Advertisements
Kezdőlap > Egyéb > Concept art interjú – Naomi Baker

Concept art interjú – Naomi Baker

Q: Mesélnél nekünk kicsit az ArenaNet előtti hátteredről?

Naomi: A Richmond-i Virginia Commonwealth Egyetemre jártam Virginiában, pár évvel az előtt, hogy Los Angelesbe
költöztem volna. Ott órákat vettem fel a Gnomon-on és a Concept Design Academy-n, miközben az Activision-nél dolgoztam Santa Monicában – az első melóm a szakmában.

Az Activisionnél mindent kipróbáltam: concept, texture, ZBrush, és storyboarding. Az a pár év elég kemény volt, de rengeteg tapasztalatot szereztem. Miután eljöttem az Activisiontől, szabadúszó voltam egy évig, storyboardokat, illusztrációkat és concepteket csináltam számos cégnek. Ezalatt az idő alatt megismerkedtem a kereskedelmi és filmes munkával a játék műfajok széles körében. A játékiparon kívül is nézelődtem, és megismerkedtem pár elképesztő emberrel. Szerencsére mindig volt mit dolgozni és új dolgokat megismerni, megtanulni.

Az Activisionnél töltött időm alatt olyan játékokon dolgoztam,mint az Ultimate Marvel Alliance 2, Call of Duty: Black Ops, DJ Hero, és a legújabb Spyro. Szabadúszóként az új Twisted Metal, Wii Go Vacation, PlayStation Vita, Resistance 3 és pár más játék esetében a kereskedelmi/marketing vonaltól a storyboardig mindenfélével foglalkoztam. Dolgoztam a Blizzardnál a TCG-n, karakter jellemeket boncolgattam marketing szempontból a BLTomato-nál a 2013-as Óz, a nagy varázslóban. Egy igazi kaland volt!

Q: A rajzaidon a pózok nagyon hatásosak; simulékonyak, de van bennük bőven hajlat és ív. Erősebben vonzanak a karakterek és pózok, mint a környezetábrázolás?

Naomi: A karakterek és pózok jobban vonzanak. Míg Los Angelesben voltam, folyamatosan rajzolgattam kávézókban és részt vettem különböző élő modelles rajzkurzusokon heti 2-3 alkalommal. Most, hogy a gyönyörű Washington államba
költöztem, sokkal jobban érdekel a környezetem!

Q: Mik/kik hatottak leginkább a művészetedre?

Naomi: Egyértelműen a régi illusztrációk és vázlatok. Mindig is szerettem az egyik régi német közlemény, a
Simplicissimus esztétikumát az erőteljes grafikus látványért és a jó rajzokért. Aztán ott van Sargent és
Layendecker, művészek, akik tökéletesen elmagyaráznak dolgokat pár ecsetvonással – like a boss!

Q: Mi vonzott az ArenaNethez?

Naomi: Őszintén szólva az Anet egy másik bolygónak tűnt az általa nyújtott tehetség és munka alapján. Külenben meg
imádom a műfajt is! Amikor Daniel megkeresett a munkával kapcsolatban, akkor egyértelműen igent mondtam.  Az itteni
csapat olyan erős és mégis sokszínű, nagyon várom a lehetőséget hogy csodás és kreatív munkákat készíthessek itt.

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. 2012. október 21. - 10:41

    Ő lesz a 3. csaj, akit zhorak megkörnyékez, ha egyszer Community Manager lesz az ArenaNetnél.

  2. Solefald
    2012. október 21. - 13:26

    Áh most már legalább tudom kit kell tökön rúgni ezekért a mocsok ocsmány necro minionokért…az egyben mennyivel jobbak voltak, most a flesh golem olyan mint valami nyomorék csirke, a picik meg mint a kis majmok, vicc.

    • Daviez
      2012. október 21. - 13:41

      hmmm tökön rúgni? :D

    • Magyarfeka
      2012. október 21. - 16:32

      Készíts jobbakat! Nekem tetszik, pont nincs velük különösebb problémám. :P

  3. kitsunedaw
    2012. október 21. - 16:46

    Hát ha neki köszönhetjük többek között, hogy ilyen szép lett a GW2 akkor egy köszönetet mindenképp megérdemel. :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: