Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk, Kasztok > Frissítések 2012. 12. 15. – 2. rész

Frissítések 2012. 12. 15. – 2. rész

Thief_header

Ahogy ígértem, itt a második rész, amelyben kizárólag a kasztokat érintő változásokat olvashatjátok, valamint szó esik úgy általában az egyensúlyozásról is.

Kasztok

Elementalist

Az elementalistra úgy tekintünk, mint a változékonyság királyára. A képesség plafon az elénél rendkívül magas, mivel a négy attunement használata a megfelelő időben elengedhetetlen az elementalist megértéséhez. Az ele büszkélkedhet a legjobb csapattámogató és irányítóképességek egy részével, valamint van pár nagyszerű területi támadása.

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt az elementalist egy attunement-et sem használt és ezzel üres skillbar-ja volt.
  • Shocking Aura: Ez az aura többé nem számít boon-nak. Az aurára többé nem lesz hatással a boon időtartam, viszont boon leszedi képességekkel sem lehet leszedni.
  • Tidal Wave: Ez a képesség mostantól ugró befejező.
  • Ice Wall – Detonate: Ez a képesség mostantól robbanó befejező.
  • Magma Orb: A sebzés mostantól egyenlően oszlik meg a lövedék és a robbanás között, a korábbi 2/3 robbanás és 1/3 lövedék helyett. A teljes sebzés változatlan maradt.
  • Boil: Ez a képesség mostantól tűz terület.
  • Murky Water: Ez a képesség mostantól füst terület.
  • Rock Blade: Ez a képesség mostantól egy kis lövedék befejező. A bleeding időtartam egyről, három másodpercre lett növelve. Az aftercast-ot 200 milliszekundummal növeltük.
  • Signet of Air: A passive mozgást 10%-ról 25%-ra növeltük.
  • Soothing Wave: Ez a trait most tartalmazza a kivett Icy Mist előnyeit.
  • Icy Mist: Kicseréltük az Arcane Abatement-re. 50%-kal kevesebb sérülés eséstől. Az attunement alapján egy varázslatot hoz létre esés esetén. Fire – Ring of Fire, water – Healing Wave, air – Static Field és earth – Earthquake.
  • Arcane Resurrection: Az aurák, amiket felrak mostantól 5 másodpercig hatnak, a korábbi 10 helyett. Az élesztési sebességet 10%-kal növeli.
  • Stone Splinters: A távolságot 300 egységről 600-ra növeltük.
  • Bolt to the Heart: Az életerő százalékot 25-ről 33-ra növeltük.
  • Pyromancer’s Puissance: A might időtartamot 10 másodpercre növeltük.
  • Cantrip Mastery: Ez a képesség most már működik a Mist Form-mal, PvE-ben.
  • Trident: Rock Blade: Ezzel a képességgel többé nem lehet támadni a játékos mögötti célpontokat.
  • Mist Form: A képesség segítségével lehet attunement-et váltani, így a glyph-ek is működnek Mist Form-ban.
  • Magnetic Grasp: Ez a képesség mostantól ugró befejező.
  • A Fireball tooltip-et frissítettük, hogy a megfelelő sugarat jelenítse meg.

Engineer

Az engineer egy nagyon sokoldalú kaszt. Habár nincsenek olyan nagy távolságú képességei, mint a rangernek vagy olyan közelharci képességei mint a warriornak vagy a guardiannak, a legtöbb harcban remekül működnek középtávon. Rengeteg irányító képességük van, valamint boon-ok, amikkel életben tartják magukat (és szövetségeseiket) harc közben. Különböző kit-eket tudnak használni, a helyzetnek megfelelően, ugyanakkor ez az extrém sokoldalúság a fő fegyvereik sebzésének rovására megy.

  • Az engineer kit-ek most már részesülnek a viselt fegyver sigil-ek bónuszaiból.
  • A “Grenade” képesség 30%-kal kevesebbet sebez, hogy a sigil használatot egyensúlyozzuk.
  • A Grenade kit sebzés most ugyanannyi PvE-ben és PvP-ben.
  • A Flash és Poison gránátok most már sebeznek robbanáskor.
  • Elixir Gun – Super Elixir: Visszavettük a pulzáló gyógyító hatást, a korábbi elképzelt verzióra. Frissítettük a képesség vízalatti leírását.
  • Timed Charge: Ez a képesség többé nem okoz bleeding-et, de felrak 3 másodperc burning-et.
  • Retreating Grapple: Ez a képesség most már három stack bleeding-et okoz 6 másodpercre.
  • Homing Torpedo: A rifled barrels trait-el felszreleve ez a képesség most már kis lövedék befejező.
  • Grappling Line: A rifled barrels trait-el felszreleve ez a képesség most már kis lövedék befejező.
  • Timed Charge: A rifled barrels trait-el felszreleve ez a képesség most már kis lövedék befejező.
  • Net Wall: A rifled barrels trait-el felszreleve ez a képesség most már kis lövedék befejező.
  • Power Shoes: A mozgási sebességet 25%-ra növeltük.
  • Always Prepared: Most már a downed sebzést is 25%-kal növeli.
  • HGH: Egy elixír megivása most már két stack might-ot ad, egy helyett.
  • Sitting Duck: 5% sebzés helyett, most öt stack vulnerability-t okoz 8 másodpercre.
  • Shrapnel: A bleed esélyt 6%-ról 15%-ra növeltük.

Guardian

A guardian egy nehéz páncélos kaszt, amely a boon-okra támaszkodik, hogy ellensúlyozza a kevés alapéleterejét. Főleg területi irányításban és az ellenfelek büntetésében erősek. Azt szeretnénk, hogy erősek legyenek, amikor a boon-jaik aktívak, de amikor ezek lejárnak, akkor érezzék meg a nyomást. Könnyebben tudnak condition-t leszedni, mint a warrior, de ugyanúgy közelharci távolságban kell lenniük, ha maximális sebzést akarnak kiosztani.

  • Refraction: Ez a képesség mostantól fény terület.
  • Purifying Blast: Ez a képesség mostantól robbanó befejező.
  • Light of Judgement: A sebzést 25%-kal növeltük.
  • Spear Wall: Ez a képesség mostantól fény terület
  • Wrathful Grasp: Ez a képesség mostantól lövedék befejező.
  • Spear of Light: A sebességet 50%-kal növeltük.
  • Empower: A képesség leírást frissítettük, hogy a megfelelő might időtartamot mutassa.
  • Spear of Light: Ez a képesség mostantól egy kis lövedék befejező.
  • Brilliance: Ez a képesség mostantól pörgő befejező.
  • Purifying Blast: A leírásba bekerült a képesség sugara is.
  • Unscathed Contender: A sebzést 10%-ról 20%-ra növeltük.
  • Resolute Healer: Ez az elszívó pajzs mostantól knockback-et okoz, de 60 másodpercenként csak egyszer aktiválódhat.
  • Vigorous Precision: A vigor időtartamot 5 másodpercre növeltük. Ez a hatás most csak minden ötödik másodpercben aktiválódhat.
  • Strength in Numbers: Mostantól gyorsabban aktiválódik, mikor harcba kezdünk és 0-70 defense-t adhat, a korábbi maximum 30 helyett.
  • Blind Exposure: A vulnerability stack-ek számát háromra növeltük.
  • Shimmering Defense: A burn időtartamot 3 másodpercről 7 másodpercre növeltük.
  • Binding Jeopardy: A vulnerability-t 5 stack/8 másodpercre növeltük, a korábbi 3 stack/5 másodperc helyett.

Mesmer

A mesmerek az illúzióikra támaszkodnak a céljaik elérése érdekében. Szükségük van az illúziókra, hogy a legnagyobb sebzést osszák ki és irányítani tudjanak. Illúziók nélkül elég törékennyé válnak. Az ellenséges boon-okkal jobban szembe tudnak szállni mint a legtöbb kaszt, de az ellenséges condition-ök gyakran problémát okozhatnak. A thiefhez hasonlóan ők is mobilisak és rejtőzködőek, viszont az életerejük alacsony.

  • Phantasmal Mariner: Ez a phantasm most már gyakrabban támad, de a sebzése egyensúlyban van a támadási sebességével.
  • Illusionary Whaler: Ez a phantasm most már gyakrabban támad, és már komolyabban is sebez.
  • A phantasm-ok most már .25 másodperc után szállnak harcba, a korábbi 1 másodperc helyett.
  • Feigned Surge: Ez a képesség mostantól ugró befejező.
  • Vortex: Ez a képesség a megalkotása után pulzáló sebzést okoz, valamint éteri terület.
  • Jab: A sebzését 12.5%-kal növeltük.
  • Evasive Strike: A sebzését 25%-kal növeltük.
  • Spinning Revenge: A visszatöltési időt 15-ről 12 másodpercre csökkentettük, valamint a képesség pörgő befejező.
  • Signet of Inspiration: A swiftness időtartamot 5-ről 10 másodpercre növeltük. Ez a passzív hatás harcon kívül működik.
  • Deception: Azok a klónok, akik a Winds of Chaos képességet használják, egyenes vonalban lövik el azt, úgy ahogy a mesmer Winds of Chaos-a is működik.
  • Minden Mantra cast idejét 1 másodperccel csökkentettük.
  • Shattered Strength: Három stach might-ra és 10 másodperc időtartamra növeltük.
  • Prismatic Understanding: Többé nincs hatással a Prestige-re. Stealth-ben véletlenszerű védelmi boon-okat ad 3 másodpercenként (protection, aegis vagy regeneration).
  • Critical Infusion: A vigor időtartamot 5 másodpercre növeltük. Csak minden ötödik másodpercben aktiválódhat.
  • Blade Training: Ez a trait most már az off-hand sword képességekre hat.
  • Dazzling: Most már 5 stack vulnerability-t ad 8 másodpercre.
  • Phantasmal Warlock: A sebzés most már azonos a tooltip-ben szereplővel.
  • Phantasmal Duelist: A sebzés most már azonos a tooltip-ben szereplővel. Megnöveltük a sebzést, hogy pótoljuk az előző bug javításkor kivett mennyiséget.
  • Phantasmal Berserker: A sebzés most már azonos a tooltip-ben szereplővel.
  • Phantasmal Mage: A sebzés most már azonos a tooltip-ben szereplővel.
  • Temporal Curtain: A swiftness időtartamot 12 másodpercre növeltük.

Necromancer

A necro büszkélkedhet a caster kasztok közül a legnagyobb alap életerővel, valamint death shroud-dal is rendelkezik, amivel még tovább növelheti azt. Habár nincs annyi menekülő vagy sebzés csökkentő képességük, mint a többi kasztnak, sokféleképpen meg tudják nyerni a hosszú harcokat. Több fegyveren is van mérgező sebzésük, képesek kombinálni a nyers sebzést a condition sebzéssel és sok képességgel képesek megszakítani az ellenfeleik képességeit. A necromancereknek több mozgásgátló képességük is van, így képesek levadászni az alacsony életű ellenfeleiket.

  • Vampiric: Ez a trait többé nem aktiválódik, amikor a lövedékek eltalálják a szövetségeseket.
  • Feast: Ennek a trait-nek a visszatöltési idejét 12 másodpercről 10 másodpercre csökkentettük. A sebzést 15%-kal növeltük.
  • Frozen Abyss: Ez a képesség mostantól robbanó befejező.
  • Foul Current: Ez a képesség mostantól ugró befejező, méreg terület és a visszatöltési idejét 15 másodpercről 12 másodpercre csökkentettük.
  • Dark Spear: Ez a képesség mostantól lövedék befejező.
  • Deadly Feast: A képesség visszatöltési idejét 18-ról 15-re csökkentettük.
  • Wicked Spiral: Ez a képesség mostantól pörgő befejező. A visszatöltési időt 10 másodpercről 8 másodpercre csökkentettük.
  • Signet of the Locust: A passzív mozgási sebességet 10%-ról 25%-ra növeltük.
  • Quickening Thirst: A mozgási sebességet 10%/5%-ról 15%/10%-ra növeltük.
  • Reanimator: Csökkentettük a Jagged Horrors-ok degenerációs rátáját.
  • Terror: A sebzés 50%-kal növekszik, ha a célponton van condition.
  • Spiteful Removal: Ez a trait három condition-t vesz le, ha egy ellenfelet megölsz, de 10 másodpercenként csak egyszer aktiválódhat.
  • Crimson Tide: Ezzel a képességgel többé nem lehet lőni a játékos mögötti célpontokra.
  • Plague Blast: Frissítettük a lövedéket, hogy a necromancerhez képest egy sokkal logikusabb helyről tüzeljen.
  • Gluttony: A Life Force szerzést 5%-ról 10%-ra növeltük.
  • Frissítettük a Corrosive Poison Cloud leírását, hogy a feltett condition-ök megfelelő időtartamát mutassa.

Ranger

A ranger kaszt a saját képességeit ötvözi a petjei képességeivel. A kasztot azzal az elgondolással egyensúlyoztuk, hogy mindig van veled egy pet, aki segít a harcban. Az a tény, hogy a rangernek több petje is lehet, segít nekik, hogy a jelenlegi harchoz igazítsák a petek kombinációját. Szeretnénk, ha a ranger rendelkezne a thief elkerülésének egy részével, valamint a többi kaszt mobilitásával. A kaszt képes fizikai és condtion sebzésre is és ezt távol- és közelharcban is képes megtenni.

  • Counterattack Kick: Ennek a képességnek most már azonos a közelharci távolsága a többi közelharcos támadással.
  • Dart: Ez a képesség mostantól ugró befejező.
  • Swirling Strike: Ez a képesség mostantól pörgő befejező.
  • A shout-ok mostantól egy buff-ot raknak a ranger pet-jére, hogy a képességek láthatóbbak legyenek.
  • Sick ‘Em: Az időtartamot 10 másodpercre csökkentettük. A sebzést és mozgási sebességet 25%-ra és 40%-ra növeltük.
  • Search & Rescue: Megnöveltük a képesség élesztési rátáját.
  • Search & Rescue: A pet mozgási sebességét 25%-ra növeltük, ha ennek a shout-nak a hatása alatt van.
  • Lick Wounds: Az élesztési rátát növeltük.
  • Signet of the Hunt: A passzív mozgást 10%-ról 25%-ra növeltük.
  • Splinter Shot: Ezzel a képességgel többé nem lehet tüzelni a játékos mögötti célpontra.
  • Compassion Training: A gyógyítás mennyiségét 300-ról 350-ra növeltük maximális szinten.
  • Nature’s Protection: Most már 10% sebzésnél aktiválódik, a korábbi 20% helyett.
  • Expertise Training: A condition sebzés nagyságát 100-ról 350-re növeltük maximális szinten.
  • Moment of Clarity: Most már a daze és stun időtartamot is megnöveli 50%-kal.
  • Beastmaster’s Bond: Most 50%-nál aktiválódik, a korábbi 25% helyett.
  • 30%-kal megnöveltük a shortbow-ból és longbow-ból kilőtt nyilak sebességét.
  • Icy Screech: A White Moa aktiválható képessége mostantól 3 másodperc chill-t okoz, amit a tooltip is jól mutat.
  • Opening Strikes: Ezek most már bármilyen távolságban működnek.
  • Frissítettük a Sun Spirit leírását, hogy tartalmazza a burning időtartamot.
  • Frissítettük a Stone Spirit leírását, hogy tartalmazza a protection időtartamot.
  • Frissítettük a Storm Spirit leírását, hogy tartalmazza a swiftness időtartamot.
  • Fejlesztettük a ranger közelharcos petek közelharci támadásait, hogy könnyebben találják el a mozgó célpontokat.

Thief

A thiefek a mobilitás, a lopakodás és az egy célpontra leadott sebzés mesterei. Igen törékenyek lehetnek, ha a lopakodásuk ellen területi sebzést vagy sok stack condition-t használsz. Ezt a törékenységet azzal kompenzálják, hogy nekik van a játékban a legnagyobb burst damage-ük. Csapdákkal és mérgekkel tudják segíteni a szövetségeseiket és képesek mozgékonyságukkal megkerülni a harcokat.

  • Whirling Axe: Ezt a képességet most már meg lehet szakítani más képességekkel.
  • Fear (lopott tárgy – Skull): Ez a képesség most már úgy működik, mint a warrior “Fear Me” képessége.
  • Ink Shot: Ez a képesség mostantól lövedék befejező.
  • Tow Line: Ez a képesség mostantól lövedék befejező.
  • Escape (Harpoon Gun): Ez a képesség mostantól méreg területet hoz létre, amit az effekt is tükröz.
  • Ink Shot: A lövedék sebességét 22%-kal növeltük.
  • Instinctual Response: Mostantól 10% sebzésnél aktiválódik, a korábbi 20% helyett.
  • Ricochet: Megnöveltük a visszapattanás esélyét 5%-ról 20%-ra.
  • Fleet Shadow: A mozgási sebességet 33%-ról 50%-ra növeltük.
  • Slowed Pulse: Most már minden 20. másodpercben aktiválódhat a korábbi 30 helyett.
  • Pistol Mastery: A sebzést 5%-ról 10%-ra növeltük.
  • Improvisation: Mostantól a környezeti fegyverek sebzését is megnöveli 10%-kal.
  • Piercing Shot: Ezzel a képességgel többé nem lehet a játékos mögötti célpontra tüzelni.

Warrior

Azt szeretnénk, ha a warrior képes lenne jó közelharci sebzésre, miközben sok ütést kibír. Távolról is komoly sebzést tud kiosztani, de nem olyan nagyot, mint a ranger (a petjével). Nem nagyon tudják semlegesíteni az ellenséges boon-okat, ezért nyers erőt alkalmaznak. Az ellenséges condition-ökkel is meggyűlik a bajuk ezért egy szövetséges segítségét kell kérniük, hogy megszabaduljanak azoktól.

  • Whirling Strike: Ez a képesség mostantól pörgő befejező.
  • Tsunami Slash: Ez a képesség mostantól pörgő befejező.
  • Harpoon Pull: Ez a képesség mostantól lövedék befejező.
  • Fear Me: Frissítettük a tooltip-et, hogy jól mutassa a képesség távolságát.
  • Hammer Shock: Ezt a képességet most már mozgás közben is lehet használni.
  • Fast Hands: Javítottunk egy problémát, ami miatt a trait nem aktiválódott az első fegyverváltásnál.
  • Desperate Power: Mostantól 20% extra sebzést okoz, a korábbi 10% helyett.
  • Last Stand: Most már rendesen megtöri a stun-t, amikor aktiválódik.
  • Furious Reaction: Mostantól 10% sebzésnél aktiválódik, a korábbi 20 helyett, valamint 10 másodperc vigor-t és fury-t is ad.
  • Berserker’s Might: Csökkentettük a szükséges might stack számot 6-ról 5-re.
  • A longbow-ból kilőtt nyilak sebességét 30%-kal növeltük.
  • Triple Chop: Megváltoztattuk az időzítést, így a játékosok többé nem tudják véletlenül megszakítani a saját képesség kombójukat,
  • Healing Surge: Mostantól a jelenlegi adrenalin szinttől függ a gyógyítás mennyiség, majd teljes adrenalin csíkot ad.

Faji képességek

Charr

  • Frissítettük a Shrapnel Mine képesség leírását, hogy javítsunk egy hibát.

Sylvari

  • Take Root: Frissítettük a képesség leírását, hogy tartalmazza az időtartamot.
  • Seed Turret: Frissítettük a képesség leírását, hogy tartalmazza az időtartamot.
  • Healing Seed: Frissítettük a képesség leírását, hogy tartalmazza az időtartamot.

Általános egyensúly

  • Engineer Kit Sigil-ek: az engineerek most már megkapják a sigil-ek előnyeit, amikor kit-re váltanak. Ez azt jelenti, hogy a Flame Thrower-en, Grenade Kit-en, stb-n, is lehet sigil aktivációd. Emiatt néhány kit-et ennek megfelelően vissza kellett fognunk, a legnagyobb ilyen a Grenade Kit volt.
  • Engineer Grenade Kit változások: nem akartuk a kit teljes erejét elvenni, de a sigil-ek miatt nagyon erős lett a sok AoE miatt. Emiatt visszavettünk az erejéből egy kicsit.
  • Mesmer Phantasm változások: Csökkentettük a mesmer phantasm-ok első támadásának késleltetését. Így gyorsabban reagálnak, mikor először megidézik őket.
  • Mesmer Portal: A mesmer Portal utility képességét most már maximum x-szer lehet használni, mielőtt eltűnne. Ez azt jelenti, hogy egy mesmer most már nem tud végtelen számú ellenfelet átküldeni a portálon. A jelenlegi x az 20, ami még lejjebb csökkenhet a jövőben. Továbbra is szeretnénk, ha a mesmernek lenne egy ilyen erős képessége, viszont szeretnénk korlátozni a portálból kijövő játékosok számát, akik miatt a védőknek aggódniuk kell WvW-n.
  • Vízalatti területek és interakciók: Végigmentünk és javítottuk a vízalatti harci élményt. Sok kasztnál hiányoztak a vízalatti területek és vagy interakciók, most viszont már van nekik, így víz alatt is képesek a játékosok egymás képességeit kombinálni. A legtöbb kasztnak azonos területe van víz alatt, mint a szárazföldön, viszont vannak különbségek is, mint például az elementalistnak van füst területe a Murky Water képességgel.

PvP specifikus dolgok

  • Downed HP: Ezt 75%-ról visszavittük a régi 85%-ra. Ennél hallgattunk a játékosokra, sokan úgy érezték, hogy a régi túl alacsony volt. Az új százalék azt jelenti, hogy a stomping továbbra is nagyon fontos, de ha valakit távolról, biztonságból akarsz DPS-elni, az is megoldás.
  • A skill bar-ok rögzítése ingyenes és fizetős bajnokságokban: Ez egy olyan változtatás, amely megakadályozza, hogy a játékosok fegyvereket és képességeket váltsanak harcközben egy versenyszerű játékban (akár ingyenes, akár fizetős bajnokság). Ez azt jelenti, hogy amint a játék elkezdődik (véget ér a visszaszámlálás), akkor már a fegyverszettjeid, utility képességeid, elited, stb rögzítve lesz.

A továbbiakban

  • Tank vs spike vs fizikai dps vs cindition dps: Továbbra is olyan egyensúlyi változtatásokat akarunk végezni, hogy minden kasztnak több buildje is legyen, amit használhat. Nem szeretnénk, ha tank vagy a spike buildek dominálnának. Az az egészséges, ha a metában többfajta build is van, szóval dolgozni fogunk az egyensúlyon, hogy egészséges legyen a meta.
  • AoE egyensúly: Úgy érezzük, hogy PvP-ben egyes AoE buildek túl erősek, ezért ezeken dolgozni fogunk a következő pár patch-ben.
Reklámok
  1. 2012. december 19. - 10:53

    Ettől függetlenül a petek még 1hitek.

    • 2012. december 19. - 12:17

      Néha nem hiszem el, hogy mi ugyanazzal a játékkal játszunk.

    • 2012. december 19. - 12:19

      Te még nem láttad a medvét bosst tankolni Fractalsban….

      • 2012. december 20. - 10:53

        Release után pár hétig nagyszerűen OP volt a pet, simán lezúzott 1-2 ellenfelet, amíg én gyűjtögettem.
        Most viszont ha bemegyek bármely dungeonba, első komolyabb mob az első 5 másodpercben lecsapja, és hiába váltok át akár medvére is, legjobb és legszerencsésebb esetben is csak továbi 10 másodpercig él. A DMG-m innentől kezdve erősen hiányos.

  2. foldes
    2012. december 19. - 11:14

    A shortbow és longbow sebessége megnőtt 30 %-kal. Nem tudom, én nem nagyon érzem a változást.Ti ?

    • 2012. december 19. - 11:23

      hát a shortbow az kb 1 sec-enként lőtt aminek a 30% 0.3 sec azaz most 1.3 sec, vagyis szinte észrevehetetlen. Gondolom ezzel csak valami bug-ot akartak megelőzni

    • panoz
      2012. december 19. - 11:35

      Mármint fordítva…

      • panoz
        2012. december 19. - 11:37

        Érezhetőnek kellene lennie, bár nem Rangerem van.

    • 2012. december 19. - 11:37

      “Increased the velocity of arrows fired from Longbow skills by 30%.”
      Nem a lövés gyorsult, hanem a kilőtt nyílvessző…
      Point blank lövésnél kevésbé kell elétartani és nehezebb evadeolni is stb…

    • Najur
      2012. december 19. - 12:13

      A lövedék sebességét növelték 30%-kal, nem a tüzelési sebességet!

    • snail60
      2012. december 19. - 13:38

      Ja hoppá ezt elnéztem bocsi :)

  3. nedvedicious
    2012. december 19. - 12:03

    Kicsit lenyugodhatnának már, tiszta őrűltek háza már ez a sok változtatás. Rosszabb, bizonytalanabb, mint a magyar politika. Képtelenség észben tartani és nehéz elkepzelni, hogy ennyi valtoztatassal a tokeletes balance felé haladunk.
    Nem kell majd ide lvl90, erosit az anet mindent anélkul is, mint az állat.
    Zarojeles kerdes: a mesmer ennyire gyenge volt? Ugy latom azt rendesen meghuzták, pedig az egyetlen kaszt amivel nem birok el altalaban :-)

    • 2012. december 19. - 12:17

      Ezt én sem értem. A klónok már csak ritkán tévesztenek meg, egy jobb mesmer ellen mégse nagyon tudok mit kezdeni warrival. Elével még csak-csak, de akkor is bajosan.

      • Magyarfeka
        2012. december 19. - 13:48

        Hát én is így vagyok vele a necrommal. Egyedül a mesmer az a kaszt amit nem bírok megölni. Minden mást megverek.

      • CactuS
        2012. december 19. - 14:27

        Nem gyenge volt csak bugos, mivel X-1 és X-2 patchel ezelőtt idegesítően szarok lettek a mesmer illusion/phantasm-jei, elég belenézni az official mesmer topikba. (elismerték a hibát, de az okát nem találták) Az uw skilleket leszámítva ezek tulajdonképpen bugfixek.

        Az ok, amiért beletették a megnövelt első támadás előtti CDt egy baromság volt, ezért a saját buildjükben egyből visszaállították az eredeti 0,25 secre 1 secről.

        A GS phantasmját pedig még egyel korábban elcseszték, amikor a LoS bugot fixálták, ezzel együtt a többi is szarakodott. Ezt el is ismerték, de a hiba okát azóta se találta meg az illetékes, de állítólag most már az eredeti tooltipben szereplő sebzést adják le.

        A többi skillje underwater. Azok közül egyedül a marine volt használható, de az meg kb 8-10 secenként ütött egyet. Személy szerint víz alatt szinte sose harcoltam a mesmerrel, mert idegesítően gyenge skilljei vannak pl a guardianom/engi/thiefemhez képest.

    • Magyarfeka
      2012. december 19. - 13:47

      Hát én is így vagyok vele a necrommal. Egyedül a mesmer az a kaszt amit nem bírok megölni. Minden mást megverek.

  4. nedvedicious
    2012. december 19. - 12:05

    A pvp aoe egyensulynal mire godolhatnak? Mi tul erős?

    • 2012. december 19. - 12:12

      Nekem, így ebből a staffos ele jön le, amit pedig egyszer már nerfeltek, még a béták alatt. :S
      Talán még a ranger barrage-a.

      • MaDFoX
        2012. december 19. - 12:20

        Jahh én is ettől félek, böki a csőrét néha a polgároknak amit poweres staffos ele tud művelni AOE-val, de aztán széplassan kb ennyi maradt belőle… …és hamarosan már ennyi sem… :C

      • 2012. december 19. - 12:33

        Fire damage +10%, 20% gyorsabban töltődő fire skillek, critical chance és damage az egekben, foglaló pontra meteorshower, röpködő player kill és skirmisher bónuszok. nemakaromhogyvégelegyeeeeen! :cc

      • MaDFoX
        2012. december 19. - 13:02

        Glyph of storms ÉS meteorshower kombó ;) Azt hiszi átfut rajta mert csak a meteor showert látja, aztán flame burst és csüccs a lávába… “melt faces like boss” ;)

      • 2012. december 19. - 13:29

        Lol álcázott duplameteor b@szás. :)
        Én mondjuk tőrös vagyok, azzal szórakozok, hogy elkezdek tölteni egy Churning Earth-et, mindenki kimozog a zónából ahogy kell, aztán teleport közéjük, 5k körüli demédzs. Cantripek nagyon jók! :) Most majdnem mondtam még egy okosságot, de kéne valami hely ahol az ilyesmit meg lehet osztani. Kíváncsi lennék mások taktikáira. :)

      • 2012. december 19. - 21:40

        Én is, habár én scepter+dagger-t preferálom.

      • CSabeesz
        2012. december 19. - 22:36

        Látjátok ezért nerfelik az elét :D:D:D

      • 2012. december 20. - 00:50

        Igen. Látványosabb a tűzben elhamvadás, mint láthatatlan karaktertől 1 hittel meghalni… Pánikoljunk, jönnek a tömeggyilkos elék…

  5. 2012. december 19. - 12:08

    Hiba:
    Ricochet–>ranger spell és nem thief!

  6. 2012. december 19. - 13:10

    Erdekesek Engi valtoztatasok. Legnagyobb bajom az, hogy a tornyok tovabbra is szarok a downed skillek szinten szarok (a tobbi kaszehoz viszonyitva legalabbis a mage “marek fingga” valo valtozasa, meg a warrior “agyonverlek biztos ami biztos skillje”, de javitsatok ki ha tevedek szoval ehhez kepest az enginek van a “magamhoz rantom” zsinege ami a csatan belul mondjuk ugy kis szazalekban hasznos:D )

    “Engineer Grenade Kit változások: nem akartuk a kit teljes erejét elvenni, de a sigil-ek miatt nagyon erős lett a sok AoE miatt. Emiatt visszavettünk az erejéből egy kicsit.” ez ami ugye 30% azert az nem is olyan kicsi. A masik hogy bezzeg a mage-knek az alaplovesuk is az(legalabbis a tuzon) szinte folyamatosan tudnak porgetni valamien AoE-t megsem mondjak az hogy tul eros lenne.

    A mine kit ( amikor “ultetgetsz” ilyen kis szarokat es ra 3 mpre robban kis hatotavban) is egy fos megsem csinalnak vele semmit se.

    Azt sem ertem miert nyomjak a vizalatti szarokat ennyire…akinek volt esze eddig is GK-t hasznalt (palne a jatek 80% azert nem viz alatt jatszodik szoval ezzel kellett volna utoljara foglalkozni sztem).

    A tobbivel igazabol nincs bajom igazabol elfogadom, ha valami nem jo bizom benne monitorozzak a valtoztatasokat es lepni fognak, addig meg hat istenem igy jartam vagy kasztot valtok.

    • snail60
      2012. december 19. - 13:37

      Érdekes, hogy a Sigil miatt csökkentették a dmg-t. Nem értek az engi-hez, de Sigil-t ugye fegyverbe rakunk. Na most ha előveszed a gránát pack-od akkor már nincs a kezedben a fegyver, azaz a Sigil sem.. Szóljatok ha tévedek :D

      • kindzsal
        2012. december 19. - 13:48

        Na pont ezt oldottak meg hogy “benne legyen”, de azert a sigilek nagy reszne inkabb kellemes minor buff semmint csatat eldonto. Szoval ezert sokkalom azt a 30%, de mondom ha nem talaljak jonak majd buffoljak, ha nem meg mindig jatszahtok warrival.

      • CactuS
        2012. december 19. - 14:30

        Az eleje óta bugos volt, mert az aktuálisan equipelt fegyverek értékeit nem vette figyelembe a játék kezdete óta a játék. Épp ideje volt, hogy ezt helyretegyék. Mondjuk nem úgy kellett volna, hogy egyből elveszik a sebzés 30%át… (Kicsit kezd hasonlítani a Blizzard balance rendszerére, ahol baltával végzik a finomhangolást.)

    • nedvedicious
      2012. december 19. - 14:27

      Hát, ha neked egy aoe-s (staffos) “mage”-el meggyulik a bajod, akkor az eleg gaz :P pvp-re hasznalhatatlan. Marmint kis letszamra gondolok, wvw-n persze nagyon jol osztja az aldast a falra, fal alá, hidra…

      • 2012. december 19. - 18:09

        True! :) Változhatok “marék finggá” legfeljebb visszamászom a haverokhoz hátha felkap valaki… PvP-ben nem az igazi, WvW-n működik még esetleg egy AOE-ból is elhúzhatom a popóm, de nem váltja meg a világot egy “marék fing”…
        Mindenből AOE-t tudok csinálni az elémmel tűzön vízen igaz! De f2f marék fing az egész… …próbáld ki!
        Persze fegyót is válthatok és szétbleedezem a kicsi bucid mielőtt egyet pukiznál, csakhogy offcombat(!) kell lennem hozzá és minimum 5 másodperc, miközben szinte semmit nem látok… …Próbáld ki! Szuper ám! :)

      • 2012. december 19. - 18:15

        Hát ezt erősen cáfolom!
        Még 1vs1-ben is használható a staff.

      • kindzsal
        2012. december 19. - 18:26

        Csak azt mondom hasznosabb a fing mint az hogy magamhoz huzhatok 1 embert. a tobbirol nem nyilatkozom nincs magem az beginner class (no offense :P).

      • MaDFoX
        2012. december 19. - 18:27

        Hát, használható (mert muszáj), de láttam már erősebb moát… ;)
        Fogalmazzunk úgy, hogy f2f nem a staff az ideális fegyver.

    • nedvedicious
      2012. december 19. - 14:47

      Tesztelném magam, h van-e eszem: Mi az a GK?
      Amugy a kerdesedben benne volt a válasz: azért nyomják ennyire, mert szar (gondolom) ;-) nincs semmi amit jobban ruhellnék a jatekban :))

      • Plo Koon
        2012. december 19. - 14:56

        szerintem GK = Grenade Kit

      • kindzsal
        2012. december 19. - 14:57

        Grenade Kit.

        -Nem az a baj ha javitjak/buffoljak/nerfelik, hanem vannak sokkal egetobb dolgok (mint a turetek “kivallo” celpontvalasztasa, amit regebben irtam megoldhattak volna ugy, mint a hunternek a petjet azt tamad amit en is azt csok).
        – anno felrfeorditottam a sigilt signetnek olvastam, de nem is ertem a Kitek is mukodhetenek signetkent, hogy adnak valami kis permabuffot mint a tobbi kasztnak, + tenyleg nem ertem mi a ertelme van (mokazast eltekintve, de allitom – ha van rajtam kivul engi aki meg azzal jatszik:D a barom – senki nem hasznalja a mine a reapir kitet pl. mert egy fos mindketto) felelsegesen ket skillnek…bar gondolom biztos nem az engi az egyetlen kasz akinek a skilljei egy reszet kukaba lehetne dobni instant. Szoval efelol nincsenek illuzioim.

  7. Brock Samson
    2012. december 19. - 16:29

    Az a gaz, ha penzugyileg is rosszul erintenek az ilyen valtozasok. Vegyunk az en peldamat:

    Buildezgettem, probalkoztam, kiderult, hogy nekem milyen jol fekszik a toughness/healing/condi engineer. Sokat bir, nagyszeru heal lehetosegek es kozben valtozatos condikkal “bombazza” (haha) az ellenfeleket akar AOE szinten is.
    Osszekapartam a penzt egy Apothecary exo. armor craftra (180 karka shell, stb). Biztos vagyok benne, hogy vannak nalam ugyesebb es elesebb eszu vagy siman szorgalmasabb jatekosok, de nekem az a 10-15 gold amibe ez a manover kerul, az nem keves.

    Most azzal kell szembesulnom, hogy a magam es a party szamara is felettebb kellemes elixir gun healt nagyban lehuztak (traittel maga az elixir gun is healing mezot general, es az 5. skill egy masikat tesz le.) Eleddig a ket mezovel ugy masodpercenkent 1200 at healeltem, Most 500-at sem. Elismerem, hogy a 10 masodpercig tarto 1200-as heal egy kicsit tulzas volt, a magas toughness miatt lenyegeben a sima healemet nem is kellett hasznalnom. Tehat a modositas szuksegesseget elismerem. De ezt most lenyegeben olyan szintre huztak le, hogy alig-alig lehetseges vele megmenteni valakit. Marpedig a buildemnek ez egy fontos alappillere volt tobb szempontbol is.

    Most meg nem jelentenem ki, hogy hasznaltatlan lett a build. De minden esetre erosen funciojat vesztette es anyagilag is hatranyba kerultem.

    • BigPi
      2012. december 19. - 17:56

      Értem én hogy fáj, hogy félistenből halandóvá minősítettek, de ne keseredj el mások még ennyit sem tudnak segíteni a többieken.

      • kindzsal
        2012. december 19. - 18:34

        Nezo pont kerdese:D En ilyen egy karakteres idiota vagyok (max a talicska mesmerem amivel csak napizom), de az engit OP-nek tartani az tulzas. Nincs is sok belole nem ugy mint mage vagy ranger. Az igazi problema nem az, hogy nerfelnek valamit ami OP, hanem nerfelnek valamit ami esetlegesen OP-bol hasznalhatatlan fos lesz, ami utan mehetsz retalentelni, uj gear szedhetsz esetleg ossze (mert ugye enginel thougness-bol lesz AP stb.), majd jon majd megint egy fasza fix es kezdheted elolrol es egy atlag playernek ez sok hogy havonta ujra epitse az egesz karaktert. Szoval a baj a “baltaval faragos fixekkel van”.

  8. Sárki
    2012. december 19. - 17:50

    “Különböző kit-eket tudnak használni, a helyzetnek megfelelően, ugyanakkor ez az extrém sokoldalúság a fő fegyvereik sebzésének rovására megy.”
    Tényleg? a wrench kit egy rakás szar, a sebzése gyenge, túlélésre nem jó, az meg nem érdekel hogy megjavítja a tornyokat, mert borzasztóan gyengék és ha bent van egy torony meg a kit skillje, akkor aztán végképp nulla lesz a túlélési esélyem, magyarul közelharcra már nem jó a kaszt.
    bomb kit: egyedül egy helyzetben tartom igazán effektivnek: a semleges mobok mellé lepakolva mire észbekapnak, lemegy a fele hpjuk. A playerek viszont 5ször megölnek mire robban a bomba, a pve további része pedig túl dinamikus ahhoz, hogy használható legyen, magyarul ez is szar.
    grenade kit: vízalatt nem tűnik fel a nerf, víz felett meg nem használom csak ritkán :P a lőtávja viszont még mindig nagyon izmos és jól használva igenis erős.
    elixir gun: nem rossz, nem rossz, pláne azzal a traittel, amivel elixirhasználatkor condiszedés is történik. De tény, hogy sebzésben sehol sincs még hgh-val sem, és healre se jó, mert ugye nerfelték.
    flamethrower: azon kívül, hogy az esetek felében végigmisseli az egyes skillt, kifejezetten erős, pveben nagyon jó support elixirekkel, ghghval és condis traittel. pvpben viszont max. arra jó, hogy az ölésben részt vegyél, 1v1re alkalmatlan.

    Szóval túlteljesítették magukat szvsz.

  9. Mudi
    2012. december 19. - 18:31

    Ugyanazzal a játékkal játszunk? :)
    Egyrészt, a tornyok szuperek, PvP-ben és PvE-ben egyaránt. Különösen sPvP-ben. Elsősorban nem azoknak, akik az általuk legyőzött ellenségek hullájából összerakott hegyet szeretik megmászni, hanem az olyan kis túlélőknek, akik azt szeretik, ha szivathatják a népet, ha megvédhetnek egy pontot meg ilyesmi.
    A GK-t én eddig nem használtam. Lehet, hogy nekem hibás volt, s most a patch megjavította, de nekem eddig semmit nem sebzett, most viszont végre jó is valamire xD. A wrench kit ellenben PvE-ben nagyon jó, mert sokat sebez, legalábbis a 3. skillel én az ellen hp-jának harmadát lekapom.
    A bomb kit tényleg értelmetlen. Azaz tárgyak lerombolásához jó. A mine kit semmit nem sebez, de olyan jó érzés, hogy van. :)
    Értem én, hogy a skillek felét sokan kukába dobnák. Én is. De ez egy olyan karakter, ami extrém sokoldalúságot birtokol a leírás szerint. De az emberek többsége szereti azt a szerepet játszani a karakterével, ami neki bejön, s ezzel a szereppel azért el lehet lenni a játékban. Tehát, ha valaki mondjuk a turreteket szereti, akkor a 3 slotba leginkább azokat teszi, s egy csomó mindent így nem használ, ezért neki azok a skillek feleslegesek, míg másoknál ez pont fordítva van.
    Minden esetre, szerintem nem olyan vészes ez a karakter.

    • kindzsal
      2012. december 19. - 18:38

      A turet-nel lehet hogy hasznos plane, ha turetes engi vagy ezt nem vitatom (en elixires). A probelma nem a sebzessel van hanem a target valasztassal. Nem tudom de rajtad kivul altalaban minden engi tapasztalta, hogy a turetek marhara nem azt lovik akit kellene. Ossz vissz ez a gond veluk es pont emiatt valnak fossa (meg szerintem a HP-juk is eleg csirke, egy rendesebb AOe elviszi es szerintem, az 50 seces rocket turet CD nem tul barati skille teszi. Tudom van self repair meg minden, ettol fuggetlenul nalam mig azt hasznaltam WvWben az elso Mage MeteorS elvitte).

    • kindzsal
      2012. december 19. - 18:47

      Meg annyi, hogy az “autoszerelo kit (Tool Kit)” meg akkor lenne jo szerintem, ha ugy mukodne mint a team fortressben, hogy tudod upgradelni a tureteket akkor lenne ertelme mert turet engikent lenne kit amivel tudsz kicsit odaporkolni. Vagy maguk az eliteskillek se nagy cuccok a legkeservesebb szamomra:
      -Artillery Barrage (3 meter a range a skillnek semmi sebzes pedig a nevebol kiindulva minimum szet kene csapnia a teruletet es nem tolem 3 meterre 2.5 seces casting timeal ugy hogy nem is mozoghatsz nem tul hasznos)
      -Charrzooka (kb annyit sebez mint az alapfegyo)
      -Mortar (talan a legbosszantobb failskill….hogy nem mobil, cserebe a lotavja is kicsi pedig csak picit lenne nagyobb es iszonyu potencial lenne benne igy ha le is teszem az elso ranger barrage elviszi es 2 perc CD van rajta szoval buktam)

      A tobbi tobbe kevesbe jo:)

  10. Sárki
    2012. december 19. - 19:06

    Mudi :
    Ugyanazzal a játékkal játszunk? :)
    Egyrészt, a tornyok szuperek, PvP-ben és PvE-ben egyaránt. Különösen sPvP-ben. Elsősorban nem azoknak, akik az általuk legyőzött ellenségek hullájából összerakott hegyet szeretik megmászni, hanem az olyan kis túlélőknek, akik azt szeretik, ha szivathatják a népet, ha megvédhetnek egy pontot meg ilyesmi.
    A GK-t én eddig nem használtam. Lehet, hogy nekem hibás volt, s most a patch megjavította, de nekem eddig semmit nem sebzett, most viszont végre jó is valamire xD. A wrench kit ellenben PvE-ben nagyon jó, mert sokat sebez, legalábbis a 3. skillel én az ellen hp-jának harmadát lekapom.
    A bomb kit tényleg értelmetlen. Azaz tárgyak lerombolásához jó. A mine kit semmit nem sebez, de olyan jó érzés, hogy van. :)
    Értem én, hogy a skillek felét sokan kukába dobnák. Én is. De ez egy olyan karakter, ami extrém sokoldalúságot birtokol a leírás szerint. De az emberek többsége szereti azt a szerepet játszani a karakterével, ami neki bejön, s ezzel a szereppel azért el lehet lenni a játékban. Tehát, ha valaki mondjuk a turreteket szereti, akkor a 3 slotba leginkább azokat teszi, s egy csomó mindent így nem használ, ezért neki azok a skillek feleslegesek, míg másoknál ez pont fordítva van.
    Minden esetre, szerintem nem olyan vészes ez a karakter.

    Ugyanazt a játékot játsszuk? Nincs mine kit.
    A turretek meg nem érnek semmit pveben, a mobok két ütéssel lecsapják és csökken a túlélésed esélye ha sok van benn. Ráadásul semmi komolyabb pve tevékenységben nem látom értelmét, max. 1-2 mob ellen hatásos, de pl. fractalban totál haszontalanok, ráadásul fos toolbelt skilljeik vannak (kivéve a surprise shotot, az traitekkel jófajta).
    Játszottam én sokféle builddel és nem látom azt, hogy endgameben lenne létjogosultsága az olyan skilleknek, mint pl. a rocket boots, a ram, vagy az utility googles. Persze sima mobölésre, a daily killek meg különböző mobok leölésére minden jó, de el nem tudom képzelni, hogy fractalban miért érné meg ezekkel menni, ha helyette elixirekkel és flamethtowerrel jó sebzésem van, 20 stack mighttal, condiszedéssel és csomó boonnal.
    pvpben viszont nem vagyok otthon, de ott azért biztos más a helyzet.
    Ja és a mortar akkor jó, ha nem a te szádat kenik éppen :p wvwben ostromnál ütős skill tud lenni, bár tény, hogy ráférne a javítás (az elite supplies trait működjön rajta pl.)

  11. Mudi
    2012. december 19. - 19:47

    Én mondjuk nem vagyok még 80-as, az endgame-et még nem ismerem. Mine kit meg van, csak más néven és formában… úgyh végülis igazad van, nincs… a kis taposóaknákról volt szó. Én nem érzem magam se gyengének sem pedig haszontalannak a játékban engineerként, megtaláltam vele a játékstílusomat és néha jól elbohóckodom azokkal a skillekkel, amikről szintén igazatok van, hogy tényleg átgondolatlanok és nem igazán jók – ez pedig nekem elég. Ráadásul, azért nem állandóak a skilljeim, mert legalább utility skillek között háromnál több eredményesen használható, így a változatosság is kellemes, és sok szerepet fel tudok vállalni vele.
    De ha ennyire nem jó a kaszt, tele használhatatlan skillekkel, akkor minek játszotok vele? Van még másik 7 kaszt. Ha én rájövök egy kaszt esetében, hogy sz.r az egész, akkor otthagyom, hisz nem azért játszok, hogy azon bosszankodjak: ismét egy két órás játék a karakteremmel, ami tök uncsi, mert csak 5 használható skillje van, a többi felesleges…

    • Erik
      2012. december 19. - 19:49

      Csao.. hallod megtudod adni a kicsomagolás kódját?

      • Mudi
        2012. december 19. - 21:49

        Hogy… mit?

      • ruzsi
        2012. december 21. - 07:58

        a kód: GYÉPÉ

    • kindzsal
      2012. december 19. - 20:28

      Pont azert jatszunk mi is engivel mert tetszik(gondolom en). De azert vannak dolgok amik egyszeruen javitasra/ujragondolasra szorulnak. Azzal, hogy elpanaszolom a fajdalmam egy egy dologgal kapcsolatban..erre, volt nehanyszor pelda, hogy valaki eppen itt irt valami halal trivialis dolgot es megoldotta a “hiszti” targyat.

      Vissztartve a turetre ami abszolute pozitiv hogy 3 eventet tudok csinalni egyszerre:P egyet en magam masik kettot a jol elhelyzett turetek…gondolom ezt is majd javitjak ha rajonnek:P

      • Mudi
        2012. december 19. - 21:55

        Egyébként, nekem még sose választottak olyan targetet a turretek, amit nem akartam egyébként is megölni. Sose húztak be semmit, ami rontott volna a helyzeten. Vízben pedig egy turret tovább bírja, mint az én karakterem. Szóval nem tudom, biztos csak túlzottan engedékeny vagyok a turretjeimmel, s így fel se tűnik, ha olyasmit csinálnak, ami nem tetszene. :O Még hasznosak egyébként akkor is, ha az ember csak át akar rohanni egy moboktól hemzsegő területen, akkor csak leteszi az ember s azt ütik és nem őt.

      • kindzsal
        2012. december 19. - 22:08

        Hat erre tudom mondani akkor a te turet-jeid szeretnek. :D Nalam sokkal jellemzobb az,hogy nem azt lonek ami szeretnek illetve, ha vege a harcnak fogjak es meglonek valakit, emiatt felgyogyulni sincs idom mar maris ramhuz jo esetben csak 1 mobot, de ha linkelve vannak akkor 2-3mat is es 10% HP-n nem fun. Instaban meg 1 utes midnegyik es utana 10-40 Mp mire ujra le birom tenni es addig uresbe puffogtatok. Hat nezd kinek mi valik be, nekem a turet nagyon nem. Nekem flask es az taposoaknak.

        Azt sem ertem ha felveszet a turetetmiert ugyannyi ido a CD mintha szetverik/felrobbantom? Ez pusztan “logika” alapjan kerdem ujra letamasztani rovidebb ido mint “epiteni” egyet.

      • Mudi
        2012. december 19. - 22:47

        Igen, engem a turretek szeretnek, a necro minionok meg utálnak. Azok sose azt csinálják, amit akarok… mert többnyire nem csinálnak semmit. :D Mostanában, hogy megint játszok (mert kihagytam vagy 2 hónapot) nem figyeltem, de régen még úgy volt, hogy ha felvetted, érezhetően kevesebb ideig volt cd-n a turret, most ez akkor változott? :) Vagy lehet, hogy csak a béták alatt volt így… mert az sem kizárt, mivel nem szeretek visszaszámlálást nézni játék közben.
        Ha az insta alatt a dungeon-t érted, akkor én ott nem használok turretet, mert azért attól félek, hogy beránt valamit és letépik a fejemet. Ill. a tank turret nem tud messziről berántani semmit, azzal meg annó tankoltam ilyen kis bosst, míg a többiek visszajöttek. De ami tapasztalatom van, az két hónappal ezelőtti, mert csak mostanában kezdtem el játszogatni megint, leginkább wintersday eseményeken, amik azért nem jelentenek olyan kihívást, hogy fel tudjam mérni a változásokat.

  12. Sárki
    2012. december 19. - 22:07

    Mudi :
    Egyébként, nekem még sose választottak olyan targetet a turretek, amit nem akartam egyébként is megölni. Sose húztak be semmit, ami rontott volna a helyzeten. Vízben pedig egy turret tovább bírja, mint az én karakterem. Szóval nem tudom, biztos csak túlzottan engedékeny vagyok a turretjeimmel, s így fel se tűnik, ha olyasmit csinálnak, ami nem tetszene. :O Még hasznosak egyébként akkor is, ha az ember csak át akar rohanni egy moboktól hemzsegő területen, akkor csak leteszi az ember s azt ütik és nem őt.

    Grenade kittel hozzád se tudnak érni szinte.

  13. Sárki
    2012. december 20. - 06:40

    kindzsal :
    Azt sem ertem ha felveszet a turetetmiert ugyannyi ido a CD mintha szetverik/felrobbantom? Ez pusztan “logika” alapjan kerdem ujra letamasztani rovidebb ido mint “epiteni” egyet.

    Ez is egy bug.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: