Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2012. 12. 04.

Frissítések 2012. 12. 04.

gw2_Ascalon_header

A ma hajnali patch notes főleg bug javításokat, valamint pár kisebb újdonságot tartalmazott. A továbbiakban olvashatjátok a részleteket.

Általános

  • Javítottunk egy bugot, amely összeomláshoz vezethetett, ha átalakulva javítottad a páncélodat.
  • A területi gyógyítások és boon-ok most már első sorban a játékosokra hatnak és csak utána a minion-okra és az NPC-kre.
  • A guild vezetők le tudják fokozni a velük egy rangon lévő játékosokat.
  • A fegyver képességek most már rendesen megjelenítik a PvP és PvE variációikat a Hero Panel Weapon Skills részén, ahelyett, hogy mindkettő megjelenne.

Események

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt az NPC-k nem élesztették a többi NPC számos Orr-i esemény során.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt Warmaster Jofast és karavánja nem megfelelően haladt Cursed Shore-on.
  • Javítottunk egy ritka bugot, ami megakadályozhatta a “Protect the trained skelk gathering kindling for Raintimber Mill” eseményt, hogy továbbhaladjon, Diessa Plateau-n.
  • Javítottunk egy bugot, ami megakadályozhatta a “Protect Orl’s research krewe” esemény továbbhaladását Metrica Province-ban.
  • Javítottunk egy bugot, ami megakadályozhatta a “Stop the Inquest operatives from kidnapping adventurers” továbbhaladását Sparkfly Fen-ben.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozhatta a “Raid the Separatist camp with the Warhound Village veterans” esemény továbbhaladását Iron Marches-ban.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozhatta, hogy az eltévedt lelkek újra egyesüljenek testeikkel Iron Marches-ban.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozhatta a “Protect the armory from the Flame Legion” esemény továbbhaladását Plains of Ashford-on.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy “Ireta the Smasher” rendesen csapatot váltson a “Prevent the brawl between the three legions” esemény során.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy Suwash szembeszálljon Captain Jetsam-al Lornar’s Pass-ban, a “Defeat Captain Jetsam” esemény során.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy rendesen menjenek az események Eldvin Monastery közelében, Queensdale-ben.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a skritt tolvajok nem loptak több hárpia tojást Harathi Hinterlands-en.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt Crusader Soma feladta a kutatást az elveszett karaván után Timberline Falls-ban.

Dungeon

Crucible of Eternity

  • Front door útvonal: Javítottunk egy bugot, amley a Destroyer Specimen Boss aggro távolságára volt hatással.
  • Submarine útvonal: Javítottunk azt a bugot, hogy Bjarl páncélja nem jött le, amikor eltalált egy tornyot.

Ascalonian Catacombs

  • Detha útvonala: Javítottunk egy problémát Detha script-jéban, ami miatt nem kezdte el megjavítani az ágyúkat.
  • Hodgin útvonala: Javítottunk egy problémát Hodgin script-jéban, ami miatt a “Collect scepter fragments” esemény nem indult el.
  • Detha útvonala: Javítottunk egy bugot, ami miatt a Ghostly Ooze-ok, nem használták megfelelően az alap támadásukat, és csak álldogáltak a játékosok körül, támadás helyett.

Sorrow’s Embrace

  • Javítottunk több problémás ajtót, amelyek nem úgy nyíltak illetve záródtak, ahogyan azt kellene nekik.

Twilight Arbor

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt Morrigu meghalhatott a végső boss legyőzése után, még mielőtt a bejátszás elkezdődött volna, ami miatt a játékosok nem kapták meg a jutalmukat.

The Ruined City of Arah

  • Seer útvonal: Javítottunk egy exploit-ot, amikor is a rangerek a hosszúíjuk használatával, maximális távolságról lőtték a Melandru boss-t és az nem támadott vissza.

Fractals of the Mists

  • Cliffside: Javítottunk egy problémát, ami miatt a játékosok a normál támadásaikkal is képesek voltak sebezni az utolsó pecsétet.
  • Cliffside: Javítottunk egy problémát, ami miatt a játékosok meg tudták támadni és meg tudták ölni az első boss-t, a bejátszás indulása előtt.

Személyes történet

  • Apró személyes történetbeli bugokat javítottunk több lépcsőben is.
  • A “Forewarned is Forearmed” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljünk egy hibát, amely megakadályozta a befejezést.
  • A “Time for a Promotion” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy el kerüljük a beakadását.
  • A “Silent Warfare” történeti lépcsőfok nehézségén igazítottunk.
  • A “The Artist’s Workshop” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy a játékosok felkelhessenek downed módból, hogy legyőznek egy hypnotized performer-t.
  • Azokat a játékosokat, akik teljesítették a sylvari “mirror” személyes történetet, már felismeri az NPC a “Through the Looking Glass” történeti lépcsőfokban.

WvW

  • A láthatatlan és sérthetetlen játékosok többé nem tudják ‘contest’ módba rakni a foglalópontokat WvW-n. A WvW foglalópontokra nem ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a PvP foglalópontokra.
  • Most már minden játékos rendesen kap WvW bónuszokat. Azok a játékosok, akik szervert váltanak, továbbra sem kapnak bónuszt a váltás hetén illetve az azt követő héten.

sPvP

  • Heart of the Mists: Light, medium és heavy PvP Underwater Mask-okat adtunk a PvP Armorsmith-nek.
  • Battle of Kyhlo: A hajítógépek találati felületét csökkentettük, így kevésbé sebezhetőek bizonyos területi támadásokkal.
  • Legacy of the Foefire: A vörös guild lord-ot és őreit más helyre raktuk, hogy jobban illeszkedjenek a kék oldalhoz.
  • Forest of Niflhel: Javítottuk a bázisokat őrző íjász NPC-k neveit.
  • A PvP locker-ekből kivettük a Rawhide szett helyeit, mivel ezek nem szerezhetők meg PvP-ben.
  • A PvP locker-ben most már Rank 6-ig elhelyezhetünk finisher-eket, glory booster-eket, PvP salvage kit-eket és tournament ticket-eket.
  • Frissítettük a Forest of Niflhel NPC íjászainak neveit.

Tárgyak

  • Frissítettük a 80-as szintű ritka armorsmithing ládák neveit, hogy passzoljanak azokhoz a tárgyakhoz, amiket tartalmaznak.
  • A Runes of Balthazar és Orrian most már rendesen adja a quickness-t, ha a játékos élete 20% alá esik.
  • Frissítettük a Knight’s Jewel-t, hogy valóban Power-t adjon, Toughness helyett.
  • Frissítettük a páncél zsákok és ládák craftolásához szükséges összetevőket, hogy passzoljanak azokhoz az összetevőkhöz, amik az ezekben található darabok legyártásához kellenének.

Kereskedelem

  • Javítottunk egy hibát, ami miatt megmaradtak a Boxing Glove képességek, miután town cloth-ról armor-ra váltottak a játékosok.
  • A mini pet-eket most már Heart of the Mists-ben is lehet használni.
  • Javítottuk a Krait Tonic második képességének leírását.
  • Javítottuk a Nightmare medium hiányzó ikonjait és, hogy a nadrág a kesztyű ikonját használta.
  • A Total Makeover Kit-et és a Self-Style Hair Kit-et hozzáadtuk a Black Lion Chest-hez, mint ritka jutalmat.
  • Megnöveltük az esélyét annak, hogy Mini booster és Dye booster essen a Black Lion Chest-ből.

Kasztok

Elementalist

  • Frissítettük az elementalist megidézett fegyvereit, hogy megfelelően adjanak attribute-okat minden játékosnak, akik felveszik őket.
  • Dragon’s Tooth: A képesség robbanó befejezője most a varázslat helyénél aktiválódik és nem a karakter helyénél.
  • Electrocute: Ennek a képességnek most már van maximum távolság és ‘line of sight’ követelménye.
  • Impale: Javítottunk egy exploit-ot, amely ennek a képességnek és a Signet of Restoration-nek a használatával jött létre.
  • Arcane Resurrection: Ez a trait most 5 másodperces aurát ad a szövetségeseknek, akikre hatással van.
  • Evasive Arcana: Ennek a trait-nek most robbanó befejezője van, ha earth attunement-en vagyunk.
  • Az elementalistok többé nem kerülnek olyan állapotba, ahol egy elemre sincsenek hangolódva. Emiatt a játékos skillbar-ja gyakran üres volt.

Engineer

  • Toss Elixir C: A képesség vízalatti visszatöltési idejét 60 másodpercről 30-ra csökkentettük, hogy azonos legyen a felszínivel.
  • Elixir S: Javítottunk egy bugot, ami miatt ez a képesség normális visszatöltési időre állt be, ha a Fast-Acting Elixirs is be volt rakva.
  • Smoke Bomb: Tisztább képesség leírás.

Guardian

  • Ring of Warding: Ez a képesség többé nincs hatással a nem-támadó NPC-kre.

Mesmer

  • Frissítettük a Blurred Frenzy leírását, hogy jelezzük, a “Blur”-ön keresztül kapunk evasion-t, nem a “Distortion”-ön.
  • A Phantasm-ok most már rendesen megkapják a játékos trait-jeiből származó boon-okat.
  • A Phantasmal Disenchanter-t most már a megfelelő távolságból lehet használni.

Ranger

  • Javítottunk egy bugot, ami miatt a rangernek két azonos csapdája egyszerre is aktív lehetett.

Thief

  • Whirling Axe: Ezt a képességet most már meg lehet szakítani más képességekkel.
  • Egy lopott bundle tárgy használata több már nem pusztítja el a bundle-t, ami éppen a kezében van.

Eredeti cikk: GW2 fórum

Reklámok
  1. Brock Samson
    2012. december 4. - 18:26

    Ugy tunik a keszitok most nagyjabol kiegyensulyozottnak velik a kasztokat, mert alig nyultak hozzajuk. Nem feltetlen ertek egyet, de legalabb nem rontottak a helyzeten.

    • 2012. december 4. - 19:17

      Vagy csak simán mással foglalkoztak, hisz mindennel nem lehet egyszerre.

  2. Punisher
    2012. december 4. - 19:15

    Amit nem irtak bele: a szerver listán populációnál már nem low és high van, hanem high és very high:D

  3. Sárki
    2012. december 4. - 20:06

    :) Kijavítottak 10 hibát behoztak 11et :D azért a jumposat megnéztem volna de már javították asszem :P

  4. Koko
    2012. december 4. - 22:24

    Lehet nem most jött be…de én ma vettem észre hogy pvp területen kívül is lehet használni a /rank utasítást. mire a kari elnyomja a szintjének megfelelő pvp rankjának emotját. :)

  5. ZeNDeR
    2012. december 5. - 00:06

    Whirling axe thief skill?

    • asd
      2012. december 5. - 08:39

      Lehet lopni.

  6. Joker
    2012. december 5. - 00:19

    Nekem két kérdésem lenne. Az egyik az az, hogy amikor éppenséggel fractalozok és kidob a játék, akkor már vissza lehet menni? Ebből rengetegszer volt gondom, ha nem nekem, akkor mást dobott ki, olykor az elején, olykor a legutolsó mapon..
    A másik az az, hogy most már nincs úgymond medium szerver, csak high? Mert azt vettem észre, hogy very high lett az összes szerver, amik eddig high-ok voltak. Bár itt megint nem értem, hogy mi értelme volt ennek???? Vabbi hogy lehet high? Nem hiszem, hogy annyian transferoltak volna rá. Ezt nagyon nem értem. Most akkor végül is csak átnevezték őket. Dee úgy lett volna jó, ha az eddigiek mediumok maradtak volna, és a high és a very high-ot különválasztják

    • myrrdhinn
      2012. december 5. - 14:51

      A fractalos hibát még nem javították ki, a másikra viszont nem tudok válaszolni.

  7. 2012. december 5. - 09:00

    Csalók ellen is felhozhatnának valamit.
    WvW-n és sPVP-n előfordulnak “lehetetlen” dolgok.

    • snail60
      2012. december 5. - 12:56

      Egyetértek, WvW-n néha nagyon fura dolgok történnek, amiket vagy én nem tudtam, hogy lehet ilyet csinálni, vagy valaki mókázott GW2-vel…

      • 2012. december 5. - 13:32

        Mókázott, és elég sokan mókáznak csúcsidőben.
        Te miket látsz? Én legtöbbször folyamatosan láthatatlan thiefeket amik 2 hitre lezúznak backstabbal, hipergyors warriorokat fél másodperces finisheléssel, 5 skillt egyszerre elnyomó és spammoló staffos necrókat, ill halhatatlan játékosokat, akik downed állapotból szempillantásra full HP-ra ugranak 10x sorozatban, aztán már üldözni sincs kedved.

    • Joker
      2012. december 5. - 16:05

      Nekem is voltak már érdekes, érthetetlen helyzetek. Full exo set és dps builddel tolom(de 10trait pont a thoughnessen is van, és necro vagyok), és látom, hogy jön egy thief felém, készen állok megküzdeni vele, s még csak nem is oldalról (tudom, ha oldalról ugrik, vagy hátulról, akkor többet sebez) támadott be, nekem ugrott a dagger 2. skilljével, és 2ütéssel leterített…. aztán sok thiefet támad nekem láthatatlanul, amivel nem is lenne gond, mert van, hogy ők jönnek ki rosszul ebből a helyzetből is, de azt nem értem, hogy alig van hp-ja, és eltűnik, célszerűen próbálom kikövetkeztetni merre mehet, de sok esetben így sincsenek meg, pedig azt a 10en vhány seces láthatatlanságot már rég eltolták…
      Ja meg tegnap volt egy olyan, h downed állapotból egy guardian felkelt, fogalmam sincs hogy, mert sebeztem, de ezt még lehet azzal magyarázni, hogy beleért egy állatkába, ami idő közben meghalt, nem tudom.
      Haveromnak egy elementalisttal gyűlt meg a baja, ő is dps, exo set és necro, de az ele full hp-val leölte, mert mindig töltötte az életét nem tudni hogy. Aztán uez az ele egyedül ott ugrált 5-6emberünk előtt, mintha direkt harcolni akart volna, és 5-6an is alig tudták megölni. Ez kb. 1hónapja volt, azóta nem láttam ilyet, csak fél másodperces warrior finishelést. Ilyen skillje nem csak a mesmernek van?
      Amit Predator ír 5skillt egyszerre elnyomó spammoló staffos necróról, azt nem igazán értem, én is amilyen gyorsan lehet elnyomom az ellenségre az 5staff skillt. Van egy olyan traitje a necrónak, hogy 20%-kal gyorsabban regenerálja a staff skilljeit, lehet olyan van annak a játékosnak. + még a staffhoz illő traitokra tesz, pl. én is staffos vagyok és nagyon lehet vele zúzni wvw-n

      • Zanzárd
        2012. december 5. - 20:18

        Quickness hat a finishre is (warrinak van quickness). Thiefnek több shadowstepje is van.

      • ruzsi
        2012. december 6. - 13:49

        Ha makrózod a skilleket és azok nem casttimeosak, akkor egyből elövi az arra alkalmas egér, pl. Razer Naga.

    • BigPi
      2012. december 5. - 18:21

      Akkor csatlakozom én is a sztorizgatáshoz. Tegnap az egyik ellenfélnek haldoklás közben alig maradt 10%-nyi élete, addig simán levittem, majd egy idő után nem ment lejjebb. Hiába csatlakoztak az öléséhez késöbb még többen legalább egy percig nem tudtuk megölni. Máshol az ilyent a kábel kihúzásra vezettük vissza. Itt nem tudom mitől lehet.

  8. Ten
    2012. december 6. - 11:02

    Szerintem meg egy kicsit nézzetek utána a dolgoknak. Panaszáradat helyett. ;)

    Ha dps build-et csinálsz, vagy glass cannon-t, akkor nem lesz sok HP-d. 15-19.000 körül. Még páncélból és fegyverből se nagyon kapsz, mert akkor minimum berserker vagy rampager cuccokkal és a power, precision, crit ill. condition damage-es (mágiahasználóknál) ruhákkal “díszíted” fel magad.Egy tolvaj vagy egy glass cannon mesmer egy-egy alap kombóval könnyedén sebez 5-10.000 közt. Naná, hogy két csapás vagy neki, szerencsésebb esetben még 15-20.000 HP-t is le tud szedni. A toughness meg nem sokat ér, pláne light armor-os kasztok esetében, akár raksz rá trait pontot, akár nem. Csak a stat-ért felesleges is.

    A perma-lopakodós tolvajok ellen is megvan a módszer, csak egyrészt sokat kell gyakorolni, másrészt kell hozzá némi szerencse, harmadjára pedig WvW-ben általában túl nagy a kavarodás ahhoz, hogy igazán jól alkalmazhassa az ember. Mondjuk nem tudom a Whiteside-on mi van, az eléggé a lista végén kullog…
    Az, hogy a tolvaj harmadjára is eltűnik nem meglepő. Nézzetek végig youtube videókat perma-stealth build-es tolvajokról. Nincs benne csalás, csupán skill és gyakorlás.

    Ez az egyik legjobb… mondjuk a “zerg” is idióta, kb. asszisztál hozzá. ;)

    Aztán, hogy felpattan valaki nem meglepő. Több kasztnak is van valami unnatural life, arcane ressurection vagy hasonló képessége. Illetve erre is vannak trükkök, exploitok szerintem többen ismeritek is. Az skillek esetében ráadásul ezek általában a következő halálig működnek, továbbá, ha így állsz fel a földről és megint lemész, akkor több esetben már nincs down-ed fázis. ;) Ezek használata megint csak lélekjelenlét és gyakorlás kérdése. Tény, hogy szerintem a többség nem akkora kocka, hogy ezt tökéletesre csiszolja, de azért vannak bőven ilyenek is.

    A gyors finish a quickness effekteknek köszönhető. A culling és a lag miatt (WvW-n ugye elő szokott fordulni mindkettő) így gyakran tűnhet szinte azonnalinak.

    Aztán még nem is beszéltünk arról, hogy sokan buffokat, kajákat stack-kelnek magukra, meg black lion item-eket, armor, rejuv, speed stb… az ember egy tömeges csatában általában ezeket észre sem veszi.

    Ettől függetlenül nyilván vannak “hekkelők” is, de azokkal meg sajnos együtt kell élni. A falon átmászkálós és speed, ami gyakori, a fent leírt “tünetek” nagy része szerintem csupán hozzáértés, vagy exploit…

    • 2012. december 6. - 15:47

      Kedves, hogy leírod, mi lehet a valódi oka annak, amit mi “mókázásnak” látunk,
      de én pl vettem rá a fáradtságot, hogy végignyálazzam a kapcsolódó videókat és buildleírásokat, sőt, ki is próbáltam jó sok dolgot.
      * Nem találtam olyan legális módszert, amivel folyamatosan tudnék recharge nélkül skillt nyomkodni
      * – || -, amivel folyamatosan stealthben harcolhat egy thief (mert itt tényleg SOSE jön ki belőle), sőt, olyat se, amivel mennél a barátaidhoz vissza, és ennyit hallassz “Csatt Csatt” és már fekszel is. Semmi vizuális jel nincs a támadásra.
      És kb mindent amit írtam, legálisan nem lehet. Kipróbáltam.

      Persze ki lehet és ki is kell bírni őket idegileg, csak nem jó érzés, én meg képes vagyok rá, hogy rászálljak az effélékre, és saját csalásaikba folytsam őket bele :)
      Itt mondjuk nem fogok kockáztatni, inkább megpróbálok bízni az Arenanet helyes reakciójában.

      • Joker
        2012. december 6. - 16:23

        Hát ez a videó tényleg érdekes. Nekem is van thiefem, még nem 80as, asszem 3 láthatatlansági skillje van, de ha előbukkanok, akkor már nem tudok uabba a láthatatlansági skillbe visszajutni. Amit Predator is írt, ilyen nincs. Ha ilyen lenne, mindenki thiefet csinálna, és 2ütésből mindenki lezúzna mindenkit láthatatlanba.
        A downed fázisossal semmi baj nincs, persze ismerek ilyen skilleket… De egy guardiannak nincs ilyen – amúgy nem feltételezem, hogy csalt, csak felettébb érdekes volt. Az is lehet, hogy szintet lépett downed állapotban, mert egy event épp akkor lett kész neki, fogalmam sincs :D
        De amivel szintén nem értek egyet, az a build. Nem hiszem, hogy sokszor a full dps builddel nem sebez annyit az ember, mint egy dps thief. Nem 2ütésből ölöm az embereket én se. És azt sem értem, hogy thoughnessnek miért ne lenne értelme?
        Tegnap wvw-n már csak a thiefeket öltem, jól behúztam és rányomtam az összes skillemet, még láthatatlanba sem tudtak elmenekülni :P

      • Joker
        2012. december 6. - 16:29

        Ez cheater. Benyomta a láthatatlansági skillt, előbukkant, és megint láthatatlanná vált, de a skill palettán nem látszott semmi benyomott skill, csak amit a legelején használt.

      • Joker
        2012. december 6. - 23:57

        Ma a sérelmeimet jól kiélveztem wvw-n :D. Írják map cheten, hogy egy thief hol elő-elő bukkanva nyírja ki sorba a dolyákokat :D. Na nekem se kellett több, mentem oda megnézni mi a helyzet :). Meg is találtam a thiefet, aztán eltűnt, de újra előbukkant, de közel sem ennyiszer vált láthatatlanná, és közel sem sebzett ekkorát. Aztán megint láthatatlan lett. Benyomta a kis auráját, én azt szépen a necro staff skilljeivel elárasztottam, és vagy a vérzés vagy csupán a skillek megölték, és hopp! előbukkant kis idő után :). Most lehet azt mondani, hogy köcsög voltam, mert elkezdtem táncolni felette, de úgy képzeljétek el, hogy a mi legközelebbi supply campüknél hősködött egymaga, amit normális ember nem csinál, mert tudja, hogy megölik, de mert thief, miért is ne, ő ezt megteheti, a because I fucking can it felfogással :D. Nem sajnáltam, inkább különösen élveztem, de csak az ilyen hősködő thiefek megölését.
        Barátomnak megmutattam ezt a videót, agyalt ő is rajta, és nagyon jót nevettünk a végén, mert ez nem csak egy szempontból képtelenség :D. Nem elég, hogy folyamatosan láthatatlan, hanem még az állítólagos nem dps buildjával ennyire sokat sebez :D. 50 ember az 1 ellen, az egyszemélyes hadsereg :D. A zerg is, mintha csak ott lenne, nem foglalkoznak vele, a ranger még láthatatlanba sebzi is :D. De ha lenne is egy ilyen, nem az a logikus, hogy minden területsebző skillt lerak az ember? Dehogynem. És még finisheli is, valószínű :D.
        Barátom épp meséli, hogy ő akart befutni egy towerbe, de már messziről rég kiszúrták, és nekirontottak, ez azért elég nagy zerg.
        De nem lepődnék meg, ha több ilyen videó is napvilágot látna, melyben egy charr warrior full tier 3-as setben, twilighttal a kezében leugrana egy szikláról a nagy, 50fős tömegbe, benyomná a speedet, két ütéssel leterítene embereket, finishelné is őket, és egyszerűen nem lehetne elkapni, nem bírna vele el az az 50ember, nem értené senki mi van :D. Kb. ehhez tudom hasonlítani.
        Ja meg a másik kedvencem: Van egy látásbéli ismerősöm, tier3armor, twilight, mindig wvw, sosem farmol… Már magában ez az ember egy külön szerzet. De! Az ilyen embereknek a barátai, pl. mint neki is több legendary fegyverrel járnak, nem 1, hanem 2legendary, és full tier 3armor, és csupa ilyen barátok. Lehet mondani, hogy hát a guild segített neki megszerezni… Na de ha megnézzük, akkor a guildtársainak sincs rosszabb set/fegyver :D. Lehet hivatkozni a guildre, na de az, ha már szinte mind ennyire kitűnik a tömegből, ott már valami van a dologban :)
        Vacsorához megnézem még egyszer ezt a videót, hogy nevessek, de a zenét lehet lehalkítom, nagyon irritáló tényleg :D. Küldtem is egy dislikeot :D

      • Ten
        2012. december 7. - 09:17

        Attól, hogy a frusztrációtokat rámzúdítjátok még ez van. ;) Csupán próbáltam felvázolni azt, hogy a sok panasz mögött gyakran nincs semmilyen csalás, legfeljebb exploit, jó egér és némi gyakorlás van. Csak egy kérdés? Szerintetek hány ilyen lett reportolva és hány ezerszer? Nagyon keveset bannoltak. Szóval kb. mindent elmond arról mennyi is a vélt csaló. Ez pedig személyes tapasztalat… Mert jómagam is kaptam értesítőt, hogy irgum-burgum fel lettem jelentve, mint “repülő” mesmer és bár nem találtak semmit, megfigyelés alá helyeztek meghatározatlan ideig. Vélhetőleg a culling okozott valakinek, valami furcsaságot, amit fel nem foghatott és kellemes gyarló emberi szokás, ha valamit nem értek vagy nem tudok megcsinálni, ráadásul esetleg bele is halok, akkor az biztos csalás.

        Persze most lehet azzal a nihilista válasszal jönni, hogy: jaj, hát a support egy kalap sz*r, meg ne beszéljek hülyeséget, amiben persze annyi igazság van, hogy átlagos esetben lehet lassú, de semmit se hagy figyelmen kívül! Legfeljebb bénázik… A lassúság viszont még jól is jön a “hekkerek” esetében, mert aki egyszer rászokik az nem hagyja abba. Ráadásul sok gyanús tolvajt ismerek, akiket napjában hatszor nyomnak fel, többnyire WvW-re frissen érkező, tapasztalatlan újoncok. DE! Másnap is ott vannak és ugyanúgy tolják. Hetekig… szóval, ha folyamatosan csalnának, már rég lebuktak volna.

        Én is végignéztem a buildeket, több száz bejegyzést, kipróbáltam amit lehet és a fenti minden cheat vagy hack nélkül megcsinálható. Combó field-ek, időzítés és hidegvér kérdése. Persze messze nem vagyok olyan ügyes, mint a videón látható vélhetően 7/24-es lelkes tag, de lehetséges.

      • SCHwat
        2012. december 7. - 15:39

        a repulo mesmeren eloszor en is lehidaltam, legtobbszob bay-en latom oket, kb a 3. alkalomnal feltunt, hogy vszinu ez a samesz akit hatrahagy menekules kozben, az igazi mar reg a belso var fele tart lathatatlanul, mivel ott eleg nagy a szintkulombseg lehet, hogy a jatek igy viszi a tulaj utan :)

  9. nedvedicious
    2012. december 6. - 14:02

    Tegnap WvW-n a csata peremén lementem downedba, majd még messzebb mentem vapor formmal és elkezdtem magam healelni. Volt egy thief ami már korábban gyanus volt, hogy mindenkit láthatatlanul végzett ki, ugy hogy sem elötte se utána nem tünt fel a közelben. Szóval néztem én is, baromi messze senki, egyszercsak paff, karó. Baromi messze voltam, utána sem vált láthatóvá, pedig kémleltem a terepet rendesen. Nem ismerem a thiefet. Mennyi a leghosszabb láthatatlansága? Meg miért lenne érdeke a semmi közepén az én kivégzésem után még láthatatlannak maradnia? Gyanús volt mindenesetre.

    • Hellac
      2012. december 6. - 14:29

      pár másodperc mindegyik láthatatlanság abilityje, nekem erre van kirakva a karim ha össze is fűzöm őket, akkor is 20 sec se jön össze, és olyan meg végképp nincs hogy láthatatlan maradsz egy támadás után.

      • SCHwat
        2012. december 6. - 15:05

        valahol olvastam, hogy a thief ha cloak skillt hasznal akkor utana a cloakban toltott idonek megfelelo debuffot kap amig nem mehet ujra cloakba. Ez kacsa volt vagy igaz csak bugos a thief?

    • nedvedicious
      2012. december 7. - 01:30

      Akkor az tuti cheat volt, mert rendszeresen nem lett lathato kivegzes utan sem. Kár érte, számomra ez tantorithat csak el a jatektol, ha ez kicsit is elterjed.

  10. Ten
    2012. december 6. - 14:47

    Ha combofield-ezik akkor sem lehet több, mint 10 másodperc, utána 1-2 másodpercre fel kell tűnnie. Persze ha van rajta speedbuff, akkor akár messze el tud jutni/rejtőzni. De mivel nincs semmilyen hack-shield ezért semmi sem kizárt.

  11. Zarache
    2012. december 7. - 12:08

    Joker :
    Ez cheater. Benyomta a láthatatlansági skillt, előbukkant, és megint láthatatlanná vált, de a skill palettán nem látszott semmi benyomott skill, csak amit a legelején használt.

    Meg jo hogy thiefet jatszol es nem ismered a sajat karakteredet se :D komolyan mostmar muszaj volt irni mert a hozzad es predatorhoz hasonlo emberek miatt lesznek olyan nerfek vagy bannok amik szugsegtelenek de megcsinaljak a sok siro ember miatt. Eloszor is ha thiefel jatszol tudnod kell rola amikor bemesz stealthbe es megutsz valaki kapod a 4s debuffot ami nem enged stealthbe VISZONT ha uj josz ki stealthbol, hogy nem utottel meg senkit es akkor hasznalja a cloak and daggert akkor nincsen debuff es megint stealthbe mehet ;) Azert grat, hogy egybol csalonak titulaltad mert gozod sincsen a sajar classodrol n1.

    Predator neked meg annyit, hogy azon kivul amennyi hulyeseget szoktal osszehordani neha sajnos meg te is tulteljesited magad :D Ha nem a thief szemszogebol nezed a tamadast hanem te vagy az aldozat kozel 1s delay van a backstab es a stealthbol valo kijovetel kozott itt alapbol mar kaphatsz 2 utest is ezek melett WvW-n ha lagg van megnagyobb a diferencia es akkor azt meg nem is mondom amikor nem mindenkit toltebe elsore. Tudom egyszerubb vagdalkozni mint gondolkozni de neha mar nagyon faj mennyire nem ertik a gamet egyesek meg is csak sirnak.
    Quicknesst is irtak elottem megse gondoltal ra :D ezek melett skillspam nemelyik karinal igen is lehetseges ha az animacio ideje pici es vegig zongorazza azokat es tudod sokan eloszor a 0 animacios skillt hasznaljak kiveve ha valami nagyobatt sebez :)

    Ui.: csak hogy ne cska szidast irjak valaki mar latott olyan buffot WvW-n ami a Norn spirit beastek ikonjaival jelez es tobb mint 40 percig lehet font? Blessing of Raven,Blessing of Wolf (Power buff),Blessing of Bear(Vitality buff),Blessing of Leopard(Precision) ha valaki tudja mi ez es elmondana, hogy hol lehet beszerezni orulnek neki :D mert ebbol 4-et folenged+kaja+wep buff es az ugy igencsak jo lenne WvW-re :)

    • Ten
      2012. december 7. - 15:09

      Jó látni, hogy nem csak frusztrált, eszetlenül “csítert” kiabáló emberek járnak erre, hanem egy szintén inkább PVP játékból (Aion) érkező ex “kolléga”… az utóbbi már olyan sorsszerű, mondhatni mosolyra fakasztó. :) Remélem a józan ész egyszer győzni fog a sírás felett. Bár nincsenek illúzióim.

      • Zarache
        2012. december 7. - 16:46

        Sohase lesz lesz olyan xD az emberek eloszor mindig farkast kialtak mielott megneznek tenyleg az e :/
        Amugy azzal a bleesing buffokkal te se talalkoztal? Mert Pikeal mi csak egy low lv kajat talaltunk ami +20 powert ad de annak alma ikonjat volt nem ugy mint ezeknek amit irtam :D

    • Joker
      2012. december 7. - 18:53

      Mindenkinek van még mit tanulnia az életben, nekem is, ugyanúgy, ahogy nektek is. A kifejezéseddel élve én nem sírok, úgy voltam vele, hogy eddig kerestem erre a választ, s mivel csak 1megerősítés jött, ezért, de nem helyesen cheatereztem. Az észtelen és az általánosító jelzővel titulálást viszont kikérem magamnak, nem vagyok hülye, hogy ezt eltűrjem, ellen esetben ti sem lennétek azok.
      Nem kell ahhoz realista meglátás sem, hogy az ember tudja, hogy tényleg sok ilyen “farkast ordító” embert tart számon a világ, de részemről tanulságos volt ez, és másképp látom a thiefet valamelyes szinten.

      • Ten
        2012. december 8. - 15:12

        Ne haragudj, de akinek nem inge, nem veszi magára… Nem is értem miért tetted, amikor te megpróbáltad sírás helyett megindokolni. ;) Nem jött be, ennyi. Nekem pl. rendkívül pozitív az a hozzáállás, amikor valakinek van bátorsága, ebben a ferde értékrendű világban beismerni azt, hogy tévedett. Nyilván én is erősen fogalmaztam, ezért elnézést kérek, de ahogy Zarache, úgy én se tudtam már “szótlanul hallgatni” azt, amit itt ismeretek hiányában páran összehordtak.

    • 2012. december 8. - 17:43

      Figyelj, te láttál GW2 WWW-n olyat, hogy egy csapattal épp foglalod be a várat, és sorban halnak 1-2-3 ütésre társaid + végül te, de úgy, hogy ellenséges NPC, sebzést okozó valamik és játékos nincs a képernyőn? Na én igen.

      Gondoltam arra, hogy csak a kliens bénázik, de akkor is felbukkanna legalább egy effekt támadásakor. Annyi biztos, hogy barrage-al és trappokkal a semmit meg tudom sebezni.
      A nagy semmi ugyanis betriggereli ha kerget.

      • 2012. december 8. - 22:02

        valószínűleg szellemek üldöznek. ez milyen para már. vagy egy-két ANetes dolgozó szórakozik :D

      • ZeNDeR (PiKE)
        2012. december 9. - 03:39

        Combat logot esetleg nézted? Hasznos lehet. Egyébként downedbe kerültél vagy meg is haltál? Ha downed, az valószínű thief volt, ha low grafikán nyomod, előfordulhat, hogy az ellenség karaktere nem töltődött be a képernyődön. Egyébként nemtom milyen kaszt vagy, de akár egy hátbaszúrás elég lehet. Kérd meg Zarachet, hogy linkelje be sPvP-ről a screenshotot, 18k-t szúrt be hátulról a warriornak. WvW-ön ez lehet akár több is.

      • 2012. december 9. - 15:33

        Combat logot nem volt időm nézni többedjére se, ilyenkor automatikusan ámulok és bámulok. Kb ahogy egy UFO-t se videóznak le az emberek, mert megdöbbennek, és el is felejtik, még ha arra is gondolnak, hogy legközelebb odafigyelnek rá.

        2 hit, downed, max 1 mp-n belül finishelés.
        Máskor volt hogy 3 hit mert healeltem, downed, aztán majdnem max HP-re töltéskor lesebzett szinte nullára a semmi, töltök tovább, de félúton finishelt a levegő.

        Highon nyomom. Ranger. 17,292 Hp ha jól emlékszem.

      • ZeNDeR (PiKE)
        2012. december 9. - 23:01

        A combat logot utána is vissza tudod nézni, azért hívják log-nak. Amúgy 17k simán belefér. Stealthből backstab, 1-2 heartseeker és quickness, stealth, finisher. Kb 2-3 sec-ig látod a thiefet, elképzelhetőnek tartom, hogy ha sok kari volt melletted a közelben, annyi idő alatt nem töltődött be nálad. Nálam olyan is volt, hogy szaladt a páciens, kicsit messzebb ért és eltűnt, amikor közelebb jött, már egészen közel ért amikor betöltődött. Nem stealth volt, asszem warrior volt. Annyi hogy nálam némileg limitált az egyszerre megjelenített karik száma és csak a közelebbieket jeleníti meg. Plusz a delay még ezt felerősítheti. Amúgy az ilyen thiefek szaladgálnak 10k hp-val. Használd a signet of stonet, 6s invulnerability, annyi idő alatt simán levágod.

      • Ten
        2012. december 10. - 09:05

        Ezt hívják cullingnak… Az engine hibája. Már a GW-ben is volt. Elég csúnya tud lenni, főleg, hogy a nagyobb csoportok, pláne a turtle-k meg rá is játszanak, folyamatos effektekkel generálva a rendszerterhelést. Nonstop sírnak miatta, vagy 15.000 topikban, de sajnos ebben nem várható változás vagy patch. Hisz ki kéne dobni az egész játékmotort. ;) Valamennyire megpróbálják kezelni majd, gondolom, de mivel a GW-ben sem tűnt el soha, nem hiszem, hogy lesz rá végső megoldás.
        Ez sem csalás, sem ámítás…

  12. Zarache
    2012. december 7. - 17:01

    Zarache :
    Sohase lesz lesz olyan xD az emberek eloszor mindig farkast kialtak mielott megneznek tenyleg az e :/
    Amugy azzal a bleesing buffokkal te se talalkoztal? Mert Pikeal mi csak egy low lv kajat talaltunk ami +20 powert ad de annak alma ikonjat volt nem ugy mint ezeknek amit irtam :D

    Buff mar targytalan meglett :)

    • ZeNDeR (PiKE)
      2012. december 7. - 18:06

      << Mert a PiKE akkora király! :P Meg találtam még néhány okosságot, ami az alap kaja+booster+stone stb mellé felmegy.

    • ZeNDeR (PiKE)
      2012. december 9. - 03:30

      Amúgy az eltűnéshez annyit hozzátennék, hogy a rangerrel addig állok stealthben ameddig jól esik. Igazából bármelyik karimmal… Remélem engem is majd jól lecheatereznek azok, akiknek fogalmuk sincs hogy csinálom. :S

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: