Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, Guild Wars 2 játékmenet, PvP, WvW > Colin Johanson a Guild Wars 2 következő hónapjairól

Colin Johanson a Guild Wars 2 következő hónapjairól

Boldog 2013-at mindenkinek! Egy kis időt kívántam szakítani arra, hogy beavassalak titeket azokba az új eseményekbe, történetekbe és funkciókba, amelyeket a az Új Év első hat hónapjában a Guild Wars 2-be fogunk pakolni.

Az eddig megtett út fantasztikus volt – a Guild Wars 2 megjelenése óta eltelt pár hónap alatt több mint három millió példányt adtunk el a játékból és a legjobban értékelt MMO lettünk 2012-ben. Bemutattuk az új Fractals of the Mists dungeont, új PvE és PvP térképeket, különböző méretű eseményeket, a Lost Shores világeseményt és két hatalmas ünnepi fesztivált.

De ez csupán a kezdet. Az Új Évre a célunk az, hogy azokra a területekre építsünk, amelyek sikeresek voltak 2012-ben, hogy tanuljunk azokból, amik nem működtek olyan jól és hasznosítsuk is ezt a tudást és, hogy 2013 olyan év legyen, melyet egyikünk sem fog elfelejteni.

De mit is jelent ez pontosan? Vessük bele magunkat:

Mi teszi a GW2-t egyedivé és sikeressé?

A közösség és a játékosok közti kapcsolat fontos összetevői a Guild Wars 2-nek és továbbra is azok maradnak, miközben fejlesztjük a játékot.

Az, hogy a játékosok megoszthatják élményeiket egy nyitott világban, ahol a játékosok segítőkészek és nem egymással versenyeznek, fontos elemei annak, hogy a játékunk az, ami. A nyitott világú online játékok mindig akkor a legerősebbek, amikor a játékosokat biztatják és jutalmazzák a közösségként való cselekvésre arra, hogy olyan helyekre menjenek, ahol különböző szintű játékosok találkoznak és arra, hogy támogassák egymást. A megosztott loot rendszer, a dinamikus szintskálázódás, a megosztott nyersanyaglelőhelyek, a többjátékos kombók és az a képesség, hogy mindenki fel tud éleszteni mindenkit, példák azokra az elemekre, amelyek segítségével támogatni tudjuk a közösség-hajtotta élményeket.

A Guild Wars 2 egy olyan játék, amely ezekről a közös élményekről szól. A dinamikus eseményrendszer segítségével, mindig amikor belépsz a játékba, valami mást tapasztalhatsz és oszthatsz meg a többi játékossal. Lehet, hogy egy olyan térképen vagy, ahol már jártál korábban, de egy eseménnyel most találkozol először, vagy lehet, hogy épp egy esemény közepén vagy, ami a megérkező többi játékos miatt felskálázódik és epikusabbá válik, vagy éppen a WvW-n található Stonemist Castle irányításáért harcolsz, ahol minden harc másképp alakulhat.

A megjelenés óta már megmutattuk, hogy képesek vagyunk építeni és bővíteni a dinamikus események ezen rendszerén további egyedi eseményekkel, amelyek egy élő történetet alkotnak. Ezek a speciális események és élő történetek, mint a Wintersday, Halloween és a Lost Shores invázió, mind példák az ilyen stílusú eseményekre.

Ezek a kulcsfontosságú oszlopok – a közösség érzete és a dinamikus, élő világ, amely tele van újabb élményekkel, amikor belépsz a játékba – teszik azzá a Guild Wars 2-t, ami. De mit is jelent ez pontosan 2013-ra nézve?

GW2: Az élő világ

Hogy folytassuk a Guild Wars 2 oszlopaira való építkezést, célunknak a közösség és az események építését kell kitűznünk. Az élő világról szóló ígéretünk egy részét már megtartottuk, de rengeteg ötletünk van arra vonatkozóan, hogy hogyan emeljük ezt egy új szintre. Lényegében, még csak a felszínt kapartuk meg.

Ezt úgy fogjuk elérni, hogy egy olyan világot építünk, amelyben valóban egyedi történetek és események zajlanak le hosszabb időszakok alatt, ezek fogják építeni Tyria jövőjét, amelyek történetét aztán majd évek múlva is lehet mesélni.

Ezt már próbáltuk megalkotni változó sikerrel a Halloween, Lost Shores és Wintersday eseményekkel. Köszönhetően ezen eseményeknek és a visszajelzéseiteknek, rengeteget tanultunk arról, hogy hogyan biztosítsuk az ilyen nagy események jövőbeni sikerességét.

A Wintersday esemény egy példa volt arra, hogy hogyan hasznosítjuk azon leckék nagy részét, amelyeket a korábbi eseményekből tanultunk, hogy olyan tartalmat hozzunk létre amely befogadó, közösség hajtotta, de leginkább szórakoztató. A Wintersday-nél is felfedeztünk további területeket, amelyeket fejleszthetünk a jövőbeni világesemények számára, hogy azok még szórakoztatóbbak legyenek.

Hogy teljessé tegyük a rendszeres történettel és témával rendelkező világesemények elképzelését, tovább kell építenünk és meg kell erősítenünk a létező és állandó nyitott világú tartalmat. Minél több állandó eseményt tudunk egy adott területen elhelyezni, annál kevesebbszer kell az egyes eseményeknek megismétlődniük, ami hozzájárul a folyamatosan fejlődő nyitott világ érzetéhez.

Ez azt jelenti, hogy okot kell adnunk a játékosoknak, hogy felfedezzék ezeket a területeket, jutalmaznunk kell őket az idejükért és bátorítanunk kell őket, hogy olyan helyeken játszanak, hogy találkoznak egymással, így megtapasztalva a Guild Wars 2 közösség hajtotta funkcióit. Mielőtt tovább bővítenénk a világunkat, biztosnak kell lennünk abban, hogy a már meglévő világ olyan erős, amennyire csak lehet, okot kell adnunk az embereknek, hogy visszamenjenek egyes területekre és az egész játékot felfedezzék.

De hogyan fogjuk ezt megvalósítani?

Rendszerek és jutalmak, amelyek az élő világot támogatják

Hogy megérje a nyitott világban játszani, úgy alkotjuk meg azt, hogy jutalmazza a játékosok eltöltött idejét, bármilyen szinten legyenek is. Rendkívül fontos számunkra, hogy hűek maradjunk ahhoz a filozófiánkhoz, hogy a legerősebb jutalmak megszerzéséhez is úgy játszhatod a Guild Wars 2-t, ahogy te szeretnéd.

Az egyik fő célunk, az achievement rendszer bővítése és kihasználása. Az elképzelés az, hogy a játékosok új jutalmakat szerezhessenek az achievement-ekért, valamint achievement utakon haladhassanak a nyitott világ segítségével. Az achievement-jeidért tokeneket adunk, amelyeket beválthatsz jutalmakra, például új ascended felszerelésre és infusion-re. A napi achievement-ek a hét minden napján mások lesznek, ami a játékosokat a világ különböző területeire küldi, hogy ott együtt játszanak. Később egy olyan rendszert is beteszünk a játékba, aminek a segítségével a napi teljesítéséhez egy csoport achievement-et kell teljesíteni. Például  ha hat napi achievement van, akkor elég lesz a hatból négyet teljesíteni. Így ki tudod választani azokat, amelyek a legjobban érdekelnek.

Továbbra is adni fogunk dísz jutalmakat, mint a titulusok, medálok (map complete), egyedi skin-ek, stb, ezek továbbra is a játék egyes részeinek teljesítéséért járó jutalmak maradnak. Ezek mutatják meg a karaktered presztízsét, viszont nem leszel tőlük erősebb, mint bármely másik karakter.

Olyan új típusú jutalmakat és rendszereket szeretnénk fejleszteni 2013-ban, amelyek egyediek a Guild Wars 2-re nézve. A jutalomrendszernek érdekesnek kell lennie és olyan dolgokat kell tartalmaznia, amelyeket idővel érsz el, viszont nem szeretnénk a játékosainkat végtelen gear taposómalomba kényszeríteni azzal, hogy minden 6 hónapban új felszereléssel jövünk elő. Például 2013-ban nem lesz új tier az ascended és a legendary között. A célunk, hogy a létező jutalomrendszereket használjuk és újakat hozzunk létre, amelyek szórakoztatóak, érdekesek és távol maradnak a máshol látható gear grind jutalmazási rendszertől. 2013 egy távolabbi pontján el kezdjük bemutatni ezeket az új rendszereket, azután, hogy beraktuk a maradék ascended felszerelést és infusion-öket.

Mi a helyzet a guild-ekkel? A barátaimmal szeretnék játszani!

A guildek rendkívül fontosak a játék számára. Biztosítanunk kell, hogy elegendő tartalom áll rendelkezésre ehhez az erős közösségi/szociális kapocshoz. Éppen ezért, azon dolgozunk  hogy egy újfajta tartalmat adjunk a játékhoz 2013 elején, amelynek segítségével a guildek küldetésekre [missions] mehetnek. Ezen küldetések egy része olyan tartalom lesz, amelyeket direkt arra tervezünk, hogy a guildek bizonyos kritérium vagy időkorlát alatt teljesítsék, azonban lesznek olyan küldetések is, amikor a világban mindenki látni fogja egy guild/guildek alkotását és részt is vehetnek benne. Az idő előrehaladtával bővítjük majd ezt a rendszert új guild jutalmakkal, küldetésekkel és olyan eszközökkel amelyekkel a különböző méretű guildek nagyobb részt vállalhatnak a GW2 világában található közösségek megszilárdításában.

OK, de mi a helyzet a WvW-vel (avagy WuvWuh)?

A fent leírt funkciók, bővített jutalmi rendszer és lehetséges, hogy még az élő történettel rendelkező események is részei lesznek a WvW-nek 2013-ban. Valamint vannak specifikus funkciók is, amelyeket a WvW közösségünk számára fejlesztünk és szeretnénk, ha tudnátok róluk.

A már meglévő WvW élmény csiszolása fontos célunk, ehhez jelentős területeken kell dolgoznunk, amelyek sok figyelmet igényelnek. Már egy ideje dolgozunk két ilyen projekten és mindkettő sokkal összetettebbnek bizonyult, mint reméltük, de már nagyon közel járunk és rengeteget haladtunk előre.

Először is, be fogjuk rakni a fizetős szerverváltást, időkorláttal és WvW megkötésekkel, valamint a guest rendszer is bekerül, ami segítségével a játékosok meglátogathatják barátaikat más szervereken, kivéve a WvW területét. Hogy a játékosok egy szerverrel maradjanak WvW-re és annak a szervernek a büszkeségéért küzdjenek, a szerverváltás pénzbe fog kerülni és időkorlát is lesz rajta. Másodszor, javítunk a “culling”-on. Nemrég kisebb teszteket futtattunk le az éles szervereken, hogy amennyire lehetséges, semlegesítsük a culling jelentéségét WvW-n. Az eredmények biztatóak voltak, valamint van még pár culling rendszer fejlesztés alatt. Ha minden jól megy, akkor reményeink szerint 2013 lesz az az év, amikor a culling megszűnik létezni, vagy olyan minimális lesz WvW-n, amennyire csak lehetséges.

Új funkciókat is a játékhoz adunk. A játékba fog kerülni egy presztízs  és fejlődési rendszer, amelyet a WvW-re terveztünk. Ezzel a játékosok hozzáférnek egy fejlődési úthoz, amin új WvW képességeket és bónuszokat szerezhetnek, amikkel presztízst és látható titulusokat/elismerést szerezhetnek. Ezenfelül, egy újfajta motivációt is hozzáadunk a WvW-hez, ami rövidebb távú okokat ad a játékra, a WvW győzelemhez képest.

Hé, mi a helyzet a PvP-vel?

Ahogyan a játék többi része, a PvP is ugrásszerűen fog növekedni 2013-ban.

Azoknak, akiket érdekel a fejlődés PvP-ben, át fogjuk értékelni a PvP jutalomrendszerünket, valamint átdolgozzuk a PvP működési módját, hogy még izgalmasabb és jutalomban gazdagabb legyen valamint, hogy okot adjunk a mindennapi belépésre és versenyzésre. Olyan rendszereket fogunk a játékba rakni, amelyek segítségével a kevésbé versenyképes játékosok csak velük hasonló szinten lévőkkel kerülnek össze, valamint olyan módszerek is a játékba kerülnek, amik segítségével a PvP-t egy biztonságos és szórakoztató környezetben lehet elsajátítani, és több információ áll majd rendelkezésre a tudás növeléséhez.

Azoknak, akiket jobban érdekel a versenyszerű PvP, olyan alapfunkciókat fogunk a játékhoz adni, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Guild Wars 2 igazi versenyjáték legyen – olyan dolgokat, mint a többi versenyző meccseinek megtekintése, a rangos meccsek végignézése, a képesség, hogy felállítsd a saját arénádat a saját szabályaiddal, valamint olyan helyek létrehozása, ahol láthatod a legjobb csapatok/játékosok rangjait. Szeretnénk, ha egyszerűbb lenne  jó ellenfelekkel játszani, valamint olyan játékokban versenyezni, ahol a rang számít. Természetesen ez azt is jelenti, hogy később nagy bajnokságok, díjak és további segítségek is érkeznek, hogy a versenyszerű PvP közösség is növekedjen a kevésbé hardcore PvP játékosok mellett.

Ez szép hosszú lista – van még valami?

Célunk számos más terület fejlesztése is; túl sok ahhoz, hogy részletesen írjak róluk. Pár példa, hogy min fogunk dolgozni 2013 első felében:

  • Leaderboard-ok a honlapunkon, ahol összehasonlíthatjátok a képességeiteket más játékosokéival, hogy megállapítsátok, kik a világ legjobbjai.
  • Bővített és újratervezett boss harcok a dungeonökben és a nyitott világban.
  • Új achievement típusok, amelyek részei az új achievement jutalmazási rendszernek.
  • Folytatjuk a biztonság fejlesztését, harcolunk a botok, hackerek ellen, valamint fejlesztjük a játék stabilitását a bugok minél előbbi javításával.
  • A játék olyan részeinek azonosítása, amelyeket jobbá/szórakoztatóbbá/érdekesebbé lehet tenni, valamint időt szánunk arra, hogy minden amit építünk, tündököljön.
  • Fejlesztjük az új játékos élményt, hogy könnyebben meg tudják tanulni a GW2-t.
  • Fejlesztjük a “looking for group” eszközt, hogy könnyebb legyen más játékosokat találni.
  • Az Isaiah Cartwright posztjában már közölt fractal dungeon javítások és fejlesztések.

Attól, hogy valami itt nincs felsorolva, még nem jelenti, hogy nem dolgozunk rajta, de mindezek remélhetőleg jó támpontot nyújtanak ahhoz, hogy merre haladunk 2013 első felében.

Zárásképpen…

2012 egy elképesztő év volt a Guild Wars 2 számára, a játék megjelenésével, a fantasztikus eladásokkal és bejelentkezési számokkal, amiket naponta láttunk, a szórakozás, amit a közönségünkkel való játék és beszélgetés okozott, és mindazon díjak, amiket a játék kapott az elmúlt pár hónapban.

De tudjuk, hogy ez a játék sokkal több lehet annál, mint amit eddig mutattunk. Úgy érezzük, hogy még csak el kezdtük karcolni annak a felszínét, ahova Tyria világa eljuthat és amit elvárhatsz egy MMORPG-től. 2013 lesz az az év, amikor tényleg elindulunk arra a kalandra és ahogy feszegettük az MMO-k határait és képességeit, úgy tovább folytatjuk ezt az élő játékkal is.

Ahogyan a határokat feszegetjük és új dolgokat készítünk egy online világban, előfordul, hogy megbotlunk az úton. A visszajelzéseitekkel és támogatásotokkal tanulunk ezekből a hibákból, ezekből is növekszünk, és próbálunk annyi mindent megosztani veletek, amennyit csak tudunk. Lesznek elképesztő pillanatok, és remélhetőleg olyan emlékek is, amiket ti és mi sem fogunk feledni. Bár nem mindig vagytok ezzel tisztában, mi is veletek játszunk a játékban.

Rövidtávon, hogy felvezessük a dolgokat, a januári frissítés viszonylag kicsi lesz, a célja pedig, hogy beharangozza a februári és márciusi történetet. A januári frissítés az alapokat is megteremti majd a februári és márciusi frissítésekben található új funkciókhoz.

2013-ban az az ígéretünk felétek, hogy folytatjuk a már megépített világon a munkát, hogy erősebb  és kifinomultabb legyen, hogy a GW2 egy olyan élmény legyen mint semelyik másik online játék.

Köszönjük minden játékosunknak az elképesztő 2012-es évet és reméljük, hogy 2013 egy olyan év lesz amelyet egyikünk sem fog elfelejteni, miközben részt veszünk a Guild Wars 2 növekedésében és fejlesztésében.

Találkozunk a játékban!

Eredeti cikk: GuildWars2.com

Reklámok
  1. 2013. január 15. - 20:04

    Ez az acsipont jutalmazás nem hangzik kecsegtetőnek :S. Én pl nem szeretem őket, de a jutalmaikat igen, így szenvednem kell majd értük (brühübrühü) :D.

  2. Sárki
    2013. január 15. - 20:22

    Ezzelreg :
    Ez az acsipont jutalmazás nem hangzik kecsegtetőnek :S. Én pl nem szeretem őket, de a jutalmaikat igen, így szenvednem kell majd értük (brühübrühü) :D.

    ? :d mégis mit csinálsz akkor a játékban? :O Szinte mindenért jár lassan. remélem hogy visszamenőleg is megadják egyébként.

    “Attól, hogy valami itt nincs felsorolva, még nem jelenti, hogy nem dolgozunk rajta”
    Ez meg egy nagyon nagy lerázós szöveg xD amúgy megvalósítják azt amit látni akarunk a játékban és ez jó. az achis rendszernek külön örülök, ez az, amivel a grindet helyettesíteni lehet valódi játékkal :) Nagy kár, hogy eddig nem volt jó a sajtójuk és bénáztak is eleget, de üsse kavics, ha ezt mind megvalósítják megfelelő minőségben (félreértés ne essék, ahogy én elképzelem :D) akkor büszkék lehetnek magukra és mi is rájuk :)

    • 2013. január 15. - 20:54

      Ugyanakkor, attól még, hogy wécén vagyok, nem biztos hogy szarok. :D

  3. kindzsal
    2013. január 15. - 20:47

    “Rendszerek és jutalmak, amelyek az élő világot támogatják”

    Nah ennyi ha ezt amit itt felsoroltak kepesek bevaltani + valoban rendbe rakjak a Instakat gyakorlatilag minden amit kertem a jatektol 99% teljesult. Orom es bodotag!

  4. nedvedicious
    2013. január 15. - 21:05

    Ott a 3. kèpen az a gear-làda mi lehet?

  5. McWolfy
    2013. január 15. - 21:07

    Nos ennek nagyon örülök minden wvw-s nevében.
    Örülök, mert időben bevettük magunkat egy olyan szerverre, ahol ügyes taktikázással hihetetlen mészárlásokat és eredményeket tudunk elérni, ezt pedig most jutalmazni is fogják, mindezek mellett pedig szabadon tudunk majd játszani szerencsétlenebb helyzetű szervereken ragadt rokonainkkal. :D
    Szóval akinek van kipróbálni a komolyabb wvw-t, az még most tegye, míg szabad a transzfer, de előtte szóljon azért vezetőségének, hogy ki ne dobják dezertálásért.

    Ha van kedved egy hétre kipróbálni, és 10-15 emberrel együtt játszani a sajátjaid közül, miközben legalább 40-en állnak veled szemben és a felmentő sereg még messze, akkor ajánlom próbálj ki egy jobb szervert.

    Desolationt ajánlani tudom, mi ott vagyunk páran és top 3 szerver. ha kérdésed van, akkor ingame írj Gigassus-ra vagy Mc Wolfy-ra, de hangsúlyozom, leadereiddel mindig beszélj, hogy nehogy kirúgjanak.

    • szajhavész
      2013. január 16. - 11:40

      Még az is megeshet hogy találkozunk a csatatéren és ellenkező oldalon. A top 1 francia szerver dominanciáját csak közösen tudja elnyomni a seafarers-desolation.
      A seaferernek érdeke hogy a desolationt az első 3 ba tartsa.Néhány hét alatt nagy helycserék lehetnek…

      • Tusy
        2013. január 16. - 16:17

        – miért érdeke?

      • Joker
        2013. január 16. - 17:44

        szerintem desó saját lábon is meg tud állni, mint mindig. főleg, hogy most sokan átjöttek ide. blacktideról ömlenek át már hetek óta, nem győzöm az orosz tagfelvételeket olvasni map chaten

      • szajhavész
        2013. január 19. - 11:30

        Azért érdeke mert jelenleg a Vizunah Square a legerősebb szerver és csak szövetségessel lehet kordába tartani. Ha viszont visszakerül az első háromba a másik francia szerver,netán az Elona, jóval nehezebb lesz a dolog

  6. Sárki
    2013. január 15. - 21:37

    nedvedicious :
    Ott a 3. kèpen az a gear-làda mi lehet?

    Fogalmam sincs, de szerintem olyan mint egy gear láda.

  7. 2013. január 15. - 21:38

    Duma duma marketing duma :D
    Lassan tényleg jutalmat kapunk a f1ngásért is (márelnézést az obszcén szóhasználatért), ahogy azt szokás GW2-nél megemlíteni. Csak akkor nem értem, hogy a a Legendary fegyverek miért nem erősebbek az Exoticnál, ha az Ascended felszerelések pedig jobbak… Ha valaki ténylegesen megharcolna értük, azt jutalmazzák vele. Legyen a karaktere erősebb a munkája árán, mert ha beleölök 2000 órát egy sett megszerzésébe, akkor igen is ne verjen el engem egy jöttment Champion, vagy ne 1hiteljen Giganticus L. (Nem mintha most problémát okozna, de igenis legyen érezhetően több hatalma a karakteremnek)

    Bizakodjunk…
    Legalább most elismerték, hogy vannak “hackerek” (Igazából csak nyomorult Csalók, de ezt nem fogja fel a nagy nép)

    • Solefald
      2013. január 15. - 21:50

      Nem kell gear treadmill köszi, arra ott van ezer másik MMO….ha neked az jutalom hogy 100-al több van a mob főlé írva akkor okkééé…de elvileg te nagy gw1 veterán lennél vagy mi…akkor meg végképp nem értem ezt a hozzáállást. Na mind1 is.

      • nedvedicious
        2013. január 15. - 21:58

        Solefald, kimondhatatlanul egyet tudok èrteni!
        (most akkor vègül is kimondtam, nem?)

      • 2013. január 16. - 10:39

        Nem kell treadmill. Ha a legendary-t pl összedobja valaki grind nélküli módon, az adjon neki egy kicsivel erősebb statokat. Megérdemli. Ascended is ad, azon miért nem akadsz ki?
        Persze ez csak PvE-re vonatkozzon, PVP-ben szigorúan limitálva, csak akkor balance…

        Először oldják meg, hogy ne EpicHP 1HitKill bossok legyenek a dungeonokban például.

      • nedvedicious
        2013. január 16. - 10:55

        Royal, royal. Én mindig védelek, de most nem tudok egyet érteni :P
        Ascendeden is kiakadtunk szerintem. Legalábbis én nem örültem neki.
        Én a játékkal kapcsolatban mindig csak azokat az álláspontokat védem, amiket a megjelenés előtt ígértek. (+ még apróságokat, amik nem a komplett játékelemekre vonatkoznak, csak praktikus kisdolgok.) Eszerint az álláspont szerint pedig nincs jobb gear, nincs “megérdemli”! Én baromira megérdemelném, mert jó arc vagyok, sokat játszom, rendesen viselkedek, de azt akarom amiről szó volt megjelenés előtt is! Azért vettem meg a játékot.
        Azt nem értem, hogy itt sok ember olyanokat kér számon a játékon amiről szó sem volt!
        Need for Speednél sem illik rinyálni, hogy vazzeee, miért nem lehet kiszállni a kocsiból, odamenni a járókelőkhöz és jól megerőszakolni a nőket, összeverni a gyerekeket és kirabolni az öregeket!?!?! Mert az nem az a játék, sosem volt az igérve. Arra ott a GTA asszem, meg a mittomén milyen játékok.
        És PvE-ben uugy nem akarok különbséget, mint PvP-ben.
        Vegyen sampont, aki megérdemli, you know.

      • 2013. január 16. - 15:01

        Jólvan, igazad van egyébként.
        Mit presztizsmajmoljunk akkor? :D

      • nedvedicious
        2013. január 16. - 15:25

        Bőven lehetne presztízsmajmolás. Olyan alacsonyra van téve a skinek kinézetének szintje, hogy bőőőven lehetne mindenféle armor/fegyó skineket berakni. Megjegyzem ez lett ígérve. Van valamennyi, nem tagadom, de édeskevés a szép és rengeteg bűn ronda. Van egy halom külön megnevezett, ritka fegyver, de semmivel nem néz ki jobban, mint a lvl1-es, sőt :D Akkor hova teperjenek érte az emberek? Ráadásul nem csak goldért kéne, hogy adják, hanem lehetne úúgy, mint a mostani exotic seteket.

        Lehet bizonyos statút venni ascalon tokenből, de badge-ből is vagy karmából. Vagy ne adj isten ezek kombinációiból.
        Lehetnének skinek, fények, effectek. Ezek lehetnek mind külön-külön is. Nem kell, hogy egybe kapj egy olyan kardot, ami epicül néz ki, kéken izzik és pálmafa vagy atomreaktor nő ki utánad a földből. Ezeket össze lehetne szedni különböző dolgokból, többféleképpen.
        Lehetne többfajta cultural armor, és akár nem csak goldért…
        Most a T3 az egyetlen, ami szerintem igazán jól néz ki. Rá is raktam a PTV-gearemre a skint. De raknék a Berserker setre is valami szépet, de alig van.

        Lehetne többféle titel… Mittomén, nem én vagyok a játékfejlesztő.
        Még olyan jutott eszembe, hogy lehetnének mondjuk ugyanazon skillnek más, látványosabb effektjei ha elérsz valamit. Ilyet nem ígértek, nem is igénylem különösképpen, csak azt mondom, hogy egy csomó dologért lehetne teperni ami nem jobb statú gear.

      • 2013. január 16. - 16:48

        Na Nedvedicious, pont ilyeneket gyűjtögettem én.
        Már írom a nyitó cikket a cikksorozatban, ahol erről lehet beszélni.

    • Kharsus
      2013. január 15. - 21:52

      Tegyük fel legendary fegyó nagyobbat ütne, az azt eredményezné, hogy indulnának olyan pug/guild csapatok dungizni, ahol kitalálnák, hogy legendary fegyverrel rendelkezők előnyben vagy csak kizárólag avval rendelkezők mehetnek. Ez ugye farmolásra kényszerítené azokat, akinek esze ágában sem volt tvájlájtot vagy nyuggernautot használni.

      Szóval tessék már megérteni, hogy ez nem az a játék..

      • 2013. január 16. - 10:46

        Ez nagy valószínűséggel így is lenne, de már most is van olyan, hogy ARAH-ba csak bepingelt 250 tokennel vagy kiváltott szettel kell rendelkezned, hogy bekerülj a partiba.
        Kényes a téma, mert több oldalról eltérő vélemények ütköznek, de egy 5%-os töblettel számolva van is és nincs is jelentősége.

        Egyáltalán nem ragaszkodom ehez, sőt, inkább annak a híve vagyok, hogy a kinézet, és a skillek kinézete legyen a fő húzóerő e téren. Pl ha erősebb hatást keltenek a megszerzehető skillek (ugyan azzal a stattal akár), máris erősebbnek érzed magad egy kicsit.

    • Mephi
      2013. január 15. - 21:57

      Vannak dolgok/emberek, akik nem változnak. Még most is sírok, amikor anno bemutattak Téged, mint a hent “kabala állatkája”. Azóta sem változtál semmit.
      Bocs az offért…

    • McWolfy
      2013. január 15. - 21:58

      figyelj, ez olyan, hogy pl wvwseket miért nem jutalmazzák? mi tényleg küzdünk, harcolunk, minden este jár az agyunk és jobbnak kell lennünk. Velünk szemben nem ugyanaz a mob van, ha holnap ismét ugyanoda megyünk. Most szerencsére ez változik és mi is megkapjuk az elvileg bőséges jutalmunk!
      pve tartalmak mindig is csak idő kérdései voltak. Az igazi fun gw1-ben is a pvp volt, most is az lesz.

      • nedvedicious
        2013. január 15. - 22:24

        Mi olyan? Dehogy olyan, teljesen màs a kèt dolog. Ennek ellenère egyet èrtek abban, h jobb wvw-s reward-rendszer kène, mert èn is sokszor baromi hasznosnak èrzem magam wvw-n ès locitromot nem kapok èrte.

    • 2013. január 15. - 22:02

      A Legendary fegyverek akkor lesznek olyan erősek, mint az Ascended-ek, amikor kijönnek az Ascended fegyverek. Ezt Lost Shores megjelenésekor egyértelműen tisztázták.

    • Oneshoot
      2013. január 16. - 06:34

      hat sajnaom, de ha megnezed a lLegendari fegyonak most s jobb a sebzese mind az exonak!!!!!! es ezutan ugy lesz a h a lmostani legy sevzeset kapja meg az ascended a legyiet meg emelik megint 1 picit .. de 50 dimagetol nagoybbra ne szamits

  8. 2013. január 15. - 22:16

    Jééé, januárban csak kis update lesz :D Meglepődtem. Vagy mégse. Remélem azért azt is jan31-én 23:59-kor tolják be :P

    • 2013. január 15. - 22:17

      Jaj ennyi szarkazmust egy üzenetben.

      • nedvedicious
        2013. január 15. - 22:26

        Nekem bejött!! XD

        Eddig mindig pont comment elkuldese utan jutott eszembe a magatol ertetodo: nathriel koszi a gyors forditast!

  9. 2013. január 15. - 22:30

    nedvedicious :
    Mi olyan? Dehogy olyan, teljesen màs a kèt dolog. Ennek ellenère egyet èrtek abban, h jobb wvw-s reward-rendszer kène, mert èn is sokszor baromi hasznosnak èrzem magam wvw-n ès locitromot nem kapok èrte.

    És egy újabb játék, ahol a healerek nem kapnak jutalmat :3 Persze én sem csak healer vagyok, mert azért a meteor shower szép 2k-t tud critelni, de azért sokszor van, hogy beletolok egy játékosba olyan 6-8k hp healt fél perc alatt. Ha nem többet.

    • 2013. január 15. - 22:30

      Ja igen, “csak” 2k-t de hát nem is papírele vagyok :)

  10. szajhavész
    2013. január 15. - 22:46

    ” Másodszor, javítunk a “culling”-on. Nemrég kisebb teszteket futtattunk le az éles szervereken, hogy amennyire lehetséges, semlegesítsük a culling jelentéségét WvW-n. Az eredmények biztatóak voltak, valamint van még pár culling rendszer fejlesztés alatt. Ha minden jól megy, akkor reményeink szerint 2013 lesz az az év, amikor a culling megszűnik létezni, vagy olyan minimális lesz WvW-n, amennyire csak lehetséges.”

    Mi az a culling?

    • Zen Paradox
      2013. január 15. - 22:57

      Gyűrűk Ura filmből megvan az a jelenet, amikor Aragorn és társai kikötnek a hajókkal, és elkezdenek rohanni az ellenséges hadsereg felé… azok meg leesett állal nézik, hogy ezek mi a fenét akarnak ezek itt négyen ellenük… aztán hirtelen megjelenik Aragornék körül a hömpölygő kisértetsereg és szarrá verik a mordoriakat…

      Na ez a culling.

      • Kildaros
        2013. január 16. - 07:48

        Zen, ez nagyon állat hasonlat:) Én meg nem tudtam hogy magyarázzam el a lotrós társaimnak a culling lényegét:) Köszi a tippet

    • 2013. január 15. - 23:06

      Az a kellemetlen mellékhatás, amikor az ellenfeleket már csak akkor jeleníti meg a játék, amikor már kitaposták mindenki belét. Mivelhogy bizonyos számú játékos esetén csak a közvetlen közelben lévõket tölti be a játék.

      • Nhienyl
        2013. január 16. - 15:57

        Kezdő wvw-sként én ezt úgy próbálom orvosolni, hogy minimumon van a grafika ilyenkor…néha bejön…néha nem :D [bár az élményen rontanak a pixelek :( ]

  11. nedvedicious
    2013. január 15. - 22:52

    “Remenyeink szerint 2013 lesz az az èv” remènyeik szerint…ez elèg bö hatàr a kommunikàciò mestereitöl xD

    A culling vmi olyasmi amitöl megjelennek majd a karakterek idöben a monitorodon. Talan csak azt szamolja majd, amit valóban làtsz?! Nem tudom pontosan, majd vki kiokosít.

  12. Nincs mit tenni.
    2013. január 15. - 23:07

    Egész eddig azért képes voltam játszani, hogy reméltem lesz erősebb gear, leasz cél. Én mindent teljesítettem ebben a játékban amit lehet. Abszolút. Senki nem tud újat mondani. Most hogy kijelentették, hogy nem lesz jobb gear, búcsút intek a guildwars világától! Igazatok van ez nem az a játék. De mintha pont azt mondták volna, hogy úttörőként fog bevonulni az mmorpg világába. Akkor igenis tessék megoldani tisztességesen okosan. Ez nem megy nekik.
    Köszöntem A-Net!
    (nem mintha nagy szám lenne de…)
    …mínusz egy.

    • 2013. január 15. - 23:33

      Már az első béták előtt kijelentették, hogy nem lesz gear treadmill. Van max. statos cucc és minden úgy működik, hogy az elegendő legyen. Így is botrány lett belőle, hogy utólag teszik be az Ascended cuccokat, mert sokan arra számítottak, hogy exotic lesz a max. Nekem mindegy, mert megszoktam más MMO-ban a gear statok megszerzésével járó bohóckodást, meg azt hogy húzzam a karakterem max szintre, ha pvp-zni akarok. Utóbbi szerencsére már nincs. Ascended gear meg akár WvW-n is megszerezhető lesz, szóval nem kell a parasztvakításért (legerősebb gear) sok időt elpocsékolni.

    • Shantey
      2013. január 15. - 23:41

      Hát ez … lol?

      De ez a mondat picit aggasztó a jutalomrendszert illetően.
      “2013 egy távolabbi pontján el kezdjük bemutatni ezeket az új rendszereket, azután, hogy beraktuk a maradék ascended felszerelést és infusion-öket.”
      Szóval ki tudja mikor kerül be minden … :D De 2013 eltart még vagy 350 napig, szóval ráérnek.

  13. nedvedicious
    2013. január 15. - 23:17

    Remèlted lesz erosebb gear? Honnan? Az elso masodperctol az egyik, sot a legalapabb piller az volt, h nem lesz erosebb gear.
    Mintha azt mondtàk volna…? Kik? A hangok? Mert az anet biztos nem!
    Uttorokent? Igen, azzal, hogy NINCS gearhajszolàs!!
    Mondjuk kommentedbol minden mondatban van rà jel, hogy fogalmad nincs milyen jàtèkt vettèl meg.
    Viszlàt.

  14. Punisher
    2013. január 15. - 23:32

    Nincs mit tenni. :
    De mintha pont azt mondták volna, hogy úttörőként fog bevonulni az mmorpg világába.

    Ha úttörő akkor mért csodálkozol hgy nem olyan mint a többi MMO??? XDDDDD made my day. thanks, sir.

  15. nedvedicious
    2013. január 16. - 00:08

    A legnagyobb kamu a “Talàlkozunk a jàtèkban”!
    Hàt èn biza isten egyikükkel sem futottam össze ingame. Mondjuk nem csodàlom hogy kerülnek, de ez màs kèrdès :P

    • Kharsus
      2013. január 16. - 01:42

      Szerinted GMként nagy Anet logóval a nevük mellett mennek veled pugozni? :D

      • nedvedicious
        2013. január 16. - 08:14

        Az a minimum!!! Egyebkent vicc volt, de ha màr itt tartunk, betan valoban igy volt! Queensdaleben allt nagy anet logoval a neve mellett!! ;-)

      • 2013. január 16. - 09:22

        Én úgy tudom úgy nyomják :D

        Valamelyikük írta is a hivatalos fórumon, hogy külön élvezi is, amikor PVP ben mindenki őt vadássza az Anet logó miatt :D

      • nedvedicious
        2013. január 16. - 10:06

        Amikor engem meglátnak biztos gyorsan leveszik a logot…. a túlélés törvénye, csak ezt tudom elképzelni. ;-)

    • 2013. január 16. - 02:02

      Egyszer az egyik NPC furcsán nézett, amikor eladtam neki valamit.
      “Én mindent teljesítettem ebben a játékban amit lehet. Abszolút. Senki nem tud újat mondani.” Ők voltak az NPC! XD

  16. MaDFoX
    2013. január 16. - 02:21

    A lényeg mellett mindenki simán elment!
    ENDLESS MYSTERY CAT TONIC!!!!! OMG már most NEED! =DDDD

    • 2013. január 16. - 02:44

      Az nekem már drága. Akármi is legyen az, amibe kerül…

    • BigPi
      2013. január 16. - 06:36

      Szerinted mit fog tudni ez az ital? Ebből a pár szóból nekem nem jött le semmi.

      • Shantey
        2013. január 16. - 06:51

        Macskává változtat és nem használódik el.

      • 2013. január 16. - 10:30

        Bezony! Minden mystery tonic rád hat, az endless verziók sosem fogynak el…
        Macskának lenni meg jó! Meow! Kérdezd a gólemeket! :3

    • Nhienyl
      2013. január 16. - 16:23

      A gólemek honnan tudják? :D (Amúgy ez egy rettenő aranyos megnyilvánulás volt ^-^ )

      • Nhienyl
        2013. január 16. - 16:24

        *rettentő

      • MaDFoX
        2013. január 16. - 16:57

        Ó a gólemek pedig nagyon jól tudják! :)
        Keresd az Uncategorized Fractal gólemeit! Old Tom és 4 bűbájos barátja megmutatja…
        Érdemes meghallgatni és megnézni őket közelről is! Akármennyire is húzós az a fraktál, egyszerűen imádom őket! :D

      • Nhienyl
        2013. január 16. - 17:47

        És tényleg, ebben csak az a ciki, hogy egyszer már voltam itt és fel sem tűntek a füleik, a nyávogást meg nem igazán tudtam hova tenni. :D (amúgy szerintem annyira nem nehéz, vagy legalábbis én nekróval nem fekszem ki amúgy sem túl gyakran :] , rajtam egyedül a lejtőn szembe guruló neoncsövek fognak ki. XD

      • MaDFoX
        2013. január 17. - 12:40

        Lőttem neked tegnap közelit az egyikről:

      • Nhienyl
        2013. január 17. - 16:46

        Köszönöm. Még bajsza is van :D Na majd legközelebb ha arra járok jól megnézem magamnak én is :)

  17. Sárki
    2013. január 16. - 06:26

    Kharsus :
    Tegyük fel legendary fegyó nagyobbat ütne, az azt eredményezné, hogy indulnának olyan pug/guild csapatok dungizni, ahol kitalálnák, hogy legendary fegyverrel rendelkezők előnyben
    vagy csak kizárólag avval rendelkezők mehetnek. Ez ugye farmolásra kényszerítené azokat, akinek esze ágában sem volt tvájlájtot vagy nyuggernautot használni.
    Szóval tessék már megérteni, hogy ez nem az a játék..

    Jó, de már most vannak speedrunner partyk ahova fele kaszt nem kell és full exot kérnek. High lvl fractalra meg tuti nem engednek be ascended nélkül. persze ez nem anet hibája, de a játékosok a maximális hatékonyság érdekében támasztanak elvárásokat egymással szemben.

  18. Oneshoot
    2013. január 16. - 08:04

    Ascendedn gyuru meg kopeny van csak ..azt nem nagy kunst osszeszedni.. mas meg nincs .. tehat nagy szintra a feletetel h mehess oda,, az h ki van nyitva neked a szint , meg h suppport build legyen mindenkinek..mert 30+on a tulelesrol szol az egesz

  19. Brock Samson
    2013. január 16. - 09:29

    Pont egyik nap beszelgettem jatekostarsammal es emlitettem, hogy az eddigi Anetes torekvesek sajna egyre jobban olik meg a pve-t. En szeretek pvpzni es wvw-re is bejarok rendszeresen, de GW2-ben kifejezetten megszerettem a vilagban rohangalast, mert szep es reszletes es ha erdeklodo szemelyiseg vagy akkor valtozatos is (nem beszelve RP-rol).

    Szenrintem a Fractals bemutatasa sajnos arra kesztette a jatekosok egy jo reszet, hogy osszekapva egy csapatot bevonuljon az instaba es hetekig ki se jojjon. Ez mindenkinek szive joga, sot meg logikus is, latva a Fractals lootjat, de az egesz jatekra nezve nem pozitiv, mert reszben szembe megy a GW2 eredeti celkituzeseivel. Orr templomai neha napokra erintetlenek, meg egy magasabb populacioju szeron is megesik, hogy fel oran at nem talalozik senkivel az ember, stb.

    Ezert tetszik, amit most felvillantottak. Valtozo, izgalmas vilag, ami kozel ugy jutalmaz mint a Fractal vagy dungeon grind; guild missionok (!), olyan dolgok amik a kis vagy nagy tomegben egyutt valo jatekot segitik elo, nem az elvonulast es a grindot. Ugyhogy en varom az updatet.

    • nedvedicious
      2013. január 16. - 10:19

      Jah, igazad van! Régóta az a véleményem, hogy annyira kár a fejlődésre szánt alacsony területekért. Nem eléggé kihasználtak, pedig azok fogtak meg alapvetően, eszméletlen gyönyörűek. De a legtöbb ember csak végigszalad rajtuk aztán csak a 80as területeken van értelme mászkálni, vagy ahogy mondtad is, még ott sem, hanem irány az insta! Nincs is vele baj, de egy halom idő elkészíteni gondolom, van egy feelingje, de nem feltétlenül feelingesebb, mint a nyílt világ 1-2 helye ( vagy inkább 120-150 helye xD). Szóval nagyon vártam anno az eventeket amiket ígértek, hogy majd visszacsábít alacsonyabb szintű helyekre. Na hát ebből kb semennyi nem valósult meg. Jó Jormagra elmegyek 1-2szer, mert nem rossz fun, de ennyi.
      Az alap, hogy mondjuk a világban mászkáló championokat, veteranokat kicsit túrbózhatnák, hogy értelmesebb legyen leölni őket.
      Miközben olvastam a hsz-edet az jutott eszembe – nyilván nem csak nekem:P – hogy milyen baromi király lenne, ha kint a nyílt világban lennének olyan helyek, mint a personal storynál, hogy odamentek partyval vagy csak úgy random néhányan és beléhetnétek az adott terület instance-olt megfelelőjébe, ahogy PS-ban volt és ott valamilyen epic eventet, bosst ölhettek le.
      Ezt gondolom egyszerűbb is lenne megvalósítani, mint az instákat, mivel a környezet kész, “csak” 1-2 bosst kell rárakni.
      Na mind1, szerintem jó móka lenne, mert a környezeti adottságok kiválóak.
      Én soha nem is akartam megcsinálni a world completiont, mert nem akarom magamnak lelőni a poént és átrohanni a szép helyeken. Sőt szinte kerülöm őket, hogy alt karikkal élvezetesebb legyen majd a játék. És nagyon szívesen visszamennék, ha egy pici értelme is lenne.
      Guest rendszert is várom, mint a messiást. Most is mennék WR-en ragadt bajtársakkal kiskarit húzni, ha lenne. Sőt még nagykarival is kísérném a kiskarijukat!

      • 2013. január 16. - 10:34

        Valóban kár a sok szép helyért, de tényleg csak másokat segíteni megyek vissza, viszont a csak csapattal lehet megcsinálni pályák nem jönnek be mivel nincs csapat. a GW-ben voltak henchmenek vagy herok, most 3 karakteremnek is az a következő küldetese hogy Kill Zhaitan, de hogy. Ugyanezen okokbol az összes dungeon haszontalan nekem egyenlőre.

      • Healer
        2013. január 16. - 13:23

        Szerintem ez most kezd megfordulni, legalábbis a Gandarán mindenképpen, az utóbbi hetekben kezdtem egy asura mérnököt, és egy norn elementaristát, és meglepetésemre, de van forgalom az alacsony szintű területeken is, elég szépen.

      • nedvedicious
        2013. január 16. - 14:11

        Es ezek a karakterek amugy 80rol leszintezett karakterek? Mert ezt kètlem. Valoszinuleg altkarik, az màs kèrdès

    • Lyca
      2013. január 16. - 11:29

      Tényleg szép a gw2, de mondjuk ha a 2012es évet nézzük, a kipróbált mmo-k közül a Tera grafikája és a tájak/mapok kidolgozottsága szerintem mindent vert. persze ott nem igen változik a világ :)

  20. 2013. január 16. - 11:51

    Royal Predator :
    Ez nagy valószínűséggel így is lenne, de már most is van olyan, hogy ARAH-ba csak bepingelt 250 tokennel vagy kiváltott szettel kell rendelkezned, hogy bekerülj a partiba.
    Kényes a téma, mert több oldalról eltérő vélemények ütköznek, de egy 5%-os töblettel számolva van is és nincs is jelentősége.
    Egyáltalán nem ragaszkodom ehez, sőt, inkább annak a híve vagyok, hogy a kinézet, és a skillek kinézete legyen a fő húzóerő e téren. Pl ha erősebb hatást keltenek a megszerzehető skillek (ugyan azzal a stattal akár), máris erősebbnek érzed magad egy kicsit.

    LOL. Ha akarod, idemásolom neked, hogy mit írj be a chatbe, hogy 250 arahos tokent linkeljen…

    • MaDFoX
      2013. január 16. - 12:08

      :D Már csak poén miatt is, a darabszámot hogy kódolják? Csak simán eléírják (ha igen akkor hova? 150[&… vagy [150&… ?), vagy azt is 4byte-osan kell?…

      • MaDFoX
        2013. január 16. - 12:17

        Áhh hülyeség az 5. byte a darab ahogy nézem…

      • 2013. január 16. - 20:44

        [&Avp4QwAA]

    • 2013. január 16. - 15:03

      Mégis kérnek ilyeneket O.o

      • Nhienyl
        2013. január 16. - 16:11

        Akkor miért nem Te magad gyűjtesz csapatot? O.o

      • 2013. január 16. - 16:45

        Szoktam. Sajnos még mai napig bebugol sok dolog benne, és lehetetlen a továbbhaladás.

      • Nhienyl
        2013. január 16. - 17:52

        Nahát akkormeg nem mindegy mit kérnek mások? :D Nekem csak szimplán nehéznek tűnik.

      • 2013. január 16. - 20:45

        [&Avp4QwAA]

  21. 2013. január 16. - 17:50

    Ha mást nem, a páncél, fegyver és ruha tervezést megtanulhatták volna a koreaiaktól, a giccses túlzó szarokat kivéve.

    • 2013. január 16. - 21:00

      Jajajajajaa! :)

    • 2013. január 17. - 08:50

      Szerencsénkre vannak óriási dagadt vállpáncélok, amik indokolatlanul kilógnak a sziluettből, és az armorok 50%-ában kidudorodik a fenekünk. O.o

  22. Angelofbodom
    2013. január 16. - 19:34

    Én a Deso servert ajánlom!!!wvw pve -a legtökéletesebb szerver nem kell várni kis Dungeonoknál sem hogy 1-2 órát ácsorogjak még behívjon, nem kell menni overflowra hogy embert keressek. A Dungik elött 20-25-ember alapból ott áll!!!!!Wvw alapból meg király megfordultam több szerveren de ez mindent visz!!!Addig gyertek még ingyen lehet szervert váltani!!Soul of the Warhorn Guild /War/ szeretettel vár mindenkit,újakat vagy akiket kidobtak régi klánjából mi azt szívesen bevesszük .Irj üzit McWolfy-nak

    • MaDFoX
      2013. január 16. - 21:01

      Ez ma már a második “gyereadesora”, ennyire nem lehettek kevesen! ;)

  23. Scip
    2013. január 16. - 20:13

    https://www.guildwars2.com/en/news/guesting-is-coming/

    valsz akkor a januári update idöpontja: Jan 28, addig aki szervert akar váltani még elötte tegye meg

  24. 2013. január 16. - 20:27

    Nhienyl :
    Kezdő wvw-sként én ezt úgy próbálom orvosolni, hogy minimumon van a grafika ilyenkor…néha bejön…néha nem :D [bár az élményen rontanak a pixelek :( ]

    Igen, én is, de ettől sajnos nem lesz jobb :( A szerverek nem küldik az adatokat időben.

    • 2013. január 16. - 20:47

      Az csak az fps esés mértékét csökkenti amúgy.

    • 2013. január 16. - 21:54

      Ráadásul érdekes mellékhatások léphetnek fel. A múltkoriban csak néztem hogy lehet feljutni egy vistához mert nem volt út tovább. Mivel volt egy halvány sejtésem átállítottam a környezet grafikáját magasabbra és mindjárt megjelentek azok a fán növő gombához hasonlatos valamik amiken tovabb lehetett ugrálni felfelé.

      • 2013. január 16. - 22:32

        Lol. Nekem ilyen még nem volt. Pedig többnyire full lowon van, mert mindig elfelejtem visszaállítani wvw után.

    • Nhienyl
      2013. január 17. - 17:02

      Érdekes, mert, jó múltkor volt egy olyan szituáció, hogy ismerősömmel 2-en álldogáltunk egy vár mellett, egyszer csak eltüntetett (tolvajjal van) majd közölte, hogy fussak. Először nem értettem, aztán közvetlen előttem feltűnt egy szembe szaladó 40 fős zerg… XD Szóval nekem elsőre az ugrott be, hogy ez talán részben internetkapcsolat függő is lehet.

  1. 2013. július 18. - 22:01

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: