Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Colin Johanson fórumos hozzászólásai

Colin Johanson fórumos hozzászólásai

gw2_hands_blogheader

Maguk a fejlesztők viszonylag ritkán szólnak hozzá egy-egy témához a fórumon, viszont amikor megteszik, akkor legtöbbször rálelhetünk pár érdekes információra a játék jövőjét illetően.

A tegnapi napon Colin Johanson írogatott kicsit. Az egyik hozzászólásából megtudhattuk, hogy egy héten belül kapunk majd egy cikket, amiben a fejlesztők felvázolják a játékkal kapcsolatos fő céljaikat a következő 6 hónapra. Ezen felül később lesznek posztok még a januári, februári, stb frissítésekről, illetve az egyes új mechanizmusokról.

A második hozzászólásból pedig az derült ki, hogy a fejlesztők egyik célja 2013-ra az, hogy javítsanak a játékban található boss-okon (ez vonatkozik az open-world és dungeon-beliekre is), amennyiben arra szükség van. Általános cél az, hogy ha egy boss-nak sok az életereje, akkor annak rendelkeznie kell egyedi képességekkel, hogy a harc érdekes és izgalmas maradjon, valamint a boss-nak képességet/taktikát kell váltania, ahogy csökken az életereje.

 

Reklámok
  1. Szolo
    2013. január 10. - 17:48

    “…valamint a boss-nak képességet/taktikát kell váltania, ahogy csökken az életereje.”
    Na ez nagyon jól hangzik. WoW bossfightok ebben voltak eddig jobbak. Most már itt is lesznek tényleges fázisok a harcban, nem csak két támadás cserélgetése. Izzadhatunk majd egy-egy legendary boss 8-10 harcmódjával, amit akár a csapatunk összetétele szerint is variálhat.
    (sok ranged->lerohanja a távolállókat, sok minion->cleave, összeálltunk egy tömegbe->AoE támadás, nagyon szaladgálunk->különböző condition a földön, stb).

    Ezzel még le is főzhetnék a WoW-ot, és elszállna a GW2 PvE részének casual beütése.

    • nedvedicious
      2013. január 10. - 18:57

      Szàrnyra kapott a fantàziàd xD nehogy kopp legyen ;-)

      • Szolo
        2013. január 10. - 19:13

        Tényleg erős ötletelés, de ezzel a sokadik ölés sem begyakorolt 5-10 perces ujjgyakorlat lenne, hanem egy folyamatos pörgés azt figyelve, hogy mit csinál a boss, mivel válaszoljatok rá.
        Áthozná a PvP pörgését, amikor az ellenfeleddel egymás harcstílusára válaszoltok, nem pedig egy előre ismert kottát követtek.

      • nedvedicious
        2013. január 10. - 19:27

        Èrtem èn, csak sok a felteteles mod :)

      • Ten
        2013. január 11. - 12:05

        Mivel egy PVE boss AI, talán az első alkalom kivételével (persze azt is lenézheted Youtube-ról ;)) ott is eleve “kottát” követsz… Dinamikus harcot csakis ember ellen kaphatsz. És ott is behatárolják a kaszt lehetőségek…

        Ráadásul elég sokat vetített az Anet eddig is. Nyilván a marketingnek pont az a lényege, hogy egy teljesen átlagos, máshol is megkapható valamiben különlegeset láss. Legalább is addig, míg ki nem próbálod… ,) Szóval szerintem ezek a dinamikus boss-fightok mindenhol ugyanolyan kirakat-szövegek.

      • Szolo
        2013. január 11. - 12:40

        WoW-ban voltak megmagyarázhatatlan boss mechanizmusok, amik bármikor beüthettek.
        Mind közül a Deep Breath a legmisztikusabb. http://www.wowwiki.com/Why_does_Onyxia_cast_Deep_Breath%3F

      • Tanki
        2013. január 11. - 14:00

        @Ten Azért nem teljesen, már vannak szerintem elég szórakoztató boss mechanizmusok, pl ac-ban a szellem boss aki pörög és behúz, nem emlékszem a nevére, vagy fractalban colossus-os boss, ehhez nem kell olyan komoly dinamizmus vagy ai, csak egy kis ötlet. Ha esetleg ilyenből többet betesznek egy bossnak, vagy ha csak minden bossnak adnak egy hasonlót és nem az van, hogy egy óráig 1-es spamm aztán csókolom akkor én már elégedett vagyok. Persze hiszem ha látom, de, ha ténylegesen meg fogják oldani akkor sokat fog dobni a pve-n véleményem szerint.

      • kindzsal
        2013. január 12. - 11:09

        Vagy siman egy boss akinek van random 9 kepessege amit minden uj encounternel vegyit es felhasznal belole 3mat . Persze igy is kitanulhato lenne egy ido utan, de lassuk be nehez 9 kulonfele abilityre epiteni. + adjanak meg hozza nehany fixet kepesseget is.

  2. Kitsune Daw
    2013. január 10. - 18:52

    Nagyon jól hangzik, várom! :D

  3. McWolfy
    2013. január 10. - 19:04

    wvwn is pofozhatnának már egyet, nem csak annyit, hogy egyik nap azt vesszük észre, hogy nincs drop, máskor meg még a nyulak is sárgát dobnak

  4. Solefald
    2013. január 10. - 19:25

    Megint csak a sok majd milyen jó lesz….meg az ígérgetés.

  5. 2013. január 10. - 22:27

    Tovabbra is allitom ezt a jatekot pinceben fejlesztettek eszak-koreaban:D Merthogy ezek a “kijelentesek” olyanok mintha elotte egyetlen 1 MMO-t se lattak volna…szerintem ennek mar a fejlesztes kozben eszukbe kellett volna jutni. Amugy ennek a dungi balansznak mar egy ideje meg kellett volna erkezni komolyan SE a kedvencem a maga kis vicces 1 WP-jevel.

  6. Koko
    2013. január 11. - 08:42

    Arah -ba ott van Lupicus, jó példa arra hogy tudnak izgalmas és érdekes Boss fightokat csinálni.ahol ha nem vagy tisztába a fázisokkal bukta lesz. :-)

    • 2013. január 11. - 16:48

      Egyetértek!
      Arahban vannak jó megoldások. Viszont a legtöbb boss harc sajnos a one-hit vagy unalom jegyében zajlik. Kell a változtatás.
      Az sem lenne hátrány ha pl közelharcos karakterrel, ami nem segédkező hanem abszolút sebző (pl thief, warrior dps stb), nem arról szólna a legtöbb harc, hogy “jó akkor lövöm puskával B+” Mert az addig ok, hogy support beállítottsággal életben maradhatsz, de van aki azt nem szereti.
      Ok, hogy ez alapvetően pvp játék, elfogadom nincs is vele gondom. Viszont a wvw-t is fel lehetne dobni. Rengeteg remek ötletet olvastam már a fórumokon.
      Meglátjuk….
      Ettől függetlenül nekem még mindig ez a játék tetszik a legjobban az mmo piacon, csak azt sajnálom, hogy sokan megunják és abba hagyják.

  7. 2013. január 11. - 10:04

    Spvp, www és közösségi fejlesztések kellenének játékon belül, alli, guild funkciók, fejlesztések, guild ház, party lehetőségek mindenhol, mini játékokban is, mert jelenleg ezekhez fél éve kb semmi sem érkezett és ezek hiányoznak a legjobban, na meg a fractal szintű, és módszerű dungeonok, esetleg nagyobb létszámú csapatos megoldások.
    Ha ezek nem kerülnek be minél hamarabb, a játék megindul lefelé, és ennek már mutatkoznak előszelei, főleg spvp, és www fronton.

    • Magyarfeka
      2013. január 11. - 10:23

      Hát én SPvP-n biztosan nem érzek ilyen “előúszelet”. Nem nagyon PvE-zek már ott biztosan más a helyzet. Én magam részéről elvagyok a PvP-vel és egy darabig nem is hagyom abba. Főleg hogy végre sikerült arra a szintre emelni a csapatot hogy Paidet is tudunk már nyerni. :P

    • infernaleuro93
      2013. január 11. - 10:25

      Még valamivel kiegészíteném: A legsikeresebb csapatok mostanában biztosan nem hagyják abba. (E-sport a céljuk gondolom) Ameddig meg ők játékban vannak nekünk is meg van a célunk, legyőzni őket, és természetesen részünkről is az E-sportig jutás. Egyelőre szép álom mert még nem E-sport a GW 2. :'( :D

      • Stan
        2013. január 12. - 10:58

        jelenlegi balance formájával, és a jelenlegi SPvP formájával, soha nem is lesz az

    • Gandarel
      2013. január 11. - 11:43

      SPvP-ből én csak a feelinget hiányolom. Bemész egy lobbyba, ledobnak egy random síkra az időből és öljél meg foglalj. Aztán lobby és elölről. GW1-ben 10+ pályából tartó úton keresztül is vezethetett az út a Hall of Heroes-ba, ahol egyszerre csak 1 meccs ment, és az aktuális győztes team vagy guild nevét kiírták mindenhol a világon chatbe. Ott volt motiváció.
      RP játék nem FPS, megértem hogy van egy e-sport törekvés, de attól még van egy sztori amiből kicsit többet is ki lehetne hozni, mint hogy van a mists és cső, le van tudva ezzel fél high-end pve meg az egész pvp.

      Adjanak ide is egy HA-t, a /rank-ot már kiharcolták fórumokon, ha ez is meglenne minden helyre kerülne.

  8. Solefald
    2013. január 11. - 13:09

    Bírom, hogy már a második kommentem tűnik el innen. Na mind1 is.

    • nathriel01
      2013. január 11. - 14:00

      Ha tele rakod sz*rral a kommentedet, akkor ne csodálkozz, hogy fennakad a szűrőn.

  9. 2013. január 11. - 13:11

    Kíváncsi vagyok, hogy a wikin postolt update-ek közül mi lesz meg a következő hónapokban.

    • 2013. január 11. - 16:52

      Ikoncsere, az tuti lesz! :D
      Viccet félretéve, én bízom abban, hogy nem hülyítenek minket és szép lassan bekerülnek az érdemi változtatások.

      • infernaleuro93
        2013. január 11. - 18:11

        Én a legjobban új PvP módokra vágyom már. :D Bérelhető szerók, Arena. Hmmm nyami! :D

  10. SANTANTICA
    2013. január 11. - 19:11

    nos…..talán az alapokat kéne rendbe rakni nem?
    fél évvel a játék indulása óta a WvW-n nem lehet partiba invitelni embereket, csak manuálisan, nem lehet kirakni az offline tagokat (új parti manuálisan) és eleve az, hogy nincs egy normális szövetségi rendszer ahol partikat lehetne egybe vonni….eléggé szégyen…mellesleg WvW-n nem kéne 5 főre korlátozni a partit…..de ez már a luxus kategória….

    ez csak “apró” mozzanat, de ilyenből még bőven akad más területen is…

    van mit “fejleszgetni”

  11. 2013. január 12. - 13:22

    Csalókkal kezdjenek valamit (javaslom: Permabann és internet letiltás egész rokonságra), mert egyre durvább dolgokat látni egy laza sPVP összeütközésben is.
    Tegnap a spawnponton répázott minket egy thief teljesen láthatatlanul, de következő 5 pályán át egy 2-3-4 elemi skillbart egyszerre használó, 10-25 mightos, mindenféle buffos, fullos regenes ele solozta be az egész csapatot Guild Lord előtt 1 hittel killelve a játékosokat.
    (Screenshotolni is elfelejtettem, annyira néztem és kapdostam levegő után. Mintha UFO-t láttam volna.)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: