Advertisements

Colin Johanson felvázolja a Guild Wars 2 élő fejlesztését.

Mint ahogy mindig is mondtuk, a Guild Wars 2 egy élő, lélegző, dinamikus világ. Arenanet elkötelezettségének kritikus része a játék fejlesztésének, már az első naptól kezdve, és fontos része annak, akik vagyunk, és amit a Guild Wars 2 képvisel. Ma arról szeretnék beszélni, hogy mi az elképzelésünk, és terveink a játék fejlesztésével kapcsolatban.

Az a célunk, hogy a lécet magasabbra téve folytassuk a játékot folyamatos frissítésekkel, még több jó minőségű tartalommal, mint bármelyik másik játék kínált azelőtt. Szerintünk a Guild Wars 2 az egyik leglenyűgözőbb világ, amit valaha is készítettek, ezért  szenteltünk neki egy játékot, ami hatással van a világra a történéseivel és mérföldköveivel ami esetleg végleges. Azt szeretnénk, hogy ez egy olyan világ legyen, ahol megoszthatjátok emlékeiteket, pillanataitokat és izgalmas élményeiteket az elkövetkezendő években is.

Ahhoz, hogy a célunkat elérjük nem egy kis csapat áll rendelkezésünkre, mint ami a hagyományos MMO-knál szokott lenni, hanem több csapatot hoztunk létre, akik a játék bővítésére koncentrálnak hosszú távon. Lejjebb ezeket kifejtem, hogy képet kapjatok arról, hogy min is dolgozhatnak.

 Szóval kik ezek a csapatok és mit is csinálnak?

Biztonsági csapat: Biztos hallottatok már a csapat koordinátoráról: Mike Lewisról, a fórumról már láthattátok pár korai munkáját és hosszú távú terveit. A Biztonsági csapatunk a botok, spammerek, és account tolvajok elleni küzdelemre fókuszálnak. Szorosan együttműködnek az ügyfélszolgálattal ezeken a területeken.

Visszajelzések csapata: Ők a bugok javításán, visszajelzések feldolgozásán, és a játék balanceolásán dolgoznak. Sok munkájukat olvashattátok már a frissítések leírásában.

Élő világért felelős csapat: Játék világába való új területek hozzáadásán dolgoznak. A csapat a már ismert tartalmak hozzáadásán, és csiszolásán dolgoznak, amiket PvE és WvWből ismertek, valamint újabb sajátosságokon és jutalmakon.

PvP/E-sport: Ez a csapat a PvP közösség segítésére, és építésére lett létrehozva. Új sajátosságokat építenek bele a játékba, ami segíti növelni a Guild Wars 2-t, mint versenyszerű játékot. Mindezekről Jonathan Sharp több információt fog megosztani veletek a közeljövőben.

Ünnepek és események: Az ünnepek és események csapatunk minden féle ünnepnapot fog létrehozni a Guild Wars 2-ben, folytatva a Guild Wars 1 hagyományait. Valószínűleg kitaláltátok már, hogy melyik ünnepnapot fogjátok először látni a csapattól, valamint mindenkinek ajánlom, hogy nézzen fel a jövő héten az oldalra több információért az első ilyen érdekes eseményről.

Az ünnepeken kívül a csapat létrehoz még egyszeri alkalmakat, amelyek az egész világra hatással lesznek vagy olyan történeteket, amelyek világszerte egy végső célhoz vezetnek.

Mac és teljesítmény: Ez a csapat a Guild Wars 2 Mac-re való fejlesztésért felelős. Láthattátok már a Béta Mac klienst ami az első fontosabb projektjük, továbbá a kliens optimalizálásán is dolgoznak, hogy a játék fusson a lehető legtöbb gépen.

Bonusz csapatok: Továbbá több olyan csapatot is létrehozunk néha, amik nincsenek a fenti listában. Ezek a csapatok külön dolgoznak valami király dolgon, amit a többi csapat munkáján kívül akarunk csinálni. (Spoiler: pár csapatunk most is keményen dolgozik valamin aminek az első eredményeit novemberben fogjátok látni.)

Végezetül a kereskedelmi csapat. John Smith-ről már korábban is hallottatok, jelenleg a közgazdászunk a csapatból. Barátainktól további bővítések lesznek a Black Lion Trading Company-ben a jövőben.

Reméljük, hogy ez a kis betekintés a Guild Wars 2 fejlesztésébe ad pár ötletet arról, hogy hogyan  szeretnénk tovább fejleszteni a játékot. Akinek ismerős a Guild Wars 1, az tudja hogy hosszú történelmünk van a csodás ingyenes tartalmak hozzáadásában, amin most 10-szer több ember dolgozik mint a Guild Wars 1 idején. Szerintünk le fog nyűgözni titeket a mérete és kiterjedése, amiket Tyria világához fogunk hozzá adni hosszú-hosszú ideig.

Advertisements
  1. Gandarel
    2012. október 5. - 15:55

    Várom már a Halloweent :) Remélem lesz olyan feelinges mint GW1-ben.

  2. Froman Viktor
    2012. október 5. - 15:59

    Fantasztikus játék! Ennyire játékban meg nem élveztem a fejlődést mit ebben. Gratulálok az Arena-net nek és az NCsoft nak!

  3. front3r
    2012. október 5. - 17:33

    Húh, nagyon nagy ígéreteket tettek! De mivel még eddig mindent teljesítettek, amit mondtak, így biztosan sok új dologgal fogunk találkozni a játékban a következő években. Csak így tovább!

    • 2012. október 5. - 18:09

      Azért mindent nem, de közel mindent.

    • 2012. október 7. - 07:41

      Egyáltalán nem teljesítettek mindent, amit mondtak. Rengeteg dolog van, ami egyszerűen – még – nincs úgy, ahogy beharangozták.
      Personal Story, jutalmak, Dungeon balance, stb stb.
      De bízzunk bennük! :)

  4. Brock Samson
    2012. október 5. - 19:06

    Varom milyen jopofasagokat talalnak ki. Nagyon sok lehetoseg van amerre elmehetnek: vegyuk csak az “ehezok viadala” vagy “keg brawl” tipusu minijatekokat. Hasonlobol jo lenne tobbet latni jopofasagokat es komolyabbakat egyarant. Aztan johet a guild vs guild!

    • 2012. október 5. - 21:57

      Akkor a GH jöjön előbb. Tud róla valaki infót?

      • 2012. október 5. - 22:17

        jöjjön*

      • 2012. október 5. - 22:29

        Csak annyit, hogy kiadás után kerül be a játékba. De ez ezer éves infó.

  5. MaDFoX
    2012. október 6. - 04:04

    Novemberben?!

  6. McWolfy
    2012. október 6. - 08:31

    egyáltalán nem kötekedésből mondom, de nincs valaki olyan egyén, aki átnézi a kész cikkeket, hogy van-e benne hiba? Vesszőket nem nagyon használtok, illetve sok a magyartalanság.
    Tényleg nem szívózásból mondom, nem is akarom itt fölsorolni mi a hiba, csak ha esetleg külön kéred.

  7. meridian
    2012. október 7. - 17:35

    Valaki aki elég magas szinten – értsd: nem átlag játékos szintjén – áll kapcsolatban a GW2 fejlesztői csapatával, felvethetné nekik megvalósítandó ötletnek azt, hogy akiket bannolnak különböző okok miatt, azok a játékba belogolva egy börtönbe kerülnének, ahonnan nem tudnákak kijönni, majd az account törlésének napján a faji főváros kivégző terére hurcolnák az őrök, és “középkori” vag yfantasy világok hangulatának megfelelő körülmények közt kivégzik ezeket a karaktereket, nem pedig egyszerűen csak bannolnák majd törölnék… napi szinten 10-30 kivégzéssel is akár… (nyilván 1000 bannolt acc jópár napra elegendő látványosságal szolgálhatna, persze mindez eloszlik a szerverek között)
    Persze mindezt a rendes játékosok láthatnák is. A börtön egy külön hely lehetne, ahová szintúyg el lehetne menni rabokat megnézni, esetleg köpdösni…

    Akik pár napos büntit kapnak akármi miatt, azokat meg egy időre kalodába verve (ha éppen túl sok van belőlük akkor órűnként cserélgetve e közsszemlére kitett karaktereket) lehetne megtekinteni és néminemű környéken fellelhető szeméttel is megdobálni… ;)

    • MaDFoX
      2012. október 7. - 18:30

      Ja aki meg meghal annak rendezhetnénk temetést… Az új karakterek meg szülessenek meg… Meg lehetne pl betegség és a lopakodó tolvaj bukjon le egy tüsszentéssel…
      Bocs!
      Ha már látványosság kellene akkor inkább legyen valami vásár, vagy cirkusz. Tőlem lehet kivégzés is, bár elég nehezen elképzelhető ahogy a Pale Tree kirója a halálbüntit…
      De akit bannolnak azt felejtsék csak el a kukában. Nem tudom a lore-ba illeszteni miért kell már a sokadik Hunterxxx-et megölni :D
      Egyébként a játékban számtalan börtönt találsz, keresgélj! :) Igaz, köpködni nem lehet.

      • meridian
        2012. október 8. - 07:28

        csahogy aki meghal, az újjáéled, amit írsz úgy nincs értelme. viszont akkit bannolnak, azt egy idő után törölnek is, tehát az akasztás lenne a törlés… az időleges felfüggesztés meg elég frusztráló lehetne a büntetett személynek azzal, hogy láthaja mit művelnek a karakterével.

        Egyébként marhasok bot van a játékban, amit nem is nehéz felismerni: A és B pont között zsinórban 5-8 karater rohangászik egymást követve, 2-3 respawnoló mobot gyilkolászva.

      • MaDFoX
        2012. október 8. - 08:45

        Irónia…
        Aki botot futtat, nem vacakol a bannolt karakterével, hanem előveszi a következő lopott accountot… :(

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: