Reklámok
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet, Leírások - Tutorialok > Mad Memoires útmutató (első + második fejezet)

Mad Memoires útmutató (első + második fejezet)

Kicsit megkésve ugyan, de ebben a posztban leírom, hova kell elmennetek, hogy összeszedhessétek Mad King múltjának darabjait. Először írásos formában olvashatjátok el a 12 szellem megtalálásának módját, majd pedig a poszt végén, a navigáció megkönnyítése miatt, képeket is találhattok a szellemekről (egyet a szellemről egyet pedig a térképről).

Vágjunk bele!

Első lépésként keressük fel Lion’s Arch főterén (Grand Piazza) Magister Tassi-t, aki levélben küld nekünk egy speciális műszert, amivel érzékelni tudjuk a közeli szellemeket. A műszer felvétele minden alkalommal egy darab candy corn-ba kerül és egy felvétel után négy keresést tudunk végrehajtani, mielőtt újra fal kellene vennünk. Mivel mások is csinálják ezt a kis felfedezős küldetést, előfordulhat, hogy nem is kell használnunk a ketyerét, mivel érkezésünkkor jelen lesz a szellem.

Mad Memoires I: Boyhood

Bemelegítésként kezdjük is meg a keresést Tassi mellett, ha nincs jelen Serene, akkor használjuk a keresőnkön a hármas képességet, hogy megjelenjen. Tőle kapjuk meg az első történetet tartalmazó oldalt. Két nyomot is kapunk a további történetekhez. Az egyik azt írja, hogy merüljünk el a szemétben, ahol Lion’s Arch mocska folyik. Ez elég egyértelmű utalás arra, hogy a csatornában kell folytatunk az utunkat.

Mad Memoires II: Friendship

Trader’s Forum-tól balra ugorjunk a vízbe és keressük meg a csatornabejáratot. Menjünk egyenesen egészen addig, amíg lefelé nem lesz egy elágazás. Itt menjünk le és ússzunk a hajóroncsokhoz. A roncsoknál használjuk a kütyü első képességét, hogy Samson megjelenjen. A következő nyomunk az, hogy egy másik Lion’s Arch holt utcáin kell keresgélnünk.

Mad Memoires III: Young Love

A régi város romjait a víz alatt találjuk. Sanctum Harbor-ban kell keresgélnünk, a célunk pedig egy torony-szerű építmény. A torony tetejénél használjuk az eszközünk harmadik képességét, hogy Tynna megjelenjen. A következő szellemhez a Kryta-i emberek temetkezési helyét kell felkeresnünk.

Mad Memoires IV: Deadly Adventures

Divinity’s Reach közelében van egy viszonylag nagy temető, ide kell mennünk. A temető bal oldalán, az egyik sírban fogjuk megtalálni, amit keresünk (először egy faragható tököt fogunk látni, ha tovább megyünk, a következőben lesz a szellem). Használjuk a sírban a második képességet, hogy beszélhessünk Prince Ewan Thorn-nal.  A következő nyomunkban szerepelnek a “hills” és a “blackroot” szavak. Kessex Hills-ben pedig van egy Blackroot Cut nevű hely.

Mad Memoires V: Betrothed

Blackroot Cut-nál több koporsót is fogunk találni. Az egyik fa közelében is van egy, itt használjuk a harmadik képességet, ami egy csontvázat fog megidézni. Ő fog elvezetni minket egy helyre, ahol  a négyes képességet használva, megjelenik Lady Lyrica. Az utolsó nyomunk az, hogy keressük fel Provernic-et, ahol a király csontjai rohadnak a dombokban.

Mad Memoires VI: Coronation

Gendarran Fields-en van egy Provernic Crypt nevű hely, ide kell mennünk. Menjünk le a kriptába, de óvatosan mert csapdák és ellenfelek is lesznek ott. A szellemet a kripta mélyén tudjuk megidézni, ahol a láda is van. A láda mellett lévő fal közelében használjuk a második képességet, hogy megjelenjen Lord Humphrey Faren. Ezzel megvan az első hat történet. Menjünk vissza Lion’s Arch-ba és adjuk őket oda Magister Tassi-nak. Ő ad nekünk egy tárgyat, amin újabb nyomot találunk, a következő történethez.

Mad Memoires VII: Handless

A nyomunk egy ködös utalás arra vonatkozóan, hogy az emberek elmenekülnek régi otthonukból és egy új helyen telepszenek le. Ez alapján rájöhetünk, hogy az Ascalon-ból menekültek új otthonát kell felkeresünk, vagyis Ascalonian Settlement-et, Gendarran Fields-en. A város mögött van egy domb pár rommal, menjünk ide fel. A romok közelében használjuk a négyes képességet. Itt kicsit harcolnunk is kell majd, pár kéz ellen. Miután legyőztük őket, megjelenik Cashel. A következő nyomunk kulcsszavai a “hinterland” az “istennő” és a “mártír”.

Mad Memoires VIII: Feast and Famine

Harathi Hinterlands-ben található egy poi, ami a Martyr’s Tomb névre hallgat. Menjünk ide és keressük meg azt a termet, ahol gyertyák égnek és egy szellem, Emissary of Dwayna is áll. Használjuk mellette a hármas képességet, hogy megjelenjen Fenn. A következő nyomban olyan utalásokat találunk, amelyek a Sea of Sorrows-hoz és Laughing Gull Island-re vezetnek minket.

Mad Memoires IX: Pains of Love

A következő úti célunk tehát Bloodtide Coast és Laughing Gull Island. A szigettől balra található egy félig elsüllyedt hajó, erre vegyük az irányt. Használjuk a hajón az első képességet. A gyanús hely megérintése után megjelenik egy ajtó, amiből ellenfelek zúdulnak ránk, ezeket verjük le. Ha ezzel megvagyunk, megjelenik Seamarshal Bennu. A következő nyom kulcszsvai: “Arca” és “raktár”.

Mad Memoires X: Tax-o Lanterns

Ismét Harathi Highlands-re kell mennünk, Arca Lake közelébe. Itt található egy Seraph bázis. A bázis dél-nyugati részén menjünk fel a lépcsőn, be egy raktárba. A négyes képességet használva, idézzük meg Rufus-t. A következő nyomban egy hídra van utalás.

Mad Memoires XI: Flames of Renewal

Maradunk Harathi Highlands-en. Arca Lake keleti oldalán található egy híd, menjünk oda. A Greenfield Plateau-hoz közeli hídfőnél használjuk a kettes képességet, ami megidézi Portia-t, ő azonban el kezd futni. Kövessük őt, egészen addig, amíg kék lángok nem jelennek meg körülötte. Használjuk az egyes képességet, hogy vizesvödöröket találjunk, amikkel elolthatjuk a tüzet. Miután a tűz kialudt, beszélhetünk a szellemmel. Az utolsó nyomunk a Shattered Keep-re utal.

Mad Memoires XII: Descension

A Shattered Keep Sparkfly Fen-ben található, menjünk oda. Az erőd legalsó szintjére kell mennünk. Itt használjuk a hármas képességet, ami egy gyanús helyet jelenít meg az egyik falon. Megérintése után megjelenik Wynn, aki átadja az utolsó történetet.

Újabb hat történetet gyűjtöttünk össze, tehát menjünk vissza Magister Tassi-hoz és adjuk őket le neki. Jutalmul megkapjuk a befejezett könyvet.

Reklámok
  1. nedvedicious
    2012. október 27. - 18:58

    Hálás köszönet! Szakdogaírás van egész hétvégén, nem lenne időm egyedül végigcammogni, de nem akarok lemaradni róla, uh ezzel a kis leírással remélem könnyebben végigmegyek rajta.

    • nedvedicious
      2012. október 27. - 19:11

      Mondjuk igen hamar elakadtam, nekem nem jelenik meg sokadik próbálkozásra sem ez a Serene :P

    • Endrosz
      2012. október 27. - 19:20

      Serene szinte állandóan látható, olyan sok játékos jár arra, de éppen emiatt a modelljét időbe telik, mire betölti! Várj egy kicsit, és nezegess ott Tassi mellett. A szellemek nem személyes holmik (mint a szívességeknék a különféle birizgálható tárgyak), ha látható, akkor mindenkinek látható.

      • nedvedicious
        2012. október 27. - 20:52

        jaja, nekem nem jelent meg hiába nyomkodtam és persze épp senki nem járt arra hosszú percekig, dde végül vki megidézte, vagy hogy mondjam, úgy már hasítok a leírás alapján, uccsó lap jön ;-)

  2. Guardian
    2012. október 27. - 23:16

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni mert a 7. fejezetben amikor megcsináljuk az eventet nem enged beszélni Cashellel:( Valaki tud segíteni?(a többieknek engedi)

    • Magyarfeka
      2012. október 28. - 11:06

      Leadtad az első 6-t?

    • Blackwood
      2012. október 28. - 11:15

      Előbb be kell fejezned az act1-et, utána már tudsz vele beszélni.

  3. Nullus
    2012. október 28. - 03:51

    Én is köszönöm!
    Egyedül soha nem találtam volna rá a darabokra.
    Láttam angol cikket, de az itteni adta meg a kezdő lökést, hogy végül bele vágjak.
    Kösz még egyszer.

  4. Endrosz
    2012. október 28. - 08:28

    Kiegészítés a VIII-hoz: először itt is harcolni kell. Saul D’Alessio sírját egy fanatikus hívének szelleme őrzi. Először az Emissary of Dwaynától el kell kérni a nevét, gyorsan odaszaladni a sírhoz (ugyanis “elfelejted” rövid időn felül), megpiszkálni (investigate), legyakni a megjelenő fanatikus szellemét, és utána jelenik meg Fenn és a felesége az Emissary mellett, hogy elsírják a történetüket a nagy éhínségről. A végén a feleség szelleme eltűnik, és csak Fenn marad.

    Gondolom, amikor Nathriel ott járt, éppen le volt gyakva a fanatikus szelleme, és ezért nem találkozott vele.

  5. jander
    2012. október 28. - 11:24

    Bugyuta kérdés, de van valami megszerezhető dolog / tárgy ennek a végén amiért érdemes időt szakítani rá? Épp költözünk és nagyon szűkös az időkeretem, ha nem csúszom le semmiről amit később ne tudnék elolvasni, akkor inkább most nem is szánnék rá komolyabb mennyiségű játékidőt.

    • Szolo
      2012. október 28. - 11:42

      Hátas slotba ad jutalmat. Act 1 jobbat ad, mint a kezdő hátas, Act 2 pedig egy eléggé jó hátast ad.
      Nekem http://www.gw2db.com/items/50112-guild-assassin-backpack szintű hátast adott, és nincs a hátason szintkövetelmény.

      • jander
        2012. október 28. - 14:44

        Köszönöm szépen, ezért már lehet, hogy érdemes rászánni az időt.

      • Gabesz
        2012. október 28. - 15:44

        Mindenkinek Masterwork az az zöld színű hátast ad. Amit linkeltél az Rare, sárga színű. Olyat nem adhatott.

      • MaDFoX
        2012. október 28. - 16:07

        Jajjj hagyjuk már ezt a hátas dolgot, mindig keresem a mountot… :S :D

  6. 2012. november 6. - 05:05

    Én teljesen ki estem ebből a rengeteg teendőmbe, és akármilyen furán hangzik, valaki elmondaná ennek az eventnek a háttér sztoriját? (már ha van..de gondolom hogy van).
    Mert kb most vissza jöttem és és nincs lion arch-ba szobor O_o kérdem klán tagokat hogy hogy, de senki semmi “há event volt”..jó mondom és története mi volt? “ja azt nem tudjuk nem figyeltük”… hát ilyet :DDD jó tudom nem mindenki jeleskedik angol tudás terén de azért na :D szal mivel drága klán társak csak grind-re koncentráltak.. van itt valaki aki el tudna látni információkkal? Vagy böngésszek googleba? :)

    • 2012. november 6. - 12:07

      Halloweent megelőző héten megjelent egy Priory Magister LA-ben, aki arra kért minket, hogy kutassuk fel Mad (Oswald) King Thorn múltját, mert különös dolgok történnek Krytaszerte mindenütt. Így hát felkerekedtünk, és különböző szellemek jelentek meg Kryta több pontján, ugyanis Halloweenkor a Mist és a “világ” közötti fal elvékonyodik, így a szellemek (köztük Mad King is) áttudnak jönni Halloween végéig.

      Már a GW1ben is megjelent a Lunatic Court, akik azon fáradoztak, hogy Mad King ne csak egy napra térjen vissza, hanem egész évre, de akkor nem lett belőle semmi (ugyanis jött a GW2). Azonban ismét megjelent a Lunatic Court a GW2ben, így elkezdődtek a munkálatok. Kapuk nyíltak Krytaszerte, amin keresztül beléphettünk az Underworld elérhetetlen zugába, a Mad Realm-be, ahova Mad Kinget zárták. Itt volt PvP, PvE és Jumping Puzzle.

      Az oroszlán pedig úgy tűnt el, hogy egy vagy két nappal Halloween előtt a Lunatic Court és Mad King annyira meggyengítette a hártyát a Mist és a világ között, hogy Mad King ki tudott törni belőle, félig. Az oroszlán alól tört ki, ezért nekünk be kellett menni a Mad Realm közepébe (az oroszlán helyén támadt lyukon át), és megküzdeni Mad Kinggel. Levertük, ő elszökött és november elsején a Priory lezárta egy pecséttel a kaput, így Mad ismét egy évben csak egy napra térhet vissza, amíg világ a világ. És megkezdődött a halloween-i móka.

      • 2012. november 6. - 17:31

        ahaaa nagyon köszönöm így már érthető :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: