Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk, Általános cikkek > Chris Whiteside üzenete a játékosoknak

Chris Whiteside üzenete a játékosoknak


Szeretnék reagálni a játékosokban felmerült aggályokra az Ascended felszereléssel kapcsolatban. Kérlek titeket, hogy tartsátok szem előtt azt, hogy az Ascended tárgyak csak egy részét képezik a hatalmas novemberi update-nek ami javításokat és újításokat fog tartalmazni a kihívás, fejlődés és a jutalmak számos területén. Mi úgy tekintünk erre és a soron következő patchekre, hogy rengeteg új tartalmat, kiegészítő rendszereket és egyéb funkciókat fogunk bemutatni, egy kiegészítőhöz hasonlóan ráépítünk a Guild Wars 2-re live csomagok sorozatával. Szóval, fontos számunkra az, hogy egy kiegészítőnyi jutalmat és fejlődést tudjunk biztosítani a rengeteg tartalom mellé.

Nem az a célunk, hogy „gear treadmill-t” hozzunk létre.Az a célunk, hogy biztosítsuk a megfelelő fejlődést játékosaink számára az exoticoktól a legendary-ig anélkül, hogy hatalmasat kellene ugrani a kettő között.Majd szép lassan adjuk hozzá a játékhoz a fennmaradó Ascended felszerelést és a legendary tárgyakat jövőbeli updatekben, azért, hogy időt adjuk játékosainknak ezen tárgyak megszerzésére új és izgalmas tartalmak keretein belül, melyek megérdemlik az izgalmas jutalmakat.Nem fogjuk azt megtenni, hogy 3 havonta új tiereket teszünk be, melyeket meg kell szerezni aztán újra beteszünk egyet és újra és újra.

Az Ascended és infusion jutalmak elérhetőek lesznek PVE-ben és a WvW-n is idővel, és elérhetővé tesszük majd őket minden fajta tartalomban, beleértve a már meglévőket is.A PvP érintetlen marad, hogy biztosítsuk az egyensúly elérésére való törekvésünket.Ezeken kívül, dolgozunk még más fajta fejlődési és jutalom rendszereken is, melyek a jelenlegi és új fajta tartalmakhoz és funkciókhoz kapcsolódnak. Ahogy tudjátok, nagyon is törődünk a véleményeitekkel és a támogatással ami nyújtotok és hallgatunk arra amit mondtok.

Végezetül, várjuk véleményeiteket az új tartalommal kapcsolatban és biztosítunk titeket arról, hogy megosszuk gondolatainkat és tapasztalatainkat veletek melyeket a Lost Shore során élünk majd át együtt.

Forrás: Gw2 fórum

Advertisements
  1. Sárki
    2012. november 14. - 18:30

    Mennyi QQ-t el lehetett volna kerülni, ha ez a post jelenik meg először :D

    • Tusy
      2012. november 14. - 18:46

      – tudom, hogy ‘write only’ módban működsz és a szövegértés is komoly kihívást szokott jelenteni számodra, de a “Szeretnék reagálni a játékosokban felmerült aggályokra” kezdéssel érdekes nyitó poszt lett volna

      • 2012. november 15. - 17:02

        Aha és ennek mi köze a postban lévő információtartalomhoz?

    • 2012. november 14. - 19:34

      hú te aztán rohadtul utálod sárkit

  2. Erdős Gábor
    2012. november 14. - 18:55

    Az a fura, hogy nincs értelme annak amit mond. Ez nekem úgy hat, mint mikor a diablo 3 epic fail start után szegény Józsiékat kiküldték a fórumokra, hogy nyugtassák meg a tömeget. Aszongya: “.Az a célunk, hogy biztosítsuk a megfelelő fejlődést játékosaink számára az exoticoktól a legendary-ig anélkül, hogy hatalmasat kellene ugrani a kettő között”
    Tessék mondani merre vannak a legendary jewell illetve armorok? Ha jól tudom Ascendedet eddig ezekből igértek, legendary meg ezekből pont nincs is.
    Még mindig fenn áll a tömeg alapvető kérdése: Miért mondtátok azt, h nem lesz gear hajkurászás a játékban, ha most meg mégis ebbe az irányba mentek? Legendary-t (jobb statjait) még nehezen, de le lehetett nyeletni a GW1-es táborral (velem is) de ez márt kezd sok lenni. Döntsenek el egy dolgot és tartsák magukat ahhoz, és akkor a játékosok is el tudják dönteni h kell e ez nekik.

    • Astrid
      2012. november 14. - 19:12

      Tudod ez azért van mert be tudják látni ha valami nem pontosan úgy működik mint azt elképzelték. Belátták, hogy kell progress gear-ben is. Hogy lássa az egyszeri player merre halad. Egy MMO erről szól. Folyamatos változások. Ez a patch például reakció arra amit a játékosok többsége szeretett volna. Célt amiért lehet küzdeni – instákba járni. Ha ez sem jön be kitalálnak valami mást. A lényeg, hogy figyelnek arra mi történik a játékban és eszerint igazítják a fejlesztéseket. Ezt szerintem jó dolog.

      • thalrador
        2012. november 14. - 19:27

        Amit írsz az tökéletesen igaz, nagyon fontos hogy haladjon valamerre a játék. Ami viszont nem igaz, hogy az egyetlen ilyen haladási irány a jobb gear. Ezt már tökéletesen bemutatták a GW1ben. Egy ilyen dinamikus baromi jó motorral mint ami a GW2-nek van, csak nekem mint puszta játékosnak annyi ötletem van arra hogy merre lehetne vinni a játékot tartalommal (új story questek, insták, új csillivilli gear [úgyan olyan stattal], új spvp mód [ctf, tdm, valami lord gyilkolás mint annó gw1-ben] és ezek közül egyik sem egy nagy dolog, mindet láttuk már máshol, és én remélem, hogy nálam ennél jóval tapasztaltabb emberek ülnek ott. De akkor sem szeretem, amikor ígérnek valamit, egyértelműen nem tartják be, majd egy bugyuta, értelmetlen üzenetet küldenek a közösségnek.

    • MaDFoX
      2012. november 14. - 20:45

      Te tényleg az a típus vagy, akinek mindig félig üres a pohár és az élet citromot ad ugye?

    • nedvedicious
      2012. november 15. - 01:12

      Igen, nekem is ez jött le. Ugy nyugtatott meg, hogy sehogy. “Pistike, nyugodj meg, nem akarunk megölni. Halálos beteg vagy, meg fogsz halni.”

  3. Bornstein
  4. Brock Samson
    2012. november 14. - 19:15

    Nehez az egyensuly megtalalasa. Ha nem jonnek uj itemek, akkor megy a siras, hogy nincs mit osszeszedni, nincsen endgame, stb. Ha jon az uj item, akkor megy a siras, hogy grind van.

    Ascended cuccok agony ellen a Fractalsban kellenek majd, es ott is esnek nagyobb esellyel. Tehat ha jarsz Fractalsba lesz infusion cuccod, ha nem jarsz nem lesz, de akkor meg nem is gond, mert nem jarsz oda. Statban kifejezve pedig elhanyagolhato elonyt adnak, raadsul mint kiderult ez csak a frissitesek apro reszlete lesz.

    Ami engem jobben lazba hoz: tobb helyen jeleztek, hogy a classokon is frissitesek lesznek vegrehajtva, nem is keves. Ez lehet jo hir meg rossz is, de legalabb foglalkoznak a balansszal.

    En magam nem nagyon hajtok legendaryra, mert jatekstilusomhoz merten kevesse tartom elerhetonek. Ennek ellenere nem konnyitenem meg nagy mertekben a legendaryk megszerzeset (talan csak presursor itemeket), mert egy targy, amit masfel honap alatt kiszedsz, az nem presztizs item.

  5. Sárki
    2012. november 14. - 19:25

    Tusy :
    – tudom, hogy ‘write only’ módban működsz és a szövegértés is komoly kihívást szokott jelenteni számodra, de a “Szeretnék reagálni a játékosokban felmerült aggályokra” kezdéssel érdekes nyitó poszt lett volna

    :) Nyilván átfogalmazták volna :) egyébként meg ha valaki nem képes 3 mobot leölni respawn előtt, az ne akarjon már olcsó oltásokkal arcnak tűnni. Menj vissza, játssz a norn gyerekekkel :) gw2hun is ezt játszottad gw helyett, aztán ott is mindig beégtél.

  6. Sárki
    2012. november 14. - 19:35

    Bornstein :
    https://www.guildwars2.com/en/news/leah-rivera-on-the-new-fractals-of-the-mist-dungeon/ kedvemre való

    This dungeon is unlike anything you’ve played in Guild Wars 2. It’s built of an array of mini-dungeons, which we call fractals. These fractals are slices of the Mists, fragments of time that have been stabilized by the intrepid asura researcher Dessa. Some of these vignettes from history may be familiar to original Guild Wars players, while others will represent previously unseen events.

    Ez annyival több mint amit kinéztem belőlük hogy áhh :P Úgy tűnik komolyan gondolják hogy kiegnyi tartalmat kapunk :) nem gondoltam volna hogy kimondom ebben a hónapban (xD) de ez így elöljáróban nagyon jónak tűnik :)

    • 2012. november 14. - 19:46

      az lenne jó ha ehhez a dungeonhöz késöbb még adnának ilyen fractalokat jó lenne valami gw1es missiont megélni benne :D

      • myrrdhinn
        2012. november 14. - 19:48

        Szerintem fognak. Végül is megtehetik :D

      • MaDFoX
        2012. november 14. - 20:39

        Apám még meg sem jelent, de már jó lenne ha bővítenék?… :D
        Tényleg nem bántani akarlak de kisebb lépésekkel haladjunk már! :D Pl legyen mondjuk először kedd és maradjanak addig egyben a szerverek… ;)

      • 2012. november 14. - 20:56

        Egyáltalán nem ezt mondtam csak kiforgatod a szavaimat arra gondoltam hogy ahelyett hogy mondjuk egy másik dungeont tegyenek valahova inkább ebbe rakjanak plusz fractalokat még mielőtt jönne a válasz hogy nem tök mindegy hogy új dungeon jön vagy ezt fejlesztik nem nem mindegy mivel ha figyelsz akkor ezek darabok a múltból ami szerintem érdekesebb mint más

    • MaDFoX
      2012. november 14. - 21:01

      Bocs nem akartam kiforgatni semmit…
      Csak ezt akárhányszor újrajátszod, nehezebb lesz… Ez egy idő után eléggé kemény meneteket eredményezhet… Nem beszélve az agony-ról… De mielőtt bármit kívánnék először megnézem magamnak azt a kukac izét közelebbről párszor…

  7. Sárki
    2012. november 14. - 19:36

    hunassa :
    hú te aztán rohadtul utálod sárkit

    Már gw2hun is mindig összekaptunk :D

  8. Sárki
    2012. november 14. - 20:03

    hunassa :
    az lenne jó ha ehhez a dungeonhöz késöbb még adnának ilyen fractalokat jó lenne valami gw1es missiont megélni benne :D

    Abaddont megnézném gw2ben :P

  9. Niveáscsokitallérmeggylébenmártva
    2012. november 14. - 23:47

    “Whiteside” pampam-pam…hirtelen Star Wars jutott eszembe :)
    amúgy király hogyha igy gondolják és valósítják meg.

  10. Kildaros
    2012. november 15. - 08:33

    Én nyáron még komolyan GW2 ellenes voltam. Mára gyökeresen megváltozott a véleményem. Ennek a fejlesztési tempónak a sáros lába nyomába nem ér szinte egy játék sem. Havidíj nélkül. Kérlek benneteket, ne sírjatok. Manapság minden játékot a játékosok sírása tesz tönkre. Nincs gear, van gear, ez már tényleg a nincs rajtad sapka esete kezd lenni. Szerintem egész jól megoldják a dolgokat. Mégis miért baj az, ha többféle játékosnak is próbálnak kedvezni, úgy hogy ez alapvetően nem zavarja a többi játékost? Ebben a játékban tényleg iszonyú sok tennivaló van. Most lesz egy lehetőség geart vadászni, annak aki ezt szereti. Na és aztán? Ez miben zavarja a pvp-s embert, vagy a felfedezőt? Vagy az a gond, hogy netán emiatt olyan is megveszi a játékot, aki gearfejlődést szereti? Ez még mindig messze nem olyan éles dolog mint más játékokban. Esetleg aki hangosan sipákol, az a problémája, hogy neki nem lesz ilyen Ascended bigyója? Hmmmm, tudat alatt mégiscsak gear-re vágyunk?:)
    Halloween eventnek kb a fele nem érdekelt engem, mégis azt mondom, hogy nagyon jó event volt, jobb mint sok más játékban az eventnek nevezett szarok.
    Ez az update is igényesnek ígérkezik. De megy a bőgés, mert egy része, ami nem kötelező, nem tetszik. Komolyan mondom, ti betegek vagytok (értem ezt a sírdogálókra)

    • sothor
      2012. november 15. - 13:01

      You win.

      • sothor
        2012. november 15. - 13:03

        sothor :
        You win.

        Hogy lehet O betűt az I mellé rakni egy billentyűzeten?

      • nedvedicious
        2012. november 15. - 18:32

        You list!

    • 2012. november 15. - 13:06

      Köszi! Ugyanezt fogalmaztam meg ma hajnalban a legújabb postra reagálva kicsit másképp, ezért az enyém moderálásra vár még. ;)

      • myrrdhinn
        2012. november 15. - 14:09

        Most néztem.. fenn akadt a spam szűrön a hsz :D
        De amúgy is csúnya volt, szóval ejnye-bejnye :P

  11. Sárki
    2012. november 15. - 11:25

    Kildaros :
    Én nyáron még komolyan GW2 ellenes voltam. Mára gyökeresen megváltozott a véleményem. Ennek a fejlesztési tempónak a sáros lába nyomába nem ér szinte egy játék sem. Havidíj nélkül. Kérlek benneteket, ne sírjatok. Manapság minden játékot a játékosok sírása tesz tönkre. Nincs gear, van gear, ez már tényleg a nincs rajtad sapka esete kezd lenni. Szerintem egész jól megoldják a dolgokat. Mégis miért baj az, ha többféle játékosnak is próbálnak kedvezni, úgy hogy ez alapvetően nem zavarja a többi játékost? Ebben a játékban tényleg iszonyú sok tennivaló van. Most lesz egy lehetőség geart vadászni, annak aki ezt szereti. Na és aztán? Ez miben zavarja a pvp-s embert, vagy a felfedezőt? Vagy az a gond, hogy netán emiatt olyan is megveszi a játékot, aki gearfejlődést szereti? Ez még mindig messze nem olyan éles dolog mint más játékokban. Esetleg aki hangosan sipákol, az a problémája, hogy neki nem lesz ilyen Ascended bigyója? Hmmmm, tudat alatt mégiscsak gear-re vágyunk?:)
    Halloween eventnek kb a fele nem érdekelt engem, mégis azt mondom, hogy nagyon jó event volt, jobb mint sok más játékban az eventnek nevezett szarok.
    Ez az update is igényesnek ígérkezik. De megy a bőgés, mert egy része, ami nem kötelező, nem tetszik. Komolyan mondom, ti betegek vagytok (értem ezt a sírdogálókra)

    Tudod nagyon sokan sírtak, annyian hogy az anet feladatának érezte megnyugtatni az embereket. Ez nem egy elszigetelt példa volt pár hisztis majommal, szvsz az aktív játékosok nagy részének minimum kételyei voltak. én megértem hogy vannak igénytelen emberek akik napi 5 perc játékkal, rusnya kék gearben, 10 percig filozofálnak minden 5 méteren az epikus szép látvány miatt, de a többség órákat kockul és az ő véleményük számít.Mi a tegnapi postokig csak annyit láttunk, hogy megígérték hogy nem lesz grind, erre az első komolyabb contentnél behozzák. lehet titeket ez nem zavar, de mi azért had jegyezzük már meg, ha a pofánkba hazudnak.
    ugyanakkor tegnap jött 2 írás, amiben részletezték hogy mire számítsunk és azt gondolom, hogy az megnyugtató volt. Aki ezek után is cryol, az már tényleg [tündérkirálykisasszony] :D Úgy tűnik jó dolgokat ígérnek és mivel megmondták hogy nem jön három havonta új gear (ez volt a cry oka leginkább), így ez a grindelős téma szvsz lezárható.
    Ami miatt viszont jelenleg még jogos némi sírás, az az, hogy bizonyos komoly bugok és hiányzó funkciók nincsenek kijavítva/berakva a játékba, de ezek miatt meg amiatt nem lehet [édes könnyeket hullatni] mert még nem láttuk az ls patch notes-ot.

    • dennis
      2012. november 15. - 15:36

      Nem tudjátok véletlenül hogy story bugokat terveznek-e javítani a nagy update-el?
      The Hatchery (ha jól írom) küldi buggos és nagyon zavar már!!!

      • front3r
        2012. november 15. - 15:46

        Most fogják a nagy patchben, ami vagy ma este vagy holnap reggel érkezik, ezt nem tudom pontosan.

  12. W Elementalist W
    2012. november 15. - 15:59

    A meghivotak mikor jutnak be?

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: