel igen uncsi meccsek lesznek… de remélem pikent kapjuk ellennek :D

    • Brock Samson
      2013. január 29. - 12:52

      Ennek nem nagyon latom ertelmet. A WvW eddig is bealliotta magat, az elneptelenedo szerverek lecsusztak. Most heteken at az lesz, hogy eros szerverek romma verik azokat, akiket mar korabban romma vertek, nem latom ez hol tesz majd jot az egesz jatekos kozosseg elmenyenek. (Totalisan uralni a terkepet legalabb olyan unalmas, mint totalisan elveszteni.)

      • 2013. január 29. - 13:34

        Zárójeles résszel nagyon is egyetértek.

      • 2013. január 29. - 22:11

        A rating alapján a matchup megmarad, csak rating reset lesz 1500-ra. Szóval nem az lesz, hogy a legerősebb a leggyengébbel összekerülhet, hanem a mostani rating alapján harcolnak a szerverek, de resetelt ratinggel indul mindenki.

  11. 2013. január 29. - 08:32

    A fraktálos változtatást jól értem? Aki magasabb szinten van, az kap jutalom karmát, cserébe szarabb egyéb jutalmat…?

    A napinál meg nem arról volt szó, hogy mindig más-más területekre csábít majd? Ehhez képest kraftoljak le x cuccot meg öljek meg x mobot víz alatt… Hát nem tudom. Ezek a kombóval ölj meg x ellenfelet meg élessz fel x embert meg érdekes irányba viszik el a dolgot, mert pl. aki instázgat egy jó csapattal az kevesebbet fog éleszteni, szóval majd kimegy valakivel a város mellé leugrálni egy szikláról és egymást élesztgetni, hogy meglegyen a napi…? A régi napi szinte magától teljesült ha rendesen játszottál a játékkal, akármit csináltál, a mostaniak túl speciális dolgok. Egyáltalán nem teljesíthetetlenek, csak van egy olyan érzésem, hogy sokmindent nem “normális” játékkal fogok tudni megcsinálni.

    • 2013. január 29. - 09:00

      Nem, aki magasabb szintűként megy alacsonyabb szintű csapattal az alacsonyabb fraktál miatti jutalomkülönbséget kompenzálandó kapja a karmát.

      A többi meg a változatosság miatt pl. nekem tetszik.

      • 2013. január 29. - 13:37

        A fraktálokról én is ezt mondtam.:) Csak nem értem, hogy ez miért jó a magasabb szinten lévőnek, nem hiszem, hogy neki a karma kellene a fraktálos jutalom helyett. Én csak lvl6-on vagyok fraktálban, mert az elején időhiány miatt lemaradtam, úgyhogy vártam, hogy ne kelljen a klánnak felhúznia, hogy ne fogjam vissza őket, tök örültem ennek a lehetőségnek, de gyakorlatilag ha most megyek velük, akkor is csak hátráltatom őket…

      • 2013. január 29. - 15:59

        Gondolom egyszerűbb volt lefejleszteni a karma bónuszt,
        mint belenyúlni a szintenként fix jutalomgenerálásba :D

  12. 2013. január 29. - 09:36

    Tegnap kb. 5-ös szintű területen valami dobott exoticot szóval úgy tűnik tényleg kaphatsz leskálázódva értelmes dolgokat is.

  13. nosferat
    2013. január 29. - 09:53

    Hali!
    Ma még lehet home szervert váltani?

    • chuckygwzik
      2013. január 29. - 11:24

      Szia!
      Ingyen már nem.
      Heti 1x gemért tudsz, populáció szerint Medium/High/Very High 500/1000/1800 gem. Ez most kb 10/20/36 arany. Kicsit játszol 1x jól megfontolod és többet nem gond a home szerver kérdés.

  14. Ravenix
    2013. január 29. - 09:55

    A dungeonokba eszméletlen szenvedés lesz menni mostantól (nem a könnyű instákról van szó). Addig nem használhatsz wp-t míg a többiek combatban vannak pfff. Teljesen affelé megyünk, hogy egy teljesen összeszokott csapat folyamatosan ugyanabban az összetételben instázzon. Eddig próbáltunk vinni kezdőket is instákba, hogy ismerkedjenek az taktikákkal-stratégiákkal, hogy aztán már puggal is mehessenek nyugodtan. Így hogy vigyünk bárkit arahba pl. aki még előtte nem volt Lupicusnál sem. Tiszta gáz lesz értelmes pug-t találni.

    • eszem
      2013. január 29. - 10:21

      Lupicus se egy nehéz boss, ha előtte elmondják a taktikát értelmesen, illetve az újonc betartja azt és követi az utasításokat(sokan mondjuk erre sajnos nem képesek).

      • eszem
        2013. január 29. - 10:22

        Mondjuk én pont veled(tek) voltam lent :D

    • Healer
      2013. január 29. - 12:19

      Azt is írták, hogy volt Rebalance a dungeon bossoknál is, hogy a kiteolok amig ideér a waypointtól című bossfightokat értelmesebbé tegyék.

      • Healer
        2013. január 29. - 12:20

        És ez volt az oka a waypointok ideiglenes kiiktatásának is :D

  15. 2013. január 29. - 10:37

    Na, ranger maradt gyenge…

    • Zarache
      2013. január 29. - 10:41

      Ranger nem gyenge :P csak a skillek/traitek butak picit (skillek teren a self rootra es a missre gondoltam)

      Bocsi, hogy ezt mondom de a trait/builded lesz a gyenge nem a kari mert Zendernel es nalam is jol mukodik PvE-re,WvW-re es meg TPvP-re is :)

    • leslie
      2013. január 29. - 12:19

      Ranger gyenge? Na ne nevettess…

    • 2013. január 29. - 13:36

      Nem egy aoekirály, az biztos. De kevés ellenfél ellen elég erős az.

      • Alfréd
        2013. január 29. - 16:05

        Azér ez se igaz így, fáklya + kard párossal nagyon is jó, begyűjtesz magad köré csomó mobot, felégetsz magad körül mindent, leteszel vagy 3 csapdát, rájuk küldöd a kutyáid, + a pet is ott figyel… Ezzel így keményen lehet aprítani szvsz :)

    • 2013. január 30. - 10:53

      PVE-ben nem borzasztó, csak böki a csőröm, hogy ami 1-2 ütés warriornak/thiefnek, meg 1 skilllenyomás mesmernek, kb 3 másodperces kill, az nekem full crittes buildel is kb 6 másodperc, meg 5-7 ütés, vagy full skillbár végighasználás.
      Pet se valami gyors, üthet 2k criticalt, de magam szeretném ezt a dmg-t leadni.

      WWW-ben magányos embereket elkapok ha éppen nem csal, de úgy mint support vajnyi kevésnek érzem elék, guardianok meg effélék terén.

      sPVP-n meg nem greatsword/longbowot használok, hisz az esélytelenül gyenge.
      Oda shortbow és warhorn, kommandózzak.

      Tegnap este végignéztem újra a dolgokat, és a traitek jók, legalábbis ami DMG-t ad, az bentvan. A többi túlélős mókaság, és igazából hasznavehetetlen.
      Már kipróbáltam mindenféle rúnázást/sigilezést/traitelést/upgradelést, de nem jártam nagy sikerrel. Mindenképpen GS/LB-t akarok használni, és nem úgy, hogy végignyomom a skilljeimet nagy durranással, aztán fél-egész percig autoattackal bohóckodhatok :D

      Nem mellesleg amit én novemberben criticallal 2k-kat ütöttem, azok most 1500-ak, pedig a gearem változatlan azóta statokban.

  16. Hosey
    2013. január 29. - 11:08

    Hi!

    Off topic bocsi, de most készülök elkezdeni a játékot, és jó lenne egy olyan szervert becélozni ahol vannak magyar játékosok és esetleg be lehet kerülni egy magyar klánba + az sem lenne hátrány ha WvW-ben jól állna a szerver.
    Tudnátok ötleteket adni, hogy hol kezdjek el játszani?
    Köszi :)

    • 2013. január 29. - 11:23

      Piken

    • SANTANTICA
      2013. január 29. - 13:04

      Deso….

    • Zarache
      2013. január 29. - 13:05

      Piken
      Deson mar igy is sokan vagyunk, illetve Pikenen tobb a magyar.

    • Healer
      2013. január 29. - 16:00

      Gandara :D

  17. brocksamson86
    2013. január 29. - 13:04

    Hehe, Grenth papja vicces lett, bar en bugot sejtek a hatterben. Az egesz szobat lefedi valami zuhanos AOE tamadassal, es instant kill (meg down statebe sem kerulsz, rogton halsz). Bekesen daralom a shadeket amiket idez, leerek a lepcso aljara, nezem hogy miert fekszik mindenki? Aztan megtudtam. :D

    Pedig egy hete egy elemantalisttal ketten megoltuk.

  18. Ravenix
    2013. január 29. - 13:21

    Nincs többé rich orich érc :S . Asszem jó ideig közelébe sem megyek a karka mapnak…

    • 2013. január 29. - 13:37

      Jaja, csak figyeljétek meg, hogy fel fog menni ori ára megint :D:D

      • Healer
        2013. január 29. - 16:00

        Mert most lennt van?

  19. Solefald
    2013. január 29. - 18:32

    “Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy az Endless Halloween Tonic-ok megjelenjenek a Trading Post-on.” Nope…még mindig nem tudom eladni.

  20. Sahzs
    2013. január 30. - 12:25

    Segítsetek értelmezni ezt nekem légyszíves:
    “Sharpening Stone: A használati száma most minden betalált támadásnál csökkent, valamint akkor is, ha a támadás Blind, Block, Evade, Obstruct vagy Invulnerable miatt célt tévesztett.”

    • 2013. január 30. - 12:41

      “Sharpening Stone: The number of uses on this skill’s effect will now decrease if an attack lands or if the attack is negated by Blind, Block, Evade, Obstructed, or Invulnerable.”

      Ez egy buff ami 5 ütésig tart (használati szám).
      A fenti fix óta azt is használatnak veszik ha az ütés nem okoz sebzést, de nem miss (tehát a Blind, Block, Evade, Obstructed, Invulnerable is ütésnek számít)…

      • Sahzs
        2013. január 30. - 12:45

        Így már értem, köszönöm!

    • Healer
      2013. január 30. - 13:12

      A skill a következő öt támadásodhoz ad bleedinget,
      minden támadás beleszámít, az is ami nem talált.

      • MaDFoX
        2013. január 30. - 14:00

        A miss pont nem számít bele… :)

  21. 2013. január 30. - 15:21

    Healer :
    Mert most lennt van?

    Már nincs. De 2s alatt volt, most meg már inkább közeledik 3s felé, mint 2-höz.

  22. 2013. január 30. - 15:23

    Alfréd :
    Azér ez se igaz így, fáklya + kard párossal nagyon is jó, begyűjtesz magad köré csomó mobot, felégetsz magad körül mindent, leteszel vagy 3 csapdát, rájuk küldöd a kutyáid, + a pet is ott figyel… Ezzel így keményen lehet aprítani szvsz :)

    Igen, csak nem azt mondtam, hogy nincs aoe-je, hanem azt, hogy nem aoekirály. Valóban van PBAoE, de azért egy eléhez/necrohoz lehet nem kéne hasonlítani :P

    • Építész
      2013. január 30. - 15:58

      Érdekesség, hogy nagyon ígérik az AoE visszavételét, így lehet előtérbe kerülni az 1-t sebzek de az megfekszik karakterek.

      • 2013. január 30. - 17:14

        Hát… sok mindent ígértek már :)

  23. nedvedicious
    2013. január 30. - 16:38

    Elementalist változásainak leírásánál luxus lett volna leírni, hogy miért változtatták meg a magnetic graspet? Valaki tud rá okot, magyarázatot?

    • 2013. január 30. - 17:15

      Szerintem aki írta a patch note-ot, nem is tudott róla :D

    • 2013. január 30. - 18:36

      Okot nem tudok, de nekem egyelőre tetszik a változás. Kettéosztották immobilize + projectile és leap finisher + dmg részre. Legalább eldönthetjük, hogy odaugrunk-e vagy sem. Pl. ha aoe van a target alatt vagy le akarunk lépni előle, akkor nem ugrunk. Vagy épp tekersz egy bázist és távol akarod tartani egy kicsit a kölköt, akkor a bázison maradsz, őt meg kint tarthatod.

      Akad benne némi balance is, mert megnőtt az animációk hossza, mivel két dolgot csinálok zsinórban, de legalább az immobilize van előbb és nem fordítva, szóval a lényeg nem lassult, viszont offenzív használat során az immobilize kb. arra elég, hogy oda lehessen ugrani, ha nem vagyunk a target mellett. Legtöbbször úgyis melee range-ben használtuk eddig a dagger miatt, szóval inkább hozzáadtak, mint elvettek belőle.

      Majd a februári patch lesz érdekes, mert abba a patch notes-ba már ennél sokkal nagyobb “apróságok” sem férnek majd bele. Ha tényleg olyan sok változás lesz…

  24. Prana
    2013. január 30. - 16:52

    Nagyon jó lenne ha először is a mobok aoe-jét vennék vissza, mert az nagyon durva amit instákban a trash mobok művelnek. Pl dredge-es fraktalban de még sorolhatnám. Nekünk már most sincs ahhoz elég aoe-nk hogy hatékonyan tudjuk pucolni a mobokat, mit akarnak ezen nerfelni?

    • Kozmo
      2013. január 31. - 11:57

      Huzzátok a dredge-eket egy ketrecbe, ott néha elkezdenek kapálni. :D

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: