Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2012. 11. 15.

Frissítések 2012. 11. 15.

Csatlakozz hozzánk november 18-án, vasárnap, 21:00kor, hogy részt vehess egy feledhetetlen, egyszeri végső eseményben!


Elkészült a patch notes fordítása, amelyben Werda is segített. Történt sok bug javítás, fejlesztés a dungeon-ök terén, babrálás a képességekkel és traitekkel és mostantól naponta két achievementet teljesíthetünk, egyet PvE/WvW-ben, egyet pedig PvP-ben. Kellemes bogarászgatást! :)

A Lost Shores frissítés

Valami mozgolódik a Sea of Sorrows-ban. Hajóroncsokat vet ki a tenger, bálnák vetődnek partra, a hely quaggan-ok elhagyják mélytengeri otthonaikat és a Tyriai partokról furcsa, új lényekről érkeznek jelentések.

Head Researcher Levvi könyörög Captain Magnusnak, a Lionguard vezetőjének, hogy figyelmeztesse Lion’s Arch városát és más part menti településeket a közelgő veszélyről. Magnust nem sikerül meggyőzni, bár a tengeri kereskedelem akadozása aggasztja a Ship’s Council-t.

Valami új fog partot érni Lion’s Arch-ban, november 16-án péntek 21:00kor. Ez az epikus esemény örökre meg fogja változtatni ezt a várost, sőt egy teljesen új csavart is bemutat majd a dungeonök terén. Csatlakozz Lion’s Arch védelméhez és fedezd fel a rejtélyes új veszedelem mögötti titkot!

November 17-én, szombaton, 21:00kor az epikus kaland második fázisa egy olyan helyre viszi majd a játékosokat, ahol még sosem jártak, ahol találkoznak majd egy új pet-lénnyel és korábban ismeretlen crafting alapanyagokat fedeznek fel, amelyek új recepteket nyitnak meg és egy egyedi módot a felszerelés fejlesztésére.

Csatlakozz hozzánk november 18-án, vasárnap, 21:00kor, hogy részt vehess egy feledhetetlen, egyszeri végső eseményben!

Dungeonök

Általános

  • Új dungeon jutalmakat adtunk minden dungeonhöz.
  • Minden dungeonben egy új, egyedi tárgyszett található, új stat kombinációkkal, ritkaságuk a masterwork-től az exotic-ig terjed. Ezek a tárgyak bizonyos eséllyel eshetnek az explorer módok bizonyos boss-aiból.
  • A story és explorer módok boss-ai dobhatnak Bags of Wondrous Goods-ot, amelyekben pénz és karma található. Az explorer módokban eső Bags of Wondrous Goods-ok dungeon tokeneket is tartalmaznak.
  • Ha egy dungeon instance tulajdonosa direkt elhagyja a party-ját, hogy kirúgja a játékosokat és újakat hívjon meg, akkor most már a dungeon tulajdonosa is kikerül az instából, ezzel megakadályozva azt, hogy kirúgja a PUG tagokat és guild tagokat hívjon meg a dungeon utolsó boss-ához.

Fractals of the Mists

Új történeteket mesélnek Lion’s Arch kocsmáiban, elgyötört és véres kalandozók elfojtott hangú meséi ezek. A sörükbe könnyeznek és remegnek, miközben beszélnek… nem a sárkányokról vagy az élőholtakról, hanem valami újról, egy rejtélyes portálról, amely a városban tűnt fel, arra biztatva a legbátrabbakat, hogy keljenek át rajta.

Bemutatunk egy edig sosem látott dungeon élményt – Fractals of the Mists! Egy sor egyedi “fraktál” minidungeon, növekvő nehézséggel, amely végtelen szintű kihívást kínál a játékosoknak. A nagyobb kockázattal, nagyobb jutalom jár, beleértve új fegyverszetteket, egy back slot tárgyat, új Ascended felszerelést és még sok mást.

  • Új 80-as szintű dungeon, dinamikus szinteződéssel, hogy vihesd a barátaidat is!
  • Végtelen és skálázódó. Minél mélyebbre mész, annál nehezebb.
  • A Fractals of the Mists-be vezető portál a Lost Shores tartalommal aktiválódik, pénteken 21:30kor. Vedd nyugatra az irányt Fort Marriner-től a bejárathoz és próbálj szerencsét! Talán túléled és elnyered jutalmad, vagy örökre elveszel a fraktálok véres titkai közt.

Tárgyak

  • A Lost Shores frissítés részeként új crafting anyagokat tettünk a játékba.
  • A legyártott Halloween potion-ök többé már nincsenek account-hoz kötve.
  • A hatalmas Zommoros valamivel megemelte a Legendary precursor fegyverek esélyét a Mystic Froge-ban, mind Rare, mind Exotic cuccokból.
  • A Rare és Exotic fegyverek esési ritkaságát megnöveltük bizonyos helyeken (champion-ok, veteran-ok és WvW-beli játékosok). Sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy Rare és Exotic esik, valamint  most már minden champion dob valamilyen loot-ot. Ezt azért tettük, hogy a világban barangolva se legyenek sokkal rosszabbak az esélyeink a rare és exotic tárgyak megszerzésére, mint crafting-gal illetve dungeonökkel.
  • Növeltük a leszintezett játékosok loot-ját. Most már eshetnek a szintednek megfelelő cuccok, amíg a valód szintednek nem kevesebb mint 2/3-a a leszintezett szinted. A loot is gyakrabban esik, valamint az xp, gold és karma is nagyobb százalékokat kapott. 80-as szintű karakterek számára ez azt jelenti, hogy az 55+-os területek is dobhatnak 80-as cuccokat és a jutalmaid 75%-át fogják kitenni. Korábban ezek a területek legjobb esetben is 77-es felszerelést dobtak és az összes jutalom 60%-át tették ki.

Új ritkaság típus: Ascended

  • Az Ascended ritkasága az Exotic és a Legendary közé esik.
  • Az Ascended tárgyaknak magasabb statjaik vannak, mint az Exotic-oknak és Infusion slotokkal rendelkeznek.
  • Ascended gyűrűket és back slot tárgyakat adtunk a játékhoz.

Új fejlesztés típus: Infusion

  • Az Infusion-ök újfajta fejlesztések, amelyeket csak a megfelelő Infusion slot-ban lehet elhelyezni.
  • 12 új Infusion-t adtunk a játékhoz, offensive, defensive és omni típusban.
  • Infusion-öket a Mystic Forge-ban tudsz készíteni az új crafting anyagok segítségével.

PvP

  • Növeltük a fizetős bajnokságokon szerezhető jutalmakat. Kiterjesztettük a jutalmakat a fizetős bajnokságokon, így most már több helyezéssel is jár jutalom. Úgy intéztük a dolgokat, hogy a következő helyezésekhez qualifying pontokat is kaphattok:
    • Első hely – Tournament láda, 500 glory, 500 rank pont, 120 gem, 5 qualifying pont
    • Második hely – Tournament láda, 400 glory, 400 rank pont, 80 gem, 3 qualifying pont
    • Harmadik hely – Tournament láda, 300 glory, 300 rank pont, 20 gem, 1 qualifying pont
    • Negyedik hely – Tournament láda, 300 glory, 300 rank pont, 20 gem, 1 qualifying pont
    • Ötödik hely – Tournament láda
    • Hatodik hely – Tournament láda
    • Hetedik hely- Tournament láda
    • Nyolcadik hely – Tournament láda
    • A fizetős bajnokságokban minden helyezéssel esélyed van gemet nyerni a következő mennyiségekben. Az esélyed arra, hgoy megnyerd ezek egyikét, kb 1 a 4-hez. Egy játékos sem nyerhet kétszer.
      • 10 gem
      • 35 gem
      • 80 gem
      • 120 gem
      • 1000 gem
  • Az ingyenes és fizetős bajnokságok mostantól egyedi respawn timer-eket használnak. A public játékok, amiket a PvP Browser segítségével indíttatok, továbbra is az időalapú, hullámokban való élesztést használja.
  • Új térkép érhető el egy kodan dojo-ban. A “Temple of the Silent Storm” és béta verziójú térkép, de hagyjuk, hogy játszatok vele és véleményt mondjatok róla.
  • A PvP Browser-be hot-join térképeket is beteszünk, némelyikük 5v5, míg a többi a megszokott 8v8.
  • A PvP Browser map rotációja a következő:
    • Temple of the Silent Storm
    • Forest of Niflhel
    • Legacy of the Foefire
    • Battle of Kyhlo
    • Raid on the Capricorn
  • Mostantól napi és havi achievement-ek is szerezhetők PvP-vel.
    • Napi jutalmak: 1 tournament ticket, 1 glory boost
    • Havi jutalmak: 10 tournament ticket, 5 gloory boost, 5 salvage kits
  • A /rank parancs most már megmutatja a PvP rangodat. Ez csak a PvP várakozóba működik, aktív PvP meccs közben nem lehet használni.
  • Hozzáadtunk egy Qualifying Point Leaderbord figyelőt a játékhoz. A jelenlegi lista itt található: leaderboard
  • PvP Mystic Forge: Most már át tudod váltani a PvP Mystic Forge összetevőidet más összetevőkre. Ehhez venned kell egy Arcane Converter-t bármelyik glory vendor-nál. Az átváltó receptek a következők:
    • 25 Arcane Orbs + 1 Arcane Converter + 1 Arcane Crystal + 25 Arcane Powder = 11 Arcane Crystal
    • 25 Arcane Crystals + 1 Arcane Converter + 1 Arcane Sliver + 25 Arcane Powder = 11 Arcane Slivers
    • 25 Arcane Slivers + 1 Arcane Converter + 1 Arcane Orb + 25 Arcane Powder = 11 Arcane Orbs
  • Raid on the Capricorn: Csökkentettük a cápák számát 10-ről, 6-ra. Többé nem tudják elfedni a Ruins foglalási pontot.
  • A PvP downed életerő most a 75%-a a korábbinak. Azért változtattunk, hogy azokban a harcokban, ahol a játékosok kicsit túlerőben vannak, kivégzés helyett sérülés kiosztással is végezni tudjanak a downed ellenfelekkel. Ennek nem lesz nagy hatása az 1v1 harcokra vagy a nagy összecsapásokra, de segíthet megnyerni az 1v2 és 2v3 harcokat, ha sikerül kezdetben előnyre szert tenni.
  • Frissítettük a Battle of Kyhlo-n található hajítógép támadási felületét, hogy megakadályozzuk azt, hogy a játékosok hatalmas AoE támadásokat zúdítsanak rájuk (pl.: Meteor Shower) és azok minden egyes támadása eltalálja a hajítógépet, ezzel pillanatok alatt elpusztítva azt. A normális támadások továbbra is működnek ellene.

Általános

  • Egyensúlyoztunk a Metrica Province-be található Fire Elemental harcon.
  • Frissítettük a Shatterer harcot Blazeridge Steppes-en.
  • Nagy vendor vételeknél most már feljön egy megerősítő UI ablak.
  • A játékosokat most már figyelmeztetjük, ha nincs elég helyük, hogy felvegyenek egy elemental fragment-et, a Dierdre’s Steps jumping puzzle-ben.
  • A gyűjtögető szerszámok most már account-hoz vannak kötve.
  • Frissítettük a Rune of Water-t, hogy 10% boon időtartamot adjon PvP-ben, 15% helyett.
  • Frissítettük a Rune of the Monk-ot, hogy 10% boon időtartamot adjon PvP-ben, 15% helyett.
  • Frissítettük a Rune of Earth-öt, hogy 15% protection időtartamot és 3 másodperc protection-t adjon PvP-ben, a 20% időtartam és a 4 másodperc helyett.
  • Frissítettük a Rune of the Citadel-t, hogy rendesen power-t adjon healing helyett.
  • A Rune of Svanir jég blokkoló hatása többé nem engedi meg a játékosoknak, hogy pontot foglaljanak, miközben sebezhetetlenek. A stun levétele ebből a hatásból a sebezhetetlenséget is leveszi.
  • A Rune of Air villámsebzését 25%-kal csökkentettük.
  • Most már számos képesség rendelkezik “Unblockable” címkével.
  • A Rune of the Pack találati hatás most már rendesen működik.
  • Számos képesség, tárgy és trait, amely végtelen számú célpontot gyógyított, most már 5 célpontra van korlátozva.
  • Többé nem látod az ellenfeled account nevét WvW-ben, ha reportolod.
  • Javítottunk egy bugot, amely sok piercing, boomerang és bouncing lövedék (azok, amelyek egynél több célpontot találnak el) sebzését folyamatosan növelte, minél több célpontot talált el.
  • Javítottunk egy bugot, ami megakadályozta, hogy a közelharci támadások eltalálják az egy helyben álló tárgyakat, ha a karakter nem mozgott. Például, ez segíthet azon, hogy Ascalonian Catacombs-ban a közelharcosok eltalálják a graveling burrow-okat és más támadható tárgyakat.

Kereskedelem

  • A Consortium Chest-et hozzáadtuk a gem store Consumable részlegéhez, 250 gemért darabját, vagy 10 darabot 1800 gemért. Ezeknek a ládáknak a kinyitásához nem kell kulcs; csupán duplán rájuk kell kattintani.
    • Amikor kinyitod a Consortium Ches-et, akkor bizonyos mennyiségű crafting anyagot és egy véletlenszerű tárgyat kapsz.
    • Egykét tárgy a ládából: vállas skin-ek, légzőmaszkok, fegyver skin-ek, kalapok, minipetek.
    • A ládában található összes tárgy új, és eddig sehol sem volt elérhető.
    • A fegyver skin-ek ritkák és a minik nagyon ritkák.
    • Minden tárgyat el lehet adni a TP-n.
    • A Consortium Chest csak korlátozott ideig lesz elérhető.
  • Minden tárgy, amely megtalálható a Consortium Chest-ben, ritka drop-ként az új Lost Shores eseményhez kapcsolódó lényekben is megtalálható.
  • Hozzáadtuk a Consortium Dye Kit-et a gem store Consumable kategóriájához, 125 gem darabja, 5 darab 500 gem.
    • A Consortium Dye Kit egy véletlenszerű kék és egy véletlenszerű sárga festéket ad.
    • A Consortium Dye Kit csak korlátozott ideig lesz elérhető.
  • A Dye Kit-et most ötösével lehet megvásárolni, 800 gemért.

Események

  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozta, hogy Captain Penzan visszaszerezze kincsét Bloodtide Coast-on.
  • Javítottunk egy lehetséges gátló bugot a Metrica Province-ben található “Protect Orl’s research krewe” eseménynél.
  • Javítottunk egy exploitot  a Mount Maelstrom-nál található “Assist the skritt with their fortifications” hírnév régiónál.
  • Javítottunk egy bugot, ami miatt Fleshgrazer örökké sebezhetetlen lett volna.
  • Javítottunk egy gátló bugot, amely bekövetkezhetett az “Escort Brugh to Morgan’s Spiral” eseménynél Caledon Forest-ben.
  • Javítottunk egy gátló bugot a “Help the Priory return the energy core to the Henge of Denravi” eseménynél, Brisban Wildlands-en.
  • A Priory Explorer Plinx eseménylánc most már nem fog olyan gyakran ismétlődni Cursed Shore-on.
  • Frissítettük a Diessa Plateau-n található “Defend Rimtooth, the pack marmox, from dredge” eseményt, hogy elkerüljük az olyan helyzeteket, amelyek megakadályozhatják a továbbhaladást.
  • Javítottunk egy bugot, amely időnként megakadályozhatta, hogy a “Return the stolen cattle to Stonefall Estate” esemény Diessa Plateau-n elinduljon.
  • Frissítettük a “Royal Forum Waypoint”-ot Straits of Devastation-ben, így a játékosok többé nem akadnak be a tereptárgyakba.
  • Javítottunk két bugot, amelyek megakadályozhatták a “Cull the undead horde gathering outside of First Haven” esemény továbbhaladását Gendarran Fields-en.
  • Javítottunk egy bugot, amely megakadályozhatta a “Protect krewe leader Dobbs as the krewe clears the excavation site” esemény továbbhaladását Timberline Falls-ban.
  • Javítottunk egy bugot, amely megengedte, hogy a játékos átalakulva maradjon a “Disguise yourself and gather special roots fot Drysdan’s medicine” esemény után Mount Maelstrom-nál.
  • Javítottunk több lehetséges gátló bugot a “Help the Soundless villager return home” eseményben Caledon Forest-ben.
  • Javítottunk egy problémát, amely megakadályozta, hogy a spectral weapon-ök respawn-oljanak a Malchor’s Leap-en található “Defeat spectral weapons and bring them to Byanca” esemény során.
  • Javítottunk egy problémát, amely miatt Ghostnight beragadt az útja során Diessa Plateau-n, a “Defend Faint Ghostnight as he searches for new devourer egg” esemény során.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt az NPC-k beragadtak, miközben élesztették a szövetségeseket Straits of Devastation-ben, az “Escort the northern invasion Pact squad to the Pact rally point at Triumph Plaza” esemény során.
  • Javítottunk egy problémát, ami miatt Nia nem tudta folytatni az útját Fields of Riun-on, a “Help Nia recue Cymbel’s hounds” esemény során.
  • Javítottunk egy problémát, amely megakadályozta, hogy a “Help the Pact rach the Altar of Betrayal before their morale is depleted” elinduljon, Straits of Devastation-ben.

Story

  • A “The Hatchery” történeti lépcsőfokot javítottuk, így a játékosok most már haladhatnak tovább.
  • A “Source of Orr” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy megakadályozzunk egy lehetséges gátló problémát.
  • Az “Estate of Decay” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljünk azt a problémát, hogy amikor Hekja meghal, nem tudunk továbbhaladni.
  • A “Conscript the Dead Ships” történeti lépcsőfokban javítottunk egy lehetséges gátló problémát, ami akkor jött elő, ha mozgási képességet használtál a hajóra szálláskor vagy ha beszéltél Jeyne-vel, miközben ő a hajóhídat javította.
  • A “The Stone Sheath” történeti lépcsőfokot javítottuk az engineer-ek számára, akik korábban nem tudták teljesíteni a küldetést.
  • A “Dredge Assault” történeti lépcsőfok most már megfelelően halad tovább, ha elpusztítjuk valamelyik ajtót a dredge barlangban.
  • A “Critical Blowback” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljük azokat a problémákat, amelyek megakadályozhatták a továbbhaladást.
  • A “The Ghost Rite” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljük azt a problémát, ami miatt a játékosok túl korán el tudták pusztítani az utolsó boss-t.
  • Az “A Light in the Darkness” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljünk egy problémát, amely megakadályozhatta  a továbbhaladást. valamint csökkentettük a nehézséget.
  • A “Ships of the Line” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljünk egy problémát, amely megakadályozhatta a továbbhaladást.
  • A “Trading Trickery” történeti lépcsőfokot javítottuk, hogy elkerüljünk egy problémát, amely megakadályozhatta a továbbhaladást.

Kaszt képességek

Elementalist

  • Ride the Lightning: Mostantól megbízhatóbban követi a mozgó ellenfeleket.
  • Magnetic Grasp: Mostantól megbízhatóbban követi a mozgó ellenfeleket és véget ér, mikor utoléred őt.
  • Evasive Arcana: Ez a trait többé nem okoz véletlen robbanó befejezőt.
  • Ether Renewal: Az aktiválási ideje csökkentve lett 4.75 másodpercről 3.5 másodpercre. A gyógyítás mennyiségében nincs változás.
  • Healing Rain: A leírása mostantól a helyes 6 másodperces időtartamot jelzi.
  • Armor of Earth: A leírása mostantól a helyes 6 másodperces időtartamot jelzi.
  • Churning Earth: A leírás többé nem utal a “tartsd és engeddre”.
  • Signets of Earth, Air, Fire, és Water: Ezeknek a képességeknek mostantól elsütéskor animációja van, ha Fiery Greatsword-t használunk.
  • Ring of Fire: Ez a képesség a Conjure Flame-n mostantól Fire kombó mezőként van feltüntetve.
  • Dragon’s Tooth: A robbanó befejező mostantól a varázslat helyén aktiválódik, és nem a karakternél.
  • Magnetic Wave:A képesség lövedék-elhárító részéhez ikon is társul.
  • Phoenix: A leírása mostantól a helyes 5 másodperces időtartamot jelzi a vigornak, amit a képesség használ.
  • Blasting Staff és Geomancer’s Alacrity: Ezek a traitek mostantól együtt is működnek az Eruption képességhez.
  • Mist Form: Ez a képesség mostantól működik a Water Magic trait Cantrip Masteryvel.
  • Soothing Wave: Ez a képesség mostantól rendesen adja a regenerációt az elementalistnak ha használunk Conjure Frost-t, s nem csak akkor ha felvesszük az íjat.
  • Healing Ripple: A képesség gyógyításának növekedése 50%-kal csökkentve lett PvP-ben, mostantól normálisan változik, hasonlóan a többi gyógyításhoz. A maximum célpontok száma is le lett csökkentve végtelenről ötre.
  • Obsidian Focus: Ez az Earth Magic trait mostantól toughnesst ad, mikor aktiváljuk a Stone Shards képességet.
  • Ice Spike: A képesség leírása a valódi vulnerability mennyiséget jelzi, ha traitben is ki van választva.
  • Conjure Frost Bow’s Deep Freeze: Ez a képesség mostantól 1 másodpercnyi chillt okoz lüktetésenként, megelőzve az extrém mennyiségű chill felhalmozódását a célponton.
  • Conjure Frost Bow’s Ice Storm: Ez a képesség mostantól 5 másodperc bleedinget okoz ütésenként a confusion-nel együtt.
  • Tidal Wave: A képesség reakcióján javítottunk.
  • Tornado: Ha elhagyjuk ezt az elit képességet, akkor elveszítjük a stabilityt amit kapunk, hogy egyensúlyban legyen a többi transzformációs elit képességgel.
  • Vapor Form: Kijavítottunk egy bugot, ami engedélyezte a képességnek, hogy contest-be rakjon egy foglalópontot.
  • Flame Axe: Ez a fegyver mostantól powert és condition damage-t ad viselőjének.
  • Frost Bow: Ez a fegyver mostantól megnövelt condition hosszúságot és megnövelt healing powert ad.
  • Fiery Greatsword: Ez a fegyver mostantól powert és condition damaget ad viselőjének.
  • Magnetic Shield: Ez a fegyver mostantól vitalityt and toughnesst ad viselőjének.
  • Lightning Hammer: Ez a fegyver mostantól megnövelt precisiont és critical damaget ad viselőjének.

Engineer

  • Elixir
    • Elixir X: Ez az elixír mostantól egy aktiválást igényel ahhoz, hogy a használóját átváltoztassa.
    • Toss Elixir R: A képesség újratöltése megnőtt 85 másodpercről 120 másodpercre.
    • Elixir S: A képesség mostantól erősítve van az Alchemy trait Fast-Acting Elixirs által.
  • Tool Kit
    • Box of Nails: A képesség mostantól a valódi területét mutatja a hatásának.
    • Gear Shield: Egy másodperccel tovább blokkol mostantól.
    • Magnet: A távolsága meg lett duplázva.
  • Grenades
    • Az összes gránát lövedékének sebessége 10-15%-al meg lett hosszabbítva.
    • Grenade: A képesség sebzése 10%-al csökkentve lett PvP-ben.
    • Shrapnel Grenade: A képesség sebzése 15%-al csökkentve lett PvP-ben.
    • Freeze Grenade: A képesség sebzése 10%-al csökkentve lett PvP-ben.
    • Grenade Barrage: A képesség sebzése 10%-al csökkentve lett PvP-ben. Emellett rendesen működik az Explosives trait Grenadier-rel víz alatt.
  • Turrets
    • Smoke Screen: A képesség animációja fejlesztve lett, hogy mutassa a füst területét. Mostantól minden második másodpercben lüktet 6 másodpercig, ahelyett, hogy minden másodpercben tenné ezt 5 másodpercig. Ezzel hatásosabb lesz azok ellen, akik normális sebességgel támadnak, ám megelőzi azt, hogy a gyors támadású ellenfeleket teljesen lekapcsolja.
    • Automatic Fire: Növeltük a hosszát a képesség Overcharge-ának 100%-al Harpoon Turret-en és 25%-al Rifle Turret-en.
    • Electrified Net: Növeltük a sebességét 100%-al.
    • Thump: Növeltük az Overcharged támadás sebzését 25%-al.
  • Bomb Kit, Med Kit, Tool Kit, és Elixir Gun: Most már a levegőben is felvehetőek.
  • Minden kit eltehető a levegőben.
  • Toss Elixir C: A képesség cooldown-ja víz alatt 60-ról 30 másodpercre csökkent.
  • Elixir Gun’s Fumigate: Ez a képesség mostantól kikapcsol ha a fegyverek más képességet használunk, azért, hogy növeljük a képesség reagálását.
  • Rocket Turret: Ez az ágyú mostantól víz alatt is felrobbantható.
  • Power Wrench: Mostantól a trait hatással van a Gear Shieldre és a Magnetre.
  • Incendiary Powder: Mostantól csak 3 másodpercenként aktiválódik a trait.
  • Elixir U and Elixir C: Az érvényességét vesztett leírásokat kivettük belőle.
  • Potent Elixirs: Nem ad mostantól olyan boonokat, amiket nem kéne.
  • Elixir B: A képesség furyt, retaliationt, és swiftnesst ad 10 másodpercre, míg might-ot 30 másodpercre.
  • Smoke Bomb: A hatótávolsága le lett csökkentve 180-ról 240-re ha trait van rajta. Smoke Bomb mostantól 4 másodpercig aktív, és minden második mp-ben pulzál. A változás érinti az Autodefense Bomb Dispenser traitet is.
  • Homing Torpedo: Ez a képesség mostantól egy kis lövedék kombó befejező.
  • Retreating Grapple: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Timed Charge: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Net Wall: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Harpoon Turret: Az ágyú mostantól az engineer mellett fog „létrejönni” ha a Deployable Turrets trait ki van választva.

Guardian

  • Protector’s Strike: Javítottunk egy bugot, ami engedélyezte, hogy a képességet megszakítsák, de a blokkolás előnyeit megkapják.
  • Shield of Judgment: A képesség védelme 5 másodpercről 3-ra lett csökkentve PvP-ben.
  • Courageous Return: Mostantól a helyes ikon jelenik meg.
  • Power of the Virtuous: Mostantól a helyes ikon jelenik meg.
  • Orb of Light: A sebessége 50%-al növelve lett.
  • Empower: A képesség might hossza 8 másodpercről 10-re növekedett.
  • Selfless Daring: Korábban ez a képesség is erősebb lett a healing power-től, most a megfelelő szintre állítottuk be. A gyógyíáts skálázódását 50%-ra állítottuk PvP-ben.
  • Merciful Intervention: Trait segítségével most már azonnali ez a képesség, és most már mindig a guardian körül fog hatni.

Mesmer

  • Moa Morph: Azok a célpontok, akiket ez a képesség alakított át, most öt kevésbé frusztráló képességet kapnak, amiket víz alatt is tudnak használni. A képesség most már leveszi a Death Shroud-ot, ahelyett, hogy a necromancer abban ragadna.
  • Portal: A visszatöltési időt 90 másodpercre növeltük.
  • Illusionary Duelist, Phantasmal Swordsman, Phantasmal Mage, Phantasmal Defender, Phantasmal Disenchanter, Phantasmal Rogue, Phantasmal Warlock, Illusionary Mariner, Illusionary Whaler, Phantasmal Berserker, and Phantasmal Warden: Ezeket a képességeket most már a célponthoz képst line-of-sight-ban kell eltolni. Ezek a képességek most már úgy működnek mint a rendes képességek, nem jönnek létre, ha a mesmer vak, vagy a célpont sebezhetetlen.
  • Phantasmal Mage: A képesség confusion-jét 3 stack 3 másodpercre növeltük 1 stack 9 másodpercről. A visszatöltési idejét 6 másodpercre növeltük a korábbi 5-ről.
  • The Prestige: 100%-kal növeltük a sebzését.
  • Phantasmal Haste: Most már működik ez a trait.

Necromancer

  • A Soul Reaping trait vonal most már megfelelően növeli a Life Force-ot.
  • Ghastly Claws: A sebzését 10%-kal növeltük és frissítettük, hogy a megfelelő life force-ot mutassa..
  • Reaper’s Touch: 4 stack vulnerability-t rak fel a korábbi 3 helyett.
  • Mark of Blood: Most már a szokásos staff kasza effektet használja.
  • Spectral Wall: Most már a megfelelő időben kezdődik el a visszatöltődése, mivel korábban castolás közben és után is elindult.
  • Dark Path: Most már a megfelelő időben kezdődik el a visszatöltődése, mivel korábban castolás közben és után is elindult.
  • Spinal Shivers: A cast effekt és a hang most megfelelően működik a Spiteful Talisman trait-tel, vagy anélkül.
  • Soul Marks és Mark of Revival: Ezek a trait-ek most együtt dolgoznak, hogy 3% life force-ot adjanak a játékosnak, mikor élesednek.
  • Death Nova: Ez a képesség most már megfelelően akticálódik, amikor a Taste of Death-et és a Putrid Explosion-t használjuk. A belső cooldown-t kivettük. A képesség területi időtartama most 4 másodperc, és a pulzálási rátát másodpercenként 2-re növeltük. Poison időtartama 5 másodperc pulzálásonként.
  • Weakening Shroud: Ez a trait most már működik víz alatt.
  • Mark of Evasion: Ez a trait többé nem robbanó befejező, ha a mark elkészült.
  • Plague Blast: Csökkentettük a cast időt.
  • Death Shroud: A Moa Morph most már rendesen leveszi a Death Shroud-ot.
  • Deadly Catch: Most már megbízhatóbban húzza a necromancerhez a célpontokat.
  • Summon Blood Fiend: Növeltük a Blood Fiend túlélési képességeit és a támadásai 200%-kal többet gyógyítanak a necromancer-en.
  • Spectral Walk: Most már megfelelően állítja be a vízalatti slotján a visszatöltést.
  • Corrosive Poison Cloud: Javítottuk az időtartamot jelző tooltip-et.
  • Frozen Abyss: A képességleírásban már benne van a vulnerability, amit okoz.
  • Spectral Grasp: A képesség lövedékgyorsaságát 33%-kal növeltük.
  • Lich Form: Ha elhagyjuk ezt az elit képességet, akkor elveszítjük a stabilityt amit kapunk, hogy egyensúlyban legyen a többi transzformációs elit képességgel.
  • Feast: Többé nem okoz sérülést a necromancer-nek.
  • Sinking Tomb: Most már rendesen 1200 a távolsága a képességnek, a víz fölötti célpontokat nem találja el és el kell találnia a célpontot, hogy a süllyesztő hatás érvényesüljön.
  • Vampiric Precision, Vampiric Rituals, and Vampiric: Frissítettük ezeket a trait-eket, hogy ne gyógyítsák az ellenfeleket kis szintű területeken.
  • Signet of Spite: A leírása most már minden condition-t mutat.

Ranger

  • Növeltük a ranger spirit-ek hatásainak esélyét, így most 35% az alap és 50% trait-elve.
  • Beastmastery minor trait-ek a megfelelő ikont használják.
  • Splinter Shot: Növeltük a sebzését 150%-kal és a bleeding időtartamot 3 másodpercről 4-re emeltük.
  • Counterattack: A képesség block részét mozgás közben is lehet használni. Távolsági támadások nem indítják be a képesség második felét.
  • Protecting Screech: A képesség most már a megfelelő, 4 másodperc időtartamot mutatja.
  • Call of the Wild: A Wilderness Survival vonal Off-Hand Training trait-je most már hat erre is.
  • Throw Torch: A lövedek sebességét növeltük.
  • Maul: A sebzést 40%-kal növeltük.
  • Sun Spirit: A tooltip most már a megfelelő, 3 másodperc burning-et mutatja.
  • Whirling Defense: Frissítettük a képességet, hogy jobban működjön együtt a kombó területekkel.
  • Splinter Shot: Ez a képesség mostantól egy kis lövedék kombó befejező.
  • Coral Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Feeding Frenzy: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Mercy Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.

Thief

  • Piercing Shot: Javítottunk egy hibát a sebzést tooltip-ben.
  • Dancing Dagger: Csökkentettük a sebzést 50%-kal.
  • Blinding Powder: A visszatöltést 60 másodpercről 40-re csökkentettük.
  • Smoke Screen: Növeltük a magasságát, hogy jobban elnyelje a lövedékeket.
  • Shadowstep: Ideiglenesen kivettük ezt a képességet víz alatt, hogy a játékosok ne tudják kijátszani a falakat.
  • Tactical Strike: Minden formában 10%-kal növeltük a sebzését. PvP-ben 2-ről 1.5 másodpercre csökkentettük a daze időtartamát.
  • Leeching Venoms: Ez a trait most már skálázódik a thief power-jének megfelelően.
  • Cluster Shot: PvP-ben 15%-kal csökkentettük a sebzését.
  • Cloak and Dagger: PvP-ben 33%-kal csökkentettük a sebzését.
  • Body Shot: Ennek a képességnek a segítségével a játékosok még a befejezése előtt aktiválhatnak más képességeket.
  • Sneak Attack: Ez a képesség már csak az ellenség első eltalálásakor adja a Revealed buff-ot.
  • Stab: Normalizáltuk a sebzését, így nem okoz kisebb sérülést, ha hátulról támadunk.
  • Bountiful Theft: Ez a trait többé nem ad aegis-t furcsa időközönként.
  • Scorpion Wire: 1200-ra növeltük a távolságát.
  • Shadow Trap: Ez a képesség többé nem shadowstep-peli a thief-et, ha a csapda élesedett. Ennek a képességnek két egyéb képessége van: Az első képesség akkor válik elérhetővé, amikor a Shadow Trap-et elcastolják és elpusztítja a jelenlegi csapdát. A második képesség, Shadow Pursuit, akkor válik elérhetővé, amikor egy ellenfél aktiválja a csapdát. A thief választhatja, hogy aktiválja ezt a képességet, és ezzel a csapdát aktiváló ellenfélhez shadowstep-pel. Ha ezt a képességet 10 másodpercen belül nem aktiválják, akkor eltűnik és a Shadow Trap újra elérhetővé válik.
  • Piercing Shot: Ez a képesség mostantól egy kis lövedék kombó befejező.
  • Ink Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.

Warrior

  • Dual Shot: A sebzése növekedett 10%-al.
  • Bull’s Charge: Mostantól l a leírásban a valódi távolságát látjuk.
  • Reviver’s Might: A helyes ikon van mostantól.
  • Stick and Move: A helyes ikon van mostantól.
  • Forceful Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Brutal Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Split Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Knot Shot: Ez a képesség mostantól egy lövedék kombó befejező.
  • Repeating Shot: Ez a képesség mostantól egy kis lövedék kombó befejező.
  • Triple Chop: Növeltük a reagálását.

Faji képességek
Ember

  • Avatar of Melandru: Mostantól rendesen megszűnik a stability, mikor vége a transzformációnak.

Sylvari

  • Grasping Vines: Mostantól leblokkolja az ellenfeleket, mikor a gyökerek érintkeznek a célponttal.
Advertisements
  1. Mónika
    2012. november 18. - 23:51

    Heh wazz, pedig végeztem direkt a melóval korábban, mondom akkor még 11től-1ig tolom a játékot..hát akkor szopacs :)

  2. Solefald
    2012. november 19. - 00:08

    7FPS-ben nyomtam végig a 2 és fél órát, az eleje szörnyű volt, aztán jobb lett, epic is volt meg minden, még ilyen körülmények között is. De azt a [fránya] RNG-t dobják már ki a [fűzfán fütyülő rézangyalát]!!! Főleg ilyen speciális eventeknél, felháborító hogy végig szenvedem és nem kapok semmit hasznosat.(a bag jó azt ennyi) Vagy oké legyen ez, de könyörgöm mi az már hogy valaki legendary előfegyvert loot-tól? röhej. Egy token-t nehéz lett volna betenni, mellé meg egy vendort hogy na nesze paraszt itt a választék mit szeretnél? Vagy legalább egy nyomorult title-t hogy igen én ott voltam, nem mindenkinek lehet ez meg. Eléggé csalódott vagyok….

    [Én is csalódott vagyok, de azért ne írj rondán, kérlek! :)]

    • leslie
      2012. november 19. - 00:18

      előfegyvertől én is [csokis fánkot] kaptam….

    • MaDFoX
      2012. november 19. - 00:30

      Emelték a droprate-ját, ezért többeknek esik = CSÖKKEN AZ ÁRA! :D Csak így tovább inkább! :)

      • MaDFoX
        2012. november 19. - 00:49
      • 2012. november 19. - 04:28

        Na régebben mondok: Mennyi az ára?
        TP: Hámúsz… (320)
        Mondok: Hámúszat nem adok érte, oszt nem lesz legendásom soha.

        Ma meg a rákfejű őslény szörnyezet kidobta nekem pont a tőr precursor cuccát… Majdnem észre sem vettem, mert a fene sem remélt ilyet, de valamikor hajnalban bogarásztam a táskámban, aztán elolvastam az exotic tőr tooltipjét. 27 db van TP-ben és a legolcsóbb már csak 142g volt. Viszont TP nem ment az event után sokáig, szóval biztosan sokkal olcsóbb lesz még, amint teledobálják.

        Mondjuk én pénzt nem csinálok az ilyesmiből, szóval el is kezdtem használni, még ha nem is lesz egy jódarabig legendary belőle. Ráérek…

  3. upuser
    2012. november 19. - 01:50

    2 óra 30 perc szenvedés: Dusk drop sírtam

  4. SCHwat
    2012. november 19. - 08:55

    Kovács Péter :
    Your Guild Wars2 account has been terminated due to botting, extended unattended play, using macros, or similar behavior. Attempting to automate gameplay trough any means or atempting to cicrcument idle-time restrictions in any way is in violation of the User Agreement and Rules ofConduct. The account closure is permanent.
    Na ezt lefordítja nekem valaki?

    A GW2 accountod bannolva lett botozasert, folyamatos felugyelet nelkuli jatekert, makrok hasznalataert vagy hasonlo viselkedesert. A probalkozas az automatizalt jatekra barmely modon vagy a probalkozas az “uresjarati ido” tiltasok megkerulesere az EULA megsertese. Az account tiltasa vegleges.
    Kicsit laza a forfitas de kb. ezt jelenti.

    • Joseph-sama
      2012. november 19. - 10:38

      Magyarul: lefagyasztottak a játékból. bebuktál mindent végérvényesen, vehetsz új GW2-t és csinálhatsz új accountot amivel remélhetőleg már nem fogsz botozni…

  5. Mgeri
    2012. november 19. - 10:50

    Kezd kissé frusztráló lenni ,, tegnap be sem tudtam lépni , ma 2 percenként ledob a szerver náluk van a probléma vajon? Másnak is ez van ?

  6. SCHwat
    2012. november 19. - 10:51

    Joseph-sama :
    Magyarul: lefagyasztottak a játékból. bebuktál mindent végérvényesen, vehetsz új GW2-t és csinálhatsz új accountot amivel remélhetőleg már nem fogsz botozni…

    Azert kemeny bebizonyitani, hogy NEM botoztal :) illene csatolni valamit, hogy ekkor es ekkor ezt csinaltad stb.
    Megneznem az arcodat amikor befut egy birsag osszesen azzal a szoveggel, hogy fizess ki 30 000,- forintot, mert a kresz megsertese penzbirsagot von maga utan.

  7. Endrosz
    2012. november 19. - 11:17

    Royalnak:

    1600 s = 16 g, nem 160g ;) és majdnem pont annyiért lehet venni aranyat, amennyiért írtad, sőt még olcsóbb. 437 Ft, a végét én is elszámoltam fejben.

    • 2012. november 19. - 12:04

      Royal belső embere valamit nagyon elbahhatott, mert egy event keretén belül lerombolták a fehér oroszlán szobrot LA-ban és a Thiefet is folyamatosan nerfelgetik. :D

      Na komolyabban: Szar a forint. Bár a tyriai gold jobb még a Yennél is, úgyhogy annyira nem kell szégyenkezni. :D
      Még komolyabban: Örülnék ha a Gemnek nőne az ingame értéke, így jelenleg nekem nem érné meg goldra váltani.

      • SCHwat
        2012. november 19. - 12:18

        sosem ertettem, hogy azokban a jatekokban ahol a felserelesed nem semmisul meg, hogy maradhat fent a gazdasag. Az uj jatekosok/cumok tartjak fent? (nem viccbol kerdem sosem WoWoztam az EvEben meg amit kilotek az ki van love az allando haboru miatt mindig nagy a kereslet a nyersanyagokra)

      • Gomez
        2012. november 19. - 13:23

        A gazdaság akkor tud működni, ha van kereslet.

        Ezt meg lehet oldani úgy, ahogy te is írod, hogy folyamatosan újra kell termelned a dolgokat.

        A wow-ban ez három dolog miatt működik:
        1) folyamatos gear fejlődés van még max lvl-en is. Van egy top cucc, ami kiesik instából, de, hogy esélyed legyen megszerezni máshová kell először lejárnod, ahol esetleg esik egy reci, amiből meg tudod csinálni a topnál egy kicsit rosszabbat…és ez így skálázódik lefelé.
        2) GW2-vel ellentétben nem vagy egyik pillanatról a másikra max szintű, pláne nem úgy, ha csak a droppolt cuccokat hordod, hanem fejlődés közben is gearelődnöd kell. Ez szintén felvevő piacot jelent.
        3) A szakmák egymásra épülnek. Csak az tud bányászni, akinek van mining prof-ja, a blacksmith a kibányászott cuccokat használja fel, de szüksége van olyan alapanyagokra is, amit csak enchant-osok tudnak csinálni. Ez meg már három különböző prof ahhoz, hogy elkészüljön mondjuk egy páncél, úgy, hogy egy karinak max. 2. profja lehet (és nem lehet úgy váltogatni, mint GW2-ben. Ott ha újat akarsz tanulni, bukod a kimaxolt előzőt)

        Illetve van a GW2-féle 3. út, ami majd elválik, hogy hogyan működik: a kiesett rengeteg kék-zöld lootot és prof fejlesztés közben készített szemetet dobáld be a mistyc forge-ba, és hátha kapsz érte valami frankó jutalmat.

      • 2012. november 19. - 13:47

        A kérdést, több pontból is meg lehet közelíteni.
        Ha azt nézzük hogy az Arenanetnek ez mennyire éri meg:
        Tételezzük fel, hogy egy játékos egy hónap alatt 1 goldnak megfelelő összeget mozgat meg a TP-n (ad-vesz). Ugye minden tranzakció után a TP levon 15% sápot. Az 15 silver. Tegyük fel, hogy az átmozgó aranynak csak 10%-a származik gem váltásból: 1s 50c ha ezt felszorozzuk a 2 millió játékossal (nemtom, most mennyien vannak) 30k gold, 437Ft-os áron ez 13110000 Ft- havonta.

        Világ életemben kettes voltam matekból, szóval ezt vegyétek csak egy gyökér eszmefuttatásnak. :D
        Igazából szerintem a “sok kicsi sokra megy” elvén dolgoznak, alap, hogy azzal járnak jól, ha több játékos van és az itemek árát fel tudják tornázni, gondolom ezért tették be a vendor limitet, meg most ezért növelték a dropp rate-et, hogy minél jobban pörögjön a TP. Ha meg majd, már “mindenkinek 8 darab 80-as karaktere lesz, jönnek a kiegészítők, új itemekkel, esetleg új kasztokkal meg minden.

      • Gomez
        2012. november 19. - 14:37

        Az oké, hogy az ANetnek megéri, ebben nem kételkedtem :)
        Főleg, hogy büszkék rá, hogy van saját közgazdászuk is :)

        Csak a kérdés, hogy az ingame gazdaság hogy tud így működni?

        Bár a vevők érdekes dolgokat tudnak produkálni, de lehet-e építeni egy gazdaságot az alábbira?

        A múltkor elszámoltam magam, és előre legyártottam az Ori settinget mindkét exo fülbevalóhoz, de jewelleryt csak az egyikhez tudtam csinálni. Viszont a tegnapi event dobott egy jobbat, így úgy döntöttem, hogy eladom a settinget.
        Log alapján elment 12s-ért.
        Most megnéztem:
        – 5,14 az ori ingot legalacsonyabb ára, ebből kettő kell a settinghez. 5,14*2=10,28; vagyis a vevőm bukott 1,72 silvert, ahhoz képest, hogy ha ingotot vett volna.
        – 2,53 az ori ore legalacsonyabb ára, ebből négy(2*2) kell a settinghez. 2,53*4=10,12; vagyis a vevőm bukott 1,88 silvert, ahhoz képest, hogy ha ingotot vett volna.

        Mindezt úgy, hogy kb 10 kattintást spórolt meg magának ezzel, hiszen ahhoz, hogy használni tudja a settinget olyan szinten kell lennie, hogy önmaga is tudna ore-ból finomítani.

        Ez nem is tudom, hogy butaság vagy lustaság egyébként….

      • Kretusz
        2012. november 19. - 16:29

        vagy csak egyszerüen nem ismerte azt a szakmát igy eleve le se tudta volna gyártani magának

  8. Mgeri
    2012. november 19. - 13:47

    Na még egyszer,
    csak engem dobál le a szerver folyamatosan ? és ha igen akkor mitől lehet ? Valaki valami 5let ?

    • myrrdhinn
      2012. november 19. - 14:15

      Tegnap este dobált, ma még nem voltam fent.

  9. Endrosz
    2012. november 19. - 16:18

    SCHwat :
    sosem ertettem, hogy azokban a jatekokban ahol a felserelesed nem semmisul meg, hogy maradhat fent a gazdasag. Az uj jatekosok/cumok tartjak fent? (nem viccbol kerdem sosem WoWoztam az EvEben meg amit kilotek az ki van love az allando haboru miatt mindig nagy a kereslet a nyersanyagokra)

    Te WvW-zel, meg bevezettétek a guild adót a WvW miatt, és nem érted? :) Egy csomó pénznyelő van a gazdaságban, amiből az egyik a várfejlesztés (a tervrajzokat a WvW-zők megszerzik ugrálásból meg badge-ből). Teleportálás, páncéljavítás, 30% ÁFA a gem-gold váltáson, szumma 15% ÁFA a TP-n, szépen ellensúlyozzák a pénztermelődést.

    A cuccok halmozódása érdektelen, nem baj, ha gyűlnek a játékosoknál. A plafon mindenkinek ugyanaz, szándékosan könnyen elérhetővé tették, és itt nem cél, hogy eltűnjön a gazdaságból a megszerzett gear.

    A t5 nyersanyagokat, amiből igazán sok termelődik (mithril, elder wood), a Mystic Forge szívja fel a szakmák közvetítésével. Amikor gyártottam 80 db sárga íjat, hogy legyen 20 próbám precursorra, akkor eltűnt a teljes mithril és elder wood készletem (6, illetve 8 stóc), még vennem is kellett egy kicsit…

    • SCHwat
      2012. november 20. - 08:33

      Ok A WvW money sink, a WoW ban ott az allando uj gear … de itt ugye nincs uj gear, a WvW pedig nem mindenkit erdekel, bar nekik lehet, hogy bedobjak a “vanity items” nevu sinket ;-)

      Teny hogy meg most is vesznek goldot az emberek, de a gold/gem arfolyam szepen lassan maszik fel.

      “bevezettétek a guild adót a WvW miatt, és nem érted? :)” de gondolom tudod, hogy az otlet nem a W-tol jott, nem is ertettuk igazan, hogy ez mert jo a V-nek, de ez egy masik tema.

  10. Prana
    2012. november 19. - 17:20

    Kretusz :
    vagy csak egyszerüen nem ismerte azt a szakmát igy eleve le se tudta volna gyártani magának

    ha nem ismeri a szakmát, akkor a setting-gel sem ér semmit az égvilágon, mert az jeweler komponens, szóval sántít az érvelésed :) egyszerűen csak kényelmesebb volt neki 10 kattintást megspórolni, nyilván nem vágta földhöz a két ezüst plusszkiadás

  11. 2012. november 19. - 19:04

    A rákfejű őslény szörnyezet megöléséről készítettem egy félórás videót, ami az utolsó óra vágott verziója. Ha valaki lemaradt róla, itt megnézheti:

  12. Abrakadabra
    2012. november 21. - 06:30

    Visszakaptam az accom!

    • MaDFoX
      2012. november 21. - 08:13

      GZ! :)
      Végül elmondták mi volt, vagy csak visszaadták és kész? :)

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: